Ik speel met een ligue 1 team en ook een ligue 1 reserve team. Wissel ze steeds af omdat ik op 99 fitness wil beginnen iedere keer. Zal ze vanavond even posten. Moet nu aan het werk.Fraaank schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:59:
Lees bijna niemand over de Ligue 1. Speel daar momenteel mee, 2 spelers uit LaLiga maken het eigenlijk een hybrid. Nog meer mensen die met Ligue 1 spelen?
Over het algemeen kopen nadat ze een slechte wedstrijd hebben gespeeld in het echt. Verkopen net voordat het TOTW bekend wordt gemaakt, of net erna als je zeker weet dat die erin zit.bvbal79 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:59:
Ik probeer dat OTW investeren te begrijpen...maar de spelers van nu zijn niet geweldig. Wanneer moet je deze spelers nu kopen?
Dit dus. Wel handig, want ik wilde Felipe Anderson OTW kopen. Dit bedacht ik me 's avonds, niet gekocht. Zit ik MOTD te kijken....gloeiende gloeiende...Thomas18GT schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:59:
[...]
Over het algemeen kopen nadat ze een slechte wedstrijd hebben gespeeld in het echt. Verkopen net voordat het TOTW bekend wordt gemaakt, of net erna als je zeker weet dat die erin zit.
Yep, alleen maar L1 hier. Vorig jaar had ik ook een full L1 team (ok, met 2 Icons dan...maar normale spelers allemaal L1). Dit jaar ga ik weer voor een volledig (special) L1 teamFraaank schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:59:
Lees bijna niemand over de Ligue 1. Speel daar momenteel mee, 2 spelers uit LaLiga maken het eigenlijk een hybrid. Nog meer mensen die met Ligue 1 spelen?
PSN: Maichel
Nice! Show me ce team!Maichel schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:10:
[...]
Yep, alleen maar L1 hier. Vorig jaar had ik ook een full L1 team (ok, met 2 Icons dan...maar normale spelers allemaal L1). Dit jaar ga ik weer voor een volledig (special) L1 team
Depay - balotelli
Fekir
Coman di Maria
Rabiot
kurzawa lenglet laporte Lala IF
Mandanda
Op dit moment mn franse/L1 team
Fekir heeft voor mijn gevoel een wat matige stamina. Balotelli is even uitproberen om depay op wat fatsoenlijke chem te krijgen. Zat er aan te denken om evt Promes te halen voor de linkerkant, maar die is nog net wat te duur om zo even te proberen.
Fekir
Coman di Maria
Rabiot
kurzawa lenglet laporte Lala IF
Mandanda
Op dit moment mn franse/L1 team
[ Voor 50% gewijzigd door ErnstMid op 01-10-2018 09:30 ]
Nou, mijn eerste weekend FIFA 19 erop zitten. Wat packs gehaald voor wat FIFA coins, maar echt maar 1 84+. Ook gekregen packs niet veel bijzonders. Heb nu een sloot (200+) spelers in de club zitten en een Spaans elftal opgezet. Rating 82 met chem 100.
Wat me opvalt is dat sommige SBC niet voltooien. Ik heb via futbin dan bijvoorbeeld de selectie samengesteld waarmee mensen ook challenges voltooid hebben, maar ik kom niet verder dan Chemistry 29 terwijl ik 30 nodig heb, of 91 terwijl ik 99 nodig heb... heel apart (zal wel iets fout doen).
Verder wel leuke gameplay, eerste chapter van The Journey gedaan, dat is meer van hetzelfde, maar wel geinig gedaan weer met Kim, Danny en Alex.
Wat me opvalt is dat sommige SBC niet voltooien. Ik heb via futbin dan bijvoorbeeld de selectie samengesteld waarmee mensen ook challenges voltooid hebben, maar ik kom niet verder dan Chemistry 29 terwijl ik 30 nodig heb, of 91 terwijl ik 99 nodig heb... heel apart (zal wel iets fout doen).
Verder wel leuke gameplay, eerste chapter van The Journey gedaan, dat is meer van hetzelfde, maar wel geinig gedaan weer met Kim, Danny en Alex.
Dat zal met loyalty te maken hebben. Per SBC op Futbin staat er ook bij op loyalty nodig is(dat groene schildje).Tarz schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:59:
Nou, mijn eerste weekend FIFA 19 erop zitten. Wat packs gehaald voor wat FIFA coins, maar echt maar 1 84+. Ook gekregen packs niet veel bijzonders. Heb nu een sloot (200+) spelers in de club zitten en een Spaans elftal opgezet. Rating 82 met chem 100.
Ik heb helaas ook al 20 losses door 2x een aantal spelers 10 wedstrijden moeten laten spelen(single player season wedstrjid gelijk na de aftrap(moet echt na) te quitten. Dan krijg je snel 10 wedstrijden op een speler en heeft hij loyalty en dus 1 puntje meer.
Dan hebben die spelers geen loyalty, wat +1 chemistry geeft.Tarz schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:59:Ik heb via futbin dan bijvoorbeeld de selectie samengesteld waarmee mensen ook challenges voltooid hebben, maar ik kom niet verder dan Chemistry 29 terwijl ik 30 nodig heb, of 91 terwijl ik 99 nodig heb... heel apart (zal wel iets fout doen).
Edit:Te laat
je kunt ook gewoon op de ps knop drukken en dan netwerk en dan internetverbinding vinkje uitzettenTerranova schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:11:
[...]
Dat zal met loyalty te maken hebben. Per SBC op Futbin staat er ook bij op loyalty nodig is(dat groene schildje).
