Zelf heb ik hem vandaag gekocht op PC voor 330K, meeste gingen toen voor 350K. Zelf vind ik het een gunstige prijs voor een keeper van icon niveau en komt op full chem bij mijn verdedigingsduo FS De Ligt en TIF Van Dijk (een van de weinige goede player picks die ik gehad heb uit WL). Zo ziet voorlopig mijn nieuwe team eruit met de nodige upgrades voor mijn verdediging:
https://www.futbin.com/19/squad/7738816
Pas een paar wedstrijden met het nieuwe team gespeeld, maar bevalt prima tot dusver. Verdedigend erg solide, in de aanval stichten Messi en Bergkamp altijd gevaar vanaf de flanken en Crespo is nog steeds een killer voor het doel. Ik zit nog te kijken naar eventuele upgrades, maar wacht nog even tot de player picks van volgende donderdag, misschien dat daar nog een leuke TOTS komt uitlopen. Bijv. TOTS Bernardo Silva voor Messi, het zijn vergelijkbare spelers, maar Bernardo Silva is toch net wat completer qua fysiek en verdedigende kwaliteiten.
Wat packluck betreft had ik weinig te klagen dit weekend. Had niet eens zo veel packs klaarstaan, toch 4 TOTS spelers gepacked (wel helaas 3 uit de Saudi League en 2 daarvan untradable, leuk SBC voer en Tawamba is een aardige supersub voor in de spits).
De beste speler die ik heb gepacked is TOTS Wijnaldum. Goede allround box-to-box middenvelder. Beetje jammer alleen is dat hij niet echt binnen mijn 4-2-3-1 systeem past. Als CAM in het midden past hij wel goed, maar daar staat untradable Ballack al. Hij zou ook ipv De Rossi op CDM kunnen spelen met Shadow, maar ook De Rossi is untradable en denk niet dat Wijnaldum echt beter is dan De Rossi op die positie. Op de buitenste CAM positie ipv Messi komt hij aanvallend toch wat tekort qua snelheid, dribbel en afronding. Voorlopig mag hij als supersub invallen, kijken of hij indruk maakt op CAM of CDM, anders maar verkopen en wachten op een leuke SBC.