• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:07
Harribo schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:58:
[...]

Gullit goede gozer maar zou je de ligt niet beter upgraden?
Ik had FFS De Ligt maar verkocht voor 440K (gekocht op 300K). Coins gebruikt om Gullit te financieren (en pack luck) te testen. Verder krijgt De Ligt hoogstwaarschijnlijk een TOTS, dus hopen dat dat zijn FFS laat dalen.

En met de normale De Ligt kan ik voorlopig prima uit de voeten :)

Verwijderd

DeBers schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 09:21:
[...]

WTF. Hoeveel packs heb jij geopend?
Ik heb er 31 geopend en niet 1 walkout.. Jij packed 7 TOTS..
50 waaronder 8 ultimate packs, 6 100k packs en 18 50k packs
Van 2-2 naar 13-2 in de WL. Zal zo wel een balans gaan plaatsvinden.
Ondanks de cijfers wel de meest lastige WL sinds maanden. Het is echt knokken voor de overwinning, maar gelukkig laat EA mij regelmatig lachen met leuke goals.

TOTS Alisson gehaald ipv gold de Gea en TOTS Telles ipv HL Alex Sandro. Van beide nog niet echt het gevoel dat ze een meerwaarde zijn tov de vorige spelers.
Ondertussen blijft Dumfries nog steeds iedereen opvreten lol.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

TOTS Aguero, snap niet dat dit legaal is...elk schot in de 16 is raak! OP Kluivert zit op de bank ..... en lang ook als dit zo door gaat.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:23:
[...]

50 waaronder 8 ultimate packs, 6 100k packs en 18 50k packs
Gelukkig :)

• DeBers
Ik denk dat ik TOTS Alisson ga halen. Wat vinden jullie van de huidige prijs?
DeBers schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:40:
Ik vind hem te duur en niet beter dan DDG

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:51
Na maanden gestopt te zijn weer begonnen vanwege tots met name. En meteen de weekend league maar ingestapt maar dat is wel pittig. en de gameplay is toch anders dan maanden geleden.
Nu 6 wins uit 11 wedstrijden waarbij ik er bij 2 echt weer ouderwets de controler door de woonkamer kon heen gooien :P dus dat is iet veranderd haha.

Gisteren uit mijn packs wel 2x tots gekregen was het beide keren ederson dus wel mooie coins voor terug gekregen.

Speel nu met het volgende elftal
https://www.futbin.com//19/squad/7061069

Moet zeggen dat alison mij zeer bevalt en fernandinho ook wel mahrez valt mij een beetje tegen misschien dat iemand nog een goede suggestie heeft heb nog 800k op de bank staan maar zit een beetje met de chemistry op die positie.

[ Voor 3% gewijzigd door FidoDido op 18-05-2019 16:05 ]

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 16:17
DeBers schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:40:
Zelf heb ik hem vandaag gekocht op PC voor 330K, meeste gingen toen voor 350K. Zelf vind ik het een gunstige prijs voor een keeper van icon niveau en komt op full chem bij mijn verdedigingsduo FS De Ligt en TIF Van Dijk (een van de weinige goede player picks die ik gehad heb uit WL). Zo ziet voorlopig mijn nieuwe team eruit met de nodige upgrades voor mijn verdediging:

https://www.futbin.com/19/squad/7738816

Pas een paar wedstrijden met het nieuwe team gespeeld, maar bevalt prima tot dusver. Verdedigend erg solide, in de aanval stichten Messi en Bergkamp altijd gevaar vanaf de flanken en Crespo is nog steeds een killer voor het doel. Ik zit nog te kijken naar eventuele upgrades, maar wacht nog even tot de player picks van volgende donderdag, misschien dat daar nog een leuke TOTS komt uitlopen. Bijv. TOTS Bernardo Silva voor Messi, het zijn vergelijkbare spelers, maar Bernardo Silva is toch net wat completer qua fysiek en verdedigende kwaliteiten.

Wat packluck betreft had ik weinig te klagen dit weekend. Had niet eens zo veel packs klaarstaan, toch 4 TOTS spelers gepacked (wel helaas 3 uit de Saudi League en 2 daarvan untradable, leuk SBC voer en Tawamba is een aardige supersub voor in de spits).

De beste speler die ik heb gepacked is TOTS Wijnaldum. Goede allround box-to-box middenvelder. Beetje jammer alleen is dat hij niet echt binnen mijn 4-2-3-1 systeem past. Als CAM in het midden past hij wel goed, maar daar staat untradable Ballack al. Hij zou ook ipv De Rossi op CDM kunnen spelen met Shadow, maar ook De Rossi is untradable en denk niet dat Wijnaldum echt beter is dan De Rossi op die positie. Op de buitenste CAM positie ipv Messi komt hij aanvallend toch wat tekort qua snelheid, dribbel en afronding. Voorlopig mag hij als supersub invallen, kijken of hij indruk maakt op CAM of CDM, anders maar verkopen en wachten op een leuke SBC.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Iemand FB Firmino al gebruikt?

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:09
Fernandinho tots of wijnaldum ipv goude kante?

• FidoDido
Beavbusi schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:46:
Fernandinho tots of wijnaldum ipv goude kante?
Heb fernandinho en ik vind hem echt goed zat ook te twijfelen tussen die twee maar als je een echte cdm zoekt is fernandinho je man. Nu 12 potjes weekend league mee gespeeld en zit overal tussen en is vrij snel met een shadow kaart erop
Wijnaldum geen ervaring mee

[ Voor 13% gewijzigd door FidoDido op 18-05-2019 20:24 ]

chengbondkwok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:50:
Net de 88 rated SBC gedaan voor Gullit en komt TOTS Wijnaldum eruit rollen :)

Ik heb nog ~1 miljoen coins nodig om Gullit af te maken (85, 85, 86, 87, 88). Heb nog maar 176K op de bank staan, en de verkoop van Wijnaldum zal ~460K netto opleveren.

