• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Het probleem is inmiddels verholpen, kon zojuist de Super Lig TOTS doen en kreeg er ook daadwerkelijk een TOTS uit, weliswaar de slechtste maar ze kwamen toch geen van alle in mijn team of op de bank.

Materiaal voor de La Liga TOTS sbc dus.

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
shameblaster schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:47:
Tevens morgen nieuwe futswap spelers.
Ben benieuwd wat de rewards zullen zijn! Hoelaat komen de nieuwe futswap spelers online?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:35
ThaJeroen schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:27:
[...]

Ben benieuwd wat de rewards zullen zijn! Hoelaat komen de nieuwe futswap spelers online?
Als je 'geluk' hebt kan je er al een paar kopen voor max bin :+

https://www.reddit.com/r/..._swaps_are_on_the_market/

1000 eyes :Z

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:59
Harribo schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:48:
Klopt, zo nu en dan verschijnt er een ucl rare op de markt. Maar het is niet te doen om deze te krijgen.
FidoDido schreef op maandag 3 juni 2019 @ 16:49:
[...]

bespaar je de moeite heb het geprobeerd maar is de tijd niet waard ;) na een half uur totaal geen kans plus dat je nog auto buyers heb en daar win je het zoiezo niet van.
In 15 minuten had ik er 4 met de juiste filter (special, 650-700, 0-10500).

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
chengbondkwok schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:48:
[...]

LOL! EA is lekker bezig de laatste dagen.

Ach ja, waar mensen werken worden fouten gemaakt, toch!?

Overigens heb ik gisteren de Super Lig TOTS gedaan en ik kreeg een Turkse keeper. Ik moet wel zeggen dat alle spelers niet heel bijzonder waren.
Goelan schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:00:
[...]

LOL! EA is lekker bezig de laatste dagen.

Ach ja, waar mensen werken worden fouten gemaakt, toch!?

Overigens heb ik gisteren de Super Lig TOTS gedaan en ik kreeg een Turkse keeper. Ik moet wel zeggen dat alle spelers niet heel bijzonder waren.
Idd, de enige reden om die sbc te doen is om een paar untradeables in te ruilen voor een TOTS kaart.

Die kan vanavond weer in de la logs sbc :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• ThaJeroen
chengbondkwok schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:48:
[...]

LOL. Inderdaad maar van die Steven Murillo zie ik alleen zijn bronze kaart op de markt. :'(

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-12 14:08
Ik lees al weer een tijdje met dit topic mee en vroeg me af of jullie me wellicht wat adviezen kunnen geven voor de eventuele upgrades van mijn team.

Ik ben een wat meer 'casual' fifa speler, speel wekelijks wat Squad Battles en Division rivals (div 4/5), met name voor de weekly objectives / swap deals. Daarnaast een paar keer weekend league gespeeld, maar dit vind ik gewoon te veel tijd kosten om echt leuk te zijn (ben er ook niet echt goed in :9 , goud 3).
Ik moet zeggen dat het voor mij wel veruit de leukste FIFA in jaren is aangezien je ook zonder weekend league (met wat geluk) hele leuke teams kan bouwen doordat division rivals en squad battle rewards redelijk wat opleveren.
Op dit moment is dit mijn team (4-2-3-1 in-game):
FUT
Zoals je kunt zien veel untradeables en wat mij betreft een behoorlijk sterke verdediging / middenveld (wat ook nodig is want verdedigen is niet mijn sterkste punt ;) )
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over mijn aanval (met name Hazard), Kruse doet het best goed voor mij en ook over Mané ben ik prima te spreken. Daarnaast zou ik wel weer eens wat anders willen proberen.
Ik heb nu ongeveer 300k coins over en heb voor mezelf de volgende opties:
1. Simpel - Fut Birthday Alaba ter vervanging van Hazard, in het verleden al eens gehad, beviel prima
2. Anders - Neymar + Mbappe als LW/RW en dan Draxler op ST (CAM in-game) om iedereen op volledige chemistry te krijgen
FUT optie 2
Weet niet in hoeverre dit een enorme verbetering is t.o.v. mijn huidige team, zeker omdat Draxler wel wat minder is dan Havertz, hoewel ik die halverwege natuurlijk prima kan wisselen (CAM wissel ik toch vrijwel iedere wedstrijd), maar het lijkt me in deze fase van de game nog wel leuk om eens een keer iets heel anders te proberen aangezien Neymar en Mbappe eindelijk betaalbaar zijn.
3. Hopen dat ik een argentijnse RW uit de LaLiga SBC haal en daar iets mee doen ;)

Misschien dat jullie nog wel andere leuke opties weten ook :), Wijnaldum/van Dijk houd ik het liefst omdat ik dat gewoon leuke spelers vind om mee te spelen (nederlandse champions league winnaars _/-\o_ )

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 18:12
Zit er aan te denken om die SBC's van Godin & Ramos te doen, dan heb je voor ongeveer 900K wel een top centraal verdedigingsduo, of niet?

