Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:27
stomley schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

Ea heeft inderdaad naar ons "Jankers" geluisterd die geen zin heeft om alle replays 10 seconde terug te kijken. We willen spelen en we willen niet elk "shit" doelpunt terug zien.
Je hoeft niet ALLE replays terug te zien.. Kijk jij elke herhaling terug van buitenspel? Nee dus ook niet bij goals.

Maar gelukkig is het een bug en is het met de aankomende patch al opgelost!

Ik maak graag mooie goals maar wil ze ook graag terug zien! Vooral als ik zo'n jankerd helemaal het bos in heb gestuurd.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 20:57
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:00:
[...]

Je hoeft niet ALLE replays terug te zien.. Kijk jij elke herhaling terug van buitenspel? Nee dus ook niet bij goals.

Maar gelukkig is het een bug en is het met de aankomende patch al opgelost!

Ik maak graag mooie goals maar wil ze ook graag terug zien! Vooral als ik zo'n jankerd helemaal het bos in heb gestuurd.
Het probleem is dat 99% van de mensen wel alle "klote" goals/buitenspel etc gaan terugkijken en online heb ik daar geen zin in. Zelfs een mooie goal hoef ik niet terug te kijken dan kijk ik dat wel na de wedstrijd terug, want moet mijn tegenstander nou echt op mij gaan wachten daarvoor?? Lijkt me niet toch.

Beetje respect naar je tegenstander is ook goed.

• fifanoob
stomley schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:03:
[...]

Het probleem is dat 99% van de mensen wel alle "klote" goals/buitenspel etc gaan terugkijken en online heb ik daar geen zin in. Zelfs een mooie goal hoef ik niet terug te kijken dan kijk ik dat wel na de wedstrijd terug, want moet mijn tegenstander nou echt op mij gaan wachten daarvoor?? Lijkt me niet toch.

Beetje respect naar je tegenstander is ook goed.
Ik kijk vrijwel noooooit buitenspel terug. Alleen sommige duitsers doen het als ze voorstaan..

Als ik een mooie goal maak dan kijkt de tegenstander maar even mee. Duurt 5 sec ofzo..

Ik had liever dat je niet op pauze mag druken in de eerste 10 min wedstrijdklok tijd. Daar irriteer ik mij pas aan. Moet ik continu wachten op noobs die hun team niet goed hebben!

Als de tegenstander een mooie actie maakt klik ik de herhaling ook niet door.

Jij kijkt op tv ook nooit herhalingen? Liever dat het spel in 1x door gaat? :o
Ik kijk en speel voetbal om het vermaak, goals daar draait het om, dus als die gemaakt worden wil ik daar best een herhaling van zien. Daar draait het toch om in dit spelletje?

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:07:
[...]

Ik had liever dat je niet op pauze mag druken in de eerste 10 min wedstrijdklok tijd. Daar irriteer ik mij pas aan. Moet ik continu wachten op noobs die hun team niet goed hebben!
Dat heeft meer met chemistry te maken dan met noobs ;)

• fifanoob
Thomas18GT schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:12:
[...]

Ja maar dan moet ik ook wachten terwijl ik dan NIKS te doen heb. Voor een herhaling van een goal kan ik nog iets leuks terug zien.

Ik weet wel dat het met chemistry te maken heeft. Maar dat is precies nou mijn punt. Mensen spelen dit spel te serieus een tegengoal terugkijken kunnen ze niet tegen... Dan spammen ze op de button om maar door te drukken etc.
Juist als iemand op pauze drukt in begin laat ik elke herhaling zien. Hij irritant ik irritant :)

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Iemand nog geïnvesteerd voor vanavond ?? Zoja wat welke spelers

• stomley
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:07:
[...]

Ik kijk vrijwel noooooit buitenspel terug. Alleen sommige duitsers doen het als ze voorstaan..

Als ik een mooie goal maak dan kijkt de tegenstander maar even mee. Duurt 5 sec ofzo..

Als de tegenstander een mooie actie maakt klik ik de herhaling ook niet door.

Jij kijkt op tv ook nooit herhalingen? Liever dat het spel in 1x door gaat? :o
Ik kijk en speel voetbal om het vermaak, goals daar draait het om, dus als die gemaakt worden wil ik daar best een herhaling van zien. Daar draait het toch om in dit spelletje?
Dus omdat iemand anders het belangrijk vind om zijn team goed te zetten mag dat niet van je, maar het verspillen van een ander persoon zijn tijd door een goal terug te kijken mag dan wel??

Bij een IRL wedstrijd terug kijken vind ik anders dan in een spelletje. Het is niet zo dat wanneer ik de replay kijk dat de spelers op het veld staan te wachten tot ik klaar ben met herhaling bekijken.

Ik wil spelen en niet uit mijn ritme gehaald worden doordat sommige elke herhaling te zien die mijn tegenstander als mooie goal bestempeld want vaak is het niet eens een mooie goal.

Maar ja zo iedereen zijn mening en ik vind het belangrijk om respect te hebben naar mijn tegenstander om hun niet onnodig te laten wachten.

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 13:30
Ik heb Higuain OTW gepackt, heb 250K en hij is rond de 150K waard.
Nu kijken wat ik ga doen Higuain verkopen en dan mijn PL team beter maken met 400K of een italiaans team maken met 250K + Higuain OTW en nog ongeveer 100K aan waarde van mijn PL team
1987Michael1987 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:18:
Iemand nog geïnvesteerd voor vanavond ?? Zoja wat welke spelers
wat PSG begin deze week gehaald voor 350 ze gaan nu al weg voor 1000. Toen gekozen voor PSG en niet Bayern...helaas heeft dat dinsdag al verkeerd uitgepakt :)

[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 04-10-2018 12:35 ]

Thomas18GT schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:12:
[...]

Met costum tactics is dat gelukkig ook verleden tijd. OF je bent dan toch een noob dat je dat niet weet dan :)

• fifanoob
stomley schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:26:
[...]

Dus omdat iemand anders het belangrijk vind om zijn team goed te zetten mag dat niet van je, maar het verspillen van een ander persoon zijn tijd door een goal terug te kijken mag dan wel??

Bij een IRL wedstrijd terug kijken vind ik anders dan in een spelletje. Het is niet zo dat wanneer ik de replay kijk dat de spelers op het veld staan te wachten tot ik klaar ben met herhaling bekijken.

Ik wil spelen en niet uit mijn ritme gehaald worden doordat sommige elke herhaling te zien die mijn tegenstander als mooie goal bestempeld want vaak is het niet eens een mooie goal.

