Ik zit de globals te kijken. Veel spelen met TOTY Neymar als spits. Ik speel zelf met de NIF versie. Is dat ook een ok spits? Misschien dat ik dat eens ga proberen.
Ah, dat had ik ff gemistBean77 schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:57:
[...]
Ik had er al naar gekeken, maar twijfel nog. VVD is untradable en kan dus nog beter worden. Ik kijk het qua centrale verdediging nog even aan.
Zit overigens naar twitch te kijken, maar volgens mij speln hun niet dezelfde fifa als ik thuis, wat een bewegingen en passes lijken altijd naar de juiste man te gaan
[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 07-04-2019 20:22 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is ook geen logische kaart om untradable te hebben, maar ik klaag maar nietBossie schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:20:
[...]
Ah, dat had ik ff gemist
Zit overigens naar twitch te kijken, maar volgens mij speln hun niet dezelfde fifa als ik thuis, wat een bewegingen en passes lijken altijd naar de juiste man te gaan
Dat dacht ik ook toen ik naar tekkz en dossary keek. Dat is zeker niet het spel dat wij als plebs spelen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Is een LAN versie toch speciaal voor dit soort events?Bean77 schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:25:
[...]
Het is ook geen logische kaart om untradable te hebben, maar ik klaag maar niet![]()
Dat dacht ik ook toen ik naar tekkz en dossary keek. Dat is zeker niet het spel dat wij als plebs spelen.
Kun je nagaan hoeveel impact latency heeft op de gameplay.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ga daar wel vanuit. Het verschil is bizar.Bossie schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:34:
[...]
Is een LAN versie toch speciaal voor dit soort events?
Kun je nagaan hoeveel impact latency heeft op de gameplay.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Weekend League zit erop, stond er op het gunstige moment met 18/4 zelfs goed voor om Elite te halen. Echter toen opeens een fase dat alle potjes verkeerd vielen (oa een 4-1 voorsprong weggegeven en de gelijkmaker in de 94e minuut geïncasseerd met 2 minuten extra tijd). Die pot verloor ik uiteindelijk ook, ander potje verloren met 1-0 in de 86e minuut.
Uiteindelijk na dat aantal potjes dat het tegenzat de laatste 2 wedstrijden weer gewonnen en geëindigd op 21-9, best tevreden mee uiteindelijk
Uiteindelijk na dat aantal potjes dat het tegenzat de laatste 2 wedstrijden weer gewonnen en geëindigd op 21-9, best tevreden mee uiteindelijk
Kom al sinds het begin niet hoger dan zilver 1.
Ook dit weekend weer. Had nog wel 4 potjes over, maar was er klaar mee....
Lange verliesreeks die ik best had kunnen (moeten ) winnen.
KDB bevalt me steeds minder (Nedved baby icon daarentegen stuk meer)
Misschien KDB verkopen en betere Nedved halen.....
wijze woorden
Ik hoop stiekem op een OP Nedved met een position change naar de as.Valandil schreef op zondag 7 april 2019 @ 23:51:
Kom al sinds het begin niet hoger dan zilver 1.
Misschien kun je eens je team en speelwijze posten?
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 08-04-2019 00:01 ]
Zoals verwacht ook na de downgrade gewoon goud 3 gehaald net als altijd
Het team:Bossie schreef op maandag 8 april 2019 @ 00:00:
[...]
Ik hoop stiekem op een OP Nedved met een position change naar de as.
Misschien kun je eens je team en speelwijze posten?
https://www.futbin.com/19/squad/6718640
Speel ook meestal in deze opstelling en wissel af met 4-1-2-1-2 (2) en 4-3-3.
Aguero, Fernandinho, Alex Sandro en de Jong zijn untradable...
Met name Aguero is te duur om niet op te stellen.. plus geen geld voor een betere spits.
Qua chemistry hangt het allemaal net aan, aan elkaar.
wijze woorden
Ik ben een beetje klaar met de geintjes die EA uit haalt en dit kan wel eens mijn laatste FIFA worden als ze niet grote en belangrijke aanpassingen aan het spel gaan doen. Ging na zaterdag toen de servers heerlijk waren 15-3, ben uiteindelijk 19-11 geeindigd nadat mijn spelers opeens geen bal meer konden overspelen als ik 1-0 of 2-0 voorstond. Te veel wedstrijden in die tweede helft geweest waar ik snel op voorsprong kwam en >67% balbezit had, waarna het spel compleet veranderde de tegenstanders uit niet bestaande kansen scoorde en ik met hetzelfde percentage balbezit niet verder kwam dan de rand van zijn penalty gebied omdat iedereen daarin stond en mijn spelers harde passes gaven als ik zachte wou en andersom. Dan heb ik het nog niet eens over het switchen waar ik eerder vorige week al een vraag over stelde die dit weekend weer ontzettend slecht was, dan wou ik mijn CV selecteren kreeg ik bijvoorbeeld onverwacht de RA...
Ze zeggen dan wel dat er geen momentum en kick off goals zijn maar zo voelt het totaal niet, als EA denkt dat ik hierdoor meer packs of FP ga kopen hebben ze het echt totaal mis want ik breek nog liever mijn Bluray door midden dan hun geld te geven voor dit bagger spel.
Als afsluiter nog het meest frustrerende moment van het weekend was toen ik een penalty tegen kreeg terwijl de Neymar van de tegenstander een 180 graden draai probeerde en tegen een door de AI bestuurde verdediger op liep en viel. Heb mogelijk er een clip van en zit er aan te denken om die naar Zaro te sturen om te vragen waarom AI bestuurde spelers penalties weg geven
Ze zeggen dan wel dat er geen momentum en kick off goals zijn maar zo voelt het totaal niet, als EA denkt dat ik hierdoor meer packs of FP ga kopen hebben ze het echt totaal mis want ik breek nog liever mijn Bluray door midden dan hun geld te geven voor dit bagger spel.
Als afsluiter nog het meest frustrerende moment van het weekend was toen ik een penalty tegen kreeg terwijl de Neymar van de tegenstander een 180 graden draai probeerde en tegen een door de AI bestuurde verdediger op liep en viel. Heb mogelijk er een clip van en zit er aan te denken om die naar Zaro te sturen om te vragen waarom AI bestuurde spelers penalties weg geven
Hoi @Vissert Vrijdag is pas de eerste optie om te kunnen spelen. Bij de loting kan evt arwintju/Bean77 vs NAAM aangehouden worden? Komend weekend moet er echt duidelijkheid zijn.Vissert schreef op maandag 8 april 2019 @ 08:08:
@Bean77 @Arwintju
Vergeten jullie niet uiterlijk woensdag jullie potjes te spelen?
Dat kan zeker! Heb je al contact gehad met je tegenstander?Bean77 schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:24:
[...]
Hoi @Vissert Vrijdag is pas de eerste optie om te kunnen spelen. Bij de loting kan evt arwintju/Bean77 vs NAAM aangehouden worden? Komend weekend moet er echt duidelijkheid zijn.
Jup, vrijdag is de dag waar we op mikken.Vissert schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:31:
[...]
Dat kan zeker! Heb je al contact gehad met je tegenstander?
Zal aanpoten worden met mijn untradable team
Yep, Arwintje speelt possession/pressure,dus die blaast je helemaal van het veldBean77 schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:38:
[...]
Jup, vrijdag is de dag waar we op mikken.
Zal aanpoten worden met mijn untradable team
Ownee he..... Moet ik mijn camping team weer van stal halenBossie schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:42:
[...]
Yep, Arwintje speelt possession/pressure,dus die blaast je helemaal van het veld
sssttt joh...niet mn tactieken weggevenBossie schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:42:
[...]
