Mag ik vragen waar je het over hebt?RouwersJ schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:19:
Maddison er uit. Wat kut
Elect a clown, expect a circus.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Elect a clown, expect a circus.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
@Harribo ook iets voor jou als fanboy?Slasher schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:39:
Heb nog een leuk shirt aangeschaft tijdens het spelen van FUT
[Afbeelding]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Had Ederson uit opgespaarde packs, dus hier ook nogmaals dezelfde kaart.Bean77 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:33:
Hier ook Alisson, ach had hem al als keeper. Hem verkocht en zo'n 190k winst (volledig met untradebles gedaan).
Krijgen we deze SBC tweemaal of eenmaal dit jaar?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geen idee, maar het begin van het einde is er. Donderdag weer een release met gratis tots spelers met de player picks. Over 2 weken volledige tots teamsBossie schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:14:
[...]
Had Ederson uit opgespaarde packs, dus hier ook nogmaals dezelfde kaart.
Krijgen we deze SBC tweemaal of eenmaal dit jaar?
Idd, voor de winst uit de SBC een gokje gewacht met een ultimate pack.Bean77 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:16:
[...]
Geen idee, maar het begin van het einde is er. Donderdag weer een release met gratis tots spelers met de player picks. Over 2 weken volledige tots teams
Kan deze week alleen vanavond ff spelen, maar door connectivity issues is Rivals ff niet te doen.
Laatste potje was de eerste helft prima, maar tweede helft erg veel rubberbanding, dus Digne gaat niet lukken.
edit: Laat op de avond alsnog gelukt, Alonso speelt erg goed op CDM/CM/CAM, het vervelende was uiteindelijk dat hij meer goals dan assists maakte
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 22-05-2019 09:07 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hahaha mag ik niet missen nee
Kan er gewoon mee lopen, mensen van mijn leeftijd die ik tegen kom, weten toch niet waar het over gaat
Is het ultimate pakket nog een goed idee tijdens de BPL TOTS?
Of beter gewoon Cancelo + James voor mogelijke SBCs.
[ Voor 22% gewijzigd door DeBers op 21-05-2019 23:18 ]
Heb toevallig ook Laporte gepacked. Ik heb er een paar wedstrijden mee gespeeld om de Digne objective binnen te slepen, de eerste indruk is goed. Eerst had ik het Nederlandse centrale duo FS De Ligt en untradable 91 Van Dijk, hij komt nu in de plaats van De Ligt en doet het naar mijn mening een stuk beter. Met een shadow erop is Laporte snel genoeg, hij zit overal tussen, in tegenstelling tot De Ligt die wel vaker steekjes liet vallen. Ook vind ik het fijn om een linksbenige centrale verdediger aan de linkerkant te hebben staan, minder kans op een foute pass in de opbouw dan.DeBers schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:53:
Ik heb Laporte gepacked. Is dat een bruikbare speler? Ik heb FB david luiz en 88 van dijk nu.
FB David Luiz is zo'n beetje de beste centrale verdediger in Fifa 19 als je het mij vraagt, heb altijd een hekel om tegen hem te spelen, dus hem zou ik er niet uithalen. Laporte heeft betere stats dan de 88 versie van Van Dijk, dus dan maar Virgil eruit en hopelijk is hij tradable dat je er nog wat coins voor terug krijgt.
Voor toekomstige TOTS SBC's hoop ik dat ze ook een duurdere variant maken waar meer TOTS spelers in moeten en/of hogere squad rating nodig hebben, maar waar je wel de mogelijkheid hebt om uit bijv. 3 TOTS spelers te kiezen, zoals in de player picks. Ik heb nog genoeg untradable TOTS spelers op dit moment, en heb liever de keuze dan dat ik met een TOTS speler wordt opgezadeld waar ik niks aan heb behalve als SBC voer.

Dit verander ik in-game naar
Ik ben voor Cancelo en James gegaan. Ik heb op dit moment 5 icons. Een nieuwe icon gaat denk ik niet zoveel meer toevoegen met het TOTS geweld wat er aan zit te komen. Deze spelers zijn 88 en 91 en ook nog is een keer TOTW dus daarmee kan je alle kanten op. Overigens speel ik met Cancelo in mijn tweede team en dat is helemaal geen verkeerde speler. Van een pakketje moet je altijd maar afwachten wat je krijgt. Vrijdag deed ik een pack opening met een maatje van mij. Ik 10 packs hij 18 (o.a. van de van Basten SBC). Hij packte een aantal IF spelers, maar geen TOTS. Ik had rivals reward packs en van de wekelijkse SBC en ik packte 2 TOTS spelers.DeBers schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:16:
Wat doen jullie met de futswaps?
