Munten zijn altijd nodig, hoewel met sommige promos het wel leuk is om een gokje te wagen.Sossage23 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:33:
[...]
Als je de munten niet per sé nodig hebt zou ik lekker voor de packs gaan.
De kans op een useable untradeable is zoo bizar klein, dat 1 of 2 84 rated kaartjes als SBC fodder al een meevaller is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb RTTF Fekir gekregen. 86 rated die niet beter meer wordt. Dus het kan zeker dat je iemand krijgt, die geen upgrade meer krijgt.DeBers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:56:
Hmmm. Die nieuwe sbc. Is die het waard? Waar kan ik vinden wie de motm champions league waren en heb je kans op alle live kaarten? Incl degene die er niet meer in zitten?
Haha, advies opgevolgd. Uit een mega pack Barzagli 84 als hoogste. Uit het Ultimate Pack als hoogste 83 spelertjes ... Great! Useless gameSossage23 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:33:
[...]
Als je de munten niet per sé nodig hebt zou ik lekker voor de packs gaan.
Benieuwd wat voor crap de WL rewards opleveren!
EDIT: Gold 2 rewards - als hoogste één 84 speler (Jorginho). De rest allemaal 82 of lager. Wordt je hiermee nou gemotiveerd als speler, of niet?
[ Voor 15% gewijzigd door Casual_T op 11-04-2019 10:03 ]
Als player pick 87 Ilicic gekregen, uit het mega pack 86 Verratti en uit een jumbo premium gold players pack kreeg ik 86 Kimmich, zijn natuurlijk niet hele grote bedragen maar voor Zilver 1 zeker niet slecht.
Ik weet niet wat het vandaag is, doe net een keertje die UCL upgrade komt daar ineens 87 Firmino uit, het is dat ik het rode kaartje van 87 firmino al heb, deze kan ik nu mooi in de upgrade premium sbc doen.
[ Voor 29% gewijzigd door Sossage23 op 11-04-2019 11:55 ]
Verder voor tradable ultimate pack gekozen en daaruit Sane + 3 84's en een 79 IF.
Mag niet klagen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Gelijk me team even geupgrade:
https://www.futbin.com/19/squad-builder/view/6791232
Ingame speel ik 4-1-2-1-2 (2) met Nedved en Verratti als CM
Binnenkort Birthday Meunier en dan Verratti eruit, de rest van de Coins bij 86 Lala.
Eigenlijk kreeg ik in 8x de gewone ucl upgrade betere spelers : Firminho 87, sule 85, gimenez 85, kroos 91
Denk dat ik die misschien nog een aantal keer doe, leuke sbc vulling.
Want aangezien de tots eraan komt, zijn die duurdere rewards toch eigenlijk weinig nog waard over een aantal weken. Op een enkele na.
Maar iedereen loopt er weer warm voor. Ea zal lachen.
Terwijl untradable gewoon eigenlijk een synoniem voor coinsink is
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 11-04-2019 14:58 ]
Ik heb as we speak 1300 spelers in mijn club. Ik bewaar eigenlijk iedereen voor SBCs ooit een keer. En check af en toe de prijzen en verkoop spelers.
Doen julie dit ook? Of verkopen jullie alles wat er in de club zit behalve echte SBC materiaal?
Nu weer een rouwdouwer naast kante en heb nu een 4 league hybride team
https://www.easports.com/...fId=dhecuvgwbqWu:FFA19XBO
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Dat is precies wat ik doe.DeBers schreef op donderdag 11 april 2019 @ 23:59:
Vraagje... Wat doen jullie allemaal met gouden spelers 81 en lager.
Ik heb as we speak 1300 spelers in mijn club. Ik bewaar eigenlijk iedereen voor SBCs ooit een keer. En check af en toe de prijzen en verkoop spelers.
Doen julie dit ook? Of verkopen jullie alles wat er in de club zit behalve echte SBC materiaal?
meestal kun je zo alle SBC die langs komen makkelijk doen en hoef je daar geen geld in te steken.
Heb gisteren nog uit de MM bonucci, vidal en filipe luis gehaald.
Dat vind ik echt een mooie profit voor iets wat ik gratis kan doen.
https://photos.app.goo.gl/LmC7jSkM9xhV76HM9
Met Cruyff kan ik vanuit een vrije trap scoren. Heb er deze week al 3 en mijn eerste was ooit met Cruyff.
Vrije trappen zijn hier ook echt een drama helaas
Bij mij ook, sinds Cruyff gaat het gewoon goed.sirkeith schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:50:
Hij zit er op zich lekker in hoor, maar waarom je tegenstander zijn keeper helemaal bij de andere paal zet is mij echt een raadsel....
Vrije trappen zijn hier ook echt een drama helaas
Denk dat hij de keeper er neer zit dat hij niet zo'n krul helemaal links verwacht ivm rechtspoot.
[ Voor 15% gewijzigd door Passievrucht op 12-04-2019 09:52 ]
Ik doe precies hetzelfde. Vasthouden, in de club, prijzen checken, evt sbc's. Als ik merk dat ik er teveel blijf houden dan gooi ik soms de discard tot en met 80 rated kaarten in een upgrade sbc ofzo.DeBers schreef op donderdag 11 april 2019 @ 23:59:
Gisteren mijn downgraded team ietsjes voorzien van wat kleine upgrades.
Eens zien hoe deze WL gaat lopen. Zou mij niks verbazen als ik weer de 30 potjes niet gaat halen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik ga dit weekend weer eens 352 proberen, zoals altijd zal ik wel weer op G3 eindigen.Bean77 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:51:
[...]
