Bedoel je dan de getimede schoten? Als je gewoon schiet met rondje is het best lastig scoren op afstand..Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 14:32:
Afstandschoten gaan er wel te makkelijk in. Valt me een beetje tegen.
Squad battles zonder legacy defending is echt niet te doen voor mij altans.
Ben is naar Rivals overgestapt speel nooit online maar kom in divisie 6 terecht 1 gelijk, 2 verloren en 2 gewonnen. Maar 1 keer gevoel gehad dat ik echt kansloos was. De winst partijen telkens 1-0 achter maar toch met 4-1 en 5-1 gewonnen. Kan blijkbaar toch beetje fifa spelen haha
hier is elke fout ook gewoon je eigen schuld simpel, squad battles lijkt het alsof de cpu wel legacy defending heeft namelijk.
Zag op Reddit en EA forms ontzettend veel klachten hierover omdat een niet zo actieve fifa speler ook lekker fut kan spelen zonder taktisch verdedigen. Uiteraard zullen de meningen daar over verdeeld zijn maar snap het wel
Ben is naar Rivals overgestapt speel nooit online maar kom in divisie 6 terecht 1 gelijk, 2 verloren en 2 gewonnen. Maar 1 keer gevoel gehad dat ik echt kansloos was. De winst partijen telkens 1-0 achter maar toch met 4-1 en 5-1 gewonnen. Kan blijkbaar toch beetje fifa spelen haha
Zag op Reddit en EA forms ontzettend veel klachten hierover omdat een niet zo actieve fifa speler ook lekker fut kan spelen zonder taktisch verdedigen. Uiteraard zullen de meningen daar over verdeeld zijn maar snap het wel
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 29-09-2018 16:05 . Reden: Typo ]
Gister toch weer gewisseld van 4-3-3(2) naar 4-1-2-1-2(2) en merk toch dat dat me beter ligt. Liep er bij 4-3-3 tegenaan dat het veld zo open lag dat ik veel te veel goals tegen kreeg uit de counter.
4-1-2-1-2(2) geeft me meer stabiliteit en heb veel sneller de bal weer terug, dat is echt heel fijn. Daarnaast is het verdedigend ook een stuk beter. Enige nadeel is dat je met 2 spitsen in de aanval wat minder uit kunt richten maar ook daar wen je wel aan. Als je t combineren voorin onder de knie hebt komen de goals vanzelf.
Over de gameplay ben ik, ondanks dat het nog niet geweldig gaat (in divisie 4 win ik ongeveer hetzelfde als verlies), best wel enthousiast! Het gaat nu echt meer om kunde, hoe snel combineer je, lees je het spel, ben je goed in afmaken. Hetzelfde met verdedigen, voelt prettig. In 18 was het toch meer ren je rot.
4-1-2-1-2(2) geeft me meer stabiliteit en heb veel sneller de bal weer terug, dat is echt heel fijn. Daarnaast is het verdedigend ook een stuk beter. Enige nadeel is dat je met 2 spitsen in de aanval wat minder uit kunt richten maar ook daar wen je wel aan. Als je t combineren voorin onder de knie hebt komen de goals vanzelf.
Over de gameplay ben ik, ondanks dat het nog niet geweldig gaat (in divisie 4 win ik ongeveer hetzelfde als verlies), best wel enthousiast! Het gaat nu echt meer om kunde, hoe snel combineer je, lees je het spel, ben je goed in afmaken. Hetzelfde met verdedigen, voelt prettig. In 18 was het toch meer ren je rot.
[ Voor 23% gewijzigd door SH-FR op 29-09-2018 16:11 ]
Op zich gaan ze er wel veel vaker in dan in fifa 18 hoor. Klaarleggen voor een speler die aan komt rennen, vol op de slof, en BAM!fifanoob schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:27:
[...]
Bedoel je dan de getimede schoten? Als je gewoon schiet met rondje is het best lastig scoren op afstand..
[ Voor 4% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 29-09-2018 16:40 ]
Meestal doe ik plaatsbal met die timed shot. Gaat enorm veel binnen en onhoudbaar voor de keeper.
Ik heb dan nog meestal geen green release.
Heb er ook wel de spelers voor, kan ook aan dit liggen natuurlijk.
F
Finesse shot?KBE91 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 17:07:
Meestal doe ik plaatsbal met die timed shot. Gaat enorm veel binnen en onhoudbaar voor de keeper.
klopt finesse shot dat doe ik altijd. Gaat zoveel binnen dat het gewoon een cheat is.
Ik heb eindelijk mbappe gehaald, wordt hij gewoon ingehaald door verdedigers met 65 pace, dat is wel frustrerend.
Heb ook eerst 433 gespeeld, maar ook weer overgegaan naar 41212(2), bevalt toch het beste.
Heb ook eerst 433 gespeeld, maar ook weer overgegaan naar 41212(2), bevalt toch het beste.
Hopelijk zo ongeveer 150k coins. Dan bedenken wat voor team ik wil maken om langzaam te upgraden.
otw kaarten nu kopen of wachten? Heb 800k over en een goedkoop team die ik nu nog prima vind spelen.
Wie gaat er volgende maand een POTM BPL kaart krijgen denken jullie?
Ik zelf Sterling of Aguero. Tenzij Hazard vanavond scoort en wint.
Ik zelf Sterling of Aguero. Tenzij Hazard vanavond scoort en wint.
Ben in divisie 6 geplaatst maar wordt tot nu zoek gespeeld, alles verloren
en kan al zo slecht tegen me verlies
voel me in deze divisie echt een noob krijg billenpets
de ene wedstrijd dat ik voor stond disconnected ea en kreeg ik een forfeit aan me broek... Terwijl alles voor de rest online is meerdere mensen dit ook al meegemaakt?
Jah met squad battle net disconnect, telt nu als een 0-3 verlies... JEZUS wtf man.
Hoe kan je een dc krijgen als je offline speelt?Mortalboy[NL] schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:15:
Jah met squad battle net disconnect, telt nu als een 0-3 verlies... JEZUS wtf man.
Volgens mij kan dat ja heb dat met 18 ook gehad namelijk. Slaat nergens idd maar voor fut meld je je aan bij ea server dus ook met squad battles.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:16:
[...]
