SBC Depay is nog een steeds een supergoede kaart in de spits!Dracoz schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:55:
Zo met alle tips mijn team maar even een upgrade gegeven. Erg mooi die Onana weekly challenge, had nog een keeper nodig
Team nu: https://www.futbin.com/custom-squad-builder/view/25103
Wil eigenlijk alleen nog een Ziyech kaartje zodat ik RM Neres kan vervangen.
Is zijn TOTW dan niet een betere optie voor 70k? Ligue 1 is best een lastige SBC, ik heb hem uiteindelijke niet eens afgemaakt.Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:15:
[...]
SBC Depay is nog een steeds een supergoede kaart in de spits!
Hij zal toch ook wel een tots krijgen?Paffelton schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:25:
[...]
Is zijn TOTW dan niet een betere optie voor 70k? Ligue 1 is best een lastige SBC, ik heb hem uiteindelijke niet eens afgemaakt.
Als je de packs niet wilt wel inderdaad. Had hem niet eens gezien als TOTW!Paffelton schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:25:
[...]
Is zijn TOTW dan niet een betere optie voor 70k? Ligue 1 is best een lastige SBC, ik heb hem uiteindelijke niet eens afgemaakt.
@Laan1988 Volgens mij heeft hij niet zo'n best seizoen gedraaid.
Nou ik denk niet dat hij gelijk heeft.Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:23:
[...]
Ja hebt gelijk inderdaad. Sinds vorig jaar horen ze bij ROTW zie ik. In FIFA 18 maar 6 TOTS kaarten uit de eredivisie. Misschien met het succes van Ajax dat we weer een eigen TOTS krijgen?
De player picks WL geeft aan dat er elke week een major league en een minor league komt. De Eredivisie is een goede kanshebber tot de minor leagues te horen, daar zal dan ook bv CSL, Liga NOS, SuperLig etc bij kunnen zitten.
Vorig jaar moest alles natuurlijk veel sneller ivm met het WK. Nu duurt de TOTS promo 6 weken. Wrs zal er dan nog een ROTW naast alle deze leagues komen.
Wat ook nog interessant is, en waarom ik de league sbc nog niet volledig heb afgemaakt, is dat EA tijdens de laatste SBC toevoeging aangegeven heeft dat in de toekomst voor selected leagues er toevoegingen kunnen komen. Hoe mooi zou dat nu dan uitkomen als morgen bijvoorbeeld de PL een extra player pick zou krijgen en dat dat dan een TOTS zou zijn....
Depay was heel goed eer heeft wel een goed seizoen gedaan overal, alleen de laatste paar maanden wil het het niet meer zo.Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:31:
[...]
Als je de packs niet wilt wel inderdaad. Had hem niet eens gezien als TOTW!
@Laan1988 Volgens mij heeft hij niet zo'n best seizoen gedraaid.
[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 16-05-2019 11:37 ]
Zou ik heel mooi vinden maar reken er niet op, stond niet eens altijd basis.
Helaas is het TOTS, en niet Team of Half seizoen en een goede nederlands elftal prestatiebvbal79 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:36:
[...]
Depay was heel goed eer heeft wel een goed seizoen gedaan overal, alleen de laatste paar maanden wil het het niet meer zo.
Alhoewel ik hoop dat ik er naast zit, zijn TOTW staat momenteel bij mij in de basis.
[ Voor 47% gewijzigd door Paffelton op 16-05-2019 11:47 ]
Ja maar Neymar staat ook overal in de predictions en die krijgt ook weet ik veel hoeveel kaarten.Paffelton schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:44:
[...]
Zou ik heel mooi vinden maar reken er niet op, stond niet eens altijd basis.
[...]
Helaas is het TOTS, en niet Team of Half seizoen en een goede nederlands elftal prestatie.
Alhoewel ik hoop dat ik er naast zit, zijn TOTW staat momenteel bij mij in de basis.
Die is meer geblesseerd geweest dan dat Depay gepasseerd was.
Verschil is is dat Neymar ervoor zorgt dat mensen packs openen. Voor Depay een stuk minder ben ik bang.Laan1988 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:52:
[...]
Ja maar Neymar staat ook overal in de predictions en die krijgt ook weet ik veel hoeveel kaarten.
