Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
https://www.futbin.com/19/squad/8176147
Dit is mijn huidige squad, ik heb nog 100k coins, ik dacht misschien 3-5-2 en dan Kanté proberen te kopen. Of zal ik voor minder dure spelers en dan meerdere goede gaan?
En wat is het geworden?Bjorneby schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:51:
Nog even in de kroeg, maar zo richting huis om 41 pakketten open te gaan maken. Hopen op iig 1 bruikbare tots. Zal wel weer een teleurstelling worden, maar we gaan t zien zo
Was wat later thuis dan gepland Hehe, heb zo’n 25 pakketjes opengemaakt nog vannacht, Naldo 86 gold card was het hoogste. Vrij teleurstellend dus.
Moet wel de beste pakketjes nog steeds openen, vandaag geen tijd voor. Morgenavond moet het gaan gebeuren, dan loopt Suarez eruit
Zo mooi.
Niveau tegenstanders met deze WL vind ik vrij wel hoog tov vorige week. Grappig hoezeer dit per week kan verschillen. Wel gelukkig meer spannende wedstrijden hierdoor.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Er blijven steeds meer die-hards over, terwijl de casuals afhaken.Bean77 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 14:25:
Niveau tegenstanders met deze WL vind ik vrij wel hoog tov vorige week. Grappig hoezeer dit per week kan verschillen. Wel gelukkig meer spannende wedstrijden hierdoor.
https://www.easports.com/...fId=Y9Msb70NbwhQ:FFA19XBO
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Kleur + rand, staat ook gewoon in de omschrijving.boyette schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:26:
waar herken je een zeldzame uefa champions league-speler aan?
deze bijvoorbeeld: https://www.futbin.com/19/player/589/Sergio%20Ramos/
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 01-06-2019 19:51 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je kan hem in ieder geval aan Mbappe linken.Mars18 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:57:
[...]
Ben benieuwd, iemand al wat gepackt?
[...]
Nog nooit van die speler gehoord, maar wat een goede stats, maar linkt niet lekker denk ik?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
alle CL spelers zien er toch standaard zo uit?Bossie schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:50:
[...]
Kleur + rand, staat ook gewoon in de omschrijving.
waaraan zie je dat deze dan zeldzaam is?
bovenkant:boyette schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:56:
[...]
alle CL spelers zien er toch standaard zo uit?
waaraan zie je dat deze dan zeldzaam is?
https://www.futbin.com/19...0Nilsson%20Lindel%C3%B6f/
google anders zelf ff
Zelfs een skriniar ucl was er niet meer
sorry maar ik zie het nietBossie schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:01:
[...]
bovenkant:
https://www.futbin.com/19...0Nilsson%20Lindel%C3%B6f/
google anders zelf ff
zien er allemaal hetzelfde uit voor mij
hoe moeten we de wekelijkse dan doen?Harribo schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:39:
Volgens mij geen ucl rare meer te vinden?
Zelfs een skriniar ucl was er niet meer
Dat wel
Nee we zullen het zien. Misschien wel dat de extra sbc in de rust soelaas biedt
Het is simpelweg niet af te ronden kan geen enkele ucl rare vinden op PS4 behalve van 50k of meer. Wat een faal sbc zo, zelfs nu nog willen ze je naaien . Ga geen 150/200k voor 3 ucl rare betalen natuurlijk waanzin.Harribo schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:23:
[...]
Dat wel![]()
![]()
Nee we zullen het zien. Misschien wel dat de extra sbc in de rust soelaas biedt
Had zelf alleen geen rare meer...
[ Voor 8% gewijzigd door FidoDido op 02-06-2019 10:38 ]
Ben er toch aan het over nadenken om die Ramos in m'n team te krijgen!
[ Voor 35% gewijzigd door Fraaank op 02-06-2019 13:14 ]
dus ik hoef niet meer te googlen?Bossie schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 19:50:
[...]
Kleur + rand, staat ook gewoon in de omschrijving.
aangezien je je post editte ?
Nog 1 overwinning voor gold 2 en de resterende potjes geloof ik allemaal welFraaank schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:55:
Mag hopen dat EA weer de WL gaat verlengen met dit weer haha. Anders een hoop potjes vanavond.
