We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vanwege de prijs van TAA tijdje geleden sbc dumfries gehaald. Ik heb TAA 89 gehad maar weet niet echt wie er beter is. TAA is positioneel wat beter, maar Dumfries is als een Vieira op rechtsback. Fysiek en lengte (zeker met die tornado voorzetten vanaf de zijkanten) zijn wel heel erg prettig.Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:39:
[...]
idd, maar Liverpool spelers zullen niet cheap zijn hoewel 89 Firmino een koopje lijkt.
De 89 TAA is ook bizar goed en word door TOTS steeds goedkoper.
Ik ben alleen bang dat mijn geplande 10 potjes WL vanavond waarschijnlijk nogal laggy zullen zijn
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb daar ook een tijdje over nagedacht, maar toen kwam de Florenzi SBC waardoor ook meteen DDR ook op full-chem ingepast kon worden.Bean77 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:47:
[...]
Vanwege de prijs van TAA tijdje geleden sbc dumfries gehaald. Ik heb TAA 89 gehad maar weet niet echt wie er beter is. TAA is positioneel wat beter, maar Dumfries is als een Vieira op rechtsback. Fysiek en lengte (zeker met die tornado voorzetten vanaf de zijkanten) zijn wel heel erg prettig.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Idd en Florenzi is echt belachelijk goed.Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:23:
[...]
Ik heb daar ook een tijdje over nagedacht, maar toen kwam de Florenzi SBC waardoor ook meteen DDR ook op full-chem ingepast kon worden.
Eens een aantal Liverpool zullen echt wel duur worden om nou de hele TOTS voor alleen de rijken te noemen is niet waarBossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:39:
[...]
idd, maar Liverpool spelers zullen niet cheap zijn hoewel 89 Firmino een koopje lijkt.
De 89 TAA is ook bizar goed en word door TOTS steeds goedkoper.
Ik ben alleen bang dat mijn geplande 10 potjes WL vanavond waarschijnlijk nogal laggy zullen zijn
Toch bedankt! Het is me uiteindelijk met hangen en wurgen toch gelukt. De perfectionist is binnenGoelan schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:08:
[...]
edit: Excuus, ik ben vergeten dat ik uit eten ga dus kan helaas niet helpen.
Ik heb nu wel een aantal packs gespaard.. Wanneer is het beste moment om die te verzilveren denken jullie? Bij de community tots, bpl tots of de laatste tots waar ze de beste spelers nog een keer doen?
De hele tots heb ik ook niet gezegd, doelde op de komende weken als al die sbc's uitkomen. Als je kijkt naar de trend van vorig jaar worden die tots kaarten pas goedkoper in juni/juli. Dat zijn toch stuk of 4/5 wl-weekenden die je moet doorkomen met een middelmatig team.Vissert schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:29:
[...]
Idd en Florenzi is echt belachelijk goed.
[...]
Eens een aantal Liverpool zullen echt wel duur worden om nou de hele TOTS voor alleen de rijken te noemen is niet waar
Ja daar heb je een punt, maar is een reden dat BPL duurder is, zo veel meer power dan andere competities. Met een reden gezien de populairiteit van de spelers die daar spelen natuurlijk.Fraaank schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:29:
[...]
Wellicht moet je geen BPL spelen als je er de centjes niet voor hebt. Daarom speel ik met een NL-squad en vorig jaar bijvoorbeeld met een Ligue 1 of Calcio A, omdat die veel goedkoper zijn.
Die power is voornamelijk zichtbaar in het begin van de game vind ik persoonlijk. Ook krijgen ze idd vaker informs etc.Vestendrie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:47:
[...]
Ja daar heb je een punt, maar is een reden dat BPL duurder is, zo veel meer power dan andere competities. Met een reden gezien de populairiteit van de spelers die daar spelen natuurlijk.
Ik ga ze openen als er voor mij interessante spelers tussenzitten. Dus spelers waarvan ik denk dat ik ze nodig kan hebben.DeBers schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:35:
[...]
Ik heb nu wel een aantal packs gespaard.. Wanneer is het beste moment om die te verzilveren denken jullie? Bij de community tots, bpl tots of de laatste tots waar ze de beste spelers nog een keer doen?
Nog even voor mijn beeldvorming: We hebben dus 0 compensatie gehad voor afgelopen WL? 2000punten telt niet vind ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Fraaank op 10-05-2019 14:03 ]
Of een MIX van diverse league's.Fraaank schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:29:
[...]
Wellicht moet je geen BPL spelen als je er de centjes niet voor hebt. Daarom speel ik met een NL-squad en vorig jaar bijvoorbeeld met een Ligue 1 of Calcio A, omdat die veel goedkoper zijn.