Hoe kan je een dc krijgen als je offline speelt?
Squad battles vereist wel een connectie met de server omdat je tegen online squads speelt.
En alles wat met FUT te maken heeft is online.
En alles wat met FUT te maken heeft is online.
[ Voor 21% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 29-09-2018 19:29 ]
Hey Allen,
Ik heb even jullie hulp nodig want te veel lijk ik niet te snappen deze fifa.
- is er een speciale manier om de bal aan te nemen? Mijn spelers laten elke bal die aangespeeld wordt eerst 10 meter van hun voeten vliegen. Dit is zowel aannemen met L2 (afschermen van de bal) als zonder. Hierbij wordt sprinten totaal niet gebruikt.
- Schieten, Gebruiken jullie alleen de timed finish want zonder lijkt bij mij alles gestopt te worden door de keeper of gaat zwaar naast.
hopelijk hebben jullie wat tips want het is nu meer geworden dan even wennen heb ik het gevoel.
- is er een speciale manier om de bal aan te nemen? Mijn spelers laten elke bal die aangespeeld wordt eerst 10 meter van hun voeten vliegen. Dit is zowel aannemen met L2 (afschermen van de bal) als zonder. Hierbij wordt sprinten totaal niet gebruikt.
- Schieten, Gebruiken jullie alleen de timed finish want zonder lijkt bij mij alles gestopt te worden door de keeper of gaat zwaar naast.
hopelijk hebben jullie wat tips want het is nu meer geworden dan even wennen heb ik het gevoel.
Na tijdje sparen en met een 20k team gespeeld te hebben maar eens een main team gaan maken. Alleen werkelijk geen idee wat te maken.. BPL, Bundes of w/e.. Zoveel keuzes
Ik heb dat aannemen ook gehad in FIFA17 of 18. Bleek m'n controller te zijn. De analoge stick was gewoon kaduuk, waardoor alle aannames naar 1 kant gingen, idd met snelheid.stomley schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:57:
Hey Allen,
Zo mijn team staat, mijn investeringen pakten allemaal goed uit. Op otw kaarten ingespeeld, marquee matchups sbc, potm sbc, alles kwam samen.
Vandaag een otw mahrez gesniped voor 125k, nog 400k op de bank.
Ben een gelukkig man :-D
Vandaag een otw mahrez gesniped voor 125k, nog 400k op de bank.
Ben een gelukkig man :-D
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Elk jaar weer een gok! Heb zelf een higuain opgepikt omdat die elk jaar wel wat IF's paktBlackBarryNL schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:17:
otw kaarten nu kopen of wachten? Heb 800k over en een goedkoop team die ik nu nog prima vind spelen.
Ik heb een otw goretzka gepacked. Ik gok erop dat hij wel IF krijgt dit seizoen.Thomas18GT schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:48:
[...]
Elk jaar weer een gok! Heb zelf een higuain opgepikt omdat die elk jaar wel wat IF's pakt
[ Voor 10% gewijzigd door llovesoccerx7 op 29-09-2018 21:16 ]
Hoe is Gabriel jesus deze fifa?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Stukken minder dan vorige versie i.v.m. pace-nerf en weak foot is nu 3* i.p.v. 4*.Bossie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:21:
Ik zou dan voor Firmino gaan.Bossie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 22:21:
Heb ik al, moet nog een Braziliaanse spits naast. Gebruik nu Jonas als 2e spits.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tja dan wordt het waarschijnlijk JesusBossie schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 23:03:
[...]
Heb ik al, moet nog een Braziliaanse spits naast. Gebruik nu Jonas als 2e spits.
Wat doen die CL kaarten? Hebben deze alleen een hogere rating of kunnen ze bij goed spel in het echt ook omhoog gaan?
Is squadbattles stuk?, heb sinds ik de eerste 4 gespeeld nog geen een maal een refresh kunnen doen om verder te kunnen spelen.
Werkt bij mij goed op ps4Bossie schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:58:
Is squadbattles stuk?, heb sinds ik de eerste 4 gespeeld nog geen een maal een refresh kunnen doen om verder te kunnen spelen.
Heb nu 100k bij elkaar gespaard. Nu nog een team maken, wie o wie kan me helpen? Welke competitie of iemand die misschien een mooi team heeft?? Is de eerste keer dat ik Fut serieus kan spelen dus alle hulp is welkom!!
Ik heb nu een PL team maar als ik jou was zou ik eens verder kijken, ter vergelijking;Ananas_NL schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:20:
Heb nu 100k bij elkaar gespaard. Nu nog een team maken, wie o wie kan me helpen? Welke competitie of iemand die misschien een mooi team heeft?? Is de eerste keer dat ik Fut serieus kan spelen dus alle hulp is welkom!!
https://www.futbin.com/19/squad/268760
https://www.futbin.com/19/squad/268753
All gefixed, ingame counters buggen als je je PS4 in rest mode zet, game stoppen/starten heeft het opgelost.
Dan ziet serie a er idd wel interessanter uit!roybr schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:24:
[...]
Ik heb nu een PL team maar als ik jou was zou ik eens verder kijken, ter vergelijking;
https://www.futbin.com/19/squad/268760
https://www.futbin.com/19/squad/268753
Iemand?RR21 schreef op zondag 30 september 2018 @ 08:43:
Wat doen die CL kaarten? Hebben deze alleen een hogere rating of kunnen ze bij goed spel in het echt ook omhoog gaan?
Nu ik inmiddels al flink wat potjes heb gespeeld op FIFA 19, loopt het toch wel erg lekker. Gameplay bevalt erg goed en heb inmiddels het toch al redelijk onder de knie: 2 drafts op rij gewonnen en ga Elite 1 eindigen met SB.
Had gisteravond zelfs Salah uit een electrum spelers pakket.. over geluk gesproken haha
Edit: voor deze draft ontvang ik de beste reward: 15k pack, 50k pack en 45k coins!
Had gisteravond zelfs Salah uit een electrum spelers pakket.. over geluk gesproken haha
Edit: voor deze draft ontvang ik de beste reward: 15k pack, 50k pack en 45k coins!