Ben er toch aan het over nadenken om die Ramos in m'n team te krijgen!
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Weet ook niet waarom dit zo gaat. Misschien wil ea de markt ontdoen van ucls.FidoDido schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:26:
[...]
Het is simpelweg niet af te ronden kan geen enkele ucl rare vinden op PS4 behalve van 50k of meer. Wat een faal sbc zo, zelfs nu nog willen ze je naaien . Ga geen 150/200k voor 3 ucl rare betalen natuurlijk waanzin.
Had zelf alleen geen rare meer...
Van de andere kant... Tjonge had ik dit geweten, een 300 k winst was makkelijk geweest!
Heb 5 vd 7 nog kunnen doen, mis nog 2 rares maar idd daar ga ik niet een 120k oid voor betalen.
Ben bezig met die laliga weekly tots.
Echt laatste keer dat ik sb speel. De ai werkt enorm tegen de hele tijd. Knap geprogrammeerd allemaal. Een en al ergenis.
Scripting in optima forma.
Tis gewoon niet leuk. Geef mij maar dr.
Hierna heb ik genoeg tots voor de sbc's.
Vanavond wrs süper lig sbc
Ik heb nog 6 potjes om eventueel G2 te halen, ff Stuani afronden en dan is het waarschijnlijk wel weer klaar tot vrijdagBean77 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:45:
[...]
Nog 1 overwinning voor gold 2 en de resterende potjes geloof ik allemaal wel
Deze objective is wel erg vervelend 20 assists en spelen met 81 rated gold kaarten maakt het nog lastiger, doe ook alleen squads die lager dan 80 rated zijn en tip speel op legendary is makkelijker.Harribo schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:57:
[...]
Weet ook niet waarom dit zo gaat. Misschien wil ea de markt ontdoen van ucls.
Van de andere kant... Tjonge had ik dit geweten, een 300 k winst was makkelijk geweest!
Heb 5 vd 7 nog kunnen doen, mis nog 2 rares maar idd daar ga ik niet een 120k oid voor betalen.
Ben bezig met die laliga weekly tots.
Echt laatste keer dat ik sb speel. De ai werkt enorm tegen de hele tijd. Knap geprogrammeerd allemaal. Een en al ergenis.
Scripting in optima forma.
Tis gewoon niet leuk. Geef mij maar dr.
Hierna heb ik genoeg tots voor de sbc's.
Vanavond wrs süper lig sbc
Speel voor de Packs altijd paar squad battles in de week en is raar maar is makkelijker.
Moet er nog 7 haha 2 van die potjes raak ik ook 4x de paal etc heel toevallig
Ik nog 6 voor gold 1, maar ik zit liever in de tuin met een biertjeBossie schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:35:
[...]
Ik heb nog 6 potjes om eventueel G2 te halen, ff Stuani afronden en dan is het waarschijnlijk wel weer klaar tot vrijdag
Misschien vanavond nog ff inloggen om wat free wins weg te geven aan uitspelende clubs.
Stuani gelukt in 4 potjes, Gullit SBC binnengehaald. De markt is zo laag, ook even inslaan voordat de vraag weer omhoog gaatFidoDido schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:36:
[...]
Deze objective is wel erg vervelend 20 assists en spelen met 81 rated gold kaarten maakt het nog lastiger, doe ook alleen squads die lager dan 80 rated zijn en tip speel op legendary is makkelijker.
Speel voor de Packs altijd paar squad battles in de week en is raar maar is makkelijker.
Ik heb wel iets betere spelers erbij van zo'n 85 gemiddeld, nifs. Ook gekocht met het oog op de handel.FidoDido schreef op zondag 2 juni 2019 @ 15:36:
[...]
Deze objective is wel erg vervelend 20 assists en spelen met 81 rated gold kaarten maakt het nog lastiger, doe ook alleen squads die lager dan 80 rated zijn en tip speel op legendary is makkelijker.
Maar dat maakt niet veel uit heb ik het idee.
Enige die ik je wel kan aanraden is Asensio.
