• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:40
[MAUS] schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:14:
[...]

Ik merk dat afgelopen weekend ook wel een stuk lastiger was. Geen enorme ervaringsdeskundige maar normaal win ik 'om en om' en haal zo goud 3. Zijn vaak wel zwaarbevochten overwinningen, ben een waanzinnig slechte verdediger :P . Maar dit weekend gewoon 4 om 7 uit de eerste 11 potten, daarna gelukkig wel een inhaalrace gestart en ging na 22 wedstrijden 12 om 10, daarna nog met wat moeite goud 3 er uit gesleept (pas in de op een na laatste wedstrijd). Zaten wel weer een paar bizarre potjes tussen, waaronder voorkomen met 1-0, achterkomen met 3-1, terug voorkomen naar 4-3 en vervolgens verlengen (4-4) en in de verlenging allebei nog 2 keer scoren, gelukkig wel de penalties weten te winnen, maar wat een stress die wedstrijd _/-\o_ .

Wel na de eerste 11 wedstrijden Neymar en Mbappe weer vervangen door Mané (UCL) en T. Hazard TOTS. Merk dat Neymar voor mij niet snel en sterk genoeg is (ben een redelijk lompe speler).
Heel herkenbaar ja heb net mijn 14de win _/-\o_ gehaald ging wel van 5-0 voor naar 6-3 speelde meer van flikker op deze moet ik winnen nu haha dan speel je toch wat krampachtiger nog 5 games over deze speel ik puur om met rivals mijn rank 2 veilig te stellen mocht daar nog goud 2 uit komen mooi meegenomen en anders maal ik er toch niet om :)
2 weken terug haalde ik heel erg makkelijk goud 2 voor het eerst wat mij verbaasde

Heb ook wat speler gewisseld heb futmas son weer gewoon erin gedaan voor hero mahrez, voor de patch mahrez geweldig erna kan er zelf niets mee. En kimmich eruit gegooid die workrates waren echt funest nu dumfries tots wat een held :) en tots de ligt ook samen met tots van dijk.

Baal alleen wel dat ik kluivert prime sbc heb gedaan vergeleken met ibra is dat hem niet alleen moet wel vanwege de chem. Volgende keer beter nadenken welke icon sbc ik doe O-)

Edit: En nu haal ik met speels gemak goud 2 natuurlijk 8)7 win ik mijn laatste 4 wedstrijden zonder problemen. 18 wins new record

[ Voor 2% gewijzigd door FidoDido op 09-06-2019 18:53 . Reden: toevoeging ]

@FidoDido ik speel deze WL voor het eerst met Kimmich en dat bevalt prima.
Kimmich gehaald om met TOTS Brand (Player pick) te kunnen starten, had net iets te weinig voor Da Costa.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

El Profesor schreef op zondag 9 juni 2019 @ 16:49:
@Fraaank heb je geen 2 controllers? Dat is sowieso aan te raden. Ik heb er altijd 1 die aan het laden is, en een waar ik mee speel. Heb je nooit een lege controller, en merk je al snel of er 1 stuk is....als de ander wel doet wat je denk te doen ;)
Speel op PC, bekabeld. Dus heb niks op voorraad liggen :9

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-12 19:52
WOW EA, een TOTW bij de eredivisie SBC, wat is dat voor grap. Alle prijzen zijn gelijk al weer absurd natuurlijk
khayati wat een troll sbc weer...................

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Terranova
Bean77 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:18:
ach, jij had tenminste een IF. EA heeft de hele markt weer overhoop gegooid met deze troll actie
DE LIGT IS BINNEN! Prima SBCtje

• Terranova
wow nice!

Edit: Krijg ik Dumfries :'( Die kreeg ik vanmiddag al, maar die zal nu geweldig in prijs gedaald zijn

[ Voor 85% gewijzigd door Terranova op 09-06-2019 19:26 ]

• FidoDido
zie spits staan denk van persie!! nee luuk de jong omg haha

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hier Onana gekregen, waar ik laatst ook al voor gespeeld had 😡 ofwel, kan een TOTS discarden ☹️

Edit : heb hem maar in een SBC van Gullit gedaan. Eens kijken of we die kunnen volbrengen.. Ooit....

[ Voor 33% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 09-06-2019 19:46 ]

PSN: Patrick_D

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-12 23:48
Fraaank schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:21:
DE LIGT IS BINNEN! Prima SBCtje
Nederlandse vlag....CV.......Ajax..... DE LIGT!!!! *O* Blind.... -O-

Geen idee hoe ik dat nu in mijn NL team moet oplossen...

https://www.futbin.com/19/squad/8403178

Ik was sowieso erg ontevreden over Seedorf, maar om hem nou in de SBC van Cruyff te gooien is ook weer zonde. En dan zou ik 4231 moeten spelen.
Patrick_D_GTS schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:29:
Hier Onana gekregen, waar ik laatst ook al voor gespeeld had 😡 ofwel, kan een TOTS discarden ☹️

Edit : heb hem maar in een SBC van Gullit gedaan. Eens kijken of we die kunnen volbrengen.. Ooit....
Hier ook Onana, had gelukkig nog een IF

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

chengbondkwok schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:41:
[...]

Nederlandse vlag....CV.......Ajax..... DE LIGT!!!! *O* Blind.... -O-

Geen idee hoe ik dat nu in mijn NL team moet oplossen...

https://www.futbin.com/19/squad/8403178

Ik was sowieso erg ontevreden over Seedorf, maar om hem nou in de SBC van Cruyff te gooien is ook weer zonde. En dan zou ik 4231 moeten spelen.
Speel al tijden ook met Seedorf. Nu met het TOTS geweld wordt het allemaal wat minder, maar past nog prima in mijn team.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12 10:16
TOTS Eredivisie, zie een NL vlag, Ajax, CB, denk zal Blind zijn.....De Ligt. Eindelijk een goede TOTS, en wat voor een!