Yep, Arwintje speelt possession/pressure,dus die blaast je helemaal van het veld
Ik speel gewoon mijn eigen spel, als ik mij ga aanpassen dan werkt het vaak ook totaal niet.
In de WL heb ik soms momenten dat ik denk dat ik even 'normaal' moet gaan spelen, maar dan verlies ik echt 9 van de 10 keer gelijk.
Dit weekend ook maar weer tot zilver 1 gespeeld, zodat ik iig de 2000 fut punten voor de volgende weekend league weer heb.
Het is elke week precies hetzelfde liedje, ieder potje waarin ik tegen een speler kom met C. Ronaldo in z'n team is standaard een loss, kan er gewoon niks tegen doen, al onderschep ik 3x de bal hij krijgt de bal telkens mee, elk schot vliegt er in vanuit elke onmogelijke hoek.
Had nog 9 potjes over, dus mocht ik alles winnen kwam ik nog tot goud 1 maar de lol was er totaal van af en had ook geen zin om me nog verder in te spannen en alleen maar meer gefrustreerd te worden.
Het is elke week precies hetzelfde liedje, ieder potje waarin ik tegen een speler kom met C. Ronaldo in z'n team is standaard een loss, kan er gewoon niks tegen doen, al onderschep ik 3x de bal hij krijgt de bal telkens mee, elk schot vliegt er in vanuit elke onmogelijke hoek.
Had nog 9 potjes over, dus mocht ik alles winnen kwam ik nog tot goud 1 maar de lol was er totaal van af en had ook geen zin om me nog verder in te spannen en alleen maar meer gefrustreerd te worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Sossage23 op 08-04-2019 16:05 ]
Iemand een tip voor die open plek?
https://imgur.com/a/hGocVTe
Rijkaardheppe01 schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:43:
Dan Gullitheppe01 schreef op maandag 8 april 2019 @ 16:43:
Ghoulam was misschien leuk geweest als ze er een paar maanden eerder mee waren gekomen. Nu niet meer ivm tots, hoewel ik Alex Sandro niet zo'n goede dekker vind.
Steek nu alleen nog coins in icons.
Div 3 gaat nog steeds lekker. Koulibaly 92, mid Ferdinand en de Rossi op cvm houden de tent goed dicht in een 433(2) opstelling.
Wat speelt het toch anders met betere spelers. Dan moet je eigenlijk de ai het werk laten doen.
Hopen dat het zo blijft doorgaan.
Blijven rare dingen in zitten. Zo had ik prime Shearer aangespeeld met een lage pass alleen voor de keeper. Alle ruimte ook maar dat bleek niet te mogen, de bal floepte gewoon via hem over de achterlijn... Tja..
En veel balletjes die van de voeten springen. Blijft een raar spel
Maar kunst is niet om gestrest te raken.
Tegenstander krijgt in een wedstrijd nu tegen mij hooguit 2 à 3 kansen. Niet dat ik zo goed ben maar rustig blijven icm een goede formatie en spelers levert tot nu toe wel wat op.
Heb nu coins voor prime van Basten. Moet ik geprobeerd hebben. Hoewel ik vermoed dat prime Klose meer mijn speler is.
WL niet gedaan, met dit mooie weer zonde vond ik.
Steek nu alleen nog coins in icons.
Div 3 gaat nog steeds lekker. Koulibaly 92, mid Ferdinand en de Rossi op cvm houden de tent goed dicht in een 433(2) opstelling.
Wat speelt het toch anders met betere spelers. Dan moet je eigenlijk de ai het werk laten doen.
Hopen dat het zo blijft doorgaan.
Blijven rare dingen in zitten. Zo had ik prime Shearer aangespeeld met een lage pass alleen voor de keeper. Alle ruimte ook maar dat bleek niet te mogen, de bal floepte gewoon via hem over de achterlijn... Tja..
En veel balletjes die van de voeten springen. Blijft een raar spel
Maar kunst is niet om gestrest te raken.
Tegenstander krijgt in een wedstrijd nu tegen mij hooguit 2 à 3 kansen. Niet dat ik zo goed ben maar rustig blijven icm een goede formatie en spelers levert tot nu toe wel wat op.
Heb nu coins voor prime van Basten. Moet ik geprobeerd hebben. Hoewel ik vermoed dat prime Klose meer mijn speler is.
WL niet gedaan, met dit mooie weer zonde vond ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 08-04-2019 19:57 ]
Ik herken zo je gevoel. Het spel kent echt oneffenheden. Ook ik smijt mijn controller weleens weg. Ik kan slecht tegen mijn verlies, maar ik kan dat accepteren op het moment dat ik niet goed genoeg was.Pompi schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:17:
Ik ben een beetje klaar met de geintjes die EA uit haalt en dit kan wel eens mijn laatste FIFA worden als ze niet grote en belangrijke aanpassingen aan het spel gaan doen. Ging na zaterdag toen de servers heerlijk waren 15-3, ben uiteindelijk 19-11 geeindigd nadat mijn spelers opeens geen bal meer konden overspelen als ik 1-0 of 2-0 voorstond. Te veel wedstrijden in die tweede helft geweest waar ik snel op voorsprong kwam en >67% balbezit had, waarna het spel compleet veranderde de tegenstanders uit niet bestaande kansen scoorde en ik met hetzelfde percentage balbezit niet verder kwam dan de rand van zijn penalty gebied omdat iedereen daarin stond en mijn spelers harde passes gaven als ik zachte wou en andersom. Dan heb ik het nog niet eens over het switchen waar ik eerder vorige week al een vraag over stelde die dit weekend weer ontzettend slecht was, dan wou ik mijn CV selecteren kreeg ik bijvoorbeeld onverwacht de RA...
Waar ik wel moeite mee heb is als je het gevoel krijgt dat je sommige wedstrijden verliest die op zijn minst verdacht zijn qua dingen die gebeuren. Voor je gevoel speel je hartstikke lekker, maar toch verlies je door rare dingen. Daar word ik gek van! Dat gaat dan zwaar tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. Daar kan ik absoluut niet tegen! Maar ja, ik begin er een soort aan te wennen na een aantal jaren FIFA.
Iemand een idee voor een goede upgrade?
Ik heb zo'n 500k op de bank. Kan er wel iets meer van maken.
https://www.futbin.com//19/squad/5380801
De hele wedstrijd domineren en opeens gaat een simpele pass compleet anders en 3-5 seconden later ligt de bal achter in je goal.MadMoody schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:03:
[...]
Ik herken zo je gevoel. Het spel kent echt oneffenheden. Ook ik smijt mijn controller weleens weg. Ik kan slecht tegen mijn verlies, maar ik kan dat accepteren op het moment dat ik niet goed genoeg was.
Waar ik wel moeite mee heb is als je het gevoel krijgt dat je sommige wedstrijden verliest die op zijn minst verdacht zijn qua dingen die gebeuren. Voor je gevoel speel je hartstikke lekker, maar toch verlies je door rare dingen. Daar word ik gek van! Dat gaat dan zwaar tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. Daar kan ik absoluut niet tegen! Maar ja, ik begin er een soort aan te wennen na een aantal jaren FIFA.
Meermaals op de paal schieten en uit de counter scoort de tegenstander omdat de bal driemaal via je verdediger terugspringt en vervolgens via de rebound in je doel verdwijnt.
Uiteindelijk na veel moeite een goede goal scoren en vervolgens scoort de tegenstander met 2/3 passes vanaf de aftrap.
Dat zijn wel triggermomentjes, gebeurt ook echt ff te vaak om toevallig te zijn.
waar stijgt de markt de afgelopen tijd eigenlijk? je zou nu daling verwachten toch?