Er zijn tot nu toe geen hele makkelijke tegenstanders, gemiddeld 81 of hoger.
Zou stuk beter te doen zijn als het weer gewoon bronzen teams waren maar ja..
I like how you keep the mouse running...
Ik heb het in drie potjes gedaan, voor zowel mijzelf als m'n broer. Gewoon vol op de aanval gaan met je full La Liga Squad en zodra het de 82e minuut is, een boel eigen doelpunten maken, net zolang tot je gelijk staat. Dan trigger je een verlenging en heb je 2x 15 minuten extra om goals te maken.Harribo schreef op zondag 2 juni 2019 @ 17:46:
[...]
Ik heb wel iets betere spelers erbij van zo'n 85 gemiddeld, nifs. Ook gekocht met het oog op de handel.
Maar dat maakt niet veel uit heb ik het idee.
Enige die ik je wel kan aanraden is Asensio.
Er zijn tot nu toe geen hele makkelijke tegenstanders, gemiddeld 81 of hoger.
Zou stuk beter te doen zijn als het weer gewoon bronzen teams waren maar ja..
En op Legendary levert dat toch weer ~1700 punten per wedstrijd op
[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 02-06-2019 18:25 ]
Yup.El Profesor schreef op zondag 2 juni 2019 @ 18:04:
@harribo, ben je bezig met die Stuani? Gewoon je tegenstanders refreshen, de 1e of 2e teams in sq hebben vaak 20-40 tg. Dan win je vrij gemakkelijk van de cpu met 4 of 5 doelpunten.
Refreshen van de tegenstanders gaat om de 12 (?) uur of zo.
Ik heb nu echt 80+ teams met Messi en Ronaldo en kozotten.
20-40tg??
Div 3 dr gaat me redelijk makkelijk af maar dit niet.
Kom er wel. Sb punten zeggen me weinig, een beter en duurder pakketje wil niet zeggen dat je ook betere spelers krijgt. Coins altijd goed
Süper lig tots... Werkelijk geen 1 bij wat ik kan gebruiken
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 02-06-2019 18:57 ]
Endgame Fifa. Wat had je anders verwacht?Harribo schreef op zondag 2 juni 2019 @ 18:53:
[...]
Yup.
Refreshen van de tegenstanders gaat om de 12 (?) uur of zo.
Ik heb nu echt 80+ teams met Messi en Ronaldo en kozotten.
20-40tg??
Heb hetzelfde hoor krijg babel 79 rated eruit van fulham... they fucked it up againWulfric92 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:05:
Heb maar de super lig tots sbc gedaan, is maar 82 rated. En wat krijg ik eruit, Ribéry goud.... Wat is dit weer voor iets raars
Oh dan ben ik er nog goed vanaf gekomen hahaFidoDido schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:07:
[...]
Heb hetzelfde hoor krijg babel 79 rated eruit van fulham... they fucked it up again
En dan denk ik ik report een bug bij ea dat gaat niet want dat deel van de site ligt plat.... wat is het toch ook een faal bedrijf zeg.
Maar ik wil wel mijn tots speler hebben natuurlijk doe hem niet voor de kat ze k.t
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hahaha dan zou ik niet klagensimons schreef op zondag 2 juni 2019 @ 19:13:
Pffff open ik die Superlig sbc, loopt daar prime moments Ronaldo naar buiten.... dat verwacht je niet
Ik kreeg een rm uit de liga nos van 79, gaat lekker bij ea
Top bedrijf
Ik speel nu met dit team: https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/8221091
Maar Pizzi bevalt mij niet helemaal. Ik heb ook Best geprobeerd, maar ook dat was het ook niet.
Vergeleken met Koke vallen ze allemaal tegen.
Mijn speelstijl werkt goed met Koke, hoge bal over verdediging en gaan. Maar op rechts heb ik dat niet, benieuwd of het met Cancelo wel werkt, of eventueel met een andere optie. Joao Felix gaat sowieso blijven staan
I like how you keep the mouse running...
Het lijkt wel alsof ik met een slecht bronzen team tegen een tots elftal zit te spelen. Elke maar dan ook echt elke bal valt voor de tegenstander. En als ik hem heb, is het overtreding tegen of mijn spelers komen niet vooruit. Alles wat tegen kan zitten, zit tegen. Heb nog nooit de ai zo tegen gehad in deze fifa.