Ik heb helaas ook al 20 losses door 2x een aantal spelers 10 wedstrijden moeten laten spelen(single player season wedstrjid gelijk na de aftrap(moet echt na) te quitten. Dan krijg je snel 10 wedstrijden op een speler en heeft hij loyalty en dus 1 puntje meer.
ik speel altijd 10 keer tegen team of the week. Je speelt 1 minuut de game. Dan zet je internet uit en ga je weer naar FIFA. Je ziet de game opnieuw inloggen en je hebt 1 wedstrijd erbij. Duurt ongeveer 20 minuten voordat je loyalty binnen is (10 games). Mooiste is dat je dan geen 10 losses bijgeschreven hebt
Denken jullie de 1e Weekend League te halen?
Heb nu 1100 punten van de 2000, bang dat ik het niet ga halen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik zit op 1300 nog wat. Ga t zeker wel redden denk ik. 65 punten per potje, dus stel dat ik de helft win dan kost t me nog 22 potjes.Mars18 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:16:
Moet te doen zijn toch?
Dat betekent dat ik met een aantal spelers (of een heel team) 10 potjes moet spelen om een SBC binnen te halen die me 1 pack geeft met waarschijnlijk niks nuttigs erinTerranova schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:11:
[...]
Dat zal met loyalty te maken hebben. Per SBC op Futbin staat er ook bij op loyalty nodig is(dat groene schildje).
Hmmm, is dat de tijd/investering waard?
helaas wel, maar er zijn ook teams te vinden op futbin waar loyalty niet persé nodig is(is ook een filter op die pagina). Alleen zijn die teams vaak wel duurder.Tarz schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:24:
[...]
Dat betekent dat ik met een aantal spelers (of een heel team) 10 potjes moet spelen om een SBC binnen te halen die me 1 pack geeft met waarschijnlijk niks nuttigs erin
Hmmm, is dat de tijd/investering waard?
Voor mij is het vaak niet zo'n probleem die loyalty. Meestal als ik een team heb gaan de meeste coins in packs. Dus ik heb honderden spelers is mijn club, maakt het wel makkelijk met de SBC's. Spelers uit packs krijgen namelijk direct loyalty.
Hoe maken jullie winst met handelen? ik koop zivkovic inkoop 450 en verkoop voor 1100. dat gaat best lekker. Iemand anders nog andere tips? heb nu 280k aan coins.
Hier inmiddels ook de eerste wedstrijden erop zitten in Fifa 19. Toch nog wel ff wennen aan het hele schieten. Merk dat ik toch nog vaak druk voor een low driven, maar dat gaat dus nie
.
Kwa packs in het begin wat packs gekocht, alleen helaas daaruit niets leuks gekregen.
Vanochtend de packs geopend van de SB komt 89 Isco eruit.
Toch leuk.
En voor de release vanuit de app in 1 van de packs Icardi gehaald, deze verkocht om daarna wat SBC's op te lossen.
Kwam team nog niet heel veel bijzonders staan, deze week maar eens een leuke basis proberen op te zetten.
Kwa packs in het begin wat packs gekocht, alleen helaas daaruit niets leuks gekregen.
Vanochtend de packs geopend van de SB komt 89 Isco eruit.
Toch leuk.
En voor de release vanuit de app in 1 van de packs Icardi gehaald, deze verkocht om daarna wat SBC's op te lossen.
Kwam team nog niet heel veel bijzonders staan, deze week maar eens een leuke basis proberen op te zetten.
Als je in een hogere divisie komt op basis van je skill rating, dan gaan je aantal punten per potje ook omhoog.Shreddaaa schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:19:
[...]
Ik zit op 1300 nog wat. Ga t zeker wel redden denk ik. 65 punten per potje, dus stel dat ik de helft win dan kost t me nog 22 potjes.
Moet te doen zijn toch?
Het lijkt een stevige grind tenzij je D1-3 speelt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mensen die op PC spelen? Ik ga binnenkort wat Casual FUT toernooitjes organiseren op Twitch. Interesse om mee te doen? Voeg me toe op Origin NICKS_AANTWITCH of join even m'n discord: https://discord.gg/P7xQqZX we hebben al redelijk wat interesse
Tot donderdag avond de tijd voor kwali ?Shreddaaa schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:19:
[...]
Ik zit op 1300 nog wat. Ga t zeker wel redden denk ik. 65 punten per potje, dus stel dat ik de helft win dan kost t me nog 22 potjes.
Moet te doen zijn toch?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Heb het inmiddels al gehaald. Zit al weer op 400 nog wat nu.Mars18 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:16:
ik zit op 1600. maar nog zat tijd toch? moet lukkenVerwijderd schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:46:
[...]
Heb het inmiddels al gehaald. Zit al weer op 400 nog wat nu.
Ik weet niet of dit hier al is behandeld, maar na bijna een week FIFA 19 te hebben gespeeld, kan ik nog steeds niet de transfermarkt betreden op de FUT web app. Ik krijg het bericht:
Blijf FUT19 op Xbox One spelen om toegang tot de transfermarkt te ontgrendelen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang kan dit duren?
Alvats bedankt.
Alvats bedankt.
Verwijderd
Moet lukken idd. Had alleen wat meer tijd geinvesteerd om beter in deze game te wordenshabalala schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:48:
[...]
ik zit op 1600. maar nog zat tijd toch? moet lukken
Heb je wel al gespeeld op de Xbox One?RouwersJ schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:14:
Ik weet niet of dit hier al is behandeld, maar na bijna een week FIFA 19 te hebben gespeeld, kan ik nog steeds niet de transfermarkt betreden op de FUT web app. Ik krijg het bericht:
Alvats bedankt.