Kan niet ontkennen dat ik wat packluck voor heb gehad, maar op het moment heb ik maar 150k aan spelers in team die ik heb gekocht/waarde hebben. De rest allemaal untradeable.
Ik wacht even wat ik nog ga krijgen/kopen. Op het moment heb ik 1,8M op de bank staan en 33 packs klaar staan (kon niet wachten en heb ze vanaf gisteren pas gespaard
Vanavond even kijken welke packs ik nog meer kan halen volgens de sbc analyzer van futbin voor een klein prijsje
https://www.futbin.com/19/squad/4501718
Edit: 36 packs
[ Voor 14% gewijzigd door Passievrucht op 10-05-2019 14:31 ]
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Ja. Dat waren de championship TOTS.Harribo schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:47:
Vorig jaar kon je de eerste tots kopen voor een 20k. Die vlogen later omhoog in prijs.
Ik heb mil gespaard om die eens op te kopen. Die heb je later nodig voor de SBC's voor de grotere leages en gaan dan van 20k naar 40-50k.
Althans.. Dat was vorig jaar.
Precies dit. Enige rede waarom die in prijs stegen waren de SBC's die daarna kwamen. Als ze weer beginnen met troep TOTS spelers die voor 20k te koop zijn, is het wellicht verstandig daar in te investeren voor het geval ze hetzelfde geintje weer gaan flikken.DeBers schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:04:
[...]
Ja. Dat waren de championship TOTS.
Ik heb mil gespaard om die eens op te kopen. Die heb je later nodig voor de SBC's voor de grotere leages en gaan dan van 20k naar 40-50k.
Althans.. Dat was vorig jaar.
MC is vanavond toch, ik verwacht niets van deze ronde, TOTS is sowieso wel lekker rustig als je <5k coins hebt, misschien dat er met PL tots nog iets leuks uit mijn gespaarde packs komtPaffelton schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:34:
[...]
Precies dit. Enige rede waarom die in prijs stegen waren de SBC's die daarna kwamen. Als ze weer beginnen met troep TOTS spelers die voor 20k te koop zijn, is het wellicht verstandig daar in te investeren voor het geval ze hetzelfde geintje weer gaan flikken.
Is al 100% zeker dat vanavond Most Consistent komt? Dacht dat de aankondiging alleen TOTS noemde, niet welk onderdeel, maar heb hem eerlijk gezegd niet scherp meer op mijn netvlies.Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:37:
[...]
MC is vanavond toch, ik verwacht niets van deze ronde, TOTS is sowieso wel lekker rustig als je <5k coins hebt, misschien dat er met PL tots nog iets leuks uit mijn gespaarde packs komt
Statistisch gezien heb je meer kans op een TOTS speler als je pakketjes open maakt dan als je geen pakketjes open maaktVestendrie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:42:
Maar is het statistisch bewezen dat je een grotere kans maakt op een tots-kaartje als je al je packs opspaart? Volgens mij blijft de kans nog steeds minder dan 2% of zo. Zeker als er juist meer spelers hun packs gaan openen tijdens Tots.
Denk dat er overigens zat mensen zijn die nu juist hun pakketjes open maken omdat ze hun fodder voor relatief hoog kunnen listen en inderdaad de kans dat je een TOTS packed enorm laag is.
Precies! En je hebt meer kans op een TOTS speler als je ze na 19:00 open maakt dan voor 19:00.Paffelton schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:44:
[...]
Statistisch gezien heb je meer kans op een TOTS speler als je pakketjes open maakt dan als je geen pakketjes open maakt
Ghe ghe, wat een logica ook.Paffelton schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:44:
[...]
Statistisch gezien heb je meer kans op een TOTS speler als je pakketjes open maakt dan als je geen pakketjes open maakt![]()
Denk dat er overigens zat mensen zijn die nu juist hun pakketjes open maken omdat ze hun fodder voor relatief hoog kunnen listen en inderdaad de kans dat je een TOTS packed enorm laag is.
Had vorig jaar 1 tots spelers gepackt, die guedes 90 van Valencia, vanavond vliegen de busquets en zlatans om je oren waarschijnlijk.
Denken jullie dat tots VVD goedkoper zal zijn dan zijn TOTY-sbc?
Sowieso. TOTY kaarten zijn beter dan TOTS.Vestendrie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:50:
[...]
Ghe ghe, wat een logica ook.
Had vorig jaar 1 tots spelers gepackt, die guedes 90 van Valencia, vanavond vliegen de busquets en zlatans om je oren waarschijnlijk.