Ik denk dat het wijsheid is om Wijnaldum te verkopen en de rest af te maken right? Speel met een volledig NL team: https://www.futbin.com/19/squad/7730743
Goed om te zien dat er meer mensen met een NL-squad spelen! Ik zou wel RvP en Depay omdraaien. Ze hebben allebei maar 3* WF.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:13
2 vraagjes voor de kenners: Hazard (91 gold) of de nieuwe TOTS Fraser? (ik gebruik zelden skill moves dus de 3* SM voor Fraser kan ik mee leven)

Mensen ervaring met 89 van Basten? Een van de weinige icons die ik zou kunnen kopen die me nog goed lijkt, zou mn 1e icon worden.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Weet iemand of je een flashback kaart ook via een transfer kunt kopen?

PSN: Patrick_D

Patrick_D_GTS schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:15:
Nee, zijn enkel verkrijgbaar via SBCs en daarna untradable.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 12:48
Patrick_D_GTS schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:15:
je moet effe loan firminho fixen voor de futswap!

• chengbondkwok
Fraaank schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:09:
[...]

Goed om te zien dat er meer mensen met een NL-squad spelen! Ik zou wel RvP en Depay omdraaien. Ze hebben allebei maar 3* WF.
Probleem is opgelost door Bergkamp op de plek van Depay te zetten, Frenkie op 10 en Gullit op de CM positie :+

• Patrick_D_GTS
Nou, lekker dan.

Daar gaat mijn kans op alle 14 omruilkaarten

• Patrick_D_GTS
harrybeuker schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:28:
[...]

je moet effe loan firminho fixen voor de futswap!
Die zie ik niet?

• Mitchell-CWD
Patrick_D_GTS schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 22:34:
Nou, lekker dan.

Daar gaat mijn kans op alle 14 omruilkaarten
Je kan die obj van firminho doen en met die leenkaart de swap player halen

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• chengbondkwok
Check je weekly objectives.

Je moet drie wedstrijden winnen met Squad Battles met 3 Liverpool en 3 Brazilianen in je team.
17-3, mijn doel goud 2 is binnen. Morgen de resterende 10 potjes maar spelen, meestal begint dan het verval als het doel binnen is :P
In ieder geval dus de TOTS picks, maar dat kunnen net zo goed onze arabische vrienden zijn :(

Bean77 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 23:31:
17-3, mijn doel goud 2 is binnen. Morgen de resterende 10 potjes maar spelen, meestal begint dan het verval als het doel binnen is :P
In ieder geval dus de TOTS picks, maar dat kunnen net zo goed onze arabische vrienden zijn :(
17-3 is wel erg netjes overigens.
Playerpicks zijn mooi meegenomen, maar zit vooral te wachten op de SBC.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb uiteindelijk na verkoop van mijn TOTS ibra, gesplashed op ICON Bergkamp, gewoon omdat het kan en mijn favoriete speler Alltime is

Elect a clown, expect a circus.

Zou EA een EoaE kaart voor Madonna uitbrengen?

Overigens: Word net in een potje continue aan de kant gezet door gold Auba en gold Aguero, en dat dan met spelers als Prime Rijkaard, Prime Seedorf, MOTM van Dijk en FS de Ligt. Blijft toch knap. Gelukkig wel gewonnen.

[ Voor 70% gewijzigd door Fraaank op 19-05-2019 10:36 ]

Fraaank schreef op zondag 19 mei 2019 @ 10:13:
Zou EA een EoaE kaart voor Madonna uitbrengen?
Ik moest deze googlen om te snappen ;)
Kompany heeft zijn vertrek bij City ook aangekondigd, dat zou een EoaE kaart normaalgesproken zijn maar hij heeft ook al een FB.

nog steeds geen Fabrepass!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verlies net van een matig elftal. Zou hij fan zijn van de BPL?

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2u6prtj.png
Fraaank schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:03:
Verlies net van een matig elftal. Zou hij fan zijn van de BPL?

[Afbeelding]
Verlies de hele dag al, had 9 potjes voor 3 wins om G3 te halen, moet nu de laatste twee winnen.

Word ook geen enkel potje weggespeeld, maar verlies voornamelijk door reboundgoals, bouncers en het zelf niet meer kunnen scoren als ik voor kom.

Het is ook constant hetzelfde, elke keer staan er 7-9 spelers in de zestien te wachten, en mijn spelers draaien als vrachtwagens en passes zijn onbetrouwbaar waarna de onvermijdelijke counter komt.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 18:12
chengbondkwok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:50:
Net de 88 rated SBC gedaan voor Gullit en komt TOTS Wijnaldum eruit rollen :)

Ik heb nog ~1 miljoen coins nodig om Gullit af te maken (85, 85, 86, 87, 88). Heb nog maar 176K op de bank staan, en de verkoop van Wijnaldum zal ~460K netto opleveren.

Ik denk dat het wijsheid is om Wijnaldum te verkopen en de rest af te maken right? Speel met een volledig NL team: https://www.futbin.com/19/squad/7730743
Met met welke CT en player instructions speel je als ik vragen mag?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:59
Bossie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:15:
[...]

Verlies de hele dag al, had 9 potjes voor 3 wins om G3 te halen, moet nu de laatste twee winnen.

Word ook geen enkel potje weggespeeld, maar verlies voornamelijk door reboundgoals, bouncers en het zelf niet meer kunnen scoren als ik voor kom.

