• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
Vestendrie schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:13:
Ga nu 12-10, merk echt dat mijn team opgebrand is. Owen prime in de spits is doeltreffend maar zo zwak.. ook ben ik if wijnaldum zat, maar nog even doorsparen voor gerrard prime of top moments. Nog 400k, iemand die ervaring met hem heeft?
heb 10 wedstrijden met hem gespeeld en toen verkocht leuke spelers maar beetje aan de trage kant ik heb geen hunter spil of shadow gebruikt dus daar kan dat probleem mee verholpen worden

[ Voor 9% gewijzigd door joekkiefc op 06-05-2019 23:09 ]

Bean77 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:38:
Ik had net toch iets geks. Ik ging inloggen en het spel werkte zomaar :P

Gold 1 veilig gesteld. Zelfs een potje met 2-0 gewonnen waarvan de AI de 2 goals gemaakt heeft.

Nu maar alle packs gaan hamsteren voor als de tots kaarten allemaal in packs zitten.
Het werkte niet alleen, maar de gameplay was ook dusdanig soepel dat ik er gewoon even aan moest wennen. 6 uit 6 en daardoor nog ff G3 meegepakt, gezien de tijd geen poging voor G2.

Denk dat Butra ook weer mijn eerste target word in FUT20 :+

Anyway, TOTS komt eraan, echter heb niet echt ideeen mbt eventuele upgrades, ben wel tevreden met het team, hoewel een supersub als Rashford wel leuk lijkt.
https://www.futbin.com/19/squad/7402959

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 23:49:
[...]

Het werkte niet alleen, maar de gameplay was ook dusdanig soepel dat ik er gewoon even aan moest wennen. 6 uit 6 en daardoor nog ff G3 meegepakt, gezien de tijd geen poging voor G2.

Denk dat Butra ook weer mijn eerste target word in FUT20 :+

Anyway, TOTS komt eraan, echter heb niet echt ideeen mbt eventuele upgrades, ben wel tevreden met het team, hoewel een supersub als Rashford wel leuk lijkt.
https://www.futbin.com/19/squad/7402959
Gameplay was inderdaad beter. Zouden ze nu echt ingezien hebben dat extra capaciteit noodzakelijk was of heeft een deel van de speler database fifa de rug toegekeerd?

Ik ga TOTS ook rustig aan bekijken. Niet zo intensief als de vorige jaren. 1 of 2 leuke OP spelers als subs of misschien een upgrade tov Dumfries (hoewel erg goed) zou misschien leuk zijn. Dat zijn ook niet de duurste varianten doorgaans.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:38:
Ik had net toch iets geks. Ik ging inloggen en het spel werkte zomaar :P

Gold 1 veilig gesteld. Zelfs een potje met 2-0 gewonnen waarvan de AI de 2 goals gemaakt heeft.

Nu maar alle packs gaan hamsteren voor als de tots kaarten allemaal in packs zitten.
Dan kun je lang wachten.... tijdens TOTS is er geen moment waar alle TOTS in packs zitten, dit was vorig jaar met FUTTIES, dus ergens in juli
bvbal79 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:12:
[...]

Dan kun je lang wachten.... tijdens TOTS is er geen moment waar alle TOTS in packs zitten, dit was vorig jaar met FUTTIES, dus ergens in juli
Ultimate TOTS is altijd de afsluiter

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:21:
[...]

Ultimate TOTS is altijd de afsluiter
dat is iets anders dan alle TOTS in packs....dat is de best of...
bvbal79 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:21:
[...]

dat is iets anders dan alle TOTS in packs....dat is de best of...
Technisch heb je gelijk, maar ik bedoelde de ultimate ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:32:
[...]

Technisch heb je gelijk, maar ik bedoelde de ultimate ;)
Het is volgens mij handiger om te spreiden. De non-rare en zilver packs ga ik bijvoorbeeld al openen als de EFL TOTS uitkomt. Meeste spelers daar zijn zilver of non-rare. Zo kun je ook denken aan Ligue1, een Lala en Pepe zijn bijvoorbeeld non-rare kaarten, maar krijgen m.i. een TOTS kaartje gezien hun performance dit jaar.
bvbal79 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:55:
[...]

Het is volgens mij handiger om te spreiden. De non-rare en zilver packs ga ik bijvoorbeeld al openen als de EFL TOTS uitkomt. Meeste spelers daar zijn zilver of non-rare. Zo kun je ook denken aan Ligue1, een Lala en Pepe zijn bijvoorbeeld non-rare kaarten, maar krijgen m.i. een TOTS kaartje gezien hun performance dit jaar.
Geld hoop ik ook voor de eredivisie (al zal die wel weer worden gecombineerd met de Pro League helaas). Heb idd ook nog een hoop Prime Electrum Players packs op stapel. Teller voor totaal aantal packs staat nu op 47 and counting.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Ook mooi: een pot winnen met 2-1, 2x Eder Militao :)

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
bvbal79 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:55:
[...]

