Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Rashford - Vardy - Lucas 86
Goretzka OTW - Alli - Matic
Alaba - Sule - Bailly - Aurier
Neuer
Vond 73k voor een 90 rated keeper zeer betaalbaar. Hou wel de prijzen goed in de gaten zodat ik niet zoveel verlies lijdt, maar heb op een maandag m’n team gekocht en het schijnt dat dat een goedkope dag is!
Weet iemand of we vanavond Marquee Matchups kunnen verwachten? Vorige week waren ze er donderdag maar dat had misschien te maken met de releasedatum? Normaal kwamen ze altijd op dinsdag!
De huidige MArque loopt af op donderdag, het is hoogst onwaarschijnlijk dat ze 2 MM tegelijk hebben. Persoonlijk denk ik dat we vanavond een nieuwe variatie aan sbc krijgen in samenhang met de CL vanavond en morgen avond.SH-FR schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:43:
Gisteren uit mijn Draft rewards (4 wedstrijden gewonnen) OTW Goretzka gepackt. Nu ongeveer 175k waard maar ik gok erop dat ie nog flink kan gaan stijgen. Daarom heb ik hem in een 4-3-2-1 team verwerkt:
Rashford - Vardy - Lucas 86
Goretzka OTW - Alli - Matic
Alaba - Sule - Bailly - Aurier
Neuer
Vond 73k voor een 90 rated keeper zeer betaalbaar. Hou wel de prijzen goed in de gaten zodat ik niet zoveel verlies lijdt, maar heb op een maandag m’n team gekocht en het schijnt dat dat een goedkope dag is!
Weet iemand of we vanavond Marquee Matchups kunnen verwachten? Vorige week waren ze er donderdag maar dat had misschien te maken met de releasedatum? Normaal kwamen ze altijd op dinsdag!
Dit is mijn idee na aanleiding van het verplaatsen van de Marque van dinsdags naar donderdags.
Dat weet ik. Maar was op zoek naar het EA-forum waarin ze dit bespreken. Daar kwamen regelmatig goede tips voorbij...bvbal79 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:14:
[...]
Is er simpel. Inkopen voor discard prijzen en verkopen voor de helft meer. Minimaal 10 en listen voor verschillende prijzen. In de week na de TOTW gaan ze stijgen.
Neem wel eentje uit een bekende league en een goede nationaliteit.
Deze week zou je bv IF cech kunnen doen, die zal echt wel in waarde stijgen. Heb er gisteren 3 gekocht voor 12000, zie dat de prijzen weer stijgen. Dus blijkbaar is maandag het dieptepunt van de prijzen.
Ik heb ook nu 10x Ibisevic genomen uit de Bundesliga. gekocht voor discard 10.000 en nu gelist voor 14.000,
En dit herhaal je zo elke week. Je moet dus wel wat coins hebben om te investeren.
Welke tips wil je nog meer...of smeert je moeder ook nog steeds je boterhammen.PetrCech_3 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:49:
[...]
Dat weet ik. Maar was op zoek naar het EA-forum waarin ze dit bespreken. Daar kwamen regelmatig goede tips voorbij...
Kan hem plaatsen in mijn Serie A team als CAM en behoud 100% chemistry of verkopen en gaan voor Dybala of Mertens....
Wederom: keuzes keuzes keuzes
Mooiste packluck ooit! (En die is bij mij nooit echt lucky)
wijze woorden
Oke dus dat zijn de kaarten waar winst op te pakken valt. Nog wat tips toevallig? Heb op moment 400k..ErnstMid schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:56:
[...]
Handelen in OTW kaarten heb ik altijd een mooie bezigheid gevondenZe schieten enorm omhoog in waarde als de desbetreffende speler ook maar iets uitspookt wat op een eventuele IF kan leiden. Tijdens de hype verkopen en 9/10 keer koop je hem op donderdag terug voor flink wat minder
edit: woordje vergeten
Het jeukt wel om een leuke speler er van te kopen.. Maar hoe meer coins ik heb hoe meer winst ik kan maken in korte tijd dus ga ik toch maar door met handelen.. Tot ik Cruijff kan kopen
Zucht. Ik ga er maar even vanuit dat dit meer aan jouw niveau ligt dan aan de mijne...bvbal79 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:18:
[...]
Welke tips wil je nog meer...of smeert je moeder ook nog steeds je boterhammen.
Mocht iemand de link hebben, zie ik hem graag voorbij komen! (ik blijf zelf ook doorzoeken
https://www.futbin.com/19/squad/366644
Mijn 2 ligue 1 teams.
Speel dus om de beurt om de fitness op 100 te hebben. Moet eerlijk zeggen dat ik met het team van gameiro en plea in de spits, meer online win dan met het andere “op papier betere” team.