Het is ook constant hetzelfde, elke keer staan er 7-9 spelers in de zestien te wachten, en mijn spelers draaien als vrachtwagens en passes zijn onbetrouwbaar waarna de onvermijdelijke counter komt.
Same here gisteravond en iedere counter is een goal :')

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik vind onderstand shirtje echt cool, hoe kom je daar in het spel zelf? Zie best wat teams hierin spelen.

Afbeeldingslocatie: https://img.s3wfg.com/web/img/images_uploaded/0/0/fifa_19_620x350.jpg

Elect a clown, expect a circus.

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:29
Dit weekend voor het eerst meegedaan aan de WL. Nooit eerder FUT gedaan in voorgaande jaren en FIFA 19 pas in februari gekocht.

Pfff ik heb daar werkelijk niets te zoeken. Wat een frustratie. Toegegeven mijn team is redelijk waardeloos, maar ELK schot van de tegenpartij is gewoon een goal.

Doe mij maar Rivals. Speel ik ook tegen betere teams qua spelers, maar is diegene die het bestuurd gelukkig een stuk minder.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:14
Bean77 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 23:31:
Goed nieuws dan, goud 2 geeft recht op ten minste 1 player pick uit de major league. Je krijgt dus altijd nog een PL speler.
Solotov schreef op zondag 19 mei 2019 @ 16:32:
[...]

Goed nieuws dan, goud 2 geeft recht op ten minste 1 player pick uit de major league. Je krijgt dus altijd nog een PL speler.
Daarom was goud 2 ook mijn doel. Uiteindelijk gold 1 gehaald met 20-8, dus geeft wel aan hoe de laatste 8 potjes verliepen. Niveau was flink hoger en je merkt ook dat tegenstanders anti voetbal gaan spelen.
2x verloren tegen een tegenstander die echt beter was. 1x verloren tegen een tactiek dat veel beter was dan dat ik kon counteren. De overige losses had ik kunnen winnen. 1 overwinning had ik gestolen die ik had moeten verliezen.

• FidoDido
Na maanden niet gespeeld te hebben wel mijn beste WL gespeeld :) gold 2 geëindigd. Moet zeggen heb 0,0 lag gehad dat was daarvoor toch wel anders dus in die zin lekkere gameplay gehad.
Helaas is het nog wel instabiel gisteren vloog alles erin vandaag denk ik evenveel de paal geraakt als doelpunten gescoord.

Kreeg wel 1 absurde goal tegen mijn keeper rent uit het niets het doel uit richting de zijlijn kopt de bal naar de middenlijn zo in de voeten van de tegenstander en schiet hem van 40 meter in leeg doel bestuur de keeper helemaal niet dat koste me dus wel de wedstrijd :( had toen al mijn ranking gehaald maar is toch belachelijk dat het spel dit uit het niets doet...

• chengbondkwok
gaizka schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:32:
[...]

Met met welke CT en player instructions speel je als ik vragen mag?
Press after possession loss
5 balkjes
4 balkjes

Balanced
5 balkjes
4 balkjes
3 bij corner
2 bij vrije trappen

Beide spitsen op Stay Forward, Get in behind, Get forward
Nummer 10 op Stay Forward
Beide CM's op cover center
CDM op Cut passing lanes, stay back en cover center
Backs op Stay Back en conservative interceptions

Zit in Divisie 3 met Division Rivals en de aantal keren dat ik WL speelde was het gold 3 of gold 2. Redelijke speler dus, maar niet top.
Resterende 2 potjes nog maar ff gespeeld en allebei gewonnen. Wel zuur, alweer geen elite 3 en de zoveelste keer 22 wins :(

Moest nog 2 wins voor Goud 2 en 7 partijen over. Hakken over de sloot net de laatste wedstrijd gewonnen. Was er echt weer helemaal klaar mee. Controller heeft een paar lichte tikjes ook gekregen. Laatste wedstrijd kom ik gewoon 0-2 en 1-3 achter. Uiteindelijk toch nog 4-3 gewonnen gelukkig. Goud 2 binnen. Benieuwd naar de Player Picks voor aankomende donderdag.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12 18:12
chengbondkwok schreef op zondag 19 mei 2019 @ 19:22:
[...]

Press after possession loss
5 balkjes
4 balkjes

Balanced
5 balkjes
4 balkjes
3 bij corner
2 bij vrije trappen

Beide spitsen op Stay Forward, Get in behind, Get forward
Nummer 10 op Stay Forward
Beide CM's op cover center
CDM op Cut passing lanes, stay back en cover center
Backs op Stay Back en conservative interceptions

Zit in Divisie 3 met Division Rivals en de aantal keren dat ik WL speelde was het gold 3 of gold 2. Redelijke speler dus, maar niet top.
Bedankt man, ik ga het eens testen!
Iemand nog tips voor de Digne Objective?

• Mitchell-CWD
Bossie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 22:43:
Beginnen met een normale opstelling en zorgen dat je een goede verdedigende middenvelder hebt die tijdelijk als back kan spelen (bv kante) en dan zorgen dat je een allround back hebt (in mijn geval valencia EoaE) en dan zet ik ingame valencia op CAM oid en kante back, zodra je 1 assist met hem hebt zet je alles weer 'normaal' en dan een kwestie van de wedstrijd winnen.

Mitchell-CWD schreef op zondag 19 mei 2019 @ 22:55:
[...]

Beginnen met een normale opstelling en zorgen dat je een goede verdedigende middenvelder hebt die tijdelijk als back kan spelen (bv kante) en dan zorgen dat je een allround back hebt (in mijn geval valencia EoaE) en dan zet ik ingame valencia op CAM oid en kante back, zodra je 1 assist met hem hebt zet je alles weer 'normaal' en dan een kwestie van de wedstrijd winnen.
Zat zelf te denken om Alonso CAM te zetten of simpelweg Alonso/Walker op LM/RM in 352 met Ibra om crosses binnen te harken.

