Eigenlijk ben je in oktober al zo goed als klaar met dit seizoenSH-FR schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:23:
Weekend League afgesloten met een uiteindelijke 17-11, twee potjes niet meer gespeeld omdat Gold 2 geen Gold 1 meer kon worden.
Uiteindelijk niet helemaal tevreden, begon namelijk heel sterk met 11-2. Alleen dan linken ze je toch aan sterkere tegenstanders en dat is te merken. Ergens ook wel leuk; want dan verleg je je niveau weer. Maargoed Gold 2 is toch een prima uitslag; hoop ooit een keer Elite 3 te halen, dan moet ik het goede begin door zien te zetten.
Inmiddels 1.25 miljoen op de bank, een team van zo’n 400k en geweldige untradebles als Bale, Eriksen en Hamsik en wil op de eerste twee een team afstellen, te zonde om ze niet te gebruiken. 😁
Vergeet de SBC ook niet, anders kan het zijn dat je zomaar wat spelers tekort komt als je ze wil inruilen.
Eigenlijk wel, en dat is best bizar. Hoewel, als je kijkt naar prijzen van icons dan valt dat reuze mee, dan ben je er echt zo doorheen. Ook als ik even Messi koop tikt dat enorm aan. Pas later in FIFA worden deze prijzen fors lager.RFRF schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:28:
[...]
Eigenlijk ben je in oktober al zo goed als klaar met dit seizoen
Heb gewoon enorme pack luck gehad. Gooide er één keer 20 euro tegenaan, Hagi icon 89 die 520k was. Uit een draft win Mbappe, uit een electrum spelers pakket Salah en uit een UCL pack 84 Martial. Daarnaast OTW Goretzka, LLoris en ga zo maar door.
Maar belangrijkste tip: als je tijd hebt, is spelen de beste manier om snel coins te verdienen. Met nu 3 keer goede rewards en coins per week is het mogelijk om echt een mooi team neer te zetten!
Vreemd.. Ik nietbvbal79 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:23:
[...]
nee zondag op maandag ik heb hem vanochtend al gehad.
Geen loan Messi helaas. Hier ook 500k... mijn LW (guedes) en RW (Aspas) kunnen een update krijgen. Promes OTW of Coutinho. RW lijkt alleen Bale een update waardig. En Dan speel ik nu in de spits met Rodrigo en Suárez. Rodrigo vervangen door Griezmann..kan dan ook als CAM spelen achter Suárez?Bossie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:43:
[...]
Volgens mij zit er een Loan Messi in de Catalogus.
Ben zelf voor meerdere versterkingen gegaan ipv te beginnen met Messi in mijn La Liga team.
Je middenveld is veel te aanvallend. Ik zou als je met buitenspelers wil spelen kiezen voor de 4231(2) od 422(2) of 433(2). Zorg in ieder geval dat je 1 of 2 sterke cdm's hebt en laat je backs op stay back. In de tacktieken van je team kun je een aanvallende en verdedigende tacktiek maken die je met het pad van je controller tijdens de wedstrijd makkelijk kan wijzigen.SwooX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:23:
[...]
4-5-1
Aguero (Leen)
Bernard - Lingard - Gundogan - Lanzini - Lucas
Mendy - Sokratis - Ake - Aurier
Leno
Het lijkt wel alsof elke speler niks doet.
Goedkope CDM is Ndidi
Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale spits voor mijn Serie A team...
speel 4-4-1-1
inmiddels Icardi, Immobile, Higuain geprobeerd... alles heeft zijn voors en tegens.
Icardi loopt slim de diepte in, maar is geen aanspeelpunt maar wel goede afmaker.
Immobile is sterk in de lucht kan redelijk goed de bal vasthouden, maar rondt echt slecht af
Higuain is heel sterk aanspeelpunt, maar daardoor mis ik weer diepte... ook met hem scoor ik moeilijk.
speel 4-4-1-1
inmiddels Icardi, Immobile, Higuain geprobeerd... alles heeft zijn voors en tegens.
Icardi loopt slim de diepte in, maar is geen aanspeelpunt maar wel goede afmaker.
Immobile is sterk in de lucht kan redelijk goed de bal vasthouden, maar rondt echt slecht af
Higuain is heel sterk aanspeelpunt, maar daardoor mis ik weer diepte... ook met hem scoor ik moeilijk.
wijze woorden
RonaldoValandil schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:43:
speel 4-4-1-1
If mandzukicValandil schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:43:
speel 4-4-1-1
Woehoe net van der Sar (91) toe kunnen voegen aan mijn Nederlandse ploeg! Kostte me 360k maar ik ga vrijwel heel fifa 19 met deze doelman spelen.
https://www.easports.com/...ffId=hlrByYZYVI4:FFA19XBO
https://www.easports.com/...ffId=hlrByYZYVI4:FFA19XBO
Voor mij ook het grootste nadeel van de Serie A.. De spits. Misschien Mertens proberen?Valandil schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:43:
speel 4-4-1-1
Probeer Zaza is zou ik zeggen Zeker voor die prijs het proberen waard en wat mij betreft echt een beest.Valandil schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:43:
speel 4-4-1-1
Mertens heb ik achter de spits lopen en dat bevalt erg goed!Thomas18GT schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:19:
[...]
Voor mij ook het grootste nadeel van de Serie A.. De spits. Misschien Mertens proberen?
Voor nu heb ik Higuain en Icardi in mijn team... beetje rouleren en kijken wat bevalt.
wijze woorden
Holy sh*t wat ben ik slecht in fifa. Dan hoor je van die verhalen over noobs die in divisie 4 of 5 zitten. Ik zit nu in 7 en de kans is groter dat ik naar 8 ga dan 6.
Het spel is het laatste wat ik er de schuld van ga geven, ik ben me er 100% van bewust dat het probleem tussen de controller en de rugleuning zit.
Nu de vraag hoe ga ik dit verbeteren? Ik lees een hoop en probeer het ook toe te passen, maar de tactieken die als OP bestempelt worden halen bij mij niks uit.
Corner op near post > bal gegarandeerd bij de verdediger.
Finesse net buiten de box > paal, lat of bij de keeper in zijn handen.
