Met 41212(2) vind ik het altijd zo krap niet echt ruimte om rond te tikken.peeweeherman schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:03:
[...]
Wat me vaak gebeurt is dat ik achter kom.
Vervolgens vol gas op 3421, voor komen en dan defensief
Wat is het door het immense aanbod van spelers makkelijk om goedkoop MM investeringen te doen zeg.
Gisteravond rond de 1,2 miljoen spelers, nu 2,2 miljoen spelers zowat.. Heb voor 50k aan PSG - OL en Benfica - Porto (en Ligue 1 / Liga NOS spelers in het algemeen) gekocht en een aantal zilveren Osaka derby spelers.
Zowat alles is voor 350/400 of 650/700 te kopen momenteel. En 83 Balotelli / Subasic bijv voor 1000/1100.
Gisteravond rond de 1,2 miljoen spelers, nu 2,2 miljoen spelers zowat.. Heb voor 50k aan PSG - OL en Benfica - Porto (en Ligue 1 / Liga NOS spelers in het algemeen) gekocht en een aantal zilveren Osaka derby spelers.
Zowat alles is voor 350/400 of 650/700 te kopen momenteel. En 83 Balotelli / Subasic bijv voor 1000/1100.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Misschien moet je hem in de tactics aanvallend wat wijder zetten.llovesoccerx7 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:12:
[...]
Met 41212(2) vind ik het altijd zo krap niet echt ruimte om rond te tikken.
Ik moet zeggen dat ik over de mogelijkheid om snel van taktiek te wisselen wel te spreken ben, eerder was het maar de vraag wat er gebeurde als je ultra offensief ging.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dus je wilt een patch om het spel te versimpelen? Ik vind dat er nu juist een mooie skill gab is.Leoon. schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:51:
Pooh. Ik vind het tot nu toe een zaad spel zeg. Doordat je nu al in mijn geval in divisie 5 wordt ingedeeld kom ik nu al tegen teams met Messi. Ik verlies alles zo'n beetje. Voorgaande jaren kwam ik die pas tegen december tegen of soms zat er een gozertje bij die met papa's CC mocht shoppen. Doe mij maar een patch die de usability omhoog doet. Aanvallen is haasy niet te doen, tegenstander staat vrijwel altijd in de weg. Ik kan gewoon geen fifa meer
Serieus? Je hoeft niet te verdedigen, de verdediger pakt de bal automatisch. Dat noem je een skill gap? Ja klopt ik probeer wel zelf te timen en dat gaat mis. Doe ik niks en loop ik er gewoon rustig voor blokkeer die de bal of pakt die 'm af. Nou nou wat een skills.stomley schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:29:
[...]
Dus je wilt een patch om het spel te versimpelen? Ik vind dat er nu juist een mooie skill gab is.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Maar waarom schuift de drempel voor de volgende rang wel telkens op?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ben zo blij met deze FIFA!
Eindelijk geen pacewhores!
Ja snelle spelers zijn super irritant te verdedigen en krijg zo mijn goals tegen, maar ik maak nu eindelijk kans en win regelmatig door goed voetbal.
Voetbal boven snelheid: love it!!
Mandzukic is echt goud! Wat een sterke spits is dat. Kopsterk maar ook in de 16 erg gevaarlijk. Daarbuiten balvast of kan ook veel doorkoppen.
Ja snelle spelers zijn super irritant te verdedigen en krijg zo mijn goals tegen, maar ik maak nu eindelijk kans en win regelmatig door goed voetbal.
Mandzukic is echt goud! Wat een sterke spits is dat. Kopsterk maar ook in de 16 erg gevaarlijk. Daarbuiten balvast of kan ook veel doorkoppen.
wijze woorden
Verwijderd
Wil wel meer weten over die instellingen. Kan je misschien een link/foto van die instellingen plaatsen?peeweeherman schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:40:
[...]
Ik snap je frustratie, maar de enige oplossing is veel spelen.
Ik heb er inmiddels ruim 120 potjes opzitten en het begint langzaam te komen. Ben van div. 5 naar div. 6 gegaan, en nu net naar div. 4 gepromoveerd, waar ik vast keihard klappen ga krijgen.
Ik ben trouwens weer terug naar de vertrouwde smalle 41212, met instellingen van Krasi die hier een beetje bij passen. Ik word al gematigd positief, heb alleen door alle wisselingen van formaties, competities en nationaliteiten er al wel enkele tonnen door heen gebrand.
Verwijderd
Alsnog onzin dat Xhaka mijn Lucas eruit kan lopen. Terwijl Lucas op volle snelheid isValandil schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:52:
Ben zo blij met deze FIFA!
Is net zoals met SB afhankelijk van het aantal spelers in Rivals.Mars18 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:42:
Maar waarom schuift de drempel voor de volgende rang wel telkens op?
Ik blijf mooi Squad Battles doen tot de eerste patch er is, verschrikkelijk saai, maar de skillgap is atm zo laag dat het net kop of munt is wie er met de overwinning vandoor gaat.
Google Fifa 19 + 41212-2 + KrasiVerwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Wil wel meer weten over die instellingen. Kan je misschien een link/foto van die instellingen plaatsen?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tot op heden valt me op dat 't zogenaamde pay2win gehalte erg hoog is. In Division Rivals ga je tegen de betere teams altijd onderuit, of je nou veel beter bent ja of nee.