Denken jullie dat tots VVD goedkoper zal zijn dan zijn TOTY-sbc?
61 pakketten klaar staan, laat TOTS maar komen zodat ik meer pakketten kan openen
Community vote TOTS blijkbaar, maar volgens mij is dat hetzelfdePaffelton schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 15:42:
[...]
Is al 100% zeker dat vanavond Most Consistent komt? Dacht dat de aankondiging alleen TOTS noemde, niet welk onderdeel, maar heb hem eerlijk gezegd niet scherp meer op mijn netvlies.
Klopt, dat is hetzelfde. Maar ik kan me alleen herinneren dat ik een countdown klok gezien heb met daar in melding van TOTS, verder niet veel informatie. Het zou dus zomaar kunnen dat ze enkel de uitslag dan de votes bekend maken, maar alsnog eerst iets als Championship TOTS releasen. Of heb ik ergens overheen gekeken in die aankondiging?Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 16:07:
[...]
Community vote TOTS blijkbaar, maar volgens mij is dat hetzelfde
Dat was volgens mij met die championship tots.
Bij de mctots (=community tots) vraag ik het mij af. Misschien toch ff wachten met de packs (?)
Moet wel zeggen dat ea dit jaar niet zo scheutig is met de sbc's. Bijna allemaal coinsinks. Je moet het volgens mij vnl van handelen hebben dit jaar .
Dus of het net zo fijn als vorig jaar zal gaan, vraag ik me af.
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 10-05-2019 16:24 ]
Staat gewoon op het easports/fifa twitter kanaalPaffelton schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 16:13:
[...]
Klopt, dat is hetzelfde. Maar ik kan me alleen herinneren dat ik een countdown klok gezien heb met daar in melding van TOTS, verder niet veel informatie. Het zou dus zomaar kunnen dat ze enkel de uitslag dan de votes bekend maken, maar alsnog eerst iets als Championship TOTS releasen. Of heb ik ergens overheen gekeken in die aankondiging?
Die + Bergwijn. Die kan mooi mijn OTW Promes gaan vervangen!MrSnoww schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:03:
Onana als weekly objective! Perfect met mijn Eredivisie team!
Ik had PukkiTerranova schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 20:25:
Wooohoo, Tots Tagliafico uit een pack, nu ff Onana verdienen en ik tevreden
Negeer de hype, ik wacht met mijn packs
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Had een paar muntjes in het gokapparaat gegooid.
Ook met 1 wedstrijd binnengehaald. Had driehoekje IF Lozano, IF van Persie en FS de Jong, 12-0 gewonnen, dikke prima. Hij gaat bij mij deze WL OTW Alisson vervangen, kijken hoe hij het doet.Bjorneby schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 21:39:
Die onana had ik net na 1 wedstrijd al vrijgespeeld. Leuk voor erbij, maar past niet echt in mijn team. Ik speel met een Frans team. Heb wel ff die Ndombele tots gekocht, waardoor ik afscheid ga nemen van kante.
Ben ik de enige die de weekly objectives zag voor de Swap-kaarten en dacht: geen motivatie.
Ik vraag mij af hoe fijn Bergwijn gaat spelen met Med/Med, terwijl een Promes High/Low heeft en die is dus stuk meer aanwezig aanvallend. Zat zelf ook naar Bergwijn te kijken maar dan meer als een invaller.Fraaank schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 21:08:
[...]
Die + Bergwijn. Die kan mooi mijn OTW Promes gaan vervangen!
[ Voor 49% gewijzigd door Pompi op 10-05-2019 21:59 ]
Ik pak ze waarschijnlijk ff mee in het geval dat ze voor TOTS SBC's gaan doen.Bjorneby schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 21:39:
Die onana had ik net na 1 wedstrijd al vrijgespeeld. Leuk voor erbij, maar past niet echt in mijn team. Ik speel met een Frans team. Heb wel ff die Ndombele tots gekocht, waardoor ik afscheid ga nemen van kante.
WL speelt overigens supertraag, mijn spitsen draaien net zo snel als boateng/chielline en bij penalties word bij het merendeel de input genegeerd.
Ik denk dat je beter wat tots mee kan pakken zodra eng2 wordt gepresenteerd. Die zijn voor bijna discard op te pikken.Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:03:
[...]
Ik pak ze waarschijnlijk ff mee in het geval dat ze voor TOTS SBC's gaan doen.
WL speelt overigens supertraag, mijn spitsen draaien net zo snel als boateng/chielline en bij penalties word bij het merendeel de input genegeerd.
Objectives zijn gratis en hebben een hogere rating. Speel sowieso met een spaanse spits dus dat zal wel lukken voor Rodri hoop ik,DeBers schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:07:
[...]
Ik denk dat je beter wat tots mee kan pakken zodra eng2 wordt gepresenteerd. Die zijn voor bijna discard op te pikken.
Ah. Ik dacht dat je bedoelde dat je tots ging inslaan.Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:13:
[...]
Objectives zijn gratis en hebben een hogere rating. Speel sowieso met een spaanse spits dus dat zal wel lukken voor Rodri hoop ik,
Is er trouwens al naar buiten gebracht wat de planning gaat zijn per league?
Hoe lang blijven deze in de packs?
https://mobile.twitter.com/easportsfifaDeBers schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:15:
[...]
Ah. Ik dacht dat je bedoelde dat je tots ging inslaan.
Is er trouwens al naar buiten gebracht wat de planning gaat zijn per league?
Hoe lang blijven deze in de packs?
Ik dacht dat PL volgende week al is?
Dus ik al m'n spelers verkopen en maar packs gekocht, voor bijna 900K alle promo's gekocht. En typisch EA: de eerste pack meteen een walk out, een 84 TOTS engelse rechtsback. Alle packs daarna géén walkout. Toch wel een goed gevoel, voor mij geen fifa meer dit jaar. M'n laatst miljoen komende week aan packs besteden en dan zit het erop!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2019 23:10 ]
Oh shit ja. Volgens die Twitter is de efl al gereleased?Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:35:
[...]
https://mobile.twitter.com/easportsfifa
Ik dacht dat PL volgende week al is?
Maar alsnog 100k pack komt niet eens een banner... om te janken.
Whatever, ik ga denk ik Allan halen. Emre can ziet er ook leuk uit maar toch minder.
Edit : wacht toch op eventuele sbc's. Vorig jaar kreeg je er zondag en dinsdag een sbc
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 11-05-2019 11:46 ]
Wat voor packs? UIteraard niets is wel heel makkelijk als je premium gold packs opent natuurlijk.Harribo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 01:00:
Ik heb een 4 packs geopend, uiteraard niets.
Doen ze om de elite te ontlopen, alle elite spelers spelen alleen thuis.Bean77 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:22:
Het blijft bijzonder dat spelers al leaven bij het opstartscherm bij WL. Waarom speel je het spel?
Nee ik bedoel dat het spel al gaat beginnen, stadion in beeld, opstellingen en dan leaven net voor de kickoff.Amelandbor schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:46:
[...]
Doen ze om de elite te ontlopen, alle elite spelers spelen alleen thuis.
[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 11-05-2019 15:18 ]
Dan hebbn ze jouw team gezienBean77 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:17:
[...]
Nee ik bedoel dat het spel al gaat beginnen, stadion in beeld, opstellingen en dan leaven net voor de kickoff.
Tegenwoordig heeft iedereen wel wat plaatjes in zijn team. Zonde om gelijk een loss te incasseren.
Ik slikte in het verleden ook wel even 2x als ik zo'n team tegenkwam. Helft van de tijd merk je echter na 20minuten dat de tegenstander toch niet zó goed is. Ook is het wel een uitdaging om tegen zulke teams te spelen! Al moet ik eerlijk bekennen dat als ik na 25min 3-0 kansloos achtersta ik wel sneller geneigd ben om te leaven.Bean77 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:51:
[...]
Tegenwoordig heeft iedereen wel wat plaatjes in zijn team. Zonde om gelijk een loss te incasseren.
Ik vind de gameplay vaak de echte tegenstander, soms kan je een reeks geen 3 passen achterelkaar geven zonder er opeens een pass met verkeerde richting of snelheid komt. Wat ook regelmatig voorkomt is het bekende alle ballen gaan terug naar de tegenstanderFraaank schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:52:
[...]
Ik slikte in het verleden ook wel even 2x als ik zo'n team tegenkwam. Helft van de tijd merk je echter na 20minuten dat de tegenstander toch niet zó goed is. Ook is het wel een uitdaging om tegen zulke teams te spelen! Al moet ik eerlijk bekennen dat als ik na 25min 3-0 kansloos achtersta ik wel sneller geneigd ben om te leaven.
Speel vandaag ook opeens tegen veel ploegen met iets wat lijkt op minimaal depth icm drop-back of constant pressure en vervolgens hard op de counter.
Kijk nog maar goed.... check de discard prijs tegenover de min bin prijs.DeBers schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 22:07:
[...]
Ik denk dat je beter wat tots mee kan pakken zodra eng2 wordt gepresenteerd. Die zijn voor bijna discard op te pikken.
Geen WL deze week. Maar wel de weeklys proberen te combineren..TOTW objective heb ik met SIF Williams gedaan. gelijk 3x ook TOTS Rodri gedaan. De SB objectives zijn ook te combineren.
[ Voor 31% gewijzigd door bvbal79 op 11-05-2019 22:17 ]
Precies, het stelt vrij weinig voor. Tactiek en het spel beheersen zorgt al dat je erg ver kunt komen. Net compleet kapot gespeeld door een normale Son. Geeft maar weer aan dat spelers in de juiste handen erg dodelijk kunnen zijn.Fraaank schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:52:
[...]
Ik slikte in het verleden ook wel even 2x als ik zo'n team tegenkwam. Helft van de tijd merk je echter na 20minuten dat de tegenstander toch niet zó goed is. Ook is het wel een uitdaging om tegen zulke teams te spelen! Al moet ik eerlijk bekennen dat als ik na 25min 3-0 kansloos achtersta ik wel sneller geneigd ben om te leaven.
Al die ingame bedreigingen word ik ook inmiddels wel een beetje simpel van. Misschien alles maar weer op blokkeren zetten.
Het is tactiek + skill + connectivity (helaas) + af en toe geluk hebbenBean77 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 23:07:
[...]
Precies, het stelt vrij weinig voor. Tactiek en het spel beheersen zorgt al dat je erg ver kunt komen. Net compleet kapot gespeeld door een normale Son. Geeft maar weer aan dat spelers in de juiste handen erg dodelijk kunnen zijn.
Al die ingame bedreigingen word ik ook inmiddels wel een beetje simpel van. Misschien alles maar weer op blokkeren zetten.
Ik herken me toch wel redelijk in de post van @SH-FR met deze Fifa, de gameplay is simpelweg te wisselvallig.
Eerlijk gezegd ben ik wel blij met die wisselvalligheid. Anders krijg je weer van die robot teams die precies spelen om misbruik/gebruik te maken van de gameplay. De onvoorspelbaarheid zorgt nog dat dit niet zo snel gebeurt en dat het nog leuk blijft. Soms heb je het mee, soms tegen. Je moet het spel ook niet serieus nemen, daarvoor is het spel te slecht.Bossie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 23:53:
[...]
Het is tactiek + skill + connectivity (helaas) + af en toe geluk hebben
Ik herken me toch wel redelijk in de post van @SH-FR met deze Fifa, de gameplay is simpelweg te wisselvallig.
Dat zijn ook de slechtste.Fraaank schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:32:
[...]
Wat voor packs? UIteraard niets is wel heel makkelijk als je premium gold packs opent natuurlijk.
Ik heb dan bijv premium jumbo en premium electrum player packs. Niet goed genoeg?
Ik heb uit de dr ook wel eens mega packs etc gehad maar daar zat ook eigenlijk nooit iets bijzonders in.
@MadMoody uiteraard heb ik dit al (te) vaak hier geroepen. Gisteren had ik ook in een reeks van 8 wedstrijden 2 van dit soort wedstrijden erbij zitten.
Ik wil mij er ook niet meer te druk over maken, ik kijk het ff aan, en als het zo raar blijft gaan, gewoon leaven. Ik focus mij liever op andere potjes dan dan daar veel extra tijd aan te verdoen. Das mijn tip.
Heb trouwens veel lol ook aan de weekly objectives.
Zo slecht als de sbc's zijn dit jaar, zo goed zijn de weekly objectives. Gewoon topspelers verdienen voor praktisch nop en leuke uitdagingen.
Voor de rodrigo sbc heb ik het lievelingetje van @Bossie gekocht, baby Butra
Naast cr7 zal hij vast ook wel wat scoren
[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 12-05-2019 10:52 ]
Dadelijk ook maar eens aan Rodrigo beginnen met Raul/Butra.
Dat soort gekkigheid heb ik dit jaar minder, maar wat jullie aangeven is heel herkenbaar.
Het spel speelt al jaren inconsistent en we komen er ook nooit vanaf gok ik
[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-05-2019 11:52 ]
Echter het gaat vooral om de gameplay en dat kan gewoon niet langer zo. Het contrast tussen WL en DR is voor mijn gevoel zo enorm groot, dat in de WL soms de helft van passes, schoten en trucjes niet gaat zoals je wilt. Slaat echt helemaal nergens meer op.
Ik ben me er natuurlijk van bewust dat het ene weekend wat meer gelukkig kan zijn dan het ander, maar het ene weekend 23-6 of 22-6 en het andere weekend 16-14 of iets dergelijks is natuurlijk schandalig als ik in DR op 2350 punten sta.
Ik ben een game niet snel zat, maar moet wel bekennen dat ik echt op een punt zat dat de nadelen zwaarder begonnen te wegen dan de voordelen. Daarom dus volledig gestopt en voorlopig nog geen spijt van.
Veel potjes voelen alsof er steeds een seconde delay is, ballen blijven aan je spelers plakken ipv er meteen geschoten of gepassed word of spelers reageren te laat op een pass/switch.
Laten we vooral niet beginnen op hoe bepaalde verdedigers ongestraft aanvallers kunnen neerhakken 🙈
Lijkt me wel dat we hetzelfde gaan zien als vorig jaar toch? Dat ze nodig zijn voor SBCs en ineens gaan spiken naar 60-80k?
Misschien, hoeveel gratis TOTS kreeg je toen middels objectives?DeBers schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:04:
Denken jullie dat het safe is om die TOTS nu in te kopen voor 30k?
Lijkt me wel dat we hetzelfde gaan zien als vorig jaar toch? Dat ze nodig zijn voor SBCs en ineens gaan spiken naar 60-80k?
Ja. Wel iets minder volgens mij. Eentje misschien.Bossie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:51:
[...]
Misschien, hoeveel gratis TOTS kreeg je toen middels objectives?
Ondertussen ook SB gespeeld deze week. Tenminste bij elke refresh de 2 potjes met de minste chemistry. Makkelijke wins en hopelijk dadelijk elite 2 behaald met nagenoeg geen moeite. Levert toch weer paar een paar packs op in deze TOTS tijd.
Edit: Ben overigens maar 1 tots speler tegen gekomen (laatste potje, Rousillon).
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 12-05-2019 18:05 ]
Ik heb er een paar gekocht. 2x84 en 1x86.DeBers schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:04:
Denken jullie dat het safe is om die TOTS nu in te kopen voor 30k?
Maar misschien koop ik er nog wat.
Vorig jaar had je ze nodig voor sbc's en toen bleken ze een stuk duurder te worden.
G3 hier, meerdere TOTS spelers gezien vooral Bergwijn was erg vervelend.Bean77 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:44:
Goud 1 is voor de verandering ook weer binnen. Over het algemeen vrij goede gameplay dit weekend. Paar keer tegen erg goede tegenstanders met een effectieve tactiek. Tegen zulke tegenstanders heb ik het wel lastig. Wel heel veel goals gescoord. Er zijn mensen die vinden dat ik alleen mag scoren met mijn goals als ze groen getimed zijn, maar groen timen is gewoon zwaar overrated. Ik time mijn schoten voor 99,8% (tenzij per ongeluk) niet. Soms wat afzwaaiers met 1st touch schieten is zwaar OP nog steeds. En je kan er nagenoeg niks aan doen.
Ondertussen ook SB gespeeld deze week. Tenminste bij elke refresh de 2 potjes met de minste chemistry. Makkelijke wins en hopelijk dadelijk elite 2 behaald met nagenoeg geen moeite. Levert toch weer paar een paar packs op in deze TOTS tijd.
Edit: Ben overigens maar 1 tots speler tegen gekomen (laatste potje, Rousillon).
Ook meerders tegen Fat Ronaldo gespeeld, dat is gewoon Neymar en Akinfenwe ineen
Een raar potje gehad waarbij ik binnen 8minuten met 3-0 achterstond, 1-0 van kickoff rechte lijn naar 20 meter en vanaf in het dak van het doel. 2-0 hetzelfde maar de pas terug van kick-off werd ook meteen onderschept
Er was een tegenstander die speelde 4321 icm low dept/pressure of fast build-up die me simpelweg compleet kansloos liet voelen. Alles stond dusdanig compact, alles meteen zwaar drukken op zijn helft en elke tegenaanval was meteen een kans. jammer dat je de custom tactics van de tegenstander niet kan
@DeBers ik herinner dat je TOTS kon verdienen door DKT te winnen, waren er nog andere opties?
Ik heb nog steeds een hekel aan FB Ibra. Op de een of andere wijze blijf ik mijn handen vol aan hem hebben. Moet niet denken om zijn tots tegen te krijgen.Bossie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:24:
[...]
G3 hier, meerdere TOTS spelers gezien vooral Bergwijn was erg vervelend.
Ook meerders tegen Fat Ronaldo gespeeld, dat is gewoon Neymar en Akinfenwe ineen![]()
Een raar potje gehad waarbij ik binnen 8minuten met 3-0 achterstond, 1-0 van kickoff rechte lijn naar 20 meter en vanaf in het dak van het doel. 2-0 hetzelfde maar de pas terug van kick-off werd ook meteen onderschept![]()
Er was een tegenstander die speelde 4321 icm low dept/pressure of fast build-up die me simpelweg compleet kansloos liet voelen. Alles stond dusdanig compact, alles meteen zwaar drukken op zijn helft en elke tegenaanval was meteen een kans. jammer dat je de custom tactics van de tegenstander niet kan
@DeBers ik herinner dat je TOTS kon verdienen door DKT te winnen, waren er nog andere opties?
Inderdaad jammer van die tactics. Ik heb bij 2 tegenstanders ook wel afgevraagd hoe zij hun tactics haddden ingeregeld. Maar misschien vragen ze dat ook van ons af
Verschil in stats tussen FB en TOTS Ibra is dusdanig klein dat beide kaarten vrijwel gelijk zouden moeten spelen.Bean77 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:42:
[...]
Ik heb nog steeds een hekel aan FB Ibra. Op de een of andere wijze blijf ik mijn handen vol aan hem hebben. Moet niet denken om zijn tots tegen te krijgen.
Inderdaad jammer van die tactics. Ik heb bij 2 tegenstanders ook wel afgevraagd hoe zij hun tactics haddden ingeregeld. Maar misschien vragen ze dat ook van ons af
Heb 50+ packs klaarstaan, maar op 1 of andere manier heeft EA het nooit voor elkaar gekregen dat je al je packs kunt zien. Gevolg: Heb de EFL-TOTS-SBC gedaan, maar kan nu dus mooi niet bij m'n pack...
Dus je had het kunnen wetenFraaank schreef op zondag 12 mei 2019 @ 22:09:
Dat ze dit na al die jaren nog niet hebben gefixed...
Heb 50+ packs klaarstaan, maar op 1 of andere manier heeft EA het nooit voor elkaar gekregen dat je al je packs kunt zien. Gevolg: Heb de EFL-TOTS-SBC gedaan, maar kan nu dus mooi niet bij m'n pack...
Maar je hebt gelijk, kleine moeite voor EA om dit aan te passen. Of ze doen het bewust om packs hamsteren te ontmoedigen.
Yeah yeah yeah...Bean77 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 22:54:
[...]
Dus je had het kunnen weten![]()
Maar je hebt gelijk, kleine moeite voor EA om dit aan te passen. Of ze doen het bewust om packs hamsteren te ontmoedigen.
Ik vermoed dat laatste
Edit: In de WebApp is alles wel te zien...
[ Voor 6% gewijzigd door Fraaank op 13-05-2019 08:20 ]
Als je je realiseert hoeveel EA verdient met fifa en alle flaws die er nog in zitten etc dan is het wel treurig.Fraaank schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:16:
[...]
Yeah yeah yeah...
Ik vermoed dat laatste
Edit: In de WebApp is alles wel te zien...
SB packs zijn ook binnen. Nu nog wachten op de ultimate TOTS om alle packs te openen.
Ja? Ga jij ze opsparen tot de laatste release? Dan ben je nog wel 6 weken aan het potten denk ik? Vrijdag bpl. Dan nog 3-4 top ligas.Bean77 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:05:
[...]
Als je je realiseert hoeveel EA verdient met fifa en alle flaws die er nog in zitten etc dan is het wel treurig.
SB packs zijn ook binnen. Nu nog wachten op de ultimate TOTS om alle packs te openen.
Ikzelf wacht op Eredivisie en hoop dat ze hem dit jaar weer eens lostrekken van de Belgische competitie.DeBers schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:10:
[...]
Ja? Ga jij ze opsparen tot de laatste release? Dan ben je nog wel 6 weken aan het potten denk ik? Vrijdag bpl. Dan nog 3-4 top ligas.
Heeft iemand hem gedaan? Lijkt me wel een mooie kaart voor 200k!Fraaank schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:11:
EoaE RVP is uit!
Ben hem nu aan het doen, maar merk dat de 83 en 84 rated spelers ineens weer duurder zijn geworden. Heb nu 1 van de 3 84 rated squads gedaan, maar wacht nog even met de andere twee. Binnenkort worden er weer veel meer packs geopend waardoor de prijzen hopelijk weer zakken.gaizka schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:21:
[...]
Heeft iemand hem gedaan? Lijkt me wel een mooie kaart voor 200k!
Als fey fan zou ik wel willen, maar niet te linken voor mij.gaizka schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:21:
[...]
Je kan hem via mobiele app wel bereiken en openenFraaank schreef op zondag 12 mei 2019 @ 22:09:
Dat ze dit na al die jaren nog niet hebben gefixed...
Had het inderdaad gezien inderdaad, thanks! Had wel mazzel, had die 88 rated Spanjaardsensately schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:33:
[...]
Je kan hem via mobiele app wel bereiken en openen
lekker bezig!Fraaank schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:36:
[...]
Had het inderdaad gezien inderdaad, thanks! Had wel mazzel, had die 88 rated Spanjaard
Elect a clown, expect a circus.
Wat een mazzel. Fijn joh.Slasher schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:18:
Wow haal uit de reward van de SP squad battles 95 ibra TOTS binnen
Ik trek niets, al maanden niet.
Zou sowieso ff met hem spelen niet?
Heb je fb ibra ook? Ben wel benieuwd of je veel verschil ervaart
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 13-05-2019 11:28 ]
Lekker hoor, even 1,5 miljoen binnen harken als je je verkoop goed timed =).Slasher schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:18:
Wow haal uit de reward van de SP squad battles 95 ibra TOTS binnen
Doel hiervan is om het beste Ajax team te kopen. Dat is gelukt, behalve dat ik De Ligt 87 (oranje) voor zijn 92 future star versie nog moet doen. Rest heb ik van alle ajacieden de beste versie gekocht.
Gezien ik toch weinig speel, speel ik dan maar met mn favo club
Ik richt me niet meer op WL en ga wel lekker squad battles en Rivals doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 13-05-2019 11:49 ]
Had je niet beter kunnen wachten tot er mogelijk een eredivisie TOTS uitkomt?Sleehond schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:48:
Zo, heb mijn hele ligue 1 team verkocht. Speel toch weinig FIFA 19 meer.
Doel hiervan is om het beste Ajax team te kopen. Dat is gelukt, behalve dat ik De Ligt 87 (oranje) voor zijn 92 future star versie nog moet doen. Rest heb ik van alle ajacieden de beste versie gekocht.
Gezien ik toch weinig speel, speel ik dan maar met mn favo club
Ik richt me niet meer op WL en ga wel lekker squad battles en Rivals doen.
Heb 'm net even gedaan met voornamelijk untradeables. Denk dat het voornamelijk een supersub wordt met z'n staminagaizka schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:21:
[...]
Ik twijfel tussen de bpl of ultimate. Maar geduld is niet mijn sterkste eigenschap, we gaan het zienDeBers schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:10:
[...]
Ja? Ga jij ze opsparen tot de laatste release? Dan ben je nog wel 6 weken aan het potten denk ik? Vrijdag bpl. Dan nog 3-4 top ligas.
Ik jas ze met bpl allemaal doorheen, daarna weer doorsparen tot ultimate. Vind het persoonlijk al moeilijk om op bpl te wachtenBean77 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:20:
[...]
Ik twijfel tussen de bpl of ultimate. Maar geduld is niet mijn sterkste eigenschap, we gaan het zien
Haha same here! Heb me afgelopen weekend al een paar keer moeten inhouden.Paffelton schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:22:
[...]
Ik jas ze met bpl allemaal doorheen, daarna weer doorsparen tot ultimate. Vind het persoonlijk al moeilijk om op bpl te wachten
[ Voor 9% gewijzigd door RoeKoe op 13-05-2019 13:23 ]
Heb je een goed punt, echter, ik speel zeer weinig meer dus merk dat me dat niet zo gek veel uitmaakt eerlijk gezegdbvbal79 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:55:
[...]
Had je niet beter kunnen wachten tot er mogelijk een eredivisie TOTS uitkomt?
Heb met wat verkopen straks nog 250.000 over, dus wie weet kan ik nog wat leuks.
[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 13-05-2019 13:37 ]
Zou wel BPL worden en dan weer opsparen tot Ultimate.Bean77 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:20:
[...]
Ik twijfel tussen de bpl of ultimate. Maar geduld is niet mijn sterkste eigenschap, we gaan het zien
https://www.futbin.com//19/squad/7587721
Op dit moment is dit het team, ben bezig met de SBC van Desailly, hoef nog maar 2 sbc's te voltooien, deze gaat in het team komen voor De Ligt.
Welke posities zouden jullie verder nog veranderen en voor welke speler?
Denk het stiekem ook, gelet op dat mijn verdediging wel wat kan gebruiken en bijna geheel BPL is.Bossie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:29:
[...]
Zou wel BPL worden en dan weer opsparen tot Ultimate.