Zo ja, dan is je account gebanned van de WebApp omdat je vorig jaar iets 'verkeerds' hebt gedaan. Je kan in beroep gaan door EA support te mailen.
Ik heb nu bijna een week FUT gespeeld. Dit is het eerste jaar dat ik FUT speel (wel elk jaar gewoon FIFA gekocht en gespeeld).chengbondkwok schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:17:
[...]
Heb je wel al gespeeld op de Xbox One?
Zo ja, dan is je account gebanned van de WebApp omdat je vorig jaar iets 'verkeerds' hebt gedaan. Je kan in beroep gaan door EA support te mailen.
Ergens vind ik dit wel tof, de D1 - D3 spelers zijn gewoon geschikt voor de WL. Merkte zelf dat ik daar toch echt te kort kwam voor een deftige rang, zeker omdat ik ook niet heel veel fifa speel.Bossie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:42:
[...]
Als je in een hogere divisie komt op basis van je skill rating, dan gaan je aantal punten per potje ook omhoog.
Het lijkt een stevige grind tenzij je D1-3 speelt.
Nu is het eigenlijk verplicht voor laag geplaatste divisie spelers, om flink tijd in de game te stoppen, zodat je beter wordt en dan als beloning WL kan spelen. Mocht je het niet halen, jammer, maar alsnog leuke rewards via rivals gehaald toch?!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Nu twijfel ik Icardi of Immobile voor in de spits in mijn serie A team?
Leuk is dat hé. Ik heb jarenlang FUT op de de Xbox gespeeld, vorig jaar op de PS4(wel zelfde onderliggende EA account) en mijn transfermarkt is ook nog geblokkeerd...RouwersJ schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:21:
[...]
Ik heb nu bijna een week FUT gespeeld. Dit is het eerste jaar dat ik FUT speel (wel elk jaar gewoon FIFA gekocht en gespeeld).
Immobile of anders nog Higuain. Icardi valt dit jaar zwaar tegen.heppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:34:
ik heb gomez gekocht van Napoli dacht ik. Wel klein maar super snel en behendig. Naast hem heb ik POTM lucas. Op de bank el shaarawy en ook kessie (beide OP als je het mij vraagt). Nog iemand met een serie a team dusheppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:34:
lukaku als LM is ook prima! sterk en snel! Wat is je team verder?
[ Voor 4% gewijzigd door harrybeuker op 01-10-2018 12:11 ]
Zal je willen laten weten als je 1 van hun hebt gekocht en hoe ze bevallen?heppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:34:
Speel nu zelf met Belotti en Martinez in de spits met Gomez erachter.
Wil zelf Martinez gaan vervangen door een betere speler.
Belotti is trouwens ook een beest van een spits, als je een goedkopere variant zoekt dan is dit zeker een optie!
Ik ben wel benieuwd naar wat serie a teams van de mensen hier. Ik speel nu 442 zonder enige custom tactics. Elke keer als ik daar mee ga prutsen (zoals in fifa18) dan gaat het mis. Ik wacht nog even af tot er echt goede tacs gepost worden
Aanvalslinie ziet er nu zo bij mij uit,
CAM Borja Valero
LS Mandzukic RS ?
Wil Borja misschien vervangen voor Mertens en dus nog een nieuwe spits of misschien ook Mandzukic vervangen..
CAM Borja Valero
LS Mandzukic RS ?
Wil Borja misschien vervangen voor Mertens en dus nog een nieuwe spits of misschien ook Mandzukic vervangen..
Moet je niet een aantal challenges afronden om de market te unlocken? Dat was bij mij het gevalRouwersJ schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:14:
Alvats bedankt.
Ik zou toch met een Lange spits spelen en een snelle kleine spits Mertens of Gomez.heppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:15:
Aanvalslinie ziet er nu zo bij mij uit,
Borja Valero
Mandzukic ?
En dan nog een Icardi/Immobile/higuain
Heeft iemand een idee waarvoor het refresh icon rechtsboven in de mobiele app dient? Die soort player card met een refresh pijltje er in. Als ik er op druk loopt het nummer op het icoontje steeds verder op omhoog ?
Belotti misschien naast Mandzukic en Mertens op CAM..Jekke schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:08:
[...]
Zal je willen laten weten als je 1 van hun hebt gekocht en hoe ze bevallen?
Speel nu zelf met Belotti en Martinez in de spits met Gomez erachter.
Wil zelf Martinez gaan vervangen door een betere speler.
Belotti is trouwens ook een beest van een spits, als je een goedkopere variant zoekt dan is dit zeker een optie!
Ik speel(PS4) nu met een Ligue 1 team en wacht af totdat de betere spelers van de Serie A wat goedkoper zijn geworden. ik speel 4-3-2-1 met de volgende spelers:
Traore (IF), Depay, Di Maria
Payet, Rabiot, Cyprien
Mendy ,Perrin, Kehrer, Rafael
Om te beginnen is dit wel een fijn team met van alles wat, Payet is echt een meester met afstandschoten en geeft echt een goede lange pas op Depay en Traore, Rabiot is meer de controlleur met zijn gemiddeld goede stats voor niet veel geld. verder zijn Depay en Di Maria 5-star skilled wat wel leuk is bij 1op1 situaties. Ik zat er ook aan te denken om een team te maken uit de Turkse Superliga, veel goede spelers voor weinig, Queresma, Pepe etc. maar daar mis ik eigelijk een goede spits in de competitie.