Cross met mijn winger > precies mooi neergelegd voor de verdediging
Mijn team is best prima (al dat lezen werkt voor handelen en sbc's dan weer wel goed), maar ik denk dat ik de spelers niet gebruik waar ze goed in/voor zijn:
Son - firmino - (potm) lucas
ander herrera - wijnaldum - (otw)fred
van aanholt - socratis - balbuena - valencia
schmeichel
Ik hoor dat er veel te halen is als je je custom tactics af kunt stemmen op je eigen speelstijl, maar ik heb geen eigen speelstijl (of ben me er niet van bewust). Probeer dan ook wel eens dingen te kopieeren van wat voorbeelden enzo, maar dit brengt me niet veel. Ook omdat ik niet goed weet hoe ik er mee om te gaan.
Het is meer een rant dan iets waar jullie iets mee kunnen, maar mocht iemand wat tips hebben om je eigen speelstijl te ontdekken/ontwikkelen of hoe je de fifa leercurve aanpakt dan hoor ik het graag.
Het spel is het laatste wat ik er de schuld van ga geven, ik ben me er 100% van bewust dat het probleem tussen de controller en de rugleuning zit.
Nu de vraag hoe ga ik dit verbeteren? Ik lees een hoop en probeer het ook toe te passen, maar de tactieken die als OP bestempelt worden halen bij mij niks uit.
Mijn team is best prima (al dat lezen werkt voor handelen en sbc's dan weer wel goed), maar ik denk dat ik de spelers niet gebruik waar ze goed in/voor zijn:
schmeichel
Ik hoor dat er veel te halen is als je je custom tactics af kunt stemmen op je eigen speelstijl, maar ik heb geen eigen speelstijl (of ben me er niet van bewust). Probeer dan ook wel eens dingen te kopieeren van wat voorbeelden enzo, maar dit brengt me niet veel. Ook omdat ik niet goed weet hoe ik er mee om te gaan.
Het is meer een rant dan iets waar jullie iets mee kunnen, maar mocht iemand wat tips hebben om je eigen speelstijl te ontdekken/ontwikkelen of hoe je de fifa leercurve aanpakt dan hoor ik het graag.
Valandil schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:43:
speel 4-4-1-1

Ik rol nu met dit. Ik zie Mandzukic eigenlijk de hele wedstrijd niet, tenzij ie scoort. Dat klinkt misschien goed maar is het niet zo... Ik zit dus te denken om Mertens ofzo in de spits te kopen en dan ingame meteen Perisic en Mertens te swappen.
Ik ben vorig jaar begonnen met eerst offline te spelen in Squad Battles (op het niveau dat je vertrouwen krijgt en dat steeds meer opbouwen) Daarna kwam online en speelde de laatste weken WL en haalde toch steeds silver 1 om me weer voor de volgende WL te kwalificeren. Ik ben nog steeds niet goed genoeg voor dit spelletje maar vermaak me prima online in div 6. Het is ook pas oktober...we moeten nog tot in ieder geval juli volgend jaarperpixel schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:31:
Holy sh*t wat ben ik slecht in fifa. Dan hoor je van die verhalen over noobs die in divisie 4 of 5 zitten. Ik zit nu in 7 en de kans is groter dat ik naar 8 ga dan 6.
schmeichel
Mertens zit als loan speler in de catalogus, dus die kun je alvast uitproberen.Gurbuh schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:42:
[...]
[Afbeelding]
Ik rol nu met dit. Ik zie Mandzukic eigenlijk de hele wedstrijd niet, tenzij ie scoort. Dat klinkt misschien goed maar is het niet zo... Ik zit dus te denken om Mertens ofzo in de spits te kopen en dan ingame meteen Perisic en Mertens te swappen.
BTW nog meer mensen IF Cech for 12k aangeschaft? Die gaat nu al richting 20K op de PS4. POTM Hazard komt eraan, ben benieuwd hoeveel winst iedereen hierop gaat maken.
[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 08-10-2018 15:49 ]
Al opgebruikt als spits in 2 spitsen formatie wat niet beviel. Maar kan m wel betalenbvbal79 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:46:
[...]
Mertens zit als loan speler in de catalogus, dus die kun je alvast uitproberen.
Hoe ziet je team er verder uit. Kun je geen spits buiten de serie A halen zodat hij toch op 10 chem komt.Valandil schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:43:
speel 4-4-1-1
Zit zelf in divisie 6 maar blijf maar zakken dus ik ga richting 7. Ben zelf met heel veel tactieken bezig.perpixel schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:31:
schmeichel
Merk zelf dat ik 4-5-1 of 4-4-1 of 4-2-3-1 het fijnste vind, probeer op dit moment een niet te aanvallende taktiek te gebruiken en meer balans te vinden op het middenveld. Ben zelf nog zoekende welke van de 3 het beste voor mij werkt.
Op youtube heeft krasi een video staan met de custom taktieken (YouTube: FIFA 19 BEST PLAYER INSTRUCTIONS FOR BEST ATTACK & BEST DEFENSE ...) dacht deze met de game plans die je vrijwel op alle formaties kunt toepassen sinds ik dit gebruik gaat het al iets beter. Wanneer ik voor sta schakel ik naar defensief op een bepaald moment sta ik achter dan ga ik naar attack
Mijn backs en cdm of cm ligt aan de taktiek staan altijd op stayback.
Maar snap wat je bedoelt ervaar hetzelfde, voel me op momenten echt een slechte speler. En ik ben zelf echt het probleem, speel 100% tegen gelijkwaardige tegenstanders. Maar ik verpruts echt mijn kansen en ik maak 1 of 2 fouten in de verdediging en krijg hem om mijn oren
Maar de aanhouder wint, speel voor afwisseling squad battles op prof om de tactieken te testen en bijvoorbeeld mijn schieten onder de knie te krijgen. Verdedigen blijf ik moeite mee houden.
Probeer met L2 en X en R1 op zijn tijd bij mijn tegenstander te blijven, maar kost mij persoonlijk veel moeite
[ Voor 5% gewijzigd door FidoDido op 08-10-2018 16:03 ]
mij bevalt mandzukic uitstekend, ik heb zelf insigne IF ernaast staan dat is echt een uitstekende combinatie, met deze formatie wat jij gebruikt staat mandzukic op een eiland, probeer eens een 2 spitsen systeem en dan een insigne of mertens ernaast zetten.Gurbuh schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:42:
[...]
[Afbeelding]
Maar ik wil mn systeem niet aanpassen naar mn spits.tukkerterror90 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:08:
[...]
mij bevalt mandzukic uitstekend, ik heb zelf insigne IF ernaast staan dat is echt een uitstekende combinatie, met deze formatie wat jij gebruikt staat mandzukic op een eiland, probeer eens een 2 spitsen systeem en dan een insigne of mertens ernaast zetten.
