• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-12 11:24
DeBers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:31:
[...]

Ah ja. Ik heb het gevonden.. Vanaf juni gaan die enorm dalen. Net iets na de release van TOTS.
Thanks!
Ben bang dat dit dit jaar niet helemaal zo zal zijn. Vorig jaar werd rond die tijd de World Cup DLC uitgebracht. Dit zorgde er toen voor dat alles enorm daalde en daarna weer stijgde. Zie dat dit jaar niet gebeuren helaas.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-12 14:11
buurman3 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 14:40:
2 juni 2018, Prime Petit voor 301k. Dat is lekker shoppen.
Heb mijn baby Gullit verkocht voor 195k in juni. World Cup crash was immens toen. 87 Kante's gingen voor 9k en Pogba voor 20.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Skann schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:58:
[...]

Heb mijn baby Gullit verkocht voor 195k in juni. World Cup crash was immens toen. 87 Kante's gingen voor 9k en Pogba voor 20.
omg dat is nog eens een crash! 8)7

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Iemand die weet wat er bijzonder aan dit kaartje is?
Kun je die nog voor het een of ander gebruiken? Of is het gewoon leuk, zo oranje?

https://www.futbin.com/19/player/20325/Taras%20Romanchuk/

PSN: Patrick_D

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:21:
Kun je die nog voor het een of ander gebruiken? Of is het gewoon leuk, zo oranje?

Man of The Match (MOTM).

https://www.dexerto.com/f...t-man-of-the-match-302775

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-12 13:59
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 16:21:

De discard value ligt ook op 14.5k ongeveer, dus vandaar dat hij ook zo 'duur' is in de verkoop.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Gewoon leuk 15K extra dus, prima :)

PSN: Patrick_D

Goh cuadrado ucl zakt ff 180 k nu in prijs
Zo fijn dat ik hem eerder verkocht had :)
Dank Ajax!
Harribo schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 23:03:
Goh cuadrado ucl zakt ff 180 k nu in prijs
Zo fijn dat ik hem eerder verkocht had :)
Dank Ajax!
200k op de ps4, maar dat is toch gewoon logisch? Hetzelfde zag je bij andere kaarten van spelers die niet door zijn gegaan.

TOTY ronaldo is nu 7,4mln, had hem eerst kunnen verkopen voor 8,2mln, maar ben toch erg blij dat ik hem nog steeds heb ondanks ik 800k 'verloren' heb.
Coins zeggen niet alles.

edit: Overigens bizar dat toty ronaldo slechts 7,4mln is. Die gast is echt een cheat. Schiet ballen erin vanuit onmogelijke hoeken/posities en zelfs met zijn rug naar de goal :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 17-04-2019 11:33 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:56:
[...]

edit: Overigens bizar dat toty ronaldo slechts 7,4mln is. Die gast is echt een cheat. Schiet ballen erin vanuit onmogelijke hoeken/posities en zelfs met zijn rug naar de goal :P
En dan nog geen elite ? :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
wanneer is het juiste moment op UCL Live Virgel van Dijk te verkopen?

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:40
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:22:
wanneer is het juiste moment op UCL Live Virgel van Dijk te verkopen?
Na het fluitsignaal als Liverpool door is. Zodra Van Dijk een nieuwe rating krijgt (a.s. vrijdag waarschijnlijk) zakt de prijs weer, omdat dan iedereen zijn investeringen gaat verkopen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Bossie schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:51:
[...]

En dan nog geen elite ? :+
Dat is de schuld van EA. Ik krijg altijd alles tegen en de tegenstander altijd alles mee :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:29
Zijn er mensen met ervaring met baby Matthaus? En dan met name als CM. Is hij bruikbaar als box to box? Ik gebruik daar nu delaney SBC en Goretzka POTM daar

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 12:48
AntraXxX schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:47:
[...]

Na het fluitsignaal als Liverpool door is. Zodra Van Dijk een nieuwe rating krijgt (a.s. vrijdag waarschijnlijk) zakt de prijs weer, omdat dan iedereen zijn investeringen gaat verkopen.
gaat die potm kaart ook mee in rating?

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Wat gaan jullie kiezen bij de DR rewards?
rickskeg99 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:37:
Zijn er mensen met ervaring met baby Matthaus? En dan met name als CM. Is hij bruikbaar als box to box? Ik gebruik daar nu delaney SBC en Goretzka POTM daar
Prima speler, veel mee gespeeld zowel als CB/CDM en CM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• rickskeg99
Bossie schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:12:
[...]

Prima speler, veel mee gespeeld zowel als CB/CDM en CM.
Voor wie zou jij hem er in zetten?
Cm(goretzka) box to box
Cm(delaney) stay back
Of birthyday boateng.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Zo, we gaan een start maken richting een 5 league hybrid team 8) (als je icons als aparte league telt is het zelfs 6)

Heb gisteren de flashback sbc gedaan en domme martinez er in gezet, kreeg De Rossi voor terug. Vanavond even de Florenzi SBC doen.

Huidig:
https://www.futbin.com/19/squad/4501718

Waar ik naar toe ga werken:
https://www.futbin.com/19/squad/6951861
Sossage23 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:06:
Wat gaan jullie kiezen bij de DR rewards?
Untradeables as usual

[ Voor 26% gewijzigd door Passievrucht op 18-04-2019 09:26 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

rickskeg99 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:04:
[...]

