• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12 10:16
Fraaank schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:07:
Als je in deze FIFA geen coins kunt genereren, gaat er gewoon echt iets niet goed. Ik handel nooit, maar dan ook echt nooit, omdat ik er a) geen tijd voor heb/wil vrijmaken en b) geen zin heb om me erin te verdiepen.

Toch is dit mijn squad:
https://www.futbin.com/19/squad/7244382

Heb geen enkele keer Elite gehaald met de WL en 20 euro in het begin erin gestoken (+ ik had de Ultimate editie). Speel ook geen Squad Battles of heel veel Division Rivals (heel af en toe doordeweeks om net Gold 2 of 1 te halen). Het enige wat ik de laatste weken speel is WL.
Heel gaaf team heb je, ik handel zelf ook niet en speel net als jij enkel DR (zelden SB en nooit WL, geen tijd voor / zin in) maar heb lang niet zo'n team als jij. Ik speel met deze teams: team 1, team 2 en Flashback Ibra als sub. En heb nog 550k staan voor de TOTS die uitkomt. Heb je veel pack luck gehad dat je zo'n goed team hebt?

I like how you keep the mouse running...

El Profesor schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:44:
[...]

Heel gaaf team heb je, ik handel zelf ook niet en speel net als jij enkel DR (zelden SB en nooit WL, geen tijd voor / zin in) maar heb lang niet zo'n team als jij. Ik speel met deze teams: team 1, team 2 en Flashback Ibra als sub. En heb nog 550k staan voor de TOTS die uitkomt. Heb je veel pack luck gehad dat je zo'n goed team hebt?
Ik speel vrijwel alleen WL, ik krijg iets van 100k per week tenzij er uitschieters in mijn packs zitten.
Probeer wel vaak ff een paar SQB's mee te pakken voor G3, en daarvoor zijn tegenwoordig steeds minder potjes nodig :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• El Profesor
Bossie schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:51:
[...]

Ik speel vrijwel alleen WL, ik krijg iets van 100k per week tenzij er uitschieters in mijn packs zitten.
Probeer wel vaak ff een paar SQB's mee te pakken voor G3, en daarvoor zijn tegenwoordig steeds minder potjes nodig :+
WL heeft veruit de beste rewards, maar je moet ook heel wat spelen. Hoeveel potjes speel je per weekend?

El Profesor schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:44:
[...]

Ik speel enkel WL itt DR. Wel aardig wat, o.a. met die Messi, maar verder gewoon lekker spelen.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:26
El Profesor schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:55:
[...]

WL heeft veruit de beste rewards, maar je moet ook heel wat spelen. Hoeveel potjes speel je per weekend?
Ligt er aan hoeveel je wint. Voor elk potje WL wat je speelt krijg je ook 400 rivals punten. Als je silver 1 haalt dus minimaal 11 wins dan kan je de week er na weer mee doen (2k WL punten).

💰 20.000 coins
🎴 1 x Jumbo Premium Gold Players Pack
🎴 1 x Mega Pack
🏆 1 x Player Pick Special Item (3 items to pick one)
2,000 FUT Champions Points
Vissert schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:34:
[...]

Ligt er aan hoeveel je wint. Voor elk potje WL wat je speelt krijg je ook 400 rivals punten. Als je silver 1 haalt dus minimaal 11 wins dan kan je de week er na weer mee doen (2k WL punten).

💰 20.000 coins
🎴 1 x Mega Pack
Voor mij of S1/G3 vaak, dus behalve WL rewards, ook 50K van rivals en 10-12k van 4-6 potjes squadbattles.
Ik skip squadbattles ook regelmatig voor objectives (bv. Henderson laatst), maar vaak pak je daardoor ook nog een swap player mee.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• El Profesor
Vissert schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:34:
[...]

💰 20.000 coins
🎴 1 x Mega Pack
Er van uitgaande dat je 1 op de 2 potjes wint, moet je dus 22 potten spelen. Dat is een uur of 8 spelen. Dat is het me echt niet waard.

[ Voor 3% gewijzigd door El Profesor op 02-05-2019 14:41 ]

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12 12:02
El Profesor schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:38:
[...]

