We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Squad Battles is ook bijna niet te doen. Op Legendary wat ik vorig jaar slechts 1 uit 10 verloor ben ik in FIFA 19 kansloos. Bijna elke voorzet is een goal, en als je een keer voorstaat en je verliest de bal dan krijg je de bal pas weer terug als je de aftrap moet nemen. World Class is een stuk beter te doen en kan ik in ieder geval consistent punten pakken met m'n fitness team.Bossie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:25:
[...]
Yep, moet wel alleen met Squadbattles kan ik nog geen oplossing vinden tegen crosses.
Ookal staan mijn verdedigers goed, kopduels worden altijd verloren en vrijwel altijd een tegengoal.
Voorin nu Suarez, Yedder IF en Griezman, hoewel Diego Costa nog steeds mijn top scorer is als target-man.
Ik heb ongeveer 50k te besteden. Ik zat te denken aan Hamsik, maar die is misschien net iets te traag voor wat ik wil doen.
Ik speel 4 -3 -3 met 2 x cm en 1 x CAM.
Ik heb Madzukic in de spits als targetman die of de ballen er in moet koppen of in de bal moet komen zodat de CAM er overheen kan komen. Met Dybala als leenspeler ging dit lekker. Dat is nu afgelopen, dus ik zoek een vervanger die hetzelfde kan doen. Eventueel sterk in de lucht is ook wel fijn, want het regent ook voorzetten
Dit is mijn huidige team:
https://www.futbin.com//19/squad/493068
[ Voor 5% gewijzigd door DeBers op 06-10-2018 10:03 ]
Tenzij EA de boel straks gaat verkloten met een patch waarbij de pacehoeren weer hun favo spelletje kunnen spelen..
Of beledig ik nu de pace hoeren hier mee?
Nog tips voor gamechangers?
Zaza scoort bij mij het meeste. dus belotti zal dan als eerste gewisseld worden.
Eventueel handanovic?
Heb Mertens als loan gehad en die scoorde er ook flink op los.
Het is genadeloos idd, vooral als de AI besluit dat ik vanaf de aftrap de bal pas weer mag raken vanaf de volgende aftrap.chengbondkwok schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:28:
[...]
Squad Battles is ook bijna niet te doen. Op Legendary wat ik vorig jaar slechts 1 uit 10 verloor ben ik in FIFA 19 kansloos. Bijna elke voorzet is een goal, en als je een keer voorstaat en je verliest de bal dan krijg je de bal pas weer terug als je de aftrap moet nemen. World Class is een stuk beter te doen en kan ik in ieder geval consistent punten pakken met m'n fitness team.
@cubert20 volgende maal eerst ff saven en dan de link delen
https://www.futbin.com/19/squad/493058
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 06-10-2018 10:28 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Wie heb jij op de flanken?Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:35:
Heb met een nieuwe tacktiek ineens redelijk succes met squadbattles zeker met mijn slechte team... de 4-3-2-1 is echt overpowered!
Ik gebruik 4-3-3 die hier wel een beetje op lijkt, maar dan met een CAM vooruitgeschoven en de buitenspelers verder naar buiten.
SB legendarisch is wel te doen, maar gaat soms mis. Wereldklasse 100% zekerheidje.
[ Voor 37% gewijzigd door sten123 op 06-10-2018 11:18 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Dat is wel heel breed.sten123 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:16:
Iemand nog een goeie aanvulliding of aanpassing op het middenveld ?
Wie heb je al staan?
Haha de image was niet geladencubert20 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:18:
[...]
Dat is wel heel breed.
Wie heb je al staan?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
List ze voor 900 en dan raak je zo af en toe wat kwijt.
Fekir ipv Payet zal al wat schelen voor je chemistry.sten123 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:16:
Iemand nog een goeie aanvulliding of aanpassing op het middenveld ?
[Afbeelding]
Fahrmann ipv Leno
Henderson ipv Gundogan
En dan een Bundesliga manager.
Ik had een draft taken in mijn rivals reward en vervolgens 4321 gespeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:35:
Heb met een nieuwe tacktiek ineens redelijk succes met squadbattles zeker met mijn slechte team... de 4-3-2-1 is echt overpowered!
Uiteraard op easymode uitgespeeld ivm rewards, maar had Kane als target-man met wingers met tries to beat defensive line en het was echt bizar hoe goed dat werkte en hoeveel ruimte er was als Kane inzakte en de wingers erover heen gingen.
Overigens speel ik nu in een stadium waarbij de boarding op de tweede rij de volgende tekst hebben: "LONG BOARD 1024x128". Blijkbaar zijn een paar textures vergeten
https://www.futbin.com/19/squad/495850
Opstelling geldt alleen voor de chemistry. In-game switch ik over naar 4-2-3-1.
Heeft er iemand nog een goede aanvulling voor mijn team? Budget +/- 60k en eventueel de waarde van een speler die wordt vervangen.
