• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-12 13:21
Hier 2x 86 player picks en uit de packs TOTS Busquets en normale Auba
Dracoz schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:55:
Zo met alle tips mijn team maar even een upgrade gegeven. Erg mooi die Onana weekly challenge, had nog een keeper nodig :D

Team nu: https://www.futbin.com/custom-squad-builder/view/25103

Wil eigenlijk alleen nog een Ziyech kaartje zodat ik RM Neres kan vervangen.
SBC Depay is nog een steeds een supergoede kaart in de spits!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:15:
[...]

SBC Depay is nog een steeds een supergoede kaart in de spits!
Is zijn TOTW dan niet een betere optie voor 70k? Ligue 1 is best een lastige SBC, ik heb hem uiteindelijke niet eens afgemaakt.

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-11 17:12
Paffelton schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:25:
[...]

Is zijn TOTW dan niet een betere optie voor 70k? Ligue 1 is best een lastige SBC, ik heb hem uiteindelijke niet eens afgemaakt.
Hij zal toch ook wel een tots krijgen? 8)7
Paffelton schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:25:
[...]

Als je de packs niet wilt wel inderdaad. Had hem niet eens gezien als TOTW!

@Laan1988 Volgens mij heeft hij niet zo'n best seizoen gedraaid.
Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:23:
[...]

Ja hebt gelijk inderdaad. Sinds vorig jaar horen ze bij ROTW zie ik. In FIFA 18 maar 6 TOTS kaarten uit de eredivisie. Misschien met het succes van Ajax dat we weer een eigen TOTS krijgen?
Nou ik denk niet dat hij gelijk heeft.

De player picks WL geeft aan dat er elke week een major league en een minor league komt. De Eredivisie is een goede kanshebber tot de minor leagues te horen, daar zal dan ook bv CSL, Liga NOS, SuperLig etc bij kunnen zitten.

Vorig jaar moest alles natuurlijk veel sneller ivm met het WK. Nu duurt de TOTS promo 6 weken. Wrs zal er dan nog een ROTW naast alle deze leagues komen.

Wat ook nog interessant is, en waarom ik de league sbc nog niet volledig heb afgemaakt, is dat EA tijdens de laatste SBC toevoeging aangegeven heeft dat in de toekomst voor selected leagues er toevoegingen kunnen komen. Hoe mooi zou dat nu dan uitkomen als morgen bijvoorbeeld de PL een extra player pick zou krijgen en dat dat dan een TOTS zou zijn....
Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Als je de packs niet wilt wel inderdaad. Had hem niet eens gezien als TOTW!

@Laan1988 Volgens mij heeft hij niet zo'n best seizoen gedraaid.
Depay was heel goed eer heeft wel een goed seizoen gedaan overal, alleen de laatste paar maanden wil het het niet meer zo.

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 16-05-2019 11:37 ]

• Paffelton
Laan1988 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:28:
[...]

Hij zal toch ook wel een tots krijgen? 8)7
Zou ik heel mooi vinden maar reken er niet op, stond niet eens altijd basis.
bvbal79 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:36:
[...]

Depay was heel goed eer heeft wel een goed seizoen gedaan overal, alleen de laatste paar maanden wil het het niet meer zo.
Helaas is het TOTS, en niet Team of Half seizoen en een goede nederlands elftal prestatie :+ .

Alhoewel ik hoop dat ik er naast zit, zijn TOTW staat momenteel bij mij in de basis.

[ Voor 47% gewijzigd door Paffelton op 16-05-2019 11:47 ]

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-11 17:12
Paffelton schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:44:
[...]

Zou ik heel mooi vinden maar reken er niet op, stond niet eens altijd basis.

[...]

Helaas is het TOTS, en niet Team of Half seizoen en een goede nederlands elftal prestatie :+ .

Alhoewel ik hoop dat ik er naast zit, zijn TOTW staat momenteel bij mij in de basis.
Ja maar Neymar staat ook overal in de predictions en die krijgt ook weet ik veel hoeveel kaarten.
Die is meer geblesseerd geweest dan dat Depay gepasseerd was.
Laan1988 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:52:
[...]

Ja maar Neymar staat ook overal in de predictions en die krijgt ook weet ik veel hoeveel kaarten.
Verschil is is dat Neymar ervoor zorgt dat mensen packs openen. Voor Depay een stuk minder ben ik bang.

• Paffelton
Laan1988 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:52:
[...]