[ Voor 11% gewijzigd door SH-FR op 30-09-2018 11:55 ]
Loop alweer lekker achter. Meer dan week geleden FIFA gepreorderd en nog steeds niks binnen ..
Hoe speel je SQB?SH-FR schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:52:
Nu ik inmiddels al flink wat potjes heb gespeeld op FIFA 19, loopt het toch wel erg lekker. Gameplay bevalt erg goed en heb inmiddels het toch al redelijk onder de knie: 2 drafts op rij gewonnen en ga Elite 1 eindigen met SB.
Ik krijg weinig tegen, maar scoor zelf vrijwel ook niet omdat er steeds 6-8 in de zestien staan
Ik twijfel zo erg over welke league of nation of misschien toch hybrid. Hoe hebben jullie je keuze gemaakt?
Wat een ellendige start dit jaar. Helemaal niets gepackt en kan zelfs de meest easy SBC's nog niet completen. En dan speel je al tegen teams met Auba's enz....
Mijn eerste icon is nu binnen
Kon hem 'goedkoop' 'snipen'. Eerste potjes maakt hij een super indruk.
Dit is momenteel mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/106136
Ik wacht nog even met Walker kopen, die kan nog iets goedkoper.
Als hij binnen is dan staat mijn defensie in principe wel tot de kerst. Grootste focus is het vinden van een 2e spits. Locadia speel ik niet mee, maar wissel ik tegen een van de leenspelers die ik heb (auba, ronaldo, griezman etc) geunlocked of tegen een wisselspeler op de bank.
Aguero vond ik de coins niet waard. Misschien maar sparen voor Auba om te proberen, of blijven werken met het wisselen van locadia met een andere speler uit een andere competitie.
Dit is momenteel mijn team: https://www.futbin.com/19/squad/106136
Ik wacht nog even met Walker kopen, die kan nog iets goedkoper.
Als hij binnen is dan staat mijn defensie in principe wel tot de kerst. Grootste focus is het vinden van een 2e spits. Locadia speel ik niet mee, maar wissel ik tegen een van de leenspelers die ik heb (auba, ronaldo, griezman etc) geunlocked of tegen een wisselspeler op de bank.
Aguero vond ik de coins niet waard. Misschien maar sparen voor Auba om te proberen, of blijven werken met het wisselen van locadia met een andere speler uit een andere competitie.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Speel 433 holding met backs en cdm op Stay back. En toch lopen ze naar voren en en is het 1 grote gatenkaas achterin, terwijl de tegenstanders een verdediging linie hebben die compact staat. Zo heb ik de settings staan naar mijn weten maar verschil is extreem ten opzichte van de tegenstander
Wat doe ik verkeerd vraag ik me af? met 1 steekpass zijn ze er al doorheen, heb custom tactics en van alles geprobeerd maar zie geen verschil. Speel balanced met de sliders op 5 blokjes
Wat doe ik verkeerd vraag ik me af? met 1 steekpass zijn ze er al doorheen, heb custom tactics en van alles geprobeerd maar zie geen verschil. Speel balanced met de sliders op 5 blokjes
Kijk ook naar workrates bijvoorbeeld. M/H zal meer helpen dan een H/M middenvelder als cdm.FidoDido schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:10:
Speel 433 holding met backs en cdm op Stay back. En toch lopen ze naar voren en en is het 1 grote gatenkaas achterin, terwijl de tegenstanders een verdediging linie hebben die compact staat. Zo heb ik de settings staan naar mijn weten maar verschil is extreem ten opzichte van de tegenstander
Maar ook merk dat er veel ruimtes tussen de linies vallen helaas.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Mijn team begint nu ook aardig vorm te krijgen.
Ik was niet van plan om met een BPL team te spelen, maar toen ik Kante (onverhandelbaar) packte ben ik toch voor de BPL gegaan.
Op het ogenblik heb ik 200.000 munten nog te besteden. De spits, backs en linkervleugel wil ik op zeker nog wel vervangen. Wat zijn goede investeringen?
https://www.easports.com/...Id=hXWvEPuKnOh80:FFA19PCC
Ik was niet van plan om met een BPL team te spelen, maar toen ik Kante (onverhandelbaar) packte ben ik toch voor de BPL gegaan.
Op het ogenblik heb ik 200.000 munten nog te besteden. De spits, backs en linkervleugel wil ik op zeker nog wel vervangen. Wat zijn goede investeringen?
https://www.easports.com/...Id=hXWvEPuKnOh80:FFA19PCC
Heb als middenveld ndidi, lingard, wijnaldum en heb seri nog achter de hand. Heb nog niet zoveel te besteden op het momentBean77 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:10:
[...]
Kijk ook naar workrates bijvoorbeeld. M/H zal meer helpen dan een H/M middenvelder als cdm.
Maar ook merk dat er veel ruimtes tussen de linies vallen helaas.
Probeer dit weekend veel uit met custom tactics deze zijn wel belangrijk merk ik, heb die van krazi gebruikt. Als ik voorkom of achterkom switch ik en heb me middenvelders op agressief onderscheppen staan maar denk dat dat best veel stamina kost.
Zal de Workrates is checken idd tnx
Als je echt gaat uitgeven zou ik wachten tot ca 14 oktober.FidoDido schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:27:
[...]
Heb als middenveld ndidi, lingard, wijnaldum en heb seri nog achter de hand. Heb nog niet zoveel te besteden op het momentmerk wel dat de middenvelders het snelst door hun stamina heen zijn. Zat zelf te denken om misschien kovacic te halen die is qua munten wel te doen heb 27k.
Probeer dit weekend veel uit met custom tactics deze zijn wel belangrijk merk ik, heb die van krazi gebruikt. Als ik voorkom of achterkom switch ik en heb me middenvelders op agressief onderscheppen staan maar denk dat dat best veel stamina kost.
Zal de Workrates is checken idd tnx
EA is ook zo wijs om fifa te release rond de dag dat het loon wordt verrekend. Als je nu al de teams van sommige mensen ziet, dan eten ze de rest van de maand bij hun ouders cq moeder 😂
POTM Hazard gaat het denk ik worden lijkt mij.
