• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12 23:34
Alvast geïnvesteerd in het team voor komend weekend, net mid Del Piero gehaald op 10.

https://www.futbin.com//19/squad/4655054

Ben echt heel benieuwd hoe dit gaat lopen! Volgende verbetering moet op rechtsback komen, maar daar kan ik de komende periode weer voor sparen :z.
Casual_T schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:09:
Alvast geïnvesteerd in het team voor komend weekend, net mid Del Piero gehaald op 10.

https://www.futbin.com//19/squad/4655054

Ben echt heel benieuwd hoe dit gaat lopen! Volgende verbetering moet op rechtsback komen, maar daar kan ik de komende periode weer voor sparen :z.
Eerder je spits dan je rechtsback zou ik zeggen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Casual_T
Bean77 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:27:
[...]

Eerder je spits dan je rechtsback zou ik zeggen.
Meh, ben ik het niet helemaal mee eens. Had hiervoor Aguero in de spits, maar zijn lengte zorgde ervoor dat ik niks in de lucht won. Als ik eerlijk ben heb ik geen idee welke spits ik moet halen ook, dat zal meteen wel een duur prijskaartje worden.

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-12 00:14
Bossie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:52:
[...]

Klopt, maar die kans is altijd minimaal dus kijk ik altijd naar de coins and al het andere is extra :)
Had hier 1 mega pack en daar zat een David Silva in. Zeker hoe nu de markt is is dat dik kassa in verhouding tot de coins.

Kans is inderdaad klein maar ik verzamel ook spelers voor SBC, waar mee je weer meer packs kan openen die dan niks kosten.

• Bjorneby
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Harribo schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:00:
Ik heb al lange tijd (lees:paar maanden) geen geluk met packs dus ik kies de coins. Wou dat het anders was maar helaas

@Bean77 niet verkeerd die untradeables, vallen me mee
83s zijn dit jaar helaas weinig waard itt vorig jaar. Had er flink wat gespaard maar op den duur maar weer weg gedaan

Edit: zag gisteren Zidane... Helemaal niet in fut he? Zal wel fifa 20 worden
Hier nog 1. Na weken achter elkaar heel verstandig voor de coins te hebben gekozen dacht ik vandaag laat ik eens voor de verhandelbare pakketjes kiezen.

Uit het mega pakket kwam Seri 82 als hoogste en uit dat andere pakket een 83 speler banega volgens mij. Om te lachen weer, of janken kies maar

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12 01:04
van Basten 94 is binnen, had 700k en heb nu een kleine 300k over, uitermate tevreden, voor 400k zo’n icoon en topspits!

Inmiddels 5 potjes mee gespeeld in Divisie 1, als ST in een 4-2-3-1 formatie. 6 doelpunten, maar speelde 2 potjes van de 5 tegen echt hele goede tegenstanders, één daarvan was ik zelfs volledig kansloos. Schot zoals verwacht fantastisch, als je gewoon de goede keuze maakt en/of goed timed, bijna gegarandeerde goal. Snelheid degelijk, als je m wegstuurt is hij snel genoeg. Dribbelen verrassend goed voor zijn lengte en koppend heel erg sterk.

Hij is denk ik het meest geschikt in een 4-3-3 of 4-2-3-1 formatie. Het is van belang dat je er snelle en behendige CAM’s of buitenspelers omheen hebt staan. Dan maakt dat hem een geweldige spits. Gebruik nu Engine zodat zijn snelheid en dribbelen iets omhoog gaan, maar ga er misschien nog een Catyalist (volgens mij) op zetten om z’n pace optimaal te verbeteren

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:02
SH-FR schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:26:
van Basten 94 is binnen, had 700k en heb nu een kleine 300k over, uitermate tevreden, voor 400k zo’n icoon en topspits!

Inmiddels 5 potjes mee gespeeld in Divisie 1, als ST in een 4-2-3-1 formatie. 6 doelpunten, maar speelde 2 potjes van de 5 tegen echt hele goede tegenstanders, één daarvan was ik zelfs volledig kansloos. Schot zoals verwacht fantastisch, als je gewoon de goede keuze maakt en/of goed timed, bijna gegarandeerde goal. Snelheid degelijk, als je m wegstuurt is hij snel genoeg. Dribbelen verrassend goed voor zijn lengte en koppend heel erg sterk.

Hij is denk ik het meest geschikt in een 4-3-3 of 4-2-3-1 formatie. Het is van belang dat je er snelle en behendige CAM’s of buitenspelers omheen hebt staan. Dan maakt dat hem een geweldige spits. Gebruik nu Engine zodat zijn snelheid en dribbelen iets omhoog gaan, maar ga er misschien nog een Catyalist (volgens mij) op zetten om z’n pace optimaal te verbeteren
Dat is goed om te horen, net zoals jij was ik ook erg tevreden met zijn Prime maar als je nu kan upgraden waarom niet. Ik wacht nog even totdat de prijzen weer iets normaler zijn aangezien er geen tijdsdruk is.

Weet iemand die 433 speelt hoe je het beste naar je CM's kan switchen? Als de tegenstander countert en vooral als ze met een CAM spelen kan ik eeuwig op switchen drukken (zowel met knop als R3) om ze geselecteerd te krijgen maar dan krijg ik vooral mijn CV's en backs die ik helemaal daar niet wil hebben want dan staat de spits vrij. Het is voor mijn gevoel bijna onmogelijk om meteen naar mijn CM's te switchen.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:37

Met heel veel spelers uit je club?

• joekkiefc
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-04 15:41
Sossage23 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:09:
Wat een drama was de gameplay gisteravond in Rivals zeg, nog nooit zoiets meegemaakt.
Was van plan om die Milinkovic-Savic en Boateng vrij te gaan spelen maar op deze manier gaat dat niet lukken. Ballen springen meters van je voet af, aannames gaan nergens over, een pass over 2 meter gaat de verkeerde kant op.