Maar ja zo iedereen zijn mening en ik vind het belangrijk om respect te hebben naar mijn tegenstander om hun niet onnodig te laten wachten.
Van mij mag het wel hoor alleen moet je dan ook niet zeuren dat ik herhalingen terugkijk.
Net wat je zegt, hij mag mijn tijd wel verspillen? Dus waar is het respect van diegene die meteen op pauze drukt? Ik wil in het ritme blijven, mag ik eindelijk spelen drukt ie meteen op pauze... Wat een respect..

Je bekijkt het heel erg vanuit jouw standpunt, maar alles wat je zegt kan ik omdraaien naar mijn standpunt.

Tegenwoordig met de VAR wachten spelers ook tot die is bekeken. Dus ja dan moeten spelers dus ook wachten..

als ik het vergelijk met vorig jaar wordt bijna alles doorgeskipt. Ja je hebt van die irrtante lui inderdaad die alles terug laten zien... Maar ja, nogmaals dat vind ik net zo irritant als al die lui die in begin meteen op pauze drukken..

Gelukkig is het een bug en mag ik straks zelf weer bepalen of ik mijn goal nog een x wil zien of niet.
Net als met de overtredingen je dat ook zelf mag bepalen. Doe ik vrijwel nooit, behalve bij een twijfel geval bij een penalty dan wil ik het ook nog ff terug zien. Hoort allemaal bij het spelletje wat mij betreft.
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:38:
[...]

Van mij mag het wel hoor alleen moet je dan ook niet zeuren dat ik herhalingen terugkijk.
Net wat je zegt, hij mag mijn tijd wel verspillen? Dus waar is het respect van diegene die meteen op pauze drukt? Ik wil in het ritme blijven, mag ik eindelijk spelen drukt ie meteen op pauze... Wat een respect..

Je bekijkt het heel erg vanuit jouw standpunt, maar alles wat je zegt kan ik omdraaien naar mijn standpunt.

Tegenwoordig met de VAR wachten spelers ook tot die is bekeken. Dus ja dan moeten spelers dus ook wachten..

als ik het vergelijk met vorig jaar wordt bijna alles doorgeskipt. Ja je hebt van die irrtante lui inderdaad die alles terug laten zien... Maar ja, nogmaals dat vind ik net zo irritant als al die lui die in begin meteen op pauze drukken..

Gelukkig is het een bug en mag ik straks zelf weer bepalen of ik mijn goal nog een x wil zien of niet.
Net als met de overtredingen je dat ook zelf mag bepalen. Doe ik vrijwel nooit, behalve bij een twijfel geval bij een penalty dan wil ik het ook nog ff terug zien. Hoort allemaal bij het spelletje wat mij betreft.
Er zit gewoon een replay functie aan het einde van de wedstrijd bij het optie scherm als je dat niet wist....
Het is dus niet zo dat je ze helemaal nier meer terugkan zien

[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 04-10-2018 12:40 ]

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
chengbondkwok schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
Ik merk dat mijn Frans team leuk was, maar niet verder bracht in Division Rivals. Nu heb ik zo'n ~35-40K coins over om Serie A team op te zetten. Ik heb het volgende al in mijn team zitten:

https://www.futbin.com/19/squad/423598

Ik zoek alleen nog fatsoenlijke backs; mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar Kolarov en Hysaj, temeer omdat ik zonder opkomende backs speel, en ik met voorzetten finaal ingemaakt wordt. Met Kolarov en Hysaj heb ik lengte achterin en twee spelers die ook fatsoenlijk kunnen verdedigen. Het enige waar ik mee zit is of ze niet te traag zijn. En of het waard is om voor de CL Kolarov te gaan voor ~18K t.o.v. 3K voor de normale.
Ik speel zelf met Criscito en Florenzi op de backs. En later wil ik upgraden naar Alex Sandro.
Spelen beide zeer fijn.

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:39:
[...]

Er zit gewoon een replay functie aan het einde van de wedstrijd bij het optie scherm als je dat niet wist....
Het is dus niet zo dat je ze helemaal nier meer terugkan zien
I know maar ik wil het meteen terug zien. Dan neemt mij meer mee in de beleving van de wedstrijd.
Hetzelfde dat ik het leuk vind om reacties terug te zien van spelers als ze missen enzo. Dat geeft toch sfeer?

Heb het idee dat mensen zo snel mogelijk door de wedstrijd heen willen, van mij hoeft dat niet. Ik wil gewoon leuk voetbal spelen en het idee hebben dat ik naar een echte wedstrijd kijk op tv die ik dan zelf bestuur?

Verwijderd

Wat is handig, nu investeren in cl spelers of is het de verwachting dat ze alleen maar goedkoper zullen worden binnen een korte tijd?

Verwijderd

bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:37:
[...]

Met costum tactics is dat gelukkig ook verleden tijd. OF je bent dan toch een noob dat je dat niet weet dan :)
Dat is niet verleden tijd. Er zijn ook mensen die bepaalde spelers er meteen inwisselen zoals ik. Ik wissel ben Yedder er meteen in omdat ik hem graag in mijn pl team wil gebruiken. Later zal hij wel in de basis starten doordat hij dan linkt met icons / franse spelers uit de BPL

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-11 10:44
Ik was zo blij dat replays van goals enzo niet meer zo lang duren. Ik skip nu eigenlijk alles meteen. Sowieso vind ik dat celebrations korter mogen, of iig even lang als andere.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:04
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:45:
[...]

I know maar ik wil het meteen terug zien. Dan neemt mij meer mee in de beleving van de wedstrijd.
Hetzelfde dat ik het leuk vind om reacties terug te zien van spelers als ze missen enzo. Dat geeft toch sfeer?

Heb het idee dat mensen zo snel mogelijk door de wedstrijd heen willen, van mij hoeft dat niet. Ik wil gewoon leuk voetbal spelen en het idee hebben dat ik naar een echte wedstrijd kijk op tv die ik dan zelf bestuur?
Ik heb net je complete rant gelezen en je bent nogal kritisch naar 'noobs' en 'jankerds' omdat zij geen herhalingen willen zien en doorklikken, en daarmee geen rekening houden met wat jij wil, maar je hebt in de gaten dat je zelf hetzelfde doet? Jij praat ook voor je eigen parochie zonder rekening te houden met wat anderen willen.
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:45:
[...]

Tja, je brengt het zelf alsof je het nooit meer terug kan zien ik niet. Op TV kijk ik ook vaak gewoon de samenvatting van een wedstrijd na de wedstrijd. Als je een echte wedstrijd speelt kijk je als voetballer ook niet op het scherm naar de herhalingen.