Hoe speelt Busquets nu? Is het ten opzichte van vorig jaar beter waardoor je nu wel iets aan hem hebt?PS360-gamer schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:21:
Na een paar goede handelsdagen heb ik onderstaand team kunnen maken:
https://www.futbin.com/19/squad/495850
Opstelling geldt alleen voor de chemistry. In-game switch ik over naar 4-2-3-1.
Heeft er iemand nog een goede aanvulling voor mijn team? Budget +/- 60k en eventueel de waarde van een speler die wordt vervangen.
Nou, het begon met Hamsik in de eerste. Daarna, 2 packs later, weer een walkout en deze keer echt een goede en vooral dure speler: Eriksen! Verder nog Gomez 84 die er ook goed uit ziet. Maar in de zevende pack kwam er dus alwéér een walkout. Ik zag de vlag van Wales en ik wist al hoe laat het was, bizar!
Vandaag nog 9 potjes WL spelen, ga 14-7 momenteel en hoop Gold 1 te halen. maar daar zal ik erg goed voor moeten spelen, denk dat het Gold 2 word, net als ik vaak vorig jaar ook haalde
Het is geen opvallende speler maar vind hem tot nu toe niet tegenvallen. Hij is lang en fysiek sterk dus goed voor deze fifa. Scheelt misschien in mijn geval dat ik Busquets sinds FIFA 13 gebruik. (Vorig jaar de TOTS versie)WSL036 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:33:
[...]
Hoe speelt Busquets nu? Is het ten opzichte van vorig jaar beter waardoor je nu wel iets aan hem hebt?
Ze zijn toch untradable?SH-FR schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:41:
Werkelijk waar, mijn geluk dit jaar met packs is niet normaal. Besloot gisteren na het stappen om mijn Keita OTW (verwacht niet dat die heel duur zal worden, Goretzka wel dus die hou ik) te verkopen en daar 8 Gold upgrade packs van te maken. Kunnen best wat nuttige spelers in zitten.
Nou, het begon met Hamsik in de eerste. Daarna, 2 packs later, weer een walkout en deze keer echt een goede en vooral dure speler: Eriksen! Verder nog Gomez 84 die er ook goed uit ziet. Maar in de zevende pack kwam er dus alwéér een walkout. Ik zag de vlag van Wales en ik wist al hoe laat het was, bizar!
Vandaag nog 9 potjes WL spelen, ga 14-7 momenteel en hoop Gold 1 te halen. maar daar zal ik erg goed voor moeten spelen, denk dat het Gold 2 word, net als ik vaak vorig jaar ook haalde
Klopt inderdaad, maargoed dan nog, had al veel coins door het packen van Salah en Hagi 89, dus ik ga er gewoon een mooi team van maken denk ik!
Twijfel of ik zal door sparen voor Dyabla of Mertens kopen ipv Gomez.
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/501875
Wat houdt je tegen om het zelf te proberen?stomley schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:17:
Iemand toevallig al 3-5-2 geprobeerd?
Zelf ben ik nooit fan van 3 ATB formaties omdat je op de flanken toch wat kwetsbaarder bent. Maar dat hang ook weer af of de tegenstander een wide of narrow formatie gebruikt.
is niet toegestaan door EA, en mag hier niet besproken worden.Razz89 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:41:
Ik hoorde laatst iemand hier over tampermonkey met script. Welke script gebruik je voor de laagste bin.. ik kan het script nergens vinden.. heb nu fut enchanger maar gebeurt niks.. dus wie weet waar je het script kan krijgen?
Ja ik twijfel om het te proberen en meer omdat ik het weinig tegen kom. Wil altijd toch meer spelen wat weinig gespeeld wordt.chengbondkwok schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:25:
[...]
Wat houdt je tegen om het zelf te proberen?Gewoon uitproberen in Squad Battles en anders Single Player Seasons.
Zelf ben ik nooit fan van 3 ATB formaties omdat je op de flanken toch wat kwetsbaarder bent. Maar dat hang ook weer af of de tegenstander een wide of narrow formatie gebruikt.
Kan je een bron aangeven waar staat dat dit niet toegestaan is?joostmakaay schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:44:
[...]
is niet toegestaan door EA, en mag hier niet besproken worden.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
https://www.futbin.com/19/squad/504122
Ik heb echt maximaal 30k te besteden aangezien ik de rest gebruik voor de handel. Zouden jullie andere keuzes maken op bepaalde posities?
Als je op google zoekt naar fut web app script is het de 1e link die je zoekt als je de readme leest geeft de maker ook aan dat je een ban kunt krijgen voor het gebruik.Bean77 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:51:
[...]
Kan je een bron aangeven waar staat dat dit niet toegestaan is?
Prima team. Als je met dit team 5 wedstrijden wint, dan krijg je een untradeable OTW Verdi. Kan je Callejon vervangen en weer kleine 8K coins aan je tradingbudget toevoegen of andere spelers te upgraden.PetrCech_3 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:39:
Dat is schrikken. Ik pack Perisic UCL uit een untradable pakje. Nu moet ik die dus eigenlijk wel gaan gebruiken. Wat vinden jullie van dit team:
Ik heb echt maximaal 30k te besteden aangezien ik de rest gebruik voor de handel. Zouden jullie andere keuzes maken op bepaalde posities?
