Ik heb ze niet gezien gisteren. Oke morgen zijn ze erGoelan schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:29:
[...]
Volgens mij kwamen die altijd op dinsdag om 19.00
[ Voor 5% gewijzigd door llovesoccerx7 op 03-10-2018 16:44 ]
Dat als ze alleen goed presteren in de champions de rating omhoog gaat?
Echter; voor mij staat de verdediging al vast: Alex Sandro, Chiellini, Manolas en Florenzi. Maar omdat ik OTW Goretzka in het team wil verwerken zit ik te denken aan James, Lewandowski en Werner voorin. Iemand ervaring met deze spelers?
En tot slot: laten jullie bij deze formatie je backs opkomen? Het geeft toch meer mogelijkheden maar vraag me af: mocht je tegen een counter aanlopen, heb je dan met 2 CB’s en CDM op achterblijven genoeg om op te vertrouwen?
log ik 1 minuut over 5 in "next update in 8 hours and 59 mins"... GVD ... Echt waar het opstarten van fifa duurt al eeuwen, laat staan als er een update is... verschrikkelijk... fucking time slots...
13:37
Sowieso bizar dat je dit handmatig moet doen als je bijvoorbeeld alle 4 potjes al gedaan hebt.Nibbz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:02:
wou even snel voor 5 uur squad battles updaten... om 10 voor 5 thuis van werk... en wat denk je.. updates..
log ik 1 minuut over 5 in "next update in 8 hours and 59 mins"... GVD ... Echt waar het opstarten van fifa duurt al eeuwen, laat staan als er een update is... verschrikkelijk... fucking time slots...
Ik blijf erbij dat ze simpelweg die wedstrijdjes moeten queuen zodat je ze simpelweg kan spelen wanneer wanneer je wil.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het scoren van een hele belangrijke 1-1 als verdediger denk ik? Lijkt mij best reëel haha.Arwintju schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:29:
Botteghin met een inform...voor wat dan? Blesseren van de tegenstander? haha, nee maar serieus. die snap ik echt even niet....
Nou meestal krijgt een verdediger geen inform voor scoren terwijl er ook een doelpunt is doorgelaten. Dan moet er minstens een clean sheet zijn. Je kan nou ook niet echt zeggen dat ie zon brilliante wedstrijd speelde. Denk dat er zat andere waren die voor een inform in aanmerking komen. Ach, bewijst wel weer dat ze met die informs toch meestal maar wat doen en enkel afgaan op statistieken.SH-FR schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:36:
[...]
Het scoren van een hele belangrijke 1-1 als verdediger denk ik? Lijkt mij best reëel haha.
En hoe voelt het om je ergens mee te bemoeien?Korkss schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:46:
[...]
Krijg jij er voldoening van om alleen maar te zeiken over iets?
Oké oké, en lukt het je dan vooral met gomez met een 1,2 of ook met belotti? Moet de 41212 maaar eens uitproberen, de 442 is het voor mij vooralsnog niet. Gisteren soort van succes behaald met 433!
[ Voor 43% gewijzigd door Oekol op 03-10-2018 18:21 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Hear hear! leest EA mee?Bossie schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 17:24:
[...]
Sowieso bizar dat je dit handmatig moet doen als je bijvoorbeeld alle 4 potjes al gedaan hebt.
Ik blijf erbij dat ze simpelweg die wedstrijdjes moeten queuen zodat je ze simpelweg kan spelen wanneer wanneer je wil.
(1 minuut te laat zijn, kan gewoon 4000 - 6000 punten verschil opleveren wat je die dag kan binnenharken.. en dat heeft dan echt 0,0 met skill te maken... wat een gameplay!)
[ Voor 19% gewijzigd door Nibbz op 03-10-2018 19:06 ]
13:37
Het is bij mij voornamelijk belotti die alles doet. Gomez nog niet tevreden over.Leoon. schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:18:
[...]
Oké oké, en lukt het je dan vooral met gomez met een 1,2 of ook met belotti? Moet de 41212 maaar eens uitproberen, de 442 is het voor mij vooralsnog niet. Gisteren soort van succes behaald met 433!