Ach al die mensen die geld uitgeven voor voetbalplaatjes komen straks van de koude kermis thuis.bbblije schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:49:
EA is ook zo wijs om fifa te release rond de dag dat het loon wordt verrekend. Als je nu al de teams van sommige mensen ziet, dan eten ze de rest van de maand bij hun ouders cq moeder 😂
Zodra België en Nederland Lootbox system (waaronder FUT) gaat verbieden , komen deze mensen niet meer aan spelen toe
Houd mijn team nu ook, ga geen 25k voor vardy betalen, houd het wel even bij kingBean77 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:38:
[...]
Als je echt gaat uitgeven zou ik wachten tot ca 14 oktober.
En probeer Lucas en de nations en League sbc te doen komende weken alleen nog niet zoveel spelers in mijn club
Gok nu op de Marque sbc van volgende week om hopelijk wat coins te genereren. Gok op Benfica porto ieder geval
Voor die ga ik ook Benfica PortoFidoDido schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:29:
[...]
Houd mijn team nu ook, ga geen 25k voor vardy betalen, houd het wel even bij kingbijvoorbeeld. Heb alleen spelers van rond de 5k gekocht om een beetje elftal te hebben.
En probeer Lucas en de nations en League sbc te doen komende weken alleen nog niet zoveel spelers in mijn club
Gok nu op de Marque sbc van volgende week om hopelijk wat coins te genereren. Gok op Benfica porto ieder geval
In 1 week 2x Ramos gepackt. Nu uit een lollige gold pack van de Huiguian SBC.
Haha mooi dat mensen nog steeds geloven dat zoiets ooit gaat gebeuren.Stronkie schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:23:
[...]
Ach al die mensen die geld uitgeven voor voetbalplaatjes komen straks van de koude kermis thuis.
Zodra België en Nederland Lootbox system (waaronder FUT) gaat verbieden , komen deze mensen niet meer aan spelen toe
Ze hebben zich al aangepast zodat alle regels gevolgd worden. Ea 1, retards 0
Ik moet ergens mijn overige centjes aan uitgeven. Anders raakt het nooit op.stomley schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:09:
[...]
Haha mooi dat mensen nog steeds geloven dat zoiets ooit gaat gebeuren.
Ze hebben zich al aangepast zodat alle regels gevolgd worden. Ea 1, retards 0
Zelf een team uit de Italiaans competitie bij elkaar gespaard en deze zijn wat meer betaalbaar dan uit de premier league.Ananas_NL schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:20:
https://www.futbin.com//19/squad/280960
Hoewel chemistry hier op 91 staat... is deze echt 100
4-4-1-1 [2] klinkt defensief, maar is het niet. Je hebt veel balbezit en krijgt genoeg kansen.
Pjanic en Hamsik op het middenveld is echt een mooi duo. Zeker Hamsik is een beest als het op schieten aankomt.
Karsdorp lijkt een zwakke schakel, maar hij heeft snelheid en is best sterk. Zijn voorzetten zijn wel wat aan de magere kant. (Daar is de prijs ook naar)
Mandzukic kan ik je van harte aanbevelen; erg sterk met name in de lucht! Sinds de komst van Icardi zit hij meer op de bank, maar valt nog regelmatig in en scoort ook vaak en makkelijk. (17 uit 23 wedstrijden). Daarnaast ook goed betaalbaar.
Borja Valero is een van de weinige CAM uit de Italiaanse competitie. Hoop ooit Dybala te kunnen toevoegen., maar Valero is een hele fijne speler. Behoorlijk goedkoop, maar goede passing en dribbel. Kan ook mooi vanuit van buiten de 16 schieten, maar gebruik dan wel geplaatst schot.
In het begin had ik Bakayoko en N'Zonzi op het het middenveld. Betaalbaar een erg nuttige spelers. Zo wat coins bij elkaar verdiend om eerst Pjanic en vervolgens Hamsik te kopen. (NZonzi en Bakayoko wel met een card van CVM naar CM gemaakt)
Oftewel: Mandzukic, Borja Valero, N'Zonzi, Bakayoko en Correa zorgen voor een mooie basis. Houd je genoeg coins over om verder uit te bouwen.
Heb nog wel een paar wensen:
LM: Perisic (nu wisselt Martins de plek af met Correa). Correa is vrij goedkoop, maar een hele degelijk LM!
CV: Benatia of een andere CV ipv Romagnoli.
LB: Alex Sandro
CAM: Dybala.... moet toch blijven dromen he
[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 30-09-2018 17:34 ]
wijze woorden
Ik heb mijn Braziliaans team verkocht om een super origineel la-liga team te kunnen halen:bvbal79 schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:59:
In 1 week 2x Ramos gepackt. Nu uit een lollige gold pack van de Huiguian SBC.
https://www.futbin.com/19/squad/281486
Nu ook maar ff Ramos gaan packen
Ik vind Varana 10x beter persoonlijk.Bossie schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:43:
[...]
Ik heb mijn Braziliaans team verkocht om een super origineel la-liga team te kunnen halen:
https://www.futbin.com/19/squad/281486
Nu ook maar ff Ramos gaan packen
Iemand die mij nog kan helpen aan een leuk team? Ik heb 100k te besteden maar heb werkelijk waar geen idee...
Het liefst beide, maar dat komt later wel.llovesoccerx7 schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:12:
[...]
Ik vind Varana 10x beter persoonlijk.
Is lucas de sbc doen waard? moet wel alles kopen..
Ik heb de hele dag met Mbappe gespeeld, maar hij is eigenlijk niets bijzonders. Heeft iemand Messi al gebruikt?
Welke buitenkansjes zijn jullie inmiddels tegen gekomen? Dan heb ik het echt over spelers van rond de 2k... Dan kan ik in ieder geval een starters squadje maken. Kwam wel Akanji en Mukiele tegen. Leken me wel waar voor hun geld.
In divisie 6 verschillende ervaringen met potjes. Soms wordt ik compleet weg gespeeld, de andere gelijkwaardig maar maak ik stomme fouten en soms beetje pech. Nu 8 gespeeld en 2 kunnen winnen. Die won ik zeer makkelijk dan weer.