Ben Yedder eruit en goede CM erin?DeBers schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:57:
Misschien Pogba? (houd je munten over
wijze woorden
Ik speel 4411 uiteindelijk met een schaduwspits.. Ben yedder vult dat goed in. Kan pogba dat beter? Is pogba een goede opvolger voor kante?Valandil schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 07:58:
[...]
Ben Yedder eruit en goede CM erin?
Misschien Pogba? (houd je munten over)
Van Dijk upgraden of Ben Yedder vervangenDeBers schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:57:
Pogba en Kante zijn niet echt te vergelijken, maar vullen elkaar wel goed aan.DeBers schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:20:
[...]
Ik speel 4411 uiteindelijk met een schaduwspits.. Ben yedder vult dat goed in. Kan pogba dat beter? Is pogba een goede opvolger voor kante?
Pogba kan zeker in de CAM. Hij is fysiek sterk en ook kopduels wint hij vaak.
Ben Yedder heeft echter denk ik een beter finesse (afstand)schot.
Ik speel Pogba ook regelmatig als CAM, maar dan meer als aanspeelpunt dan als rappe speler om de spits heen.
Wellicht Raul als CAM en een nieuwe spits kopen?
wijze woorden
Niet om weer te mekkeren want dat heb ik en ook anderen al genoeg gedaan maar 1 opmerking wil ik nog kwijt:MadMoody schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:03:
[...]
Ik herken zo je gevoel. Het spel kent echt oneffenheden. Ook ik smijt mijn controller weleens weg. Ik kan slecht tegen mijn verlies, maar ik kan dat accepteren op het moment dat ik niet goed genoeg was.
4 van de 5 tegen doelpunten die ik incasseer zijn geen uitgespeelde kansen.
Het zijn doelpunten die ontstaan doordat de bal 'per ongeluk' valt naar een spits die dan schiet of doelpunten waarbij de keeper de bal bokst naar de tegenstander. Of na 4x de bal weg getikt te hebben bij een spits heeft hij hem nog steeds
Zegt wel wat denk ik.
Whatever, gewoon rustig blijven en vooral de boel dichthouden achterin. Heb het idee dat dat uiteindelijk meer oplevert dan de overhand te hebben. Vreemd maar waar.
Hoe vaak gebeurt het niet dat je domineert en toch verliest?
Geen acties dus geen packs. Daarnaast wel de icon sbc's en alle andere losse sbc kaarten. Daarom loopt het dus langzaam op.Leoleo schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 07:30:
waar stijgt de markt de afgelopen tijd eigenlijk? je zou nu daling verwachten toch?
Ik moet zeggen dat mijn nieuwe team wel wennen is hoor. Het speelt als dikke stroop en nog druk aan het zoeken naar een fijne speelstijl. Merk dat ik ook vaker gelijkspeel of verlies tegen tegenstanders die ik eerst prima kon verslaan. Wel de coins, niet het team.
Binnenkort maar eens een streefteam gaan maken waar ik naartoe wil gaan.
Als je de snelheid/agility van Yedder gebruikt, dan is er bijna geen betere speler voor die positie beschikbaar.DeBers schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:20:
[...]
Ik speel 4411 uiteindelijk met een schaduwspits.. Ben yedder vult dat goed in. Kan pogba dat beter? Is pogba een goede opvolger voor kante?
Pogba is bizar goed in de juiste handen, maar dan heb je wel een iets verdedigende/allround middenvelder naast hem nodig. Als je zijn skils etc niet gebruikt dan heeft hij weinig meerwaarde tov bijvoorbeeld KDB.
Verwijderd
Wat een slechte fifa is dit ook.
Team is ondertussen aardig endgame maar toch haal ik er weinig plezier uit.
De weeklys gedaan, die waren vrij simpel door League sbc ibarbo..
Team in game: https://www.futbin.com/19/squad/6742072
Speelt heerlijk, tot je tegen een full rare gold BPL team komt met buffon op goal die 2 rode lijntjes heeft. dan is het alsof ik in de modder voetbal.
Trade is leuk, en speel vaak voor de weekly's etc, maar kwa gameplay is dit echt de slechtste ooit!
Team is ondertussen aardig endgame maar toch haal ik er weinig plezier uit.
De weeklys gedaan, die waren vrij simpel door League sbc ibarbo..
Team in game: https://www.futbin.com/19/squad/6742072
Speelt heerlijk, tot je tegen een full rare gold BPL team komt met buffon op goal die 2 rode lijntjes heeft. dan is het alsof ik in de modder voetbal.
Trade is leuk, en speel vaak voor de weekly's etc, maar kwa gameplay is dit echt de slechtste ooit!
Wat ik zo zonde vind is dat er na een bepaalde tijd het verschil tussen teams zo ontzettend groot word, ik kom bijvoorbeeld met een heel degelijk team tegen alleen maar spelers met icons, Ronaldo, Messi. En dat is geen probleem zolang ze dit met traden, wedstrijden spelen en rewards hebben verdiend, maar de mensen die er honderden of zelfs duizenden euro's insteken en een team van 40 miljoen hebben staan vind ik gewoon een beetje kansloos, je weet namelijk op voorhand al dat je gaat verliezen terwijl je 9/10 niet eens slechter bent dan je tegenstander, en ik weet dat dit elk jaar hetzelfde is en dat het voorlopig ook niet zal veranderen, maar zo is de uitdaging om ook voor zo een goed team te gaan er veel minder voor mij en heeft het naar mijn mening ook totaal geen zin om er nog moeite in te steken omdat ik toch al weet dat het een hele lange tijd gaat duren voordat ik me kan meten met dat soort tegenstanders.
Ik heb momenteel Petit 88, maar vind hem wat log aanvoelen. Dacht aan Seedorf 88 of Rijkaard 90 als vervanger, Seedorf lijkt mij dynamischer?
Ik denk dat Bean zich behoorlijk aangesproken voelt hahaha😅Sossage23 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:00:
Wat ik zo zonde vind is dat er na een bepaalde tijd het verschil tussen teams zo ontzettend groot word, ik kom bijvoorbeeld met een heel degelijk team tegen alleen maar spelers met icons, Ronaldo, Messi. En dat is geen probleem zolang ze dit met traden, wedstrijden spelen en rewards hebben verdiend, maar de mensen die er honderden of zelfs duizenden euro's insteken en een team van 40 miljoen hebben staan vind ik gewoon een beetje kansloos, je weet namelijk op voorhand al dat je gaat verliezen terwijl je 9/10 niet eens slechter bent dan je tegenstander, en ik weet dat dit elk jaar hetzelfde is en dat het voorlopig ook niet zal veranderen, maar zo is de uitdaging om ook voor zo een goed team te gaan er veel minder voor mij en heeft het naar mijn mening ook totaal geen zin om er nog moeite in te steken omdat ik toch al weet dat het een hele lange tijd gaat duren voordat ik me kan meten met dat soort tegenstanders.
Welke divisie speel je? Bij divisie 1 kan ik me voorstellen dat dit speelt. Bij lagere edities kom ik vaak liever een full icon team tegen dan een met een gold team.Sossage23 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:00:
Bungel nu in divisie 4 en ben blij als ik een full icon team tegen kom, als die in dezelfde lage divisie als ik spelen beheersen ze het spelletje meestal minder goed, terwijl je vaak merkt dat de slechtere teams die zich langzaam omhoog werken gewoon betere spelers zijn.
Zit in divisie 4, maar ik heb het meer over de teams die ik tegen kom in de Weekend League, Rivals valt altijd wel mee.Paffelton schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:57:
[...]
Welke divisie speel je? Bij divisie 1 kan ik me voorstellen dat dit speelt. Bij lagere edities kom ik vaak liever een full icon team tegen dan een met een gold team.