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-12 13:21
De meeste hebben de link al wel eens gezien maar extra spam kan nooit kwaad :+

We hebben een aardig vermakelijke Discord server voor FUT Tweakers. Jullie zijn welkom :)

https://discord.gg/A7qrrk7

Kleine disclaimer:

@joekkiefc zit daar ook. Betreden is op eigen risico.

[ Voor 16% gewijzigd door Vissert op 04-06-2019 11:22 ]

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-12 18:49
[MAUS] schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 10:47:
Ik lees al weer een tijdje met dit topic mee en vroeg me af of jullie me wellicht wat adviezen kunnen geven voor de eventuele upgrades van mijn team.

Ik ben een wat meer 'casual' fifa speler, speel wekelijks wat Squad Battles en Division rivals (div 4/5), met name voor de weekly objectives / swap deals. Daarnaast een paar keer weekend league gespeeld, maar dit vind ik gewoon te veel tijd kosten om echt leuk te zijn (ben er ook niet echt goed in :9 , goud 3).
Ik moet zeggen dat het voor mij wel veruit de leukste FIFA in jaren is aangezien je ook zonder weekend league (met wat geluk) hele leuke teams kan bouwen doordat division rivals en squad battle rewards redelijk wat opleveren.
Op dit moment is dit mijn team (4-2-3-1 in-game):
[Afbeelding: FUT]
Zoals je kunt zien veel untradeables en wat mij betreft een behoorlijk sterke verdediging / middenveld (wat ook nodig is want verdedigen is niet mijn sterkste punt ;) )
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over mijn aanval (met name Hazard), Kruse doet het best goed voor mij en ook over Mané ben ik prima te spreken. Daarnaast zou ik wel weer eens wat anders willen proberen.
Ik heb nu ongeveer 300k coins over en heb voor mezelf de volgende opties:
1. Simpel - Fut Birthday Alaba ter vervanging van Hazard, in het verleden al eens gehad, beviel prima
2. Anders - Neymar + Mbappe als LW/RW en dan Draxler op ST (CAM in-game) om iedereen op volledige chemistry te krijgen
[Afbeelding: FUT optie 2]
Weet niet in hoeverre dit een enorme verbetering is t.o.v. mijn huidige team, zeker omdat Draxler wel wat minder is dan Havertz, hoewel ik die halverwege natuurlijk prima kan wisselen (CAM wissel ik toch vrijwel iedere wedstrijd), maar het lijkt me in deze fase van de game nog wel leuk om eens een keer iets heel anders te proberen aangezien Neymar en Mbappe eindelijk betaalbaar zijn.
3. Hopen dat ik een argentijnse RW uit de LaLiga SBC haal en daar iets mee doen ;)

Misschien dat jullie nog wel andere leuke opties weten ook :), Wijnaldum/van Dijk houd ik het liefst omdat ik dat gewoon leuke spelers vind om mee te spelen (nederlandse champions league winnaars _/-\o_ )
Ik heb vooral een untradeable team, dus kan niet zoveel momenteel (weinig coins en weinig spelers over :))
Zie dat we dezelfde back en centrumverdediger hebben aan de rechterkant

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/fvwit1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2dugjo3.jpg
pacod schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:22:
[...]

Ik heb vooral een untradeable team, dus kan niet zoveel momenteel (weinig coins en weinig spelers over :))

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe speelt Kimmich, zit er aan te denken hem te halen voor Florenzi. Dan kan ook meteen TOTS Brand met vol chem starten :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• pacod
Bossie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:49:
[...]

Hoe speelt Kimmich, zit er aan te denken hem te halen voor Florenzi. Dan kan ook meteen TOTS Brand met vol chem starten :)
Verdedigend positioneel ijzersterk, zelfs in de lucht dankzij zijn jumping, maar ik zou wel een chemstyle hanteren om zijn snelheid wat te boosten. Soms verhuis ik hem in-game naar de CDM of CM positie om hem op rechtsback te laten vervangen door TOTS Trent Alexander-Arnold.

