Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:16
Weet niet of het geluk is maar heb nu in week tijd al meer pack luck dan in 2 jaar daarvoor. Begin deze week Coutinho en net Boateng :) beide uit sbc packs is wel ff een lekkere start zeg. Inmiddels 260k nog nooit zoveel gehad haha
En allemaal als ik ze in de webapp open :p Dan maar geen animatie maar daar open ik ze maar in :p

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Vind dat je wel heel snel een goed team bij elkaar krijgt.
Heb zonder te traden nu al dit team bij elkaar:
https://www.futhead.com/19/squads/190261/

Alex sandro, een cm en een spits en ik zit al zowat aan de max voor dit team.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Iedereen succes in de weekend league, ik starten met dit elftal.

https://www.futhead.com/19/squads/190977/

11 wins moet te doen zijn ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:07:
Iedereen succes in de weekend league, ik starten met dit elftal.

https://www.futhead.com/19/squads/190977/

11 wins moet te doen zijn ;)
Dat lijkt me wel met dat team😳

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Bean77 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:44:
[...]

Mijn gevoel zegt dat we na volgende week woensdag/donderdag een crash gaan krijgen. Tijdens de crash wordt er altijd geinvesteerd in items die echt wat waard zijn en dat zijn doorgaans de icons en de echt gouden topspelers. Alles daaronder vermoed ik dat het minder waard wordt. Ook hetgeen wat onder de top zit zoals een Mertens, misschien Dybala, Nainggolan. Verkoop alles wat een te onrealistische hoge waarde heeft zou ik zeggen. Als ik mijn team en coins niet had dan had ik het weekend alles verkocht en dan 1 a max 2 weken een cheap OP starters team bij elkaar gehaald en daarmee gespeeld om na de crash goedkoper mijn targets te kopen.
Maar ja... zo zit ik er in, garantie tot de voordeur :+

Edit: en ik verwacht dat hoge rated spelers met een onrealistische lage waarde (ivm sbc's) nog wel iets gaan stijgen (Buffon, Busquets, Falcao, Iniesta, Verratti, Dzeko, Pepe, Muller, Navas etc.).
Waarom denk je eigenlijk volgende week woensdag/donderdag?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:39:
Hoe werken die sbc Champions League kaarten. Zijn ze maar beperkt te verkrijgen en veranderen de spelers ook elke keer?
Iemand?

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Help! Ik speel 4321, eigenlijk puur vanuit chem redenen en vorige FIFA’s speelde dit naar mn zin. Maar dit jaar vallen er bij het opbouwen enorme gaten tussen mijn verdedigers en het middenveld. Custom tactics staan op standaard. Middenvelders hebben m/m en Paulinho de centrale h/h. Als ik de bal verover rond mijn 16, zijn al mn aanspeelmogelijkheden binnen seconden weg, iedereen springt de helft van de tegenstander op. Dit zou je verwachten bij “fast build up”, maar toch niet bij standaard? Of is het nou eenmaal zo’n aanvallende formatie? Ik moet vervolgens als een wilde L2 spammen om spelers terug te roepen. Maar als de tegenstander druk zet ben ik de bal kwijt. Wat kan ik hier aan doen? Met de spelers die ik heb kan ik verder geen andere opstelling op full chem maken. Haat het om iedere wedstrijd met een pauze te beginnen.

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 05-10-2018 09:07 ]

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 21:14
Ok. Toch ook maar weer met FUT begonnen deze FIFA. Eindelijk eens wat geluk in het begin met Modric in een pack. Verkocht voor iets van 130k. Prima. Nu gooide ik gisteren Woudenberg (rare silver) op de markt en die ging voor 10k (!) weg. Mis ik iets? Of heeft iemand per ongeluk op BIN gedrukt?

Tips over het besteden van mijn 150k zijn welkom trouwens :)

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
brainovic schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:14:
Ok. Toch ook maar weer met FUT begonnen deze FIFA. Eindelijk eens wat geluk in het begin met Modric in een pack. Verkocht voor iets van 130k. Prima. Nu gooide ik gisteren Woudenberg (rare silver) op de markt en die ging voor 10k (!) weg. Mis ik iets? Of heeft iemand per ongeluk op BIN gedrukt?

Tips over het besteden van mijn 150k zijn welkom trouwens :)
SBC's bouwen, bijna gegarandeerd profit.

Once again open up your bag of tricks!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
Inmiddels de eerste FUT Champions pot gespeeld en in een erg spannende wedstrijd uiteindelijk met 6-3 gewonnen. Was getergd dus begon erg goed en kwam 2x voor. Hij scoorde vanaf de aftrap en uit een dieptepass gelijk terwijl ik duidelijk beter was. Had ook al drie keer de paal geraakt. Uiteindelijk tussen de 40e en 70e minuut dan ook uitgelopen naar 6-2!

Ga vanaf nu pas later vandaag spelen want over t algemeen tref je bij de start van WL betere tegenstanders. Zag ook dat resultaten die je boekt met de WL worden meegeteld bij FUT Rivals en dat tikt flink aan! Heel prettig!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:27
[b]SH-FR schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:35:[/b Zag ook dat resultaten die je boekt met de WL worden meegeteld bij FUT Rivals en dat tikt flink aan! Heel prettig!
Hoe bedoel je dit?