Bungel nu in divisie 4 en ben blij als ik een full icon team tegen kom, als die in dezelfde lage divisie als ik spelen beheersen ze het spelletje meestal minder goed, terwijl je vaak merkt dat de slechtere teams die zich langzaam omhoog werken gewoon betere spelers zijn.
Maar denk jij dan dat jij de enige bent die dit heeft? Heb je zelf nooit geluksgoals?Bossie schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:49:
[...]
De hele wedstrijd domineren en opeens gaat een simpele pass compleet anders en 3-5 seconden later ligt de bal achter in je goal.
Meermaals op de paal schieten en uit de counter scoort de tegenstander omdat de bal driemaal via je verdediger terugspringt en vervolgens via de rebound in je doel verdwijnt.
Uiteindelijk na veel moeite een goede goal scoren en vervolgens scoort de tegenstander met 2/3 passes vanaf de aftrap.
Dat zijn wel triggermomentjes, gebeurt ook echt ff te vaak om toevallig te zijn.
Als jij het hebt, dan hebben anderen het ook. Dus dan lijkt mij dat er niemand echt een voordeel heeft, toch?
Dat is een beetje een non-argument, aangezien het items zijn die simpelweg niet in de game moeten zitten. Het zou beter zijn als niemand dit heeft in de frequentie waarin het nu voorkomt.KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:09:
[...]
Maar denk jij dan dat jij de enige bent die dit heeft? Heb je zelf nooit geluksgoals?
Als jij het hebt, dan hebben anderen het ook. Dus dan lijkt mij dat er niemand echt een voordeel heeft, toch?
Eens.Bossie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:16:
[...]
Dat is een beetje een non-argument, aangezien het items zijn die simpelweg niet in de game moeten zitten. Het zou beter zijn als niemand dit heeft in de frequentie waarin het nu voorkomt.
Denk je dat er een soort algoritme in het spel zit om, op het moment dat jij goed speelt oid, je bewust een tegengoal laat accepteren? Of wat denk je dat er aan de hand is?
Was eens even op zoek gegaan, maar dat schijnt dus inderdaad te bestaan. Een script om de game beter te balanceren..
[ Voor 10% gewijzigd door KaiseRRuby op 09-04-2019 13:27 ]
Precies de rede waarom deze fifa al weken geleden in de kliko is gegaan.Bossie schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:49:
[...]
De hele wedstrijd domineren en opeens gaat een simpele pass compleet anders en 3-5 seconden later ligt de bal achter in je goal.
Al meerdere keren weg gelegd en steeds weer gepakt en steeds na 3 dagen weer helemaal klaar mee, dus lekker de kliko in zodat ik hem niet meer kan pakken ook.
Veel plezier uit SBC's kunnen halen en doordat de wekelijkse beloningen wel goed waren deze fifa had ook leuk team met inmiddels 6 (90+) icons.
Maar het spel zelf waar je het uiteindelijk allemaal voor doet
Na vele jaren fifa komt nieuwe fifa er dit keer zeker niet in.
Ben nu langzamerhand toch wat potjes aan het verliezen in div 3. Paar goede tegenstanders gehad ook. Ook wel wat gewonnen gelukkig maar div 2 is ff uit zicht nu.
Vrsalkjo is niet opgewassen tegen een Neymar en Alex Sandro blijft een slechte dekker. Ach kan er niet mee zitten. Dit waren we uitgespeelde kansen, duidelijk dat de tegenstanders nu beter zijn.
Enige waar ik wel wat van baal is dat Handanovic weer bijna niets tegen houdt.
Hij heeft in al die maanden zelden een wedstrijd voor mij door het vuur gesleept.
Dat zie ik andere keepers wel beter doen.
Tzt maar eens een goede icon keeper kopen, vd Sar zie ik hier veel, das een betere?
@Bean77 toch ook leuker misschien nu het minder makkelijk gaat? Kreeg het idee dat de uitdaging weg was voor jou?
Vrsalkjo is niet opgewassen tegen een Neymar en Alex Sandro blijft een slechte dekker. Ach kan er niet mee zitten. Dit waren we uitgespeelde kansen, duidelijk dat de tegenstanders nu beter zijn.
Enige waar ik wel wat van baal is dat Handanovic weer bijna niets tegen houdt.
Hij heeft in al die maanden zelden een wedstrijd voor mij door het vuur gesleept.
Dat zie ik andere keepers wel beter doen.
Tzt maar eens een goede icon keeper kopen, vd Sar zie ik hier veel, das een betere?
@Bean77 toch ook leuker misschien nu het minder makkelijk gaat? Kreeg het idee dat de uitdaging weg was voor jou?
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 09-04-2019 13:27 ]
Jij doelt op scripting, nee dat niet, hoewel het me niet zou verbazen als AI/ML word toegepast voor bepaalde elementen.KaiseRRuby schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:19:
[...]
Eens.
Denk je dat er een soort algoritme in het spel zit om, op het moment dat jij goed speelt oid, je bewust een tegengoal laat accepteren? Of wat denk je dat er aan de hand is?
Het lijkt mij een vooral een samenloop van andere factoren die bedoelt zijn om de spelervaring te verbeteren (geen losse ballen bijvoorbeeld, afwachtende spelers/gebrekkige switching bij kick-offs, assisted controls etc).
@Harribo Je keeper gaat geen bijzondere reddingen maken of punten voor je pakken als je tegenstanders simpelweg je verdediging uit elkaar trekken
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 09-04-2019 13:29 ]
@Bossie de helft zijn afstandschoten.
Mijn verdediging wordt niet uit elkaar getrokken, daar speel ik te compact voor.
Tegenstanders kunnen hooguit bij mijn keeper komen langs de zijkanten. Dat gebeurde dus onder andere ook.
Handanovic laat de meeste gewoon door nu. Hij steekt soms niet eens een arm uit.
Elke wedstrijd kijk ik de statistieken na. Keeper van de tegenstander red bijna altijd meer.
Laatste wedstrijd, elk 9 kansen, 5-1 verloren.
Nu ben ik geen goede afmaker dat weet ik maar er zaten ook wel fabuleuze reddingen van de keeper van de tegenstander bij. Die zie ik mijn keeper eigenlijk nooit maken.
Kortom, Handanovic kan beter.
Wedstrijden die ik win zijn ook de wedstrijden waarin de tegenstander eigenlijk geen kansen krijgt. Krijgt hij die wel dan ben ik vaak hopeloos verloren
Whatever, vroeg dus om een goede icon keeper. Rest van de serie a keepers heb ik al getest, die waren nog dramatischer. Enige die niet bar slecht was, was szcesny
Mijn verdediging wordt niet uit elkaar getrokken, daar speel ik te compact voor.
Tegenstanders kunnen hooguit bij mijn keeper komen langs de zijkanten. Dat gebeurde dus onder andere ook.
Handanovic laat de meeste gewoon door nu. Hij steekt soms niet eens een arm uit.
Elke wedstrijd kijk ik de statistieken na. Keeper van de tegenstander red bijna altijd meer.
Nu ben ik geen goede afmaker dat weet ik maar er zaten ook wel fabuleuze reddingen van de keeper van de tegenstander bij. Die zie ik mijn keeper eigenlijk nooit maken.
Wedstrijden die ik win zijn ook de wedstrijden waarin de tegenstander eigenlijk geen kansen krijgt. Krijgt hij die wel dan ben ik vaak hopeloos verloren
Whatever, vroeg dus om een goede icon keeper. Rest van de serie a keepers heb ik al getest, die waren nog dramatischer. Enige die niet bar slecht was, was szcesny
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 09-04-2019 13:40 ]
Misschien een andere kijk is dat je tegenstanders beter zijn in kansen opzetten/finishen.Harribo schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:37:
Als de tegenstander er 5 uit 9 maakt en jij 1 uit 9 dan gaat een icon keeper er alleen voor zorgen dat je misschien met 1-4 verliest ipv 1-5.
Van de Sar is niets mis mee overigens, heb nog niet met icon keepers in F19 gespeeld ivm EooE Cech.
Naar mijn gevoel hebben keepers deze Fifa grotere impact dan dat helaas. Ik had een tijdje Alisson in het doel staan, zodat ik het Nederlandse centrumduo De Ligt en Van Dijk kon hebben, maar Alisson liet zoveel houdbare afstandsschoten door, ik heb een hoop wedstrijden door zijn gepruts verloren. Ik ben inmiddels weer terug bij Courtois en dat is een wereld van verschil.Bossie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:44:
[...]
Misschien een andere kijk is dat je tegenstanders beter zijn in kansen opzetten/finishen.
Als de tegenstander er 5 uit 9 maakt en jij 1 uit 9 dan gaat een icon keeper er alleen voor zorgen dat je misschien met 1-4 verliest ipv 1-5.
Van de Sar is niets mis mee overigens, heb nog niet met icon keepers in F19 gespeeld ivm EooE Cech.
De lange keepers in Fifa19 zijn OP, Courtois met bijna 2 meter, Van der Sar en die EoaE Cech. En de andere keepers die wel goed zijn en iets kleiner zijn, hebben op zijn minst 90+ diving ter compensatie, De Gea en Neuer. De meeste spelers schieten richting kruising, daar heb je lengte of goede diving voor nodig, low drivens zijn tov van vorige Fifa's echt zwaar underused, misschien dat de kleinere keepers het daar beter tegen doen omdat ze sneller bij de grond zijn.
Jammer dat de tijden voorbij zijn dat je tot in de Endgame nog met Butland op doel kon blijven spelen...
[ Voor 4% gewijzigd door mar101 op 09-04-2019 14:12 ]
Deels mee eens. De Gea en Courtois zijn veruit de beste keepers, met vd Sar prime als goede 3e. Alisson IF 88 is een wereld van verschil met zn 85. Dat is wat mij betreft de 4e keeper op de lijst samen met Lloris carniball. Hoe je dan Cech kan noemen is mij een raadsel. Cech en Vd Sar 87 zijn zo slecht dat je net zo goed Kepa of Leno hun gold kaarten kan gebruiken. Bespaart je een hoop geld en zijn niks minder.mar101 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:09:
[...]
Naar mijn gevoel hebben keepers deze Fifa grotere impact dan dat helaas. Ik had een tijdje Alisson in het doel staan, zodat ik het Nederlandse centrumduo De Ligt en Van Dijk kon hebben, maar Alisson liet zoveel houdbare afstandsschoten door, ik heb een hoop wedstrijden door zijn gepruts verloren. Ik ben inmiddels weer terug bij Courtois en dat is een wereld van verschil.
De lange keepers in Fifa19 zijn OP, Courtois met bijna 2 meter, Van der Sar en die EoaE Cech. En de andere keepers die wel goed zijn en iets kleiner zijn, hebben op zijn minst 90+ diving ter compensatie, De Gea en Neuer. De meeste spelers schieten richting kruising, daar heb je lengte of goede diving voor nodig, low drivens zijn tov van vorige Fifa's echt zwaar underused, misschien dat de kleinere keepers het daar beter tegen doen omdat ze sneller bij de grond zijn.
De beste bang for buck keeper blijft toch Areola. Ondanks zijn lage rating pakt ie nagenoeg alles.
Kansen opzetten niet, finishen zeker.Bossie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:44:
[...]
Misschien een andere kijk is dat je tegenstanders beter zijn in kansen opzetten/finishen.
Maar ik schiet ook wel ballen op het doel die echt moeilijk heel te pakken zijn. Of kopballen van Icardi van dichtbij naar de hoek . Die houdt mijn Handanovic dan zeker niet tegen.
Kan mezelf verbeteren en mijn keeper. Liever eerst mijn keeper.
Maar denk inderdaad dat er maar weinig echt goede keepers zijn dit jaar.
De Gea zie ik vaak echt super keepen, veel beter dan mijn Handanovic. Courtois en Neuer ook. Maar ja geen icons.
Denk dat de enige keeper voor mij prime vd Sar dan is. Of die Rus
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 09-04-2019 14:24 ]
Er zal altijd onenigheid over de keepers blijven bestaan. Ik heb zelf met de OTW versie van Alisson gespeeld, wat dezelfde is als zijn IF en hij was echt dramatisch.Solotov schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:13:
[...]
Deels mee eens. De Gea en Courtois zijn veruit de beste keepers, met vd Sar prime als goede 3e. Alisson IF 88 is een wereld van verschil met zn 85. Dat is wat mij betreft de 4e keeper op de lijst samen met Lloris carniball. Hoe je dan Cech kan noemen is mij een raadsel. Cech en Vd Sar 87 zijn zo slecht dat je net zo goed Kepa of Leno hun gold kaarten kan gebruiken. Bespaart je een hoop geld en zijn niks minder.
De beste bang for buck keeper blijft toch Areola. Ondanks zijn lage rating pakt ie nagenoeg alles.
Die nieuwe versie van Lloris heb ik nog nooit tegen of mee gespeeld, maar kan me voorstellen dat zijn goede diving zijn kleine lengte wel kan compenseren. Ik had het over de 91 rated versie van Cech, heb zelf de SBC niet gedaan, maar elke keer als ik tegen hem speel vind ik het een lastig te passeren keeper, dat zegt voor mij genoeg.
Je noemt Neuer niet, maar hij hoort ook zeker in de top 3 thuis, heb een tijd met hem gespeeld toen ik een BL team had, hij was een keeper die wedstrijden juist voor me won met zijn reddingen.
Had je zijn inform? Speel al bijna het hele seizoen met Szcesny IF, vind hem stukken beter dan Handanovic. Ook hij heeft af en toe zijn foutjes, maar dat heeft iedere keeper deze fifa. Zie bij tegenstanders een Yashin of een de Gea dezelfde gekke acties doen 1 a 2 keer per wedstrijd.Harribo schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:37:
...
Zou als ik jou was eens wat pro toernooien kijken, die lui schieten 99% van hun goals met timed low drivens.mar101 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:09:
[...]
... De meeste spelers schieten richting kruising, daar heb je lengte of goede diving voor nodig, low drivens zijn tov van vorige Fifa's echt zwaar underused, ..
Klopt, ik kan nu minder cheaten met toty neymar en mbappe. Eigenlijk is het wel goed voor mijn spel omdat ik nu beter leer spelen. Voorheen knal ik gewoon die bal er onmogelijk in vanuit elke richting die je maar kunt bedenken en nu moet ik voetballen om de goal te maken.Harribo schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:23:
Ik heb -rekening houdend met andere aankopen- iets van 12 mln over om 3 leuke spelers te gaan halen tzt (als ik toty ronaldo verkoop nog meer, maar hij blijft denk ik).
Doet er hier wel eens iemand wat van die league sbc's voor de pakketjes zelf en dus niet voor een speler die je kan kiezen als je ze helemaal hebt voltooid?
Had niet veel te doen dus had ik het grandioze idee om wat van die goedkope sbc's te doen en te hopen op wat leuks en wat meer coins te krijgen. Had na een kwartiertje al 70k
Natuurlijk zit er geluk bij dat ik dan bijv. IF Vela pack, maar ik merk wel dat die rewards heel goed zijn ten opzichte van wat je er voor uitgeeft.