Ik had deze trouwens 2x gepackt, beiden untradeable helaas. 2e keer in een bundesliga upgradepack samen met Gnabry :) In eerste instantie balen, totdat ik zag dat er een 2e TOTS in mijn pack zat

Hoopste stiekem op een Brandt TOTS in mijn weekendleague rewards als maatje voor mijn TOTS Havertz, maar werd helaas opgezadeld met een keeper (Trapp) en een linksback Halstenberg

[ Voor 11% gewijzigd door pacod op 04-06-2019 11:58 ]

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
Vissert schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:21:
De meeste hebben de link al wel eens gezien maar extra spam kan nooit kwaad :+

We hebben een aardig vermakelijke Discord server voor FUT Tweakers. Jullie zijn welkom :)

https://discord.gg/A7qrrk7

Kleine disclaimer:

@joekkiefc zit daar ook. Betreden is op eigen risico.
en ik spreek in alle talen

• Vissert
  • Laatst online: 22-12 13:21
joekkiefc schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 12:27:
[...]

en ik spreek in alle talen
Behalve ABN :+

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
grote mond jij kleintje
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Plaatje is niet goed te zien. Ik zou in het vervolg een futbin link posten

• pacod
Harribo schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:01:
[...]

Plaatje is niet goed te zien. Ik zou in het vervolg een futbin link posten
Goede tip, zat al moeilijk te doen :)

Bij deze:
https://www.futbin.com/19/squad/8262035

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Sossage23 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:28:
Het probleem is inmiddels verholpen, kon zojuist de Super Lig TOTS doen en kreeg er ook daadwerkelijk een TOTS uit, weliswaar de slechtste maar ze kwamen toch geen van alle in mijn team of op de bank.

Materiaal voor de La Liga TOTS sbc dus.
Ik heb nog niks gekregen tot op heden.

• [MAUS]
Bossie schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:49:
[...]

Vind zelf Kimmich heel goed, Pace moet wel wat geboost worden, gebruik hiervoor zelf Anchor om gelijk ook zijn 176cm te compenseren met 99 jumping en 99 heading. Verliest daardoor vrijwel geen enkel kopduel, is verdedigend ijzersterk en met 97 passing en 93 dribbling aanvallend ook zeer bruikbaar. Had hiervoor FUT birthday Pavard en SIF cancelo en vind Kimmich een waardige upgrade. Verdedigend nog sterker dan Pavard en vind hem aanvallend ook een stuk beter dan Cancelo. Voor mij vormt hij met Tah en Goretzka de ideale driehoek rechts achterin :)

Overigens heb ik hem met redelijk wat geluk gepackt uit de untradeable Bundesliga Premium Players pack die tijdens Bundesliga TOTS in de weekly objective zat. Erg blij mee.

• [MAUS]
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook wel een heel ziek team, vooral TOTS Havertz zou ik graag willen hebben _/-\o_ , alleen daar heb ik absoluut de coins niet voor ;w . Ik zou eventueel nog wel op kunnen sparen voor TOTS Gnabry, hoe bevalt deze voor jou? Ik heb zijn League SBC kaart lang gehad, maar miste op de een of andere manier toch wel altijd wat bij hem, vond de UEFA SBC van Bailey echt een stuk beter.

• pacod
[MAUS] schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:28:
[...]

Ook wel een heel ziek team, vooral TOTS Havertz zou ik graag willen hebben _/-\o_ , alleen daar heb ik absoluut de coins niet voor ;w . Ik zou eventueel nog wel op kunnen sparen voor TOTS Gnabry, hoe bevalt deze voor jou? Ik heb zijn League SBC kaart lang gehad, maar miste op de een of andere manier toch wel altijd wat bij hem, vond de UEFA SBC van Bailey echt een stuk beter.
Had wel echt geluk om hem in zo'n gold upgrade pack te krijgen :)
Is echt een heerlijke kaart!

Gnabry TOTS is ook een leuke kaart om te hebben, dribbels zijn echt fijn en is hij ook razendsnel weg! Hij heeft een goede voorzet en een hard en goed afstandschot (op finesse na). Maar na 70 minuten merk ik wel dat het wat minder wordt (ligt waarschijnlijk aan mijn manier van spelen i.c.m. 81 stamina) en wissel ik hem vaak voor de POTM Vela (90 rated) Gnabry is meer een aangever dan een afmaker in mijn team.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-12 14:10
Heb een redelijke spelen te pakken uit la liga tots sbc.

99 messi! En had uit de premier League sbc al Agüero. Wordt nu toch wel een leuk team
Wulfric92 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:46:
Heb een redelijke spelen te pakken uit la liga tots sbc.