Ik snap wat je bedoeld, maar je argumenten kloppen van geen kanten :)
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:46:
[...]

Dat is niet verleden tijd. Er zijn ook mensen die bepaalde spelers er meteen inwisselen zoals ik. Ik wissel ben Yedder er meteen in omdat ik hem graag in mijn pl team wil gebruiken. Later zal hij wel in de basis starten doordat hij dan linkt met icons / franse spelers uit de BPL
Ok dat is dan een uitzondering de vroege wissels, maar grootste gross deed het alleen voor positie. Maar een wisselspeler heeft toch ook maar 5 chem dacht ik?

• fifanoob
Jaap. schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:49:
[...]

Ik heb net je complete rant gelezen en je bent nogal kritisch naar 'noobs' en 'jankerds' omdat zij geen herhalingen willen zien en doorklikken, en daarmee geen rekening houden met wat jij wil, maar je hebt in de gaten dat je zelf hetzelfde doet? Jij praat ook voor je eigen parochie zonder rekening te houden met wat anderen willen.
Zucht ga nog maar eens terug lezen dan..

Dat doe ik dus expres! Zij hebben wel de optie om op pauze te kliken, maar ik heb niet de optie om een goal terug te kijken tijdens de wedstrijd. Gelukkig is dat een bug en komt het weer terug!

Vorig jaar kon je dus zelf bepalen of je het wel of niet wou terugkijken. Ik keek denk ik 40% van mijn goals terug.

Mijn optie is uit de game gehaald ( ja het is een bug dus het komt terug en was niet bewust ) hun optie is nog steeds uitvoerbaar.
Vind je het gek dat ik dan zeur? Omdat ik toen nog niet wist dat het een bug was?

Verwijderd

Ik vind het prettig om mijn eigen doelpunten meteen terug te zien. En ben tevreden met de keuze dat ze het er weer in gaan stoppen.

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:49:
[...]

Tja, je brengt het zelf alsof je het nooit meer terug kan zien ik niet. Op TV kijk ik ook vaak gewoon de samenvatting van een wedstrijd na de wedstrijd. Als je een echte wedstrijd speelt kijk je als voetballer ook niet op het scherm naar de herhalingen.

Ik snap wat je bedoeld, maar je argumenten kloppen van geen kanten :)
Haha, moet je maar eens vaker naar het stadion gaan en op spelers letten bij herhalingen op het scherm. Spelers kijken juist dat zovaak terug omdat ze willen weten waar het bv aan lag dat het geen goal was. Of hoever naast was die bal nou precies? Of wat gebeurde er nou precies.

JE ziet het op tv ook wel dat er soms op spelers ingezoomd wordt terwijl spelers schuin naar boven kijken ( naar de herhaling op scherm in het stadion )

Mijn argumenten vind jij misschien niet kloppen, ik ben blij dat EA het in elk geval wel in de game heeft gelaten. Ondanks dat het nu niet werkt maar het hoort er dus wel in te zitten.

Verwijderd

bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Ok dat is dan een uitzondering de vroege wissels, maar grootste gross deed het alleen voor positie. Maar een wisselspeler heeft toch ook maar 5 chem dacht ik?
Klopt geloof ik, maar vind Ben yedder zelfs dan nog beter dan de pl varianten die ik op die positie kan gebruiken. Daarnaast hebben mijn andere spelers ook minder chem als ik hem gewoon laat starten

• fifanoob
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:55:
Ik vind het prettig om mijn eigen doelpunten meteen terug te zien. En ben tevreden met de keuze dat ze het er weer in gaan stoppen.
Ik ook, ik wil graag mijn mooie goal nog wel eens terug zien. Daar draait het toch om in dit spelletje, mooie goals maken.

Heb het idee dat er heel veel jonge mensen fifa spelen en zo snel mogelijk willen winnen en het liefst hebben ze dan dat de tegenstander quit..

Van mij hoeft een tegenstander die 3-0 achterstaat voor rust echt niet te quiten hoor. Ik speel graag door tegen zulke teams. Ik gok dat de mensen die geen herhalingen willen hier totaal anders over denken. Die hebben volgens mij het liefst dat de tegenstander meteen quit als deze 3-0 achter staat.

Zo snel mogelijk de volgende pot spelen om zoveel mogelijk en zo snel mogelijk coins te vergaren..

Ik zelf geniet meer van het spelletje zelf
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:58:
[...]

Ik ook, ik wil graag mijn mooie goal nog wel eens terug zien. Daar draait het toch om in dit spelletje, mooie goals maken.

Heb het idee dat er heel veel jonge mensen fifa spelen en zo snel mogelijk willen winnen en het liefst hebben ze dan dat de tegenstander quit..

Van mij hoeft een tegenstander die 3-0 achterstaat voor rust echt niet te quiten hoor. Ik speel graag door tegen zulke teams. Ik gok dat de mensen die geen herhalingen willen hier totaal anders over denken. Die hebben volgens mij het liefst dat de tegenstander meteen quit als deze 3-0 achter staat.

Zo snel mogelijk de volgende pot spelen om zoveel mogelijk en zo snel mogelijk coins te vergaren..

Ik zelf geniet meer van het spelletje zelf
Je valt in herhaling, ik zou maar stoppen nu, meeste hebben je punt begrepen.

• fifanoob
bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:00:
[...]

Je valt in herhaling, ik zou maar stoppen nu, meeste hebben je punt begrepen.
Oke baas.

• Jaap.
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:53:
[...]

Zucht ga nog maar eens terug lezen dan..

Dat doe ik dus expres! Zij hebben wel de optie om op pauze te kliken, maar ik heb niet de optie om een goal terug te kijken tijdens de wedstrijd. Gelukkig is dat een bug en komt het weer terug!

Vorig jaar kon je dus zelf bepalen of je het wel of niet wou terugkijken. Ik keek denk ik 40% van mijn goals terug.

Mijn optie is uit de game gehaald ( ja het is een bug dus het komt terug en was niet bewust ) hun optie is nog steeds uitvoerbaar.
Vind je het gek dat ik dan zeur? Omdat ik toen nog niet wist dat het een bug was?
Ik hoef het niet terug te lezen, want ik heb het prima gelezen en begrepen.

Dat je het extra doet was me duidelijk na de uiterst bekrompen reactie 'hij irritant, ik irritant.'
(fantastische attitude overigens, waar je in de regel fantastische dingen mee bereikt, maar dat ter zijde)

Vind ik het gek dat je zeurt; ja behoorlijk. Denk eens even logisch na, zonder de emotie van je irritatie.
Wat ga je er mee bereiken, behalve dat je je zelf onbewust beïnvloed? Denk je echt dat de EA devs zitten te wachten tot er een rant op Tweakers komt waar ze vervolgens direct mee aan de slag gaan?