Ook loont het nog altijd om op de counter te spelen met snelle mensen, tegenover verzorgt en mooi voetbal.
Ben nu van de Laliga overgegaan naar Serie A, en mijn team bevalt, ondanks de onnodige verliespartijen, prima.
Het valt overigens wel extreem op dat de Premier League teams nagenoeg onverslaanbaar zijn. Higuain met jager chemstyle die er wordt uitgerend door Phil fucking Jones en aan de andere kant wordt Barzagli met schaduw chemstyle er finaal uitgerend door Giroud...
Ook loont het nog altijd om op de counter te spelen met snelle mensen, tegenover verzorgt en mooi voetbal.
Ben nu van de Laliga overgegaan naar Serie A, en mijn team bevalt, ondanks de onnodige verliespartijen, prima.
Het valt overigens wel extreem op dat de Premier League teams nagenoeg onverslaanbaar zijn. Higuain met jager chemstyle die er wordt uitgerend door Phil fucking Jones en aan de andere kant wordt Barzagli met schaduw chemstyle er finaal uitgerend door Giroud...
Zonder bal wint Lucas het easy van Xhaka.Verwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:20:
[...]
Alsnog onzin dat Xhaka mijn Lucas eruit kan lopen. Terwijl Lucas op volle snelheid is
Werd bij FIFA 18 gek van spelers die met bal mijn spelers er compleet uitrende.
Met bal is het een ander verhaal.
Alleen maar teams met Sane, Gabrie Jesus en Sterling voorin bij Fifa18
wijze woorden
Ze mogen pacen nog wel meer buffen. Nu is het te weinig en alles is een soort van brei voetbal.Valandil schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:00:
[...]
Zonder bal wint Lucas het easy van Xhaka.
Werd bij FIFA 18 gek van spelers die met bal mijn spelers er compleet uitrende.
Met bal is het een ander verhaal.
Alleen maar teams met Sane, Gabrie Jesus en Sterling voorin bij Fifa18
Ondertussen gaat het prima met mijn Fred investeren. Nagenoeg de verdubbelt in prijs inmiddels.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik erger me af en toe ook wel aan het enorme verschil in snelheid als je aan de bal bent. Ik ben absoluut geen pacewhore. Maar als een voorsprong van 25 meter met bijv. Sané tegen Matip al niet meer genoeg is, schiet het z'n doel wel een beetje voorbij.
PSN: xMaurice93
Ik heb juist een compleet tegenovergestelde ervaring! Tegenstanders spelen met de meest ongelooflijke PL teams maar mijn BL team (https://www.futbin.com/19/squad/280868 79 rating van minder dan 10k!) heeft er echt geen moeite mee. Heel af en toe kom ik een redelijk vergelijkbaar team tegen met ook een rating van 79-81 en dat zijn tot nu toe elke keer lastige potjes geweest! Mijn Delaney en Gbamin tegen Pogba en Kante? In het veld merk ik weinig verschil. En gisteren scoorde mijn Smolov drie keer met Cannavaro prime als directe tegenstander (en voor de rest de beste PL spelers). Misschien dat ik in de weekend league tegen de grenzen van mijn team aan loop maar voorlopig wil ik het kopen van de duurdere spelers nog even uitstellen. Daar kan ik later nog lang genoeg mee spelen.Shreddaaa schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:59:
Tot op heden valt me op dat 't zogenaamde pay2win gehalte erg hoog is. In Division Rivals ga je tegen de betere teams altijd onderuit, of je nou veel beter bent ja of nee.
Ik speel altijd mooi en verzorgd voetbal met de links en rechtsback vaak als halve buitenspelers en dat werkt goed. Alleen maar mooi dat het counteren ook goed werkt, zou niet leuk zijn als iedereen maar hetzelfde zou spelen, zelfs al spelen ze allemaal mooi en verzorgd voetbal. Dat wordt dan ook saai.
Edit: Dat Higuain eruit gerend wordt door Jones is nu eenmaal hoe Fifa 19 speelt. Dat Barzagli een sprintduel verliest is ook niet geheel onverklaarbaar. Met shadow is zijn acceleration wel te doen met 76 maar hij heeft 53 stamina! Van zijn acceleration en marking is aan het eind van de wedstrijd totaal niets meer over en dan speel je gewoon met 1 van de langzaamste verdedigers van het spel! Hier meer info over hoe belangrijk stamina is: https://www.reddit.com/r/...xi02/chemistry_moneyball/
[ Voor 11% gewijzigd door sjakieman op 01-10-2018 23:52 ]
Stamina is al jaren de meest belangrijke stat, dit is ook het grote verschil tussen BPL en andere competities en het prijverschil.sjakieman schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:28:
[...]
Edit: Dat Higuain eruit gerend wordt door Jones is nu eenmaal hoe Fifa 19 speelt. Dat Barzagli een sprintduel verliest is ook niet geheel onverklaarbaar. Met shadow is zijn acceleration wel te doen met 76 maar hij heeft 53 stamina! Van zijn acceleration en marking is aan het eind van de wedstrijd totaal niets meer over en dan speel je gewoon met 1 van de langzaamste verdedigers van het spel! Hier meer info over hoe belangrijk stamina is: https://www.reddit.com/r/...xi02/chemistry_moneyball/
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik weet niet welke divisie je speelt, maar lijkt me dat jouw team je toch een keer gaat nekken, als t om vooruitgang gaat.sjakieman schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:28:
[...]