Nu heb ik ook geen Suarez en kozotten maar dan nog. Ach whatever, morgen weer een dag.....
Nog iemand wat mee gekregen of ea die bug van de süper lig sbc nog recht gaat zetten?
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 02-06-2019 23:53 ]
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had 7 potjes voor Goud 3, met pijn en moeite in de 7e pot gehaald. Alles zat ook tegen. En vooral mensen met die la croqueta's en de el tornado voorzetten, alsof ze pro's zijn.Fraaank schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:09:
Had nog vier potjes om Goud 2 te halen. Uiteraard krijg je dan alleen nog maar full icon teams die alleen van die debiele voorzetten geven met een lobje. De game heeft al jaren niks meer met voetbal te maken, helaas.
Nou was het de 1e keer dat ik WL speelde, dus met Goud 3 ben ik alsnog tevreden. Al heb ik in minimaal de helft van m'n losses echt het gevoel gehad dat het niet echt aan mij lag, maar meer door geluk tegenstander/EAids. Vage dingen gebeuren er soms.
Voordeel is wel dat ik door m'n lage rivals ranking nu zoveel punten heb dat Rank 1 in Rivals wel gegarandeerd is
Ik hetzelfde met G2, eigenlijk geen potje overklast maar ook steeds niet kunnen winnen en steeds heel zuur nat gaan. Mijn issue was voornamelijk dat de game erg snel ging, maar ondertussen voelt het steeds alsof je tegenstander een seconde sneller/extra heeft.Terranova schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:59:
[...]
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had 7 potjes voor Goud 3, met pijn en moeite in de 7e pot gehaald. Alles zat ook tegen. En vooral mensen met die la croqueta's en de el tornado voorzetten, alsof ze pro's zijn.
Nou was het de 1e keer dat ik WL speelde, dus met Goud 3 ben ik alsnog tevreden. Al heb ik in minimaal de helft van m'n losses echt het gevoel gehad dat het niet echt aan mij lag, maar meer door geluk tegenstander/EAids. Vage dingen gebeuren er soms.
Voordeel is wel dat ik door m'n lage rivals ranking nu zoveel punten heb dat Rank 1 in Rivals wel gegarandeerd is
Wat was er overigens met die super liga SBC?
Haha, dat gevoel had ik dus ook soms.Bossie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 00:07:
[...]
Ik hetzelfde met G2, eigenlijk geen potje overklast maar ook steeds niet kunnen winnen en steeds heel zuur nat gaan. Mijn issue was voornamelijk dat de game erg snel ging, maar ondertussen voelt het steeds alsof je tegenstander een seconde sneller/extra heeft.
Wat was er overigens met die super liga SBC?
De SBC gaf gewoon elke speler mogelijk ipv de gegarandeerde TOTS uit de super lig
Verwijderd
Ko-watte?Harribo schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:51:
Nu heb ik ook geen Suarez en kozotten maar dan nog. Ach whatever, morgen weer een dag.....
Consorten? Of mis ik hier iets
Familie invloeden zeg maar
Weet niet of dat woord goed Nederlands is maar je komt het ook tegen. [/offtopic]
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 03-06-2019 05:40 ]
Verwijderd
Zilver 2 player pick rewards zijn met een max. cap rating toch? Nu met de LaLiga, wat is deze cap? 87? 88?
Iemand die dit weet?
ik had er zaterdag heel erg last van overdag/ begin avond toen t ook egt verkloot met 3 wins en 2 losses moet zeggen alnge tijd geledenVerwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:57:
Heb geen last gehad dit weekend van rare gameplay. Dat betaalde zich uit in heel goed spel. Uiteindelijk kwam ik nog een erg goede speler tegen die een paar keer top 100 heeft gehaald. Verloor die pot helaas met 3-1, maar het had ook zo maar andersom kunnen zijn. Uiteindelijk elite 3 gehaald en dus 3 player picks en een premium la liga tots pack.