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Zo. Een dagje te laat de nieuwe SBC ontdekken en je bent gelijk de lul. Rare UCL spelers minimaal 10k... Balen
RR21 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:37:
[...]

Waarom denk je eigenlijk volgende week woensdag/donderdag?
Omdat mijn glazen bol dat zegt :+

Zonder gekheid. Kijk eens naar het verloop van de markt in fifa 18 en fifa17. Dan zie je rond deze periode een flinke dip. Mogelijk ingegeven door sbc's./ icon sbc's en of andere acties van EA.
Alleen weten we beide niet wat EA in fifa19 gaat doen. Dus het blijft altijd een gok, maar mijn vermoeden is dus op basis van de marktontwikkeling.

De reden waarom ik investeer in 83+ spelers is daar ook gebaseerd op. Het is een lange termijn investering omdat ik niet weet wanneer ze het waard zijn om te verkopen.
Maar om wat voorbeelden te geven:
83 Giuliano is nu 1100 bin. In fifa18 waren er meerdere momenten dat de minimumprijs van een 83 rated speler 3000 coins was.
84 Jonas is nu 1500 bin. In fifa 18 waren er meerdere momenten dat de minimumprijs van een 84 rated speler 5000 coins was.
85 Dzeko is nu 4000 bin. In fifa 18 waren er meerdere momenten dat de minimumprijs van een 84 rated speler 12000 coins was.
86 Verratti is nu 8400 bin. In fifa 18 waren er meerdere momenten dat de minimumprijs van een 86 rated speler 18000 coins was.
Zelfde bij hogere rated spelers zoals 87 en 88 spelers. Fifa 18 was bijv. Ozil 88 vaak rond de 32k. Zoek de huidige 88 rated spelers er maar bij.

Natuurlijk heb je geen enkele garantie dat het weer zo zal zijn omdat het afhankelijk is wat EA doet. Maar EA heeft er belang bij dat schaarste is op de markt omdat er dan meer packs geopend worden. Dus zou je kunnen zeggen dat EA liever ook heeft dat hoge rated spelers veel waard zijn/blijven. Het is alleen lastig te voorspellen wanneer deze situatie er zal zijn.

edit:
Buiten bovenstaande vul ik op dit moment mijn team ook aan met 80+ rated spelers die 1) cheap zijn 2) ik nog niet in mijn club heb. Op het moment van sbc's zullen deze ook wel gaan stijgen vermoed ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 05-10-2018 10:44 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Inmiddels een leuk Serie A team opgebouwd.

https://www.easports.com/...Id=j35ToJ5xnOmi7:FFA19PS4

Zit er aan te denken om Icardi te verkopen en de IF Mandžukić te kopen, iemand ervaring met hem?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
RoeKoe schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:47:

Zit er aan te denken om Icardi te verkopen en de IF Mandžukić te kopen, iemand ervaring met hem?
Niet de IF, wel de gewone Mandzukic.
Fijne speler, maar wel vergelijkbaar met Immobile (Immobile uiteraard beter).
Beide fysiek en kopsterk. Misschien juist wel goed om Icardi daaromheen te hebben.

Heb Mandzukic ook in mijn team, weliswaar op de bank, maar ga hem zeker NIET verkopen.
Mooie pinch hitter

wijze woorden

• SH-FR
Als je een wedstrijd in de WL speelt krijg je bij Division Rivals punten erbij! Ik kreeg na de wedstrijd 400 punten erbij waardoor ik van Rank II naar I ging!
PetrCech_3 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:22:
Zo. Een dagje te laat de nieuwe SBC ontdekken en je bent gelijk de lul. Rare UCL spelers minimaal 10k... Balen
hoe onderscheid je nu een rare UCL kaart van een non-rare. Dat had ook beter gemogen.
Bean77 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:41:
[...]

Omdat mijn glazen bol dat zegt :+

Zonder gekheid. Kijk eens naar het verloop van de markt in fifa 18 en fifa17. Dan zie je rond deze periode een flinke dip. Mogelijk ingegeven door sbc's./ icon sbc's en of andere acties van EA.
Alleen weten we beide niet wat EA in fifa19 gaat doen. Dus het blijft altijd een gok, maar mijn vermoeden is dus op basis van de marktontwikkeling.

De reden waarom ik investeer in 83+ spelers is daar ook gebaseerd op. Het is een lange termijn investering omdat ik niet weet wanneer ze het waard zijn om te verkopen.
Maar om wat voorbeelden te geven:
83 Giuliano is nu 1100 bin. In fifa18 waren er meerdere momenten dat de minimumprijs van een 83 rated speler 3000 coins was.
84 Jonas is nu 1500 bin. In fifa 18 waren er meerdere momenten dat de minimumprijs van een 84 rated speler 5000 coins was.
85 Dzeko is nu 4000 bin. In fifa 18 waren er meerdere momenten dat de minimumprijs van een 84 rated speler 12000 coins was.
86 Verratti is nu 8400 bin. In fifa 18 waren er meerdere momenten dat de minimumprijs van een 86 rated speler 18000 coins was.
Zelfde bij hogere rated spelers zoals 87 en 88 spelers. Fifa 18 was bijv. Ozil 88 vaak rond de 32k. Zoek de huidige 88 rated spelers er maar bij.