Is het ultimate pakket nog een goed idee tijdens de BPL TOTS?
Of beter gewoon Cancelo + James voor mogelijke SBCs.
Gisteren heb ik ook Alisson TOTS gepackt. Ik ben er wel blij mee hoor. De Gea (NIF) verkocht en op die manier maakte ik nog winst op de SBC ook. Natuurlijk had ik liever Aguero gepackt net als hierboven, maar gelukkig pack ik niet nog een keer Doherty.
[ Voor 15% gewijzigd door Goelan op 22-05-2019 08:55 ]
Uiteindelijk prime moments Eusebio verkocht en dat geld geinvesteerd in een vervanger (TOTS Son) voor zijn plaats en verbeteringen achterin (trent Alexander-Arnold, VVD, Maldini). Uiteindelijk ook Alisson gepacked.
De afgelopen dagen in rivals veel 4231 gespeeld. De resultaten waren erg goed en ook
geklommen qua punten aantal. Ook aanzienlijk minder doelpunten tegen gekregen. Maar vind 4231 toch wel wat een ptb opstelling. Daarom start ik wel 4231 ingame om de tegenstander af te tasten. Daarna switch ik vaak naar 41212(2).
TOTY Ronaldo blijft natuurlijk een cheat. Ik mis TOTY Neymar, Carnibal Neymar is wat minder, maar altijd nog beter dan een team zonder Neymar. TOTS Son is nog wennen. Vond hem tegenvallen totdat die opeens een onmogelijke bal 40 a 50 meter van de goal (en ook nog aan de zijkant) keihard erin schoot. Moet hem nog beter leren kennen. Vieira en Gullit zijn super goede brekers op het middenveld qua cdm. Matthaus is een alles kunner, maar daardoor ook nergens echt een topper. Kan cam, cm, cdm zonder problemen wel een handige speler bij formatiewisselingen. Telles en Alexander Arnold zijn goede backs, alleen gevoelsmatig te duur wat ze leveren.VVD was wel merkbaar beter dan zijn ucl live versie. Maldini werkt ook goed samen met hem. Alisson, tsja, keepers zijn nagenoeg allemaal wel gelijk binnen een hele kleine marge. Ok lengte en het belangrijkste is dat hij de long throw trait heeft.
Hier speel ik ingame mee (start iets anders ivm chemistry). Groene vinkjes zijn untradables en bank uiteraard ook geheel untradable.
I like how you keep the mouse running...
Ik hoor toch veel positieve berichten over Ederson. Misschien hem toch maar eens een kans geven aangezien die toch untradable is?El Profesor schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:11:
Ederson uit de TOTS, vrij nutteloos aangezien ik Cech EOAE al heb.
Toen dacht ik, dan doe ik ook Digne objective. Mooi 2 Fransen uit de pl.
Kan ook mooi icm Ederson, zit nu in de test ipv de Gea nif.
Probleem waar ik alleen tegen aan loop in mijn serie a team , is dat de chem in mijn middenveld minder wordt waardoor de chem kaarten ook een stuk minder impact hebben.
Dus ik heb er voor gekozen om er verder niets mee te doen.
Verstandig?
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 22-05-2019 09:32 ]
Ederson is merkbaar beter, vooral 1:1 en zijn trappen zijn bizar goed.Bean77 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:16:
[...]
Ik hoor toch veel positieve berichten over Ederson. Misschien hem toch maar eens een kans geven aangezien die toch untradable is?
Ik had Ederson in mijn gespaarde packs afgelopen vrijdag en hierdoor EoaE Czech gisteren in de BPL TOTS SBC gedaan (Uiteraard nogmaal Ederson gekregen
@Harribo
Ik heb geen futbin op het werk, maar Digne + Laporte zou ik simpelweg proberen in te passen.
Icm met evt een icon of een andere Franse CB/CDM/CM zou dat makkelijk moeten lukken en opties genoeg.
