Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:20
MrNobody28 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:06:
[...]

Alle Icons zitten al in het spel is eigenlijk de voornaamste reden om te zeggen dat ze hoogstwaarschijnlijk niet in SBC's komen. Ik had dit van vrienden vernomen, ik dacht dat zij een betrouwbare bron hadden maar nee.

Al lijkt die beredenering best logisch, omdat alle icons er dus al in zitten.
ik vind het onzin eerste klas als je het mij vraagt. Die icons gaan heus wel komen. Mensen zijn helemaal gek van icons. Ze willen icons! En wat gaan mensen doen als de icon sbcs uitkomen? Juist! FoetsiePoints kopen en dat is weer kassa in de LA van EA. Er is geen haar op mijn hoofd die geloofd dat er geen icon sbcs gaan komen.

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
harrybeuker schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:16:
[...]

ik vind het onzin eerste klas als je het mij vraagt. Die icons gaan heus wel komen. Mensen zijn helemaal gek van icons. Ze willen icons! En wat gaan mensen doen als de icon sbcs uitkomen? Juist! FoetsiePoints kopen en dat is weer kassa in de LA van EA. Er is geen haar op mijn hoofd die geloofd dat er geen icon sbcs gaan komen.
precies dit

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-11 11:51
kevinn schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:14:
[...]

Tot nu toe bevalt die prima. Gebruik hem als False 9 in een 4-2-2-2 dus stamina is niet zo heel belangrijk.
In de verlenging vervang ik hem wel voor Suarez en gooi ik Mariano erin.
Je hebt gewoon suarez op de bank? Damn :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Korkss schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Je hebt gewoon suarez op de bank? Damn :+
Ik denk dat Mariano op de bank zit ern Suarez in de spits :)

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:35:
[...]

huh...hoelang was die SBC er dan.
Ik gok 24 uur. Ik kwam er zelf echter de volgende ochtend achter en toen was er nog 10 uur om de SBC af te maken.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:52
Bedankt voor alle tips over het scoren/timed shooting! Ik ben niet meer de jongste gamer, en misschien is daardoor de leercurve iets te steil voor mij. Ik geef het echter niet zomaar op.Het zal een kwestie zijn van veel oefenen en proberen mijn controller heel te houden...
MadMoody schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:49:
Bedankt voor alle tips over het scoren/timed shooting! Ik ben niet meer de jongste gamer, en misschien is daardoor de leercurve iets te steil voor mij. Ik geef het echter niet zomaar op.Het zal een kwestie zijn van veel oefenen en proberen mijn controller heel te houden...
Gelukkig ben je niet alleen, ik merk ook dat het automatisme van welke knoppen indrukken soms teveel wordt. Vroger had je een nintendo 8 bit met alleen maar een A en B knop :)
MrNobody28 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:06:
[...]

Alle Icons zitten al in het spel is eigenlijk de voornaamste reden om te zeggen dat ze hoogstwaarschijnlijk niet in SBC's komen. Ik had dit van vrienden vernomen, ik dacht dat zij een betrouwbare bron hadden maar nee.

Al lijkt die beredenering best logisch, omdat alle icons er dus al in zitten.
Los dat alle icons erin zitten dan was er in fifa18 ook gewoon de normale icon sbc. Je kon bijvoorbeeld prime Ronaldinho regulier via de markt kopen en ook via de specifieke icon sbc.
Ik weet ook niet of EA dat dit jaar gaat doen, ik vermoed het eigenlijk wel. De reden waarom ik dit vermoed is dat EA door deze icon sbc's heel veel spelers/coins uit de markt kan trekken en daardoor blijven er mensen packs openen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:13:
[...]

Los dat alle icons erin zitten dan was er in fifa18 ook gewoon de normale icon sbc. Je kon bijvoorbeeld prime Ronaldinho regulier via de markt kopen en ook via de specifieke icon sbc.
Ik weet ook niet of EA dat dit jaar gaat doen, ik vermoed het eigenlijk wel. De reden waarom ik dit vermoed is dat EA door deze icon sbc's heel veel spelers/coins uit de markt kan trekken en daardoor blijven er mensen packs openen.
Het punt met fifa 18 was dat de prime icons pas in packs zaten toen de SBC uit was, nu zitten ze er dus al in, waardoor niemand meer goed weet wat het plan van EA is.
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:15:
[...]

Het punt met fifa 18 was dat de prime icons pas in packs zaten toen de SBC uit was, nu zitten ze er dus al in, waardoor niemand meer goed weet wat het plan van EA is.
Klopt, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat er geen icon sbc's gaan komen. Tenzij EA geen geld meer wil verdienen aan packs etc. En dat kan ik mij zeker niet voorstellen ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Bean77 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:18:
[...]

Klopt, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat er geen icon sbc's gaan komen. Tenzij EA geen geld meer wil verdienen aan packs etc. En dat kan ik mij zeker niet voorstellen ;)
Kan het me eigenlijk ook niet voorstellen als je op die manier beredeneerd. Benieuwd of EA nog iets naar buiten gaat brengen hier over! Nu is het moment om geld te pakken, van die 7,5k packs word niemand vrolijk :P
MrNobody28 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:20:
[...]