99 messi! En had uit de premier League sbc al Agüero. Wordt nu toch wel een leuk team
Jesus Navas :X

Canales 90... Pfffff als ik dat had geweten... Rodri 88 voor ingeleverd
Echt slecht

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 04-06-2019 20:33 ]

ik ook :( Helaas nog steeds geen super lig tots pakje :(

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Hm ter Stegen uit de sbc. Eens kijken of er donderdag wat bij zit tussen de player picks.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12 10:16
Krijgt dit jaar alleen crapy spelers uit de TOTS sbc's en packs. Ederson uit BPL en Sarabia uit LaLiga.

I like how you keep the mouse running...

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:26
Hmmm Aspas..... Past jammer genoeg totaal niet in mijn team en van Persie is al mijn man in de spits.

• El Profesor
@MrSnoww hoe bevalt RvP je?

MrSnoww schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:13:
Hmmm Aspas..... Past jammer genoeg totaal niet in mijn team en van Persie is al mijn man in de spits.
Als rvp in je team past dan had zelfs Messi niet in je team gepast ;)

edit: fijn dat we compensatie krijgen voor de super lig tots. Reken uiteraard op een ultimate pack :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 04-06-2019 21:43 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:26
Zeer fijn. In 35 wedstrijden (waarvan 30 WL en overige DR) heeft hij 32 keer gescoord en 11 assists gegeven.
Wat mij betreft een top spits.

@Bean77 ik kan Aspas op 8 chem spelen maar hij bevalt mij zo slecht dat ik dat niet ga doen. Heb nu 3 potten met hem gespeeld en de makkelijke intikkertjes krijg hij er niet in......

Dit is mijn team: https://www.easports.com/...Id=iHNkOZ6XnQDRR:FFA19PCC

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12 11:40
Had me super lig pack net, en la liga gedaan beide klote uiteraard :p
De doelman uit de Turkse en canales uit laliga.

Heb meer geluk uit Upgrade Packs met tots (doe er meestal 10) dan die gegarandeerd tots tot nu toe
Bpl toen van dijk en laliga alba alleen alba past totaal niet in mijn team helaas.
Bean77 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:48:
[...]

ik ook :( Helaas nog steeds geen super lig tots pakje :(
Donderdag herkansing, Yedder zal wel een beetje to much zijn.

• El Profesor
MrSnoww in "[Multi] FIFA 19 Ultimate Team"MrSnoww schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:18[/mEessage]:
[...]
Zeer fijn. In 35 wedstrijden (waarvan 30 WL en overige DR) heeft hij 32 keer gescoord en 11 assists gegeven.
Wat mij betreft een top spits.
Leuk te lezen. Zelfde ervaring hier, ik ben verrast hoe klinisch RvP is. Iedere bal die je hem op zijn links aanspeelt is praktisch een goal. Van binnen of net buiten de 16, bijna ieder finesse schot verdwijnt tussen de palen achter de goalie.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-12 14:10
Start
Start

In game
Ingame

Echt ontzettend veel geluk gehad met Agüero en Messi uit de League sbc's!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:09
Community: Oscar (89)
EFL: nvt
PL: Fernandinho (93)
SPL: Al Zubaidi (83)
Bundesliga: Sommer (95)
Liga NOS: Seferovic (90)
Superlig: Epureanu (88)
LaLiga: Suarez (98)

Heel blij met Suarez. Samen met RvP in de spits. Nu wachten op de Eredivisie.

• Goelan
Ik had Hermoso uit de LaLiga SBC. Zit tot nu toe niet mee qua rewards helaas.

• ThaJeroen
Iago Aspas uit de LaLiga SBC gekregen, super blij mee omdat ik zijn paarse LaLiga league SBC kaartje al in gebruk had :)

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Harribo schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:32:
Canales 90... Pfffff als ik dat had geweten... Rodri 88 voor ingeleverd
Echt slecht
Hier ook Rodri ingeleverd, heb er Borja Iglesias voor terug gekregen.

Best tevreden mee eigenlijk.

Wil dit weekend weer WL gaan spelen, 41212, kan dan voorhoede met Messi, Suarez 93 en Borja Iglesias spelen. Lijkt me niet verkeerd >:)

En uit de Turkse SBC kwam Visca, die kan mooi op het bankie als opkomende reserve RB _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 05-06-2019 08:34 ]

PSN: Patrick_D

Wat is dat geluk oneerlijk verdeeld....
Visca had ik ook. Mooi 93 voor sbc

De betere tots spelers uit elke league (stuani, digne, Laporte, Demirbay, t Hazard) bewaar ik.
Misschien kan ik ze wat combineren aan het einde van de rit, eventueel met icons erbij voor de chem. Cr7 wil ik houden, zie zo geen betere killers. Dus ff puzzelen tzt.