Ik weet niet of jullie dit ook zo ervaren maar als het zo nog langer doorgaat is voor mij heel snel de lol er af.
De laatste potjes gisteren ook ervaren en vandaag netjes doorgetrokken van 1650 van 1450 skillpoints gegaan in 1 middag

• SH-FR
Beavbusi schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:24:
[...]

Met heel veel spelers uit je club?
De Icon had ik al, verder Handanovic, Mertens en een aantal 83’s in mijn club ingeleverd. Met de packs terug dus netto 400k uitgegeven!

Rivals is overigens een drama vandaag. Iets met stront en trechter 😂

[ Voor 11% gewijzigd door SH-FR op 04-04-2019 17:34 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:37
Hmm heb 220 k. What to do what to do. Kan iemand een leuke serie a of hybrid maken ? Heb suso if en skriniar als ut

[ Voor 51% gewijzigd door Beavbusi op 04-04-2019 18:40 ]

Pompi schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:13:
[...]

Weet iemand die 433 speelt hoe je het beste naar je CM's kan switchen? Als de tegenstander countert en vooral als ze met een CAM spelen kan ik eeuwig op switchen drukken (zowel met knop als R3) om ze geselecteerd te krijgen maar dan krijg ik vooral mijn CV's en backs die ik helemaal daar niet wil hebben want dan staat de spits vrij. Het is voor mijn gevoel bijna onmogelijk om meteen naar mijn CM's te switchen.
Ik switch bijna helemaal niet. Ik pak vaak een cm en daar probeer ik het mee. Gewoon lekker proberen met 1 man ze steeds te pakken. Let ook op waar ze naar toe willen passen.
Op het moment dat ik ga proberen steeds te switchen, krijg ik ze juist om de oren.
Switch systeem is volgens mij soms ook scripted... (sorry mensen). Je switcht zo vaak naar de meest onlogische man in sommige wedstrijden.

En denk aan je formatie. Ik heb standaard minimaal 1 cvm die ook op stay back staat en midden verdedigen.
Heb trouwens de overige cm's vaak ook op midden verdedigen. En vrij compact in de breedte.
Wat Bossie ooit zei, drijf ze naar de buitenkant :)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-04-2019 18:39 ]

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
trees schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:20:
Zo, ik heb men Bundesliga-team kunnen aanvullen.
In-game wissel ik Boateng en Witsel om.
Ik zou graag Coman nog vervangen, maar heb voorlopig even niets beter. Ik heb énorm veel spijt dat ik in de week van de Davies SBC werd geoppereerd en 'm dus niet heb kunnen halen.. Iemand nog tips/opmerkingen?
Momenteel weer even zo goed als zonder coins, dus de versterking zal wel nog even op zich laten wachten..
Uiteraard zal deze maand de Werner SBC volgen om als reserve spits te spelen.
Op dit moment is er nét een Leon Bailey UEL SBC gekomen, die zou ik dan 100% zeker aanraden.
M'n squad is voorlopig wel klaar, zo niet helemaal klaar. De Robben SBC net voltooid, eindelijk, maar voelt goed! OTW Promes ook ingeruild voor FS Kluivert. Ook de bank maar even ingevuld, Ibarbo is een held!

https://www.futbin.com/19/squad/6632430

Ben nu ook maar van plan om alle packs te gaan sparen tot TOTS.

[ Voor 11% gewijzigd door Fraaank op 04-04-2019 19:10 ]

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:59
Markuss schreef op donderdag 4 april 2019 @ 19:04:
[...]
Op dit moment is er nét een Leon Bailey UEL SBC gekomen, die zou ik dan 100% zeker aanraden.
Die ziet er voor mij idd perfect uit! Even wat coins bij elkaar sprokkelen :)

Ondertss ook even gehaald (nu ben ik écht wel weer blut) en speelde een lekkere eerste match! Tegen een teamje met 7 top moments icons was ie de maker van de enige goal van de partij.

[ Voor 24% gewijzigd door trees op 04-04-2019 20:34 ]

• gaizka
  • Laatst online: 21-12 18:12
Ik heb het idee dat de prijzen alleen maar stijgen, klopt dat? Had eigenlijk een crash verwacht rond deze periode...!

Verwijderd

*snip*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 05-04-2019 10:16 ]

gaizka schreef op donderdag 4 april 2019 @ 21:26:
Ik heb het idee dat de prijzen alleen maar stijgen, klopt dat? Had eigenlijk een crash verwacht rond deze periode...!
Vind het prima, had verwacht dat ik sterk zou moeten inleveren op de twee tradeables in mijn team (700K).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-12 20:13
game loopt bij mij ook niet meer echt lekker en wordt ook wel een klein beetje fifa moe. Die savic reward laat ik gewoon liggen denk ik
Zie dat de markt nog steeds wel wat stijgt.
Zit er nu over te denken om het een en ander even te verkopen en dan als tots komt weer te kijken wat dan leuk is.
Houd toch zo`n 3 miljoen+ over en dan hopelijk nog weer wat plezier eruit halen.
Maar kan ook zo zijn dat als WL wel lekker loopt ik gewoon door blijf spelen :)

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
cubert20 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 22:51:
game loopt bij mij ook niet meer echt lekker en wordt ook wel een klein beetje fifa moe. Die savic reward laat ik gewoon liggen denk ik
Zie dat de markt nog steeds wel wat stijgt.
Zit er nu over te denken om het een en ander even te verkopen en dan als tots komt weer te kijken wat dan leuk is.
Houd toch zo`n 3 miljoen+ over en dan hopelijk nog weer wat plezier eruit halen.
Maar kan ook zo zijn dat als WL wel lekker loopt ik gewoon door blijf spelen :)
Ik moet zeggen dat het gisteren voor het eerst in 2 weken weer lekker speelde. Geen last van delay, geen vreemde dingen zoals ballen die wegspringen, als je naar links passt dat de bal naar rechts gaat en dat soort fratsen.