Voor wie zou jij hem er in zetten?
Cm(goretzka) box to box
Cm(delaney) stay back
Of birthyday boateng.
Als het om POTM Goretzka en SBC Delaney gaat, dan zou ik hem simpelweg switchen met Boatank.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Razz89 schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:25:
Wanneer verkopen jullie ongeveer jullie team met het oog op tots? (Als jullie al je team verpatsen voor een tijdelijk budget team)

• rickskeg99
Bossie schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:16:
[...]

Als het om POTM Goretzka en SBC Delaney gaat, dan zou ik hem simpelweg switchen met Boatank.
Ik speel met onderstaand team. Ik kan ook nog Stark vervangen natuurlijk maar is Matthaus niet wat klein voor een cb?

https://www.futbin.com/19/squad/6955562

• Sossage23
rickskeg99 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:07:
[...]

Ik speel met onderstaand team. Ik kan ook nog Stark vervangen natuurlijk maar is Matthaus niet wat klein voor een cb?

Als je de opstelling iets aanpast heb je Sane ook op 10 chem.

433 of 433(3)
rickskeg99 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:07:
[...]

Ik speel zelf met Moore naast VVD, zolang ik maar een grote speler hen tijdens corners gaat het vaak wel goed.

• rickskeg99
Bossie schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:25:
[...]

Ik speel zelf met Moore naast VVD, zolang ik maar een grote speler hen tijdens corners gaat het vaak wel goed.
Zou je dan stark of boateng vervangen?
rickskeg99 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:26:
[...]

Zou je dan stark of boateng vervangen?
Waarschijnlijk Stark aangezien ik Boa erg vervelend vind als tegenstander, ik heb zelf niet met ze gespeeld.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12 01:04
Haha, ik dacht dat mijn geluk wel op was met de rewards dit jaar, na Messi, 6 icons en tal van hoge spelers. Opende daarnet mijn Ultimate Pack van Division Rivals. Komt daar gewoon 94 R9 uit.. Het is toch werkelijk waar niet te geloven.. in datzelfde pakketje Eriksen, Isco, een IF en 2x een 85..

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12 14:44
Ik had deze keer ook geluk! Mijn eerste IF kaartje dit seizoen....

IF Cano 79 :O

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
SH-FR schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:23:
Haha, ik dacht dat mijn geluk wel op was met de rewards dit jaar, na Messi, 6 icons en tal van hoge spelers. Opende daarnet mijn Ultimate Pack van Division Rivals. Komt daar gewoon 94 R9 uit.. Het is toch werkelijk waar niet te geloven.. in datzelfde pakketje Eriksen, Isco, een IF en 2x een 85..
Ik zou een koningslot gaan halen als ik jou was ;)

Mag ik vragen of jij er ook extra geld in hebt gestopt?

Een vriend van mij heeft er zo’n 500 euro ingestoken en die packt dus echt met grote regelmaat goeie kaarten. Ik heb dit jaar besloten om er geen euro extra in te steken en heb echt zelden packluck. Kante was de hoogste al paar maandjes terug inmiddels. Krijg af en toe de indruk dat mensen die packs kopen toch wel wat vaker goede spelers packen.

Nu heb ik opzich ook wel een aardig team, maar dat is echt door veel te spelen en wat te handelen, maar kom lang niet aan zulke topspelers als die vriend.

• SH-FR
Bjorneby schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:45:
[...]

Ik zou een koningslot gaan halen als ik jou was ;)

Mag ik vragen of jij er ook extra geld in hebt gestopt?

Een vriend van mij heeft er zo’n 500 euro ingestoken en die packt dus echt met grote regelmaat goeie kaarten. Ik heb dit jaar besloten om er geen euro extra in te steken en heb echt zelden packluck. Kante was de hoogste al paar maandjes terug inmiddels. Krijg af en toe de indruk dat mensen die packs kopen toch wel wat vaker goede spelers packen.

Nu heb ik opzich ook wel een aardig team, maar dat is echt door veel te spelen en wat te handelen, maar kom lang niet aan zulke topspelers als die vriend.
Een keer 20 euro, voor de rest geen geld erin gestoken, moeilijk te geloven misschien haha. Maar mijn packluck is gewoon bizar dit jaar.

En ja, dat lot gaat er zeker komen :)

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Beste kaart die ik tot nu toe gekregen heb is Dybala, toen was ie echter nog maar 70k waard -.-

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Passievrucht schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:12:
Zo, we gaan een start maken richting een 5 league hybrid team 8) (als je icons als aparte league telt is het zelfs 6)

Heb gisteren de flashback sbc gedaan en domme martinez er in gezet, kreeg De Rossi voor terug. Vanavond even de Florenzi SBC doen.

Huidig:
https://www.futbin.com/19/squad/4501718

Waar ik naar toe ga werken:
https://www.futbin.com/19/squad/6951861

[...]

Untradeables as usual
De Rossi heeft een basis plekje nu, naast Varane en Florenzi 8)

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Sossage23
Dat is gewoon zo'n 4 miljoen wat je hebt gepackt, ongelofelijk zeg. Gefeliciteerd man.

Mijn beste/duurste speler die ik kon verkopen was dit jaar De Bruyne denk ik.
En ik mijn packs maar bewaren tot de Champions League promo morgen :)

Rode Naingolan uit goud 3, geen klagen hier!

