• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Ik vind die Bundesliga TOTS speler wel een leuke reward. Ik denk dat ik daar voor ga spelen.

Gaan we vanavond de Eredivisie TOTS krijgen? Ik zie wel allemaal geruchten, maar ik heb nog geen bevestiging vanuit EA gezien.
Tis omdat ik niet zoveel heb met de bundesliga maar de tots zijn echt super. Havertz, Brandt, Jovic, Reus,Grnaby, etc

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 07-06-2019 08:40 ]

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Goelan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:26:
Gaan we vanavond de Eredivisie TOTS krijgen? Ik zie wel allemaal geruchten, maar ik heb nog geen bevestiging vanuit EA gezien.
De meeste zeggen van wel, definitief geeft EA rond eind van de middag pas bekend wat de volgende TOTS zullen zijn. :)

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12 12:02
Goelan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:26:
Weet bijna zeker dat dat zo is. Er is ooit aan het begin van TOTS is een leak geweest waarin je kon zien welke leagues er wanneer uit zouden komen. Die leak heeft het tot nu toe elke keer 100% goed gehad en die voorspelt voor vanavond dus Serie A met Eredivisie.
Arwintju schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 08:53:
[...]

Weet bijna zeker dat dat zo is. Er is ooit aan het begin van TOTS is een leak geweest waarin je kon zien welke leagues er wanneer uit zouden komen. Die leak heeft het tot nu toe elke keer 100% goed gehad en die voorspelt voor vanavond dus Serie A met Eredivisie.
+ Ligue 1

• Goelan
Als dat zo is dan ga ik dit weekend weer een keertje WL spelen. Mn eerste team is wel klaar nu. Heb onlangs Williams TOTS SBC gedaan. Die kon ik voor 175k doen dus een prima investering. Eerste ervaring is positief!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

George Best Prime Icon Moments is echt een beest van een kaart. Gister voor het eerst kunnen spelen met hem, en wat een verschil maakt die man. :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:40
Ga ook aan de wl beginnen, denk dat deze pittiger wordt dan de laatste keer dat ik hem deed met bpl, gezien serie a tots en eredivisie (hoop en vermoed ik).

Kijken of ik gold 2 weer kan bereiken vorige keer was de eerste keer zo hoog en verbaasde mezelf :)

Zal wel de laatste zijn doe hem puur voor eredivisie tots, vind de frustratie en agressie die het soms doet opkomen niet waard :p
maar ga ook maar met die insteek erin van het zij zo, it's all in the game :p
FidoDido schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:11:
Ga ook aan de wl beginnen, denk dat deze pittiger wordt dan de laatste keer dat ik hem deed met bpl, gezien serie a tots en eredivisie (hoop en vermoed ik).

Kijken of ik gold 2 weer kan bereiken vorige keer was de eerste keer zo hoog en verbaasde mezelf :)

Zal wel de laatste zijn doe hem puur voor eredivisie tots, vind de frustratie en agressie die het soms doet opkomen niet waard :p
maar ga ook maar met die insteek erin van het zij zo, it's all in the game :p
Serie a en eredivisie zijn veel minder aansprekend dan bpl, la liga (en bundesliga), dus ik verwacht juist dat het minder pittig zal zijn.
Echter voor mij het niet waard om er weer 30 wedstrijden uit te persen dit weekend. Bovendien de finale van de nations league, formule 1 en de nodige verjaardagen. Niks moet, alles mag dit weekend :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Goelan
Ik ga voor minimaal 11 wins. Als ik 14 haal vind ik het wel best.

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Iemand nog tips voordat ik aan de weekend league ga beginnen? Heb nog 200k over

https://www.futbin.com//19/squad/3845657

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Als ik dit weekend weer goud 3 haal vind ik het prima.
Heb alleen vandaag en morgen tijd, dus moet er veel potjes doorheen gaan jagen in een korte tijd.
Gelukkig staat er niet veel op de planning dus kan ik aan een stuk door.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 18:18
Bean77 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:14:
[...]

Serie a en eredivisie zijn veel minder aansprekend dan bpl, la liga (en bundesliga), dus ik verwacht juist dat het minder pittig zal zijn.
Echter voor mij het niet waard om er weer 30 wedstrijden uit te persen dit weekend. Bovendien de finale van de nations league, formule 1 en de nodige verjaardagen. Niks moet, alles mag dit weekend :)
Zullen wel genoeg mensen de TOTS Dumfries en de Ligt willen om met VVD te kunnen linken en denk dat redelijk wat mensen ook wel willen spelen voor een Rode CR7.
Denk persoonlijk dat het gelijk zal zijn, aangezien La Liga ook niet heel veel populaire/meta spelers had en natuurlijk bijna niemand de Turkse spelers wou

• FidoDido
Bean77 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:14:
[...]

Laliga viel idd tegen denk ook vanwege het feit dat real slecht was en over de breedte magere spelers, bpl en Bundesliga waren top.
Qua tijd zal ik 30 kunnen halen maar liefst niet, hoop niet dat ik er zoveel nodig heb voor goud 3 ;)
Heb zoiezo al moeite als ik 10 potjes speel op een dag, mijn duimen trekken dat niet en concentratie.
En sommige van die lui spelen er 30 op een dag onbegrijpelijk.
FidoDido schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:51:
[...]

Laliga viel idd tegen denk ook vanwege het feit dat real slecht was en over de breedte magere spelers, bpl en Bundesliga waren top.
Qua tijd zal ik 30 kunnen halen maar liefst niet, hoop niet dat ik er zoveel nodig heb voor goud 3 ;)
Heb zoiezo al moeite als ik 10 potjes speel op een dag, mijn duimen trekken dat niet en concentratie.
En sommige van die lui spelen er 30 op een dag onbegrijpelijk.
Heb dat ook hoor. Na een paar potjes moet je eigenlijk even een pauze nemen, maar omdat je in een winningstreak zit, blijf je toch spelen. Of je blijft spelen omdat je weet dat je anders tijd te kort hebt.

• Pompi
Fraaank schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:55:
[...]

Heb dat ook hoor. Na een paar potjes moet je eigenlijk even een pauze nemen, maar omdat je in een winningstreak zit, blijf je toch spelen. Of je blijft spelen omdat je weet dat je anders tijd te kort hebt.
Vooral dat laatste, want mij lukt het echt niet om 10 potten per dag te spelen dus worden er sneller meer over 2 dagen. Zeker vrijdags is vaak niet te doen door werk en daarna verrotte servers omdat bijna heel Europa s'avonds wat potten speelt

• Sossage23
Pompi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:57:
[...]

