We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gortig? Voor die prijs heb je dan de beste verdediger op t spel..Fraaank schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:24:
Premier League speler van het jaar Virgil van Dijk *kwijl*
SBC is wel een beetje te gortig. 1.1M op de consoles, 1.4M op PC.
Z'n TOTS is exact hetzelfde en waarschijnlijk goedkoper danwel tradeableSolotov schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:39:
[...]
Gortig? Voor die prijs heb je dan de beste verdediger op t spel..
Die ging rechtstreeks de 92 Seedorf in
PSN: Patrick_D
Zo te zien wel een van de weinige, heb je er ook iets uit gepackt?Fraaank schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:07:
Ben ik nou de enige die voor het Ultimate Pack is gegaan? Haha
Wacht nog op TOTS.Sossage23 schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:55:
[...]
Zo te zien wel een van de weinige, heb je er ook iets uit gepackt?
Aha, tuurlijk, is het al bekend wanneer die komt?
Nope. Ik denk binnen nu en 2 weken. Die PFA-uitslag is meestal 2 weken voor TOTS of een weekje? Dacht dat vorig jaar TOTS begon zodra die SBCs klaar waren, maar kan het mis hebben.Sossage23 schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:21:
[...]
Daarom maar Butra Prime gekocht
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zei iemand hier niet 4 mei bpl league??Sossage23 schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:21:
[...]
Vorig jaar na de laatste swaps dus dat zou nu ook goed kunnen kloppen.
Zat nog te kijken of ik me kon voorbereiden voor de tots sbc's.
Gekeken naar vorig jaar, toen had je voor de rotw tots sbc (rotw=rest of the world) 81s rating nodig en een if.
Voor de league tots sbc's een tots en 81-84 rating en 2 spelers van de league zelf.
Maar tis volgens mij nu geen inkoop tijd, prijzen van de desbetreffende spelers zijn hoog ivm vvd en sterling poty.
Ik kan mij nog wel herinneren dat het kopen van tots als de prijzen laag waren (toen een 20k pc) aardige winsten kon opleveren.
Maar ik zit nu te wachten op een champions league sbc vandaag of morgen met Ajax en spurs. Tenminste dat hoop ik, heb er aardig wat cl spelers voor ingekocht
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 29-04-2019 18:00 ]
Butra is echt hemels. Wat je hem voor zijn poten legt, SCHIETEN MAARRR!hmr schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:39:
Heb Zola gekregen... ben benieuwd, maar wat ik hier lees is dat niet best. 14 kaarten voor jan met de korte achternaam gegrind..
Daarom maar Butra Prime gekocht. Wilde voor Tots liquid blijven, niet gelukt.
Waren er vorig jaar wel Swap spelers? Volgens mij niet...Harribo schreef op maandag 29 april 2019 @ 17:53:
[...]
Zei iemand hier niet 4 mei bpl league??
Vorig jaar na de laatste swaps dus dat zou nu ook goed kunnen kloppen.
329 games, 229 goalsPetrCech_3 schreef op maandag 29 april 2019 @ 20:46:
[...]
Butra is echt hemels. Wat je hem voor zijn poten legt, SCHIETEN MAARRR!
Zijn goals zijn top, maar hij houd simpelweg altijd 1 a 2 verdedigers bezig en creert bijzonder veel ruimte.
Het is ook leuk als de tegenstander met 2 verdedigers op VVD duikt bij een corner en Butra ragt em binnen bij de eerste paal
Beetje jammer dat hij geen OP gaat krijgen, had hem graag gezien met 4* SM of een high attacking WR
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nope...en ondertussen al tien keer gezegd dat TOTS niet eerder komt dan halverwege mei... knip, doe normaalFraaank schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:37:
[...]
Waren er vorig jaar wel Swap spelers? Volgens mij niet...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2019 09:57 ]
Met Ramos erin verlies je chem van je keeper en David Luiztheman36 schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:33:
Op dit moment speel ik zo in game https://www.futbin.com/19/squad/7208613 en start ik op deze wijze https://www.futbin.com/19/squad/7208661 voor de chem. Nu heb ik enkele dagen geleden Ramos gepacked, dus die wil ik uiteraard op de plek van Azpilicueta zetten. Aangezien ik Alex Sandro fijner vind spelen dan Walker ligt het redelijk voor de hand om Walker in te wisselen voor een andere back. Carvajal 86 rated is een redelijke optie, alleen vroeg ik mij af of jullie ervaring hebben met hem als back? Ik heb namelijk zo'n 250k in de kas zitten dus veel ruimte om h.e.e.a. uit te proberen heb ik niet echt... Of zien jullie nog andere mogelijkheden?