Kan het me eigenlijk ook niet voorstellen als je op die manier beredeneerd. Benieuwd of EA nog iets naar buiten gaat brengen hier over! Nu is het moment om geld te pakken, van die 7,5k packs word niemand vrolijk :P
Ik ben wel erg blij van die 10 pakjes zilver spelers (5k) :)
balans tot nu toe 50k erin gestopt, balans tot nu toe 50 k winst (voor 100k spelers verkocht!) En de grote leagues heb ik nog niet verkocht maar bewaard voor de sbc's
MrNobody28 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:20:
[...]

Qua packs bouwen ze het altijd op. Dadelijk rond Halloween etc. zie je ook weer bepaalde acties.
Voor mijn gevoel verwacht ik eigenlijk binnen 2 weken, maar hopelijk dit weekend, een icon sbc. Dit is nergens op gebaseerd anders dan wat mijn gevoel zegt.
Maar ja, hoe ging het ook al weer over garanties uit het verleden…..?
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:24:
[...]
balans tot nu toe 50k erin gestopt, balans tot nu toe 50 k winst (voor 100k spelers verkocht!) En de grote leagues heb ik nog niet verkocht maar bewaard voor de sbc's
Goede investering ook. Heb ik ook gedaan. Als er een hype op de sbc komt dan kunnen enkelen zo maar doorstijgen tot 5k ofzo

[ Voor 36% gewijzigd door Bean77 op 09-10-2018 12:26 ]

• sirkeith
  • Laatst online: 20-11 20:33
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:24:
[...]

Misschien een rare vraag: maar welke spelers heb jij dan gepackt die zoveel waard zijn?
Ik heb 5 van die packs gekocht en voor mijn gevoel zat er niks bijzonders in?

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Bundesliga POTM komt eraan!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
Vanochtend Aubameyang gepacked en daardoor mooi 300K binnengehaald. Nu zijn er nog vier spelers die ik wil halen van mn resterende 150K (Lewandowski is al binnen).

Kimmich
Alaba
En dan twijfel ik tussen Rodriguez of Kroos als CAM

Wie raden jullie dan aan? Kroos lijkt mij wel een mooie en is goedkoper

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
aDutchCow schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:28:
Vanochtend Aubameyang gepacked en daardoor mooi 300K binnengehaald. Nu zijn er nog vier spelers die ik wil halen van mn resterende 150K (Lewandowski is al binnen).

Kimmich
Alaba
En dan twijfel ik tussen Rodriguez of Kroos als CAM

Wie raden jullie dan aan? Kroos lijkt mij wel een mooie en is goedkoper
Ik heb Kroos als CM, en vanuit die positie scoort hij al regelmatig.

@Lorenzoaliandro
https://dfl.de/en/home/fa...-player-of-the-month.html

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:44
Hello, ik ben opzoek naar aankoop tips voor mn Franse elftal.

Momenteel mijn elftal (4-2-3-1)

Gameiro (81)
Ribery (85), Ben Yedder (81), Thauvin (84)
Rabiot (83), Nzonzi (82)
Mendy (77), Lenglet (82), Perrin (80), Lala (IF 81)
Ruffier (84)

Beschikbaar budget nu 60.000

Ik kan Gameiro bijvoorbeeld vervangen voor Lacazette, Ben Yedder voor Fekir en Mendy voor Hernandez. Of Perrin voor Kimpembe.

Wat upgrade zouden jullie prefereren voor dit elftal met het huidige budget van 60.000. Of moet ik nog even doorsparen voor nog betere upgrades?

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
aDutchCow schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:28:
Ongekend joh dat pack geluk hier! Ik heb al mega veel packs gehad echter nog geen enkele goede speler verkregen... ben ik hier nou echt de enige in? 8)7

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Beste sleehond,

Door sparen voor Fekir (die CL versie)
Speelt erg fijn!

• llovesoccerx7
Zie reddit daar staat de bron. Dat Bundesliga een potm aankondigd en in de code staat al dat er een Bundesliga potm is.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 19:54
Nipje schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Ongekend joh dat pack geluk hier! Ik heb al mega veel packs gehad echter nog geen enkele goede speler verkregen... ben ik hier nou echt de enige in? 8)7
Hier hetzelfde nog geen pack luck gehad ben wel benieuwd welke pakketten ze dan openen.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Nipje
sten123 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:47:
[...]

Hier hetzelfde nog geen pack luck gehad ben wel benieuwd welke pakketten ze dan openen.
Niet de packs die wij openen in ieder geval :')

• Goelan
Kanters85 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:46:
Beste sleehond,

Door sparen voor Fekir (die CL versie)
Speelt erg fijn!
En ik zou Kimpembe nemen. Kost niet veel, maar zit bij mij overal tussen.

• sten123
Sleehond schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:45:
Hello, ik ben opzoek naar aankoop tips voor mn Franse elftal.

Momenteel mijn elftal (4-2-3-1)

Gameiro (81)
Ribery (85), Ben Yedder (81), Thauvin (84)
Rabiot (83), Nzonzi (82)
Mendy (77), Lenglet (82), Perrin (80), Lala (IF 81)
Ruffier (84)

Beschikbaar budget nu 60.000

Ik kan Gameiro bijvoorbeeld vervangen voor Lacazette, Ben Yedder voor Fekir en Mendy voor Hernandez. Of Perrin voor Kimpembe.