Natuurlijk heb je geen enkele garantie dat het weer zo zal zijn omdat het afhankelijk is wat EA doet. Maar EA heeft er belang bij dat schaarste is op de markt omdat er dan meer packs geopend worden. Dus zou je kunnen zeggen dat EA liever ook heeft dat hoge rated spelers veel waard zijn/blijven. Het is alleen lastig te voorspellen wanneer deze situatie er zal zijn.

edit:
Buiten bovenstaande vul ik op dit moment mijn team ook aan met 80+ rated spelers die 1) cheap zijn 2) ik nog niet in mijn club heb. Op het moment van sbc's zullen deze ook wel gaan stijgen vermoed ik.
Enige is dat de markt zich de afgelopen 2 weken niet gedraagd zoals eerdere FIFA's, ook hebben veel mensen al een goed team bijelkaar gespeeld in zo'n korte tijd. Ik ben geen hoogvlieger in dit spel maar in div 6 kom ik toch redelijk wat high rated teams tegen.

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:12
open net voor het eerst vandaag de app en krijg gewoon 10k muntjes als dagelijkse reward. heb normaal standaard een bronzen pakje maar dit mag ook wel vaker! dankje EA!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
bvbal79 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:39:
[...]

Enige is dat de markt zich de afgelopen 2 weken niet gedraagd zoals eerdere FIFA's, ook hebben veel mensen al een goed team bijelkaar gespeeld in zo'n korte tijd. Ik ben geen hoogvlieger in dit spel maar in div 6 kom ik toch redelijk wat high rated teams tegen.
Valt mij ook op!

Ik speel zelf in divisie 5 van Rivals en kom echt 85+ rated teams tegen, leuke is wel dat ze er soms echt niets van bakken en proberen enkel met een goede speler te pingelen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ricloo86 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:44:
[...]

Valt mij ook op!

Ik speel zelf in divisie 5 van Rivals en kom echt 85+ rated teams tegen, leuke is wel dat ze er soms echt niets van bakken en proberen enkel met een goede speler te pingelen.
Dit vind ik ook vreemd.

Tijdens mijn kwalificatie voor rivals kreeg ik ongeveer dezelfde rating tegen me, scheelde misschien max 1 punt. Ik zelf heb een 81/82 rated team en kwam max tegen een 83 rated team te staan.

Daarna ook in divisie 6 beland en ineens speelde ik tegen een 86 rated team. Dat had wat mij betreft iets eerlijker gemogen.

Burp

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Wii4all schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:51:
[...]

Dit vind ik ook vreemd.

Tijdens mijn kwalificatie voor rivals kreeg ik ongeveer dezelfde rating tegen me, scheelde misschien max 1 punt. Ik zelf heb een 81/82 rated team en kwam max tegen een 83 rated team te staan.

Daarna ook in divisie 6 beland en ineens speelde ik tegen een 86 rated team. Dat had wat mij betreft iets eerlijker gemogen.
Ach mijn ervaring tot dusver is dat ze dus zelfs met een dusdanig sterk team er weinig van bakken, dan is het prima wat mij betreft.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
[...]

Dit vind ik ook vreemd.

Het komt dit jaar veel meer op skills aan en minder op de spelers die je hebt, wat het echt veel uitdagender maakt.

• WSL036
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 12:42
[...]

Dit vind ik ook vreemd.

Rating zegt niet zoveel. Je kunt een elftal hebben van gemiddeld 85 en een bank met bronzen spelers waarmee je gemiddelde rating op 81-82 komt

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-11 07:54
Wat mij opvalt is dat je tegen teams speelt waarbij iemand leuke skills doet (fake shots, leuke kapbewegingen etc.), maar het spelletje gewoon niet onder de knie heeft. Die persoon loopt lekker te skillen terwijl ik vervolgens met 4-0 win.
Ricloo86 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:44:
[...]

Valt mij ook op!

Heb je het nu over mij ? :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• exoda
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-11 07:45
Zojuist begonnen met WL, 4x op rij verloren. De laatste pot was het zelfs tot aan de 80ste minuut 0-0 met alle kansen aan mijn kant, ga ik alsnog met 4-0 onderuit in de laatste 10 minuten.

Ik vraag me soms werkelijk af of EA een hekel aan me heeft...

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:12
exoda schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:56:
Zojuist begonnen met WL, 4x op rij verloren. De laatste pot was het zelfs tot aan de 80ste minuut 0-0 met alle kansen aan mijn kant, ga ik alsnog met 4-0 onderuit in de laatste 10 minuten.