Er van uitgaande dat je 1 op de 2 potjes wint, moet je dus 22 potten spelen. Dat is een uur of 8 spelen. Dat is het me echt niet waard.
ja maarja als je dat weer verdeeld over 3 dagen dan is het +/- 2,5 uurtjes per dag. Weet niet hoe druk je in het gemiddelde weekend bent maar dat is voor iets wat je leuk vind (teminste daar ga ik dan even vanuit :P) natuurlijk niet heel lang.

• Vissert
[...]

Eens en daarom speel ik zover het lukt of tot ik geen zin meer heb. Ik moet wel zeggen dat ik het geluk heb dat ik beide dagen in het weekend een "dood" moment heb 's ochtends. Vroeg wakker (07:30) en nooit afspraken voor 12:00 uur. Perfect voor series kijken en WL :+

Maar ook al zou je tot 6 wins gaan. Uitgaande van een potje of 10. Dan heb je al een hoop extra's. 10 potjes WL = 4000 Rivals punten = in divisie 4 een makkelijke rang 3.

WL silver 3:

💰 10.000 coins
🎴 1 x Premium Gold Players Pack
🎴 2 x Jumbo Premium Gold Packs
🏆 1 x Player Pick Special Item (2 84- rated items to pick one)
1,000 FUT Champions Points

Rivals divisie 4 en rang 3:
34k
of
2 megapacks
of
4 megapacks untradeable.

• El Profesor
Arwintju schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:43:
[...]

ja maarja als je dat weer verdeeld over 3 dagen dan is het +/- 2,5 uurtjes per dag. Weet niet hoe druk je in het gemiddelde weekend bent maar dat is voor iets wat je leuk vind (teminste daar ga ik dan even vanuit :P) natuurlijk niet heel lang.
Het zal verschillen per persoon hoeveel voldoening het geeft, de één speelt met liefde dagen/uren aaneen en de anders wat korter. Ik vind een paar potjes als ontspanning hartstikke leuk, maar 3 dagen lang 2.5 uur per dag is me teveel van het goede. Die tijd besteed ik liever aan het leren van een taal bijvoorbeeld.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:02
Bossie schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:37:
Red Robertson and Wilson, not bad :)
Daarnaast een 85, 84 in packs.

Robertson klinkt als leuk alternatief voor mijn live Alonso kaart, die goed is maar ook erg lomp als back.
Ik had precies dezelfde picks. Helaas niet die 85 en 84 kaarten
Pompi schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 16:30:
[...]

Ik had precies dezelfde picks. Helaas niet die 85 en 84 kaarten
Had Wilson in beide playerpicks :X

[...]

Veel potjes duren bij mij niet eens langer dan 5 minuten. Dan is de tegenstander er met een RQ al vandoor. Een uur of 8 is echt overdreven.
Bossie schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:05:
[...]

Had Wilson in beide playerpicks :X
Ik had hem geloof ik ook.Ik weet het niet eens zeker zo goed waren ze :P Volgens mij een 84 en Wilson.

[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 02-05-2019 18:53 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Wederom icon base pack bij swap deals? Beetje eentonig zo, doe dan een hogere versie van de icons of zo. Fut 19 is echt aan zijn einde gekomen geloof ik.

• El Profesor
Bean77 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 18:52:
Veel potjes duren bij mij niet eens langer dan 5 minuten. Dan is de tegenstander er met een RQ al vandoor. Een uur of 8 is echt overdreven.
Dat zal ook sterk komen door het team waarmee je speelt ;)

EoaE Xavi zou leuk zijn :)

@Vestendrie
Denk dat de andere high rated rewards ook wel een indicatie zijn dat de gamecycle ten einde loopt.

[ Voor 69% gewijzigd door Bossie op 02-05-2019 20:07 ]

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
El Profesor schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:30:
[...]

Kan me niet voorstellen dat dat iets uit zou maken, als het hier nacht is dan is het elders in de wereld ochtend of dag.
nee hoor 100 % dat het aantal mensen die online zijn om 04:00 uur Nederlandse tijd veeeel minder is dan middags of avonds Nederlandse tijd kijk alleen maar naar het aanbod op de transfermarkt dat is maar 25 % van wat het piek tijd is

ik heb dit jaar een hele berg kaarten gepacked die voor meer dan 150k weg gaan en allemaal snags gepacked nu kan je denken miss heb je gewoon geluk maar ik open ongeveer 100 packs per week dan zou je luck wel iets minder kunnen meewegen
Bossie schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:06:
EoaE Xavi zou leuk zijn :)

@Vestendrie
Denk dat de andere high rated rewards ook wel een indicatie zijn dat de gamecycle ten einde loopt.
Ho ho, eerst van Persie!
Fraaank schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:45:
[...]