Wat upgrade zouden jullie prefereren voor dit elftal met het huidige budget van 60.000. Of moet ik nog even doorsparen voor nog betere upgrades?
Persoonlijk vind ik Depay ook niet slecht spelen in de spits. behoorlijk doeltreffend hier :) _/-\o_

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 10:47
Nipje schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:46:
[...]

Sterker nog, gister had ik Boateng gepacked uit een mega zeldzaam pakket en kunnen verkopen voor 85K.
Vorige week vrijdag nog Hummels, maar die heb ik zelf gehouden.

Ik mag dus zeker niet klagen en voor mij hebben die hybrid SBC zeker hun vruchten afgeworpen!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Sleehond
@Kanters85

Goede tip, wat is de prijs, waar moet ik aan denken?

@Goelan goede tip ook, niet heel duur, maar is dus erg sterk als ik het zo lees?

@sten123 goede tip, al is Depay geen Franse nationaliteit, of zal dat voor de chemistry alsnog goed werken i.v.m. club Lyon?

• sten123
Sleehond schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:52:
@Kanters85

Goede tip, wat is de prijs, waar moet ik aan denken?

@Goelan goede tip ook, niet heel duur, maar is dus erg sterk als ik het zo lees?

@sten123 goede tip, al is Depay geen Franse nationaliteit, of zal dat voor de chemistry alsnog goed werken i.v.m. club Lyon?
Ik heb hem spelen met Robben rechts en Coman op links en de chemistry is alsnog goed. je kunt het altijd proberen.

Verwijderd

Die van de La Liga ook. In de la liga potm kan straks goed geinvesteerd worden. Door een potm Messi of Suarez zal er enorm veel hype ontstaan.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

sten123 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:55:
[...]

Ik heb hem spelen met Robben rechts en Coman op links en de chemistry is alsnog goed. je kunt het altijd proberen.
Ik vind Depay ook heerlijk spelen - je kunt ook aan Fekir denken voor betere chemistry. Heb zelf Yedder IF ernaast, Fekir erachter en Di Maria of Dembele op de rechterkant in een 41212:

https://www.futbin.com/19/squad/595313

Heb alleen wel als default opstelling 424 om op 100chem te komen en dan ingame meteen wisselen naar aanvallend waaronder de 41212 opstelling zit :9

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
Haha, ik heb al een tijdje een ban van de transfermarkt door het oppikken van Pro League spelers. Ben erin geslaagd om 12 van de 16 teams te maken maar jeetje, wat zijn die laatste teams duur.

Daarom spelers van die teams die ik al had, verkocht en winst daarop gepakt. Uiteindelijk zo’n 25k winst en 12 SBC’s ingeleverd !
sirkeith schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:34:
[...]

Misschien een rare vraag: maar welke spelers heb jij dan gepackt die zoveel waard zijn?
Ik heb 5 van die packs gekocht en voor mijn gevoel zat er niks bijzonders in?
Gewoon listen op je lijst voor >1K zitten 12 spelers in een pack, ze verkopen nu wel, dus 5k geeft in ieder geval 12k terug. Dus in 10 packs zit dan ongeveer 120k. Verder even kijken via futbin of er wat tussen zitten met hogere waarden. Paar argentijnen en EFL spelers (League SBC) waren meer dan 3K waard. Als je het nu doet komt ook de Pro Leaguer erbij. Zag opeens deel van mijn pro league silveren spelers snel verkocht worden gisteren zonder dat ik het door had van de SBC,

[ Voor 17% gewijzigd door bvbal79 op 09-10-2018 14:10 ]

Bossie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Ik heb Kroos als CM, en vanuit die positie scoort hij al regelmatig.

@Lorenzoaliandro
https://dfl.de/en/home/fa...-player-of-the-month.html
Nice, dan gaan we even nog wat IF uit de bundesliga inslaan ( heb al 10x ibisevic van de vorige ronde, nu maar finbogasson doen)
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Die van de La Liga ook. In de la liga potm kan straks goed geinvesteerd worden. Door een potm Messi of Suarez zal er enorm veel hype ontstaan.
Uhm, en wat is daar dan de bron van....die heb ik even gemist. Dacht dat bundesliga de enige was die in de broncode van FIFA19 stond

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:13:
[...]

Uhm, en wat is daar dan de bron van....die heb ik even gemist. Dacht dat bundesliga de enige was die in de broncode van FIFA19 stond
laligapotm.easports.com, zelfde scherm als bundesligapotm.easports.com
WSL036 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:17:
[...]

laligapotm.easports.com, zelfde scherm als bundesligapotm.easports.com
Cool. Nou dan gaan alle IF's voorlopig even in de ijskast tot er vraag naar is bij de POTM :)

Verwijderd

bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:13:
[...]

Ik wil je met alle plezier een foto sturen, weet alleen niet hoe het werkt. Op de site van EA stond iets van de potm La liga met in het spaans coming soon. Marshall89HD heeft er screens van getweet dus daar kan je het nog ff bekijken

• Sleehond
ErnstMid schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:01:
[...]

Ik vind Depay ook heerlijk spelen - je kunt ook aan Fekir denken voor betere chemistry. Heb zelf Yedder IF ernaast, Fekir erachter en Di Maria of Dembele op de rechterkant in een 41212:

https://www.futbin.com/19/squad/595313

Heb alleen wel als default opstelling 424 om op 100chem te komen en dan ingame meteen wisselen naar aanvallend waaronder de 41212 opstelling zit :9
Mooie opstelling hoor! Goede tip, ga denk ik Depay, Fekir en Kimpembe aantrekken. En dan met Rabiot op CVM en Ribery op LM en Thauvin op RM.