[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 22-05-2019 09:32 ]
TOTS Fernandinho nu nog verkopen (voor wat minder dan hij afgelopen weekend waard was) of wachten tot hij uit packs is denk je?Bean77 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:16:
[...]
Geen idee, maar het begin van het einde is er. Donderdag weer een release met gratis tots spelers met de player picks. Over 2 weken volledige tots teams
Goed te lezen! Ga hem een kans geven. Speel met 2 teams, dus gooi hem in mijn 2e team en kijken hoe hij het daar doet.Bean77 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:16:
[...]
Ik hoor toch veel positieve berichten over Ederson. Misschien hem toch maar eens een kans geven aangezien die toch untradable is?
I like how you keep the mouse running...
Jij móet gewoon met Ederson spelen Bossie... Geen keusBossie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:30:
[...]
Ederson is merkbaar beter, vooral 1:1 en zijn trappen zijn bizar goed.
Ik had Ederson in mijn gespaarde packs afgelopen vrijdag en hierdoor EoaE Czech gisteren in de BPL TOTS SBC gedaan (Uiteraard nogmaal Ederson gekregen).
@Harribo
Ik heb geen futbin op het werk, maar Digne + Laporte zou ik simpelweg proberen in te passen.
Icm met evt een icon of een andere Franse CB/CDM/CM zou dat makkelijk moeten lukken en opties genoeg.
Fijn dat hij bevalt, ben benieuwd. Was zeer tevreden over de gea nif, die heeft nauwelijks een wedstrijd in al die tijd gekeept, dat vraag ik me nog af van ederson...
Thanks dat zal dan echt een icon worden en dus duur
Zal ik gervinho moeten opofferen... Snif...
Ik ga het proberen
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 22-05-2019 09:39 ]
Harribo schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:28:
Ik had ook Laporte uit de pl sbc.
Toen dacht ik, dan doe ik ook Digne objective. Mooi 2 Fransen uit de pl.
Kan ook mooi icm Ederson, zit nu in de test ipv de Gea nif.
Probleem waar ik alleen tegen aan loop in mijn serie a team , is dat de chem in mijn middenveld minder wordt waardoor de chem kaarten ook een stuk minder impact hebben.
Dus ik heb er voor gekozen om er verder niets mee te doen.
Verstandig?
Kan toch gewoon heel eenvoudig?Harribo schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:36:
[...]
Thanks dat zal dan echt een icon worden en dus duur. Er zijn geen Franse toppers in de serie a behalve Matuidi maar die is eigenlijk nu te licht.
Zal ik gervinho moeten opofferen... Snif...
Ik ga het proberen
[ Voor 17% gewijzigd door Joster op 22-05-2019 09:49 ]
Thanks!Joster schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:40:
[...]
[...]
Kan toch gewoon heel eenvoudig?
[Afbeelding]
Ik ben daar (nog) niet zo bedreven in
@Bossie mooi coins kunnen pakken dan
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 22-05-2019 09:51 ]
https://www.futbin.com/19/squad/7846895
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ik ben alleen benieuwd want hij heeft de long throw trait niet. Dat is wel een must have voor mij als counterspeler.Bossie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:30:
[...]
Ederson is merkbaar beter, vooral 1:1 en zijn trappen zijn bizar goed.
Ik had Ederson in mijn gespaarde packs afgelopen vrijdag en hierdoor EoaE Czech gisteren in de BPL TOTS SBC gedaan (Uiteraard nogmaal Ederson gekregen).
Poeh lastig. Donderdag heb je natuurlijk de player picks. Ik denk dat dan meer tots spelers op de markt gaan komen omdat bijna iedereen zal proberen zijn tots player pick in te passen in zijn/haar team.Joster schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:31:
[...]
TOTS Fernandinho nu nog verkopen (voor wat minder dan hij afgelopen weekend waard was) of wachten tot hij uit packs is denk je?
Ik denk - garantie tot de voordeur - dat prijzen alleen maar verder zullen dalen nu we in de laatste fase van fifa zijn. Dus is Fernandinho een end-game speler voor jou? Zo ja houden, zo niet, verkopen en de coins pakken, dat zou ik doen.
Ik denk juist dat de prijzen, vooral voor PL spelers de komende weken alleen nog maar oplopen, tot ULTIMATE, dan droppen ze allemaal, maar dat is nog een goede maand weg. Was dat vorig jaar niet ook? Dat de prijzen in het begin eerst even op liepen? Eveneens garantie tot aan de voordeur voor deze voorspelling overigens =).Bean77 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:09:
[...]
Poeh lastig. Donderdag heb je natuurlijk de player picks. Ik denk dat dan meer tots spelers op de markt gaan komen omdat bijna iedereen zal proberen zijn tots player pick in te passen in zijn/haar team.
Ik denk - garantie tot de voordeur - dat prijzen alleen maar verder zullen dalen nu we in de laatste fase van fifa zijn. Dus is Fernandinho een end-game speler voor jou? Zo ja houden, zo niet, verkopen en de coins pakken, dat zou ik doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Paffelton op 22-05-2019 10:13 ]
Je kan beter oefenen op kicks, heb je ook niet het risico dat een speler opeens 10m achteruit rent om de uitworp te onderscheppen ...Bean77 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:09:
[...]
Ik ben alleen benieuwd want hij heeft de long throw trait niet. Dat is wel een must have voor mij als counterspeler.
@Paffelton
Vorig jaar had je nog FoF inclusief de "best off" waarbij vrijwel alles in packs zat.
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 22-05-2019 10:16 ]
Leuk team! Hoe bevalt Eriksen?xavento schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:55:
Hmm ook maar eens Ederson proberen, was er al benieuwd naar. Paar dingetjes gewijzigd:
https://www.futbin.com/19/squad/7846895
Ik wil hem in het volgende team gaan gebruiken, https://www.futbin.com/19/squad/7847413
Iemand nog tips?
Weet iemand de trend van de tots prijzen? Stijgen ze nog tot ultimate team of the season? Ik weet dat het koffiedik kijken is maar een indicatie zou fijn zijn.
Tot nu toe erg goed, echter heb ik pas 7 wedstrijden ermee gespeeld dus het is niet heel onderbouwd.roybr schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:19:
[...]
Leuk team! Hoe bevalt Eriksen?
Ik wil hem in het volgende team gaan gebruiken, https://www.futbin.com/19/squad/7847413
Iemand nog tips?
Weet iemand de trend van de tots prijzen? Stijgen ze nog tot ultimate team of the season? Ik weet dat het koffiedik kijken is maar een indicatie zou fijn zijn.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Zo komende weken even kijken wat we hier van gaan maken.
Dit zijn al mijn untradeables van 84+
Kan waarschijnlijk komende 2 weken toch geen WL spelen dus wachten we af wat er nog voor interessants uit komt.
Kan momenteel echt alle kanten op en dat is best wel verwarrend
O ja en budget is 4,5/5 miljoen
[ Voor 5% gewijzigd door cubert20 op 22-05-2019 11:05 ]
Haha ik speel ook liever met alles op 10 chem. Lastig verhaal, ik speel het liefst met 1 cdm en 1 cm op het middenveld. Larson heeft niet echt de stats voor een cm.sirkeith schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:23:
@roybr Ik ben een 10 chem-addict: Als ik jou was zou ik Wijnaldum inruilen voor Larson (Icon). Als je deze dan op CAM zet heeft Ibrahimovic ook 10 chem.
TOTS Lacazette anders proberen ipv ibra op 4231 ?roybr schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:07:
[...]
Haha ik speel ook liever met alles op 10 chem. Lastig verhaal, ik speel het liefst met 1 cdm en 1 cm op het middenveld. Larson heeft niet echt de stats voor een cm.
Hmm ik hoop het en ga het er maar gewoon op wagen denk ikPaffelton schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:13:
[...]
Ik denk juist dat de prijzen, vooral voor PL spelers de komende weken alleen nog maar oplopen, tot ULTIMATE, dan droppen ze allemaal, maar dat is nog een goede maand weg. Was dat vorig jaar niet ook? Dat de prijzen in het begin eerst even op liepen? Eveneens garantie tot aan de voordeur voor deze voorspelling overigens =).
Verheug mij echt op een goede PL TOTS. Maar het zou EA niet zijn als het uiteraard allemaal uit de Saudi Arabië league komt
Des al niet te min, de kans op een PL TOTS player pick is erg groot!
gold 2 en hoger heeft in ieder geval 1 PL TOTS ertussenThaJeroen schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:59:
Wie kan er ook niet wachten tot de WL player picks morgen ?![]()
Verheug mij echt op een goede PL TOTS. Maar het zou EA niet zijn als het uiteraard allemaal uit de Saudi Arabië league komt
Des al niet te min, de kans op een PL TOTS player pick is erg groot!
Ik ben helaas zilver 1 geëindigt, maar geen max. ovr. cap dus dat is ideaal!bvbal79 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:13:
[...]
gold 2 en hoger heeft in ieder geval 1 PL TOTS ertussen
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/7850437
Ik denk persoonlijk zelf aan TOTS Stones als cv. Ik heb hem al even gehad en met winst doorverkocht maar hij speelde best wel fijn. Nadeel is wel dat mijn geld er dan behoorlijk doorheen is. Laporte oogt ook goed maar is net iets boven budget... Misschien zakt hij nog in prijs?
Wat raden jullie aan als cv en ra?
Is trouwens Van Persie nog een goede upgrade voor mij t.o.v. Huntelaar FB?
Op de bank heb ik nog untradeable Odegaard, Dumfries 83 en Pogba 88.
Van Dijk en Walker er bij zetten, in 4-5-1 starten?MrSnoww schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:24:
Door TOTS mijn team behoorlijk op de schop gegooid. Nu moet ik nog 2 plekken gaan vullen voor mijn team.... Ik heb nu nog 180k over (morgen krijg ik 100k en packs van Gold 3 WL).
Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/7850437
Ik denk persoonlijk zelf aan TOTS Stones als cv. Ik heb hem al even gehad en met winst doorverkocht maar hij speelde best wel fijn. Nadeel is wel dat mijn geld er dan behoorlijk doorheen is. Laporte oogt ook goed maar is net iets boven budget... Misschien zakt hij nog in prijs?
Wat raden jullie aan als cv en ra?
Is trouwens Van Persie nog een goede upgrade voor mij t.o.v. Huntelaar FB?
Op de bank heb ik nog untradeable Odegaard, Dumfries 83 en Pogba 88.
https://www.futbin.com/19/squad/7851433
Zou wel van Dijk volgende week pas kopen, die is nu wat prijzig omdat ie TOTS heeft. Walker kan je evt upgraden naar alexander arnold TOTS wanneer je daar munten voor hebt
Gelukkig lopen er bij mij reuzen rond, maar je hebt wel gelijk. Overigens schiet ik ook uit luiheid ook de bal met de keeper direct richting CR7 en die kopt hem 8 van de 10 keer wel bij een medespeler. Maar dat is meer luiheid dan het verstandig rustiger opbouwen.Bossie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:14:
[...]
Je kan beter oefenen op kicks, heb je ook niet het risico dat een speler opeens 10m achteruit rent om de uitworp te onderscheppen ...
@Paffelton
Vorig jaar had je nog FoF inclusief de "best off" waarbij vrijwel alles in packs zat.
Serieus mensen, blijf weg bij deze f(l)ut keeper, gewoon weer de gea.
Je moet hem ook gewoon op 10 laten, Eriksen kan prima op CM.roybr schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:07:
[...]
Haha ik speel ook liever met alles op 10 chem. Lastig verhaal, ik speel het liefst met 1 cdm en 1 cm op het middenveld. Larson heeft niet echt de stats voor een cm.
Als ik in de WL blij ben om 1 keeper te zien, is het wel de Gea. Die stompt alle afstandsschoten namelijk het veld weer in. Heb zoveel rebound-goals gemaakt tegen de Gea, niet normaal.Harribo schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:01:
Ederson is drama. Heb hem 30 wedstrijden geprobeerd en stompt veel naar de tegenstander. Ook afstandschoten heeft hij niet. Daarnaast komt hij bij corners teveel uit waardoor spelers over hem heen koppen. Of zoals ik ook 1x had, hij komt uit maakt een sliding meters naast de aanvaller.
Wel bijzonder dat de ervaringen zo verschillend zijn met keepers.Fraaank schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:10:
[...]
Als ik in de WL blij ben om 1 keeper te zien, is het wel de Gea. Die stompt alle afstandsschoten namelijk het veld weer in. Heb zoveel rebound-goals gemaakt tegen de Gea, niet normaal.
Heb Digne nu ook binnen...pfff... wat een werk
Had op een gegeven moment bijna mijn 5e assist binnen...echt op het moment dat Gervinho hem binnen wilde koppen, quitte de tegenstander....
Heb het opgelost door rb Walker op rm/rv te zetten, instellingen op voorin blijven, op de flank en kruip achter de linies. Deed ie lang niet slecht. En de corners laten nemen uiteraard.
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 22-05-2019 14:36 ]
Is op zich wel te verklaren. ScriptingHarribo schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:34:
[...]
Wel bijzonder dat de ervaringen zo verschillend zijn met keepers.
Heb Digne nu ook binnen...pfff... wat een werk
Had op een gegeven moment bijna mijn 5e assist binnen...echt op het moment dat Gervinho hem binnen wilde koppen, quitte de tegenstander....
Heb het opgelost door rb Walker op rm/rv te zetten, instellingen op voorin blijven, op de flank en kruip achter de linies. Deed ie lang niet slecht. En de corners laten nemen uiteraard.
Nee is denk ik deels afhankelijk door de speelstijl van iemand. Als je heel aanvallend speelt en dus veel ruimte achter je verdediging hebt en je keeper vrij goed is in 1 op 1 dan scheelt dat een hoop. Daarnaast als je degelijk kan verdedigen en een tegenstander gaat van afstand schieten en je hebt een lange keeper met hoge stats voor reflexes en postioning dan is dat ook anders denk ik.
Over het algemeen zijn de meeste keepers redelijk gelijk denk ik. Ze maken allemaal onverklaarbare ketsers maar ook wereld reddingen.
Wat is je corner tactiek?
Uit mijn corners komen zelden goals...
Pro tip: zet hem op conservative interceptionsHarribo schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:01:
Ederson is drama. Heb hem 30 wedstrijden geprobeerd en stompt veel naar de tegenstander. Ook afstandschoten heeft hij niet. Daarnaast komt hij bij corners teveel uit waardoor spelers over hem heen koppen. Of zoals ik ook 1x had, hij komt uit maakt een sliding meters naast de aanvaller.
Bossie schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:30:
[...]
Pro tip: zet hem op conservative interceptions
Ik neem ze 9 van de 10 keer bij de eerste paal. Komen mijn meeste goals uit, krijg ik ook de meeste uit tegen overigens.ThaJeroen schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:10:
[...]
Ik heb geen eenduidige speelstijl. Ik pas bijna altijd aan in een wedstrijd. Ook de tactiek. Ederson kreeg verschillende ballen daarom ook op zich af.Vissert schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:08:
[...]
Is op zich wel te verklaren. Scripting
Nee is denk ik deels afhankelijk door de speelstijl van iemand. Als je heel aanvallend speelt en dus veel ruimte achter je verdediging hebt en je keeper vrij goed is in 1 op 1 dan scheelt dat een hoop. Daarnaast als je degelijk kan verdedigen en een tegenstander gaat van afstand schieten en je hebt een lange keeper met hoge stats voor reflexes en postioning dan is dat ook anders denk ik.
Over het algemeen zijn de meeste keepers redelijk gelijk denk ik. Ze maken allemaal onverklaarbare ketsers maar ook wereld reddingen.
De Gea is de enige die ver bij mij boven de rest uit steekt.
Inderdaad, bij de eerste paal.ThaJeroen schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:10:
[...]
"paar meter" ervoor, ter hoogte van de eerste paal.
Uiteraard is een goede kopper belangrijk. (eigenschap springen en lengte oa). Ook de corner nemer moet freekick stats hebben.
Op het moment dat de bal wordt geschoten vanuit een corner, loop ik met de kopper al naar de bal en druk ik op schieten. Daarna hou ik de richting vast, das wel belangrijk . Win daardoor veel kopduels.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 22-05-2019 16:11 ]
Zou dat niet onder crossing vallen ?Harribo schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:05:
[...]
Ook de corner nemer moet freekick stats hebben.
Nou ik dacht eerder standaard situaties, free kick?
Edit : je ziet bij het switchen van de corner nemer zijn stats die belangrijk zijn.
Woutje Weghorst schopt het tot een redelijk rating in totw, grappig
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 22-05-2019 18:21 ]
Verwijderd
niemand...het zijn geen friendlies. je moet losse wedstrijden spelen. Tip: koop alle discard SPL TOTS op en vervang er 3 met je beste spelers na 1 min. Verder had ik scream abdelraham gehaald voor 40k...zet hem in de spits en elke schot is raak..daarnaast had ik musa SBC. Daardoor kon ik mijn middenveld en verdediging versterken. Meeste zetten 3 aanvallers erin...maar die verdediging heb je zo gepaseerd.theman36 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:54:
Wie kan mij helpen met die gomis objective op de pc???
De Gea is zeker niet slecht maar TOTS Ederson is een beest. Die pakt bij mij alles. Bij corners zit ie altijd bij en 8/10x ook nog eens klem. Die gaat bij mij echt de basis 11 niet meer verlaten!Harribo schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:01:
Even kijken wat ik dadelijk uit mijn player pick krijg en op basis daarvan de PL TOTS garantie sbc effe fixen
Dus dan het team maar omgooien. Stoickov, Davies en Goretzka er uit. Doet wel pijn maar tijd voor iets nieuws. Straks Firmino halen en dan word dit het team ingame:
Edit: Iedereen start op full chem behalve Neymar (7) en Skrinar (8 ).
[ Voor 5% gewijzigd door Vissert op 23-05-2019 08:35 ]
Skriniar niet eens vervangen?
Ik dacht doe hem een keer terwijl ik deze coinsinks eigenlijk zelden doe.
Kreeg ik ff tots doherty en nif otamendi uit een pack! Das nog eens een deal. 1x gedaan, maar stoppen op het hoogtepunt niet :-)
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 23-05-2019 09:05 ]
update: untradeable packs gekozen dit keer, TOTS Wijnaldum, Dybala en een IF.
[ Voor 32% gewijzigd door Bossie op 23-05-2019 09:18 ]
WL rewards staan bij mij ook niet klaar.... Alleen DRBossie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:07:
Rewards time, login en/of store al 5 minuten niet te benaderen via companion app
Same here, heb wel al coins voor DR kunnen kiezen, maar geen scherm voor WL rewards. Kreeg ook een error in beeld?MrSnoww schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:08:
[...]
WL rewards staan bij mij ook niet klaar.... Alleen DR
Ik ben zeer tevreden over Skrinar. Zeker omdat hij zo goed als gratis was en zijn tackles zijn zeer goed.Harribo schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:04:
Lekker Vissert. Leuk team.
Skriniar niet eens vervangen?
Ik dacht doe hem een keer terwijl ik deze coinsinks eigenlijk zelden doe.
Kreeg ik ff tots doherty en nif otamendi uit een pack! Das nog eens een deal. 1x gedaan, maar stoppen op het hoogtepunt niet :-)
Zijn WL Rewards niet om 10:00, dacht dat alles met zomertijd een uurtje opgeschoven was.ThaJeroen schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:09:
[...]
Same here, heb wel al coins voor DR kunnen kiezen, maar geen scherm voor WL rewards. Kreeg ook een error in beeld?
Rivals zijn er ook pas om 09:00.
Heb even opgezocht en dat klopt idd. https://www.ea.com/games/...-19-fut-champions-rewardsBossie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:18:
[...]
Zijn WL Rewards niet om 10:00, dacht dat alles met zomertijd een uurtje opgeschoven was.
Rivals zijn er ook pas om 09:00.
Had mezelf er ook in vergist
[ Voor 11% gewijzigd door ThaJeroen op 23-05-2019 09:22 ]
Ben benieuwd hoeveel mensen nog meer Maddison krijgen. Is echt dé troll van deze TOTS.Pompi schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:10:
2x de keuze uit 3 Saudi League spelers en Maddison, dus maar Maddison en Amrabat gekozen. Had dus net zo goed Goud 3 kunnen eindigen in plaats van Goud 2 want dit is echt slecht.
De player picks wel kunnen openen (goud 3)
- Eerste keuze was tussen Doherty en 2 Saudi spelers. Tawamba gekozen, want Doherty had ik al. Overigens ben ik erg tevreden over Doherty! Erg goede back.
- Tweede keuze was tussen Ederson en 2 Saudi spelers. Helaas had ik uit mn untradable pack al Alisson dus nu heb ik 2 mega goede keepers, haha. Ach, ik lever er wel 1 in bij de komende challenges.
Ze hebben voldaan aan hun minimaal 1 PL speler per pick maar het was gewoon al irritant om dezelfde spelers nog eens als keuze te krijgen met TOTW maar nu met TOTS is het nog frustrerender, zeker omdat het dan ook nog de minste speler van de PL was.Fraaank schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:15:
[...]
Ben benieuwd hoeveel mensen nog meer Maddison krijgen. Is echt dé troll van deze TOTS.
Packs op vrijdag -> EdersonGoelan schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:15:
Ik kan helaas m'n gewone packs niet openen, want de app lijkt er uit te liggen.
De player picks wel kunnen openen (goud 3)
- Eerste keuze was tussen Doherty en 2 Saudi spelers. Tawamba gekozen, want Doherty had ik al. Overigens ben ik erg tevreden over Doherty! Erg goede back.
- Tweede keuze was tussen Ederson en 2 Saudi spelers. Helaas had ik uit mn untradable pack al Alisson dus nu heb ik 2 mega goede keepers, haha. Ach, ik lever er wel 1 in bij de komende challenges.
Sbc Dinsdag -> Ederson
Player picks -> Allison
Gaat leuk Idd, Silva zou erg nice zijn als CAM in 4231
edit: WL packs kunnen openen, Hamdallah 91, die dus ook tweemaal gepacked nu
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 23-05-2019 10:44 ]
SBC PL garantie TOTS: Laporte
Al met al, dik tevreden
misschien omdat de droprates te compenseren aangezien de aanvallers nogal endgame zijn?FidoDido schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:33:
Kreeg Silva en kon kiezen wijnaldum/Doherty uit goud 2 maar had wijnaldum al uit de tots SBC. En gisteren van dijk uit zo upgrade pack. En afgelopen vrijdag 2x ederson gepacked. Valt me wel op dat de aanvallers amper worden gepacked uiteraard 1tje had wel fijn geweest
Rivals was allemaal spul voor SBC's, moet alleen even nadenken welke ik ga doen.
Kunnen jullie mij helpen met het vinden van de juiste BPL spits? Ik speel 4-4-1-1, achter de spits ziet het er zo uit:
93 erikssen
91 hazard - 93 fernandinho - 89 kante - 88 mahrez
Ik heb ongeveer 300k te besteden, zat zelf te denken aan 89 van basten of 87 birthday Martial? Vind het wel fijn om een spits te hebben met een beetje kracht.
Wie heeft de gouden tip?
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
La Porte en Wijnaldum
Gegarandeerde TOTS:
Ederson
Heb inmiddels ook Digne en Rice.
Mijn team gaat lekker richting de BPL
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Uit de verdere rewards nog neuer en weghorst if. Dik tevreden alleen heb ik nog twee posities in te vullen met een budget van 1,2 miljoen coins. Wie weet hier een goed team van te maken. Alleen van dijk, wijnaldum en fabinho zijn tradeble.
https://www.futbin.com/19/squad/7880584
Dat denk ik ook ja, maar moet zeggen dat silva, van dijk en wijnaldum voor mij ook wel end game zijn en aanvoelen met spelen.Bossie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:44:
[...]
misschien omdat de droprates te compenseren aangezien de aanvallers nogal endgame zijn?
Je kan slechter krijgen dus ben tevreden ze passen mooi in mijn nl/bpl/Ajax squad
Vanaf morgen weer Packs sparen voor de eredivisie:)
SBC: Alisson
WL picks G2:
Arnold (had ook laporte kunnen pakken)
Fernandinho
Na SBC was het even balen, maar na m´n player picks ben ik toch een blij man
dit is mijn team nu.
https://www.futbin.com/19/squad/7882065
Ik ga nu gewoon lekker spelen en niet meer naar coin verlies kijken.
Rivals: Shearer Prime Moments (maar lees alleen slechte verhalen over hem)
WL: Arnold (had Lala, maar de rest was allemaal BPL dus komt goed uit)
Al met al leuke start van de dag
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
hier hetzelfde. heb 2x ederson untradeable en 1x alisson. een maat van mij heeft echt het hele jaar alleen maar keepers in zijn rewards en playerpicks. Heb echt nog nooit zoiets bij iemand gezien.!Bean77 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 12:38:
Uit mijn packs had ik overigens een tradable fernandinho gepacked. Zojuist nog zo'n 81+bpl pack gedaan. Zat daar 87 alderweireld in en ...... Ederson. EA wat moet ik met 2x untradable Allison en een untradable Ederson?? Geef me dan een Son of een Hazard.... of desnoods een Auba
Was aan het twijfelen om de fraser SBC te gaan doen, maar door de perfect link moet ik hem natuurlijk wel doen.