• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Paffelton schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:31:
[...]

Hoop/denk dat ze Lozano ook nog wel een TOTS geven.
Zou wel heel leuk zijn, heb z'n 85 IF gebruikt en die vond ik al brutaal goed.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Wellicht Vlap of Til.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Fraaank schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:19:
Speel nog steeds met Prime Moments Seedorf in het team en doet het bij mij nog steeds uitermate goed in m'n team als CAM in een 4121212121(narrow) en 4231. Heb nu wel TOTS Wijnaldum erbij. Heb FS de Jong er nu uitgehaald. Wellicht dat ik Seedorf naar de bank laat gaan en FS de Jong laat spelen. Moet nog even kijken dit weekend.
Jij hebt veel te veel spelers in het veld ;)

• DeBers
Fraaank schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:52:
[...]

Het deed gewoon pijn aan mijn Feyenoord hart toen ik die lijst aan het typen was dat ik niemand kan bedenken van Feyenoord die in die lijst erbij past haha.
Misschien st juste?

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-12 13:59
Berghuis heeft ook gewoon zo'n 12 goals + 12 assists gegeven.
En Van Persie heeft qua speeltijd / doelpunten ratio ook gewoon een kans.
Die heeft 6 hele wedstrijden gespeeld dit seizoen geloof ik haha
DeBers schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:43:
[...]

Jij hebt veel te veel spelers in het veld ;)
Nuh gewoon 11, maar luxe probleem op het middelveld. Wellicht dat ik ze alle 4 ga gebruiken en dan EoaE Robben op 7 chem in de spits zet.

Edit: Dankzij @Sossage23 snap ik hem nu haha.
sirkeith schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:16:
Berghuis heeft ook gewoon zo'n 12 goals + 12 assists gegeven.
En Van Persie heeft qua speeltijd / doelpunten ratio ook gewoon een kans.
Berghuis misschien. van Persie heeft al z'n EoaE-kaartje van 92.

[ Voor 26% gewijzigd door Fraaank op 24-05-2019 16:40 ]

• Sossage23
Fraaank schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:17:
[...]

Die heeft 6 hele wedstrijden gespeeld dit seizoen geloof ik haha

[...]

Nuh gewoon 11, maar luxe probleem op het middelveld. Wellicht dat ik ze alle 4 ga gebruiken en dan EoaE Robben op 7 chem in de spits zet.

[...]

Berghuis misschien. van Persie heeft al z'n EoaE-kaartje van 92.
Hij bedoelde in je post, je had iets te vaak 121212 getypt ;)
Maldini 94 in de verkoop. Ik wil tots Militao o o o o o

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 16:17
Bean77 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:20:
[...]

Misschien iets, maar niet te kort. In een post eerder gaf ik aan dat er wel een paar uitzonderingen zijn. FB Ibra is daar een van. Maar 90 tevez bijvoorbeeld weer niet. Verder noem je ook vrij recente spelers die inderdaad tot de uitzonderingen behoren. Al begint De rossi al te 'vervagen'.

Untradables voor objectives zijn niet handig. Bijvoorbeeld FB Tevez kost nu 141k volgens futbin. Een 90 rated gold kaart kost 70k. Dus 70k door de wc gespoeld. Doe dit een paar keer en het loopt al in de vele tonnen. Doe untradables waarvan je weet dat ze op zijn minst in de end-game goed genoeg zijn voor de bank (zoals ibra, de rossi, florenzi) en wees hier super kritisch in.
Natuurlijk heb je tijdelijk profijt van de untradables, maar fifa is een spel met een focus tot en met de tots. Probeer op de lange termijn te kijken.

En ik maak nog meer dan genoeg 'fouten' helaas. Maar dit jaar weer flink wat minder dan fifa18.
Deze editie van Fifa heb meer dan gebruikelijk in untradable SBC's gestoken en vanuit een investerings oogpunt zeker geen spijt van gehad. Ik heb voor de langste tijd een stuk competitiever team op het veld kunnen zetten dan als ik de spelers alleen van de transfermarkt had kunnen kopen, wat tot betere prestaties in WL en DR heeft geleid en dus betere rewards. Crespo, Ballack en Rijkaard hebben allemaal 500+ wedstrijden op de teller staan en ze kunnen nog steeds aardig mee tegen het TOTS geweld. Als je vanaf het begin puur bezig bent met de endgame, heb je in de tussentijd weinig plezier aan het spel.

Om een andere reden ga ik in de volgende Fifa waarschijnlijk minder untradable SBC's doen en dat is dat je een stuk minder flexibel bent om van team te switchen als je op je team bent uitgekeken. Vorige Fifa's switchte ik regelmatig van team, beetje creatief met de hybrids zijn is altijd wel leuk. Kost wel wat knaken in EA tax, maar dat neem ik dan voor lief. De variatie zorgt ervoor dat je niet zo snel uitgekeken raakt op het spel. Als ik voor speciale kaarten ga volgende Fifa, zullen het eerder tradable kaarten zijn zoals UCL Live, FUT Birthday of de IF's, die vanwege de SBC's wel aardig prijsvast zijn.
Bean77 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:14:
Tja, dan moet Telles er natuurlijk ook bij

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:36
Ben er wel echt klaar mee met dat een Neymar die bijna geen uithoudingsvermogen meer heeft omdat hij 110 min constante druk gespeeld heeft nog steeds als een raket langs mijn verdedigers kan lopen die nog 60+% uithoudingsvermogen heeft. EA moet het echt maken dat vermoeidheid invloed heeft op snelheid en niet alleen pass nauwkeurigheid, want zelfs een Usain Bolt wordt langzamer na mate hij meer moe wordt.
Er moet zoveel aan Fifa 20 veranderd worden om dit jaar goed te maken, maar ik houd mijn hart vast en denk dat het gewoon weer hetzelfde wordt met nieuwe shirtjes.

• DeBers
Oh. Tegenvallende week objectives.. Zit geen een leuke tussen. Ook niet leuk om te doen.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Een hele sloot aan Mendy's gehaald ter investering voor max 850. Vraag me nu alleen af wanneer het beste moment is om ze te gaan verkopen. Weet iemand dit.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:39
Weet iemand wanneer de laatste swapplayer bekend wordt?
Bossie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:25:
[...]