Benzema ga ik gauw vervangen, kan er helemaal niks mee. Was vorige fifa ook al een drama.
Letterlijk wat hij zegt zo werkt. Alleen je moet zelf even tijd investeren wat goed is.PetrCech_3 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:48:
[...]
Zucht. Ik ga er maar even vanuit dat dit meer aan jouw niveau ligt dan aan de mijne...
Mocht iemand de link hebben, zie ik hem graag voorbij komen! (ik blijf zelf ook doorzoeken)
Daar heb ik het niet over. Deze methode is al ZO oud... Die gebruik ik zelf al jaren. Ik heb het over het EA-forum waar ze deze hypes bespreken die nog wel eens interessant zijn (zitten namelijk regelmatig interessante theorieën bij waarom een TOTW kan hypen -> Allesandrini van vorig jaar...). Het nadeel is dat hij vaak vrij lastig te vinden is tussen al die fora op de EA site.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:58:
[...]
Letterlijk wat hij zegt zo werkt. Alleen je moet zelf even tijd investeren wat goed is.
Ik vroeg tenslotte ook niets over hoe deze methode werkt, enkel of iemand de link van het forum al had
Nvm, na een uurtje doorklikken heb ik het forum gevonden!
[ Voor 4% gewijzigd door PetrCech_3 op 02-10-2018 19:06 ]
Google > EA forum fifa. Tadaa daar heb je het. Eerst link meteen daar heb je alles wat je nodig hebt.PetrCech_3 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:04:
[...]
Daar heb ik het niet over. Deze methode is al ZO oud... Die gebruik ik zelf al jaren. Ik heb het over het EA-forum waar ze deze hypes bespreken die nog wel eens interessant zijn (zitten namelijk regelmatig interessante theorieën bij waarom een TOTW kan hypen -> Allesandrini van vorig jaar...). Het nadeel is dat hij vaak vrij lastig te vinden is tussen al die fora op de EA site.
Ik vroeg tenslotte ook niets over hoe deze methode werkt, enkel of iemand de link van het forum al had
Nvm, na een uurtje doorklikken heb ik het forum gevonden!
[ Voor 3% gewijzigd door llovesoccerx7 op 02-10-2018 19:09 ]
Hahaha. Begrijpend lezen blijft een kunst. Fijne avond!llovesoccerx7 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:09:
[...]
Google > EA forum fifa. Tadaa daar heb je het. Eerst link meteen daar heb je alles wat je nodig hebt.
PetrCech_3 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:11:
[...]
Hahaha. Begrijpend lezen blijft een kunst. Fijne avond!
Het ligt inderdaad altijd aan de anderPetrCech_3 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:48:
[...]
Zucht. Ik ga er maar even vanuit dat dit meer aan jouw niveau ligt dan aan de mijne...
Mocht iemand de link hebben, zie ik hem graag voorbij komen! (ik blijf zelf ook doorzoeken)
Ontopic: UCL MM wedstrijden, die zag ik niet aankomen, heb ik vanochtend net bedacht om renato sanchez van bayern niet te kopen voor 500 per stuk
[ Voor 17% gewijzigd door bvbal79 op 02-10-2018 20:07 ]
Depay speelt heerlijk! Heb yedder IF ernaast staan, daarvoor Benzema maar die is matig. Lacazette als back up.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:56:
Mensen die met Depay spelen welke spits hebben jullie er naast staan?
Depay krijgt chem door fekir erachter en di Maria op rechts in een 424. Yedder heeft naast zich op lm promes otw en kondogbia erachter
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Kreeg o.a Coutinho nu verkopen of wachten ben met bpl team bezig en weinig coins.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jup, bin prijs alleen.Bossie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:57:
Zijn er inmiddels alweer tampermonkey extensies beschikbaar voor de webapp?
Je bedoelt dat er een skillgap is als de computer automatisch voor je timed?stomley schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:49:
[...]
Redelijk logisch dat de ai de bal afpakt als de speler er vol tegen aanloopt. Dat zou ook gebeuren als je tegen een paal aanloopt die stil staat..
Dus omdat jij "nog" niet snapt hoe je moet aanvallen is het geen skills meer? Pes misschien proberen?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Een update van mijn selectie na 100k bij elkaar gehandeld te hebben een mijn team versterkt op verschillende posities.Mir64za schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:50:
Op dit moment mijn team Loan Reus twijfel of ik hem zou kopen of zou door sparen voor Sane.
Heb toevallig vandaag Lemar OTW gepacked ook nog geen idee of ik hem zou houden of verkopen.
Geplande upgrades.
CVM: Fabinho
RM: Willian
SP: Jesus/Ferminho twijfel nog daar over.