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik ga dit weekend weer eens WL proberen, iemand goede tips voor een succesvolle WL? Verder komen dan goud 3 lukt mij telkens niet...
Ik kom ook vaak niet zo ver in de wl.
Enige wat ik kan zeggen, sta verdedigend goed.
Blok op het middenveld die ook op stay back staan, compact en in het midden verdedigen.
Moet je tegenstander langs de flanken.

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 19-04-2019 13:28 ]

ThaJeroen schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:34:
Ik ga dit weekend weer eens WL proberen, iemand goede tips voor een succesvolle WL? Verder komen dan goud 3 lukt mij telkens niet...
Des te verder het jaar vordert, des te meer gaan de casuals weg en wordt het lastiger om hoger te eindigen. De meta van de laatste weken is 4231 (narrow) volgens mij. Je zou dat kunnen aanhouden.

• ThaJeroen
Fraaank schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:31:
[...]

Des te verder het jaar vordert, des te meer gaan de casuals weg en wordt het lastiger om hoger te eindigen. De meta van de laatste weken is 4231 (narrow) volgens mij. Je zou dat kunnen aanhouden.
Welke tactiek aanvallend als verdedigend vind jij hier het beste bij werken? :)
ThaJeroen schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:58:
[...]

Welke tactiek aanvallend als verdedigend vind jij hier het beste bij werken? :)
1 van m'n CDM's staat op "stay back while attacking", net als m'n backs. ST staat op "get in behind" en die andere setting die iedereen altijd gebruikt ("press back line"?). Verder gebruik ik niet zoveel custom dingen.

• ThaJeroen
Fraaank schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:03:
[...]

1 van m'n CDM's staat op "stay back while attacking", net als m'n backs. ST staat op "get in behind" en die andere setting die iedereen altijd gebruikt ("press back line"?). Verder gebruik ik niet zoveel custom dingen.
Allright, het is 't proberen waard. Ik speel zelf 4-3-3(4), welke ik erg fijn vind spelen ingame.

Ik hoor graag van jullie wat de beste WL tips zijn. _/-\o_

• SH-FR
ThaJeroen schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:18:
[...]

Allright, het is 't proberen waard. Ik speel zelf 4-3-3(4), welke ik erg fijn vind spelen ingame.

Ik hoor graag van jullie wat de beste WL tips zijn. _/-\o_
1. Potten verdelen, ivm de manier van matchmaking is het niet verstandig om alle potten vrijdag en zaterdag te spelen (zie alle vele eerdere Posts hierover). Je krijgt dan sneller betere tegenstanders. Probeer dus grofweg (indien mogelijk) elke dag 10 potjes te spelen.

2. Zorg dat je naast je standaard formatie en tactiek, ook zorgt voor een alles of niets bij een achterstand (3-4-2-1) bijvoorbeeld of om in de laatste 10 minuten een voorsprong vast te houden (5-3-2).

3. Probeer niet gefrustreerd te raken. Klinkt makkelijk, maar wanneer je ook maar iets geïrriteerd raakt speel je, al dan niet onbewust een stuk minder goed. Neem een pauze en ga daarna verder. Verlies je er 2 op rij, stop dan ook even.

4. Het belangrijkste punt; accepteer dat je bullshit tegen gaat krijgen. De connectie is soms extreem bagger, je gaat wedstrijden onverdiend verliezen, etc etc. Probeer dit te relativeren en speel je eigen spel. Ik ben dit jaar al zowel Goud 3, Goud 2, Goud 1 en Elite 3 geëindigd. Dit zegt dus genoeg over hoe wisselend het kan gaan en over dat je geluk voor of tegen kunt hebben.

Edit: ik speel zelf 4-2-2-2 omdat ik 4-2-3-1 te verdedigend vind en ik er met die formatie minder in slaag om kansen te creeëren, win hier veel meer wedstrijden mee. 2 spitsen speelt (voor mij) veel fijner. Als je de tactieken nog wilt, laat dan maar weten.

[ Voor 8% gewijzigd door SH-FR op 19-04-2019 14:32 ]

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-12 08:23
SH-FR schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:29:
[...]

1. Potten verdelen, ivm de manier van matchmaking is het niet verstandig om alle potten vrijdag en zaterdag te spelen (zie alle vele eerdere Posts hierover). Je krijgt dan sneller betere tegenstanders. Probeer dus grofweg (indien mogelijk) elke dag 10 potjes te spelen.

2. Zorg dat je naast je standaard formatie en tactiek, ook zorgt voor een alles of niets bij een achterstand (3-4-2-1) bijvoorbeeld of om in de laatste 10 minuten een voorsprong vast te houden (5-3-2).

3. Probeer niet gefrustreerd te raken. Klinkt makkelijk, maar wanneer je ook maar iets geïrriteerd raakt speel je, al dan niet onbewust een stuk minder goed. Neem een pauze en ga daarna verder. Verlies je er 2 op rij, stop dan ook even.

4. Het belangrijkste punt; accepteer dat je bullshit tegen gaat krijgen. De connectie is soms extreem bagger, je gaat wedstrijden onverdiend verliezen, etc etc. Probeer dit te relativeren en speel je eigen spel. Ik ben dit jaar al zowel Goud 3, Goud 2, Goud 1 en Elite 3 geëindigd. Dit zegt dus genoeg over hoe wisselend het kan gaan en over dat je geluk voor of tegen kunt hebben.

