Ik zou even wachten met die versie van de Ligt tot de eredivisie TOTS, waarbij hij waarschijnlijk wel een TOTS zal krijgen. Denk dat zijn FS dan weer in prijs daalt. Twijfel momenteel zelf om hem alvast te verkopen.Sleehond schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:48:
Zo, heb mijn hele ligue 1 team verkocht. Speel toch weinig FIFA 19 meer.
Doel hiervan is om het beste Ajax team te kopen. Dat is gelukt, behalve dat ik De Ligt 87 (oranje) voor zijn 92 future star versie nog moet doen. Rest heb ik van alle ajacieden de beste versie gekocht.
Gezien ik toch weinig speel, speel ik dan maar met mn favo club
Ik richt me niet meer op WL en ga wel lekker squad battles en Rivals doen.
Die TOTS zijn wel heel makkelijk te packen heb ik het idee, heb zonet die SBC van RvP gedaan en nu niet de een na laatste van Desailly en kreeg uit beide packs een TOTS uit de EFL en een 86 gouden walkout.
Dank je, weet eigenlijk niet wat ik ga doen hij heeft niet echt veel chemistry met de rest van mijn team. Heb de orginele ibra niet dus kan geen vergelijking maken.Harribo schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:27:
[...]
Wat een mazzel. Fijn joh.
Ik trek niets, al maanden niet.
Zou sowieso ff met hem spelen niet?
Heb je fb ibra ook? Ben wel benieuwd of je veel verschil ervaart
Normaal gesproken heb ik ook niet zoveel geluk hoor
Hoe kan je dat goed timen?Paffelton schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:35:
[...]
Lekker hoor, even 1,5 miljoen binnen harken als je je verkoop goed timed =).
[ Voor 18% gewijzigd door Slasher op 13-05-2019 16:51 ]
Elect a clown, expect a circus.
donderdagavond.vrijdagochtendSlasher schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:50:
[...]
Dank je, weet eigenlijk niet wat ik ga doen hij heeft niet echt veel chemistry met de rest van mijn team. Heb de orginele ibra niet dus kan geen vergelijking maken.
Normaal gesproken heb ik ook niet zoveel geluk hoor
[...]
Hoe kan je dat goed timen?
Dan kopen mensen spelers voor de WL
Blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar op vrijdagen zijn spelers vaak duur vanwege WL waar mensen inkopen voor doen.
Daarnaast moet je een afweging maken of je juist langer wacht (dan is ie uit packs en dus zeldzamer), of juist verkoopt voordat er een hoop TOTS spelers gedropt worden die beter zijn, mensen gaan dan ook meer pakketjes openen en de gehele markt zakt dan.
Denk dat je beste optie aankomende donderdag of vrijdag is, maar voor hetzelfde geld stijgt ie nog.
Ik heb er nu 5. Misschien koop ik er nog 5 voor 30k.Harribo schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:02:
[...]
Ik heb er een paar gekocht. 2x84 en 1x86.
Maar misschien koop ik er nog wat.
Vorig jaar had je ze nodig voor sbc's en toen bleken ze een stuk duurder te worden.
@Slasher
Ik zou Ibra gewoon nu verkopen, waarschijnlijk daalt hij donderdag weer ivm rivals/WL rewards en hij is zeker een kaart die ik later weer in Ultimate TOTS verwacht.
Ik zou Ibra gewoon nu verkopen, waarschijnlijk daalt hij donderdag weer ivm rivals/WL rewards en hij is zeker een kaart die ik later weer in Ultimate TOTS verwacht.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verschijnen alle TOTS Community-kaarten sowieso niet gewoon weer terug bij hun TOTS-competitiekaarten? Was normaal ook zo.Bossie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:45:
@Slasher
Goed punt idd, FB Rabiot btw!Fraaank schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:03:
[...]
Verschijnen alle TOTS Community-kaarten sowieso niet gewoon weer terug bij hun TOTS-competitiekaarten? Was normaal ook zo.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lol een Flashback-kaart omdat ie is meegenomen met TOTS...wat een mafketels joh haha
Earn a Flashback Rabiot celebrating his inclusion in Community TOTS 2018
Edit: 1x 86, 2x 85 rated-squads...
[ Voor 5% gewijzigd door Fraaank op 13-05-2019 19:13 ]
Ok wat moet im nu doen? Geen ervaring hiermee
Elect a clown, expect a circus.
Ik zou gaan kijken hoe je je nu team zou kunnen versterken op basis van de huidige BIN en dan beslissen of deze versterkingen leuker zijn om mee te spelen dan bijvoorbeeld met Ibra spelen.
Het spel is dood en nu verziekt EA het meer door onrealistische rewards bij de WL rewards te gaan geven. Ze zullen wel flink geschrokken zijn daar van de kritiek van de afgelopen weken.
Eind juni speelt iedereen zowat met een tots team.
[ Voor 12% gewijzigd door Bean77 op 14-05-2019 07:39 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Vorig jaar niet, de community kaarten zijn toch ook meestal kaarten zonder IF?Fraaank schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:03:
[...]
Verschijnen alle TOTS Community-kaarten sowieso niet gewoon weer terug bij hun TOTS-competitiekaarten? Was normaal ook zo.