Vooral dat laatste, want mij lukt het echt niet om 10 potten per dag te spelen dus worden er sneller meer over 2 dagen. Zeker vrijdags is vaak niet te doen door werk en daarna verrotte servers omdat bijna heel Europa s'avonds wat potten speelt
Ik heb eigenlijk nooit veel last gehad van delay op vrijdagavond.
Ook niet nu met TOTS, zou je haast denken dat het niet te doen is, maar bij mij speelt het prima.

• FidoDido
Delay heb ik ook geen last van dus dat is wel fijn, vandaag dan toevallig vrij en 5 potjes erop zitten nu (maar 2 gewonnen...). Maar man o man wat een rare shit gebeurt er weer zeg. Het is gewoon te komisch om er nog kwaad om te worden.

1 potje heb ze geteld heb 5x de lat geraakt en verlies 5-4 en al zijn 5 de goals verdedig ik uit in de kluts hij krijgt de bal en hangt erin uiteraard. En dan bij 4-4 ren ik alleen op de keeper af zijn van dijk duwt mij in de rug gewoon naar de grond en geen penalty...
De bekend wedstrijd waarvan je na paar minuten al aanvoelt hoe je ook speelt deze win je niet :)

Speel eigenlijk beter dan mijn vorige weekend league maar sta er aanzienlijk slechter voor hopelijk keert het tij zich dit weekend en valt het mijn kant op ;)

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12 10:16
@Zymotic2007 hoe bevalt Sarabria je? Ik heb 5 potjes met hem gespeeld, maar tot nu toe nog vrij onzichtbaar.

I like how you keep the mouse running...

• Sossage23
FidoDido schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:15:
Delay heb ik ook geen last van dus dat is wel fijn, vandaag dan toevallig vrij en 5 potjes erop zitten nu (maar 2 gewonnen...). Maar man o man wat een rare shit gebeurt er weer zeg. Het is gewoon te komisch om er nog kwaad om te worden.

1 potje heb ze geteld heb 5x de lat geraakt en verlies 5-4 en al zijn 5 de goals verdedig ik uit in de kluts hij krijgt de bal en hangt erin uiteraard. En dan bij 4-4 ren ik alleen op de keeper af zijn van dijk duwt mij in de rug gewoon naar de grond en geen penalty...
De bekend wedstrijd waarvan je na paar minuten al aanvoelt hoe je ook speelt deze win je niet :)

Speel eigenlijk beter dan mijn vorige weekend league maar sta er aanzienlijk slechter voor hopelijk keert het tij zich dit weekend en valt het mijn kant op ;)
Ik begon vorige week met 4 om 0, nam een half uurtje pauze en ging ineens naar 4/7. Zo gefrustreerd dat ik hem maar uit heb gezet om schades in huis te voorkomen. Zaterdag met goede moed weer verder gegaan. Na 4 potjes ging ik 4/11, had er dus weer flink de pest in, maar ik moest wel doorspelen ivm evenement waar ik zaterdag en zondag heen ging en dus weinig tijd had. uit eindelijk zaterdag gestopt op 6/11.
Zondagochtend weer verder gegaan en toen ging het ineens weer vlot, won er weer 7 achter elkaar en kwam dus op 13/11. Moest er dus nog 1 winnen voor m'n doel goud 3, verlies ik weer 5 potjes en de laatste won ik gelukkig. Al met al dus een vreemd weekend qua wedstrijdenverloop gehad.
Hopen dat het dit weekend ietsje vlotter gaat.

• Pompi
Sossage23 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:19:
[...]

Ik heb eigenlijk nooit veel last gehad van delay op vrijdagavond.
Ook niet nu met TOTS, zou je haast denken dat het niet te doen is, maar bij mij speelt het prima.
Doelde ook niet perse op delay, meer dat het soms lijkt alsof je door cement loopt of dat ballen heel raar van je voeten afspringen wat anders niet gebeurd dus gewoon in algemene zin dingen die ik zaterdag en zondag ochtend niet echt of stukken minder mee maak.

• Sossage23
Pompi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:42:
[...]

Doelde ook niet perse op delay, meer dat het soms lijkt alsof je door cement loopt of dat ballen heel raar van je voeten afspringen wat anders niet gebeurd dus gewoon in algemene zin dingen die ik zaterdag en zondag ochtend niet echt of stukken minder mee maak.
Ja misschien heb ik het verkeerd verwoord maar dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee.
Hoor dat heel veel van mensen maar bij mij is dat in het weekend eigenlijk altijd wel hetzelfde, op de positieve manier bedoel ik dan.

Als ik doordeweeks bijv. een potje Divison Rivals speel heb ik het juist wel weer en speelt het voor geen meter.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:17
Mijn squad is zo goed als compleet voor Fifa 19, ik denk dat alleen een lucky player pick of pack opening er nog verandering in gaat brengen:

https://www.futbin.com/19/squad/8347675

Net voor de start van vorige WL de ultieme SBC afgerond, de enige echte JC toe kunnen voegen aan mijn squad! Moet zeggen dat per wedstrijd er veel verschil in zit hoe hij presteert. Soms is hij niet te stoppen, dribbelt hij door de hele verdediging en scoort hij erop los, maar soms is hij ook onzichtbaar en wordt hij makkelijk van de bal gezet, met name tegen die irri high pressure teams.

Ook heb ik de Inaki Williams SBC gedaan, heb aan het begin van Fifa 19 een tijd met zijn gouden kaart gespeeld, een heerlijk meta spelertje, wendbare spits die moeilijk van de bal te krijgen is en makkelijk scoort. Daarnaast kan de TOTS variant ook prima passen, iets wat ik miste bij mijn vorige spits Crespo, die vaak de bal verspeelde als ik probeerde te kaatsen met de CAM's of als ik een dieptepass wou spelen op inlopende spelers.

Afgelopen week Pique als speler uit de La Liga SBC getrokken en Dembele en Parejo als player picks. Daarnaast ook TOTS Banega uit een van de pakjes. Toch zie ik geen van de spelers echt als upgrade voor mijn main team. Dembele is wel een aardige speler, maar past als winger niet in mijn huidige team, ik gebruik hem dan maar als supersub.

• Pompi
Mensen speculeren nu al aan de hand van een paar seconden lang teaser clipje dat er morgen wordt bekend gemaakt dat er een 5v5 modus komt in Fifa 20, omdat er een soort V langs komt.
Ik heb denk ik liever dat ze al bestaande modi gewoon verbeteren of bij schaven en niet weer zoiets wat half af is uitgeven, The Journey was voor kort leuk maar voegde niet echt iets toe terwijl career mode al een aantal jaar helemaal stil staant en niet eens bug fixes krijgt. Hoe leuk was het dat je sponsors kon selecteren of je stadia en etc. kon uitbreiden maar dat is er allemaal uitgesloopt waardoor je de afgelopen jaren eigenlijk met uitgeklede versie speelde. Moet wel een kanttekening aanbrengen dat als ze de indoorvoetbal van ergens rond 98 terug brengen ik erg blij zou zijn want dat was toch een potje leuk en grappig.