Ik vraag me soms werkelijk af of EA een hekel aan me heeft...
Denk dat iedereen hier het herkend. Probeer het spel even aan de kant te leggen, pauze nemen helpt mij (als ik het doe;)
bvbal79 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:39:
[...]

Het kan ook zo compleet omslaan.

Leuke prime sbc's met hogere rated spelers nodig. Gevolg hogere rated spelers worden zeldzamer en stijgen snel in waarde. Spelers gaan sub-top spelers als Mertens massaal te koop aanbieden om coins te krijgen om de sbc te doen. En daar heb je de crash al.
Het enige lastige is dat we niet weten wat EA gaat doen of niet gaat doen :P

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 19:12

Royz

Kleurenblind!!

Bean77 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:58:
[...]

Het kan ook zo compleet omslaan.

Leuke prime sbc's met hogere rated spelers nodig. Gevolg hogere rated spelers worden zeldzamer en stijgen snel in waarde. Spelers gaan sub-top spelers als Mertens massaal te koop aanbieden om coins te krijgen om de sbc te doen. En daar heb je de crash al.
Het enige lastige is dat we niet weten wat EA gaat doen of niet gaat doen :P
Vanavond komt vast de 1e icon sbc toch? ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Royz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:03:
[...]

Vanavond komt vast de 1e icon sbc toch? ;)
ik hoop het, zou alles wel een stuk leuker maken.

Ik ben vooral benieuwd hoe iedereen hier speelt qua formatie/tactics en hoe dat gaat

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SH-FR
Inmiddels 4 wedstrijden gespeeld met WL en tot mijn verbazing alle 4 gewonnen. Maargoed, uitstekend begin maar je krijgt dan jammer genoeg vanzelf sterkere tegenstanders. Eigenlijk vind ik dat hoeveel wins of losses je ook hebt; het gewoon random moet blijven, maar snap vanuit EA wel dat ze je aan sterkere spelers linken.

Wat mij enorm heeft geholpen en waar ik nu wedstrijd na wedstrijd mee win is de verdediging (diepte meen ik) met 8 balkjes flink naar voren schuiven. Hierdoor houd je vaak de bal en heb je m snel terug. Nadeel is dat je iets gevoeliger bent voor lange ballen, maar juist deze FIFA kom je daar weer makkelijk bij. Het heeft mij enorm geholpen!

Ook laat ik in mijn 4-1-2-1-2(2) opstelling de backs mee opkomen, en mijn CDM blijft achter. Hiermee zijn de aanvallen een stuk gevaarlijker geworden. Werner schiet de een na de ander erin bij mij trouwens.

• RR21

Leuk team. Hoe spelen Hamsik en savic op het middenveld?

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 16:44
RR21 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Leuk team. Hoe spelen Hamsik en savic op het middenveld?
Zeker leuke team. Hamsik is zeker waard. Voor mij doet hij het geweldig en vaak mijn beste speler. Wie ook heel goed is, is Nzonzi Champ.league kaart. Ijzer sterk aan de bal..

• RR21
xamirz schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:40:
[...]

Zeker leuke team. Hamsik is zeker waard. Voor mij doet hij het geweldig en vaak mijn beste speler. Wie ook heel goed is, is Nzonzi Champ.league kaart. Ijzer sterk aan de bal..
Nzonzi niet te sloom?

• xamirz
https://www.easports.com/...Id=ddCEFvRXnOmoZ:FFA19PS4
Mijn team trouwens. Ben er blij mee...

• xamirz
Geen last van, voor CDM is hij prima.. Gebruikt zijn lichaam heel goed, en heeft hele goeie stats op interceptions.

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Ik ben inmiddels ook geswitcht naar Serie A ik zie dat je heel veel goede spelers terug krijgt voor je geld.

https://www.futbin.com/19/squad/465142

Team speelt echt heerlijk wil nog wel Mertens aanschaffen ipv Gomez.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Bean77 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:55:
[...]

Heb je het nu over mij ? :+
Ja Bean jij met Eusebio.....

• Jekke
Mir64za schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:50:
Ik ben inmiddels ook geswitcht naar Serie A ik zie dat je heel veel goede spelers terug krijgt voor je geld.

https://www.futbin.com/19/squad/465142

Team speelt echt heerlijk wil nog wel Mertens aanschaffen ipv Gomez.
En mocht je de coins ervoor hebben dan zou ik daarna voor Manolas gaan, die speelt echt heerlijk achterin.
Ikzelf wil Hamsik nog hebben op de plek van Bonaventura.

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
handelen jullie ook nog? zie namelijk al redelijk goeie teams hier voor bij komen. Als ik zo door ga dan heb ik zondag Messi in huis:)
Heee..... ik moet toch maskeren dat ik een noob ben. Nu denkt men dat ik een echte pro ben met echte skills. Mensen verlaten al de game als ze mijn team zien opduiken in rivals. Weten zij veel dat ik er geen bal van snap :P

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:51
shabalala schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:24:
handelen jullie ook nog? zie namelijk al redelijk goeie teams hier voor bij komen. Als ik zo door ga dan heb ik zondag Messi in huis:)
Nee, maar je kan met weinig spelen echt snel een goed team maken. Pack luck met SBC's en dan gaat het al hard. Zet ook de coin boosts aan, speel wat Squad Battles en Division Rivals en je krijgt echt een shitload aan coins in een week.

