Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:57
Sleehond schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:35:
[...]

Nou heb het nu een tijd lang geprobeerd maar het werkt voor mij dus totaal niet. Niemand die een zilveren speler koopt voor deze prijs.

Weer iets wat voor mij totaal niet werkt... zucht.. begint enorm irritant te worden dat geen enkele tip bij mij niet werkt..

Wel bedankt uiteraard voor het meedenken
Ik heb je gisteravond de tip gegeven, je hebt ook wel weinig geduld. ;)

Speel je op PS4? List je ze elk uur opnieuw voor een uur? Staan er minstens 90 zilveren spelers op je transferlijst? Dan zou het sowieso moeten werken. Geef het eens een week de tijd. In het weekend wordt er meestal minder gekocht. Hoogtepunten zijn vaak de Marque Matchups of andere nieuwe SBC's.

Ik koop trouwens geen keepers, verwacht dat het daarmee minder goed werkt.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Oprecht, ik heb het geprobeerd, maar dit is serieus de meest waardeloze fifa-fut ooit.
Weet niet waar ik moet beginnen, er is te veel fout met deze game. Verdedigen? Niet doen want wat je ook doet met je verdedigers, je zet meteen alarmfase 1 aan voor een tegen goal. 1 keer uitstappen en je tegenstander zet zijn aanvaller voor je doel. Blijf van de verdedigers af, gebruik je middenvelders. Het is makkelijker om een omhaalgoal te maken dan een normaal goal, echt rug naar het doel, voorzet en button-spam. Het gevoel dat geen enkele pass aan komt, alleen RB+pass werkt voor mij een beetje en zelfs dan 9vd10 keer te hard of te zacht. WL? Ik speel alleen tegen uber teams. Van de 30 partijen 13 gewonnen, nou ja gewonnen gewoon gestolen. Verlies partijen? Overgrote deel van de wedstrijden beste kansen gehad alleen tegenstander is 1x keer vrij en finessed het schot in de kruising. Daar waar ik beter was verloor ik, waar ik slechter was won ik. Oja, finesse-shot? Vanuit het midden altijd naast, van de zijkant altijd raak.
Rivals is een leuke toevoeging, dat maakt het kwalificeren leuker, goede beloningen ook. Maar de gameplay is gewoon een degradatie van de ergste soort, verdedigingAI slaat nergens op. Vraag me af of dit een heel jaar leuk blijft. Fifa 2017 beviel erg goed, 2018 vond ik stukken minder, maar dit had ik niet verwacht.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:44
simons schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:04:
Oprecht, ik heb het geprobeerd, maar dit is serieus de meest waardeloze fifa-fut ooit.
Weet niet waar ik moet beginnen, er is te veel fout met deze game. Verdedigen? Niet doen want wat je ook doet met je verdedigers, je zet meteen alarmfase 1 aan voor een tegen goal. 1 keer uitstappen en je tegenstander zet zijn aanvaller voor je doel. Blijf van de verdedigers af, gebruik je middenvelders. Het is makkelijker om een omhaalgoal te maken dan een normaal goal, echt rug naar het doel, voorzet en button-spam. Het gevoel dat geen enkele pass aan komt, alleen RB+pass werkt voor mij een beetje en zelfs dan 9vd10 keer te hard of te zacht. WL? Ik speel alleen tegen uber teams. Van de 30 partijen 13 gewonnen, nou ja gewonnen gewoon gestolen. Verlies partijen? Overgrote deel van de wedstrijden beste kansen gehad alleen tegenstander is 1x keer vrij en finessed het schot in de kruising. Daar waar ik beter was verloor ik, waar ik slechter was won ik. Oja, finesse-shot? Vanuit het midden altijd naast, van de zijkant altijd raak.
Rivals is een leuke toevoeging, dat maakt het kwalificeren leuker, goede beloningen ook. Maar de gameplay is gewoon een degradatie van de ergste soort, verdedigingAI slaat nergens op. Vraag me af of dit een heel jaar leuk blijft. Fifa 2017 beviel erg goed, 2018 vond ik stukken minder, maar dit had ik niet verwacht.
Ligt niet aan de game maar aan jezelf.

Verdedigen is nu juist makkelijker dan ooit omdat AI defending op is. Kijk je replays terug en focus op improven en niet naar de game kijken. Als pros het spel goed kunnen spelen moet jij het ook kunnen maar het is een mentale kwestie.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

llovesoccerx7 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:07:
[...]
Ligt niet aan de game maar aan jezelf.
Ik heb mij dit afgevraagd, fifa 17 1100-10-300-ish fifa 18 1400-20-500-ish

Tot nu toe fifa 19 56-29-49

Ik kan best een stukje fifa. Elke wedstrijd is anders, daarbij als Gomez 2 meter sprint voordeel heeft no way dat Strootman nog langszij zou komen.
Verdedigen is nu juist makkelijker dan ooit omdat AI defending op is. Kijk je replays terug en focus op improven en niet naar de game kijken. Als pros het spel goed kunnen spelen moet jij het ook kunnen maar het is een mentale kwestie.
Een aantal pro's op utjoep worden helemaal gek, verdedigen was voorheen een echt voordeel als je dat zelf kon, nu laat je het de AI doen terwijl je met je cdm er rondom heen loopt ballen oppikken, heeft niets met verdedigen te maken.

