Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:17:
Ik ben een deel van mijn winst alweer aan het investeren in goedkope Juventus spelers zoals Rugani en Can voor 650/700.. denk met de Champions League SBC een goede investering!
Verwacht je deze sbc dan?
Is dit de marquee dan of is de cl sbc een andere?

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:28
Heb ik ioets gemikst? Ik ben tot nu toe pas twee van die inruil kaarten tegen gekomen. Eenmaal in een SBC en eenmaal in een dag doelstelling. Heb ik er een aantal gemist? Ik zie er meerdere op futbin staan :(
DeBers schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:43:
Heb ik ioets gemikst? Ik ben tot nu toe pas twee van die inruil kaarten tegen gekomen. Eenmaal in een SBC en eenmaal in een dag doelstelling. Heb ik er een aantal gemist? Ik zie er meerdere op futbin staan :(
Ik heb ook het idee dat ik er wat mis haha.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:42:
[...]

Verwacht je deze sbc dan?
Is dit de marquee dan of is de cl sbc een andere?
Ja eigenlijk wel, je had toen ook Bayern-Ajax en nog een wedstrijd van Napoli-Liverpool ..UEFA nog wat sbc.
Prijzen schoten door het dak van Liverpool en Napoli

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 08:36

Schuimpje

Couch Warrior

Dus ik heb vanmiddag geinvesteerd in IF Cech kaarten. En nu krijg ik ze niet meer verkocht, kan dat zo snel gaan?

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Verwijderd

Schuimpje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:08:
Dus ik heb vanmiddag geinvesteerd in IF Cech kaarten. En nu krijg ik ze niet meer verkocht, kan dat zo snel gaan?
Always sell in the hype ;) ik heb mijne vanmiddag verkocht voor 24/25

Verwijderd

Jahoor... mijn broertje speelt nauwelijks fut. 2e pack van heel fifa 19... Mbappe IF 800k. Hoger dan al mijn packs (alle WL rewards + SBC'S) van Fifa 17, 18 en 19 bij elkaar..

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:41:
Jahoor... mijn broertje speelt nauwelijks fut. 2e pack van heel fifa 19... Mbappe IF 800k. Hoger dan al mijn packs (alle WL rewards + SBC'S) van Fifa 17, 18 en 19 bij elkaar..
Broertjes zijn er om te stompen, nu is de tijd.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• DeBers
Fraaank schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:44:
[...]

Ik heb ook het idee dat ik er wat mis haha.
Iemand al meer dan 2 van die ruilkaarten?

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Schuimpje schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:08:
Stuur Bean en Bvball69 gewoon ff een berichtje dat je graag de geleden schade bij hun wil declareren....

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
DeBers schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:51:
[...]

Heb er 3, en als je goud 3 of beter haalt uit squad battles krijg je maandag weer een kaart.

2x uit een sbc
1x uit een doelstelling (win 3 rivals wedstrijden)

[ Voor 11% gewijzigd door superessy op 12-10-2018 19:58 ]

PSN: Direstraits87

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-11 15:59
Hazard SBC af, voor in totaal 650k. Het is erg veel en er werd mij, waarschijnlijk terecht aangeraden om nog even te wachten, maar ik en geduld, nee 😝

Nu wel twee geweldige wingers met Hazard en Bale, nu nog op zoek naar een goede spits :). En wie weet zit er nog wat in de packs.
simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:54:
[...]

Stuur Bean en Bvball69 gewoon ff een berichtje dat je graag de geleden schade bij hun wil declareren....
*knip tekst* note voor mezelf, niet happen op pubers.
Misschien kun je je focussen op een inhoudelijke bijdrage in dit topic?

Ontopic:
Dankzij de vele investeringen en de bizarre stijgingen van vandaag heb ik veel spelers voor het dubbele kunnen verkopen als waar ik ze voor gekocht had. Het gevolg was veel coins.
Mijn team kon nog wel een nieuwe cam gebruiken. Ernstig getwijfeld over Cruyff 91 en Socratis 91. Uiteindelijk voor de laatste gekozen vanwege lengte en wat fysiek.
Mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/470871
Ingame switch ik naar 4231 formatie met Mattheus en Kante als cdms en Eusebio als spits. Volgende upgrade zal Son zijn. Alles is mogelijk omdat ik de icons eromheen kan plaatsen. Neymar zou een goede keuze zijn, maar die vind ik nu echt te duur.

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 20:18 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 19:32
DeBers schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:51:
[...]

Tot vandaag kon je er 3 behalen, 2 uit een SBC en 1 uit een weekly reward voor het winnen van 3 rival wedstrijden. Als je in goud 3 of hoger eindigt in Squad battles krijg je een 4e. En vandaag zijn er 2 nieuwe te behalen via weekly objectives, 8 wedstrijden met 2 of meer doelpunten verschil winnen en 5 rival wedstrijden winnen.

Ik houd het goed in de gaten, want die FUT Swap Lallana staat boven aan m'n verlanglijstje en je hebt 12 van de 14 FUT Swap items nodig om hem te unlocken. Vorige Fifa edities veel plezier gehad van Lallana, met zijn 5* WF en 4* skillmoves, goede pass, goede dribbel en heerlijk afstandschot. Waarschijnlijk ga ik hem naar de CM positie verplaatsen, want Mkhitaryan doet het prima bij mij op de CAM positie en Lallana heeft genoeg verdedigende kwaliteiten om op het centrale middenveld te spelen.
Nu 4 gewonnen, 0 verloren. Eigenlijk 5 gewonnen, maar mijn tegenstander vond het nodig om in de 119de minuut, nadat ik een penalty kreeg te leaven, waardoor de hele wedstrijd niet meetelt. Hier moet EA echt eens iets mee gaan doen.