41212 ziet er interessant uit, ben benieuwd.

Ander probleem: ik zit nu via de app op de transfermarkt en probeer aankopen te doen, maar krijg continue melding status gewijzigd, terwijl ik koop direct selecteer, hoe komt dit?

[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 09-10-2018 14:26 ]

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11 19:02
Hallo allen, ik heb een vraagje

Toen ik FIFA19 ging bestellen dacht ik gezien te hebben dat ik 5 Gold Packs er bij zou krijgen (1 per week). Alleen heb ik hier nog niets van gezien. Ik heb het even opgezocht en zag dat het alleen om de pre-orders ging. Ik heb de game op 25 september besteld en op de 28e binnen gekregen dus in mijn beleving is dat een pre-order. Weet iemand hier wat meer van?

Cheers

[ Voor 0% gewijzigd door mrjobby op 09-10-2018 14:34 . Reden: typo ]

mrjobby schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:33:

Toen ik FIFA19 ging bestellen dacht ik gezien te hebben dat ik 5 Gold Packs er bij zou krijgen (1 per week). Alleen heb ik hier nog niets van gezien. Ik heb het even opgezocht en zag dat het alleen om de pre-orders ging. Ik heb de game op 25 september besteld en op de 28e binnen gekregen dus in mijn beleving is dat een pre-order. Weet iemand hier wat meer van?

Cheers
Heb je de code ingevoerd die je bij het spel hebt gekregen?

• mrjobby
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:36:
[...]

Heb je de code ingevoerd die je bij het spel hebt gekregen?
Nope, ik had laatst even gekeken in het doosje of er iets van een code bij zat maar deze zag ik niet zo snel. Staat die op een papiertje of iets?
mrjobby schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:37:
[...]

Nope, ik had laatst even gekeken in het doosje of er iets van een code bij zat maar deze zag ik niet zo snel. Staat die op een papiertje of iets?
Ja op een flyer in het doosje. Die moet je in je store verzilveren.

• mrjobby
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:38:
[...]

Ja op een flyer in het doosje. Die moet je in je store verzilveren.
oki, thanks. Ik ga dan nog even goed kijken

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:27
Wat zouden jullie doen? Varane of godin? Ik heb een laliga team..
varane ( 180k )had mijn voorkeur, echter godin ( 50k ) is goedkoper en beter? T liefst heb ik ramos maar die kost een nog duurder..250k ofzo..
Waarom is varane zoveel duurder dan godin?

• Goelan
mrjobby schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:33:

Cheers
Ligt er ook aan waar je hem hebt besteld. Maatje van mij had hem van één of andere goedkopere site, maar die had er geen pakketjes bij. Blijkbaar heeft o.a. Bol.com een deal met EA dat bij hun FIFA spellen wel een code zit. Overigens kreeg ik de code per e-mail.

• Goelan
Sleehond schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:52:

Sterk, snel en anticipeert bij mij erg goed. Hij staat naast Marquinhos. Prima duo voor nu.

• mrjobby
Goelan schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Ligt er ook aan waar je hem hebt besteld. Maatje van mij had hem van één of andere goedkopere site, maar die had er geen pakketjes bij. Blijkbaar heeft o.a. Bol.com een deal met EA dat bij hun FIFA spellen wel een code zit. Overigens kreeg ik de code per e-mail.
Ik heb 'm ook via bol. Zal dan ook even mijn mail checken. Kreeg je de code direct?

• Sleehond
3 aankopen gedaan na de adviezen over mijn franse team!

Depay SP (ervaren schutter)
Fekir CAM (maestro)
Kimpembe CV (ruggengraat)

Depay had nog 30 contracten, ook lekker meegenomen.

Nu blijft over Gameiro SP vervangen en Mendy LA vervangen. Nog even sparen uiteraard om daar actie op te nemen.

Thnx voor de tips!

[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 09-10-2018 15:15 ]

• Nipje
aDutchCow schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:49:
[...]

Sterker nog, gister had ik Boateng gepacked uit een mega zeldzaam pakket en kunnen verkopen voor 85K.
Vorige week vrijdag nog Hummels, maar die heb ik zelf gehouden.

Ik mag dus zeker niet klagen en voor mij hebben die hybrid SBC zeker hun vruchten afgeworpen!
Phoe netjes hoor. Die Hybrid SBCs moet ik dus gaan doen? Ik heb wel een hoop SBCs gedaan (ook bijv voor Lucas Moura, etc.) echter aan de hybride nog niet begonnen. Ik heb er ook helemaal geen geld voor, gezien ik nog niets waardevols heb gepacked.
Even een andere vraag, zijn die Leagues SBC per club repeatable of moet je elke keer de hele league completen voordat je het nog een keer kan doen?