Dus voor degene met geen rooie cent op de bank is dit misschien wel iets leuks om te proberen, natuurlijk own risk, het is niet altijd prijs.
Had niet veel te doen dus had ik het grandioze idee om wat van die goedkope sbc's te doen en te hopen op wat leuks en wat meer coins te krijgen. Had na een kwartiertje al 70k
Natuurlijk zit er geluk bij dat ik dan bijv. IF Vela pack, maar ik merk wel dat die rewards heel goed zijn ten opzichte van wat je er voor uitgeeft.
Dus voor degene met geen rooie cent op de bank is dit misschien wel iets leuks om te proberen, natuurlijk own risk, het is niet altijd prijs.
Meerdere sites hebben overzichtjes met SBC costs vs pack rewards, vervolgens kun je dan bijvoorbeeld de verschillende league SBCs doen die in theorie het meeste opleveren.Sossage23 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:11:
Doet er hier wel eens iemand wat van die league sbc's voor de pakketjes zelf en dus niet voor een speler die je kan kiezen als je ze helemaal hebt voltooid?
Neuer was juist voor mij dramatisch. Cech scoor ik altijd super makkelijk tegen. Merk vooral dat DDG en Courtois zich onderscheiden met cruciale reddingen. Net zoals bijv bij verdedigers ik dit altijd tegen heb met VVD en Campbell prime, om maar te zwijgen over Varane TOTY.mar101 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:22:
[...]
Er zal altijd onenigheid over de keepers blijven bestaan. Ik heb zelf met de OTW versie van Alisson gespeeld, wat dezelfde is als zijn IF en hij was echt dramatisch.
Die nieuwe versie van Lloris heb ik nog nooit tegen of mee gespeeld, maar kan me voorstellen dat zijn goede diving zijn kleine lengte wel kan compenseren. Ik had het over de 91 rated versie van Cech, heb zelf de SBC niet gedaan, maar elke keer als ik tegen hem speel vind ik het een lastig te passeren keeper, dat zegt voor mij genoeg.
Je noemt Neuer niet, maar hij hoort ook zeker in de top 3 thuis, heb een tijd met hem gespeeld toen ik een BL team had, hij was een keeper die wedstrijden juist voor me won met zijn reddingen.
Die verdedigen niet, maar rammen zich in de aanvaller zonder dat er gefloten wordSolotov schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:18:
[...]
Net zoals bijv bij verdedigers ik dit altijd tegen heb met VVD en Campbell prime, om maar te zwijgen over Varane TOTY.
Weet ik, daar doelde ik ook een beetje op.Bossie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 15:14:
[...]
Meerdere sites hebben overzichtjes met SBC costs vs pack rewards, vervolgens kun je dan bijvoorbeeld de verschillende league SBCs doen die in theorie het meeste opleveren.
91 Hernandez binnen
viel tegen, SBC's zijn best duur. Uit een van de pakketjes kwam Suarez lopen, helaas brengt die niet zo heel veel op, 100k maar.
Het is ook wel een hele slechte timing om nu sbc's te gaan doen. Zeker degene die onbeperkt van toepassing blijven. Dan gaat bijv een Sule gewoon weer van 8400 naar 3000-3500 als er weer acties zijn met packs.Skann schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:18:
91 Hernandez binnenviel tegen, SBC's zijn best duur. Uit een van de pakketjes kwam Suarez lopen, helaas brengt die niet zo heel veel op, 100k maar.
Icon moment Cruyff lijkt mij wel leuk, maar ik wacht gewoon tot de volgende crash en haal hem dan mogelijk.
Wie zouden jullie kiezen als CM, Seedorf 88 of Seedorf 91? De 88 versie is wat sneller en fysiek sterker, de 91 versie heeft een beter schot, dribbel en passing skills.
Ik neig naar de 91 versie!
Ach joh, ik wilde hem gewoon voor m'n eindteam en ga toch geen WL meer doen. Vond het wel best zo.Bean77 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 16:21:
[...]
Het is ook wel een hele slechte timing om nu sbc's te gaan doen. Zeker degene die onbeperkt van toepassing blijven. Dan gaat bijv een Sule gewoon weer van 8400 naar 3000-3500 als er weer acties zijn met packs.
Icon moment Cruyff lijkt mij wel leuk, maar ik wacht gewoon tot de volgende crash en haal hem dan mogelijk.
Ik zat te denken om raul te vervangen voor prima hernandez. Dan ingame neymar in de spits en hernandez op links in een 451 met dus drie cams achter de spits als ik de formatie goed heb.Bossie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:49:
[...]
Als je de snelheid/agility van Yedder gebruikt, dan is er bijna geen betere speler voor die positie beschikbaar.
Pogba is bizar goed in de juiste handen, maar dan heb je wel een iets verdedigende/allround middenvelder naast hem nodig. Als je zijn skils etc niet gebruikt dan heeft hij weinig meerwaarde tov bijvoorbeeld KDB.
Hernandez is alleen maar snel toch, Yedder heeft bijvoorbeeld ook nog een 5*WF.DeBers schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:42:
[...]
Ik zat te denken om raul te vervangen voor prima hernandez. Dan ingame neymar in de spits en hernandez op links in een 451 met dus drie cams achter de spits als ik de formatie goed heb.
Neymar in de spits is sowieso een cheatcode.
De hele dag al helaasshoombak schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:41:
Meer mensen problemen starten met de game op X1? Geeft aan dat mijn trial expired is..
Ja. By blijft dan op centrale Cam staan. Hernandez gaat naar links en mbappe op rechts. Lijkt me wel een mooie combi.. Is neymar nif nog steeds zo'n goede om te hebben dan?Bossie schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:45:
[...]
Hernandez is alleen maar snel toch, Yedder heeft bijvoorbeeld ook nog een 5*WF.
Neymar in de spits is sowieso een cheatcode.
Ik heb genoeg pro toernooien gezien, valt reuze mee hoeveel low drivens er gescoord worden. Zelfs op pro level is het merendeel of finesse of regulier schot hoog in de kruising, wel bijna altijd timed. Of van die voorzetten naar de 2e paal en dan een makkelijk kopdoelpunt.Paffelton schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 14:40:
[...]
Zou als ik jou was eens wat pro toernooien kijken, die lui schieten 99% van hun goals met timed low drivens.
Heeft ermee te maken dat er maar weinig hoeken en afstanden zijn waarbij low drivens goed werken. Van afstand schieten is in Fifa 19 zelfs op hoog niveau lucratief, met de Prime R9's en TOTY CR7's vliegen ze met green timed schoten vaak genoeg in de winkelhaak. Een low driven finish is alleen effectief van relatief korte afstand, dan zul je toch echt eerst een goed uitgespeelde kans moeten creëren.
Ik heb 88 als CM, want die heeft volgens mij ook meer stamina wat wel belangrijk is als CM en aanvallend draagt hij goed bij maar verdedigend kan beter al komt dat door zijn M workrategaizka schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:00:
Wie zouden jullie kiezen als CM, Seedorf 88 of Seedorf 91? De 88 versie is wat sneller en fysiek sterker, de 91 versie heeft een beter schot, dribbel en passing skills.
Ik ga toch wel erg goed de afgelopen tijd! In divisie 1 gisteren rond de 6 potjes gespeeld, waarvan geen één verloren. Ik ben wel redelijk tevreden over mijn duo op verdedigend middenveld: Frenkie en Ramsey. Beide niet super defensief, hoogstens Ramsey met workrates H/H en achterblijven. Voetballend wel erg fijn, want voorheen had ik Kante die onbedoeld in aanvallende posities kwam en een slechte pass had.
Del Piero mid-icon is ook echt god-mode. Tweebenig, lichtvoetig en dus wendbaar .. kan hem iedereen van harte aanraden op 10! Hopen dat ik de positieve lijn kan meenemen komend weekend
.