• Mir64za
Jekke schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:22:
[...]

En mocht je de coins ervoor hebben dan zou ik daarna voor Manolas gaan, die speelt echt heerlijk achterin.
Ikzelf wil Hamsik nog hebben op de plek van Bonaventura.

Ik zie dat Juan Jesus (CL Kaart) nu niet op de markt is gisteren had ik dat met Mandzukic ook als ik hem kan verkopen voor 20k leg ik wel 13k bij voor Manolas.

En Hamsik echt een aanrader echt een beest op het middenveld!

[ Voor 6% gewijzigd door Mir64za op 05-10-2018 13:30 ]

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Bean77 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:29:
[...]

Heee..... ik moet toch maskeren dat ik een noob ben. Nu denkt men dat ik een echte pro ben met echte skills. Mensen verlaten al de game als ze mijn team zien opduiken in rivals. Weten zij veel dat ik er geen bal van snap :P
Valt wel mee toch.. jij pakt alleen maar rode kaarten... dat zei @Vissert

• SH-FR
Inmiddels mijn eerste verlies te pakken maar die kwam pas na 4 gewonnen wedstrijden! Daarna weer 2 wedstrijden achter elkaar gewonnen en zo sta ik actueel op 6-1! Mijn team speelt echt heerlijk, combineren gaat goed en nu ik wat tactics heb veranderd achterin slaag ik erin om druk uit te oefenen op de tegenstander en er lekker op los te passen.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Vind het leuk dat dit jaar veel mensen een serie A team bouwen, ik speel al 3/4 jaar daarmee en kom nu eindelijk veel serie a teams tegen.
Speel zelf momenteel met dit team: https://www.easports.com/...Id=s8rnifQSnOmrF:FFA19PCC

Zoek alleen nog even een goeie cam

• Jekke
ajaxalex schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:43:
Vind het leuk dat dit jaar veel mensen een serie A team bouwen, ik speel al 3/4 jaar daarmee en kom nu eindelijk veel serie a teams tegen.
Speel zelf momenteel met dit team: https://www.easports.com/...Id=s8rnifQSnOmrF:FFA19PCC

Gebruik zelf Gomez en die doet het prima! Zorgt ook voor wat extra pace voorin. Mertens is een soortgelijke speler alleen dan beter/duurder.
Of je zou voor Hamsik kunnen gaan, daar heb ik nog geen ervaring mee maar lees goede verhalen.

• shabalala
Ik ben bezig met SBC en dan die League and nation Hybrid Tough. Maar op Futbin staan vaak welke spelers je moet gebruiken. Maar ik heb dus nu dezelfde selectie maar hij heeft een hogere chem dan ik. Hoe kan dat?

• WSL036
shabalala schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:50:
Ik ben bezig met SBC en dan die League and nation Hybrid Tough. Maar op Futbin staan vaak welke spelers je moet gebruiken. Maar ik heb dus nu dezelfde selectie maar hij heeft een hogere chem dan ik. Hoe kan dat?
Loyalty?

• shabalala
Wat bedoel je precies:)?

• WSL036
De oplossing voor de SBC kan gebaseerd zijn op een opstelling waar je loyalty voor nodig hebt. Als jouw spelers bijvoorbeeld op max 7 chem komen, komen ze na 10 gespeelde potjes op 8. Als je 11 spelers hebt kun je er dus 11 loyalty maximaal bij krijgen.

Als je ze packt staan ze overigens al op max chem en krijg je er geen loyalty bij.

Het kan dus zijn dat de SBC is gebaseerd op 75 chem, waarbij je 10 chem nodig hebt door potjes te spelen en dus loyalty chemistry te krijgen.

Twee SBC's uit de geavanceerde SBC's kun je alleen doen met loyalty, dus dat wordt potjes spelen. Hier zijn ook weer trucjes voor, welke eerder zijn genoemd.

[ Voor 11% gewijzigd door WSL036 op 05-10-2018 13:56 ]

Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:31:
[...]

Valt wel mee toch.. jij pakt alleen maar rode kaarten... dat zei @Vissert
Ben blij dat je zijn naam erbij vermeld, nu weet iedereen dat je een grapje maakt :+

Zit ook wat twijfelen, aangezien er veel 50/50 verlies en met een serie a team behoorlijk wat fysiek geweld op het veld kan zetten :+

https://www.futbin.com/19/squad/466882

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SH-FR

Ik ben inderdaad ook al jaren fan. Serie A heeft vooral geweldige verdedigers. Speel eigenlijk al heel lang met Chiellini, Alex Sandro, Manolas, dat soort spelers. En dan noem ik bijvoorbeeld Koulibaly nog niet eens!

Aanval is dit jaar ook een stuk interessanter met Perisic, Icardi, Immobile etc.
SH-FR schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:59:
[...]

