Heel herkenbaar ja heb net mijn 14de win[MAUS] schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:14:
[...]
Ik merk dat afgelopen weekend ook wel een stuk lastiger was. Geen enorme ervaringsdeskundige maar normaal win ik 'om en om' en haal zo goud 3. Zijn vaak wel zwaarbevochten overwinningen, ben een waanzinnig slechte verdediger. Maar dit weekend gewoon 4 om 7 uit de eerste 11 potten, daarna gelukkig wel een inhaalrace gestart en ging na 22 wedstrijden 12 om 10, daarna nog met wat moeite goud 3 er uit gesleept (pas in de op een na laatste wedstrijd). Zaten wel weer een paar bizarre potjes tussen, waaronder voorkomen met 1-0, achterkomen met 3-1, terug voorkomen naar 4-3 en vervolgens verlengen (4-4) en in de verlenging allebei nog 2 keer scoren, gelukkig wel de penalties weten te winnen, maar wat een stress die wedstrijd
.
Wel na de eerste 11 wedstrijden Neymar en Mbappe weer vervangen door Mané (UCL) en T. Hazard TOTS. Merk dat Neymar voor mij niet snel en sterk genoeg is (ben een redelijk lompe speler).
2 weken terug haalde ik heel erg makkelijk goud 2 voor het eerst wat mij verbaasde
Heb ook wat speler gewisseld heb futmas son weer gewoon erin gedaan voor hero mahrez, voor de patch mahrez geweldig erna kan er zelf niets mee. En kimmich eruit gegooid die workrates waren echt funest nu dumfries tots wat een held
Baal alleen wel dat ik kluivert prime sbc heb gedaan vergeleken met ibra is dat hem niet alleen moet wel vanwege de chem. Volgende keer beter nadenken welke icon sbc ik doe
Edit: En nu haal ik met speels gemak goud 2 natuurlijk
[ Voor 2% gewijzigd door FidoDido op 09-06-2019 18:53 . Reden: toevoeging ]