Heb me nog snel even omhoog gewerkt tot de 2000 punten, had er vorige week zo de pest in dat ik stopte bij Zilver 2 waardoor ik maar 1000 fut punten kreeg, en ik moet zeggen dat ik er ook echt zin in heb.

Moeder de vrouw is een weekendje weg dus kan ik me optimaal concentreren.
Gisteravond mijn complete tradable team verkocht. Heb nu 12M op de bank en zal daar nog mee handelen (in IF's) tot TOTS er is.

Ondertussen zal ik doorgaan met deze 2 teams die bijna vol met untrdables zitten:
https://www.futbin.com/19/squad/6349099 (swap Werner moet nog binnengehaald worden)
https://www.futbin.com/19/squad/1125956

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 05-04-2019 08:27 ]

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Pompi schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:13:
[...]

Bizar, wou juist exact die vraag stellen. Is niet specifiek voor 433 overigens. Als de spits van de tegenstander weg is en die rent tussen je middenvelders en centrale verdedigers, krijg ik ook met geen mogelijkheid de middenvelders geselecteerd.
Vooral als die nog lang niet in de buurt van je goal is, wil je niet instappen met je CV's maar er achteraan rennen met je middenvelders aangezien je in deze fifa een grotere kans hebt om spelers in te halen.
Loop tegen hetzelfde aan als jij, zelfs met R3 krijg ik het niet voor elkaar. Als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Dit is vreemd. Ik heb mij nog niet ingeschreven voor de weekend league, maar zie nu dat ik nog 22 uur heb om dit te doen. Is dit nieuw? Hebben ze het inschrijf window aangepast?

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
DeBers schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:32:
Dit is vreemd. Ik heb mij nog niet ingeschreven voor de weekend league, maar zie nu dat ik nog 22 uur heb om dit te doen. Is dit nieuw? Hebben ze het inschrijf window aangepast?
ja dat is sinds vorig weekend, je hebt nu 24 uur langer om je in te schrijven
bvbal79 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:26:
Gisteravond mijn complete tradable team verkocht. Heb nu 12M op de bank en zal daar nog mee handelen (in IF's) tot TOTS er is.

Ondertussen zal ik doorgaan met deze 2 teams die bijna vol met untrdables zitten:
https://www.futbin.com/19/squad/6349099 (swap Werner moet nog binnengehaald worden)
https://www.futbin.com/19/squad/1125956
Zit ook nog te denken wanneer ik mijn team ga verkopen. Wanneer verwacht jij tots?

Leuke teams hou je nog over!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Afgelopen week spelers uit mijn club verkocht verkocht zodat ik mijn 86 IF robertson en 88 van dijk kon vervangen voor FFS Mendy en OP Blanc.

Heel erg benieuwd naar deze weekend league :)
https://www.futbin.com/19/squad/6648914
Harribo schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:48:
[...]

Zit ook nog te denken wanneer ik mijn team ga verkopen. Wanneer verwacht jij tots?

Leuke teams hou je nog over!
TOTS verwacht ik mid mei (FIFA17 was dit zo). De pre-TOTS crash verwacht ik een beetje eind april of misschien zelfs wel eerder. De eerste youtubers zijn al begonnen aan de hype zag ik.

Gezien ik ook nog zelf 2 weken meivakantie heb en toch niet aan spelen zal komen vond ik het wel goed zo, denk ik niet dat ik veel meer winst of verlies zou maken door 2 weken nog te wachten.
Paffelton schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:18:
[...]

Bizar, wou juist exact die vraag stellen. Is niet specifiek voor 433 overigens. Als de spits van de tegenstander weg is en die rent tussen je middenvelders en centrale verdedigers, krijg ik ook met geen mogelijkheid de middenvelders geselecteerd.
Vooral als die nog lang niet in de buurt van je goal is, wil je niet instappen met je CV's maar er achteraan rennen met je middenvelders aangezien je in deze fifa een grotere kans hebt om spelers in te halen.
Loop tegen hetzelfde aan als jij, zelfs met R3 krijg ik het niet voor elkaar. Als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag.
Zelfde met 442 als de tegenstander naar binnensnijdt via de vleugels, je CM staat er vrijwel naast maar je moet 4/5 maal switchen tussen LM/LB/CB bijvoorbeeld, bizar.

hetzelfde problem doet zich ook voor als je de spelers van positie wilt wisselen in het formatie scherm in tactics.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Bossie schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:21:
[...]
..

hetzelfde problem doet zich ook voor als je de spelers van positie wilt wisselen in het formatie scherm in tactics.
Oh god , de horror. Ik denk dat ik nog eerder een controller zou slopen tijdens het wisselen van spelers in het formatie scherm dan tijdens de wedstrijd zelf.
bvbal79 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:18:
[...]

TOTS verwacht ik mid mei (FIFA17 was dit zo). De pre-TOTS crash verwacht ik een beetje eind april of misschien zelfs wel eerder. De eerste youtubers zijn al begonnen aan de hype zag ik.

Gezien ik ook nog zelf 2 weken meivakantie heb en toch niet aan spelen zal komen vond ik het wel goed zo, denk ik niet dat ik veel meer winst of verlies zou maken door 2 weken nog te wachten.
Dat is idd een goede vergelijking, fifa 17. Ivm met wk.
Zal denk ik rond half april beginnen met verkopen, thanks.