I like how you keep the mouse running...

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07:50
Hier ook De Ligt! Komt goed uit had net een nieuwe verdediger nodig!

https://www.easports.com/...Id=hbxfgGGXnQFON:FFA19PCC

Kompany en Fernandinho moeten maar op 8 chemistry spelen zit niks anders op.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 18:18
Bean77 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:18:
Same same, helaas. Nu hopen dat ik donderdag mijn NL TOTS spelers kan vervangen door een rode variant en ze dan weer kan verkopen.
Goud 2 is binnen. Hopen dat ik geen spijt krijg van het niet stoppen bij Goud 3 ghe ghe. Die SBC Muriel ziet er wel leuk uit!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 09:18
Ik had Tadic, gelukkig niet heel slecht, linkt ook prima met FS Jovic. Dus kan hem nu even proberen op 8 chemistry, denk alleen dat hij het met 2 star WF niet lang vol gaat houden. Mocht het niet bevallen is het in ieder geval een 95 rating voor SBC's
Hier zoals altijd weer goud1. Slechte WL om snel te vergeten. Veel losses in de eerste 10 wedstrijden. Had me berust in goud 2, maar de laatste 3 allemaal gewonnen.
Moet zeggen dat ik de laatste patch wel minder vind qua hoe het spel gespeeld wordt. Lijkt meer op schaken dan dat het een voetbal spel is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
Bean77 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 01:03:
Hier zoals altijd weer goud1. Slechte WL om snel te vergeten. Veel losses in de eerste 10 wedstrijden. Had me berust in goud 2, maar de laatste 3 allemaal gewonnen.
Moet zeggen dat ik de laatste patch wel minder vind qua hoe het spel gespeeld wordt. Lijkt meer op schaken dan dat het een voetbal spel is.
Voor mij precies t zelfde g1 verpest in de eerste potten
joekkiefc schreef op maandag 10 juni 2019 @ 06:08:
[...]

Voor mij precies t zelfde g1 verpest in de eerste potten
G3, had nog 6 potjes voor g2 maar vond het wel genoeg.

• chengbondkwok
Bossie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:24:
[...]

G3, had nog 6 potjes voor g2 maar vond het wel genoeg.
Ook gold 3, probeerde met nog 3 te gaan nog gold 2. Uiteindelijk wedstrijd nr 2 verloren op penalties, waardoor ik het spel kon afsluiten :)

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Gold 1 gehaald.

Eerste streek was 11-0, daarna werd het lastiger. Verlies vaak de penalities reeksen.
Ik word meestal niet weggespeeld gelukkig. Dit komt mede door de laffe Mourinho tacktiek die ik gebruik.
Denk dat ik volgend weekend iets aanvallender ga spelen.

Vinden jullie het trouwens waard om van gold 2 naar 1 te grinden?

Ik speel namelijk normaal gesproken nooit WL.

• chengbondkwok
wesvop schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:50:
Gold 1 gehaald.

Eerste streek was 11-0, daarna werd het lastiger. Verlies vaak de penalities reeksen.
Ik word meestal niet weggespeeld gelukkig. Dit komt mede door de laffe Mourinho tacktiek die ik gebruik.

Ik had alle penaltyreeksen en of penalties verloren in Weekend League. Zo zonde.

Ik las ergens op Reddit dat Gold 1 het niet waard is, omdat je alleen maar iets meer coins kreeg en ietwat betere packs.
Silver 1: red player pick no longer capped at 87.

Gold 3: an extra red player pick.

Gold 2: a guaranteed top league player in both picks.

Gold 1: 5,000 more coins and some better regular packs... yay

Elite 3: three red player picks, and three tradable TOTS players.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Afgelopen wl maar laten liggen. Had geen zin om nog 16 wedstrijden op een dag te spelen en koos ervoor om lekker te gaan genieten van het leven:). Wel balen dat ik nu geen player picks krijg. Wel nog luuk de jong gekregen uit de sbc, niet bruikbaar maar wel een rating waar je in een icon sbc wat aan hebt. Focus op de swapspelers voor de komende dagen dan maar.

Iemand ervaring met socrates 91? Heb nu zijn 89 versie en betwijfel of de upgrade een significant verschil zal maken.

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
Gold 1 gehaald.

de picks zijn het zelfde de pakketjes zijn wel beter bij gold1. ik heb geen moeite om te spelen veel ragequits altijd waardoor het eigenlijk niet zo heel lang is
chengbondkwok schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:57:
[...]

Ik had alle penaltyreeksen en of penalties verloren in Weekend League. Zo zonde.

Ik las ergens op Reddit dat Gold 1 het niet waard is, omdat je alleen maar iets meer coins kreeg en ietwat betere packs.

[...]
Ik ben over het algemeen wel blij met gold 1 ipv gold 2. Een jumbo rare players pack is toch wel fijn, zeker als je er 2 krijgt als je untradable kiest.

• chengbondkwok
Bean77 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:13:
[...]

Ik ben over het algemeen wel blij met gold 1 ipv gold 2. Een jumbo rare players pack is toch wel fijn, zeker als je er 2 krijgt als je untradable kiest.
Maar WL packs zijn allemaal tradeable toch? Alleen bij Division Rivals kan je voor tradeable / untradeable kiezen.
chengbondkwok schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:22:
[...]