Ho ho, eerst van Persie!
yep, kan die meteen in de Xavi SBC :)

Bossie schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:41:
[...]

yep, kan die meteen in de Xavi SBC :)
:O Eerder andersom dan!

Trouwens: Xavi zit niet in de game...
Fraaank schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:42:
[...]

:O Eerder andersom dan!

Trouwens: Xavi zit niet in de game...
:X |:(

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-12 08:32
Vestendrie schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:38:
Wederom icon base pack bij swap deals? Beetje eentonig zo, doe dan een hogere versie van de icons of zo. Fut 19 is echt aan zijn einde gekomen geloof ik.
Mwa, je kiest voor de base icon. Als het niks is mik je m in een sbc voor 100k pack. Dus niet eens zo gek lijkt mij.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Ga denk ik Rui Costa opstellen voor de weekend league als CM ipv Kruse. Iemand tips qua chem?

https://www.easports.com/...fId=fQ8BrplRbs3I:FFA19XBO

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Passievrucht schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:18:
Ga denk ik Rui Costa opstellen voor de weekend league als CM ipv Kruse. Iemand tips qua chem?

https://www.easports.com/...fId=fQ8BrplRbs3I:FFA19XBO
Bedoel je qua chemistry of formatie?

Want zoals ik nu naar je team kijk staat iedereen op 10 chem.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Sossage23 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:43:
[...]

Bedoel je qua chemistry of formatie?

Want zoals ik nu naar je team kijk staat iedereen op 10 chem.
Chem style bedoel ik.

Denk dat ik voor Maestro ga dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Passievrucht op 03-05-2019 16:09 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Sossage23
Passievrucht schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:07:
[...]

Chem style bedoel ik.

Denk dat ik voor Maestro ga dan.
Deadeye of Artist
Voor al mensen die hier tijdens het spelen van FIFA last hebben van frustraties...op het hoogte niveau in Nederland is het net zo erg (of erger):

YouTube: BIZARRE EN GRAPPIGE EDIVISIE MOMENTEN I 18/19

TOTS aangekondigd:

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1124312691663728645

[ Voor 14% gewijzigd door Fraaank op 03-05-2019 19:01 ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Hmmm nationale motm spelers in de doelstellingen.. Zijn dat die oranje kaartjes?

• El Profesor
Ja, de MOTM zijn oranje.

• DeBers
Lekker. 46k neergelegd voor een 82 rated spitsje :)
Hoop dat ik hem weer voor ongeveer hetzelfde kwijt raak
DeBers schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:28:
[...]

Lekker. 46k neergelegd voor een 82 rated spitsje :)
Hoop dat ik hem weer voor ongeveer hetzelfde kwijt raak
Ik heb een untradable MOTM Giroud. The true Icon!

• Pompi
Altijd fijn om de avond af te sluiten met een verplichte verlies van EA (3 kickoff goals nadat ik had gescoord en keeper die de bal naar hem blijft uitgooien en niet naar de speler die ik selecteer) en daarna s'ochtends wakker te worden met servers die al de hele nacht dood zijn en ze nog steeds niet weten hoe lang het gaat duren.... Ze verdienen zoveel geld aan dit spel maar krijgen het niet voor elkaar om stabiele servers te huren/kopen, want vorige week ook al.
Vanmiddag en maandag werken dus dat wordt rete veel wedstrijden morgen doen, zucht.
Pompi schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 08:05:
Altijd fijn om de avond af te sluiten met een verplichte verlies van EA (3 kickoff goals nadat ik had gescoord en keeper die de bal naar hem blijft uitgooien en niet naar de speler die ik selecteer) en daarna s'ochtends wakker te worden met servers die al de hele nacht dood zijn en ze nog steeds niet weten hoe lang het gaat duren.... Ze verdienen zoveel geld aan dit spel maar krijgen het niet voor elkaar om stabiele servers te huren/kopen, want vorige week ook al.
Vanmiddag en maandag werken dus dat wordt rete veel wedstrijden morgen doen, zucht.
Alle EA games liggen eruit toch, kan Squadbattles wel?

• Pompi
Bossie schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 08:39:
[...]