Edit: ik speel zelf 4-2-2-2 omdat ik 4-2-3-1 te verdedigend vind en ik er met die formatie minder in slaag om kansen te creeëren, win hier veel meer wedstrijden mee. 2 spitsen speelt (voor mij) veel fijner. Als je de tactieken nog wilt, laat dan maar weten.
En bovenal. Probeer lol te hebben in de WL. Zie het niet als een verplichting om perse 30 wedstrijden te moeten spelen.

• SH-FR
Vissert schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:37:
[...]

En bovenal. Probeer lol te hebben in de WL. Zie het niet als een verplichting om perse 30 wedstrijden te moeten spelen.
Klopt zeker, maar ging er bij bovenstaande post even vanuit dat er met ‘WL spelen’ bedoeld word: zo hoog mogelijk eindigen, en daarmee dus uitspelen. Meestal ga ik zo ook de WL in. Echter is lol hebben natuurlijk ook een belangrijke factor, factor nummer 1 zelfs.

Ik moet wel zeggen dat als ik WL speel, ik er wel wat serieuzer in ga dan wanneer ik doordeweeks Rivals speel!

• ThaJeroen
SH-FR schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:43:
[...]

Ik moet wel zeggen dat als ik WL speel, ik er wel wat serieuzer in ga dan wanneer ik doordeweeks Rivals speel!
Dit bedoelde ik ook met "WL spelen", excuus. Bedankt voor de tips. :P

• Vissert
SH-FR schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:43:
[...]

Klopt zeker, maar ging er bij bovenstaande post even vanuit dat er met ‘WL spelen’ bedoeld word: zo hoog mogelijk eindigen, en daarmee dus uitspelen. Meestal ga ik zo ook de WL in. Echter is lol hebben natuurlijk ook een belangrijke factor, factor nummer 1 zelfs.

Eens! WL is de reden waarom ik Fifa speel maar sinds ik mij meer focus op de lol ipv de verplichting gaan mijn prestaties ook omhoog.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-12 13:25
Fraaank schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:31:
[...]

Ik heb juist het idee dat het steeds makkelijker wordt met uitzondering van de laatste wedstrijden. Speel de WL de laatste tijd niet meer af maar heb vaak al 14 wins in 16 wedstrijden of 17 in 20. Maar ook al was ik verder gegaan dan was dat nog geen garantie voor elite 3 want na 14/17 wordt het opeens veel moeilijker en haal ik soms niet eens meer een 50% winrate. Tot januari was de tegenstand in de 1e wedstrijden juist sterker en kon ik juist op het eind veel wins pakken. Bij de vorige Fifa ging dit trouwens ook zo dat ik vanaf februari in de 1e 15 wedstrijden veel makkelijke wins kon halen.
ThaJeroen schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 12:34:
Het is belangrijk dat je verschillende tactieken kunt gebruiken. Ik heb zelf 4 opstellingen onder de knop zitten met totaal verschillende instellingen. Er is er altijd wel 1 die werkt en zo speel je eigenlijk nooit een kansloze wedstrijd. Ik heb geen ultra aanvallende of verdedigende tactiek meer, merk dat 4 verschillende opties beter is. De tactiek zelf kan ik tijdens de wedstrijd zelf wel aanvallender of verdedigender zetten.

• sjakieman
Vissert schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:14:
[...]

Eens! WL is de reden waarom ik Fifa speel maar sinds ik mij meer focus op de lol ipv de verplichting gaan mijn prestaties ook omhoog.
Dat is het belangrijkste! Enige reden waarom ik soms half tegen mijn zin nog een potje speelde, is omdat ik dan met 1 win nog een rank hoger kon halen. Maar zelfs dat doe ik tegenwoordig niet meer.

Start trouwens altijd in een 3-5-2 opstelling, dat is ook een deel van de fun! De leukste opstelling van Fifa dit jaar en voor mij ook de beste qua winrate!

• Vissert
sjakieman schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:44:
[...]

Dat is het belangrijkste! Enige reden waarom ik soms half tegen mijn zin nog een potje speelde, is omdat ik dan met 1 win nog een rank hoger kon halen. Maar zelfs dat doe ik tegenwoordig niet meer.

Start trouwens altijd in een 3-5-2 opstelling, dat is ook een deel van de fun! De leukste opstelling van Fifa dit jaar en voor mij ook de beste qua winrate!
Dit dus. Ik speel een 2512 formatie. Oftewel 41212 met opkomende backs. Ja ik word er wel eens vies hard uit gecounterd maar je creëert zoveel kansen. Maakt het spel veel leuker.

Mijn nieuwe team btw:

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/530661133472759812/568440936531755008/unknown.png?width=728&height=610

• rickskeg99
sjakieman schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:44:
[...]

Wil je CT nog eens posten? Ik heb er 300+ mee gespeeld maar kan hem niet meer vinden
Vissert schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:11:
[...]

Dit dus. Ik speel een 2512 formatie. Oftewel 41212 met opkomende backs. Ja ik word er wel eens vies hard uit gecounterd maar je creëert zoveel kansen. Maakt het spel veel leuker.

Mijn nieuwe team btw:

[Afbeelding]
Ik ook, speelt erg leuk en heb ook regelmatig games met enorme uitslagen (5-7, 6-4 etc).
Heb nu Salah LB en vult die rol fantastisch in.

• Vissert
Bossie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:48:
[...]