Ik Speel met Yedder IF en Suares als STin 41212-2, Griezman is mijn CAM.bvbal79 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:39:
[...]
Geen loan Messi helaas. Hier ook 500k... mijn LW (guedes) en RW (Aspas) kunnen een update krijgen. Promes OTW of Coutinho. RW lijkt alleen Bale een update waardig. En Dan speel ik nu in de spits met Rodrigo en Suárez. Rodrigo vervangen door Griezmann..kan dan ook als CAM spelen achter Suárez?
Lastig om uit te leggen, maar sinds hij op CAM staat ipv LST gaan mijn aanvallen veel makkelijker, hij lijkt simpelweg alles te versnellen.
Modric, Kroos, Rakitic ook geprobeerd, maar die doen het beter op het middenveld. Isco niet getest.
Waarschijnlijk zal dat wel Messi of een Icon worden, maar een Coutinho met een positionchange zou ook niet verkeerd zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Speel 4-2-4 of 4-3-3(4) in het laatste geval komt Griezmann dan goed uit. Isco wil hier niet de ballen erin trappen voor doel ...Bossie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:39:
[...]
Ik Speel met Yedder IF en Suares als STin 41212-2, Griezman is mijn CAM.
Lastig om uit te leggen, maar sinds hij op CAM staat ipv LST gaan mijn aanvallen veel makkelijker, hij lijkt simpelweg alles te versnellen.
Modric, Kroos, Rakitic ook geprobeerd, maar die doen het beter op het middenveld. Isco niet getest.
Waarschijnlijk zal dat wel Messi of een Icon worden, maar een Coutinho met een positionchange zou ook niet verkeerd zijn.
Helaas geen Weekend League kunnen spelen, vanwege tijdgebrek. Heb wel via de app wat nieuwe spelers kunnen binnen halen. Heb nu dit team:
https://www.futbin.com//19/squad/93620
Had Ben Yedder vervangen met zn IF voor 69k maar zag dat die nu weer voor 81k ging op Xbox. Dus heb m weer verkocht met wat winst. Iemand nog tips voor mijn squad om een beetje fatsoenlijk weekend league te kunnen spelen volgend weekend? Ik heb nu een budget van 130k. Wellicht een nieuwe keeper?
https://www.futbin.com//19/squad/93620
Had Ben Yedder vervangen met zn IF voor 69k maar zag dat die nu weer voor 81k ging op Xbox. Dus heb m weer verkocht met wat winst. Iemand nog tips voor mijn squad om een beetje fatsoenlijk weekend league te kunnen spelen volgend weekend? Ik heb nu een budget van 130k. Wellicht een nieuwe keeper?
Ik heb 60k budget voor een team; echter durf ik niks te kopen voordat ik feedback krijg over een team.
Thoughts? https://www.futbin.com/19/squad/572139
Once again open up your bag of tricks!
Ik heb met 17-11 goud 2 gehaald in de weekend league, de laatste 2 potjes hadden geen zin meer. Hoewel ik de laatste maanden van Fifa 18 bijna standaard goud 1 haalde ben ik zeker wel tevreden. Speelde met een team van 13k + Lucas en een team van 35k (waarvan 10k voor Werner en 12k voor de matige IF Gondorf).
https://www.futbin.com/19/squad/475781
https://www.futbin.com/19/squad/445788
Wel nog 760k op de bank maar vind het veel te leuk om goedkope spelers te ontdekken, dat top team komt later wel. Verder vraag ik me af of ik echt een veel beter team zou krijgen als ik al mijn geld zou investeren in 22 nieuwe spelers. Spelers als Delaney, Kessie, Bakambu, Juan Jesus en Teixeira zijn zowel in stats (vergelijk ze maar eens met de topspelers) en spel geweldig! En die waren alle 5 onder de 1k te kopen!
Wat wel irritant was dat Lucas en Kessie en Samedov en Delaney steeds wisselden van plaats. Ik begin met een 442 en ga dan naar 4222. Daarin ook de spelers op de goede posities gezet maar ze staan steeds verkeerd, zelfs bij een aftrap of uittrap. En Lucas en Samedov als verdedigende spelers met aggressive defending werkt natuurlijk niet. Als ik tijdens het spel dan pauzeerde stonden ze gewoon goed in mijn opstelling maar tijdens het spel niet. Ook het wisselen van opstelling hielp dan niet meer. Alleen de ergernis hierover zorgde al dat ik de weekend league nog slecht eindigde, was eerst nog goed op koers voor goud 1. Had iemand anders hier ook last van?
Wel nog 760k op de bank maar vind het veel te leuk om goedkope spelers te ontdekken, dat top team komt later wel. Verder vraag ik me af of ik echt een veel beter team zou krijgen als ik al mijn geld zou investeren in 22 nieuwe spelers. Spelers als Delaney, Kessie, Bakambu, Juan Jesus en Teixeira zijn zowel in stats (vergelijk ze maar eens met de topspelers) en spel geweldig! En die waren alle 5 onder de 1k te kopen!
Wat wel irritant was dat Lucas en Kessie en Samedov en Delaney steeds wisselden van plaats. Ik begin met een 442 en ga dan naar 4222. Daarin ook de spelers op de goede posities gezet maar ze staan steeds verkeerd, zelfs bij een aftrap of uittrap. En Lucas en Samedov als verdedigende spelers met aggressive defending werkt natuurlijk niet. Als ik tijdens het spel dan pauzeerde stonden ze gewoon goed in mijn opstelling maar tijdens het spel niet. Ook het wisselen van opstelling hielp dan niet meer. Alleen de ergernis hierover zorgde al dat ik de weekend league nog slecht eindigde, was eerst nog goed op koers voor goud 1. Had iemand anders hier ook last van?
Hier exact dezelfde ergenis! Tactiek heeft een eigen wil in het spel.sjakieman schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:37:
Ik heb met 17-11 goud 2 gehaald in de weekend league, de laatste 2 potjes hadden geen zin meer. Hoewel ik de laatste maanden van Fifa 18 bijna standaard goud 1 haalde ben ik zeker wel tevreden. Speelde met een team van 13k + Lucas en een team van 35k (waarvan 10k voor Werner en 12k voor de matige IF Gondorf).