Ik doe precies hetzelfde. Vasthouden, in de club, prijzen checken, evt sbc's. Als ik merk dat ik er teveel blijf houden dan gooi ik soms de discard tot en met 80 rated kaarten in een upgrade sbc ofzo.
Gisteren mijn downgraded team ietsjes voorzien van wat kleine upgrades.
Eens zien hoe deze WL gaat lopen. Zou mij niks verbazen als ik weer de 30 potjes niet gaat halen.
Heb iets van 600k aan coins en heb nog een paar spelers die verkocht kunnen worden om vervolgens op iets van 1 of 1.1M te eindigen.
Geen idee of daarvoor een zinnige upgrade te halen is, maar zie rond TOTS wel hoe ik de muntjes ga besteden. Mijn issues liggen sowieso meer met speelstijl dan spelers
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Speelstijl en tactics is ook veel belangrijker dan hele dure spelers. Ik verlies regelmatig van volledige gold teams met spelers die gewoon goed kunnen spelen en weten wat ze doen.Bossie schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:41:
[...]
Ik ga dit weekend weer eens 352 proberen, zoals altijd zal ik wel weer op G3 eindigen.
Heb iets van 600k aan coins en heb nog een paar spelers die verkocht kunnen worden om vervolgens op iets van 1 of 1.1M te eindigen.
Geen idee of daarvoor een zinnige upgrade te halen is, maar zie rond TOTS wel hoe ik de muntjes ga besteden. Mijn issues liggen sowieso meer met speelstijl dan spelers
In dat kader ben ik ook flink aan het nadenken of ik bijvoorbeeld ipv prime moments Cruyff niet beter gewoon de prime versie kan kopen die goedkoper is en niet heel veel slechter is. Hetzelfde voor andere prime moment icons. Het gaat er denk ik meer om welke type speler je haalt.
Ik heb neymar gold teruggehaald en die werkt gewoon helemaal prima. Niet de toty versie uiteraard qua prestaties, maar zijn DNA hoe hij speelt etc is vrijwel identiek. Ook mbappe 88 heb ik gehaald als gold kaart, hetzelfde verhaal. Dan merk ik toch dat types als Willian, POTM Reus 93 niet bij dat dna in de buurt komen.
Al met al blijf het nog flink puzzelen de komende tijd. Jammer dat je geen rente krijgt met 13,5mln coins op de bank
Ik word er ook een beetje moe van, ben heel de tijd teams aan het maken met spelers die ik al heb en dan heb ik wat speler gevonden waardoor ik de rating haal en de teamgeest en dan wil ik die spelers kopen en dan zijn ze weer extinct, om moe van te wordenPaffelton schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:04:
Echt heel saai dat ze de max prijzen voor champions league kaarten niet omhoog gooien. Heb een stuk of 4 high rateds die allemaal totaal uitverkocht zijn, maar maximale wat ik kan vangen is 42500 voor Barzagli..
Idd, de upgrades die nu voorlopig haal zijn meer voor de leuk. Ik speel nu bijvoorbeeld 352 met BD Salah als LM die vrijwel perfect qua stats voor die rol is.Bean77 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:52:
[...]
Speelstijl en tactics is ook veel belangrijker dan hele dure spelers. Ik verlies regelmatig van volledige gold teams met spelers die gewoon goed kunnen spelen en weten wat ze doen.
In dat kader ben ik ook flink aan het nadenken of ik bijvoorbeeld ipv prime moments Cruyff niet beter gewoon de prime versie kan kopen die goedkoper is en niet heel veel slechter is. Hetzelfde voor andere prime moment icons. Het gaat er denk ik meer om welke type speler je haalt.
Ik heb neymar gold teruggehaald en die werkt gewoon helemaal prima. Niet de toty versie uiteraard qua prestaties, maar zijn DNA hoe hij speelt etc is vrijwel identiek. Ook mbappe 88 heb ik gehaald als gold kaart, hetzelfde verhaal. Dan merk ik toch dat types als Willian, POTM Reus 93 niet bij dat dna in de buurt komen.
Al met al blijf het nog flink puzzelen de komende tijd. Jammer dat je geen rente krijgt met 13,5mln coins op de bank
Walker als CB lijkt me ook leuk, maar waarschijnlijk geen upgrade voor mijn huidige spelers.
Ff rank 3 pakken in rivals gebaseerd op punten afgelopen week en gold in squadbattles.Sossage23 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:42:
Kan dit weekend geen Fut champions spelen maar wil toch wel wat munten genereren, misschien dat iemand hier nog wat tips heeft?
Niks is gratiscubert20 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 08:58:
[...]
Dat is precies wat ik doe.
meestal kun je zo alle SBC die langs komen makkelijk doen en hoef je daar geen geld in te steken.
Heb gisteren nog uit de MM bonucci, vidal en filipe luis gehaald.
Dat vind ik echt een mooie profit voor iets wat ik gratis kan doen.
Die spelers kosten ook geld. Je had er namelijk geld voor kunnen krijgen.
Daarom vraag ik mij af hoe iedereen het doet. Ik doe het nu ook zo.. Alle mm kan ik doen zonder 1 speler te kopen. Maar efficiënt is het niet. Want er zijn ongetwijfeld goedkopere oplossingen.
Squad battles vanwege de swap speler! En draft is altijd leuk.. Weet niet hoe goed je bent maar kan winstgevend zijnSossage23 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:42:
Kan dit weekend geen Fut champions spelen maar wil toch wel wat munten genereren, misschien dat iemand hier nog wat tips heeft?