Was vergeten te zeggen dat ik dan Butra als cm ga zetten en dat ik wellicht Ederson of Alisson ga halen in plaats van Lloris. Waarschijnlijk start ik dan ook in een 4312 formatie voor de chem. Zit dus alleen in dubio welke back ik ga nemen ....bvbal79 schreef op maandag 29 april 2019 @ 23:18:
[...]
Met Ramos erin verlies je chem van je keeper en David Luiz
Zolang er nog niets door EA is gecommuniceerd ...bvbal79 schreef op maandag 29 april 2019 @ 23:15:
[...]
Nope...en ondertussen al tien keer gezegd dat TOTS niet eerder komt dan halverwege mei....... Knip...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2019 09:57 ]
https://www.futhead.com/fut-swap-deals/?year=18Fraaank schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:37:
[...]
Waren er vorig jaar wel Swap spelers? Volgens mij niet...
Ik dacht zelf ook van niet
Waren wel futswaps, Knip, hiervoor zijn topic reports. Reageren op matige posts verpest de sfeer alleen nog meer.bvbal79 schreef op maandag 29 april 2019 @ 23:15:
[...]
Nope...en ondertussen al tien keer gezegd dat TOTS niet eerder komt dan halverwege mei...°knip°
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2019 09:59 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Waarom..ondanks dat er geen communicatie vanuit EA is is de verwachtingspatroon toch echt halverwege mei. Gelijk aan 17 en eerder. 18 was eerder vanwege het WK. Deze argumentatie is hier al vaak geweest en desbetreffende persoon heeft dit meerdere keren hier gevraagd.simons schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 08:20:
[...]
Waren wel futswaps, neem aan dat jij je op de man-opmerking terug neemt?
Daar doel ik op met bord voor zijn kop en niet de futswaps. Wat overigens my mistake is.
[ Voor 28% gewijzigd door bvbal79 op 30-04-2019 08:44 ]
Tjemig weer zo aardig, kan dat ook wat normaler? Ik typte dit puur om mensen te helpen. En er waren dus fut swaps.bvbal79 schreef op maandag 29 april 2019 @ 23:15:
[...]
Nope...en ondertussen al tien keer gezegd dat TOTS niet eerder komt dan halverwege mei...°knip°
Ik heb dit ergens gelezen, paar weken terug, weet helaas alleen niet meer waar. Heb er ook vraagtekens bij gezet.
Maar wat Bossie zegt, er is blijkbaar nog niets gecommuniceerd. Dus waar jij je informatie dan vandaan haalt?
We zullen het gaan zien, ik hoop 4 mei want ik ben wel toe aan nieuwe uitdagingen. Tis nu wat stil vind ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2019 10:00 ]
Ze hebben dit blijkbaar maar tijdens 1 promotieronde gedaan van een maandje:Vissert schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 07:43:
[...]
https://www.futhead.com/fut-swap-deals/?year=18
Ik dacht zelf ook van nietMaar blijkbaar wel
https://www.easports.com/...ws/2018/fut-18-swap-deals
@Harribo Kudo's dat je dat nog weet!
De opmerkingen mogen inderdaad wel genuanceerder, maar denk dat de anderen zich vooral irriteren aan het gespeculeer omtrent de release datum van TOTS. Gezien de POTY’s van VVD en Sterling zou 12 mei de logische datum zijn, maar EA en TOTS is altijd wisselvallig en onvoorspelbaar. Daarop inkopen en gokken is soort van russisch roulette.Harribo schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 08:49:
[...]
Tjemig weer zo aardig, kan dat ook wat normaler? Ik typte dit puur om mensen te helpen. En er waren dus fut swaps.
Ik heb dit ergens gelezen, paar weken terug, weet helaas alleen niet meer waar. Heb er ook vraagtekens bij gezet.
Maar wat Bossie zegt, er is blijkbaar nog niets gecommuniceerd. Dus waar jij je informatie dan vandaan haalt?
We zullen het gaan zien, ik hoop 4 mei want ik ben wel toe aan nieuwe uitdagingen. Tis nu wat stil vind ik.
Gewoon lekker fifa spelen, wat maakt die hele tots nou uit? Spelers die er niet zijn kunnen ook niet scoren.Solotov schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:05:
[...]