Lijkt me een prima team, ik zou alleen Javi Martinez vervangen.SwooX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:11:
Ik heb 60k budget voor een team; echter durf ik niks te kopen voordat ik feedback krijg over een team.
Pace telt minder mee, maar zo laag voor een middenvelder zorgt er voor dat je wordt overlopen.
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 08-10-2018 18:57 ]
Op CDM valt wel mee toch? Maar Delaney is wel beter en veel goedkoper! Zou ook Bender vervangen door bijvoorbeeld Piszczek. Verder zou ik Akanji halen, snelle verdediger voor heel weinig. Fahrman gebruik ik ook maar hij is lang niet zo goed als vorige Fifa, en dat zegt een hoop want de gemiddelde keeper is een stuk beter geworden!dutchgio schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:56:
[...]
Lijkt me een prima team, ik zou alleen Javi Martinez vervangen.
Pace telt minder mee, maar zo laag voor een middenvelder zorgt er voor dat je wordt overlopen.
[ Voor 25% gewijzigd door sjakieman op 08-10-2018 19:09 ]
Wel vreemd want dezelfde opstellingen werkten vrijdag en zaterdag nog wel goed. Maar zondag had ik dus steeds last van die wisselingen. Hoop dat ze dit snel patchen!ThijsM schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:51:
[...]
Hier exact dezelfde ergenis! Tactiek heeft een eigen wil in het spel.
Welke icon zouden jullie in een 4321 formatie als CM kopen (max 1,5mln)?
Mocht ik weer naar een 41212(2) switchen dan zal die in die formatie CM (of cdm) spelen omdat ik dan een andere speler als CAM heb.
Mocht ik weer naar een 41212(2) switchen dan zal die in die formatie CM (of cdm) spelen omdat ik dan een andere speler als CAM heb.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Type Viera, Mattheus etc.Bean77 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:22:
Welke icon zouden jullie in een 4321 formatie als CM kopen (max 1,5mln)?
Een pure CDM/Breker of een high/high allround speler. Vorig jaar zelf in het begin Petit gehaald en als LCM/CDM gespeeld tot na TOTS.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is het juist niet leuker om er zelf achter te komen of je er goed aan doet? Lekker inkopen en spelen zou ik zeggen.SwooX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:11:
Denken jullie ook dat hazard potm wordt?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Matthäus dan denk ik, voor 1,5 miljoen kan je alleen de goedkoopste Viera halen en die ziet er wel wat minder uit. Ballack is ook wel goed op papier maar wel wat aanvallender en waarschijnlijk minder interessant als ie later als CDM moet spelen.Bossie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:27:
[...]
Type Viera, Mattheus etc.
Een pure CDM/Breker of een high/high allround speler. Vorig jaar zelf in het begin Petit gehaald en als LCM/CDM gespeeld tot na TOTS.
Zat ook naar Vieira te kijken, maar vond de baby versie vorig jaar tegenvallen (prime vond ik geweldig). Mattheus is klein en ik heb Kante daar ook al lopen. Maar qua stats is mattheus wel erg leuk. Zat ook nog te kijken naar Seedorf 88/91 of Socratis 87.Bossie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:27:
[...]
Type Viera, Mattheus etc.
Met zulke bedragen en EA tax is het niet even een speler die je ff koopt. Je kan beter goed kijken en daarom even polsen hier.Korkss schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:29:
[...]
Is het juist niet leuker om er zelf achter te komen of je er goed aan doet? Lekker inkopen en spelen zou ik zeggen.
Denken jullie ook dat hazard potm wordt?
Ik zou niet weten wie anders dan Hazard potm wordt. Ik zou kompany alvast inslaan voor de potm
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Iemand er al achter welke Squad battles een swap item geven? In het menu lees in dat je ze krijgt in bepaalde featured battles maar die zie ik geen
gold 3 halen blijkbaar...tot nu toe allemaal nog te doen.Nipje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:07:
Iemand er al achter welke Squad battles een swap item geven? In het menu lees in dat je ze krijgt in bepaalde featured battles maar die zie ik geen
4-4-1-1triple20 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:54:
[...]
Hoe ziet je team er verder uit. Kun je geen spits buiten de serie A halen zodat hij toch op 10 chem komt.
Icardi
Mertens
Perisic nainggolan hamsik cuardado
Kolarov manolas Miranda Florenzi
Szczezny
Icardi en Higuain ga een beetje om beurten afwisselen.
wijze woorden
Ik ben voorlopig al redelijk klaar, vorig jaar ging het ook zo snel totdat ik alsnog besloot op de BPL bandwagon te springen.
https://www.futbin.com/19/squad/281486
Volgende upgrade is Umtiti, Lenglet is untradeable en vervolgens een paar spelers erbij voor de breedte (Rakitic, Saul, Koke, Aspas/Vazquez) en formation changes en dan rustig doorwerken naar Marcelo en evt latere icon upgrades (Spits/CAM/CDM of heel saai een endgame RB).
https://www.futbin.com/19/squad/281486
Volgende upgrade is Umtiti, Lenglet is untradeable en vervolgens een paar spelers erbij voor de breedte (Rakitic, Saul, Koke, Aspas/Vazquez) en formation changes en dan rustig doorwerken naar Marcelo en evt latere icon upgrades (Spits/CAM/CDM of heel saai een endgame RB).
Is die SBC voor een swap item nu al weer weg? Dat ging snel...
Juist nu zie ik het! Thanksbvbal79 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:11:
[...]
gold 3 halen blijkbaar...tot nu toe allemaal nog te doen.
Misschien een gekke vraag maar is het een idee om spelers van aankomende interlands te kopen voor eventuele MM morgen? Dit vanwege ook de speciale MM van de CL.
Ik wil een la Liga team maken met budget van 150k, 4-3-3, dit was mijn idee:
Pau Lopez
Gaya - Gimenez - Nacho - de Marcos
Saul - Isco - Partey
Asensio - Costa - Aspas
Hebben jullie suggesties of op/aanmerkingen? Ik vraag me vooral af of Isco 70k waard is, ik zie echter geen alternatief voor CAM.
Pau Lopez
Saul - Isco - Partey
Asensio - Costa - Aspas
Hebben jullie suggesties of op/aanmerkingen? Ik vraag me vooral af of Isco 70k waard is, ik zie echter geen alternatief voor CAM.