En qua investeringen, spelers kopen en paar dagen later voor meer verkopen?Bossie schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:54:
[...]
Ff rank 3 pakken in rivals gebaseerd op punten afgelopen week en gold in squadbattles.
pakjes zijn ook leuk natuurlijkDeBers schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:02:
[...]
Niks is gratis![]()
Die spelers kosten ook geld. Je had er namelijk geld voor kunnen krijgen.
Daarom vraag ik mij af hoe iedereen het doet. Ik doe het nu ook zo.. Alle mm kan ik doen zonder 1 speler te kopen. Maar efficiënt is het niet. Want er zijn ongetwijfeld goedkopere oplossingen.
En voordeel is dat als er een keer heel erg behoefte is aan bepaalde spelers dan heb je ze op voorraad en kun je de sbc completen en vervolgens de rest verkopen voor een hoge prijs. Vind dit wel een fijn systeem waar je niet al te veel moeite hoeft te doen.
https://www.futbin.com/19/squad/6741918
Dit is mijn team wat wel redelijk vast staat. Met groene vinkjes zijn de spelers die vaststaan. Dumfries sbc ga ik nog doen. Neymar en Eusebio zijn aankopen die zeker gaan komen.
Eerste rij reserves zijn untradables in mijn team, maar afgezien van David Luiz zie ik zie eigenlijk niet in mijn basis staan.
Tweede rij reserves zijn spelers waar ik zelf een beetje aan het kijken naar ben.
Waarde van het team mag max 14,5/15mln zijn. (Cruyff sbc is bijv goedkoper dan regulier kopen).
In backs hoef ik primair niet zo heel veel in te investeren Dumfries en een IF kaartje van Alex Sandro is voor mij wel voldoende.
Ik ben benieuwd of hier nog leuke varianten voorbij komen ter inspiratie
Het laatste, gooi alle spelers uit de grote competities in mijn club voor sbc’s en de rest verkoop ik. Vorig jaar einde fifa veel te veel spelers over in mijn club en je doet er dan toch niks meer mee.DeBers schreef op donderdag 11 april 2019 @ 23:59:
loop je nog best wat mis...soms gaan juist die spelers voor aardig wat geld weg uiteindelijk...Bjorneby schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:09:
[...]
Het laatste, gooi alle spelers uit de grote competities in mijn club voor sbc’s en de rest verkoop ik. Vorig jaar einde fifa veel te veel spelers over in mijn club en je doet er dan toch niks meer mee.
Ik bewaar altijd wel iets hoor, mls,Russische, Mexicaanse etc maar hou geen 9 spelers van CSKA Moskou bijvoorbeeld in mijn club. En ik check alle zilveren uiteraard.bvbal79 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:36:
[...]
loop je nog best wat mis...soms gaan juist die spelers voor aardig wat geld weg uiteindelijk...
Same hier, best irritant want dit was een van de momenten dat ik dit weekend kon spelen.kwdtje schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 20:29:
Hmm ik kan helaas niet op de server komen op de PS4, meer mensen last van?
We're having some connectivity trouble with our games and https://t.co/FsLr81tLiC. We'll keep you updated with more information as we have it. In the meantime, tweet us here if you need help with something else.
— EA Help (@EAHelp) 12 april 2019
[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 12-04-2019 20:43 ]
Klopt, toen het twitter bericht kwam dat ze verder geen icons etc gingen releasen gelijk insta icon moment eusebio gekocht. Ik vermoed echt dat die prijs nu wel omhoog gaat.
Ook Vieira 91 gehaald en nu aan het kijken naar Maldini icon moment. En Carnibal Neymar.
En eredivisie sbc gedaan voor Dumfries.
En nog 2 battles voor het toernooi tegen arwintju gespeeld.
Dus ff druk
Vandaag kun je nog aanhaken bij de huidige WLdennisbos schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 21:36:
Tot wanneer kan je je kwalificeren voor dit champions? Dacht dat dit verlengd was tot 24 uur erin
Heb hem er een week op staan maar het lijkt erop dat ik 100k inclusief die 5% ga verliezen, balen.
Had je anders verwacht?Harribo schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 23:05:
Prime MvB is aan de straat stenen niet kwijt te raken. Had hem gekocht voor 940k maar die prijs is er niet meer voor te krijgen.
Heb hem er een week op staan maar het lijkt erop dat ik 100k inclusief die 5% ga verliezen, balen.
Dat zijn nog eens investeringen
Leuk detail: een vriend van me gaat 12-0 en daar won ik gister 3 keer achter elkaar van toen ik tegen hem speelde. Zegt genoeg over de WL lijkt me. Werkelijk niet te geloven.
Haha, dit klinkt als een kopie van mijn WL. Net gestopt bij 17-11. Voor mijn gevoel heb ik minimaal de helft van de potten onterecht verloren. Altijd die types met prime Van Basten of Cruijff. Ook weer een gebruikelijk potje waar iemand een cornergoal maakt, 1-1 met ongelooflijk veel geluk doortrekt.. En wint met penaltiesSH-FR schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 14:27:
WL weer snel moeten doen dit weekend en ga 16-11.. loopt weer ouderwets klote, met veel potjes die mijn kant niet op willen vallen. Denk dat ik zo’n 15x de paal heb geraakt. Grote kansen worden onbegrijpelijk gemist. Blijkt eens te meer dat het niet werkt om de WL op de vrijdag en zaterdagmiddag al af te maken. Had echter geen keus dit weekend.