Alle EA games liggen eruit toch, kan Squadbattles wel?
Geen idee, heb mijn PS4 weer uitgezet en volg nu "producer" van fifa op twitter.
Je zou denken dat met 134 man je er niet meer dan 9 uur over doet.
Als het niet van hun komt moeten ze serieuze vraagtekens zetten bij hun downstream suppliers, want dit komt te vaak voor.
Pompi schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 08:50:
[...]

Geen idee, heb mijn PS4 weer uitgezet en volg nu "producer" van fifa op twitter.
[Twitter] Je zou denken dat met 134 man je er niet meer dan 9 uur over doet.
[Twitter] Als het niet van hun komt moeten ze serieuze vraagtekens zetten bij hun downstream suppliers, want dit komt te vaak voor.
Passing the blame zegt heel veel over het niveau

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
Squad battles werkt helaas ook niet.
kwdtje schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 10:00:
Squad battles werkt helaas ook niet.
Net ook geprobeerd idd. Zag dat matchmaking niet kon online, dus ga ik even Squad Battles doen voor de weekly objectives...nope, zelfs dat niet...Dus hoe offline is SB dan.

Ook goed om te lezen hoe positief EA dit oppakt...staat niet eens iets op de Twitter van EASportsFIFA...Nee hoor, gewoon stemmen op TOTS.

WL verlengt tot maandag waarbij bijna NIEMAND wat aan heeft is gewoon geen oplossing.

[ Voor 26% gewijzigd door Fraaank op 04-05-2019 10:20 ]

Fraaank schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 10:16:
[...]

Net ook geprobeerd idd. Zag dat matchmaking niet kon online, dus ga ik even Squad Battles doen voor de weekly objectives...nope, zelfs dat niet...Dus hoe offline is SB dan.

Ook goed om te lezen hoe positief EA dit oppakt...staat niet eens iets op de Twitter van EASportsFIFA...Nee hoor, gewoon stemmen op TOTS.

WL verlengt tot maandag waarbij bijna NIEMAND wat aan heeft is gewoon geen oplossing.
Gewoon allemaal elite 1 geven :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• DeBers
Ja . Lekker verlengen de WL tot maandag. Sommige mensen werken EA.

• Pompi
Fraaank schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 10:16:
[...]

Die gast waarvan ik tweets had embed, heeft ook gereageerd waarom ze dat niet doen. Maar vind het slecht excuus wat hij geeft, lijkt meer alsof het damage control is zodat niemand ziet wat de problemen echt zijn.

Maar we kunnen weer....
Pompi schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 10:53:
[...]

Die gast waarvan ik tweets had embed, heeft ook gereageerd waarom ze dat niet doen. Maar vind het slecht excuus wat hij geeft, lijkt meer alsof het damage control is zodat niemand ziet wat de problemen echt zijn.

Maar we kunnen weer....
Wat dat betreft is er toch niks anders dan toen fifa begon?

Pompi schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 10:53:
[...]

Maar we kunnen weer....
Het zal wel via een ander kanaal gegaan zijn aangezien er meerdere EA games geimpact waren.
Een potje gespeeld, eerste helft was slow-motion en halverwege de tweede helft ging opeens alles sneller :/

• Pompi
Bossie schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:45:
[...]

Het zal wel via een ander kanaal gegaan zijn aangezien er meerdere EA games geimpact waren.
Een potje gespeeld, eerste helft was slow-motion en halverwege de tweede helft ging opeens alles sneller :/
Bij mij ging alles lekker vlot, misschien komt dat bij jou omdat EA blijkbaar tijdens de rust een balancing van de verbindingen doet en er eerst dus iets met zijn verbinding was en daarna niet meer of andersom.

• El Profesor
*Edit. Zie het al op Twitter.

[ Voor 88% gewijzigd door El Profesor op 04-05-2019 16:22 ]

Weekly Objectives heeft wel een leuke beloning als je ze allemaal doet! Moet nu alleen nog DR waarbij ik moet scoren met NL-spelers. Laat ik nou net met een NL-team spelen...

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-12 12:26
Fraaank schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 16:41:
Weekly Objectives heeft wel een leuke beloning als je ze allemaal doet! Moet nu alleen nog DR waarbij ik moet scoren met NL-spelers. Laat ik nou net met een NL-team spelen...
Kreeg Dabbur Motm 86 rated uit het ultimate pakket 8)7

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-12 21:56
Als ik het goed zie allemaal spelers zonder een totw.
Fraaank schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 16:41:
Had fb houten klaas en fs Frenkie gehouden.