Digne, Laporte en Demirbay bevallen goed.
Stuani heeft natuurlijk links met suarez en Cavani.

[ Voor 99% gewijzigd door Harribo op 05-06-2019 10:04 ]

Harribo schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:45:
Wat is dat geluk oneerlijk verdeeld....
Visca had ik ook. Mooi 93 voor sbc

De betere tots spelers uit elke league (stuani, digne, Laporte, Demirbay, t Hazard) bewaar ik.
Misschien kan ik ze wat combineren aan het einde van de rit, eventueel met icons erbij voor de chem. Cr7 wil ik houden, zie zo geen betere killers. Dus ff puzzelen tzt.

Digne, Laporte en Demirbay bevallen goed.
Stuani heeft natuurlijk links met suarez en Cavani.
Jij hebt ook mazzel zeg met zo'n 93 rated kaart. Ik word gewoon gestraft met die waardeloze Mariano. Ik wou dat ik zoveel geluk als jou had. 93 rated tikt toch lekkerder aan dan een 87 rated, gaat me weer extra coins kosten in een sbc :(

Bean77 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:19:
[...]

Jij hebt ook mazzel zeg met zo'n 93 rated kaart. Ik word gewoon gestraft met die waardeloze Mariano. Ik wou dat ik zoveel geluk als jou had. 93 rated tikt toch lekkerder aan dan een 87 rated, gaat me weer extra coins kosten in een sbc :(
Toch is dat wel een Braziliaan, linkt beter. Maar ok, 87 wordt je zeker niet vrolijk van.
93 uit de Turkse lig is handig maar ik pak geen topper, nergens.
Zou trouwens ook die stuani halen, al is het maar voor die sbc.

• Sossage23
Hier Ousmane Dembele uit La Liga TOTS sbc.
Mag zeker niet klagen, maar mijn probleem is nu dat ik 95 player pick Hazard heb, 94 TOTS untradeable Dembele en 91 TOTS untradeable Gnabry.

Wacht dus even af tot de player picks van morgen en de pakketten en aan de hand daarvan ga ik mijn team maken.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Beetje oftopic, maar wel tof :)

https://veronicainside.nl...we-commentator-van-fifa20
Sierd de Vos is de nieuwe Nederlandse commentator van FIFA20. Hij vervangt Evert ten Napel en Youri Mulder, die het commentaar al sinds 2005 verzorgden. Naar verwachting ligt FIFA20 vanaf eind september in de winkels.

‘El Sierd’ staat bekend om zijn unieke, enthousiaste manier van commentaar geven, waarbij hij heerlijke anekdotes over voetballers en hun vrouwen weet te vertellen. Eén van de bekendste uitspraken van Sierd de Vos is 'Koekoek!', die hij gebruikt wanneer er een panna wordt uitgedeeld. Enkele jaren geleden gaf Sierd de Vos al aan dat het een grote droom van hem is om de stem van het populaire voetbalspel te worden.

PSN: Maichel

• Goelan
Ik weet niet of ik dat wel tof vind... Ik vind Sierd over het algemeen maar een vervelende commentator.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Goelan schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:58:
Ik weet niet of ik dat wel tof vind... Ik vind Sierd over het algemeen maar een vervelende commentator.
Gelukkig kan je schakelen naar Engels commentaar. :)

Elect a clown, expect a circus.

• Goelan
Slasher schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:01:
[...]

Gelukkig kan je schakelen naar Engels commentaar. :)
Gelukkig wel. Na een week ben ik het commentaar van Youri en Evert vaak al zat ;)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Goelan schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:02:
[...]

Gelukkig wel. Na een week ben ik het commentaar van Youri en Evert vaak al zat ;)
Ik al na 1 minuut :)

Elect a clown, expect a circus.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 15:51
Zeer fraai vind het wel een keer fijn om ander commentaar te horen. En als ik Sierd weer genoeg heb gehoord schakelen we over naar engels/duits

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Sossage23
sten123 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:14:
Zeer fraai vind het wel een keer fijn om ander commentaar te horen. En als ik Sierd weer genoeg heb gehoord schakelen we over naar engels/duits
Ik speel gewoon zonder commentaar o.i.d. verbind m'n spotify gewoon met de Playstation en rustig met een muziekje op wat potjes spelen.

• dutchgio
  • Niet online
Lijkt mij ook wel verfrissend, eens wat anders. :)
Ten Napel doet het al jaren, en dat is iets te herkenbaar als je elk jaar fifa speelt.
Zet hem inderdaad standaard al op Engels.