Zal ik volgend weekend nog een keer weer wl spelen met mijn huidige team. Dit weekend ook geen zin en tijd in die extra wl stress. Vooral vrijdags niet ivm lags.
Paffelton schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:25:
[...]

Oh god , de horror. Ik denk dat ik nog eerder een controller zou slopen tijdens het wisselen van spelers in het formatie scherm dan tijdens de wedstrijd zelf.
het is vaak als je met gameplans wijzigingen aan het maken bent, je gaat vaak denken dat je controller gewoon stuk is, hoewel het me niet zou verbazen dat na een paar jaar Fifa mijn controllers idd stuk zouden zijn :+

• cubert20
bvbal79 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:18:
[...]

staat op twitter, is begin mei (4 mei premier league)
cubert20 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:35:
[...]

staat op twitter, is begin mei (4 mei premier league)
heb je een linkje?

• cubert20
https://twitter.com/fifauteam/status/991800556455907329

crap link van vorig jaar :(

[ Voor 21% gewijzigd door cubert20 op 05-04-2019 12:21 ]

• Pompi
Paffelton schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:18:
[...]

Blij dat ik dus niet de enigste ben met dit probleem, heeft al voor genoeg tegen doelpunten gezorgd omdat je soms ook niet verwacht weer naar je CV's geswitched te worden.

• Sossage23
Pompi schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:18:
[...]

Blij dat ik dus niet de enigste ben met dit probleem, heeft al voor genoeg tegen doelpunten gezorgd omdat je soms ook niet verwacht weer naar je CV's geswitched te worden.
Had precies hetzelfde probleem, maar ben echt veel aan het focussen geweest om met je achterste middenvelder die man proberen te volgen en zoals hierboven al gezegd wordt hem zoveel mogelijk naar de buitenkant proberen te drijven.

• Pompi
Sossage23 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:31:
[...]

Had precies hetzelfde probleem, maar ben echt veel aan het focussen geweest om met je achterste middenvelder die man proberen te volgen en zoals hierboven al gezegd wordt hem zoveel mogelijk naar de buitenkant proberen te drijven.
Snap ik en doe ik ook wel, maar de keren dat je denkt goed te switchen met R3 en dus al op af pakken drukt omdat de middenvelder er naast staat en je dan je CV krijgt die in het luchtledige hapt zorgt er voor dat er gaten in je achterse linie komen waar snelle aanvallers in kunnen duiken. Voor mijn gevoel was het switchen in eerdere Fifa's niet zo erg kut.

• Sossage23
Pompi schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:40:
[...]

Snap ik en doe ik ook wel, maar de keren dat je denkt goed te switchen met R3 en dus al op af pakken drukt omdat de middenvelder er naast staat en je dan je CV krijgt die in het luchtledige hapt zorgt er voor dat er gaten in je achterse linie komen waar snelle aanvallers in kunnen duiken. Voor mijn gevoel was het switchen in eerdere Fifa's niet zo erg kut.
Daar ben ik het inderdaad mee eens, vooral in het begin van Fifa 19 was het heel erg, naarmate je het spel meer speelt wordt het wel ietsje makkelijker, maar zoals je al aangeeft was het in eerdere FIFA's inderdaad een stuk makkelijker.
Pompi schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:40:
[...]

Als jij met een cm (mee terug) verdedigt en er staat nog een cvm die op stay back en in midden staat te verdedigen staat en daarachter nog je cv's, dan kan je hooguit naar je cvm switchen op zo'n moment. Dan staan altijd nog je cv's als backups.

Maar ben het wel met je eens, iets wat hier ook al in het begin van fifa 19 werd gezegd, het switchen hebben ze wat om zeep geholpen. Dat is al één reden waarom ik heel weinig switch.

• Pompi
Harribo schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:57:
[...]

Als jij met een cm (mee terug) verdedigt en er staat nog een cvm die op stay back en in midden staat te verdedigen staat en daarachter nog je cv's, dan kan je hooguit naar je cvm switchen op zo'n moment. Dan staan altijd nog je cv's als backups.

Maar ben het wel met je eens, iets wat hier ook al in het begin van fifa 19 werd gezegd, het switchen hebben ze wat om zeep geholpen. Dat is al één reden waarom ik heel weinig switch.
Ik speel helaas niet met een CVM maar met een CAM dus dan heb je alleen 2 CM's

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 15:30
Gisteren nog even de weekly objectives gehaald maar wat is dit spel toch verschrikkelijk en divisie 1 zit echt vol met trieste spelers. Alle icons die je maar kan bedenken en dan alleen maar kunnen counteren.

Op het laatst maar even Dybala gekocht want je hebt toch wel echt een goede spits nodig in divisie 1. Daarna alles gewonnen en Dybala met winst verkocht.

Maar ik hoop echt dat ze zulke nieuwe objectives niet meer in Rivals doen, hoe vaak ik wel niet gelijk heb gespeeld.

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10

Ik heb hem gisteren ook gehaald, wat een spits zeg!
Een woord: Heerlijk _/-\o_ !

( kleine tip: als je 4-2-3-1 speelt Engine kaartje erop gooien word zijn balance namelijk ook beter van. )

• SH-FR
pascal073 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:05:
[...]

Ik heb hem gisteren ook gehaald, wat een spits zeg!
Een woord: Heerlijk _/-\o_ !

( kleine tip: als je 4-2-3-1 speelt Engine kaartje erop gooien word zijn balance namelijk ook beter van. )
Heb al Engine op hem staan. Echter moet ik wel zeggen dat hij na een sterk begin minder is gaan spelen. Echter moet ik ook naar mezelf kijken, Rivals ging gister heel moeizaam en verloor veel meer dan dat ik won. Dat lag dus meer aan het hele team, en niet perse aan MvB. Speelde gewoon niet lekker gisteren.