Ik zou Neymar ook best gek vinden. Toch vind ik het logischer om iemand als beste speler op te nemen in een team als ie niet kan spelen dan een speler die niet speelt omdat zijn trainer hem niet goed genoeg vindt.Laan1988 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:52:
[...]
Ja maar Neymar staat ook overal in de predictions en die krijgt ook weet ik veel hoeveel kaarten.
Tevens zie je een trend van teams die kampioen worden, dat die meer kans hebben om leverancier te zijn aan TOTS. Daarom had ik ook hoop dat Liverpool het toch nog haalde. Kans dat Wijnaldum een TOTS krijgt is nu ook erg klein.
En daarbij was Neymar wel vaak betrokken bij doelpunten in de wedstrijden die hij speelde. Depay heeft tijden droog gestaan.Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:55:
[...]
Verschil is is dat Neymar ervoor zorgt dat mensen packs openen. Voor Depay een stuk minder ben ik bang.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Alle andere opties waren nog slechter?Bossie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:00:
Player picks waren de slechste tot nu, x2 een 82 rated kaart terwijl alle andere opties < waren.
Edited
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn Squad fitness zijn op, player fitness zijn er ook bijna door.Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:20:
Ik merk nu echt hoelang ik al geen packs meer heb geopend. Teller staat nu op bijna 70 packs die klaar staan, maar ondertussen geen spelers meer voor bijvoorbeeld de MM.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Volgens mij niet Ndombele was een SBCFraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:50:
Heeft er iemand toevallig in de gaten gehouden wat er gebeurd met de waarde van FS kaarten bij een TOTS-kaart? Of is dat nog niet voorgekomen? Heb vanmiddag mijn FS de Ligt verkocht namelijk, maar twijfel nu of ik dat wel slim heb gedaan.
TOTS Felipe
TOTS Allan
En Pique.... (weinig waard overigens )
wijze woorden
Ik kan dit alleen nergens gezien / vinden.
Dank weer!
Verwacht vanavond om 19.00 weer "bijzondere" pakjes die in notime zijn uitverkochtseadogg schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:23:
Kan ik ergens zien wanneer (en welke) packs er in de store komen? Ik wacht op bijvoorbeeld 125K pakketjes.
Ik kan dit alleen nergens gezien / vinden.
Dank weer!
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Elect a clown, expect a circus.
als ik die stats vergelijk met R9 dan is dat echt een sicke speler die ibra. Bij mij zou die wel passen denk ik. Heb er 2 icons achter zittenSlasher schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:13:
Heb mijn TOTS ibrahimovich op de transferlijst gezet voor 1,290,000 hoop dat ik hem verkoop kan ik mooi gebruiken voor andere spelers want hoe goed hij ook is, hij heeft niet echt een goede chemistry met de rest van mijn team.
Zou top zijn. Waar haal jij deze informatie vandaan als ik mag vragen?Passievrucht schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:07:
[...]
Verwacht vanavond om 19.00 weer "bijzondere" pakjes die in notime zijn uitverkocht
Om 19:00 gaat de PL TOTS live dus dan zullen er ook goede packs zijn. Ik zou vanaf 19:00 elk uur even checken wat er in de store komt.seadogg schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:52:
[...]
Zou top zijn. Waar haal jij deze informatie vandaan als ik mag vragen?
Hoeveel fifa punten ga je er tegen aangooien?
Ja duidelijk, dankjewel!Vissert schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:59:
[...]
Om 19:00 gaat de PL TOTS live dus dan zullen er ook goede packs zijn. Ik zou vanaf 19:00 elk uur even checken wat er in de store komt.
Hoeveel fifa punten ga je er tegen aangooien?
Heb er maar 12K. (deel cadeaubon - deel eigen geld) maar vind het niet nodig om 100é euro's erin te stoppen.
Heb nog nooit pack luck gehad
Waarom zo laag gelist? Die gaat voor een ton meer ook wel weg toch?Slasher schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:13:
Heb mijn TOTS ibrahimovich op de transferlijst gezet voor 1,290,000 hoop dat ik hem verkoop kan ik mooi gebruiken voor andere spelers want hoe goed hij ook is, hij heeft niet echt een goede chemistry met de rest van mijn team.
dat is idd zonde. gaat nu voor 1.350.000 bin. voor 1,4 raak je hem ook wel kwijt.Paffelton schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:07:
[...]