Leuk detail: een vriend van me gaat 12-0 en daar won ik gister 3 keer achter elkaar van toen ik tegen hem speelde. Zegt genoeg over de WL lijkt me. Werkelijk niet te geloven.
Blijf me erover verbazen. Ik mis ook heel veel kansen 1-op 1. En de tegenstander ramt ze er allemaal in, zucht.
Bij mij is het niet alleen dat ik zo’n 6 a 7 potten onterecht heb verloren, ik irriteer me ook mateloos aan het verschil in gameplay. In de WL speelt mijn team extreem stroef, wanneer ik dan online vriendschappelijk speel combineer en skill ik geweldig en speel ik een vriend die vaak Elite haalt 3x van het veld.Casual_T schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:14:
[...]
Haha, dit klinkt als een kopie van mijn WL. Net gestopt bij 17-11. Voor mijn gevoel heb ik minimaal de helft van de potten onterecht verloren. Altijd die types met prime Van Basten of Cruijff. Ook weer een gebruikelijk potje waar iemand een cornergoal maakt, 1-1 met ongelooflijk veel geluk doortrekt.. En wint met penalties.
Blijf me erover verbazen. Ik mis ook heel veel kansen 1-op 1. En de tegenstander ramt ze er allemaal in, zucht.
Het is gewoon elk weekend hetzelfde, het speelt niet lekker waardoor ballen van de voeten af sprongen, passes naar de verkeerde man gaan en schoten onverklaarbaar mis bij hele grote kansen. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Zat een potje tussen met lekkere connectie, die won ik ook, bleek ik per ongeluk Rivals te hebben opgestart.
Het matcht ook niet, ik zit in Rivals op 2350 vaardigheidspunten en dat zou omgerekend echt minimaal Goud 1 elk weekend moeten zijn en eigenlijk zelfs wel regelmatig Elite 3. Ik heb er echter zoveel slechte weekenden tussen zitten, ongelofelijk. Vooral als ik noodgedwongen vrijdag en zaterdag alles moet spelen gaat het dramatisch.
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe ik mijn 3 CAM's neer moet zetten. Sane heeft het ''nadeel'' van 3* WF. Dus mijn gevoel zegt hem op links te zetten... Maar ook dat werkt niet altijd even goed. Wat zouden jullie doen?
Haha, sorry daar moest ik wel om lachenSH-FR schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 16:37:
[...]
Zat een potje tussen met lekkere connectie, die won ik ook, bleek ik per ongeluk Rivals te hebben opgestart.
Ook irritant wanneer je ballen denkt te veroveren, maar dat er dan doorheen wordt 'gestruggeld' en vervolgens een keiharde low driven shot in de hoek.
Ik zit serieus te denken om te stoppen met WL! Achteraf verdienen betere games mijn tijd ..
Hangt er vanaf hoe je graag speelt met je buitenste CAM's. Als je meer naar buiten trekt en een voorzet geeft, dan is het logischer om Sane op links te zetten. Al is Butra niet echt het ideale aanspeelpunt voor voorzetten. Ik denk dat je Sane dan beter op rechter CAM kan zetten, dan kan je a la Robben naar binnentrekken en dan op doel schieten of een steekpass op Butra geven.PetrCech_3 schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 17:58:
In Game speel ik nu zo: https://www.futbin.com/19/squad/6845580
Ik weet alleen nog niet helemaal hoe ik mijn 3 CAM's neer moet zetten. Sane heeft het ''nadeel'' van 3* WF. Dus mijn gevoel zegt hem op links te zetten... Maar ook dat werkt niet altijd even goed. Wat zouden jullie doen?
Mijn team tot aan TOTS is zo goed als rond, zo ziet het eruit:
https://www.futbin.com/19/squad/6845900
Ingame switch ik De Rossi en Bergkamp van positie. Pavard moet ik nog kopen, maar de coins waren zo goed als op na de aanschaf van baby Maradona. Wel een heerlijk spelertje is dat trouwens. Dribbelt zo door de verdediging heen, heel lastig van de bal te krijgen, in tegenstelling tot Bergkamp die met een klein duwtje al in de tribunes ligt. Zo lang je de duels met Bergkamp uit de weg gaat, is hij wel een fijne speler verder, en IRL is hij mijn favoriete speler, dus moest hem hebben toen de SBC uitkwam.
Deze Fifa al 5 Icons in mijn team, in voorgaande edities nog nooit een Icon gehad. Moet zeggen dat ik het Icon effect wel kan merken, voelt wel alsof de spelers boven hun stats op papier presteren. Nadeel is wel dat meer dan de helft van het team untradable is, dus kan niet makkelijk van team switchen als ik op de spelers ben uitgekeken. Ach ja, je kunt niet alles hebben...
WL gaat een beetje zoals vanouds, 12-7 op dit moment, zal wel weer rond goud 2 uitkomen als ik de meeste wedstrijden uitspeel.
Nog niet, staat nog wel in de planningBossie schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:17:
Iemand Vela opgepikt?, kost 60 met 50k terug aan packs, kan daarna altijd weer in een SBC
Zat ruim op schema, maar de laatste potjes krijg ik geen bal meer in het doel.
Nu ook weer met 3-2 eraf, tegenstander heeft 3 shots on target tegen mijn 12.