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:14:
Even een andere vraag, zijn die Leagues SBC per club repeatable of moet je elke keer de hele league completen voordat je het nog een keer kan doen?
League en club kan max 1 keer

• WSL036
Nipje schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

Phoe netjes hoor. Die Hybrid SBCs moet ik dus gaan doen? Ik heb wel een hoop SBCs gedaan (ook bijv voor Lucas Moura, etc.) echter aan de hybride nog niet begonnen. Ik heb er ook helemaal geen geld voor, gezien ik nog niets waardevols heb gepacked.
Die hybrid is juist degene die het meeste oplevert, dus als je de coins hebt, zou ik hem zo snel mogelijk doen. Ik heb hem gedaan toen ie nog redelijk goedkoop was (voordat FIFA uitkwam) en packte oa Hazard IF, Kompany, Benatia en Nainggolan eruit dus dat heeft mij aardig wat opgeleverd.
triple20 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

League en club kan max 1 keer
Waarom staat er bij mij dan repeatable (herhaalbaar) bij de league. Lijkt me ook logisch want anders kun je nooit beide rewards binnen slepen. Maar bij de clubs staat dus niks, vandaar mijn vraag

[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 09-10-2018 15:20 ]

• Goelan
mrjobby schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:09:
[...]

Ik heb 'm ook via bol. Zal dan ook even mijn mail checken. Kreeg je de code direct?
Ik kreeg de code dezelfde dag al. Deze zat in mijn ongewenste e-mail.
Goelan schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:20:
[...]

Ik kreeg de code dezelfde dag al. Deze zat in mijn ongewenste e-mail.
Bij mij zat de code in de doos, ik kreeg een code via mail voor VI PRO...wat ik ngo even moet inwisselen bedenk ik me nu :)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
Zouden er vanavond MM komen van de interlands of is het logischer dat deze donderdag pas verschijnen?
SH-FR schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:31:
Zouden er vanavond MM komen van de interlands of is het logischer dat deze donderdag pas verschijnen?
http://fifa-analytics.com...e-matchups/hHFRuBx/week-3

11 oktober

Ik heb toch maar wat zilveren peru spelers de afgelopen dagen gesniped voor 150 vanwege de match Peru-Chili. Maar kan goed zijn dat EA wat grote wedstrijden gewoon kiest, maar daar heb ik ondertussen genoeg spelers van, hooguit de rating kan nog een rol spelen.
fifanoob schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:46:
varane ( 180k )had mijn voorkeur, echter godin ( 50k ) is goedkoper en beter? T liefst heb ik ramos maar die kost een nog duurder..250k ofzo..
Doorgaan voor Ramos, dat is een klasse apart.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Wat zouden jullie doen?

Lukaku voor 225k
of Auba voor 300k?

Iemand ervaring met deze 2 spelers?

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

joey1990 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:37:
Wat zouden jullie doen?

Lukaku voor 225k
of Auba voor 300k?

Iemand ervaring met deze 2 spelers?
Persoonlijk zou ik voor Lukaku gaan, omdat ik merk dat strength meer een factor is in deze FIFA dan pace. Zeker in de punt van de aanval.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
RenoD87 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:40:
[...]

Persoonlijk zou ik voor Lukaku gaan, omdat ik merk dat strength meer een factor is in deze FIFA dan pace. Zeker in de punt van de aanval.
Heb een hekel aan Lukaku. scoort vaak tegen mij met de corners.

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Dankje dan ga ik waarschijnlijk voor Lukaku.
Ik heb een budget van 525k dus dan houd ik ongeveer 300k over.
Zelf wil ik daar nog Mane 125k Fabinho 75k Sanchez 50k en willian 35k.

Of hebben jullie andere tips?
Zelf vind ik de prijzen best hoog want ik wacht al een ruime tijd om een leuk team te bouwen.
Maar ik merk dat de prijzen juist eerder duurder worden of op hetzelfde niveau zitten dan dat ze dalen.
joey1990 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:55:
Dankje dan ga ik waarschijnlijk voor Lukaku.
Ik heb een budget van 525k dus dan houd ik ongeveer 300k over.
Zelf wil ik daar nog Mane 125k Fabinho 75k Sanchez 50k en willian 35k.

Of hebben jullie andere tips?
Zelf vind ik de prijzen best hoog want ik wacht al een ruime tijd om een leuk team te bouwen.
Maar ik merk dat de prijzen juist eerder duurder worden of op hetzelfde niveau zitten dan dat ze dalen.
Ja ik vertrouw ook niet meer want andere zeggen :) Bale staat op mijn verlanglijst...maar die gaat nu richting 500k. Men roept nu dat volgende week maandag na de 2de WL de prijzen wat gaan droppen en anders wordt het pas Black Friday denk ik.

• ErnstMid

ErnstMid

Ik denk omdat hij Frans is - dat combineert een stuk beter qua hybrids. Als Godin gewoon in je team past zou ik daar eerst voor gaan.
Sleehond schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:13:
3 aankopen gedaan na de adviezen over mijn franse team!

Depay SP (ervaren schutter)
Fekir CAM (maestro)
Kimpembe CV (ruggengraat)

Depay had nog 30 contracten, ook lekker meegenomen.

Nu blijft over Gameiro SP vervangen en Mendy LA vervangen. Nog even sparen uiteraard om daar actie op te nemen.

Thnx voor de tips!
Nice! Van Depay en Kimpembe ga je sowieso geen spijt krijgen :*) Ik ben zelf nog niet helemaal ondersteboven van Fekir - wissel hem vaak ergens in de tweede helft. Helaas zijn er niet super veel franse opties op CAM die er beter uitzien in dezelfde prijsklasse.

Voor LB zou ik voor Lucas Hernandez gaan - volgens mij de chillste optie daar als je echt een fransman zoekt. Gameiro prima budget spits maar die zou ik als eerste vervangen als je weer wat te besteden hebt :)

• Nipje
WSL036 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:16:
[...]

Die hybrid is juist degene die het meeste oplevert, dus als je de coins hebt, zou ik hem zo snel mogelijk doen. Ik heb hem gedaan toen ie nog redelijk goedkoop was (voordat FIFA uitkwam) en packte oa Hazard IF, Kompany, Benatia en Nainggolan eruit dus dat heeft mij aardig wat opgeleverd.
Helemaal duidelijk thanks voor de tip! Ik zie dat ze geen verloopdatum hebben, dus wat dat betreft geen haast. De prijzen zijn inmiddels al flink opgelopen dus wat dat betreft heb ik de plank al misgeslagen. Of ik het nu doe of over 2 weken maakt dan ook niet meer uit.

Helaas heb ik ook wat van mijn munten moeten besteden om een team te bouwen (uit mijn packs kwam totaal niets nuttigs). Ik wou uiteraard ook een lekker potje kunnen voetballen :').

• Korkss
Komt er vanavond weer een nieuwe totw?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• llovesoccerx7
Uhm ik twijfel net de rewards. Tradeable of niet
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:17:
Uhm ik twijfel net de rewards. Tradeable of niet
je hebt nog >24 uur de tijd om er over na te denken :) Elke keuze is op persoonlijke basis. Ik ben nog niet klaar met mijn team dus ga altijd voor coins

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 09-10-2018 16:19 ]

• WSL036
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:57:
[...]

Ja ik vertrouw ook niet meer want andere zeggen :) Bale staat op mijn verlanglijst...maar die gaat nu richting 500k. Men roept nu dat volgende week maandag na de 2de WL de prijzen wat gaan droppen en anders wordt het pas Black Friday denk ik.
Je moet wel een onderscheid maken tussen verschillende spelers. Als je kijkt naar Bale heb je het over een ander kaliber speler dan de rest van de markt. Bale wordt niet vaak gepackt en wel veel gebruikt (vorig jaar iig) door de top/betere spelers. Als je kijkt naar vorig jaar ging ie zelfs na black friday nog omhoog.

Dus als men zegt dat spelers minder waard worden, kunnen ze daar wel degelijk gelijk in hebben, maar je moet het wel betrekken op de juiste spelers ;)

• llovesoccerx7
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:19:
[...]

je hebt nog >24 uur de tijd om er over na te denken :) Elke keuze is op persoonlijke basis. Ik ben nog niet klaar met mijn team dus ga altijd voor coins
Ik ook niet maar de waarde die je uit de packs krijgt is soms ook niet hoog.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
Ik heb nu 2 weken voor de coins gekozen, ga nu voor de untradeble packs van rang 1 div 5.

Kan ik ze niet in mijn team gebruiken dan gebruik ik ze wel voor sbc's

• ErnstMid

ErnstMid

Korkss schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:10:
Komt er vanavond weer een nieuwe totw?
Altijd op woensdagavond :) bekendmaking 'smiddags en vanaf zeven uur verkrijgbaar in packs :)

• Korkss
triple20 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:39:
Ik heb nu 2 weken voor de coins gekozen, ga nu voor de untradeble packs van rang 1 div 5.

Kan ik ze niet in mijn team gebruiken dan gebruik ik ze wel voor sbc's
Ik spaar alle packs op tot er een week komt met leuke informs of iets dergelijks in de packs. Dan pas open ik alles.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:29
Ligt aan de pace, Varane heeft 84 pace en godin maar 68.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

tukkerterror90 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:28:
[...]

Ligt aan de pace, Varane heeft 84 pace en godin maar 68.
Ook al heeft dit weinig betekenis deze Fifa. De communitie is pace ziek. Ik geniet echt van mijn Pique.

• fifanoob
bbblije schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:42:
[...]

Ook al heeft dit weinig betekenis deze Fifa. De communitie is pace ziek. Ik geniet echt van mijn Pique.
Haha hier net zo! Piqué gekocht voor 9k.
Daarom twijfel ik nu wie ik naast hem ga zetten..

• bbblije

bbblije

Riiiiight

fifanoob schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:46:
[...]

Haha hier net zo! Piqué gekocht voor 9k.
Daarom twijfel ik nu wie ik naast hem ga zetten..
Ik was al blij met 16K :9 Maar ik heb mn winst gepakt met Paulinho en CL kaarten. Semedo voor 8K, gaat nu voor 40K, helaas allemaal al voor 15K verkocht. Maar die CL kaarten worden gepricefixed, niet normaal!

Als je snelle backs hebt dan heb je helemaal geen snelle verdedigers nodig. Zeker deze Fifa wordt je er minder snel uitgekapt als je wat log beweegt. Ik merk vooral dat ik zoek gespeeld wordt als ik met een snelle speler probeer een behendige speler van de bal te zetten.

Maar je moet ook slim blijven inkopen, of iedere keer je team weer verkopen. Want als je nu 150-200K uit geeft aan Varane, kan je over 3-4-5 weken goed en wel in je vuistje huilen om het verlies dat je hebt geleden.