Pepe is wel rare toch na z'n upgrade?

https://www.futbin.com/19...Nicolas%20P%C3%A9p%C3%A9/

PSN: Maichel

• Passievrucht
  • Laatst online: 19:27

Passievrucht

swarma

Iemand ervaring met deze als sub? Heb op 12k na alle spelers al in de pocket voor de sbc.

Welke chem, Engine lijkt mij het beste?

https://www.futbin.com/19...engine&pchem=10&schem=100

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Ah jah, maar toch nog een flink aantal non-rare denk ik, en ook nu in de community TOTS geloof ik?

BTW we mogen binnenkort weer een POTM verwachten van de MLS. Gaat tussen Vela en Ibrahimovic
Thanks @bvbal79
Misschien wordt het wel een super ibra, die mag ik niet missen.
Zullen wrs de Zweedse toppers ook omhoog gaan. Als als

Heb trouwens nu Rijkaard cv 88 gekocht.
Wat een pareltje! Voor slechts 530k (pc) En wat een stats als je hem vergelijkt met andere (icon) cv's! Speelt heerlijk.

Ferdinand had ik al, dus eindelijk de gea gekocht en ben nu dus nu eindelijk af van die misgraaier Handanovic. De gea zoveel beter. Blij

Edit: de predictions zeggen dat ibra dan 90 krijgt, mmm.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 07-05-2019 11:44 ]

Passievrucht schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:46:
Iemand ervaring met deze als sub? Heb op 12k na alle spelers al in de pocket voor de sbc.

Welke chem, Engine lijkt mij het beste?

https://www.futbin.com/19...engine&pchem=10&schem=100
Haal hem sowieso als SBC fodder, gisteren tegen hem gespeeld en hij is een grote versie van Baluta.

@Harribo
Ik gebruik OP Moore als CDM in een 2CDM formatie als playmaker CDM. Bijzonder veel voor weinig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 07-05-2019 11:44 ]

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Bossie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:43:
[...]

Haal hem sowieso als SBC fodder, gisteren tegen hem gespeeld en hij is een grote versie van Baluta.

@Harribo
Ik gebruik OP Moore als CDM in een 2CDM formatie als playmaker CDM. Bijzonder veel voor weinig :)
Mooi, heb hem nu gehaald. Baluta is ook al zo'n goede speler.

Bossie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:43:
[...]

@Harribo
Dit dus. Had alle spelers in m'n club, op eentje na. Dan is het gewoon een goedkope 87rated speler, meer niet.
@Bossie Moore lijkt me een goede speler maar niet wat te traag?
Ik zie de kdb's en firminho's al langs hem rennen (?)
Harribo schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:19:
Shadow erop een gaan, hij heeft de defense niet nodig maar het is de max pace boost.
Ik speel al vrijwel een maand WL met hem op CDM en Rossie op CB.

Harribo schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:19:
Volgens mij heeft Bossie een campeer team met 5 verdedigers, dan maakt 1 trage niet zo heel veel uit :+
edit: volgens mij halen verdedigers met 25 pace nog auba in met deze fifa19.

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 07-05-2019 17:08 ]

Bean77 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:07:
[...]

Volgens mij heeft Bossie een campeer team met 5 verdedigers, dan maakt 1 trage niet zo heel veel uit :+
idd, moet toch eentje hebben die de bal naar een aanvaller kan ruimen

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Ik heb dit weekend niet heel veel tijd door een vrienden weekend voor de weekend league, maar het lijkt me toch een goed idee om de punten te verzilveren?

Ik krijg door s1 te halen donderdag toch weer 2k punten? Gratis weekend league deelname lijkt me :)

• DeBers
Vraagje. Voor die spurs ajax challenge. Werkt online friendly seizoen ook?
Zo ja, iemand die hem even met mij wil doen? Jij 2 keer winnen ik 2 keer winnen op xbox.
DeBers schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:37:
Zo ja, iemand die hem even met mij wil doen? Jij 2 keer winnen ik 2 keer winnen op xbox.
Dat werkt idd, heb dit ook met een tweaker gedaan, op PC.
Bean77 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:07:
[...]

Hahaha ja inderdaad
Op een camping loop je natuurlijk ook veel :+

Heb nog een 700k aan coins, misschien maar ff zuinig voor de tots. Maar ik onthoud de tip

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 07-05-2019 18:57 ]

• DeBers
DeBers schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:37:
Wie biedt zich aan? :)
Kom FIFA weer eens niet in...what else is new.

Ah de nieuwe leegtrek debiele SBCs zijn weer uit. 4 Liverpool of 4 Barca-spelers en voor de andere 3 Ajax of 3 Spurs-spelers + minimaal 80 rating. Plus nog het uitbrengen van de BPL POTM.

[ Voor 68% gewijzigd door Fraaank op 07-05-2019 21:29 ]

Fraaank schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:27:

Ah de nieuwe leegtrek debiele SBCs zijn weer uit. 4 Liverpool of 4 Barca-spelers en voor de andere 3 Ajax of 3 Spurs-spelers + minimaal 80 rating. Plus nog het uitbrengen van de BPL POTM.
Vergeet mijn nieuwe shirtje niet :+

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Die UCL marquee matchups hebben me wel iets leuks opgeleverd. 89 Marcelo kwam uit m'n pakketje lopen.
Fraaank schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:27:

Had 85 sule en 85 Laporte. Toch 30k samen voor spelers die ik al in mijn team had :)

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Bean77 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:28:
[...]

Had 85 sule en 85 Laporte. Toch 30k samen voor spelers die ik al in mijn team had :)
Ik kreeg aguero uit de MM en heb er maar 4k extra voor te hoeven investeren.

Overigens ben ik nu wel kaal op gebied van tottenham/liverpool/barcelona spelers. Heb er gewoon geen 1 meer die ik in een SBC wil stoppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Passievrucht op 08-05-2019 08:59 ]

Passievrucht schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:58:
[...]

Ik kreeg aguero uit de MM en heb er maar 4k extra voor te hoeven investeren.

Overigens ben ik nu wel kaal op gebied van tottenham/liverpool/barcelona spelers. Heb er gewoon geen 1 meer die ik in een SBC wil stoppen.
haha, ach ze verkopen anders ook leuk ;)

Maar ik ben blij dat mijn untradable ucl live VVD weer gaat stijgen. Nu liverpool de finale nog winnen en het blijft een mooi kaartje tot het einde van fifa19.

• Sossage23
Bean77 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:05:
[...]

Maar ik ben blij dat mijn untradable ucl live VVD weer gaat stijgen. Nu liverpool de finale nog winnen en het blijft een mooi kaartje tot het einde van fifa19.
Ik hoop dat Ajax nog 2x wint, dan krijgt Tagliafico ook nog een leuke upgrade :*)
Is dan ook een heel degelijke back mocht het zover komen.
Sossage23 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:12:
[...]

Ik hoop dat Ajax nog 2x wint, dan krijgt Tagliafico ook nog een leuke upgrade :*)
Is dan ook een heel degelijke back mocht het zover komen.
Jij krijgt zijn TOTS vrijdag al, waarom wachten tot 1 juni :)

• Sossage23
bvbal79 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:45:
[...]

Jij krijgt zijn TOTS vrijdag al, waarom wachten tot 1 juni :)
Daar heb je een punt.
Als het dan maar niet Alex Telles is die een TOTS krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door Sossage23 op 08-05-2019 11:00 ]

Bean77 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:05:
[...]

Wat brengt dat kaartje nog op, je zou anders kunnen verkopen en de POTY SBC kunnen doen, qua rating gaat hij daar sowieso niet overheen toch?
De packrewards kan je dat weer ff bewaren tot BPL of Ultimate TOTS.

Bossie schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:36:
[...]

Wat brengt dat kaartje nog op, je zou anders kunnen verkopen en de POTY SBC kunnen doen, qua rating gaat hij daar sowieso niet overheen toch?
De packrewards kan je dat weer ff bewaren tot BPL of Ultimate TOTS.
VVD is untradable, dus brengt helaas niks op. Daarom alleen maar mooi als ze de finale winnen, dan is die iets van 94 rated en dat is prima genoeg. Dan haal ik misschien wel iemand anders voor FB David Luiz.

edit: moet je zijn prijsontwikkeling eens zien sinds de wedstrijd :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 08-05-2019 11:48 ]

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 12:48
Bean77 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:46:
[...]

VVD is untradable, dus brengt helaas niks op. Daarom alleen maar mooi als ze de finale winnen, dan is die iets van 94 rated en dat is prima genoeg. Dan haal ik misschien wel iemand anders voor FB David Luiz.
ik heb de potm versie. ook prima genoeg :)
harrybeuker schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:47:
[...]

Idd, hetzelfde, Luiz zit al een tijdje op de bank voor De Rossi.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
harrybeuker schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:47:
[...]

ik heb de BPL POTY VVD 96 ook prima genoeg 8)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12 01:04
Wil iedereen hier op de hoogte stellen dat ik inmiddels volledig met FIFA 19 ben gestopt. Hele club verwijderd, de rest van het jaar, zelfs met TOTS, kan mij absoluut gestolen worden. Ondanks dat ik een gigantisch goed team had, dit gedaan om te voorkomen dat ik er weer aan begin.

Aanleiding daarvoor was de vorige Weekend League. Ik ging er eens goed voor zitten en speelde eigenlijk heel goed met 9-1 als eerste resultaten. Ik had in Division Rivals nog steeds 2350 punten en daar liep het prima. Game speelde niet geweldig maar wel oké, verbinding was toen al matig. Maar dan:

Vervolgens (daar ben ik van op de hoogte) krijg je dus wat betere tegenstanders. Ik verlies opeens 4 potten op rij, die ik allemaal niet hoefde te verliezen. Ik was élke pot beter met schoten en balbezit, maar niks lukte opeens meer, en aan de andere kant vloog elke kans er miraculeus in. Dit gaat nu al voor de 3e keer op rij zo. Voor degenen die de video hebben gezien: beetje zoals Focus het dit weekend had (iets minder erg, maar vergelijkbaar). Ik kon niet meer zelf spelen, de game besliste voor mij met passes naar de verkeerde speler, belachelijke aannames en mogelijkheden die ik er in Rivals inschiet, onmogelijk mis.