Sierd zal wel redelijk binnen de perken moeten blijven van EA, ik verwacht geen verhalen over interessante restaurants in Madrid in fifa.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-12 20:21
dan hoor je straks elke keer bij een la krokette 'KOEKOEK" :D
harrybeuker schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:53:
dan hoor je straks elke keer bij een la krokette 'KOEKOEK" :D
koekoek, 0-1 achter in de 3e minuut.
Dat gaat goed voor de controller en tv verkopen zijn

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Geniaal, kijk ook altijd express CL op Ziggo voor zijn commentaar 8)

Mooi 2 uurtjes ge'sbc't. opbrengst: TvdW Vela, TOTS Kaldirim, plus wat 84s.

Leuk voor de opbrengst :P

PSN: Patrick_D

Verwijderd

Süper lig TOTS-garantie Diagne eruit gekregen. Staat in mijn club. Maar zodra ik hem in een selectie wil plaatsen krijg ik de volgende melding: "Wij zijn een incompetent kut bedrijf. Probeer het nog eens." Om vervolgens uit FUT gesmeten te worden. Meer mensen last van (EA)?

EDIT: misschien handig voor andere. Ik had als teamnaam 'sss' (want makkelijk ff snel). Dacht ik verwijder mn team en doe het opnieuw. Toen wilde ik weer sss gebruiken maar dat mocht niet meer van EA. Bevatte een woord dat niet toegestaan is. Met een andere naam gaat het wel prima.

Wel fijn dat EA dat goed aangeeft door je zonder een logische rede uit FUT te gooien. Dan weet je namelijk precies wat er aan de hand is... Echt wat een stelletje amateurs daar.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2019 17:04 ]

• gaizka
  • Laatst online: 21-12 18:12
Doet iedereen hier die League TOTS Sbc's?

• pacod
Ik had Alba in mijn La Liga TOTS pack en Oblak in een 81+ pakketje.

Benieuwd wat er in mijn rewards staat te wachten. Zal wel Super Lig worden met Zilver 1🙃
Tots onyekuru, tots gunok, tots alba uit de DR rewards (laatste 2 zaten samen in 1 ultimate pack). Helaas untradable want kan ze allemaal niet gebruiken. Hopelijk dadelijk wel geluk bij de player picks.

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 06-06-2019 09:20 ]

• pacod
Bean77 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:15:
Tots onyekuru, tots gunok, tots alba uit de DR rewards (laatste 2 zaten samen in 1 ultimate pack). Helaas untradable want kan ze allemaal niet gebruiken. Hopelijk dadelijk wel geluk bij de player picks.
Toch netjes uit de de DR rewards! Ik een Messi-troll Banega uit mijn rewards en verder niets bijzonders helaas.

• roybr
Iago Aspas en Parejo uit de player picks.

• pacod
Diagne...oftewel geen La Liga hier in Zilver 1

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik ben een echte keeper verzamelkoning:

Player pick goud 2:
1: Ter Stegen
2: Oblak

Heb alisson en Sommer ook al.
@wesvop je kunt vast geen keeper meer zien :)

Kreeg gisteren Ter Stegen uit een goedkoop zeldzame players pakketje door de kortrijk sbc te doen. Yep, doe nog steeds de pro league. Helaas niet extreem veel waard maar alle iets populaire tots gaan stijgen op den duur volgens mij aangezien ze maar tijdelijk worden uitgegeven?

Uit 4 untradable mega packs van de dr een Turkse tots 87,verder 1x 83 er. Schamel.
Morgen weer inkooptijd

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 06-06-2019 10:11 ]

Cazorla en Ter Stegen uit de player picks.
Dembele nog uit een 81+ pack, dus dat is wel een leuke sub met finisher erop.

• roybr
Net nog een tradeble Pablo Sarabia uit een pack :-). Is de WL toch nog de moeite waard geweest!

• Pompi
  • Laatst online: 19-12 18:18
Borja Valero en Oblak, had voor een 92 Turkse competitie TOTS kunnen gaan in plaats van Borja Valero maar die niet gekozen omdat die in een SBC te lastig te linken was geweest.
Pompi schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:26:
Borja Valero en Oblak, had voor een 92 Turkse competitie TOTS kunnen gaan in plaats van Borja Valero maar die niet gekozen omdat die in een SBC te lastig te linken was geweest.
Oblak and Onyedinges, teleurstellend maar goed SBC Fodder

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-12 23:47
Ter stegen uit de SBC, Parejo uit player picks... Had gehoopt op Dembele aangezien die in mn squad zou passen maar helaas.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Dat jullie al je packs al openmaken trouwens! Ik wacht wel even tot morgenavond. Player Picks doe ik vanavond nog.
Fraaank schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:40:
Dat jullie al je packs al openmaken trouwens! Ik wacht wel even tot morgenavond. Player Picks doe ik vanavond nog.
Ik kan gewoon niet wachten.
Heb trouwens wel eens gewacht een paar keer, leverde ook niets op
Fraaank schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:40:
Tja, La Liga heeft simpelweg veel leukere opties dan wat we morgen gaan zien.