Edit:

https://video.twimg.com/a...x720/w0mYpmFY0vRL4IRp.mp4
Voor de volledigheid

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 07-06-2019 15:43 ]

• Zymotic2007
  • Laatst online: 29-01-2021
El Profesor schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:35:
@Zymotic2007 hoe bevalt Sarabria je? Ik heb 5 potjes met hem gespeeld, maar tot nu toe nog vrij onzichtbaar.
Ik ervaar hetzelfde. De grootste reden dat hij in mijn team staat, is de link met Ben Yedder. Als het niet loopt wissel ik naar 4-2-4 en neemt Ibra zijn plaats in.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
https://twitter.com/AFCAj.../1136997017400619008?s=19

Jammer van de weakfoot van tadic en ziyech, toch ga ik ze allemaal halen!
Pompi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:38:
Mensen speculeren nu al aan de hand van een paar seconden lang teaser clipje dat er morgen wordt bekend gemaakt dat er een 5v5 modus komt in Fifa 20, omdat er een soort V langs komt.
Ik heb denk ik liever dat ze al bestaande modi gewoon verbeteren of bij schaven en niet weer zoiets wat half af is uitgeven, The Journey was voor kort leuk maar voegde niet echt iets toe terwijl career mode al een aantal jaar helemaal stil staant en niet eens bug fixes krijgt. Hoe leuk was het dat je sponsors kon selecteren of je stadia en etc. kon uitbreiden maar dat is er allemaal uitgesloopt waardoor je de afgelopen jaren eigenlijk met uitgeklede versie speelde. Moet wel een kanttekening aanbrengen dat als ze de indoorvoetbal van ergens rond 98 terug brengen ik erg blij zou zijn want dat was toch een potje leuk en grappig.

Edit:
[Twitter]
https://video.twimg.com/a...x720/w0mYpmFY0vRL4IRp.mp4
Voor de volledigheid
Als ze de zaalvoetbalmodus terug zouden brengen....

• Pompi
kwdtje schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:07:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8duMJpX4AA8-GS.jpg
Aangezien ze de tweet offline hebben gehaald. Die Frenkie zal wel duur worden maar alle Nederlanders gaan er zeker komen voor mijn Nederlandse team.
Pompi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:24:
[...]

[Afbeelding]
Aangezien ze de tweet offline hebben gehaald. Die Frenkie zal wel duur worden maar alle Nederlanders gaan er zeker komen voor mijn Nederlandse team.
Ah thanks voor het plaatje, kon de tweet al niet meer terugvinden! Sowieso de Ligt! De Jong komt er denk ik ook wel weer, al is het soort van stuivertje wisselen met Wijnaldum denk ik. Wijnaldum betere CDM stats.

• Pompi
Fraaank schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:27:
[...]

Ah thanks voor het plaatje, kon de tweet al niet meer terugvinden! Sowieso de Ligt! De Jong komt er denk ik ook wel weer, al is het soort van stuivertje wisselen met Wijnaldum denk ik. Wijnaldum betere CDM stats.
Futbin heeft alle stats ook al staan.
Anchor of Shadow op de Ligt? Ene geeft fysiek nog wat boost en sprint, terwijl de andere eigenlijk alleen sprint boost.
Pompi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:31:
[...]

Futbin heeft alle stats ook al staan.
Anchor of Shadow op de Ligt? Ene geeft fysiek nog wat boost en sprint, terwijl de andere eigenlijk alleen sprint boost.
Ik zou voor Shadow gaan om z'n Acceleration naar 90 te halen. Met Anchor haalt ie 80. Hij heeft standaard al 99 strength en 91 aggression.

• Sossage23
Zijn er verder geen spelers uit de Eredivisie die een TOTS hebben dan bovenstaande 6 spelers?
Zie namelijk op futbin alleen Ziyech, Tadic, De Ligt, De Jong, Onana en Blind staan. Lijkt me dat dat niet klopt toch?

• FidoDido
Hier het hele team er zit ook een dumfries bij :) wordt dus de jong, de ligt en dumfries zoiezo :)

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1137004315434819584

Maar even eerlijk van persie why? die heeft een end of the era kaart gekregen denk dat klaas jan het meer had verdient als spits zijnde.
Wel jammer van de weakfoot tadic en ziyech merk zelf met robben dat het op momenten toch vervelend is.

[ Voor 58% gewijzigd door FidoDido op 07-06-2019 16:45 . Reden: toevoeging ]

• Sossage23
FidoDido schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:39:
Hier het hele team er zit ook een dumfries bij :) wordt dus de jong, de ligt en dumfries zoiezo :)

Maar even eerlijk van persie why? die heeft een end of the era kaart gekregen denk dat klaas jan het meer had verdient als spits zijnde.
Wel jammer van de weakfoot tadic en ziyech merk zelf met robben dat het op momenten toch vervelend is.
Of dan had ik zelfs nog eerder gezegd geef die Dalmau van Heracles zo'n kaart. Heeft er toch ook tegen de 20 ingeschoten.
Serie A is ook wel leuk:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D8dy7_lU8AEviWq.png:large

@FidoDido Misschien wel als Weekly Objective ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Fraaank op 07-06-2019 16:59 ]

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-12 14:10
Ik hoop dat dybala tots in de sbc komt

• Sossage23
Fraaank schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:59:
Serie A is ook wel leuk:

[Afbeelding]

Zitten toch een paar vreemde dingen tussen.
Handanovic geen TOTS, terwijl hij vgm is uitgeroepen tot keeper van het seizoen, Sandro die heeft vgm 28 IF gehad maar krijgt dan weer geen TOTS, Nainggolan heeft net 4 wedstrijden gevoetbald en die krijgt er dan wel weer 1. Maakt me niet zoveel uit maar volgens mij was degene die dit team heeft gemaakt een beetje stoned.
Ik heb mijn keuze al gemaakt. Naingolan en Chiesa.
Rest vind ik minder spannend, deze spelers mis ik nu echt.