Ik heb Isco ook maar vind hem niet heel fijn spelen. Kan je beter Ben Yedder daar neer zetten en de rest versterken.gaizka schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:07:
Ik wil een la Liga team maken met budget van 150k, 4-3-3, dit was mijn idee:
Pau Lopez
Saul - Isco - Partey
Asensio - Costa - Aspas
Verwijderd
Hebben jullie ook het gevoel dat ea het extreem lastig heeft gemaakt om borders te krijgen met ultimate team (86+ spelers) met FIFA 17 en 18 ging het veel beter.
Of heeft het te maken met geluk.
Of heeft het te maken met geluk.
Volgende MM zijn interlands inderdaad. Ik zou zeggen investeer wat in Spanje - Engeland, Brazilië - Argentinië en Nederland - Duitsland en je zit wel goed.SH-FR schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 20:35:
Misschien een gekke vraag maar is het een idee om spelers van aankomende interlands te kopen voor eventuele MM morgen? Dit vanwege ook de speciale MM van de CL.
Voor de POTM Hazard is het helaas al 'te laat' om fatsoenlijk te investeren. Gisteren op het punt gestaan om Hazard aan te schaffen voor ongeveer 410k, is nu al weer 490k.. IF Cech en een paar van die Lille IF speler moeten het dan maar gaan doen voor me..
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Denken jullie dat David Silva (89) een goede investment is voor de komende POTM? zeker gezien hazard wel hoge requirements nodig zal hebben>?
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ik sta momenteel rang 1 met divisions rivals, wat voor beloning raden jullie mij aan om te kiezen?
LOL
Had een bronzen speler met 88 pace op de TL gezet voor min 150 en 10k koop direct, denk zie wel of het een paar honderd opleverd....Heeft een oelewapper hem gekocht voor 10.000 direct...WTF!
Had een bronzen speler met 88 pace op de TL gezet voor min 150 en 10k koop direct, denk zie wel of het een paar honderd opleverd....Heeft een oelewapper hem gekocht voor 10.000 direct...WTF!
Verwijderd
Heb je packluck kies je packs, heb je geen packluck (zoals ik) dan kies je de coins.tukkerterror90 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:13:
Ik sta momenteel rang 1 met divisions rivals, wat voor beloning raden jullie mij aan om te kiezen?
Een vraagje, maakt het uit in welke divisie je zit voor de Division Rivals rewards of krijg je betere rewards bij divisie 1 dan bij divisie 3 of 4 of is dat gelijk?
Dat is gelijk, alleen in divisie 1 krijg je veel meer punten voor een winstpartij dan bijvoorbeeld in divisie 6, dus als je in een wat lagere divisie zit moet je veel meer potjes spelen om een hoge rang te halen.Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:30:
[...]
Heb je packluck kies je packs, heb je geen packluck (zoals ik) dan kies je de coins.
Een vraagje, maakt het uit in welke divisie je zit voor de Division Rivals rewards of krijg je betere rewards bij divisie 1 dan bij divisie 3 of 4 of is dat gelijk?
Wanneer gaan ze de game eens patchen? Het lijkt af en toe wel een flipperkast of een worstelwedstrijd ipv een voetbalgame.
Inmiddels wel de 2e icon binnen. Speel met onderstaand team. In de 2e helft worden beide wingers vervangen door if lozano en sterling zodat we de pace er een beetje inhouden.
https://www.futbin.com/19/squad/470871
Inmiddels wel de 2e icon binnen. Speel met onderstaand team. In de 2e helft worden beide wingers vervangen door if lozano en sterling zodat we de pace er een beetje inhouden.
https://www.futbin.com/19/squad/470871
Serieuze vraag: Hoe moet je in godsnaam doelpunten scoren?
Ik krijg dit serieus niet voor elkaar waardoor ik van de 10 potjes er 8 verlies. Ik vind er op dit moment dus ook niks meer aan. Voor mij de allerslechtste FIFA versie ooit.
Maar voordat ik mijn schijfje doormidden breek wil ik toch nog vragen of iemand tips heeft?
Ik krijg dit serieus niet voor elkaar waardoor ik van de 10 potjes er 8 verlies. Ik vind er op dit moment dus ook niks meer aan. Voor mij de allerslechtste FIFA versie ooit.
Maar voordat ik mijn schijfje doormidden breek wil ik toch nog vragen of iemand tips heeft?
Zit er zelf ook aan te denken om voor die 58.000 munten te gaan, van de andere kant is pakjes openen ook leuk maar heb mn twijfels of ze in de pakjes van rang 1 echt betere spelers stoppen dan bijvoorbeeld de pakjes van rang 3.
Vorige fifa had je een tijd dat je 83-84 rated spelers voor veel coins kon verpatsen.. wie weet nog rond welke tijd dat was of sbc? Benieuwd wanneer dat dit jaar gaat worden want heb nu alvast op sommige tijden goed geïnvesteerd in deze spelers
Verwijderd
Gaat wel snel zo. En rond de 58k coins per week in Division Rivals en elke week Goud 3 (ik hoop volgende WL stuk hoger) rewards. Toch wel gauw 150k per week. Veel meer dan voorgaande jaren toch..tukkerterror90 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:46:
[...]
Dat is gelijk, alleen in divisie 1 krijg je veel meer punten voor een winstpartij dan bijvoorbeeld in divisie 6, dus als je in een wat lagere divisie zit moet je veel meer potjes spelen om een hoge rang te halen.
Ja inderdaad, heb nu die munten bonus van de catalogus ook nog dus pak per wedstrijd ook nog tussen de 1500 en 1700 per wedstrijd👍Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:51:
[...]
Gaat wel snel zo. En rond de 58k coins per week in Division Rivals en elke week Goud 3 (ik hoop volgende WL stuk hoger) rewards. Toch wel gauw 150k per week. Veel meer dan voorgaande jaren toch..
Geen garantie dat je veel coins krijgtVerwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:51:
[...]
Gaat wel snel zo. En rond de 58k coins per week in Division Rivals en elke week Goud 3 (ik hoop volgende WL stuk hoger) rewards. Toch wel gauw 150k per week. Veel meer dan voorgaande jaren toch..
Correctie! Dit is niét gelijk. Het maakt wel degelijk uit voor de rewards in welke divisie je zit. Meer packs en ook (iets) meer coins.tukkerterror90 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:46:
[...]
Dat is gelijk, alleen in divisie 1 krijg je veel meer punten voor een winstpartij dan bijvoorbeeld in divisie 6, dus als je in een wat lagere divisie zit moet je veel meer potjes spelen om een hoge rang te halen.
