Ik lees al weer een tijdje met dit topic mee en vroeg me af of jullie me wellicht wat adviezen kunnen geven voor de eventuele upgrades van mijn team.
Ik ben een wat meer 'casual' fifa speler, speel wekelijks wat Squad Battles en Division rivals (div 4/5), met name voor de weekly objectives / swap deals. Daarnaast een paar keer weekend league gespeeld, maar dit vind ik gewoon te veel tijd kosten om echt leuk te zijn (ben er ook niet echt goed in

, goud 3).
Ik moet zeggen dat het voor mij wel veruit de leukste FIFA in jaren is aangezien je ook zonder weekend league (met wat geluk) hele leuke teams kan bouwen doordat division rivals en squad battle rewards redelijk wat opleveren.
Op dit moment is dit mijn team (4-2-3-1 in-game):

Zoals je kunt zien veel untradeables en wat mij betreft een behoorlijk sterke verdediging / middenveld (wat ook nodig is want verdedigen is niet mijn sterkste punt

)
Ik ben alleen niet helemaal tevreden over mijn aanval (met name Hazard), Kruse doet het best goed voor mij en ook over Mané ben ik prima te spreken. Daarnaast zou ik wel weer eens wat anders willen proberen.
Ik heb nu ongeveer 300k coins over en heb voor mezelf de volgende opties:
1. Simpel - Fut Birthday Alaba ter vervanging van Hazard, in het verleden al eens gehad, beviel prima
2. Anders - Neymar + Mbappe als LW/RW en dan Draxler op ST (CAM in-game) om iedereen op volledige chemistry te krijgen

Weet niet in hoeverre dit een enorme verbetering is t.o.v. mijn huidige team, zeker omdat Draxler wel wat minder is dan Havertz, hoewel ik die halverwege natuurlijk prima kan wisselen (CAM wissel ik toch vrijwel iedere wedstrijd), maar het lijkt me in deze fase van de game nog wel leuk om eens een keer iets heel anders te proberen aangezien Neymar en Mbappe eindelijk betaalbaar zijn.
3. Hopen dat ik een argentijnse RW uit de LaLiga SBC haal en daar iets mee doen
Misschien dat jullie nog wel andere leuke opties weten ook

, Wijnaldum/van Dijk houd ik het liefst omdat ik dat gewoon leuke spelers vind om mee te spelen (nederlandse champions league winnaars

)