Net wel mooi mijn gepackte Fabinho verkocht voor 100k. Stond wel basis, maar nu vervangen door Allan, en doet het ook prima voor wat hij moet doen (bal afpakken en rustig op het middenveld blijven). IF Talisca blijft een wereldspeler trouwens.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:54:
[...]

Ehmmmm???

Juan Fran zou erg goed in mijn La Liga team passen, ben helaas bang dat het erg lastig gaat worden door de Hazard SBC. Ironisch genoeg zelf nog een paar spaanse/athletico spelers verkocht voordat deze SBC uitkwam.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:08:
[...]

*knip tekst* note voor mezelf, niet happen op pubers.
Misschien kun je je focussen op een inhoudelijke bijdrage in dit topic?
Nou het was wel degelijk inhoudelijk, immers je zat er gewoon naast met je opmerking dat Kompany nog flink zou stijgen. De bekende kaarten die mogelijk gebruikt zouden worden, zouden voor release potm flink gaan stijgen alleen tijdens de release dalen omdat ze zo enorm ingeslagen werden, de Kompany's/Cech's etc.etc. alleen de grote onbekende spelers voor deze potm raakte bijna uitverkocht. Niemand had verwacht dat Iniesta, Pique zo belangrijk zouden worden. Kompany werd al snel bekend dat deze redelijk goedkope kaart gebruikt zou worden, en zo geschiede.
Inhoudelijk genoeg?

simons schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:48:
[...]

Nou het was wel degelijk inhoudelijk, immers je zat er gewoon naast met je opmerking dat Kompany nog flink zou stijgen. De bekende kaarten die mogelijk gebruikt zouden worden, zouden voor release potm flink gaan stijgen alleen tijdens de release dalen omdat ze zo enorm ingeslagen werden, de Kompany's/Cech's etc.etc. alleen de grote onbekende spelers voor deze potm raakte bijna uitverkocht. Niemand had verwacht dat Iniesta, Pique zo belangrijk zouden worden. Kompany werd al snel bekend dat deze redelijk goedkope kaart gebruikt zou worden, en zo geschiede.
Inhoudelijk genoeg?
Alles met eigen risico toch, neem aan dat je ook geen kratje pils had laten brengen als het goed uitgepakt was :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Iedereen heeft en geeft zijn visie en gedachte, dat iedereen zo op iemand zijn mening of gedachte meegaat en vervolgens hem daarop afrekent is ronduit belachelijk.

Ik zou zeggen verzin zelf een goede investering en ga zelf eens dieper in op materie.

Dit voor degene die zich aangesproken voelen.

Ciao!

• DeBers
superessy schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:57:
[...]

Heb er 3, en als je goud 3 of beter haalt uit squad battles krijg je maandag weer een kaart.

2x uit een sbc
1x uit een doelstelling (win 3 rivals wedstrijden)
Ah. Snap ik de melding, speel. Squad battles en krijg er een. Die had ik over het hoofd gezien. Mis er dus al 2. Heb er pas 1. Ik wilde gaan voor die El shaarawy. Gaat hem al niet meer worden dus.

• SH-FR
Ik heb besloten mijn coins uit te geven en spelplezier boven het hebben van veel coins. Aangezien coins met WL, SB en Division Rivals dit jaar makkelijker te verdienen zijn, vond ik t na al dat sparen wel leuk om te investeren in een nieuw team.

Enige waar ik over twijfel: welke icon als CV: Prime Nesta, Prime Cannavaro of Beresi? Deze lijken me erg goed en liggen binnen mijn budget. Helaas is 91 Desailly iets te duur.
Bossie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 20:51:
[...]

Alles met eigen risico toch, neem aan dat je ook geen kratje pils had laten brengen als het goed uitgepakt was :)
Nou, dat mag nog steeds hoor, want eerdere tips dat hoge rated spelers erg laag waren in waarde en bij een sbc met hoge eisen flink zouden stijgen is wel erg goed uitgekomen.
Hij heeft wel gelijk dat kompany niet verder is gestegen, maar hij begint over cech te miepen waar ik helemaal niks over gezegd heb dat die gekocht zou moeten worden of meer waard zou worden.
Maar goed, zal mijn tips voortaan voor mij houden als personen hier niet mee om kunnen gaan.
Socratis 91 vroeg mij nog om hem even de groeten te doen en hij gaf aan dat hij ook een kratje bier. (Heineken, Warsteiner of Bavaria is prima) :+
SH-FR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:44:
Ik heb besloten mijn coins uit te geven en spelplezier boven het hebben van veel coins. Aangezien coins met WL, SB en Division Rivals dit jaar makkelijker te verdienen zijn, vond ik t na al dat sparen wel leuk om te investeren in een nieuw team.

Enige waar ik over twijfel: welke icon als CV: Prime Nesta, Prime Cannavaro of Beresi? Deze lijken me erg goed en liggen binnen mijn budget. Helaas is 91 Desailly iets te duur.
Persoonlijk zou ik altijd eerst het middenveld en aanval upgraden qua spelers. Daar worden de benodigde goals gemaakt. In de verdediging kan je meestal wel lang door met sub verdedigers. Fifa 18 was daar Bailly een goed voorbeeld van.
Maar als je 1 van de drie zou moeten kiezen zou ik zelf voor prime cannavaro gaan. Nesta is geen optie ivm verschrikkelijke balance en agility.

[ Voor 35% gewijzigd door Bean77 op 12-10-2018 21:52 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Leuk, nu weet ik hoe je moet scoren, stopt heel de verdediging ermee👍 worden er compleet uitgerend en staan te slapen. 2 wins uit 8. Veruit recordslecht...

Continu 4-6 7-8 3-5 verliezen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2018 21:50 ]

Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:46:
[...]