Zou er de komende weken meer balans komen? Want sommige denk ik jij hoort hoger vriend
Eerste keer online dus weinig ervaring hoe de balans is op ten duur.
Zou er de komende weken meer balans komen? Want sommige denk ik jij hoort hoger vriend
Geld verdienen gaat wel erg makkelijk maar ik speel nog steeds met 2 teams met spelers die voor minder dan 1,5k per stuk zijn gekocht (+ mijn gepackte Aubameyang en Alvaro IF) en het gaat geweldig! Elke wedstrijd speel ik tegen (vooral Premier League) teams met alle goede spelers die tonnen hebben gekost maar heb er totaal geen moeite mee.
https://www.futbin.com/19/squad/286140
https://www.futbin.com/19/squad/280868
Een paar dingen die me opgevallen zijn:
- Stamina is zo belangrijk! Niet te verhogen door chemstyles dus dit zit standaard in mijn filter. Vooral in de tweede helft merk ik het verschil! Voor wie nooit op stamina heeft gelet is dit interessant leesvoer: https://www.reddit.com/r/...xi02/chemistry_moneyball/
- Zo weinig mensen gebruiken de goedkope chemstyles! Onbegrijpelijk want met een guardian maak je van een speler als Gaya een speler die ook nog eens kan verdedigen ipv alleen maar rennen!
- Afstandschoten zijn erg belangrijk! Ik zorg dat mijn spitsen met een chemstyle boven de 85 shot power en long shots hebben. Dit geeft je een extra wapen!
- Het verdedigen is een stuk leuker geworden. In Fifa 18 speelde ik nog veel met middenvelders omdat 1 foutje met een verdediger gelijk zowat een goal was tegen een snelle spits. Nu kan je er veel meer opklappen zonder dat 1 fout gelijk fataal is.
- Na een aantal formaties zonder al te veel succes getest te hebben, heb ik nu duidelijk gekozen voor de 4-2-2-2.
- Dit zijn hele leuke spelers voor heel weinig: Torreira (met Powerhouse. Zit overal tussen, zo snel! Een lange verdedigende middenvelder heeft ook zijn voordelen maar probeer dit ook eens. Aanvallend ook nuttig!), Smolov (met Finisher. Geweldig afstandschot. Zou waarschijnlijk veel gebruikt worden als hij in een topcompetitie zou spelen maar is ook de andere Russische spelers in het team zijn meer dan de moeite waard!), Gbamin (met Powerhouse. De Bakayoko van Fifa 18 maar dan voor de Bundesliga voor maar 700 coins!) en Akanji (met Backbone. 1,87, snel en verdedigend erg sterk).
Hoewel ik genoeg coins heb voor een totale upgrade van beide teams blijf ik voorlopig zo spelen. Kan nu wel aan de Gabriel Jesus en Firmino's e.d. gaan maar daar kan ik later vast nog vaak genoeg mee spelen. Ik twijfel zelfs om Aubameyong misschien toch niet te verkopen. Het is toch ook wel leuk om een erg goedkoop team te hebben met 1 superspits ook al is het slimmer om hem wel te verkopen.
https://www.futbin.com/19/squad/286140
https://www.futbin.com/19/squad/280868
Een paar dingen die me opgevallen zijn:
- Stamina is zo belangrijk! Niet te verhogen door chemstyles dus dit zit standaard in mijn filter. Vooral in de tweede helft merk ik het verschil! Voor wie nooit op stamina heeft gelet is dit interessant leesvoer: https://www.reddit.com/r/...xi02/chemistry_moneyball/
- Zo weinig mensen gebruiken de goedkope chemstyles! Onbegrijpelijk want met een guardian maak je van een speler als Gaya een speler die ook nog eens kan verdedigen ipv alleen maar rennen!
- Afstandschoten zijn erg belangrijk! Ik zorg dat mijn spitsen met een chemstyle boven de 85 shot power en long shots hebben. Dit geeft je een extra wapen!
- Het verdedigen is een stuk leuker geworden. In Fifa 18 speelde ik nog veel met middenvelders omdat 1 foutje met een verdediger gelijk zowat een goal was tegen een snelle spits. Nu kan je er veel meer opklappen zonder dat 1 fout gelijk fataal is.
- Na een aantal formaties zonder al te veel succes getest te hebben, heb ik nu duidelijk gekozen voor de 4-2-2-2.
- Dit zijn hele leuke spelers voor heel weinig: Torreira (met Powerhouse. Zit overal tussen, zo snel! Een lange verdedigende middenvelder heeft ook zijn voordelen maar probeer dit ook eens. Aanvallend ook nuttig!), Smolov (met Finisher. Geweldig afstandschot. Zou waarschijnlijk veel gebruikt worden als hij in een topcompetitie zou spelen maar is ook de andere Russische spelers in het team zijn meer dan de moeite waard!), Gbamin (met Powerhouse. De Bakayoko van Fifa 18 maar dan voor de Bundesliga voor maar 700 coins!) en Akanji (met Backbone. 1,87, snel en verdedigend erg sterk).
Hoewel ik genoeg coins heb voor een totale upgrade van beide teams blijf ik voorlopig zo spelen. Kan nu wel aan de Gabriel Jesus en Firmino's e.d. gaan maar daar kan ik later vast nog vaak genoeg mee spelen. Ik twijfel zelfs om Aubameyong misschien toch niet te verkopen. Het is toch ook wel leuk om een erg goedkoop team te hebben met 1 superspits ook al is het slimmer om hem wel te verkopen.
Check mijn 2 teams hierboven! Alles onder de 2k behalve Aubameyong en Alvaro IF. Burgstaller weet ik nog niet want staat pas net in mijn team om te testen maar de rest is meer dan de moeite waard! Heb al veel goedkope spelers onder de 2k getest en dit zijn tot nu toe mijn favo's!PetrCech_3 schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:27:
Welke buitenkansjes zijn jullie inmiddels tegen gekomen? Dan heb ik het echt over spelers van rond de 2k... Dan kan ik in ieder geval een starters squadje maken. Kwam wel Akanji en Mukiele tegen. Leken me wel waar voor hun geld.
Zorg wel voor de juist chemstyles (niet de duurdere met pace maar de goedkope die je al voor 150 haalt).