Een vriend die ook WL speelt en rond hetzelfde aantal punten zit in Rivals, haalt al een aantal weekenden Elite en ik begin er dus steeds minder van te snappen. Vóór de WL nog tegen hem gespeeld en 2 van de 3 wedstrijden gewonnen. Deze hele gameplay is verrot en verpest. Het gaat niet meer om skills of mooie doelpunten, het gaat om wie het meeste geluk heeft en waar de klutsballen en kansen steeds goed vallen. Ik vind het mijn tijd niet meer waard. Servers liggen er daarnaast ook steeds uit, 0 compensatie vanuit EA. Stelletje graaiers. Serieus aan het overwegen om volgend jaar géén FIFA 20 aan te schaffen.

Ik vind het goed dat grote Youtubers als Nepenthez en in Nederland Focus gewoon aankaarten hoe het zit. Ik heb 2x Elite gehaald, 2x 22-8 (wat ik meer in lijn is met mijn positie in Rivals). En ik heb ook talloze weekenden gehad dat ik niet verder kwam dan 17-13, enkele keer zelfs 14-16. Ik heb er helemaal genoeg van. Ik hoop dat iedereen voorlopig nog geniet van het spel, dat zeker. Voor mij is het genoeg geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door SH-FR op 08-05-2019 15:31 ]

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:32
SH-FR schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:17:
Wil iedereen hier op de hoogte stellen dat ik inmiddels volledig met FIFA 19 ben gestopt. Hele club verwijderd, de rest van het jaar, zelfs met TOTS, kan mij absoluut gestolen worden. Ondanks dat ik een gigantisch goed team had, dit gedaan om te voorkomen dat ik er weer aan begin.

Aanleiding daarvoor was de vorige Weekend League. Ik ging er eens goed voor zitten en speelde eigenlijk heel goed met 9-1 als eerste resultaten. Ik had in Division Rivals nog steeds 2350 punten en daar liep het prima. Game speelde niet geweldig maar wel oké, verbinding was toen al matig. Maar dan:

Vervolgens (daar ben ik van op de hoogte) krijg je dus wat betere tegenstanders. Ik verlies opeens 4 potten op rij, die ik allemaal niet hoefde te verliezen. Ik was élke pot beter met schoten en balbezit, maar niks lukte opeens meer, en aan de andere kant vloog elke kans er miraculeus in. Dit gaat nu al voor de 3e keer op rij zo. Voor degenen die de video hebben gezien: beetje zoals Focus het dit weekend had (iets minder erg, maar vergelijkbaar). Ik kon niet meer zelf spelen, de game besliste voor mij met passes naar de verkeerde speler, belachelijke aannames en mogelijkheden die ik er in Rivals inschiet, onmogelijk mis.

Een vriend die ook WL speelt en rond hetzelfde aantal punten zit in Rivals, haalt al een aantal weekenden Elite en ik begin er dus steeds minder van te snappen. Vóór de WL nog tegen hem gespeeld en 2 van de 3 wedstrijden gewonnen. Deze hele gameplay is verrot en verpest. Het gaat niet meer om skills of mooie doelpunten, het gaat om wie het meeste geluk heeft en waar de klutsballen en kansen steeds goed vallen. Ik vind het mijn tijd niet meer waard. Servers liggen er daarnaast ook steeds uit, 0 compensatie vanuit EA. Stelletje graaiers. Serieus aan het overwegen om volgend jaar géén FIFA 20 aan te schaffen.

Ik vind het goed dat grote Youtubers als Nepenthez en in Nederland Focus gewoon aankaarten hoe het zit. Ik heb 2x Elite gehaald, 2x 22-8 (wat ik meer in lijn is met mijn positie in Rivals). En ik heb ook talloze weekenden gehad dat ik niet verder kwam dan 17-13, enkele keer zelfs 14-16. Ik heb er helemaal genoeg van. Ik hoop dat iedereen voorlopig nog geniet van het spel, dat zeker. Voor mij is het genoeg geweest.
Je had je coins wel mogen doneren aan mij :+

Maar jammer man... Hopelijk vind je iets waar je meer voldoening uit kan halen :)

• DeBers
Wie heeft er zin om mij vanavond de spurs ajax objective te doen op xbox of mij daar even mee te helpen? :)

Weet iemand een plek waar ik dit ook nog kan vragen?

• Sossage23
DeBers schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:43:
Wie heeft er zin om mij vanavond de spurs ajax objective te doen op xbox of mij daar even mee te helpen? :)

Weet iemand een plek waar ik dit ook nog kan vragen?
Zet first goal to win in je team naam en ga naar online singe matches, speel tegen iemand die dat ook in z'n naam heeft staan, zorg dat je de 1e goal maakt, 99% dat hij leaved.

Met een beetje geluk heb je hem dan zo binnen.
Hmm waar kan ik mijn division rivals punten inleveren voor elite in WL? :+

Vond de gameplay gisterenavond erg prettig overigens.