Verwijderd
Daarom speel ik Zaterdag niet overdag. Gameplay is meestal drama danjoekkiefc schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:01:
[...]
ik had er zaterdag heel erg last van overdag/ begin avond toen t ook egt verkloot met 3 wins en 2 losses moet zeggen alnge tijd geleden
Ze zijn verdwenen vanwege die SBC, maar vooral ook omdat er geen nieuwe manier is om te krijgen. EA heeft geen SBC's ervoor uitgebracht, typisch EA weer.ronaldbaggio schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:20:
Ik heb het forum nog niet verder teruggekeken. maar zijn de UCL rare kaarten verdwenen of zo. Kan de SBC niet afronden.
ja i know eigenwijs en nu me poging op elite mislukt heb al 2 weken het gevoel dat ik het kan halen ondanks dat ik het zaterdag verpest heb had ik nog steeds kans op elite 3 na 26 wedstrijdenVerwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:10:
[...]
Daarom speel ik Zaterdag niet overdag. Gameplay is meestal drama dan
Eentje uit Argentinië zeker?Bean77 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:28:
Benieuwd naar die TOTS super lig oplossing. Ik stel voor om deze om te zetten in een TOTS la liga speler
Die dacht ik zaterdag te hebben. Had alleen niet door dat er nog een Argentijn in Turkije speelde
bijvoorbeeldTerranova schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:45:
[...]
Eentje uit Argentinië zeker?
Die dacht ik zaterdag te hebben. Had alleen niet door dat er nog een Argentijn in Turkije speelde
Ben al genoeg getrolled door die Felipe. 2x gehad terwijl ik dacht Militao o o o gepacked te hebben (heb hem al gekocht, maar toch lekker voor de coins)
Volgens mij doen ze dat gewoon bewust, geen idee of die Argentijn in Turkije een beetje goed gespeeld heeft dit seizoen. Maar bij elke TOTW/TOTS etc zit altijd wel een nep grote speler. bij Ronaldo is er altijd een andere Portugees, bij Messi een Argentijn etc.Bean77 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:59:
[...]
bijvoorbeeld![]()
Ben al genoeg getrolled door die Felipe. 2x gehad terwijl ik dacht Militao o o o gepacked te hebben (heb hem al gekocht, maar toch lekker voor de coins)
Dit dus. Er zit elke keer bij TOTS (en vaak ook bij TOTW) wel een troll tussen die toevallig net dezelfde nationaliteit heeft als de speler die je wilt hebben. Soms zelfs nog met een position-change zodat je helemaal lang denkt: "Jaja hij is binnen! Ah f*ck een 76 rated IF".Terranova schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:02:
[...]
Volgens mij doen ze dat gewoon bewust, geen idee of die Argentijn in Turkije een beetje goed gespeeld heeft dit seizoen. Maar bij elke TOTW/TOTS etc zit altijd wel een nep grote speler. bij Ronaldo is er altijd een andere Portugees, bij Messi een Argentijn etc.
Happy Banega everyone alvast voor donderdagFraaank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:23:
[...]
Dit dus. Er zit elke keer bij TOTS (en vaak ook bij TOTW) wel een troll tussen die toevallig net dezelfde nationaliteit heeft als de speler die je wilt hebben. Soms zelfs nog met een position-change zodat je helemaal lang denkt: "Jaja hij is binnen! Ah f*ck een 76 rated IF".
Daarna dit jaar een if van Auba , 600k waard.
Dus ik verwacht niets. Heb gelukkig nu wel Ronny voorin door braaf af te tikken.
Ik heb ooit eens IF2 Ronaldo gehad en dat in een tijd waar dat ook echt de beste versie van Ronaldo bleef, niet met die 3248234928 extra versies die er nu zijn. Dat was 15 miljoen in de pocketHarribo schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:17:
In alle jaren is het beste wat ik gepackt heb een baby Vieira.
Daarna dit jaar een if van Auba , 600k waard.
Dus ik verwacht niets. Heb gelukkig nu wel Ronny voorin door braaf af te tikken.
Ik heb nog nooit iets belachelijk goeds gepackt, laatst wel 95 Hazard uit een player pick maar dat was dan ook meteen het beste, maarja dat kun je dan weer niet verkopen. Het wordt dus onderhand eens tijd dat ik iets leuks ga krijgen.Terranova schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:24:
[...]