Ik zou Neymar ook best gek vinden. Toch vind ik het logischer om iemand als beste speler op te nemen in een team als ie niet kan spelen dan een speler die niet speelt omdat zijn trainer hem niet goed genoeg vindt.

Tevens zie je een trend van teams die kampioen worden, dat die meer kans hebben om leverancier te zijn aan TOTS. Daarom had ik ook hoop dat Liverpool het toch nog haalde. Kans dat Wijnaldum een TOTS krijgt is nu ook erg klein.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:55:
[...]

Verschil is is dat Neymar ervoor zorgt dat mensen packs openen. Voor Depay een stuk minder ben ik bang.
En daarbij was Neymar wel vaak betrokken bij doelpunten in de wedstrijden die hij speelde. Depay heeft tijden droog gestaan.
belotti en die garcia. Mag niet mopperen gezien de slechte totw.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 03:26
Bossie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:00:
Player picks waren de slechste tot nu, x2 een 82 rated kaart terwijl alle andere opties < waren.
Alle andere opties waren nog slechter? :?
Gurbuh schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:27:
[...]

Alle andere opties waren nog slechter? :?
Edited ;), alle andere opties waren 75/76.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ik merk nu echt hoelang ik al geen packs meer heb geopend. Teller staat nu op bijna 70 packs die klaar staan, maar ondertussen geen spelers meer voor bijvoorbeeld de MM.
Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:20:
Ik merk nu echt hoelang ik al geen packs meer heb geopend. Teller staat nu op bijna 70 packs die klaar staan, maar ondertussen geen spelers meer voor bijvoorbeeld de MM.
Mijn Squad fitness zijn op, player fitness zijn er ook bijna door.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Heeft er iemand toevallig in de gaten gehouden wat er gebeurd met de waarde van FS kaarten bij een TOTS-kaart? Of is dat nog niet voorgekomen? Heb vanmiddag mijn FS de Ligt verkocht namelijk, maar twijfel nu of ik dat wel slim heb gedaan.
Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:50:
Heeft er iemand toevallig in de gaten gehouden wat er gebeurd met de waarde van FS kaarten bij een TOTS-kaart? Of is dat nog niet voorgekomen? Heb vanmiddag mijn FS de Ligt verkocht namelijk, maar twijfel nu of ik dat wel slim heb gedaan.
Volgens mij niet Ndombele was een SBC

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
Packluck doet het weer voor even :
TOTS Felipe
TOTS Allan
En Pique.... (weinig waard overigens )

wijze woorden

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-12 12:34
Kan ik ergens zien wanneer (en welke) packs er in de store komen? Ik wacht op bijvoorbeeld 125K pakketjes.

Ik kan dit alleen nergens gezien / vinden.
Dank weer!

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:17

Passievrucht

swarma

seadogg schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:23:
Kan ik ergens zien wanneer (en welke) packs er in de store komen? Ik wacht op bijvoorbeeld 125K pakketjes.

Ik kan dit alleen nergens gezien / vinden.
Dank weer!
Verwacht vanavond om 19.00 weer "bijzondere" pakjes die in notime zijn uitverkocht

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heb mijn TOTS ibrahimovich op de transferlijst gezet voor 1,290,000 hoop dat ik hem verkoop kan ik mooi gebruiken voor andere spelers want hoe goed hij ook is, hij heeft niet echt een goede chemistry met de rest van mijn team.

Elect a clown, expect a circus.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 12:48
Slasher schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:13:
Heb mijn TOTS ibrahimovich op de transferlijst gezet voor 1,290,000 hoop dat ik hem verkoop kan ik mooi gebruiken voor andere spelers want hoe goed hij ook is, hij heeft niet echt een goede chemistry met de rest van mijn team.
als ik die stats vergelijk met R9 dan is dat echt een sicke speler die ibra. Bij mij zou die wel passen denk ik. Heb er 2 icons achter zitten :). Ik wacht even tots premier league af (heb een vrachtwagen vol packs klaar staan)

• seadogg
Passievrucht schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:07:
[...]

Verwacht vanavond om 19.00 weer "bijzondere" pakjes die in notime zijn uitverkocht
Zou top zijn. Waar haal jij deze informatie vandaan als ik mag vragen?

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-12 13:21
seadogg schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:52:
[...]