Rabiot was vorig jaar wel in de community TOTS maar niet in Ligue1
Natuurlijk wordt het allemaal minder. De zomerstop begint bij bijna alle competities. De casual speler is al gestopt. De echte die-hards blijven over. Met TOTS zal je nog een bepaalde groep aantrekken die weer gaat spelen. Persoonlijk vind ik dat het niet zoveel uitmaakt aan het einde van de levensduur van fifa 19. EA geeft nu de wat mindere spelers ook de kans goeie teams te maken. Prima toch? Nog een maand of 4 en dan komt 20. Dan kun je langzaam wel die kant op gaan vind ik.Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:39:
Het spel is dood en nu verziekt EA het meer door onrealistische rewards bij de WL rewards te gaan geven. Ze zullen wel flink geschrokken zijn daar van de kritiek van de afgelopen weken.
Ik heb gisteren de van Persie SBC gedaan. Die past heel mooi in mijn eredivisie team met Frenkie de Jong, Ziyech, Onana en Dumfries. Ik wil Tagliafico TOTS ook nog gaan halen. Iemand daar al ervaringen mee?
Uit de pakketjes van RVP kreeg ik TOTS Can! Toch even 250k (eerste echt goede pull van 2019. Erg blij mee!). Ik ga hem een paar wedstrijdjes testen, maar ik denk dat hij het gaat afleggen tegen Matthaus 91.
Uit de pakketjes van RVP kreeg ik TOTS Can! Toch even 250k (eerste echt goede pull van 2019. Erg blij mee!). Ik ga hem een paar wedstrijdjes testen, maar ik denk dat hij het gaat afleggen tegen Matthaus 91.
Zit wel echt te twijfelen of ik hem niet gewoon moet doen. Speel toch First Owner dus hoeveel spelers komen er nog voorbij die echt in mn teams passenFraaank schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:10:
[...]
Lol een Flashback-kaart omdat ie is meegenomen met TOTS...wat een mafketels joh haha
Earn a Flashback Rabiot celebrating his inclusion in Community TOTS 2018
Edit: 1x 86, 2x 85 rated-squads...
Ps. hij zou Rabiot League SBC vervangen in mijn 2e team, vandaar de twijfel
[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 14-05-2019 09:54 ]
Is ook zo dat het minder wordt. Vorig jaar was fifa 18 de nek al omgedraaid door die WK fratsen van EA. Ik had gehoopt dat het nu wat langer leuk bleef. Ik vind het vooral een klap in het gezicht van de trouwe spelers die veel tijd gestoken hebben in handelen om een verschil te krijgen met andere spelers. Nu wordt het ongedaan gemaakt. Wel eerlijker voor nieuwe spelers dat ze een gelijkwaardige kans kunnen krijgen.Arwintju schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:25:
[...]
Natuurlijk wordt het allemaal minder. De zomerstop begint bij bijna alle competities. De casual speler is al gestopt. De echte die-hards blijven over. Met TOTS zal je nog een bepaalde groep aantrekken die weer gaat spelen. Persoonlijk vind ik dat het niet zoveel uitmaakt aan het einde van de levensduur van fifa 19. EA geeft nu de wat mindere spelers ook de kans goeie teams te maken. Prima toch? Nog een maand of 4 en dan komt 20. Dan kun je langzaam wel die kant op gaan vind ik.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heb ik wat gemist? Welke rewards krijg je nu ipv de reguliere?Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:39:
check de laatste twitter berichtentheman36 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:04:
[...]
Heb ik wat gemist? Welke rewards krijg je nu ipv de reguliere?
https://twitter.com/EASPORTSFIFA
Kijk op het twitter account van easports.theman36 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:04:
[...]
Heb ik wat gemist? Welke rewards krijg je nu ipv de reguliere?
Met de player picks kan je vanaf komende WL kiezen uit TOTS spelers.
Ik heb De Ligt FS en Van Dijk Live allebei gisteren ook verkocht, aangezien ze beiden wel een TOTS kaart krijgen.Fraaank schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:21:
[...]
Ik zou even wachten met die versie van de Ligt tot de eredivisie TOTS, waarbij hij waarschijnlijk wel een TOTS zal krijgen. Denk dat zijn FS dan weer in prijs daalt. Twijfel momenteel zelf om hem alvast te verkopen.
Niet zozeer dat het spel dood is, maar niemand zit toch te wachten op playerpicks uit de MLS?Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:21:
[...]
Kijk op het twitter account van easports.
Met de player picks kan je vanaf komende WL kiezen uit TOTS spelers.
Dadelijk zijn alle Europese competities klaar maar TOTS begint net.
Verwacht wel dat TOTS kaarten hierdoor lagere prijzen gaan krijgen ivm voorgaande jaren.
Vindt je het dan saai omdat je veel dezelfde teams tegenkomt? Of gewoon zuur omdat jij er relatief veel geld in hebt zitten?Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 07:39:
Vraag me af waar de irritatie in zit. Denk dat de meeste mensen die middelmatige teams hebben het wel prettig vinden om een keer met een team te kunnen spelen waar niet iedere bal aanname 20 meter van de voet af springt.
Is er iemand die de Sissoko SBC heeft gedaan? Lijkt me wat nutteloos om hem te doen aangezien hij nu voor 88k te koop is.
Ik ben het wel met Bean eens hoor. Je krijgt nu alleen maar superteam waarbij iedere speler met zijn verkeerde voet de bal in de kruising kan jassen.... Jippie....Paffelton schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:14:
[...]