Ik ook, speelt erg leuk en heb ook regelmatig games met enorme uitslagen (5-7, 6-4 etc).
Heb nu Salah LB en vult die rol fantastisch in.
Perfecte speler voor die rol idd. Het valt mij ook op dat het merendeel van de goals die ik tegen krijg, als nog niet het gevolg zijn van het offensieve formatie. 70% van de goals zijn nog corners, spelhervattingen en voornamelijk dom balverlies. Oftewel goals die ik waarschijnlijk ook tegen had gekregen met een 4231 of iets dergelijks.
Vissert schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:58:
[...]

Perfecte speler voor die rol idd. Het valt mij ook op dat het merendeel van de goals die ik tegen krijg, als nog niet het gevolg zijn van het offensieve formatie. 70% van de goals zijn nog corners, spelhervattingen en voornamelijk dom balverlies. Oftewel goals die ik waarschijnlijk ook tegen had gekregen met een 4231 of iets dergelijks.
Idd, balverlies in de omschakeling is ook een verbeterpuntje voor mij. Als ik fast buildup speel zoals in veel guides genoemd word dan ga ik mezelf ook tegen werken.

Ik zit te denken om nif Cristiano Ronaldo te kopen.
Nu doen of niet ivm waarde daling?
Of blijft hij altijd duur? Wat denken jullie?
Harribo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:12:
Ik zit te denken om nif Cristiano Ronaldo te kopen.
Nu doen of niet ivm waarde daling?
Of blijft hij altijd duur? Wat denken jullie?
gewoon halen en lekker mee gaan spelen.

Bossie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:42:
[...]
gewoon halen en lekker mee gaan spelen.
En dan zien dat hij een 500k of meer zakt over een paar weken?
Ik heb niet zoveel coins als Bean :p

Van de andere kant, het lijkt me echt een ervaring om hem in mijn team te hebben.
Harribo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:20:
[...]

Van de andere kant, het lijkt me echt een ervaring om hem in mijn team te hebben.
Wat maakt het uit, denk jij dat je Ronaldo ook nog eens gaat upgraden?

Bossie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:25:
[...]

Wat maakt het uit, denk jij dat je Ronaldo ook nog eens gaat upgraden?
Inderdaad dat dacht ik ook.
Tenzij.. tenzij... ik een niet serie a tots team krijg net als vorig jaar. Toen kreeg achter elkaar ligue 1 totsen via de sbc's...
Ga ik niet weer vanuit idd
Harribo schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:20:
[...]

Ik heb maar 315k coins.

Mijn toty ronaldo is pure cheat.

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 19-04-2019 21:58 ]

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12 23:34
Is er een patch geweest laatst? De Gea 92 houdt geen bal meer tegen. Daarnaast fluit de scheids voor heel vreemde overtredingen, wanneer de bal allang weg is.
Casual_T schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:40:
Is er een patch geweest laatst? De Gea 92 houdt geen bal meer tegen. Daarnaast fluit de scheids voor heel vreemde overtredingen, wanneer de bal allang weg is.
De gameplay voelt erg snel aan, maar mijn spelers reageren juist weer iets vertraagd.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Bossie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:48:
[...]

De gameplay voelt erg snel aan, maar mijn spelers reageren juist weer iets vertraagd.
Exact dezelfde ervaring... Wat een houterig gedoe. En ballen aannemen duurt een eeuwigheid.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-12 18:45
Baby Shevchenko of baby van Basten....
Lastig kiezen....

Neig naar Shevchenko , meer snelheid

wijze woorden

Valandil schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 23:31:
Baby Shevchenko of baby van Basten....
Lastig kiezen....

Neig naar Shevchenko , meer snelheid
TOTKS Firmino :+

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-12 18:45
Krijg ik niet in mijn team

wijze woorden

• Casual_T
Ondanks de matige verbinding toch nog 16-6 kunnen halen. Denk dat ik de laatste games maar voor zondag bewaar.

• Sossage23
Gisteren 3 potjes gespeeld, alle 3 gewonnen, moet zeggen dat de gameplay wel snel was maar zoals hierboven indd al gezegd is de spelers voelen wat houterig aan, zal ook komen door de promo die nu is uitgekomen. Moet ff kijken hoe ik m'n overige 27 potjes ga verdelen, heb morgen wel de hele dag tijd maar als ik aan een stuk 15/20 potten ga doen komt het niet goed.

• DeBers
Ik wil mijn sif ben yedder vervangen door die nieuwe tott Son op Cam.

Wat verwachten jullie van de waardes? Nu kopen of gaat hij nog erg droppen?

• Sossage23
DeBers schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:18:
Ik wil mijn sif ben yedder vervangen door die nieuwe tott Son op Cam.

Wat verwachten jullie van de waardes? Nu kopen of gaat hij nog erg droppen?
Verwacht dat die nog wel wat gaat zakken.
Zou hem nu gewoon kopen, mocht Tottenham doorgaan wordt ie echt veel waard.
Sossage23 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:52:
[...]

Idd, beste moment is waarschijnlijk tijdens WL rewards komende donderdag.
Zit ook naar Headliner Son en Rashford te kijken.

Son gaat nog wel een IF pakken zeker nu Kane geblesseerd is, Rashford is al een bijzonder sterke kaart en zou een +2 krijgen bij zijn volgende IF.