Tja, dan moet Telles er natuurlijk ook bij
Die had ik al ;)
Inmiddels is Militao o o o o binnen. 2 beesten nu in het centrum _/-\o_

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:23:
[...]

Die had ik al ;)
Inmiddels is Militao o o o o binnen. 2 beesten nu in het centrum _/-\o_
Ik heb om 18:55 Firmino nog even binnengehaald :+
https://www.futbin.com/19/squad/281486

Mag niet klagen, verwacht ook niet dat er nog upgrades bij gaan komen :)
Objectives deze week even meepakken als SBC fodder, assist met belgium players met te doen zijn met Hazard.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Vestendrie
Bossie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:32:
[...]

Ik heb om 18:55 Firmino nog even binnengehaald :+
https://www.futbin.com/19/squad/281486

Mag niet klagen, verwacht ook niet dat er nog upgrades bij gaan komen :)
Objectives deze week even meepakken als SBC fodder, assist met belgium players met te doen zijn met Hazard.
Hoe speelt gini? Hoor van veel mensen dat het een gullit lite is..

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:20
Vandaag wat potjes Weekend League gespeeld. Is mijn eerste WL en sta tot zover 3-4. Ik heb mijn team op meerdere fronten aangepast, heb wat packluck gehad :p

Team: https://www.easports.com/...fId=kWadmlR7bvjo:FFA19XBO

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Vestendrie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 22:18:
[...]

Hoe speelt gini? Hoor van veel mensen dat het een gullit lite is..
Gini speelt erg leuk kan ik je vertellen. Is overal en heeft van alles wel wat. Nog niet door de mand gevallen bij mij.
Fraaank schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 22:56:
[...]

Gini speelt erg leuk kan ik je vertellen. Is overal en heeft van alles wel wat. Nog niet door de mand gevallen bij mij.
Idd leuke box to box middenvelder, pakt ook zn goals/assists mee.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:44
Vanavond al mijn potjes verloren. Het 'voordeel' van deze FIFA is dat ik dan wel weet dat ik morgenavond alles weer win.

• Vestendrie
Is het trouwens echt een verschil als je uit of thuis speelt in de WL? Hoe kun je dat zien eigenlijk, eerste scherm is namelijk alleen je shirtjes kiezen en daar kun je niets uit af maken dacht ik.

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12 10:16
@Vestendrie dat zie je wanneer er staat "wachten op tegenstander". Als je dat ziet speel je thuis.

I like how you keep the mouse running...

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:20
Gisteren Alex Telles gepackt. Uiteindelijk besloten die te verkopen en Prime Rijkaard terug gekocht.

Wat een beest is dat zeg, die man zit letterlijk overal tussen. Dus bedankt voor de tip @Fraaank

Ik heb ook Pogba geswapped voor de Bruyne. Team zoals het nu staat: https://www.easports.com/...fId=fp3aUbl3bvm3:FFA19XBO

Iemand eventueel nog een idee voor de plek van Ballack? Ik vind Ballack overigens heel goed hoor, maar vind zijn stamina toch wel een issue.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Ik moet echt even weglopen bij de game. Wat een k*t-gameplay zeg. Spelers reageren traag, vooral het switchen naar spelers toe. Dan speel ik tegen iemand met een KNVB-logo, dan zou je zeggen: top gameplay. Wat een traag gedoe van mijn kant, passing is drama en zachtjes, spelers doen maar wat en m'n tegenstander tikt als Barcelona.

Heb trouwens het idee dat vanwege TOTS, de TOTS-spelers niet beter zijn dan de rest, maar dat EA de AI van de mindere spelers terugschroeft. Ik zag de Ligt en VVD rare dingen doen, niet normaal.
Fraaank schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 14:32:
Ik moet echt even weglopen bij de game. Wat een k*t-gameplay zeg. Spelers reageren traag, vooral het switchen naar spelers toe. Dan speel ik tegen iemand met een KNVB-logo, dan zou je zeggen: top gameplay. Wat een traag gedoe van mijn kant, passing is drama en zachtjes, spelers doen maar wat en m'n tegenstander tikt als Barcelona.

Heb trouwens het idee dat vanwege TOTS, de TOTS-spelers niet beter zijn dan de rest, maar dat EA de AI van de mindere spelers terugschroeft. Ik zag de Ligt en VVD rare dingen doen, niet normaal.
Eigenlijk nauwelijks last van de gameplay. WL gaat 14-2(die 2 had ik gewoon moeten winnen) en het spel speelt eigenlijk gewoon als normaal. Niet meer lagg dan vorige weekenden.

Vergeet ook niet dat super veel spelers gewoon tenminste 3 gratis TOTS spelers hebben gehad als ze er niet meer vrij gespeeld hebben met de weekly objectives. Dus er is een flink nivelleringsfeestje aan de gang. Dus ja, je gaat het lastiger krijgen met je tegenstanders (minder tijd aan de bal, meer balverlies door betere intercepties etc).

Bean77 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:51:
[...]

Eigenlijk nauwelijks last van de gameplay. WL gaat 14-2(die 2 had ik gewoon moeten winnen) en het spel speelt eigenlijk gewoon als normaal. Niet meer lagg dan vorige weekenden.

Vergeet ook niet dat super veel spelers gewoon tenminste 3 gratis TOTS spelers hebben gehad als ze er niet meer vrij gespeeld hebben met de weekly objectives. Dus er is een flink nivelleringsfeestje aan de gang. Dus ja, je gaat het lastiger krijgen met je tegenstanders (minder tijd aan de bal, meer balverlies door betere intercepties etc).
Switching is sowieso ontzettend slecht in het algemeen, ga nu 9-7 dacht ik.
Laatste 2-3 potjes raar verloren, dus een goed moment om er mee te stoppen voor vandaag.

Bossie schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:02:
[...]

Switching is sowieso ontzettend slecht in het algemeen, ga nu 9-7 dacht ik.
Laatste 2-3 potjes raar verloren, dus een goed moment om er mee te stoppen voor vandaag.
Ik probeer ook minder te switchen. Vaker met de middenvelder gewoon mee terug blijven rennen. In deze fifa haal je ze toch wel weer in :+ Plus veel spelers willen dat je uitstapt en dat doet de AI niet, dus vaak heb je ze zo weer achterhaald.