Verder lekker goude wissel Bakambu.
https://www.futbin.com//19/squad/293914
Zo ziet het op dit moment er uit:
https://www.futbin.com/19/squad/374158
Geplande volgende upgrades zijn Goretzka ipv Gundogan
En Willian ipv van Lucas als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag.
https://www.futbin.com/19/squad/375371
Hamsik is een CL editie kaart die per toeval uit de 2 player CL pack kwam.
Criscito met een anchor chem style is een absolute sloper.
Verder speel ik verdedigend iets dieper dan normaal bij 4-4-2 en speel ik met een snelle opbouw stijl.
Ik heb Depay ook in de spits bevalt super! Sterk aan de bal, snelheid en een goed schot. Speel zelf 4-3-3, heb Promes OTW op links en op rechts Traoré IF en dan Fehkir erachter als CAMllovesoccerx7 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:56:
Mensen die met Depay spelen welke spits hebben jullie er naast staan?
https://www.easports.com/...Id=j46p3YlmnOkch:FFA19PCC
Lacazette is prima. Alleen vind ik hem alleen te klein om mijn voorzetten af te ronden.
Misschien toch maar voor Kane gaan sparen
Degenen die hebben ingekocht op al deze spelers, en dan met name Liverpool spelers, die kan zich nu FIFA - miljonair noemen gok ik zo haha
[ Voor 19% gewijzigd door llovesoccerx7 op 03-10-2018 01:05 ]
Hoe spelen Higuain, Hamsik & Skriniar?Shreddaaa schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:23:
Op dit moment het stabiele team gevonden waar ik naar zocht, en waar ik momenteel ook het merendeel van mijn wedstrijden mee win:
https://www.futbin.com/19/squad/375371
Hamsik is een CL editie kaart die per toeval uit de 2 player CL pack kwam.
Criscito met een anchor chem style is een absolute sloper.
Verder speel ik verdedigend iets dieper dan normaal bij 4-4-2 en speel ik met een snelle opbouw stijl.
Speel nu zelf hiermee:
https://www.futhead.com/19/squads/179925/
Manolas is echt een beest achterin, kan ik iedereen aanraden als je met een serie A team speelt.
Zit te denken om Higuain OTW te halen, in de hoop dat die wat informs pakt. Of voor Mertens gaan zodat ik wat meer snelheid heb.
Daarna wordt Handanovic of een middenvelder mijn volgende aankoop.
Heb nu zo'n 150k te besteden, iemand tips?
https://www.easports.com/...ffId=dy6xmlbtUJD:FFA19XBO
En
https://www.easports.com/...ffId=gXo7sOCEUJE:FFA19XBO
Vanavond kijken of het lekker speelt, ik ben vooral benieuwd naar Suarez
Is toch zeker een skillsgap als jij niet voorbij een cpu verdedigen kan komen.Leoon. schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:46:
[...]
Je bedoelt dat er een skillgap is als de computer automatisch voor je timed?poeh wat knap.
https://fifaforums.easpor...paleague-sbcs-on-thursdayPetrCech_3 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:07:
(Ja, ik heb geGoogled... Kan hem niet vinden)
Heeft iemand de link van het EA forum waar de goedkopere IF's worden aanbevolen en tips worden gegeven over IF trading? Vorig jaar heb ik hem een aantal keer voorbij zie komen.
Dit topic?
En vind je het ook echt knap dat je als verdedigend team de bal af pakt? Laat ik het zo zeggen: Krijg je er voldoening van dat de computer voor je timed?stomley schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:13:
[...]
Is toch zeker een skillsgap als jij niet voorbij een cpu verdedigen kan komen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Skriniar is een beest. Hoge stamina voor een centrale verdediger, redelijk snel, en de baas in de lucht. Hamsik is de perfecte allrounder. Er is niks wat ie niet kan eigenlijk.Jekke schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 01:08:
[...]
Hoe spelen Higuain, Hamsik & Skriniar?
Speel nu zelf hiermee:
https://www.futhead.com/19/squads/179925/
Manolas is echt een beest achterin, kan ik iedereen aanraden als je met een serie A team speelt.
Zit te denken om Higuain OTW te halen, in de hoop dat die wat informs pakt. Of voor Mertens gaan zodat ik wat meer snelheid heb.
Daarna wordt Handanovic of een middenvelder mijn volgende aankoop.
Heb nu zo'n 150 k te besteden, iemand tips?
Higuain is precies zoals in t echt. Een meevoetballende spits.
Hij zal nooit 3 man voorbij dribbelen, maar hij is balvast, sterk, en zijn schot is dodelijk.
Als ik verdedigend iets niet hoef te doen zegt dat meer iets over de tegenstander (in dit geval jij).Leoon. schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:18:
[...]
En vind je het ook echt knap dat je als verdedigend team de bal af pakt? Laat ik het zo zeggen: Krijg je er voldoening van dat de computer voor je timed?
Ik heb totaal geen moeite langs de verdediging te komen,. Dus ipv klagen misschien oefenen.