Maar je kunt natuurlijk ook de Cruyff loan sbc doen als je er even een topper bij wilt hebben ;)

• El Profesor
cubert20 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 18:30:
[...]
Als ik het goed zie allemaal spelers zonder een totw.
Idd, dat zag ik ook later. Verwacht dat er een Tagliafico TOTS gaat komen :)

• DeBers
Wtf.. Doet wl het nu weer niet? Elke keer staat er dat er geen tegenstanders zijn.
DeBers schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 22:19:
Wtf.. Doet wl het nu weer niet? Elke keer staat er dat er geen tegenstanders zijn.
Zojuist nog 5 potjes gespeeld op PS4

Bossie schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 22:46:
[...]

Zojuist nog 5 potjes gespeeld op PS4
Idd op ps4 in ieder geval geen problemen.
Inmiddels mijn doel gold 3 behaald.

Harribo schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 19:40:
[...]

Had fb houten klaas en fs Frenkie gehouden.

Maar je kunt natuurlijk ook de Cruyff loan sbc doen als je er even een topper bij wilt hebben ;)
Was niet sarcastisch haha. Speel met een voornamelijk NL-team.
Fraaank schreef op zondag 5 mei 2019 @ 00:06:
[...]

Was niet sarcastisch haha. Speel met een voornamelijk NL-team.
Ja weet ik. Zat bij mij geen humor bij hoor.
Houten klaas is ook echt houten klaas in het spel hahaha lekker onhandig en bonkig kwam ik achter
Gaf slechts een tip

Scoorde trouwens bijna alle doelpunten met nif Depay op cam in 4222. Blijkbaar een goede speler voor mij

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 05-05-2019 08:29 ]

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
Harribo schreef op zondag 5 mei 2019 @ 08:27:
[...]

Ja weet ik. Zat bij mij geen humor bij hoor.
Houten klaas is ook echt houten klaas in het spel hahaha lekker onhandig en bonkig kwam ik achter
Gaf slechts een tip
Geef hem de chem style engine, zet zijn instructions op stay forward en get in behind. Elke steekbal op hem is zowat een doelpunt en elke corner bij de 1e paal idem.

Liggen de servers er trouwens weer uit?

[ Voor 4% gewijzigd door kwdtje op 05-05-2019 09:14 ]

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Ik kan niet inloggen op de ea servers ....
PS4 servers zijn down.

[ Voor 22% gewijzigd door Zymotic2007 op 05-05-2019 09:31 ]

ps4 werkt nu in ieder geval

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:42
Pff wat een pot rivals net zeg.... 6-6 7(8)7

1-0 achter
2-0 achter
2-1 achter
3-1 achter
3-2 achter
3-3 gelijk
4-3 achter
4-4 gelijk
5-4 achter
5-5 gelijk
5-6 voor *O*
6-6 gelijk -O-

• Vestendrie
Ga nu 12-10, merk echt dat mijn team opgebrand is. Owen prime in de spits is doeltreffend maar zo zwak.. ook ben ik if wijnaldum zat, maar nog even doorsparen voor gerrard prime of top moments. Nog 400k, iemand die ervaring met hem heeft?

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Ging 9-2 nu 11-9. Geen bal gaat er meer in, alles op de paal, lat of wordt er op het laatste moment uitgehaald door een verdediger. Mijn keeper (vd Sar prime) maakt de raarste akties, laat alles los...

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 15:30
Maar eens Gullit SBC gedaan voor ongeveer 900k en de halve club leeg. Zonet echt zo’n wedstrijd die ik normaal gesproken zou verliezen met achterlijk veel delay, maar Gullit schiet er even drie in. Nu 14-3, hopen dat het later vandaag nog wat beter wordt qua servers.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:04
Het is idd echt dramatisch qua delay dit weekend. Ik moest gister stafschoppen nemen, heb er 3 gemist. 1x schoot ik de halve balk kracht, maar de balk ging gewoon helemaal vol. Volgende strafschop schiet ik naar rechts maar gaat gewoon door het midden. Kortom ellende, ik hoef hem vanavond dus niet aan te zetten? :+
Thank you for your interest. We're sorry but you are not eligible to use EA's online features due to age restrictions...