Hij doet het bij jou dus heel goed? :)

Wel grappig, was gister iemand met Rivals tegengekomen die me berichtte voor een free win, ik had toen al wat verloren maar omdat ik niet speelde voor die kaartjes, vond ik het voor een enkel keertje wel goed, omdat t een aardige gozer was. Echter kom je meer rete irritantjes tegen op FIFA dan echt aardige spelers.

• pascal073
  • Laatst online: 12-06 18:10
SH-FR schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:20:
[...]

Heb al Engine op hem staan. Echter moet ik wel zeggen dat hij na een sterk begin minder is gaan spelen. Echter moet ik ook naar mezelf kijken, Rivals ging gister heel moeizaam en verloor veel meer dan dat ik won. Dat lag dus meer aan het hele team, en niet perse aan MvB. Speelde gewoon niet lekker gisteren.

Hij doet het bij jou dus heel goed? :)

Wel grappig, was gister iemand met Rivals tegengekomen die me berichtte voor een free win, ik had toen al wat verloren maar omdat ik niet speelde voor die kaartjes, vond ik het voor een enkel keertje wel goed, omdat t een aardige gozer was. Echter kom je meer rete irritantjes tegen op FIFA dan echt aardige spelers.
Bij mij doet hij het super heb als custom tactic stay forward en get in behind en om MvB lopen Prime Nedved, BD Willian en Depay voor het aanleveren van de bal.

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-12 21:48
Niet geheel tevreden met Flashback Huntelaar. 400k klaarliggen voor een Icon spits. Iemand aanraders?

Ik heb 88 Kluivert al geprobeerd. Zit te twijfelen om door te sparen voor 87 Luis Hernandez of 90 Vieri. Iemand tips?

Dit is trouwens mijn Squad: https://www.futbin.com/19/squad/6655673

• cubert20
MustacheNick schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 16:29:
Niet geheel tevreden met Flashback Huntelaar. 400k klaarliggen voor een Icon spits. Iemand aanraders?

Ik heb 88 Kluivert al geprobeerd. Zit te twijfelen om door te sparen voor 87 Luis Hernandez of 90 Vieri. Iemand tips?

Dit is trouwens mijn Squad: https://www.futbin.com/19/squad/6655673
van basten is wel aardig.
de rest heb ik eigenlijk niet geprobeerd
Shearer en vooral Klose vond ik goed
Lineker vond ik redelijk

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Nu online
750k op de bank staan voor een nieuwe speler. Denk een Nederlandse icon. Welke raden jullie aan?

Dit is mijn team: https://www.easports.com/...Id=e0ZC834PnQiyn:FFA19PCC

Ik speel 4-2-3-1 met Kluivert op CAM en Pogba/De Jong als CVM.

[ Voor 13% gewijzigd door MrSnoww op 05-04-2019 19:56 ]

• Pompi
Nou jongens, wie van de grote handelaren in dit topic gaat de 11(!) SBCs van Cruijff doen? Heb geen idee hoe duur hij zal zijn maar zal wel tijdje duren met o.a. 2x88 en 1x89
Pompi schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:38:
Nou jongens, wie van de grote handelaren in dit topic gaat de 11(!) SBCs van Cruijff doen? Heb geen idee hoe duur hij zal zijn maar zal wel tijdje duren met o.a. 2x88 en 1x89
En overal 2x totw!

Maar ik heb prime moments cruyff al binnen, het was even passen en meten maar ik ben eruit gekomen.

spoiler:
als leenspeler :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Pompi
Ow dat had ik nog niet eens gezien, was er even snel doorheen gegaan om te zien wat ze zoal waren.

• t mac
  • Laatst online: 20:37
Lang getwijfeld, maar toch de Robben SBC gedaan. Ik heb daarvoor wel FS de ligt moeten omwisselen voor de Motm versie. Die stats van de Motm zien er toch best goed uit.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 12:48
Bean77 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:39:
[...]

En overal 2x totw!

Maar ik heb prime moments cruyff al binnen, het was even passen en meten maar ik ben eruit gekomen.

spoiler:
als leenspeler :+
is die de moeite waard?

• Casual_T
Weekend League redelijk begonnen met 8-2. Twijfel om door te spelen, denk dat het verstandiger is om even te wachten. Del Piero speelt echt heerlijk op 10, niet normaal wat een schot, maar toch ook behoorlijk wendbaar.
Nog niet mee gespeeld hij zit op de bank, maar heeft nog geen minuten gemaakt.
6-0 nu met WL.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Pompi schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:38:
Alles is liquide dus alleen kan ik de sbc bij elkaar kopen.
Ongeveer 4.4 ml die je gewoon beter kan besteden aan TOTS.

Overigens na Kante toty gekocht te hebber eerder, nu rond de 6.5 ml getrade. Goede klappers waren HL Marquinhos en Zapata. Huidige totw is weinig interessant, wel interessant is dat de 83's nu starten bij 800. Daar kan je er gerust 80 van kopen, binnen paar weken is er weer een totw sbc en verkoop je ze voor het 3-voudige. En eigenlijk ook geen risico want je bin is altijd nog rond de 700.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

DR gaat nog steeds lekker zonder enige lag. Wat een verademing. Win alles nu.
Tegenstander krijgt eigenlijk geen kans en als ze die krijgen is het 1 ding waar aan het ligt: cursor switching.
Keeper zit dan in die paar gevallen ook mee. Nog even en ik zit in div 2. Maar zolang van genieten zolang het duurt.
Met Klose, Shearer en als sub Ibra....tja dan heb je ook wel kans dat je sowieso 1 doelpunt scoort. Vooral Klose.