Speel je niet liever met 1 team? Op een gegeven moment had ik niet zo'n zin meer om met mn 2e team te spelen.biertje79 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 05:07:
Mijn 2 teams momenteel:
https://www.easports.com/...ffId=dy6xmlbtUJD:FFA19XBO
En
https://www.easports.com/...ffId=gXo7sOCEUJE:FFA19XBO
Vanavond kijken of het lekker speelt, ik ben vooral benieuwd naar Suarez
Meer mensen last van? Gebruik geen team pressure heb mijn middenvelders wel op agressief onderscheppen gezet en 1 op stayback meer niet. Maar kan telkens me helemaal middenveld wisselen
Heb de aanvallers op Stay forward staan zou de combinatie hiervan er voor kunnen zorgen dat ze zo moe worden?
Stamina is dit jaar nog belangrijker dan voorheen. Je middenvelders maken de meeste meters dus hebben hier het meest last van. Met welke middenvelders speel je?FidoDido schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:12:
Valt me na aantal potjes op dat al mijn middenvelders na 60 minuten oranje/rood zijn terwijl de rest vrijwel in het groen zit.
Meer mensen last van? Gebruik geen team pressure heb mijn middenvelders wel op agressief onderscheppen gezet en 1 op stayback meer niet. Maar kan telkens me helemaal middenveld wisselen
Heb de aanvallers op Stay forward staan zou de combinatie hiervan er voor kunnen zorgen dat ze zo moe worden?
Wat heb je voor team als ik vragen mag?stomley schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:11:
[...]
Als ik verdedigend iets niet hoef te doen zegt dat meer iets over de tegenstander (in dit geval jij).
Ik heb totaal geen moeite langs de verdediging te komen,. Dus ipv klagen misschien oefenen.
Krijg jij er voldoening van om alleen maar te zeiken over iets?Leoon. schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 07:18:
[...]
En vind je het ook echt knap dat je als verdedigend team de bal af pakt? Laat ik het zo zeggen: Krijg je er voldoening van dat de computer voor je timed?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Denk geen, Napoli-Liverpool is vanavond namelijkaDutchCow schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:13:
Mooi die SBC, met mn bundesliga team dus vier spelers van BM. Vanavond eens kijken wat die waard zijn geworden. Welke wedstrijden denken jullie dat vanavond SBC worden?
Ik zou het signaleren noemen ipv zeiken, het feit is dat de game steeds meer taken over neemt van de speler waardoor vooral veel gelijkopgaande potjes een lotterij ipv bepaalt door de spelers.Korkss schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:46:
[...]
Krijg jij er voldoening van om alleen maar te zeiken over iets?
Prima voor sommige games, voor competitive gaming not so much.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
maar overdrijven is ook weer een geval apart. Het is niet dat je alles aan de ai over kan laten. Ik wil prima tegen mensen spelen die het verdedigen volledig aan de ai over laten en dus alleen de controller oppakken wanneer ze de bal hebbenBossie schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:12:
[...]
Ik zou het signaleren noemen ipv zeiken, het feit is dat de game steeds meer taken over neemt van de speler waardoor vooral veel gelijkopgaande potjes een lotterij ipv bepaalt door de spelers.
Prima voor sommige games, voor competitive gaming not so much.
Ndidi, lingard en wijnaldum en seri als reserve.Riemer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 09:15:
[...]
Stamina is dit jaar nog belangrijker dan voorheen. Je middenvelders maken de meeste meters dus hebben hier het meest last van. Met welke middenvelders speel je?
Ndidi houd het wel vol.
Heb inmiddels wat coins zal vandaag is even zoeken. Welke een goede stamina hebben heb er niet erg opgelet
Edit: die hebben alle 3 een 85+ stamina
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 03-10-2018 11:37 ]
Verwijderd
Mijn huidige team:

Kosten 40k en 0 euro aan FIFA points.
Volgens mij hebben deze eigenlijk al best goeie stamina maar dan nog raken middenvelders, net als IRL natuurlijk vermoeid. Hangt ook samen met welke instellingen je hebt qua defence / attack.FidoDido schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:28:
[...]
Ndidi, lingard en wijnaldum en seri als reserve.
Ndidi houd het wel vol.
Heb inmiddels wat coins zal vandaag is even zoeken. Welke een goede stamina hebben heb er niet erg opgelet
Verliezen op Ultimate viel wel tegen hoor. Minstens 10 tegengoals en niet eens 200 punten voor de squad battles. Dan maar liever passief zoals ik dat al deedKju schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:55:
[...]