Maar WL packs zijn allemaal tradeable toch? Alleen bij Division Rivals kan je voor tradeable / untradeable kiezen.
Sorry je hebt gelijk, haalde het door elkaar :P

Bean77 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:13:
[...]

In jouw geval, heb je toch een redelijk stap omhoog gemaakt ivm FUT18 als ik me niet vergis.
Ik blijft zelf keurig rond G3 zitten met tussendoor een uitschieter naar boven, wat is het grote verschil ivm vorig jaar?

Of is het idd puur meta-abuse icm dat Ronaldo 3 van de 4 kansen door het net schiet ;)

Qua team merk ik dat regelmatig voor de leukere opties heb gekozen ipv wat op de lange-termijn het beste is.
Aangezien ik weer een paar icons op de bank heb samen met een paar POTM/FB Kaartjes, qua speelstijl ben ik weinig verandered wat ook meteen mijn resultaten verklaart :)

Bossie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:00:
[...]

In jouw geval, heb je toch een redelijk stap omhoog gemaakt ivm FUT18 als ik me niet vergis.
Ik blijft zelf keurig rond G3 zitten met tussendoor een uitschieter naar boven, wat is het grote verschil ivm vorig jaar?

Of is het idd puur meta-abuse icm dat Ronaldo 3 van de 4 kansen door het net schiet ;)

Qua team merk ik dat regelmatig voor de leukere opties heb gekozen ipv wat op de lange-termijn het beste is.
Aangezien ik weer een paar icons op de bank heb samen met een paar POTM/FB Kaartjes, qua speelstijl ben ik weinig verandered wat ook meteen mijn resultaten verklaart :)
Voor mij denk ik dat het grootste verschil is dat ik minder gehaast ben en soms ook een bal terug pass ipv alles naar voren. Voor de rest ben ik denk ik nog steeds dezelfde speler. Ik ben geen grote skiller met dragbacks, zig zag dingen of wat dan ook. Toty Ronaldo helpt, maar in fifa 18 had ik ook een episch team. Dit jaar meer focus op lange termijn investeringen. Volgend jaar moet dat nog beter worden door minder laten afleiden door futmas etc.

Je kunt het ook anders stellen door te zeggen dat het schandalig is dat ik met dit team in gold 1 speel. Ik ben echter gewoon geen speler met een killerinstinct die ten koste van alles wilt winnen. Ik ben daar te casual voor denk ik. Die verwachtingen heb ik ook niet zodat ik wel de fun nog hou. En ook om EA kan lachen in game.

Gisteren overigens TOTS jovic gekocht als 1e sub als cruyff/neymar moe wordt. TOTS dembele komt dan voor de andere. PM Matthaus komt dan meestal voor Reus als die op raakt. Zover ik al niet klaar was met mijn team heb ik nu ook mijn bank klaar. Komende 3 maanden maar casual blijven gamen waarbij niks moet en alles mag :)

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Dit komt mede door de laffe Mourinho tacktiek die ik gebruik.
Welke tactiek is dat?
Deze misschien, door de drop back icm come-back-on-defence, zakt het team diep in maar knalt het uit de omschakeling de ruimtes in :)

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Bossie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:53:
[...]

Deze misschien, door de drop back icm come-back-on-defence, zakt het team diep in maar knalt het uit de omschakeling de ruimtes in :)
Aha dat. Ik laat mn cams en spitsen voorin hangen, niks come back on defence :)

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Bossie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:53:
[...]

Klopt helemaal. Ik speel op dit moment idd op
"drop back icm come-back-on-defence".

Ik ben er achtergekomen dat ik anders te veel ruimte weg geef. Tegen tegenstanders die dat bij mij doen, heb ik ook vaak problemen. Vaak meer problemen dan met hoog druk. Teams met hoog druk zijn snel moe. Ik counter er dan doorheen.

Voor nu is dat mooi tijdens tots voor resultaat, maar leuk weet ik zo net niet.

Trouwens bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag of gold 1 de grind waard is.

Ik heb nog een vraag, is prime Eusebio in de spits naast CR7 een betere optie dan Mane tots?
Mane is een fijne speler alleen mist soms makkelijke kansen. Hij is dan wel razend snel en dat is wel handig voor iemand die weinig skilled.
wesvop schreef op maandag 10 juni 2019 @ 14:08:
[...]

Klopt helemaal. Ik speel op dit moment idd op
"drop back icm come-back-on-defence".

Ik ben er achtergekomen dat ik anders te veel ruimte weg geef. Tegen tegenstanders die dat bij mij doen, heb ik ook vaak problemen. Vaak meer problemen dan met hoog druk. Teams met hoog druk zijn snel moe. Ik counter er dan doorheen.

Voor nu is dat mooi tijdens tots voor resultaat, maar leuk weet ik zo net niet.

Trouwens bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag of gold 1 de grind waard is.

Ik heb nog een vraag, is prime Eusebio in de spits naast CR7 een betere optie dan Mane tots?
Mane is een fijne speler alleen mist soms makkelijke kansen. Hij is dan wel razend snel en dat is wel handig voor iemand die weinig skilled.
Eusebio heeft iets maar wapens dan pace, ik heb zijn 91 gepacked met de mid-icon sbc.
Vraag me overigens af of je ivm de TOTS kaart veel verschil gaat merken muv 5* WF.

Kan ik dan eindelijk Cristiano Ronaldo voor het eerst in m'n FIFA carierre gaan kopen aankomende week? De teller staat nu op 1,34 miljoen. Hij zit nu net boven de 1,4. Hopen op leuke rewards en dan eindelijk...