Overigens ben ik het wel gedeeltelijk met je eens, ik vind het op pauze drukken minstens net zo irritant als het eindeloos terugkijken van herhalingen, maar beide mogelijkheden zitten in de game en als je FUT wil spelen heb je er mee te dealen.
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:58:
[...]
Ik behoor niet tot de doelgroep die je hier beschrijft, maar ik speel om te voetballen, niet om filmpjes te kijken...

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 04-10-2018 13:06 ]

• fifanoob
Jaap. schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:03:
[...]

Ik hoef het niet terug te lezen, want ik heb het prima gelezen en begrepen.

Dat je het extra doet was me duidelijk na de uiterst bekrompen reactie 'hij irritant, ik irritant.'
(fantastische attitude overigens, waar je in de regel fantastische dingen mee bereikt, maar dat ter zijde)

Vind ik het gek dat je zeurt; ja behoorlijk. Denk eens even logisch na, zonder de emotie van je irritatie.
Wat ga je er mee bereiken, behalve dat je je zelf onbewust beïnvloed? Denk je echt dat de EA devs zitten te wachten tot er een rant op Tweakers komt waar ze vervolgens direct mee aan de slag gaan?

Overigens ben ik het wel gedeeltelijk met je eens, ik vind het op pauze drukken minstens net zo irritant als het eindeloos terugkijken van herhalingen, maar beide mogelijkheden zitten in de game en als je FUT wil spelen heb je er mee te dealen.
Mag ik hier nog op reageren? Ik moest namelijk stoppen..

Ik snap je reactie, maar ik was in de veronderstelling dat ze mijn optie ( herhalingen terugkijken ) expres er uit gehaald hadden want op moment kan het dus niet. Daarom was ik gefrustreerd.

En kennelijk is het dus toch bij EA opgepakt dat dit niet klopte en gaan ze de bug dus fixen!
Kennelijk waren er meerder mensen die dit aangekaart hebben bij EA en gaan ze het patchen want het was niet zo de bedoeling?

Maar ik hou er wel over op...

• chengbondkwok
  • Laatst online: 08:51
Jekke schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:40:
[...]

Ik speel zelf met Criscito en Florenzi op de backs. En later wil ik upgraden naar Alex Sandro.
Spelen beide zeer fijn.
Is Florenzi niet te klein? Heb je geen moeite met voorzetten vanaf de flanken? Ik had eerst een linie met Mendy - Lenglet - Laporte - Sidibe, maar zodra de tegenstander voorzetten ging spammen kon ik stoppen.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-11 14:15
Pack zojuist hummels CL. Hij is niet vindbaar op de markt, wachten tot de range omhoog gaat of gewoon verkopen?

• Jaap.
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:06:
[...]

Mag ik hier nog op reageren? Ik moest namelijk stoppen..

Ik snap je reactie, maar ik was in de veronderstelling dat ze mijn optie ( herhalingen terugkijken ) expres er uit gehaald hadden want op moment kan het dus niet. Daarom was ik gefrustreerd.

En kennelijk is het dus toch bij EA opgepakt dat dit niet klopte en gaan ze de bug dus fixen!
Kennelijk waren er meerder mensen die dit aangekaart hebben bij EA en gaan ze het patchen want het was niet zo de bedoeling?

Maar ik hou er wel over op...
Tuurlijk mag je reageren, het is een forum..

Nogmaals; ik snap je punt wel, maar je reageert a) op de verkeerde manier en b) op het verkeerde forum.
Je reactie(s) lopen over van frustratie (wat ook een reactie bij anderen oproept, zoals je wellicht hebt gelezen) welke je vervolgens hier spuit, terwijl er hier echt niets mee gaat gebeuren. Als dat je doel is kan je kan beter een gefundeerde post schrijven op een EA forum (wat anderen dus kennelijk wel gedaan hebben als het gepatcht gaat worden) want dan bereik je de goede mensen.

• fifanoob
Jaap. schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:13:
[...]

Tuurlijk mag je reageren, het is een forum..

Nogmaals; ik snap je punt wel, maar je reageert a) op de verkeerde manier en b) op het verkeerde forum.
Je reactie(s) lopen over van frustratie (wat ook een reactie bij anderen oproept, zoals je wellicht hebt gelezen) welke je vervolgens hier spuit, terwijl er hier echt niets mee gaat gebeuren. Als dat je doel is kan je kan beter een gefundeerde post schrijven op een EA forum (wat anderen dus kennelijk wel gedaan hebben als het gepatcht gaat worden) want dan bereik je de goede mensen.
Je hebt gelijk. Had het wel wat anders kunnen verwoorden zonder meteen op tenen te trappen van andere mensen.

tijd om mijn beloningen uit te kiezen.

• Jaap.
fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:15:
[...]

Je hebt gelijk. Had het wel wat anders kunnen verwoorden zonder meteen op tenen te trappen van andere mensen.

tijd om mijn beloningen uit te kiezen.
Wat ga je doen? :)
Heb je een soort RTG?
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:55:
Of andersom, om te zien hoe mijn tegenstander opeens kon scoren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 19:54
Zojuist Keita OWS gepacked uit SBC challenge. zal ik nog even wachten met het verkopen van deze speler of zakt de transfermarkt alleen maar?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Jaap.
sten123 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:28:
Zojuist Keita OWS gepacked uit SBC challenge. zal ik nog even wachten met het verkopen van deze speler of zakt de transfermarkt alleen maar?
Ligt aan hoe hard je de coins nodig hebt: ik verwacht, gezien de vorm van Liverpool dat hij ergens dit seizoen nog wel een IF gaat krijgen en dan wordt hij meer waard. Het is natuurlijk afwachten wanneer. De vraag is of je zo lang kan wachten of dat je de coins nu nodig hebt om je team te versterken?

• Thomas18GT
Al heeft hij nog maar de kleinste kans op een IF dan wordt hij al meer waard :)

Ik zou hem in de rust van de eerstvolgende Liverpool wedstrijd verkopen (wel even kijken of hij in de basis staat natuurlijk).

• Vestendrie
  • Laatst online: 20-11 16:04
Is Keita gisteren niet zwaar geblesseerd geraakt?

• Thomas18GT
Vestendrie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:34:
In dat geval gelijk verkopen :+

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Vestendrie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:34:
Nee, hij kan zondag weer spelen. Alleen is hij niet echt een basisspeler op dit moment.

