• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:41:
[...]

Icon pack, 100%

Heb heel de Seedorf SBC na tijden af, op de Icon sbc na.

Dus als ik straks alle 14 kaartjes heb, dan heb ik Seedorf en is mijn middenveld wel klaar (Seedorf, Kante, Poga _/-\o_ )
Ben ook bezig met die Seedorf, moet alleen het 88 team nog.
Dus mocht deze icon niks zijn gaat ie in een andere icon sbc voor een 100k pack en hopen we iets leuks te packen waardoor ik die SBC van Seedorf ook af kan werken.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 17:14
Hoop dat die laatste speler voor de omruil via een SBC gaat... amper gespeeld de afgelopen weken dus slechts 4 spelers kunnen bemachtigen. Heb er nog 1tje nodig voor Werner.

Mooie standin spits die op de bank kan plaats nemen of een keer als SBC voer.

die Eriksen SBC zou ik graag willen doen, helaas maar 15k aan coins en geen waardevolle spelers in mijn club, behalve het team zelf. Of ik moet echt gaan schrapen, maar dan nog ga ik 300k niet aantikken. Wel balen, ben groot fan van Eriksen deze FIFA editie.

wijze woorden

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-04 00:54
Wat vinden jullie van de Eriksen SBC? Lijkt een goed kaartje, maar weet niet of slim is hem te doen met TOTS om de hoek...

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Mitchell-CWD schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:17:
Wat vinden jullie van de Eriksen SBC? Lijkt een goed kaartje, maar weet niet of slim is hem te doen met TOTS om de hoek...
Als ik kijk naar tots van fut 18, dan praat je over bijna allemaal 90+ spelers of, in geval van topspelers, nog hoger. Denk aan 95-99.
Dus maak zelf de keuze.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 25-04-2019 13:22 ]

Eindelijk weer eens een positieve SBC! Je kunt nu je niet uitgegeven swap-spelers uitgeven aan een SBC. Lever er 2 in en krijg een Premium Electrum Players Pack. Prima! Had er nog een stuk of 8 over.

• Sossage23
Fraaank schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:29:
Eindelijk weer eens een positieve SBC! Je kunt nu je niet uitgegeven swap-spelers uitgeven aan een SBC. Lever er 2 in en krijg een Premium Electrum Players Pack. Prima! Had er nog een stuk of 8 over.
Met die 8 kaarten had je ook wat andere leuke spelers kunnen halen. Meunier bijv.
Of Pepe en Werner samen.

Kijk als je nu wat zou packen uit die pakketjes is het nog de moeite maar ik neem niet aan dat je er wat uit hebt gekregen.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-04 13:44

Passievrucht

swarma

Sossage23 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:49:
[...]

Met die 8 kaarten had je ook wat andere leuke spelers kunnen halen. Meunier bijv.
Of Pepe en Werner samen.

Kijk als je nu wat zou packen uit die pakketjes is het nog de moeite maar ik neem niet aan dat je er wat uit hebt gekregen.
Zo te zien heeft hij het over oude swap players? Heb die wel gebruikt voor mijn oude niet ingeleverde swap players.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Sossage23 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:49:
[...]

Of Pepe en Werner samen.

Zijn idd zoals @Passievrucht zei, allemaal oude swap-spelers van maandag 2-6 die ik nog had.

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Fraaank schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:29:
Staat al twee weken online toch, die SBC?

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Paffelton schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:48:
[...]

Staat al twee weken online toch, die SBC?
Klopt, staat al een tijdje online. Weet niet precies meer wat ik kreeg. Was niet heel slecht wat ik kreeg. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Passievrucht op 25-04-2019 14:50 ]

• Sossage23
Fraaank schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:29:
[...]

Zijn idd zoals @Passievrucht zei, allemaal oude swap-spelers van maandag 2-6 die ik nog had.
Oh dacht dat je het gewoon over de swap kaarten van deze maand had.
@Paffelton , @Passievrucht , @Sossage23 : O echt? Hahaha. Dacht dat ie nieuw was. My bad!

Moet nog 1 swap-speler voor een Ultimate-pack. Volgens mij zijn er nog 2 die vrijgegeven moeten worden toch? Heb geen zin om nog die weekly te gaan doen met een italiaanse spits.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Fraaank schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:01:
@Paffelton , @Passievrucht , @Sossage23 : O echt? Hahaha. Dacht dat ie nieuw was. My bad!

Moet nog 1 swap-speler voor een Ultimate-pack. Volgens mij zijn er nog 2 die vrijgegeven moeten worden toch? Heb geen zin om nog die weekly te gaan doen met een italiaanse spits.
Klopt, maandag 1 met de squad battle rewards en naar verwachting vandaag/morgen 1 via een sbc.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-04 15:22
1 van mijn Goud 1 packs was vandaag wel erg lekker. Pogba, een 84 IF en 3 85 rated spelers dus denk toch een kleine 200.000 coins. Uit de ander niks behalve Falcao maar dat was prima
Pompi schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:31:
1 van mijn Goud 1 packs was vandaag wel erg lekker. Pogba, een 84 IF en 3 85 rated spelers dus denk toch een kleine 200.000 coins. Uit de ander niks behalve Falcao maar dat was prima
Ik had Ramos, niet Sergio Ramos maar een 75 rated IF :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-03 14:57
Bossie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:05:
[...]

Idd, de kans is zeer klein dat je iets bruikbaars krijgt voor je team, je moet het gewoon zien als 300k voor een icon SBC.
Ja inderdaad. Ik doe dan toch de icon denk ik. Toch mooi 300k in de pocket.
SBC voor een swap-speler is uit jongens!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:01
Wie raden jullie ter vervanging van Alaba Nif? Zanetti 87 of Maldini 88
rickskeg99 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:01:
Wie raden jullie ter vervanging van Alaba Nif? Zanetti 87 of Maldini 88
Alex sandro, elke versie. Onzin om daar een icon neer te zetten. Coins moet je uitgeven op je middenveld/aanval.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• rickskeg99
Bean77 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:05:
[...]