Hier inmiddels 17-2, morgen alleen niet zo heel veel tijd ivm verjaardag, boodschappen, formule 1. Gold 1 blijft het doel. Snap inmiddels wel waarom men veelal 4231 speelt. Het is wel het meest effectief om niet zo snel goals tegen te krijgen. Het is wel erg boring, maar vooralsnog werkt het.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:48:
[...]

Ik probeer ook minder te switchen. Vaker met de middenvelder gewoon mee terug blijven rennen. In deze fifa haal je ze toch wel weer in :+ Plus veel spelers willen dat je uitstapt en dat doet de AI niet, dus vaak heb je ze zo weer achterhaald.
Dit dus, wil je verder komen op de ladder dan blijf vooral af van de verdedigers. Als je tijdens de tegenaanval met je verdedigers gaat spelen is de kans op een goal fors. Leer met je rechter stick snel te schakelen naar je middenvelders en loop richting de tegenpartij, jockey en standing tackle.... u kunt weer aanvallen. Boraslegend heeft goede youtube tutorials, Door deze tactiek ben ik samen met het abusen van de bekende (foutieve) game mechanics gegaan van +/- 14 overwinningen naar +/- 20 overwinningen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Bean77 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:48:
[...]
Ik probeer ook minder te switchen. Vaker met de middenvelder gewoon mee terug blijven
[...]
om niet zo snel goals tegen te krijgen. Het is wel erg boring, maar vooralsnog werkt het.
Inderdaad!

Ben nu bezig met sb voor de objectives op wereldklasse.
Tjonge dat is ai pur sang, je wordt aardig genaaid. Meer frustratie dan lol. Zeer rustig en geduldig spelen.

Ik doe in eerste instantie alleen maar die hazard objective, gewoon omdat ik dr veel eerlijker en leuker vind dan de sb met zijn ai. Wil alleen ff dat Duitse spelers pakketje binnen harken.

En ik heb echt geen tijd (over) om er zoveel energie in te steken.
Als ik alles wil doen (weeklys, dr, wl), dan doe ik in mijn vrije tijd vnl fifa, beetje zonde van mijn leven vind ik.

Wat dat betreft 'geeft' ea veel weg met de objectives maar je moet er ook aardig wat tijd in stoppen.
En wat ik zie in div 3, lang niet iedereen heeft een tots of icon team. Niet iedereen heeft de tijd en de coins denk ik dan

[ Voor 55% gewijzigd door Harribo op 26-05-2019 10:51 ]

Harribo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 10:41:
[...]
En wat ik zie in div 3, lang niet iedereen heeft een tots of icon team. Niet iedereen heeft de tijd en de coins denk ik dan
Dat is doordeweeks wel anders ;)

Bossie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:19:
[...]

Dat is doordeweeks wel anders ;)
Hij speelt op de pc ;) Die luxe hebben wij helaas niet, wij moeten het met een erg sterke console/tegenstanders doen.

Bean77 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 11:50:
[...]

Hij speelt op de pc ;) Die luxe hebben wij helaas niet, wij moeten het met een erg sterke console/tegenstanders doen.
De tranen springen mij in de ogen ;)
Koop je toch een pc? :)

Nee hoor geloof je wel, de echte die hards spelen volgens mij het liefst op een ps of zo.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Helaas tussen februari en mei niet kunnen spelen, geen tijd bla bla, zo zonde van een duur team ;)
Maar nu kan ik weer spelen, wist niet dat spelers zo goedkoop waren geworden aan het einde van het seizoen. Voor 100k Pogba gehaald.

Maar mijn nieuwste aanwinst sinds gisteren is Cruyff 91, wat een baas op de 10 positie, zo goed in passes, 2e helft haal ik Bale er af, en zet ik mbappe op rechtsmid, en Cruyff in de spits. Dan gaat Pogba op 10.

Dit is nu mijn team, sinds Cruyff er is 7 keer gespeeld, 6 winst, 1 loss.

Sinds wanneer zijn die price drops zo erg? Cruyff had ik kunnen halen door iets van 5 TOTS van Portugal, die bij elkaar 1,5 miljoen opleverde.

Dit is nu mijn team
https://www.futbin.com/19/squad/7989154

Trouwens die loss partij was tegen een Andrij Sjevtsjenko 86 die alles er keihard in schoot, meer mensen ervaring met hem?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Harribo schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:05:
[...]

De tranen springen mij in de ogen ;)
Koop je toch een pc? :)

Nee hoor geloof je wel, de echte die hards spelen volgens mij het liefst op een ps of zo.
We hebben niet allemaal geld teveel om 2x fifa te kunnen kopen.

Maar ps4 en xbox is het niveau vele malen hoger. Dat is echt algemeen bekend.
Uiteindelijk blijkt het ook geluk hebben te maken of je niet toevallig tegen een pro ofzo loot.

Inmiddels gold 3 binnen. Opvallend elke keer dat wanneer ik gold 2 aantik mijn tegenstanders opeens allemaal top 100 lijken te zijn. Daarom vind ik gold2/3 wel prima. Resterende wedstrijden zal ik vanavond als free wins geven aan spelers die uitspelen.

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-12 18:46
Zou Müller Flashback een goede vervanger zijn van Havertz FFS?
Bean77 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 13:32:
[...]

We hebben niet allemaal geld teveel om 2x fifa te kunnen kopen.

Maar ps4 en xbox is het niveau vele malen hoger. Dat is echt algemeen bekend.
Uiteindelijk blijkt het ook geluk hebben te maken of je niet toevallig tegen een pro ofzo loot.

Inmiddels gold 3 binnen. Opvallend elke keer dat wanneer ik gold 2 aantik mijn tegenstanders opeens allemaal top 100 lijken te zijn. Daarom vind ik gold2/3 wel prima. Resterende wedstrijden zal ik vanavond als free wins geven aan spelers die uitspelen.
Met je eens dat de diehards op de console spelen, echterrrrr (even een Olavje Mol): console-spelers hebben ook veel meer voordeel op de transfermarkt. Spelers zijn bij jullie echt stukken goedkoper, terwijl de rewards hetzelfde zijn als WL en DR.
Fraaank schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:40:
[...]