Ik ben inderdaad ook al jaren fan. Serie A heeft vooral geweldige verdedigers. Speel eigenlijk al heel lang met Chiellini, Alex Sandro, Manolas, dat soort spelers. En dan noem ik bijvoorbeeld Koulibaly nog niet eens!

Aanval is dit jaar ook een stuk interessanter met Perisic, Icardi, Immobile etc.
Heb je al gezien dat EA Koulibaly een kopje kleiner gemaakt heeft? Letterlijk dan :P

• Valandil

Goedkope optie: Borja Valero
Ok, ontbreekt snelheid, maar vind hem als CAM erg fijne optie.

Nu had ik mazzel en heb Modric gepackt... die van CM naar CAM gemaakt. Hoort niet thuis in mijn serie A team, maar voor Modric maak ik wel een uitzondering. Heb een chemistry van 99... vind het prima zo.

Gisteren na intensief traden eindelijk Nainggolan toegevoegd aan het middenveld.
Nu een behoorlijk sterk team en met name op het middenveld en kan ik mijn aandacht verleggen naar het upgraden van de achterhoede.

Hamsik is zeker een heerlijke speler op het middenveld. Scoort regelmatig.

---------------Immobile---------------------
------------------Modric----------------------
Perisic-Nainggolan-Hamsik-Cuardado
Kolarov---deVrij---Miranda---Karsdorp
-----------------Szczenzy--------------------

wijze woorden

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 16:42
https://www.easports.com/...Id=eh21PX1wnOmtI:FFA19PS4

Iemand advies? Heb rond de 200k te spenderen. Twijfel om door te sparen voor hazard of martial/son en voor rechts willian.

[ Voor 24% gewijzigd door s1ck op 05-10-2018 14:32 ]

s1ck schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:31:

Iemand advies? Heb rond de 200k te spenderen. Twijfel om door te sparen voor hazard of martial/son en voor rechts willian.
Larsson zou ik verkopen en bijvoorbeeld Kane voor terughalen, hou je ook meteen voldoende over voor een LM/RM. Lucas deed het bij mij overigens prima in meer aanvallende rollen.

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 16:42
Bossie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Larsson zou ik verkopen en bijvoorbeeld Kane voor terughalen, hou je ook meteen voldoende over voor een LM/RM. Lucas deed het bij mij overigens prima in meer aanvallende rollen.
Larsson is oud clubheld dus die gaat niet weg ;). Zal Kane in elk geval in gedachten houden, kon er voorheen niet echt super mee spelen.

• Valandil
s1ck schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:31:

Zou doorsparen voor Hazard, anders ga je voor een net niet optie...

wijze woorden

Wat zijn de ervaringen met PotM Lucas hier? Vindt hem zelf nogal tegenvallen voor een 86rated. Speel nu wel met zo'n goed als Braziliaans team, kijken hoe de WL gaat in de tijd die ik heb dit weekend.

Verwijderd

Hi,zijn er soms mensen die fifa 19 op pc spelen en me willen toevoegen
Mn naam op origin is 1shotlifestops

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:44

Hoe is immobile?

• Mir64za
11 Gespeeld hier 16 Doelpunten echt een machine!
Fraaank schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:31:
Wat zijn de ervaringen met PotM Lucas hier? Vindt hem zelf nogal tegenvallen voor een 86rated. Speel nu wel met zo'n goed als Braziliaans team, kijken hoe de WL gaat in de tijd die ik heb dit weekend.
Prima op RW/RF/ST, onopvallend op RM

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Ik vind hem op RW ook tegenvallen. Snelheid heeft hij wel, maar hij mist fysiek en passen gaat ook vaak niet goed.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:23:
Ik vind hem op RW ook tegenvallen. Snelheid heeft hij wel, maar hij mist fysiek en passen gaat ook vaak niet goed.
hmm wilde de SBC gaan doen om met hem te spelen ipv Salah, want die speelt echt ruk voor 300k
dutchgio schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:23:
m/m beperkt hem helaas. Het is een leuke speler, maar geen dragende speler. Bovendien is hij na 60-70 minuten rijp voor een vaste wissel.

• llovesoccerx7
5-1 in WL. Eerste game kreeg ik helaas een disconnect. Tot nu toe gaat het nog lekker :)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:51
shoombak schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:27:
[...]

hmm wilde de SBC gaan doen om met hem te spelen ipv Salah, want die speelt echt ruk voor 300k
Ik had hier een soort van discussie over met een vriend. Die wilde pogba omdat die zo goed was, ik zei das me een geld voor 1 speler, maar de speler is zo goed als jij m bestuurd. Zie vaak zat teams langskomen waarvan ik denk die sturen me met 8-0 eraf. Maar hebben vervolgens niks in te brengen.
Salah vind ik persoonlijk dus weer heerlijk spelen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:27
SH-FR schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:04:
[...]