Del Piero mid-icon is ook echt god-mode. Tweebenig, lichtvoetig en dus wendbaar .. kan hem iedereen van harte aanraden op 10! Hopen dat ik de positieve lijn kan meenemen komend weekend
Ik weet niet wanneer je voor het laatst een toernooi gekeken hebt, maar de laatste tijd is het echt alleen maar low drivens timed finish. Voorheen was geplaatst timed finish vanuit buiten de 16 overpowered, maar dat hebben ze al een tijd geleden generfed.mar101 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:51:
[...]
Ik heb genoeg pro toernooien gezien, valt reuze mee hoeveel low drivens er gescoord worden. Zelfs op pro level is het merendeel of finesse of regulier schot hoog in de kruising, wel bijna altijd timed. Of van die voorzetten naar de 2e paal en dan een makkelijk kopdoelpunt.
Heeft ermee te maken dat er maar weinig hoeken en afstanden zijn waarbij low drivens goed werken. Van afstand schieten is in Fifa 19 zelfs op hoog niveau lucratief, met de Prime R9's en TOTY CR7's vliegen ze met green timed schoten vaak genoeg in de winkelhaak. Een low driven finish is alleen effectief van relatief korte afstand, dan zul je toch echt eerst een goed uitgespeelde kans moeten creëren.
Afgelopen weekend FUT Champions cup gekeken? Als je daar ook geen timed low drives gezien hebt, heb jij een ander toernooi gekeken dan ik. Echt veruit het merendeel timed low drivens, inderdaad van korte afstand want die lui schieten nauwlijks buiten de 16.
Om moedeloos van te worden...Courtois van de tegenstander houdt er 9 tegen, mijn Handanovic 0 en laat er 1 door. Veel beter ben ik maar verlies toch met 0-1.
En hoe? Doordat twee verdedigers tegen elkaar aanbotsen en gaan liggen en daardoor die kans voor de tegenstander ontstaat.
Je kan beter slechter zijn denk ik wel eens. Knap geprogrammeerd ea!
En hoe? Doordat twee verdedigers tegen elkaar aanbotsen en gaan liggen en daardoor die kans voor de tegenstander ontstaat.
lolHarribo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:10:
Om moedeloos van te worden...Courtois van de tegenstander houdt er 9 tegen, mijn Handanovic 0 en laat er 1 door. Veel beter ben ik maar verlies toch met 0-1.
Flink cashen op Engelse spelers momenteel. Die zijn nog schaars van de vorige SBC, nu heb je er weer 4 nodig.
Hoe probeer jij te finishen? Want als je 9 kansen mist dan doe je iets verkeerdHarribo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:10:
Of het waren geen "kansen" maar "schoten".Vissert schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:12:
[...]
Hoe probeer jij te finishen? Want als je 9 kansen mist dan doe je iets verkeerd
Niet ieder schot op goal is een kans, al denken sommige mensen dat wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Paffelton op 10-04-2019 12:37 ]
Thanks voor de tip!Paffelton schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:32:
Flink cashen op Engelse spelers momenteel. Die zijn nog schaars van de vorige SBC, nu heb je er weer 4 nodig.
Ja sorry moest ff wat frustratie kwijt.Vissert schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:12:
[...]
Hoe probeer jij te finishen? Want als je 9 kansen mist dan doe je iets verkeerd
Ik doe nog steeds iets verkeerd maar ook is het niet normaal dat een keeper zo makkelijk de ballen doorlaat.
Maar ik doe er af en toe een +6 eigenschappen kaartje op, houdt ie iets meer tegen en win ik ook weer
Maar serieus tegenstanders in div 3 zijn een stuk beter dan wat ik gewend was. Toch doe ik er zeker niet voor onder maar makkelijk winnen is er vaak niet bij. Ook wel zo leuk.
MvB prime getest, kon er bijna niets mee. Kom nu teams tegen met zowel MvB als prime Kluivert. En Kluivert heeft elke wedstrijd nog tegen mij gescoord, ook maar eens proberen.
Hoe lang test je een speler? Want om echt aan een speler/team te wennen moet je zeker 40/50 potjes rekenen.Harribo schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:14:
[...]
Ja sorry moest ff wat frustratie kwijt.
Ik doe nog steeds iets verkeerd maar ook is het niet normaal dat een keeper zo makkelijk de ballen doorlaat.
Maar ik doe er af en toe een +6 eigenschappen kaartje op, houdt ie iets meer tegen en win ik ook weer![]()
Maar serieus tegenstanders in div 3 zijn een stuk beter dan wat ik gewend was. Toch doe ik er zeker niet voor onder maar makkelijk winnen is er vaak niet bij. Ook wel zo leuk.
MvB prime getest, kon er bijna niets mee. Kom nu teams tegen met zowel MvB als prime Kluivert. En Kluivert heeft elke wedstrijd nog tegen mij gescoord, ook maar eens proberen.
Elke keeper in FIFA is slecht. Hoe slecht is voornamelijk gebaseerd op hoe goed je tegenstander is.
Mijn van der Sar is overigens wel in een retard veranderdVissert schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:16:
[...]
Hoe lang test je een speler? Want om echt aan een speler/team te wennen moet je zeker 40/50 potjes rekenen.
Elke keeper in FIFA is slecht. Hoe slecht is voornamelijk gebaseerd op hoe goed je tegenstander is.
Hele 'zachte' voorzetten vangt ie niet meer, maar tikt hij te zacht weg, waardoor het alsnog in de 16 belandt en gevaarlijke situaties ontstaan.
Playstation maakt net bekend dat het nu mogelijk is om je online PSN ID aan te passen. Dit geef ik als hint aan een mede Tweaker die iets met "Paarden" in zijn naam heeft
1,5 jaar te laatVissert schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:45:
Playstation maakt net bekend dat het nu mogelijk is om je online PSN ID aan te passen. Dit geef ik als hint aan een mede Tweaker die iets met "Paarden" in zijn naam heeft
Of zal ik de helpdesk nog bellen om het account te heropenen
[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-04-2019 16:02 ]
Doe ik normaal ook alleen deze keer niet. Ik ergerde mij aan hem.Vissert schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:16:
[...]
Hoe lang test je een speler? Want om echt aan een speler/team te wennen moet je zeker 40/50 potjes rekenen.
Inderdaad elke keeper zal wel slecht zijn. Tis erger dan vorig jaar.Elke keeper in FIFA is slecht. Hoe slecht is voornamelijk gebaseerd op hoe goed je tegenstander is.
Ook simpele ballen had Handanovic niet, dus dat gaat niet op.
Ik heb als laatst naar het FUT Champions toernooi in Londen gekeken afgelopen weekend, ben wel benieuwd naar welk toernooi jij hebt gekeken. Kijk voor de grap maar eens de finale terug tussen MS Dossary en Maestro, van de 6 gescoorde doelpunten welgeteld 0 timed low driven finishes.Paffelton schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:48:
[...]
Ik weet niet wanneer je voor het laatst een toernooi gekeken hebt, maar de laatste tijd is het echt alleen maar low drivens timed finish. Voorheen was geplaatst timed finish vanuit buiten de 16 overpowered, maar dat hebben ze al een tijd geleden generfed.
Afgelopen weekend FUT Champions cup gekeken? Als je daar ook geen timed low drives gezien hebt, heb jij een ander toernooi gekeken dan ik. Echt veruit het merendeel timed low drivens, inderdaad van korte afstand want die lui schieten nauwlijks buiten de 16.