Nou, dat mag nog steeds hoor, want eerdere tips dat hoge rated spelers erg laag waren in waarde en bij een sbc met hoge eisen flink zouden stijgen is wel erg goed uitgekomen.
Hij heeft wel gelijk dat kompany niet verder is gestegen, maar hij begint over cech te miepen waar ik helemaal niks over gezegd heb dat die gekocht zou moeten worden of meer waard zou worden.
Maar goed, zal mijn tips voortaan voor mij houden als personen hier niet mee om kunnen gaan.
Socratis 91 vroeg mij nog om hem even de groeten te doen en hij gaf aan dat hij ook een kratje bier. (Heineken, Warsteiner of Bavaria is prima) :+
Ik had het over cech. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat het een gok is. Maar het blijft m.i. een goede investering. Is het niet nu dan in de toekomst. De markt doet ook totaal niet wat men verwacht, je ziet het hier je leest het op Reddit. Laat staan als we deze maand ook nog de POTM van La Liga en Bundesliga krijgen.

De hype heet Futbin.. morgen staat er weer een andere bovenaan de lijst gezien de huidige extinct spelers hebben.
bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:55:
[...]

Ik had het over cech. Maar het blijft m.i. een goede investering. Is het niet nu dan in de toekomst. De markt doet ook totaal niet wat men verwacht, je ziet het hier je leest het op Reddit. Laat staan als we deze maand ook nog de POTM van La Liga en Bundesliga krijgen.

De hype heet Futbin.. morgen staat er weer een andere bovenaan de lijst gezien de huidige extinct spelers hebben.
Futbin zou een abbo op hun site/api moeten plaatsen :+

bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:55:
[...]

Ik had het over cech. Maar het blijft m.i. een goede investering. Is het niet nu dan in de toekomst. De markt doet ook totaal niet wat men verwacht, je ziet het hier je leest het op Reddit. Laat staan als we deze maand ook nog de POTM van La Liga en Bundesliga krijgen.

Precies, en Cech kan je ook gewoon in je club houden. Een 84 rated IF uit de BPL heeft zeker waarde.

• SH-FR
Bean77 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:46:

Persoonlijk zou ik altijd eerst het middenveld en aanval upgraden qua spelers. Daar worden de benodigde goals gemaakt. In de verdediging kan je meestal wel lang door met sub verdedigers. Fifa 18 was daar Bailly een goed voorbeeld van.
Maar als je 1 van de drie zou moeten kiezen zou ik zelf voor prime cannavaro gaan. Nesta is geen optie ivm verschrikkelijke balance en agility.
Ik heb op het middenveld met Fabinho, Eriksen en Modric en in de aanval met Hazard, Kane en Bale al een enorm sterk team! Haha.

Grappig dat je over Bailly begint, want die wilde ik dus voor een van drie bovengenoemde gaan gebruiken! Als ik Kane verkoop dan heb ik grofweg 1 miljoen voor een icon spits maar kon voor dat bedrag toch niet écht een overtuigende spits vinden.

Oh en trouwens; ik waardeer je tips wel heel erg. Ik heb dan zelf niet geïnvesteerd in Hazard POTM maar volgens mij heb je het gewoon voor een groot gedeelte goed gehad en flinke winst gemaakt.

Daarbij is dit forum ervoor om elkaar te helpen en ik vind het heel fijn als dat ook gedaan word :)

[ Voor 14% gewijzigd door SH-FR op 12-10-2018 21:58 ]

SH-FR schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:56:
[...]

Ik heb op het middenveld met Fabinho, Eriksen en Modric en in de aanval met Hazard, Kane en Bale al een enorm sterk team! Haha.

Grappig dat je over Bailly begint, want die wilde ik dus voor een van drie bovengenoemde gaan gebruiken! Als ik Kane verkoop dan heb ik grofweg 1 miljoen voor een icon spits maar kon voor dat bedrag toch niet écht een overtuigende spits vinden.

Oh en trouwens; ik waardeer je tips wel heel erg. Ik heb dan zelf niet geïnvesteerd in Hazard POTM maar volgens mij heb je het gewoon voor een groot gedeelte goed gehad en flinke winst gemaakt.

Daarbij is dit forum ervoor om elkaar te helpen en ik vind het heel fijn als dat ook gedaan word :)
Dank je wel.
Maar een spits vinden is inderdaad een issue. Ik heb het gevoel dat je daar een soort van aanspeelpunt nodig hebt zoals een Kane, Immobile, Icardi, Mandzukic. En daarom heen wendbare spelers die erin komen. De keuze is lastig omdat AI verdedigen zo verschrikkelijk OP is. Ik breng ook vaak IF Lozano erin als Lucas moe is na 60 minuten overigens.

Juanfran inmiddels binnen, misschien ook eens gaan spelen ipv op de laptop met futbin/webapp bezig zijn.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Door de Hazard SBC is Pique nu zn max BIN. Zou EA die verhogen?
Bossie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:08:
Juanfran inmiddels binnen, misschien ook eens gaan spelen ipv op de laptop met futbin/webapp bezig zijn.
dubbel

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 12-10-2018 22:32 ]

Bossie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:08:
Geef een short review als je gespeeld hebt :)

Lijkt qua stats nu de beste RB om te hebben.
bvbal79 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:32:
[...]

Geef een short review als je gespeeld hebt :)

Lijkt qua stats nu de beste RB om te hebben.
Sowieso weinig keuze op RB als je la liga speelt.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:17
Juanfran ziet er zeker interessant uit, maar hoe ga ik hem in hemelsnaam in mijn huidige team passen met Lucas POTM op rechtsbuiten.. https://www.futbin.com/19/squad/726756 Iemand tips?