Als je een wedstrijd in de WL speelt krijg je bij Division Rivals punten erbij! Ik kreeg na de wedstrijd 400 punten erbij waardoor ik van Rank II naar I ging!
dat is wel relaxt. Hoef je dus niet beide bij te gaan houden..
Squad battles er bij doen vind ik al irritant maar ja ik wil pakketjes verdienen dus doe ik het deze week nog.
Maar na het weekend doe ik het niet meer omdat ik dan voor de WL ga.

Krijg je dan ook dubbele rewards? Rivals en WL rewards?
shoombak schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:27:
[...]

Je moet even kijken op bv Futbin wat hij nu kost en wat voor packs je krijgt. Voor mij was hij het als speler niet waard, maar zaten wel leuke dingen in de packs!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-11 17:38
Woensdag veel verloren dus gisteren niks gespeeld vanavond lekker paar potten spelen ;)!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
https://www.easports.com/...Id=ikrfQCq4nOmB8:FFA19PS4

Nu dit team gemaakt. Zoek alleen nog een vervanger voor Di Maria is alleen beetje lastig te linken.

PSN: Wahyu2304_

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:53
WahyuSchmidt schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:20:

Nu dit team gemaakt. Zoek alleen nog een vervanger voor Di Maria is alleen beetje lastig te linken.
Je zou voor Traoré inform kunnen gaan, is lekker snel, nadeel wat hij heeft is zijn 1star weak foot, en anders Mbappe, alleen is Mbappe een stuk duurder natuurlijk. Heb zelf een compleet ligue 1 team op Promes na, heb nu ongeveer 400k zit te twijfelen om Mbappe te halen en anders doorsparen voor Neymar, wat lijkt jullie verstandig?

• dutchgio
  • Laatst online: 14:20
WahyuSchmidt schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:20:

Je hebt nu eigenlijk alleen Mbappe nog, maar die is nogal duur.

Je kunt gezien de verdediging de hele rechterkant Spaans maken.
Aspas en Tiago bijvoorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 05-10-2018 18:42 ]

Wat een waardeloze sbc. veel en veel te duur voor wat je krijgt.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-11 14:25
Meer mensen dit meegemaakt?
Ik heb voor 20 euro aan fifa points gekocht en dacht, laat ik eens een paar keer draft spelen.
4x achter elkaar 1e wedstrijd gewonnen en daarna zonder een reden disconnect...... EA om info gevraagd e.d. maar zij kunnen niks voor mij betekenen... (Pc trouwens) Normale games (rivals of gewoon draft zonder fifa points) heb ik dit helemaal nooit.

[ Voor 12% gewijzigd door theman36 op 05-10-2018 19:28 ]

• Vissert
  • Laatst online: 21-11 11:21
Bean77 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:57:
[...]

Ben blij dat je zijn naam erbij vermeld, nu weet iedereen dat je een grapje maakt :+
Pay to win spelers die niet heel goed in FIFA zijn moet je strak verdedigen. Dan pak je wel eens een kaart :+ Maar dan win je wel :D

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:54
Heeft iemand anders problemen met de audio op de PC?

Ik hoor bij het publiek, met name wanneer het publiek enthousiast wordt of er een goal is gemaakt, een soort gekraak in de audio. Ik heb het sinds de laatste patch. Ik dacht eerst dat het mijn PC zelf was, maar merk het verder nergens.

Ik zie nu wel een post op een EA forum waar mensen de afgelopen dagen hetzelfde ervaren. Hopelijk wordt het gefixt met een patch.
Vissert schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:50:
[...]

Pay to win spelers die niet heel goed in FIFA zijn moet je strak verdedigen. Dan pak je wel eens een kaart :+ Maar dan win je wel :D
Inderdaad, die gasten zijn ook veel te snel om bij te houden en dan mis je idd wel eens per ongeluk de bal :P

• llovesoccerx7
Sjurm schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:01:
Heeft iemand anders problemen met de audio op de PC?

Ik hoor bij het publiek, met name wanneer het publiek enthousiast wordt of er een goal is gemaakt, een soort gekraak in de audio. Ik heb het sinds de laatste patch. Ik dacht eerst dat het mijn PC zelf was, maar merk het verder nergens.

Ik zie nu wel een post op een EA forum waar mensen de afgelopen dagen hetzelfde ervaren. Hopelijk wordt het gefixt met een patch.
Klopt.

Ik zoek nog een lichtvoetige middenvelder (CM) van de Serie A.

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 05-10-2018 20:48 ]

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:08:
[...]

Klopt.

Ik zoek nog een lichtvoetige middenvelder (CM) van de Serie A.
Pastore?

• Valandil
Pjanic ?
Borja Valero?

wijze woorden

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Wat denken jullie?
Zie veel pro spelers spelen met Alba op LB inplaats van Marcelo?

Een esporter van Ajax had liever Alba omdat die verdedigend sterker was als Marcelo, maar qua stats niet..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:57:
Wat denken jullie?
Zie veel pro spelers spelen met Alba op LB inplaats van Marcelo?