Traore (IF), Depay, Di Maria
Payet, Rabiot, Cyprien
Mendy ,Perrin, Kehrer, Rafael
Om te beginnen is dit wel een fijn team met van alles wat, Payet is echt een meester met afstandschoten en geeft echt een goede lange pas op Depay en Traore, Rabiot is meer de controlleur met zijn gemiddeld goede stats voor niet veel geld. verder zijn Depay en Di Maria 5-star skilled wat wel leuk is bij 1op1 situaties. Ik zat er ook aan te denken om een team te maken uit de Turkse Superliga, veel goede spelers voor weinig, Queresma, Pepe etc. maar daar mis ik eigelijk een goede spits in de competitie.
Dat verandert hoe de kaarten van spelers eruit zien. Je hebt 4 schermen, o.a. spelerstats, club info, contracten en fitheid kan je daarmee toggelen.Nipje schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:20:
Heeft iemand een idee waarvoor het refresh icon rechtsboven in de mobiele app dient? Die soort player card met een refresh pijltje er in. Als ik er op druk loopt het nummer op het icoontje steeds verder op omhoog ?
Heb 124k voor een nieuwe spits en een nieuwe CAM te besteden roept u het maar.. wel serie A
Zaza proberen, fysiek sterk en een goede kopper.Ik gebruik m in 433 (4)heppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:34:
Ik speel nu hier mee:harrybeuker schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:12:
Ik ben wel benieuwd naar wat serie a teams van de mensen hier. Ik speel nu 442 zonder enige custom tactics. Elke keer als ik daar mee ga prutsen (zoals in fifa18) dan gaat het mis. Ik wacht nog even af tot er echt goede tacs gepost worden
https://www.futhead.com/19/squads/170645/
Van De Sciglio heb ik wel de CL versie.
Zat zelf te denken aan Florenzi als RA en een nieuwe spits ipv Martinez.
Mertens bevalt super hier. Wel in combinatie met een fysieke spitsheppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:25:
Heb 124k voor een nieuwe spits en een nieuwe CAM te besteden roept u het maar.. wel serie A
Bedoel de rating die je opbouwd in je divissie
Volgende keer even lezen wat de veranderingen zijn als je app de eerste keer opent en niet gelijk de tekst wegdrukken....Nipje schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:20:
En hoger dan 4 gaat hij niet...
Zoals?roybr schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:50:
[...]
Mertens bevalt super hier. Wel in combinatie met een fysieke spits
Heb je het nu over rating of rank?Mars18 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:52:
[...]
Bedoel de rating die je opbouwd in je divissie
Winst = stijgen, verlies = dalen. Naar mijn weten zit er geen 'reset' op. Aan de hand van je eerste paar potjes kom je in een bepaalde 'divisie' met een aantal punten en die varieert op basis van je prestaties
hier hetzelfde verhaal ik heb nu 50 Games gespeeld maar mij transfer markt blijft ook geblokkeerd (PS4)Terranova schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:37:
[...]
Leuk is dat hé. Ik heb jarenlang FUT op de de Xbox gespeeld, vorig jaar op de PS4(wel zelfde onderliggende EA account) en mijn transfermarkt is ook nog geblokkeerd...
Erg klote omdat ik normaal alleen handel via de app
Hoop dat ze hier snel iets aan doen.
Ik had overigens op de PC versie direct toegang tot de transfermarkt
Na een week handelen en spelen en gister 1e packluck met Aubameyang dit team bij elkaar gekregen. Nu sparen voor de volgende aankoop. Wie raden jullie aan voor mijn team? Jammer dat de linksback in PL niet super is.
Bevalt ie? Ik zoek dus nog een goeie spits nu ik Higuain heb verkocht.
Probeer Zaza eens, spotgoedkoop en meer stats dan immobileheppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:12:
[...]
Bevalt ie? Ik zoek dus nog een goeie spits nu ik Higuain heb verkocht.
Goede CAM denk ik idd Mertens. Dat slokt je budget aardig op.roybr schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:50:
[...]
Mertens bevalt super hier. Wel in combinatie met een fysieke spits
Kan je Icardi in de spits zetten of goedkopere optie Mandzukic... kan je met de rest even doorsparen.
wijze woorden
Een maat van mij heeft zijn promo code naar mij doorgestuurd waarmee je 5 pakketten unlocked (1 per week)
Kan ik die zonder problemen invoeren? Ik ga die van mezelf ook nog invoeren, dus zouden dan 2 code's zijn...
Of heb ik op deze manier kans op een ban?
Kan ik die zonder problemen invoeren? Ik ga die van mezelf ook nog invoeren, dus zouden dan 2 code's zijn...
Of heb ik op deze manier kans op een ban?
Lijkt wel op mijn team.RobPete89 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:10:
Na een week handelen en spelen en gister 1e packluck met Aubameyang dit team bij elkaar gekregen. Nu sparen voor de volgende aankoop. Wie raden jullie aan voor mijn team? Jammer dat de linksback in PL niet super is. [Afbeelding]
Ik zou Fernandinho als eerste vervangen. Kijk daar vooral naar een speler met veel stamina. Ik heb zelf daar Kante lopen. Realiseer wel dat elke upgrade aan je team nu echt veel gaat kosten en je wel richting icons moet gaan denken.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
https://www.easports.com/...Id=APLu96BonOiXi:FFA19PS4harrybeuker schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:12:
Speelt heerlijk!
Ik zeg Hamsik op CAM en Mertens in de spitsheppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:25:
[ Voor 21% gewijzigd door Thomas18GT op 01-10-2018 14:18 ]
Hamsik die was ik helemaal vergeten, denk dat het dan zo word;Thomas18GT schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:12:
[...]
https://www.easports.com/...Id=APLu96BonOiXi:FFA19PS4
Speelt heerlijk!
[...]