• sjakieman
simons schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:04:
Ik speel met 2 teams van 20k en heb deze problemen niet in de weekend league. Speel wel tegen uber teams net als jou maar verder...

Bij het verdedigen lijkt het alsof je het over Fifa 18 heb, daar was 1 fout tegen een snelle spits meestal een doelpunt. Nu juist niet. Zet anders je depth wat lager en gebruik de contain button. Alleen als geen risico is happen met een tackle. Ik speel met verdedigers als Romagnoli met 60 pace en zonder speed chem kaart.

Bij het passen is het vooral belangrijk dat je niet de hele tijd de sprintknop indrukt. Verder moet je ook wel kijken naar de speler naar wie je passt.

Finesse-shot doe ik bijna nooit maar het is logisch dat dat vanaf de zijkant werkt en niet van recht voor het doel toch?

• sjakieman
simons schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

Ik kan best een stukje fifa. Elke wedstrijd is anders, daarbij als Gomez 2 meter sprint voordeel heeft no way dat Strootman nog langszij zou komen.

[...]

Een aantal pro's op utjoep worden helemaal gek, verdedigen was voorheen een echt voordeel als je dat zelf kon, nu laat je het de AI doen terwijl je met je cdm er rondom heen loopt ballen oppikken, heeft niets met verdedigen te maken.
Dat verdedigen met de cdm gebruikte ik af en toe juist in Fifa 18 maar nu juist nooit meer. Als ik de cdm ga spelen dan krijg ik juist de finesse-shots van buiten het strafschopgebied tegen. Ik heb wel mijn cdm's op aggressive defending, dat helpt een hoop! Je moet wel middenvelder met goede stamina hebben (boven de 90) en zelfs dan moet je ze wisselen als er verlenging komt.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

sjakieman schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:15:
[...]
Bij het verdedigen lijkt het alsof je het over Fifa 18 heb, daar was 1 fout tegen een snelle spits meestal een doelpunt. Nu juist niet. Zet anders je depth wat lager en gebruik de contain button. Alleen als geen risico is happen met een tackle. Ik speel met verdedigers als Romagnoli met 60 pace en zonder speed chem kaart.
Nee ik doelde echt op 19, Krazi heeft het laatst nog aangegeven in 1 van zijn vids, blijf met je tengels van de verdedigers af, je brengt jezelf in de problemen.
Bij het passen is het vooral belangrijk dat je niet de hele tijd de sprintknop indrukt. Verder moet je ook wel kijken naar de speler naar wie je passt.

Finesse-shot doe ik bijna nooit maar het is logisch dat dat vanaf de zijkant werkt en niet van recht voor het doel toch?
Finesse werkte voorheen als je het goed deed vooral erg goed vanuit het midden, recht voor het doel van buiten de 16 gewoon niet meer schieten lijkt het, altijd mis.

• llovesoccerx7
simons schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:14:
[...]

[...]

Het zit allemaal in het koppie ;)

Het is wat het is. Je hoeft het niet te spelen. Ik zie en hoor iedereen klagen ook op reddit.. Wordt er niet anders van. Al dat negatieve over de game.

[ Voor 9% gewijzigd door llovesoccerx7 op 07-10-2018 16:29 ]

• sjakieman
simons schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:19:
[...]

Nee ik doelde echt op 19, Krazi heeft het laatst nog aangegeven in 1 van zijn vids, blijf met je tengels van de verdedigers af, je brengt jezelf in de problemen.

[...]

Finesse werkte voorheen als je het goed deed vooral erg goed vanuit het midden, recht voor het doel van buiten de 16 gewoon niet meer schieten lijkt het, altijd mis.
Kan het me haast niet voorstellen dat een pro de verdedigers niet gebruikt. Hoewel ik deze taktiek zelf in Fifa 18 wel eens gebruikte, vond en vind ik altijd juist erg makkelijk spelen als de tegenstanders alleen de middenvelders besturen. Je weet dan precies wat je kan verwachten van de verdedigers (en ook van de middenvelders).

Finesse was dan vorig jaar waarschijnlijk gewoon te goed. Ik vind het een stuk logischer dat dit alleen goed werkt als je in een goede hoek tot het doel staat.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Bean77 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:30:
[...]

Dat weet je al want je kreeg een bericht bij het opstarten van fifa die je wel moest lezen om verder te kunnen.
Maar het antwoord, het werkt hetzelfde als in fifa18
Klopt, alleen had ik het bericht niet volledig gelezen dus vandaar mijn vraag. Bovendien herinner ik mij deze nieuwe versie niet in Fifa 18, maar thanks

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Slim om higuain otw nu te verkopen aangezien zijn 2 goals?