[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 30-09-2018 20:23 ]
https://www.futbin.com/19/squad/287982sjakieman schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:21:
[...]
Check mijn 2 teams hierboven! Alles onder de 2k behalve Aubameyong en Alvaro IF. Burgstaller weet ik nog niet want staat pas net in mijn team om te testen maar de rest is meer dan de moeite waard! Heb al veel goedkope spelers onder de 2k getest en dit zijn tot nu toe mijn favo's!
Zorg wel voor de juist chemstyles (niet de duurdere met pace maar de goedkope die je al voor 150 haalt).
Ik had dit voor nu bedacht... Hoewel ik zelf vaak van de hybrids ben, heb ik daar nu gewoon echt de moneys niet voor. Heb 25k te besteden. Nog echte aan/afraders als je dit zo ziet?
Je hebt denk ik nog iets teveel op snelheid gefocust. Ik zou Hakimi vervangen voor Piszcek, ook niet duur maar wel een stuk beter! Verder heb ik niet met Kramaric gespeeld maar zou hem nooit kiezen, Hij is niet snel, niet sterk, niet lang... Alleen schieten is ook niet alles. Zou dan eerder gaan voor Rebic!PetrCech_3 schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:25:
[...]
https://www.futbin.com/19/squad/287982
Ik had dit voor nu bedacht... Hoewel ik zelf vaak van de hybrids ben, heb ik daar nu gewoon echt de moneys niet voor. Heb 25k te besteden. Nog echte aan/afraders als je dit zo ziet?
Verder zou ik niet met maar 1 middenvelder speler die kan verdedigen maar dat is meer een tactische keus.
Lees bijna niemand over de Ligue 1. Speel daar momenteel mee, 2 spelers uit LaLiga maken het eigenlijk een hybrid. Nog meer mensen die met Ligue 1 spelen?
Mijn packluck begint eindelijk op stoom te raken. Net Varane gepackt uit die otw mahrez sbc. Ik zie dat hij nu voor 160k weg kan. Wat raden jullie aan? Behouden of meteen verkopen? Ik weet niet of hij gaat stijgen of dalen in de prijs namelijk
Denk dat hij alleen maar zal gaan dalen.Vestendrie schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:08:
Mijn packluck begint eindelijk op stoom te raken. Net Varane gepackt uit die otw mahrez sbc. Ik zie dat hij nu voor 160k weg kan. Wat raden jullie aan? Behouden of meteen verkopen? Ik weet niet of hij gaat stijgen of dalen in de prijs namelijk
Spelers zijn zo goedkoop op ps4 dat het mij niet verwonderd dat er zoveel gekke teams zijn.
Ale ik heb het geluk gehad van hazard te packen en verkopen voor 380k. Maar als je gewoon bpl niet bekijkt, dan zijn andere spelers gewoon een koopje.
Vooral la liga en bundes zijn zo goedkoop en zitten daar echt wel top spelers.
Serie A zegt me niet veel. Nu heb zo een OP team dat ik eigenlijk gewoon niet weet wat te doen. Is het eerste jaar dat ik zo snel zo top team heb eigenlijk. En het grappige is dat er ik geen cent aan gespendeerd heb. Zit wel over de 560k transfer profit ( 150 k zelf getrade zonder hazard te verkopen).
Ale ik heb het geluk gehad van hazard te packen en verkopen voor 380k. Maar als je gewoon bpl niet bekijkt, dan zijn andere spelers gewoon een koopje.
Serie A zegt me niet veel. Nu heb zo een OP team dat ik eigenlijk gewoon niet weet wat te doen. Is het eerste jaar dat ik zo snel zo top team heb eigenlijk. En het grappige is dat er ik geen cent aan gespendeerd heb. Zit wel over de 560k transfer profit ( 150 k zelf getrade zonder hazard te verkopen).
De Varane hype is strong. Ik zou zelf een weekje wachten en dan kijken wat de prijs gaat doen. Mijn glazen bol vertelt mij dat er rond 12 oktober wel een crash aan komt.Vestendrie schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:08:
Weinig mogelijkheid tot upgraden, na Depay/Fekir heb je enkel nog Mbappe en Neymar, en dat is natuurlijk een mega grote stap.Fraaank schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:59:
Lees bijna niemand over de Ligue 1. Speel daar momenteel mee, 2 spelers uit LaLiga maken het eigenlijk een hybrid. Nog meer mensen die met Ligue 1 spelen?
Hetzelfde hier in D5, daarnaast heel veel turbo-press potjes gehad.FidoDido schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:09:
In divisie 6 verschillende ervaringen met potjes. Soms wordt ik compleet weg gespeeld, de andere gelijkwaardig maar maak ik stomme fouten en soms beetje pech. Nu 8 gespeeld en 2 kunnen winnen. Die won ik zeer makkelijk dan weer.
Moet bekennen dat ik in sommige situaties toch wel de pace uit 18 mis, zeker tegen pressure teams waarbij je hierdoor erg lastig kunt ontsnappen/loskomen.
Online is het sowieso bizar sweaty.
Ik vind dat de pace ietsje gebuffd mag worden. Als jou aanvaller een voorsprong van 25meter heeft zou een verdediger in het echt ook nooit meer halen.Bossie schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:44:
[...]
Hetzelfde hier in D5, daarnaast heel veel turbo-press potjes gehad.
Moet bekennen dat ik in sommige situaties toch wel de pace uit 18 mis, zeker tegen pressure teams waarbij je hierdoor erg lastig kunt ontsnappen/loskomen.
Op dit moment mijn team Loan Reus twijfel of ik hem zou kopen of zou door sparen voor Sane.
Heb toevallig vandaag Lemar OTW gepacked ook nog geen idee of ik hem zou houden of verkopen.
Geplande upgrades.
CVM: Fabinho
RM: Willian
SP: Jesus/Ferminho twijfel nog daar over.
Verder lekker goude wissel Bakambu.
https://www.futbin.com//19/squad/293914
Heb toevallig vandaag Lemar OTW gepacked ook nog geen idee of ik hem zou houden of verkopen.
Geplande upgrades.