Verwijderd

Die blauwe CL kaarten zitten die nu constant in een pack of is het net zoals informs maar een bepaalde periode?

• Thomas18GT

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-11 12:48
Vanaf morgenavond kan ik eindelijk spelen. Heb al een beetje op de app een degelijk La Liga team samengesteld en gisteren kostenneutraal de Lucas Moura sbc gedaan en Lacazette gepackt. Zal dus wel snel over gaan op een PL team, maar die zijn voor nu nog wel echt significant duurder.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Ik doe NOOIT sbc, maar hoor iedereen er over.
Hoeveel kost je die Moura sbc?
En is die makkelijk om te doen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

ajaxalex schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:10:
Pack zojuist hummels CL. Hij is niet vindbaar op de markt, wachten tot de range omhoog gaat of gewoon verkopen?
Met de huidige markt, weet niemand meer wat hij moet doen....de IF's waar ik van verwacht dat ze stijgen moeten stijgen niet en die niet verkoop ik weer wel. Maar gezien zijn NIF iet zo duur is, zou ik zijn CL kaartje voor max bin op de markt zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 04-10-2018 14:12 ]

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:44
Bean77 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:53:
[...]

Alleen maar goed als de prijzen kelderen. Als de icon sbc's gaan komen (ga ik vanuit) dan kan je lekker flink winst pakken.
Ik ben gisteren al bezig geweest met lange termijn investeringen.
85/86/87 rated?
83 tot 89 rated en je hebt overal wel een paar goedkope die eruit steken, daar sla ik er een stuk of 5 van in.
In fifa18 was Ozil 88 altijd gewild in sbc's etc. Zijn prijs was lange tijd rond de 30-40k. Dus trek de vergelijkingen met elke rated speler nu. Prijzen zijn laag omdat er geen hoge rated sbc's zijn, maar als die komen......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• llovesoccerx7
Bean77 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:25:
83 tot 89 rated en je hebt overal wel een paar goedkope die eruit steken, daar sla ik er een stuk of 5 van in.
In fifa18 was Ozil 88 altijd gewild in sbc's etc. Zijn prijs was lange tijd rond de 30-40k. Dus trek de vergelijkingen met elke rated speler nu. Prijzen zijn laag omdat er geen hoge rated sbc's zijn, maar als die komen......
icon SBC gaat ook nog komen.

Ook het beste moment om nu je WL team te kopen?

[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 04-10-2018 14:34 ]

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Heeft er iemand enig idee hoe je het derde teneu in carrière beschbaar kan krijgen ? Want bij sommige clubs zijn die niet beschikbaar

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Ik heb nou 'Fut enhancer' toegevoegd aan tampermonkey. Alles wat het doet is de futbin prijs laten zien en evt zelf opzoeken. Iemand hier ervaring mee? Lijkt me toch niet dat dit echt tegen de regels is?

• fifanoob
Jaap. schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:16:
[...]

Wat ga je doen? :)
Heb je een soort RTG?
Rivals rang 1 beloningen, optie 1 gekozen. Doe ik eigenlijk altjjd. Wil wel verhandelbare spelers packen ivm verkoop.
Ik zou ook voor de coins kunnen kiezen optie 2 maar de verleiding om pakjes te openen wint dat altijd.
Volgens mij kon ik 52k krijgen als beloning.
In mijn pack zat wat rommel en Sterling die 40k opleverde. De overigen ongeveer 20k dus 60k in totaal en dus betere keus geweest dan optie 2 van 52k beloning reward.
Plus ik had de kans om iets leuks te packen ook gehad :)

Voor de rest snap ik je vraag niet helemaal, ben stoned :$

Road to glory? Ik wil Cruijff heeel graag maar ja wie niet..

Ga nu eerst voor varane en dan staat mijn team wel goed en dan is het sparen voor Cruijff..

Dus als je nog leuke sniper speler weet om te handelen, voel je vrij :)
pieterbas99 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Ik heb nou 'Fut enhancer' toegevoegd aan tampermonkey. Alles wat het doet is de futbin prijs laten zien en evt zelf opzoeken. Iemand hier ervaring mee? Lijkt me toch niet dat dit echt tegen de regels is?
Als dit script illegaal is, dan zijn sites als futbin, futhead etc. ook allemaal illegaal want zij doen hetzelfde.
Lijkt mij dus geen probleem.
In het verleden waren ook andere scripts beschikbaar zoals auto bids etc. die wel cheaten.

Anders kan je altijd nog de club import functie in futbin gebruiken (maar goed die doet uiteindelijk hetzelfde).

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 04-10-2018 14:52 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• pieterbas99
Bean77 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Als dit script illegaal is, dan zijn sites als futbin, futhead etc. ook allemaal illegaal want zij doen hetzelfde.
Lijkt mij dus geen probleem.
In het verleden waren ook andere scripts beschikbaar zoals auto bids etc. die wel cheaten.

Anders kan je altijd nog de club import functie in futbin gebruiken (maar goed die doet uiteindelijk hetzelfde).
Ja precies, van die scripts blijf ik dus ook af, vind het zelf ook irritant als autobuyers alles opkopen op de markt.
De reden dat ik dit scriptje wel fijn vind is dat hij écht de actuele bin vindt. Scheelt vaak toch een hoop tijd dat je spelers op de markt staan en af en toe ook nog wat coins.
pieterbas99 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:00:
[...]

Ja precies, van die scripts blijf ik dus ook af, vind het zelf ook irritant als autobuyers alles opkopen op de markt.
De reden dat ik dit scriptje wel fijn vind is dat hij écht de actuele bin vindt. Scheelt vaak toch een hoop tijd dat je spelers op de markt staan en af en toe ook nog wat coins.
De echt actuele bin geeft die niet weer, want hij loopt achter de feiten aan (scheelt soms echt!). Maar geeft wel een indicatie welke spelers veel waard zijn. Die check ik dan op de echt actuele prijs op de transfermarkt en dan verkoop ik ze.

• Jekke
chengbondkwok schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:07:
[...]

Is Florenzi niet te klein? Heb je geen moeite met voorzetten vanaf de flanken? Ik had eerst een linie met Mendy - Lenglet - Laporte - Sidibe, maar zodra de tegenstander voorzetten ging spammen kon ik stoppen.
Heb Florenzi nog niet zo heel lang, maar tot nu toe nog geen last van gehad. Speel achterin ook vrij breed en de backs komen soms op (aan de hand van de speelstijl van de tegenstander), dus komen mijn backs niet vaak in een kopduel voor het goal.
Mijn cv's en cdm moeten de kopduels aangaan en met Manolas als cv gaat dat prima!