• SH-FR
Net als hij Harribo vind ik de servers vanavond opvallend goed, vooral mijn laatste paar wedstrijden heerlijke connectie en vrijwel geen problemen. Nu merk ik opeens dat van Basten weer enorm goed speelt en veel scoort, omdat door de goede connectie ik hem weer veel beter kan gebruiken en de bal niet telkens van zijn voet springt. Ik speel wel WL nu, geen Rivals.

Eerste 10 potjes zitten erop, en ga 8-2. Dit had 10-1 moeten zijn. In een bepaalde wedstrijd stond ik 85e minuut 3-1 voor, tegenstander drukte op pauze en ging weg. Echter kreeg ik de melding: we bekijken het wedstrijdverslag i.p.v. de winst. Wedstrijd telde niet. Daar was ik wel even goed ziek van. Andere pot wederom 3-1 voor en laatste 10 minuten ineens open huis, 3 steekpasses door mijn verdediging, deden helemaal niks meer: 3-4.

Lag echter niet aan de servers, die vind ik zoals gezegd erg fijn vandaag. Interessant die icons ook, zitten best aardig goede tussen! Roberto Carlos en Hernandez naar mijn mening meest value voor money.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
Weet iemand hier wat er bedoeld wordt met:
Score in 5 separate Rivals wins using FUT Champions players

Het is een weekly objective en kan het zo snel niet vinden.

• cubert20
kwdtje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:59:

Ik denk spelers die je kunt verdienen als je WL hebt gespeeld.

• Casual_T
kwdtje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:59:

Bedoelen ze niet de player picks die je krijgt als reward?

• cubert20
zo Heb nu prime crespo,cristiano ronaldo, 88 matthaus, 88 desailly in de aanbieding.
WL wil voor geen meter, kan mijn goede spelers dan maar beter verkopen :)
Ga weer lekker met een teampje van paar 100k spelen en denk ik geen WL meer.
Casual_T schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:53:
[...]

Bedoelen ze niet de player picks die je krijgt als reward?
Rode kaartjes dus.

Sowieso die rode kaartjes SBC, denk EA soms dat iedereen die kaartjes bewaard |:(

• Casual_T
Haha dit heb ik nog nooit gehad. Spontaan verbinding verloren met EA Servers en ik krijg de loss. Stond 2-0 voor .. Erg sneu weer. Daarna nog gespeeld en zo gedemotiveerd dat ik nog is verloor. 10-5, terwijl ik dus 11-3 had moeten staan.

• SH-FR
Mijn packluck dit jaar is echt niét te geloven! Ik speelde een draft voor het gratis 50k pakket. Won hem, kreeg de slechtste reward (2 25k en 7,5K pack). Zat niks in, en toen het 50k pack..

MESSI!
Aangemeld voor WL, mag volgende week meedoen ipv de huidige WL.
Dat was toch veranderd zodat je bij de huidige WL mee kon doen?

edit, meh had geen 24h restricitie verwacht:
Hiermee kun je je FUT Champions-punten verzilveren voor toegang tot een actieve Weekend League-competitie tot 24 uur na het begin van de Weekend League

[ Voor 44% gewijzigd door Bossie op 06-04-2019 10:03 ]

• DeBers
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is met de prijzen momenteel van 84 en hogere spelers? Ze zijn al een twee weken zo bizar hoog. Komt dat door de Prime icon SBCs?

Marquinhos gaat gewoon voor 17k terwijl hij eerder voor 9k ging.

Ook 83 rated die voor 4k weg gaan. Depay 4000. Goretzka 4000.

Zelfs John stones zie ik voor 2500 gaan. Die was vorige week nog 900.

• DeBers
Bossie schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 23:25:
[...]

Rode kaartjes dus.

Sowieso die rode kaartjes SBC, denk EA soms dat iedereen die kaartjes bewaard |:(
Ja, helaas... Ik heb de meeste al in SBC's gedaan. Mooie learning voor volgend jaar als ze dit systeem blijven hanteren. Eind van het seizoen allemaal upgraden.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 16:17
Bossie schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:02:
Aangemeld voor WL, mag volgende week meedoen ipv de huidige WL.
Dat was toch veranderd zodat je bij de huidige WL mee kon doen?

edit, meh had geen 24h restricitie verwacht:
Hiermee kun je je FUT Champions-punten verzilveren voor toegang tot een actieve Weekend League-competitie tot 24 uur na het begin van de Weekend League
Wel goed dat EA het heeft veranderd dat je tijdens de WL nog kan aanmelden, maar dan hadden ze het net zo goed voor het hele weekend kunnen laten doorlopen. Beetje jammer dit.
DeBers schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:20:
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is met de prijzen momenteel van 84 en hogere spelers? Ze zijn al een twee weken zo bizar hoog. Komt dat door de Prime icon SBCs?

Marquinhos gaat gewoon voor 17k terwijl hij eerder voor 9k ging.

Ook 83 rated die voor 4k weg gaan. Depay 4000. Goretzka 4000.

Zelfs John stones zie ik voor 2500 gaan. Die was vorige week nog 900.
Inderdaad de vele Prime Icon SBC's die zonder tijdslimiet te voltooien zijn en allemaal high rated spelers nodig hebben, en daar bovenop de diverse flashback SBC's, die van Robben en een paar FUT Birthday SBC's. Dat creëert voldoende schaarste als er niet genoeg pakjes door EA worden verkocht. :+

De reden dat John Stones (en andere Engelse spelers) zo duur zijn op dit moment is vanwege een SBC waar je 6 Engelse spelers voor nodig hebt en een Rare Mega Pack voor terug krijgt. Ik heb zelf de SBC gedaan en de rest van m'n Engelse spelers voor leuke bedragen verkocht.