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:36
joey1990 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:53:
Altijd verkopen in de hype (zsm na zijn 2 goals dus). :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Ik snap al het commentaar op de game niet echt. Speelt lekker weg, na fifa 16 eigenlijk niet meer zo’n fijne fifa gespeeld. Fut ook prima en het verdedigen is alleen maar makkelijker geworden! Maar goed 100% goed kan een game nooit zijn. Hebben jullie ook het idee dat EA magneten in de paal en lat hebben gemonteerd? Ik heb denk in 1 week tijd net zo veel het ijzerwerk geraakt als normaal in 1 jaar haha

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
waar ik online wel moe van wordt, ik verlies onderhand 70% a 80% van me wedstrijden. En die 20% die ik win kan ik de game geen eens uitspelen dan gaan de tegenstanders weg...
Ik heb er zelf ook de pest in dat ik verlies en helemaal door mijn eigen schuld en onkunde maar speel op ze minst een wedstrijd uit zou ik zeggen.

Squad battles speel ik nog steeds maar op prof, legendary is echt niet te doen voor mij en wereld klasse is al een billenknijper :P

Handelen gaat wat beter gelukkig :P 300k+ nog nooit zoveel gehad met fut :)
Vestendrie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:32:
[...]

Klopt, alleen had ik het bericht niet volledig gelezen dus vandaar mijn vraag. Bovendien herinner ik mij deze nieuwe versie niet in Fifa 18, maar thanks
Versie is niet nieuw. Je kan door verschillende opdrachten zoals sbc's en verschillende opdrachten (bijv scoren met specifieke speler, x wins in rivals/wl etc) spelers verdienen. Deze spelers kan je invoeren in een van de sbc's. Je kan max 12 spelers verdienen door de opdrachten en je kan dus een combinatie van sbc's doen (of je kiest er 1).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Wil vandaag of morgen een team gaan kopen. Rond de 400K en serie A. Maakt het nog veel uit of ik dat straks doe of bijvoorbeeld morgenochtend om 09:00 uur?

• llovesoccerx7
RR21 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:25:
Wil vandaag of morgen een team gaan kopen. Rond de 400K en serie A. Maakt het nog veel uit of ik dat straks doe of bijvoorbeeld morgenochtend om 09:00 uur?
Nee

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
RR21 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:25:
Jawel nu zijn spelers meestal duurder dan wanneer weekend league voorbij is dus ik zou wachten tot morgen.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:38

Oekol

waka waka hey hey

Is bij jullie de app ook offline? Servers kijken offline. Zo eens even Twitter van EA checken, dacht dat ik hier wel al een antwoord vinden zou

Doet het ineens weer. 't zal wel 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Oekol op 07-10-2018 20:49 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

FidoDido schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 18:42:
waar ik online wel moe van wordt, ik verlies onderhand 70% a 80% van me wedstrijden. En die 20% die ik win kan ik de game geen eens uitspelen dan gaan de tegenstanders weg...
Ik heb er zelf ook de pest in dat ik verlies en helemaal door mijn eigen schuld en onkunde maar speel op ze minst een wedstrijd uit zou ik zeggen.

Squad battles speel ik nog steeds maar op prof, legendary is echt niet te doen voor mij en wereld klasse is al een billenknijper :P

Handelen gaat wat beter gelukkig :P 300k+ nog nooit zoveel gehad met fut :)
Ik moet zeggen dat SB inderdaad erg lastig is geworden op legendary. Echter met geduld en wat geluk lukt het me toch om een paar keer te winnen op legendary. Ik doe het maar in het kader van oefening baart kunst. Het is ook pas oktober en we moeten nog even, door squad battles merk ik dat je ook beter online bent, echter die voorzetten zijn zo OP dat ik er soms niet goed van wordt, en heb toch wel Varane en Ramos als verdedigers :(
Mir64za schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 19:54:
[...]

Jawel nu zijn spelers meestal duurder dan wanneer weekend league voorbij is dus ik zou wachten tot morgen.
De meeste prijzen zijn al gedaald, morgen wordt het goedkoper door de squad battle rewards en de pre-order packs.

Gaan we dinsdag weer CL MM krijgen? Ik heb al ingekocht op de grotere wedstrijden (m.united-juve, bvb-atletico en barca-inter)

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 07-10-2018 21:23 ]

Verwijderd

bvbal79 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:20:
[...]

De meeste prijzen zijn al gedaald, morgen wordt het goedkoper door de squad battle rewards en de pre-order packs.

Gaan we dinsdag weer CL MM krijgen? Ik heb al ingekocht op de grotere wedstrijden (m.united-juve, bvb-atletico en barca-inter)
Champions league is pas binnen 2 weken hee, dus zal die dinsdag zijn en niet deze.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 23:08
Hoe zit het met die weekly rivals rewards? Krijg je die elke week, of moet je die in de weekend league unlocken.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Morgen gaan overigens ook de OTW er uit...

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
joey1990 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:53:
En wat heb je gedaan?
Ik twijfelde ook heel erg, maar heb hem gehouden. Dit vooral omdat hij mijn spits is en ik hem graag houd.
Achteraf had ik hem misschien moeten sellen en later terugkopen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Hoe ging jullie weekend? Wat een matig weekend van mijn kant. Met dit team slechts 11 winst gehaald en 10x verloren.
Terwijl ik alleen maar tegen matige 82/83 rated teams heb gespeeld, geen icon gezien heb.