Bossie schreef op zondag 19 mei 2019 @ 22:43:
Laat de desbetreffende verdediger uit de pl ook de corners nemen. Als die er dan ingekopt worden, door ibra bijv, heb je ook een assist

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Helaas dit weekend niet verder kunnen komen dan zilver 1 door tijdsgebrek. Maar ik las over de player picks dat die nu TOTS zijn het volgende in de tweet van EA:

"For Player Picks in Gold 2 and above, there will be a guarantee rule that will ensure users get at least one selection in the player pick from the Major leagues.

Silver 2 and 3 player picks will now be a TOTS Player Pick with a max OVR cap of 87."

Maar ik lees niks over de silver 1 player picks, hebben deze ook een max OVR cap?
ThaJeroen schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:27:
Helaas dit weekend niet verder kunnen komen dan zilver 1 door tijdsgebrek. Maar ik las over de player picks dat die nu TOTS zijn het volgende in de tweet van EA:

"For Player Picks in Gold 2 and above, there will be a guarantee rule that will ensure users get at least one selection in the player pick from the Major leagues.

Silver 2 and 3 player picks will now be a TOTS Player Pick with a max OVR cap of 87."

Maar ik lees niks over de silver 1 player picks, hebben deze ook een max OVR cap?
Geen cap, geen garantied pick from major league.
Ik reken zelf maximaal op een Saudi 85/86 ofzo met mijn S1 :)

• ThaJeroen
Bossie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:29:
[...]

Geen cap, geen garantied pick from major league.
Ik reken zelf maximaal op een Saudi 85/86 ofzo met mijn S1 :)
Ah oke, thanks voor je reactie.
Had ondertussen dit nog gevonden:
SILVER 1 | You receive one item with three cards. The cards are based on the TOTS from the Premier League and from a minor league. You have to pick one of those cards.
https://www.fifauteam.com...t-champions-player-picks/
Inderdaad niet te hoog inschatten, maar je weet maar nooit.
ThaJeroen schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:42:
[...]

Ah oke, thanks voor je reactie.
Had ondertussen dit nog gevonden:

[...]

https://www.fifauteam.com...t-champions-player-picks/
Inderdaad niet te hoog inschatten, maar je weet maar nooit.
Had afgelopen week max 82 met twee 2 picks waarbij 4 opties 75/76 waren, het kan alleen maar positief zijn deze week :D

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Eerste keer weekend league dat ik meer dan 5 wedstrijden gespeeld heb.
11 van de 18 gewonnen. Niet geheel ontevreden. Maar hoe krijgen jullie het in godsnaam voor elkaar om 30 wedstrijden te spelen in één weekend? Vond dit al een flink karwei zeg.
Na lang wikken en wegen prime moments Eusebio maar in de verkoop gegooid. Eigenlijk ben ik wel toe om met wat andere spelers te gaan spelen. Nog 1 tel gedacht om toty ronaldo te verkopen, maar dat doe ik niet. Die gast is teveel een cheat om te verkopen.
Verkoop van Eusebio levert mij 5mln op. Daar wil ik TOTS Son voor terughalen en mijn untradable ucl live VVD upgraden naar de TOTS versie.
https://www.futbin.com/19/squad/7784809 (Gullit en Vieira als cdms ingame).
Dan hou ik ca 2mln over, afwachten wat TOTS de Ligt doet icm TOTS Tagliafico (en tots Alisson als keeper).

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 20-05-2019 10:12 ]

• ThaJeroen
Bossie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:40:
[...]

Had afgelopen week max 82 met twee 2 picks waarbij 4 opties 75/76 waren, het kan alleen maar positief zijn deze week :D
Haha idd! Daar maar vanuitgaande :)
Paffelton schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:43:
11 van de 18 gewonnen. Niet geheel ontevreden. Maar hoe krijgen jullie het in godsnaam voor elkaar om 30 wedstrijden te spelen in één weekend? Vond dit al een flink karwei zeg.
Vrijdag 10 potten, zaterdag 10, zondag 10 probeer ik te handhaven. Lukt helaas in de praktijk niet altijd, zoals afgelopen weekend.
Paffelton schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:43:
Is wel te doen als je verder geen leven hebt. Meestal heb ik dat ook niet. Speel dan op vrijdagavond wat potjes, zaterdagochtend wat potjes en een deel op zondag. Merk wel dat de zondag voor mij de minste dag is om te spelen. Ook omdat ik dan wat hoger in de rankings kom (richting goud) en de tegenstanders worden irritanter.

Merk de laatste weken wel dat ik er steeds minder zin in heb om die wedstrijden te spelen. Game loopt op z'n einde. Vond het vroeger op PC ook beter met maar 25 wedstrijden.
Fraaank schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:18:
[...]
Merk de laatste weken wel dat ik er steeds minder zin in heb om die wedstrijden te spelen. Game loopt op z'n einde. Vond het vroeger op PC ook beter met maar 25 wedstrijden.
Ik blijf hopen op een Rivals based format in Fifa 20, beide naast elkaar heeft weinig zin.
Ben bang dat er echter weinig gaat veranderen.

• cubert20
  • Laatst online: 20-12 21:56
Bossie schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Ik blijf hopen op een Rivals based format in Fifa 20, beide naast elkaar heeft weinig zin.
Ben bang dat er echter weinig gaat veranderen.
Het is indd een beetje dubbel dat WL.
Aan de ene kant is het leuk, want het is echt supercompetitief, Rivals is toch wat meer ach een potje verliezen is niet per se heel erg.
Aan de andere kant is het flink doorhalen, vooral als je niet zo veel tijd hebt.