Vindt je het dan saai omdat je veel dezelfde teams tegenkomt? Of gewoon zuur omdat jij er relatief veel geld in hebt zitten?
Vraag me af waar de irritatie in zit. Denk dat de meeste mensen die middelmatige teams hebben het wel prettig vinden om een keer met een team te kunnen spelen waar niet iedere bal aanname 20 meter van de voet af springt.
Bean is gewoon zuur dat nu iedereen een goed team krijgt en hij er 6000 euro in heeft gestoken
precies, hij zou idd alleen als SBC komen maar door een fout van EA hebben ze hem ook in packs gestopt (hetzelfde voor Odegaard/Rodri dacht ik).DeBers schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:15:
Is er iemand die de Sissoko SBC heeft gedaan? Lijkt me wat nutteloos om hem te doen aangezien hij nu voor 88k te koop is.
Onana en RodriBossie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:43:
[...]
precies, hij zou idd alleen als SBC komen maar door een fout van EA hebben ze hem ook in packs gestopt (hetzelfde voor Odegaard/Rodri dacht ik).
Ik heb de gok gewaagd en 500k in Onana gestopt. een 88 rated TOTS voor 35k. Zelfs zonder TOTS is een 88 rated nog 30k waard dus veel verlies zal ik er niet op lijden hoop ik
Zelfde gedaan alleen iets minder K. Heb er 9 gekocht en 1 gepacked (vandaag gekregen)bvbal79 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:46:
[...]
Onana en Rodri
Ik heb de gok gewaagd en 500k in Onana gestopt. een 88 rated TOTS voor 35k. Zelfs zonder TOTS is een 88 rated nog 30k waard dus veel verlies zal ik er niet op lijden hoop ik
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Leuk die aannames, maar als je het wilt weten. Mijn frustratie zit hem (net als vorige fifa's overigens) in dat er spelers zijn (waaronder ik) die heel veel tijd geïnvesteerd hebben in het handelen van spelers. Dit wordt nu in 1 klap haast te niet gedaan omdat spelers nu in korte tijd een vrij competitief (tots zijn niet de minste spelers, welke versie dan ook) team in de schoot geworpen krijgen. Niet dat dit komt als een verassing, want vorige edities hadden ze ook leuke 'grappen' zoals met dat WK.Paffelton schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 11:14:
[...]
Vindt je het dan saai omdat je veel dezelfde teams tegenkomt? Of gewoon zuur omdat jij er relatief veel geld in hebt zitten?
Spelers die een bal 20 meter van hun speler laten afspringen zullen ook met toty ronaldo dat laten doen. Zulke spelers kunnen beter eerst zelfkritisch naar zichzelf kijken waar ze zich kunnen verbeteren in het spel. Dat maakt veel meer verschil dan met een toty ronaldo spelen of niet. Afgelopen WL zelf ervaren dat je met een simpele gouden Son al hele mooie dingen kunt doen.
Je kunt het ook omdraaien. Eindelijk kunnen gemiddelde spelers zoals ik hun team nog verder upgraden. Kan ik eindelijk dromen van een betaalbaar volledig NL-team. Of juist een compleet Eredivisie-team in plaats van de eeuwige BPL-teams zoals vorig jaar.Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:30:
[...]
Leuk die aannames, maar als je het wilt weten. Mijn frustratie zit hem (net als vorige fifa's overigens) in dat er spelers zijn (waaronder ik) die heel veel tijd geïnvesteerd hebben in het handelen van spelers. Dit wordt nu in 1 klap haast te niet gedaan omdat spelers nu in korte tijd een vrij competitief (tots zijn niet de minste spelers, welke versie dan ook) team in de schoot geworpen krijgen. Niet dat dit komt als een verassing, want vorige edities hadden ze ook leuke 'grappen' zoals met dat WK.
Spelers die een bal 20 meter van hun speler laten afspringen zullen ook met toty ronaldo dat laten doen. Zulke spelers kunnen beter eerst zelfkritisch naar zichzelf kijken waar ze zich kunnen verbeteren in het spel. Dat maakt veel meer verschil dan met een toty ronaldo spelen of niet. Afgelopen WL zelf ervaren dat je met een simpele gouden Son al hele mooie dingen kunt doen.
Jij hebt inderdaad tijd geïnvesteerd, maar dat doe je toch omdat je het leuk vindt? Je hebt nu 3/4 van het FIFA-jaar een mega-team gehad, en nu voor de laatste 2-3 maanden dat FIFA nog echt duurt, hebben andere spelers dat ook.
Waarom moeten spelers kritisch naar zichzelf kijken om te verbeteren? We zijn niet allemaal zo goed, sommige van ons hebben gewoon niet meer tijd/zin/geld om in de game te steken dan dit en dan is het leuk om aan het einde van FIFA met een OP team te spelen.
Leuk dat jij de tijd had om in FIFA te steken, maar aan het begin van het jaar hebben we allemaal evenveel centen betaald voor de game. Nu is het tijd voor Average Joe om te genieten.
Hoewel ik je frustratie enigszins snap, moet men niet vergeten dat FIFA primair een voetbal(simulatie)spel is. En geen Beursplein 5. Men kan nu eindelijk met een goed / leuk team spelen.Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:30:
[...]