Zelf speelde ik met dit team
https://www.futbin.com/19/squad/554999

Zaterdagnacht 4x achter elkaar verloren, en gisteren ook 3x achter elkaar verloren.
Vaak onnodig.

Wat mij dus wel opvalt is dat FIFA fijn speelt, maar je nu als verdediger aanvallers veel te erg kan omduwen zonder overtreding te krijgen.

De CL versie van Gelson Martins speelt wel fijn. En Suarez scoort iedere kans.

Ook meer dan 6x gescoord uit een vrije trap door er 3 spelers neer te zetten en iemand te laten lopen naar het doel. Is het echt zo moeilijk om dat te verdedigen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:44
Nou via de app maar even de squad battle rewards opgehaald...

Wederom alle pakketjes totaal niet interessant. Stel je voor dat ik wat bruikbaars/interessants krijg.

Meh!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Sleehond schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:15:

Wederom alle pakketjes totaal niet interessant. Stel je voor dat ik wat bruikbaars/interessants krijg.

Meh!
bij mij ook allemaal zooi 83 hoogste uit elite 1

• Mars18
Bossie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:10:
[...]

Marcelo heeft high/low work-rates dit jaar
Is dat positief of negatief?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:38

Oekol

waka waka hey hey

Mars18 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:21:
[...]

Is dat positief of negatief?
Ligt er aan of je hem als linker buitenspeler wilt gebruiken of als linker verdediger.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Mars18
Leoon. schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:25:
[...]

Ligt er aan of je hem als linker buitenspeler wilt gebruiken of als linker verdediger.
Heb hem als linksback staan, met achterblijven tjidens de aanval.
Vond hem dit weekend meer dan prima spelen, pakt veel hoge ballen inderdaad, en wint zijn duels.

Had nog geschakeld naar 4-2-3-1 maar dat is waardeloos voor mij.

Speel gewoon 4-1-2-1-2 met LM en RM. Dat is voor mij toch lekkerder tikken.

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Op youtube zie ik mensen die een transferlijst van 100 hebben, ik kan maar tot max 30.
Kan er op internet zo snel niks over vinden.
Iemand enig idee hoe je dat voor elkaar krijgt?

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
RR21 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Leuk team. Hoe spelen Hamsik en savic op het middenveld?
Thx, beide spelen erg lekker moet ik zeggen. Savic is verdedigend sterk en weet veel passen te onderscheppen en Hamsik is overall erg goed.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Sleehond schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:15:

Meh!
Hier ook Elite behaald en alleen maar rommel in de packs helaas..

Leoon. schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:25:
[...]

Prima als opkomende back, heb alleen ervaring met Alves als back met deze workrates en dat was in 18 tenminste niet positief.

Zijn squadbattle rewards overigens verlaagd?

@jerommeke96
Die kun je kopen met EA coins ofzo, ingame ff op L3 drukken in het FUT menu mits PS4 (zit in het menu rechtsboven in)

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 08-10-2018 08:13 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:15:
Hoe ging jullie weekend? Wat een matig weekend van mijn kant. Met dit team slechts 11 winst gehaald en 10x verloren.
Terwijl ik alleen maar tegen matige 82/83 rated teams heb gespeeld, geen icon gezien heb.

Zaterdagnacht 4x achter elkaar verloren, en gisteren ook 3x achter elkaar verloren.
Vaak onnodig.

Wat mij dus wel opvalt is dat FIFA fijn speelt, maar je nu als verdediger aanvallers veel te erg kan omduwen zonder overtreding te krijgen.

Ook meer dan 6x gescoord uit een vrije trap door er 3 spelers neer te zetten en iemand te laten lopen naar het doel. Is het echt zo moeilijk om dat te verdedigen?
20-10 gehaalt. Had meer kunnen winnen, maar dat zat er helaas niet in. Potm Lucas en Son hebben mij door de wl gesleept. Die 2 zijn beide erg goed. Heb meteen na de weekend league 2 verbeteringen gedaan op de plekken waar ik te kort kwam. Heb nu Kante samen met Fabinho op de cvm posities staan. En heb ook Firmino gehaalt. Ik zoek nu alleen nog een spits uit de bpl. Als iemand suggesties of ervaringen heeft hoor ik het graag.

• FidoDido
jerommeke96 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:40:
Op youtube zie ik mensen die een transferlijst van 100 hebben, ik kan maar tot max 30.
Kan er op internet zo snel niks over vinden.
Iemand enig idee hoe je dat voor elkaar krijgt?
je kan deze kopen met je fifa punten (bedoel niet die je met geld koopt), als je in game bent even op de rechter pook drukken en dan kan je boost coins, transfer lijst uitbreidingen halen etc.

[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 08-10-2018 08:40 ]

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
FidoDido schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:40:
[...]

je kan deze kopen met je fifa punten (bedoel niet die je met geld koopt), als je in game bent even op de rechter pook drukken en dan kan je boost coins, transfer lijst uitbreidingen halen etc.
gewoon naar je catalogus gaan.