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-12 20:58
Voor mij geen Fifa 19 meer! Ik begon weekend league met 5 om 0. Toen ging ik even een hapje eten en toe ging er opeens geen bal meer in. Alles kwam op de paal en de lat of de keeper pakte de bal op miraculeuze wijze.

Dit was voor mij de laatste keer weekend league. Ik heb heel mijn team gediscard en vervolgens mijn club verwijderd. Het voelde nog best goed om die POTM van Dijk te discarden. Zelfde geldt voor de rest van het team.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:52
Poe, die hero kaart van Mahrez is ongelofelijk fijn, goede balcontrole, fijne dribbel, goed schot. Ik gebruik hem in een 4-1-2-1-2 als middle cam en in 4-2-3-1 als linker cam.

Voor mensen die net zoals ik niet een bijster hoog budget hebben, probeer hem eens uit, hij zal je niet gaan tegenvallen. :)

Team zoals het nu staat: https://www.futbin.com//19/squad/7788460

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

MustacheNick schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:59:
Voor mij geen Fifa 19 meer! Ik begon weekend league met 5 om 0. Toen ging ik even een hapje eten en toe ging er opeens geen bal meer in. Alles kwam op de paal en de lat of de keeper pakte de bal op miraculeuze wijze.

Dit was voor mij de laatste keer weekend league. Ik heb heel mijn team gediscard en vervolgens mijn club verwijderd. Het voelde nog best goed om die POTM van Dijk te discarden. Zelfde geldt voor de rest van het team.
Kijken hoe lang het duurt voordat je denkt: Ik had het spel ook even kunnen afsluiten en twee weken gewacht ghe ghe.

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-12 20:58
Fraaank schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:40:
[...]

Kijken hoe lang het duurt voordat je denkt: Ik had het spel ook even kunnen afsluiten en twee weken gewacht ghe ghe.
Ik maal er niet om dat ik die spelers kwijt ben. Ik heb een nieuwe club gemaakt met een simpel bundesliga team waar ik me prima mee kan vermaken.

Dit was mijn team

Dit is mijn team (Op mijn nieuwe club.)

[ Voor 9% gewijzigd door MustacheNick op 20-05-2019 13:49 ]

MustacheNick schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:47:
[...]

Ik maal er niet om dat ik die spelers kwijt ben. Ik heb een nieuwe club gemaakt met een simpel bundesliga team waar ik me prima mee kan vermaken.

Dit was mijn team

Dit is mijn team (Op mijn nieuwe club.)
Niet lullig bedoelt, maar jouw oude team is ook niet echt een meta team om veel te winnen in de WL als ik eerlijk ben. Buiten het feit dat de meeste van ons ook lang niet alles winnen en vaak tot frustratie toe een aantal partijen achter elkaar verliezen.
Partypooper schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:15:
Poe, die hero kaart van Mahrez is ongelofelijk fijn, goede balcontrole, fijne dribbel, goed schot. Ik gebruik hem in een 4-1-2-1-2 als middle cam en in 4-2-3-1 als linker cam.

Voor mensen die net zoals ik niet een bijster hoog budget hebben, probeer hem eens uit, hij zal je niet gaan tegenvallen. :)

Team zoals het nu staat: https://www.futbin.com//19/squad/7788460
Is toch simpelweg dezelfde kaart als zijn OTW icm een position change, deze was voornamelijk erg populair voordat timed finesse shots waren gepatched.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik snap niet hoe squad exchange werkte. Ik wilde Walker wel via de squad exchange maar ik heb daar dus ruil slots voor nodig. Ik vind alleen nergens wat voor challenges ik hiervoor moet doen. Moet ik de daily en weekly challenges doen of de squad challenges, zoals de let's keep going onder basic?

Mijn huidige squad:

https://www.futbin.com/19/squad/7760481

Ik heb nog 150k aan coins +Rakitic die ik nog ga verkopen. Was van plan Van Dijk te gaan halen en hopelijk Walker en Rice via de challenges.

Heb tot nu toe uit Rivals en squad packs De Bruyne, Alisson 87 en Rakitic gepacked. En dit weekend voor €40 aan packs uitgegeven en Umtiti gekregen en verkocht. Tot nu toe tevreden hoewel mijn gratis packs het dus wel beter doen.
Brogala schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:04:
Ik snap niet hoe squad exchange werkte. Ik wilde Walker wel via de squad exchange maar ik heb daar dus ruil slots voor nodig. Ik vind alleen nergens wat voor challenges ik hiervoor moet doen. Moet ik de daily en weekly challenges doen of de squad challenges, zoals de let's keep going onder basic?
Squad Exchange zegt mij niet heel veel. Bedoel je soms die Swap-kaartjes?

• Brogala
  • Niet online
Fraaank schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:16:
[...]

Squad Exchange zegt mij niet heel veel. Bedoel je soms die Swap-kaartjes?
Ja die. Ik heb 2x 6 fut swap items nodig voor FUT birthday walker.
Brogala schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:24:
[...]

Ah, dan ben je nu al te laat. Er zijn al 2 of 3 SBCs geweest waarin je die kaartjes had kunnen halen (zijn er 14 in totaal die te halen zijn in een maand) en al een handvol Weekly Objectives (kijk bijvoorbeeld maar bij Weekly Objectives, daar kun je er nog een aantal halen). Weet niet hoeveel van die kaarten je nodig hebt voor Walker?

Hou meestal de tel ook niet bij met die kaartjes, dus weet ook niet hoeveel er nog over zijn voor je.

• ThaJeroen
Fraaank schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:26:
[...]Weet niet hoeveel van die kaarten je nodig hebt voor Walker?