Bossie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:32:
[...]

Ri-ra-ronaldo in de Serie A. In de BBVA heb je alleen Suarez, Benzema en Messi.
Fraaank schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:36:
[...]

Ri-ra-ronaldo in de Serie A. In de BBVA heb je alleen Suarez, Benzema en Messi.
Ben Yoda Yedder !, beetje jammer als Serie A morgen al komt anders had je ook nog kans op een MOTM Ronaldo gehad :)

Bossie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:47:
[...]

Ben Yoda Yedder !, beetje jammer als Serie A morgen al komt anders had je ook nog kans op een MOTM Ronaldo gehad :)
Oja die ook nog. Gerucht is dat Serie A/Ligue 1/Eredivisie uitkomt morgen. Of dat daadwerkelijk gebeurd is natuurlijk maar de vraag.

• Joster
Serie A + een kleine competitie zoals de eredivisie toch? Ligue 1 is volgende week.
Fraaank schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:49:
[...]

Oja die ook nog. Gerucht is dat Serie A/Ligue 1/Eredivisie uitkomt morgen. Of dat daadwerkelijk gebeurd is natuurlijk maar de vraag.
idd, daarnaast zou een goede verdediger uit La Liga ook een trigger zijn om bijvoorbeeld de Ramos SBC te doen.

Bossie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:51:
[...]

idd, daarnaast zou een goede verdediger uit La Liga ook een trigger zijn om bijvoorbeeld de Ramos SBC te doen.
EoaE Godin?
zoveel muntjes heb ik niet, maar het is idd niet voor niets dat EA alleen maar La Liga SBCs heeft gemaakt voor verdedigende spelers deze week (Godin, Lenglet, Ramos, Casemiro).

Heb wel wel Navas gepacked, maar dat is geen reden om Blanc/Florenzi uit het team te halen, Casemiro kan wel weer een link worden met Telles/Luiz/Firmino.

• Joster
Bossie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:51:
[...]

Zit nog wel te twijfelen om die te doen eigenlijk :)

• Sossage23
Parejo en Jesus Navas uit de player picks, uit de pakketten, Davinson Sanchez, Jorginho en nog wat 83's

Stiekem hoop je toch op een klapper, helaas mocht het deze week niet baten, ondanks dat ik niet mag klagen met mijn Dembele uit die La Liga SBC

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12 11:40
Bossie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:32:
[...]

Hangt ook van je huidige team af. Heb zelf een bpl / NL / eredivisie team. Dus bewaar nu aantal van me Packs voor eredivisie.

Ik pack een alba uit een upgrade pack en heb er niets aan :p moet ik me halve team ombouwen.

• pacod
Heb maar de Lenglet SBC gedaan om Alba in mijn team te krijgen, heb hierdoor wel Oblak op 8 chem. En voorin een gold Promes.

https://www.futbin.com/19/squad/8320185

• Sossage23
https://www.futbin.com//19/squad/8320571

Heb nu dit team staan. Hoop dat aankomende vrijdag de Eredivisie TOTS komt en dat De Ligt en Dumfries beide een TOTS krijgen ( wat ik eigenlijk wel verwacht) dan ga ik hier mijn team mee upgraden.

• pacod
Sossage23 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:05:
https://www.futbin.com//19/squad/8320571

Heb nu dit team staan. Hoop dat aankomende vrijdag de Eredivisie TOTS komt en dat De Ligt en Dumfries beide een TOTS krijgen ( wat ik eigenlijk wel verwacht) dan ga ik hier mijn team mee upgraden.
Hoe bevalt TOTS Onana jou? Ik heb hem een paar partijtjes gebruikt, maar bij mij was het een ramp :)
Daarentegen speelt hij tegen mij altijd een wereldpartij :o

• Sossage23
pacod schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:08:
[...]

Hoe bevalt TOTS Onana jou? Ik heb hem een paar partijtjes gebruikt, maar bij mij was het een ramp :)
Daarentegen speelt hij tegen mij altijd een wereldpartij :o
Keept bij mij prima, had het er toevallig net met een maat van me over, hij zei dat Onana ook drama was, maar dat is elke keeper in principe. Heb nu een hele hoop keepers gebruikt waarvan ik dacht hoe kun je die bal nu niet hebben, hier zaten oa Alisson, Ederson, De Gea en Courtois bij.

