Nou, dat mag nog steeds hoor, want eerdere tips dat hoge rated spelers erg laag waren in waarde en bij een sbc met hoge eisen flink zouden stijgen is wel erg goed uitgekomen.
Hij heeft wel gelijk dat kompany niet verder is gestegen, maar hij begint over cech te miepen waar ik helemaal niks over gezegd heb dat die gekocht zou moeten worden of meer waard zou worden.
Maar goed, zal mijn tips voortaan voor mij houden als personen hier niet mee om kunnen gaan.
Socratis 91 vroeg mij nog om hem even de groeten te doen en hij gaf aan dat hij ook een kratje bier. (Heineken, Warsteiner of Bavaria is prima)

SH-FR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:44:
Ik heb besloten mijn coins uit te geven en spelplezier boven het hebben van veel coins. Aangezien coins met WL, SB en Division Rivals dit jaar makkelijker te verdienen zijn, vond ik t na al dat sparen wel leuk om te investeren in een nieuw team.
Enige waar ik over twijfel: welke icon als CV: Prime Nesta, Prime Cannavaro of Beresi? Deze lijken me erg goed en liggen binnen mijn budget. Helaas is 91 Desailly iets te duur.
Persoonlijk zou ik altijd eerst het middenveld en aanval upgraden qua spelers. Daar worden de benodigde goals gemaakt. In de verdediging kan je meestal wel lang door met sub verdedigers. Fifa 18 was daar Bailly een goed voorbeeld van.
Maar als je 1 van de drie zou moeten kiezen zou ik zelf voor prime cannavaro gaan. Nesta is geen optie ivm verschrikkelijke balance en agility.
[
Voor 35% gewijzigd door
Bean77 op 12-10-2018 21:52
]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650