Kom Origin nu ook niet meer in. Wat een bedrijf...

[ Voor 18% gewijzigd door Fraaank op 05-05-2019 18:50 ]

Nachtapotheker schreef op zondag 5 mei 2019 @ 18:34:
Het is idd echt dramatisch qua delay dit weekend. Ik moest gister stafschoppen nemen, heb er 3 gemist. 1x schoot ik de halve balk kracht, maar de balk ging gewoon helemaal vol. Volgende strafschop schiet ik naar rechts maar gaat gewoon door het midden. Kortom ellende, ik hoef hem vanavond dus niet aan te zetten? :+
Ik hoop dat het vanavond iets beter gaat, moet nog ff kwalificatie voor volgende WL halen.
Echter met deze gameplay kon ik best een WL missen.

Edit: error connecting to FIFA Ultimate Team |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 05-05-2019 19:06 ]

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11 11:16
Ongelofelijk dat die tyfus servers er weer uitliggen. Begint echt een beetje vervelend te worden.

• Vestendrie
Zal WL nu weer verlengd worden tot dinsdag dan? Echt bizar dit, als je ziet hoeveel geld ze verdienen met fut
Vestendrie schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:21:
Zal WL nu weer verlengd worden tot dinsdag dan? Echt bizar dit, als je ziet hoeveel geld ze verdienen met fut
Alsof je daar iets aan hebt, doordeweeks gaat mijn tijd aan andere dingen op.
Fluit deze WL maar af, iedereen 2000 punten terug voor een volgende WL en minimaal een excuus van EA :>

Bossie schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:37:
[...]

Alsof je daar iets aan hebt, doordeweeks gaat mijn tijd aan andere dingen op.
Fluit deze WL maar af, iedereen 2000 punten terug voor een volgende WL en minimaal een excuus van EA :>
haha grapjas :P

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:42
EA ligt eruit... meer mensen last van?

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-12 07:44
yep. en nu dan...
Een leven buiten fifa? :+

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:04
Pff hoe kun je zulke woekerwinsten maken en nog steeds geen stabiele systemen hebben 8)7

Op deze manier duurt de WL tot volgend weekend :+

[ Voor 22% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-05-2019 21:43 ]

Bean77 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:40:
[...]

dat is vloeken in de kerk

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23-12 19:49
Ik ging 11-12, mijn beste WL tot nu toe. Ik ga morgen dan ook zeker de overige 7 spelen, kans op goud 2! (PR is Goud 3)
Bean77 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 21:40:
[...]

Daarom wilden de meeste ff nu spelen, we kunnen niet allemaal de WL op zaterdag al gedaan hebben :+

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:15
Gelezen op Twitter net:

EA SPORTS FIFA
@EASPORTSFIFA
·
7 u
Hey FIFA Fans, we want to apologize for the various connectivity issues that have impacted your ability to play FIFA over the weekend. The issue is now resolved and we want to inform you on next steps. 1/4

As we have already extended the Weekend League by 24 hours, we won’t be extending it further since it would prevent us from distributing rewards prior to the start of the next Weekend League. 2/4

However, all FUT Champions players who had registered for this weekend will have their FUT Champions Points reset back to 2,000. 3/4

Our goal is to provide a fun, safe and secure place for our players to play FIFA. We are sorry that these issues have prevented that from being the case for many of you this weekend. 4/4
MadMoody schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:55:
Gelezen op Twitter net:

EA SPORTS FIFA
@EASPORTSFIFA
·
7 u
Hey FIFA Fans, we want to apologize for the various connectivity issues that have impacted your ability to play FIFA over the weekend. The issue is now resolved and we want to inform you on next steps. 1/4

As we have already extended the Weekend League by 24 hours, we won’t be extending it further since it would prevent us from distributing rewards prior to the start of the next Weekend League. 2/4

However, all FUT Champions players who had registered for this weekend will have their FUT Champions Points reset back to 2,000. 3/4

Our goal is to provide a fun, safe and secure place for our players to play FIFA. We are sorry that these issues have prevented that from being the case for many of you this weekend. 4/4
WTF koop ik daar dan voor? Wat een oplossing ook, aangezien ik al zilver 1 heb gehaald en altijd al 2000 punten op de bank heb staan. Klasse EA, klasse. Niks geen packs etc.

• Vissert
Fraaank schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:59:
[...]