Leuk die aannames, maar als je het wilt weten. Mijn frustratie zit hem (net als vorige fifa's overigens) in dat er spelers zijn (waaronder ik) die heel veel tijd geïnvesteerd hebben in het handelen van spelers. Dit wordt nu in 1 klap haast te niet gedaan omdat spelers nu in korte tijd een vrij competitief (tots zijn niet de minste spelers, welke versie dan ook) team in de schoot geworpen krijgen. Niet dat dit komt als een verassing, want vorige edities hadden ze ook leuke 'grappen' zoals met dat WK.
Nu hebben we dit jaar ook wel mazzel met het aantal goede NL/eredivise spelers door het succes van AjaxFraaank schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:35:
[...]
Je kunt het ook omdraaien. Eindelijk kunnen gemiddelde spelers zoals ik hun team nog verder upgraden. Kan ik eindelijk dromen van een betaalbaar volledig NL-team. Of juist een compleet Eredivisie-team in plaats van de eeuwige BPL-teams zoals vorig jaar.
Jij hebt inderdaad tijd geïnvesteerd, maar dat doe je toch omdat je het leuk vindt? Je hebt nu 3/4 van het FIFA-jaar een mega-team gehad, en nu voor de laatste 2-3 maanden dat FIFA nog echt duurt, hebben andere spelers dat ook.
Waarom moeten spelers kritisch naar zichzelf kijken om te verbeteren? We zijn niet allemaal zo goed, sommige van ons hebben gewoon niet meer tijd/zin/geld om in de game te steken dan dit en dan is het leuk om aan het einde van FIFA met een OP team te spelen.
Leuk dat jij de tijd had om in FIFA te steken, maar aan het begin van het jaar hebben we allemaal evenveel centen betaald voor de game. Nu is het tijd voor Average Joe om te genieten.
Misschien, maar naar mijn inziens krijgt vrijwel iedereen dezelfde cadeautjes toch (Icon packs, TOTS SBCs etc), dus eigenlijk verandert er competitief vrij weinig.chengbondkwok schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:35:
[...]
Hoewel ik je frustratie enigszins snap, moet men niet vergeten dat FIFA primair een voetbal(simulatie)spel is. En geen Beursplein 5. Men kan nu eindelijk met een goed / leuk team spelen.
Waren geen aannames, was een oprechte vraag.Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:30:
[...]
Er zijn zat mensen die met een full gold team prima prestaties kunnen verrichten. Toch kunnen die betere spelers wel degenlijk het verschil maken voor een middelmatige fifa speler zoals ikzelf. Ik merk zelf altijd een beduidend hogere winrate zodra ik een TOTS team heb.
Muah, dat zit dan ook deels tussen je oren. Ik speel nu dik 1,5 maand met een untradable/meta NIF team nadat ik mijn team verkocht had (waarde was 10,5M)Paffelton schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 13:58:
[...]
Waren geen aannames, was een oprechte vraag.
Er zijn zat mensen die met een full gold team prima prestaties kunnen verrichten. Toch kunnen die betere spelers wel degenlijk het verschil maken voor een middelmatige fifa speler zoals ikzelf. Ik merk zelf altijd een beduidend hogere winrate zodra ik een TOTS team heb.
En het is niet dat ik nu meer verlies. In DR en WL gaat het gewoon in het zelfde ritme door
Iemand al community tots sbc gedaan? Denk dat ik onana maar inlever met wat 83 rated spelers en enkele 84... gokje wagen.
Echt vaag, ik heb die com tots sbc gedaan, daarvoor had ik al de weekly objectives gedaan en Rodri gehaald, dus sbc en wie wandelt er uit... Rodri!?! had van te voren gechecked maar volgens mij zit die niet in de community tots allen objectives... indien wel dan is dat wel behoorlijk ruk en weer typisch EA
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Die zat er toch bij die lijst van spelers waar je op kon stemmen? Dan klopt het toch gewoon?simons schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:12:
Echt vaag, ik heb die com tots sbc gedaan, daarvoor had ik al de weekly objectives gedaan en Rodri gehaald, dus sbc en wie wandelt er uit... Rodri!?! had van te voren gechecked maar volgens mij zit die niet in de community tots allen objectives... indien wel dan is dat wel behoorlijk ruk en weer typisch EA
Volgens mij was dit de lijst van spelers in com totsBean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:35:
[...]
Die zat er toch bij die lijst van spelers waar je op kon stemmen? Dan klopt het toch gewoon?
https://www.futhead.com/19/totw/community-tots/
Dat is het halve verhaal. Dit zijn de spelers die je kunt packen in de packs. Maar buiten deze spelers maken die andere spelers zoals rodri etc ook deel uit van de community picks. Ze kunnen geen tots zijn als ze geen community pick zijn want andere tots zijn nog niet gereleased.simons schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:38:
[...]
Volgens mij was dit de lijst van spelers in com tots
https://www.futhead.com/19/totw/community-tots/
Vandaar mijn veronderstelling en verrassing dat ik een weekly objective tots uit mijn sbc kreeg. Maar goed dat ik het nu weet voor het vervolg, geen sbc meer voor mij zonde van de coins.Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:16:
[...]
Dat is het halve verhaal. Dit zijn de spelers die je kunt packen in de packs.
Ik vind het gewoon in het algemeen jammer die tots.