Ik heb ooit eens IF2 Ronaldo gehad en dat in een tijd waar dat ook echt de beste versie van Ronaldo bleef, niet met die 3248234928 extra versies die er nu zijn. Dat was 15 miljoen in de pocketZeker omdat het PC was zonder icons
Wanneer de seria a uitkomt zal Allan dan in prijs stijgen of dalen?
Heb je aan 1 stuk door gespeeld? Ik heb gespeeld tot januari gok ik en mijn hoogste was Martial IF 86 rated. Een paar weken voordat TOTS begon heb ik het weer opgepakt. Daarna heb ik vanuit Guaranteed SBC's, WL en Rival rewards gepackt; Shearer Moments, Alisson TOTS, Alexander Arnold TOTS, Brandt TOTS, Pizzi TOTS en Tagliafico TOTS. Ze zijn blij dat ik terug ben zou ik denken, maar misschien ben ik te achterdochtig...Sossage23 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:30:
[...]
Ik heb nog nooit iets belachelijk goeds gepackt, laatst wel 95 Hazard uit een player pick maar dat was dan ook meteen het beste, maarja dat kun je dan weer niet verkopen. Het wordt dus onderhand eens tijd dat ik iets leuks ga krijgen.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Check ff wat er met de prijzen van andere MC TOTS kaarten is gebeurt die inmiddels ge-re-released zijn.Wulfric92 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:43:
Als het goed is komt aankomende vrijdag seria a tots uit. Nu heb ik Allan tots maar zit er aan te denken om deze te verkopen vanwege zijn prijs.
Allan lijkt me wel een speler die nogmaals uit zal komen, maar er zijn ook TOTS MC kaarten die niet in de reguliere TOTS zaten (bijv. Moutinho).
Denk eerder dalen want er komen misschien alternatieven voor hem. En dus concurrentieWulfric92 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:43:
Als het goed is komt aankomende vrijdag seria a tots uit. Nu heb ik Allan tots maar zit er aan te denken om deze te verkopen vanwege zijn prijs.
Als er een Naingolan tots komt....
Maar ik heb geen glazen bol anders had ik wel vorige week massa's ucl rares ingekocht.
Allan is denk ik ook wel vrij lastig te vergelijken om het een vrij populaire kaart is. Je zou zeggen dat de prijs zeker vrijdag en zaterdag verder zal dalen aangezien er veel packs geopend worden net als bij de wl rewards/player picks etc.Bossie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:54:
[...]
Check ff wat er met de prijzen van andere MC TOTS kaarten is gebeurt die inmiddels ge-re-released zijn.
Allan lijkt me wel een speler die nogmaals uit zal komen, maar er zijn ook TOTS MC kaarten die niet in de reguliere TOTS zaten (bijv. Moutinho).
Het hele jaar door gespeeld gewoon, denk zo'n 6/7 WL gemist en voor de rest wekelijks Rivals en Squad battles (in mindere maten gedaan)Royz schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:50:
[...]
Heb je aan 1 stuk door gespeeld? Ik heb gespeeld tot januari gok ik en mijn hoogste was Martial IF 86 rated. Een paar weken voordat TOTS begon heb ik het weer opgepakt. Daarna heb ik vanuit Guaranteed SBC's, WL en Rival rewards gepackt; Shearer Moments, Alisson TOTS, Alexander Arnold TOTS, Brandt TOTS, Pizzi TOTS en Tagliafico TOTS. Ze zijn blij dat ik terug ben zou ik denken, maar misschien ben ik te achterdochtig...
klopt, maar zou hij opnieuw in packs komen?Bean77 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:58:
[...]
Allan is denk ik ook wel vrij lastig te vergelijken om het een vrij populaire kaart is. Je zou zeggen dat de prijs zeker vrijdag en zaterdag verder zal dalen aangezien er veel packs geopend worden net als bij de wl rewards/player picks etc.
Ik volg de serie-a niet echt.