Met je eens dat de diehards op de console spelen, echterrrrr (even een Olavje Mol): console-spelers hebben ook veel meer voordeel op de transfermarkt. Spelers zijn bij jullie echt stukken goedkoper, terwijl de rewards hetzelfde zijn als WL en DR.
Maar speelden de pc spelers niet minder wedstrijden of was dat alleen in fifa18? >:)

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12 19:16
Toch knap dat ik bij een goed weekend 14-2 totaal geen zin heb om door te spelen. Maar ja ga nog wel even door tot gold 2, maar dan nok ik er echt mee.
Amelandbor schreef op zondag 26 mei 2019 @ 18:34:
Toch knap dat ik bij een goed weekend 14-2 totaal geen zin heb om door te spelen. Maar ja ga nog wel even door tot gold 2, maar dan nok ik er echt mee.
Ik heb dat gevoel al ruim een maand. Meestal rond 14/15 potjes treedt de verzadiging wel flink in bij mij. Dan is het afraffelen omdat ik weinig motivatie meer heb.
Moet je nagaan dat je in fifa 18 nog 40 WL wedstrijden moest spelen (tenminste als je alles ging spelen).

edit: tots liga nos sbc was ook weer een heerlijke troll (wel mega cheap, dus altijd doen).
braziliaan - centrale verdediger - Felipe....... damn ik was hem vergeten, dacht al aan Militao o o o o

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 26-05-2019 20:13 ]

Bean77 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:59:
[...]

Maar speelden de pc spelers niet minder wedstrijden of was dat alleen in fifa18? >:)
Helaas niet meer. Was tot vorig jaar inderdaad maar 25 wedstrijden ipv de 40 voor consoles. Dat is dan nu gelijk getrokken voor dit jaar.

Edit: Bout-game...niet normaal. Gameplay was eindelijk weer soepel. Moest nog 1 van de 3 wedstrijden winnen voor goud 2 en ik tref weer top 100 spelers met trage gameplay. Druk m'n analoge stick 10x naar beneden, gaat de bal naar links, recht de tegenstander in.

Dus...demootje FIFA 20 iemand?

[ Voor 30% gewijzigd door Fraaank op 26-05-2019 21:29 ]

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:44
Nou dan hoop ik dat de FIFA 20 demo beter is dan FIFA 19. Wat ik alleen vanavond al weer meemaak.... Krijg de stomste goals tegen. Ik denk dat het sowieso al een potje of 15 geleden is dat ik voor het laatst won. Kutspel.
Fraaank schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:31:
[...]

Helaas niet meer. Was tot vorig jaar inderdaad maar 25 wedstrijden ipv de 40 voor consoles. Dat is dan nu gelijk getrokken voor dit jaar.

Edit: Bout-game...niet normaal. Gameplay was eindelijk weer soepel. Moest nog 1 van de 3 wedstrijden winnen voor goud 2 en ik tref weer top 100 spelers met trage gameplay. Druk m'n analoge stick 10x naar beneden, gaat de bal naar links, recht de tegenstander in.

Dus...demootje FIFA 20 iemand?
Hier vliegt ook vrijwel elk schot van de tegenstander erin, alles lijkt wel constant pressure icm fast build-up.
De game voelt ook 2-3x zo snel als vanochtend

Edit: Felix vsn de NOS SBC

Bossie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:21:
[...]

Hier vliegt ook vrijwel elk schot van de tegenstander erin, alles lijkt wel constant pressure icm fast build-up.
De game voelt ook 2-3x zo snel als vanochtend
Net nog ff paar rivals gedaan en getest met die tornado voorzetten (son, neymar, cr7, cruyff). Die zijn ook erg OP zeg. Er vlogen er best veel in, zeker bij corners. Best zuur dat het nog steeds mogelijk is.

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
mijn beste WLl tot nu toe gehad geen 1 pot kansloos verloren en G1 gehaald heb t gevoel dat er nog meer in zit dus volgende week weer proberen heb ook geen enkel moment last gehad van rare gameplay en heb me potjes ook overdag moeten spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door joekkiefc op 27-05-2019 07:39 ]

Bean77 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:37:
[...]

Net nog ff paar rivals gedaan en getest met die tornado voorzetten (son, neymar, cr7, cruyff). Die zijn ook erg OP zeg. Er vlogen er best veel in, zeker bij corners. Best zuur dat het nog steeds mogelijk is.
Die voorzetten zijn inderdaad nog steeds OP. Waar ik mij (vooral dit weekend) aan stoorde is dat die one-touch doelpunten weer compleet terug zijn, zelfs zonder zo'n perfect getimed schot. Je kunt er geen fluit aan doen en ziet het gewoon gebeuren. Gewoon een pass op een spits net buiten de 16 en schiet maar raak voor een knaak.
Fraaank schreef op maandag 27 mei 2019 @ 07:43:
[...]

Die voorzetten zijn inderdaad nog steeds OP. Waar ik mij (vooral dit weekend) aan stoorde is dat die one-touch doelpunten weer compleet terug zijn, zelfs zonder zo'n perfect getimed schot. Je kunt er geen fluit aan doen en ziet het gewoon gebeuren. Gewoon een pass op een spits net buiten de 16 en schiet maar raak voor een knaak.
one-touch doelpunten zijn mijn signature ;) Daar scoor ik al maanden mee ongetimed, week in week uit. Dat is overigens nooit weggeweest. Dat kunnen mijn tegenstanders uit het tweakers toernooi wel beamen.
En dat timen vind ik zo overrated. Onzin dat je moet timen om te scoren. Ik time 99% van de schoten niet, gewoon lekker knallen _/-\o_

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-12 13:21
Fraaank schreef op zondag 26 mei 2019 @ 17:40:
[...]

Als de spelers duurder zijn op PC zijn dan ook de rewards bij jullie niet meer waard? :+

• Mars18
Gisteravond was drama, tot 0:30 bezig geweest om de 11e winst te halen, en te kwalificeren voor een volgende WL.

2000 punten door de weeks halen gaat mij niet lukken, dus gelukkig met de 11e winst.

Natuurlijk te bizar met dit team om slechts 11 winst te halen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Kreeg ook Felipe uit de liga nos. Tweede keer, kreeg hem eerder ook al uit de community _O-

Nog ff wachten op de 14e swap player.