Het is lat, paal, of simpelweg naast een leeg doel,maar toch verbaast me deze onzin niet meer ...
blup
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 14-04-2019 10:13 ]
Net een potje gehad waarin de tegenstander in de 94e (3 min blessure tijd) minuut gelijk maakt uit een counter van eigen helft.DeBers schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:31:
Ik ben helemaal klaar met dit kut spel. De WL servers spelen weer als dikke stront. Ik verlies elke keer omdat ik niet kan scoren en de tegenstander die zich gedraagd als een toeschouwer scoort 1 of 2 keer uit een kut counter waar de bal in de kluts mee komt.
Bijzonder simpele aanval, maar heb geen eenmaal naar de juiste speler kunnen switchen (waar de bal heen ging ipv waar de bal was) totdat ik mocht aftrappen.
Uiteindelijk met 7-5 gewonnen, maar dit soort potjes waarbij beide keepers simpelweg uit lijken te staan komen regelmatig voor.
Speel overigens nu met OP Moore, voornamelijk gehaald om later in een andere SBC te stoppen.
Het is eigenlijk een langzamere Baresi met betere passing stats.
Speel meestal ook wat makkelijkere potjes op zondag, maar vandaag helemaal ruk. Verlies er 5 op rij en krijg dan alsnog Icon-teams met R7 erbij, terwijl ik goud 3 sta. Zo langzamerhand is het einde FIFA voor dit seizoen, want het is niet meer te doen. Lijkt alsof alle casuals zoals ik ook al zijn gestopt namelijk.MadMoody schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:21:
Ik lees hier weleens dat je het best op zondag kunt spelen. Maar dat gaat bij mij natuurlijk weer niet op. Vandaag 5 gespeeld 5 verloren. Kut spel.
4 uit 4 dacht ik, G3 gehaald en gestopt.Fraaank schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:27:
[...]
Speel meestal ook wat makkelijkere potjes op zondag, maar vandaag helemaal ruk. Verlies er 5 op rij en krijg dan alsnog Icon-teams met R7 erbij, terwijl ik goud 3 sta. Zo langzamerhand is het einde FIFA voor dit seizoen, want het is niet meer te doen. Lijkt alsof alle casuals zoals ik ook al zijn gestopt namelijk.
Blijkbaar snapten de tegenstanders niet dat Butra nogal gevaarlijk in de counter kon zijn
Echt he? Slechtste WL reeks ooit hier. 8 gespeeld 7 verloren. Kansloos ook nog. Normaal draai ik toch wel 50-50. Heb er nu 21 gespeeld en slechts 7 gewonnen. Zo slecht is het nog nooit geweest. Ik krijg ook al de meest bizarre teams tegenover me. Vorige 2x ging het nog wel. Dit weekend: drama. Dan word je het spel wel zat ja. Ik zou bijna zeggen dat ik volgend weekend gelukkig geen tijd heb voor de WL. Maar misschien is het de bedoeling van EA om wat spelers af te stoten voor betere servers.Fraaank schreef op zondag 14 april 2019 @ 17:27:
[...]
Speel meestal ook wat makkelijkere potjes op zondag, maar vandaag helemaal ruk. Verlies er 5 op rij en krijg dan alsnog Icon-teams met R7 erbij, terwijl ik goud 3 sta. Zo langzamerhand is het einde FIFA voor dit seizoen, want het is niet meer te doen. Lijkt alsof alle casuals zoals ik ook al zijn gestopt namelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 14-04-2019 21:23 ]
Zondag avond... Voor mij altijd het best... Toch nog van 10 wins naar 14 gegaan sinds 22:00. 14-14 geëindigd.MadMoody schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:21:
Ik lees hier weleens dat je het best op zondag kunt spelen. Maar dat gaat bij mij natuurlijk weer niet op. Vandaag 5 gespeeld 5 verloren. Kut spel.
Ik heb de leen moments hernandez geprobeerd als LCAM. Wat een rappe speler met goede skillmoves. Maar ik vind 1mil dan wel weer veel voor zijn sbc.
Normaal bij mij ook nog een eindsprint op zondagavond. Maar na dit weekend ben ik er voorlopig weer even klaar mee. Wat een drama! Ik dacht dat bij de WL tegenstanders ook werden geselecteerd op basis van je resultaten. Nou dat ging vandaag niet op dan. Ik kwam tegen megasterke teams telkens. Ik heb verdomme maar 10x gewonnen van de 30.DeBers schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:58:
[...]
Zondag avond... Voor mij altijd het best... Toch nog van 10 wins naar 14 gegaan sinds 22:00. 14-14 geëindigd.
Ik heb de leen moments hernandez geprobeerd als LCAM. Wat een rappe speler met goede skillmoves. Maar ik vind 1mil dan wel weer veel voor zijn sbc.
Zilver 2. Ben nog nooit zo slecht geëindigd. Voorlopig weer ff klaar met dit frustrerende kutspel.
bedankt voor het noemen, kostte met wat untradebles slechts 20KBossie schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 19:17:
Iemand Vela opgepikt?, kost 60 met 50k terug aan packs, kan daarna altijd weer in een SBC
WL was leuk om weer eens te doen. Ik herken de klachten van het vele slechte verbinden of spelen wat hier genoemd wordt gelukkig niet. Heb weer 11 overwinningen gehaald, dus dik tevreden. Vooral de 3 uit 4 eindsprint gisteravond was lekker
1 potje was wel gek. Ik scoor in minuut 83 de 1-2 en nadat ik de bal verover begin ik de wedstrijd uit te tikken - het was close genoeg, dus wilde geen tegenaanval meer riskereren!. Zie dat er 3 minuutjes bij komen, dus dat moet prima lukken. Speelt het spel door tot minuut 98!!!!! Gelukkig wel zonder balverlies, maar toch
PSN: Patrick_D
En dat is eigenlijk wel raar want enerzijds ben ik druk bezig geweest met mijn team te verbouwen en anderzijds had ik helemaal niet het gevoel dat ik goed speelde.