Walker voor 85k verkopen en dan Juanfran voor 20/25k inleg krijgen + 55k aan packs klinkt niet verkeerd namelijk.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-11 19:38
AntraXxX schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:30:
Juanfran ziet er zeker interessant uit, maar hoe ga ik hem in hemelsnaam in mijn huidige team passen met Lucas POTM op rechtsbuiten.. https://www.futbin.com/19/squad/726756 Iemand tips?

Walker voor 85k verkopen en dan Juanfran voor 20/25k inleg krijgen + 55k aan packs klinkt niet verkeerd namelijk.
Lloris -> Courtios
Godin -> Sanchez
Alli -> Casemiro

Moet je eigenlijk wel met een BPL spits gaan spelen.

Al met al, kun je beter je team omgooien als je die Juanfran echt wilt.
joostmakaay schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:33:
[...]

Lloris -> Courtios
Godin -> Sanchez
Alli -> Casemiro

Moet je eigenlijk wel met een BPL spits gaan spelen.

Al met al, kun je beter je team omgooien als je die Juanfran echt wilt.
Casemiro en Azpilicueta lijken voldoende voor een hybrid.

• joostmakaay
Bossie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:53:
[...]

Dan heb je Lucas maar op 7 chem (incl loyalty/manager)

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 21:50:
Leuk, nu weet ik hoe je moet scoren, stopt heel de verdediging ermee👍 worden er compleet uitgerend en staan te slapen. 2 wins uit 8. Veruit recordslecht...

Continu 4-6 7-8 3-5 verliezen...
Je posts hebben weinig toegevoegde waarde. Eerst verkondig je hier dat je sinds je weet hoe je moet scoren alles wint, en nu is het alweer niet goed.
Btw de verdediging stopt er niet mee, je verdedigt dan gewoon niet goed.
Meer oefenen..

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

bbblije schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:15:
Door de Hazard SBC is Pique nu zn max BIN. Zou EA die verhogen?
Pricerange is verhoogd, maar nog steeds is Pique uitgestorven. Wat denken jullie? Cashen of nog even wachten? SBC duurt nog een maand...

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

bbblije schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 07:10:
[...]

Pricerange is verhoogd, maar nog steeds is Pique uitgestorven. Wat denken jullie? Cashen of nog even wachten? SBC duurt nog een maand...
Ik zou er nu voor gaan. De markt raakt in de loop van de maand weer verzadigd en dan zakt de prijs weer

Schuimpje schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 08:14:
[...]

Ik zou er nu voor gaan. De markt raakt in de loop van de maand weer verzadigd en dan zakt de prijs weer
Daarnaast is de Juanfran SBC na dit weekend alweer voorbij

Verwijderd

Shreddaaa schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 02:35:
[...]

Je posts hebben weinig toegevoegde waarde. Eerst verkondig je hier dat je sinds je weet hoe je moet scoren alles wint, en nu is het alweer niet goed.
Btw de verdediging stopt er niet mee, je verdedigt dan gewoon niet goed.
Meer oefenen..
Wat heeft dan wel van toegevoegde waarde?
Als je zegt dat je lekker gaat met 7 om 0. Heeft dan ook geen waarde... want ja wat kan je daarmee.
En het lag niet aan mijn verdedigingsskills maar aan een instelling die op aanvallen stond. Speel jij ook wl ben wel benieuwd hoe jij dan gaat.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:01:
[...]

Als je zegt dat je lekker gaat met 7 om 0. Heeft dan ook geen waarde... want ja wat kan je daarmee.
En het lag niet aan mijn verdedigingsskills maar aan een instelling die op aanvallen stond. Speel jij ook wl ben wel benieuwd hoe jij dan gaat.
Je post komen wel altijd zo over dat het altijd aan iets anders lag maar nooit aan jezelf..

Misschien iets meer nuance in je post ?
[...]

Nou dit is dus oa de reden dat ik fifa nog steeds niet gekocht heb.
De ene avond zijn je spelers fit, win je bijna alles, de andere avond kunnen ze niets meer. Daar jaag je dan voor achter betere spelers aan. Zo verschrikkelijk frustrerend.
Ik had ijdele hoop dat dit ook in fifa 19 zou meevallen maar ea weet het weer te verknallen met hun ai systeem als ik het hier zo lees.
Blijf het ongelooflijk vinden dat ze hier mee blijven weg komen.

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

De ene avond zijn je spelers fit, win je bijna alles, de andere avond kunnen ze niets meer. Daar jaag je dan voor achter betere spelers aan. Zo verschrikkelijk frustrerend.
Ik had ijdele hoop dat dit ook in fifa 19 zou meevallen maar ea weet het weer te verknallen met hun ai systeem als ik het hier zo lees.
Exact dit. Is echt ieder jaar zo.

• fifanoob
Harribo schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:13:
[...]

Het is maar net welke reacties je dan leest en waar je waarde aan hecht!

Ik speel fifa al jaren en dit is voor het eerst sinds jaren dat ik het idee heb dat EA het eindelijk goed voor elkaar heeft.

Verwijderd

fifanoob schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

Ik speel fifa al jaren en dit is voor het eerst sinds jaren dat ik het idee heb dat EA het eindelijk goed voor elkaar heeft.
Idd. Het is nog altijd een beetje te wennen, maar het is leuk. Ea brengt bijna dagelijks content, de gameplay heb ik steeds beter onder de knie. En dr gameplay lijkt niet te verschillen op zaterdag en zondag. Ook een enorme verbetering. Ik zelf ga nu 6-2. 1x verloren doordat ik te veel kansen miste. Kan gebeuren dus. En 1x doordat de wifi ineens wegviel. Hoop goud 1 weer te halen. Die 100k packs leveren nu wel aardig wat op.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Speel fifa al sinds 2007, in het begin natuurlijk niet zo fanatiek als de afgelopen jaren. En heb in al die jaren eerlijk gezegd niet zo’n fijne fifa gespeeld als fifa 19, alles gaat mooi soepel. Als ik dan verhalen lees van *** spel en het ligt overal aan behalve de speler zelf dan kun je beter gaan patience op de pc.

Fifa blijft een game met een lach en een traan, dat maakt ‘m juist zo mooi :)

fifanoob schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:21:
[...]

Ik ga het nog proberen ben benieuwd. Lees ook wel goede dingen hoor.

Wil fut spelen maar heb mijzelf voorgenomen er niet zoveel tijd in te stoppen als in 18. Zoveel tijd vond ik een beetje zonde van mijn leven :-)

• JVLPSV
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-06 16:32
Inform Barkley is op dit moment 25k, mensen die hem al geprobeerd hebben? Verwachten jullie dat hij nog veel gaat dalen?

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05:24
Alvaro eruit en Godin erin, of is dit niet echt een upgrade? Kan iemand mij dit vertellen?

https://www.easports.com/...ffId=kjHhPPPDWBP:FFA19XBO

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 17:35
[...]

Het ligt altijd aan iets anders he ;).
Ik was ook wereldkampioen geworden, maar helaas stonden mijn instellingen verkeerd :')

• SH-FR
Ik ben zelf inderdaad van mening dat bij deze FIFA editie, al die onzin in de gameplay, die ik zelf ook heb ervaren vorig jaar, is weggewerkt.

Gisteren WL gespeeld en begon wederom uitstekend met 8-3 maar naast dat ik tegen betere tegenstanders kwam begon ook mijn concentratie te verslappen. Dat bleek meteen in het spel want sta nu 10-8. Maar ik kan dat dus wel linken aan het feit dat ik gewoon slechter ging spelen. Hopelijk gaat dat vandaag beter.

Je hebt altijd nog frustrerende wedstrijden, heb gister zo’n 5 keer paal en lat geraakt en zo’n 5 keer werd de bal van de lijn gehaald. Maar verliespartijen zijn nu vaker gewoon terecht.

Heb overigens nu mijn team af, 50k over en vanaf dit punt ga ik opnieuw handelen voor nieuwe investeringen. Om te beginnen is Lopes 84 een hele goede, slechts 1500 munten per stuk. Daarnaast weer zilveren pro League spelers.

Wat EA wel echt moet fixen is het principe dat ik bij een achterstand in de 20e minuut ineens (dit lag niet aan mijn internet) eruit werd gegooid en er gewoon een verliespartij werd gerekend, terwijl dit vorig weekend bij een voorsprong gebeurde en ik daar géén winstpartij voor kreeg 😔
Die Juan Fran is wel interessant, zeker omdat ik UCL Godin untradable heb. Vanmiddag maar een kijken.
Harribo schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:52:
[...]

Ik ga het nog proberen ben benieuwd. Lees ook wel goede dingen hoor.

Wil fut spelen maar heb mijzelf voorgenomen er niet zoveel tijd in te stoppen als in 18. Zoveel tijd vond ik een beetje zonde van mijn leven :-)
Online is prima, squadbattles is dezelfde scripted ellende.

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 23:28
Zouden jullie mij kunnen helpen? Ben er al uren mee bezig. Krijg teamgeest niet op 12... hoe krijg ik dat voor elkaar? Zie ik iets over het hoofd?

https://imgur.com/gallery/7bOywiD

• joostmakaay
Mark_1987 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 11:59:
Zouden jullie mij kunnen helpen? Ben er al uren mee bezig. Krijg teamgeest niet op 12... hoe krijg ik dat voor elkaar? Zie ik iets over het hoofd?

https://imgur.com/gallery/7bOywiD
Je spits heeft loyalty nodig

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 23:28
Thanks voor je hulp! Misschien domme vraag maar hoe regel ik dat?

• joostmakaay
Spelers die je uit packs krijgt hebben sowieso loyalty, of je moet 10 potjes met hem spelen (dit kan snel, zoek maar op loyalty glitch)
Griezman, Suarez en Ramos houden of inruilen voor Messi?

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Ik begin echt moe te worden van FUT, ik weet dat ik niet de beste speler ben maar dit is echt onwerkelijk.

Iemand gameplay tips, of vergeet ik knoppen in te drukken?

Dingen die miss gaan:

Pass op 5m gaat in de voeten van de tegenstander.
Aanname duurt 12342394293 seconden.
Verdediger die niet de lucht in springt(???)

Once again open up your bag of tricks!

• SH-FR
Bossie schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:12:
Eerstgenoemde 3 spelers houden. Je hebt een team nodig dat in balans is, en ik denk dat Griezmann, Ramos en Suarez samen meer het verschil voor je maken dan alleen Messi.

Ik weet ook niet wat je budget dan is voor vervangers van deze spelers?

• fifanoob
Bossie schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:12:
messi kan je testen als leenspeler meende ik. Ik vond hem niet zo bijzonder. Griezman doet echt niet veel onder voor hem vind ik.
Dus ik zou die 3 liever hebben dan messi alleen..
Maar dat ben ik ;d <- fifanoob!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-11 09:44
Wauw blijkbaar niet mijn 2000punten ingeruild om WL te mogen spelen...

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00
SwooX schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:29:
Ik begin echt moe te worden van FUT, ik weet dat ik niet de beste speler ben maar dit is echt onwerkelijk.

Iemand gameplay tips, of vergeet ik knoppen in te drukken?

Dingen die miss gaan:

Pass op 5m gaat in de voeten van de tegenstander.
Aanname duurt 12342394293 seconden.
Verdediger die niet de lucht in springt(???)
Heb vandaag hetzelfde hoor, mijn skill rating is nu gezakt naar 922 |:( maar denk dat ik vandaag gewoon een slechte dag heb gisteren ging alles goed en vandaag ik bak er niks van. Gisteren combinatie goals alles ging en voelde lekker vandaag totaal tegen over gesteld.