• Patrick_D_GTS
Dan is hij aardig gestegen, vorige week was hij nog 1,1.

Misschien weekje wachten? Of 2? Kan je zomaar 2ton schelen

Patrick_D_GTS schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:57:

Zijn NIF is deze week niet in packs

Patrick_D_GTS schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:57:

PC....

op PS4 is hij inderdaad 1,4
Gewoon kopen, je hebt er ook zoveel lol van. Serieus, ik heb er 2m voor gegeven op de pc maar nooit spijt van gehad. Je koopt gewoon doelpunten.

Ik heb ff die goedkopere serie a sbc gedaan, kreeg meteen tots izzo eruit. Die had ik nog nodig!

Kan fb alex sandro ook nog doen, heb ik alleen nog een keeper nodig. Dat gaat allemaal makkelijk lukken. Dan heb ik alleen nog als niet totsen : cr7, mid Ferdinand en gervinho. Maar laatste twee zijn ook nu nog super.

Top team en daar wil ik dan van gaan genieten en ff niks over fifa 20 horen!
Harribo schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:32:
Gewoon kopen, je hebt er ook zoveel lol van. Serieus, ik heb er 2m voor gegeven op de pc maar nooit spijt van gehad. Je koopt gewoon doelpunten.

Ik heb ff die goedkopere serie a sbc gedaan, kreeg meteen tots izzo eruit. Die had ik nog nodig!

Kan fb alex sandro ook nog doen, heb ik alleen nog een keeper nodig. Dat gaat allemaal makkelijk lukken. Dan heb ik alleen nog als niet totsen : cr7, mid Ferdinand en gervinho. Maar laatste twee zijn ook nu nog super.

Top team en daar wil ik dan van gaan genieten en ff niks over fifa 20 horen!
Sinds deze post is Fifa 20 alweer twee minuten dichterbij :+

Bossie schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:33:
[...]

Sinds deze post is Fifa 20 alweer twee minuten dichterbij :+
Neeeeheeeee!
;)

Echt deprimerend dat nu eindelijk een bean team heb en dat dan overal ads van fifa 20 opduiken.
Hou er mee op, ik koop hem hwrs wel! 1x dit x :p
Ondanks de verkoop leugens dat hij nu nog betere gameplay bevat.. Bla bla bla :)

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 10-06-2019 20:37 ]

Harribo schreef op maandag 10 juni 2019 @ 20:34:
[...]

Neeeeheeeee!
;)

Echt deprimerend dat nu eindelijk een bean team heb en dat dan overal ads van fifa 20 opduiken.
Hou er mee op, ik koop hem hwrs wel! 1x dit x :p
Ondanks de verkoop leugens dat hij nu nog betere gameplay bevat.. Bla bla bla :)
Heb je toty ronnie dan? :+

Vandaag nog wat spelers door de 81+ sbc gegooid. Kwamen TOTS Piatek en TOTS Chiesa uit. Wel balen dat TOTS cr7 er niet uit kwam. Ach dan donderdag maar. Hopen dat ik dan voor het eerst een bruikbare reward uit mijn WL krijg. (kan ik de toty cr7 verkopen)

• El Profesor
Ondertussen 22 wedstrijden met TOTS Bergwijn gespeeld. Fantastische speler is dat Speelt als linker spits in 41212(2) met RvP als rechterspits. Fysiek ijzersterk, en verricht een hoop werk waardoor er kansen voor andere spelers ontstaan. Draagt iedere wedstrijd wel bij met een goal of assist. Hij heeft in 22 wedstrijden 11 goals en 10 assists nu (D3), opzich prima aangezien RvP ook iedere wedstrijd wel een doelpunt meepikt (21 goals uit 26 wedstrijden). Nu nog hopen op een betaalbare Nederlandse cm en rb want Wijnaldum en Dumfries zijn ver boven budget.

Iemand nog tips voor een nieuwe controller voor de PC? Speel nu met de Xbox One Controller. Linker analoge stick is gewoon gammel, al een lange tijd. Merk het in de menu's van FIFA al, dat als je van menu wisselt er al automatisch naar een vlakke wordt bewogen naar rechtsonder of een andere plek. Lastig uit te leggen.
Fraaank schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:09:
Iemand nog tips voor een nieuwe controller voor de PC? Speel nu met de Xbox One Controller. Linker analoge stick is gewoon gammel, al een lange tijd. Merk het in de menu's van FIFA al, dat als je van menu wisselt er al automatisch naar een vlakke wordt bewogen naar rechtsonder of een andere plek. Lastig uit te leggen.
Ik gebruik een razer raiju voor op de ps4. Wel bedraad, maar je pc zal dicht genoeg staan.

tjonge jonge wat een vertragingen vanavond op de pc....pfff echt onspeelbaar

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:24
Ik gebruik zelf de Logitech F710. Ligt voor mij perfect in de hand.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Dit weekend eigenlijk wel een goede WL gehad, 14-9. Daarna maar gestopt. De 4231 bevalt steeds beter.

Ik had gehoopt op een leuke rewards uit de eredivise TOS, maar ik kreeg El Khayati. Hij past wel en zal hem ook gaan gebruiken in mijn 2e team. Ik denk dat EA mij straks gaat belonen voor alle poep TOTS rewards met een Christiano Ronaldo. (na Hermoso, Schulz, Doherty). Aan de andere kant.. het zijn geen 3 keepers, haha.

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Heeft iemand tips voor de fut swap deal objective voor het winnen met een max 80 rated team op wereldklasse in Squad Battles?

Altijd kunnen in SB op wereldklasse alle noobs ineens de ballen in de kruising rammen tegen mij...

• Goelan
ThaJeroen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:39:
Heeft iemand tips voor de fut swap deal objective voor het winnen met een max 80 rated team op wereldklasse in Squad Battles?

Altijd kunnen in SB op wereldklasse alle noobs ineens de ballen in de kruising rammen tegen mij...
Sowieso je bank volgooien met bronzen lage rated spelers (lees: zo laag mogelijk). Daardoor kun je in je basis team weer hogere rated spelers gebruiken. Ik speel bijvoorbeeld gewoon met Blanc (OP) en Campbell in de basis.

• ThaJeroen
  • Laatst online: 30-03-2024
Goelan schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:42:
[...]

Sowieso je bank volgooien met bronzen lage rated spelers (lees: zo laag mogelijk). Daardoor kun je in je basis team weer hogere rated spelers gebruiken. Ik speel bijvoorbeeld gewoon met Blanc (OP) en Campbell in de basis.
Dat heb ik al inderdaad, maar bedoel meer van qua spel of manier van aanvallen..

• Goelan
ThaJeroen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:42:
[...]

Dat heb ik al inderdaad, maar bedoel meer van qua spel of manier van aanvallen..
Oh.. ik vind het lastig om je daar tips over te geven. Ik speel eigenlijk altijd hetzelfde. Zo snel en zoveel mogelijk willen scoren :+

• Patrick_D_GTS
Update je tegenstander en speel vooral op wereldklasse als ze als doelman een veldspeler hebben. Dat maakt het een stuk makkelijker.

Ik heb het gecombineerd met de Italiaanse spelers objective voor die CAM TOTS. Kostte 5 potjes in totaal

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
[...]

Ik doe er gewoon 2 dagen over. Zorg dat ik vandaag de eerste 2 wedstrijden doe, deze hebben meestal een lage rating + teamgeest en dan morgen weer vernieuwen en weer de eerste 2 wedstrijden.

Je kan wel tegen die teams gaan spelen met 88 rating en 100 teamgeest maar dat wordt een lastig karwei.
Of je moet heel goed zijn op FIFA dan zou het ook wel moeten lukken maar aangezien ik dat niet ben en geen zin heb om te stressen doe ik het in 2 dagen.
Ik heb die swap objective al gedaan. Ook met Italiaanse spelers. Veel 82s zoals belotti etc

Doe nu die objective suso. Dat valt niet mee in div 3. Heb er nog maar 3 vd 9.
Heb aantal spaanse spelers, waaronder ook 3 middenveld totsen waarvan alleen cazorla een verschil weet te maken. En callejon is handig.

Had gisteren vertraging en veel top teams. Leek wel alsof mensen de Messi 's, cr7s, Maradona' s en beste tots ergens gratis op konden halen..
Zie komen natuurlijk druppelen uit div 1/2 door die objective ,net zoals ik wrs wel naar div 4 afzak.

Vanavond serie a sbc , hoop geen 87s.... of izzo want die heb ik al

• FidoDido
ThaJeroen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:39:

Wat is gezegd refresh elke dag je tegenstander en pak alleen de teams met een rating lager dan 80 en speel legendary is makkelijker dan wereldklasse.
Speel elke week wel paar sqb voor de packs en doe dan bovenstaand.
Sb legendary makkelijker dan wereldklasse? :? Waar komt die wijsheid vandaan?

@Fraaank ik speel op de pc met logitech f310. Als het maar logitech is, gaat bij mij langer mee.
Als ik me weet in te houden en er niet mee ga smijten, (want helaas zijn die momenten er) dan kan ik er jaren mee doen.

[ Voor 58% gewijzigd door Harribo op 11-06-2019 10:08 ]

@Bean77 & @theman36 Helaas zijn dat controllers met een PS-layout. Krijg vaak kramp in m'n jatten als ik op die manier game helaas. Nooit aan kunnen wennen. Wel bedankt voor het doorgeven! Zal van de week eens kijken wat het wordt!

• ajaxalex
  • Laatst online: 19-12 14:07
Is het niet je muis die toevallig daar zwerft? Had ik last van namelijk

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Iemand nog tips voor een nieuwe controller voor de PC?
Xbox one elite controlller, is gewoon de beste, stevigste controller op de markt.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

@ajaxalex dat dacht ik eerst ook, maar schuif m'n muis altijd helemaal naar rechts. Overigens is dat wel een dingetje inderdaad waar je goed op moet letten!

@simons Thanks, zal er eens naar kijken, al is dat wel een duur controllertje!

@Harribo Das een oudje, of niet!?

[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 11-06-2019 10:27 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Fraaank schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:27:

@simons Thanks, zal er eens naar kijken, al is dat wel een duur controllertje!
Ja zijn best prijzig, maar de robuustheid, grip, gewicht, aanpasbaarheid waren voor mij wel de punten die mij overstag hebben laten gaan.
Overigens je moet wel Win10 draaien en je hebt nog een aparte dongle nodig om draadloos te laten functioneren.... dus ja prijzig maar dan heb je wel een controller die mits je niet gaat smijten jaren mee gaat!

• El Profesor
[...]

Heb nu 1 potje gespeeld en die won ik vrij eenvoudig. De sleutel met SB is geduld, balletje rustig rond blijven tikken tot er een gaatje ontstaat. De eerste 2 wedstrijden zijn altijd het makkelijkst, dan speel je tegen een matig cpu team, dan verversen en de volgende 2 spelen.

simons schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:22:
[...]

Xbox one elite controlller, is gewoon de beste, stevigste controller op de markt.
Zijn redelijk goedkoop icm een xbox toch, Fifa is een couch game :)

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Die Serie A TOTS komt vanavond online, is deze er dan tot morgenavond of tot donderdagavond?

• FidoDido
Harribo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:53:

@Fraaank ik speel op de pc met logitech f310. Als het maar logitech is, gaat bij mij langer mee.
Als ik me weet in te houden en er niet mee ga smijten, (want helaas zijn die momenten er) dan kan ik er jaren mee doen.
Probeer maar uit of Google erop heeft niets met wijsheid te maken ;) je krijgt op legendary meer ruimte omdat ze ook meer aanvallen en druk zetten. Je merkt het alleen wel beter bij hogere rated teams.

• chengbondkwok
Harribo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:53:

Heeft te maken met de defensieve instellingen. Wereldklasse is wat terughoudender met aanvallen, waardoor ze veel te vaak rond de 16 staan en dus geen optie hebt om aan te vallen.

Legendarisch valt de AI meer aan, waardoor er vaker ruimte ontstaat achterin. Nadeel is wel dat Legendarisch de AI iets meedogenlozer is bij het afronden.

Ik persoonlijk speel ook liever op Legendary ipv Wereldklasse, simpelweg zodat niet elk potje tegen Jose Mourinho is.
weet ik niet, ik heb ze. Doen het prima

Verlies vandaag echt alles maar dan ook álles in de dr. Gewoon omdat ik aas op die assists van die Spaanse spelers. En allejemig wat is het traaaaaaag vandaag, niet normaal. Uiteraard strafschoppen tegen terwijl ik niet eens op een knop drukte en geen bal die goed vlat, zo kan ie wel weer.
En de Gea laat 9 vd 10 opeens door. Yeah right. Anders maar ff andere keer weer spelen.

edit: ik laat die objective vandaag maar varen, ik win gewoon niets, zit nu in div 5 en alles zit tegen. Het lijkt wel de ren je rot show en mijn spelers zijn niet vooruit te branden, bah, niets aan zo

[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 11-06-2019 14:39 ]

Harribo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:01:
[...]

weet ik niet, ik heb ze. Doen het prima

Verlies vandaag echt alles maar dan ook álles in de dr. Gewoon omdat ik aas op die assists van die Spaanse spelers. En allejemig wat is het traaaaaaag vandaag, niet normaal. Uiteraard strafschoppen tegen terwijl ik niet eens op een knop drukte en geen bal die goed vlat, zo kan ie wel weer.
En de Gea laat 9 vd 10 opeens door. Yeah right. Anders maar ff andere keer weer spelen.

edit: ik laat die objective vandaag maar varen, ik win gewoon niets, zit nu in div 5 en alles zit tegen. Het lijkt wel de ren je rot show en mijn spelers zijn niet vooruit te branden, bah, niets aan zo
Ik ga vanavond ff een poging doen, met Raul, Alonso, Butra pakken mijn spaanse spelers sowieso vaak assists. Ook meteen een goed moment om Navas ff te testen als opkomende back in 41212.

Bossie schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:44:
[...]

Ik ga vanavond ff een poging doen, met Raul, Alonso, Butra pakken mijn spaanse spelers sowieso vaak assists. Ook meteen een goed moment om Navas ff te testen als opkomende back in 41212.
Raul en Butra, dat wordt beter.
Succes
Harribo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:04:
[...]

Raul en Butra, dat wordt beter.
Succes
Yep, het gaat voornamelijk ff om de score with TOTS player in rivals voor de swap kaart.

• jerommeke96
  • Laatst online: 29-08-2023
Die wekelijkse doelstelling met 11 zilveren spelers online (Neres), is dat gewoon tegen een vriend spelen?? moet je dan de hele pot af spelen of als 1 gelijk op geeft heb je er ook 1?
jerommeke96 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:35:
Die wekelijkse doelstelling met 11 zilveren spelers online (Neres), is dat gewoon tegen een vriend spelen?? moet je dan de hele pot af spelen of als 1 gelijk op geeft heb je er ook 1?
Dacht het niet.
Als de tegenstander quit, geldt ie wel
Nee he, 87 mancini uit de serie a tots sbc, gatver, ik heb wel erg weinig geluk
Ik pack Sirigu, maar die had ik al untradable gepacked. Besluit om hem snel in een SBC te gooien (85 rated squad voor een Jumbo Premium Gold Players Pack te gooien, komt daar Correa uitlopen, tradable!

Zou de prijs van gewone CR7 dalen als hij uit TOTS is denken jullie?

[ Voor 15% gewijzigd door Fraaank op 11-06-2019 19:19 ]

• Patrick_D_GTS
Nainggolan uit de Serie A SBC.

Nice!

Past alleen totaal niet in mijn team 😂😂

Nouja, ik klaag niet. Leuke verrassing. Op naar CR9

Wat een pech heb ik weer. Geen cr7 tots :(

Wel de Messi uit de serie A. Kan supersub Jovic in de verkoop.

Bean77 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:32:
Wat een pech heb ik weer. Geen cr7 tots :(

Wel de Messi uit de serie A. Kan supersub Jovic in de verkoop.
Mancini, was al bang dat ik dadelijk tweemaal Ronaldo zo packen deze week :+

• El Profesor
El Shaarawy hier uit de TOTS, nog geen idee hoe ik het ga inpassen maar ben er wel tevreden mee.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ah het was waarlijk happy Sirigu dag voor mij.... *blerk*

Bossie schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:59:
[...]

Mancini, was al bang dat ik dadelijk tweemaal Ronaldo zo packen deze week :+
Jij ook al? Drama. @simons sirigu is ook niet grappig.
Heb jij Ronaldo gepackt?
Waarom heb ik dat soort geluk nou nooit...

Ga nu alles verkopen en heb koulibaly (@Bean77 :)) en Donnarumma gekocht. Backs ff weinig coins voor.

Had trouwens eerder Quagiarella gekocht, dure grap.
Prachtige stats maar serieus ik kan er niets mee. 20 wedstrijden, 2 goals. Dacht eerst dat het aan de ai en of vertraging lag maar cr7 scoort wel.
Snap het niet, zulke stats en dan weinig mee kunnen. Andere spits dan maar

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 11-06-2019 20:48 ]

Twee potjes rivals gespeeld, laat die objectives maar lekker deze week :+

Ik moet wel ff wennen aan de gamespeed in Rivals, of dat hoe de game hoort te zijn itt WL :)

Harribo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:40:
[...]

Jij ook al? Drama. @simons sirigu is ook niet grappig.
Heb jij Ronaldo gepackt?
Waarom heb ik dat soort geluk nou nooit...

Ga nu alles verkopen en heb koulibaly (@Bean77 :)) en Donnarumma gekocht. Backs ff weinig coins voor.

Had trouwens eerder Quagiarella gekocht, dure grap.
Prachtige stats maar serieus ik kan er niets mee. 20 wedstrijden, 2 goals. Dacht eerst dat het aan de ai en of vertraging lag maar cr7 scoort wel.
Snap het niet, zulke stats en dan weinig mee kunnen. Andere spits dan maar
Voel je ook eens hoeveel pech ik heb. Ik heb TOTS Jovic maar verkocht want je moet iets met die Gomez. Zo balen :(
Donderdag maar eens tots ronaldo uit de player picks anders heb ik echt alleen maar pech gehad met fifa 19.

Bean77 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:17:
[...]

Voel je ook eens hoeveel pech ik heb. Ik heb TOTS Jovic maar verkocht want je moet iets met die Gomez. Zo balen :(
Donderdag maar eens tots ronaldo uit de player picks anders heb ik echt alleen maar pech gehad met fifa 19.
Een portugees zou mijn verwachtingen al overtreffen, Fabian of Chiesa zouden beiden passen in mijn huidig team. Zal wel weer een keeper worden icm Kayatti/Angelino :)

Bean77 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:17:
[...]

Jij bent gewoon verwend ;)
Ik zou er wat voor over hebben om die gomez te krijgen. Ik krijg Mancini, echt belachelijk.
Jovic ken ik niet maar die schijnt nogal makkelijk te scoren? Zou ik dan houden als sub.
Hoezo heb jij pech gehad dan? Geen toppers gepackt het hele jaar?

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 11-06-2019 22:36 ]

Harribo schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:35:
[...]

Jij bent gewoon verwend ;)
Ik zou er wat voor over hebben om die gomez te krijgen. Ik krijg Mancini, echt belachelijk.
Jovic ken ik niet maar die schijnt nogal makkelijk te scoren? Zou ik dan houden als sub.
Hoezo heb jij pech gehad dan? Geen toppers gepackt het hele jaar?
Nee ik heb gewoon zwaar pech dit jaar :( Jovic is leuk, maar heb nu tots gomez en heb ook al tots dembele op de bank als subs. En PM Matthaus als sub die overal kan spelen. Dan pak ik maar de coins. Alex Sandro FB is leuk, maar heb Telles helaas al untradable, dus dat is ook zonde.

Qua toppers ook niks gepacked. Okee wel gold cr7 en sif Mbappe, maar toen was ik in Duitsland. In NL echt alleen maar drama gepacked. Donderdag moet maar eens de ommekeer zijn.

• Patrick_D_GTS
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:28:
Nainggolan uit de Serie A SBC.

Nice!

Past alleen totaal niet in mijn team 😂😂

Nouja, ik klaag niet. Leuke verrassing. Op naar CR9
Paar potjes mee gespeeld. Wat.een.tank

Samen met TOTS Wijnaldum op het middenveld. Die blijven gaan allebei.

• Terranova
Natuurlijk weer een Portugese vlag uit die sbc...de Messi troll heb ik ook al 3x gehad.

Al is Cancelo nog best aardig

[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 11-06-2019 22:57 ]

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12 21:35
Terug van weggeweest, even een tijdje wat anders gedaan dan FIFA, is best ontspannend moet ik zeggen.. alleen wat sbc’s doen en af en toe een potje. Niet dat hele trading gebeuren te hoeven willen volgen ;)

Ik ben de afgelopen weken weer bezig gegaan met SB en mijn team aan het upgraden geweest, ik had destijds mijn spelers met waarde verkocht, wat een goede stap bleek te zijn gezien de aantocht van TOTS, Serie A.

Vanmiddag was daar mijn packluck, na zo’n 15x de Serie A Upgrade gedaan te hebben kwam daar Gomez uit rollen! :*)

Daarna de Serie A TOTS Guaranteed voltooid en meteen gekeken... Zapata! _/-\o_

Dat zijn grote meevallers want Gomez stond sowieso op mijn lijstje, alleen de spitspositie wist ik nog niet direct in te vullen, daar stond voorheen Perisic FBD, heerlijke kaart. Nou zit ik min of meer vast aan Zapata, waar ik ook Van Persie EOAE en Tevez FB nog op de bank heb zitten.

Dit is nu mijn selectie, zijn er nog verbeteringen of tips?;
Afbeeldingslocatie: http://a66.tinypic.com/2m807sj.jpg

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-12 14:10
DeeleNL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:21:
Terug van weggeweest, even een tijdje wat anders gedaan dan FIFA, is best ontspannend moet ik zeggen.. alleen wat sbc’s doen en af en toe een potje. Niet dat hele trading gebeuren te hoeven willen volgen ;)

Ik ben de afgelopen weken weer bezig gegaan met SB en mijn team aan het upgraden geweest, ik had destijds mijn spelers met waarde verkocht, wat een goede stap bleek te zijn gezien de aantocht van TOTS, Serie A.

Vanmiddag was daar mijn packluck, na zo’n 15x de Serie A Upgrade gedaan te hebben kwam daar Gomez uit rollen! :*)

Dat zijn grote meevallers want Gomez stond sowieso op mijn lijstje, alleen de spitspositie wist ik nog niet direct in te vullen, daar stond voorheen Perisic FBD, heerlijke kaart. Nou zit ik min of meer vast aan Zapata, waar ik ook Van Persie EOAE en Tevez FB nog op de bank heb zitten.

[Afbeelding]
Ik heb zelf chieline tots. Met shadow erop is het echt een beest! Die zou ik in plaats van je Inter Milaan CB doen. En de Paul is echt een aanrader! Heb hem op cdm staan met engine erop. Kan je hamsik mee vervangen.
DeeleNL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:21:

[Afbeelding]
Rechtsachter en skriniar niet vervangen?

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12 21:35
Harribo schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:35:
[...]

Rechtsachter en skriniar niet vervangen?
Joao Cancelo TOTS is nog 720k, vind ik veel maar ik denk wel dat dat de prijs wat zal stijgen als ze uit packs zijn?
Wulfric92 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:28:
[...]

Ik heb zelf chieline tots. Met shadow erop is het echt een beest! Die zou ik in plaats van je Inter Milaan CB doen. En de Paul is echt een aanrader! Heb hem op cdm staan met engine erop. Kan je hamsik mee vervangen.
Heb De Paul als CAM geprobeerd, leuke speler maar nu ik Gomez heb is die niet echt nodig, wellicht op CM inderdaad..

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-12 18:49
Heb de Eredivisie guarenteed SBC nog gedaan, in de hoop op een De Ligt of een F. de Jong, maar kreeg helaas een El Khayati. Italiaanse Serie A heb ik niet gedaan, heb momenteel niet veel spelers om in een SBC te gooien en denk niet dat er een speler is die ik direct kan inpassen in mijn team. Als CR7 uit mijn rewards komt zadelt mij dat straks alleen maar met meer problemen op :P
Kreeg trouwens uit een regulier goud Serie A upgrade pakketje (niet de 81+) een TOTS Ilicic die ik nu gebruik als supersub op CAM.

Hebben anderen het ook dat op de vrijdagen Weekend League een stuk moeilijker is dan de andere dagen.
Ik had een dramatische start met 1 uit 11 en ben toch nog geëindigd op 13 uit 30 (helaas eentje te kort voor goud 1)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:21
Pack juist TOTS Koulibaly.... geen idee hoe ik die in mijn team moet shoppen.
https://www.futbin.com/19/squad/8467358

Heb ook geen coins meer..

de ligt, de Jong en Jovic zijn untradable.. (en Koulibaly).
Zou hem er graag in hebben, maar dan loopt ik tegen het feit aan dat alles dan aangepast moet worden.

wijze woorden

• chengbondkwok
pacod schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:49:
Heb de Eredivisie guarenteed SBC nog gedaan, in de hoop op een De Ligt of een F. de Jong, maar kreeg helaas een El Khayati. Italiaanse Serie A heb ik niet gedaan, heb momenteel niet veel spelers om in een SBC te gooien en denk niet dat er een speler is die ik direct kan inpassen in mijn team. Als CR7 uit mijn rewards komt zadelt mij dat straks alleen maar met meer problemen op :P
Kreeg trouwens uit een regulier goud Serie A upgrade pakketje (niet de 81+) een TOTS Ilicic die ik nu gebruik als supersub op CAM.

Hebben anderen het ook dat op de vrijdagen Weekend League een stuk moeilijker is dan de andere dagen.
Ik had een dramatische start met 1 uit 11 en ben toch nog geëindigd op 13 uit 30 (helaas eentje te kort voor goud 1)
Vrijdag spelen alle pro's :) Want bij gelijke overwinningen gaat het vervolgens op tijd.
Valandil schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:38:
Pack juist TOTS Koulibaly.... geen idee hoe ik die in mijn team moet shoppen.
https://www.futbin.com/19/squad/8467358

Heb ook geen coins meer..

de ligt, de Jong en Jovic zijn untradable.. (en Koulibaly).
Zou hem er graag in hebben, maar dan loopt ik tegen het feit aan dat alles dan aangepast moet worden.
Lekker laten gaan en na TOTS kijken of je je team idd wil gaan aanpassen om de verdiende TOTS kaarten te integreren.

Heb zelf een BPL team, maar heb Joa Felix, Brandt en Telles om eventueel in te passen.

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-12 18:49
chengbondkwok schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:42:
[...]

Vrijdag spelen alle pro's :) Want bij gelijke overwinningen gaat het vervolgens op tijd.
Dan maar op zaterdag beginnen haha... ben nooit verder gekomen dan Gold 3 :)

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 18:12
Heb van Persie EOEA SBC destijds gedaan, fijne speler! Maar overweeg nu om toch zijn TOTS versie te kopen, kost slechts 200k.

Heeft iemand met beide gespeeld? Verschil tussen beide lijkt mij namelijk best groot.
Pagina: 1 ... 186 ... 200 Laatste