Ik moet eigenlijk een CAM of LCM hebben :)

• DeBers
Sossage23 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 08:52:
[...]

Het zijn toch geen live kaarten? Of wel?
DeBers schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 10:24:
[...]

Nope

• Sossage23
DeBers schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 10:24:
[...]

Oh sorry, dan heb ik me vergist, dacht dat dit weer andere live kaartjes waren.
My bad.

• DeBers
Ik denk dat ik het gewoon ga proberen. DIe SOn lijkt wel een echt leuke upgrade voor mijn Ben Yedder. En kan daarnaast in elk BPL team.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:29
Hebben meer mensen dat: er zeker van zijn dat het een corner is maar dat er een achterbal gegeven wordt? Gebeurt net iets te vaak naar mijn idee. Lijkt op een programmeerfoutje. Speel even geen WL vanwege tijdgebrek. En ik dacht dat ik me dan ook minder zou ergeren aan het spel. Maar helaas. Net ook weer zo'n potje. Sowieso ongelijkwaardige selectiesysteem, want zijn team met 2 icons veel sterker dan mijn team. (Rivals is toch juist bedoeld voor gelijkwaardige tegenstanders?). Hele wedstrijd sterker, maar dan toch verliezen door 1 goal van..... een van zijn icons. Zucht.
Ik erger me ook weer dood, mijn Handanovic krijgt 3 ballen, 3 goals voor de tegenstander, waarvan hij er 2 gewoon naar de tegenstander duwt....tja wat moet je ermee...tis echt om te huilen de keepers...heerlijke scripting weer
Gelukkig schiet ik er ook 3 in in dat potje

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:29
Harribo schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:11:
Ik erger me ook weer dood, mijn Handanovic krijgt 3 ballen, 3 goals voor de tegenstander, waarvan hij er 2 gewoon naar de tegenstander duwt....tja wat moet je ermee...tis echt om te huilen de keepers...heerlijke scripting weer
Waardeloos inderdaad. Maar ik erger me aan steeds meer dingen. Dat Rivals selectiesysteem werkt voor mijn gevoel ook niet zo lekker. Ik verlies al 2 dagen ALLES kansloos. Leuk hoor dan. Lekker Fifa spelen. Pffffff....

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 20-04-2019 13:21 ]

Je zei toch eerst dat er nog geen muis erdoor kwam :+
Verkoop die koulibaly maar eens ;)

Tja, ik heb net tweemaal op rij verloren tegen teams die met 8 spelers in hun eigen zestien staan.
Beide potjes binnen 5 minuten met 1-0 achter en dan aanvallend een beetje tegen een muur aan lopen.

Verwijderd

zijn hier mensen die online Coop seizoenen zouden willen spelen?
WL gaat nu 6-0 waarvan 6 rage quits in de 1e helft. Toty Ronnie is on fire!

• SH-FR
9-2 bij mij, een terechte verliespartij, en eentje volledig onterecht met allemaal gemiste kansen. 10-1 was de juiste weerspiegeling geweest. Echter wel met plezier gespeeld, want 94 R9 speelt buitenaards goed!
Ik zit ff te twijfelen mbt een volgende upgrade:

94 van Basten als ST in 41212 Narrow of Bergkamp 94 als CAM en vervolgens Eusebio 91 naar ST.
Heb simpelweg extra physiek sterke spelers nodig op een van die posities.

Bossie schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 14:32:

94 van Basten als ST in 41212 Narrow of Bergkamp 94 als CAM en vervolgens Eusebio 91 naar ST.
Week geleden 94 Bergkamp tegen mij gehad, bijzonder vervelende speler in de juiste handen. Heb nog getwijfeld om hem als leenspeler te halen.

Bean77 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 14:34:
[...]

Week geleden 94 Bergkamp tegen mij gehad, bijzonder vervelende speler in de juiste handen. Heb nog getwijfeld om hem als leenspeler te halen.
Ik denk daarnaast dat hij meer te bieden heeft dan van Basten die meer puur een eindpunt is.

Bossie schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 14:40:
[...]

Ik denk daarnaast dat hij meer te bieden heeft dan van Basten die meer puur een eindpunt is.
Van Basten met catalyst ziet er ook leuk uit, ook finesse shot net als Bergkamp.
Beide zijn goed, hangt af of je een cam nodig hebt of een spits.

Bean77 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 14:45:
[...]

Van Basten met catalyst ziet er ook leuk uit, ook finesse shot net als Bergkamp.
Beide zijn goed, hangt af of je een cam nodig hebt of een spits.
Bergkamp met Architect als CAM en dan gaat Eusebio naar de spits.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 16:17

Zelf heb ik de Bergkamp SBC gedaan en kan hem als CAM zeker aanraden, maar het is wel een speler met een gebruiksaanwijzing. Als je een fysiek sterke speler wilt hebben, zou ik niet voor hem gaan eerlijk gezegd, hij wordt relatief makkelijk van de bal gezet. Ik heb nu een Catalyst op hem voor extra snelheid, misschien met Engine is hij wat balvaster omdat dan z'n balance een +10 boost krijgt.

Bergkamp is vooral goed wanneer hij wat ruimte heeft, dan kan hij behendig langs spelers dribbelen, heerlijke steekpasses geven en zijn schoten vinden ook erg makkelijk het net.
MadMoody schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:19:
[...]