Waarom zo laag gelist? Die gaat voor een ton meer ook wel weg toch?
Een grote aankoop gedaan: Carnibal Neymar. Wat een ongelooflijke speler is dat!
Met de juist instructies gaat hij een hele wedstrijd mee op de CAM positie.
Hierdoor is het plezier weer terug en dat is het belangrijkst
Dit is mijn huidige team: https://www.futbin.com/19/squad/7699398
Wachten op BPL tots om mijn Nedved/Kante te vervangen, wellicht ook mijn mbappe upgraden?
Zien jullie verder nog upgrades?
Heb hem gister voor 1.4 gelist maar niemand kocht hem.buurman3 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:21:
[...]
dat is idd zonde. gaat nu voor 1.350.000 bin. voor 1,4 raak je hem ook wel kwijt.
En ik wil hem ook wel graag kwijt ondanks dat het een meesterlijke speler is met killer stats.
Weet niet op welk platform je speelt, maar 1,4 op de xbox is iid te hoog.Slasher schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:55:
[...]
Heb hem gister voor 1.4 gelist maar niemand kocht hem.
En ik wil hem ook wel graag kwijt ondanks dat het een meesterlijke speler is met killer stats.
Xbox inderdaad, wat is dan een betere BIN?Passievrucht schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:07:
[...]
Weet niet op welk platform je speelt, maar 1,4 op de xbox is iid te hoog.
Kijk hier even:
https://www.futbin.com/19/player/20515/Zlatan%20Ibrahimovic/
Daar kun je zien wat de laagste BIN momenteel is (en dan momenteel als in het laatste half uur volgens mij).
Nu is de PS4 aan het dalen en de Xbox aan het stijgen, blijft af en toe vreemd de markt. Scheelt nu 100-150k.Fraaank schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:16:
[...]
Kijk hier even:
https://www.futbin.com/19/player/20515/Zlatan%20Ibrahimovic/
Daar kun je zien wat de laagste BIN momenteel is (en dan momenteel als in het laatste half uur volgens mij).
Ben benieuwd of ik vanavond iets leuks ga packen. Pack ik niets leuks, dan ga ik Ribery SBC doen ter vervanging van gnabry. Zit ik alleen nog dat ik een leuke CM moet hebben die op de rechterflank wil spelen :-), want Kruse is niet optimaal maar doet zijn werk wel.
Mijn team op dit moment:
https://www.futbin.com/19/squad/4501718
Hoe ik ingame speel:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/7700737
Heb nog wel een paar leuke untradeable spelers zoals Kante/Hazard/Dybala/Rabiot87/Vardy86, maar op het moment lijkt mijn voorkeur toch naar Duits te gaan.
Huidige team is overigens untradeable op Courtois/Marcelo na. Heb nog iets van 1,2 mil op de bank.
[ Voor 45% gewijzigd door Passievrucht op 17-05-2019 11:44 ]
Ervaring van vorig jaar is dat ze heel even dalen tijdens de week in pakjcs. Daarna stijgen en vervolgens weer keihard dalen. Maar dat kan toen ook door de wc komen.Passievrucht schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:35:
[...]
Nu is de PS4 aan het dalen en de Xbox aan het stijgen, blijft af en toe vreemd de markt. Scheelt nu 100-150k.
Dus nu voor 110k cancelo 89 gekocht ipv vrsalkjo 87. Heb nu nog 260k en heb met het oog op de sbc's flink wat spelers gekocht.
Vooral 84s/85s.
Mijn gekochte tots dalen helaas nu. Heeft natuurlijk alles te maken met die weekly objectives tots.
Vorig jaar had je per league tots 2 sbc's(zo en di) , dat is nu voor de mc/com. tots dus 1 sbc, op dinsdag.
Die doe ik, de rest laat ik wrs langs mij heen gaan, tot de serie a.