• pieterbas99
Bean77 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 15:31:
[...]

De echt actuele bin geeft die niet weer, want hij loopt achter de feiten aan (scheelt soms echt!). Maar geeft wel een indicatie welke spelers veel waard zijn. Die check ik dan op de echt actuele prijs op de transfermarkt en dan verkoop ik ze.
Die van mij is toch redelijk accuraat heb ik het idee. Ik heb ingevuld dat hij de minimum prijs aangeeft waarvan er minstens 3 op de markt staan. Dus het lijkt me dat hij dan toch de markt doorzoekt.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
domme vraag:

de champions edition is gewoon het volle spel + wat extra 's toch ?

• RFRF
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
Hamazaki schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:12:
domme vraag:

de champions edition is gewoon het volle spel + wat extra 's toch ?
Klopt, maar als ik jou was zou ik de standaardversie kopen. Aan die extra's heb je niet veel. Weggegooid geld.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
RFRF schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:13:
[...]

Klopt, maar als ik jou was zou ik de standaardversie kopen. Aan die extra's heb je niet veel. Weggegooid geld.
kan hem goedkoper krijgen dan de volle versie op MP. die ga ik vanavond ophalen. daarom twijfelde ik.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Witsel - Paulinho - Arthur zorgen er icm snelle opbouw voor dat ik niemand op mn middenveld heb. Ben net 5-0 weg getikt door iemand die het spelletje aardig onder de knie heeft.

Iemand een idee hoe je de celebration/replay gelijk skipt? Na ieder doelpunt dat de tegenstander maakte stond ik gelijk weer op de middenstip.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik doe altijd L1 + L2 + R1 + R2, en dan skip je inderdaad de herhaling.

Maar volgens mij heb je maar 2 van die 4 nodig, alleen weet ik niet welke.
Alle 4 werkt dus ook :P

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
sirkeith schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:25:
Ik doe altijd L1 + L2 + R1 + R2, en dan skip je inderdaad de herhaling.

Maar volgens mij heb je maar 2 van die 4 nodig, alleen weet ik niet welke.
Alle 4 werkt dus ook :P
Dat had ik vanmorgen al gepost L1 en R1 is genoeg.
bbblije schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:16:
Witsel - Paulinho - Arthur zorgen er icm snelle opbouw voor dat ik niemand op mn middenveld heb. Ben net 5-0 weg getikt door iemand die het spelletje aardig onder de knie heeft.

Iemand een idee hoe je de celebration/replay gelijk skipt? Na ieder doelpunt dat de tegenstander maakte stond ik gelijk weer op de middenstip.
Ik word ook weggetikt door de meeste cheap teams. Ook deze fifa is gelukkig nog van toepassing dat het geen pay2win principe is geworden, maar dat echte skills nog steeds het verschil maken ipv betere spelers.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:59
Het zal mensen misschien verbazen, maar heb Rank 1 gehaald en heb gekozen voor de niet verhandelbare rewards. Je krijgt dan 2x 35k, 2x 45k en 2x 50k pack. Ik heb namelijk al 750k en als ik alles in mijn club verkoop zo rond de 1,2 miljoen coins.

Mocht ik een goede speler packen gebruik ik m, zo niet hou ik ze verplicht voor latere SBC’s (en dat is mijn zwakte, bewaar nauwelijks gouden spelers, alleen bronzen en zilveren)

Edit: allemaal geopend en met drama packs druk ik het nog voorzichtig uit. Een paar 83, 2x 84 en dat was het, in 230k aan packs. Heb echter weinig reden tot klagen, want heb al Icon Hagi, Salah, Martial UCL en Goretzka OTW uit een pakketje gehaald.

[ Voor 31% gewijzigd door SH-FR op 04-10-2018 17:18 ]

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
ajaxalex schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:10:
Ik heb het zelfde met mandzukic en twijfel of ik hem moet houden of verkopen voor max bin?

• llovesoccerx7
Ik heb dit team gekocht voor de WL. Prijzen waren toch flink gedaald dus vandaar maar wat gehaald.

https://gyazo.com/0e12297330bc74d32627b1bc168fa957

Welke plekken zou ik nog kunnen upgraden in de toekomst? Ik twijfel ook nog om met Perisic te gaan spelen en dan in deze formatie!

Suggesties?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
llovesoccerx7 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 17:32:
Ik heb dit team gekocht voor de WL. Prijzen waren toch flink gedaald dus vandaar maar wat gehaald.

https://gyazo.com/0e12297330bc74d32627b1bc168fa957

Welke plekken zou ik nog kunnen upgraden in de toekomst? Ik twijfel ook nog om met Perisic te gaan spelen en dan in deze formatie!

Suggesties?
CAM; daar Mertens neerzetten
ST: Immobile

Mocht je geld teveel hebben:
CAM: Dybala
CM of CDM: Nainggolan

Perisic is LM (overigens tweebenig en dat is best fijn)... zou dan voor een andere opstelling gaan.

=====

Kan zelf ook wel tips gebruiken.

Heb onderstaande team
https://www.futbin.com//19/squad/437883

(let niet op chemistry, deze is 100%).

Hoewel ik mijn achterhoede zou kunnen versterken, ben ik best blij met spelers als Karsdrop en de de Vrij.
Heb nu ongeveer 120K tot mijn beschikking om te besteden.

Nu wil ik eigenlijk doorsparen voor Nainggolan of toch mijn achterhoede versterken.
Optie is om Modric te verkopen en Mertens op CAM. Heb alleen geen idee of Mertens op CAM wel zo fijn is als Modric (als zijn passes zijn gewoon goud!!).

Van het geld dat ik overhoud ga ik mogelijk richting de 170K en komt Nainggolan weer dichterbij....

Wat is wijsheid?

[ Voor 43% gewijzigd door Valandil op 04-10-2018 18:22 ]

wijze woorden

Bean77 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:25:
Ik zit hierdoor juist te twijfelen of ik bijvoorbeeld niet alsnog een Serie-A team moet gaan maken met Naingolan, SMS, Hamsik etc aangezien deze spelers allemaal in prijs gaan stijgen als de icon SBC-s gaan komen.

Optie twee is ook simpelweg tevreden te zijn met mijn huidig team en rustig naar de volgende upgrades toewerken, maar dat zal vast niet zo simpel zijn :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:52
Hopen dat het psg - lyon word heb 30 maal kurzuwas klaar staan :p

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:44
Zeer frustrerend dat FUT

Echt werkelijk waar, ik win geen enkele wedstrijd online met FUT. Dit was met 18 al zo en nu met 19 ook zo. Ik speel FIFA al sinds 98 (PC vooral en sinds FIFA 14/15 op PS).