Daarom twijfel ik nu heel erg wat te doen, Zou zo Icardo of Cavani willen halen. Maar dan moet ik zo op de markt zitten, terwijl ik daar geen tijd voor heb omdat ik casual speel. M'n team speelt goed, ik win wedstrijden. Eindig rank 2 in div 5. Vind het gezegend. Bouw m'n droom team over een tijdje wel ;)

[ Voor 27% gewijzigd door bbblije op 09-10-2018 17:57 ]

• fifanoob
Godin maar gekocht.
Nu sparen voor icons! Cruijf Seedorf en Gullit!
fifanoob schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:38:
Godin maar gekocht.
Nu sparen voor icons! Cruijf Seedorf en Gullit!
Ik ben benieuwd...hij heeft maar stamina van 66 nl. Tot nu ben ik zelf de zwakste schakel in de verdediging dus hou het maar bij Gimenez.
bbblije schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:52:
[...]

Ik was al blij met 16K :9 Maar ik heb mn winst gepakt met Paulinho en CL kaarten. Semedo voor 8K, gaat nu voor 40K, helaas allemaal al voor 15K verkocht. Maar die CL kaarten worden gepricefixed, niet normaal!

Als je snelle backs hebt dan heb je helemaal geen snelle verdedigers nodig. Zeker deze Fifa wordt je er minder snel uitgekapt als je wat log beweegt. Ik merk vooral dat ik zoek gespeeld wordt als ik met een snelle speler probeer een behendige speler van de bal te zetten.

Maar je moet ook slim blijven inkopen, of iedere keer je team weer verkopen. Want als je nu 150-200K uit geeft aan Varane, kan je over 3-4-5 weken goed en wel in je vuistje huilen om het verlies dat je hebt geleden.

Daarom twijfel ik nu heel erg wat te doen, Zou zo Icardo of Cavani willen halen. Maar dan moet ik zo op de markt zitten, terwijl ik daar geen tijd voor heb omdat ik casual speel. M'n team speelt goed, ik win wedstrijden. Eindig rank 2 in div 5. Vind het gezegend. Bouw m'n droom team over een tijdje wel ;)
Varane lijkt me een prima verdediger die zijn waarde blijft houden...anders kun je net zo goed tot juni wachten...

• fifanoob
bvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:53:
[...]

Ik ben benieuwd...hij heeft maar stamina van 66 nl. Tot nu ben ik zelf de zwakste schakel in de verdediging dus hou het maar bij Gimenez.
Speelde nu hele tijd met iemand die 36 pace had.

Ik doe er een teamgeeststyle kaartje met snelheid en verdedigen extra erop en dan merk je er niks van :)

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Nipje schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:14:
[...]

Zojuist ook de Hybrid SBC gedaan Isco en Son gepackt 150k toch weer erbij

• llovesoccerx7
Mir64za schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:55:
[...]

Zojuist ook de Hybrid SBC gedaan Isco en Son gepackt 150k toch weer erbij
Lekker allebei gedaan?

• Korkss
Ik heb eriksen op cam, heerlijk technisch, goed schot, lekkere pass en dribbel. Zn pace is ook prima maar merk dat hij net iets te licht is.. iemand een betere optie daar? Eigenlijk wil ik pogba daar, mja coins :-(

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
Heb nog steeds mijn tactiek niet gevonden, begin een beetje radeloos te worden want geen idee wat ik nog meer kan uitproberen.

433 met 1 cdm, 4321, 41212 wide dan ben ik verdedigend gewoon ontzettend kwetsbaar maar heb ik wel aanvallend meer kracht.

Gebruik ik 451, 4231 wide of 4411 dan gaat verdedigen mij goed af maar mis ik aanvallend gewoon kracht en creëer ik voor mijn gevoel te weinig kansen.

tot nu toe zelf met 451 en 4231 wide het beste gevoel maar ben toch nog niet helemaal tevreden, mensen misschien tips wat goed werkt en goede ervaring mee hebben? heb verschillende tactieken van hier al geprobeerd maar zoek toch nog naar het beste tussen aanvallen en verdedigen.

• Nipje
Wat vinden jullie van Paco Alcacer, een van de swap deals? Ik heb momenteel 3 swap items en ik heb toevallig nog een Spaanse striker nodig..? :)

Alternatief is wachten totdat ik 12 items heb voor Lallana, die heb ik namelijk ook nodig als CAMer.

[ Voor 26% gewijzigd door Nipje op 09-10-2018 21:00 ]

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:03
ik trek hier net felipe anderson IF uit een pakje. Zou die nu het meest waard zijn of zou die nog meer waard worden als hij uit pakjes gaat en dus zeldzamer wordt?
Korkss schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:36:
Ik heb eriksen op cam, heerlijk technisch, goed schot, lekkere pass en dribbel. Zn pace is ook prima maar merk dat hij net iets te licht is.. iemand een betere optie daar? Eigenlijk wil ik pogba daar, mja coins :-(
Doe je een chemistry style met shooting/strength, de Bruyne is een upgrade maar een iets ander type speler.

• llovesoccerx7
FidoDido schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:44:
Heb nog steeds mijn tactiek niet gevonden, begin een beetje radeloos te worden want geen idee wat ik nog meer kan uitproberen.

433 met 1 cdm, 4321, 41212 wide dan ben ik verdedigend gewoon ontzettend kwetsbaar maar heb ik wel aanvallend meer kracht.