De opmerkingen mogen inderdaad wel genuanceerder, maar denk dat de anderen zich vooral irriteren aan het gespeculeer omtrent de release datum van TOTS. Gezien de POTY’s van VVD en Sterling zou 12 mei de logische datum zijn, maar EA en TOTS is altijd wisselvallig en onvoorspelbaar. Daarop inkopen en gokken is soort van russisch roulette.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nee, maar wel spelers met stats die niet te betalen zijn, worden bereikbaar. We hebben niet allemaal Ronaldo (welke van 2 ook) en een zooi Icons.Bean77 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:26:
[...]
Gewoon lekker fifa spelen, wat maakt die hele tots nou uit? Spelers die er niet zijn kunnen ook niet scoren.
Ben benieuwd hoeveel mensen hier al in hebben gestoken..
Ik heb naar schatting nu 200-300k aan uitgegeven. Ik had vrijwel geen spelers in mijn en ik heb nu een club met 1600+ spelers met veel zilvere untradeables die bij het inleveren aardig wat kosten besparen.
Tegen de tijd dat TOTS er is ga ik de leagues voltooien en hoop dan flink te cashen
Dit lijken wel Cruijfiaanse uitspraken @Bean77Bean77 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:26:
[...]
Gewoon lekker fifa spelen, wat maakt die hele tots nou uit? Spelers die er niet zijn kunnen ook niet scoren.
Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:43:
[...]
Dit lijken wel Cruijfiaanse uitspraken @Bean77
Toty Ronaldo inmiddels ook door de 1000 doelpunten/assists heen in iets meer dan 600 wedstrijden. Wat een held is dat keer op keer.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Geldt hetzelfde voor mijn normale CR7 games/ Goals 317/286, volgende Fifa is dat target nr 1!Bean77 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:51:
[...]
![]()
Toty Ronaldo inmiddels ook door de 1000 doelpunten/assists heen in iets meer dan 600 wedstrijden. Wat een held is dat keer op keer.
Je kunt beter een absolute topspeler voorin hebben en een redelijk overig team dan overal goede spelers hebben maar niemand die er echt het verschil maakt.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:54:
[...]
Geldt hetzelfde voor mijn normale CR7 games/ Goals 317/286, volgende Fifa is dat target nr 1!
Ik speel overigens nooit bewust naar een bepaalde speler om doelpunten te maken. Ik druk gewoon als een malle op rondje als ik rond de 16 ben
Mijn team momenteel:
https://www.futbin.com/19/squad/6696648
Dumfries is ook echt een killer.
De geleerden zeggen dat je je team moet verkopen voorafgaand aan TOTS hoorBean77 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:58:
[...]
Je kunt beter een absolute topspeler voorin hebben en een redelijk overig team dan overal goede spelers hebben maar niemand die er echt het verschil maakt.
Ik speel overigens nooit bewust naar een bepaalde speler om doelpunten te maken. Ik druk gewoon als een malle op rondje als ik rond de 16 ben![]()
Mijn team momenteel:
https://www.futbin.com/19/squad/6696648
Dumfries is ook echt een killer.
Zonder gekheid; daalt je team hard in coins of boeit je dat niet zo? Cheers.
NB. Welke topspeler voorin zou je in mijn team zetten, ten koste van de rest?
https://www.futbin.com/19/squad/5495111
[ Voor 7% gewijzigd door buurman3 op 30-04-2019 14:18 ]
https://www.futbin.com/19/squad/7220325
Nice, maar dan moet ik meer offeren, alles zit nu in het team aan coins.sirkeith schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:43:
@buurman3 Je kan op deze manier iedere icon doen, Butra is niet duur en schijnt wel goed te zijn:
https://www.futbin.com/19/squad/7220325
Misschien terug naar de nif's van Suarez en Griezmann.
[ Voor 8% gewijzigd door buurman3 op 30-04-2019 14:53 ]
Boeit me weinig. Ik heb hiermee al een endgame team dus ik laat me niet gek maken. Anders had ik mijn team een tijdje geleden wel verkocht.buurman3 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:15:
[...]
De geleerden zeggen dat je je team moet verkopen voorafgaand aan TOTS hoor![]()
Zonder gekheid; daalt je team hard in coins of boeit je dat niet zo? Cheers.
NB. Welke topspeler voorin zou je in mijn team zetten, ten koste van de rest?
En inmiddels stijgen de prijzen weer uit hun dip en komt alles wel weer goed
True. Mijn onderbuik zegt ook dat EA de SBC's onbetaalbaar gaat maken en de pack weight gewoon bagger blijft tijdens TOTSBean77 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:47:
[...]
Boeit me weinig. Ik heb hiermee al een endgame team dus ik laat me niet gek maken. Anders had ik mijn team een tijdje geleden wel verkocht.