Zelfs passen wil niet :P probeer beter te worden maar wil nog niet echt lukken of ik hoor gewoon daadwerkelijk in divisie 7 thuis straks dat kan ook. Qua veldspel kan ik mee creëer genoeg kansen gemiddeld 10 schoten waarvan 5 a 7 op doel maar win telkens net aan of verlies net aan.

De aanhouder wint zeggen ze wel is maar veel verliezen is ook niet alles haha maar ben ook meer kwaad op mezelf dat ik soms zo intens slecht speel.

• SwooX
FidoDido schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:28:
[...]

Heb vandaag hetzelfde hoor, mijn skill rating is nu gezakt naar 922 |:( maar denk dat ik vandaag gewoon een slechte dag heb gisteren ging alles goed en vandaag ik bak er niks van. Gisteren combinatie goals alles ging en voelde lekker vandaag totaal tegen over gesteld.

Zelfs passen wil niet :P probeer beter te worden maar wil nog niet echt lukken of ik hoor gewoon daadwerkelijk in divisie 7 thuis straks dat kan ook. Qua veldspel kan ik mee creëer genoeg kansen gemiddeld 10 schoten waarvan 5 a 7 op doel maar win telkens net aan of verlies net aan.

De aanhouder wint zeggen ze wel is maar veel verliezen is ook niet alles haha maar ben ook meer kwaad op mezelf dat ik soms zo intens slecht speel.
Ik ben eens gaan passen met alléén LB/L1, ik merk dat passes nu veel beter gaan. Lijkt wel alsof dieptepass nog een eigen mening heeft van richting :+

Denk dat het gewoon veel oefenen wordt.

• SH-FR
Weekend League is dit weekend bij mij werkelijk één groot fiasco, ga 12-10 maar het loopt gewoon voor geen ene meter. Schoten op de paal, counters die ik om me oren krijg, ik verdedig bar slecht. Pfff het gaat allemaal heel moeizaam.

Heb wel net een nieuw team dus misschien dat ik daar gewoon nog niet helemaal aan gewend ben. Als ik Goud 3 heb gehaald ga ik lekker stoppen denk ik, want moet voor Goud 2 nog 5 van de 8 winnen en dat gaat in deze vorm niet lukken.

• llovesoccerx7
SwooX schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Ik ben eens gaan passen met alléén LB/L1, ik merk dat passes nu veel beter gaan. Lijkt wel alsof dieptepass nog een eigen mening heeft van richting :+

Denk dat het gewoon veel oefenen wordt.
Je moet zelf aimen.

• AntraXxX
Bossie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:53:
[...]

Dan krijg ik inderdaad Lucas op 7chem of in ieder geval niet iedereen op 10chem. Zou je eens een voorbeeld kunnen posten hoe je Casemiro / Azpilicueta / Juanfran en Lucas POTM zoals in mijn team kunt inbouwen i.p.v. Sanchez / Walker / Alli? :)

https://www.futbin.com/19/squad/726756

[ Voor 4% gewijzigd door AntraXxX op 13-10-2018 15:21 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• SwooX
Zoals ik zei: Lijkt wel alsof steekpass een eigen mening heeft van richting ...

• llovesoccerx7
SwooX schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:30:
[...]

Zoals ik zei: Lijkt wel alsof steekpass een eigen mening heeft van richting ...
Het lijkt niet alsof het is zo.. 8)7

• FidoDido
het bekende van fifa you hate it you love it haha :P ene moment zit je in een flow heerlijk relax te ballen en andere moment kan je de controller wel tegen de grond of muur smijten haha.

moet zeggen dat ik soms meer aan het handelen ben dan spelen :P vind dat een spel op zich :) kan soms ook even lekker zijn op de transfermarket bezig zijn.
Vandaag en gister behoorlijk wat goede deals voor de bundesliga en laliga potm kunnen doen. 83 en 84 rated zijn nu goedkoop op te pikken. En begin deze week al wat if voor discard opgepikt :)

Nu de grens van 500k bereikt wil nu ook die miljoen aantikken daarna investeer ik wel in de top spelers voor mijn team. Kan met dit gemiddelde team ook wel aardig aan de slag :)

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-11 11:51
FidoDido schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:50:
het bekende van fifa you hate it you love it haha :P ene moment zit je in een flow heerlijk relax te ballen en andere moment kan je de controller wel tegen de grond of muur smijten haha.

moet zeggen dat ik soms meer aan het handelen ben dan spelen :P vind dat een spel op zich :) kan soms ook even lekker zijn op de transfermarket bezig zijn.
Vandaag en gister behoorlijk wat goede deals voor de bundesliga en laliga potm kunnen doen. 83 en 84 rated zijn nu goedkoop op te pikken. En begin deze week al wat if voor discard opgepikt :)

Nu de grens van 500k bereikt wil nu ook die miljoen aantikken daarna investeer ik wel in de top spelers voor mijn team. Kan met dit gemiddelde team ook wel aardig aan de slag :)
Heb precies hetzelfde al wordt ik niet snel meer gefrustreerd van spelletjes.
Het handelen vind ik ook zeer leuk. Heb nu een meer dan prima PL team, ruim 7 ton coins en heb nog ruim 2 ton aan investeringen staan.
Gister was een mooie dag toen hazard en jusn fran sbc’s kwamen. Dat was flink cashen :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• FidoDido
Korkss schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Het handelen vind ik ook zeer leuk. Heb nu een meer dan prima PL team, ruim 7 ton coins en heb nog ruim 2 ton aan investeringen staan.
Gister was een mooie dag toen hazard en jusn fran sbc’s kwamen. Dat was flink cashen :-D
Leer mij dat ook haha, sinds de dag dat ik geboren ben kan ik al niet tegen met verlies wil altijd winnen :P dat is soms positief maar aan de andere kant ook weer niet :P Met sport is het een pluspunt maar met gamen niet altijd een goede combinatie.