• mar101
Fraaank schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:59:
Serie A is ook wel leuk:

[Afbeelding]

Doe mij maar die Nainggolan, heerlijke alleskunner op het middenveld. Of anders Ronnie, daar zeg ik ook geen nee tegen. :+

Ben nu wedstrijden voor de WL aan het knallen, aangezien ik zondag niet kan spelen, sta ik opeens in de top 100 op PC met 11 wins uit 14 wedstrijden... Ik zie dat er ook spelers in top 100 staan die al hun wedstrijden al hebben gespeeld en niet eens goud 3 hebben behaald, dus zegt niet zoveel eigenlijk. :P

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Bergwijn 87 is wel beetje magertjes vergeleken met die nieuwe tots

PSN: Patrick_D

• kwdtje
Weakfoot is jammer ja, Al moet ik zeggen dat de 86 kaart van tadic echt goed was. Gewoon minder finesse shots doen. Ben benieuwd naar de prijzen.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:28
Kun je voor Eredivisie playerpicks beter zilver eindigen of maakt dat niet uit?
Fraaank schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:27:
[...]

Wijnaldum, VVD en mijn icons makelijk het mogelijk redelijk eenvoudig een paar NL spelers in te voegen, hoewel de ratings wel een beetje inflated zijn :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FidoDido
Moet zeggen die Henry Onyekuru wat is dat een beest van een supersub zeg, die heeft vandaag in de weekend league in de laatste 20 minuten echt punten gepakt in 11 inval beurten 7doelpunten. Telkens als linkercam in 4231 narrow. Las er een review over dacht voor 60k probeer is even maar ik beveel hem echt aan!! merk niets van zijn 79 composure.

Uiteindelijk van de 11 wedstrijden 6 kunnen winnen vandaag, had 4 potjes dat de gameplay tergend traag ging (alsof er lijm op het veld ligt) de andere liepen wel vlot weet niet of dit met delay wordt bedoelt door menig persoon?

@t mac nee gewoon zo hoog mogelijk eindigen dacht dat er namelijk bij zilver ranking een rating cap op zit van max 88. Als je goud 3 of 2 eindigt krijg je ze ook alleen meer opties dan met zilver.

[ Voor 14% gewijzigd door FidoDido op 07-06-2019 18:51 ]

• Bjorneby
  • Laatst online: 11-12-2021

Op basis waarvan vind jij dat KjH het meer verdient dan RVP? Volgens mij is van Persie belangrijker geweest voor Feyenoord dan Klaas Jan voor Ajax.

Bij Ajax zijn er al genoeg met een goede kaart inmiddels, terecht ook. Maar persoonlijk ben ik blij dat RVP ook een tots heeft, heb die end of era kaart helaas niet kunnen voltooien destijds.

• gaizka
  • Laatst online: 21-12 18:12
kwdtje schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:07:

Ik ga er ook een aantal halen!

Heb alleen in het verleden al de SBC's van de Jong en van Persie gedaan, mocht ik die willen upgraden naar TOTS versie kan dat alleen dmv discard of gebruiken in een sbc?

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Fraaank schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:40:
[...]

Lekkere rewards? Bijna allemaal dode kaarten wat mij betreft. Die Sandro is wel leuk, maar morgen komt (waarschijnlijk) TOTS Calcio A uit, met waarschijnlijk nog wel een leuke back.
Welke LB precies? ;-)
36 packs waaronder 5x een rare players pack en 1x een jumbo rare players pack. 1x een TOTS: Oeh Oeh Sirigu. Zonde. Had meer verwacht, zeker omdat ik in het verleden veel Ajax-spelers heb gepackt.

Wel zuur trouwens die TOTS RVP, heb paar weken terug nog die EoaE gedaan.

Ook scheef: een Flashback Alex Sandro en z'n speciale kaart in de FUT Swap.

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:08
Ga dit weekend ook maar weer eens weekend league spelen, vandaag al begonnen; 3 om 3. Voor mijn doen prima, mik ook op goud 3, meer is niet nodig want als nederlander vind ik het ook prima om 2 leuke player picks uit de eredivisie te krijgen, maar heb daar nooit echt geluk mee. Had in de picks tijdens BPL TOTS 95 Alisson nadat ik die ook al uit de SBC had gepackt 8)7 . Uit de Bundesliga SBC overigens ook 95 Trapp, dus ik verwacht dus minimaal 1x 95 Donnaruma ;) . Overigens zit er voor mij niet echt iets tussen om mijn team enorm voor om te gooien, maar je hoopt natuurlijk altijd op Ronaldo :P
Militao mag blijven, beter dan de Ligt. De Jong valt me ook tegen (die middenvelder) eerlijk gezegd. Eredivisie is helaas niet zo OP zoals gehoopt. Wel benieuwd naar de Lozano TOTS sbc (slim van EA).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Ok Naingolan is dus extreem duur.
Te duur voor mij. Dat zijn prijzen voor anderen, 2,5m op de pc.
De alternatieven zien er aardig uit maar allemaal med/med workrates. Maak van Correa wel een cam indien nodig.

Dat wordt chiesa, correa, izzo, sirigu en meneer sandro
Dit team

Dan zijn de coins op, en krijg ik nog de tots serie a sbc erbij.
Er is geen lb in de serie a tots dus ik moet alex sandro doen. Ach heb genoeg untradeables.
Kan ik de swaps ook weer ergens anders voor gebruiken.

Ligue 1 week later dus?

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 07-06-2019 20:19 ]

Harribo schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:13:
Ok Naingolan is dus extreem duur.
Te duur voor mij. Dat zijn prijzen voor anderen, 2,5m op de pc.
De alternatieven zien er aardig uit maar allemaal med/med workrates. Maak van Correa wel een cam indien nodig.

Dat wordt chiesa, correa, izzo, sirigu en meneer sandro
Dit team

Dan zijn de coins op, en krijg ik nog de tots serie a sbc erbij.
Er is geen lb in de serie a tots dus ik moet alex sandro doen. Ach heb genoeg untradeables.

Ligue 1 week later dus?
Valt me zwaar tegen dat je tots koulibaly niet gehaald hebt :+

Bean77 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:19:
[...]

Valt me zwaar tegen dat je tots koulibaly niet gehaald hebt :+
Ja ben ik ook dol op :+
Tja iets met coins he?

Van de andere kant, als iedereen alle totsen maar kan kopen is het ook minder leuk.
Nu moet je zelf tenminste ook nog creatief zijn

Heb een 1300k ofzo en bijna alle nif toppers van de serie a. En ook nog een stapeltje if's en high rated untradeables. Ik kan dus ff vooruit.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 07-06-2019 20:26 ]

Harribo schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:24:
[...]

Ja ben ik ook dol op :+
Tja iets met coins he?

Van de andere kant, als iedereen alle totsen maar kan kopen is het ook minder leuk.
Nu moet je zelf tenminste ook nog creatief zijn

Heb een 1300k ofzo en bijna alle nif toppers van de serie a. En ook nog een stapeltje if's en high rated untradeables. Ik kan dus ff vooruit.
Omdat je fut birthday koulibay nog de revelatie van fifa19 vond dacht ik dat je 1e prioriteit de tots versie zou zijn. Als je zo overtuigd ben van een speler moet je natuurlijk de beste versie halen.