Bean77 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:05:
Vond de gameplay gisterenavond erg prettig overigens.
Zou er vooral van genieten, aangezien het vaak helaas alleen doordeweeks is.
Of zouden ze misschien iets veranderd hebben bij EA nav afgelopen weekend.

Edit: EoaE Ribery met OP icon stats

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 08-05-2019 20:15 ]

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:00
Net 4 potten gespeeld, squad battles proffesisonal met 3 galatasaray spelers en 3 besiktas spelers. Alle 4 gewonnen maar komt niets bij de objective? Nog meer last van? Ik speel op pc. Als iemand online die utd-spurs challenge wil doen met mij hou ik me ook aanbevolen! (als het werkt tenminste)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 15:30
Sn3gG3l schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:31:
Net 4 potten gespeeld, squad battles proffesisonal met 3 galatasaray spelers en 3 besiktas spelers. Alle 4 gewonnen maar komt niets bij de objective? Nog meer last van? Ik speel op pc. Als iemand online die utd-spurs challenge wil doen met mij hou ik me ook aanbevolen! (als het werkt tenminste)
Is een bug op het moment dat de objectives niet worden bijgewerkt. Als je uit en in FUT gaat dan is het als het goed is bijgewerkt.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:00
Amelandbor schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 20:34:
[...]

Is een bug op het moment dat de objectives niet worden bijgewerkt. Als je uit en in FUT gaat dan is het als het goed is bijgewerkt.
Ja zag het, thx. Net ff geupdate en die challenge heb ik nu. Iemand die op pc nog die Tottenham-Ajax challenge wil doen?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Lucas potm discard
Ik vond het al jammer dat ik net te kort kwam om ucl aurier voor de wedstrijd te komen. Nu baal ik flink, had een mooie winst kunnen worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 08-05-2019 23:12 ]

of upgrade naar zijn MotM :X

Rare player picks dit maal, 87 Brandt en 87 Lala, ga ze beide niet gebruiken maar vind het is waarschijnlijk ook zonde om ze in SBCs te doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Bossie op 09-05-2019 10:16 ]

87 brandt en 86 benitez uit de player picks.
Niet slecht, zeker niet omdat ik naar een stream aan het kijken was waarbij uit 3x 5 opties 2x een 82 rated kaart werd gehaald en 1x 82 rated :P

• Sossage23
Weer eens goud 3 geëindigd, dus 2x de keuze uit 3 spelers, de eerste was Townsend, en de 2e was onze Belgische vriend Eden Hazard, is toch wel heel lekker.

Na 8 maanden eindelijk wat goeds gepackt uit die player picks.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12 23:34
SH-FR schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:17:

Knap dat je dit gedaan hebt! Ik heb ook twee weken geleden mijn hele team verkocht, toen geprobeerd met CR7 in de spits. Was niet heel veel beter. Ik heb nu één laatste poging gedaan om mijn team om te bouwen en waarschijnlijk wordt komend WL mijn laatste :X.

Maar nogmaals, goede keuze! In the end is de game na augustus toch weer dood .. :+

• Sossage23
Ik heb jullie mening nodig, heb untradeable Nedved 91, en daar straks 95 rode Hazard gepackt, wil sowieso met Hazard gaan spelen want hij past goed in mijn team, maar wat te doen met Nedved?

Inleveren voor een andere Icon SBC, op de bank zetten of in een soort van 3-4-3 gaan spelen zodat ik ze beide op kan stellen?

Ik hoor graag wat jullie zouden doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sossage23 op 09-05-2019 10:52 ]

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Sossage23 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:51:
Ik heb jullie mening nodig, heb untradeable Nedved 91, en daar straks 95 rode Hazard gepackt, wil sowieso met Hazard gaan spelen want hij past goed in mijn team, maar wat te doen met Nedved?

Inleveren voor een andere Icon SBC, op de bank zetten of in een soort van 3-4-3 gaan spelen zodat ik ze beide op kan stellen?

Ik hoor graag wat jullie zouden doen.
Wat je ook kan doen is Hazard op 8 chem spelen omdat zijn stats al zo hoog zijn.
De boost van je chem style heeft hazard toch niet echt nodig.

• Sossage23
sensately schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Wat je ook kan doen is Hazard op 8 chem spelen omdat zijn stats al zo hoog zijn.
Dit is mijn team:

https://www.futbin.com//19/squad/7466476

Hoe zou jij het dan invullen?

Op deze manier dan? En dan Hazard in de spits zetten.

https://www.futbin.com//19/squad/7466553
sensately schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Beide gewoon gebruiken, Nedved lijkt me ook erg goed in de as (CAM/CF), en mijn POTM Hazard doet het erg goed als Winger of L/RCAM in 4231.

• Sossage23
Bossie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:32:
[...]

Beide gewoon gebruiken, Nedved lijkt me ook erg goed in de as (CAM/CF), en mijn POTM Hazard doet het erg goed als Winger of L/RCAM in 4231.
Ik denk dat ik Hazard ga proberen als spits, Nedved op links, Socrates als middelste CAM en Lozano op rechts.

• sensately
Sossage23 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:31:
[...]

Dit is mijn team:

https://www.futbin.com//19/squad/7466476

Hoe zou jij het dan invullen?

Op deze manier dan? En dan Hazard in de spits zetten.

https://www.futbin.com//19/squad/7466553
Inderdaad die opstelling! Ik dacht dat het 8 chem was maar het is maximaal 7 chem.

Ik speel zelf nedved als centrale CAM in mijn 4-2-3-1 opstelling.

Als jij 4-3-3(4) ingame speelt zoals bovenstaande link dan ben je wel wat te aanvallend ingesteld. (naar mijn mening)

Wat je zou kunnen overwegen is om 4-1-2-1-2(2) te spelen waardoor Frenkie je enige CDM wordt. Dan kan je zelf puzzelen welke spelers je fijn vindt als CM/CAM/ST.
Sossage23 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat ik Hazard ga proberen als spits, Nedved op links, Socrates als middelste CAM en Lozano op rechts.
Mijn spitspositie is gelocked door Butra :+

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Even een korte vraag over mijn huidige team: https://www.futbin.com/19/squad/7467406 en wat ik er aan wil gaan veranderen: https://www.futbin.com/19/squad/7467506 (Walker d.m.v. de omruildealspelers actie van deze maand)

Ik zou graag jullie feedback willen horen over goede upgrades/tips.

Het grote probleem is dat ik veel untradeable spelers bezit:
Suarez
De Bruyne
Casemiro
Iago Aspas
Robertson
Nesta

Wat vinden jullie van de twee kleine veranderingen en/of zouden jullie iets anders doen?
Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door ThaJeroen op 09-05-2019 12:12 ]

Weet iemand meer over Squad battles?
In fifa 18 was 7-0 de score waarbij je de max punten kreeg. 8 of 9-0 maakt dan niks meer uit.
Nu ga ik na de 7-0 maar een beetje experimenteren etc. Weet iemand of de meest effectieve score voor de max punten ook 7-0 is of is dit inmiddels anders?

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12 12:02
Bean77 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:08:
Weet iemand meer over Squad battles?
In fifa 18 was 7-0 de score waarbij je de max punten kreeg. 8 of 9-0 maakt dan niks meer uit.
Nu ga ik na de 7-0 maar een beetje experimenteren etc. Weet iemand of de meest effectieve score voor de max punten ook 7-0 is of is dit inmiddels anders?
In 18 was het volgens mij 5-0 waarbij je de max score kreeg voor gescoorde doelpunten. In 19 ook dacht ik. Verder telt balbezit nog mee tot een bepaald percentage. 10 schoten op doel haal je maximale score mee. En maak geen overtredingen of incaseer geen doelpunten want dat straft SB keihard af :P

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:54
Pfff ik ben me toch een partij slecht in FUT.
Ik vraag me echt af hoe ik mijn team kan verbeteren, zit atm ook maar op 60k coins.
https://www.futbin.com/19/squad/7470032

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• Vissert
Dracoz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:46:
Ik vraag me echt af hoe ik mijn team kan verbeteren, zit atm ook maar op 60k coins.
Een fatsoenlijke keeper en cdm wil wel helpen :+

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Vissert schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:53:
[...]

Een fatsoenlijke keeper en cdm wil wel helpen :+
Daar zou ik ook mijn eerste coins in gaan steken. Die kunnen wel een upgrade gebruiken.

• Sossage23
sensately schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:50:
[...]

Inderdaad die opstelling! Ik dacht dat het 8 chem was maar het is maximaal 7 chem.

Ik speel zelf nedved als centrale CAM in mijn 4-2-3-1 opstelling.

Als jij 4-3-3(4) ingame speelt zoals bovenstaande link dan ben je wel wat te aanvallend ingesteld. (naar mijn mening)

Wat je zou kunnen overwegen is om 4-1-2-1-2(2) te spelen waardoor Frenkie je enige CDM wordt. Dan kan je zelf puzzelen welke spelers je fijn vindt als CM/CAM/ST.
Ben het even aan het nadenken geweest maar heb toch besloten om Nedved in een SBC te stoppen, Hazard zijn kaart speelt toch een stuk fijner, ga nu even kijken in welke SBC hij gaat.

• sensately
Sossage23 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:46:
[...]

Ben het even aan het nadenken geweest maar heb toch besloten om Nedved in een SBC te stoppen, Hazard zijn kaart speelt toch een stuk fijner, ga nu even kijken in welke SBC hij gaat.
Prima! Ik zou hem in Vieira doen. Beste CDM in het spel en naast Frenkie een grote fysieke speler.
Arwintju schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:22:
[...]

In 18 was het volgens mij 5-0 waarbij je de max score kreeg voor gescoorde doelpunten. In 19 ook dacht ik. Verder telt balbezit nog mee tot een bepaald percentage. 10 schoten op doel haal je maximale score mee. En maak geen overtredingen of incaseer geen doelpunten want dat straft SB keihard af :P
Was het ook niet dat je 5 corners moest halen?

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12:26
Top MM! heb nu al 100k gepakt op zeldzame schotse spelers :):)

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:54
Goelan schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:14:
[...]

Daar zou ik ook mijn eerste coins in gaan steken. Die kunnen wel een upgrade gebruiken.
Zo slecht dan? Ik dacht dat het nog wel wat meeviel?
Wie kun je aanraden? Heb maar 60k in de bank atm :(

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Dracoz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:14:
[...]

Nou daar win je volgens mij moeilijk wedstrijden mee.

Helaas zijn er geen goede betaalbare Nederlandse keepers (vd sar schiet ik ze trouwens ook makkelijk langs).
Aangezien je De Vrij hebt en 60k, zou ik szczesny kopen.
theman36 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:09:
Het is toch niet normaal met EA. Weer Spurs met de MM. Al kun je ook een Everton-speler gebruiken, alsnog...
Dracoz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:46:
Misschien moet je nadenken waarom je slecht bent, dan kan je nog spelers kopen en verbeteren, maar dat zal de gameplay niet veel veranderen...
bewuste investering? Aangezien er maar 10 of 11 gouden schotse spelers zijn
Vanochtend 4 van 700 coins gekocht, nu voor lekkere winst eruit :)
Had nog een paar feyenoorders en bronze ado spelers :P Vanochtend flink wat gold rares gekocht voor max 700 (alle competities) om de club te vullen voor komende sbc's. Dit is wel makkelijk en snel cashen. :9~

[ Voor 30% gewijzigd door Bean77 op 09-05-2019 21:42 ]

bvbal79 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:22:
[...]

Misschien moet je nadenken waarom je slecht bent, dan kan je nog spelers kopen en verbeteren, maar dat zal de gameplay niet veel veranderen...
Aangezien je een NL team speelt, zijn de speciale kaartjes van Ajax geen leuke versterkingen?
Denk aan Blind 86, De Jong 84, Beek 84 evt met De ligt en het Oranjr kaartje van Cilessen.

Edit, scream blind, is die tradeable?

@bvbal79 heeft natuurlijk ook een goed punt, vaak valt er met speelwijze, tactiek meer winst te behalen dan met poppetjes wisselen zeker aangezien je met 60k natuurlijk geen Ronaldo kan halen.

Misschien je je speelwijze en tactics ook eens delen.

Oranje kaartje van cillessen vond ik zelf drama al zal hij niet onderdoen voor Zoet.

De Ligt 84 ucl beviel me trouwens heel goed, nog beter dan zijn 87 versie zelfs.
Van de beek ucl schijnt ook goed te zijn wat ik zo lees.

Krijg zelf trouwens enorm de neiging om zo'n Ajax team te maken maar bewaar mijn coins liever nog ff :)

Wat bvbal zegt idd, ook je speelwijze en tactiek wrs aanpassen, met betere spelers alleen red je het niet.

Is die van nistelrooy tradable? Zou ik dan verkopen en het halve team upgraden.
Vraag me af of POTY Van Dijk te halen is voor 500k icm een stuk of 10 87+ untradeables.

gelukt 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 10-05-2019 00:10 ]

• theman36
Fraaank schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:18:
[...]

Het is toch niet normaal met EA. Weer Spurs met de MM. Al kun je ook een Everton-speler gebruiken, alsnog...
Ja die spurs spelers raken zo aardig schaars. ADO spelers verkopen nu ook goed trouwens!

• theman36
Bean77 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:37:
[...]

Vanochtend 4 van 700 coins gekocht, nu voor lekkere winst eruit :)
Had nog een paar feyenoorders en bronze ado spelers :P Vanochtend flink wat gold rares gekocht voor max 700 (alle competities) om de club te vullen voor komende sbc's. Dit is wel makkelijk en snel cashen. :9~
Bij mij op pc gingen ze allemaal voor 10k per stuk weg

• DeBers
Is er iemand die mij even wil helpen met de ajax spurs challenge op de xbox? Het lukt me niet :( team is te slecht. Kan er niet mee scoren :? Twee keer leven en je bent klaar :)

Ik zal het nooit vergeten :)

[ Voor 8% gewijzigd door DeBers op 09-05-2019 22:55 ]

theman36 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:51:
[...]

Bij mij op pc gingen ze allemaal voor 10k per stuk weg
Ik zat op de ps4 rond de 9600/9700 per stuk. Ook die schot van bournemouth overigens. feyenoord en ado waren kleine 4k.
En dat allemaal voor waardeloze packs.

• DeBers
DeBers schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:55:
Is er iemand die mij even wil helpen met de ajax spurs challenge op de xbox? Het lukt me niet :( team is te slecht. Kan er niet mee scoren :? Twee keer leven en je bent klaar :)

Ik zal het nooit vergeten :)
Nog 1 win nodig.. Iemand?

• Goelan
Dracoz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:14:
[...]

Om eerlijk te zijn is het niet best nee :)

Wellicht dat je kan kijken naar een andere hybrid? Nederlandse keepers of keepers uit de eredivisie (m.u.v. van de Sar) zijn niet de moeite waard. Je zou ook kunnen wachten op de TOTS kaarten. Daar zal vast een eredivisie keeper bij gaan zitten. Qua CDM is het eigenlijk hetzelfde verhaal. Frenkie de Jong zijn Future Star kaart was een mooie aanvulling geweest voor je team. Nadeel is dat de TOTS kaarten vaak wel prijzig zijn (meer dan 40k).

• Goelan
DeBers schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:32:
[...]

edit: Excuus, ik ben vergeten dat ik uit eten ga dus kan helaas niet helpen.

[ Voor 25% gewijzigd door Goelan op 10-05-2019 13:00 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
DeBers schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:32:
[...]

Die moet toch in DR?

• Goelan
Scoren met een Nederlandse speler en winnen moet in DR. Spurs - Ajax mag in een willekeurige online match.
Bean77 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:56:
[...]

Ik zat op de ps4 rond de 9600/9700 per stuk. Ook die schot van bournemouth overigens. feyenoord en ado waren kleine 4k.
En dat allemaal voor waardeloze packs.
Inderdaad waardeloze packs. Mm sbc is niet echt interessant meer
Ik doe nog steeds de pro league, zijn de packs beter en goedkoper .

Vanavond gaat het los? Community tots?

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 10-05-2019 09:20 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Goelan schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:08:
[...]

Scoren met een Nederlandse speler en winnen moet in DR. Spurs - Ajax mag in een willekeurige online match.
Ohja dat is waar ook (y)

• Sossage23
Gisteren ook een dikke winst gepakt op die Schotse spelers, had vorige week al zo'n 15 kaartje van Scott Brown gekocht voor 450 per stuk en ook iets van 15 keer die Mcgregor voor 450 munten. Alles ging voor 9700 munten weg. Toch even lekker kunnen cashen in 5 minuten tijd.

Volgende week is de kraker in de Süper Lig tussen Basaksehir en Galatasaray, staan 1e en 2e met evenveel punten, dus de kans dat deze in de MM van volgende week komt lijkt mij vrij hoog, heb dus voor 500 munten per stuk nu wat gouden turkse spelers van beide clubs gekocht. Deze zullen vast niet zoveel stijgen als die Schotse spelers maar hier kan je ook wel een leuke winst op pakken.

Die spelers kunnen toch bijna niks dalen in prijs en aangezien het alweer 4 weken geleden is dat er een Turkse MM in zat is dit gokje wagen niet heel stom.
Sossage23 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:38:
Gisteren ook een dikke winst gepakt op die Schotse spelers, had vorige week al zo'n 15 kaartje van Scott Brown gekocht voor 450 per stuk en ook iets van 15 keer die Mcgregor voor 450 munten. Alles ging voor 9700 munten weg. Toch even lekker kunnen cashen in 5 minuten tijd.

Volgende week is de kraker in de Süper Lig tussen Besiktas en Galatasaray, staan 1e en 2e met evenveel punten, dus de kans dat deze in de MM van volgende week komt lijkt mij vrij hoog, heb dus voor 500 munten per stuk nu wat gouden turkse spelers van beide clubs gekocht. Deze zullen vast niet zoveel stijgen als die Schotse spelers maar hier kan je ook wel een leuke winst op pakken.

Die spelers kunnen toch bijna niks dalen in prijs en aangezien het alweer 4 weken geleden is dat er een Turkse MM in zat is dit gokje wagen niet heel stom.
Dadelijk zeker een UCL MM met spelers van Liverpool en Tottenham ...

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Harribo schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:20:
[...]
Vanavond gaat het los? Community tots?
Ben benieuwd ! 19:00 uur zullen ze denk ik wel bekend zijn en in packs of heeft iemand hier toevallig een bevestiging van? :P
ThaJeroen schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:09:
[...]

Ben benieuwd ! 19:00 uur zullen ze denk ik wel bekend zijn en in packs of heeft iemand hier toevallig een bevestiging van? :P
Meestal maakt EA hun aankondigingen rond een uurtje of 2 volgens mij over wat er voor "speciaals" uitkomt in de avond.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Komende weken is Tots alleen voor de rijken van Fut19, heb zelf iets van 500k aan coins gespaard, maar weet nu al dat ik heel misschien 1 of 2 spelers kan halen die daadwerkelijk toevoeging hebben aan mijn team. Kijk alleen naar Liverpool-spelers gezien mijn liverpool-squad

• Vissert
Vestendrie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:34:
Komende weken is Tots alleen voor de rijken van Fut19, heb zelf iets van 500k aan coins gespaard, maar weet nu al dat ik heel misschien 1 of 2 spelers kan halen die daadwerkelijk toevoeging hebben aan mijn team. Kijk alleen naar Liverpool-spelers gezien mijn liverpool-squad
TOTS is juist de cheap TOTY....

• Sossage23
Bossie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:00:
[...]

Dadelijk zeker een UCL MM met spelers van Liverpool en Tottenham ...
Lijkt me sterk, normaal gesproken kwamen die op dinsdag en woensdag.
We zien het vanzelf.
Vestendrie schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:34:
Wellicht moet je geen BPL spelen als je er de centjes niet voor hebt ;) . Daarom speel ik met een NL-squad en vorig jaar bijvoorbeeld met een Ligue 1 of Calcio A, omdat die veel goedkoper zijn.
Pagina: 1 ... 174 ... 200 Laatste