Vieira91 is verkocht en seedorf en ballack zijn in de sbc's gegaan. Daarvoor heb ik Gullit 93 en Vieira 91 uit de sbc's gehaald. Beide zijn een blok nu als cdm's en dat werkt goed.
https://www.futbin.com/19/squad/6696648
(begin iets anders ivm chem neymar).
Toty Ronaldo was weer ouderwets top, blok Gullit/vieira ook en ook Dumfries at zijn tegenstanders helemaal op (al liep hij soms wel wat uit positie).
Meeste twijfel was Eusebio. Ene keer erg goed, andere keer was hij verstoppertje aan het spelen. Twijfel wat ik met hem aanmoet. Voor 6,5 a 7 mln erg dure speler en levert hij nog niet wat ik van hem verwacht. Misschien moet ik het nog even de kans geven, want iemand met zulke stats en architect erop moet het toch wel goed doen. Anderzijds kan ik hem verkopen en dan icon moments Maldini halen en nog een cam van ca 3,5 a 4mln.
Dus nog even lastig wat ik met Eusebio ga doen.
bevalt die dumfries goed? Zit dan te denken om RTTF aurrier te verpatsen en dumfries terug te halen als die zo goed is. toch weer wat coins erbij danBean77 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:08:
Gold 1 geendigd waar Elite 3 met wat meer focus ook een optie was geweest.
En dat is eigenlijk wel raar want enerzijds ben ik druk bezig geweest met mijn team te verbouwen en anderzijds had ik helemaal niet het gevoel dat ik goed speelde.
Vieira91 is verkocht en seedorf en ballack zijn in de sbc's gegaan. Daarvoor heb ik Gullit 93 en Vieira 91 uit de sbc's gehaald. Beide zijn een blok nu als cdm's en dat werkt goed.
https://www.futbin.com/19/squad/6696648
(begin iets anders ivm chem neymar).
Toty Ronaldo was weer ouderwets top, blok Gullit/vieira ook en ook Dumfries at zijn tegenstanders helemaal op (al liep hij soms wel wat uit positie).
Meeste twijfel was Eusebio. Ene keer erg goed, andere keer was hij verstoppertje aan het spelen. Twijfel wat ik met hem aanmoet. Voor 6,5 a 7 mln erg dure speler en levert hij nog niet wat ik van hem verwacht. Misschien moet ik het nog even de kans geven, want iemand met zulke stats en architect erop moet het toch wel goed doen. Anderzijds kan ik hem verkopen en dan icon moments Maldini halen en nog een cam van ca 3,5 a 4mln.
Dus nog even lastig wat ik met Eusebio ga doen.
Eigenlijk ben ik voor die plek in afwachting voor een TOTS speler ofzo. Alexander Arnold vind ik te overpriced.harrybeuker schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:35:
[...]
bevalt die dumfries goed? Zit dan te denken om RTTF aurrier te verpatsen en dumfries terug te halen als die zo goed is. toch weer wat coins erbij dan
Voor de coins vind ik hem erg goed. Loopt soms wel wat te ver vooruit, maar met zijn vieira benen wint hij zowat elk persoonlijk duel.
Arnold is wel bizar goed, maar het blijft 500k voor een RB terwijl je vaak Cancelo voor 200k ook kan invoegen.Bean77 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:41:
[...]
Eigenlijk ben ik voor die plek in afwachting voor een TOTS speler ofzo. Alexander Arnold vind ik te overpriced.
Voor de coins vind ik hem erg goed. Loopt soms wel wat te ver vooruit, maar met zijn vieira benen wint hij zowat elk persoonlijk duel.
Ik zou dumbfries ook kunnen linken met VVD, gebruik nu RTTF Florenzi om ook DDR te kunnen gebruiken.
Hoe is Dumbfries als opkomende back?
Ik zal hem niet snel in een 352 formatie zetten. Hij is een killer en niet zozeer een voetballer. Kill -> bal inleveren.Bossie schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:20:
[...]
Arnold is wel bizar goed, maar het blijft 500k voor een RB terwijl je vaak Cancelo voor 200k ook kan invoegen.
Ik zou dumbfries ook kunnen linken met VVD, gebruik nu RTTF Florenzi om ook DDR te kunnen gebruiken.
Hoe is Dumbfries als opkomende back?
In 352 zou het een RM/LM zijn, beetje het type Alonso bij Chelsea.Bean77 schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:21:
[...]
Ik zal hem niet snel in een 352 formatie zetten. Hij is een killer en niet zozeer een voetballer. Kill -> bal inleveren.
Halverwege de WL overgestapt naar een vrij leuke 41212 CT van Reddit, 352 is erg leuk maar met wat lag kan playerswitching issues tussen je CDMs/CBs behoorlijk wat tegengoals kosten.
Misschien later dit jaar als Gullit/Viera weer het middenveld ownen
Zou je die tactic kunnen delen?Bossie schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:30:
[...]
In 352 zou het een RM/LM zijn, beetje het type Alonso bij Chelsea.
Halverwege de WL overgestapt naar een vrij leuke 41212 CT van Reddit, 352 is erg leuk maar met wat lag kan playerswitching issues tussen je CDMs/CBs behoorlijk wat tegengoals kosten.
Thanks!