Daarom heb ik al een tijdje toty cr7. Inmiddels de grens van 1000 wedstrijden in mijn team al gepasseerd. En nog steeds even scherp >:)

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:28
TOTS Neres is RW helaas.
Bean77 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:44:
[...]

Omdat je fut birthday koulibay nog de revelatie van fifa19 vond dacht ik dat je 1e prioriteit de tots versie zou zijn. Als je zo overtuigd ben van een speler moet je natuurlijk de beste versie halen.

Daarom heb ik al een tijdje toty cr7. Inmiddels de grens van 1000 wedstrijden in mijn team al gepasseerd. En nog steeds even scherp >:)
Moet je de coins wel hebben :)
Trouwens ik ga niet al mijn coins stoppen in 1 middenvelder of verdediger. Omdat naar mijn idee in die linies zo'n extreem dure speler niet echt het verschil gaan maken tov van de spits positie. Er staan teveel anderen in die linies die het alsnog kunnen verknallen. Mijn idee he.
Spreid het risico in die linies liever dan.

Maar er komt nog een tots sbc, wie weet.

Toty cr7 is volgens mij ook gewoon de beste spits. Als ik al kijk wat nif cr7 presteert, ongelooflijk goed.
Ben benieuwd naar je team

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 07-06-2019 21:15 ]

• El Profesor
Vind het top dat hij RW is. Bergwijn op links, van Persie centraal en Neres op rechts.

[ Voor 3% gewijzigd door El Profesor op 08-06-2019 10:33 ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Harribo schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:12:
[...]

Moet je de coins wel hebben :)
Trouwens ik ga niet al mijn coins stoppen in 1 middenvelder of verdediger. Omdat naar mijn idee in die linies zo'n extreem dure speler niet echt het verschil gaan maken tov van de spits positie. Er staan teveel anderen in die linies die het alsnog kunnen verknallen. Mijn idee he.
Spreid het risico in die linies liever dan.

Maar er komt nog een tots sbc, wie weet.

Toty cr7 is volgens mij ook gewoon de beste spits. Als ik al kijk wat nif cr7 presteert, ongelooflijk goed.
Ben benieuwd naar je team
Daarnaast snap ik die redenatie niet helemaal. Als het gat in coins groter is dan je merkt ingame hoeft dat niet. Ik speel nog steeds met 88 Mbappe. Omdat de 1-2 stappen omhoog ik de extra coins niet waard vind.
3-4 potjes WL gespeeld, maar mijn spelers voelen als vrachtwagens, alles gaat zo traag.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pompi
Helaas; Blind, Frenkie, de Ligt en Dumfries allemaal moeten komen. Ik had 26 pakketten opgespaard en tot de laatste pack er niks uitgekregen, uit de laatste kwam TOTS El Shaarawy en die is toch rond de 280k. Hij is nog niet verkocht en moet ook nog FFS de Ligt verkopen, maar tot nu toe dus van 2.1 miljoen naar 200k gegaan. Ben dus wel blij dat ik goed heb zitten sparen te laatste weken.

Nu even de stijlen uitvogelen voor elke speler

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 07-06-2019 22:54 ]

• Bjorneby
DeBers schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:15:
[...]

Daarnaast snap ik die redenatie niet helemaal. Als het gat in coins groter is dan je merkt ingame hoeft dat niet. Ik speel nog steeds met 88 Mbappe. Omdat de 1-2 stappen omhoog ik de extra coins niet waard vind.
Same here, en ook nog met gold griezmann 89 op cam. Al ga ik die denk ik wel upgraden naar z’n 91 if. Maar wacht nog effe de tots ligue 1 af. Spaar mijn pakketten nu op, serie a kan me gestolen worden, er linkt toch niks in mijn team.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Wow zie net dat IF Ronaldo boven de 2 mil gaat. Heb hem gekocht voor 1,5. Misschien toch de moeite waard om tijdelijk met tots Aspas te spelen.

Iemand enig idee wanneer de prijs weer hersteld? Als tots Ronaldo uit packs is?
Pompi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:53:
Helaas; Blind, Frenkie, de Ligt en Dumfries allemaal moeten komen. Ik had 26 pakketten opgespaard en tot de laatste pack er niks uitgekregen, uit de laatste kwam TOTS El Shaarawy en die is toch rond de 280k. Hij is nog niet verkocht en moet ook nog FFS de Ligt verkopen, maar tot nu toe dus van 2.1 miljoen naar 200k gegaan. Ben dus wel blij dat ik goed heb zitten sparen te laatste weken.

Nu even de stijlen uitvogelen voor elke speler
Zo zie je maar weer dat packs weinig kansen bieden. Ik verwaarloos altijd de opbrengst.

Packs van Alex sandro zijn niet bijzonder, 2 electrum packs, lees ook zilver en brons.
Ik wacht nog ff met die sbc, er komen vast nog wel een paar sbc toppers aan, zie nu nog geen Matuidi, dybala etc

Tots prijzen serie a zakken nu aardig. Edit :nu weer stijgen :|
Had zitten kijken naar andere redelijk populaire tots van de afgelopen weken. Beste moment voor de laagste prijs is zondagnacht tot maandagochtend.
Ik moet mijzelf ff bedwingen nog... Pfff

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 08-06-2019 10:40 ]

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09

Muggie

8 pm

Weet iemand hoe ik mijn spelers bij (aanvallende) voorzetten uit de 16 houdt?

Ik heb bij de custom tactics ingesteld dat behalve de spitsen de spelers on edge of the box moeten blijven. Maar dan geef ik een voorzet en staan er vier man in de 16 rond de keeper, afvallende verdedigende kopbal erover en ik kan weer 60 meter in de achtervolging.

PSN: mug_8pm

• mar101
Muggie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:59:
Weet iemand hoe ik mijn spelers bij (aanvallende) voorzetten uit de 16 houdt?

Ik heb bij de custom tactics ingesteld dat behalve de spitsen de spelers on edge of the box moeten blijven. Maar dan geef ik een voorzet en staan er vier man in de 16 rond de keeper, afvallende verdedigende kopbal erover en ik kan weer 60 meter in de achtervolging.
Klinkt alsof je dit hebt aangepast voor de persoonlijke instructies van spelers bij de custom settings. Je kunt ook bij algemene team tactics onder "offense > players in box" de balkjes omlaag zetten, misschien dat het beter werkt.