Hoe kom je daarbij? Is dat een Weekly challenge? Weet jij zo tot wanneer die loopt? Heb morgen pas weer tijd om te spelen...chengbondkwok schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:00:
[...]
Prima team. Als je met dit team 5 wedstrijden wint, dan krijg je een untradeable OTW Verdi. Kan je Callejon vervangen en weer kleine 8K coins aan je tradingbudget toevoegen of andere spelers te upgraden.
Het is inderdaad een Weekly challenge, en loopt vrijdag 18:00 of 19:00 af. Weet het exacte tijdstip even niet meer.PetrCech_3 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:05:
[...]
Hoe kom je daarbij? Is dat een Weekly challenge? Weet jij zo tot wanneer die loopt? Heb morgen pas weer tijd om te spelen...
Overigens, je moet wel 5 wedstrijden winnen in Division Rivals. Klein detail
[ Voor 10% gewijzigd door chengbondkwok op 06-10-2018 17:07 ]
Waarom bestaan futbin, futhead, futwiz en andere website dan nog als zij precies hetzelfde doen?BlackBarryNL schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:42:
[...]
Als je op google zoekt naar fut web app script is het de 1e link die je zoekt als je de readme leest geeft de maker ook aan dat je een ban kunt krijgen voor het gebruik.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Momenteel centraal duo achterin de Vrij en Miranda.
Ik wil een nieuwe CV toevoegen en twijfel tussen Manolas of Koulibaly of Benatia
Ik neig naar Manolas vanwege zijn snelheid...
Koulibaly is mogelijk wat "te klein" voor kopduels
Benatia is trager dan Manolas
[ Voor 15% gewijzigd door Valandil op 06-10-2018 17:43 ]
wijze woorden
Op dit moment heb ik Manolas en Miranda naast elkaar en bevalt prima heerlijke verdediging.Valandil schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:42:
TIP gevraagd:
Ik wil een nieuwe CV toevoegen en twijfel tussen Manolas of Koulibaly of Benatia
Manolas.Valandil schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:42:
TIP gevraagd:
wijze woorden
Ik schiet online alle pingels ongeveer het stadion uit,terwijl ik de schietknop amper aan raak.
DIt heb ik alleen bij de online pingels, bij SB gaan ze gewoon net als bij fifa 18
Meer mensen hier last van?
suso kan nog vervangen worden door verdi. Belotti door gomez of mandzukic.
Gedurende oktober kan je door middel van SBC’s, doelstellingen etc ‘Swap kaarten’ verdienen. Deze gebruik je vervolgens voor een beloning. Dit kan een pack zijn, maar ook een speler. Deze vind je bij SBC’s.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:56:
Wat houdt die FUT swap deals precies in?
Hoe meer je er hebt; hoe beter je reward.
Moet in een maand toch wel mogelijk zijn
Ligt eraan hoeveel mogelijkheden er in totaal komen?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik speelde 41212(2) met bpl team met timed shooting uit.. ging goed. Nu wou ik serie a team.. ik dus switchen en merkte dat ik met 41212(2) moeite had met scoren en veel tegen kreeg.. tegenstander makkelijk erdoorheen met steekbal of lange bal..later time shooting weer aangezet maar krijg het maar niet onder de knie.
Hoe spelen jullie welke opstelling en instructies/tactics?
Ik zou als ik jou was starten in een 4-3-3 en Belotti of Mandzukic vervangen door Kessie! Echt een geweldige speler (96 stamina)! Ik merk dat ik toch liever speel met 2 spelers op het middenveld die ook kunnen verdedigen.PetrCech_3 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:39:
Dat is schrikken. Ik pack Perisic UCL uit een untradable pakje. Nu moet ik die dus eigenlijk wel gaan gebruiken. Wat vinden jullie van dit team:
Als je normaal gesproken een opstelling met 2 spitsen speelt dan kan Perisic in de spits (5 weak foot!) en Bonaventura als buitenspeler.
[ Voor 9% gewijzigd door sjakieman op 06-10-2018 21:00 ]
Verwijderd
Ik scoor momenteel bijna elk schot met timed shooting, maar doe het puur op gevoel. Ik speel de 4-4-1-1 met CA. Vind die formatie erg fijn, omdat ik kan combineren door het midden als het nodig is, maar ik kan ook via de flanken. Vooral de CA (in mijn geval ben Yedder) komt vaak in de positie voor een timed finesse shot.Razz89 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:49:
Hebben meer mensen moeite met timed shooting?
Ik speelde 41212(2) met bpl team met timed shooting uit.. ging goed. Nu wou ik serie a team.. ik dus switchen en merkte dat ik met 41212(2) moeite had met scoren en veel tegen kreeg.. tegenstander makkelijk erdoorheen met steekbal of lange bal..later time shooting weer aangezet maar krijg het maar niet onder de knie.
Hoe spelen jullie welke opstelling en instructies/tactics?
Speel 4-2-2-2 met Lukaku/Gondorf op come back on defence. Dit werkt veel beter dan vorig jaar want sta vaak met 3 centrale middenvelders te verdedigen. De 2 CDM's heb ik nu op aggressive, ze hebben allemaal 90+ stamina dus het is te doen. Als het verlenging wordt dan heb ik nog 2 CDM's op de bank. Ze pakken op deze manier wel ongelofelijk veel ballen af!
https://www.futbin.com/19/squad/475781
https://www.futbin.com/19/squad/445788
[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 06-10-2018 21:18 ]
Ik zou sparen voor Immobile een echte killer en doelpunt machine.stomley schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:13:
Wat vinden jullie van dit team? https://www.futbin.com/19/squad/508616
suso kan nog vervangen worden door verdi. Belotti door gomez of mandzukic.
zijn stats onderbouwen nog niet echt zijn waarde dus ben nog beetje terughoudend op immobile.Mir64za schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:15:
[...]
Ik zou sparen voor Immobile een echte killer en doelpunt machine.
Geef mij eens wat packluck 😂😂SH-FR schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:24:
Ik speel dus een FUT draft, ik win hem en ik pack gewoon Mbappe uit het 50k pack. Mijn God ik heb met packs dit jaar echt gewoon niks meer te klagen. Heb nu al 2 OTW, Hagi 89, Salah, Bale en Mbappe gepackt.
Ga die opstelling is uittesten..Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:02:
[...]
Ik scoor momenteel bijna elk schot met timed shooting, maar doe het puur op gevoel. Ik speel de 4-4-1-1 met CA. Vind die formatie erg fijn, omdat ik kan combineren door het midden als het nodig is, maar ik kan ook via de flanken. Vooral de CA (in mijn geval ben Yedder) komt vaak in de positie voor een timed finesse shot.
Welke intructions/tactics gebruik je?
Welke knoppen gebruik jij voor de meeste schoten?
Vooral 1op1 met de keeper ga ik vaak de mist in..
Terwijl andersom mijn tegenstanders alles met gemak binnen schuiven over de grond maar hoe ze dat doen geen idee ..
Verwijderd
Backs achter blijven, spits voorin achter linies en naar de flank, CA voorin blijven, cm achterblijven en aggresieve onderscheppingen. Tactics zijn druk zetten bij verlies bal bezit, breedte en diepte op 5, aanvallende tacktiek is gebalanceerd, breedte 6, spelers in de box 6, en corners en vrije trappen op 2. Verder schiet ik 1 op 1 vrijwel altijd geplaatst. Dat werkt voor mij tot nu toe het best. Je tegenstanders doen waarschijnlijk vaak een low driven. Die doe je met l1 + r1, maar die vind ik niet geweldig deze fifa. Buiten de 16 gebruik ik vaak een timed finesse (geplaatst) schot.Razz89 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:32:
[...]
Ga die opstelling is uittesten..
Welke intructions/tactics gebruik je?
Welke knoppen gebruik jij voor de meeste schoten?
Vooral 1op1 met de keeper ga ik vaak de mist in..
Terwijl andersom mijn tegenstanders alles met gemak binnen schuiven over de grond maar hoe ze dat doen geen idee ..
Tuurlijk is het niet perfect, maar ik haal nu al meer plezier uit deze fifa dan fifa17 en fifa18 samen!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Mee eens!Korkss schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:52:
Mooi om te zien dat het lijkt of deze fifa eindelijk eens anders werkt dan voorheen. Geen pacesletjes, veel verschillende formaties, andere custom tactics. Ik vind het tot nu toe super!
Tuurlijk is het niet perfect, maar ik haal nu al meer plezier uit deze fifa dan fifa17 en fifa18 samen!
Elite 1 behaald in de eerste WL. Dit speelt veel beter dan afgelopen jaar zeg.
Ik heb hem zelf voor 40k gekocht elk schot gaat er in momenteel 15 wedstrijden 22 doelpunten.stomley schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:22:
[...]
zijn stats onderbouwen nog niet echt zijn waarde dus ben nog beetje terughoudend op immobile.
Ik ga volgend weekend ervoor zitten. Heb 0 verwachtingen omdat vorig jaar het me uberhaupt maar 2x lukte om te kwalificeren en verder dan zilver 3 kwam ik nietllovesoccerx7 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:10:
[...]
Mee eens!
Elite 1 behaald in de eerste WL. Dit speelt veel beter dan afgelopen jaar zeg.
Maargoed nieuw jaar nieuwe kansen
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Verwijderd
Serieus in FIFA 18 nooit geluk gehad en FIFA 19 wederom niet. Duurste speler die ik pack levert een keer 5 a 10.000 op, dan houdt het wel op...
Krijg de neiging er mee te stoppen, krijg alleen maar flut zooi en hou er niks aan over.
Goed handelen lukt me ook al niet. Lees hier en daar tips over spelers goed snipen en doorverkopen maar ook dat is nog nooit gelukt.
What am I doing wrong...
Ik heb dit jaar voor het eerst packluck met Aubameyang, Feker, Depay en 2 IF's van 10k. Maar dat maakt het spel niet direct leuker hoor. Ik heb het geld van deze spelers nog niet eens gebruikt, wil niet te snel naar een team dat ik nog maanden kan gebruiken.Sleehond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:18:
Al die mensen met pack luck.....
Serieus in FIFA 18 nooit geluk gehad en FIFA 19 wederom niet. Duurste speler die ik pack levert een keer 5 a 10.000 op, dan houdt het wel op...
Krijg de neiging er mee te stoppen, krijg alleen maar flut zooi en hou er niks aan over.
Goed handelen lukt me ook al niet. Lees hier en daar tips over spelers goed snipen en doorverkopen maar ook dat is nog nooit gelukt.
What am I doing wrong...
Maar handelen is heel makkelijk. 0 risico en bijna geen moeite! Koop spelers voor discard! Of het nou IF's zijn, zilveren spelers of wat dan ook. Zet er 100 op je transferlijst voor 2,5x (IF) tot 10x (zilveren) de waarde en list ze elk uur en zie het geld langzaam binnenstromen... Makkelijker geld verdienen dan dit is er niet.
Zet je verdediging wat verder naar achter (3 streepjes) en het wordt al een stuk lastiger voor de tegenstander. Ik zag trouwens alleen het 1e weekend veel voorzetten, door de week al een stuk minder en nu in de weekend league al helemaal weinig.Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:18:
Begin met steeds meer te ergeren aan deze FIFA 19. Het enige wat men doet is steekpassen naar de flanken en voorzetten geven.
Hoe ziet jouw selectie er uit en welke opstelling gebruik je?Mir64za schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:11:
[...]
Ik heb hem zelf voor 40k gekocht elk schot gaat er in momenteel 15 wedstrijden 22 doelpunten.
Gewoon focussen en niet laten "tilten" om dingen.Korkss schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:14:
[...]
Ik ga volgend weekend ervoor zitten. Heb 0 verwachtingen omdat vorig jaar het me uberhaupt maar 2x lukte om te kwalificeren en verder dan zilver 3 kwam ik niet![]()
Maargoed nieuw jaar nieuwe kansen
Mhm zal aan mij liggen maar snap het niet. Ik zet bijvoorbeeld zilveren spelers op de lijst voor grote waarde en dat moet verkopen?sjakieman schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:24:
[...]
Maar handelen is heel makkelijk. 0 risico en bijna geen moeite! Koop spelers voor discard! Of het nou IF's zijn, zilveren spelers of wat dan ook. Zet er 100 op je transferlijst voor 2,5x (IF) tot 10x (zilveren) de waarde en list ze elk uur en zie het geld langzaam binnenstromen... Makkelijker geld verdienen dan dit is er niet.
En moet ik ze dan voor een minimum prijs erop zetten of een prijs direct te kopen?
Snap niet goed hoe dit werkt nog, sorry!
Welk console?Sleehond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:38:
[...]
Mhm zal aan mij liggen maar snap het niet. Ik zet bijvoorbeeld zilveren spelers op de lijst voor grote waarde en dat moet verkopen?
En moet ik ze dan voor een minimum prijs erop zetten of een prijs direct te kopen?
Ja ik heb zo'n 80 zilveren spelers gekocht voor 150-250 en list ze rond de 2k. Er zijn dagen dat ik er meer dan 30 verkoop (wanneer er veel nieuwe SBC's zijn) maar ook dagen dat ik er maar 10 verkoop. Verder verkocht ik bijvoorbeeld Pepe IF voor 25k (terwijl hij ook snel te kopen was op dat moment voor 12,5k). Natuurlijk zijn er snellere manieren om meer geld te verdienen maar dit kost bijna geen moeite, je hoeft er alleen wat geduld voor te hebben. En verlies kan je niet maken want je kocht ze toch al voor discard.Sleehond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:38:
[...]
Mhm zal aan mij liggen maar snap het niet. Ik zet bijvoorbeeld zilveren spelers op de lijst voor grote waarde en dat moet verkopen?
Wat ik ook doe is als ik een dubbele 83'r heb die op dit moment maar 1200 waard is dan list ik 'm voor zo'n 4k. Dat is ongeveer de waarde als er een SBC is waar deze spelers nodig zijn. Maar soms hoef je dit niet eens af te wachten en wordt die 4k nu al geboden... Gisteren nog met Adan...
Edit: Zie dat ik je vraag niet eens goed beantwoord heb. Je list je voor 1,9k en 2k snel kopen. Dus je krijgt er dan minimaal 1,9k voor.