• shabalala
Hoe kom je aan veel Fut swap items? voor de nieuwe sbc?
shabalala schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:01:
Hoe kom je aan veel Fut swap items? voor de nieuwe sbc?
Zie het openingsmenu als je FUT start :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FidoDido
shabalala schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:00:
[...]

gewoon naar je catalogus gaan.
kwam niet op de naam die ja :P

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Hoe vind je eigenlijk de discard prijs van een speler in de webapp?

• shabalala
dus je moet een hele selectie inleveren voor 1 Fut swap item?

• shabalala
oh of dailys doen:) zie ik nu

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:20

Vaak onnodig.

dit wil ik ook nog steeds leren maar het lukt me niet! doe je dat op de ps4? welke toetsencombi?

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Redelijk weekend van mijn kant. 20 potjes gewonnen, 3 maal een disconnect... 2 keer onterecht verloren en 5 keer wel terecht. Oftewel er zit zeker nog progessie in om tot de 25 winsten te geraken.

Dan eindig je ook in de top 100 op de PC, benieuwd of je dan top 100 rewards krijgt of elite rewards.

Verder wil ik mijn team voor volgend weekend versterkt hebben met Salah, de Gea en Walker. Dat moet zeker haalbaar zijn als ik straks wat leuks pack en donderdag!

Verwijderd

Vaak onnodig.

20-10 geëindigt. Had beter gekunt. Verloor te veel potten die ik had kunnen winnen. Vond potm Lucas en Son er toch wel boven uit steken. Vond ze erg sterk spelen. Na de weekend league heb ik mn team versterkt op de posities waar het nodig bleek te zijn. Heb nu Kante en Firmino gehaalt. Ik zoek alleen nog een bpl spits. Als iemand ervaringen of suggesties heeft hoor ik het graag. Edit : had al gereageerd. Hoe verwijder ik dit?

• shabalala
harrybeuker schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

dit wil ik ook nog steeds leren maar het lukt me niet! doe je dat op de ps4? welke toetsencombi?
Ik dacht l2 en de linker analoogstick.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-11 19:53
WL 14 uit 27, goud 3. Redelijk voor mijn doen.

Speelde eerste 10 wedstrijden met 41212(2), won er maar 4.. Zaterdag geswitcht naar 4321 en ging een stuk beter. 10 winst uit 17,
Speelde met
Gea
Walker, van Dijk, Sanchez, Mendy
Ndidi, Eriksen, Bruyne
Lucas Sane, Mane

Welke opstelling hebben jullie gespeeld?

• shabalala
triple20 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:33:
WL 14 uit 27, goud 3. Redelijk voor mijn doen.

Speelde eerste 10 wedstrijden met 41212(2), won er maar 4.. Zaterdag geswitcht naar 4321 en ging een stuk beter. 10 winst uit 17,
Speelde met
Gea
Walker, van Dijk, Sanchez, Mendy
Ndidi, Eriksen, Bruyne
Lucas Sane, Mane

Welke opstelling hebben jullie gespeeld?
451 (2) speel ik. 14x gewonnen en 7 verloren. meer tijd had ik helaas niet:)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:51
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:25:
[...]

20-10 geëindigt. Had beter gekunt. Verloor te veel potten die ik had kunnen winnen. Vond potm Lucas en Son er toch wel boven uit steken. Vond ze erg sterk spelen. Na de weekend league heb ik mn team versterkt op de posities waar het nodig bleek te zijn. Heb nu Kante en Firmino gehaalt. Ik zoek alleen nog een bpl spits. Als iemand ervaringen of suggesties heeft hoor ik het graag. Edit : had al gereageerd. Hoe verwijder ik dit?
Harry kane 8)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
Hoe werken precies de nieuwe SBC?
Oftewel spelers omruilen.

Moet je dan spelers omruilen die je uit vorige SBC hebt gekregen? Of spelers die je uberhaupt uit pakketjes hebt gekregen??

wijze woorden

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Ik denk dat Auba beter is dan Kane, betere workrate, sneller, 4 star skills en 4 star weakfoot

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Het wil niet vlotten met mijn team, zelf niet met 30 euro pakjes die ik er tegenaan heb gegooid. Krijg alleen maar puin uit alle packs...

:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• deltananie82
hmr schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:21:
Het wil niet vlotten met mijn team, zelf niet met 30 euro pakjes die ik er tegenaan heb gegooid. Krijg alleen maar puin uit alle packs...

Je moet ff wachten op een fatsoenlijke promo, zeg maar de 100K of 125K packs.

Hoe ziet je team er nu uit?
Valandil schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:18:
Hoe werken precies de nieuwe SBC?
Oftewel spelers omruilen.

Moet je dan spelers omruilen die je uit vorige SBC hebt gekregen? Of spelers die je uberhaupt uit pakketjes hebt gekregen??
Heb je de tekst gelezen toen EA het aankondigde?
En heb je daarna google geprobeerd?

https://www.ea.com/games/...88102990&isLocalized=true

En daarna zou ik me inschrijven voor een cursus engels als je er nog niet uitkomt :)

[ Voor 24% gewijzigd door bvbal79 op 08-10-2018 10:50 ]

• hmr

hmr

deltananie82 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:31:
[...]