Ik heb mijn Sissoko MC TOTS nog even bewaard nadat ik hem packte. Toen bleek dat er geen fatsoenlijke/betaalbare CM's in de BPL TOTS zaten steeg hij aardig in prijs (van ~85k naar ~125k).Bossie schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:54:
[...]
Check ff wat er met de prijzen van andere MC TOTS kaarten is gebeurt die inmiddels ge-re-released zijn.
ThaJeroen schreef op maandag 3 juni 2019 @ 08:14:
Helaas niet verder gekomen dan zilver 2, mede door het prachtige weer buiten mijn tijd beter besteed dan ragen achter het scherm haha.
Zilver 2 player pick rewards zijn met een max. cap rating toch? Nu met de LaLiga, wat is deze cap? 87? 88?
Iemand die dit weet?
Zijn gewoon te snipen voor 10kSossage23 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:57:
Heeft er toevallig iemand ergens al iets gelezen over die Marquee matchups? Gaat EA hier nog iets aan doen? Die kaarten zijn gewoon niet aan te komen.
Nu een kleine 10 potten mee gespeeld. Voelt vrij statisch aan. Heeft niet echt een linker, met rechts schiet ie wel ongelofelijk hard. Loopt 1 op 1 bij mij, maar had daar eerst die ben yedder oranje zwarte kaart van 87. Die is veel beweeglijker en heeft natuurlijk 5 star week foot. Ik kijk het nog effe aan en anders volg ik jou plan op Haha, gaat ie lekker in een SBCEl Profesor schreef op zondag 2 juni 2019 @ 22:27:
@Bjorneby, houd ons op de hoogte. Ik heb hem, maar ben van plan hem in de LaLiga grinder te gooien zodra de tots sbc er is.
Ik heb trouwens nog een aantal common ucls gekocht, je weet het nooit.
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 03-06-2019 16:49 ]
bespaar je de moeite heb het geprobeerd maar is de tijd niet waard
Heb hem uiteindelijk toch voltooid.FidoDido schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:49:
[...]
bespaar je de moeite heb het geprobeerd maar is de tijd niet waardna een half uur totaal geen kans plus dat je nog auto buyers heb en daar win je het zoiezo niet van.
83 Keita uit het 100k pack, weer flink in de poeperd gen**kt dus.
https://www.reddit.com/r/...nnounced_but_not_in_sbcs/
Kondigen ze een SBC aan, zit ie niet in de game. Ze blijven echt zo hard falen met de SBC's echt niet normaal
Twijfel om nu mijn FS de Ligt te verkopen. Vrijdag volgens de verwachtingen ook Eredivisie namelijk. Punt is is dat die Ligt in TOTS ook perfect te linken is met VVD en Tagliatelle. Daardoor zou hij best wel eens duur kunnen worden of verwachten jullie max 500-600k?
Heb net gewoon een paar laliga upgrade packs gedaan hoor op de ps4 zit die er ieder geval tussen.Terranova schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:03:
EA toch![]()
https://www.reddit.com/r/...nnounced_but_not_in_sbcs/
Kondigen ze een SBC aan, zit ie niet in de game. Ze blijven echt zo hard falen met de SBC's echt niet normaal
Militao is een voorproefje denk ik. Ligt is natuurlijk zwaar overhyped ivm de prestaties van Ajax. Die gaat wel OP zijn vermoed ik.Fraaank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:33:
Had gelukkig alle ucl-kaarten die er nodig waren voor de MM.
Twijfel om nu mijn FS de Ligt te verkopen. Vrijdag volgens de verwachtingen ook Eredivisie namelijk. Punt is is dat die Ligt in TOTS ook perfect te linken is met VVD en Tagliatelle. Daardoor zou hij best wel eens duur kunnen worden of verwachten jullie max 500-600k?
Ja nu wel, ze waren ze vergetenFidoDido schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:36:
[...]
Heb net gewoon een paar laliga upgrade packs gedaan hoor op de ps4 zit die er ieder geval tussen.
Ik houd mijn fs de ligt lekker, het valt mij op zodra de tots uitkomen en vrij prijzig zijn de andere kaarten juist weer stijgen.Fraaank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:33:
Had gelukkig alle ucl-kaarten die er nodig waren voor de MM.