En inmiddels stijgen de prijzen weer uit hun dip en komt alles wel weer goed
Alle promo's waren duur tenslotte dit jaar.....
Hij heeft wel gelijk natuurlijk. Je kan wel blijven wachten, maar voor de gemiddelde speler zullen de TOTS spelers ook onbetaalbaar zijn als ze net uitkomen. Vorig seizoen was het ook pas weken na de release van TOTS voordat de spelers met budget van een paar ton een leuk TOTS team neer konden zetten. En dan hadden we vorig jaar nog het geluk dat EA relatief makkelijk met SBC's een paar TOTS spelers weg gaf, daar kon je dan je team omheen gaan bouwen.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:43:
[...]
Dit lijken wel Cruijfiaanse uitspraken @Bean77
Heb zelf ook net 8 ton uit gegeven voor prime van nistelrooy. Zou ik iemand anders ook niet aanraden in deze fase van FUT voor een speler die echt niet het verschil gaat maken. Maar ik haal veel meer plezier uit spelen met spelers die ik tof vind dan maar op de centen blijven zitten om voor zo weinig mogelijk een zo presterend mogelijk team hopen te maken.
Je gewoon niet gek laten maken. Met een goed samengesteld team met de juiste traits, WF etc kan je al ver komen. De goals die ik maak kan je makkelijk met een gold neymar, gold mbappe etc ook maken.buurman3 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:53:
[...]
True. Mijn onderbuik zegt ook dat EA de SBC's onbetaalbaar gaat maken en de pack weight gewoon bagger blijft tijdens TOTS![]()
Alle promo's waren duur tenslotte dit jaar.....
Veldspel is veel belangrijker.
Had je nog tips voor mijn team?Bean77 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:56:
[...]
Je gewoon niet gek laten maken. Met een goed samengesteld team met de juiste traits, WF etc kan je al ver komen. De goals die ik maak kan je makkelijk met een gold neymar, gold mbappe etc ook maken.
Veldspel is veel belangrijker.
kijk naar spelers met minimaal 4* wf (liefst 5* zoals Ben Yedder) en finesse shot trait voor in de aanval.buurman3 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:58:
[...]
Had je nog tips voor mijn team?
Speel je ps4? Dan kunnen we wel eens een potje doen.
lache, PSN = Marko1974Bean77 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:04:
[...]
kijk naar spelers met minimaal 4* wf (liefst 5* zoals Ben Yedder) en finesse shot trait voor in de aanval.
Speel je ps4? Dan kunnen we wel eens een potje doen.
edit: toch maar Suarez inruilen voor Butra dan. 5* en die trait
[ Voor 9% gewijzigd door buurman3 op 30-04-2019 16:35 ]
Edit: mensen toevallig ervaring met Carvajal als back ipv walker?
[ Voor 3% gewijzigd door theman36 op 30-04-2019 19:05 ]
Mij ff toevoegen zodat je met mijn team kan spelen, kun je Butra ff testenbuurman3 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:12:
[...]
lache, PSN = Marko1974
edit: toch maar Suarez inruilen voor Butra dan. 5* en die trait
Wat is je psn?Bossie schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 19:34:
[...]
Mij ff toevoegen zodat je met mijn team kan spelen, kun je Butra ff testen
Staat onder mijn nick
Link ff toegevoegd, Nep is een van mijn dagelijks views, zijn drafts ook erg interessant!Fraaank schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:55:
Die upload van Nepenthez is ook goud. Super enthousiast (sarcastisch) over die nieuwe SBC voor dat shirtje. 5 dagen geen echte content en dan kom je hiermee. Waar zijn de Europese wedstrijden-SBCs?
YouTube: INSANE STAR STUDDED KIT SBC! - FIFA 19 Ultimate Team
Toen jij deze post plaatste was de CL Marquee er al gewoon hoorFraaank schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 21:55:
Die upload van Nepenthez is ook goud. Super enthousiast (sarcastisch) over die nieuwe SBC voor dat shirtje. 5 dagen geen echte content en dan kom je hiermee. Waar zijn de Europese wedstrijden-SBCs?
Ik heb hem nog niet gedaan maar ik krijg vast kaarten die bijna niets waard zijn. Sowieso wat moet je eigenlijk met cl kaarten, afgezien van een echte topper.
Want zo gaat het hele jaar al.
Ik open zeker een 20 packs per week en zolang fut 19 er is heb ik een keer auba if gehad, dat was een topper, 600k toen.
Verder een Chiellini, kroos en Lukaku.
Maar dat was het ook wel in 7 maanden tijd. Mijn packluck is echt zo belachelijk laag. Ik vraag me soms echt af waarom ik nog die coinsink packs probeer te doen. Krijg ook zoveel rommel. Ik vind het heel frusterend.
Maar het idee dat die ene promille kans bestaat dat je wel wat packt, dat zorgt ervoor dat je het wel weer gaat doen.
Heeft ea slim bekeken. We zijn allemaal pack slaven
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 01-05-2019 08:52 ]
Om 7uur was ie er volgens mij nog niet. Zal wel een stagiair bij EA hebben gezet die hem was vergetenJoster schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:36:
[...]
Toen jij deze post plaatste was de CL Marquee er al gewoon hoor
Ik heb de afgelopen maanden van al mijn rewards (sbc's en m.n. WL rewards, Goud 1 / 2) geen enkele walkout gehad. In het begin heb ik untradeable Pogba, Mbappe, De Gea 92 CL gepackt. Later nog in de Nedved SBC een Baby Icon Schmeichel gehad. Op zich gezien niet slecht, maar als je dat vergelijkt met wat ik de laatste tijd krijg. Hier zit zeker wel een pay-to-win concept in verwerkt.Harribo schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:47:
Want zo gaat het hele jaar al.
Ik open zeker een 20 packs per week en zolang fut 19 er is heb ik een keer auba if gehad, dat was een topper, 600k toen.
Verder een Chiellini, kroos en Lukaku.
Maar dat was het ook wel in 7 maanden tijd. Mijn packluck is echt zo belachelijk laag. Ik vraag me soms echt af waarom ik nog die coinsink packs probeer te doen. Krijg ook zoveel rommel. Ik vind het heel frusterend.
Maar het idee dat die ene promille kans bestaat dat je wel wat packt, dat zorgt ervoor dat je het wel weer gaat doen.
Heeft ea slim bekeken. We zijn allemaal pack slaven
Ik heb rode Messi gepacked, een keertje Hazard geloof ik en nog wat spul. In het begin van FIFA 1x 20euro ingepompt. Heb wel vaker wat andere kaartjes getrokken die wat opleverde. Er zit óók een pay-to-win aspect in, maar ook een geluksfactor.Casual_T schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:01:
[...]
Ik heb de afgelopen maanden van al mijn rewards (sbc's en m.n. WL rewards, Goud 1 / 2) geen enkele walkout gehad. In het begin heb ik untradeable Pogba, Mbappe, De Gea 92 CL gepackt. Later nog in de Nedved SBC een Baby Icon Schmeichel gehad. Op zich gezien niet slecht, maar als je dat vergelijkt met wat ik de laatste tijd krijg. Hier zit zeker wel een pay-to-win concept in verwerkt.
Eindig je een keertje in Gold 1 met de WL, heb je een gelijk 2 100k pakketten te pakken en een "betere" kans op rode kaartjes.
Het blijft ook gewoon een kwestie van het spel veel spelen en rewards binnenharken. Je hebt gewoon een baby Icon gepacked, terwijl je een Icon SBC aan het doen was (die vaak 1M coins waard zijn).
Er worden allerlei statistieken bijgehouden.
Tis een heel systeem. Dan staat er een vinkje bij 'spekt ons' vermoed ik
In vergelijking met vorig jaar vind ik het ook moeilijker om winsten te maken op de markt.
Ea heeft dat aardig dichtgespijkerd. Volgens mij allemaal met het idee dat je dan sneller coins gaat kopen.
Tja op zich wel logisch, het is geen charity, maar voor een oude vrek als ik minder leuk
Zag trouwens een lijst met tophandelaren. De eerste plek was een gast met 132m winst... Tjemig...
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 01-05-2019 10:39 ]
Als ik af en toe naar die Youtubers kijk die bijv. een Road to Glory doen, FC Roelie bijvoorbeeld, heeft wel heel vaak geluk met bijv. zijn player picks. Al eens rode Auba gepackt, afgelopen donderdag rode 89 Alex Sandro uit Goud 3 rewards. Dat soort dingen heeft niks met geld te maken.
Ik gun zo'n jongen dan echt wel die goede player picks maar het feit dat die gast altijd Goud 1, Elite 3 haalt en dan redelijke dingen packt en nu een keer stopt op Goud 3 en dan die Sandro krijgt vind ik aan de een kant toch wel een beetje fraude van het spel.
Ik eindig altijd goud 3 of goud 2 gewoon weg omdat ik niet goed genoeg ben, maar ik krijg nooit zo'n spelers als Alex Sandro.
Verwijderd
Ik heb dat juist helemaal niet,Harribo schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:37:
Tis volgens mij veel pay2win. Een keer een 20 euro betalen zal wel helpen vermoed ik.
In vergelijking met vorig jaar vind ik het ook moeilijker om winsten te maken op de markt.
Ea heeft dat aardig dichtgespijkerd. Volgens mij allemaal met het idee dat je dan sneller coins gaat kopen.
Tja op zich wel logisch, het is geen charity, maar voor een oude vrek als ik minder leuk
Zag trouwens een lijst met tophandelaren. De eerste plek was een gast met 132m winst... Tjemig...
De markt is nu zo voorspelbaar, het is gewoon te eazy.. en mijn packluck dit jaar is echt bizar.
nadeel is gewoon dat het echt te random is, icons en TOTY gepacked uit packs waar je 1 rare gold players uit krijgt, en dan een 125k pack waar Kampl het beste is..
Het is gewoon random. en random is kut.
Ik ben het totaal niet met je eens. Heb naast de game aankoop nog geen euro in de game gestopt en heb flink gehandeld in het begin. Nu ik een aardig team heb staan wacht ik tot TOTS voor mijn resterende uitgaven.Harribo schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:37:
Tis volgens mij veel pay2win. Een keer een 20 euro betalen zal wel helpen vermoed ik.
Op het moment heb ik Cruyff tijdelijk verkocht en de rest heb ik met wat packluck gekregen, maar packs gekregen door veel SBC's te doen uit de winsten van de handels.
Je moet wellicht slimmer handelen en van te voren gokken en soms gok je mis.
Dus de hele conspiracy dat je met echt geld betere dingen krijgt is echt niet waar. Heb zelf 2 icons gepacked en paar andere leuke spelers.
Zwager van mij heeft er denk ik bijna 200 euro in zitten, maar handeld minder. Die heeft een minder gelukkige liefde qua packs. Met jouw theorie had hij dus een veel beter team moeten hebben.
Dus geld stoppen voor meer geluk is onzin. Het is niet pay2win.
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Knip. Niet zo op de man reageren.Harribo schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:37:
Maar door kopen kan je wel kleine voordelen hebben qua spelers, maar een goede speler maakt altijd nog meer het verschil dan je team.
...
1 tip, zoek de oorzaak bij jezelf, alleen dan word je een betere speler.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2019 19:22 ]
Al moet ik toegeven dat EA de standaard manieren als MM en POTM probeert dicht te timmeren.
Ok dus het werkt niet zo?Passievrucht schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:20:
[...]
Ik ben het totaal niet met je eens. Heb naast de game aankoop nog geen euro in de game gestopt en heb flink gehandeld in het begin. Nu ik een aardig team heb staan wacht ik tot TOTS voor mijn resterende uitgaven.
Op het moment heb ik Cruyff tijdelijk verkocht en de rest heb ik met wat packluck gekregen, maar packs gekregen door veel SBC's te doen uit de winsten van de handels.
Je moet wellicht slimmer handelen en van te voren gokken en soms gok je mis.
Dus de hele conspiracy dat je met echt geld betere dingen krijgt is echt niet waar. Heb zelf 2 icons gepacked en paar andere leuke spelers.
Zwager van mij heeft er denk ik bijna 200 euro in zitten, maar handeld minder. Die heeft een minder gelukkige liefde qua packs. Met jouw theorie had hij dus een veel beter team moeten hebben.
Dus geld stoppen voor meer geluk is onzin. Het is niet pay2win.
Gelukkig maar
Dan heb ik gewoon brute pech. Hoewel er ook mensen zijn las ik die nooit iets bijzonders packen, dus het kan ook erger.
Had ik vorig jaar meer geluk, oa een vieira icon.
Ik heb met handelen ook wel een aardig team bij elkaar gesprokkeld, beter team dan vorig jaar omstreeks deze tijd, maar ik vind het handelen moeilijker dan vorig jaar.
Tis dus echt random.
Dacht dat het misschien nog aan de waarde van mijn packs lag, maar als ik hier de verhalen moet geloven maakt dat niet uit
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 01-05-2019 12:18 ]
idd. en heel veel mensen hebben pech - dat is inherent aan randomHarribo schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:12:
[...]
Ok dus het werkt niet zo?
Gelukkig maar
Dan heb ik gewoon brute pech. Hoewel er ook mensen zijn las ik die nooit iets bijzonders packen, dus het kan erger
Gelukkig voor ons heeft hij ook nooooooit geluk meebuurman3 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:13:
[...]
idd. en heel veel mensen hebben pech - dat is inherent aan random
Wil namelijk wat gaan investeren in eventuele aankomende marquee matchups en daarvoor wil ik weten of bepaalde clubs de afgelopen tijd al in die sbc's zijn gekomen.
Dus mocht iemand dit weten, ik hoor het graag.
Ik heb zelf alleen de ultimate edition van Fifa gekocht. (90 euro destijds) en heb tot nu toe alle Rare gold kaarten gepacked op Messi na. Dus pay2win gaat echt niet op.Bean77 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:30:
[...]
Gelukkig voor ons heeft hij ook nooooooit geluk mee
Kwestie van goed handelen en veel tijd er in steken. Op juiste momenten kaarten kopen/verkopen.
precies hetzelfde geld over alle bugs of glitches die er in Fifa zitten. Iedereen heeft hetzelfde probleem dus gemiddeld genomen zal je er evenveel last van hebben als een ander.
Als je de topic goed door leest merk je wel dat het random is. Snap niet dat je daar nu pas achter komt.Harribo schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:12:
[...]
Dan heb ik gewoon brute pech. Hoewel er ook mensen zijn las ik die nooit iets bijzonders packen, dus het kan ook erger.
Had ik vorig jaar meer geluk, oa een vieira icon.
Ik heb met handelen ook wel een aardig team bij elkaar gesprokkeld, beter team dan vorig jaar omstreeks deze tijd, maar ik vind het handelen moeilijker dan vorig jaar.
Tis dus echt random.
Dacht dat het misschien nog aan de waarde van mijn packs lag, maar als ik hier de verhalen moet geloven maakt dat niet uit
Met dit soort sarcastische opmerkingen werk je juist mensen tegen je. Maar goed, ga zo door zou ik zeggen.
@Bean77 Kom dan wat meer naar de DiscordBean77 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:59:
[...]
Heb je ook gelijk in. Alleen elke week zie ik minimaal 5 dezelfde berichten van hem hier elke keer over. Vind het zwaar saai worden zo.
Wat is je PSN? Add mij anders ajb - Marko1974
nachtdienst2winjoekkiefc schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:34:
Dus t is eigenlijk effort 2 win ipv paytowin
Dit team heb ik eens begin fifa19 gepost en met enkele kleine upgrades is het nog steeds een goed team
https://www.futbin.com/19/squad/473923 (switchen naar andere gameplan zoals 4222,41212(2) etc)
okee backs hebben wel een upgrade nodig. En stamina is nog wel iets dus reservespelers zijn wel belangrijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 01-05-2019 15:00 ]
Toch is dit mijn squad:
https://www.futbin.com/19/squad/7244382
Heb geen enkele keer Elite gehaald met de WL en 20 euro in het begin erin gestoken (+ ik had de Ultimate editie). Speel ook geen Squad Battles of heel veel Division Rivals (heel af en toe doordeweeks om net Gold 2 of 1 te halen). Het enige wat ik de laatste weken speel is WL.
Je hebt ook gasten die tig keer hun team veranderen. Die lopen alleen al leeg aan EA belasting. Een goed plan waar je naar toe wilt en geduld om spelers echt te proberen is ook wel handigFraaank schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:07:
Als je in deze FIFA geen coins kunt genereren, gaat er gewoon echt iets niet goed. Ik handel nooit, maar dan ook echt nooit, omdat ik er a) geen tijd voor heb/wil vrijmaken en b) geen zin heb om me erin te verdiepen.
Toch is dit mijn squad:
https://www.futbin.com/19/squad/7244382
Heb geen enkele keer Elite gehaald met de WL en 20 euro in het begin erin gestoken (+ ik had de Ultimate editie). Speel ook geen Squad Battles of heel veel Division Rivals (heel af en toe doordeweeks om net Gold 2 of 1 te halen). Het enige wat ik de laatste weken speel is WL.
Ik speel alleen Single Player Squad battles. Dat is dus niet de manier om aan coins te komen zeg jij dus?Fraaank schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:07:
Als je in deze FIFA geen coins kunt genereren, gaat er gewoon echt iets niet goed. Ik handel nooit, maar dan ook echt nooit, omdat ik er a) geen tijd voor heb/wil vrijmaken en b) geen zin heb om me erin te verdiepen.
Elect a clown, expect a circus.
Geen idee, want die mode speel ik nooitSlasher schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Ik speel alleen Single Player Squad battles. Dat is dus niet de manier om aan coins te komen zeg jij dus?