Heb alleen een klein dilemma : kan de base icon sbc doen met de swap players óf... ik doe de 100k pack met 8 swaps én haal cancelo if 88. Dan kan ik sowieso mijn cancelo 89 nu verkopen voor 110k.
Moeilijk moeilijk... Wat zouden jullie doen?

• Mars18
Ik had ook nog die keeper uit LIGANOS gekregen.
https://www.futbin.com/19...0/Odisseas%20Vlachodimos/

Hij schijnt 70.000 waard te zijn.
Echter kan ik de prijs van 70.000 niet omlaag doen, waarom is dat zo?
Nu raak ik de keeper nooit kwijt. Omdat er 100 tegelijk van 70.000 te koop staan.

Harribo schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:03:
Kreeg ook Felipe uit de liga nos. Tweede keer, kreeg hem eerder ook al uit de community _O-

Nog ff wachten op de 14e swap player.

Heb alleen een klein dilemma : kan de base icon sbc doen met de swap players óf... ik doe de 100k pack met 8 swaps én haal cancelo if 88. Dan kan ik sowieso mijn cancelo 89 nu verkopen voor 110k.
Moeilijk moeilijk... Wat zouden jullie doen?
Cancelo verkopen en dan zijn TOTS halen ;)

mbt WL Gameplay, ben ik de enige waarbij de WL gisteravond 2-3 maal zo snel aanvoelde dan eerder in de WL?. Daarna nog een paar potjes Squadbattles gedaan en de gameplay was identiek aan WL.

Ik dubbelcheck het even, aangezien ik Zondagavond vanuit een hotel speelde maar het kan ook een indicator zijn dat mijn thuis-setup misschien issues heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 27-05-2019 09:10 ]

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik zou ook echt mijn WL potten over meerdere dagen moeten verdelen. Ontzettend frustrerend om alles in één dag te moeten doen, maar heb nou eenmaal niet zoveel tijd in het weekend.
Mijn doel was weer 11 wins zodat ik automatisch volgend weekend weer geplaatst ben. Heb er gisteren 21 potten voor nodig gehad. Jezus wat frustrerend. Alles op de paal en lat geschoten, dan in de 94 minuut doelpunt tegen krijgen en uiteindelijk op penalties verliezen. Is me drie keer overkomen gisteren, niet goed voor je hart zeg =).

Had Rafa uit Liga NOS TOTS, prima subje.

[ Voor 4% gewijzigd door Paffelton op 27-05-2019 09:13 ]

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hier ook weer eens WL gedaan, en de 11 overwinningen gehaald.

Zaterdagavond 7/10 gewonnen, zondagavond 2/10 :S en 3x verloren door een Eigen goal. Maakt me verder niet uit, kan er wel om lachen, zoveel stupiditeit, maar vreemd blijft het wel, dat het de ene avond loopt als een trein (3x op rij 4 goals zaterdagavond) en de andere avond totaal niet (3x op rij niet gescoord :S)

Blijf 30 potjes erg veel vinden in 3 dagen, dat is voor mij eigenlijk bijna niet te doen. Heb de 30 echter wel nodig om 11 overwinningen te halen helaas

PSN: Patrick_D

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Zojuist mijn swap deal spelers ingeleverd voor Kyle Walker 88, super blij mee!

Redelijk veel tijd in gestopt en een leuke speler om te hebben.
Kon helaas niet voor een icon gaan..

Volgende maand weer proberen uiteraard :)

• Mars18
Bossie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:07:
[...]

Cancelo verkopen en dan zijn TOTS halen ;)

mbt WL Gameplay, ben ik de enige waarbij de WL gisteravond 2-3 maal zo snel aanvoelde dan eerder in de WL?. Daarna nog een paar potjes Squadbattles gedaan en de gameplay was identiek aan WL.

Ik dubbelcheck het even, aangezien ik Zondagavond vanuit een hotel speelde maar het kan ook een indicator zijn dat mijn thuis-setup misschien issues heeft.
Hier ging het ook erg snel, en rare goals. ieder schot was knetterhard en een doelpunt

Mars18 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:18:
[...]

Hier ging het ook erg snel, en rare goals. ieder schot was knetterhard en een doelpunt
precies dat idd :)

• Paffelton
Patrick_D_GTS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:13:
Hier ook weer eens WL gedaan, en de 11 overwinningen gehaald.

Zaterdagavond 7/10 gewonnen, zondagavond 2/10 :S en 3x verloren door een Eigen goal. Maakt me verder niet uit, kan er wel om lachen, zoveel stupiditeit, maar vreemd blijft het wel, dat het de ene avond loopt als een trein (3x op rij 4 goals zaterdagavond) en de andere avond totaal niet (3x op rij niet gescoord :S)

Blijf 30 potjes erg veel vinden in 3 dagen, dat is voor mij eigenlijk bijna niet te doen. Heb de 30 echter wel nodig om 11 overwinningen te halen helaas
Zo had ik gisteren ook wel een momentje. In de 115e minuut besluit Van Nistelrooy bij mij opeens en soort stiftje niet eens op goal te doen als ik op schieten druk terwijl de korte hoek helemaal open was. Geen rennen ingehouden, geen andere knoppen, echt meest simpele intikkertje, stift hem zo over de achterlijn. Denk dat mijn gezicht op dat moment ook wel boekdelen sprak, kon er gelukkig nog om lachen. En gelukkig in de 123e minuut toch nog de winnende gemaakt.
Vissert schreef op maandag 27 mei 2019 @ 08:11:
[...]

Als de spelers duurder zijn op PC zijn dan ook de rewards bij jullie niet meer waard? :+
Ligt aan je packluck natuurlijk, maar de aantal coins die je krijgt zijn in verhouding minder waard.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-12 13:21
Fraaank schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:28:
[...]

Ligt aan je packluck natuurlijk, maar de aantal coins die je krijgt zijn in verhouding minder waard.
Haha het zou het zelfde moeten zijn. Als spelers op de transfermarkt 1.5x zo duur zijn om te kopen dan is alles wat je packt ook 1.5x zoveel waard? :P

• Paffelton
Vissert schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:04:
[...]