Hou meestal de tel ook niet bij met die kaartjes, dus weet ook niet hoeveel er nog over zijn voor je.
Voor Walker zijn 12 omruildeal spelers nodig.

As we speak zitten we op de 13 van de 14.
Handige link voor het volgen van actuele, verlopen en nieuwe omruildeal speler challenges is: https://www.futbin.com/swap-deals-tracker ;)
Brogala schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:24:
[...]

Als je niet weet wat ze zijn en je hebt er nog nul, dan zou ik de eerst even de materie nalezen:
https://www.ea.com/nl-nl/...-ultimate-team-swap-deals

cyclus begint 1ste van de maand en eindigt laatste dag van de maand.

• Brogala
  • Niet online
bvbal79 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:06:
[...]

Als je niet weet wat ze zijn en je hebt er nog nul, dan zou ik de eerst even de materie nalezen:
https://www.ea.com/nl-nl/...-ultimate-team-swap-deals

cyclus begint 1ste van de maand en eindigt laatste dag van de maand.
Die heb ik gelezen, maar er staat daar volgens mij niet waar je nou de omruildeals kan krijgen toch? Ik zie alleen wat je kan krijgen voor de fut omruil deals.

Niet goed gelezen. Het staat er inderdaad wel onderaan.
Fraaank schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:26:
[...]

Ah, dan ben je nu al te laat. Er zijn al 2 of 3 SBCs geweest waarin je die kaartjes had kunnen halen (zijn er 14 in totaal die te halen zijn in een maand) en al een handvol Weekly Objectives (kijk bijvoorbeeld maar bij Weekly Objectives, daar kun je er nog een aantal halen). Weet niet hoeveel van die kaarten je nodig hebt voor Walker?

Ah, jammer, was ik al bang voor. Maar bv. bij de Weekly Objectives, bij rewards hoor je te zien te krijgen dat je een exchange slot krijgt dus?

Overigens nog aanraders qua spelers die ik zou kunnen kopen? Ik wilde dus sowieso Van Dijk halen, maar zou ik dan proberen een volledig Liverpool verdediging te krijgen? Want ondanks dat ik al 100 chemistry heb maakt het dus wel uit of spelers een groene of bruine connectie hebben.

edit: Nog iets, spelen jullie voornamelijk of 'trainen' jullie ook in die train omgevingen? Ik merk dat ik wel beter word maar word in Rivals vaak nog wel erg hard verslagen. Heb wel het gevoel dat niet iedereen die mij dik verslaat echt goed is, sommige mensen spammen alleen een bepaalde skill move waardoor ze heel makkelijk langs m'n verdedigers lijken te komen de hele game. Maar andere lijken echt geweldige control te hebben over al hun spelers, ze zitten steeds tussen m'n passes en tijdens de aanval lopen spelers heel slim naar voren (ook al heeft die speler de bal nog niet).

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 20-05-2019 17:09 ]

• Paffelton
Brogala schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:05:
[...]

Die heb ik gelezen, maar er staat daar volgens mij niet waar je nou de omruildeals kan krijgen toch? Ik zie alleen wat je kan krijgen voor de fut omruil deals.

Niet goed gelezen. Het staat er inderdaad wel onderaan.

[...]

Ah, jammer, was ik al bang voor. Maar bv. bij de Weekly Objectives, bij rewards hoor je te zien te krijgen dat je een exchange slot krijgt dus?

Overigens nog aanraders qua spelers die ik zou kunnen kopen? Ik wilde dus sowieso Van Dijk halen, maar zou ik dan proberen een volledig Liverpool verdediging te krijgen? Want ondanks dat ik al 100 chemistry heb maakt het dus wel uit of spelers een groene of bruine connectie hebben.

edit: Nog iets, spelen jullie voornamelijk of 'trainen' jullie ook in die train omgevingen? Ik merk dat ik wel beter word maar word in Rivals vaak nog wel erg hard verslagen. Heb wel het gevoel dat niet iedereen die mij dik verslaat echt goed is, sommige mensen spammen alleen een bepaalde skill move waardoor ze heel makkelijk langs m'n verdedigers lijken te komen de hele game. Maar andere lijken echt geweldige control te hebben over al hun spelers, ze zitten steeds tussen m'n passes en tijdens de aanval lopen spelers heel slim naar voren (ook al heeft die speler de bal nog niet).
Oranje of groene connecties maken niet uit, zolang ieder speler maar op 10 chemistry staat. ( even simpel gezegd: mocht je ergens een rode lijn hebben, kan je die met een groene lijn compenseren)

Skill moves zullen nooit de doorslag geven in een wedstrijd. Tactiek en en de persoon achter de controller wel.

Als je passes steeds afgesneden worden, ben je blijkbaar te voorspelbare passes aan het geven. Grootste uitdaging voor bijna iedere speler is om niet in een bepaald ritme te blijven hangen, maar je spel flink af te wisselen.

Spelers naar voren sturen, daar is een knop voor, afhankelijk van het platform waar je op speelt (R1 geloof ik op PS4, vind het altijd moeilijk als ik geen controller in mijn hand heb =).

Ik zou zeggen, kijk eens op youtube naar wat filmpjes/masterclasses van goede spelers. Ben persoonlijk wel fan van Boras legend, die legt het voor mij altijd wel goed uit, maar zullen vast meerdere zijn waar mensen fan van zijn.
Rivals games gaan zeker 4 sneller als WL afgelopen weekend.
Digne objective is wel naar.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
EA slaat wel een beetje door met een 91 rated speler uit saudi Arabië ....

wijze woorden

• DeBers
Ik heb zojuist echt mijn slechtste weekend league ooit gehad. 11-19. Bijna niks ging makkelijk.
Enorm vaak 1-0 voor. Elke kans op voorsprong verneuken. Voor rust 1-1. En dan alsnog weggeven.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn team gewoon niet is wat ik wil. Met name op het middenveld vind ik het enorm moeilijk om duels te winnen en de bal te houden.

