Ik sta altijd vooraan als het gaat om dit soort scripts etc maar mi is dit geen hard bewijs.
Volgens mij is dat ook niet nodig, iedereen kan zien dat het spel 'geregeld' wordt. Op verschillende vlakken. (switchen, snelheid, stickiness van de bal, passen die niet aan komen etc)
Soms zit het mee soms tegen.
Wat ik overigens wel belachelijk vind. Een voetbalspel hoort mi vnl om kunde te gaan.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ea dit soort dingen implementeert ten faveure van de commercie.
Maar ok... Take it or leave it. Je doet er niets aan. Erover zeuren verandert er ook weinig aan. En er blijven altijd meningsverschillen, daar kom je hier niet uit.
Gewoon dat soort potten quitten en verder.
Wat mij wel meer opvalt... Sinds dat ik steeds meer de juiste spelers heb, vaak betere stats maar ook niet altijd(!) , merk ik dat de verlies partijen steeds meer aan mijzelf beginnen te liggen dan aan het spel of script op zich.
Dus andersom : scripting leek zich meer voor te doen met mindere of onjuiste spelers.
Rustig proberen blijven te tikken en vooral niet teveel switchen of knopjes drukken helpt. Heel raar maar volgens mij werkt het gewoon zo.
Sterker nog, als een spits van de tegenstander alleen op mijn doel afkomt en ik absoluut niets meer doe dan heb je grotere kans dat hij er niet in gaat als wel. Mijn ervaring he? Vreemd spel soms wat dat betreft
Geloof er geen snars van. Elk jaar weer mooie woorden om het spel te verkopen.
We zullen zien..
Kijk uit naar de nieuwe tots!
[
Voor 20% gewijzigd door
Harribo op 31-05-2019 10:25
]