Je moet ff wachten op een fatsoenlijke promo, zeg maar de 100K of 125K packs.

Hoe ziet je team er nu uit?
Rashford - Vardy - Deleufue

Seri - Kovacic - Felani (echt een beest overigens)

Delph - Rudiger - Smalling - Trippier

Butland (i know dat hij championship is :P)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• RFRF

Ik zou eens gaan oefenen met het spel in plaats van je geld weggooien aan pakketjes.

Dan heb je het niet goed begrepen. Het idee is om al die puin te verkopen en met dat geld je elftal op te bouwen. Je elftal ziet er trouwens prima uit nu, nu het spel gewoon beter doorkrijgen.

Het is en blijft een learning curve, en ik merk dat mijn daarom met mijn B-team net zo goed presteer als mijn A-team
Hebben jullie ook allemaal 10 zilveren player packs in de shop?

Ik heb de stoute schoenen aangedaan en ze alle 10 gekocht voor 50k. Mijn winst na 1 dag zit al op 20k!

in theorie bereken ik 120x1k - 50 k investering als winst met de huidige markt

• Valandil
bvbal79 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:32:
[...]

Heb je de tekst gelezen toen EA het aankondigde?
En heb je daarna google geprobeerd?

https://www.ea.com/games/...88102990&isLocalized=true

En daarna zou ik me inschrijven voor een cursus engels als je er nog net uitkomt:)
Bedankt voor de link.

ps; met mijn engels is "nothing on the hand"

wijze woorden

• hmr

hmr

RFRF schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:33:
[...]

Ik zou eens gaan oefenen met het spel in plaats van je geld weggooien aan pakketjes.
Ik zit op dit moment in divisie 5 van FUT rivals. Allemaal niet bijster goed inderdaad en oefen wanneer ik kan. Ben maar een casual speler en speel slecht enkele potjes per avond..

Maar vanwaar de toon :)?

Dank trouwens @bvbal79 - ik probeer dan ook zo veel mogelijk te verkopen of SBC's te doen :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bakkerpsv
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11 15:08
Voorlopig erg tevreden met m'n aanval: Bergwijn - Depay - Lozano

En nu bezig met het creeren van een italiaans blok achterin, waarschijnlijk bonucci en chiellini

Zou overigens nooit geld uitgeven aan die packs...is bijna altijd een teleurstelling ;-)

• hmr

hmr

bakkerpsv schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:55:

En nu bezig met het creeren van een italiaans blok achterin, waarschijnlijk bonucci en chiellini

Zou overigens nooit geld uitgeven aan die packs...is bijna altijd een teleurstelling ;-)
Zou je niet zeggen met een username zoals die van jou ;) :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• harrybeuker
bakkerpsv schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:55:

ik zou benatia of koulibaly nemen naast bonucci. Ik zelf speel met sandro-benatia-chiellini-OTWcancelo
echt een blok!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Weet iemand of er een ranglijst is van de rivals?
zoiets als dit: https://www.futbin.com/squad-battles/points

• RFRF
hmr schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:50:
[...]

Ik zit op dit moment in divisie 5 van FUT rivals. Allemaal niet bijster goed inderdaad en oefen wanneer ik kan. Ben maar een casual speler en speel slecht enkele potjes per avond..

Maar vanwaar de toon :)?

Dank trouwens @bvbal79 - ik probeer dan ook zo veel mogelijk te verkopen of SBC's te doen :).
Haha ik bedoel het niet vervelend hoor. Het is gewoon zonde om geld uit te geven aan pakketjes. Stel je krijgt een keer een goede speler, dan ga je echt niet opeens veel meer winnen dan nu het geval is. Daarnaast heb je inderdaad al een prima team staan.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
harrybeuker schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

ik zou benatia of koulibaly nemen naast bonucci. Ik zelf speel met sandro-benatia-chiellini-OTWcancelo
echt een blok!
Ik heb momenteel Manolas en Skriniar staan, wat een beesten zijn dat.\
Hoe speelt sandro?

• hmr

hmr

RFRF schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:00:
[...]

Haha ik bedoel het niet vervelend hoor. Het is gewoon zonde om geld uit te geven aan pakketjes. Stel je krijgt een keer een goede speler, dan ga je echt niet opeens veel meer winnen dan nu het geval is. Daarnaast heb je inderdaad al een prima team staan.
Al right :). Ach, die 30 eurootjes vind ik gewoon grappig om uit te geven en hoop dan altijd op een dure speler die ik verkoop en leuk basis team van maak. Ik weet helaas maar al te goed dat een Ronaldo je nog geen goede speler maakt :+. Helaas geen geluk dit jaar.

Mijn team is in de basis inderdaad goed, ik merk dat Felani het echt goed doet dit jaar! In mijn league dan ;).

Ik win nog redelijk wat in divisie 5 en hoop snel naar divisie 4 te gaan in de beperkte speeltijd die ik heb 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• RFRF
hmr schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:05:
[...]