Ik heb 1mil gespaard voor TOTS, maar tot nu toe zie ik nog niet echt iets wat ik er mee kan.

Wat zouden jullie veranderen aan dit team:
https://www.futbin.com//19/squad/3551743

Echt alles mag. Middenveld op het schop en wellicht aanval om makkelijker te scoren.
Ik loop er voornamelijk tegenaan dat ik net niet tot een schot kom door een verdediger of drukte in de 16.
Bijzonder allemaal... Ik koop baby butra... Gaat fantastisch.
Ik koop mid butra, gaat voor geen meter.

Ik had toevallig motm chiesa 84 nog.
Dacht ff proberen. Schiet de een na de andere er in nu.

Ratings zeggen soms heel weinig zo blijkt maar weer.

Vanavond pl tots sbc? Die zal vast iets duurder zijn dan saudi tots sbc

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:14
Harribo schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:18:

Kan ook tussen je oren zitten. Voor de rest trap je een hoop open deuren in..
Ja, ratings zeggen niet altijd wat. En ja, de PL versie zal absoluut duurder zijn. Logisch toch?
Harribo schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:18:

Sowieso zijn de workrates al anders tussen baby en middle Butra, maar dat wist je vast al. Misschien speel je onbewust te veel naar Butra toe, nu je hem gekocht hebt.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Ik had dit weekend een redelijke WL. Ik ging op een gegeven moment 8-2. Ik had net een nieuwe tactiek genomen die mij verdedigend meer houvast bied (4231). Vanuit deze tactiek kan ik ook 4222 of 41212 spelen. Ik stopte de vrijdag uiteindelijk met 13-6. Helaas ging het de dag er na een stuk minder en ben ik 14-11 geëindigd. Ik had ook niet meer de energie en kracht om door te gaan voor Goud 2. De laatste potten kreeg ik het gewoon niet meer voor elkaar.

Ik had een pakketje bewaard van mijn rivals rewards (untradable) waar ik Hamdallah (91 - tots kaart, hele fijne super sub!) en Doherty (89 - tots kaart) uit haalde. Dat was wel even een mooi moment! Het lijkt er op dat mijn pack luck weer de goede kant op gaat.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Al een tijdje niet gepost, hier mijn huidige team: https://www.futbin.com/19/squad/7811201

Net 89 Socratés vervangen voor Bernardo Silva en Fernandinho voor Ballack. Maakte me wel even zorgen om Silva zijn 3* WF, maar merk er bijzonder weinig van.

4-2-3-1 ingame.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• cubert20
Je kan Lala RB zetten, heb je 10 chem en scheelt je een ton.
Eventueel crespo voor larsson?
xavento schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:45:
Al een tijdje niet gepost, hier mijn huidige team: https://www.futbin.com/19/squad/7811201

Net 89 Socratés vervangen voor Bernardo Silva en Fernandinho voor Ballack. Maakte me wel even zorgen om Silva zijn 3* WF, maar merk er bijzonder weinig van.

4-2-3-1 ingame.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
cubert20 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:01:
Je kan Lala RB zetten, heb je 10 chem en scheelt je een ton.
Eventueel crespo voor larsson?

[...]
Heb alexander arnold als untradable en bevalt me prima eerlijk gezegd.
Larsson heeft een ontzettend hoog rendement in me team waardoor deze ook niet vervangen hoeft te worden.

Eerste wijzigingen zullen nu Varane en Dembele zijn.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-12 15:40
Is er al iets gelekt over de tots van aankomende vrijdag? Ben geduldig aan het wachten op tots eredivisie...

En zou 1 mil genoeg zijn voor tots de jong en de ligt?

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
DeBers schreef op maandag 20 mei 2019 @ 23:19:
Ik heb zojuist echt mijn slechtste weekend league ooit gehad. 11-19. Bijna niks ging makkelijk.
Enorm vaak 1-0 voor. Elke kans op voorsprong verneuken. Voor rust 1-1. En dan alsnog weggeven.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn team gewoon niet is wat ik wil. Met name op het middenveld vind ik het enorm moeilijk om duels te winnen en de bal te houden.

Ik heb 1mil gespaard voor TOTS, maar tot nu toe zie ik nog niet echt iets wat ik er mee kan.

Wat zouden jullie veranderen aan dit team:
https://www.futbin.com//19/squad/3551743

Echt alles mag. Middenveld op het schop en wellicht aanval om makkelijker te scoren.
Ik loop er voornamelijk tegenaan dat ik net niet tot een schot kom door een verdediger of drukte in de 16.
komt ook wel omdat iedereen deze WL erg tryhard was voor die TOTS player picks. Verwacht niks anders de komende weken/maanden

Verwijderd

Wulfric92 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:47:
Is er al iets gelekt over de tots van aankomende vrijdag? Ben geduldig aan het wachten op tots eredivisie...

Als ik de volgorde van de codes moet geloven krijgen wij Vrijdag de Liga NOS

• ThaJeroen
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:49:
[...]