Zou top zijn. Waar haal jij deze informatie vandaan als ik mag vragen?
Om 19:00 gaat de PL TOTS live dus dan zullen er ook goede packs zijn. Ik zou vanaf 19:00 elk uur even checken wat er in de store komt.

Hoeveel fifa punten ga je er tegen aangooien?

• seadogg
Vissert schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:59:
[...]

Om 19:00 gaat de PL TOTS live dus dan zullen er ook goede packs zijn. Ik zou vanaf 19:00 elk uur even checken wat er in de store komt.

Hoeveel fifa punten ga je er tegen aangooien?
Ja duidelijk, dankjewel! :)
Heb er maar 12K. (deel cadeaubon - deel eigen geld) maar vind het niet nodig om 100é euro's erin te stoppen.

Heb nog nooit pack luck gehad :) hoogste pack is 89 rated ;w :-(

• Paffelton
Slasher schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:13:
Waarom zo laag gelist? Die gaat voor een ton meer ook wel weg toch?

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Paffelton schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:07:
[...]

Waarom zo laag gelist? Die gaat voor een ton meer ook wel weg toch?
dat is idd zonde. gaat nu voor 1.350.000 bin. voor 1,4 raak je hem ook wel kwijt.

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Afgelopen maandag toch maar besloten om mijn coins (2,5m) te spenderen omdat ik het plezier uit het spel was verloren door de slechte gameplay etc.

Een grote aankoop gedaan: Carnibal Neymar. Wat een ongelooflijke speler is dat!
Met de juist instructies gaat hij een hele wedstrijd mee op de CAM positie.
Hierdoor is het plezier weer terug en dat is het belangrijkst :)
Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com/19/squad/7699398

Wachten op BPL tots om mijn Nedved/Kante te vervangen, wellicht ook mijn mbappe upgraden?
Zien jullie verder nog upgrades?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

buurman3 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:21:
[...]

dat is idd zonde. gaat nu voor 1.350.000 bin. voor 1,4 raak je hem ook wel kwijt.
Heb hem gister voor 1.4 gelist maar niemand kocht hem.
En ik wil hem ook wel graag kwijt ondanks dat het een meesterlijke speler is met killer stats.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Slasher schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Heb hem gister voor 1.4 gelist maar niemand kocht hem.
En ik wil hem ook wel graag kwijt ondanks dat het een meesterlijke speler is met killer stats.
Weet niet op welk platform je speelt, maar 1,4 op de xbox is iid te hoog.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Passievrucht schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:07:
[...]

Weet niet op welk platform je speelt, maar 1,4 op de xbox is iid te hoog.
Xbox inderdaad, wat is dan een betere BIN?

Slasher schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:14:
[...]

Xbox inderdaad, wat is dan een betere BIN?
Kijk hier even:

https://www.futbin.com/19/player/20515/Zlatan%20Ibrahimovic/

Daar kun je zien wat de laagste BIN momenteel is (en dan momenteel als in het laatste half uur volgens mij).

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hij is net verkocht, kan alleen niet zien voor hoeveel

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Fraaank schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:16:
[...]

Kijk hier even:

https://www.futbin.com/19/player/20515/Zlatan%20Ibrahimovic/

Daar kun je zien wat de laagste BIN momenteel is (en dan momenteel als in het laatste half uur volgens mij).
Nu is de PS4 aan het dalen en de Xbox aan het stijgen, blijft af en toe vreemd de markt. Scheelt nu 100-150k.

Ben benieuwd of ik vanavond iets leuks ga packen. Pack ik niets leuks, dan ga ik Ribery SBC doen ter vervanging van gnabry. Zit ik alleen nog dat ik een leuke CM moet hebben die op de rechterflank wil spelen :-), want Kruse is niet optimaal maar doet zijn werk wel.

Mijn team op dit moment:
https://www.futbin.com/19/squad/4501718

Hoe ik ingame speel:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/7700737

Heb nog wel een paar leuke untradeable spelers zoals Kante/Hazard/Dybala/Rabiot87/Vardy86, maar op het moment lijkt mijn voorkeur toch naar Duits te gaan.

Huidige team is overigens untradeable op Courtois/Marcelo na. Heb nog iets van 1,2 mil op de bank.

[ Voor 45% gewijzigd door Passievrucht op 17-05-2019 11:44 ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Passievrucht schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:35:
[...]