Ik zeg Hamsik op CAM en Mertens in de spits
CAM: Hamsik
LS: Mandzukic of Zaza RS: Mertens
Speel in de volgende formatie 4-1-2-1-2 (2)
Hoe speel jij dan in je 4-3-3(4)? Ik kan er namelijk niet heel veel mee creerenThomas18GT schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:12:
[...]
Speelt heerlijk!
[...]
Mensen die Griezman hebben? die heb ik en speelt echt lekker. samen naast zapate, die kopsterk is.
Creatie gebeurt meestal vanuit het middenveld. Voorin heb je een sterke afronder nodig. Daarom speel ik zelf 4-4-1-1 [2]sirkeith schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:36:
[...]
Hoe speel jij dan in je 4-3-3(4)? Ik kan er namelijk niet heel veel mee creerenHeb je iets meer info / tips?
hmmm Hamsik op CAM. Ook een leuk alternatief.Thomas18GT schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:12:
[...]
Speelt heerlijk!
[...]
Heb Hamsik op CM.. kan er wel een CAM van maken, maar dan moet ik weer op zoek naar een sterke CM.....
Anderzijds kan ik dan ook Pjanic CAM maken.... alleen moet ik weer sparen voor een sterke CM... Matuidi misschien?
keuzes keuzes keuzes...
wijze woorden
Die formatie gebruik ik eigenlijk elke Fifa weer, veel over de vleugels, maar toch ook de mogelijkheid om door het midden te komen met de CAM. De spits is bij mij wel bijna de enige die scoort, in dit geval Higuain, daarna ook wel wat afstandschoten, daar moet je wat mij betreft dus op letten bij een CAM (longshots).sirkeith schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:36:
[...]
Hoe speel jij dan in je 4-3-3(4)? Ik kan er namelijk niet heel veel mee creerenHeb je iets meer info / tips?
Allan is een beest op CMValandil schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 15:01:
[...]
Creatie gebeurt meestal vanuit het middenveld. Voorin heb je een sterke afronder nodig. Daarom speel ik zelf 4-4-1-1 [2]
[...]
hmmm Hamsik op CAM. Ook een leuk alternatief.
Heb Hamsik op CM.. kan er wel een CAM van maken, maar dan moet ik weer op zoek naar een sterke CM.....
Anderzijds kan ik dan ook Pjanic CAM maken.... alleen moet ik weer sparen voor een sterke CM... Matuidi misschien?
keuzes keuzes keuzes...
Pjanic en Hamsik zijn wat mij betreft allebei te slap om als CM te dienen, maar misschien dat dat in een 4411 anders is omdat je meer middenvelders hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Thomas18GT op 01-10-2018 15:08 ]
Verwijderd
Eerste starters squad is af. Maar 11k gekost, wel tevreden mee.
https://www.futbin.com/19/squad/41186
Ok, ga ik die eens kopen en uitproberen.
Dan de vraag: Hamsik of Pjanic op CAM. Neig naar Hamsik met name vanwege zijn schotkracht
update: gekocht! Ook gelijk De Rossi opgepikt als standin.... ook hem uitproberen.
[ Voor 13% gewijzigd door Valandil op 01-10-2018 15:52 ]
wijze woorden
Naar mijn weten zit er een wekelijkse reset op de rank....ErnstMid schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:01:
[...]
Winst = stijgen, verlies = dalen. Naar mijn weten zit er geen 'reset' op. Aan de hand van je eerste paar potjes kom je in een bepaalde 'divisie' met een aantal punten en die varieert op basis van je prestaties
Ik twijfel tussen Griezmann en Suárez....shabalala schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:37:
Mensen die Griezman hebben? die heb ik en speelt echt lekker. samen naast zapate, die kopsterk is.
Het is heel eenvoudig: na 5 potjes kom je in een divisie, daar blijf je minimaal een week. De games die je speelt dragen bij aan 3 dingen; 1) je punten voor WL kwalificatie, die lijkt me vrij duidelijk. 2) je rang in je huidige divisie. Deze heeft niets met skill te maken; al verlies je alles, kan je nog rang 1 halen omdat je bij een verlies ook punten krijgt. Het gaat wel sneller als je wint omdat je dan meer punten krijgt. en 3) je skillrating: na een winst, win je punten. Na een verlies verlies je punten. (feitelijk is het een vorm van elo-rating.)bvbal79 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:02:
[...]
Naar mijn weten zit er een wekelijkse reset op de rank....
Elke donderdag 'verloopt' de competitie waar op dat moment gekeken wordt naar 2) je rang. Op basis van je rang krijg je de rewards waar je recht op hebt. Deze rang reset naar 5 na het uitdelen van de rewards. Eveneens wordt er gekeken naar 3) je skillrating. Heb je de afgelopen week juist veel gewonnen waardoor je op basis van skill een divisie hoger mag, promoveer je en vice versa.
tldr; het is een wekelijkse competitie waarbij je rang elke week gereset wordt, terwijl je op basis van je skill rating promoveert/handhaaft of degradeert.
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 01-10-2018 16:20 ]
Mijn team staat, nog een paar investeringen die hopelijk goed gaan uitpakken op de transferlijst.
https://www.easports.com/...ffId=FGBpsknxUpx:FFA19XBO
https://www.easports.com/...ffId=FGBpsknxUpx:FFA19XBO
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik begon afgelopen weekend in divisie 6 en na een aantal win partijen ben ik gisteravond gepromoveerd aar div 5, dus je kunt wel degelijk binnen een week promoveren.Jaap. schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:14:
[...]