@Bossie baby butra beviel redelijk goed. Zeker icm met cr7. Probeer hem nu weer te verkopen. Wil nu eigenlijk zijn mid icon maar die is helaas op de pc nog een +-700k
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 17-05-2019 12:06 ]
Ik heb gisteren Middle Butra gekocht toevallig hahaHarribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:03:
Ik moet nog ff wachten op de serie a tots (7june als de voorspellingen kloppen).
Dus nu voor 110k cancelo 89 gekocht ipv vrsalkjo 87. Heb nu nog 260k en heb met het oog op de sbc's flink wat spelers gekocht.
Vooral 84s/85s.
Mijn gekochte tots dalen helaas nu. Heeft natuurlijk alles te maken met die weekly objectives tots.
Vorig jaar had je per league tots 2 sbc's(zo en di) , dat is nu voor de mc/com. tots dus 1 sbc, op dinsdag.
Die doe ik, de rest laat ik wrs langs mij heen gaan, tot de serie a.
@Bossie baby butra beviel redelijk goed. Zeker icm met cr7. Probeer hem nu weer te verkopen. Wil nu eigenlijk zijn mid icon maar die is helaas op de pc nog een +-700k
Kan hem echt iedereen aanraden.
Ik heb Prima Butra, hoewel mijn mid Eusebio betere stats etc heeft, is Butra simpelweg meer bepalend.pascal073 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:24:
[...]
Ik heb gisteren Middle Butra gekocht toevallig hahaWat een heerlijke speler zeg!
Kan hem echt iedereen aanraden.
Tot nu toe vond ik alleen HL Rashford vergelijkbaar. Rashford is minder snel/agressief, maar vind duels die Butra verliest door zijn strength.
Daar twijfelde ik over om HL Rash te gaan halen maar toch voor Middle Butre gegaan aangezien ik Prime OP MvB al voor heb staan.Bossie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:27:
[...]
Ik heb Prima Butra, hoewel mijn mid Eusebio betere stats etc heeft, is Butra simpelweg meer bepalend.
Tot nu toe vond ik alleen HL Rashford vergelijkbaar. Rashford is minder snel/agressief, maar vind duels die Butra verliest door zijn strength.
Samen zijn ze echt een heerlijke dodelijke duo
https://totswatch.easports.com/
Was toch een filmpje in al die winkels etc?
Haha dit inderdaad. Gewoon hup, online knallen die handel.kwdtje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:05:
Pff wat een geneuzel zeg.
Er staat onder de stream: Full Squad revealed on 6PM BST (dat is 19:00uur vanavond)kwdtje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:05:
Pff wat een geneuzel zeg.
Ik heb zijn POTY, dus zo gaat dat.
Ik heb zijn POTM, wat krijg ik dan uit m'n packs vanavond denk jij? Even een Jomanda-momentjeBossie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:27:
Idd, daarnaast is het allemaal zinloos aangezien ik al weet dat TOTS VVD uit de SBC ga krijgen.
Ik heb zijn POTY, dus zo gaat dat.
KagawaFraaank schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 16:37:
[...]
Ik heb zijn POTM, wat krijg ik dan uit m'n packs vanavond denk jij? Even een Jomanda-momentje
Top. Ik ga m'n packs vanavond als het goed is openen en zal het opnemen!
Dat lijkt me slechts een voorspelling van iemand . Ook andere ratings dan futbin in zijn eigen nieuws item aangaf.simons schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:18:
https://www.futbin.com/19/totw/TOTS-PL
Het volledige team
Gewoon wachten tot 19 uur.
Tot nu toe klopt futbinHarribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:37:
[...]
Dat lijkt me slechts een voorspelling van iemand . Ook andere ratings dan futbin in zijn eigen nieuws item aangaf.
Gewoon wachten tot 19 uur.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ea gaat daar over, niet futbin.
Op Twitter wordt er om het kwartier een nieuwe speler bekend gemaakt.
Ze zijn nu hier
Vind het allemaal een beetje overdreven, Laporte 94...yeah right... Mag van mij wel wat realistischer qua ratings
Killt het spel wat, maar enfin, allemaal straks fijn een top team jippie
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 17-05-2019 17:42 ]
Is niet van iemand.Harribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:40:
Van iemand zeg ik.