Haha het zou het zelfde moeten zijn. Als spelers op de transfermarkt 1.5x zo duur zijn om te kopen dan is alles wat je packt ook 1.5x zoveel waard? :P
Behalve als trash wel gewoon voor normale prijzen gaan op PC. Wat normaal 3/4 van je pack inhoud is.
Paffelton schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:26:
[...]

Zo had ik gisteren ook wel een momentje. In de 115e minuut besluit Van Nistelrooy bij mij opeens en soort stiftje niet eens op goal te doen als ik op schieten druk terwijl de korte hoek helemaal open was. Geen rennen ingehouden, geen andere knoppen, echt meest simpele intikkertje, stift hem zo over de achterlijn. Denk dat mijn gezicht op dat moment ook wel boekdelen sprak, kon er gelukkig nog om lachen. En gelukkig in de 123e minuut toch nog de winnende gemaakt.
input lag :)

Ik dacht dat in het weekend het makkelijk was om DR te doen. Maar wat is daar gebeurd zeg. Gisteren een paar potjes gespeeld. Ben nu bijna div 6 ondertussen en kom spelers tegen die ik ook tegenkwam 4 weken geleden in div3..... Wist niet dat de weekly objectives zo gewild zijn.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-12 13:59
Mars18 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:07:
Ik had ook nog die keeper uit LIGANOS gekregen.
https://www.futbin.com/19...0/Odisseas%20Vlachodimos/

Hij schijnt 70.000 waard te zijn.
Echter kan ik de prijs van 70.000 niet omlaag doen, waarom is dat zo?
Nu raak ik de keeper nooit kwijt. Omdat er 100 tegelijk van 70.000 te koop staan.
Als dat zijn minimum is, wat is zijn discard-value dan? Als dat boven de 60k ligt, gelijk discarden voordat ze de prijsrange aanpassen.
sirkeith schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:21:
[...]

Als dat zijn minimum is, wat is zijn discard-value dan? Als dat boven de 60k ligt, gelijk discarden voordat ze de prijsrange aanpassen.
zijn discard is geloof ik maar 10k...

• Mars18
sirkeith schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:21:
[...]

Dat weet ik helaas niet.

Ik zie hier player picks staan voor TOTS Player Picks 30 may...
https://www.dexerto.com/f...-19-weekend-league-186831

Ik las dat vanaf zilver er al player picks mogelijk zijn, maar zijn dat deze toppers? Lijkt mij niet?

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Mars18 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:28:
[...]

Dat weet ik helaas niet.

Ik zie hier player picks staan voor TOTS Player Picks 30 may...
https://www.dexerto.com/f...-19-weekend-league-186831

Ik las dat vanaf zilver er al player picks mogelijk zijn, maar zijn dat deze toppers? Lijkt mij niet?
Bij silver 2&3 krijg je een keuze voor player pick met een maximale rating van 87. Voor silver 1 zit er geen max op en zou je in principe iedere speler uit de TOTS kunnen krijgen. (dit weekend bundesliga & liga nos)
sensately schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Bij silver 2&3 krijg je een keuze voor player pick met een maximale rating van 87. Voor silver 1 zit er geen max op en zou je in principe iedere speler uit de TOTS kunnen krijgen. (dit weekend bundesliga & liga nos)
Als aanvulling: Deze week is de cap 88 rated, gezien alleen de keeper uit liga NOS 87 rated is
Hoeveel heb je inmiddels op Militoa verloren door de prijsdrop veroorzaakt door de "gratis" TOTS NOS SBC ?
Ik heb overigens tegen Militao/Telles gespeeld, je aanvallen stoppen vrijwel letterlijk dan simpelweg bij hun :X

• sensately
bvbal79 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:49:
[...]

Als aanvulling: Deze week is de cap 88 rated, gezien alleen de keeper uit liga NOS 87 rated is
Ah vorige week was het 87
Bossie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:57:
[...]

Hoeveel heb je inmiddels op Militoa verloren door de prijsdrop veroorzaakt door de "gratis" TOTS NOS SBC ?
Ik heb overigens tegen Militao/Telles gespeeld, je aanvallen stoppen vrijwel letterlijk dan simpelweg bij hun :X
Iets van 400k zo'n beetje. Maar moet zeggen dat ik mij dat ook wel realiseerde toen ik hem kocht. En eigenlijk valt me dat nog wel mee, had hem iets goedkoper verwacht. Kennelijk zit hij nog een beetje in de hype en dat is die ook wel waard.

Militao o o o o verdedigt als een blok met tots VVD en hij heeft ook al een aantal Tornado's ingekopt (geen wonder met mijn luchtmacht, die bal valt bijna altijd wel op iemand die kan koppen, zelfs Son).
Prime moments Cruyff nog gehaald, PM Matthaus naar de bank als supersub.

Zo speel ik nu ingame: https://www.futbin.com/19/squad-builder/7785061

Wil eigenlijk wel heel graag havertz packen donderdag. :9

Edit: Verlies Militao wordt ruimschoots goed gemaakt door winst op VVD en Son

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 27-05-2019 12:37 ]

• Mars18
Ik had hem gepackt, en verkocht voor 810.000.
Is die zo goed joh ?

Mars18 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:48:
[...]

Is die zo goed joh ?
Check zijn stats eens, het enige wat mist is het body type van Ibra, Gullit of Vieira.

• Mars18
Bossie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:30:
[...]

Check zijn stats eens, het enige wat mist is het body type van Ibra, Gullit of Vieira.
Ik zie beelden van hem op Youtube ja :D

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12 19:16
Wat vinden jullie eigenlijk nog de icon SBC's die het waard zijn om te doen? Heb al Gullit, maar heb nog de wereld aan untradeables, helemaal nu met TOTS.

Zit zelf aan Ronaldo te denken, maar is die nu echt veel beter dan een Auba/Son/Aguero TOTS.
Zelfde met Vieira.
Amelandbor schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:20:
Wat vinden jullie eigenlijk nog de icon SBC's die het waard zijn om te doen? Heb al Gullit, maar heb nog de wereld aan untradeables, helemaal nu met TOTS.

Zit zelf aan Ronaldo te denken, maar is die nu echt veel beter dan een Auba/Son/Aguero TOTS.
Zelfde met Vieira.
Vieira zeker omdat hij voornamelijk zo goed is door zijn body type.