Ik heb juist een compleet tegenovergestelde ervaring! Tegenstanders spelen met de meest ongelooflijke PL teams maar mijn BL team (https://www.futbin.com/19/squad/280868 79 rating van minder dan 10k!) heeft er echt geen moeite mee. Heel af en toe kom ik een redelijk vergelijkbaar team tegen met ook een rating van 79-81 en dat zijn tot nu toe elke keer lastige potjes geweest! Mijn Delaney en Gbamin tegen Pogba en Kante? In het veld merk ik weinig verschil. En gisteren scoorde mijn Smolov drie keer met Cannavaro prime als directe tegenstander (en voor de rest de beste PL spelers). Misschien dat ik in de weekend league tegen de grenzen van mijn team aan loop maar voorlopig wil ik het kopen van de duurdere spelers nog even uitstellen. Daar kan ik later nog lang genoeg mee spelen.
Ik speel altijd mooi en verzorgd voetbal met de links en rechtsback vaak als halve buitenspelers en dat werkt goed. Alleen maar mooi dat het counteren ook goed werkt, zou niet leuk zijn als iedereen maar hetzelfde zou spelen, zelfs al spelen ze allemaal mooi en verzorgd voetbal. Dat wordt dan ook saai.
Op ‘t moment dat Jesus eerst een bal van 40m de kruising in rost om 10s daarna doodleuk met een omhaal van buiten de 16 te scoren, weet je weer dat t een kutavondje wordt
Voor mij is het altijd de bekende "onmogelijke" tegengoal in de eerste 10 minuten om vervolgens de rest van de wedstrijd dat te proberen te herstellen.Shreddaaa schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:24:
[...]
Ik weet niet welke divisie je speelt, maar lijkt me dat jouw team je toch een keer gaat nekken, als t om vooruitgang gaat.
Op ‘t moment dat Jesus eerst een bal van 40m de kruising in rost om 10s daarna doodleuk met een omhaal van buiten de 16 te scoren, weet je weer dat t een kutavondje wordt
Precies dat. Gisteren na 2 minuten achter gekomen dat een balletje dat terugketst en uiteindelijk 4-1 winnen. Achter komen kan altijdBossie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 07:29:
[...]
Voor mij is het altijd de bekende "onmogelijke" tegengoal in de eerste 10 minuten om vervolgens de rest van de wedstrijd dat te proberen te herstellen.
Redelijk logisch dat de ai de bal afpakt als de speler er vol tegen aanloopt. Dat zou ook gebeuren als je tegen een paal aanloopt die stil staat..Leoon. schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:31:
[...]
Serieus? Je hoeft niet te verdedigen, de verdediger pakt de bal automatisch. Dat noem je een skill gap? Ja klopt ik probeer wel zelf te timen en dat gaat mis. Doe ik niks en loop ik er gewoon rustig voor blokkeer die de bal of pakt die 'm af. Nou nou wat een skills.
Dus omdat jij "nog" niet snapt hoe je moet aanvallen is het geen skills meer? Pes misschien proberen?
Aanval is nu meer een kwestie van opbouwen en zoeken naar een opening.
Je zal veel bewuster moeten letten op de loopacties van je medespelers.
Een steekbal/lob is erg effectief als je het op het juiste moment doet. Heb je een snelle
speler, dan is hij gegarandeerd eerder bij de bal....
Bij je eerste balcontact gelijk met de sprintmove aannemen (R3 naar de richting) en je pakt weer een paar meter op volle snelheid.
Je zal veel bewuster moeten letten op de loopacties van je medespelers.
Een steekbal/lob is erg effectief als je het op het juiste moment doet. Heb je een snelle
speler, dan is hij gegarandeerd eerder bij de bal....
Bij je eerste balcontact gelijk met de sprintmove aannemen (R3 naar de richting) en je pakt weer een paar meter op volle snelheid.
wijze woorden
Verwijderd
Hoi ik speel vaak een eigen toernooi. Ik kan alles aanpassen behalve seizoen en tijd. Dat is niet dik zwart gedrukt. Bij alle andere FIFA's kon dat wel. Weet iemand waar het aan ligt? Ik speel liever met daglicht dan savonds. Ik hoop dat ik het ergens nog kan veranderen. Bij aftrap kan het wel maar een eigen toernooi niet.
Ligt dat niet aan het type stadion? Of was dat alleen het weertype?Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 08:32:
Hoi ik speel vaak een eigen toernooi. Ik kan alles aanpassen behalve seizoen en tijd. Dat is niet dik zwart gedrukt. Bij alle andere FIFA's kon dat wel. Weet iemand waar het aan ligt? Ik speel liever met daglicht dan savonds. Ik hoop dat ik het ergens nog kan veranderen. Bij aftrap kan het wel maar een eigen toernooi niet.
Neymar gepacked uit mijn Squad Battle Reward (gold 2 lol) speel eigenlijk geen SB's, maar zelden om toch een reward te kunnen krijgen. Focus ligt vooral op online.