Alberto is de perfecte aangever door zijn bizarre stats in passing.
Die 5 weakfoot is natuurlijk ook goud! Ga eens kijken naar een Italiaans team dan, of Duits wellicht om een 41212 mee te maken.stomley schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:24:
[...]
Het is bij mij voornamelijk belotti die alles doet. Gomez nog niet tevreden over.
Alberto is de perfecte aangever door zijn bizarre stats in passing.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Iemand ervaring met IF Talisca? Wil hem als spits gaan proberen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heb er zelf niet mee gespeeld maar wel regelmatig er tegen. En dat viel niet mee, erg behendig en voor t gevoel ook snel en een goed schot, denk dat hij wel het proberen waard is!Bean77 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:49:
cashday vandaag. Voor 19:00 uur nog even mijn investeringen in Sanchez (3x) en Fred (6x) verkocht.
De weakfoot inderdaad en voelt ook snel en behendig. Met 41212 is het veel heen en weer spelen.Leoon. schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:38:
[...]
Die 5 weakfoot is natuurlijk ook goud! Ga eens kijken naar een Italiaans team dan, of Duits wellicht om een 41212 mee te maken.
Ik heb toevallig net een Italiaans-Duitse hybrid gemaakt (die je makkelijk om kan zetten naar een 41212). Belotti en Werner lijken op papier een goed duo maar moet ze nog samen uittesten.Leoon. schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:38:
[...]
Die 5 weakfoot is natuurlijk ook goud! Ga eens kijken naar een Italiaans team dan, of Duits wellicht om een 41212 mee te maken.
Werner is ook de enige speler die meer dan 2k kost maar de rest van het team is heel behoorlijk!
https://www.futbin.com/19/squad/394164
[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 03-10-2018 20:31 ]
Goed gespeeld, de 4-1 winst had ik zeker niet verdiend. Dat eerste doelpunt van Fekir was fenomenaal, gelukkig voor mij hielp Iniesta me terug in de wedstrijd en met 2 doelpunten van Inaki Williams kon ik alsnog de winst pakken.
Voor degenen die op zoek zijn naar een betaalbare spits van onder de 10K om een team omheen te bouwen, dan is Inaki Williams echt een aanrader. Doe er een Sniper chem kaart op, dan heb je een snelle, fysiek sterke spits die goed kan dribbelen en prima kan afronden.
In mijn team staat Rodrigo naast hem, die meer dan 2x zo duur is, maar vind Inaki tot dusver de betere van de twee.
Zet het agressief onderscheppen eens uit dan, dat is een wereld van verschil!FidoDido schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:12:
Valt me na aantal potjes op dat al mijn middenvelders na 60 minuten oranje/rood zijn terwijl de rest vrijwel in het groen zit.
Meer mensen last van? Gebruik geen team pressure heb mijn middenvelders wel op agressief onderscheppen gezet en 1 op stayback meer niet. Maar kan telkens me helemaal middenveld wisselen
Heb de aanvallers op Stay forward staan zou de combinatie hiervan er voor kunnen zorgen dat ze zo moe worden?
Speel inmiddels andere formatie en dan heb ik er minder last vansjakieman schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:33:
[...]
Zet het agressief onderscheppen eens uit dan, dat is een wereld van verschil!
Heb het nu op 1 middenvelder
Zorg alleen dat je niet gaat passen met je 2 spitsensjakieman schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:30:
[...]
Ik heb toevallig net een Italiaans-Duitse hybrid gemaakt (die je makkelijk om kan zetten naar een 41212). Belotti en Werner lijken op papier een goed duo maar moet ze nog samen uittesten.
Werner is ook de enige speler die meer dan 2k kost maar de rest van het team is heel behoorlijk!
https://www.futbin.com/19/squad/394164
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Haha ja dat was ik! Mijn concentratie was er niet echt meer bij de 2-1. Goede passing game tho.mar101 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:32:
Ilovesoccerx7, volgens mij heb ik net een game tegen je gespeeld in FUT Rivals. Jij hebt toch een team met George Best, Depay en Fekir? Ik speelde met een Spaans team.