Alex sandro, elke versie. Onzin om daar een icon neer te zetten. Coins moet je uitgeven op je middenveld/aanval.
Nadeel van Alex Sandro is dat je hem niet kwijt kan in een BL team

• Pompi
rickskeg99 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:06:
[...]

David Luiz, Fermino en Fernandinho kunnen hem wel chemistry kunnen geven.

• rickskeg99
Pompi schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:08:
[...]

David Luiz, Fermino en Fernandinho kunnen hem wel chemistry kunnen geven.
Bundesliga bedoel ik geen BPL

• Pompi
rickskeg99 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:09:
[...]

Bundesliga bedoel ik geen BPL
Oeps, sorry zat 2 dingen tegelijk te doen en blijkbaar verkeerd gelezen.
rickskeg99 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:06:
[...]

Maak je er klein hybrid versie van. Maar nooit een icon tenzij je centrale verdedigers, middenveld en aanval al vol staan met icons.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• rickskeg99
Bean77 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:12:
[...]

Maak je er klein hybrid versie van. Maar nooit een icon tenzij je centrale verdedigers, middenveld en aanval al vol staan met icons.
Ik heb momenteel alleen baby matthaus erin staan qua Icons, maar ben verder tevreden over me aanval(Sane IF Reus 90 Werner Birthday) en middenveld (Havertz FS, Delaney SBC goretzka Potm). Alleen Alaba en Neuer zijn nog niet upgraded. Verdedigiing is btw alaba boateng birtday matthaus en pavard birthday
rickskeg99 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:23:
[...]

Ik heb momenteel alleen baby matthaus erin staan qua Icons, maar ben verder tevreden over me aanval(Sane IF Reus 90 Werner Birthday) en middenveld (Havertz FS, Delaney SBC goretzka Potm). Alleen Alaba en Neuer zijn nog niet upgraded. Verdedigiing is btw alaba boateng birtday matthaus en pavard birthday
Matthues 88?, dat is idd een goede verdediger maar ook een gamechanger op CDM/CM.
Alaba zou ik gewoon mee wachten, met TOTS zullen en wel 1-2 upgrades komen voor een lagere prijs dan de huidige icon opties.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:05:
[...]

Achterin heb ik:
Sandro HL - OP Blanc - TOTY Varane en HL Lala + Prime vd sar.

Never skip leg day!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:46:
[...]

Achterin heb ik:
Sandro HL - OP Blanc - TOTY Varane en HL Lala + Prime vd sar.

Never skip leg day!
Vardy/Mertens winnen nog steeds kopduels in de 16?

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:48:
[...]

Vardy/Mertens winnen nog steeds kopduels in de 16?
Alleen in de 90e minuut en als ik meer dan 15 schoten op doel heb.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-03 12:42
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:50:
[...]

Alleen in de 90e minuut en als ik meer dan 15 schoten op doel heb.
Herkenbaar :+

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik snap niet heel veel meer van dit spel. De afgelopen tijd gebouwd aan m'n team en veel verschillende formaties gespeeld. Het ene weekend loop het, het andere niet.

Gister met m'n nieuwe aankopen (Cannavaro en Gattuso) vol moed begonnen om alvast wat in te spelen met Rivals. Ongeveer 6 gespeeld, waarvan 4 verloren en 2 gelijk gespeeld. Wat ik ook speelde, 4-2-3-1, 4-3-3- of 4-2-2-2, niks lukte. Tegenstanders schoten onmogelijke ballen erin en De Gea hield maar niks tegen. Ik schoot ondertussen weer een paar keer een certain goal op de paal :X.

Wat zijn jullie custom tactics bij een 4-2-3-1? Ik speel als volgt: https://www.futbin.com//19/squad/4655054.

Het lijkt bijna alsof mijn tegenstanders een walk in the park hebben, die hebben zeeën van ruimte en houden met gekke struggles de bal bij zich. Ik speel graag aanvallend, maar wil voor de defensieve zekerheid wel met 2 CM's spelen, dus Gattuso en Frenkie nu. Verder moet ik een LM / RM of wings hebben, omdat ik Nedved untradeable heb :9.

Mocht iemand tips hebben, naast het gewoon geduldiger spelen, hoor ik het graag :+.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 10:54
Eindelijk 12 van die FUTswap tokens, dus Griezmann ervoor unlocked. Had er 1 gemist aan het begin dus kon geen icon doen. Fijn spelertje zeg, kopsterk en snel zat. Ook verwoestende pegel :)

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 09:23
Casual_T schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:44:
Ik snap niet heel veel meer van dit spel. De afgelopen tijd gebouwd aan m'n team en veel verschillende formaties gespeeld. Het ene weekend loop het, het andere niet.

Gister met m'n nieuwe aankopen (Cannavaro en Gattuso) vol moed begonnen om alvast wat in te spelen met Rivals. Ongeveer 6 gespeeld, waarvan 4 verloren en 2 gelijk gespeeld. Wat ik ook speelde, 4-2-3-1, 4-3-3- of 4-2-2-2, niks lukte. Tegenstanders schoten onmogelijke ballen erin en De Gea hield maar niks tegen. Ik schoot ondertussen weer een paar keer een certain goal op de paal :X.

Wat zijn jullie custom tactics bij een 4-2-3-1? Ik speel als volgt: https://www.futbin.com//19/squad/4655054.

Het lijkt bijna alsof mijn tegenstanders een walk in the park hebben, die hebben zeeën van ruimte en houden met gekke struggles de bal bij zich. Ik speel graag aanvallend, maar wil voor de defensieve zekerheid wel met 2 CM's spelen, dus Gattuso en Frenkie nu. Verder moet ik een LM / RM of wings hebben, omdat ik Nedved untradeable heb :9.

Mocht iemand tips hebben, naast het gewoon geduldiger spelen, hoor ik het graag :+.
Met custom tactics kan je ingame switchen naar een andere formatie zonder te pauzeren. Je kan dus starten in de 4231 met LM/RM en dan ingame naar een 4231 met 3 CAMs. Ik denk dat die formatie je beter ligt als je aanvallend wilt spelen.

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-04 09:10
Denken jullie dat de prijzen van base icons gaan dalen wanneer iedereen a.s. maandag een icon uit de FUTswap trekt?

• Paffelton
RoeKoe schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:53:
Denken jullie dat de prijzen van base icons gaan dalen wanneer iedereen a.s. maandag een icon uit de FUTswap trekt?
Die zijn niet verhandelbaar toch? Lijkt me niet.

• Casual_T
Vissert schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:52:
[...]

Met custom tactics kan je ingame switchen naar een andere formatie zonder te pauzeren. Je kan dus starten in de 4231 met LM/RM en dan ingame naar een 4231 met 3 CAMs. Ik denk dat die formatie je beter ligt als je aanvallend wilt spelen.
Ja dat snap ik .... maar met name de instructie kant bedoel ik. Volgens mij speel ik al met de 4-2-3-1 met 3 CAM's, is dat niet de eerste 4-2-3-1, i.p.v. 4-2-3-1 (2)?

Nu ik er zo over nadenk ... heb ik wel het materiaal voor een 4-1-2-1-2 (waarbij Son dan wel naast Auba komt te staan). Misschien dat maar eens proberen. Al ben ik wel van mening dat een opstelling ook weer niet zoveel zou moeten uitmaken. Gister lukte echt totaal niks meer :/.

• Vissert
RoeKoe schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:53:
De prijzen zullen wel iets dalen omdat mensen uit voorzorg hun icon verkopen maar ik verwacht geen grote daling.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025

Hmmmz. Cannavaro is wel klein voor een CB. Gattuso is ook geen topper imho.

Valencia lijkt ook een net-niet kaart.

Wellicht eens kijken naar Petit 88 ipv Gattuso?

suggesties voor Valencia:

https://www.futbin.com/19/compare/17736/17504/17491

edit: 4222 met auba en del piero als spits is ook het proberen waard. De snelste op get in behind zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door buurman3 op 26-04-2019 11:40 ]

• rickskeg99
Bossie schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:13:
[...]

Matthues 88?, dat is idd een goede verdediger maar ook een gamechanger op CDM/CM.
Alaba zou ik gewoon mee wachten, met TOTS zullen en wel 1-2 upgrades komen voor een lagere prijs dan de huidige icon opties.
Het was ook de bedoeling om hem op cm te zetten, maar dat moest ik of goretzka potm of delaney sbc eruit halen en boateng ingame wisselen voor matthaus. Maar dan zou ik Stark terug moeten halen als cb.

Wie van Goretzka delaney zou jij wisselen dan?

• Sossage23
rickskeg99 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:45:
[...]

Het was ook de bedoeling om hem op cm te zetten, maar dat moest ik of goretzka potm of delaney sbc eruit halen en boateng ingame wisselen voor matthaus. Maar dan zou ik Stark terug moeten halen als cb.

Wie van Goretzka delaney zou jij wisselen dan?
Delaney vind ik echt niet fijn spelen, mijn keuze zou uitgaan naar Goretzka.

Herkenbaar, ea heeft de ai aardig naar zijn hand gezet helaas.
Maar over je opstelling :
Cannavaro mag klein zijn, hij compenseert dat met zijn sprong. Gattuso vond ik zelf niet goed eigenlijk. Men vindt trouwens zijn baby versie beter. Je hebt zeker niet fb de rossi?
Ik heb daar anders nog liever Allan sbc staan. Andere goede icon cvm zou misschien mattheus 88 zijn.

Frenkie is een goede speler maar geen echte cvm vind ik. Daarvoor is oa zijn staande tackle van 71 te laag om een bal af te pakken. Ook dekt hij matig.
Als je wilt verdedigen zou ik daar een betere cvm neerzetten. Naingolan is ook redelijk en een koopje om ff uit te proberen. Ik heb hem met chem spil/catalyst.

Verder vind ik het verdedigend prettiger om met de punt naar achteren te spelen. Ik sta dan ook 433(2) in zo'n situatie. Cvm dan op stay back.

En let op je tactics: minimaal 1 middenvelder op stay back en laat ze allemaal in het midden verdedigen. En hou het compact in de breedte, ongeveer een 3 streepjes. Laat je ingame ook niet verleiden om steeds naar de zijkanten te rennen zodat de tegenstander dan in het midden met een paar vrij kan staan.

Laat de tegenstander vastlopen in het midden, dan moet hij over de zijkanten (waar uiteraard je backs in zo'n situatie op stay back staan). Dan moet hij voorgeven en in zo'n geval kopt je cv hem weg.
Sta verder ook niet teveel naar achteren met je verdedigende linie zodat de tegenstander eerst moeite moet doen om bij het strafschopgebied te komen.

Opbouwend zou ik de spits voorin houden en mocht je er niet uit kunnen komen, dan laat de lm/rm naar de bal toekomen om te kaatsen.

Mijn tactische roman , succes :-)

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 26-04-2019 12:15 ]

Harribo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:02:
[...]

Heb je hier bewijs voor?

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:05:
[...]

Heb je hier bewijs voor?
Tuurlijk. Voetbal is in het echt een spel waarbij geen gekke dingen gebeuren en keepers allemaal exact hetzelfde niveau hebben.
Vissert schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:09:
[...]

Tuurlijk. Voetbal is in het echt een spel waarbij geen gekke dingen gebeuren en keepers allemaal exact hetzelfde niveau hebben.
Tsja misschien heeft hij wel scherpen op goal

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:15:
[...]

Tsja misschien heeft hij wel scherpen op goal
Ik wou een woordgrap maken over niet scherp genoeg, goals er in prikken, door verdediging snijden maar ach... :+

• Casual_T
[...]

Maar over je opstelling :
Cannavaro mag klein zijn, hij compenseert dat met zijn sprong. Gattuso vond ik zelf niet goed eigenlijk. Men vindt trouwens zijn baby versie beter. Je hebt zeker niet fb de rossi?
Ik heb daar anders nog liever Allan sbc staan. Andere goede icon cvm zou misschien mattheus 88 zijn.

Frenkie is een goede speler maar geen echte cvm vind ik. Daarvoor is oa zijn staande tackle van 71 te laag om een bal af te pakken. Ook dekt hij matig.
Als je wilt verdedigen zou ik daar een betere cvm neerzetten. Naingolan is ook redelijk en een koopje om ff uit te proberen. Ik heb hem met chem spil/catalyst.

Verder vind ik het verdedigend prettiger om met de punt naar achteren te spelen. Ik sta dan ook 433(2) in zo'n situatie. Cvm dan op stay back.

En let op je tactics: minimaal 1 middenvelder op stay back en laat ze allemaal in het midden verdedigen. En hou het compact in de breedte, ongeveer een 3 streepjes. Laat je ingame ook niet verleiden om steeds naar de zijkanten te rennen zodat de tegenstander dan in het midden met een paar vrij kan staan.

Laat de tegenstander vastlopen in het midden, dan moet hij over de zijkanten (waar uiteraard je backs in zo'n situatie op stay back staan). Dan moet hij voorgeven en in zo'n geval kopt je cv hem weg.
Sta verder ook niet teveel naar achteren met je verdedigende linie zodat de tegenstander eerst moeite moet doen om bij het strafschopgebied te komen.

Opbouwend zou ik de spits voorin houden en mocht je er niet uit kunnen komen, dan laat de lm/rm naar de bal toekomen om te kaatsen.

Mijn tactische roman , succes :-)
Thanks voor de uitgebreide feedback! Ook @buurman3 :).

Cannavaro ben ik na een aantal potjes niet ontevreden over, evenals Gattuso, maar die mening kan na komende WL zo weer veranderen :/. Ik speel dus 4-2-3-1 en heb juist liever daar op de 2e CDM een voetballende speler, zodat die ook het spel kan maken. Vind Frenkie zelf juist wel sterk in de lucht, win veel kopduels met hem. Dat zijn staande tackle niet zo goed is, zegt me dan niet zoveel weer, thanks voor de tip.

Met name je tip in het midden verdedigen lijkt mij nuttig! Ik heb echt veeeeeeeelste vaak dat in het midden een zee van ruimte ligt. Waarom staat de default waarde dan op 'vleugel verdedigen'? Leuk grapje van EA weer 8)7.

FB De Rossi heb ik idd niet, net als Allan SBC of Matthaus (te duur :'() -> zijn baby icon is trouwens een CB zie ik!

Vanavond eens de tactics aanpassen en proberen, ben benieuwd :9.

• buurman3
  • Laatst online: 30-10-2025
Casual_T schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:34:
[...]

Cannavaro ben ik na een aantal potjes niet ontevreden over, evenals Gattuso, maar die mening kan na komende WL zo weer veranderen :/. Ik speel dus 4-2-3-1 en heb juist liever daar op de 2e CDM een voetballende speler, zodat die ook het spel kan maken. Vind Frenkie zelf juist wel sterk in de lucht, win veel kopduels met hem. Dat zijn staande tackle niet zo goed is, zegt me dan niet zoveel weer, thanks voor de tip.

Met name je tip in het midden verdedigen lijkt mij nuttig! Ik heb echt veeeeeeeelste vaak dat in het midden een zee van ruimte ligt. Waarom staat de default waarde dan op 'vleugel verdedigen'? Leuk grapje van EA weer 8)7.

FB De Rossi heb ik idd niet, net als Allan SBC of Matthaus (te duur :'() -> zijn baby icon is trouwens een CB zie ik!

beide cdm's op dekking midden & stay back zetten. hoop dat dat werkt :)

ik heb btw alle cdm's en verderdigers op agressieve onderscheppingen staan. werkt best prima, kost wel stamina geloof ik.

[ Voor 5% gewijzigd door buurman3 op 26-04-2019 12:39 ]

• Goelan
  • Laatst online: 03-03 12:42
Let dan wel op je vleugelverdedigers. Als die de hele tijd naar voren gaan ligt juist daar een zee van ruimte.
Goelan schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:41:
Let dan wel op je vleugelverdedigers. Als die de hele tijd naar voren gaan ligt juist daar een zee van ruimte.
yup, ik zei het al, zet ze op stay back maar dat is idd nog geen garantie dat ze daar altijd blijven staan. Soms wenselijk, soms ook niet

• Vissert
Casual_T schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:34:
[...]

Of gooi het over een andere boeg! De 2512 tactic. Starten in 41212 met opkomende backs, offensief middenveld waarbij alleen de CDM achter blijft en gewoon de tegenstander gek tikken.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 07:50
Vissert schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:02:
[...]

Of gooi het over een andere boeg! De 2512 tactic. Starten in 41212 met opkomende backs, offensief middenveld waarbij alleen de CDM achter blijft en gewoon de tegenstander gek tikken.
Ik gebruik deze tactiek al sinds november ofzo, werkt vaak erg goed en speelt erg leuk, maar niet altijd.
Tegen meta formatie 4231 small wordt je regelmatig overlopen in de omschakeling. Ik switch dan meestal naar 4321 of 41212 wide (zonder opkomende backs) dat werkt dan beter.

• Vissert
Nachtapotheker schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:30:
[...]

Ik gebruik deze tactiek al sinds november ofzo, werkt vaak erg goed en speelt erg leuk, maar niet altijd.
Tegen meta formatie 4231 small wordt je regelmatig overlopen in de omschakeling. Ik switch dan meestal naar 4321 of 41212 wide (zonder opkomende backs) dat werkt dan beter.
Klopt! Maar het valt mij op dat het merendeel van de goals die ik tegen krijg niet uit de counters komen. Oftewel goals die ik waarschijnlijk ook had gekregen in andere formaties.
[...]

En toch heb jij er schijnbaar meer last van dan anderen?

Iedereen heeft last van de AI, het gaat erom hoe je er mee omgaat en niet als een klein jongetje meteen gaat huilen. Recht je rug als zoiets gebeurd en let ook eens op hoe vaak het in je voordeel is. Als je 30 potjes in een WL speelt, kom je aan het einde van de rit best wel op 50/50 uit.

• Vissert
Fraaank schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:44:
[...]

Iedereen heeft last van de AI, het gaat erom hoe je er mee omgaat en niet als een klein jongetje meteen gaat huilen. Recht je rug als zoiets gebeurd en let ook eens op hoe vaak het in je voordeel is. Als je 30 potjes in een WL speelt, kom je aan het einde van de rit best wel op 50/50 uit.
Dat is niet waar. Als ik scoor dan is het mijn verdienste want ik ben best goed in dit spel. Als de tegenstander scoort dan ligt het bij EA :+

• Nachtapotheker
Vissert schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:34:
[...]

Klopt! Maar het valt mij op dat het merendeel van de goals die ik tegen krijg niet uit de counters komen. Oftewel goals die ik waarschijnlijk ook had gekregen in andere formaties.
Ok, dat heb ik helaas niet :+
Maar het is een erg leuke formatie. Gaat het door het midden niet ivm teveel mensen, dan staan de backs vrij en is het voorzetten en koppen maar met Ibra of CR7 :+

• Vissert
Nachtapotheker schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:59:
[...]

Ok, dat heb ik helaas niet :+
Maar het is een erg leuke formatie. Gaat het door het midden niet ivm teveel mensen, dan staan de backs vrij en is het voorzetten en koppen maar met Ibra of CR7 :+
Haha idd! Ik wil nog een counter variant proberen want ik merk dat ik met Neymar en Davies in de spits toch wel wat lengte mis :+ Meer inzakken en bij het veroveren van de bal er in 1x met 8 man uit.

Heb je trouwens al geprobeerd om dezelfde tactiek op een andere formatie toe te passen? Als je in een 4222/4231 je cams naar binnen laat trekken terwijl je backs opkomen zou ook leuk moeten werken. Daarnaast ook meer defensieve zekerheid met 2 cdms

[ Voor 19% gewijzigd door Vissert op 26-04-2019 15:09 ]

Nachtapotheker schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:30:
[...]

Ik heb een iets minder aanvallende variant. Middenvelders op stay-back en backs op balanced.
In de alles naar voren variant heb je vaak dat je of dik wint of juist niet, dit maakt het iets rustiger en stabieler.

• Nachtapotheker
Vissert schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:05:
[...]

Haha idd! Ik wil nog een counter variant proberen want ik merk dat ik met Neymar en Davies in de spits toch wel wat lengte mis :+ Meer inzakken en bij het veroveren van de bal er in 1x met 8 man uit.

Heb je trouwens al geprobeerd om dezelfde tactiek op een andere formatie toe te passen? Als je in een 4222/4231 je cams naar binnen laat trekken terwijl je backs opkomen zou ook leuk moeten werken. Daarnaast ook meer defensieve zekerheid met 2 cdms
Nee ik heb 4222 nog niet geprobeerd dit jaar. Het idee is inderdaad leuk, moet ik er alleen nog een goede cdm bij halen.

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:15:
[...]

Ik heb een iets minder aanvallende variant. Middenvelders op stay-back en backs op balanced.
In de alles naar voren variant heb je vaak dat je of dik wint of juist niet, dit maakt het iets rustiger en stabieler.
Dat kan ook idd, ik heb de cdm op stay back, dan 1 cm op forward en 1 cm op balanced. De backs wel op attacking >:)
Om de counters toch wat tegen te gaan zet ik in mijn custom tactics wel defensive depth op 1 streepje :D.

• Vissert
Nachtapotheker schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:19:
[...]

Dat kan ook idd, ik heb de cdm op stay back, dan 1 cm op forward en 1 cm op balanced. De backs wel op attacking >:)
Om de counters toch wat tegen te gaan zet ik in mijn custom tactics wel defensive depth op 1 streepje :D.
Haha ik speel met depth gewoon op 9 en drukzetten bij balverlies :+
Fraaank schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:44:
[...]

Nee hoor, absoluut niet. Tenminste dat idee heb ik niet. Ik zie genoeg die het ook ervaren.
Inderdaad. Maar wel raar dat de ai zo verne*kt is. Ene avond win je bijna alles om de andere avond alles te verliezen. Klopt niet natuurlijk.
En dan gewoon rustig blijven is de beste remedie, naast dingen aanpassen.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 26-04-2019 15:50 ]

• Paffelton
Het is weer cashen op Engelse spelers. EA heeft weer besloten dat er 6 nodig zijn voor een SBC. Lekker schaarste creëren.
Harribo schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:48:
[...]
Inderdaad. Maar wel raar dat de ai zo verne*kt is. Ene avond win je bijna alles om de andere avond alles te verliezen. Klopt niet natuurlijk.
En dan gewoon rustig blijven is de beste remedie, naast dingen aanpassen.
Ik heb zelf ook van die reeksen, en het is bijzonder frustrerend dat de ene avond je simpelgezegd 50% van je kansen in het netje legt en de volgende avond 10%.

Lag/Connectivity speelt altijd een rol (zou ook de reeksen verklaren), maar het voelt vaak niet als een level/equal playing field maar dat je ook regelmatig tegen de AI speelt behalve tegen alleen je tegenstander.

• Sossage23
Paffelton schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:58:
Het is weer cashen op Engelse spelers. EA heeft weer besloten dat er 6 nodig zijn voor een SBC. Lekker schaarste creëren.
Had ik die engelse spelers die voor die Henderson objective nodig waren nog maar even bewaard.
Waren nu goud waard geweest.
Overigens niks gepackt uit dat Rare mega pack, was ook niet te verwachten met mijn packluck deze FIFA

[ Voor 12% gewijzigd door Sossage23 op 26-04-2019 16:54 ]

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik ga voor het eerst deze fifa weekend league spelen met het volgende team

https://www.futbin.com/19/squad/7145115

Ben benieuwd, speel eigenlijk alleen SB en rivals (DIV 5) normaal.

Eens zien of ik wat potten kan breken hiermee.

Edit: de ontmaagding was niet echt heel fijn Haha 4-1 op de klote van een duidelijk betere speler maar ook met een sterker team. Vind het in rivals ook nooit zo erg om te verliezen van iemand die duidelijk beter is. Krijg wel altijd smijt neigingen als je zelf de betere bent en door een corner in minuut 92 verliest ofzo.

[ Voor 40% gewijzigd door Bjorneby op 26-04-2019 18:40 ]

WL stuk?

• Casual_T
Eerder problemen met PSN zo te zien..

Edit: bij nader inzien.. Nu kan ik ook helemaal geen WL wedstrijd meer opstarten.

[ Voor 21% gewijzigd door Casual_T op 26-04-2019 19:59 ]

• de Foarsitter
  • Laatst online: 21-04 12:19
Wat een kloteservers

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:30
Zelfs squad battles lukt niet

• Casual_T
Misschien verklaart dit waarom ik net verloor van een dude met een matig team. Eerste 2 potjes ook meteen al 7 keer (!) de paal of lat getroffen. Het is ook zo moeilijk... Miljardenbedrijf en toch nog je servers niet op orde hebben.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
Pfff... hoe lang gaat deze storing nog duren?
Ik wil EA graag bedanken. Na 7 maanden game nog steeds ervoor kunnen zorgen dat een game kan crashen terwijl ik voorsta in de WL. Ik sta 4-0 voor, tegenstander leaved, maar die leaved precies op het moment dat die teller afloopt na het pauze menu: 3...2...1...Resuming match staat er gewoon 15 minuten lang. Gebeurd niks, ik moet wel leaven.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
Nou het is hier weer vliegende controlleravond. Wat een frustrerende kutwedstrijden. De hele avond beter maar niks gewonnen! Ik ga bijna hopen dat de servers definitief crashen.
Eerste 6 potjes WL gewonnen. Zaten weer grappige potjes tussen. De laatste was een speler die ging ssshhh'en toen die met mazzel de 2-1 maakte. Erg pijnlijk vervolgens dat hij met 5-2 maar aan de RQ ging. :P

Ook een potje tegen een tegenstander die het wereldrecord balbezit wilde verbeteren. Zo kansloos. Elke keer bal terug, bal breed, bal terug. Dat die er zelf niet moedeloos van werd is nog een wonder. Met 70% balbezit vond hij het na 3-0 achterstand wel genoeg.

• Casual_T
Sorry hoor, maar what the hell heeft EA gedaan met first time shots?! Dit was er toch uit gepatched? Net een game waar iemand 4 keer first time shots scoorde, echt niet normaal misselijk.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 20:00

shameblaster

BB4E^Cons

Companion app lijkt ook nog niet helemaal goed te werken. Onder het tabblad Klassementen zijn slechts 3 vrienden zichtbaar (ipv 10 oid). Hebben meer mensen dit?

Cons:::BB4E

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-03 14:57
Weet iemand wat er met de waarde van de nif CR7 gaat gebeuren bij rots? Ik wil eigenlijk alles verkopen nu. Incl mijn icons en dan ronaldo halen om nog een beetje een kans te hebben in rivals. Maar als hij straks 500k minder waard is vind ik dat wat zonde.
DeBers schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 08:52:
Weet iemand wat er met de waarde van de nif CR7 gaat gebeuren bij rots? Ik wil eigenlijk alles verkopen nu. Incl mijn icons en dan ronaldo halen om nog een beetje een kans te hebben in rivals. Maar als hij straks 500k minder waard is vind ik dat wat zonde.
Hij zal wel dalen, check anders even de trend van nif van vorig jaar op futbin

• Valandil
Kwam vrijdag hele WL niet in... geen connectie met FUT servers.

Dan maar een potje rivals gespeeld.
Gelijkwaardige team, hij komt uiteindelijk op 2-1 voorsprong en stop vanaf minuut 75 met aanvallen.
Achterin balletje rondtikken, naar voren en weer terug. Super irritant, met name omdat het gewoon een leuke pot was. Hij individueel beter en ik als team. Evenval kansen. Gaat ie rondtikken en wachten tot de 90ste minuut.

In de 89ste minuut krijgt dan Aguero toch nog de bal onderschept, steekpass op van Basten en 2-2.
Dat wordt dan even heel uitgebreid vieren en verplicht de replay terugkijken... :Y

wijze woorden

Valandil schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:18:
Kwam vrijdag hele WL niet in... geen connectie met FUT servers.

Dan maar een potje rivals gespeeld.
Gelijkwaardige team, hij komt uiteindelijk op 2-1 voorsprong en stop vanaf minuut 75 met aanvallen.
Achterin balletje rondtikken, naar voren en weer terug. Super irritant, met name omdat het gewoon een leuke pot was. Hij individueel beter en ik als team. Evenval kansen. Gaat ie rondtikken en wachten tot de 90ste minuut.

In de 89ste minuut krijgt dan Aguero toch nog de bal onderschept, steekpass op van Basten en 2-2.
Dat wordt dan even heel uitgebreid vieren en verplicht de replay terugkijken... :Y
Ben inmiddels wel gestart met WL, eerste potje was echt bizar.
Tegenstander scoort tweemaal in extra tijd, spel gings steeds door en hij kon steeds nog een lange bal geven nadat de aangeven extra tijd voorbij was.

Hierdoor 2-2 eindstand en dus verlenging, om ons te helpen met scoren had EA in de tweede verlenging de keepers “uitgeschakelt” waardoor de wedstrijd eindigde met 5-5 :X

Uiteindelijk gewonnen na penalties.

• Valandil
manmanman... ik snap er weinig van.

Toch WL gestart. Vol goede moed aan begonnen.
Begon de eerste 3 potten met winst dus ging 3 tegen 0
Dan weet je dat je wat betere tegenstanders gaat krijgen
Dus inderdaad 3 -1, vervolgens 4-1 en tegen de verhouding in stond ik WL 5-1.... maardan....

Ik zat er nog steeds goed voor, niet vermoeid, gewoon fris en fruitig en vervolgens een verliesreeks van 7(!!!!) wedstrijden.

Tegenstanders op 1 na was geen haar beter, maar mijn verdediging stond in eens te ver uit elkaar.
Passing kwam totaal niet aan, spelers voorin werden "stroperig"....

Snap er compleet niks van.
Nu gaat zilver 1 weer het doel worden... zoals altijd... zoals dag 1 van de WL. Geen goud, geen brons, maar zilver 1. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Valandil op 27-04-2019 17:46 ]

wijze woorden

Valandil schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:45:
manmanman... ik snap er weinig van.

Toch WL gestart. Vol goede moed aan begonnen.
Begon de eerste 3 potten met winst dus ging 3 tegen 0
Dan weet je dat je wat betere tegenstanders gaat krijgen
Dus inderdaad 3 -1, vervolgens 4-1 en tegen de verhouding in stond ik WL 5-1.... maardan....

Ik zat er nog steeds goed voor, niet vermoeid, gewoon fris en fruitig en vervolgens een verliesreeks van 7(!!!!) wedstrijden.

Tegenstanders op 1 na was geen haar beter, maar mijn verdediging stond in eens te ver uit elkaar.
Passing kwam totaal niet aan, spelers voorin werden "stroperig"....

Snap er compleet niks van.
Nu gaat zilver 1 weer het doel worden... zoals altijd... zoals dag 1 van de WL. Geen goud, geen brons, maar zilver 1. |:(
Gaat hier soortgelijk nadat ik begonnen ben met 4-0 in de ochtend, vanmiddag iets van 10 verloren.
Hetzelfde wat jij aangeeft, het spel word stroperig en passing is onbetrouwbaar.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-04 16:42
Ik vind het echt bizar dat er zoveel verschil te merken is tussen bepaalde wedstrijden. Van snijden met een mes door de warme boter tot harken als een malle. Wordt veel beïnvloed door verbinding / delay maar imo ook door wind voor of tegen.

• cubert20
  • Laatst online: 16-04 01:20
Joster schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 21:43:
Ik vind het echt bizar dat er zoveel verschil te merken is tussen bepaalde wedstrijden. Van snijden met een mes door de warme boter tot harken als een malle. Wordt veel beïnvloed door verbinding / delay maar imo ook door wind voor of tegen.
Dat vind ik wel het interessante.
Want profs kunnen 30 potjes winnen. Ik neem aan dat ook zij wind tegen hebben, maar wat doen zij dan anders dan ons waardoor ze wel zo vaak kunnen winnen.

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11-2025
Je ziet dit jaar wel het verschil tussen de spelers die goed uit de voeten kunnen met deze gameplay en spelers die het vooral van zijn/haar team moet hebben.

Ik speel WL en rivals met dit team: https://www.futbin.com/19/squad/7173404. Maar haal met WL toch minimaal Goud 2 en met rivals schommel ik tussen divisie 3 en 2. Als je dan teams tegen komt van 10+ miljoen, dan lijkt het dit jaar vooral te gaan om je skills ipv je team.

Hoewel ik de Ronaldo's etc niet zou afslaan hoor..

• Casual_T
Vestendrie schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:10:
Je ziet dit jaar wel het verschil tussen de spelers die goed uit de voeten kunnen met deze gameplay en spelers die het vooral van zijn/haar team moet hebben.

Ik speel WL en rivals met dit team: https://www.futbin.com/19/squad/7173404. Maar haal met WL toch minimaal Goud 2 en met rivals schommel ik tussen divisie 3 en 2. Als je dan teams tegen komt van 10+ miljoen, dan lijkt het dit jaar vooral te gaan om je skills ipv je team.

Hoewel ik de Ronaldo's etc niet zou afslaan hoor..
Niet helemaal mee eens. Tegen de superteams van 10+ miljoen verlies ik vaak door de individuele kwaliteit van een Ronaldo. Ook al die TOTY kaarten zijn belachelijk overpowered. En dan dacht ik eindelijk een redelijk team te hebben.