Daar heb je wel gelijk in Ik zal het straks proberen op ultimate. Heeft ook meer te maken met zo min mogelijk tegengoals krijgen dat ik het op amateur zet
PSN: Kjujay
https://www.futbin.com/19/squad/388806
Ingame dan switchen naar 41212 met Kondogbia op CDM en Fekir op CAM
hoe speelt het? het ziet er aardig aanvallend uit en verdedigend wel wat open?ErnstMid schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:05:
Na de gekte van gisteravond op de transfermarkt (ik verkocht echt elke gold rare die ik had staan...) nu het volgende team staan:
https://www.futbin.com/19/squad/388806
Ingame dan switchen naar 41212 met Kondogbia op CDM en Fekir op CAMErg tevreden, uitstekend begin van 19 wat mij betreft. Het enige wat ik mis is dus een kopsterke spits, maar dat zien we de komende tijd wel weer.
Ja ik verander ingame dus meteen naar de volgende opstelling:stomley schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:09:
[...]
hoe speelt het? het ziet er aardig aanvallend uit en verdedigend wel wat open?
https://www.futbin.com/19/squad/389132
Kondogbia is echt een schitterende stofzuiger op het middenveld - die staat lekker op stay back
edit: ik vind het tot nu toe lekker spelen. Als een tegenstander echt over me heen loopt ga ik verdedigender spelen met Tolisso ook op een cdm plek in een 433-3
[ Voor 16% gewijzigd door ErnstMid op 03-10-2018 12:17 ]
CM: Hamsik, Pjanic, Allan, N'Zonzi, De Rossi (op volgorde van waarde)Riemer schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 10:39:
pak net Sane CL kaartje uit zo'n SBC. Helaas onverhandelbaar maar denk dat ik toch m'n serie A team beetje moet ombouwen.... tips voor leuke linkerkant (CM en LB)?
LB: Da Costa, Perisic of Correa (geen geweldige stats, maar speelt best fijn)
wijze woorden
Heb suarez al in de spits en wil ik er eigenlijk wel houden.
Als ik in balbezit ben valt het me op dat mijn tegenstanders bijna iedere pass onderscheppen en ik soms niet eens aan voetballen toe kom. Met als gevolg dat ik inmiddels 5x op rij kansloos verloren heb. Zit dit hem echt zo extreem in de tactische instellingen van mijn tegenstanders? Hebben deze dan constante druk ingeschakeld of iets dergelijks? Wat is het beste systeem (al blijft dat persoonlijke voorkeur uiteraard) voor de beste veldverdeling? Ik speel nu 4-3-3 maar ik weet niet of ik dat moet blijven doen. En ik wil ook wel weer eens een potje winnen uiteraard...
Ik speel zelf met 5 middenvelders (LM, CM, CAM, CM, RM).MadMoody schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:51:
Iemand nog een speltechnische tip voor dit:
Als ik in balbezit ben valt het me op dat mijn tegenstanders bijna iedere pass onderscheppen en ik soms niet eens aan voetballen toe kom. Met als gevolg dat ik inmiddels 5x op rij kansloos verloren heb. Zit dit hem echt zo extreem in de tactische instellingen van mijn tegenstanders? Hebben deze dan constante druk ingeschakeld of iets dergelijks? Wat is het beste systeem (al blijft dat persoonlijke voorkeur uiteraard) voor de beste veldverdeling? Ik speel nu 4-3-3 maar ik weet niet of ik dat moet blijven doen. En ik wil ook wel weer eens een potje winnen uiteraard...
Heb hierdoor meestal rond de 60% balbezit.
Heb zelf "druk zetten met het team" aan staan, waardoor mijn spelers ook wat meer jagen.
4-3-3 was mijns inzien een prima opstelling met fifa18 waarmee je met veel snelheid eigenlijk alles won, nu komt het meer op voetballen aan, dus heb ik liever wat meer spelers op het middenveld.
Daarnaast is een balletje terug ook een optie om te het spel te verleggen of te om een nieuwe opening te creëren.
Ook kan je je pass met veel power geven (R1??). Is wel iets minder nauwkeurig.
Andere tip is om je de ontvangende speler naar de bal toe te bewegen. Staat hij wel met zijn rug naar de goal, maar heb je wel meer balbezit.
wijze woorden
Dank voor je reactie. Speel je dan 4-5-1?Valandil schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:58:
[...]
Ik speel zelf met 5 middenvelders (LM, CM, CAM, CM, RM).
Heb hierdoor meestal rond de 60% balbezit.
Ik hoor meerdere mensen lovend over 4-5-1, ik heb deze formatie zelf alleen nog niet echt onder controle. Ik creëer simpelweg te weinig als ik zo speel, wel veel balbezitMadMoody schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:03:
[...]
Dank voor je reactie. Speel je dan 4-5-1?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb best een aantal vrienden die FIFA hebben maar geen FUT spelen.
Kan ik onbeperkt die codes gebruiken voor de packs van hun?