Al die maanden ben je bezig je team te ontwikkelen en dan opeens hoeft het eigenlijk niet meer. Dat was voor mij nu juist de uitdaging.
Die is nu dan wat weg.
Iedereen krijgt nu de tots en einde uitdaging.
Ff zwart wit gesteld
Enfin ik hobbel maar weer mee, kreeg Felipe uit de sbc.
Al die maanden ben je bezig je team te ontwikkelen en dan opeens hoeft het eigenlijk niet meer. Dat was voor mij nu juist de uitdaging.
Die is nu dan wat weg.
Ff zwart wit gesteld
Zo gaat het al jaren. Waarom zou dat nu anders zijn?Harribo schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:39:
Die is nu dan wat weg.
Ff zwart wit gesteld
Zeg ik dat?Bean77 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:43:
[...]
Zo gaat het al jaren. Waarom zou dat nu anders zijn?
Tis gewoon een mening
Het klonk haast alsof je verbaasd bent dat je uitdaging weg is.
Positief bekeken is er nu in ieder geval veel meer uitdaging nog dan in fifa 18.
EA had Onana, Sissokko en Rodri ook in het promo materiaal gestopt voor TOTS Community waardoor het leek alsof deze ook in packs zaten terwijl de intentie was om deze alleen via objectives/SBC beschikbaar te maken.simons schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:22:
[...]
Vandaar mijn veronderstelling en verrassing dat ik een weekly objective tots uit mijn sbc kreeg. Maar goed dat ik het nu weet voor het vervolg, geen sbc meer voor mij zonde van de coins.
Om dat recht te zetten, hebben ze deze kaarten alsnog aan packs toegevoegd, en hebben spelers die de reguliere kaarten van deze spelers gepacked hadden terwijl TOTS Community al uit was, alsnog de blauwe versies gekregen.
Btw, PL predictions hinten op een TOTS Rashford, dat klinkt als 99 Pace, Finishing, Positioning, agi, balance en strength icm 5*SM, doe mij die maar
En precies dit is dus de reden dat je hem nu als objective gehaald kan hebben en vervolgens (untradeable) uit een pack / SBC haaltBossie schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:47:
[...]
EA had Onana, Sissokko en Rodri ook in het promo materiaal gestopt voor TOTS Community waardoor het leek alsof deze ook in packs zaten terwijl de intentie was om deze alleen via objectives/SBC beschikbaar te maken.
Om dat recht te zetten, hebben ze deze kaarten alsnog aan packs toegevoegd, en hebben spelers die de reguliere kaarten van deze spelers gepacked hadden terwijl TOTS Community al uit was, alsnog de blauwe versies gekregen.
Voordeel voor jou is dat je nu ook alle overpowered spelers kan krijgen, dan ligt het verlies in ieder geval niet meer daar aan.Harribo schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:39:
Die is nu dan wat weg.
Ff zwart wit gesteld
Zoals ik al eerder postte: ook de casual-spelers krijgen nu de kans (tegen het einde van FIFA aan) om met extreem goede spelers te spelen en is het in zekere zin weer wat "eerlijker".
Idd, zeker als er na TOTS ook weer een Festival of Football komt.Fraaank schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:56:
[...]
Voordeel voor jou is dat je nu ook alle overpowered spelers kan krijgen, dan ligt het verlies in ieder geval niet meer daar aan.
Zoals ik al eerder postte: ook de casual-spelers krijgen nu de kans (tegen het einde van FIFA aan) om met extreem goede spelers te spelen en is het in zekere zin weer wat "eerlijker".
Volgens mij was dat vorig jaar voor het eerst, weet alleen ff zo niet of dat gelinked aan de world cup was.
Zijn er meer mensen die net als ik nu "minder zin hebben" naar de volgende FUT? Hoor dat van meer mensen, maar misschien is t toeval ofzo.
Ach ja, begin toch wel weer in September
PSN: Maichel
Ik ook hoor, maar dat is vooral omdat ik geen verbeteringen zie op het gebied van gameplay en servers.Maichel schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:22:
Zijn er meer mensen die net als ik nu "minder zin hebben" naar de volgende FUT? Hoor dat van meer mensen, maar misschien is t toeval ofzo.
Buiten dat zijn ze SBCs ook een hoop bagger geweest dit jaar.Amelandbor schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:57:
[...]
Ik ook hoor, maar dat is vooral omdat ik geen verbeteringen zie op het gebied van gameplay en servers.
Maar toch: We gaan er gewoon weer voor met FIFA 20. Wat moet ik anders nog met m'n leven...
We hebben toch bijna een jaar een live beta test voor Fifa 20 gedaan genaamd fifa19?Amelandbor schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:57:
[...]
Ik ook hoor, maar dat is vooral omdat ik geen verbeteringen zie op het gebied van gameplay en servers.
Game speelt echt super op lage res op mijn PS4, misschien moeten ze de game iets beter afstemmen op de capaciteit van de console.
Voor mij is dat juist een mogelijkheid om weer op gelijke hoogte te komen met de mensen die honderden zo niet duizenden euros erin hebben gepompt. Had Tagliafico uit de guaranteed tots, heb hem maar gediscard gezien mijn clubvoorkeur (grapje).Harribo schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:39:
Die is nu dan wat weg.
Ff zwart wit gesteld
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
TOTS Tagliaficio met backbone is endgame als je zijn stats ziet.Royz schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:32:
[...]