Al right :). Ach, die 30 eurootjes vind ik gewoon grappig om uit te geven en hoop dan altijd op een dure speler die ik verkoop en leuk basis team van maak. Ik weet helaas maar al te goed dat een Ronaldo je nog geen goede speler maakt :+. Helaas geen geluk dit jaar.

Mijn team is in de basis inderdaad goed, ik merk dat Felani het echt goed doet dit jaar! In mijn league dan ;).

Ik win nog redelijk wat in divisie 5 en hoop snel naar divisie 4 te gaan in de beperkte speeltijd die ik heb 8)
Is toch ook prima zo! Ik kan zelf ook maximaal een paar potjes per dag spelen, heb ongeveer een vergelijkbaar team maar gelukkig maakt het dit jaar minder uit en komt het meer op vaardigheden aan. Daarnaast ben ik gelukkig nog geen icons tegen gekomen...hopelijk zijn die ook iets minder overdreven dan andere jaren.
Bij scoort Suarez niet veel, maar sinds ik hem laten de tegenstander Yedder steeds vrij 8)7

• harrybeuker
ajaxalex schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:01:
[...]

Ik heb momenteel Manolas en Skriniar staan, wat een beesten zijn dat.\
Hoe speelt sandro?
ik vind hem sterk en hij linkt goed in mijn team :)

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Bloed, zweet en tranen om WL te halen, en dan maar tijd voor 7 potjes gehad om te spelen helaas.

Die potjes waren overigens een teleurstelling, in Rivals win ik vrijwel alles en staat mijn team goed maar in de WL is mijn verdediging gewoon ineens gatenkaas.

Ook vind ik het teleurstellend hoeveel "fouten" er nog in het spel zitten (corners eerste paal, rebounds, iedere omhaal bijna goal etc).

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
Ricloo86 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:12:
Bloed, zweet en tranen om WL te halen, en dan maar tijd voor 7 potjes gehad om te spelen helaas.

Die potjes waren overigens een teleurstelling, in Rivals win ik vrijwel alles en staat mijn team goed maar in de WL is mijn verdediging gewoon ineens gatenkaas.

Ook vind ik het teleurstellend hoeveel "fouten" er nog in het spel zitten (corners eerste paal, rebounds, iedere omhaal bijna goal etc).
Dat is helaas vrijwel ieder jaar zo. Vervolgens wordt het gepatched en is het weer bijna identiek aan het jaar daarvoor.

Ik hoop dus dat ze hier en daar wel wat verbeteringen gaan aanbrengen, maar niet al te drastisch gaan veranderen

• triple20
Alles stijgt al weer lekker vandaag. Mijn team vandaag al 5% duurder geworden.

• shabalala
wanneer krijg je weekend league beloning?

• triple20
shabalala schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:13:
wanneer krijg je weekend league beloning?
Donderdag

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik zou persoonlijk ook geen geld uitgeven aan packs, zonde van de centjes.
Er zijn zat manieren om aan packs te komen in fifa 19. Had op de eerste dag al James Rodriguez gepackt, verkocht voor 80K en daarmee een mooi start team gekocht.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:51
deltananie82 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:21:
[...]

Ik denk dat Auba beter is dan Kane, betere workrate, sneller, 4 star skills en 4 star weakfoot
Daar twijfel ik niet aan. Maar icons zijn ook weer beter. Daarbij is/was kane voor 125k op te pikken en auba voor het dubbele.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Zojuist Kroos uit een Mega pakket van een SBC. Ook een paar leuke spelers variërend van 5-15k, waaronder Mendy. Ik heb nog geen enkel potje gespeeld, Kroos is verkocht en ik denk dat ik een leuk team ga maken met Mendy.

Kunnen jullie mij spelers aanraden? Budget is +-50k.

Once again open up your bag of tricks!

triple20 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:55:
Alles stijgt al weer lekker vandaag. Mijn team vandaag al 5% duurder geworden.
Ik hoop dat dit de ochtendpiek is, want iedereen schreeuwt om op maandag je team terug te kopen als je het vrijdag hebt verkocht...tot nu toe klopt er nog niks van :)

• BP14
  • Laatst online: 20-11 09:19
SwooX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:04:
Zojuist Kroos uit een Mega pakket van een SBC. Ook een paar leuke spelers variërend van 5-15k, waaronder Mendy. Ik heb nog geen enkel potje gespeeld, Kroos is verkocht en ik denk dat ik een leuk team ga maken met Mendy.

welke sbc heb je voltooid?

• SwooX
BP14 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:07:
[...]

welke sbc heb je voltooid?
Nationale Trots, waarmee ik Hybride landen had afgerond. Echter kreeg ik Kroos uit Nationale Trots.

• deltananie82

Met mendy links heb ik naast hem in cb Kimpembe, buffon marquinhos daarnaast Meunier.

Dat is een vrij goedkope defensie met relatief goede spelers.