Bovendien linkt Onana goed met de Ligt en heb ik het geld niet voor bijv. een Icon keeper, en ik wil er het geld ook niet voor uitgeven.

• pacod
Sossage23 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:15:
[...]

Keept bij mij prima, had het er toevallig net met een maat van me over, hij zei dat Onana ook drama was, maar dat is elke keeper in principe. Heb nu een hele hoop keepers gebruikt waarvan ik dacht hoe kun je die bal nu niet hebben, hier zaten oa Alisson, Ederson, De Gea en Courtois bij.

Bovendien linkt Onana goed met de Ligt en heb ik het geld niet voor bijv. een Icon keeper, en ik wil er het geld ook niet voor uitgeven.
Hier net zo, geen coins en niet veel spelers meer :)
Liefst had ik TOTS ter Stegen gehad, die zou ideaal in mijn huidige team passen. Maar dan maar TOTS Oblak op 8 chem.

• Sossage23
pacod schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:17:
[...]

Hier net zo, geen coins en niet veel spelers meer :)
Liefst had ik TOTS ter Stegen gehad, die zou ideaal in mijn huidige team passen. Maar dan maar TOTS Oblak op 8 chem.
Prima toch, ik speelde ook een tijdje met Hazard op 7 chem, merk echt geen verschil of hij nu op 7 of op 10 chem speelt.

• pacod
Sossage23 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:42:
[...]

Prima toch, ik speelde ook een tijdje met Hazard op 7 chem, merk echt geen verschil of hij nu op 7 of op 10 chem speelt.
Blijkbaar toch nog geluk haha. Had nog 1 gold nodig voor een 81+ pack. Krijg ik Ter Stegen 😁 en uit het 81+ pack een Borja Iglesias

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

Vandaag helaas Santi Cazorla en Oblak uit player pick G2..

MMAAAARR: met alle TOTS en andere sbc meuk begonnen aan George Best Prime Moments.

Als eerste de icon SBC gedaan met baby Zola en uit die pack kreeg ik TOTS Jordi Alba :).

Nu helemaal klaar voor ~600 (430 van Jordi) coins + sbc materiaal.

Ben erg benieuwd naar George!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Wow. Lekkere rewards uit futswap. Ik ga voor sandro. Past perfect in mijn team. :)
DeBers schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:08:
Wow. Lekkere rewards uit futswap. Ik ga voor sandro. Past perfect in mijn team. :)
Lekkere rewards? Bijna allemaal dode kaarten wat mij betreft. Die Sandro is wel leuk, maar morgen komt (waarschijnlijk) TOTS Calcio A uit, met waarschijnlijk nog wel een leuke back.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Fraaank schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:40:
[...]

Lekkere rewards? Bijna allemaal dode kaarten wat mij betreft. Die Sandro is wel leuk, maar morgen komt (waarschijnlijk) TOTS Calcio A uit, met waarschijnlijk nog wel een leuke back.
Met Alex Sandro voor 2 mil ja.
Wat mij betreft is dit een goeie back en het verschil tussen deze en een 95 rated merk je ingame niet zo veel van.
Als Rashford er vanavond ff 2-3 inschiet, dan gaat zijn headliner toch naar 90 :+

• Pompi
  • Laatst online: 19-12 18:18
Iemand toevallig al een leak van de Eredivisie TOTS langs zien komen? Ben wel benieuwd naar de spelers die er in zitten behalve de Ligt, FdJ, Onana en Taglia. Hoop zelf op een TOTS Dumfries zodat ik de SBC variant kan upgraden.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Ga denk ik voor het eerst voor de icon-pack. Zal wel een kutspeler zijn, maar de andere spelers passen niet echt in mijn team.

Wil ook eens ervaren hoe het voelt om een icon te kunnen packen.
Vanavond eens afgezakt in DR van 2400 naar 2100 punten. Het niveau rond 2400 ging nergens meer over. Af en toe ben je gewoon figurant en is elke halve kans gewoon een goal. Dan maar veel losses pakken en rond 2100 punten maar eens kijken of dat leuker spelen is.

Ondertussen ook TOTS Son verkocht en TOTS Reus gekocht. Ben benieuwd of hij gaat bevallen. Zo niet dan maar eens TOTS HAvertz een kans geven.

• ThaJeroen
Inderdaad, best leuke rewards. Mid Icon voor 14 swap spelers! :)
Pagina: 1 ... 184 ... 200 Laatste