Zie militao als voorbeeld zijn tots 900k en zijn fs kaart ging met 100k weer omhoog omat niet iedereen dat kan permiteren.
Maar zit er ook op te wachten hoor
Speel nu al 3 weken met de link die jij exact benoemd:
https://www.futbin.com//19/squad/7061069
Beetje hetzelfde als ik dus! https://www.futbin.com/19/squad/8247138FidoDido schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:56:
[...]
Ik houd mijn fs de ligt lekker, het valt mij op zodra de tots uitkomen en vrij prijzig zijn de andere kaarten juist weer stijgen.
Zie militao als voorbeeld zijn tots 900k en zijn fs kaart ging met 100k weer omhoog omat niet iedereen dat kan permiteren.
Maar zit er ook op te wachten hoorik ga stiekem wel van vrijdag uit bewaar al mijn packs en wil dan ook weekend league spelen. Hoop op een nieuwe de ligt, de jong en stiekem misschien een dumfries als rechtsback. Een neres op links zou ook erg gaaf zijn
Speel nu al 3 weken met de link die jij exact benoemd:
https://www.futbin.com//19/squad/7061069
Bedankt voor de tip voor het vasthouden van de Ligt, had Militao niet in de gaten gehouden namelijk.
Die link met Kimmich is wel een hele fijne denk ik, of niet? Als er geen goede RB uit de eredivisie komt dit weekend, dan ga ik ook voor Kimmich!
Maar ook een leuk team zo!Fraaank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:56:
[...]
Beetje hetzelfde als ik dus! https://www.futbin.com/19/squad/8247138
Bedankt voor de tip voor het vasthouden van de Ligt, had Militao niet in de gaten gehouden namelijk.
Die link met Kimmich is wel een hele fijne denk ik, of niet? Als er geen goede RB uit de eredivisie komt dit weekend, dan ga ik ook voor Kimmich!
Vond Trent best duur had Kimmich voor 300k opgepikt en moet zeggen speelt best lekker. Ondanks zijn workrates blijft die met stayback wel achter. Je kan hem wel met tagliafico vergelijken beide winnen verrassend vaak de kop duels ondanks de lengte.
En ook meteen goede strong link voor de chem.
Maar komt er een leuke eredivisie Rb die ik kan inpassen dan komt die er toch in
Verwijderd
Ik zit te denken om voor de Vieira SBC te gaan. Niet dat ik die nu kan betalen, maar ergens de komende weken kan ik die wel vol maken. Heeft iemand nog andere suggesties voor icon SBCs in dezelfde prijsklasse die betere returns heeft?
Buiten het feit dat er iets bestaat als Google...Zit je samen met 100.00den anderen in hetzelfde schuitje. Gewoon even geduldig blijven. Je zult je pack wel nog een keer krijgen, nu wel met een TOTS erin.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:27:
Kan iemand mij vertellen hoe ik EA moet contacten voor die turkse tots sbc? Had die gisteren gedaan maar kreeg een gold speler van waarde 700 coins eruit..
Vooralsnog totaal geen bericht van ea. Toch wel vrij groffe fout die herstel behoeft. Laat lang op zich wachten.Fraaank schreef op maandag 3 juni 2019 @ 22:53:
[...]
Buiten het feit dat er iets bestaat als Google...Zit je samen met 100.00den anderen in hetzelfde schuitje. Gewoon even geduldig blijven. Je zult je pack wel nog een keer krijgen, nu wel met een TOTS erin.
Heb trouwens alsnog die mm ucl kunnen voltooien. Maar wat een gedoe om die ucl rares te vinden.
Kreeg tots parejo, toch een 100k, en uit die jumbo players pack 1 goedkope 83 er. De zogenaamde top packs... Yeah right
Alles aan het sparen voor tots serie a. Heb al een hele reeks nifs
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 03-06-2019 23:27 ]
"We are currently working on identifying all of the affected players. Once the have all been identified they will be granted the corrected Super Lig Guaranteed TOTS pack. We expect this process to be completed and packs to be granted tomorrow PDT."
Tevens morgen nieuwe futswap spelers.
Cons:::BB4E