@harrybeuker Ik heb zelf en Dumfries,Alex Arnold en RTTF Aurier...Bean77 schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:41:
[...]
Eigenlijk ben ik voor die plek in afwachting voor een TOTS speler ofzo. Alexander Arnold vind ik te overpriced.
Dumfries is dikke prima maar toch overall vind ik Aurier beter, Arnold is zeker ook leuk alleen vind ik niet de prijs waard. (gaat dus in de verkoop)
trouwens mbt player switchen zie je toch met een cursus naar wie je switchen als je van player switched? Althanks bij mij zie ik een wit dingetje boven een andere speler hangen en die selecteert hij dan.Bossie schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:30:
[...]
In 352 zou het een RM/LM zijn, beetje het type Alonso bij Chelsea.
Ook alle 3 gespeeld. Aurier rttf is ook dikke prima, redelijk prijs vast en kan je altijd nog verkopen.Aurier is beter allround, loopt ook beter in positie. Dumfries is meer de killer.Lorenzoaliandro schreef op maandag 15 april 2019 @ 11:52:
[...]
@harrybeuker Ik heb zelf en Dumfries,Alex Arnold en RTTF Aurier...
Dumfries is dikke prima maar toch overall vind ik Aurier beter, Arnold is zeker ook leuk alleen vind ik niet de prijs waard. (gaat dus in de verkoop)
Van reddit:
I play with 'Press after Possession Loss'.
LB/RB: Balanced and Overlap. (Really great for overloading defences. Most people play really narrow, so you can switch the ball from LB to RB pretty much all game. It's fantastic.)
CDM; Stay Back and Cover Centre. (In case of a countrr, your CDM drops between your CB and they shift wide to track wingers alongside your fullbacks, making you essentially 5atb.)
CM: Stay Back and Cover Wing. (They still make forward runs.)
CAM: Stay Forward and Get Into Box For Cross. (I have Socrates, and a lot of my attack comes from fullbacks, meaning I have good chances to cross. CAM will also make runs behind the strikers, which works when I sub on 88 Anderson.)
ST: This one is personal preference. I play with Ibra and Figo. Ibra is on balanced, and Figo is on Get Behind.
I play on one depth, press after possession loss, and 6-7 width. Worth noting that thos style of play isn't for everyone, and you need to be a good manual defender to defend well, as you will be subject to counter attacks.
Offensive style is fast-build-up, hoewel balanced voor mij beter werkt aangezien met fast-build-up het een enorm ping-pong feest word. Speelt eigenlijk heel leuk, en het team speelt vrij aanvallend, wat ik zelf eigenlijk niet verwacht had met depth=1, maar daardat alles zeer compact staat kun je aanvallend zeer snel omschakelen.
team:
https://www.futbin.com/19/squad/281486
Topspeler, heb zijn POTM, vind het echter alleen zonde om hem als LM te gebruiken ipv LW/LF, CAM of CFMadMoody schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:38:
Ik ben een enorme fan van Hazard en die wil ik kopen, maar weet niet hoe hij in Fifa speelt, ik wil hem gebruiken als linker middenvelder. Iemand ervaring mee hier?
De legendarische René van Rijswijk? Thx, ik ben overtuigdBeavbusi schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:52:
Hij speelt een beetje net zoals René van Rijswijk
Ja daar zit ik ook een beetje mee, maar ik speel al zo lang met mijn 4-2-3-1 opstelling, dat wil ik eigenlijk niet omgooien. En LM is 1 van mijn minder sterke plekken in mijn team. Al heb ik wel de LM zo ingesteld dat hij naar binnen snijdt en de 16 meter opzoekt, daar lijkt hij mij prima geschikt voor.Bossie schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:55:
[...]
Topspeler, heb zijn POTM, vind het echter alleen zonde om hem als LM te gebruiken ipv LW/LF, CAM of CF
Doet hij bij mij ook in 442/352, hoewel ik heb hem graag dichter bij het doel zou willen hebben.MadMoody schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:03:
[...]
Ja daar zit ik ook een beetje mee, maar ik speel al zo lang met mijn 4-2-3-1 opstelling, dat wil ik eigenlijk niet omgooien. En LM is 1 van mijn minder sterke plekken in mijn team. Al heb ik wel de LM zo ingesteld dat hij naar binnen snijdt en de 16 meter opzoekt, daar lijkt hij mij prima geschikt voor.
Sarri denkt er blijkbaar ook zo over
Voor 4231, heb je lijkt me vooral een allround speler nodig die zowel diep kan gaan en de spits bedienen, maar ook voldoende stamina heeft om verdedigend mee te doen. Check anders ook eens OTW Anderson ivm zijn high/high?
edit: ik had niet gezien hoeveel Hazard inmiddels in prijs gedaald is, gewoon proberen
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 15-04-2019 19:43 ]
Anderson heb ik ooit al gehad op die plek, was erg goed daar. Misschien terugkopen inderdaad. Of een Spanjaard (heb een Spaans/Engels team), maar dat vond ik lastiger.Bossie schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:37:
[...]
Doet hij bij mij ook in 442/352, hoewel ik heb hem graag dichter bij het doel zou willen hebben.
Sarri denkt er blijkbaar ook zo over
Voor 4231, heb je lijkt me vooral een allround speler nodig die zowel diep kan gaan en de spits bedienen, maar ook voldoende stamina heeft om verdedigend mee te doen. Check anders ook eens OTW Anderson ivm zijn high/high?
Prijs Hazard: Inderdaad daarom!