Had gisteren niet helemaal de juiste investeringen maar had wel wat speler in mijn club die flink in waarde omhoog gingen dus mocht niet klagen :)

• Korkss
FidoDido schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:28:
[...]

Leer mij dat ook haha, sinds de dag dat ik geboren ben kan ik al niet tegen met verlies wil altijd winnen :P dat is soms positief maar aan de andere kant ook weer niet :P Met sport is het een pluspunt maar met gamen niet altijd een goede combinatie.

Had gisteren niet helemaal de juiste investeringen maar had wel wat speler in mijn club die flink in waarde omhoog gingen dus mocht niet klagen :)
Komt met de jaren ;-) ben zelf 32 en voor mijn 30e ging er idd nog weleens een controller door het huis :-p

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• SH-FR
Gold 3 behaald met 14-12 en daarmee is het voor mij ook meteen genoeg dit weekend. Ik heb werkelijk fantastische spelers, maar blijkbaar speelde ik niet de juiste opstelling en tactieken. Het leek eigenlijk gewoon nergens op en heb echt moeten ploeteren om Gold 3 te halen terwijl ik vorige week 17-10 ging met een veel minder team.

Nu van plan om van de 50k die ik over heb weer veel meer te maken :). Daarnaast opnieuw naar mijn team kijken en beoordelen wat er precies mis ging, denk dat ik sowieso van 4-3-3(4) af ga stappen maar met Hazard en Bale is het wel zo prettig om met vleugelspelers te spelen..

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
Pack ik net iniesta. Staat er geen 1 op de markt??

• shabalala
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:09:
Wauw blijkbaar niet mijn 2000punten ingeruild om WL te mogen spelen...
Welkom bij de club haha

• AntraXxX
shabalala schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:30:
Pack ik net iniesta. Staat er geen 1 op de markt??
Die is namelijk instinct omdat hij gelijk opgekocht wordt door mensen die hem in een SBC (Hazard) gebruiken.

• Korkss
Heb diverse PL spitsen gebruikt maar die lacazette blijft toch de fijnste voor mij, daarna kane. Wie vinden jullie het fijnst in de spits??

AntraXxX schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 15:21:
[...]

Dan krijg ik inderdaad Lucas op 7chem of in ieder geval niet iedereen op 10chem. Zou je eens een voorbeeld kunnen posten hoe je Casemiro / Azpilicueta / Juanfran en Lucas POTM zoals in mijn team kunt inbouwen i.p.v. Sanchez / Walker / Alli? :)

https://www.futbin.com/19/squad/726756
niet, ik dacht dat het 433 was ipv 433-4, dus zonder de links tussen backs/wingers.

Verwijderd

Korkss schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:35:
Heb diverse PL spitsen gebruikt maar die lacazette blijft toch de fijnste voor mij, daarna kane. Wie vinden jullie het fijnst in de spits??
Firmino

Verwijderd

Korkss schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:35:
IF Lacazette is idd geweldig. Beste spits uit pl die ik heb gebruikt ( heb hiervoor Aguero,Aubameyang, Jesus en Firmino al getest) Hij maakt alles af en gaat ook vrij makkelijk zn mannetjes voorbij.

• DeBers
FidoDido schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:28:
[...]

Het gaat allemaal om momentum. Als je lekker speelt en lekker in je vel zit speel je veel beter. Gewoon uit zetten en later weer verder gaan.

Voor mij werkt momenteel het tikkie takka heel goed. Ik merk dat de meeste tegenstanders enorm proberen te drukken en lopen te sprinten. Gewoon even 60 minuten rot laten rennen door altijd in de bal te komen en te tikken en je hebt vrij spel op het laatst :)

Edit:"Dit was eigenlijk meer een reactie op swoox dan op jou fido ;)

• fifanoob
DeBers schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

Het gaat allemaal om momentum. Als je lekker speelt en lekker in je vel zit speel je veel beter. Gewoon uit zetten en later weer verder gaan.

Voor mij werkt momenteel het tikkie takka heel goed. Ik merk dat de meeste tegenstanders enorm proberen te drukken en lopen te sprinten. Gewoon even 60 minuten rot laten rennen door altijd in de bal te komen en te tikken en je hebt vrij spel op het laatst :)

echt zo! man man wat speel ik slecht als de vrouw in mijn oor tettert de tering -.- als dat langer dan 5 min door gaat weet ik al, oke laatste potje

• DeBers
Als iemand eens naar mijn serie A opstelling kan kijken.
Waar zouden jullie het eerst verbeteren?

Ik verwacht dit weekend in elite 3 te eindigen van SBC. Van dat geld ga ik Manolas kopen. Dan is het op..