Op de vleugels rennen ze als Bolt, maar door het centrum lijkt er een penalty te zijn dat ze afgeremd worden op 50 pace.llovesoccerx7 schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:46:
[...]
Ik vind dat de pace ietsje gebuffd mag worden. Als jou aanvaller een voorsprong van 25meter heeft zou een verdediger in het echt ook nooit meer halen.
Firminio lijkt me wel een lekkere cam, maar nog niet zelf mee gespeeld.Mir64za schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:50:
Op dit moment mijn team Loan Reus twijfel of ik hem zou kopen of zou door sparen voor Sane.
Geplande upgrades.
[ Voor 40% gewijzigd door Bean77 op 30-09-2018 22:51 ]
Klopt als ze dat aanpassen is dat wel redelijk realistisch.Bean77 schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:51:
[...]
Op de vleugels rennen ze als Bolt, maar door het centrum lijkt er een penalty te zijn dat ze afgeremd worden op 50 pace.
[...]
Firminio lijkt me wel een lekkere cam, maar nog niet zelf mee gespeeld.
Ik krijg op eens een lange streep in beeld bij elke paas, zeer irritant. Hoe zet ik dit uit ? Ik krijg het niet voor elkaar.
Op option duwen bij ps4, xbox is dat die 3 streepjes denk ik de start knop.Hamazaki schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:07:
Ik krijg op eens een lange streep in beeld bij elke paas, zeer irritant. Hoe zet ik dit uit ? Ik krijg het niet voor elkaar.
Bij Trainer kan je die dingen afzetten, pass indicator noemt dit.
Bij Fifa haal je die 25 meter ook niet meer in hoor, zeker niet als je de bal ook steeds op goede moment naar voren tikt. Maar lijkt me erg bijzonder als je een keer 25 meter voorsprong hebt, dat is dan wel een heel erg mislukte buitenspelval...llovesoccerx7 schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:46:
[...]
Ik vind dat de pace ietsje gebuffd mag worden. Als jou aanvaller een voorsprong van 25meter heeft zou een verdediger in het echt ook nooit meer halen.
Van mij mag het zo blijven! Zelfs nu zijn de snelle spelers nog beter dan ze in het echt zijn en langzame spelers slechter. Eindelijk kunnen nu ook alle spelers gebruikt worden!
Bean heeft idd gelijk, het is idd vooral in het centrum dat het geknepen word en aan de zijkanten lijkt het ok.sjakieman schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:14:
[...]
Bij Fifa haal je die 25 meter ook niet meer in hoor, zeker niet als je de bal ook steeds op goede moment naar voren tikt. Maar lijkt me erg bijzonder als je een keer 25 meter voorsprong hebt, dat is dan wel een heel erg mislukte buitenspelval...
Van mij mag het zo blijven! Zelfs nu zijn de snelle spelers nog beter dan ze in het echt zijn en langzame spelers slechter. Eindelijk kunnen nu ook alle spelers gebruikt worden!
Maarre, waarom zouden alle spelers gebruikt moeten worden, Barcelona en Real Madrid pakken toch ook niet 11 willekeurige spelers?
@Mir64za Paulinho is zeker de moeite waard en vooral goedkoop door zijn transfer. Jesus pakte bij mij zijn goaltjes mee, maar Firmino is veel meer allround.
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 30-09-2018 23:30 ]
Nee maar ze pakken ook niet de 11 snelste spelers toch? Ik bedoel dat het leuk is dat spelers als Kroos ook eindelijk een keer speelbaar zijn. Dit is toch al jaren niet meer zo? Vorige keer begon ik in november en toen speelde iedereen al met dezelfde spelers. Hoop dat het dit jaar minder is!Bossie schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:26:
[...]
Bean heeft idd gelijk, het is idd vooral in het centrum dat het geknepen word en aan de zijkanten lijkt het ok.
Maarre, waarom zouden alle spelers gebruikt moeten worden, Barcelona en Real Madrid pakken toch ook niet 11 willekeurige spelers?
Eigenlijk is dit heel erg jammer. Er zijn bijvoorbeeld maar 3 spitsen in de Bundesliga die meer dan 2k kosten en maar 1 boven de 17k. Dus na 2 dagen spelen had ik al alle spitsen van de Bundesliga uit kunnen proberen, want die 147k van Lewandowski heb ik inmiddels ook al... En dan moeten we nog 12 maanden met dit spel doen! Zonde!KBE91 schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:16:
Spelers zijn zo goedkoop op ps4 dat het mij niet verwonderd dat er zoveel gekke teams zijn.
Kan me hier wel in vinden Ik heb 4 teams gemaakt tot dat ik eindelijk een team had waar mee ik erg lekker speel vorige fifa’s koste het een vermogen wegens snelle waarde daling van spelers om van teams te switchen maar ook dan nog om goede spelers aan te schaffen.KBE91 schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:16:
Verwijderd
Heb nu 100K en moet daarmee nog mijn twee teams maken. Vanaf wanneer zullen de 84 of lager ratings gold in prijs dalen. Zou balen zijn als ik nu een team maak dat binnen de kortste tijd een stuk goedkoper is.
Misschien dat ze nog iets stijgen voor de weekend league maar in principe zullen ze allemaal langzaam dalen. Als je geen risico wil lopen dan kan je voor 7k een team maken dat gewoon goed mee kan met de 84 rated teams. De verschillen zijn echt niet zo groot! Bovendien leer je beter spelen als je de 1e weken met wat mindere spelers speelt dan de tegenstander, je kan de spelers van rond de 1k elke keer zonder risico inwisselen tot je het ideale team hebt, je hebt altijd genoeg geld voor een eventueel buitenkansje of SBC en je speelt een keer met wat andere spelers dan je overal al ziet. Alleen maar voordelen!Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 23:57:
Heb nu 100K en moet daarmee nog mijn twee teams maken. Vanaf wanneer zullen de 84 of lager ratings gold in prijs dalen. Zou balen zijn als ik nu een team maak dat binnen de kortste tijd een stuk goedkoper is.
Edit: En dan vergeet ik nog dat het erg lekker is als je een team verslaat met 2 icons door een hattrick van ene Smolov! Voelt best goed! Trouwens opvallend tot nu toe: hoe sterker het team op papier is, hoe makkelijk ik er van win! De moeilijkste wedstrijden speelde ik tegen andere vrij basic teams verrassend genoeg...