Nu is de PS4 aan het dalen en de Xbox aan het stijgen, blijft af en toe vreemd de markt. Scheelt nu 100-150k.
Ervaring van vorig jaar is dat ze heel even dalen tijdens de week in pakjcs. Daarna stijgen en vervolgens weer keihard dalen. Maar dat kan toen ook door de wc komen.
Ik moet nog ff wachten op de serie a tots (7june als de voorspellingen kloppen).

Dus nu voor 110k cancelo 89 gekocht ipv vrsalkjo 87. Heb nu nog 260k en heb met het oog op de sbc's flink wat spelers gekocht.
Vooral 84s/85s.
Mijn gekochte tots dalen helaas nu. Heeft natuurlijk alles te maken met die weekly objectives tots.

Vorig jaar had je per league tots 2 sbc's(zo en di) , dat is nu voor de mc/com. tots dus 1 sbc, op dinsdag.
Die doe ik, de rest laat ik wrs langs mij heen gaan, tot de serie a.

@Bossie baby butra beviel redelijk goed. Zeker icm met cr7. Probeer hem nu weer te verkopen. Wil nu eigenlijk zijn mid icon maar die is helaas op de pc nog een +-700k

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 17-05-2019 12:06 ]

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Harribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:03:
Ik moet nog ff wachten op de serie a tots (7june als de voorspellingen kloppen).

Dus nu voor 110k cancelo 89 gekocht ipv vrsalkjo 87. Heb nu nog 260k en heb met het oog op de sbc's flink wat spelers gekocht.
Vooral 84s/85s.
Mijn gekochte tots dalen helaas nu. Heeft natuurlijk alles te maken met die weekly objectives tots.

Vorig jaar had je per league tots 2 sbc's(zo en di) , dat is nu voor de mc/com. tots dus 1 sbc, op dinsdag.
Die doe ik, de rest laat ik wrs langs mij heen gaan, tot de serie a.

@Bossie baby butra beviel redelijk goed. Zeker icm met cr7. Probeer hem nu weer te verkopen. Wil nu eigenlijk zijn mid icon maar die is helaas op de pc nog een +-700k
Ik heb gisteren Middle Butra gekocht toevallig haha :*) Wat een heerlijke speler zeg!
Kan hem echt iedereen aanraden.
pascal073 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:24:
[...]

Ik heb gisteren Middle Butra gekocht toevallig haha :*) Wat een heerlijke speler zeg!
Kan hem echt iedereen aanraden.
Ik heb Prima Butra, hoewel mijn mid Eusebio betere stats etc heeft, is Butra simpelweg meer bepalend.
Tot nu toe vond ik alleen HL Rashford vergelijkbaar. Rashford is minder snel/agressief, maar vind duels die Butra verliest door zijn strength.

• pascal073
  • Laatst online: 12-06 18:10
Bossie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:27:
[...]

Ik heb Prima Butra, hoewel mijn mid Eusebio betere stats etc heeft, is Butra simpelweg meer bepalend.
Tot nu toe vond ik alleen HL Rashford vergelijkbaar. Rashford is minder snel/agressief, maar vind duels die Butra verliest door zijn strength.
Daar twijfelde ik over om HL Rash te gaan halen maar toch voor Middle Butre gegaan aangezien ik Prime OP MvB al voor heb staan.
Samen zijn ze echt een heerlijke dodelijke duo _/-\o_ !
God, we krijgen weer hetzelfde verschrikkelijke tafereel als vorig jaar:

https://totswatch.easports.com/

Was toch een filmpje in al die winkels etc?

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
Pff wat een geneuzel zeg.

• seadogg
Haha dit inderdaad. Gewoon hup, online knallen die handel.

• Goelan
Dit gaat wel ff duren inderdaad. Die Alisson heeft wel een zieke kaart zeg!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
Ik zat eigenlijk te wachten op de Minor League ToTS, zal wel na 19.00 worden...
Er staat onder de stream: Full Squad revealed on 6PM BST (dat is 19:00uur vanavond)

• Goelan
Hilarisch ook die comments bij Twitch. Iedereen de naam van spelers spammen met een uitroepteken om de betreffende speler te kunnen winnen. Zie je een Nederlander voorbij komen: '!Dikkeonderkin'. :D
Idd, daarnaast is het allemaal zinloos aangezien ik al weet dat TOTS VVD uit de SBC ga krijgen.
Ik heb zijn POTY, dus zo gaat dat.