Goed gespeeld, de 4-1 winst had ik zeker niet verdiend. Dat eerste doelpunt van Fekir was fenomenaal, gelukkig voor mij hielp Iniesta me terug in de wedstrijd en met 2 doelpunten van Inaki Williams kon ik alsnog de winst pakken.
Voor degenen die op zoek zijn naar een betaalbare spits van onder de 10K om een team omheen te bouwen, dan is Inaki Williams echt een aanrader. Doe er een Sniper chem kaart op, dan heb je een snelle, fysiek sterke spits die goed kan dribbelen en prima kan afronden.
In mijn team staat Rodrigo naast hem, die meer dan 2x zo duur is, maar vind Inaki tot dusver de betere van de twee.
4-1-2-1-2(2):
Lewandowski - Werner
James
Pjanic UCL - Goretzka
Khedira
Alex Sandro - Chiellini - Manolas - Florenzi
83 IF keeper.
En wat een beest is die Sandro zeg; niet normaal! Erg snel en wint elk fysiek duel. Ook ervaar ik veel meer plezier in het aanvallen doordat ik de backs niet op achter blijven meer heb staan, wel m’n CVM. Verdedigd zijn ze altijd weer snel terug en daarin nog geen problemen ondervonden!
Ga rang 1 eindigen in Division Rivals trouwens, maar man wat heb ik daarvoor moeten ploeteren.
[ Voor 79% gewijzigd door SH-FR op 03-10-2018 21:11 ]
Voelt goed aan de game, speelt fijn so far!
Ga voor een Frans team. Inmiddels nu het volgende team samengesteld so far op de eerste dag.
Gameiro - Rodelin
Ribery - Coquelin - Nzonzi - Alessandrini
Mendy - Lenglet - Diallo - Sarr
Rufier
Best tevreden zo voor de eerste dag.
Iemand tips welke speler je zou adviseren om als eerste in te investeren voor mij?
Budget voor nu max 10k, benieuwd of iemand een leuke tip heeft. Ik denk Rodelin vervangen?
Ben Yedder of Benzema? Benzema is 84 en Yedder 81, maar Yedder heeft wel lekkere snelheid en dribbel stats.
[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 03-10-2018 21:29 ]
Dat denk ik ook wel. Ik zit op 51.000 punten in rank 1 zit wel safeSH-FR schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:10:
Ik denk trouwens dat er wel weer Icon SBC’s komen. Heb er ook al een beetje voor ingekocht. Wanneer dat weten we allemaal niet helaas!
Ga rang 1 eindigen in Division Rivals trouwens, maar man wat heb ik daarvoor moeten ploeteren.
Wow hoeveel matches heb je gespeeld? Ik heb 21 matches gespeeld en heb nu 13.1k punten en dat is misschien 3 losse ofzo? Hopelijk hou ik rank 2.llovesoccerx7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:26:
[...]
Dat denk ik ook wel. Ik zit op 51.000 punten in rank 1 zit wel safe
Verwijderd
Iemand deze wel kunnen vinden?
Hier heb je toch geen oplossing voor nodig? 2 UCL spelers erin en de rest vullenVerwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:49:
In het licht de nieuwe ssu is nergens te vinden, de oplossing bedoel ik?
Iemand deze wel kunnen vinden?
Als CAM gebruikt in 41212, het is gewoon Pogba zonder 5*.Bean77 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 19:49:
cashday vandaag. Voor 19:00 uur nog even mijn investeringen in Sanchez (3x) en Fred (6x) verkocht.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Meen je nietKorkss schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:37:
Geen idee wat er gebeurd, voorheen speelde mn team echt heerlijk. Heb niks aangepast en ineens lukt helemaal niks meer. Simpele passes komen niet aan, schoten die 100% binnen moeten geef ik amper kracht, gaan op het aluminium of de keeper pakt hem, oja of ze gaan meters naast/over. En achterin is het openhuis ineens. Wordt helemaal gek
Heb een team gemaakt. 41212 met bijna dezelfde spelers als jij. Alleen geen gomez en de verdediging bestaat uit 4 van dorstmund. Moet zeggen dat t al best goed ging. Kan alleen nog niet echt afronden. Denk dat ik te snel wil schieten en dan schiet die raar. Komt wel goed. Even nog meer mee spelenstomley schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:35:
[...]