[ Voor 14% gewijzigd door sjakieman op 01-10-2018 00:11 ]
Van het weekend veel geluk gehad met de pakjes van 300 fifa punten.
2x Mane
2x Icardi
Lacazette
Marquinhos
Aguero
Daarmee heb ik onderstaand team gemaakt, ik heb nog 4000 punten over. Ik wil dit gaan gebruiken als er weer pakjes van 300 punten zijn. Hoop daarmee nog Godin te vervangen voor Sergio Ramos?
Iemand tips of verbeteringen?
https://www.futbin.com/19/squad/304441
2x Mane
2x Icardi
Lacazette
Marquinhos
Aguero
Daarmee heb ik onderstaand team gemaakt, ik heb nog 4000 punten over. Ik wil dit gaan gebruiken als er weer pakjes van 300 punten zijn. Hoop daarmee nog Godin te vervangen voor Sergio Ramos?
Iemand tips of verbeteringen?
https://www.futbin.com/19/squad/304441
[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 01-10-2018 06:34 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb ook met team press gespeeld maar gebruik het niet meer. Het viel mij op dat daardoor mijn verdedig open ligt en na 1 helft me hele middenveld door stamina heen was.Bossie schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:44:
[...]
Hetzelfde hier in D5, daarnaast heel veel turbo-press potjes gehad.
De potjes zonder had ik veel meer controle, de game plans werken wel zeer goed voor mij, mijn skills rating is wel gezakt van 1195 naar 1105 inmiddels
Ik ben alvast begonnen te investeren in Belgische spelers, hoge rating PL spelers en Inform Cechs voor de komende POTM. Ik denk dat Hazard dit gaat worden.
Omdat ik geswitched ben naar pc zou het fijn zijn als iemand mij transferlijsten zou kunnen giften: AequitasXI
Omdat ik geswitched ben naar pc zou het fijn zijn als iemand mij transferlijsten zou kunnen giften: AequitasXI
Iemand die toevallig met Mertens speelt heb dit weekend Higuain aangetrokken maar vind het echt he le maal niks!
Wanneer verloopt die rang rating?AequitasII schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:16:
Ik ben alvast begonnen te investeren in Belgische spelers, hoge rating PL spelers en Inform Cechs voor de komende POTM. Ik denk dat Hazard dit gaat worden.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De pace discussie is wel grappig om te lezen in dit topic. Elk jaar zeurde we over dat het te veel op pace gefocust is. Nu je inderdaad door het centrum niet meer zó makkelijk wegloopt, is het voor sommige ook niet goed. Natuurlijk kan de game nooit perfect zijn voor iedereen. Vindt het wel prima zo. Moet natuurlijk ook niet vergeten dat iemand met 94 pace, misschien wel een belabberde dribbeling stats heeft. Dat betekend dan ook dat hij niet zo snel en wendbaar met de bal heeft. Gelukkig (lijkt) dat dit dit jaar meespeelt.
Ik heb zelf met de 'loan' Mertens gespeeld. Lekker snel, wendbaar en een goed schot! Ben misschien van plan om hem te halen.heppe01 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:22:
Iemand die toevallig met Mertens speelt heb dit weekend Higuain aangetrokken maar vind het echt he le maal niks!
Volgens mij zit hij in de catalogus, dus als je genoeg punten hebt dan kun je hem daar eerst unlocken en 7 wedstrijden testen.
Zat ook te denken om Higuain OTW te halen. Waarom viel hij zo tegen?
Ik had Higuain z’n normale kaartje gekocht maar hij is gewoon te sloom en vind hem moeilijk aanspeelbaar kruipt veel te veel achter z’n tegenstanders dan er voor. Misschien Mertens op CAM proberen en Immobile in de spits naast Mandzukic. Heb gisteren Vertonghen gepackt maar die verkoop ik vandaag denk ik samen met Higuain.Jekke schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:45:
[...]
Ik heb zelf met de 'loan' Mertens gespeeld. Lekker snel, wendbaar en een goed schot! Ben misschien van plan om hem te halen.
Volgens mij zit hij in de catalogus, dus als je genoeg punten hebt dan kun je hem daar eerst unlocken en 7 wedstrijden testen.
Zat ook te denken om Higuain OTW te halen. Waarom viel hij zo tegen?
Gister fifa voor het eerst geinstalleerd. Snel SB gespeeld met een half brons/goud LA Liga team.
Eerste pakje meteen Toni Kroos.
Ik heb eigenlijk altijd fifa halverwege het jaar gekocht. Wat gebeurd er met de waarde van bijvoorbeeld Kroos? Kan ik hem het best houden of nu meteen verkopen?
Ik heb eigenlijk altijd fifa halverwege het jaar gekocht. Wat gebeurd er met de waarde van bijvoorbeeld Kroos? Kan ik hem het best houden of nu meteen verkopen?
Ik probeer dat OTW investeren te begrijpen...maar de spelers van nu zijn niet geweldig. Wanneer moet je deze spelers nu kopen?
Hier kan je de prijskoers van Kroos bekijken. Nog niet echt veel van te zeggenDeBers schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:57:
Gister fifa voor het eerst geinstalleerd. Snel SB gespeeld met een half brons/goud LA Liga team.
https://www.futbin.com/19/player/596/Toni%20Kroos/
Ik heb Fifa Ultimate edition, maar heb vanmorgen geen packs gekregen. Ook heb ik de champinos speler en de andere contents nog niet gehad die bij deze editie horen.
Iemand hetzelfde en nog niets gekregen??
ik had de packs wel gewoon vandaag. Ook neymar en cr7 loan. Ik zou er effe achter aan gaan bij EA als ik jou wastriple20 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:20:
Ik heb Fifa Ultimate edition, maar heb vanmorgen geen packs gekregen. Ook heb ik de champinos speler en de andere contents nog niet gehad die bij deze editie horen.
Verwijderd
Als je de game niet via de ps gekocht hebt moet je als ik het goed heb nog een code invullen. Die zit in het hoesje of op je mailtriple20 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 08:20: