bvbal79 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:45:
[...]

ik dacht om mijn 13M in TOTS Reus te stoppen...is dat wat :)
Ik las 13cm, excuus haha.

TOTS Reus lijkt me trouwens een kaart die niet te stoppen is op de flanken.

Iemand al TOTS Marega gehaald/geprobeerd? Kom stiekem in de verleiding, maar de dubbel 3* houd me tegen.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Fraaank schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:56:
[...]

Dank en daar gaat de koffie over het scherm...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Fraaank schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:56:
[...]

TOTS Reus lijkt me trouwens een kaart die niet te stoppen is op de flanken.

Iemand al TOTS Marega gehaald/geprobeerd? Kom stiekem in de verleiding, maar de dubbel 3* houd me tegen.
Heb zijn 1e en 2e potm gehad. Altijd het gevoel dat zijn workrates (m/m) voor mij niet ideaal zijn als cam. Ik hoop dat ik Havertz donderdag pack, dan ben ik tevreden genoeg.

Overigens zie ik vaak combi's van player pick bpl voorbij komen als VVD+Auba of Aguero+Son en andere weerzingwekkende combi's. Dan zit ik dan weer met Alisson en Maddison. Enfin, hopelijk donderdag eens geluk.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:46:
[...]

Heb zijn 1e en 2e potm gehad. Altijd het gevoel dat zijn workrates (m/m) voor mij niet ideaal zijn als cam. Ik hoop dat ik Havertz donderdag pack, dan ben ik tevreden genoeg.

Overigens zie ik vaak combi's van player pick bpl voorbij komen als VVD+Auba of Aguero+Son en andere weerzingwekkende combi's. Dan zit ik dan weer met Alisson en Maddison. Enfin, hopelijk donderdag eens geluk.
Hopen voor jouw tegenstanders van niet natuurlijk. Ik wens iedereen hier altijd al het geluk van de wereld met player picks overigens, maar man wat mis ik de monthlies! Nu speel ik al het hele jaar goud 2 of goud 3 en dan heb ik wat slechte player picks. Zou leuk van EA zijn als ze naast de weekelijkse player picks, ook gewoon de maandelijkse rewards terug zouden brengen. Zo heb ik door vorig jaar in een maand tijd 3x Gold 1 en 1x Gold 2 (uit m'n hoofd) gewoon Elite rewards gehad aan het einde van de maand. Dan wordt het trouwe spelen elke week ook eens beloond.
Fraaank schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:48:
[...]

Hopen voor jouw tegenstanders van niet natuurlijk. Ik wens iedereen hier altijd al het geluk van de wereld met player picks overigens, maar man wat mis ik de monthlies! Nu speel ik al het hele jaar goud 2 of goud 3 en dan heb ik wat slechte player picks. Zou leuk van EA zijn als ze naast de weekelijkse player picks, ook gewoon de maandelijkse rewards terug zouden brengen. Zo heb ik door vorig jaar in een maand tijd 3x Gold 1 en 1x Gold 2 (uit m'n hoofd) gewoon Elite rewards gehad aan het einde van de maand. Dan wordt het trouwe spelen elke week ook eens beloond.
Ik ben al tevreden met een Alex Telles, Militao ipv Reus/Havert/Lewandowski :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12 10:16
Ik moet toch terug terugkomen op TOTS Ederson. Was in eerste instantie niet zo blij ermee, maar wat een beest is dat! By far de beste keeper die ik dit jaar onder de lat gehad heb, beter dan De Gea en Cech eoea.

I like how you keep the mouse running...

Flashback Jonas...interessant wel! Gaan jullie allemaal de Bundesliga TOTS gegarandeerde SBC doen?

• El Profesor
@Fraaank wel overwogen, maar ga de Calcio A en/of Laliga TOTS doen. Denk je dat daar ook 85 de vereiste is (of 86?)

El Profesor schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:11:
@Fraaank wel overwogen, maar ga de Calcio A en/of Laliga TOTS doen. Denk je dat daar ook 85 de vereiste is (of 86?)
Calcio A denk ik 85, LaLiga zeker een 86.
Fraaank schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:48:
[...]

Tegenstanders hoeven niet bang te worden van de tots sbc. Voor de verandering weer een keeper (trapp) eruit.
Kan weer tzt in een sbc. Gelukkig hoefde ik alleen douglas costa te kopen voor de sbc, dus zoveel coins heeft het me niet gekost.

Iemand al meer succes met de tots sbc?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:23:
[...]

Tegenstanders hoeven niet bang te worden van de tots sbc. Voor de verandering weer een keeper (trapp) eruit.
Kan weer tzt in een sbc. Gelukkig hoefde ik alleen douglas costa te kopen voor de sbc, dus zoveel coins heeft het me niet gekost.

Halstenberg...ruilen voor jouw Trapp? Heb ik een stuk meer aan dan een 91 rated matige LB.

Edit: Alhoewel..met een Shadow is het wel een beetje. Dan zou ik alleen Tah moeten halen, anders is hij niet te linken én is hij het vervangen van Tagliafico wel waard...

Ik zou dan FS de Ligt kunnen verkopen en untradable Tah ervoor terug kunnen halen...keuzes.

Iemand toevallig ervaring met beide backs?

[ Voor 24% gewijzigd door Fraaank op 28-05-2019 20:35 ]

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
wesvop schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:44:
EA is me vandaag gunstig gezind.

Base icon swap deal: Lehmann (GK)
Liga NOS tots: Vlachodimos (GK)

Bij de BPL ook al Alisson gepackt.

Hopelijk stilte voor de storm en dat ik dan aanstaande donderdag Reus/Haverts mag verwelkomen. :)

Goud 1
En ja hoor, packluck compleet......

SOMMER 8)7 |:(

Echt alleen maar GK's
Bean77 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:23:
[...]

Ik ben nog ff bezig met de Eggestein objective zodat deze in de sbc kan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:07
Kon de verleiding niet weerstaan sbc Bundesliga gooi eggestein erin en wie krijg ik terug kampl..... Werkelijk de allerslechtste die er tussen zit :p

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-12 21:56
Pfoeh mijn team is momenteel echt een samengeraapt zooitje untradeables.
Heb toch nog niet echt tijd om WL te spelen, dus maakt ook niet zo veel uit of het een beetje chemistry heeft.
Ga na de ligue 1, serie a en eredivisie wel eens kijken wat voor leuks we kunnen maken.
Nou ik heb nu wel eens geluk.
Ik kreeg Demirbay 93.
Met untradeables slechts een 20k.

Nu heb ik al Tots Emre Can gekocht als cm en ook in de spits toch weer als sp baby Butra. Dus ik hoopte op een Duitse allround cm. Gekregen dus!
Zet ik als rv die gratis tots Thorgan Hazard uit de weeklys (nog ff doen) en ik heb voor werkelijk bijna niets een flinke upgrade! Mijn nieuwe team.

En heb flink gehandeld, nu nog een 800k over zelfs.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 28-05-2019 21:59 ]

• El Profesor
cubert20 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:23:
Pfoeh mijn team is momenteel echt een samengeraapt zooitje untradeables.
Heb toch nog niet echt tijd om WL te spelen, dus maakt ook niet zo veel uit of het een beetje chemistry heeft.
Ga na de ligue 1, serie a en eredivisie wel eens kijken wat voor leuks we kunnen maken.
Zelde hier, geen zin en tijd om WL te spelen en ook een hoop untradables (Flashback Tevez, Flashback Ibra, Flashback Vidal, FS Frenkie, Cech EOEA en Pavon league sbc). Heb nog wel 470k, die laat ik staan tot de meeste TOTS uit zijn dan is er nog wel iets van te maken :).

• cubert20
El Profesor schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:58:
[...]

Zelde hier, geen zin en tijd om WL te spelen en ook een hoop untradables (Flashback Tevez, Flashback Ibra, Flashback Vidal, FS Frenkie, Cech EOEA en Pavon league sbc). Heb nog wel 470k, die laat ik staan tot de meeste TOTS uit zijn dan is er nog wel iets van te maken :).
ikke 4 miljoen :)
dus ga er zeker wel iets leuks van maken, alleen echt nog geen idee wat.
Denk dat ik in ieder geval die SBC voor tots ga maken en dan afhankelijk van welke sterspeler ik er eventueel uit krijg zo maar een beetje linken.
Harribo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:55:
Ik kreeg Demirbay 93.

Nu heb ik al Tots Emre Can gekocht als cm en ook in de spits toch weer als sp baby Butra. Dus ik hoopte op een Duitse allround cm. Gekregen dus!
Zet ik als rv die gratis tots Thorgan Hazard uit de weeklys (nog ff doen) en ik heb voor werkelijk bijna niets een flinke upgrade! Mijn nieuwe team.

Die Hazard zou je rustig een dag kunnen kosten

Bossie schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:03:
[...]

Mertens en Naingolan, die zijn wel aardig.
Maar ik denk inderdaad dat het niet makkelijk zal worden.

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
De TOTS SBC van de Bundesliga ook maar gedaan, TOTS Eggestein, TOTS Brahimi en nog wat untradeable spelers erin gestopt, hoefde alleen Rudiger maar te kopen en toen kom ik hem al voltooien.
Kreeg er Kevin Trapp uit, had beter gekund had ook zeker slechter gekund. Daarna nog een hoop van die upgrade 81+ packs gedaan, en bij mijn laatste pack nog 93 Brandt er uitgekregen.

Zit nu nog even te denken over hoe ik mijn team ga inrichten.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Ik heb Schulz uit de Bundesliga SBC gekregen. Niet ontevreden mee. Nu kan ik Tagliafico (TOTS) gaan gebruiken voor mijn 2e (Nederlandse/Eredivisie) team.

[ Voor 6% gewijzigd door Goelan op 29-05-2019 08:06 ]

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Bossie schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:03:
[...]

Klopt, ik heb 'm zondag gehaald door met de Bruyne assist te blijven geven, eenmaal de assist binnen, moet je ook nog zien te winnen ;) dat laatste werd vaak in de laatste minuten bij mij verpest door een gelijkspel.

Maar al met al, ik heb 'm :)
Harribo schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:55:
Ik kreeg Demirbay 93.

Is dat ook je start-opstelling op die manier?
ThaJeroen schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:15:
[...]

Klopt, ik heb 'm zondag gehaald door met de Bruyne assist te blijven geven, eenmaal de assist binnen, moet je ook nog zien te winnen ;) dat laatste werd vaak in de laatste minuten bij mij verpest door een gelijkspel.

Maar al met al, ik heb 'm :)
Ja dacht ik ook aan, ff de Bruyne erbij halen

Fijn dat je hem hebt!
Fraaank schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:38:
[...]

Is dat ook je start-opstelling op die manier?
Nee, dit is voor de chem. ik switch daarna . Ook nog vaak tijdens de wedstrijd. Begin vaak met 442 en analyseer de eerste 15 minuten dan en switch eventueel weer. Of als ik tegendoelpunten vrees begin ik verdedigend in een 4231 opstelling

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 29-05-2019 08:46 ]

• ThaJeroen
Harribo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:44:
[...]

Ja dacht ik ook aan, ff de Bruyne erbij halen

Fijn dat je hem hebt!
de Bruyne is ideaal voor de perfecte passing ;)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Hier ook net de bundesliga sbc gedaan.
Mijn team heeft wel geteld 0 bundesliga.
Maar dat word nu even omgegooid!

Packte Havertz 95!

• El Profesor
cubert20 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 22:21:
[...]

ikke 4 miljoen :)
dus ga er zeker wel iets leuks van maken, alleen echt nog geen idee wat.
Denk dat ik in ieder geval die SBC voor tots ga maken en dan afhankelijk van welke sterspeler ik er eventueel uit krijg zo maar een beetje linken.
Heb je ook actief gehandeld?

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-11 17:12
Voor mij is elke spits goed gezien mijn startopstelling van 4-5-1 met 2 icons op cam.
Heb al Zlatan FB en Hamdallah TOTS in de club en kreeg nu uit de bundesliga TOTS SBC Jovic.
Zeker niet ontevreden dus.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:40
TOTS Bundesliga toch gedaan.
Had aardig wat untradables waaronder een TOTS uit Liga NOS... ging ik toch nooit gebruiken.

Kostte uiteindelijk me maar 5k

Krijg toch mooi Jovic (94) uit die pack....

Gelijk maar mijn team omgegooid en afscheid genomen van veel spelers die ik al maanden in mijn team heb.

wijze woorden

Spel is echt flink verziekt, ik sta 1-0 voor, laatste minuut komt er een pass naar een spits. Ik kom voor mijn man, net als ik de bal wil aanraken, wordt mijn verdediger door de ai achteruit geschoven (!) waardoor de spits kan scoren 1-1. Echt niet te geloven dit. Wat een naai spel . Gewoon een verdediger naar achteren duwen. Spits bleef op de zelfde positie staan.
(moest het even kwijt)

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 29-05-2019 09:42 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:40
Harribo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:41:
Spel is echt flink verziekt, ik sta 1-0 voor, laatste minuut komt er een pass naar een spits. Ik kom voor mijn man, net als ik de bal wil aanraken, wordt mijn verdediger door de ai achteruit geschoven (!) waardoor de spits kan scoren 1-1. Echt niet te geloven dit. Wat een naai spel . Gewoon een verdediger naar achteren duwen. Spits bleef op de zelfde positie staan.
(moest het even kwijt)
Als ik dit zo lees, ben ik toch weer huiverig om WL en Rivals te spelen.

Merk dat ik de afgelopen periode veel plezier heb gehaald uit het bouwen van mijn team, wat SBC's doen etc.
Qua spelen ben ik eigenlijk nu de afgelopen weken bezig met een offline career... ook wel fijn om even te doen. Geen gevoel van "ik moet" en andere frustraties.

Anderzijds, hele team is inmiddels op de schop gegaan, dus ook wel weer benieuwd hoe dat speelt...

wijze woorden

• Sossage23
Dit wordt mijn team, moet alleen De Ligt en Kanté nog kopen. Verwacht dat dit morgenavond gebeurd is.

https://www.futbin.com//19/squad/8089930

Ga gewoon eens met Brandt in de spits spelen, ben toch benieuwd of hij daar iets kan.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10
Heb het team weer aangepast, ben toch een beetje aan het experimenteren met wat verschillende icons. Heb tot zover middle Petit, Prime Rijkaard, Baby Socrates, Middle Ballack, Prime Keane geprobeerd. Nu heb ik onderstaand team in elkaar gezet. Vanavond maar eens een paar potjes Division Rivals spelen. :)

https://www.futbin.com//19/squad/8090354

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• cubert20
El Profesor schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:59:
[...]

Heb je ook actief gehandeld?
Had een squad van 3+ miljoen en heb daar de high priced players van verkocht een paar weken terug.
Wist dat ik minder tijd had om te spelen en wilde voorkomen dat ik dure spelers had die in de crash minder waard waren.
Verder nog een beetje door gehandeld als altijd. Af en toe mijn club eens door futbin halen en dure spelers verkopen. Beetje SBC doen en heel af en toe een tip van het forum volgen.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand nog tips? Iedereen start met 10 chem en Best, Eder Miltao en Mane zijn untreadeble.
https://www.futbin.com/19/squad/8095070

Het was even zoeken naar een goede st. Toch uitgekomen bij Cr Ronaldo. Son en Auba zijn nog iets te duur en ik zie geen betere opties op het moment.

• Sossage23
roybr schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:24:
Iemand nog tips? Iedereen start met 10 chem en Best, Eder Miltao en Mane zijn untreadeble.
https://www.futbin.com/19/squad/8095070

Het was even zoeken naar een goede st. Toch uitgekomen bij Cr Ronaldo. Son en Auba zijn nog iets te duur en ik zie geen betere opties op het moment.
De enige upgrade die ik op het moment zie is Virgil van Dijk.
Echt een heel mooi team heb je zeg.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:48
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over met welke spits ik moet spelen, dit is m'n team: https://www.easports.com/...Id=j7nVeAoQnQByx:FFA19PCC

Heb afgelopen WL met normale Aguero gespeeld, omdat ik 89 van Basten zat was. Vond hem niet fijn spelen, slechte passing en vond zn dribbel ook niet fijn (te lomp). Ik heb na de rewards van morgen +- 500k voor een spits. Wel op PC dus zal voor console vergelijkbaar zijn met 400k. Zit nu te kijken naar prime Zola of 87 Butra. Toch twijfel ik als ik de stats vergelijk met normale aguero wat de meerwaarde is. PL spits mag ook, maar weet niet wat een goede optie is binnen mn budget.

Wie heeft de gouden tip? :)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• ThaJeroen
Mitchell-CWD schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:40:
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen over met welke spits ik moet spelen, dit is m'n team: https://www.easports.com/...Id=j7nVeAoQnQByx:FFA19PCC

Heb afgelopen WL met normale Aguero gespeeld, omdat ik 89 van Basten zat was. Vond hem niet fijn spelen, slechte passing en vond zn dribbel ook niet fijn (te lomp). Ik heb na de rewards van morgen +- 500k voor een spits. Wel op PC dus zal voor console vergelijkbaar zijn met 400k. Zit nu te kijken naar prime Zola of 87 Butra. Toch twijfel ik als ik de stats vergelijk met normale aguero wat de meerwaarde is. PL spits mag ook, maar weet niet wat een goede optie is binnen mn budget.

Die link werkt niet :?

[ Voor 0% gewijzigd door ThaJeroen op 29-05-2019 13:41 . Reden: werkt wel. ]

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:48
Ow ondertussen wel zie ik, maar bij deze heb ik hem ook even hier gemaakt: https://www.futhead.com/19/squads/777228/

Als iemand een idee heeft waarvoor andere posities anders moeten sta ik ook voor open, maar alleen Kante Mahrez Hazard en Aguero zijn tradable. Dus een PL hybrid moet het dan worden... Heb ook untradeble 94 TOTS Bruno Fernandes.

[ Voor 30% gewijzigd door Mitchell-CWD op 29-05-2019 13:47 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Sossage23 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:28:
[...]

De enige upgrade die ik op het moment zie is Virgil van Dijk.
Echt een heel mooi team heb je zeg.
Bedankt! Afgelopen week veel geluk gehad met Mane en Eder Miltao uit de gegarandeerde tots sbc.

Hopelijk wat leuke rewards morgen dan kan ik van Dijk upgraden.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 16:17
Mitchell-CWD schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:40:

Zelf zou ik niet voor een icon spits gaan, het biedt weinig meerwaarde in die prijscategorie. En met een full BPL team hoef je het ook voor de chem niet te doen.

Voor dat budget is Headliner Rashford een interessante optie. Heb zelf geen ervaring met hem, maar heeft in ieder geval op papier veel kwaliteiten. Heeft snelheid en lengte, is beweeglijk (zeker door zijn lean bodytype), goede passing en ook nog eens 5* skillmoves en 4* weakfoot. Ik zou wel een sniper kaart op hem zetten, want zijn composure is voor een spits aan de lage kant.

Mocht hij net te duur zijn, zou je ook Birthday Sane in de spits kunnen proberen. Heeft dezelfde kwaliteiten (en zwaktes) als Rashford, dus wel een sniper chemkaart nodig om zijn lage composure wat op te krikken. Bedenk wel dat hij 3* weakfoot heeft en linksbenig is, al zal hij met zijn shooting stats ook aardig met rechts kunnen schieten.
Valandil schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:45:
[...]

Als ik dit zo lees, ben ik toch weer huiverig om WL en Rivals te spelen.

Merk dat ik de afgelopen periode veel plezier heb gehaald uit het bouwen van mijn team, wat SBC's doen etc.
Qua spelen ben ik eigenlijk nu de afgelopen weken bezig met een offline career... ook wel fijn om even te doen. Geen gevoel van "ik moet" en andere frustraties.

Anderzijds, hele team is inmiddels op de schop gegaan, dus ook wel weer benieuwd hoe dat speelt...
Het gebeurt soms helaas maar niet de hele tijd hoor.
En op een gegeven moment krijg je die rare dingen ook mee.

Valt niet mee die objective Hazard.
In het begin ging het wel, ook 1x vloog fifa eruit terwijl ik eigenlijk weer er 1 bij op had moeten hebben, kreeg hem helaas niet.
Winnen is niet zo'n probleem maar winnen met assists van Belgische spelers dat valt tegen.
Zeker als de teams nu top zijn. Vooral icon teams, daar krijg ik eigenlijk meer weerstand van dan tots teams.
En als ik moe word, ga ik ook nog domme fouten maken, kan ik beter ff kappen. Zit nu op 4. Leuke uitdaging
Harribo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:45:
[...]

In het begin ging het wel, ook 1x vloog fifa eruit terwijl ik eigenlijk weer er 1 bij op had moeten hebben, kreeg hem helaas niet.
Winnen is niet zo'n probleem maar winnen met assists van Belgische spelers dat valt tegen.
Zeker als de teams nu top zijn. Vooral icon teams, daar krijg ik eigenlijk meer weerstand van dan tots teams.
En als ik moe word, ga ik ook nog domme fouten maken, kan ik beter ff kappen. Zit nu op 4. Leuke uitdaging
Qua tijd is het idd wel een TOTS Kaart waardig, hoewel het voornamelijk SBC Fodder rewards zijn :)

• mar101
  • Laatst online: 22-12 16:17
Harribo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:45:
[...]

Heeft mij ook aardig wat moeite gekost om de Hazard objective binnen te krijgen, ik zit rond de 2000 SR in Rivals, dan kom je alleen maar top Icon / TOTS teams tegen. Ik had zelf in eerste instantie alleen Mertens gebruikt, dat was wel lastig omdat hij zo makkelijk van de bal wordt gezet.

Een tip die ik nog kan geven, zet ook 2-3 Belgische subs op de bank als het binnen je budget past. Ik had Naingolan en de 87 versie van Witsel op de bank. Die bracht ik in het veld tijdens de rust, het voordeel is dat ze dan nog volop stamina hebben en je kunt ook trainingskaarten op hen zetten om hun stats te boosten. Normaal gebruik ik die trainingskaarten nooit, dus had er nog een hoop in m'n club, voor deze situatie kwamen ze wel handig van pas. :)
Ik heb alle objectives gisteren binnen gehaald. Komt natuurlijk geen flikker uit die packs.
Hazard was het lastigste. Ik ben van Div 4 naar Div 6 gedegradeerd door die objective. Als ik zag dat de potjes niet mijn kant op kwamen deed ik gewoon RQ.
Uiteindelijk heb ik het geflikt met Scream Fellaini als CAM en daarvoor Lukaku NIF en Batsman SIF (had ik nog untradable)
bvbal79 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:03:
Ik heb alle objectives gisteren binnen gehaald. Komt natuurlijk geen flikker uit die packs.
Hazard was het lastigste. Ik ben van Div 4 naar Div 6 gedegradeerd door die objective. Als ik zag dat de potjes niet mijn kant op kwamen deed ik gewoon RQ.
Uiteindelijk heb ik het geflikt met Scream Fellaini als CAM en daarvoor Lukaku NIF en Batsman SIF (had ik nog untradable)
is Hazard een bruikbare kaart of idd SBC Fodder?

• ThaJeroen
Bossie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:23:
[...]

Voor bundesliga teams wellicht bruikbaar.

In mijn geval gaat die bij de La Liga TOTS SBC weg :)
[...]

Krijgt veel likes op futbin. Zal niet de beste rw van fifa zijn maar beter dan cuadrado en daar doe ik het voor.

Inderdaad @bvbal79, ik rq ook wat want in div 3 ga ik dit niet redden. Heb ook de Bruyne erbij gehaald maar tot nu toe geen succes. Heeft natuurlijk weer wat potjes nodig.
Mertens doet het eigenlijk wel aardig, bijna elke wedstrijd een assist maar ja dan nog winnen he.

Edit: binnen, denk een 17 potjes

Kwam trouwens 1 potje Op Henry tegen, das niet normaal, volgens mij hoefde de tegenstander alleen maar op schieten e drukken, ze vlogen er zo in.
Verbaasde mij eigenlijk niets, ooit gespeeld in draft met Henry 90, dat was al een scorende torpedo.

[ Voor 50% gewijzigd door Harribo op 29-05-2019 20:10 ]

• El Profesor
Meer mensen die de Van Persie eoea gedaan hebben? Wat een geweldenaar is dat, iedere bal voor zijn links in de 16 is zo ongeveer standaard een goal.

El Profesor schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 19:25:
Meer mensen die de Van Persie eoea gedaan hebben? Wat een geweldenaar is dat, iedere bal voor zijn links in de 16 is zo ongeveer standaard een goal.
Ik heb hem en gebruik hem regelmatig als supersub, aangezien ik 96 Messi gebruik. Prima speler!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:39
Robben heeft ook zo’n goede trap
t mac schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:15:
Robben heeft ook zo’n goede trap
En ook die heb ik O-)

Ga het met FIFA20 wel anders aanpakken. Heb nu NL/Eredivisie al het hele jaar met een hoop untradables. Merk toch dat dat me beperkt, zeker in niveau van spelers. Volgend jaar ga ik een RTR doen met Calcio A (Road to Ronaldo)!
Ronaldo ook heel fijn hoor :-)
Blijft ze erin trappen

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:39
Ik eindig meestal uiteindelijk toch met een NL team. (Al ga ik morgen denk ik Aanholt vervangen met TOTS Tagliafico.) En ik twijfel nog of ik Promes moet vervangen voor Kluivert.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/106kf8h.png

• El Profesor
@t mac ben benieuwd naar je ervaring als je Promes vervangt. Promes vind ik een van de beste kaarten waar ik dit jaar mee gespeeld heb. FS Kluivert heb ik na een wedstrijden vervangen omdat ik hem vond tegenvallen, misschien had ik hem nog wat meer wedstrijden de kans moeten geven.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Ga denk volgend jaar ook anders aanpakken. Meer handelen bijv. Nu laatste dagen handel ik beetje actief en gaat me prima af met ongeveer 150k aan winst.

Wil ooit een keer met mijn favoriete speler ruud gullit spelen, maar hij is grofweg te duur. Zijn 90-rated is al gigantisch duur. Beetje de gouden jaren herbeleven met AC Milan van toen lijkt me wel erg vet.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Was laatst Shevchenko 86 tegen gekomen, en die schoot er 4 in, vanuit alle hoeken en standen.

Gisteren hem zelf kunnen kopen, 5 wedstrijden en 9 goals, scoort echt vanuit iedere hoek.

https://www.futbin.com/19/player/118/shevchenko

Meer mensen ervaring?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

t mac schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:59:
Ik eindig meestal uiteindelijk toch met een NL team. (Al ga ik morgen denk ik Aanholt vervangen met TOTS Tagliafico.) En ik twijfel nog of ik Promes moet vervangen voor Kluivert.

[Afbeelding]
Ook @El Profesor Ik gebruik nu al 1,5 week TOTS Bergwijn. In mijn optiek net iets beter dan Promes en kleine Kluivert!
Red Telles en Brandt, Kroos en een stapeltje 84s, not bad :)
Dadelijk maar eens kijken hoe ik Telles kan invoegen, Alonso heeft ook weer een upgrade gehad maar die zie ik meer ald CB/CDM.

Edit: Sommer van de BL TOTS SBC

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 30-05-2019 10:28 ]

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Bossie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:22:
Red Telles en Brandt, Kroos en een stapeltje 84s, not bad :)
Dadelijk maar eens kijken hoe ik Telles kan invoegen, Alonso heeft ook weer een upgrade gehad maar die zie ik meer ald CB/CDM.

Edit: Sommer van de BL TOTS SBC
Hier:
Kampl
Telles

BL TOTS SBC: SOMMER

Brand had ik ook wel graag gewild.
wesvop schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Hier:
Kampl
Telles

BL TOTS SBC: SOMMER

Brand had ik ook wel graag gewild.
Je mag hem hebben zodra ik assist with german players objective klaar heb :+

Sommer en Demirbay uit Goud 3, zal niet klagen. Prima high-rated kaarten voor SBCs. De rest van de packs wacht ik mee tot eredivisie TOTS uit is.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Felix & bruno. Not bad, gebruik bruno vaak als wissel dus zijn 86-kaart kan weg.

Rewards verder waren shit.. 2 weekenden packluck is ook te veel natuurlijk

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Zo dan is dat ook duidelijk...
YouTube: EA LEAKED PATENT EXPLAINED! SCRIPTING & PACK LUCK EXPOSED! FIFA 19

Als er nog twijfel was over sliders, momentum, packluck etc. het patent van EA hierop is nu bovenwater gekomen.
En voor de liefhebbers het hele document:
https://patents.google.com/patent/US20170259177A1/en

Excuses van diegene die dit altijd als conspiracy hebben afgedaan of erger riepen dat je dan maar meer moet oefenen, dit kan hieronder.

[...]

Hij is bij mij Vieira SBC gegaan samen met eggstein en kostic :) Ik heb net Vieira met al mijn opgespaarder SBC gedaan voor 200k. Vieira binnen. Komt er uit het laatste packje TOTS Kimmich lopen. Dus ook nog eens gratis nu de Vieira SBC gedaan :)

• El Profesor
Fraaank schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:42:
[...]
Ook @El Profesor Ik gebruik nu al 1,5 week TOTS Bergwijn. In mijn optiek net iets beter dan Promes en kleine Kluivert!
Had je bday Promes? Ik speel met zijn nif en die maakt meestal het verschil met een goal of assis. Ik wilde bday Promes maar die vond ik te duur, dus heb headliner Lozano gehaald. Nu twijfel ik op links: nif Promes vervangen door OTW Promes of Bergwijn. Ingame switch ik naar 41212 (of 4231) waardoor hij als linker spits komt te spelen. Dit is mn nl hybrid team:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/8121565/copy. Heb nog zo'n 450k staan, ga Bailly vervangen door Ake if, die switcht ingame naar cdm en vvd naar cb.

El Profesor schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:17:
[...]

Had je bday Promes? Ik speel met zijn nif en die maakt meestal het verschil met een goal of assis. Ik wilde bday Promes maar die vond ik te duur, dus heb headliner Lozano gehaald. Nu twijfel ik op links: nif Promes vervangen door OTW Promes of Bergwijn. Ingame switch ik naar 41212 (of 4231) waardoor hij als linker spits komt te spelen. Dit is mn nl hybrid team:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/8121565/copy. Heb nog zo'n 450k staan, ga Bailly vervangen door Ake if, die switcht ingame naar cdm en vvd naar cb.
Ik heb OTW Promes heel lang gebruikt, ook zeker een goede speler!

• El Profesor
Fraaank schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:53:
[...]

Ik heb OTW Promes heel lang gebruikt, ook zeker een goede speler!
Mis je zijn 4 star wf niet Bergwijn t.o.v. de 2 star wf van Bergwijn?

• FidoDido
simons schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:08:

Als er nog twijfel was over sliders, momentum, packluck etc. het patent van EA hierop is nu bovenwater gekomen.

Excuses van diegene die dit altijd als conspiracy hebben afgedaan of erger riepen dat je dan maar meer moet oefenen, dit kan hieronder.
Zag het filmpje gisteren, het heeft zeker punten van herkenbaarheid maar je kan het idd niet hard maken zoals wordt aangegeven zo gehaaid zijn dat soort bedrijven wel.

Het is meer een bevestiging van wat de meeste wel dachten/wisten ben niet verbaasd ieder geval ;)
FidoDido schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:07:
[...]

Zag het filmpje gisteren, het heeft zeker punten van herkenbaarheid maar je kan het idd niet hard maken zoals wordt aangegeven zo gehaaid zijn dat soort bedrijven wel.

Het is meer een bevestiging van wat de meeste wel dachten/wisten ben niet verbaasd ieder geval ;)
Idd, dit gaat al een paar jaar rond op reddit.

Dit is toch oud nieuws? Was in fifa 18 al bekend naar ik weet.

En bottemline is inderdaad dat je maar meer moet oefenen. Want er zijn genoeg spelers die elke keer wel minimaal 29-0 halen. Dus genoeg bewijs dat je met goed fifa spelen gewoon hoog kan eindigen. Ondanks alle krachten die meespelen.

Dus je kan het als reden zien waarom je faalt of je kan proberen je spel te verbeteren. Daar verandert niks aan.

edit: En moet je maar eens nagaan hoe een ieder ervoor staat als ze niet profiteren van de scripting (want het werkt ook voor je). Dan had je misschien wel divisie 5 gespeeld :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 30-05-2019 12:13 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:10:
[...]

Idd, dit gaat al een paar jaar rond op reddit.
&
Bean77 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:11:
[...]

Dit is toch oud nieuws? Was in fifa 18 al bekend naar ik weet.
Volgens mij was de nieuwswaarde dat het nu een werkzaam geïmplementeerd patent is.
2019-05-30
Application status is Active

Eerst was het een idee, een uitwerking.
En bottemline is inderdaad dat je maar meer moet oefenen. Want er zijn genoeg spelers die elke keer wel minimaal 29-0 halen.
Misschien zijn dat wel streamers, game-changers, of zijn het die constant hun creditcard trekken.... bottomline EA kan dit dus beïnvloeden, add random of met een bepaald doel.
Dus genoeg bewijs dat je met goed fifa spelen gewoon hoog kan eindigen. Ondanks alle krachten die meespelen.
Geen idee, het kan net zo goed een andere reden hebben waarom iemand steevast bovenaan eindigt. EA houdt dat verborgen hoe en wanneer dit gebeurt. Maar dat er nu werkzaam is staat vast.
edit: En moet je maar eens nagaan hoe een ieder ervoor staat als ze niet profiteren van de scripting (want het werkt ook voor je). Dan had je misschien wel divisie 5 gespeeld :+
Dan is het wel eerlijker dan dat het nu werkt.... liever div 5 dan dat ik te pas en te onpas wordt geholpen of tegen gewerkt ten koste van anderen en de wens om de portefeuille van EA te vullen.

simons schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 12:49:
[...]

Misschien zijn dat wel streamers, game-changers, of zijn het die constant hun creditcard trekken.... bottomline EA kan dit dus beïnvloeden, add random of met een bepaald doel.
Je ageert tegen conspiracy en nu maak je je eigen conspiracy 8)7

Uiteindelijk is het heel simpel. Of je accepteert het en speel het spel binnen de kaders en regels van EA. Of je accepteert het niet en stopt met spelen, koop geen fifa 20 en je doet wat anders.

edit: ik heb zelf voor het eerste gekozen, want fifa is gewoon inhoudelijk bar slecht spel. Maar het heeft geen zin om er eindeloos op te blijven bashen omdat je het toch niet gaat veranderen. Zie fix fifa etc acties. 0,0 resultaat. Dus als je het niks vindt is stoppen het enige alternatief.

[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 30-05-2019 13:24 ]

@simons het enige wat dit betekent is dat het patent idd is toegewezen

El Profesor schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:59:
[...]

Mis je zijn 4 star wf niet Bergwijn t.o.v. de 2 star wf van Bergwijn?
Ik denk dat je Promes z'n 4* wf bedoelt. Mis ik een beetje. Al blijft het FIFA en schiet Bergwijn er soms kanonskogels in met z'n slechte been.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-12 15:02
EA moet eens wat doen aan goals uit onmogelijke hoeken, zo onmogelijk dat er zelfs geen duikanimatie voor de keeper wordt aangeroepen. Ik heb nu al 5 goals in 3 wedstrijd tegen gehad waar de keeper gewoon stil staat. Had ie gedoken was het een makkelijke redding.

Maar bij kopduels 4 meter naast de paal draait de keeper gewoon z'n rug naar de bal...

• El Profesor
Fraaank schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:30:
[...]
Ik denk dat je Promes z'n 4* wf bedoelt. Mis ik een beetje. Al blijft het FIFA en schiet Bergwijn er soms kanonskogels in met z'n slechte been.
Sorry, ja bedoelde Promes. Bergwijn is ondertussen gekocht, straks even een paar potjes spelen. Ben erg benieuwd naar hem en headliner Lozano.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 13:22:
[...]

Je ageert tegen conspiracy en nu maak je je eigen conspiracy 8)7
Nee, ik zeg dat men het scripten etc. door EA als (onterecht) conspiracy weg heeft gezet , van mij mag iedereen conspiracien wat ze willen. Dat is iets anders dan dat ik ageer tegen conspiracy.
edit: ik heb zelf voor het eerste gekozen, want fifa is gewoon inhoudelijk bar slecht spel. Maar het heeft geen zin om er eindeloos op te blijven bashen omdat je het toch niet gaat veranderen. Zie fix fifa etc acties. 0,0 resultaat. Dus als je het niks vindt is stoppen het enige alternatief.
Ik vind voetbal games prima te pruimen, leuk tijdverdrijf, alleen in deze casus bedonderd EA te boel. Het is in mijn optiek geen bashen maar gewoon de wil dat de game gewoon puur is. En ja als je daar last van hebt dan moet je stoppen, neemt niet weg dat het besproken mag/moet worden.

• stomley
  • Laatst online: 22-12 17:33

Heerlijk dat je nog steeds je eigen onkunde niet de schuld durf te geven.

Waar bewijst dit ook maar dat dit 100% in ultimate team is ingebouwd?

Het is een idee/patent dat ze kunnen gebruiken voor games, maar wilt niet zeggen dat ze dit voor multiplayer gebruiken en lijkt me helemaal niet voor een game dat aan e-sport mee doet.

Zie je het al voor je dat het volgens de reglementen mag, dat is gewoon een grap. Zou het zelfde zijn als in starcraft 2 dat er in een e-sport wedstrijd de ene een build time van 5 seconde heeft en de andere 6. Denk dat het meer negatief effect heeft dan dat je in een lagere divisie zit.

• El Profesor
stomley schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:28:
[...]
Bewijs maar dat het er niet in zit. Helemaal weten zullen we het nooit. Maar ik geloof wel dat er tot op zekere hoogte scrilting in de game zit. Het hele jaar heb ik al dat ik 4-6 potten verlies, en er dan met gemak 4-6 win. Het zijn steeds reeksen wedstrijden.

• stomley
  • Laatst online: 22-12 17:33
El Profesor schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:57:
[...]

Bewijs maar dat het er niet in zit. Helemaal weten zullen we het nooit. Maar ik geloof wel dat er tot op zekere hoogte scrilting in de game zit. Het hele jaar heb ik al dat ik 4-6 potten verlies, en er dan met gemak 4-6 win. Het zijn steeds reeksen wedstrijden.
Het blijft onschuldig tot tegendeel bewezen :)

Zegt in principe genoeg toch dat die ene Xbox dude van 17 elke keer het toernooi wint.. of heeft hij ook elke keer de favor mee van het script? En dat je reeksen wint is nog te verklaren door een elo systeem.

• El Profesor
stomley schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:05:
[...]

Het blijft onschuldig tot tegendeel bewezen :)

Zegt in principe genoeg toch dat die ene Xbox dude van 17 elke keer het toernooi wint.. of heeft hij ook elke keer de favor mee van het script? En dat je reeksen wint is nog te verklaren door een elo systeem.
Of guilty until proven innocent. Daarom, we zullen het waarschijnlijk nooit weten.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

stomley schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:28:
[...]

Heerlijk dat je nog steeds je eigen onkunde niet de schuld durf te geven.
Met mijn onkunde is niets mis mee.
Genoeg bewijs.
Het is een idee/patent dat ze kunnen gebruiken voor games, maar wilt niet zeggen dat ze dit voor multiplayer gebruiken en lijkt me helemaal niet voor een game dat aan e-sport mee doet.

Zie je het al voor je dat het volgens de reglementen mag, dat is gewoon een grap. Zou het zelfde zijn als in starcraft 2 dat er in een e-sport wedstrijd de ene een build time van 5 seconde heeft en de andere 6. Denk dat het meer negatief effect heeft dan dat je in een lagere divisie zit.
Zalig zijn de goed gelovige van geest. Maar heerlijk te zien dat die plank er nog steeds zit en flink dikker is geworden :>

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Ik ben tevreden met mijn team
https://www.futbin.com/19/squad/8153666

Heb nog 150.000 munten over, wat zouden jullie nog verbeteren?
Vind Casemiro nog steeds een hele goede cvm, zal zijn In Form kaart veel beter zijn?

Zit er af en toe aan te denken om Kante daar neer te zetten?.

Als Icon zit ik te denken dan aan een Desailly 88 als cvm

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 31-05-2019 08:11 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Laatste pitch-notes, ben benieuwd:

https://www.ea.com/games/...s-gameplay-beyond-fifa-19

@Mars18 ff wachten tot La Liga TOTS, misschien komt er nog een leuke CDM, anders de weekly objective TOTS kaarten opsparen voor een icon sbc.

[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 31-05-2019 09:40 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 18:18
Ik moet het nog maar zien met al die aanpassingen voor de volgende editie, want de aanpassingen die ze dit jaar wat betreft het schieten hebben gedaan waren allemaal net niet plus ze zeggen dit elk jaar dus het zou mij niks verbazen als er uiteindelijk erg weinig veranderd.
Dat punt over aaneengeregen skillmoves zal ook wel maar weer deels iets doen, want bij de mindere spelers zal het vast invloed hebben maar als je met dribbelaars als Messi, CR7 en dat soort spelers speelt zou het mij niks verbazen als je er niks van merkt. Ze kunnen volgens mij beter gewoon een soort van "recharge tijd" kunnen toevoegen zodat je niet meer La Croqueta na Croqueta krijgt die gewoon niet te verdedigen zijn zonder penalty weg te geven, of dat je als verdediger bij de bal kan komen in plaats van het force field wat nu soms om aanvallers heen hangt waardoor je de bal niet kan pakken.
Spelers gaven ook de feedback dat bij het wisselen niet altijd de correcte speler werd geselecteerd. Het team werkt aan het verbeteren van de nauwkeurigheid van het wisselen in verschillende situaties, waaronder ballen door de lucht, van richting veranderde ballen en voorzetten. Het team werkt eraan om wisselen door middel van de rechter joystick zo consistent en reactief mogelijk te maken en ook aan het verbeteren van de intelligentie van het automatisch wisselen naar spelers die het dichtst bij de bal zijn.
Ze moeten gewoon weer terug naar dat je de dichtstbijzijnde speler krijgt en niet meer de speler die qua positie gekoppeld is aan een speler van de tegenstander, aangezien spelers vaak genoeg uit positie spelen of staan. Verder mag het ook weg dat als je weg schakelt van een speler dat je dan niet meer direct terug kan switchen maar eerst een extra switch nodig hebt.

[ Voor 29% gewijzigd door Pompi op 31-05-2019 09:53 ]

Ik sta altijd vooraan als het gaat om dit soort scripts etc maar mi is dit geen hard bewijs.
Volgens mij is dat ook niet nodig, iedereen kan zien dat het spel 'geregeld' wordt. Op verschillende vlakken. (switchen, snelheid, stickiness van de bal, passen die niet aan komen etc)
Soms zit het mee soms tegen.

Wat ik overigens wel belachelijk vind. Een voetbalspel hoort mi vnl om kunde te gaan.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ea dit soort dingen implementeert ten faveure van de commercie.

Maar ok... Take it or leave it. Je doet er niets aan. Erover zeuren verandert er ook weinig aan. En er blijven altijd meningsverschillen, daar kom je hier niet uit.
Gewoon dat soort potten quitten en verder.

Wat mij wel meer opvalt... Sinds dat ik steeds meer de juiste spelers heb, vaak betere stats maar ook niet altijd(!) , merk ik dat de verlies partijen steeds meer aan mijzelf beginnen te liggen dan aan het spel of script op zich.
Dus andersom : scripting leek zich meer voor te doen met mindere of onjuiste spelers.

Rustig proberen blijven te tikken en vooral niet teveel switchen of knopjes drukken helpt. Heel raar maar volgens mij werkt het gewoon zo.

Sterker nog, als een spits van de tegenstander alleen op mijn doel afkomt en ik absoluut niets meer doe dan heb je grotere kans dat hij er niet in gaat als wel. Mijn ervaring he? Vreemd spel soms wat dat betreft
Geloof er geen snars van. Elk jaar weer mooie woorden om het spel te verkopen.
We zullen zien..

Kijk uit naar de nieuwe tots!

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 31-05-2019 10:25 ]

Harribo schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:13:
Maar ok... Take it or leave it. Je doet er niets aan. Erover zeuren verandert er ook weinig aan. En er blijven altijd meningsverschillen, daar kom je hier niet uit.
Gewoon dat soort potten quitten en verder.

Wat mij wel meer opvalt... Sinds dat ik steeds meer de juiste spelers heb, vaak betere stats maar ook niet altijd(!) , merk ik dat de verlies partijen steeds meer aan mijzelf beginnen te liggen dan aan het spel of script op zich.
Dus andersom : scripting leek zich meer voor te doen met mindere of onjuiste spelers.
Naar mijn inziens is er natuurlijk een stukje scripting, de commentator zegt zelf ingame (momentum), maar veel dingen lijken mij ook simpelweg (input)lag gerelateerd.

Ik vind dat laatste overigens erg tegenstrijdig, slechte spelers maken natuurlijk meer fouten dan betere spelers, dat is juist voorom je wilt upgraden?

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12 00:10
Weet iemand misschien punten voor verbetering voor mijn team? Nu heb ik niet iedereen op 10 chemie of merk je daar niets van? Vanavond kan ik pas een paar potjes proberen. (Ik had die cb van 92 uit mijn player-pick en wilde hem naar aanleiding van zijn stats toch inpassen)

https://www.easports.com/...fId=Clp8sqV7bv8Q:FFA19XBO

[ Voor 13% gewijzigd door biertje79 op 31-05-2019 12:21 ]

• Sossage23
biertje79 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:21:
Weet iemand misschien punten voor verbetering voor mijn team? Nu heb ik niet iedereen op 10 chemie of merk je daar niets van? Vanavond kan ik pas een paar potjes proberen. (Ik had die cb van 92 uit mijn player-pick en wilde hem naar aanleiding van zijn stats toch inpassen)

https://www.easports.com/...fId=Clp8sqV7bv8Q:FFA19XBO
https://www.futbin.com//19/squad/8159640

Als je in deze opstelling speelt en wat spelers van positie wisselt krijgt Son in ieder geval 10 chem.
De Gea ga je nooit op 10 krijgen, hij moet namelijk met beide centrale verdedigers linken of een groen linkje met een van de 2 centrale verdedigers hebben.
Courtois zou in mijn ogen dus de beste optie zijn of een Icon keeper.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Harribo schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:13:
Ik sta altijd vooraan als het gaat om dit soort scripts etc maar mi is dit geen hard bewijs.
Uiteraard, EA gaat niet zelf de smoking gun geven, de nieuwswaarde was in mijn optiek dat het patent werkzaam is. En EA gaat echt niet zoiets patenteren om het vervolgens links te laten liggen. Bovendien FIFA leent zich perfect om dit soort zaken te gebruiken, pakjes en de verkoop is de cashcow van EA. Dus alles er aan doen om de meute hierin te beïnvloeden betekent geld voor ze.
Soms zit het mee soms tegen.
Dat en met een beetje hulp van Maggi. En als het wat meer tegen zit... nieuw team, nieuwe spelers, fifa-points.
En natuurlijk je hebt goede spelers die beheersen de game tot in de puntjes maar die zijn voor EA niet interessant, het is de vast-majority die regelmatig speelt, de miljoenen spelers die niet kunnen spelen zoals F2Tekkz (zo heet die) waarvoor scripting interessant is.

Bossie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:46:
[...]

Naar mijn inziens is er natuurlijk een stukje scripting, de commentator zegt zelf ingame (momentum), maar veel dingen lijken mij ook simpelweg (input)lag gerelateerd.

Ik vind dat laatste overigens erg tegenstrijdig, slechte spelers maken natuurlijk meer fouten dan betere spelers, dat is juist voorom je wilt upgraden?
Inderdaad de input lag nog niet mee gerekend. Dan wordt het helemaal fijn.
Hoewel die hier op de pc wel wat mee valt laatste tijd.

Tegenstrijdig?
Ja slechte spelers maken meer fouten. Je kunt dat ook de noemer scripting geven natuurlijk.
Ik wil eigenlijk zeggen dat ik begrijp dat een speler als Bean met goede spelers zegt dat het aan je eigen kunde ligt.

In het algemeen zou het spel eerlijker mogen, of het nu mee of tegen zit.
Ik raak niet zo gefrustreerd van mijn eigen fouten als dat het spel ze reguleert.
Maar enfin ik kan de laatste maanden redelijk in vrede leven met fut gelukkig. Soms is het gewoon niet anders

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 31-05-2019 14:07 ]

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12 00:10
Sossage23 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:09:
[...]

https://www.futbin.com//19/squad/8159640

Als je in deze opstelling speelt en wat spelers van positie wisselt krijgt Son in ieder geval 10 chem.
De Gea ga je nooit op 10 krijgen, hij moet namelijk met beide centrale verdedigers linken of een groen linkje met een van de 2 centrale verdedigers hebben.
Courtois zou in mijn ogen dus de beste optie zijn of een Icon keeper.
.

Bedankt voor je input 👍🏻 Courtois heb ik gehad, maar ik vind de Gea eigenlijk veel beter. Dus even doorsparen voor een icon dan maar.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:10
Mars18 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 07:35:
Ik ben tevreden met mijn team
https://www.futbin.com/19/squad/8153666

Heb nog 150.000 munten over, wat zouden jullie nog verbeteren?
Vind Casemiro nog steeds een hele goede cvm, zal zijn In Form kaart veel beter zijn?

Zit er af en toe aan te denken om Kante daar neer te zetten?.

Als Icon zit ik te denken dan aan een Desailly 88 als cvm
Lala 86-87 ipv Carjaval? :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

La Liga en turkse liga vanavond

ouch, TOTS Yedder en een 90 pace CB

[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 31-05-2019 17:07 ]

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
Zijn die Keepers uit de Duitse TOTS een beetje goed? Of kan je beter Neuer nemen of in mijn geval het houden bij vd Sar prime (91)?

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Iemand wat leuks uit de ucl premium upgrade? Twijfel of ik hem moet doen of alles wat ik heb zal verpatsen voor de hoofdprijs..

Edit: die godin lijkt me ook heeeel ziek!!

[ Voor 16% gewijzigd door Razz89 op 31-05-2019 20:07 ]

• FidoDido
Razz89 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:54:
Iemand wat leuks uit de ucl premium upgrade? Twijfel od ik hem moet doen of alles wat ik heb zal verpatsen voor de hoofdprijs..
Heb al mijn ucl verkocht als je goed kijkt wat je op zijn best eruit kan krijgen is die kans zo erg klein dat het een topper is. Had voor minimaal 50k aan kaarten moeten kopen en de kans dat er iets met meer waarde uit komt is nihil ;)

Vind het persoonlijk nogal een zinloze sbc in de tots periode en dan ook nog 11 ucl kaarten.

offtopic:
Moet zeggen dat de tots deze week niet echt bijzonder zijn op de bekende uitzonderingen na die niet te betalen zijn ;) Houd me packs wel lekker vast voor eredivisie en dan volgende week de weekend league weer is even doen.
Ik kan nu de weekend league picks raden op youtube videos :P navas en hermoso blijft leuk om die teleurstelling te zien of die ene top kaart die dan wel valt te zien zo herkenbaar haha

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Nog even in de kroeg, maar zo richting huis om 41 pakketten open te gaan maken. Hopen op iig 1 bruikbare tots. Zal wel weer een teleurstelling worden, maar we gaan t zien zo
Pagina: 1 ... 182 ... 200 Laatste