Het is heel eenvoudig: na 5 potjes kom je in een divisie, daar blijf je minimaal een week. De games die je speelt dragen bij aan 3 dingen; 1) je punten voor WL kwalificatie, die lijkt me vrij duidelijk. 2) je rang in je huidige divisie. Deze heeft niets met skill te maken; al verlies je alles, kan je nog rang 1 halen omdat je bij een verlies ook punten krijgt. Het gaat wel sneller als je wint omdat je dan meer punten krijgt. en 3) je skillrating: na een winst, win je punten. Na een verlies verlies je punten. (feitelijk is het een vorm van elo-rating.)
Elke donderdag 'verloopt' de competitie waar op dat moment gekeken wordt naar 2) je rang. Op basis van je rang krijg je de rewards waar je recht op hebt. Deze rang reset naar 5 na het uitdelen van de rewards. Eveneens wordt er gekeken naar 3) je skillrating. Heb je de afgelopen week juist veel gewonnen waardoor je op basis van skill een divisie hoger mag, promoveer je en vice versa.
tldr; het is een wekelijkse competitie waarbij je rang elke week gereset wordt, terwijl je op basis van je skill rating promoveert/handhaaft of degradeert.
Ik dacht eerst ook dat dit niet mogelijk was.
Heb Griezman net IF Yedder; voornamelijk omdat ik dan altijd nog kan switchen naar een Frans hybrid.
Suarez is vaak een betere finisher, Griezman speelt daarnaast ook prima als CAM in 4231/4222 (tenminste zo was het in 18)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb nu een hybrid La Liga en Bundesliga, maar wat vallen de bundesliga spelers toch een beetje tegen. Ga toch maar de bundesliga spelers (Lewandowski, Muller, Alaba, Coman, Gnabry, Thiago, Javi Martinez en Sule) verkopen voor de WL deze week en heb dan genoeg centjes hopelijk om na 2 weken als de markt weer een beetje inzakt Suarez of Griezmann te halen, maar stap over op een full la Liga team voorlopig.Bossie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:32:
[...]
Heb Griezman net IF Yedder; voornamelijk omdat ik dan altijd nog kan switchen naar een Frans hybrid.
Suarez is vaak een betere finisher, Griezman speelt daarnaast ook prima als CAM in 4231/4222 (tenminste zo was het in 18)
Heb ook wat pack luck gehad met Kondogbia. Die is inderdaad zijn hoge prijskaartje op dit moment wel waard, samen met Casemiro 2 sterke verdedigende middenvelders in huis (en Party en Vidal nog op de bank)
Heb nu in de spits Rodrigo en IF Angel, daar kan ik nog wel even mee vooruit, eerst maar donderdag cashen met all high rated players in mijn team die ik niet gebruik of dubbel heb:)
Begon in divisie 6 en gelijk naar 5 gegaan. Loop nu richting divisie 4 en momenteel nog rang 2. Hoef je gelukkig niet veel voor te spelen
serie a speelt weer heerlijk.
Twijfel nog over gomez naast belotti. Deze laat het nog niet zien.
Ik merk toch wel dat de servers het niet aankunnen in het weekend, speelde allemaal veel slomer, of lag dan aan mijstomley schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:14:
Begon in divisie 6 en gelijk naar 5 gegaan. Loop nu richting divisie 4 en momenteel nog rang 2. Hoef je gelukkig niet veel voor te spelenserie a speelt weer heerlijk.
Ik Gebruik Kroos als LCDM naast Casemiro, mijn tweede keuze was Saul.bvbal79 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:13:
[...]
Ik heb nu een hybrid La Liga en Bundesliga, maar wat vallen de bundesliga spelers toch een beetje tegen. Ga toch maar de bundesliga spelers (Lewandowski, Muller, Alaba, Coman, Gnabry, Thiago, Javi Martinez en Sule) verkopen voor de WL deze week en heb dan genoeg centjes hopelijk om na 2 weken als de markt weer een beetje inzakt Suarez of Griezmann te halen, maar stap over op een full la Liga team voorlopig.
Heb ook wat pack luck gehad met Kondogbia. Die is inderdaad zijn hoge prijskaartje op dit moment wel waard, samen met Casemiro 2 sterke verdedigende middenvelders in huis (en Party en Vidal nog op de bank)
Kroos genomen juist vanwege zijn voetballende kwaliteiten naast Casemiro als slopert, daarnaast kan ik hem ook evt doorschuiven naar CM/CAM bij formation changes.
Ik twijfel nog steeds welke league ik een team wil gaan kopen.. Zoveel keuzes..
Oh, dit is ook nieuws voor mij. Dat wist ik ook niet, excuus en thanks!Jekke schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 16:23:
[...]
Ik begon afgelopen weekend in divisie 6 en na een aantal win partijen ben ik gisteravond gepromoveerd aar div 5, dus je kunt wel degelijk binnen een week promoveren.
Ik dacht eerst ook dat dit niet mogelijk was.
Ach neem je allemaal icons, dan zit je altijd goedllovesoccerx7 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:27:
Ik twijfel nog steeds welke league ik een team wil gaan kopen.. Zoveel keuzes..
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Had daar van het weekend geen last van als ik het vergelijk met vandaag.bvbal79 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:15:
[...]
Ik merk toch wel dat de servers het niet aankunnen in het weekend, speelde allemaal veel slomer, of lag dan aan mij
Heb mijn laatste 8 wedstrijden verloren.... Allemaal met 1 doelpunt verschil, de bal wil er gewoon maar niet in en soms heb je ook beetje mazzel nodig. Kansen verhouding met de tegenstander liggen gelijk wordt ook niet weg gespeeld. En weet gewoon dat ik hier ook van kan winnen maar ja 
Inmiddels een skills rating van 1000 zit onderhand door de bodem van de put heen
verdedigen gaat me veel beter af dan eerst maar aanvallen wil nog totaal niet.