Verwijderd
Nee daar ligt het niet aan. Normaal kan je altijd de tijd zelf instellen bij een toernooi.. omdat ik veel liever met daglicht speel ( vind ik zelf mooier eruit zien) als ik dan een eigen toernooi speel kan ik alles aanpassen behalve seizoen en tijd... dat is licht zwart gedrukt. Baal ik echt van.
Dus eerst zeur je dat je alles verliest want je komt tegen messi en blabla en nu zeg je dat verdedigers automatisch de bal afpakken?Leoon. schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:31:
[...]
Serieus? Je hoeft niet te verdedigen, de verdediger pakt de bal automatisch. Dat noem je een skill gap? Ja klopt ik probeer wel zelf te timen en dat gaat mis. Doe ik niks en loop ik er gewoon rustig voor blokkeer die de bal of pakt die 'm af. Nou nou wat een skills.
gap
IK heb nou bijna alle opstellingen al geprobeerd, mijn favorieten tot nu toe, 442, 41212 en 433(4)
En wast is jullie favoriet tot op heden?
5-4-1. Diepgaande RM & LM, 1 CM die achterin blijft. De backs heb ik op gebalanceerd staan. Qua tactiek niet bijzonder veel aangepast omdat ik eerst wacht op goeie tutorials.triple20 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:21:
IK heb nou bijna alle opstellingen al geprobeerd, mijn favorieten tot nu toe, 442, 41212 en 433(4)
Kanté is trouwens echt een heerlijk speler en zeker het geld waard! Enig nadeel is dat ie geen schot heeft...
Verwijderd
Kan iemand nog antwoord geven op mijn vraag? Zou het helemaal top vinden als iemand de oplossing weet. Ik speel liever met daglicht ipv savonds.... Ik maak een eigen toernooi en ik kan alles aanpassen behalve de tijd en seizoen.
Verwijderd
Vond 4-3-2-1 best fijn, maar heb het gevoel daarmee constant tegen een bus te spelen. Probeer nu de 4-1-2-1-2 (2) zodat ik meer tikie taka kan spelen. Heb met die formatie de afgelopen 3 potten niet verloren. Probeer vanavond ook nog de brede variant van de 4-2-3-1 uit.triple20 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:21:
Ik had je nog een antwoord gegeven? Ligt het niet aan je stadion?Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:35:
Kan iemand nog antwoord geven op mijn vraag? Zou het helemaal top vinden als iemand de oplossing weet. Ik speel liever met daglicht ipv savonds.... Ik maak een eigen toernooi en ik kan alles aanpassen behalve de tijd en seizoen.
Verwijderd
Daar had ik al op gereageerd;) daar ligt het niet aan helaas.. Weet ook niet precies wat je bedoelt over welk stadion?
Vind het tot nu toe wel een schitterende fifa - voelt een stuk leuker aan dan 18.
Qua opstelling speel ik nu 41212 - vanavond maar eens kijken wat ik allemaal kan instellen met die tactieken. Dan komen er sowieso 2 opstellingen bij om de boel naar om te gooien.
Zoek eigenlijk alleen nog een kopsterke spits voor naast Depay - heb daar nu Lacazette staan maar die is ook vrij klein. En twijfel om Fekir te vervangen door Ben Yedder IF. Iemand toevallig al ervaringen met Promes? Die kan natuurlijk ook linken met Promes dus ook een optie.
Qua opstelling speel ik nu 41212 - vanavond maar eens kijken wat ik allemaal kan instellen met die tactieken. Dan komen er sowieso 2 opstellingen bij om de boel naar om te gooien.
Zoek eigenlijk alleen nog een kopsterke spits voor naast Depay - heb daar nu Lacazette staan maar die is ook vrij klein. En twijfel om Fekir te vervangen door Ben Yedder IF. Iemand toevallig al ervaringen met Promes? Die kan natuurlijk ook linken met Promes dus ook een optie.
Ah niet gezien! Gebruik je overigens niet een Champions League format? Die kan namelijk niet aangepast worden, omdat Champions League bijna nooit overdag gespeeld wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:44:
Daar had ik al op gereageerd;) daar ligt het niet aan helaas.. Weet ook niet precies wat je bedoelt over welk stadion?
Ik wil fifa 19 kopen voor de ps4 met vvv cadeaukaarten.
Dat kan oa bij gamemania, maar die zijn veel te prijzig vind ik.
Andere opties?
Anders wordt het mp denk ik
Btw er is geen algemeen topic fifa 19? Of heb ik slecht gezocht op mijn mobiel?
Ik koop fifa 19 niet eerder dan komend weekend anders gaat het ten koste van het werk vrees ik
Andere opties?
Ik koop fifa 19 niet eerder dan komend weekend anders gaat het ten koste van het werk vrees ik
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 02-10-2018 10:22 ]
Ik heb het volgende team.
-----------------Ederson
Clyne--alderweireld--sanchez--Robertson
----Seri------Fernandinho------wijnaldum
Lucas(ucl)----Zaha----Rashford
Nu heb ik 200k te besteden.
Wie raden jullie aan?
Zelf zit ik aan Mane te denken en Firminho op Cam
Rashford op RW hopelijk krijgt hij dan genoeg teamgeest
-----------------Ederson
----Seri------Fernandinho------wijnaldum
Wie raden jullie aan?
Dit is hoe ik speel: https://www.futbin.com/19/squad/351314joey1990 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:22:
Ik heb het volgende team.