[ Voor 18% gewijzigd door sjakieman op 06-10-2018 22:51 ]
Deze week is er een weekobjective om spelers voor 900 te kopen.Sleehond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:18:
Al die mensen met pack luck.....
What am I doing wrong...
Zet je zilveren spelers maar eens voor 900 op de lijst.
Gaat je waarschijnlijk wel wat opleveren.
Thnx voor je heldere uitleg.sjakieman schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:44:
[...]
Ja ik heb zo'n 80 zilveren spelers gekocht voor 150-250 en list ze rond de 2k. Er zijn dagen dat ik er meer dan 30 verkoop (wanneer er veel nieuwe SBC's zijn) maar ook dagen dat ik er maar 10 verkoop. Verder verkocht ik bijvoorbeeld Pepe IF voor 25k (terwijl hij ook snel te kopen was op dat moment voor 12,5k). Natuurlijk zijn er snellere manieren om meer geld te verdienen maar dit kost bijna geen moeite, je hoeft er alleen wat geduld voor te hebben. En verlies kan je niet maken want je kocht ze toch al voor discard.
Wat ik ook doe is als ik een dubbele 83'r heb die op dit moment maar 1200 waard is dan list ik 'm voor zo'n 4k. Dat is ongeveer de waarde als er een SBC is waar deze spelers nodig zijn. Maar soms hoef je dit niet eens af te wachten en wordt die 4k nu al geboden... Gisteren nog met Adan...
Edit: Zie dat ik je vraag niet eens goed beantwoord heb. Je list je voor 1,9k en 2k snel kopen. Dus je krijgt er dan minimaal 1,9k voor.
Ik ga het proberen... maar hoe kan dit werken, bizar toch? Zilveren spelers verkopen voor 1900/2000, hoe kan dat werken überhaupt? Ik ben wat sceptisch of ik snap iets niet... haha!
Er worden bijna geen zilvere spelers gepacked (vorig kreeg je deze soms uit bronze packs, nu niet meer), maar ze zijn nog wel nodig voor SBCs, daarom is de vraag hoog en het aanbod laag.Sleehond schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:16:
[...]
Thnx voor je heldere uitleg.
Ik ga het proberen... maar hoe kan dit werken, bizar toch? Zilveren spelers verkopen voor 1900/2000, hoe kan dat werken überhaupt? Ik ben wat sceptisch of ik snap iets niet... haha!
Dat klinkt wel helder opsich. Zo leer ik nog eens wat bij, haha.joostmakaay schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:19:
[...]
Er worden bijna geen zilvere spelers gepacked (vorig kreeg je deze soms uit bronze packs, nu niet meer), maar ze zijn nog wel nodig voor SBCs, daarom is de vraag hoog en het aanbod laag.
Klopt, maar het werkt zelfs met gouden spelers. In Fifa 18 deed ik het met mijn dubbele, die verkocht ik ook altijd voor 1,5 tot 2k en daar waren er toch echt genoeg van. Het ging alleen wat langzamer dan de zilveren van nu. Blijkbaar zijn er gewoon heel veel luie mensen met teveel coins die gewoon op de 1e bieden die ze zien (die gouden verkocht ik altijd alleen in de laatste minuut voor ze afliepen).joostmakaay schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:19:
[...]
Er worden bijna geen zilvere spelers gepacked (vorig kreeg je deze soms uit bronze packs, nu niet meer), maar ze zijn nog wel nodig voor SBCs, daarom is de vraag hoog en het aanbod laag.
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/501875stomley schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:32:
[...]
Hoe ziet jouw selectie er uit en welke opstelling gebruik je?
Hmm krijg een foutmelding. Doet de link het bij jou?
Hij doet het bij mij wel.stomley schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:56:
[...]
Was 't maar zo'n feest. Gewoon een zilver pakje..llovesoccerx7 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 02:11:
Huh ben ik de enige of? Ik log net in heb ik 2x een jumbo pack?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Is dat niet Rivals rewards?llovesoccerx7 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 02:11:
Huh ben ik de enige of? Ik log net in heb ik 2x een jumbo pack?
https://www.futbin.com/19/squad/501875stomley schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:56:
[...]
Deze link moet je hebben, die hij gaf was niet goed.
Ik ben er ook geen held in. Ik snap al die afkortingen al niet eens. Daarnaast begrijp ik ook niet hoe het allemaal werkt met die spelers van de week of spelers die in vorm zijn. Dus ik koop meestal een veel te duur team en maak veel te veel verlies op wat ik verkoop. Gewoon omdat ik het eigenlijk allemaal te ingewikkeld vind. Ik koop gewoon een speler die ik op een bepaalde plek nodig heb.En verkoop er dan 1 die ik niet meer nodig heb. En dat is het eigenlijk wel.
Is er niet ergens een beetje simpele FUT tutorial in het Nederlands? En ook niet zo uitgebreid als de meesten die ik nu heb gevonden. Ik wil eigenlijk een beknopt overzicht van wat ECHT handig is om te doen met FUT. Niet een uitleg van A tot Z zoals de meeste tutorials.