Voel me op dit moment echt even een noob die er weinig van kan.
Speel het graag maar zoveel achter elkaar verliezen is ook weinig aan natuurlijk
Inmiddels een skills rating van 1000 zit onderhand door de bodem van de put heen
Speel het graag maar zoveel achter elkaar verliezen is ook weinig aan natuurlijk
Had dit ook, maar de trainer alleen de movement en shot indicator aan zorgt er bij mij wel voor dat er meer in vliegen.FidoDido schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:16:
Heb mijn laatste 8 wedstrijden verloren.... Allemaal met 1 doelpunt verschil, de bal wil er gewoon maar niet in en soms heb je ook beetje mazzel nodig. Kansen verhouding met de tegenstander liggen gelijk wordt ook niet weg gespeeld. En weet gewoon dat ik hier ook van kan winnen maar ja
Inmiddels een skills rating van 1000 zit onderhand door de bodem van de put heenverdedigen gaat me veel beter af dan eerst maar aanvallen wil nog totaal niet.
Wat bij mij heel erg heeft geholpen is echt rustiger worden, tikkie breed, tikkie terug en opnieuw. Niet geforceerd opzoek naar die actie of steekpass, gewoon balbezit houden. Vind het deze fifa makkelijker om beetje rond te tikken nu ik gewend ben, de kansen komen/ontstaan dan vanzelf.FidoDido schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:16:
Inmiddels een skills rating van 1000 zit onderhand door de bodem van de put heenverdedigen gaat me veel beter af dan eerst maar aanvallen wil nog totaal niet.
En gebruik de vleugels
Iemand nog cheapass invest tips? Sta op 15k... (Ja, ik lach mezelf ook uit na vorig jaar... Laat beginnen en 0 packluck resulteert in dit..).
Verwijderd
Twee startersteams die nu af zijn. Totale kosten 20k. Wel tevreden mee
.
https://www.futbin.com/19/squad/42833
https://www.futbin.com/19/squad/42833
Possession based spelen en vooral de breedte van het gebruiken, centraal balverlies is meteen een ouderwetse 41212-2 achtige sweaty counter door het midden.Korkss schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:26:
[...]
Wat bij mij heel erg heeft geholpen is echt rustiger worden, tikkie breed, tikkie terug en opnieuw. Niet geforceerd opzoek naar die actie of steekpass, gewoon balbezit houden. Vind het deze fifa makkelijker om beetje rond te tikken nu ik gewend ben, de kansen komen/ontstaan dan vanzelf.
En gebruik de vleugels
Daarnaast is het gewoon hopen dat je niet tegen een rebound/cross goal aanloopt, vooral crosses zijn vervelend om te verdedigen.
Dit dus. Ik had er moeite mee omdat ik te snel wilde gaan. Het lijkt wel hoe langzamer/relaxter/geduldiger je speel hoe beter het gaat.Korkss schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:26:
[...]
Wat bij mij heel erg heeft geholpen is echt rustiger worden, tikkie breed, tikkie terug en opnieuw. Niet geforceerd opzoek naar die actie of steekpass, gewoon balbezit houden. Vind het deze fifa makkelijker om beetje rond te tikken nu ik gewend ben, de kansen komen/ontstaan dan vanzelf.
En gebruik de vleugels
Is het misschien een goed idee om ivm de icon SBC’s te investeren in 83,84 en 85 rated spelers? Ik heb geen idee wanneer de eerste icon SBC’s verwacht worden.
Het was in FIFA 18 zo dat met het uitkomen van zo’n SBC spelers met deze rating door het plafond schoten.
Edit: heb daarnaast nog een vraag over de 4-3-2-1 formatie. Heb Alli, Bailly en Lucas onverhandelbaar en wil daarmee een hybrid Squad maken met deze formatie. Weet iemand of dit lekker speelt en of er goede instructies voor zijn?
Het was in FIFA 18 zo dat met het uitkomen van zo’n SBC spelers met deze rating door het plafond schoten.
Edit: heb daarnaast nog een vraag over de 4-3-2-1 formatie. Heb Alli, Bailly en Lucas onverhandelbaar en wil daarmee een hybrid Squad maken met deze formatie. Weet iemand of dit lekker speelt en of er goede instructies voor zijn?
[ Voor 32% gewijzigd door SH-FR op 01-10-2018 18:55 ]
Iemand leuke ideeën voor een La Liga / BPL hybrid?
Ik heb momenteel POTM Lucas en IF Ben Yedder en had dit in gedachte: https://www.futbin.com/19/squad/326196
Qua verdediging redelijk solid denk ik zo met twee sterke CB's en twee snelle backs. Middenveld met o.a. Kondogbia en Fabinho ook wel aardig, alleen zit ik misschien een beetje met dat niemand van mijn middenvelders 80+ passing heeft. OTW Promes op links en dan natuurlijk maar hopen of dat ook verstandige investering wordt..
Zal me alsnog zo'n 500K gaan kosten (heb er nu 200K, maar nog 200K in de club zitten met een ton aan 'opvul' spelers en o.a. een Sterling). Dus met wat slim MM handelen moet dit wel binnen 1/2 weken lukken.
Ik heb momenteel POTM Lucas en IF Ben Yedder en had dit in gedachte: https://www.futbin.com/19/squad/326196
Qua verdediging redelijk solid denk ik zo met twee sterke CB's en twee snelle backs. Middenveld met o.a. Kondogbia en Fabinho ook wel aardig, alleen zit ik misschien een beetje met dat niemand van mijn middenvelders 80+ passing heeft. OTW Promes op links en dan natuurlijk maar hopen of dat ook verstandige investering wordt..