Gebruik ik 451, 4231 wide of 4411 dan gaat verdedigen mij goed af maar mis ik aanvallend gewoon kracht en creëer ik voor mijn gevoel te weinig kansen.

tot nu toe zelf met 451 en 4231 wide het beste gevoel maar ben toch nog niet helemaal tevreden, mensen misschien tips wat goed werkt en goede ervaring mee hebben? heb verschillende tactieken van hier al geprobeerd maar zoek toch nog naar het beste tussen aanvallen en verdedigen.
Blijf bij 1 opstelling. Vandaar uit begin met alles op default qua tactiek. En kijk wat je dan nodig hrbt ingame. En zo langzaam je tactiek eigen maken.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 19:32
Korkss schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:36:
Een goedkopere optie en zelfde type speler is Mkhitaryan, heb hem zelf net aangeschaft voor mijn budget PL team en bevalt prima tot dusver. Hij heeft net als Eriksen 4* skillmoves, 5* WF en goede passing, dribbling en afstandschot. Zijn agility en balance zijn beter dan die van Eriksen, wat in deze Fifa erg belangrijke stats schijnen te zijn, de fysieke stats zijn ook net wat beter. Ik zou een Maestro chem op hem te zetten, dan is zijn afstandschot gelijkwaardig aan die van Eriksen.

Nog een aanrader voor spelers met een beperkt budget is Gueye, echt een sloper op het middenveld. Hij voelt aan als Kante, onderschept bijna elke bal die in zijn richting wordt gepasst en je kan zo gemakkelijk spelers van de bal afzetten met hem. Waarschijnlijk de laatste speler in mijn BPL team die ik ga upgraden, want qua relevante stats doet hij nauwelijks onder voor bijv. Fabinho.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:31:
[...]

Blijf bij 1 opstelling. Vandaar uit begin met alles op default qua tactiek. En kijk wat je dan nodig hrbt ingame. En zo langzaam je tactiek eigen maken.
Ja misschien beter plan, blijf wel meer verdedigend spelen, daar begint het immers mee :)
Ging net online even met 41212 spelen werd letterlijk afgemaakt :P was een bewijs dat het niet slim was :)
Met de andere tactieken win ik net of verlies ik net dus dat verschil was extreem duidelijk haha had er even de pest in om zo naïef te zijn |:(

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:58
Heb alle hybrid SBC gedaan.

Heb kompany, mikhtyarian en een 10k team van de week speler eruit gehaald
En nog een stuk of wat andere spelers van 1/2k value.

Denk net break even, maar leverde niet superveel op.

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 19:38
Man man man wat worden penalty's toch snel gegeven deze versie.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

joostmakaay schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:54:
Man man man wat worden penalty's toch snel gegeven deze versie.
Ja! En belachelijke slidings die niet eens een kaart opleveren. Belachelijk. Dan maar de zwijgen over penalties, gros gaat het stadion uit. Ondanks dat de pijl groen is...

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Alleen de Hybride Landen die andere ga ik morgen doen.
Twijfel wel wat ik met isco ga doen 89 rated zie ik best nog stijgen als de Icon SBC uitkomt Son ga ik sowieso verkopen en heb ook nog Lemar OTW in mijn team..

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:53
Ik heb alle NL CL kaarten nu compleet woopie ! niet het beste team maar wel leuk om mee te spelen lekker herkenbaar en tot wel prima te doen. Div 4 en climbing.. Alle kaartjes blauw is toch wel een gimmick als je de pot start.

Vorig jaar teveel geld erin gepompt nu alleen de ultimate ed gekocht en de rest wat getrade.

• llovesoccerx7
FidoDido schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:40:
[...]

Ja misschien beter plan, blijf wel meer verdedigend spelen, daar begint het immers mee :)
Ging net online even met 41212 spelen werd letterlijk afgemaakt :P was een bewijs dat het niet slim was :)
Met de andere tactieken win ik net of verlies ik net dus dat verschil was extreem duidelijk haha had er even de pest in om zo naïef te zijn |:(
Custom tactic is echt persoonlijk. Je moet gewoon puzzelen wat jij fijn vindt om te gebruiken.

• Sleehond
Zo lekker avondje gehad.

Vanmiddag hier om tips gevraagd en daarop Depay, Fekir en Kimpembe gekocht. Tevens daarbij opstelling naar 4-1-2-1-2 aangepast.

Werkt echt fantastisch. Ik heb 4 duels online gespeeld (rivals), eerst 5-0 winst, toen 6-3 winst, toen 3-3 gelijkspel en zojuist een 2-1 winst. De aankopen en formatie wijzigingen hebben gewerkt, althans voor vanavond voelde echt goed aan.

Depay erg sterk, technisch en schiet ze makkelijk binnen. Fekir mooi technisch en prima steekballen. Kimpembe ook fantastisch, zit er enorm veel tussen, top.

Opstelling nu:

Gameiro (81) - Depay (83)
Fekir (85)
Ribery (85) - Thauvin (84)
Rabiot (83)
Mendy (77) - Lenglet (82) - Kimpembe (83) - Lala (IF 81)
Ruffier (84)

Eerst volgende investering is Mendy (77) vervangen voor Hernandez (82) van Athletico Madrid. Daarna Gameiro vervangen, al speelt hij toch fijn met 85 snelheid en 81 schieten, scoort makkelijk.

Dank voor alle tips wederom van vanochtend, heb er mooie stappen mee gemaakt!
Pagina: 1 ... 28 ... 200 Laatste