Wat is mijn volgende doelwit?

https://www.futbin.com/19/squad/750588
https://www.futbin.com//19/squad/750588

Thanks! :)

[ Voor 6% gewijzigd door DeBers op 13-10-2018 18:02 ]

• FidoDido
DeBers schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

Dat klopt inderdaad net gegeten denk nog een keer proberen en nu voor het eerst is een keer 2x achter elkaar gewonnen :) 5-2 en 3-2 gewonnen die laatste voelde nu even extra lekker :*) achterstand omzetten naar een overwinning.Vooral omdat ik echt 2 van die pis goals tegen kreeg dikke blunder van de keeper, moet wel zeggen de eerste met deze fifa, maar blijven vervelend.
Vandaag een goede dag in rivals. 6 wedstrijden gewonnen en maar 2 verloren. Terwijl ik daarvoor echt aan het worstelen was om te winnen. Nieuwe 442(2) formatie bevalt dan ook erg goed.
En prime socratis is echt een beest in de spits

Bean77 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:54:
Vandaag een goede dag in rivals. 6 wedstrijden gewonnen en maar 2 verloren. Terwijl ik daarvoor echt aan het worstelen was om te winnen. Nieuwe 442(2) formatie bevalt dan ook erg goed.
En prime socratis is echt een beest in de spits
En JuanFran, hoe speelt hij? Hij loopt nog tot maandag, dus ik wacht nog even af, meeste spelers heb ik wel. Maar mijn A-team heb ik net voor de WL verkocht en ga ik pas weer zondag/maandag weer terugkopen.

Vreemde is dat mijn B-team net zo goed lijkt te spelen. Zal dus wel aan mij liggen (IF Angel en Rodrigo ipv Suarez en Bale in de spits)
bvbal79 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:24:
[...]

En JuanFran, hoe speelt hij? Hij loopt nog tot maandag, dus ik wacht nog even af, meeste spelers heb ik wel. Maar mijn A-team heb ik net voor de WL verkocht en ga ik pas weer zondag/maandag weer terugkopen.

Vreemde is dat mijn B-team net zo goed lijkt te spelen. Zal dus wel aan mij liggen (IF Angel en Rodrigo ipv Suarez en Bale in de spits)
Ik heb Juanfran niet en ik ga hem ook niet halen. Ik vind hem vrij duur voor een untradable kaartje waarvoor je meerdere goede spelers kunt halen.

Ik start met een 4321 formatie en switch ingame naar deze opstelling: https://www.futbin.com/19/squad/753432
Rond de 60ste minuut komt lozano erin voor lucas en ben yedder voor Son.

Het gevoel dat je B team net zo goed lijkt te spelen als je A team is niet zo gek bij deze fifa. Veel betere spelers lijken zich niet echt te kunnen onderscheiden van redelijke spelers in deze versie.

Bean77 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:40:
[...]
Het gevoel dat je B team net zo goed lijkt te spelen als je A team is niet zo gek bij deze fifa. Veel betere spelers lijken zich niet echt te kunnen onderscheiden van redelijke spelers in deze versie.
Yedder heeft ook veel meer impact op mijn spel dan Suarez bijvoorbeeld, ik denk dat dat voornamelijk ook aangeeft hoe belangrijk 5*WF/Finesse shot trait is in dit jaar.

Ik ben nog ver verwijderd van Icons, maar aanvallend gaan dat sowieso spelers met deze eigenschappen worden.

Bossie schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:46:
[...]

Yedder heeft ook veel meer impact op mijn spel dan Suarez bijvoorbeeld, ik denk dat dat voornamelijk ook aangeeft hoe belangrijk 5*WF/Finesse shot trait is in dit jaar.

Ik ben nog ver verwijderd van Icons, maar aanvallend gaan dat sowieso spelers met deze eigenschappen worden.
Klopt dat gevoel heb ik ook. Ik scoor veel makkelijker met finesse shots. En bewust ook veel spelers met 5* WF gekozen. Gewoon op zoek naar de OP spelers dan komt het vanzelf goed.

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
DeBers schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 18:02:
Als iemand eens naar mijn serie A opstelling kan kijken.
Waar zouden jullie het eerst verbeteren?

Ik verwacht dit weekend in elite 3 te eindigen van SBC. Van dat geld ga ik Manolas kopen. Dan is het op..

Wat is mijn volgende doelwit?

https://www.futbin.com/19/squad/750588
https://www.futbin.com//19/squad/750588

Thanks! :)
Manolas is inderdaad een goede aankoop! Daarna zou je kunnen gaan voor Allan op de plek voor Kessie?
Zelf speel ik met Criscito op linksachter totdat ik Alex Sandro haal.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
Jekke schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 20:46:
[...]

Manolas is inderdaad een goede aankoop! Daarna zou je kunnen gaan voor Allan op de plek voor Kessie?
Zelf speel ik met Criscito op linksachter totdat ik Alex Sandro haal.
In Fifa 17 was in Manolas fan, die heb ik tot het eind gebruikt. Dit jaar is hij verdedigend nog steeds top, alleen aan de bal heb je er niks aan. Hij heeft veel te vaak balverlies met enorme mogelijkheden voor de tegenstander tot gevolg :')
Ga nu Benatia proberen.

• shabalala
Zal ik Messi kopen voor 860k? Of zal die zakken na het weekend in prijs?
Bean77 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 19:40:
[...]

Ik heb Juanfran niet en ik ga hem ook niet halen. Ik vind hem vrij duur voor een untradable kaartje waarvoor je meerdere goede spelers kunt halen.

Ik start met een 4321 formatie en switch ingame naar deze opstelling: https://www.futbin.com/19/squad/753432
Rond de 60ste minuut komt lozano erin voor lucas en ben yedder voor Son.

My bad, dacht dat jij hier de SBC had gedaan.

Verwijderd

Korkss schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:08:
[...]

Ik snap dit niet hoe kan je nou van te voren al spelers kopen van een ssu die nog niet bekend was/is

• FidoDido
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:08:
[...]

Ik snap dit niet hoe kan je nou van te voren al spelers kopen van een ssu die nog niet bekend was/is
Zijn genoeg websites en op youtube streamers waar je informatie kan inwinnen en het blijft een gok. Het is gewoon handel en speculeren op wat er komt. Dus je kan winnen maar ook verliezen ;)

• shabalala
Kan je geen Messi als rv nemen? Zie alleen spits of cam of cm. Maar wil ook griezman als spits
Pagina: 1 ... 33 ... 200 Laatste