Zal me alsnog zo'n 500K gaan kosten (heb er nu 200K, maar nog 200K in de club zitten met een ton aan 'opvul' spelers en o.a. een Sterling). Dus met wat slim MM handelen moet dit wel binnen 1/2 weken lukken.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Wel fijn om te zien dat Ea voor dit jaar echt heeft ingezet op het vooral spelen van wedstrijden. Met die rivals kun je, als je genoeg speelt in zeven dagen, al gauw in rang 2+ komen wat minimaal 35k+ oplevert. Dat handelen kost zoveel tijd, echt ik ben al een uur per dag bezig om een sbc te voltooien.
Speel 433 of 4321 dus vleugels zitten goed. Moet idd rustiger spelen, heb de neiging veel te snel naar voren te gaan. Dit is ook de eerste keer dat ik echt online speel, moet de lat wat lager leggen voor mezelf. Geen idee wat divisie 6 voor Nivea is. Verloor net zelfs squad battle op prof. Denk dat ik vandaag en gister zoiezo mijn dag niet hebKorkss schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:26:
[...]
En gebruik de vleugels
de eerste league sbc's zijn er ook, beloning is een keuze van waarschijnlijk wat gepimpte spelers uit die competitie
Edit:
Ik zie net op futhead dat je per competitie kunt kiezen uit 2 spelers.
Edit:
Ik zie net op futhead dat je per competitie kunt kiezen uit 2 spelers.
[ Voor 25% gewijzigd door peeweeherman op 01-10-2018 19:39 ]
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Slik de losses, laat je niet opfokken en blijf geconcentreerd. Je speelt in divisie 6 omdat je daarvoor geplaatst bent en dat is nu jouw niveau. Ik zou zeggen blijven oefenen (online) dan komt de rest vanzelfFidoDido schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:21:
[...]
Speel 433 of 4321 dus vleugels zitten goed. Moet idd rustiger spelen, heb de neiging veel te snel naar voren te gaan. Dit is ook de eerste keer dat ik echt online speel, moet de lat wat lager leggen voor mezelf. Geen idee wat divisie 6 voor Nivea is. Verloor net zelfs squad battle op prof. Denk dat ik vandaag en gister zoiezo mijn dag niet hebging vrijdag en zaterdag stukken beter qua resultaat. Ben ieder geval al beetje blij dat verdedigen voor mijn gevoel beter gaat daar begint het zoiezo mee zou Johan Cruijff zeggen
Pooh. Ik vind het tot nu toe een zaad spel zeg. Doordat je nu al in mijn geval in divisie 5 wordt ingedeeld kom ik nu al tegen teams met Messi. Ik verlies alles zo'n beetje. Voorgaande jaren kwam ik die pas tegen december tegen of soms zat er een gozertje bij die met papa's CC mocht shoppen. Doe mij maar een patch die de usability omhoog doet. Aanvallen is haasy niet te doen, tegenstander staat vrijwel altijd in de weg. Ik kan gewoon geen fifa meer
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik snap je frustratie, maar de enige oplossing is veel spelen.Leoon. schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 19:51:
Pooh. Ik vind het tot nu toe een zaad spel zeg. Doordat je nu al in mijn geval in divisie 5 wordt ingedeeld kom ik nu al tegen teams met Messi. Ik verlies alles zo'n beetje. Voorgaande jaren kwam ik die pas tegen december tegen of soms zat er een gozertje bij die met papa's CC mocht shoppen. Doe mij maar een patch die de usability omhoog doet. Aanvallen is haasy niet te doen, tegenstander staat vrijwel altijd in de weg. Ik kan gewoon geen fifa meer
Ik heb er inmiddels ruim 120 potjes opzitten en het begint langzaam te komen. Ben van div. 5 naar div. 6 gegaan, en nu net naar div. 4 gepromoveerd, waar ik vast keihard klappen ga krijgen.
Ik ben trouwens weer terug naar de vertrouwde smalle 41212, met instellingen van Krasi die hier een beetje bij passen. Ik word al gematigd positief, heb alleen door alle wisselingen van formaties, competities en nationaliteiten er al wel enkele tonnen door heen gebrand.
Kom jij er wel door heen door het midden?peeweeherman schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 20:40:
[...]
Ik snap je frustratie, maar de enige oplossing is veel spelen.
Ik heb er inmiddels ruim 120 potjes opzitten en het begint langzaam te komen. Ben van div. 5 naar div. 6 gegaan, en nu net naar div. 4 gepromoveerd, waar ik vast keihard klappen ga krijgen.
Ik ben trouwens weer terug naar de vertrouwde smalle 41212, met instellingen van Krasi die hier een beetje bij passen. Ik word al gematigd positief, heb alleen door alle wisselingen van formaties, competities en nationaliteiten er al wel enkele tonnen door heen gebrand.
2000 punten nodig om te kwalificeren voor wl.. 65 punten per gewonnen wedstrijd zag ik hier, als dit klopt moet je aardig wat potjes spelen om te kwalificeren. Of zie ik het hopelijk verkeerd?
Hangt van de divisie af, div. 4 is bijv. 80.Delano1992 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:00:
2000 punten nodig om te kwalificeren voor wl.. 65 punten per gewonnen wedstrijd zag ik hier, als dit klopt moet je aardig wat potjes spelen om te kwalificeren. Of zie ik het hopelijk verkeerd?
Ik heb me al ingeschreven voor dit weekend en heb al bijna weer 2000 punten
Als dat kan deze gauw verzilveren tidjens de WL, zodat ik de WL reward ook nog meepak.