Voor mij is dat juist een mogelijkheid om weer op gelijke hoogte te komen met de mensen die honderden zo niet duizenden euros erin hebben gepompt. Had Tagliafico uit de guaranteed tots, heb hem maar gediscard gezien mijn clubvoorkeur (grapje).
Na er een poosje uit te zijn geweest ben ik in mijn vakantie weer begonnen met het spelen van FIFA. Op dit moment heb ik dit team staan: https://www.futbin.com//19/squad/7646855
De eerste die ik ga vervangen zodra ik weer wat coins heb is Fabinho. Ontzettend goede bal afpakker / stofzuiger maar zijn passing is echt ruk (voor zijn prijs nog wel een prima kaart). Ik ga hier naar verwachting Kante neer zetten, of iemand anders moet nog een goed idee hebben?
De eerste die ik ga vervangen zodra ik weer wat coins heb is Fabinho. Ontzettend goede bal afpakker / stofzuiger maar zijn passing is echt ruk (voor zijn prijs nog wel een prima kaart). Ik ga hier naar verwachting Kante neer zetten, of iemand anders moet nog een goed idee hebben?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Als je hem kunt betalen (met TOTS moet dat zeker kunnen) zou ik voor Prime Rijkaard gaan.Partypooper schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:46:
Na er een poosje uit te zijn geweest ben ik in mijn vakantie weer begonnen met het spelen van FIFA. Op dit moment heb ik dit team staan: https://www.futbin.com//19/squad/7646855
Dat is inderdaad een insane kaart als ik zo de stats bekijk, jammer genoeg is die voor nu even buiten bereik. Hopelijk zijn de pack goden een beetje gunstig deze en aankomende week..Fraaank schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:50:
[...]
Als je hem kunt betalen (met TOTS moet dat zeker kunnen) zou ik voor Prime Rijkaard gaan.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik gebruik OP Moore als playmaker CDM, moet wel een chem style met pace op.Partypooper schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:46:
Klopt, hij is niet normaal goed. Wint een kopduel nog van Ibra. Eigenlijk zou ik hem misschien wel als CV moeten doen in-game want hij is veel beter dan de rest van mijn teambvbal79 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:06:
[...]
TOTS Tagliaficio met backbone is endgame als je zijn stats ziet.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Sinds Januari geen FUT meer gespeeld, zit te kijken of ik het weer eens op zal pakken. Heb 4,5 miljoen coins, die SBC Perisic die ik zeker wil gebruiken en Icon Vieri maar die is kak
Ik vermoed dat Perisic wel een TOTS zal krijgen die je met 4,5mil wel moet kunnen betalen.Gurbuh schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:59:
Sinds Januari geen FUT meer gespeeld, zit te kijken of ik het weer eens op zal pakken. Heb 4,5 miljoen coins, die SBC Perisic die ik zeker wil gebruiken en Icon Vieri maar die is kak
Ik wil zonet aanmelden op de Webapp, krijg ik de melding dat mijn EA account nog geen "fut club" heeft. Kan dit betekenen dat ik een ban of iets dergelijks heb gehad?
Heb hetzelfde! Zal wel weer een foutje zijn bij EA.Sossage23 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:33:
Ik wil zonet aanmelden op de Webapp, krijg ik de melding dat mijn EA account nog geen "fut club" heeft. Kan dit betekenen dat ik een ban of iets dergelijks heb gehad?
Ja, je account is waarschijnlijk verwijderd vanwege illegale acties.. grapje natuurlijk!Sossage23 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:33:
Ik heb hetzelfde probleem, server zullen wel weer eens down zijn
Gelukkig niet alleen bij mij dus, Was alweer bang dat ik een of andere random ban heb gehad en dat ik weer voor niks 9 maanden fifa heb gespeeld.Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:37:
[...]
Heb hetzelfde! Zal wel weer een foutje zijn bij EA.
Dat is het grappige dus, heb gisteren wat gedaan op Fut Galaxy. Bets plaatsen met fifa coins, dacht dat het daar misschien mee te maken had.RoeKoe schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:38:
[...]
Ja, je account is waarschijnlijk verwijderd vanwege illegale acties.. grapje natuurlijk!
Ik heb hetzelfde probleem, server zullen wel weer eens down zijn
Lol je bent aan het gokken met FIFA-coins en je zou het dan onterecht vinden, mocht je een ban krijgen?Sossage23 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:40:
[...]
Dat is het grappige dus, heb gisteren wat gedaan op Fut Galaxy. Bets plaatsen met fifa coins, dacht dat het daar misschien mee te maken had.
Nee totaal niet, maar zolang ik niks overzet ben ik niet strafbaar bezig en is er dus ook geen reden om een ban te krijgen. En aangezien ik op die site wat muntjes had gekocht heeft dit niks met FIFA 19 te maken, want die complete site staat niet in verbinding met je EA account.Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:49:
[...]
Lol je bent aan het gokken met FIFA-coins en je zou het dan onterecht vinden, mocht je een ban krijgen?
Als je het opzoekt staat dat er onderhoud is.
Op reddit stond vanochtend dat het simpelweg down was; onaangekondigt onderhoud tijdens WL/Rivals rewards klinkt voornamelijk als een cover-upBean77 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:13:
Als je het opzoekt staat dat er onderhoud is.