En zitten deze enkel bij pre order of ook als die in de winkel is gekocht?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
1 per accountRicloo86 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:11:
Vraagje:
Ik heb best een aantal vrienden die FIFA hebben maar geen FUT spelen.
Kan ik onbeperkt die codes gebruiken voor de packs van hun?
En zitten deze enkel bij pre order of ook als die in de winkel is gekocht?
https://t.me/joinchat/BWyrYBEeFHYvTwEwZzZG3w
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Ik heb dit ook een paar wedstrijden gehad, voor mij helpt het best wel om de Trainer aan te zetten en dan alleen pass richting en schieten. Hierdoor ging het al een stuk beter! Zelf speel ik 4-1-2-1-2 (2), deze formatie vind ik erg prettig spelen. Als je geduldig achterin rond speelt komt de ruimte om naar voren te gaan vanzelf!MadMoody schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 12:51:
Iemand nog een speltechnische tip voor dit:
Ik speel 4-4-1-1 [2]MadMoody schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:03:
[...]
Dank voor je reactie. Speel je dan 4-5-1?
Krijg kansen genoeg. Zowel door het midden als over de flanken, maar je moet wel geduld hebben.
Ben echt anders gaan spelen dan FIFA 18, veel meer zoals in het echt; rond tikken, zoeken naar openingen ipv bal inleveren bij de snelste speler en via 1-2tjes en slalommen voor het doel komen en scoren.
Moet zeggen dat ik inmiddels wel een sterk team heb
Immobile
Modric
Perisic Pjanic (of Alllan) Hamsik Callejon
Dalbert deVrij Miranda Karsdorp
Szczezny
Maar goedkopere alternatieven waarmee ik begonnen ben:
Mandzukic
Borja Valero
Correa N'Zonzi Bakayoko Callejon
RuiMario deVrij Romagnoli Karsdorp
Szczeny
Mandzukic is echt sterk. Zowel aan de bal als in de lucht.
Borja Valero is een hele fijne CAM, goed aanspeelbaar, prima passing en redelijk schot (geplaatst schieten gebruiken).
N'Zonzi is ook erg sterk op het middenveld.
Karsdorp is goedkoop, maar ook snel en kan flink opstomen langs de lijn.
Modric heb ik gisteren via flinke packluck gekregen en ga ik nog gebruiken. Twijfel nog om hem te verkopen en Mertens op die plek te zetten en voor een nieuwe LA of RA ga.
[ Voor 22% gewijzigd door Valandil op 03-10-2018 13:30 ]
wijze woorden
Ik ga dan toch ook maar proberen mijn middenveld te verzwaren. Ik heb met FUT altijd met een Engelse selectie gespeeld, maar zit er sterk over te denken om dat dit jaar eens anders te gaan doen en ook over te schakelen naar een Italiaans team.Valandil schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:22:
[...]
Ik speel 4-4-1-1 [2]
Krijg kansen genoeg. Zowel door het midden als over de flanken, maar je moet wel geduld hebben.
Ben echt anders gaan spelen dan FIFA 18, veel meer zoals in het echt; rond tikken, zoeken naar openingen ipv bal inleveren bij de snelste speler en via 1-2tjes en slalommen voor het doel komen en scoren.
Moet zeggen dat ik inmiddels wel een sterk team heb
Immobile
Modric
Perisic Pjanic (of Alllan) Hamsik Callejon
Dalbert deVrij Miranda Karsdorp
Szczezny
Maar goedkopere alternatieven waarmee ik begonnen ben:
Mandzukic
Borja Valero
Correa N'Zonzi Bakayoko Callejon
RuiMario deVrij Romagnoli Karsdorp
Szczeny
Mandzukic is echt sterk. Zowel aan de bal als in de lucht.
Borja Valero is een hele fijne CAM, goed aanspeelbaar, prima passing en redelijk schot (geplaatst schieten gebruiken).
N'Zonzi is ook erg sterk op het middenveld.
Karsdorp is goedkoop, maar ook snel en kan flink opstomen langs de lijn.
Modric heb ik gisteren via flinke packluck gekregen en ga ik nog gebruiken. Twijfel nog om hem te verkopen en Mertens op die plek te zetten en voor een nieuwe LA of RA ga.
Je kan met relatief weinig middelen al snel een redelijk Serie A team bij elkaar hebben.MadMoody schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:34:
[...]
Ik ga dan toch ook maar proberen mijn middenveld te verzwaren. Ik heb met FUT altijd met een Engelse selectie gespeeld, maar zit er sterk over te denken om dat dit jaar eens anders te gaan doen en ook over te schakelen naar een Italiaans team.
Wilde dit keer juist eens niet met een Premier league team starten met al de "usual suspects".
Ook zijn deze spelers stukje duurder dan uit de Serie A, La Liga of Bundesliga.
Geef 4-4-1-1 [2] de tijd en probeer zoveel mogelijk het voetballend te doen.
Red je niet een pass voorwaarts, ga terug en bouw opnieuw op.
Oftewel, speel vanuit balbezit en blijf zoeken naar kansen... Vreugde gevoel is ook hoger als je dan scoort vanuit een mooi opgebouwde kans of lekkere pass vanuit het middenveld.
Een steeklob pass is ook heel fijn, dan maakt het wel degelijk uit hoeveel pace je vleugelspeler heeft. Eenmaal aan de bal, is het een ander verhaal, maargoed, als het goed is heb je dan bijna al de achterlijn gehaald.
Kortom, goed kijken naar de loopacties van je medespelers, want ik vind dat ze in FIFA 19 veel beter de ruimte inlopen dan vorige edities, alleen je moet ze wel op het juiste moment inspelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 03-10-2018 13:48 ]
wijze woorden
Ondertussen toch ook geswitcht naar 4-1-2-1-2 (2) omdat ik met 433(4) vast beginde lopen en er weinig echt goede LW en RW in de Calcio A spelen. Higuain met Gomez ernaast voor de snelheid loopt een stuk beter, Hamsik strooit nu helemaal heerlijk met passjes.sirkeith schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:36:
[...]
Hoe speel jij dan in je 4-3-3(4)? Ik kan er namelijk niet heel veel mee creerenHeb je iets meer info / tips?
Wat voor instructies run jij?Valandil schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:45:
[...]
Je kan met relatief weinig middelen al snel een redelijk Serie A team bij elkaar hebben.
Wilde dit keer juist eens niet met een Premier league team starten met al de "usual suspects".
Ook zijn deze spelers stukje duurder dan uit de Serie A, La Liga of Bundesliga.
Geef 4-4-1-1 [2] de tijd en probeer zoveel mogelijk het voetballend te doen.
Red je niet een pass voorwaarts, ga terug en bouw opnieuw op.
Oftewel, speel vanuit balbezit en blijf zoeken naar kansen... Vreugde gevoel is ook hoger als je dan scoort vanuit een mooi opgebouwde kans of lekkere pass vanuit het middenveld.
Een steeklob pass is ook heel fijn, dan maakt het wel degelijk uit hoeveel pace je vleugelspeler heeft. Eenmaal aan de bal, is het een ander verhaal, maargoed, als het goed is heb je dan bijna al de achterlijn gehaald.
Kortom, goed kijken naar de loopacties van je medespelers, want ik vind dat ze in FIFA 19 veel beter de ruimte inlopen dan vorige edities, alleen je moet ze wel op het juiste moment inspelen.
Geen... de standaard. Alleen teampressing heb ik aan.
Voor nu win ik meer dan ik verlies, maar geloof ben, ben zeker niet de beste FIFA speler
wijze woorden
Heb wel een BPL team, maar Henderson lijkt mij nou niet echt super. OTW Malcom zou die nog gaan stijgen in prijs vanavond na Barca in de CL?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
tellen CL games mee voor TOTW? Maar goed gezien niemand het weet kan er vanavond een hype ontstaan (als hij opgesteld staat)GAITii schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:57:
Hier zojuist net een OTW Malcom en CL Henderson uit een pack.
Heb wel een BPL team, maar Henderson lijkt mij nou niet echt super. OTW Malcom zou die nog gaan stijgen in prijs vanavond na Barca in de CL?
Dat lijkt me niet aangezien hij nooit opgesteld staat...GAITii schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:57:
Las dit en nu is geprobeerd eerst met squad battles en eigenlijk zeer tevreden voor het eerst het gevoel dat ik echt controle had.Royz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:05:
[...]
Ik hoor meerdere mensen lovend over 4-5-1, ik heb deze formatie zelf alleen nog niet echt onder controle. Ik creëer simpelweg te weinig als ik zo speel, wel veel balbezit
Moet online nog uitproberen dat is anders natuurlijk, maar kon nu eindelijk is fatsoenlijk het balletje rond tikken.
Waar ik met 433 holding en 4321 te veel ruimtes tussen mijn spelers had.
Moet zeggen ben positief verrast hoe lekker het speelde ten opzichte van de andere formaties die ik heb geprobeerd. Kansen creëren moet ik ook nog even aan wennen met deze formatie maar ga hem zeker even verder testen
Merkte nu ook dat niet al mijn middenvelders er zo snel doorheen zaten, de vleugelspelers hebben nu alleen nu iets meer te doen maar wissel die liever dan constant al mijn middenvelders
In Fifa 18 kreeg ik nooit goals tegen uit corners, nu gaat bijna de helft er gewoon in
lange verdediger selecteren en ter hoogte van de 1e paal zetten. en met vierkant wegkoppen.jerommeke96 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:35:
Iemand nog tips om corners te verdedigen?