Van de laatste 10 wedstrijden op 18 en de laatste 10 op 19 heb ik er maar 2 gewonnen. Ik heb best vaak sterke teams en als je het mij vraagt op de 10 wedstrijden is de tegenstander 5x beter en ik 5x beter, ik heb jet gevoel dat het heel erg 50/50 is online. Maar toch heb ik wedstrijden met 20 kansen voor mij en 3 voor de tegenstander en toch verlies ik 0-2 ofzo.

Vraag me oprecht af of ik nog online ga spelen, dan maar squad battles en seizoenen offline etc.

Dit frustreerd me mateloos, het voelt gewoon zo onmachtig aan terwijl het offline gewoon veel eerlijker aanvoelt.

Ook de pakketjes is waardeloos, nog nooit een goede speler uit gekregen, laat staan 1 die je voor 10k of meer kan verkopen. Nu ook het duurste pakketje gekocht van 15.000 en kan er 1 verkopen voor 4k, nou whoohoo.

EA en ik momenteel een geïrriteerd huwelijk...

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 04-10-2018 18:43 ]

Bossie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 18:04:
[...]

Ik zit hierdoor juist te twijfelen of ik bijvoorbeeld niet alsnog een Serie-A team moet gaan maken met Naingolan, SMS, Hamsik etc aangezien deze spelers allemaal in prijs gaan stijgen als de icon SBC-s gaan komen.

Optie twee is ook simpelweg tevreden te zijn met mijn huidig team en rustig naar de volgende upgrades toewerken, maar dat zal vast niet zo simpel zijn :X
Je moet wel kijken naar de laagste bin speler van de betreffende rating. Zoals bij de 88 rating Buffon en Busquets. Ik verwacht dat de 50 a 60k + spelers daarvan nog wel in waarde gaan dalen en juist een slechte investering zijn.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Meer mensen ervaring met Salah? Bij mij speelt hij zo ongelooflijk ruk dat ik bijna twijfel om Willian daar weer neer te zetten?

Verwijderd

Twijfel twijfel, nu flink investeren in gold 87 rating spelers of wachten tot de prijzen nog meer omlaag gaan.. alleen hoe snel zal dat zijn? Bijvoorbeeld in FIFA 18 wanneer kwam de echte prijsdalingen opgang?

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 19:16:
Twijfel twijfel, nu flink investeren in gold 87 rating spelers of wachten tot de prijzen nog meer omlaag gaan.. alleen hoe snel zal dat zijn? Bijvoorbeeld in FIFA 18 wanneer kwam de echte prijsdalingen opgang?
Op futbin kan je naar vorig jaar kijken.

• SH-FR
Geïnvesteerd in spelers van Olympiakos en AEK en dat blijkt dus een goede zet. Daarnaast ook 3 spelers van Lyon ingekocht en daarmee dus een groot deel van de MM al voltooid! Zal ik al deze spelers nu verkopen of nog even wachten?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:51:
[...]

Ik word ook weggetikt door de meeste cheap teams. Ook deze fifa is gelukkig nog van toepassing dat het geen pay2win principe is geworden, maar dat echte skills nog steeds het verschil maken ipv betere spelers.
Het is ook prachtig dat ik dan al 6 jaar op rij gefrustreerd aan m'n team begin te kloten. In plaats van de hand in eigen boezem te steken :9

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:25
Net mijn eerste zieke speler gepackt dit jaar: TOTW Reus! In eerste instantie dacht ik ohh lekker die is anderhalve ton waard, blijkt dus ~350k waard te zijn.

Dadelijk kan ik van 600-700k dus een mooi team maken, of het nu volhouden met mijn 100k team en dit bedrag zo ver mogelijk proberen uit te bouwen door bijvoorbeeld in OTW / POTM te investeren. Wat zouden jullie doen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• SH-FR
AntraXxX schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:06:
Net mijn eerste zieke speler gepackt dit jaar: TOTW Reus! In eerste instantie dacht ik ohh lekker die is anderhalve ton waard, blijkt dus ~350k waard te zijn.

Dadelijk kan ik van 600-700k dus een mooi team maken, of het nu volhouden met mijn 100k team en dit bedrag zo ver mogelijk proberen uit te bouwen door bijvoorbeeld in OTW / POTM te investeren. Wat zouden jullie doen?
Gaaf! Ik wil Reus misschien kopen voor James, maar wat je zegt, 350k is erg veel!

Ik zelf heb nu een teampje gemaakt van zo’n 350k waar ik lekker mee kan spelen; en heb nog 700k over en dat wil ik gaan gebruiken om te handelen en SBC’s te maken! In jou geval zou ik Reus verkopen, daarvan 250k gebruiken om te handelen en 100k om je team te versterken!

Je moet dan wel wat geduld hebben, want prijzen worden bijvoorbeeld rond de kerst pas signifant lager door massaal openen van packs. De laagste prijs bereikten spelers in afgelopen jaren pas aan het einde van de FIFA editie.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:55
https://twitter.com/lolea30169369/status/1047911668783751171

Ben benieuwd of ze hier nu wel wat aan willen doen. Koop je een pakje met de kans op kutzooi, wat je dus ook krijgt. Zitten er geeneens 3 shiny kaartjes in. flikkers zijn het.

Verwijderd

shabalala schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:
ik verdien ongeveer 150k per dag met handelen. Inkoop 700 en verkoop 1600. soms gewoon instant verkocht
Met welke spelers doe je dat dan?

• llovesoccerx7
Uhm enige suggusties qua CDMs in de Serie a?

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
llovesoccerx7 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:29:
Is SMS niet een goede CDM?
Of anders Bakayoko?

En khedira en Matuidi natuurlijk. Die laatste als je geld hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door DeBers op 04-10-2018 20:33 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:28:
[...]

Met welke spelers doe je dat dan?
Als hij dat verteld krijgt hij er een hoop concurrentie bij.... wellicht een goede zet zelf je huiswerk te doen.

Verwijderd

bbblije schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:36:
[...]

Als hij dat verteld krijgt hij er een hoop concurrentie bij.... wellicht een goede zet zelf je huiswerk te doen.
Bedankt hij had ze al gepost zag ik toch niet bang voor concurentie denk ik

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:40
SH-FR schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 19:32:
Geïnvesteerd in spelers van Olympiakos en AEK en dat blijkt dus een goede zet. Daarnaast ook 3 spelers van Lyon ingekocht en daarmee dus een groot deel van de MM al voltooid! Zal ik al deze spelers nu verkopen of nog even wachten?
Ik pis totaal naast de pot haha, had op Rusland en Japanse League gegokt :p wel wat Lyon, psg, Barcelona spelers maar die leveren lang na niet zoveel op als de grieken.