Er is een stream van EA op twitch, alle tot nu toe komen direct overeen met Futbin.Ea gaat daar over, niet futbin.
Op Twitter wordt er om het kwartier een nieuwe speler bekend gemaakt.
Ze zijn nu hier
[Afbeelding]
Is niet alleen op twitter.... het is live op twitch
whatever
Wat een poppenkast, smijt ze inderdaad gewoon online
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 17-05-2019 17:46 ]
Is bekend, ik zal je een voorspelling doen:Harribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:45:
Het zal, het volledige team is nog niet bekend.
Erikssen 96 *check*
Salah 97 *check*
Aguero 96
Sterling 96 *check*
[ Voor 4% gewijzigd door simons op 17-05-2019 18:24 ]
Dat zijn de 11 basisspelers, waar zijn de anderen dan meestervoorspeller?simons schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:47:
[...]
Is bekend, ik zal je een voorspelling doen:
Erikssen 96
Salah 97
Aguero 96
Sterling 96
https://www.futbin.com/19/totw/TOTS-PLFraaank schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:05:
[...]
Dat zijn de 11 basisspelers, waar zijn de anderen dan meestervoorspeller?
Zag het ook al, is het gelekt? Of hoe kan het dat futbin die al heeft?
TOTW was op dexerto ook in de middag al te vinden, kan zijn dat futbin de namen al door heeft gekregen en een stagiaire te voortvarend is geweest... wel grappig om te zien hoe die livestream alles geleidelijk laat name-droppen.Paffelton schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:12:
[...]
Lacazette werd ook net zijdelings al benoemd als een potentiële tots....
stond vanmiddag al een lek of reddit, vervolgens kwamen de plaatjes in de gelekte content precies overeenmet datgene wat rond 17:00 stap voor stap gereleased werd.Paffelton schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:12:
[...]
Heb daarna nog niet weer gechecked.
TOTS Wijnaldum!
Klopt inderdaad:

Er staat alleen nog geen kleinere league bij helaas.
Saudi-league is erbij gekomen:
[ Voor 15% gewijzigd door Fraaank op 17-05-2019 19:04 ]
Eenvoudig als in, niet moeilijk maar gaat wel veel tijd kosten.
Uit 45 packs welgeteld 1x een 82 rated inform en m'n beste kaart was 85 Fabinho.. Ik ben er wel klaar mee nu
Had wel Alderweireld uit die TOTS Community.
@Bossie Kagawa is binnen!
told you soFraaank schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 19:44:
65 packs geopend, 1x die TOTS Tawambaraere, weet ik veel hoe die gozer heet. Verder wel Courtois en Modric gepacked, maar 65 packs...1 Ultimate pack, 1 Gold Prime Player Pack (24 spelers, allemaal rare) en 8x die andere Rare Gold Players pack (12 spelers, allemaal rare), helemaal niks. Ultimate Pack en Gold Prime Players Pack gewoon geeneens een walkout!
Had wel Alderweireld uit die TOTS Community.
@Bossie Kagawa is binnen!
Wel 90 squad fitness kaartjes, dat dan weer wel.
Zo'n kaart voor 600k is toch prima. Endgame stats man, en beter dan menig icon spits. En voor 600k meerdere tots halen? Dan heb je wel flut tots...Vestendrie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 20:56:
Firmino is gewoon 600k, dat is echt te gortig. Kun je beter een aantal tots-spelers van halen lijkt me. Of een goede icon.
Toch erg veel zin in.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dadelijk Ederson maar ff testen, daarna maar besluiten of ik hem ga houden of ga inwisselen voor Fernandinho, vraag me echter af of dat een merkbare upgrade gaat worden tov DDR.
Heb med butra gekocht, nu naast cr7
https://www.futbin.com/19/squad/2693323
Toch hoop ik niet teveel tots tegen te komen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat
[ Voor 54% gewijzigd door Harribo op 17-05-2019 23:05 ]
Ga er maar vanuit dat je de SBC/Weekly objective kaartjes erg veel gaat zien.Harribo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 22:59:
Ik ben eerst blut.
Heb med butra gekocht, nu naast cr7
https://www.futbin.com/19/squad/2693323
Toch hoop ik niet teveel tots tegen te komen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat
In WL tot nu Sissoko steeds tegengekomen.