Een esporter van Ajax had liever Alba omdat die verdedigend sterker was als Marcelo, maar qua stats niet..
Marcelo heeft high/low work-rates dit jaar

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Eriksen gepackt nu verkopen of houden?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

• SH-FR
Inmiddels veel WL wedstrijden gespeeld en hoewel ik op een bepaald moment 9-1 liep, wist ik ook wel dat ik dat nooit vol ging houden en betere tegenstanders zou treffen. Op het moment alsnog een prima tussenstand met 12-6; win dus dubbel zoveel als verlies.

Wel moet ik mijn complimenten maken aan EA. Dit jaar staat er echt een gameplay waarbij als je de betere ploeg bent, je meestal (niet altijd) ook wint. Vorig jaar verloor ik zoveel wedstrijden volledig onterecht maar van de 6 verliespartijen waren er vier terecht en de andere twee konden beide kanten op. Dit is heel fijn omdat het hierbij dus aankomt op skill en daarvoor word je dus beloond. Tuurlijk zullen er altijd potjes zijn die je onterecht verliest; maar zolang dat zelden is hoort dat gewoon bij het spel.

Ben dus erg tevreden met de gameplay’ haal er ook echt meer plezier uit vooralsnog. Uit mijn team zijn vooral Sandro, Manolas, Goretzka en Werner opvallend positief!

• Jekke
Julian-Intel schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:13:
Eriksen gepackt nu verkopen of houden?
Ik zit met hetzelfde.. Heb zojuist Godin 90 gepacked en die is ongeveer 46k waard.
Ik denk dat een 90 rated wel gaat stijgen als er mooie SBC's komen, maar zeker weet je het nooit
Al is Eriksen wel veel meer waard, dus niet echt een vergelijking

[ Voor 8% gewijzigd door Jekke op 05-10-2018 22:49 ]

SH-FR schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:14:
Inmiddels veel WL wedstrijden gespeeld en hoewel ik op een bepaald moment 9-1 liep, wist ik ook wel dat ik dat nooit vol ging houden en betere tegenstanders zou treffen. Op het moment alsnog een prima tussenstand met 12-6; win dus dubbel zoveel als verlies.

Wel moet ik mijn complimenten maken aan EA. Dit jaar staat er echt een gameplay waarbij als je de betere ploeg bent, je meestal (niet altijd) ook wint. Vorig jaar verloor ik zoveel wedstrijden volledig onterecht maar van de 6 verliespartijen waren er vier terecht en de andere twee konden beide kanten op. Dit is heel fijn omdat het hierbij dus aankomt op skill en daarvoor word je dus beloond. Tuurlijk zullen er altijd potjes zijn die je onterecht verliest; maar zolang dat zelden is hoort dat gewoon bij het spel.

Ben dus erg tevreden met de gameplay’ haal er ook echt meer plezier uit vooralsnog. Uit mijn team zijn vooral Sandro, Manolas, Goretzka en Werner opvallend positief!
Geniet er van. Als EA gaat patchen dan weet je dat ze de game weer slopen

• llovesoccerx7
SH-FR schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:14:

Wat voor team speel je mee?

• SH-FR
Bean77 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:08:
[...]

Geniet er van. Als EA gaat patchen dan weet je dat ze de game weer slopen
Zou het? Heb zelf vrij weinig verstand van in hoeverre en op welke manier ze de game dan aanpassen.

• SH-FR
Een 4-1-2-1-2(2) team met Handanovic, Alex Sandro, Chiellini, Manolas, Florenzi, Khedira, Pjanic UCL, Goretzka OTW, James, Lewandowski en Werner!

Instructies: backs af en toe opkomen, CDM achterblijven, spitsen achter linies kruipen en diepte defence op 8 streepjes, zodat je verdediging ver voor de goal staat en je dus zoveel mogelijk op de helft van je tegenstander speelt.
SH-FR schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:14:
[...]

Zou het? Heb zelf vrij weinig verstand van in hoeverre en op welke manier ze de game dan aanpassen.
Fifa18 en fifa17 hebben ze het begin flink aangepast. Al moet ik zeggen dat ik wel verbaasd ben dat er nu geen overduidelijke flaws in zitten. Het irritante is vaak dat je er net aan gewend bent en dan opeens weer aan een nieuwe game moet gaan wennen.
Hopelijk maken ze het niet te bont dit jaar.

• llovesoccerx7
SH-FR schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:16:
[...]

Een 4-1-2-1-2(2) team met Handanovic, Alex Sandro, Chiellini, Manolas, Florenzi, Khedira, Pjanic UCL, Goretzka OTW, James, Lewandowski en Werner!

Instructies: backs af en toe opkomen, CDM achterblijven, spitsen achter linies kruipen en diepte defence op 8 streepjes, zodat je verdediging ver voor de goal staat en je dus zoveel mogelijk op de helft van je tegenstander speelt.
werner bevalt goed ik wil hem eventueel ook kopen.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:52
Ben ik de enige die vind dat de keepers nog steeds super crap zijn?

• llovesoccerx7
stomley schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:34:
Ben ik de enige die vind dat de keepers nog steeds super crap zijn?
Yup. Ik heb handanovic en heeft echt wedstrijden voor mij gewonnen.
Pagina: 1 ... 24 ... 200 Laatste