Quote van fifauteam met tots data:
Tot nu toe zitten ze aardig goed
From May 10 Friday to May 17 Friday CONFIRMED
🥇 Community TOTS
🏴 Football League TOTS
From May 17 Friday to May 24 Friday TO BE CONFIRMED
🏴 Premier League TOTS
🌍 #2 Minor League TOTS
From May 24 Friday to May 31 Friday TO BE CONFIRMED
🇪🇸 LaLiga TOTS
🌍 #3 Minor League TOTS
From May 31 Friday to June 7 Friday TO BE CONFIRMED
🇩🇪 Bundesliga TOTS
🌍 #4 Minor League TOTS
From June 7 Friday to June 14 Friday TO BE CONFIRMED
🇫🇷 Ligue 1 TOTS
🇮🇹 Serie A TOTS
From June 14 Friday to June 21 Friday TO BE CONFIRMED
🌍 Rest of the World TOTS
From June 21 Friday to June 28 Friday TO BE CONFIRMED
💓 Ultimate TOTS
Ps. Ea ligt er weer uit blijkbaar
Tot nu toe zitten ze aardig goed
🥇 Community TOTS
🏴 Football League TOTS
🏴 Premier League TOTS
🌍 #2 Minor League TOTS
🇪🇸 LaLiga TOTS
🌍 #3 Minor League TOTS
🇩🇪 Bundesliga TOTS
🌍 #4 Minor League TOTS
🇫🇷 Ligue 1 TOTS
🇮🇹 Serie A TOTS
🌍 Rest of the World TOTS
💓 Ultimate TOTS
Zie discussie boven je postHarribo schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:30:
Quote van fifauteam:
🥇 Community TOTS
🏴 Football League TOTS
🏴 Premier League TOTS
🌍 #2 Minor League TOTS
🇪🇸 LaLiga TOTS
🌍 #3 Minor League TOTS
🇩🇪 Bundesliga TOTS
🌍 #4 Minor League TOTS
🇫🇷 Ligue 1 TOTS
🇮🇹 Serie A TOTS
🌍 Rest of the World TOTS
💓 Ultimate TOTS
Zo laat pas ultimate? Dan gaan morgen mijn packs geopend worden
Velen denken dat morgen Eredivisie TOTS uit komt aangezien Ziyech (en geen een andere speler uit de eredivisie) niet in het TOTW zit..
Dus verstandig om mijn Headliner Ziyech nu te verkopen? Had hem eerlijk gezegd ook wel verwacht in TOTW gezien zijn sterke wedstrijd tegen Utrecht.Joster schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:41:
Velen denken dat morgen Eredivisie TOTS uit komt aangezien Ziyech (en geen een andere speler uit de eredivisie) niet in het TOTW zit..
Snap alleen niet waarom Ziyech steeds wordt genoemd, Tadic had 2 goals en 1 assist tegen Utrecht, dan was die logischer geweest toch?Goelan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:43:
[...]
Dus verstandig om mijn Headliner Ziyech nu te verkopen? Had hem eerlijk gezegd ook wel verwacht in TOTW gezien zijn sterke wedstrijd tegen Utrecht.
Qua scoren/assist begrijp ik je redenatie (daar kijken ze voor de TOTW ook naar natuurlijk). Echter, was Ziyech de hele wedstrijd de aanjager, bal afpakker, wereldpasses etc.Joster schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:49:
[...]
Snap alleen niet waarom Ziyech steeds wordt genoemd, Tadic had 2 goals en 1 assist tegen Utrecht, dan was die logischer geweest toch?
Wordt de headliner niet geüpdate met ToTS?
nee
Mlapa van VVV zit in TOTWJoster schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:41:
Als het echt BPL + Eredivisie wordt (+ Belgische denk ik), dan gaat alles open!
Doen ze geen ROTW meer dan ?Fraaank schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:09:
Als het echt BPL + Eredivisie wordt (+ Belgische denk ik), dan gaat alles open!
Ja hebt gelijk inderdaad. Sinds vorig jaar horen ze bij ROTW zie ik. In FIFA 18 maar 6 TOTS kaarten uit de eredivisie. Misschien met het succes van Ajax dat we weer een eigen TOTS krijgen?
Zojuist mijn magere line-up volledig verkocht. Nu ongeveer nog 1 miljoen coins over...
Iemand tips voor een mooie Nederlands squadje? Ik kan er geen wijs met uit met al die diverse kaarten van TOTS en TOTW en icons enzo.
Het lieft heb ik uiteraard ook een icon of iets dergelijks maar ik besef dat dat niet echt mogelijk is met 1 miljoen coins.
Iemand tips voor een mooie Nederlands squadje? Ik kan er geen wijs met uit met al die diverse kaarten van TOTS en TOTW en icons enzo.
Het lieft heb ik uiteraard ook een icon of iets dergelijks maar ik besef dat dat niet echt mogelijk is met 1 miljoen coins.
Welke spelers wil je graag mee spelen? Welke formatie? Nog untradeables in de club?seadogg schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:28:
Zojuist mijn magere line-up volledig verkocht. Nu ongeveer nog 1 miljoen coins over...
Nee geen untradeables meer, enkel een justin kluivert 87 LWVissert schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:36:
[...]
Welke spelers wil je graag mee spelen? Welke formatie? Nog untradeables in de club?