Kan je trouwens je 'Starter Pack' later nog wijzigen (ik heb Engeland gekozen, maar heb nu een Italiaans team)? FUT heeft nog veel te veel geheimen voor me.
Die afkortingen leer je vanzelf. Zo moeilijk is t allemaal niet.MadMoody schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Ik ben er ook geen held in. Ik snap al die afkortingen al niet eens. Daarnaast begrijp ik ook niet hoe het allemaal werkt met die spelers van de week of spelers die in vorm zijn. Dus ik koop meestal een veel te duur team en maak veel te veel verlies op wat ik verkoop. Gewoon omdat ik het eigenlijk allemaal te ingewikkeld vind. Ik koop gewoon een speler die ik op een bepaalde plek nodig heb.En verkoop er dan 1 die ik niet meer nodig heb. En dat is het eigenlijk wel.
Is er niet ergens een beetje simpele FUT tutorial in het Nederlands? En ook niet zo uitgebreid als de meesten die ik nu heb gevonden. Ik wil eigenlijk een beknopt overzicht van wat ECHT handig is om te doen met FUT. Niet een uitleg van A tot Z zoals de meeste tutorials.
Kan je trouwens je 'Starter Pack' later nog wijzigen (ik heb Engeland gekozen, maar heb nu een Italiaans team)? FUT heeft nog veel te veel geheimen voor me.
Wat betreft je vraag over t starterpack, geeft eigenlijk al indirect weer dat je niet goed leest.
Op het moment dat je bij de start de stappen doorloopt staat er duidelijk wat zo’n starterpack inhoud en hoe t werkt voor de toekomst.
Het verlies op spelers kan je beperken door savonds in te kopen en sochtends te verkopen. Prijzen tot nu toe sochtends vaak duurder door minder aanbod. Ook helpt het als je geen weekend league speelt om de spelers op vrijdag te verkopen en zondagavond terug te kopen. In het weekend zijn de prijzen extreem hoger door de wl. Daarnaast is het een kwestie van handelen en zelf handel uitproberen.MadMoody schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Zo heb ik sinds vorig jaar een gouden handel uitgevonden die nu weer werkt. Zelf 20 eu ingestopt om startkapitaal te hebben. Zit nu op 1,2mil coins zonder enig packluck te hebben. Vanavond een mooi team samen stellen
Maar goed, ik ben pas FUT gaan spelen met Fifa 18 dus weet duidelijk nog lang niet alle ins en outs.
Zou je dit willen delen die gouden handel?Delano1992 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 10:16:
[...]
Het verlies op spelers kan je beperken door savonds in te kopen en sochtends te verkopen. Prijzen tot nu toe sochtends vaak duurder door minder aanbod. Ook helpt het als je geen weekend league speelt om de spelers op vrijdag te verkopen en zondagavond terug te kopen. In het weekend zijn de prijzen extreem hoger door de wl. Daarnaast is het een kwestie van handelen en zelf handel uitproberen.
Zo heb ik sinds vorig jaar een gouden handel uitgevonden die nu weer werkt. Zelf 20 eu ingestopt om startkapitaal te hebben. Zit nu op 1,2mil coins zonder enig packluck te hebben. Vanavond een mooi team samen stellen
Ik ben wat gefrustreerd hier over FUT, niks werkt.
Ben je bereid mij een DM te sturen met de tip?
Zoek op youtube eens wat op. Ik kijk al een paar jaar naar een Nederlandse youtuber die gewoon nederlandse filmpjes maakt en alles kraak helder uitlegt. Ik heb eerst hem blind gevolgd, dat werkte prima. Nu ik dat allemaal wel weet maak ik mijn eigen plannen.Sleehond schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:06:
[...]
Zou je dit willen delen die gouden handel?
Ik ben wat gefrustreerd hier over FUT, niks werkt.
Ben je bereid mij een DM te sturen met de tip?
Nu ben ik tijdens de weekend league tijdens een wedstrijd waar de tegenstander vol druk op de bal speelde een keer in de rust overgeschakeld naar coop. Daarna bijna niets meer verloren in de weekend league. Weet niet of het alleen daar door komt want weet ook steeds beter hoe ik tactisch iets kan veranderen maar het is ook erg handig wat meer van het veld te zien. Bij Fifa 18 had ik dit ook geprobeerd maar had ik daarna vooral problemen met scoren en verdedigen in de kleine ruimte was ook lastiger. Maar bij Fifa 19 heb ik daar tot nu toe weinig last van en profiteer ik vooral van het veel betere overzicht!
Wel grappig om te zien hoeveel tegenstanders gefrustreerd rode kaarten gaan pakken als ik rond tik met mijn team op zoek naar een gaatje. Waarschijnlijk hadden ze al een free win ingecalculeerd bij het zien van mijn opstelling maar dat viel dan toch tegen.