Ronaldo is simpelweg Neymar met de kracht van Ibra, ik zou er zeker voor gaan tenzij je twee top TOTS spitsen voor hetzelfde bedrag kan halen.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Mars18 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:48:
[...]

Is die zo goed joh ?
Ik speel al een tijd met zijn FFS. Die is al subliem.

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-12 13:10
Wat vinden jullie van TOTS Tah SBC?
Zit er sterk aan te twijfelen om 'm te halen om in men Bundesliga only team mijn 4 mans verdediging (Alaba 86 - Hummels 90 - Boateng 89 - Kimmich 87) terug om te wisselen naar een 3 mans (Tah 91-Hummels 90 - Boateng 89). Vroeger al een tijd gespeeld met men 86 Tah en dat beviel mij zeker en vast!
Enerzijds is Sule TOTS een veiligere keuze, maar die is later uiteraard nog steeds beschikbaar :)
Moeilijk!
Bundesliga (in game wisselen Witsel en Boateng uiteraard)
trees schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:47:
Wat vinden jullie van TOTS Tah SBC?
Zit er sterk aan te twijfelen om 'm te halen om in men Bundesliga only team mijn 4 mans verdediging (Alaba 86 - Hummels 90 - Boateng 89 - Kimmich 87) terug om te wisselen naar een 3 mans (Tah 91-Hummels 90 - Boateng 89). Vroeger al een tijd gespeeld met men 86 Tah en dat beviel mij zeker en vast!
Enerzijds is Sule TOTS een veiligere keuze, maar die is later uiteraard nog steeds beschikbaar :)
Moeilijk!
Bundesliga (in game wisselen Witsel en Boateng uiteraard)
Die 86 Tah stond bij mij ook altijd als een huis, samen met Da Costa. Als je een Bundesliga-team hebt is het natuurlijk een must. Hij zit (denk ik) niet in de Guaranteed Bundesliga TOTS, dus de kans dat je hem daar pakt is er ook niet.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:07
bvbal79 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:13:
Ik dacht dat in het weekend het makkelijk was om DR te doen. Maar wat is daar gebeurd zeg. Gisteren een paar potjes gespeeld. Ben nu bijna div 6 ondertussen en kom spelers tegen die ik ook tegenkwam 4 weken geleden in div3..... Wist niet dat de weekly objectives zo gewild zijn.
Zit in divisie 3 maar dat is werkelijk waar geen ene zak meer aan. Spelen alleen maar drop back en van die bolasie flick of hoe je dat ding ook noemt.
Kom nu constant tots aanvallers tegen daar gaat werkelijk waar elke schot van in de touwen... ik kan ze helaas niet betalen maar bizar hoe extreem dit opvalt.

Paar maanden gestopt nu 2 weken aan het spelen vanwege tots en de frustratie is weer helemaal terug.
Maar 2/3 weken geleden was het idd makkelijker dan nu.
Moet eerlijk zeggen dat ik nog meer plezier haal uit squad battles dan rivals op het moment en dat zegt genoeg :P

En vond weekend league makkelijker dan rivals wat je niet zou verwachten

[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 27-05-2019 19:01 ]

FidoDido schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:00:
[...]

Zit in divisie 3 maar dat is werkelijk waar geen ene zak meer aan. Spelen alleen maar drop back en van die bolasie flick of hoe je dat ding ook noemt.
Kom nu constant tots aanvallers tegen daar gaat werkelijk waar elke schot van in de touwen... ik kan ze helaas niet betalen maar bizar hoe extreem dit opvalt.

Paar maanden gestopt nu 2 weken aan het spelen vanwege tots en de frustratie is weer helemaal terug.
Maar 2/3 weken geleden was het idd makkelijker dan nu.
Moet eerlijk zeggen dat ik nog meer plezier haal uit squad battles dan rivals op het moment en dat zegt genoeg :P

En vond weekend league makkelijker dan rivals wat je niet zou verwachten
Met de huidige objectives heb ik sowieso het geboekt dat ik moet kiezen tussen Rivals of SQB want beide doen qua tijd gaat mij in ieder geval niet lukken.

Het is bijzonder veel tijd voor een untradeable TOTS kaart om in een TOTS SBC te doen.

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
EA is me vandaag gunstig gezind.

Base icon swap deal: Lehmann (GK)
Liga NOS tots: Vlachodimos (GK)

Bij de BPL ook al Alisson gepackt.

Hopelijk stilte voor de storm en dat ik dan aanstaande donderdag Reus/Haverts mag verwelkomen. :)

Goud 1

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Sorry voor de spam, maar uit de tots sbc van pl haal ik Mane en nu Eder Militao TOTS uit Liga NOS! :-). Nu eens puzzelen hoe hem in ga passen.

• Patrick_D_GTS
Dilemma dilemma
14swap kaarten. Kies ik nu voor de Icon met kans op prut, maar ja wel icon of kies ik voor 93 Suarez 🤔 die eigenlijk niet in mijn NL/BPL Hybrid past.

Ps FB Walker heb ik al 🥳

Patrick_D_GTS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:41:
Dilemma dilemma
14swap kaarten. Kies ik nu voor de Icon met kans op prut, maar ja wel icon of kies ik voor 93 Suarez 🤔 die eigenlijk niet in mijn NL/BPL Hybrid past.

Ps FB Walker heb ik al 🥳
Een leuke variant van telles op de linksback plaats en Alisson als keeper, dan ben je al heel ver.

• Patrick_D_GTS
Bean77 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:53:
[...]

Een leuke variant van telles op de linksback plaats en Alisson als keeper, dan ben je al heel ver.
92 Tagliafico als LB nu. Speelt fenomenaal, vind ik 😊

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:12
Ok, iemand die het geheime recept wilt vertellen? Ik speel nu al 5 potjes Division Rivals en elke tegenstander heeft minstens 15+ tackles. Ik verlies gewoon wedstrijden omdat de tegenstander als een wacko blijft tackelen.

Laat maar: AI defending. 😩

[ Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 27-05-2019 21:29 ]

chengbondkwok schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:20:
Ok, iemand die het geheime recept wilt vertellen? Ik speel nu al 5 potjes Division Rivals en elke tegenstander heeft minstens 15+ tackles. Ik verlies gewoon wedstrijden omdat de tegenstander als een wacko blijft tackelen.
Ah ja, dat had ik net ook inderdaad met een tegenstander. Haalt 2x rood en leaved.