Zorg alleen dat je niet gaat passen met je 2 spitsenbeide kunnen dat niet dat merk ik ook met belotti.
https://www.futbin.com/19...08/C%C3%A9dric%20Bakambu/Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:28:
Ik zoek voor de komende weekend league nog supersubs voor op de posities : RM , SP en CM. Heb 130k te besteden. Iemand aanraders?
SP die ik er altijd rond de 65' minuut er in wissel Sterk snel en prima afmaken
Garay en Pique centraal?fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 01:42:
ook maar mijn team showen. Geen idee of het werkt?
https://www.futbin.com//19/squad/414204
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Pique speelt heerlijk. Garay had ik gekregen in begin en staat er nog steeds, niet de snelste maar zoveel snelheid ben ik ook niet nodig in het centrum?
Maar Varane staat op mijn lijstje die komt straks naast pique te staan.
Speelt hier prima, lekker snel aan de zijkant als LM. Meestal in de 2e helft wel een vroege wissel, aangezien die snel moe is?llovesoccerx7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 04:30:
Hoe speelt promes dan? Toevallig mensen die hem in de spits spelen?
Gister gekwalificeerd voor de Weekend Leauge, ga hem direct inzetten.
Mijn aanval is nu
Bale - Griezmann en als nr 10 Isco.
Maar ik ga de weekend league als volgt in:
Bale - Suarez
en als nummer 10 Griezmann.
Wat zijn jullie ervaringen met Suarez?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Garay lijkt me toch wel te sloom. Pace is niet het belangrijkste dit jaar, maar het blijft belangrijk. Misschien Lenglet als goedkope optie? Of Umtiti als je meer te besteden hebt? Verder ziet het er prima uit.fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 01:42:
ook maar mijn team showen. Geen idee of het werkt?
https://www.futbin.com//19/squad/414204
Ik ben nog een beetje zoekende wat lekker speelt, Modeste, valbuena, allesandrini, Mendy (de goedkope), Cyprien, Mandana, en nog een paar zitten bij mij op de bank.
Ik vind Cyprien ook wel een erg goede allround speler en Modeste een goedkope goede spits.
Maar de keuze tussen Benzema en Ben Yedder.... voor mij Ben Yedder. Maar zijn weak foot is belabberd, en daarom een combi met Benzema.
Ik speel zelf met Ben Yedder, onwijs fijne speler!Sleehond schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 21:25:
Vandaag terug van vakantie, op de terugweg in NL gelijk even FIFA 19 ergens opgepikt.
Voelt goed aan de game, speelt fijn so far!
Ga voor een Frans team. Inmiddels nu het volgende team samengesteld so far op de eerste dag.
Gameiro - Rodelin
Ribery - Coquelin - Nzonzi - Alessandrini
Mendy - Lenglet - Diallo - Sarr
Rufier
Best tevreden zo voor de eerste dag.
Iemand tips welke speler je zou adviseren om als eerste in te investeren voor mij?
Budget voor nu max 10k, benieuwd of iemand een leuke tip heeft. Ik denk Rodelin vervangen?
Ben Yedder of Benzema? Benzema is 84 en Yedder 81, maar Yedder heeft wel lekkere snelheid en dribbel stats.
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Afmaken is ook nog mijn zwakste punt. Te vaak dat ik net naast schiet terwijl het een easy doelpunt moet zijn. Zolang je kansen creëer komt het vanzelf.Leoon. schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:37:
Heb een team gemaakt. 41212 met bijna dezelfde spelers als jij. Alleen geen gomez en de verdediging bestaat uit 4 van dorstmund. Moet zeggen dat t al best goed ging. Kan alleen nog niet echt afronden. Denk dat ik te snel wil schieten en dan schiet die raar. Komt wel goed. Even nog meer mee spelen
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Doe exact hetzelfde hoor, online ben ik zelf gezegd drama, maar voor rank 3 divisie 6 krijg je mega packs.shoombak schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:00:
Wel balen dat ik door tijdgebrek nu half SB en half Rivals doe, zodat ik in ieder geval voor beiden redelijke rewards krijg. Of kan ik beter focussen op 1 onderdeel?