Verwijderd
Goeie vraag, dat is meer om je plezier niet te bederven, zodat je iedere week verheugt naar de pakketjes.Delano1992 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 22:09:
Snap nooit waarom veel mensen de speciale edities halen. Wat heb je aan elke week 1 pakketje, kan je beter toch gelijk voor 50 eu fifa points halen of zie ik het verkeerd?
en de 50 euro die je spendeert die open je binnen 1 uur en dan ben je klaar.
Dat weet je al want je kreeg een bericht bij het opstarten van fifa die je wel moest lezen om verder te kunnen.Vestendrie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:53:
Hoe werkt dat met die sbc omruildeals precies. Hoe kun je die speciale spelers krijgen
Maar het antwoord, het werkt hetzelfde als in fifa18
En iedereen time shooting onder de knie?
Ik twijfel heel erg of ik time shoot wel of niet moet gebruiken.. kortom.. erg zoekende met starters bpl team
Umtiti gaat waarschijnlijk ook nog wel goedkoper worden, terwijl Hernandez waarschijnlijk nog verder gaat stijgen:
https://www.futbin.com/19...pchem=10,10&schem=100,100
4-2-2-2 werkt goed bij mij. Time shooting heb ik nu uit staan. Begreep ook dat de extra moeite nog niet echt de meerwaarde waard was als ik de reacties er over las.Razz89 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:53:
Met welke opstelling spelen jullie liever dit jaar? 41212 - 41212(2) - 433-4 - 352 of een andere?
En iedereen time shooting onder de knie?
Ik twijfel heel erg of ik time shoot wel of niet moet gebruiken.. kortom.. erg zoekende met starters bpl team
41212 en 352 heb ik eigenlijk nog bijna niet gezien dit jaar. De 41212(2) en de 433 varianten wel maar daar speelt 4222 wel goed tegen. Alleen tegen 41212(2) moet je team verdedigend erg smal zetten en aanvallend juist breed, dat werkt tot nu toe perfect voor mij.
Timed is juist belangrijk. Finesse shots buiten de 16 vliegen er bijna allemaal in. Met de juiste speler.sjakieman schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:59:
[...]
4-2-2-2 werkt goed bij mij. Time shooting heb ik nu uit staan. Begreep ook dat de extra moeite nog niet echt de meerwaarde waard was als ik de reacties er over las.
41212 en 352 heb ik eigenlijk nog bijna niet gezien dit jaar. De 41212(2) en de 433 varianten wel maar daar speelt 4222 wel goed tegen. Alleen tegen 41212(2) moet je team verdedigend erg smal zetten en aanvallend juist breed, dat werkt tot nu toe perfect voor mij.
Hoe groot is het verschil ongeveer denk je? Hoeveel minder is de kans als je een finesse shot doet zonder timed shooting? Of is dat moeilijk te zeggen?llovesoccerx7 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:07:
[...]
Timed is juist belangrijk. Finesse shots buiten de 16 vliegen er bijna allemaal in. Met de juiste speler.
Maar ook al is het heel erg OP dan vraag ik me af of ik het wel ga gebruiken. Zelfs de low drivens en finesse shots (en skills) heb ik vorig jaar niet gebruikt. Af en toe wel eens een poging gedaan maar in een spannende wedstrijd ging ik toch weer automatisch normale schoten doen. Na meer dan 20 jaar Fifa met normale schoten krijg ik dit toch niet in mijn systeem. Verder ben ik best goed in Fifa, met meestal goud 1 in de WL maar dat schieten...
Nou heb het nu een tijd lang geprobeerd maar het werkt voor mij dus totaal niet. Niemand die een zilveren speler koopt voor deze prijs.sjakieman schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:44:
[...]
Ja ik heb zo'n 80 zilveren spelers gekocht voor 150-250 en list ze rond de 2k. Er zijn dagen dat ik er meer dan 30 verkoop (wanneer er veel nieuwe SBC's zijn) maar ook dagen dat ik er maar 10 verkoop. Verder verkocht ik bijvoorbeeld Pepe IF voor 25k (terwijl hij ook snel te kopen was op dat moment voor 12,5k). Natuurlijk zijn er snellere manieren om meer geld te verdienen maar dit kost bijna geen moeite, je hoeft er alleen wat geduld voor te hebben. En verlies kan je niet maken want je kocht ze toch al voor discard.
Weer iets wat voor mij totaal niet werkt... zucht.. begint enorm irritant te worden dat geen enkele tip bij mij niet werkt..
Wel bedankt uiteraard voor het meedenken
Verwijderd
Ik heb Hernandez en is een prima verdediger enige nadeel dat ik kan bedenken is zijn lengte maar Umtiti is even groot dus denk dat Hernandez beter optie is.Bossie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:55:
Umtiti of IF Hernandez als LCB?
Umtiti gaat waarschijnlijk ook nog wel goedkoper worden, terwijl Hernandez waarschijnlijk nog verder gaat stijgen:
https://www.futbin.com/19...pchem=10,10&schem=100,100