Het is wel een manier om aan coins te komen, maar met Division Rivals en WL hark je sowieso meer munten binnen per week.Slasher schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:32:
[...]
Ik speel alleen Single Player Squad battles. Dat is dus niet de manier om aan coins te komen zeg jij dus?
Gaat wel aardig, dit is mijn team: https://www.easports.com/...fId=ggyrLizybsRO:FFA19XBOFraaank schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:36:
[...]
Geen idee, want die mode speel ik nooit. Lukt dat een beetje met die mode?
Rechterkant is beetje off-chem. Helemaal geen coins meer over?Slasher schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:48:
[...]
Gaat wel aardig, dit is mijn team: https://www.easports.com/...fId=ggyrLizybsRO:FFA19XBO
Ik denk dat dit mijn endgame squad is: https://www.futbin.com/19/squad/5463138
Over het algemeen vind ik er na de TOTS release weinig meer aan.
Heb nog iets van 12000 coins over.Fraaank schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:52:
[...]
Rechterkant is beetje off-chem. Helemaal geen coins meer over?
Merk je niks van die chemistry? Anders zou ik er toch wat anders neerzetten.
Verwijderd
tl:dr Doe normaal over en weer. Dank.
Is niet sarcastisch bedoeld.Passievrucht schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:13:
[...]
Als je de topic goed door leest merk je wel dat het random is. Snap niet dat je daar nu pas achter komt.
[...]
Met dit soort sarcastische opmerkingen werk je juist mensen tegen je. Maar goed, ga zo door zou ik zeggen.
Ik weet dat een topspeler uit elk soort pack kan komen. Dat is al vaker gezegd idd. Maar aangezien ik de laatste maanden weinig geluk heb vraag ik me het toch af of dat misschien tochveranderd is.
En ik dacht, ik weet dat ea heel veel statistieken bij houdt, misschien dan ook mbt de packluck? Maar er werden duidelijke voorbeelden gegeven hier waaruit dat dus niet blijkt.
Hoewel ik nog wel ergens mijn twijfels heb maar volgens mij was ik zonet weer niet duidelijk genoeg dus ik zal er verder niet weer over beginnen
Dat had ik vorig jaar ook.Nachtapotheker schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 16:29:
Over het algemeen vindt ik er na de TOTS release weinig meer aan.
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 01-05-2019 21:57 ]
Komt daar Nesta 92 uitgelopen. toch maar weer spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vorig jaar werd het met die Festival of Football kaarten wel weer aardig. Alleen waren er toen zoveel high rated kaarten in het spel...Harribo schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:34:
[...]
Is niet sarcastisch bedoeld.
Ik weet dat een topspeler uit elk soort pack kan komen. Dat is al vaker gezegd idd. Maar aangezien ik de laatste maanden weinig geluk heb vraag ik me het toch af of dat misschien tochveranderd is.
En ik dacht, ik weet dat ea heel veel statistieken bij houdt, misschien dan ook mbt de packluck? Maar er werden duidelijke voorbeelden gegeven hier waaruit dat dus niet blijkt.
Hoewel ik nog wel ergens mijn twijfels heb maar volgens mij was ik zonet weer niet duidelijk genoeg dus ik zal er verder niet weer over beginnen
[...]
Dat had ik vorig jaar ook.
Het is EA geluktMars18 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:48:
Pff 2 maanden geen FIFA gespeeld, gisteren maar weer gespeeld, stond nog een rivals beloning te wachten, koos voor untradble pakjes,
Komt daar Nesta 92 uitgelopen. toch maar weer spelen
Grappig, is voor mij juist vaak het moment dat ik het weer leuker begin te vinden omdat er een meer even level playing field ontstaat.Nachtapotheker schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 16:29:
Over het algemeen vind ik er na de TOTS release weinig meer aan.
Edit:
Laat maar, al gepacked
Deze 3 noemenswaardige gepacked
83 Glik en Mandanda
86 Roberto Firmino
.
[ Voor 41% gewijzigd door Passievrucht op 02-05-2019 10:29 ]
Daarnaast een 85, 84 in packs.
Robertson klinkt als leuk alternatief voor mijn live Alonso kaart, die goed is maar ook erg lomp als back.
Kan me niet voorstellen dat dat iets uit zou maken, als het hier nacht is dan is het elders in de wereld ochtend of dag.joekkiefc schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 14:44:
Nou geloof wel heilig dat als je je packs snags openmaakt je odds beter wordne
I like how you keep the mouse running...