Daarnaast zullen de workrates van je spelers ook wel invloed hebben. Kan me van vorige Fifa's Nainggolan goed herinneren, die kon je op CDM zetten met "stay back at all times" en hij was alsnog regelmatig in het strafschopgebied van de tegenstander te vinden. :+

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:01
Waarom trap ik er toch telkens weer in om WL te spelen? 15 gespeeld en slechts 5 gewonnen. Ik vind het nu echt niet leuk meer. Temeer omdat ik zeker 10 van de 15 wedstrijden sterker was.
MadMoody schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:52:
Waarom trap ik er toch telkens weer in om WL te spelen? 15 gespeeld en slechts 5 gewonnen. Ik vind het nu echt niet leuk meer. Temeer omdat ik zeker 10 van de 15 wedstrijden sterker was.
Hoe bedoel je sterker?
Hoe speel en je nog veel belangrijker, waarom verlies je als je beter bent?

• kwdtje
FIFA 20 bevat dus een soort FIFA street. Daarnaast wat glimpen op kunnen vangen van ingame beelden, er zit alweer een gigantische clipping faal in. Notabene in je aankondigingstrailer....

https://twitter.com/TheMa.../1137366692357480449?s=19

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Jemig,slechtste wl momenteel. Ga 5 om 9. Weet niet of ik morgen überhaupt tijd heb om voor goud 3 te gaan wat ik altijd minimaal haal. Verlies ook ineens met grote cijfers of sta met 3-0 voor en verlies ik alsnog. Snap er niets van. Terwijl ik een aardig team heb:

Alisson tots
Dumfries sbc van dijk laporte tots telles ucl
Wijnaldum tots pogba
Socrates 89 bruno tots
van persie sbc felix tots

In 4-2-2-2 formatie

Iemand die tips heeft mbt instructies of tactieken?

Heb nu cam's en aanvallers voorin blijven, cdm's achterin, net als alle verdedigers.
Bij verlies balbezit druk zetten en gebalanceerd aanvallen.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-11 08:01
Vestendrie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:22:
Jemig,slechtste wl momenteel. Ga 5 om 9. Weet niet of ik morgen überhaupt tijd heb om voor goud 3 te gaan wat ik altijd minimaal haal. Verlies ook ineens met grote cijfers of sta met 3-0 voor en verlies ik alsnog. Snap er niets van. Terwijl ik een aardig team heb:

Alisson tots
Wijnaldum tots pogba
Socrates 89 bruno tots

In 4-2-2-2 formatie

Heb nu cam's en aanvallers voorin blijven, cdm's achterin, net als alle verdedigers.
Je speelt met 2 CB’s met M/M workrates en 2 cdm’s met high attacking workrate. Kortom alles stapt naar voren, waarna de counter je nekt.
Als je iemand zoals Fernandinho, Casemiro etc pakt naast Wijnaldum ipv Pogba, en een centrale verdediger met high defensive workrate ipv Laporte, zal je zien dat t veel makkelijker gaat.

• Vestendrie
  • Laatst online: 20-11 16:04
Solotov schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:33:
[...]

Je speelt met 2 CB’s met M/M workrates en 2 cdm’s met high attacking workrate. Kortom alles stapt naar voren, waarna de counter je nekt.
Als je iemand zoals Fernandinho, Casemiro etc pakt naast Wijnaldum ipv Pogba, en een centrale verdediger met high defensive workrate ipv Laporte, zal je zien dat t veel makkelijker gaat.
Wist niet dat de workrates daadwerkelijk verschil kunnen maken dan. Zal het morgen eens gaan uittesten, thanks.

• 038Zwolle
  • Laatst online: 16-11 03:43
Dus FIFA street is ook weer terug. Ben benieuwd of ze om 2000 uur nog wat bekend gaan maken over FUT (En pro clubs)
Vestendrie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:41:
[...]

Wist niet dat de workrates daadwerkelijk verschil kunnen maken dan. Zal het morgen eens gaan uittesten, thanks.
https://www.reddit.com/r/...d_an_elite_players_guide/

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:21
Mensen die toevallig met casemiro tots hebben gespeeld? Zit te twijfelen om de sbc te doen maar ben nog niet helemaal overtuigd

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Vestendrie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:22:

Alisson tots
Wijnaldum tots pogba
Socrates 89 bruno tots

In 4-2-2-2 formatie

Misschien Wijnaldum en Pogba vervangen door echte cdm's? Fabinho ucl en Fernandinho tots

• buurman3
theman36 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:30:
Mensen die toevallig met casemiro tots hebben gespeeld? Zit te twijfelen om de sbc te doen maar ben nog niet helemaal overtuigd
Als je Fabinho ucl of Fernandinho tots kunt inpassen zou ik die ook overwegen.

• FidoDido
Mijn weekend league dit weekend ervaar ik toch echt dat het moeilijker is, moet zeggen dit hele weekend kom ik toch echt veel betere tegenstanders tegen dan anders en kom nu ook echt super teams tegen 4x een team met alle 2 de ronaldo's en gullit en viera erin. Hoewel ik er juist daarvan 2 van won en tegen 2 van die op het oog frikandellen elftallen compleet weg ben gespeeld :P

Nu 20 wedstrijden gespeeld en 11 wins begon met 3 wins vandaag en toen 5 losses op rij dat heb ik nooit eerder gehad zoveel achter elkaar ging toch echt even aan mezelf twijfelen haha en toch heeft frustratie het op dat moment weer gewonnen schijt spel :P probeer me in te houden maar lukt soms echt niet vooral niet als het zo ontzettend schijt doelpunt is

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:21
buurman3 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:46:
[...]

Als je Fabinho ucl of Fernandinho tots kunt inpassen zou ik die ook overwegen.
Die zijn alleen weer een stuk duurder, aangezien ik de spelers voor de sbc al wel in mijn club heb...

• Bjorneby
FidoDido schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:48:
Mijn weekend league dit weekend ervaar ik toch echt dat het moeilijker is, moet zeggen dit hele weekend kom ik toch echt veel betere tegenstanders tegen dan anders en kom nu ook echt super teams tegen 4x een team met alle 2 de ronaldo's en gullit en viera erin. Hoewel ik er juist daarvan 2 van won en tegen 2 van die op het oog frikandellen elftallen compleet weg ben gespeeld :P

Nu 20 wedstrijden gespeeld en 11 wins begon met 3 wins vandaag en toen 5 losses op rij dat heb ik nooit eerder gehad zoveel achter elkaar ging toch echt even aan mezelf twijfelen haha en toch heeft frustratie het op dat moment weer gewonnen schijt spel :P probeer me in te houden maar lukt soms echt niet vooral niet als het zo ontzettend schijt doelpunt is
Ik ga ook 11 uit 20 nu, over het algemeen wel gelijkwaardige potjes. Slechts 1x finaal weggespeeld. Stond na 9 minuten al 3-0 achter, uiteindelijk 3-1 verloren maar wel volledig terecht dus. 2 potjes onterecht verloren en 1 onterecht gewonnen. Nog 10 te gaan..