Wel klopt het inderdaad dat je in een hogere divisie meer punten krijgt voor een winst en verliespartij en ook sneller FUT Champs haalt!
Als ik het aanpas kan ik eventueel middenveld maken met Rakitic, Ben Yedder & Saul. Veel voetbal, maar waarschijnlijk te licht defensief gezien?Symon1989 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:24:
[...]
Ik heb Isco ook maar vind hem niet heel fijn spelen. Kan je beter Ben Yedder daar neer zetten en de rest versterken.
Anders zou ik nog Partey of Vidal kunnen toevoegen.
Ik heb ook een middenveld met rakitic ben yedder speciaal kaartje en kroos.gaizka schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:30:
[...]
Als ik het aanpas kan ik eventueel middenveld maken met Rakitic, Ben Yedder & Saul. Veel voetbal, maar waarschijnlijk te licht defensief gezien?
Anders zou ik nog Partey of Vidal kunnen toevoegen.
Kreeg isco uit een pakketje.. heb hem even op cam gehad maar ben yedder is 2 benig en sneller.. dus ben yedder staat bij mij weet op cam.. vervolgens isco omgezet naar een cm kaartje en basis gezet ten koste van rakitic maar ook dat beviel mij niet zo..
Isco zit dus bij mij op de bank... op 1 of andere manier vind ik isco helemaal niks in fifa.. ben in het echt wel fan van hem, maar helaas..
Mensen die hier met 41212 wide spelen? Ben wel benieuwd hoe dat bevalt in deze fifa?
Een nieuwe competitie SBC, geheel onverwachts! Toevallig vrij vandaag en was heel vroeg op toen ik hem opeens zag staan!
Heb al 70 Pro-League spelers ingeslagen en ze schieten werkelijk omhoog. Straks bepalen of ik de winst pak, of de SBC maak voor het Ruud Vormer kaartje!
Edit: Ik ben erin geslaagd om 85 spelers in te slaan voor 22k in totaal. Inclusief hele dure zilveren van 1 tot 5K per stuk. Hier heb ik een hele goede methode voor die op dit moment nog werkt. Ik ben in een goede bui vandaag dus als er animo voor is wil ik dit best met jullie delen
Heb al 70 Pro-League spelers ingeslagen en ze schieten werkelijk omhoog. Straks bepalen of ik de winst pak, of de SBC maak voor het Ruud Vormer kaartje!
Edit: Ik ben erin geslaagd om 85 spelers in te slaan voor 22k in totaal. Inclusief hele dure zilveren van 1 tot 5K per stuk. Hier heb ik een hele goede methode voor die op dit moment nog werkt. Ik ben in een goede bui vandaag dus als er animo voor is wil ik dit best met jullie delen
[ Voor 34% gewijzigd door SH-FR op 09-10-2018 07:27 ]
1. timed shooting uit zettenMadMoody schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:49:
Serieuze vraag: Hoe moet je in godsnaam doelpunten scoren?
Ik krijg dit serieus niet voor elkaar waardoor ik van de 10 potjes er 8 verlies. Ik vind er op dit moment dus ook niks meer aan. Voor mij de allerslechtste FIFA versie ooit.![]()
2. trainer uitzetten.
3. tegenstander helemaal zoek spelen
4. ik werk nu veel met finesse shots en harde lage voorzetten.
5.suc6
graag!!!SH-FR schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:18:
Een nieuwe competitie SBC, geheel onverwachts! Toevallig vrij vandaag en was heel vroeg op toen ik hem opeens zag staan!
+1harrybeuker schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:31:
[...]
1. timed shooting uit zetten
2. trainer uitzetten.
5.suc6
En hoe scoor je penalties? Nu al meermaals gehad dat er meteen max kracht is en de bal de tweede ring ingaat terwijl ik altijd zacht in de hoek plaats.harrybeuker schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:31:
[...]
2. trainer uitzetten.
5.suc6
+1Bossie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:36:
[...]
En hoe scoor je penalties? Nu al meermaals gehad dat er meteen max kracht is en de bal de tweede ring ingaat terwijl ik altijd zacht in de hoek plaats.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Gisteren mijn eerste foutje gemaakt in FIFA19 bij de aanschaft van Hugo Lloris ik dacht dat 56000 stond wat opdat moment een mooie prijs was op de xbox maar hij was 66000. Maar goed een paar potjes gespeeld in fut rivals en hij is het waard. Erg tevreden mee toch een paar goede reflect reddingen.
Guys, ik heb icon Litmanen (85) gepackt. Hij is nu ongeveer 300k waard. Nu verkopen of wachten tot de eerste icon sbc dropt?
Bovenstaand bericht een beetje aangepast.harrybeuker schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:31:
[...]
1. timed shooting AAN zetten
2. Leren timed shooting goed te gebruiken (dit is zóveel effectiever dan normale schoten)
3. tegenstander helemaal zoek spelen <-- ga eens over de vleugels.
4. ik werk nu veel met finesse shots en harde lage voorzetten. <-- dit kan ik beamen.
Als verdere tips wil ik je nog mee geven om het timed shooting gewoon goed te masteren, kijk anders even wat videos er over. Gebruik TS als je buiten de 16 bent en een geplaatst schot wil doen of een "sprint" schot. Voor de rest heeft TS niet veel zin, vooral niet bij kopballen en schoten in de 16.
Gewoon verkopen, hij wordt alleen maar goedkoper.JVLPSV schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:49:
Guys, ik heb icon Litmanen (85) gepackt. Hij is nu ongeveer 300k waard. Nu verkopen of wachten tot de eerste icon sbc dropt?
Icon SBC's droppen niet meer.JVLPSV schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:49:
ik hou altijd de finesse button in op de ps4. en dan iets meer dan 1 blokje kracht zetten en dan de pook schuin een hoek indrukken. dan gaat zie strak in het hoekje. Op youtube staan een paar goede filmpjes hierover. Als je vrije trappen buiten de 16 wilt scoren dan zoek even op youtube hoe je een mannetje over de bal laat lopen en die vervolgens aanspeelt en laat scoren (3e man aanroepen bij vrije trap).Bossie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:36:
[...]
En hoe scoor je penalties? Nu al meermaals gehad dat er meteen max kracht is en de bal de tweede ring ingaat terwijl ik altijd zacht in de hoek plaats.
Wat gaat de markt doen als donderdag de rival rewards en WL rewards uitkomen.