• Kieft91
  • Laatst online: 12-11 23:00
Weet iemand wanneer de wekelijkse pakketjes verdeeld worden? (1 per week voor 5 weken bij de standaard versie bijv.)
Kieft91 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:15:
Weet iemand wanneer de wekelijkse pakketjes verdeeld worden? (1 per week voor 5 weken bij de standaard versie bijv.)
maandag...als het goed is heb je het vannacht al bij je pakketjes zitten.

• llovesoccerx7
MrNobody28 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:23:
Redelijk weekend van mijn kant. 20 potjes gewonnen, 3 maal een disconnect... 2 keer onterecht verloren en 5 keer wel terecht. Oftewel er zit zeker nog progessie in om tot de 25 winsten te geraken.

Dan eindig je ook in de top 100 op de PC, benieuwd of je dan top 100 rewards krijgt of elite rewards.

Verder wil ik mijn team voor volgend weekend versterkt hebben met Salah, de Gea en Walker. Dat moet zeker haalbaar zijn als ik straks wat leuks pack en donderdag!
Je speelt op de pc?

• triple20

Ndidi prima speler cvm

• Kieft91
  • Laatst online: 12-11 23:00
bvbal79 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

maandag...als het goed is heb je het vannacht al bij je pakketjes zitten.
Dus maandag op dinsdag nacht? super! thnx
Kieft91 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

Dus maandag op dinsdag nacht? super! thnx
nee zondag op maandag ik heb hem vanochtend al gehad.

• shabalala
iemand met messi gespeeld? heb bijna 800k. zit te twijfelen om hem te kopen of voor marcelo/ramos en nog een paar gaan?
shabalala schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:30:
iemand met messi gespeeld? heb bijna 800k. zit te twijfelen om hem te kopen of voor marcelo/ramos en nog een paar gaan?
Volgens mij zit er een Loan Messi in de Catalogus.
Ben zelf voor meerdere versterkingen gegaan ipv te beginnen met Messi in mijn La Liga team.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Beste allen,

i.v.m. squadbuilders moeten omruilspelers ingeleverd worden.
Welke spelers zijn dit ;)
of is dit een rare vraag?

bvd voor jullie reacties.

• shabalala
Kanters85 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:55:
Beste allen,

i.v.m. squadbuilders moeten omruilspelers ingeleverd worden.
Welke spelers zijn dit ;)
of is dit een rare vraag?

bvd voor jullie reacties.
door dailys kan je ze verdienen

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Ik speel momenteel met het volgende team:

--------gnabry mertens jose callejon--------
---------------thiago witsel isco---------------
--roussillon hummels toprak de marcos--
-----------------------hradecky-----------------------

Iemand nog tips?

[ Voor 29% gewijzigd door Schuimpje op 08-10-2018 14:06 ]

• SwooX
/ragemode. Ik verlies mijn eerste fucking potje met 8-0. Geen enkele speler vindt elkaar, mijn tegenstander komt overal voor. Passes van 5m gaan in de voet van de tegenstander, aannemen van een bal duurt 5 seconden. Hoe dan? Mis ik instellingen of iets? Mijn tegenstander had over en altijd een vrije man omdat mijn verdedigers hele team altijd verkeerd stond.

• triple20
SwooX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:11:
/ragemode. Ik verlies mijn eerste fucking potje met 8-0. Geen enkele speler vindt elkaar, mijn tegenstander komt overal voor. Passes van 5m gaan in de voet van de tegenstander, aannemen van een bal duurt 5 seconden. Hoe dan? Mis ik instellingen of iets? Mijn tegenstander had over en altijd een vrije man omdat mijn verdedigers hele team altijd verkeerd stond.
Welke opstelling speel je en wat is je team?

• SwooX
triple20 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:21:
[...]

Welke opstelling speel je en wat is je team?
4-5-1

Aguero (Leen)
Bernard - Lingard - Gundogan - Lanzini - Lucas
Mendy - Sokratis - Ake - Aurier
Leno

Het lijkt wel alsof elke speler niks doet.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
Weekend League afgesloten met een uiteindelijke 17-11, twee potjes niet meer gespeeld omdat Gold 2 geen Gold 1 meer kon worden.

Uiteindelijk niet helemaal tevreden, begon namelijk heel sterk met 11-2. Alleen dan linken ze je toch aan sterkere tegenstanders en dat is te merken. Ergens ook wel leuk; want dan verleg je je niveau weer. Maargoed Gold 2 is toch een prima uitslag; hoop ooit een keer Elite 3 te halen, dan moet ik het goede begin door zien te zetten.

Inmiddels 1.25 miljoen op de bank, een team van zo’n 400k en geweldige untradebles als Bale, Eriksen en Hamsik en wil op de eerste twee een team afstellen, te zonde om ze niet te gebruiken. 😁

• Valandil

De waarde van Kroos valt me een beetje tegen zag ik net.. tussen de 50 en 60k maar....

Zelf een serie A team, wat een stuk goedkoper is dan bijvoorbeeld Premier League team.
Paar speler zijn relatief goedkoop om mee te starten:
Mandzukic, Borja Valero, de Vrij, Karsdorp, NZonzi, Pjanic, Callejo, Szczenzy, Kolarov....

wijze woorden

Pagina: 1 ... 26 ... 200 Laatste