• Vestendrie
Lekker 100k aan winst gehaald vandaag met de verkoop van 50x mendy 79.

Nu dit geld investeren in mandzukic en illaramendi.

• ThaJeroen
Vestendrie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:05:
Lekker 100k aan winst gehaald vandaag met de verkoop van 50x mendy 79.

Nu dit geld investeren in mandzukic en illaramendi.
Waar baseer je het op om in die spelers te investeren?

• Sossage23
ThaJeroen schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:06:
[...]

Waar baseer je het op om in die spelers te investeren?
Enige reden die ik kan bedenken is dat ze beide 84 zijn en de TOTS van hun leagues er binnenkort aankomt.
Waarom dan juist deze 2 spelers is mij inderdaad ook een raadsel, zijn namelijk nog een hele hoop andere 84's die je ook zou kunnen doen.
Sossage23 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:15:
[...]

Enige reden die ik kan bedenken is dat ze beide 84 zijn en de TOTS van hun leagues er binnenkort aankomt.
Waarom dan juist deze 2 spelers is mij inderdaad ook een raadsel, zijn namelijk nog een hele hoop andere 84's die je ook zou kunnen doen.
Het zijn twee spelers die erg makkelijk te linken zijn in SBC's en vrijwel altijd terug komen.
Waarschijnlijk zijn het ook de goedkoopste 84 rated voor beide leagues.

• ThaJeroen
Bossie schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:51:
[...]

Het zijn twee spelers die erg makkelijk te linken zijn in SBC's en vrijwel altijd terug komen.
Waarschijnlijk zijn het ook de goedkoopste 84 rated voor beide leagues.
's Ochtends inkopen en 's avonds voor een hogere prijs verkopen tactiek?
Heb ik ooit van gehoord, maar vraag me af of dit nog steeds werkt. :?

Die spelers zijn idd wel goede spelers voor die tactiek.
ThaJeroen schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:53:
[...]

zie @Sossage23 zijn post

• sensately
ThaJeroen schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:53:
[...]

Het is meer de gedachte dat vanavond of morgen avond de bundesliga TOTS sbc uit komt.
Ik verwacht dat het een 84 of 85 rated team wordt dus mijn transferlijst staat ookal vol met 84 en 85 spelers.
Focus je op buitenspelers en backs die goed te linken zijn en investeer niet in keepers :)
sensately schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:01:
[...]

Het is meer de gedachte dat vanavond of morgen avond de bundesliga TOTS sbc uit komt.
Ik verwacht dat het een 84 of 85 rated team wordt dus mijn transferlijst staat ookal vol met 84 en 85 spelers.
Focus je op buitenspelers en backs die goed te linken zijn en investeer niet in keepers :)
met een rating van 70 snap ik nooit zo goed waarom iedereen zich daar op focused, en dat mensen het dan ook kopen. Meestal kun je zelfs 3 keepers in het team plaatsen en kom je nog goed uit. Verder de standaard lijntjes zoeken

Nu is bijvoorbeeld heel hot denk ik Onana-de Ligt, evt aangevuld met Ziyech. Maar genoeg andere opties zoals de FC Bayern, Juve, OM en Manchester United linkjes. Ik heb bv vorige week tijdens lightning rounds, Pjanic, Bonnuci, Perrin en Manduzukic gehaald (alle Juve), waar je eventueel ook nog Douglas Costa en Alex Sandro aan kan toevoegen. 16k de man, nu 25k al

• sensately
bvbal79 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:20:
[...]

met een rating van 70 snap ik nooit zo goed waarom iedereen zich daar op focused, en dat mensen het dan ook kopen. Meestal kun je zelfs 3 keepers in het team plaatsen en kom je nog goed uit. Verder de standaard lijntjes zoeken

Nu is bijvoorbeeld heel hot denk ik Onana-de Ligt, evt aangevuld met Ziyech. Maar genoeg andere opties zoals de FC Bayern, Juve, OM en Manchester United linkjes. Ik heb bv vorige week tijdens lightning rounds, Pjanic, Bonnuci, Perrin en Manduzukic gehaald (alle Juve), waar je eventueel ook nog Douglas Costa en Alex Sandro aan kan toevoegen. 16k de man, nu 25k al
Ja dat is zeker zo. Alleen de gemiddelde FIFA speler is heel lui en koopt spelers bij de juiste posities. Hier is minder keuze dus stijgen deze spelers makkelijker.
Ja ik heb ze ook tijdens lightning round gekocht. Alle 85 rated spelers zijn nu al zo hoog dat het niet waard is om ze nu nog te kopen.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

sensately schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:31:
[...]

Ja dat is zeker zo. Alleen de gemiddelde FIFA speler is heel lui en koopt spelers bij de juiste posities. Hier is minder keuze dus stijgen deze spelers makkelijker.
Ja ik heb ze ook tijdens lightning round gekocht. Alle 85 rated spelers zijn nu al zo hoog dat het niet waard is om ze nu nog te kopen.
Valt mee, als je kijkt wat bv Mandzukic deed tijdens BPL tots... ik denk als je nu koopt en ze tijdens de sbc list je nog altijd 1.5k profit kan maken per kaart.
Maar dat is nog altijd peanuts als je bedenkt dat je op Hazard (PC) nu 1.4 mlj profit kan maken....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

simons schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:39:
[...]

Valt mee, als je kijkt wat bv Mandzukic deed tijdens BPL tots... ik denk als je nu koopt en ze tijdens de sbc list je nog altijd 1.5k profit kan maken per kaart.
Maar dat is nog altijd peanuts als je bedenkt dat je op Hazard (PC) nu 1.4 mlj profit kan maken....
ik dacht om mijn 13M in TOTS Reus te stoppen...is dat wat :)

• ThaJeroen
bvbal79 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:45:
[...]

ik dacht om mijn 13M in TOTS Reus te stoppen...is dat wat :)
Enorm goed kaartje als ik zijn stats zo bekijk. Gelukkig kun je met 13M wel wat meer spelers kopen dan alleen Reus TOTS ;)
Pagina: 1 ... 181 ... 200 Laatste