En voor squad battles probeer ik gold 1 te halen, elite 3 wordt hem voorlopig niet squad battles is voor mijn gevoel moeilijker geworden.
Op legendary vorig seizoen geen probleem maar verlies dan alles op het moment dus speel gewoon op prof moet eerst deze fifa onder de knie krijgen
Het zijn gratis pakketjes dus mooi meegenomen
Dat hoop je maar dat het goedkomtLeoon. schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 23:37:
[...]
Heb een team gemaakt. 41212 met bijna dezelfde spelers als jij. Alleen geen gomez en de verdediging bestaat uit 4 van dorstmund. Moet zeggen dat t al best goed ging. Kan alleen nog niet echt afronden. Denk dat ik te snel wil schieten en dan schiet die raar. Komt wel goed. Even nog meer mee spelen
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Al een heleboel geprobeerd de afgelopen weer, 41212, 433, 442 maar 4 5 1 speelt echt super.
OTW malcom en carvajal uit de packs
Vriend van me kreeg matic en sanchez die waren voor mijn bpl team perfect geweest
welke rang zat je?FidoDido schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:10:
Net mijn rivals pack geopend voor untradeable gekozen, moet een 2de squad bouwen denk ik maar.
OTW malcom en carvajal uit de packs
Vriend van me kreeg matic en sanchez die waren voor mijn bpl team perfect geweest
divisie 6 rank 3, kon kiezen untradable 2 mega packs en 2 consumbles of tradable en dan van alles 1.
Meer is beter dacht ik
Ik ben rang 2 geëindigd en twijfel enorm of ik voor de tradeable of untradeable zal gaan. Vanavond maar eens een besluit nemen...FidoDido schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:14:
[...]
divisie 6 rank 3, kon kiezen untradable 2 mega packs en 2 consumbles of tradable en dan van alles 1.
Meer is beter dacht ik
PSN: Maichel
Ik moet zeggen dat mijn packluck met de untradeables aardig is. 2x 4 jumbo premium gold packs en 2 mega packs. Mahrez, Lacazette, Fernandinho, Benzema en Koke.ajaxalex schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:20:
Ik vraag me inderdaad af wat de beste keuze is voor de Rivals, heeft iemand dit al uitgezocht?
Hangt van jezelf af maar gok dat per saldo muntjes beste keus is qua waarde. Ik kies nu voor untraebles omdat ik het wel leuk vind een 2e team samen te stellen met zoveel mogelijk onverhandelbare kaartjes.ajaxalex schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:20:
Ik vraag me inderdaad af wat de beste keuze is voor de Rivals, heeft iemand dit al uitgezocht?
Coins is misschien wel het slimst, maar ik vind packs zoveel leuker.Riemer schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:22:
[...]
Hangt van jezelf af maar gok dat per saldo muntjes beste keus is qua waarde. Ik kies nu voor untraebles omdat ik het wel leuk vind een 2e team samen te stellen met zoveel mogelijk onverhandelbare kaartjes.
En toch blijf je altijd hopen op die ene speler (die uiteraard nooit komt!)
Welke spelers doe je dan? Mag ook in PM hoorshabalala schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:
ik verdien ongeveer 150k per dag met handelen. Inkoop 700 en verkoop 1600. soms gewoon instant verkocht
precies dat..... En je kunt ze nu goed gebruiken in CL SBC mocht je ze kwijt willen.Jekke schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:30:
[...]
Coins is misschien wel het slimst, maar ik vind packs zoveel leuker.
En toch blijf je altijd hopen op die ene speler (die uiteraard nooit komt!)