In Fifa 18 kreeg ik nooit goals tegen uit corners, nu gaat bijna de helft er gewoon in
Zou wel wat overdreven zijn, maar ben wel nieuwsgierig wat de indruk van de gepatchte game is van de pc gamers hier
Verwijderd
Lees ik het dan verkeerd? Dacht dat er stond dat EA niks aan de gameplay heeft gedaan vanwege kritiek na de 1e patch in fifa 17 en 18Bossie schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:01:
Ik lees op futhead dat PC gebruikers inmiddels gepatched zijn en dat we inmiddels vrijwel terug zijn naar Fifa 18 gameplay?
Zou wel wat overdreven zijn, maar ben wel nieuwsgierig wat de indruk van de gepatchte game is van de pc gamers hier
Zoals ik het lees staat er alleen dat qua gameplay de reguliere afstandsschoten aangepast worden. Dus niet meer alleen met binnenkant voet en ze zullen dus meer kracht hebben.Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:09:
[...]
Lees ik het dan verkeerd? Dacht dat er stond dat EA niks aan de gameplay heeft gedaan vanwege kritiek na de 1e patch in fifa 17 en 18
[ Voor 26% gewijzigd door RFRF op 03-10-2018 15:23 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Dat lees ik ook in de notes, maar de onderstaande comments vertellen iets anders.Verwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:09:
[...]
Lees ik het dan verkeerd? Dacht dat er stond dat EA niks aan de gameplay heeft gedaan vanwege kritiek na de 1e patch in fifa 17 en 18
Ik hoop dat er vanavond een hype ontstaat rondom Lozano, heb 2 informs van hem namelijk.GAITii schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 13:57:
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Yes, R1 komt een man naar de bal toeKorkss schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:19:
Misschien een basis vraag maar heb geen idee.. als ik een speler inspeel, kan ik dan ergens op drukken zodat de ingespeelde man een meter of twee in dd bal komt ipv blijft wachten op de bal? (Xbox)
Nog niet maar vorig jaar was zijn scream kaart geweldig! Wou dat hij een cam of spits was.llovesoccerx7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:33:
Mensen die hier Perisic gebruiken? Is hij aan te bevelen?
Dat kan je altijd verander ingame.stomley schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:51:
[...]
Nog niet maar vorig jaar was zijn scream kaart geweldig! Wou dat hij een cam of spits was.
Verwijderd
Ja alleen daar heb ik nooit zin in. Gebruik altijd mijn formatie van hoe ik ga spelen. Geen zin om dat aan te passen

Vanaf 19:00 verkrijgbaar
PSN: Maichel
Oeh pellegrini ziet er interessant uit
Zonde dat ik andersen al verkocht had toen ik hem gelijk packte.
[ Voor 10% gewijzigd door stomley op 03-10-2018 16:04 ]
Voor mijn L1 team weinig interessants...wetende dat Neymar sowieso te duur isstomley schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:02:
[...]
Oeh pellegrini ziet er interessant uitzonde dat eder er toch niet in is gekomen.
Ja voor l1 is het weinig.Maichel schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:03:
[...]
Voor mijn L1 team weinig interessants...wetende dat Neymar sowieso te duur is
Dat is nu juist super chill! je kunt met custom tactics verschillende tactieken toevoegen die je met je d-pad kan aanroepen. Die noemen ze dus 'defensive', 'offensive' etc in fifa maar eigenlijk zijn het meer placeholders voor je eigen tactieken.stomley schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:58:
[...]
Ja alleen daar heb ik nooit zin in. Gebruik altijd mijn formatie van hoe ik ga spelen. Geen zin om dat aan te passen
Ik begin bijvoorbeeld op een 424 voor de chemistry, maar mijn eigen 'offensive' tactiek is eentje met een 41212 opstelling eronder. Dus zodra de game begint 1 tikje op de dpad zodat ik 'offensive' speel - maar dat is mijn normale gebalanceerde tactiek maar dan dus de andere opstelling. Sowieso een aanrader om even naar te kijken!
Eigen stadion? Ik speel meestal gewoon thuisVerwijderd schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 15:57:
Wie speelt er trouwens bij Rivals voornamelijk in zijn eigen stadion? Of is dit zo random als het maar kan zijn?
16 uur en 22minuten.Kadketz schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:21:
Iemand een idee wanneer we de rewards van division rivals kunnen verwachten?
Wanneer komen de MM? Dat was toch altijd op donderdag?
[ Voor 12% gewijzigd door llovesoccerx7 op 03-10-2018 16:24 ]
Volgens mij kwamen die altijd op dinsdag om 19.00llovesoccerx7 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 16:22:
[...]
16 uur en 22minuten.
Wanneer komen de MM? Dat was toch altijd op donderdag?