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:35

Frikandellen ben ik niet echt tegengekomen. La Croqueta veel te vaak :+

Derde weekend League dit jaar en sta nu 9-8.... Tegenstand is enorm, maar goed, volgens mij wilt iedereen die ene kans op CR7.

Ik wil gewoon Frenkie, Dumfries of De Ligt :+
De Pack-weight is gewoon weer opgehoogd door EA, dat kan niet anders. Heb nu 60+ packs geopend, van alles wat, maar geen TOTS gezien...Het is de *piep* eredivisie. Hoevaak ik de Jong, de Ligt en Dumfries heb gepackt dit jaar is niet normaal, BEHALVE tijdens TOTS. Sure EA, sure...
Fraaank schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:05:
De Pack-weight is gewoon weer opgehoogd door EA, dat kan niet anders. Heb nu 60+ packs geopend, van alles wat, maar geen TOTS gezien...Het is de *piep* eredivisie. Hoevaak ik de Jong, de Ligt en Dumfries heb gepackt dit jaar is niet normaal, BEHALVE tijdens TOTS. Sure EA, sure...
Mwa ook gewoon een kwestie van geluk of pech. En als je 60 ultimate packs geopend hebt zonder TOTS is natuurlijk wel erg zuur. Maar als het 60 van die matige speler packs zijn, dan zou het prima kunnen want die kans is wel erg klein.

Het is net een casino.

• cubert20
  • Laatst online: 20-12 21:56
Bean77 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:52:
[...]

Mwa ook gewoon een kwestie van geluk of pech. En als je 60 ultimate packs geopend hebt zonder TOTS is natuurlijk wel erg zuur. Maar als het 60 van die matige speler packs zijn, dan zou het prima kunnen want die kans is wel erg klein.

Het is net een casino.
zeker een casino.
Heb vandaag vieira SBC gedaan.
Uit een van de goedkoopste pakketjes kwam een gewone godin lopen, voor de rest alleen maar max 84 spelers.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:01
Bossie schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:59:
[...]

Hoe bedoel je sterker?
Hoe speel en je nog veel belangrijker, waarom verlies je als je beter bent?
Ik heb toch moeite met scoren. Hoe vaak ik al niet verloren heb met 3x zoveel schoten op doel dan mijn tegenstander...

• FidoDido
MadMoody schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:34:
[...]

Ik heb toch moeite met scoren. Hoe vaak ik al niet verloren heb met 3x zoveel schoten op doel dan mijn tegenstander...
Niet naar statistieken kijken klinkt raar misschien, maar je kan 15 keer geschoten hebben maar als het geen uitgespeelde kansen zijn zegt dat niet zoveel. Als je tegenstander er maar 5 heeft maar wel 3 uitgespeelde heeft hij meer geduld gehad en beter uitgespeeld.

Snap het ik kijk er soms ook teveel naar maar als ik de doelpunten terug kijk denk ik achteraf ik geef hem teveel ruimte of ik hap te snel.
Als je nou 3x de lat raakt ja dat is dan zo typische FIFA wedstrijd ;) en tevens herkenbaar.

Ik speel zelf regelmatig te ongeduldig geef best vaak een voorsprong uit handen in de laatste minuten. Is best moeilijk om de rust te bewaren. En kijk regelmatig naar videos/luister naar wat ervaren spelers voor tips helpt ook

[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 09-06-2019 09:24 ]

Typische WL loss:
- tegenstander scoort goal uit de kluts waardoor hij 1:1 komt met keeper
- Firmino mist intikker op leeg doel
- Eusebio mist intikker op leeg doel
- Butregueno schiet een losse flodder met kans van 10-15 meter
- Firmino mist 1:1
- Tegenstander scoort uit counter in laatse 5 minuten nadat ik ben gaan pressen

Het missen van kansen op een leeg doel komt simpelweg te vaak voor, hetzelfde met uitgespeelde kansen die eindigen met een rollertje ipv een knal.

Volgende potje zal opeens alles er wel weer invliegen ...

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
[...]

hier is een oplossing voor, iedere dag 2 3 minuutjes bronze skillgame doen waarin je moet scoren
ik deed dit iedere dag en ben van strijden voor g3 naar g1 gegaan en dicht tegen e3 aan

• buurman3
[...]

Houd je de sprintknop ingedrukt als je schiet?
Kon me toch niet inhouden en toch Fabian en Chiesa gekocht.
Maar dat verschil is vooralsnog niet te zien.
Beiden geen aanvallende high workrates en ik vermoed dat dat het euvel is. Gelukkig knalt cr7 ze er nog steeds in, echt onvervangbaar.
Chiesa zelfs wel een verdedigende high workrate 8)7

Volgens mij zo belangrijk die workrates maar er zijn veel middenveld tots die geen high workrates hebben.
Enige middenvelder die met med/med beviel was Demirbay.

Geef ze nog even de tijd maar anders weekly Suso maar halen. Maar Suso if was ik niet zo weg van, ik ben ook niet handig met fysiek slappe dribbelaartjes.
Dan kom ik toch weer uit bij cuadrado ucl.

Btw over de ai.. Krijg opeens weer makkelijk strafschoppen tegen. En dat terwijl ik ze haast nooit meer tegen krijg omdat ik niet meer zo lomp verdedig. Tja... De ai moet soms wat denk ik. Gaat trouwens prima in div 3.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 09-06-2019 12:46 ]

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-12 14:10
Harribo schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:43:
Kon me toch niet inhouden en toch Fabian en Chiesa gekocht.
Maar dat verschil is vooralsnog niet te zien.
Beiden geen aanvallende high workrates en ik vermoed dat dat het euvel is. Gelukkig knalt cr7 ze er nog steeds in, echt onvervangbaar.
Chiesa zelfs wel een verdedigende high workrate 8)7

Volgens mij zo belangrijk die workrates maar er zijn veel middenveld tots die geen high workrates hebben.
Enige middenvelder die met med/med beviel was Demirbay.

Geef ze nog even de tijd maar anders weekly Suso maar halen. Maar Suso if was ik niet zo weg van, ik ben ook niet handig met fysiek slappe dribbelaartjes.
Dan kom ik toch weer uit bij cuadrado ucl.