Haha, hier ook tot 0.15 bezig geweest.shabalala schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:09:
gister avond tot 12 uur doorgespeeld. moest mij kwalificeren voor de weekend league:) ene laatste pot had ik 1997 punten, moest ik helaas nog een wedstrijd doen.
Wekker om 04.50 was weer heerlijk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vooralsnog stellen ze weinig voor, afgezien van dat je ze voor een bepaalde SBC nodig had.
PSN: Maichel
Goede basis teams zou ik zeggen en niet vervelend om mee te roteren.
Laliga
https://www.futbin.com//19/squad/420803
BPL
https://www.futbin.com//19/squad/420844
Linkerkant BPL wil ik wel upgraden maar dat worden dan meteen duurdere spelers wat er tussenin zit is niet veel beter zou ik zeggen.
Misschien heeft iemand nog leuke suggesties voor verbetering?
Ga niet meer voor 10k voor een speler op het moment.
Verwijderd
Zeker Thomas is een beest! Aardige stofzuiger op die positie! Hoe vind jij Williams spelen?FidoDido schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:03:
Heb nu deze 2 squads kunnen bouwen in een week tijd. Ben er zelf wel tevreden mee
Goede basis teams zou ik zeggen en niet vervelend om mee te roteren.
Laliga
https://www.futbin.com//19/squad/420803
BPL
https://www.futbin.com//19/squad/420844
Linkerkant BPL wil ik wel upgraden maar dat worden dan meteen duurdere spelers wat er tussenin zit is niet veel beter zou ik zeggen.
Misschien heeft iemand nog leuke suggesties voor verbetering?
Ga niet meer voor 10k voor een speler op het moment.
Moet er nog mee spelen letterlijk net dit team gebouwd, vanavond proberen. Maar zie zoveel spelers ermee spelen maar heb er wel vertrouwen in dat die lekker speeltVerwijderd schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:09:
[...]
Zeker Thomas is een beest! Aardige stofzuiger op die positie! Hoe vind jij Williams spelen?
Inderdaad, tell us . Mijn team is op dit moment waardeloos. Depay enige redelijke spelersirkeith schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:34:
[...]
Welke spelers doe je dan? Mag ook in PM hoor
post effe een lijstje dan? nog een paar dagen zo door gaan en je kan een icon halenshabalala schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:
ik verdien ongeveer 150k per dag met handelen. Inkoop 700 en verkoop 1600. soms gewoon instant verkocht
hoe ziet je team er uit met deze geweldige aantallen coins?
Team niet heel bijzonder. maar Heb veel te koop staan en 450k aan coins.
Bijna heel mijn liverpool team verkocht, meeste nonrares gaan voor zon 5k weg, toch ff snel cashen. Ik speelde wel met dat team maar kan netzogoed na de SBC het team weer opbouwen wanneer ze weer 500-1k per stuk zijn.
Mijn Neerlands team (kan wel een goeie doelman gebruiken): https://www.easports.com/...ffId=d7M9xQb5UYv:FFA19XBO
Van Ginkel speelt verassend lekker trouwens, pikt genoeg goaltjes mee en is snel qua handeling.
[ Voor 73% gewijzigd door krosis op 04-10-2018 11:02 ]
Auba toch mooi 300k aan muntjes
Door deze cheeky actie een hoop coins bespaard. Net nog even een aantal spelers gesniped. Wat er op neer komt dat ik mijn starter team voor een bak minder geld heb gekocht! Maar je zal zien dat de markt over een maand lager staat dan waar ik nu m'n spelers voor heb gekocht. SBC's gaven me Semedo, dus daar heb ik geen 15 of inmiddels 24k voor betaald. Leuk begin van Fifa 19 zobbblije schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:51:
Ik ben niet zo van het poggen, maar dit was wel bizar! Ik ben al avonden bezig met handelen. Spelers snipen en duurder verkopen. Ik ben absoluut geen pro speler, ben blij dat ik eindelijk 30K op de bank heb staan. Vanavond dacht ik, laat ik eens kijken wat het team kost dat ik wil hebben. Waarin Paulinho een belangrijk onderdeel is. Normaliter 21K op de PS4, koop hem net open bid voor 2.9K![]()
[Afbeelding: Winning]
https://www.futbin.com/19/squad/374314
Teixeira - 700 (750)
Carrasco - 1200 (1400) Hulk - 2900 (4000)
Witsel - 28000 (32000) Paulinho - 2900! (18000) Arthur - 4400 (10000)
Schmelzer - 1800 (3900) Toprak - 1300 (1300) Lenglet - 950 (1200) Semedo 4000 SBC (15-/24000)
Burki - 650 (750)
En ik maar beweren dat ik niet van het poggen ben
__
Heeft er iemand ervaring met Pique? Sinds snelheid niet echt een ding is dit jaar, en maar 16K voor 87 rated.