Wordt er meer gescoord vanuit low drivens dan in vorige updates? Ja. Wordt het merendeel van de doelpunten gemaakt uit low drivens? Zeer zeker niet. Misschien dat jij naar spelers hebt gekeken die vooral voor uitgespeelde kansen gaan, zoals Markuszo, maar de spelers die ver in het toernooi zijn gekomen hebben veel variatie in hun manier van afronden, maakt het ook lastiger voor tegenstanders te voorspellen wat ze gaan doen.
Wat dat betreft verdient EA wel een complimentje, er zit een stuk meer variatie in schoten die effectief zijn in vergelijking met vorige Fifa's. Het duurde bij mij best wel lang om het button automatisme af te leren van dubbel b rammen voor een low driven finish, dat was in de vorige Fifa's de enige consistente manier om doelpunten te maken.
Voor de zekerheid nog maar een keer terug gekeken, zit nu op werk dus kan niet de hele wedstrijd terug kijken, maar letterlijk de eerste goal is een low driven..mar101 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:43:
[...]
Ik heb als laatst naar het FUT Champions toernooi in Londen gekeken afgelopen weekend, ben wel benieuwd naar welk toernooi jij hebt gekeken. Kijk voor de grap maar eens de finale terug tussen MS Dossary en Maestro, van de 6 gescoorde doelpunten welgeteld 0 timed low driven finishes.
Wordt er meer gescoord vanuit low drivens dan in vorige updates? Ja. Wordt het merendeel van de doelpunten gemaakt uit low drivens? Zeer zeker niet. Misschien dat jij naar spelers hebt gekeken die vooral voor uitgespeelde kansen gaan, zoals Markuszo, maar de spelers die ver in het toernooi zijn gekomen hebben veel variatie in hun manier van afronden, maakt het ook lastiger voor tegenstanders te voorspellen wat ze gaan doen.
Wat dat betreft verdient EA wel een complimentje, er zit een stuk meer variatie in schoten die effectief zijn in vergelijking met vorige Fifa's. Het duurde bij mij best wel lang om het button automatisme af te leren van dubbel b rammen voor een low driven finish, dat was in de vorige Fifa's de enige consistente manier om doelpunten te maken.
@1:55
YouTube: F2Tekkz VS Rogue Msdossary - Fut Chamnpions Cup April - FIFA 19
[ Voor 5% gewijzigd door Paffelton op 10-04-2019 15:50 ]
Om te beginnen geen timed shot. Daarnaast schiet hij vanaf randje 16 meter, ziet eruit als een regulier schot voor mij, bal gaat mid-height het doel in, niet over de grond.Paffelton schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:49:
[...]
Voor de zekerheid nog maar een keer terug gekeken, zit nu op werk dus kan niet de hele wedstrijd terug kijken, maar letterlijk de eerste goal is een low driven..
@1:55
YouTube: F2Tekkz VS Rogue Msdossary - Fut Chamnpions Cup April - FIFA 19
Kijk maar naar de rest van de doelpunten, is het nog duidelijker dat het geen low drivens zijn, Eusebio die hem in het dak vanhet doel schiet, etc. Maar begrijp nu wel waarom je denkt dat alles low driven is...
Edit: ik heb het over de grand finale tussen Maestro en MS Dossary, niet tussen MS Dossary en F2 Tekkz..
[ Voor 6% gewijzigd door mar101 op 10-04-2019 16:07 ]
Was inderdaad niet timed, maar volgens mij wel degelijk low driven, die gaan in deze fifa nog wel eens wat van de grond af. Al helemaal als ze hem wel met timed finish combineren.mar101 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:03:
[...]
Om te beginnen geen timed shot. Daarnaast schiet hij vanaf randje 16 meter, ziet eruit als een regulier schot voor mij, bal gaat mid-height het doel in, niet over de grond.
Kijk maar naar de rest van de doelpunten, is het nog duidelijker dat het geen low drivens zijn, Eusebio die hem in het dak vanhet doel schiet, etc. Maar begrijp nu wel waarom je denkt dat alles low driven is...
Edit: ik heb het over de grand finale tussen Maestro en MS Dossary, niet tussen MS Dossary en F2 Tekkz..
Heb je een linkje van die wedstrijd? Dit was zover ik weet de finale, maar raak het nog wel eens kwijt met die verschillende console brackets. Kan ik die vanavond eens op het gemakje bekijken.
De game tussen MS Dossary en F2 Tekkz was de Xbox finale, de Cross-console finale was tussen MS Dossary en Maestro.Paffelton schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:38:
[...]
Was inderdaad niet timed, maar volgens mij wel degelijk low driven, die gaan in deze fifa nog wel eens wat van de grond af. Al helemaal als ze hem wel met timed finish combineren.
Heb je een linkje van die wedstrijd? Dit was zover ik weet de finale, maar raak het nog wel eens kwijt met die verschillende console brackets. Kan ik die vanavond eens op het gemakje bekijken.
Hier een linkje naar de Cross-console finale waar ik het over had: YouTube: Msdossary vs Vitality Maestro | Cross-Console Final | FUT Champions ...
Hmmm. Die nieuwe sbc. Is die het waard? Waar kan ik vinden wie de motm champions league waren en heb je kans op alle live kaarten? Incl degene die er niet meer in zitten?
Vriend van me kreeg 93 Aguero.. toen dacht ik: laat ik er ook maar eentje maken!DeBers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:56:
Hmmm. Die nieuwe sbc. Is die het waard? Waar kan ik vinden wie de motm champions league waren en heb je kans op alle live kaarten? Incl degene die er niet meer in zitten?
84 Pulisic.. ik zou zeggen waag het er niet op, zitten heel veel klote kaarten in waar je helemaal niks aan hebt. En ja, volgens mij heb je kans op alle live kaarten.
Kick-off glitch !
Ik heb de sbc gedaan met 11 untradables uit mijn club. Kreeg een UCL Live (90) Alexis Sanchez. Kon beter, maar ga hem wel even proberen in mijn BPL team, daar staat nu nog een IF Martial.DeBers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:56:
Lastig te zeggen. Het is en blijft een gok. Ik heb bijna al mijn CL spelers verkocht, omdat ik de SBC toch niet kon voltooien zonder veel spelers te moeten kopen. Ik kreeg er nu echt de hoofdprijs voor. Ik had bijvoorbeeld een Vitolo. Die was niet meer aanwezig op de TL en kon ik voor 16k verkopen! Maatje van mij had nog een flink aantal spelers en moest er 3 kopen voor een totaal van 15 a 20k. Hij packte DzekoDeBers schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:56:
Ik zat met een maatje Ajax te kijken en we zeiden precies hetzelfde, hahaBossie schreef op woensdag 10 april 2019 @ 22:04:
Kick-off glitch !
Altijd leuk om even te doen die sbc.
Ik kreeg Filipe Luiz ucl live 88, kan hem in mijn team passen. Kijken of hij beter kan verdedigen dan Alex Sandro
@RoeKoe niets te klagen lijkt me als een bpl team hebt en er komt Sanchez ucl eruit lopen
Ik kreeg Filipe Luiz ucl live 88, kan hem in mijn team passen. Kijken of hij beter kan verdedigen dan Alex Sandro
@RoeKoe niets te klagen lijkt me als een bpl team hebt en er komt Sanchez ucl eruit lopen
Deze week Divisie 1 Rang 1 geeindigd. Twijfel tussen 80K coins of 1 Ultimate Pack + Mega Pack. Is het risico te groot op onzin? :-)
Als je de munten niet per sé nodig hebt zou ik lekker voor de packs gaan.Casual_T schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:10:
Deze week Divisie 1 Rang 1 geeindigd. Twijfel tussen 80K coins of 1 Ultimate Pack + Mega Pack. Is het risico te groot op onzin? :-)