Als ik de volgorde van de codes moet geloven krijgen wij Vrijdag de Liga NOS
Als ik fifauteam mag geloven (welke tot nu toe alles goed voorspelt hebben) komen zij uit op dit:
From May 10 Friday to May 17 Friday CONFIRMED
🥇 Community TOTS
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Football League TOTS

From May 17 Friday to May 24 Friday CONFIRMED
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Premier League TOTS
🇸🇦 Saudi Professional League TOTS

From May 24 Friday to May 31 Friday TO BE CONFIRMED
🇪🇸 LaLiga TOTS
🇵🇹 Liga NOS TOTS

From May 31 Friday to June 7 Friday TO BE CONFIRMED
🇩🇪 Bundesliga TOTS
🇹🇷 Super Lig TOTS

From June 7 Friday to June 14 Friday TO BE CONFIRMED
🇫🇷 Ligue 1 TOTS
🇮🇹 Serie A TOTS
🇳🇱 Eredivisie TOTS

From June 14 Friday to June 21 Friday TO BE CONFIRMED
🌍 Rest of the World TOTS

From June 21 Friday to June 28 Friday TO BE CONFIRMED
💓 Ultimate TOTS

[ Voor 3% gewijzigd door ThaJeroen op 21-05-2019 10:09 ]

Verwijderd

ThaJeroen schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:09:
[...]

Als ik fifauteam mag geloven (welke tot nu toe alles goed voorspelt hebben) komen zij uit op dit:

[...]
Kan je vertellen dat dit niet klopt. Vrijdag krijgen wij de bundesliga en geen la liga. Dat was voorgaande jaren zo en de stemronde loopt voor Vrijdag af
ThaJeroen schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:09:
[...]

[...]
Donderdag dus nog packs openen en dan weer een maand wachten lijkt het :+

• Mitchell-CWD
Wulfric92 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:47:
Dat lijkt mij wel, voor 1 mil kan je ook Robertson + Fernandinho PL TOTS halen dus dan moet eredivisie ook lukken zou je denken...

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:52
Iemand hier toevallig nog tips? Ik ga aankomend weekend voor het eerst mee doen aan de WL. Als ik mijn team verkoop dan kom ik om en nabij de 750k.

Ik weet niet of ik met onderstaand team een kans maak? Ik bedoel, ik hoef niet alles te winnen, maar ik heb geen zin om telkens met 5-0 van de mat gespeeld te worden. :p

Team: https://www.easports.com/...fId=ejE6mbkXbuMv:FFA19XBO

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:09
Kan prima

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12 12:34
SBC gemiddeld 9k voor: SPL TOTS Guarantee

Exchange a squad to earn a Team of the Season player from the SPL TOTS Squad

Iemand hier ervaring mee? Lijkt me een prima ruil om dit voor ongeveer 9 k te doen

• cubert20
seadogg schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:11:
SBC gemiddeld 9k voor: SPL TOTS Guarantee

Exchange a squad to earn a Team of the Season player from the SPL TOTS Squad

Iemand hier ervaring mee? Lijkt me een prima ruil om dit voor ongeveer 9 k te doen
is op zich prima deal, ik had alleen kanno eruit.

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12 12:34
cubert20 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:15:
[...]

top! is trade-able toch?

• cubert20
seadogg schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:15:
[...]

top! is trade-able toch?
Volgens mij niet, even goed kijken bij de SBC

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:53
cubert20 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:18:
[...]

Volgens mij niet, even goed kijken bij de SBC
Klopt, deze SBC's zijn untradeable.

• Paffelton
cubert20 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:15:
[...]

Had ik ook, gaat weer een volgende SBC in
seadogg schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:15:
[...]

top! is trade-able toch?
Nope.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Dit is mijn huidige team:

https://www.futbin.com/19/squad/7815899

Ik wacht op de SBC van vanavond en mijn Gold 2 WL rewards donderdag! :D :D

Zal wel weer een teleurstelling zijn overigens.. maar goed.

[ Voor 21% gewijzigd door hmr op 21-05-2019 12:44 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• buurman3
hmr schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:42:
Dit is mijn huidige team:

https://www.futbin.com/19/squad/7815899

Ik wacht op de SBC van vanavond en mijn Gold 2 WL rewards donderdag! :D :D

Zal wel weer een teleurstelling zijn overigens.. maar goed.
klasse dat je maar met 1 echte CDM Gold 2 haalt!

/edit Die Ndombele kan ook aardig verdedigen met Anchor erop zie ik - nevermind :)

[ Voor 10% gewijzigd door buurman3 op 21-05-2019 13:51 ]

buurman3 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:48:
[...]

klasse dat je maar met 1 echte CDM Gold 2 haalt!

/edit Die Ndombele kan ook aardig verdedigen met Anchor erop zie ik - nevermind :)
Ik werd van het weekend weggetikt door iemand met een middenveld: IF Ben Yedder, Paarse Benzema en IF Suarez. Die speelde echt met dat middenveld. De andere 3 spelers waren ook nog aanvallers voorin.

• buurman3
Fraaank schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:46:
[...]

Ik werd van het weekend weggetikt door iemand met een middenveld: IF Ben Yedder, Paarse Benzema en IF Suarez. Die speelde echt met dat middenveld. De andere 3 spelers waren ook nog aanvallers voorin.
zo dan! respect dat ie dat kan. Ik heb echt een muur van 2 cdm's nodig van 3 meter breed en 2 meter hoog :)
buurman3 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:55:
[...]

zo dan! respect dat ie dat kan. Ik heb echt een muur van 2 cdm's nodig van 3 meter breed en 2 meter hoog :)
Sowieso bizar dat spelers als Jesus, Firmino, Erikse echt bizar goed zijn als CDM.

Laatst kwam ik zelfs Crespo tegen, geen ontsnappen aan.

Valandil schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:37:
EA slaat wel een beetje door met een 91 rated speler uit saudi Arabië ....
Hoezo? Zijn hoogste kaart is al 87 rated.....
BPL TOTS in beschikbaar. 86 rated squad, 70 chemistry + 1 TOTS speler

Open pack...NL vlag...CM...shit haha

[ Voor 35% gewijzigd door Fraaank op 21-05-2019 19:17 ]

Pagina: 1 ... 178 ... 200 Laatste