-----------------Ederson
----Seri------Fabinho------wijnaldum
Wie raden jullie aan?
433(4) BPL
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik krijg geen bal fatsoenlijk in de goal joh, dat schieten is zo verlept geworden.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Precies ik heb nu al meer ballen via de binnenkant paal gemaakt dan alle FIFA's hiervoor zo lijkt het wel.aDutchCow schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:42:
Ik krijg geen bal fatsoenlijk in de goal joh, dat schieten is zo verlept geworden.
Edit:
Vooral als je hard wil schieten nemen ze hem veelal met binnenkant voet in plaats van op de wreef.
[ Voor 15% gewijzigd door homernt op 02-10-2018 10:48 ]
Bij Intertoys/Bart smit kan dat ook.Harribo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:21:
Andere opties?
Ik vind het ook echt veel leuker dan fifa 18. alleen het schieten van afstand moet je wel met l2 doen of r1. normaal schot is altijd binnenkant voet.ErnstMid schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:48:
Vind het tot nu toe wel een schitterende fifa - voelt een stuk leuker aan dan 18.
Volgens mij kan je die dingen praktisch overal in leveren.Harribo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 10:21:
Andere opties?
Bol.com
bartsmit
gamemania
Nedgame
etc etc..
Ik had juist precies het tegenovergestelde. Alles voelde voor mij traag en log aan.ErnstMid schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:48:
Toen Carvajal, zonder dat ik hem bestuurd heb, in eens in kwam glijden een rode kaart pakte en een pingel tegen was voor mij de maat vol. Heb fifa 19 weer verkocht.
Mijn vrienden die nog wel spelen zijn wel blij, ben nu voor ongeveer 300k muntjes aan het verdelen.
Ik denk dat je dan beter Fifa 17 en 18 weer uit de kast kang aan halen en fijn voorin met G. jesus en aubamayang kan gaan spelen.Bean77 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
Ze mogen pacen nog wel meer buffen. Nu is het te weinig en alles is een soort van brei voetbal.
Ondertussen gaat het prima met mijn Fred investeren. Nagenoeg de verdubbelt in prijs inmiddels.
Ben blij dat er een keer wat anders verlangt word dan driehoekje in drukken en r2 inhouden en dubbel tap op de schiet knop...
Verwijderd
Gaan 86 gold kaarten nog in waarde omhoog of kun je het beter verkopen. Net Pjanic gekregen maar is nu maar 15k waard.
Weer mooi begonnen met FUT met een Bundesliga team in 4-4-2 formatie.
Hebben jullie nog leuke aanvullingen ? ik zat zelf te denken om Coman voor Ribery te doen.
en qua spitsen is het nog even uitzoeken. Muller doet het opzich goed maar ik mis snelheid.
https://www.futbin.com//19/squad/352924
Hebben jullie nog leuke aanvullingen ? ik zat zelf te denken om Coman voor Ribery te doen.
en qua spitsen is het nog even uitzoeken. Muller doet het opzich goed maar ik mis snelheid.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Wat is eigenlijk de beste manier om gold/packs te verdienen zonder er geld aan uit te geven?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
SBC'sSchuimpje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:40:
Wat is eigenlijk de beste manier om gold/packs te verdienen zonder er geld aan uit te geven?
Rivals
Squad battles
En dan alle basis dingen halen van FUT in ruil voor packs.
Burp
Ik heb Ribery altijd een draak van een speler gevonden in Fifa dus zou zeker voor Coman gaansten123 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:29:
Weer mooi begonnen met FUT met een Bundesliga team in 4-4-2 formatie.
Wat Wii4All zegt + Draft - als je online speelt is er meer te verdienen. Offline kun je uiteraard zelf de moeillijkheid instellen dus dan is alles winnen geen probleem. Daar zijn de prijzen echter wel lager.Schuimpje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:40:
Verwijderd
Hoe kan ik als ik een eigen toernooi maak niet met daglicht spelen? Ik kan alles aanpassen( niveau enz) behalve seizoen en tijd. Bij aftrap zie ik het wel maar als ik een toernooi speel dat kan ik geen tijd instellen. Vind op de dag spelen mooiere eruit zien dan savonds. Ik hoop dat iemand weet hoe dat komt. Thanks alvast.
Ik speel voornamelijk squad battles maar dat is net zo'n drama als fifa 18, na 1 helft weet je al wat de uitslag gaat wordenWii4all schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:41:
[...]
SBC's
Rivals
Squad battles
En dan alle basis dingen halen van FUT in ruil voor packs.
SBC's doe ik ook, is leuk om te doen.
Rivals: is daar echt wat mee te verdienen als je tot de categorie prutsers behoort? (fifa 18 divisie 6 ofzo)
Tot nu toe is mijn ervaring slecht, zeer traag allemaal, doelpunten maken is bijna onmogelijk
Kijk het nog even aan maar denk dat hij weer in de verkoop gaat
[ Voor 12% gewijzigd door jerommeke96 op 02-10-2018 13:06 ]
Squad battles doe ik tussendoor. Starten op beginner, snel minstens 5 goals maken en dan laten lopen en wat anders gaan doen, even tussendoor de tweede helft starten. Meestal pak je zo nog ongeveer 750-800 punten en heb je één keer per week toch nog wat pakjes.
PSN: Kjujay
Ik lees al een paar keer terug dat stamina in de Fifa erg belangrijk is. Welke competitie kan ik dan het beste aanhouden? Ik heb zojuist het volgende team gebouwd (iemand nog tips?).
https://www.easports.com/...Id=c1nttSEknOjOE:FFA19PS4
https://www.easports.com/...Id=c1nttSEknOjOE:FFA19PS4
"Vanaf 28-02-2018 is de papieren Boekenbon en VVV cadeaubon niet meer om te wisselen bij bol.com."
nedgame zal ik ff kijken, zie nog niets staan op hun site
Ik zit zelf in 4 en ben zeker geen hoogvlieger, de beloning vind ik best aardig.jerommeke96 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:42:
[...]
Ik speel voornamelijk squad battles maar dat is net zo'n drama als fifa 18, na 1 helft weet je al wat de uitslag gaat worden![]()
![]()
daar ben ik nu eigenlijk al weer klaar mee.
Rivals: is daar echt wat mee te verdienen als je tot de categorie prutsers behoort? (fifa 18 divisie 6 ofzo)
En het spel erg leuk omdat ik de meeste potjes gewaagd ben aan de tegenstand.
Welk niveau speel je dan?Kju schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:49:
Squad battles doe ik tussendoor. Starten op beginner, snel minstens 5 goals maken en dan laten lopen en wat anders gaan doen, even tussendoor de tweede helft starten. Meestal pak je zo nog ongeveer 750-800 punten en heb je één keer per week toch nog wat pakjes.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Volgens mij wel hoor. Ik speel nu in divisie 5 met rivals en eindig rank 1. Weet niet exact wat je krijgt voor de diverse ranks maar meen dat ik de beloningen wel prima vond. Veel hoef je er niet voor te doen want of je nu wint of verliest je krijgt gewoon wat puntjes.jerommeke96 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:42:
[...]
Ik speel voornamelijk squad battles maar dat is net zo'n drama als fifa 18, na 1 helft weet je al wat de uitslag gaat worden![]()
![]()
Tot nu toe is mijn ervaring slecht, zeer traag allemaal, doelpunten maken is bijna onmogelijk
Als ik daadwerkelijk squad battles speel dan zit ik op wereldklasse. Maar als ik passief speel zoals hierboven dan zet ik het op amateur. Wat skill moves, 90%+ met passing en 5 goals in de eerste helft en dan zit je op 750+ punten. Het komt zelden voor dat de CPU een tegengoal maakt.Ricloo86 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:15:
[...]
Ik zit zelf in 4 en ben zeker geen hoogvlieger, de beloning vind ik best aardig.
En het spel erg leuk omdat ik de meeste potjes gewaagd ben aan de tegenstand.
[...]
Welk niveau speel je dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 02-10-2018 13:18 ]
Je kunt voor de VVV-bon, het beste kijken bij de VVV-site zelf. Staat ook op die bon volgens mij, iets als: Kijk voor alle deelnemende winkels op www.....Harribo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:10:
"Vanaf 28-02-2018 is de papieren Boekenbon en VVV cadeaubon niet meer om te wisselen bij bol.com."
Misschien loont dat inderdaad nog meer dan gefrustreerd op legendarisch gescript alsnog verliezen.Kju schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:18:
[...]
Als ik daadwerkelijk squad battles speel dan zit ik op wereldklasse. Maar als ik passief speel zoals hierboven dan zet ik het op amateur. Wat skill moves, 90%+ met passing en 5 goals in de eerste helft en dan zit je op 750+ punten. Het komt zelden voor dat de CPU een tegengoal maakt.
Maar 750 is dan ook weer niet echt veel
Ik vind squad battles ook niet echt fantastisch - speel wel een paar potjes om een minimum aan punten te halen en wat skillmoves oid te oefenen. Ik vind rivals echt mooi, heb bijna alleen maar spannende potjes gehad en de beloningen zijn lang niet gek hoor. Hoor zelf ook tot de categorie prutsersjerommeke96 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:42:
[...]
![]()
Wat voor patch verwacht jij dan?joostmakaay schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:28:
Ik blijf mooi Squad Battles doen tot de eerste patch er is, verschrikkelijk saai, maar de skillgap is atm zo laag dat het net kop of munt is wie er met de overwinning vandoor gaat.
Verliezen op wereldklassen levert me minder punten op dacht ik..Ricloo86 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:33:
[...]
Misschien loont dat inderdaad nog meer dan gefrustreerd op legendarisch gescript alsnog verliezen.
Maar 750 is dan ook weer niet echt veel
Ja zou goed kunnen, volgens mij 200 a 400 ofzo.Kju schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:34:
[...]
Verliezen op wereldklassen levert me minder punten op dacht ik..
Hebben jullie de goal van Koen Weijland gezien met Cruijf,
wow ....
https://twitter.com/KoenWeijland/status/1046890761747386369
wow ....
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dit vind ik dus echt zonde aan FIFA. Het ziet er totaal niet realistisch uit als je allemaal random skills achter elkaar spamt.Mars18 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:45:
wow ....
Voor 750 kun je ook verliezen op LegendaryKju schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:18:
[...]
Als ik daadwerkelijk squad battles speel dan zit ik op wereldklasse. Maar als ik passief speel zoals hierboven dan zet ik het op amateur. Wat skill moves, 90%+ met passing en 5 goals in de eerste helft en dan zit je op 750+ punten. Het komt zelden voor dat de CPU een tegengoal maakt.
Moet zeggen dat ik FUT Rivals wel een aangename toevoeging vind. Je wordt echt op skill punten gematched en ik heb al een paar leuke wedstrijden gespeeld zonder dat FIFA dacht ik laat het andere team winnen (of vice versa)
[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 02-10-2018 13:52 ]
Ja maar dan kan ik niet passief spelen en ondertussen andere dingen doenbvbal79 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:49:
[...]
Voor 750 kun je ook verliezen op Legendarybij verlies hark ik toch wel zo'n 800 punten binnen (en bij elke doelpunt nog meer)
Helemaal eens! Dit haalt alle 'realisme' uit het spel. Gelukkig is deze versie al een stuk beter dan Fifa 18.Shreddaaa schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:49:
[...]
Dit vind ik dus echt zonde aan FIFA. Het ziet er totaal niet realistisch uit als je allemaal random skills achter elkaar spamt.
als je passief speelt kun je ook verliezen en andere dingen doen..desnoods zet je hem op ultimateKju schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:51:
[...]
Ja maar dan kan ik niet passief spelen en ondertussen andere dingen doen
Daar heb je wel gelijk in Ik zal het straks proberen op ultimate. Heeft ook meer te maken met zo min mogelijk tegengoals krijgen dat ik het op amateur zetbvbal79 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:53:
[...]
als je passief speelt kun je ook verliezen en andere dingen doen..desnoods zet je hem op ultimateHet is zelfs nog passiever, want je hoeft niet 5x te scoren.
Verwijderd
Gister de meeste hybrid SBCS gedaan (laatste 2 loyalty nodig)
Packte Kane en nog wat redelijke spelers rond de 30/20 k eruit
Lucas POTM kreeg ik Bonnuci en Fernandinho uit.
Gaat prima zo!
Packte Kane en nog wat redelijke spelers rond de 30/20 k eruit
Lucas POTM kreeg ik Bonnuci en Fernandinho uit.
Gaat prima zo!
heeft hij em uiteindelijk gepacked gisteren?Mars18 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:45:
wow ....
Bij nedgame accepteren ze alleen de oude papieren vvv bonnen. Hun systeem is nog niet aangepast aan de vvv cadeaukaarten 
Ik zoek verder
Ik zoek verder
Maar uhmm... begrijp ik het verkeerd of heb je nu bij bol.com waar ze de papieren versie niet meer accepteren maar de nieuwe wel, en bij Nedgame net andersom. Dan heb je bij een van de twee toch prijs?Harribo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:04:
Bij nedgame accepteren ze alleen de oude papieren vvv bonnen. Hun systeem is nog niet aangepast aan de vvv cadeaukaarten
Ik zoek verder
Ik heb iets tegen bol.com, oplichters en storen mij teveel met reclame, whatever. trouwens moet ik gaan uitzoeken hoe dat daar werkt.ErnstMid schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:07:
[...]
Maar uhmm... begrijp ik het verkeerd of heb je nu bij bol.com waar ze de papieren versie niet meer accepteren maar de nieuwe wel, en bij Nedgame net andersom. Dan heb je bij een van de twee toch prijs?
Bart smit accepteert ook geen vvv.
Maar intertoys wel, dus daar halen!
Haha, lekker gefundeerd.Harribo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:10:
[...]
Ik heb iets tegen bol.com, oplichters en storen mij teveel met reclame, whatever. trouwens moet ik gaan uitzoeken hoe dat daar werkt.
Je weet dat reclames zijn obv jou interesses he
Das toch de bedoeling dat je vooral tegen mensen van je eigen niveau speelt. Op dit moment vind ik nog te veel van het één en het ander. Ik verlies met 4-1 en volgende potje win ik met 6-1 dat zal hopelijk nog wel uitkristalliseren.joostmakaay schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 22:28:
Je speelt tegen mensen van ongeveer hetzelfde niveau dus prutser bij prutserjerommeke96 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:42:
[...]
![]()
Gok erop dat hazard de volgende potm wordt.. effe wat investments gedaan! Tot nu toe zijn de meeste nog goed gegaan :-D
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
En wat zijn de investments dan?Korkss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:59:
Gok erop dat hazard de volgende potm wordt.. effe wat investments gedaan! Tot nu toe zijn de meeste nog goed gegaan :-D
uhm... dat is een behoorlijke gok aangezien het 2 oktober isKorkss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:59:
Thx dan gaan we dat maar eens proberen.stomley schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:49:
[...]
Je speelt tegen mensen van ongeveer hetzelfde niveau dus prutser bij prutserde beloningen zijn beter dan sb vind ik. Ben nu rang 2 in divisie 5 en als je voor coins kies is dat 30k tot 40k ofzo?
Vandaag maar begonnen en in divisie 6 terecht gekomen na 1-1 /1-1 / 1-0/ 0-2 en 0-1.
Kansen creëren lukt me maar niet mn spelers worden gewoon ingehaald nadat ik een steekbal heb gegeven. Bal aan nemen duurt zo lang dat er gelijk een verdediger op zit .
Dat zit je goed met je gok. Hazard wordt het.ErnstMid schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:03:
[...]
uhm... dat is een behoorlijke gok aangezien het 2 oktober is
Belgen gok ik
Kan geen kwaad om een aantal Cech IF op te pikken. Goedkoopste PL IF nu.