Bossie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:27:
Idd, daarnaast is het allemaal zinloos aangezien ik al weet dat TOTS VVD uit de SBC ga krijgen.
Ik heb zijn POTY, dus zo gaat dat.
Ik heb zijn POTM, wat krijg ik dan uit m'n packs vanavond denk jij? Even een Jomanda-momentje
Fraaank schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:37:
[...]

Ik heb zijn POTM, wat krijg ik dan uit m'n packs vanavond denk jij? Even een Jomanda-momentje
Kagawa

Top. Ik ga m'n packs vanavond als het goed is openen en zal het opnemen!
Dat lijkt me slechts een voorspelling van iemand . Ook andere ratings dan futbin in zijn eigen nieuws item aangaf.

Gewoon wachten tot 19 uur.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Harribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:37:
[...]

Dat lijkt me slechts een voorspelling van iemand . Ook andere ratings dan futbin in zijn eigen nieuws item aangaf.

Gewoon wachten tot 19 uur.
Tot nu toe klopt futbin

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Van iemand zeg ik.
Ea gaat daar over, niet futbin.

Op Twitter wordt er om het kwartier een nieuwe speler bekend gemaakt.
Ze zijn nu hier
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6xyflyW0AEK0K9?format=jpg&name=small

Vind het allemaal een beetje overdreven, Laporte 94...yeah right... Mag van mij wel wat realistischer qua ratings
Killt het spel wat, maar enfin, allemaal straks fijn een top team jippie :P

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 17-05-2019 17:42 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Is niet van iemand.
Ea gaat daar over, niet futbin.

Op Twitter wordt er om het kwartier een nieuwe speler bekend gemaakt.
Ze zijn nu hier
[Afbeelding]
Er is een stream van EA op twitch, alle tot nu toe komen direct overeen met Futbin.
Is niet alleen op twitter.... het is live op twitch

Het zal, het volledige team is nog niet bekend.
whatever

Wat een poppenkast, smijt ze inderdaad gewoon online 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 17-05-2019 17:46 ]

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Harribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:45:
Het zal, het volledige team is nog niet bekend.
Is bekend, ik zal je een voorspelling doen:

Erikssen 96 *check*
Salah 97 *check*
Aguero 96
Sterling 96 *check*

[ Voor 4% gewijzigd door simons op 17-05-2019 18:24 ]

simons schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:47:
[...]

Is bekend, ik zal je een voorspelling doen:

Erikssen 96
Salah 97
Aguero 96
Sterling 96
Dat zijn de 11 basisspelers, waar zijn de anderen dan meestervoorspeller?

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Fraaank schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:05:
[...]

Dat zijn de 11 basisspelers, waar zijn de anderen dan meestervoorspeller?
https://www.futbin.com/19/totw/TOTS-PL

• Paffelton
Zag het ook al, is het gelekt? Of hoe kan het dat futbin die al heeft?

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Paffelton schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:12:
[...]
TOTW was op dexerto ook in de middag al te vinden, kan zijn dat futbin de namen al door heeft gekregen en een stagiaire te voortvarend is geweest... wel grappig om te zien hoe die livestream alles geleidelijk laat name-droppen.
Lacazette werd ook net zijdelings al benoemd als een potentiële tots....

Paffelton schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:12:
[...]

stond vanmiddag al een lek of reddit, vervolgens kwamen de plaatjes in de gelekte content precies overeenmet datgene wat rond 17:00 stap voor stap gereleased werd.

Heb daarna nog niet weer gechecked.

TOTS Wijnaldum!

Klopt inderdaad:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6yL5-zU0AEVVIN.png:large

Er staat alleen nog geen kleinere league bij helaas.

Saudi-league is erbij gekomen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6yMkf9UwAAUUv4.png:large

[ Voor 15% gewijzigd door Fraaank op 17-05-2019 19:04 ]

Ederson en Hamdallah, denk dat ik Ederson ga gebruiken ipv Cech ipv in de verkoop te doen.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Lekker!!! TOTS Aguero uit mijn WL elite 3 pack!

Flashback Firmino, twee redelijk eenvoudige objectives for BL TOTS spelers.
Eenvoudig als in, niet moeilijk maar gaat wel veel tijd kosten.

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-12 16:55
Mijn packluck is ook vandaag weer top!

Uit 45 packs welgeteld 1x een 82 rated inform en m'n beste kaart was 85 Fabinho.. Ik ben er wel klaar mee nu
65 packs geopend, 1x die TOTS Tawambaraere, weet ik veel hoe die gozer heet. Verder wel Courtois en Modric gepacked, maar 65 packs...1 Ultimate pack, 1 Gold Prime Player Pack (24 spelers, allemaal rare) en 8x die andere Rare Gold Players pack (12 spelers, allemaal rare), helemaal niks. Ultimate Pack en Gold Prime Players Pack gewoon geeneens een walkout!

Had wel Alderweireld uit die TOTS Community.

@Bossie Kagawa is binnen!
Fraaank schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:44:
65 packs geopend, 1x die TOTS Tawambaraere, weet ik veel hoe die gozer heet. Verder wel Courtois en Modric gepacked, maar 65 packs...1 Ultimate pack, 1 Gold Prime Player Pack (24 spelers, allemaal rare) en 8x die andere Rare Gold Players pack (12 spelers, allemaal rare), helemaal niks. Ultimate Pack en Gold Prime Players Pack gewoon geeneens een walkout!

Had wel Alderweireld uit die TOTS Community.

@Bossie Kagawa is binnen!
told you so

Packs zijn dramatisch... Maar ja whats new

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Lucky me dan :)

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-12 16:55
Nog 500k aan packs er doorheen gejaagd, ook 0,0 aan iets van waarde haha
Wel 90 squad fitness kaartjes, dat dan weer wel.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Maatje van me deed fb firminho.. resultaat uit de packs.. litmanen 88, tots ederson en tots hamdulahh of hoe die ook heet..

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Firmino is gewoon 600k, dat is echt te gortig. Kun je beter een aantal tots-spelers van halen lijkt me. Of een goede icon.

• buurman3
Vestendrie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:56:
Firmino is gewoon 600k, dat is echt te gortig. Kun je beter een aantal tots-spelers van halen lijkt me. Of een goede icon.
Zo'n kaart voor 600k is toch prima. Endgame stats man, en beter dan menig icon spits. En voor 600k meerdere tots halen? Dan heb je wel flut tots...

• t mac
  • Laatst online: 23-12 08:39
Voor die swapdeals heb je een Flashback nodig...

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

22 packs, 3x 87 1x 86 5x 85 (waarvan 4x Benzema) en 1x een Arabische tots 85

• DeBers
Ik heb 31 packs die ik vanavond ga openen. Maar ik verwacht echt helemaal niks :)
Toch erg veel zin in.
walkout-blauwe flare-cdm-braziliaan - ik, hmm vooruit fernandinho -> is het Petros? wtf.....

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Inmiddels ook de OP Blanc SBC gedaan, echter alleen een arabisch blauwe kaartje.

Dadelijk Ederson maar ff testen, daarna maar besluiten of ik hem ga houden of ga inwisselen voor Fernandinho, vraag me echter af of dat een merkbare upgrade gaat worden tov DDR.

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11 11:16
Meer mensen last van een dramatisch resultaat in de WL tot dusverre? Ga 3-4 en speel alleen maar tegen bizarre teams vol met Icons. Normaal ga ik 12-4 ofzo...

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Wijnaldum tots toch maar kunnen halen voor 480k, zijn prijs stijgt al de hele avond. Wanneer is het beste moment om hem te gaan verkopen?
Ik ben eerst blut.
Heb med butra gekocht, nu naast cr7
https://www.futbin.com/19/squad/2693323

Toch hoop ik niet teveel tots tegen te komen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat

[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 17-05-2019 23:05 ]

Harribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 22:59:
Ik ben eerst blut.
Heb med butra gekocht, nu naast cr7
https://www.futbin.com/19/squad/2693323

Toch hoop ik niet teveel tots tegen te komen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat
Ga er maar vanuit dat je de SBC/Weekly objective kaartjes erg veel gaat zien.
In WL tot nu Sissoko steeds tegengekomen.

• DeBers
DeBers schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:21:
Ik heb 31 packs die ik vanavond ga openen. Maar ik verwacht echt helemaal niks :)
Toch erg veel zin in.
0 walkouts.. Kut spel..

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:59
De prijzen schieten echt omhoog, ik wil Telles graag hebben, maar die is al zowat een ton gestegen vandaag 8)7

Verwijderd

Gisteren eindelijk mijn opgespaarde packs geopend. Dit was het resultaat :

1x tots Alisson
1x tots Laporte
5x tots saudi league
1x if Delaney
1x 88 rated
3x 87 rated
4x 86 rated
5x inform

Ben dus aardig tevreden. Verwacht de premium premier league upgrade vanavond. Ga daar mijn rares in stoppen
Twee potjes WL gespeeld, de inputlag is idioot, passing is volledig onbetrouwbaar en input bij penalties word vrijwel genegeerd ...

Belooft wat voor het weekend als het op dit tijdstip al zo is.

• DeBers
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 08:15:
Gisteren eindelijk mijn opgespaarde packs geopend. Dit was het resultaat :

1x tots Alisson
1x tots Laporte
5x tots saudi league
1x if Delaney
1x 88 rated
3x 87 rated
4x 86 rated
5x inform

Ben dus aardig tevreden. Verwacht de premium premier league upgrade vanavond. Ga daar mijn rares in stoppen
WTF. Hoeveel packs heb jij geopend?
Ik heb er 31 geopend en niet 1 walkout.. Jij packed 7 TOTS..
Bossie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 23:19:
[...]

Ga er maar vanuit dat je de SBC/Weekly objective kaartjes erg veel gaat zien.
In WL tot nu Sissoko steeds tegengekomen.
Sisokko ben ik nog niet zo bang voor. Meer een pl tots team van 93+.

Maar ik zal het zien. Speelde dagen geleden tegen een team wat can en allan totsen had, niets van gemerkt.
Ik heb niet de coins voor een tots pl team, laat staan er voor over met die prijzen.

Grappig dat je voor een 350k pc een compleet saudi tots team kan bouwen met een super spits.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 18-05-2019 09:46 ]

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:07
Harribo schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 09:45:
[...]

Sisokko ben ik nog niet zo bang voor. Meer een pl tots team van 93+.

Maar ik zal het zien. Speelde dagen geleden tegen een team wat can en allan totsen had, niets van gemerkt.
Ik heb niet de coins voor een tots pl team, laat staan er voor over met die prijzen.

Grappig dat je voor een 350k pc een compleet saudi tots team kan bouwen met een super spits.
Maar dat is ook het enige :P Als je de in-game stats bekijkt zie je dat de meeste verdedigers of een lage heading accuracy hebben, of lage marking, of lage standing tackle.
chengbondkwok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 09:52:
[...]

Maar dat is ook het enige :P Als je de in-game stats bekijkt zie je dat de meeste verdedigers of een lage heading accuracy hebben, of lage marking, of lage standing tackle.
Had mij er nog niet in verdiept maar het zal inderdaad (helaas) geen top tots pl niveau zijn

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik ben nog op zoek maar een goede CM, heb al de brazilianen Anderson Talisca(totw) en Oscar(tots) en als sub Fred (gold rare)

Spitsen zijn Pato (totw) en Gabriel Jesus (gold rare)

Slasher schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:18:
Ik ben nog op zoek maar een goede CM, heb al de brazilianen Anderson Talisca(totw) en Oscar(tots) en als sub Fred (gold rare)

Spitsen zijn Pato (totw) en Gabriel Jesus (gold rare)
Fernandinho, Firmino, Paulinho en de Brazilianen uit Chinese League SBC?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:07
Net de 88 rated SBC gedaan voor Gullit en komt TOTS Wijnaldum eruit rollen :)

Ik heb nog ~1 miljoen coins nodig om Gullit af te maken (85, 85, 86, 87, 88). Heb nog maar 176K op de bank staan, en de verkoop van Wijnaldum zal ~460K netto opleveren.

Ik denk dat het wijsheid is om Wijnaldum te verkopen en de rest af te maken right? Speel met een volledig NL team: https://www.futbin.com/19/squad/7730743
chengbondkwok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:50:

Ik heb nog ~1 miljoen coins nodig om Gullit af te maken (85, 85, 86, 87, 88). Heb nog maar 176K op de bank staan, en de verkoop van Wijnaldum zal ~460K netto opleveren.

Ik denk dat het wijsheid is om Wijnaldum te verkopen en de rest af te maken right? Speel met een volledig NL team: https://www.futbin.com/19/squad/7730743
Idd, ergste geval kan je hem tijdens WL/Rivals rewards donderdag weer terug halen.

Gullit goede gozer maar zou je de ligt niet beter upgraden?

• buurman3

Kicken dat team!! *O*
Pagina: 1 ... 177 ... 200 Laatste