WTF koop ik daar dan voor? Wat een oplossing ook, aangezien ik al zilver 1 heb gehaald en altijd al 2000 punten op de bank heb staan. Klasse EA, klasse. Niks geen packs etc.
3 of 4e weekend op rij dat er problemen zijn op de momenten dat ik wil spelen...

• Sossage23
Fraaank schreef op maandag 6 mei 2019 @ 10:59:
[...]

Meen je die? Krijgen we nu helemaal geen packs?

Wat een schijt bedrijf zeg, weer het hele weekend m'n bloeddruk voor niks omhoog zitten helpen. :(

Verwijderd

Sossage23 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:45:
[...]

Meen je die? Krijgen we nu helemaal geen packs?

Wat een schijt bedrijf zeg, weer het hele weekend m'n bloeddruk voor niks omhoog zitten helpen. :(
Ze zeggen juist dat de reden dat ze niet nog meer uitstellen is dat ze anders geen tijd om rewards uit te delen.
Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:04:
[...]

Ze zeggen juist dat de reden dat ze niet nog meer uitstellen is dat ze anders geen tijd om rewards uit te delen.

[...]
Denk dat hij meer bedoeld als compensatie.
In mijn geval heb ik ongeveer de helft van mijn potjes gespeeld, het merendeel van mijn speeltijden was impacted. Misschien vanavond ff kijken of S1/G3 realistisch qua speeltijd om even de playerpicks mee te pakken.

Met TOTS gaan alleen maar meer spelers extra packs grinden, dit belooft helaas niet veel goeds qua gameplay :(

Verwijderd schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:04:
[...]

[...]
Het is een bizar slecht verhaal. De hele player database wordt door EA kennelijk als een grap gezien. Mij maakt het totaal niks uit of we een gratis pack krijgen of niet, maar als gebaar voor hun falen (niet de eerste keer) was netjes geweest.

Enige reactie kan zijn dat de spelers database de TOTS acties volledig gaat negeren. Maar erg zinvol zal dat niet zijn omdat Castro en Bateson toch wel alle packs kopen :+

Bean77 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:17:
[...]

Het is een bizar slecht verhaal. De hele player database wordt door EA kennelijk als een grap gezien. Mij maakt het totaal niks uit of we een gratis pack krijgen of niet, maar als gebaar voor hun falen (niet de eerste keer) was netjes geweest.

Enige reactie kan zijn dat de spelers database de TOTS acties volledig gaat negeren. Maar erg zinvol zal dat niet zijn omdat Castro en Bateson toch wel alle packs kopen :+
Het is minimale effort naar de community, alsof het alleen maar extra kosten zijn nadat de omzet uit gameverkoop binnen gehaald is.

En dadelijk gewoon weer naief Fifa 20 pre-orderen omdat de demo waarschijnlijk weer heel leuk speelt, om vervolgens een week na uitbrengst weer een gameplay patch te krijgen |:(

Bossie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:22:
[...]

Het is minimale effort naar de community, alsof het alleen maar extra kosten zijn nadat de omzet uit gameverkoop binnen gehaald is.

En dadelijk gewoon weer naief Fifa 20 pre-orderen omdat de demo waarschijnlijk weer heel leuk speelt, om vervolgens een week na uitbrengst weer een gameplay patch te krijgen |:(
Uiteraard koop ik FIFA20, zo gaat dat nou eenmaal met een verslaving.

"Hi my name is Frank, and I'm an addict"
kan iemand mij uitleggen waarom een extra dag invloed heeft op het uitreiken van rewards in de huidige digitale tijdperk? SB weten ze toch ook binnen 1 uur welke packs iemand moet krijgen????
bvbal79 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:20:
kan iemand mij uitleggen waarom een extra dag invloed heeft op het uitreiken van rewards in de huidige digitale tijdperk? SB weten ze toch ook binnen 1 uur welke packs iemand moet krijgen????
Het gaat er volgens mij ook om dat als WL tot/m dinsdag duurt, dat dan ook de SB tot/m dinsdag moet duren, waardoor mensen die zich willen plaatsen voor de WL, maar 2 dagen te tijd hebben.

Het is gewoon een grote puinzooi d:)b
Fraaank schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:36:
[...]

Het gaat er volgens mij ook om dat als WL tot/m dinsdag duurt, dat dan ook de SB tot/m dinsdag moet duren, waardoor mensen die zich willen plaatsen voor de WL, maar 2 dagen te tijd hebben.