Waardeloos inderdaad. Maar ik erger me aan steeds meer dingen. Dat Rivals selectiesysteem werkt voor mijn gevoel ook niet zo lekker. Ik verlies al 2 dagen ALLES kansloos. Leuk hoor dan. Lekker Fifa spelen. Pffffff....
2 dagen alles kansloos verliezen, echt alles, dat is wel een beetje tè niet? Dan gaat er iets niet goed. Probeer in elk geval rustig te blijven en niet overdadig wat dan ook te doen : switchen, rennen, happen etc
Bean77 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:34:
[...]

Je zei toch eerst dat er nog geen muis erdoor kwam :+
Verkoop die koulibaly maar eens ;)
Ja klopt maar toen verdedigde ik alleen.
Toen bleef bijv. mijn rb vrsalkjo ook gewoon achterin hangen en waarom hij nu dan opeens wèl naar voren rent ondanks dezelfde instructies, is mij een raadsel. Liet 2x gewoon daardoor zijn man vrij staan.

Geen koulibaly fan Bean? Wel eens geprobeerd? Jouw (betaalbare) alternatief?

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 20-04-2019 16:29 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:02

Ik heb beide in mijn 433 NL team op de PS4, als je daar ook op speelt zou je eventueel via die optie om met team van een vriend te spelen ze wel een keer uit kunnen proberen.

• Casual_T
Weer is 19-11 geëindigd. Jammer dat er van die potjes zijn waar men in de 90ste minuut een kutgoal maakt, ik dan nog een paar keer op de paal schiet in de verlenging en dan alsnog verlies. Het is meer een kwestie van wie heeft het meeste geluk en wie de meest OP spelers heeft. Tegen Messi 99 en CR7 98 kan ik niet op nee.

Ik heb hoogstens 2 potjes gehad dat ik vond dat de tegenstander écht beter was dan ik. De rest is gewoon dat het gewoon de verkeerde kant op valt..

• SH-FR
Mijn WL is vooralsnog ijzersterk met 14-2. Merk wel dat de potjes moeilijker worden. Was alle voorgaande 5 potten wel iets beter, maar makkelijk ging het zeker niet. Vorig weekend vielen al deze potten verkeerd, dit weekend ben ik een stuk effectiever en afwisselender met de 4-2-2-2 formatie! Ronaldo absoluut de sterspeler, wat een geweldenaar is dat zeg.

Loopt deze WL gewoon zo lekker, dat ik Elite 3 best als doel kan stellen. Merk gewoon dat je met Ronaldo en Robben voorin zoveel verschillende kanten op kan, de tegenstander ziet het vaak gewoon niet aankomen. Verdedigend ziet het er ook veel beter uit met Cannavaro 93 en Florenzi 89. Merk dat de Low/High van Cannavaro me uitstekend bevalt.

Edit: wil nog even aankaarten dat het natuurlijk belachelijk is dat ik vorig weekend 12-8 stond en nu 14-2, zoveel beter.. is eigenlijk niet te verklaren.

[ Voor 10% gewijzigd door SH-FR op 20-04-2019 18:11 ]

SH-FR schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:09:
Mijn WL is vooralsnog ijzersterk met 14-2. Merk wel dat de potjes moeilijker worden. Was alle voorgaande 5 potten wel iets beter, maar makkelijk ging het zeker niet. Vorig weekend vielen al deze potten verkeerd, dit weekend ben ik een stuk effectiever en afwisselender met de 4-2-2-2 formatie! Ronaldo absoluut de sterspeler, wat een geweldenaar is dat zeg.

Loopt deze WL gewoon zo lekker, dat ik Elite 3 best als doel kan stellen. Merk gewoon dat je met Ronaldo en Robben voorin zoveel verschillende kanten op kan, de tegenstander ziet het vaak gewoon niet aankomen. Verdedigend ziet het er ook veel beter uit met Cannavaro 93 en Florenzi 89. Merk dat de Low/High van Cannavaro me uitstekend bevalt.

Edit: wil nog even aankaarten dat het natuurlijk belachelijk is dat ik vorig weekend 12-8 stond en nu 14-2, zoveel beter.. is eigenlijk niet te verklaren.
Misschien kun je eens delen hoe je 4222 speelt?
Dan kan ik deze in mijn gameplan toevoegen en eens proberen als ik met mijn huidige presets vastloop.

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Zijn er mensen die het leuk vinden om potjes voor coins te spelen tegen elkaar?

Ik deed dit vroeger altijd veel maar lijkt dat er niet veel animo voor is in fifa 19. Ik heb een ps4.

[ Voor 62% gewijzigd door powah2k4 op 20-04-2019 19:44 ]

• sjakieman
rickskeg99 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:40:
[...]