Heb er maar 1 dus wacht wel even tot de hype over is vanavond gaat nergens over.

• llovesoccerx7
DeBers schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:30:
[...]

Is SMS niet een goede CDM?
Of anders Bakayoko?

En khedira en Matuidi natuurlijk. Die laatste als je geld hebt.
SMS heeft H/M workrates.

• SH-FR
FidoDido schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 20:41:
[...]

Ik pis totaal naast de pot haha, had op Rusland en Japanse League gegokt :p wel wat Lyon, psg, Barcelona spelers maar die leveren lang na niet zoveel op als de grieken.

Heb er maar 1 dus wacht wel even tot de hype over is vanavond gaat nergens over.
Haha ik ook beetje Japan en Rusland, maar gelukkig een stuk minder, maar een paar gouden en 2 bronzen die ik ook had gesniped. Die gooi ik gewoon in de MM.

Enige reden dat ik meer heb geïnvesteerd in Griekenland is dat dat mijn favoriete land/vakantieland is! Tikkeltje geluk dus 😁

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-11 16:49
Kessie een echte stofzuiger op het middenveld.

• stomley
De Rossi. Is briljant, sterk en op de juiste plaats.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:51
Ik heb me trouwens die 2000 punten voor de weekendleague gefikst, nu kan ik dit weekend niet. Kan ik die bewaren voor volgende week of wordt dat gereset??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Korkss schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 21:59:
Ik heb me trouwens die 2000 punten voor de weekendleague gefikst, nu kan ik dit weekend niet. Kan ik die bewaren voor volgende week of wordt dat gereset??
Ja dat kan, gewoon punten even bewaren tot nu het weekend en daarna inschrijven.

Iedereen beetje klaar voor de eerste WL? 11 wins is nieuwe kwalificatie als het goed is!

• Jekke
Allan is ook een goede betaalbare stofzuiger.
Het enige nadeel is dat hij slechts 1.75m is, dus moet je wel wat andere langere middenvelders hebben.
Bean77 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 18:40:
[...]

Je moet wel kijken naar de laagste bin speler van de betreffende rating. Zoals bij de 88 rating Buffon en Busquets. Ik verwacht dat de 50 a 60k + spelers daarvan nog wel in waarde gaan dalen en juist een slechte investering zijn.
Eens ik bedoel het omgekeerd, nu zou ik nog van squad kunnen switchen terwijl na de release van de eerste icon-sbcs, juist de prijs van deze spelers omhoog zou gaan.

Bossie schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:08:
[...]

Eens ik bedoel het omgekeerd, nu zou ik nog van squad kunnen switchen terwijl na de release van de eerste icon-sbcs, juist de prijs van deze spelers omhoog zou gaan.
Mijn gevoel zegt dat we na volgende week woensdag/donderdag een crash gaan krijgen. Tijdens de crash wordt er altijd geinvesteerd in items die echt wat waard zijn en dat zijn doorgaans de icons en de echt gouden topspelers. Alles daaronder vermoed ik dat het minder waard wordt. Ook hetgeen wat onder de top zit zoals een Mertens, misschien Dybala, Nainggolan. Verkoop alles wat een te onrealistische hoge waarde heeft zou ik zeggen. Als ik mijn team en coins niet had dan had ik het weekend alles verkocht en dan 1 a max 2 weken een cheap OP starters team bij elkaar gehaald en daarmee gespeeld om na de crash goedkoper mijn targets te kopen.
Maar ja... zo zit ik er in, garantie tot de voordeur :+

Edit: en ik verwacht dat hoge rated spelers met een onrealistische lage waarde (ivm sbc's) nog wel iets gaan stijgen (Buffon, Busquets, Falcao, Iniesta, Verratti, Dzeko, Pepe, Muller, Navas etc.).

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 04-10-2018 22:46 ]

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Ik speel op ‘t moment met Higuain en die loopt online 1 op 1 (18 goals, 18 wedstrijden). Nu ben ik benieuwd naar jullie mening. In een 2 spitsen systeem met een snelle dribbelaar ernaast (nu nog Gomez, straks Mertens) wie van de 3 is dan de beste spits? Higuain, Immobile of Icardi?

• Valandil
Shreddaaa schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:31:
Ik speel op ‘t moment met Higuain en die loopt online 1 op 1 (18 goals, 18 wedstrijden). Nu ben ik benieuwd naar jullie mening. In een 2 spitsen systeem met een snelle dribbelaar ernaast (nu nog Gomez, straks Mertens) wie van de 3 is dan de beste spits? Higuain, Immobile of Icardi?
Heb zelf Immobile omdat hij sterk in de lucht is voor kopballen.
Higuain geen ervaring mee
Icardi viel mij tegen. Hij loopt wel goed in de juiste lijnen, maar scoorde met hem niet heel veel.... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen 8)7

Als je Higuain lekker loopt, waarom wisselen? Never change a winning team!

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 04-10-2018 23:37 ]

wijze woorden

Verwijderd

Hoe werken die sbc Champions League kaarten. Zijn ze maar beperkt te verkrijgen en veranderen de spelers ook elke keer?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Valandil schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:37:
[...]

Heb zelf Immobile omdat hij sterk in de lucht is voor kopballen.
Higuain geen ervaring mee
Icardi viel mij tegen. Hij loopt wel goed in de juiste lijnen, maar scoorde met hem niet heel veel.... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen 8)7

Als je Higuain lekker loopt, waarom wisselen? Never change a winning team!
Als ik puur naar stats kijk is Higuain de minste. Immobile zou dan de beste zijn en meest allround en Icardi de echte killer. Higuain zweeft er dan tussen.

• Valandil
Shreddaaa schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:46:
[...]

Als ik puur naar stats kijk is Higuain de minste. Immobile zou dan de beste zijn en meest allround en Icardi de echte killer. Higuain zweeft er dan tussen.
Stats zeggen ook niet alles.
Mandzukic is ook een hele fijne spits, maar qua stats beduidend slechter dan Immobile.
Borja Valero heeft geen topstats, maar toch vind ik het een hele fijne speler.
De Rossi idem... staat altijd goed.

Niet dat ze een basis hebben, maar heb ze wel in mijn team.
Immobile heb ik inderdaad vanwege zijn allround stats.

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 04-10-2018 23:51 ]

wijze woorden

Pagina: 1 ... 23 ... 200 Laatste