[ Voor 16% gewijzigd door bbblije op 04-10-2018 11:18 ]
Was eindelijk even geld aan het genereren ga ik te snel ofzo dat ze denken dat je een script gebruikt??
Heb ik ook steeds, nieuwe zoekopdracht dan kan je wel gewoon bieden. Bij mij tenminste wel.FidoDido schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:21:
wtf kan gewoon geen bids meer doen in de webapp... wat is dat voor onzin.
Was eindelijk even geld aan het genereren ga ik te snel ofzo dat ze denken dat je een script gebruikt??
Als je te veel bied krijg je een tijdelijke blokkering maar dat wordt dan wel aangegeven
Omdat?triple20 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:57:
Gisteren voor het eerst met een 4-5-1 opstelling gespeeld. Wat speelt dit lekker.
Al een heleboel geprobeerd de afgelopen weer, 41212, 433, 442 maar 4 5 1 speelt echt super.
@bbblije
Heb kort met Pique gespeeld omdat het een goedkope oplossing leek te zijn tegen de vele tegengoals uit crosses. Inmiddels ingewisseld met Godin ivm pace/workrates.
[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 04-10-2018 11:39 ]
https://www.futbin.com/19/squad/423598
Ik zoek alleen nog fatsoenlijke backs; mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar Kolarov en Hysaj, temeer omdat ik zonder opkomende backs speel, en ik met voorzetten finaal ingemaakt wordt. Met Kolarov en Hysaj heb ik lengte achterin en twee spelers die ook fatsoenlijk kunnen verdedigen. Het enige waar ik mee zit is of ze niet te traag zijn. En of het waard is om voor de CL Kolarov te gaan voor ~18K t.o.v. 3K voor de normale.
Kolarov is echt heerlijk om te hebben. gebruik hem ook en je merkt niet heel veel van zijn traagheid.chengbondkwok schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:39:
Ik merk dat mijn Frans team leuk was, maar niet verder bracht in Division Rivals. Nu heb ik zo'n ~35-40K coins over om Serie A team op te zetten. Ik heb het volgende al in mijn team zitten:
https://www.futbin.com/19/squad/423598
Ik zoek alleen nog fatsoenlijke backs; mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar Kolarov en Hysaj, temeer omdat ik zonder opkomende backs speel, en ik met voorzetten finaal ingemaakt wordt. Met Kolarov en Hysaj heb ik lengte achterin en twee spelers die ook fatsoenlijk kunnen verdedigen. Het enige waar ik mee zit is of ze niet te traag zijn. En of het waard is om voor de CL Kolarov te gaan voor ~18K t.o.v. 3K voor de normale.
Free kicks vanaf 18 meter met hem nemen en vol de kruising in rammen met zijn power.
Wat ik wel irritant vindt is dat ik bij Rivals nooit de herhaling van de goal kan zien? Het is elke maar 2 a 3 sec herhaling wat ik zie en dan skipt hij automatisch al??
Als ik of de tegenstander een mooie goal maakt wil ik die helemaal terug kunnen zien. En nee dat wil ik niet na de wedstrijd doen in een samenvatting maar gewoon tijdens...
Of heeft EA naar al die jankers geluisterd die een hekel aan herhalingen hebben? Ik speel fifa om mooie acties en goals te maken als ik ze dan maak wil ik ze ook terug zien!