Komen veel munten op de markt, dus worden de high rated spelers veel gekocht en gaan stijgen, of er worden veel pakjes gekocht en de high rated spelers komen veel op de markt en gaan juist dalen.
Wat denken jullie?
Komen veel munten op de markt, dus worden de high rated spelers veel gekocht en gaan stijgen, of er worden veel pakjes gekocht en de high rated spelers komen veel op de markt en gaan juist dalen.
Wat denken jullie?
Mijn excuses, was niet bekend bij mij.SH-FR schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:03:
[...]
Correctie! Dit is niét gelijk. Het maakt wel degelijk uit voor de rewards in welke divisie je zit. Meer packs en ook (iets) meer coins.
Wel klopt het inderdaad dat je in een hogere divisie meer punten krijgt voor een winst en verliespartij en ook sneller FUT Champs haalt!
Op donderdag worden er niet perse pakjes gekocht. Als je bedoelt dat iedereen de rewards ophaalt dan klopt dat, al weet ik niet of het al bekend is dat de WL rewards ook op donderdag zijn.triple20 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:27:
Wat gaat de markt doen als donderdag de rival rewards en WL rewards uitkomen.
Wat denken jullie?
Ga er vanuit dat wanneer er veel pakketjes geopend worden, dat de prijs van de spelers tot 82 over het algemeen daalt, want deze worden veel gepackt. De hoge rated spelers zullen ook iets inzakken, maar gaan ook weer langzaam omhoog tegen het einde van de week. Daarnaast krijgt iedereen weer coins dus zal de vraag (en dus prijs) voor hoge rated spelers ook weer toenemen
Uit welke bron heb je dat?
Timed shot uitzetten? Dat was toch DE wijziging voor Fifa 19? Ik heb die overigens inderdaad nog wel aan staan, maar om eerlijk te zijn nog niet het nut ervan ondervonden. Bedankt voor je tips overigensharrybeuker schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:31:
[...]
2. trainer uitzetten.
5.suc6
Goedemorgen allen,
Ik zou graag jullie input willen horen over het volgende:
- Ik heb nu een dertigtal 84 en 85 spelers weten te komen voor tussen de 1800 en 2400. Mijn aanname is dat ik deze straks voor ongeveer 5k ga verkopen. Is het verstandig om dit aantal uit te breiden met het oog op de komende Icon SBC's?
Mijn team is nu als volgt:
https://www.futbin.com//19/squad/594911
De chemistry is nu 98 (klopt niet helemaal met de Futbin opstelling) Ik merk dat het achterin heel degelijk staat. Daar zou ik de IF van Meunier nog willen halen en/of Varane. Voorin kom ik vaak te kort. Ondanks dat ik bij Williams heb ingesteld dat hij achter de verdediging moet kruipen blijft hij vaak 'hangen' of loopt gelijk aan de verdediger. Hebben jullie een suggestie welke spits ik beter kan kopen op deze plek? Ik heb Ben Yedder al (NIF) en zit te denken aan zijn IF, maar deze vind ik nog te prijzig.
edit: en een derde vraag die ik vergeten ben te stellen: Ik heb gisteren IF Suso gepackt. Nu verkopen of nog even wachten?
Ik zou graag jullie input willen horen over het volgende:
- Ik heb nu een dertigtal 84 en 85 spelers weten te komen voor tussen de 1800 en 2400. Mijn aanname is dat ik deze straks voor ongeveer 5k ga verkopen. Is het verstandig om dit aantal uit te breiden met het oog op de komende Icon SBC's?
Mijn team is nu als volgt:
https://www.futbin.com//19/squad/594911
De chemistry is nu 98 (klopt niet helemaal met de Futbin opstelling) Ik merk dat het achterin heel degelijk staat. Daar zou ik de IF van Meunier nog willen halen en/of Varane. Voorin kom ik vaak te kort. Ondanks dat ik bij Williams heb ingesteld dat hij achter de verdediging moet kruipen blijft hij vaak 'hangen' of loopt gelijk aan de verdediger. Hebben jullie een suggestie welke spits ik beter kan kopen op deze plek? Ik heb Ben Yedder al (NIF) en zit te denken aan zijn IF, maar deze vind ik nog te prijzig.
edit: en een derde vraag die ik vergeten ben te stellen: Ik heb gisteren IF Suso gepackt. Nu verkopen of nog even wachten?
[ Voor 6% gewijzigd door Goelan op 09-10-2018 10:49 ]
Wanneer komt die SBC van Vormer online? Ik kan zijn kaartje alwel vinden op internet maar de SBC is niet live bij mij.SH-FR schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:18:
Edit: gevonden, PRO League SBC.
[ Voor 3% gewijzigd door krosis op 09-10-2018 10:14 ]
Alle Icons zitten al in het spel is eigenlijk de voornaamste reden om te zeggen dat ze hoogstwaarschijnlijk niet in SBC's komen. Ik had dit van vrienden vernomen, ik dacht dat zij een betrouwbare bron hadden maar nee.
Al lijkt die beredenering best logisch, omdat alle icons er dus al in zitten.
Kijk je wel bij de Leagues tab? En niet bij de Live tab?krosis schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Wanneer komt die SBC van Vormer online? Ik kan zijn kaartje alwel vinden op internet maar de SBC is niet live bij mij.Wat mis ik?
Edit: gevonden, PRO League SBC.
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Dat was inderdaad mijn foutRenoD87 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:22:
[...]
Kijk je wel bij de Leagues tab? En niet bij de Live tab?
Maar tering zeg, die SBC ziet er moeilijk uit. Heb zelf 6 PRO League spelers in mijn club...
Ja de prijzen worden al keihard gefixt...
Helaas, want ik heb weinig coins en zou toch wel graag Vormertje willen
Helaas, want ik heb weinig coins en zou toch wel graag Vormertje willen
Maar dat timed shooting kan je toch eigenlijk alleen maar goed doen als je dat schietbalkje in beeld ziet? Want dat vind ik juist hinderlijk tijdens het spelen!MrNobody28 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:53:
[...]
Bovenstaand bericht een beetje aangepast.
Als verdere tips wil ik je nog mee geven om het timed shooting gewoon goed te masteren, kijk anders even wat videos er over. Gebruik TS als je buiten de 16 bent en een geplaatst schot wil doen of een "sprint" schot. Voor de rest heeft TS niet veel zin, vooral niet bij kopballen en schoten in de 16.