Hmm nog speciale Belgen dan?Vissert schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:17:
[...]
Belgen gok ik![]()
Kan geen kwaad om een aantal Cech IF op te pikken. Goedkoopste PL IF nu.
Cech ga ik er ook 2 van kopen, en zet er 1 in mijn team.
Ja ik loop te lullen - even een maandje vergistllovesoccerx7 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:12:
[...]
Dat zit je goed met je gok. Hazard wordt het.
Klopt, kan veel gebeuren maar die jongen is op het moment onnavolgbaar in de PL. Enja gokken hoort erbij he, als ie het wel wordt zit ik er warmpjes bij. Plus voor de prijzen waar ik nu voor kan in slaan ist niet eens een hele erge gok qua coinsErnstMid schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:03:
[...]
uhm... dat is een behoorlijke gok aangezien het 2 oktober is
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Toch kan je je winst er pas over een maand uithalen..Korkss schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:44:
[...]
Klopt, kan veel gebeuren maar die jongen is op het moment onnavolgbaar in de PL. Enja gokken hoort erbij he, als ie het wel wordt zit ik er warmpjes bij. Plus voor de prijzen waar ik nu voor kan in slaan ist niet eens een hele erge gok qua coins
Terwijl over 2 week die spelers die je nu gekocht hebt ook nog wel goedkoop zijn.
Ondertussen kan je in die 2 week die coins beter gebruiken om mee te handelen.
Maar dat is mijn kijk er op, ik kan er ook naast zitten.
Je hebt een punt, feit is (voor mij) dat ik long term investments maak (meer gokjes en weetjes) en met een deel shortterm handel. Mijn team staat al, dus daar hoeven geen coins meer in voorlopig. De weetjes baseer ik op vorige fifa’s dus ik verwacht dat dit weer zo gaat zijn. (Icon sbc’s, screamcards, league sbc’s, marquee matches, st patricksday etc etc) Dat zijn toch meestal zekerheidjes en weet je al wat je moet doen voor die sbc’s.fifanoob schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:14:
[...]
Toch kan je je winst er pas over een maand uithalen..
Terwijl over 2 week die spelers die je nu gekocht hebt ook nog wel goedkoop zijn.
Ondertussen kan je in die 2 week die coins beter gebruiken om mee te handelen.
Maar dat is mijn kijk er op, ik kan er ook naast zitten.
ah oke, ik snap je 
Ik zelf heb nu 300k kan wel wat spelers gaan kopen voor mijn team maar ik vind mijn team zo wel in orde.
Ik wil doorsparen voor Cruijff! En wil dus die 300k gebruiken om wat duurdere investeringen te doen..
Ik heb nu een speler die steeds koop voor rond de 500/600 en verkoop voor ongeveer 1400..
Leuke verdiensten maar ik zoek nu eigenlijk een speler die een nulletje duurder is en die een nulletje extra oplevert...
iemand tips?
Ik zelf heb nu 300k kan wel wat spelers gaan kopen voor mijn team maar ik vind mijn team zo wel in orde.
Ik wil doorsparen voor Cruijff! En wil dus die 300k gebruiken om wat duurdere investeringen te doen..
Ik heb nu een speler die steeds koop voor rond de 500/600 en verkoop voor ongeveer 1400..
Leuke verdiensten maar ik zoek nu eigenlijk een speler die een nulletje duurder is en die een nulletje extra oplevert...
iemand tips?
Buy low, Sell Highfifanoob schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:30:
ah oke, ik snap je
iemand tips?
Bart smit = intertoysHarribo schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:10:
[...]
Ik heb iets tegen bol.com, oplichters en storen mij teveel met reclame, whatever. trouwens moet ik gaan uitzoeken hoe dat daar werkt.
Handelen in OTW kaarten heb ik altijd een mooie bezigheid gevondenfifanoob schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:30:
ah oke, ik snap je
iemand tips?
edit: woordje vergeten
(Ja, ik heb geGoogled... Kan hem niet vinden)
Heeft iemand de link van het EA forum waar de goedkopere IF's worden aanbevolen en tips worden gegeven over IF trading? Vorig jaar heb ik hem een aantal keer voorbij zie komen.
Heeft iemand de link van het EA forum waar de goedkopere IF's worden aanbevolen en tips worden gegeven over IF trading? Vorig jaar heb ik hem een aantal keer voorbij zie komen.
Is er simpel. Inkopen voor discard prijzen en verkopen voor de helft meer. Minimaal 10 en listen voor verschillende prijzen. In de week na de TOTW gaan ze stijgen.PetrCech_3 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:07:
(Ja, ik heb geGoogled... Kan hem niet vinden)
Neem wel eentje uit een bekende league en een goede nationaliteit.
Deze week zou je bv IF cech kunnen doen, die zal echt wel in waarde stijgen. Heb er gisteren 3 gekocht voor 12000, zie dat de prijzen weer stijgen. Dus blijkbaar is maandag het dieptepunt van de prijzen.
Ik heb ook nu 10x Ibisevic genomen uit de Bundesliga. gekocht voor discard 10.000 en nu gelist voor 14.000,
En dit herhaal je zo elke week. Je moet dus wel wat coins hebben om te investeren.