Btw over de ai.. Krijg opeens weer makkelijk strafschoppen tegen. En dat terwijl ik ze haast nooit meer tegen krijg omdat ik niet meer zo lomp verdedig. Tja... De ai moet soms wat denk ik. Gaat trouwens prima in div 3.
Probeer de Paul! Zeer sterk aan de bal en een heel goed schot!

Trouwens fut ligt er weer uit... Blijft hangen op netwerkverbinding wordt gecontroleerd

[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 09-06-2019 14:14 ]

Ik vraag me oprecht af of ik niet een nieuwe controller nodig heb. Heb al het hele weekend last dat 1/3 of 1/4 van m'n passen gewoon compleet de andere kant op gaan. Ook heb ik wedstrijden waarbij m'n spelers betonnen schoenen aan hebben, zo vaak en ver springt de bal van hun voeten af...

Buiten dat is de gameplay dra-ma dit weekend. Net ook weer: Keeper heeft de bal in z'n handen, terwijl hij op de grond ligt. Ik druk de sprint knop herhaaldelijk in en pass alvast op m'n speler voor een snelle uitbraak. Keeper staat op z'n gemakje op en wacht nog even 2 seconden, om vervolgens de bal (natuurlijk) recht in de voeten van de tegenstander te gooien.

Vraag me ook af of het niet verstandiger is om voor Goud 3 te spelen, dan bijvoorbeeld Goud 2, omdat ik toch eredivisie-spelers wil hebben.
Fraaank schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:13:
Ik vraag me oprecht af of ik niet een nieuwe controller nodig heb. Heb al het hele weekend last dat 1/3 of 1/4 van m'n passen gewoon compleet de andere kant op gaan. Ook heb ik wedstrijden waarbij m'n spelers betonnen schoenen aan hebben, zo vaak en ver springt de bal van hun voeten af...

Buiten dat is de gameplay dra-ma dit weekend. Net ook weer: Keeper heeft de bal in z'n handen, terwijl hij op de grond ligt. Ik druk de sprint knop herhaaldelijk in en pass alvast op m'n speler voor een snelle uitbraak. Keeper staat op z'n gemakje op en wacht nog even 2 seconden, om vervolgens de bal (natuurlijk) recht in de voeten van de tegenstander te gooien.

Vraag me ook af of het niet verstandiger is om voor Goud 3 te spelen, dan bijvoorbeeld Goud 2, omdat ik toch eredivisie-spelers wil hebben.
Herkenbaar, vooral dat met passing helaas.
Overigens is nu blijkbaar matchmaking temporally disabled :X

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:02
Kan iemand mij uitleggen hoe mijn 99 speed, 99 dribbling Koke er compleet uitgelopen wordt door Valencia met maar 87 acc en 91 speed. Normaal gesproken sloopt Koke elke tegenstander op snelheid(niet gek ook met 99 acc en 97 sprint speed en alles bij dribbling op 99).

Mijn hele speelstijl is eigenlijk om Koke heen gebouwd(slecht, ik weet het, maar ik ben ook niet zo'n geweldige fifa speler). Maar door dit soort bullshit krijg ik altijd weer een naar gevoel bij dit spel.

• FidoDido
Lekker timing weer, moet nog 1 win voor gold 3 van de 6 games. Begon met nog 10 games te gaan 2 wins meteen 2 rage quits denk heerlijk gaat lekker zo had de smaak te pakken :) daarna 2 uiterst frustrerende potjes beide met penaltys verloren na 4-4 gelijkspel, elke keer op voorsprong en telkens met de rust of einde wedstrijd in blessuretijd de goals tegen ... de hele wedstrijd voel je gewoon ik ga dit niet winnen wat ik ook doe/probeer en toch laat ik me weer opnaaien daar baal ik zelf dan weer van :(
Denk pauze nemen niet verder gaan even tot rust komen servers eruit... typisch en dan ook tijdens ea play goede marketing zo haha

• stomley
  • Laatst online: 17:33
Terranova schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:51:
Kan iemand mij uitleggen hoe mijn 99 speed, 99 dribbling Koke er compleet uitgelopen wordt door Valencia met maar 87 acc en 91 speed. Normaal gesproken sloopt Koke elke tegenstander op snelheid(niet gek ook met 99 acc en 97 sprint speed en alles bij dribbling op 99).

Mijn hele speelstijl is eigenlijk om Koke heen gebouwd(slecht, ik weet het, maar ik ben ook niet zo'n geweldige fifa speler). Maar door dit soort bullshit krijg ik altijd weer een naar gevoel bij dit spel.
Is koke op dat moment aan de bal? Want dan wordt je 99 een heel stuk verminderd.

Zonder bal wint hij het wel.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:02
stomley schreef op zondag 9 juni 2019 @ 16:35:
[...]

Is koke op dat moment aan de bal? Want dan wordt je 99 een heel stuk verminderd.

Zonder bal wint hij het wel.
Ik kwam meestal niet eens aan de bal omdat Valencia altijd sneller was

• El Profesor
@Fraaank heb je geen 2 controllers? Dat is sowieso aan te raden. Ik heb er altijd 1 die aan het laden is, en een waar ik mee speel. Heb je nooit een lege controller, en merk je al snel of er 1 stuk is....als de ander wel doet wat je denk te doen ;)

• cubert20
  • Laatst online: 20-12 21:56
Terranova schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:51:

Valenica met shadow is ook gewoon 99/99.

• El Profesor
@Terranova hoeveel stamina hadden beide spelers? Als jij je team om Koke heen bouwt en alles met hem doet kan ik me voorstellen dat zijn stamina hard achteruit gaat.

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:08

Ik merk dat afgelopen weekend ook wel een stuk lastiger was. Geen enorme ervaringsdeskundige maar normaal win ik 'om en om' en haal zo goud 3. Zijn vaak wel zwaarbevochten overwinningen, ben een waanzinnig slechte verdediger :P . Maar dit weekend gewoon 4 om 7 uit de eerste 11 potten, daarna gelukkig wel een inhaalrace gestart en ging na 22 wedstrijden 12 om 10, daarna nog met wat moeite goud 3 er uit gesleept (pas in de op een na laatste wedstrijd). Zaten wel weer een paar bizarre potjes tussen, waaronder voorkomen met 1-0, achterkomen met 3-1, terug voorkomen naar 4-3 en vervolgens verlengen (4-4) en in de verlenging allebei nog 2 keer scoren, gelukkig wel de penalties weten te winnen, maar wat een stress die wedstrijd _/-\o_ .

Wel na de eerste 11 wedstrijden Neymar en Mbappe weer vervangen door Mané (UCL) en T. Hazard TOTS. Merk dat Neymar voor mij niet snel en sterk genoeg is (ben een redelijk lompe speler).
Pagina: 1 ... 185 ... 200 Laatste