0 walkouts.. Kut spel..DeBers schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:21:
Ik heb 31 packs die ik vanavond ga openen. Maar ik verwacht echt helemaal niks
Toch erg veel zin in.
Verwijderd
1x tots Alisson
1x tots Laporte
5x tots saudi league
1x if Delaney
1x 88 rated
3x 87 rated
4x 86 rated
5x inform
Ben dus aardig tevreden. Verwacht de premium premier league upgrade vanavond. Ga daar mijn rares in stoppen
Belooft wat voor het weekend als het op dit tijdstip al zo is.
WTF. Hoeveel packs heb jij geopend?Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 08:15:
Gisteren eindelijk mijn opgespaarde packs geopend. Dit was het resultaat :
1x tots Alisson
1x tots Laporte
5x tots saudi league
1x if Delaney
1x 88 rated
3x 87 rated
4x 86 rated
5x inform
Ben dus aardig tevreden. Verwacht de premium premier league upgrade vanavond. Ga daar mijn rares in stoppen
Ik heb er 31 geopend en niet 1 walkout.. Jij packed 7 TOTS..
Sisokko ben ik nog niet zo bang voor. Meer een pl tots team van 93+.Bossie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 23:19:
[...]
Ga er maar vanuit dat je de SBC/Weekly objective kaartjes erg veel gaat zien.
In WL tot nu Sissoko steeds tegengekomen.
Maar ik zal het zien. Speelde dagen geleden tegen een team wat can en allan totsen had, niets van gemerkt.
Ik heb niet de coins voor een tots pl team, laat staan er voor over met die prijzen.
Grappig dat je voor een 350k pc een compleet saudi tots team kan bouwen met een super spits.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 18-05-2019 09:46 ]
Maar dat is ook het enigeHarribo schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 09:45:
[...]
Sisokko ben ik nog niet zo bang voor. Meer een pl tots team van 93+.
Maar ik zal het zien. Speelde dagen geleden tegen een team wat can en allan totsen had, niets van gemerkt.
Ik heb niet de coins voor een tots pl team, laat staan er voor over met die prijzen.
Grappig dat je voor een 350k pc een compleet saudi tots team kan bouwen met een super spits.
Had mij er nog niet in verdiept maar het zal inderdaad (helaas) geen top tots pl niveau zijnchengbondkwok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 09:52:
[...]
Maar dat is ook het enigeAls je de in-game stats bekijkt zie je dat de meeste verdedigers of een lage heading accuracy hebben, of lage marking, of lage standing tackle.
Spitsen zijn Pato (totw) en Gabriel Jesus (gold rare)
Fernandinho, Firmino, Paulinho en de Brazilianen uit Chinese League SBC?Slasher schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:18:
Ik ben nog op zoek maar een goede CM, heb al de brazilianen Anderson Talisca(totw) en Oscar(tots) en als sub Fred (gold rare)
Spitsen zijn Pato (totw) en Gabriel Jesus (gold rare)
Ik heb nog ~1 miljoen coins nodig om Gullit af te maken (85, 85, 86, 87, 88). Heb nog maar 176K op de bank staan, en de verkoop van Wijnaldum zal ~460K netto opleveren.
Ik denk dat het wijsheid is om Wijnaldum te verkopen en de rest af te maken right? Speel met een volledig NL team: https://www.futbin.com/19/squad/7730743
Idd, ergste geval kan je hem tijdens WL/Rivals rewards donderdag weer terug halen.chengbondkwok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:50:
Net de 88 rated SBC gedaan voor Gullit en komt TOTS Wijnaldum eruit rollen
Ik heb nog ~1 miljoen coins nodig om Gullit af te maken (85, 85, 86, 87, 88). Heb nog maar 176K op de bank staan, en de verkoop van Wijnaldum zal ~460K netto opleveren.
Ik denk dat het wijsheid is om Wijnaldum te verkopen en de rest af te maken right? Speel met een volledig NL team: https://www.futbin.com/19/squad/7730743
Gullit goede gozer maar zou je de ligt niet beter upgraden?chengbondkwok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:50:
Kicken dat team!!chengbondkwok schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:50: