Bossie schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:05:
@Harribo ik weet niet hoe je team eruit maar DDR is errug goed als CB.
Dat las ik ook, ook maar eens proberen misschien. Maar koulibaly als cvm weet ik nog niet zo, vanwege zijn logheid.

Fb Jordan lukaku lijkt me wel een mannetje om puur een bal mee af te pakken.
Heb nog een 400k. Heb een echte cam nodig, achter Ronaldo. Dat word gomez if 86 denk ik.
4 gespeeld en 4 verloren, geen enkel potje slechter geweest maar alles lijkt 1-2 seconden inputlag te hebben. Oftewel passes gaan vaak anders dan bedoelt en schieten lukt helemaal niet meer (scoor dus opeens ook niet meer ondanks veel kansen).

Misschien moet ik toch betere spitsen halen dan Eusebio, Butra en Raul |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:02
Oepsie O-), vanochtend iets te hard lopen kankeren op EA en het spel dat mijn bovenburen vroeg of alles goed ging omdat zijn mijn krachttermen kunnen horen. Er ging weer van alles lekker mis, heeft er wel voor gezorgd dat ik het spel voorlopig even niet aanraak

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Prijzen zakken flink... balen want wou net het 1 en ander verkopen.. hopen dat het weer iets gaat stijgen!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Ja, komt voor mij deze keer goed uit.
Ben nu IF Huntelaar aan het opkopen voor rond de 11k.

Hopelijk over een week of twee weer verkopen voor 16k.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:35
Pompi schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:58:
Oepsie O-), vanochtend iets te hard lopen kankeren op EA en het spel dat mijn bovenburen vroeg of alles goed ging omdat zijn mijn krachttermen kunnen horen. Er ging weer van alles lekker mis, heeft er wel voor gezorgd dat ik het spel voorlopig even niet aanraak
Zo herkenbaar. Hier dreig ik binnen 1 weekend van div. 4 naar 6 te degraderen. Ik kan je verzekeren dat dat ook niet zonder klein vloekje gaat.
Harribo schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:47:
Fb Jordan lukaku lijkt me wel een mannetje om puur een bal mee af te pakken.
Heb nog een 400k. Heb een echte cam nodig, achter Ronaldo. Dat word gomez if 86 denk ik.
Als je nog ergens wat k's tevoorschijn kan toveren: Prime Seedorf. Wat een held is dat voor mijn team. Speelt voornamelijk als CAM, maar je kunt hem overal neerzetten.
1st touch shooting is zoooooo OP.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Iemand een idee voor een team van +- 3 miljoen. Heb deze untradeables nog in de club, waarvan ik in ieder geval VVD en Kluivert wil gebruiken en als het kan ook Alonso en de Jong https://www.easports.com/...Id=hiPecgUjnQozq:FFA19PS4

PSN: Wahyu2304_

Fraaank schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:25:
[...]

Als je nog ergens wat k's tevoorschijn kan toveren: Prime Seedorf. Wat een held is dat voor mijn team. Speelt voornamelijk als CAM, maar je kunt hem overal neerzetten.
Die coins heb ik niet. Vond baby Seedorf niets trouwens maar thnx

ik degradeer naar div 4, rare lags vandaag. Gewoon topspelers die opeens geen bal meer kunnen vasthouden, spelers die zo maar omvallen....tja..whats new...
lekker knus in div 4 dan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 21-04-2019 22:14 ]

WahyuSchmidt schreef op zondag 21 april 2019 @ 21:53:
Iemand een idee voor een team van +- 3 miljoen. Heb deze untradeables nog in de club, waarvan ik in ieder geval VVD en Kluivert wil gebruiken en als het kan ook Alonso en de Jong https://www.easports.com/...Id=hiPecgUjnQozq:FFA19PS4
https://www.futbin.com/19/squad/7041573

Spelers op 8 chem kunnen wel. De Jong en Allan als je meer verdedigende middenvelders.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 21-04-2019 22:27 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Weekendje FUT is weer voorbij, WL gestopt bij G3, Henderson en Felix uit de objectives en OP Bergkamp erbij in mijn team.

Bergkamp doet het prima tot nu toe, hoewel ik ook naar 4231 probeer te switchen zodat ik met zowel Bergkamp, Butra, Raul en Eusebio kan spelen.Het is alleen nog even puzzelen wie waar komt te spelen, hoewel Eusbio als CAM in 4231 veel meer rendement heeft dan als ST/CAM in 41212.

Ik ben overigens benieuwd wat de volgende 3 TOTKS speler SBC's gaan worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bean77 schreef op zondag 21 april 2019 @ 21:13:
Heb het idee dat het weer net zo OP is als aan het begin van FIFA. Prima patch weer dus...

Overigens: heb ik de goedkope SBC gemist waar je Cristiano Ronaldo voor 100k kan oppikken? Vanavond 7 potjes: 6x tegen Ronaldo.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Bean77 schreef op zondag 21 april 2019 @ 21:13:
Haha mooi, ik ben namelijk vd volley's :)
Cristiano Ronaldo is wel een fijne spits.
10 goals uit 14 wedstrijden.

Sinds de patch krijg ik enorme uitslagen, het lijkt wel de eerste minuten van city-spurs. Aan beide kanten vliegen ze er zo makkelijk in.

Trouwens verweg de beste keeper waartegen ik speel is elke keer weer de gea. Al maanden steekt hij er met kop en schouders boven uit. Maar eens halen tzt denk ik. Koulibaly dan vervangen door een betaalbare icon. Heb al Ferdinand.

Edit:servers down

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 22-04-2019 09:32 ]

• buurman3
Harribo schreef op maandag 22 april 2019 @ 09:28:
Cristiano Ronaldo is wel een fijne spits.
Joh. d:)b

Verwijderd

is er ook een topic waar men zich kan aanmelden om online Coop/seasons te spelen?
Vela, Kruse, MM en daily promo SBC gedaan, nog steeds geen Ronaldo :+

@Harribo
https://www.reddit.com/r/...7_for_the_first_time_and/

[ Voor 43% gewijzigd door Bossie op 22-04-2019 12:23 ]

Ronaldo is alleen voor cheaters

Fraaank schreef op zondag 21 april 2019 @ 23:22:
[...]

Heb het idee dat het weer net zo OP is als aan het begin van FIFA. Prima patch weer dus...

Overigens: heb ik de goedkope SBC gemist waar je Cristiano Ronaldo voor 100k kan oppikken? Vanavond 7 potjes: 6x tegen Ronaldo.
Ik heb nog geen patch gezien op de PS4...

• buurman3
Fraaank schreef op zondag 21 april 2019 @ 23:22:
[...]

No such sbc... no worries dus. Tenzij je m trekt uit een willekeurige sbc.
En voor 100k? Dan speelt iedereen met m. Eerder 1 miljoen.

[ Voor 6% gewijzigd door buurman3 op 22-04-2019 13:37 ]

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:52
Iemand die tips heeft voor mn volgende aankoop?

Ik heb nu 250k over en heb dit als squad: https://www.futhead.com/19/squads/707826/

Nu twijfel ik vooral tussen Pogba ipv Doucoure of POTM Mane SBC doen ipv Hazard. Wat zouden jullie doen? Of nog andere tips?

Veel zullen wellicht Kane zeggen, maar ik ben heel tevreden over hem. Schiet alles binnen en past goed binnen mij speelstyle als aanspeelpunt met Foden en de wingers die erover heen gaan.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

buurman3 schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:36:
[...]

Het was ook sarcastisch bedoelt :>

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:45
Mitchell-CWD schreef op maandag 22 april 2019 @ 14:28:
Iemand die tips heeft voor mn volgende aankoop?

Ik heb nu 250k over en heb dit als squad: https://www.futhead.com/19/squads/707826/

Nu twijfel ik vooral tussen Pogba ipv Doucoure of POTM Mane SBC doen ipv Hazard. Wat zouden jullie doen? Of nog andere tips?

Veel zullen wellicht Kane zeggen, maar ik ben heel tevreden over hem. Schiet alles binnen en past goed binnen mij speelstyle als aanspeelpunt met Foden en de wingers die erover heen gaan.
Kane eruit, van Basten icon (89) er in :)

Denk dat je met Hazard al een prima LM hebt. Zou dan eerder voor een icon gaan als bijvoorbeeld Nedved.
Maar Pogba is een hele fijne speler in fifa19. Heb geen ervaring met Doucoure, maar Pogba wel. Zeker topper op het middenveld.

wijze woorden

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11 16:04
Zijn er nog vrijwilligers die de objective van henderson wil doen? Heb 8 winst nodig. Henderson pakt perfect in mijn liverpool team dus ik moet hem hebben
Bean77 schreef op maandag 22 april 2019 @ 12:48:
[...]

Ronaldo is alleen voor cheaters
De nif versie is al op schieten drukken en bingo.
Vermoed dat jouw toty versie helemaal belachelijk is.

Hij hapert alleen de laatste 4 wedstrijden wat bij mij.
Nog tips om Ronaldo beter te laten renderen?
buurman3 schreef op maandag 22 april 2019 @ 13:36:
[...]

Op PS4 kost Ronny nu evenveel als een leuke icon SBC tenzij je veel untradebles hebt als fodder.

Je gaat hen dus alleen maar vaker zien.

@Vestendrie online single matches dus random matchmaking.
Ff teamnaam op first goal wins, het grootste gedeelte doet hetzelfde waarbij zodra de eerste goal valt, degene die op achterstand komt de game forfeit.

Heeft mij gisteren ongeveer 90 minuten gekost.

[ Voor 25% gewijzigd door Bossie op 22-04-2019 17:39 ]

Harribo schreef op maandag 22 april 2019 @ 17:28:
[...]

De nif versie is al op schieten drukken en bingo.
Vermoed dat jouw toty versie helemaal belachelijk is.

Hij hapert alleen de laatste 4 wedstrijden wat bij mij.
De toty is idioot goed. Mijn tegenstander in het fifa toernooi gaf na 1 wedstrijd ook op omdat hij het op zijn heupen had.

Ik pas veel, veel 1-2tjes, lopende spelers. 90% van de doelpunten van toty ronaldo zijn net buiten de 16. Speler 1 heeft de bal aan de zijkant van een 16 meter gebied. Geeft een pass naar het midden net buiten de 16, Toty Ronaldo rent naar de bal toe en dan kwestie van erin rammen 1st touch. Werkt overigens ook met Eusebio, Neymar, Mbappe.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Vestendrie schreef op maandag 22 april 2019 @ 16:14:
Zijn er nog vrijwilligers die de objective van henderson wil doen? Heb 8 winst nodig. Henderson pakt perfect in mijn liverpool team dus ik moet hem hebben
Op xbox? Hoe kan je die samen met iemand doen dan? Ik wil die kaart ook graag, maar losse wedstrijden betekend toch dat je random enemy krijgt?

• DeBers
Zo. Ik ga die gonzalo guedes SBC maar eens doen. Enorm goedkoop kaartje met goede packs in de sbc.

[ Voor 4% gewijzigd door DeBers op 22-04-2019 20:42 ]

Harribo schreef op maandag 22 april 2019 @ 17:28:
Als je met Ronaldo niet rendeert, gaat er iets niet goed met je spel volgens mij...
Fraaank schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:24:
[...]

Als je met Ronaldo niet rendeert, gaat er iets niet goed met je spel volgens mij...
Tja, soms heb je gewoon een reeks dat de bal er gewoon niet in wil, dat heeft volgens mij meer met connectivity te maken dan met je spel.

Bean77 schreef op maandag 22 april 2019 @ 17:58:
[...]

De toty is idioot goed. Mijn tegenstander in het fifa toernooi gaf na 1 wedstrijd ook op omdat hij het op zijn heupen had.

Ik pas veel, veel 1-2tjes, lopende spelers. 90% van de doelpunten van toty ronaldo zijn net buiten de 16. Speler 1 heeft de bal aan de zijkant van een 16 meter gebied. Geeft een pass naar het midden net buiten de 16, Toty Ronaldo rent naar de bal toe en dan kwestie van erin rammen 1st touch. Werkt overigens ook met Eusebio, Neymar, Mbappe.
Dan heb je Ronaldo al buiten de 16 staan? Je probeert dus dan eigenlijk niet door een defensie heen te spelen begrijp ik.
Dat 1st touch schieten kan hij inderdaad goed. Ook al paar doelpunten mee gemaakt.

Zag dat de prijs van hem op de pc alweer gedaald was met een 200k.
Heb ik gewoon weken in de gaten gehouden he!
If user Harribo buy CR9 then pricecr9=pricecr9-200k.
Zo'n soort code zit erin denk ik :p

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:40
Harribo schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:47:
[...]

Dan heb je Ronaldo al buiten de 16 staan? Je probeert dus dan eigenlijk niet door een defensie heen te spelen begrijp ik.
Dat 1st touch schieten kan hij inderdaad goed. Ook al paar doelpunten mee gemaakt.

Maak er maar CR7 van he...
En prijsdrop was al weken van te voren aangekondigd, had je dus kunnen voorspellen..

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Als ik goed geteld heb zijn er nu 12 FUT omruilspelers geweest deze maand.

Heeft iemand er al meer? (wellicht heb ik er 1 gemist) of gelezen hoe ik de laatste 2 kan krijgen?

PSN: Patrick_D

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
SH-FR schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:43:
[...]

Klopt zeker, maar ging er bij bovenstaande post even vanuit dat er met ‘WL spelen’ bedoeld word: zo hoog mogelijk eindigen, en daarmee dus uitspelen. Meestal ga ik zo ook de WL in. Echter is lol hebben natuurlijk ook een belangrijke factor, factor nummer 1 zelfs.

Ik moet wel zeggen dat als ik WL speel, ik er wel wat serieuzer in ga dan wanneer ik doordeweeks Rivals speel!
Weekend League zit erop en heb Goud 3 weten te behalen :)
Bedankt voor de tips, heb ze meegenomen in mijn manier van spelen afgelopen weekend.
Vooral de tip om 4 verschillende tactieken in te stellen hielp erg goed.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Mijn weekend league ging niet helemaal zoals ik gehoopt had. Gelukkig wel de 14 wins kunnen halen en daarna maar gestopt. Ik heb regelmatig gehad dat ballen die terug kwamen van de keeper dan bij de tegenstander voor de voeten vallen. Daar kan je helaas niets aan doen. Wel een paar hele spannende potjes gehad die ik uiteindelijk naar mij toen kon trekken. Dat geeft dan toch een positief gevoel :)

Van het weekend heb ik de Ronaldinho SBC gedaan. Erg leuke speler! Nu alvast begonnen met Blanc OP. Die heb ik van het weekend geprobeerd en beviel erg goed.

Wat zijn jullie verwachtingen met betrekking tot de baby icon omruildeals? Gaan de prijzen dalen van de baby icons?

• Goelan
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:32:
Als ik goed geteld heb zijn er nu 12 FUT omruilspelers geweest deze maand.

Heeft iemand er al meer? (wellicht heb ik er 1 gemist) of gelezen hoe ik de laatste 2 kan krijgen?
Ik heb er tot nu toe ook 12.

Er zit er 1 bij de squad battles van deze week. En er zal denk ik nog een SBC bij komen.

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Begon afgelopen weekend redelijk goed maar na een paar potjes gespeeld te hebben op zaterdag was ik er alweer helemaal klaar mee. Ben er bij brons 2 mee opgehouden, kan me wel gaan zitten ergeren maar ik kan ook rustig een pilsje gaan pakken op het terras.

• Vestendrie
Eigenlijk zou je wl alleen op zondag moeten spelen om op de meest realistische plek te eindigen. Vrijdag ga je ook al die toppers tegenkomen en zaterdag is het keidruk dus vaak last van lag. Maar om 30 potjes op 1 dag te spelen is ook te veel van het goede.

• ThaJeroen
Vestendrie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:04:
Eigenlijk zou je wl alleen op zondag moeten spelen om op de meest realistische plek te eindigen. Vrijdag ga je ook al die toppers tegenkomen en zaterdag is het keidruk dus vaak last van lag. Maar om 30 potjes op 1 dag te spelen is ook te veel van het goede.
Hier twijfelde ik ook al over, wat is nou de beste dag om te spelen... maar idd, bijna niet te doen om 30 potjes te spelen op een dag qua motivatie/energie/concentratie.

Misschien het beste om dan per dag 10 te spelen, 3x 10... dat is mijn tactiek. :?
ThaJeroen schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:16:
[...]

Hier twijfelde ik ook al over, wat is nou de beste dag om te spelen... maar idd, bijna niet te doen om 30 potjes te spelen op een dag qua motivatie/energie/concentratie.

Misschien het beste om dan per dag 10 te spelen, 3x 10... dat is mijn tactiek. :?
Ik probeer altijd 3x10 te doen, maar ben vaak al blij als ik op 5 kom op vrijdag.
Het is simpelweg te veel.

Bossie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:56:
[...]

Ik probeer altijd 3x10 te doen, maar ben vaak al blij als ik op 5 kom op vrijdag.
Het is simpelweg te veel.
Ben al blij als ik 3x10 doe in de sportschool...

Ik verdeel het meestal ook zo, al kom ik juist op zaterdag niet veel aan spelen toe. Vrijdagavond speel ik altijd wel het lekkerst voor m'n gevoel. Zondagavond is het vaak niet meer te doen met de topteams. Al kan dat laatste ook liggen aan de plaatsing waar je dan inkomt (goud).

• Solotov
Sossage23 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 08:50:
Begon afgelopen weekend redelijk goed maar na een paar potjes gespeeld te hebben op zaterdag was ik er alweer helemaal klaar mee. Ben er bij brons 2 mee opgehouden, kan me wel gaan zitten ergeren maar ik kan ook rustig een pilsje gaan pakken op het terras.
Redelijk goed beginnen maar gestopt bij brons 2? Wat versta je dan onder goed beginnen en wat is je niveau qua divisies?
Misschien dat t ergeren komt omdat je simpelweg nog niet goed genoeg bent voor de WL (wat totaal geen schande is!), en dat je niveau opkrikken via Rivals wel veel beter voelt.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-12 13:59
Ik heb 14-8 gespeeld dit weekend, Goud 3 in the pocket en klaar er mee.

• Sossage23
Solotov schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:35:
[...]

Redelijk goed beginnen maar gestopt bij brons 2? Wat versta je dan onder goed beginnen en wat is je niveau qua divisies?
Misschien dat t ergeren komt omdat je simpelweg nog niet goed genoeg bent voor de WL (wat totaal geen schande is!), en dat je niveau opkrikken via Rivals wel veel beter voelt.
Sorry was er vanmorgen nog niet helemaal bij met m'n hoofd, gisteren te lang op het terras gezeten denk ik :P

Bedoelde namelijk gestopt bij Zilver 2.

Schommel altijd tussen goud 1 en goud 2, dus ben een gemiddelde speler denk ik.

Vrijdagavond 1e drie potjes gewonnen en toen op zaterdag verder gegaan, won ik er ook 6 en toen ging het ineens bergafwaarts. Van 9/0 naar 9/8 gegaan, er zat zoveel bullshit in waar ik oprecht ook gewoon niks tegen kan doen. Dan is het voor mij op een gegeven moment klaar.

Die 6 winsten van zaterdag waren overigens wel 's ochtends en de 8 nederlagen in de middag.

[ Voor 4% gewijzigd door Sossage23 op 23-04-2019 11:13 ]

Solotov schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 07:53:
[...]

Maak er maar CR7 van he...
En prijsdrop was al weken van te voren aangekondigd, had je dus kunnen voorspellen..
Cr7 idd
Altijd dat betweterige, net alsof ik alles lees overal. Heb het trouwens ook nergens gezien en als het er staat ben je ook niet zeker. Er is een hoop bla bla

Had nog wel naar de trend van vorig jaar omstreeks de tots gekeken. CR7 daalde toen pas na het eerste uitkomen van de tots.

Kortom, pech. Maar enfin in feite daalt alles op den duur. Alleen had het niet zo snel verwacht.
Ben blij dat ik hem wel heb, volgens mij zijn er nauwelijks betere

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 23-04-2019 11:30 ]

• ThaJeroen
sirkeith schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 10:37:
Ik heb 14-8 gespeeld dit weekend, Goud 3 in the pocket en klaar er mee.
Het schijnt zelfs zo, dat je beter Goud 3 kunt proberen te halen dan Goud 2 qua rewards gezien.
Als je het verschil ziet in packs... :/

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
Fraaank schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:24:
[...]

Dat klopt inderdaad wel.. Ik had na 1 maand FUT een untradable Ronaldo gepacked en inmiddels na 300 wedstrijden loopt hij nog steeds ruim 1 op 1 en dan ben ik echt een kneus wat FIFA betreft (Divisie 6 met 88 team)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

ThaJeroen schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:53:
[...]

Het schijnt zelfs zo, dat je beter Goud 3 kunt proberen te halen dan Goud 2 qua rewards gezien.
Als je het verschil ziet in packs... :/
Meer spelen (gold 2 ipv gold 3) levert je ook meer DR punten op en kans op betere beloningen op dat vlak.

Bean77 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:15:
[...]

Meer spelen (gold 2 ipv gold 3) levert je ook meer DR punten op en kans op betere beloningen op dat vlak.
Heeft g2 niet meer keuzes in je player picks ivm g3 ( 1/3 vs 1/4)?

Bossie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:22:
[...]

Heeft g2 niet meer keuzes in je player picks ivm g3 ( 1/3 vs 1/4)?
Klopt. Maar alles ligt zo relatief dicht bij elkaar dat de factor geluk veel bepalender is. Sinds ergens begin dit jaar speel ik WL en heb nog nooit een enigszins bruikbare player pick gehad die zelfs enigszins waard was om op de bank te zetten.
Ergo, haal minimaal gold 3 en speel verder zolang je het leuk vindt. Er is meer in het leven dan WL.

• buurman3
Fraaank schreef op maandag 22 april 2019 @ 15:04:
[...]

Het was ook sarcastisch bedoelt :>
aha - blijkbaar zat ik niet op te letten, cheers :)

• buurman3
M@cer schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:09:
[...]

Dat klopt inderdaad wel.. Ik had na 1 maand FUT een untradable Ronaldo gepacked en inmiddels na 300 wedstrijden loopt hij nog steeds ruim 1 op 1 en dan ben ik echt een kneus wat FIFA betreft (Divisie 6 met 88 team)
ik speel ook div 6. dan ben je geen kneus. die zitten in div 10....... :)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
buurman3 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 12:48:
[...]

ik speel ook div 6. dan ben je geen kneus. die zitten in div 10....... :)
Ik zat te knoeien in divisie 9 toen ik Ronaldo kreeg, vanaf dat moment ging ik langzaam omhoog.. Maar divisie 6 is tot nu toe het hoogste waar ik kom.. Ik zeg overigens niet dat iedereen in divisie 6 een kneus is, maar ik ben zelf gewoon een kneus in FIFA.. Dankzij mijn team kom ik nog ergens, maar zowel verdedigen als dribbelen blijft lastig 8)7 Ik scoor makkelijk, maar krijg ook zoveel doelpunten tegen.

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2qvfc0g.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 23-04-2019 13:35 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Ik speel div 3 en heb wrs betere tegenstanders (?). Tis ook meer regel dan uitzondering dat ik 90+ verdedigingen tegen kom.
Daar komt bij dat scoren niet mijn sterkste kant is. Verdedigen ligt mij beter.
Desalniettemin ben ik blij met cr7, rendeert tot nu toe het beste van al mijn spitsen.

Ben er ook nog niet uit wat voor formatie hij het beste in past. Ik durf niet te aanvallend te staan. Speel soms tegen de betere pl spelers en die lijken overal te rennen en vrij staan.

Speel nu dan ook maar in eerste instantie 433(2), uiteraard cr7 als spits
https://www.futbin.com/19/squad/2693323

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 23-04-2019 13:32 ]

Harribo schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:47:
[...]

Hahahah, je roept het ook weer op je zelf af... al weken vraag je wanneer je je team moet verkopen ivm met TOTS...ik zeg nog deze week ergens zo niet eerder. >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Maar goed, als je CR7 tot eind van game gebruikt maakt het allemaal geen drol uit.

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 23-04-2019 13:39 ]

bvbal79 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:36:
[...]

Hahahah, je roept het ook weer op je zelf af... al weken vraag je wanneer je je team moet verkopen ivm met TOTS...ik zeg nog deze week ergens zo niet eerder. >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Maar goed, als je CR7 tot eind van game gebruikt maakt het allemaal geen drol uit.
Lees ff wat ik daarna tikte voordat je betweterig gaat doen . Tis Cr7, geen doorsnee speler.
Hwrs gebruik ik hem tot het einde idd.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 23-04-2019 13:42 ]

Harribo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:40:
[...]

Lees ff wat ik daarna tikte.
Hwrs gebruik ik hem tot het einde idd
Tja Ronaldo had vorige jaar nog niet zoveel extra kaarten tot zijn beschikking als nu. Dus de NIF zal nu toch sneller daler.

Ik zat net naar mijn oude team te kijken die ik 2 weken terug heb verkocht. Ik zou nu als ik het terug zou kopen 1M winst maken. Dus zo betweterig ben ik ook weer niet, gewoon common sense.

Daarnaast lijkt BPM wel dood. Door al die youtubers is iedereen BPM aan het doen denk ik, en zijn er teveel bronzen kaarten op de markt. Zelfs rare bronze gaan voor 200 coins. Prima om al die humble beginnings van de icons te doen

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 23-04-2019 13:45 ]

• Solotov
Harribo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:40:
[...]

Lees ff wat ik daarna tikte voordat je betweterig gaat doen . Tis Cr7, geen doorsnee speler.
Hwrs gebruik ik hem tot het einde idd.
Ga je nu iedereen een betweter noemen?
Je lult je zelf helemaal klem man. Hetzelfde dat je eerst zegt dat je naar divisie 4 bent afgezakt om jezelf daarna een divisie 3 speler te noemen...
Probeer nou eens iets toe te voegen in dit topic ipv een one-man show voor aandacht.

• Solotov
bvbal79 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:44:
[...]

Tja Ronaldo had vorige jaar nog niet zoveel extra kaarten tot zijn beschikking als nu. Dus de NIF zal nu toch sneller daler.

Ik zat net naar mijn oude team te kijken die ik 2 weken terug heb verkocht. Ik zou nu als ik het terug zou kopen 1M winst maken. Dus zo betweterig ben ik ook weer niet, gewoon common sense.

Daarnaast lijkt BPM wel dood. Door al die youtubers is iedereen BPM aan het doen denk ik, en zijn er teveel bronzen kaarten op de markt. Zelfs rare bronze gaan voor 200 coins. Prima om al die humble beginnings van de icons te doen
Youtubers bepalen inderdaad de trend van t moment. Zag er meerdere BPM’s doen voor een klein beetje extra coins voordat TOTS begint. Maar met jouw winst op t verkopen van je team heb je coins zat!
Solotov schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:52:
[...]

Youtubers bepalen inderdaad de trend van t moment. Zag er meerdere BPM’s doen voor een klein beetje extra coins voordat TOTS begint. Maar met jouw winst op t verkopen van je team heb je coins zat!
Hahaha, dat inderdaad. Ik heb 12M tot me beschikking en nog denk ik 1M in investeringen (vnl IF's)
Als de markt nog iets harder crashed kan ik er een mooi team van maken eind mei.

BPM leer je alleen niet af, en nu doe ik het meer om zoveel mogelijk spelers te hebben om tijdens TOTS de league SBC te doen. alle useless bronze gaan in de silver upgrade. Heb nu al bv wat zilveren spelers van Cardiff. Alle useless silvers gaan in de ICON SBCs (rare) en gold upgrade (non rare) als TOTS er is.
Solotov schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:51:
[...]

Ga je nu iedereen een betweter noemen?
Je lult je zelf helemaal klem man. Hetzelfde dat je eerst zegt dat je naar divisie 4 bent afgezakt om jezelf daarna een divisie 3 speler te noemen...
Probeer nou eens iets toe te voegen in dit topic ipv een one-man show voor aandacht.
Tjonge jonge...
Ben weer gestegen dat kan he...

@bvbal79 de helft van mijn spelers zijn nu meer waard als waar ik ze voor kocht. Misschien mazzel? Cb koulibaly bijv.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 23-04-2019 14:14 ]

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12 01:04
Ik heb op het moment een geweldig team, vooral het packen van R9 94 was de kers op de taart dit jaar. Belachelijk veel geluk gehad. Heb besloten 4-4-2 te starten en in-game met 4-2-2-2 te spelen, van Basten 94 en Ronaldo 94 in de spits, Hazard 93 en Robben 93 daarachter. Totale team is als volgt:

https://www.futbin.com/19/squad/7075681

Op de bank oa Messi 94, die heb ik ook gepackt, onverhandelbaar weliswaar. Dit team speelde dit weekend geweldig, was lang in de race voor Elite, maar bij 20-6 ging het mis en verloor ik die 50/50 potjes heel ongelukkig, waardoor ik bij 20-8 ben gestopt. Speelde zondag voor mijn gevoel ook behoorlijk traag.

Nu bouw ik tot en met TOTS coins op met League SBC’s. Zodat ik met TOTS nog het een en ander kan veranderen, al is dat op dit moment niet meer zo nodig haha. Bevind me nog steeds in Divisie 1 met 2350 punten, bevalt me prima maar hoop wel om voor het einde van dit jaar nog een keertje Elite te halen!

[ Voor 8% gewijzigd door SH-FR op 23-04-2019 14:15 ]

• Goelan
Ik maak overigens nog steeds een leuke winst met de BPM methode hoor. Deze week (vanaf zondag) alweer 50k bij elkaar geharkt.
SH-FR schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:13:
Ik heb op het moment een geweldig team, vooral het packen van R9 94 was de kers op de taart dit jaar. Belachelijk veel geluk gehad. Heb besloten 4-4-2 te starten en in-game met 4-2-2-2 te spelen, van Basten 94 en Ronaldo 94 in de spits, Hazard 93 en Robben 93 daarachter. Totale team is als volgt:

Op de bank oa Messi 94, die heb ik ook gepackt, onverhandelbaar weliswaar. Dit team speelde dit weekend geweldig, was lang in de race voor Elite, maar bij 20-6 ging het mis en verloor ik die 50/50 potjes heel ongelukkig, waardoor ik bij 20-8 ben gestopt. Speelde zondag voor mijn gevoel ook behoorlijk traag.

Nu bouw ik tot en met TOTS coins op met League SBC’s. Zodat ik met TOTS nog het een en ander kan veranderen, al is dat op dit moment niet meer zo nodig haha. Bevind me nog steeds in Divisie 1 met 2350 punten, bevalt me prima maar hoop wel om voor het einde van dit jaar nog een keertje Elite te halen!
Super team zeg!
Ben benieuwd wat jij je beste speler nu vind?

Welke leagues sbc's doe jij nu?
Ik deed steeds de pro league maar langzamerhand stijgen daar de prijzen.
Probeer nu de saudi league
Goelan schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:16:
Ik maak overigens nog steeds een leuke winst met de BPM methode hoor. Deze week (vanaf zondag) alweer 50k bij elkaar geharkt.
En hoeveel tijd heb je daar ongeveer ingestoken?
SH-FR schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:13:

Ik doop je om tot Lucky-Bean77

• Goelan
Fraaank schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:20:
[...]

En hoeveel tijd heb je daar ongeveer ingestoken?
Weet ik niet precies. Kwartiertje per keer ofzo? Ik zorg gewoon dat mijn transfer lijst steeds volstaat. Spelers en team conditie items verkoop ik op de lijst. De conditie dingen bewaar ik en de rest verkoop ik direct.

Ik doe het ook omdat ik sinds begin dit jaar weinig pack luck meer heb. Ik heb sinds begin dit jaar een Griezmann en Boateng gepackt, maar voor de rest helemaal niets meer. Ondanks hele mooie pakketjes zoals bij de Ronaldinho sbc.

[ Voor 23% gewijzigd door Goelan op 23-04-2019 14:34 ]

Harribo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:01:
[...]

Tjonge jonge...
Ben weer gestegen dat kan he...

@bvbal79 de helft van mijn spelers zijn nu meer waard als waar ik ze voor kocht. Misschien mazzel? Cb koulibaly bijv.
Je blijft toch een grappenmaker :)

Van je team wat je post zijn er maar 5 tradable, en ik probeer nog de speler te zoeken waar je winst op gemaakt heb. Misschien dat de PC prijzen anders zijn.

CB (CDM?) Koulibaly is ook nog eens de bevestiging van de markt. Zijn FUTbirthday kaart is pas 2 weken out of packs, logisch dat die eerst wat stijgt, maar ook die gaat dalen

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12 23:34
Met pijn in mijn hart heb ik mijn De Ligt Future Stars (92) verkocht. Gezien ik hem naast Luiz FB had staan, had ik 2 CB's met Mid/Mid workrates. Mijn verdediging de laatste tijd is niet zo top .. dus eens kijken of een Low / High workrate anders werkt: Cannavaro 92 gekocht :).

Wil eigenlijk ook nog als CDM een Low / High zetten in de vorm van Gattuso. Iemand ervaring daarmee?
En ervaring in het algemeen met workrates op CB / CDM?
Even wat nostalgie.. mijn end team FIFA 18 (begonnen in maart)

https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Hoe zag die van jullie eruit?

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 23-04-2019 15:07 ]

• Goelan
bvbal79 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:03:
Even wat nostalgie.. mijn end team FIFA 18 (begonnen in maart)

https://www.futbin.com/18/squad/4167266

Hoe zag die van jullie eruit?
Error :)

• cubert20
  • Laatst online: 20:13
bvbal79 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:40:
[...]

Damn...snap er niks van ;)
Ik zie hem prima hoor
bvbal79 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:32:
[...]

Je blijft toch een grappenmaker :)

Van je team wat je post zijn er maar 5 tradable, en ik probeer nog de speler te zoeken waar je winst op gemaakt heb. Misschien dat de PC prijzen anders zijn.

CB (CDM?) Koulibaly is ook nog eens de bevestiging van de markt. Zijn FUTbirthday kaart is pas 2 weken out of packs, logisch dat die eerst wat stijgt, maar ook die gaat dalen
De PC markt is Idd anders aangezien er veel minder aangezien aanbod is, daarnaast kan het toch prima wat Harribo zegt?

Net zoals Solotov, het is natuurlijk veel makkelijker om meteen in te gaan hakken ipv zelf ook iets toe te voegen;)

@Bean77
Ik heb een 90 Aguero gehad, in dezelfde week waarin ik mijn tweede icon spits had gehaald (sbc dus untradeable). TOTW is ook vrijwel niet meer relevant muv voor OTW of Headliner upgrades. Rode kaartjes zijn voor voornamelijk voer voor SBC zeker als je 84+ krijgt.

Bossie schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:48:
[...]

De PC markt is Idd anders aangezien er veel minder aangezien aanbod is, daarnaast kan het toch prima wat Harribo zegt?

Net zoals Solotov, het is natuurlijk veel makkelijker om meteen in te gaan hakken ipv zelf ook iets toe te voegen;)

@Bean77
Ik heb een 90 Aguero gehad, in dezelfde week waarin ik mijn tweede icon spits had gehaald (sbc dus untradeable). TOTW is ook vrijwel niet meer relevant muv voor OTW of Headliner upgrades. Rode kaartjes zijn voor voornamelijk voer voor SBC zeker als je 84+ krijgt.
in hakken? Waar hak ik in? Ga aub niet nu het heilig boontje uithangen hier. Hij tagged me en ik hak nergens op in. Notabene kom ik met feiten en geeft ik aan dat ik ook er van bewust ben dat de PC markt anders kan zijn.

Nogmaals als 5 van je spelers maar tradable zijn en daar de helft van in waarde gestegen is, kom ik gewoon logisch beredenerend uit op 2,5 speler op een team van 11 die gestegen zijn in prijs. Waarbij ik ook nog eens aangeef dat je van die 2,5 speler er ook nog van 1tje het verwacht...

Dus ja dan vind ik dat wel een lachwekkende vergelijking...
Bvbal, Ik heb de laatste dagen al wat verkocht, oa carnibals en je weet trouwens niet eens wat ik ervoor gegeven heb.

Maar ik word deze discussie een beetje zat, ik moet alles tot op het bot toe uitgebreid uitleggen omdat het niet meteen begrepen wordt . Krijg gewoon het idee dat ik aangevallen word hier, daar heb ik geen trek in. Ik heb er echt wel redenen voor wat ik doe . Andere discussies maar weer

• Vestendrie
Zijn er nu nog investeringen mogelijk eigenlijk? Heb ongeveer 200k aan coins en wil dit zsm verdubbelen. Rivals + WL levert mij ongeveer 80k op per week, maar heb me dit seizoen amper bezig gehouden met investeringen. Wil dat wel weer oppakken om Gerrard 91 te kunnen bekostigen

• Razz89
Harribo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 17:21:
Bvbal, Ik heb de laatste dagen al wat verkocht, oa carnibals en je weet trouwens niet eens wat ik ervoor gegeven heb.

Maar ik word deze discussie een beetje zat, ik moet alles tot op het bot toe uitgebreid uitleggen omdat het niet meteen begrepen wordt . Krijg gewoon het idee dat ik aangevallen word hier, daar heb ik geen trek in. Ik heb er echt wel redenen voor wat ik doe . Andere discussies maar weer
Helemaal gelijk in man, sommige hebben gewoon niet veel anders te doen als de internet boy uit te hangen en negatief commentaar te leveren ipv feedback..
Harribo schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 17:21:

Ik heb inderdaad geen idee wat je ervoor gegeven heb en dat is imho het probleem dat je niet begrepen wordt. Vertel het hele verhaal en niet half...een half glas kan in jouw ogen half vol zijn, maar voor de ander half leeg. Misschien helpt het dan ook dat we wat constructiever je mening kunnen delen dan wel helpen.
Was aan het kijken om Eusebio te verkopen en toty neymar en mbappe te gaan halen. Maar gezien de prijsdalingen hou ik nog maar even vast aan Eusebio. Hopelijk stijgt die weer wat later.

Bean77 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 13:45:
Was aan het kijken om Eusebio te verkopen en toty neymar en mbappe te gaan halen. Maar gezien de prijsdalingen hou ik nog maar even vast aan Eusebio. Hopelijk stijgt die weer wat later.
Als het meezit dan daalt de prijs van Eusebio simpelweg minder dan de prijs van Mbappe/Neymar.

• Patrick_D_GTS
Iedereen hier al de Kruse SBC gedaan?

Voor een kleine 40K vnid ik het een leuker speller en je krijgt nog 2 pakketjes ook :)
(Had daar Rakitic aan, dat maakt Kruse al een stuk goedkoper :))

Patrick_D_GTS schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:09:
Iedereen hier al de Kruse SBC gedaan?

Voor een kleine 40K vnid ik het een leuker speller en je krijgt nog 2 pakketjes ook :)
(Had daar Rakitic aan, dat maakt Kruse al een stuk goedkoper :))
Ik heb zowel hem en Vela gedaan, gebruik ze beide niet maar het zijn high rated cards waarbij je bijna de SBC waarde in packs terugkrijgt. Met Ronaldo/Messi in packs is een vrijwel gratis gokje altijd leuk.

• Razz89
Zullen de prijzen nog wat stijgen denken jullie met komt van tots binnenkort? Anders verpats ik nu maar een boel.. want daalt nu wel flink!!

• Sossage23
Goed TOTW, zitten wel wat leuke spelers tussen, Ederson, Sandro, Reus, Mbappe.

• ThaJeroen
Sossage23 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:03:
Goed TOTW, zitten wel wat leuke spelers tussen, Ederson, Sandro, Reus, Mbappe.
Hopen op goede player picks van WL _/-\o_

• DeBers
Ik zit nog enorm te twijfelen over wat ik ga doen met de FUT Swap items.
Ik ga ze alle 14 redden. Ik twijfel over Douglas Costa. Of een ultimate team + zeldzaam mega pakket.
Met douglas costa kan ik een leuk serie a unt team maken om te wachten op TOTS. Maar ik kan de packs ook wel pakken en wachten op de TOTS.

Wat gaan jullie doen?

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
DeBers schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:36:
Ik ga ze alle 14 redden. Ik twijfel over Douglas Costa. Of een ultimate team + zeldzaam mega pakket.
Met douglas costa kan ik een leuk serie a unt team maken om te wachten op TOTS. Maar ik kan de packs ook wel pakken en wachten op de TOTS.

Wat gaan jullie doen?
Is het dan al bekend hoe de 14e swap deal speler te unlocken is?
Ik zelf ga voor de icon, hopen op een goede en anders in een sbc stoppen voor een icon. Dat scheelt toch weer ~300k in kosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Legend11 op 24-04-2019 22:51 ]

• DeBers
Legend11 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:47:
[...]

Is het dan al bekend hoe de 14e swap deal speler te unlocken is?
Wordt waarschijnlijk een SBC. Andere opties zijn er niet echt.

• Legend11
DeBers schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:51:
[...]

Wordt waarschijnlijk een SBC. Andere opties zijn er niet echt.
Ik had ook aan een SBC gedacht, alleen ik dacht dat deze gister zou komen. Misschien doen ze nog 1 weekly objective?

• DeBers
Legend11 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:52:
[...]

Ik had ook aan een SBC gedacht, alleen ik dacht dat deze gister zou komen. Misschien doen ze nog 1 weekly objective?
Dat kan niet. Want dan is de maand al voorbij ;)

• Legend11
DeBers schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:53:
[...]

Dat kan niet. Want dan is de maand al voorbij ;)
Ow ja je hebt gelijk, dan moet het idd wel een sbc zijn

Wat gaan jullie doen?
Ik ga waarschijnlijk op 7 komen, dus dan zou ik Meunier als SBC voer kunnen oppikken.
Daarnaast wil ik nog ff kijken of ik mijn untradeable KDB goedkoop kan upgraden naar de nieuwe Eriksen.

• DeBers
Bossie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 23:26:
[...]

Ik ga waarschijnlijk op 7 komen, dus dan zou ik Meunier als SBC voer kunnen oppikken.
Daarnaast wil ik nog ff kijken of ik mijn untradeable KDB goedkoop kan upgraden naar de nieuwe Eriksen.
De SBC Eriksen bedoel je?

Er is ook nog een Icon pack btw.. Is die het waard den je? Of zijn er weinig bruikbare waardevolle basic icons?
DeBers schreef op donderdag 25 april 2019 @ 00:26:
[...]

De SBC Eriksen bedoel je?

Er is ook nog een Icon pack btw.. Is die het waard den je? Of zijn er weinig bruikbare waardevolle basic icons?
Idd, de kans is zeer klein dat je iets bruikbaars krijgt voor je team, je moet het gewoon zien als 300k voor een icon SBC.

• Goelan
Bossie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:05:
[...]

Idd, de kans is zeer klein dat je iets bruikbaars krijgt voor je team, je moet het gewoon zien als 300k voor een icon SBC.
Er zijn maar een stuk of 6 echt waardevolle baby Icons in mijn ogen: Pele, Maradonna, Cruyff, Eusebio, Gullit en Ronaldo. Elke andere gaat direct in de Blanc SBC.

Edit: En Best. Die heb ik nu ook en bevalt erg goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Goelan op 25-04-2019 08:36 ]

• Patrick_D_GTS

Wat gaan jullie doen?
Icon pack, 100%

Heb heel de Seedorf SBC na tijden af, op de Icon sbc na.

Dus als ik straks alle 14 kaartjes heb, dan heb ik Seedorf en is mijn middenveld wel klaar (Seedorf, Kante, Poga _/-\o_ )

Pagina: 1 ... 170 ... 200 Laatste