• Casual_T
Casual_T schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 00:27:
Haha dit heb ik nog nooit gehad. Spontaan verbinding verloren met EA Servers en ik krijg de loss. Stond 2-0 voor .. Erg sneu weer. Daarna nog gespeeld en zo gedemotiveerd dat ik nog is verloor. 10-5, terwijl ik dus 11-3 had moeten staan.
Quote mezelf maar even. Stond dus 10-7 op een gegeven moment. Opgewerkt naar 19-8.
De laatste 3 games lukte niks meer en al m'n spelers leken iig geen zin meer te hebben. Kan dit komen door de opstelling van de tegenstander? Triggert 'terugvallen' dat je spelers niks meer doen?

Snap er niet veel meer van. Uiteindelijk 19-11 gefinished, terwijl het natuurlijk minimaa 20-10 had moeten zijn. Ben het een beetje zat dat sommige potjes letterlijk niks lukt ... Help anybody? :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:34
LOL.. WL fun... _O-

Aftrap, ik speel de bal rond tot 6e minuut van de wedstrijd. Tegenstander de bal geen 1 keer aangeraakt. Voorzet van rechts, volley in de kruising. Tegenstander disconnect direct.

Dank voor deze snelle winst... en weer doooorrr :P
Sleehond schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:28:
LOL.. WL fun... _O-

Aftrap, ik speel de bal rond tot 6e minuut van de wedstrijd. Tegenstander de bal geen 1 keer aangeraakt. Voorzet van rechts, volley in de kruising. Tegenstander disconnect direct.

Dank voor deze snelle winst... en weer doooorrr :P
Dit is toch niet bijzonder? Ik maak dit ongelooflijk vaak mee. Kickoff goal binnen 2 a 3 minuten is erg vaak (90%) een disconnect bij mij.

En nog maar gezwegen over de disconnects net voor de kickoff :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 06-04-2019 21:24 ]

• heppe01
  • Laatst online: 13-11 17:38
Luitjes ik heb 1.5mil ter beschikking welke Icon raden jullie mij aan?

• DeBers
Iemand al ramsey gedaan? Lijkt mij een leuke speler voor 150-200k?

Of is het een jack of all trades master of none?

Als Cam komt hij te kort door speed en weak foot. Als cm en cdm heeft hij niet genoeg def zoals kante.

[ Voor 54% gewijzigd door DeBers op 06-04-2019 22:46 ]

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-12 20:20
DeBers schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:21:
[...]

Ja, helaas... Ik heb de meeste al in SBC's gedaan. Mooie learning voor volgend jaar als ze dit systeem blijven hanteren. Eind van het seizoen allemaal upgraden.
Waar zie je die sbc staan ? Zie hem op futbin wel staan maar kan het niet terug vinden in de FIFA app
DeBers schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:44:
Iemand al ramsey gedaan? Lijkt mij een leuke speler voor 150-200k?

Of is het een jack of all trades master of none?

Als Cam komt hij te kort door speed en weak foot. Als cm en cdm heeft hij niet genoeg def zoals kante.
Gehaald als upgrade voor Guendouzi en 250k wisselgeld :)

• DeBers
Bossie schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:55:
[...]

Gehaald als upgrade voor Guendouzi en 250k wisselgeld :)
Laat mij even weten wat je er van vindt. Ik heb een middenveld 4411, 4231 en 433 met middenvelders blanc, kante en ben yedder sif.. Misschien een goede upgrade voor kante.. Krijg toch soms kopballen tegen door kante.

• Casual_T
DeBers schreef op zondag 7 april 2019 @ 00:17:
[...]

Laat mij even weten wat je er van vindt. Ik heb een middenveld 4411, 4231 en 433 met middenvelders blanc, kante en ben yedder sif.. Misschien een goede upgrade voor kante.. Krijg toch soms kopballen tegen door kante.
Heb ook NIF Kanté en niet zo tevreden over hem in een 4231. Hij voelt erg houterig of stroperig aan en zijn passing is ook matig. Staat bij mij naast Frenkie SBC met niet mee aanvallen als instructie.

Misschien dat Ramsey met een Sentinel chem goed werkt? Is die wel mooi all round. Alleen zijn workrates met h/h is misschien niet ideaal?

[ Voor 11% gewijzigd door Casual_T op 07-04-2019 01:24 ]

• SH-FR
Casual_T schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 19:30:
[...]

Quote mezelf maar even. Stond dus 10-7 op een gegeven moment. Opgewerkt naar 19-8.
De laatste 3 games lukte niks meer en al m'n spelers leken iig geen zin meer te hebben. Kan dit komen door de opstelling van de tegenstander? Triggert 'terugvallen' dat je spelers niks meer doen?

Snap er niet veel meer van. Uiteindelijk 19-11 gefinished, terwijl het natuurlijk minimaa 20-10 had moeten zijn. Ben het een beetje zat dat sommige potjes letterlijk niks lukt ... Help anybody? :)
Het heeft misschien maar deels met je laatste 3 games te maken, maar verdeel je potten zo goed mogelijk en stop wanneer je merkt dat het niet loopt. Ik weet zelf hoe moeilijk dit is, maar ik denk dat je hiermee Goud 1 dus verspeelt hebt. Als je de 28e pot merkte dat het niet meer liep, stop er dan mee en bewaar je laatste 1 of 2 wedstrijden.

Ik verdeel mijn potten deze WL voor de verandering weer eens goed. Moet er morgen nog 9 proberen te spelen. Op dit moment 17-4 en dat is toch wel een uitstekende score. Goud 1 binnen handbereik, al weet je het natuurlijk maar nooit.

Over dat terugvallen: dit zorgt ervoor dat je spelers passiever spelen en de tegenstander meer balbezit zal hebben. Dit kan voordelen hebben, maar als je tegen een tegenstander speelt die goed in de kleine ruimte kan spelen en in balbezit weet wat hij doet, loop je achter de feiten aan!