Wil je CT nog eens posten? Ik heb er 300+ mee gespeeld maar kan hem niet meer vinden
Dit is mijn oorspronkelijke post:
Dit zijn de instellingen die ik gebruik:
defensive style: pressure on heavy touch
width: 5
depth: 4

offensive style: balanced
width: 5
players in box: 3
corners: 3
free kicks: 3

ST: beide op stay forward, de snelste op get in behind en de sterkere/betere passer op mixed
CAM: stay forward, het beste werkt een wat grotere speler met een goed afstandschot en pass zoals Talisca IF in mijn 2e team maar in mijn 1e team staat Ben Yedder IF daar en dat werkt ook
LM/RM: get in behind en come back on defence. Het maakt niet uit of je hier een vleugelaanvaller (wel het liefst met wat fysiek), back of allround middenvelder neer zet. Allemaal hebben ze hun eigen voordelen. Ze moeten alleen wel een goede stamina hebben (85+) of je moet hiervoor een wissel op de bank houden.
CDM: beide op cut passing lanes, stay back while attacking en cover wing (ivm met de 3 verdedigers). Het beste is hier een allround middenvelder die kan aanvallen maar ook goed kan verdedigen zoals Goretzka (met shadow). Een verdedigende middenvelder kan eventueel ook, zou geen Eriksen of de Bruyne hier neerzetten.
CD: Zet de sterkste verdediger in het midden. Tah en Benatia hebben beide 90+ strength, dat werkt erg goed. Aan de zijkanten kan je het best spelers hebben die iets beweeglijker zijn zoals Kimpembe, Sanchez, Paulista maar ook backs als Alex Sandro werken perfect.
Later heb ik nog een keer een andere versie gepost maar ben al heel lang terug naar deze versie. Er zijn maar een paar kleine dingetjes die nu anders zijn. Zo staat mijn CAM al heel lang op come back on defence. Dit ooit zo ingesteld nadat ik Marcelo TOTY daar had neergezet. Dit werkt echt perfect, hij is degene die bijna het meeste ballen afpakt maar ook bij elke aanval of counter betrokken is. Maar die TOTY versie is natuurlijk wel een alleskunner met 99 stamina. Niet elke speler zou dit zo goed kunnen.

Edit: Dit is mijn team ingame: https://www.futbin.com/19/squad/7018901
Gemiddelde lengte van boven de 1,86m en dus weinig kleine snelle spelers maar het werkt perfect. Echt een leuk team!

[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 20-04-2019 21:16 ]

Harribo schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:26:
[...]

2 dagen alles kansloos verliezen, echt alles, dat is wel een beetje tè niet? Dan gaat er iets niet goed. Probeer in elk geval rustig te blijven en niet overdadig wat dan ook te doen : switchen, rennen, happen etc

[...]

Ja klopt maar toen verdedigde ik alleen.
Toen bleef bijv. mijn rb vrsalkjo ook gewoon achterin hangen en waarom hij nu dan opeens wèl naar voren rent ondanks dezelfde instructies, is mij een raadsel. Liet 2x gewoon daardoor zijn man vrij staan.

Geen koulibaly fan Bean? Wel eens geprobeerd? Jouw (betaalbare) alternatief?
Ik ben erg fan van hem als hij bij de tegenstander opgesteld staat. Dan is het speelkwartier bij Ronaldo en Eusebio. Hij heeft de wendbaarheid van een olifant. Als hij al nadenkt om te gaan draaien is hij al weggetikt en heb ik gescoord.
Zet dan FB de Rossi in het elftal op zijn plek. Die valt af en toe bij mij ook nog even in. Dat is pas een goede cdm (en serie A voor jou).

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
sjakieman schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 21:02:
[...]

Dit is mijn oorspronkelijke post:

[...]

Later heb ik nog een keer een andere versie gepost maar ben al heel lang terug naar deze versie. Er zijn maar een paar kleine dingetjes die nu anders zijn. Zo staat mijn CAM al heel lang op come back on defence. Dit ooit zo ingesteld nadat ik Marcelo TOTY daar had neergezet. Dit werkt echt perfect, hij is degene die bijna het meeste ballen afpakt maar ook bij elke aanval of counter betrokken is. Maar die TOTY versie is natuurlijk wel een alleskunner met 99 stamina. Niet elke speler zou dit zo goed kunnen.

Edit: Dit is mijn team ingame: https://www.futbin.com/19/squad/7018901
Gemiddelde lengte van boven de 1,86m en dus weinig kleine snelle spelers maar het werkt perfect. Echt een leuk team!
Ben ik nu in de war of zei je eerst dat je lekker gaat met een 4222 formatie en post je nu een 352? :D

Edit: ja ik ben in de war, zijn 2 verschillende users haha :)

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 21-04-2019 07:39 ]

Bean77 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 21:59:
[...]

Ik ben erg fan van hem als hij bij de tegenstander opgesteld staat. Dan is het speelkwartier bij Ronaldo en Eusebio. Hij heeft de wendbaarheid van een olifant. Als hij al nadenkt om te gaan draaien is hij al weggetikt en heb ik gescoord.
Zet dan FB de Rossi in het elftal op zijn plek. Die valt af en toe bij mij ook nog even in. Dat is pas een goede cdm (en serie A voor jou).
Ja maar ik selecteer hem eigenlijk haast niet om een bal af te pakken. Laat vnl de ai zijn werk doen met hem. Dan blokt hij veel.
Dus hij word dan ook niet gedold. Ben dat ook nog niet tegen gekomen.
Hij heeft voor mij 1 nadeel : hij veroorzaakt makkelijk penalty's, ook een reden om met hem geen bal te willen afpakken.

De rossi staat bij mij standaard op cvm. Daar kan ik dan beter een bal mee afpakken.
@Harribo ik weet niet hoe je team eruit maar DDR is errug goed als CB.

Is Henderson de moeite waard overigens?

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 21-04-2019 11:06 ]

Zo mijn doel van dit weekend, gold 3, is ook weer binnen.
Nu familiebezoek, van het weer genieten, bier en BBQ :)

Pagina: 1 ... 169 ... 200 Laatste