fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:53:
[...]
Zucht ga nog maar eens terug lezen dan..
Dat doe ik dus expres! Zij hebben wel de optie om op pauze te kliken, maar ik heb niet de optie om een goal terug te kijken tijdens de wedstrijd. Gelukkig is dat een bug en komt het weer terug!
Vorig jaar kon je dus zelf bepalen of je het wel of niet wou terugkijken. Ik keek denk ik 40% van mijn goals terug.
Mijn optie is uit de game gehaald ( ja het is een bug dus het komt terug en was niet bewust ) hun optie is nog steeds uitvoerbaar.
Vind je het gek dat ik dan zeur? Omdat ik toen nog niet wist dat het een bug was?
Ik hoef het niet terug te lezen, want ik heb het prima gelezen en begrepen.
Dat je het extra doet was me duidelijk na de uiterst bekrompen reactie 'hij irritant, ik irritant.'
(fantastische attitude overigens, waar je in de regel fantastische dingen mee bereikt, maar dat ter zijde)
Vind ik het gek dat je zeurt; ja behoorlijk. Denk eens even logisch na, zonder de emotie van je irritatie.
Wat ga je er mee bereiken, behalve dat je je zelf onbewust beïnvloed? Denk je echt dat de EA devs zitten te wachten tot er een rant op Tweakers komt waar ze vervolgens direct mee aan de slag gaan?
Overigens ben ik het wel gedeeltelijk met je eens, ik vind het op pauze drukken minstens net zo irritant als het eindeloos terugkijken van herhalingen, maar beide mogelijkheden zitten in de game en als je FUT wil spelen heb je er mee te dealen.
Ik behoor niet tot de doelgroep die je hier beschrijft, maar ik speel om te voetballen, niet om filmpjes te kijken...
[
Voor 11% gewijzigd door
Jaap. op 04-10-2018 13:06
]