Ik heb zijn gewone kaartje als LM in 3-5-2, speelt goed. Maakt assists en scoort, is ook nog eens snel, dus ik vind hem prima.MadMoody schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:38:
Ik ben een enorme fan van Hazard en die wil ik kopen, maar weet niet hoe hij in Fifa speelt, ik wil hem gebruiken als linker middenvelder. Iemand ervaring mee hier?
Lijkt me niet echt het risico waard. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je voor team van je untradables kunt maken. Maar voor een ton winst ga ik geen maand met een B team spelen.
Bijvoorbeeld een bd koulibaly of cb Icardi leveren een 250k elk op nu (pc).
If's zullen hun waarde redelijk houden denk ik ivm sbc's
Heb nog wat aardige untradeables om een redelijk team over te houden: fb Ibra, icon ferdinand, sbc allan, fb gervinho, Filipe luiz ucl, toty vrsalkjo, fb de rossi, cb can etc.
Probeer nu ook cuadrado ucl te slijten voor vanavond. Had er 555k voor betaald, probeer er 525k voor te krijgen.
In mijn ervaring is de meerwaarde als hij stijgt miniem als je een paar dagen wacht, terwijl als hij niet stijgt (als juve eruit ligt) , het zakken van de prijs extreem is.
Trouwens, en dat merkte bean ook eerder op, sommige nifs doen nauwelijks onder voor hun betere versies.
Hoop dat ik nog wat verkoop, want langzamerhand zal de animo voor mijn spelers afnemen vrees ik.
Zoek nog een icon vervanger voor fb koulibaly.
Geduldig wachten op een Naingolan tots
Edit : vorig jaar had ik een pl team maar kreeg door de sbc's zoveel untradable ligue 1 tots dat ik een ligue 1 elftal heb gebouwd.
Benieuwd welke competitie ik dit jaar naar toe ga
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 16-04-2019 10:30 ]
Het is ook een beetje dubbel. Want je kan alles wel verkopen, maar je wilt toch met een leuk team spelen. Prijzen zakken sowieso ook zonder TOTS, maar het is persoonlijk wie welke keuze maakt.Paffelton schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:25:
Voor de mensen die vorig jaar hun team met TOTS verkocht hebben, hoeveel hebben jullie daar uiteindelijk op verdiend? Staat me nog iets van bij dat de pricedrop best mee viel vorig jaar.
Lijkt me niet echt het risico waard. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je voor team van je untradables kunt maken. Maar voor een ton winst ga ik geen maand met een B team spelen.
Dit is idd een hele goede tip om vanaf heden alle packs van WL etc gewoon te bewaren en te openen als alle TOTS in de packs zitten. Wel geduld hebben, maar mogelijk mooie beloningen daarvoor.Wulfric92 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:44:
Ik verkoop mijn team niet. Maar wat ik wel doe is pakketten verzamelen en die allemaal openen als tots uitkomt. En niks meer uitgeven.
Ik heb geen geduld om pakketten te bewaren. Daarnaast is de kans groter dat je eerder een 86 rated of dergelijk kunt trekken die nu best veel waard zijn. Dat zal dan niet meer het geval zijn.Bean77 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:45:
[...]
Dit is idd een hele goede tip om vanaf heden alle packs van WL etc gewoon te bewaren en te openen als alle TOTS in de packs zitten. Wel geduld hebben, maar mogelijk mooie beloningen daarvoor.
Wat ik wel doe is nu vol BPM en silver upgrades zodat ik tijdens TOTS alle league SBC kan doen en daar pakketjes kan verzamelen en openen.
Verkoop niets muv van twee kaartjes die ik nu ff aan het testen ben.Bean77 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:41:
[...]
Het is ook een beetje dubbel. Want je kan alles wel verkopen, maar je wilt toch met een leuk team spelen. Prijzen zakken sowieso ook zonder TOTS, maar het is persoonlijk wie welke keuze maakt.
BD Salah is echt een held als opkomende back, dus die zou nog wel eens kunnen blijven desondanks evt prinsdaling
Ik vind persoonlijk FFS Mendy zowel aanvallend en verdedigend beter tov BD SalahBossie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:50:
[...]
Verkoop niets muv van twee kaartjes die ik nu ff aan het testen ben.
BD Salah is echt een held als opkomende back, dus die zou nog wel eens kunnen blijven desondanks evt prinsdaling
Ik heb nu een Raul 88 en Blanc 86. Deze zijn al iets gedaald tov wanneer ik ze gekocht heb. Maar dalen die ook enorm of valt dat mee? Anders ga ik die misschien wel allebei even verkopen. Voor de rest ga ik niks verkopen.
Die gaan waarschijnlijk hard crashen, check anders eens de trend van vorig jaar op futbinDeBers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:20:
Wat gebeurd er met de prijzen van icons als de TOTS uitkomen?
Ik heb nu een Raul 88 en Blanc 86. Deze zijn al iets gedaald tov wanneer ik ze gekocht heb. Maar dalen die ook enorm of valt dat mee? Anders ga ik die misschien wel allebei even verkopen. Voor de rest ga ik niks verkopen.
@sensately daar hem ik nog niet mee gespeeld ivm chem.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 16-04-2019 13:57 ]
Ah ja. Ik heb het gevonden.. Vanaf juni gaan die enorm dalen. Net iets na de release van TOTS.Bossie schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:53:
[...]
Die gaan waarschijnlijk hard crashen, check anders eens de trend van vorig jaar op futbin
@sensately daar hem ik nog niet mee gespeeld ivm chem.
Thanks!