De prijzen kelderen alleen maar waar zie in FIFA 18 hoog waren op donderdag, die rewards doen er niet goed aan denk ik, hopelijk stijgt hij morgen, maar anders kom je van een koude kermis thuis als je dacht nog een leuk prijsje te krijgen.
Alleen maar goed als de prijzen kelderen. Als de icon sbc's gaan komen (ga ik vanuit) dan kan je lekker flink winst pakken.bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:51:
Wat is er in vredesnaam met de transfermarkt gebeurd?
De prijzen kelderen alleen maar waar zie in FIFA 18 hoog waren op donderdag, die rewards doen er niet goed aan denk ik, hopelijk stijgt hij morgen, maar anders kom je van een koude kermis thuis als je dacht nog een leuk prijsje te krijgen.
Ik ben gisteren al bezig geweest met lange termijn investeringen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zit een bug in, krijgt een patch begreep ikfifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:50:
@bbblije Pique bevalt mij zeer goed, wint veel kopduels en komt vaak voor zijn man.
Wat ik wel irritant vindt is dat ik bij Rivals nooit de herhaling van de goal kan zien? Het is elke maar 2 a 3 sec herhaling wat ik zie en dan skipt hij automatisch al??
Als ik of de tegenstander een mooie goal maakt wil ik die helemaal terug kunnen zien. En nee dat wil ik niet na de wedstrijd doen in een samenvatting maar gewoon tijdens...
Of heeft EA naar al die jankers geluisterd die een hekel aan herhalingen hebben? Ik speel fifa om mooie acties en goals te maken als ik ze dan maak wil ik ze ook terug zien!
https://fifaforums.easpor...tle-update-2nd-oct#latest
Ik denk dat we dit jaar minder sterke wekelijkse dalingen/stijgingen gaan zien door verschillende redenen. Eerste is doordat er structureeel op meerdere momenten packs worden geopend (Squad Battles, Pre order Packs, Rivals en straks ook Futchamps). Ten tweede zijn de MM verplaatst naar donderdag, wanneer er ook veel packs geopend worden door deze rewards en ten derde is er meer aanbod in bijzondere kaarten (UCL) waardoor er simpelweg minder vraag is naar gewone kaarten.bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:51:
Wat is er in vredesnaam met de transfermarkt gebeurd?
Ea heeft inderdaad naar ons "Jankers" geluisterd die geen zin heeft om alle replays 10 seconde terug te kijken. We willen spelen en we willen niet elk "shit" doelpunt terug zien.fifanoob schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:50:
@bbblije Pique bevalt mij zeer goed, wint veel kopduels en komt vaak voor zijn man.
Nou, ook als je wel de shit doelpunt wil zien stopt hij ermeestomley schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:54:
[...]
Ea heeft inderdaad naar ons "Jankers" geluisterd die geen zin heeft om alle replays 10 seconde terug te kijken. We willen spelen en we willen niet elk "shit" doelpunt terug zien.
Gisteravond is de top100market volgens futbin met 10 punten gezakt, dat is best wel wat.Jaap. schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:54:
[...]
Ik denk dat we dit jaar minder sterke wekelijkse dalingen/stijgingen gaan zien door verschillende redenen. Eerste is doordat er structureeel op meerdere momenten packs worden geopend (Squad Battles, Pre order Packs, Rivals en straks ook Futchamps). Ten tweede zijn de MM verplaatst naar donderdag, wanneer er ook veel packs geopend worden door deze rewards en ten derde is er meer aanbod in bijzondere kaarten (UCL) waardoor er simpelweg minder vraag is naar gewone kaarten.
Ben heel blij dat hij er mee stopt. werd gek van die mensen die niet door klikken in fifa 18bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:55:
[...]
Nou, ook als je wel de shit doelpunt wil zien stopt hij ermee
Komt vooral doordat er nu veel meer mensen mee hebben gedaan aan Division Rivals. Heb ook daarom vandaag voor coins gekozen ipv packs voor mijn Division Rivals rewards.bvbal79 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:57:
[...]
Gisteravond is de top100market volgens futbin met 10 punten gezakt, dat is best wel wat.