Zo, ik zal me ook weer eens melden in dit topic
Heb Fifa toch ook maar aangeschaft en ben van plan heel tranquilo FUT te gaan spelen. Methode is door enkel spelers uit packs te gebruiken voor m'n team en me niet druk te maken over de markt, handelen en een hoop andere zaken die mij tijd en stress kosten 
Zodoende heb ik zo'n beetje alle reguliere SBC's wel gedaan, paar keer draft gespeeld met dit als resultaat:
https://www.futbin.com/19/squad/202809
2e squad die ik wel eens gebruik als Fitness team is nu een bijeen raapsel van leen spelers en een paar andere gepackte spelers
Zodoende heb ik zo'n beetje alle reguliere SBC's wel gedaan, paar keer draft gespeeld met dit als resultaat:
https://www.futbin.com/19/squad/202809
2e squad die ik wel eens gebruik als Fitness team is nu een bijeen raapsel van leen spelers en een paar andere gepackte spelers
je bedoeld dus met trainer aan?MadMoody schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:43:
[...]
Maar dat timed shooting kan je toch eigenlijk alleen maar goed doen als je dat schietbalkje in beeld ziet? Want dat vind ik juist hinderlijk tijdens het spelen!
Klopt, echter krijg je zonder trainer ook wel de bevestiging als je goed timed shooting gebruikt.
Als je trainer uit hebt staan en je doet een timed schot dan krijg je na een goed schot of slecht schot nog steeds wel een kleurtje te zien bij je speler afhankelijk van hoe goed je schot was.
Ik vind het best makkelijk..
je moet goed kijken naar de bal en de afstand tussen jouw speler en de bal..
Heeft jouw speler de bal een meter voor zijn voeten ivm een dribbel dan moet je wat later timen. Ligt de bal dicht aan je voeten dan moet je weer sneller timen..
Wat ik dus doe, als ik met een middenvelder 10m vrijbaan heb richting de 16, druk ik 1x sprintknop in want daarmee gaat de bal wat verder van je voeten af en kan je dus makkelijker timen met timed shooting..
Ik leg het vast brak uit, maar t werkt voor mij echt heel goed.
Timed shooting nooit uitzetten!!! Schiet dan gewoon in 1x op doel ipv 2x schieten te gebruiken.
Die mensen die het uitzetten snap ik echt niet.. alsof je dan beter gaat spelen.. nee je zet slechts een functie uit! Dus er komt niet iets voor terug ofzo.. ipv uitzetten gebruik het dan gewoon niet. Maar als je bv 2-0 voorstaat kan je het juist oefenen.
Ik kon er ook niks van in begin, echter schiet ik nu 50% wel in het mandje met timed shooting nu..
Wel lekker hoor zon streep via onderkant lat erin vanaf 20m
Geeft wel een bevredigend gevoel
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 09-10-2018 10:52 ]
Het kan ook prima zonder. Truc is net voordat de speler de bal schiet; tweede keer schieten.MadMoody schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:43:
[...]
Maar dat timed shooting kan je toch eigenlijk alleen maar goed doen als je dat schietbalkje in beeld ziet? Want dat vind ik juist hinderlijk tijdens het spelen!
Daarnaast 90/45 graden van de goal en preferred foot van de speler.
Mijn Isco heeft in 60 wedstrijden nu 50 goals gemaakt waarvan er minimaal 35-40 timed finesse shots zijn.
Met de juiste spelers en juiste voorwaardes is het eigenlijk te makkelijk.
Verwijderd
Mijn team tot nu toe: https://www.futbin.com/19/squad/596384
Hebben jullie tips/opmerkingen? Volgende versterking? Spelers uit LaLiga die jullie zeker aanraden?
Hebben jullie tips/opmerkingen? Volgende versterking? Spelers uit LaLiga die jullie zeker aanraden?
Zou eerst inderdaad met trainer aan gaan oefenen en later uit, in de WL staat hij namelijk automatisch uit en kun je hem niet aan zetten. Dan zie je het driehoekje op groen, geel of rood springen. Op een gegeven moment weet je gewoon wanneer je moet timen.MadMoody schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:43:
[...]
Hier in het begin ook de nieuwe Timed Finishing vervloekt, was nog altijd de low-driven shots gewend uit 18, dus alles klapte bij mij over en het stadion uit.
Na een weekendje in Squad Battles wat wezen spelen lukt het al een stuk beter. Low-driven shots (L1+R1+O) voelen veel natuurlijker en realistischer aan in 19 en Timed Finishing is echt bevredigend als je er een schot onderkantje lat in poeiert.
Verder is Finesse shot (R1+O) schieten ook weer wat sterker dan in 18, lekker de bal curvend het goal in knallen.
Na een weekendje in Squad Battles wat wezen spelen lukt het al een stuk beter. Low-driven shots (L1+R1+O) voelen veel natuurlijker en realistischer aan in 19 en Timed Finishing is echt bevredigend als je er een schot onderkantje lat in poeiert.
Verder is Finesse shot (R1+O) schieten ook weer wat sterker dan in 18, lekker de bal curvend het goal in knallen.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Op futbin zie ik Pedro Chirivella als swapkaart staan, maar nergens zie ik hoe je die kunt krijgen.
Iemand meer info?
Iemand meer info?
Die was via een SBC te verkrijgen. Dan wel gister of eergister, weet niet meer precies welke dagbvbal79 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:05:
Op futbin zie ik Pedro Chirivella als swapkaart staan, maar nergens zie ik hoe je die kunt krijgen.
Iemand meer info?
dubbel
[ Voor 95% gewijzigd door Goelan op 09-10-2018 11:08 ]
Hoe bevalt Isco ? Ik wil hem eigenlijk halen maar zijn stamina is zo laag.kevinn schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:53:
[...]
Het kan ook prima zonder. Truc is net voordat de speler de bal schiet; tweede keer schieten.
Daarnaast 90/45 graden van de goal en preferred foot van de speler.
Mijn Isco heeft in 60 wedstrijden nu 50 goals gemaakt waarvan er minimaal 35-40 timed finesse shots zijn.
Met de juiste spelers en juiste voorwaardes is het eigenlijk te makkelijk.
Tot nu toe bevalt die prima. Gebruik hem als False 9 in een 4-2-2-2 dus stamina is niet zo heel belangrijk.Kalloewase schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:08:
[...]
Hoe bevalt Isco ? Ik wil hem eigenlijk halen maar zijn stamina is zo laag.
In de verlenging vervang ik hem wel voor Suarez en gooi ik Mariano erin.