Speler voorkeur heb ik niet echt. De ligt / de jong / van dijk etc. met hun nieuwere kaarten zijn natuurlijk heel gewenst. Verder echt totaal geen idee.
Ik heb het liefst een icontje, maar dat word - zoals gezegd - lastig ben ik bang.
Als je met een Nederlandse/Eredivisie selectie wilt spelen zou ik gauw de Onana weekly challenge doen. Dan heb je een gratis TOTS keeper en veruit de beste eredivisie keeper. Volgens mij 5 of 7 keer scoren met een eredivisie in Squad Battles?seadogg schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:38:
[...]
Nee geen untradeables meer, enkel een justin kluivert 87 LW
Speler voorkeur heb ik niet echt. De ligt / de jong / van dijk etc. met hun nieuwere kaarten zijn natuurlijk heel gewenst. Verder echt totaal geen idee.
Ik heb het liefst een icontje, maar dat word - zoals gezegd - lastig ben ik bang.
Een paar opties:
- linksback: Tagliafico (tots) die gaat voor 135k. Of zijn UCL Live kaart voor 55k
- centraal achterin: FFS de Ligt (die is wel erg duur - 400k). Je kan ook kiezen voor deze kaart van de Ligt: https://www.futbin.com/19/player/19757/MatthijsdeLigt/ . Een andere optie is Daley Blind (CL motm - 35k)
- rechtsback: de league SBC van Dumfries is nog steeds de beste optie.
- linksmid: Neres voor 28k als LM https://www.futbin.com/19/player/20374/DavidNeres/ . of Bergwijn (TOTS - 52k)
- rechtsmid: Lozano (headliner 70k) of Ziyech (headliner 90k)
- spits: van Persie SBC (die gaat voor ongeveer 200k).
[ Voor 20% gewijzigd door Goelan op 16-05-2019 10:52 ]
Geef 8 assists met een eredivisie speler in Squad Battles op minimaal Prof niveau :-)Goelan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:49:
[...]
Als je met een Nederlandse/Eredivisie selectie wilt spelen zou ik gauw de Onana weekly challenge doen. Dan heb je een gratis TOTS keeper en veruit de beste eredivisie keeper. Volgens mij 5 of 7 keer scoren met een eredivisie in Squad Battles?
Servers werken weer! Ik dacht dat de fut champions player pick nu tots waren? Heb totw champions kaarten.
Dank man, staan inderdaad een paar goede opties tussen.Ik wil geen eredivisie team. Enkel een volledig hollands team!Goelan schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:49:
[...]
Als je met een Nederlandse/Eredivisie selectie wilt spelen zou ik gauw de Onana weekly challenge doen. Dan heb je een gratis TOTS keeper en veruit de beste eredivisie keeper. Volgens mij 5 of 7 keer scoren met een eredivisie in Squad Battles?
Een paar opties:
- linksback: Tagliafico (tots) die gaat voor 135k. Of zijn UCL Live kaart voor 55k
- centraal achterin: FFS de Ligt (die is wel erg duur - 400k). Je kan ook kiezen voor deze kaart van de Ligt: https://www.futbin.com/19/player/19757/MatthijsdeLigt/ ). Een andere optie is Daley Blind (CL motm - 35k)
- rechtsback: de league SBC van Dumfries is nog steeds de beste optie.
- linksmid: Neres voor 28k als LM (https://www.futbin.com/19/player/20374/DavidNeres/ ).
- rechtsmid: Lozano (headliner 70k) of Ziyech (headliner 90k)
- spits: van Persie SBC (die gaat voor ongeveer 200k).
de ligt / van persie / blind zijn goede opties
Dat is vanaf komende WL, dus de rewards van volgende weekWulfric92 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:52:
Servers werken weer! Ik dacht dat de fut champions player pick nu tots waren? Heb totw champions kaarten.
Ah oke.. je zou ook hier nog kunnen kijken: https://www.futbin.com/players?page=1&nation=34seadogg schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:52:
[...]
Dank man, staan inderdaad een paar goede opties tussen.Ik wil geen eredivisie team. Enkel een volledig hollands team!![]()
Alle Nederlandse kaarten in FIFA 19.
[ Voor 4% gewijzigd door Goelan op 16-05-2019 10:54 ]
Zo met alle tips mijn team maar even een upgrade gegeven. Erg mooi die Onana weekly challenge, had nog een keeper nodig 
Team nu: https://www.futbin.com/custom-squad-builder/view/25103
Wil eigenlijk alleen nog een Ziyech kaartje zodat ik RM Neres kan vervangen.
Team nu: https://www.futbin.com/custom-squad-builder/view/25103
Wil eigenlijk alleen nog een Ziyech kaartje zodat ik RM Neres kan vervangen.
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
De van Persie SBC is goed betaalbaar. Kijk ook eens naar van Nistelrooy. Is met 450k een betaalbare prime icon.seadogg schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:52:
[...]
Dank man, staan inderdaad een paar goede opties tussen.Ik wil geen eredivisie team. Enkel een volledig hollands team!![]()
Promes heeft een leuke fut birthday kaart en de eredivise league SBCs hebben degelijke backs. Kost je wel ongeveer 180k om te doen maar levert wel weer 18 packs per keer op.
Player picks waren de slechste tot nu, x2 een 82 rated kaart terwijl alle andere opties < 76 waren.