Het is gewoon een grote puinzooi d:)b
Wat heeft SB met WL te maken :)

• Pompi
bvbal79 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:20:
SB heeft minder last van cheaters, waar bij de WL soms spelers compleet uit de Top 100 weg worden gehaald omdat ze hebben gecheat en om dat goed uit te zoeken hebben ze blijkbaar die dagen nodig.
Pompi schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:55:
[...]

SB heeft minder last van cheaters, waar bij de WL soms spelers compleet uit de Top 100 weg worden gehaald omdat ze hebben gecheat en om dat goed uit te zoeken hebben ze blijkbaar die dagen nodig.
Oke serieus, wist niet dat dat kon...wat cheat je dan?

• Pompi
bvbal79 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:59:
[...]

Oke serieus, wist niet dat dat kon...wat cheat je dan?
Ikzelf weet niet precies hoe het werkt maar heb gehoord dat er o.a. van die glitches zijn waarmee je kan winnen als je quit terwijl je voorstaat en meer van dat soort dingen.

Na even zoeken kwam ik deze foto als voorbeeld tegen van iemand die er dus uit gekickt was in Fifa 18.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qT8myf5.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Pompi op 06-05-2019 15:04 ]

bvbal79 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 14:50:
[...]

Wat heeft SB met WL te maken :)
Ik bedoelde niet SB maar DR.
Pompi schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:01:
[...]

Ikzelf weet niet precies hoe het werkt maar heb gehoord dat er o.a. van die glitches zijn waarmee je kan winnen als je quit terwijl je voorstaat en meer van dat soort dingen.

Na even zoeken kwam ik deze foto als voorbeeld tegen van iemand die er dus uit gekickt was in Fifa 18.
[Afbeelding]
Dat is voornamelijk een issue op PC toch terwijl XBOX/PS4 minder issues heeft omdat het gesloten platforms zijn?

• Pompi
Bossie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:22:
[...]

Dat is voornamelijk een issue op PC toch terwijl XBOX/PS4 minder issues heeft omdat het gesloten platforms zijn?
Dacht ik ook, maar blijkbaar zijn die er wel. Zoals, die glitch waar je tethered via je telefoon en dan telefoon belt waardoor verbinding weg valt en je geen loss krijgt als het een gelijkspel is kwa stand.
Pompi schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:30:
[...]

Dacht ik ook, maar blijkbaar zijn die er wel. Zoals, die glitch waar je tethered via je telefoon en dan telefoon belt waardoor verbinding weg valt en je geen loss krijgt als het een gelijkspel is kwa stand.
Bestaat dat nog steeds?

• Pompi
Fraaank schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:38:
[...]

Bestaat dat nog steeds?
Geen idee, gaf een voorbeeld. Had deze week iemand die in de WL voor stond met 1-2 tegen mij in de +/- 35 min en toch weg ging, ik kreeg gelukkig geen loss maar was wel raar om mee te maken want was niet echt DQ maar hij/zij drukte echt op pauze en toen quit

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vandaag na een weekje Squad Battles mijn packs geopend en daar zat deze tussen 86 Dabbbur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/36mHIpmN8ua6qMOpuXs0c56A/medium.jpg

Leuke stats, prima speler lijkt het maar chemistry van 0. Kan met quick sell er 15k coins voor krijgen.

What to do? Houden of verkopen?

[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 06-05-2019 19:27 ]

Elect a clown, expect a circus.

Slasher schreef op maandag 6 mei 2019 @ 19:25:
Vandaag na een weekje Squad Battles mijn packs geopend en daar zat deze tussen 86 Dabbbur

[Afbeelding]

Leuke stats, prima speler lijkt het maar chemistry van 0. Kan met quick sell er 15k coins voor krijgen.

What to do? Houden of verkopen?
Gebruiken voor de Weekly Objective? En anders verkopen, denk dat hij voor meer gaat dan discard.
Ik had net toch iets geks. Ik ging inloggen en het spel werkte zomaar :P

Gold 1 veilig gesteld. Zelfs een potje met 2-0 gewonnen waarvan de AI de 2 goals gemaakt heeft.

Nu maar alle packs gaan hamsteren voor als de tots kaarten allemaal in packs zitten.

Pagina: 1 ... 173 ... 200 Laatste