De gameplay is echt bar slecht. First time shots gaan er altijd in. Lijkt bijna alsof er een schiet binnen 2 seconde regel is.
Casual_T schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:09:
[...]
De gameplay is echt bar slecht. First time shots gaan er altijd in. Lijkt bijna alsof er een schiet binnen 2 seconde regel is.
Heb uiteindelijk G2 binnengehark, maar veel potjes waren idd erg raar door de gameplay.
First time shots zou ik graag willen doen, maar vaak duurt het een seconde voordat er daadwerkelijk word geschoten |:(

Het positieve is dat mijn team eindelijk lijkt te klikken in 4231 :+

• Casual_T
Bossie schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:44:
[...]

Heb uiteindelijk G2 binnengehark, maar veel potjes waren idd erg raar door de gameplay.
First time shots zou ik graag willen doen, maar vaak duurt het een seconde voordat er daadwerkelijk word geschoten |:(

Het positieve is dat mijn team eindelijk lijkt te klikken in 4231 :+
Ik heb ook dat de tegenstander als een beest al mijn aanvallen eruit haalt. Alsof ze super agressief alles eruit halen. Heavy touches gebeurt ook zo'n 30x per game, haha. Ach.. En toch blijven we spelen :+.
Casual_T schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:50:
[...]

Ik heb ook dat de tegenstander als een beest al mijn aanvallen eruit haalt. Alsof ze super agressief alles eruit halen. Heavy touches gebeurt ook zo'n 30x per game, haha. Ach.. En toch blijven we spelen :+.
yep en het blijft vrijwel onbestraft.
Hetzelfde steeds met obstructie/opvangen van spelers zonder bal die proberen de ruimtes in te lopen |:(

• Casual_T
Bossie schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:55:
[...]

yep en het blijft vrijwel onbestraft.
Hetzelfde steeds met obstructie/opvangen van spelers zonder bal die proberen de ruimtes in te lopen |:(
Haha ja, was ik vergeten te vermelden idd. Alles mag en de scheids well... Die doet er niks aan. Ik heb een goal tegen gehad waar m'n keep de bal ving... En de tegenstander de keeper torpedeerde: keeper valt met bal en al en de goal telt! Zal nog wel is uploaden hier deze week :|.
Casual_T schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:06:
[...]

Haha ja, was ik vergeten te vermelden idd. Alles mag en de scheids well... Die doet er niks aan. Ik heb een goal tegen gehad waar m'n keep de bal ving... En de tegenstander de keeper torpedeerde: keeper valt met bal en al en de goal telt! Zal nog wel is uploaden hier deze week :|.
Niet nodig, dat heb ik ook al een paar maal gehad, maar dat lijkt inmiddels opgelost te zijn (het gebeurt nog wel, maar is nu tenminste een vrije trap).

• Casual_T
Bossie schreef op zondag 28 april 2019 @ 19:07:
[...]

Niet nodig, dat heb ik ook al een paar maal gehad, maar dat lijkt inmiddels opgelost te zijn (het gebeurt nog wel, maar is nu tenminste een vrije trap).
Haha mooi, ik kon het nauwelijks geloven. Aan de andere kant deed het me ook niks meer, voelde me alsof ik elke pot werd gebullied :+.
G2 maar weer gehaald. Tijd voor TOTS, de game wordt echt saai. Ik raak echt gefrustreerd door die paupers die maar 1 truc gebruiken. Weet niet hoe de truc heet, maar het is steeds de bal van de ene voet naar de andere gaat met een teringgang. Je kunt er vrij weinig aan doen. Stap je te vroeg of te laat in, zit je meestal mis of veroorzaak je een penalty. Die move is te OP.
Fraaank schreef op zondag 28 april 2019 @ 21:24:
G2 maar weer gehaald. Tijd voor TOTS, de game wordt echt saai. Ik raak echt gefrustreerd door die paupers die maar 1 truc gebruiken. Weet niet hoe de truc heet, maar het is steeds de bal van de ene voet naar de andere gaat met een teringgang. Je kunt er vrij weinig aan doen. Stap je te vroeg of te laat in, zit je meestal mis of veroorzaak je een penalty. Die move is te OP.
La Croqueta, sommige nemen corners kort om vervolgens deze tot in de 5m te spammen.
Als je al simpelweg in de baan van de move staat heb je al een overtreding te pakken |:(

Gold 1 weer binnen. Beetje aan het experimenteren geweest met een vissert opstelling en aanvallende backs is wel geinig. Alex Sandro (Headliner inmiddels) scoort regelmatig.
Alleen mijn stamina gaat er aan als een malle.

• Sossage23
Zojuist de SB rewards geopend en de fut swap spelers ingeleverd voor het icon pakket.
87 Socrates uitgekregen, hier mag ik zeker niet ontevreden mee zijn.
Had namelijk ook zomaar Baresi, Nakata, Zola of Rui Costa kunnen zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Sossage23 op 29-04-2019 07:56 ]

Premier League speler van het jaar Virgil van Dijk *kwijl*

SBC is wel een beetje te gortig. 1.1M op de consoles, 1.4M op PC.

[ Voor 37% gewijzigd door Fraaank op 29-04-2019 08:27 ]

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Sossage23 schreef op maandag 29 april 2019 @ 07:53:
Zojuist de SB rewards geopend en de fut swap spelers ingeleverd voor het icon pakket.
87 Socrates uitgekregen, hier mag ik zeker niet ontevreden mee zijn.
Had namelijk ook zomaar Baresi, Nakata, Zola of Rui Costa kunnen zijn.
Nederlands... CF................ Cruyff..... Neeeeeee bergkamp |:(

Ach ja had ook veel slechter af kunnen lopen.

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-04 09:10
Ik trek een 89 Roberto Baggio uit de FUTswap sbc. Even kijken hoe ik hem in een van mijn teams kan passen, iemand ervaring met hem?
89 Eusebio! 2x pack luck in 1 week. Kreeg ook al tradable TOTKS Son uit de WL rewards. Is mijn geluk nu op voor TOTS..
Pagina: 1 ... 171 ... 200 Laatste