• Casual_T
SH-FR schreef op zondag 7 april 2019 @ 02:34:
[...]

Het heeft misschien maar deels met je laatste 3 games te maken, maar verdeel je potten zo goed mogelijk en stop wanneer je merkt dat het niet loopt. Ik weet zelf hoe moeilijk dit is, maar ik denk dat je hiermee Goud 1 dus verspeelt hebt. Als je de 28e pot merkte dat het niet meer liep, stop er dan mee en bewaar je laatste 1 of 2 wedstrijden.

Ik verdeel mijn potten deze WL voor de verandering weer eens goed. Moet er morgen nog 9 proberen te spelen. Op dit moment 17-4 en dat is toch wel een uitstekende score. Goud 1 binnen handbereik, al weet je het natuurlijk maar nooit.

Over dat terugvallen: dit zorgt ervoor dat je spelers passiever spelen en de tegenstander meer balbezit zal hebben. Dit kan voordelen hebben, maar als je tegen een tegenstander speelt die goed in de kleine ruimte kan spelen en in balbezit weet wat hij doet, loop je achter de feiten aan!
Je maakt nog kans op Elite 3 zo te zien, goed bezig! :o
Wat betreft je punt over de verdeling, natuurlijk. Maar de grap is .. ik heb niet het gevoel dat ik anders speel in de laatste 3 games. Ik heb simpelweg het gevoel dat bepaalde games al per definitie niet mijn kant op vallen. Aanvallend gaat het dan allemaal niet en het voelt alsof ik er dan geen invloed meer op heb.

Daarom toch benieuwd .. welke formatie zulke gasten spelen. Ook het spelen tegen iemand die hoge druk / constant pressure aanheeft, vind ik blijkbaar lastig.

Snap wel dat het een mentaal issue is, aan mijn aanvallende kwaliteiten twijfel ik niet. Wel aan hoe ik reageer op bepaalde situaties in een game. Zoals eerder ook al gezegd, volgens mij is de stap naar Elite 1 echt een 'zet de knop om' issue. Niet zo zeer skills, maar wel je eigen spel blijven spelen?

• SH-FR
Casual_T schreef op zondag 7 april 2019 @ 02:41:
[...]

Je maakt nog kans op Elite 3 zo te zien, goed bezig! :o
Wat betreft je punt over de verdeling, natuurlijk. Maar de grap is .. ik heb niet het gevoel dat ik anders speel in de laatste 3 games. Ik heb simpelweg het gevoel dat bepaalde games al per definitie niet mijn kant op vallen. Aanvallend gaat het dan allemaal niet en het voelt alsof ik er dan geen invloed meer op heb.

Daarom toch benieuwd .. welke formatie zulke gasten spelen. Ook het spelen tegen iemand die hoge druk / constant pressure aanheeft, vind ik blijkbaar lastig.

Snap wel dat het een mentaal issue is, aan mijn aanvallende kwaliteiten twijfel ik niet. Wel aan hoe ik reageer op bepaalde situaties in een game. Zoals eerder ook al gezegd, volgens mij is de stap naar Elite 1 echt een 'zet de knop om' issue. Niet zo zeer skills, maar wel je eigen spel blijven spelen?
Dat proces gaat onbewust. Als je lang achter elkaar speelt, vergeet je sneller om afwisselend te spelen, merk dat ook bij mezelf. Je gaat dezelfde patronen volgen waardoor je voorspelbaarder word voor tegenstanders. Daarnaast, bij veel potten achter elkaar treed er (bij mij in ieder geval) een soort gaarheid op. Vergeet dan gewoon gefocust te spelen en mijn sterke FIFA punten te benutten.

De juiste tactics vinden is ook behoorlijk lastig. In de ene wedstrijd zal hoge druk goed werken, in de ander word je daarna overlopen. Daarom loont het ook om af en toe te kijken welke opstelling je tegenstander speelt en reservetactieken te hebben voor als het niet loopt. Over wedstrijden die soms niet je kant op vallen; herkenbaar probleem, maar geloof me: zie dat als een signaal dat je voor dat moment genoeg hebt gespeeld, kan je beter even rust nemen.

En het kernpunt blijft, hoe sneller je WL afmaakt, hoe beter je tegenstanders zijn. Je vorm was +11 (19-8). Ik garandeer je, er zijn op het moment dat jij speelde, minder tegenstanders met bijvoorbeeld 18-7 (ook vorm +11) dan tegenstanders die 12-1 of iets in die richting gaan. Dit omdat je de WL sneller hebt afgemaakt. Morgen is het daarom aannemelijker dat je tegenstanders tegenkomt met een aantal verliespartijen.

Kortom, je hebt 19-11 gehaald en kan dus echt wel 20-10 (Goud 1) halen, maar verdeel je potten goed. Probeer minstens 8 tot 10 potjes op de zondag te spelen indien mogelijk, en stop op het moment dat het niet zo lekker meer loopt. En mocht het moeizaam gaan in een wedstrijd, zorg dat je een reservetactiek hebt die je goed beheerst!

• Casual_T
SH-FR schreef op zondag 7 april 2019 @ 02:51:
[...]

Kortom, je hebt 19-11 gehaald en kan dus echt wel 20-10 (Goud 1) halen, maar verdeel je potten goed. Probeer minstens 8 tot 10 potjes op de zondag te spelen indien mogelijk, en stop op het moment dat het niet zo lekker meer loopt. En mocht het moeizaam gaan in een wedstrijd, zorg dat je een reservetactiek hebt die je goed beheerst!
Haha, speel eigenlijk nu alleen maar om ooit Elite 3 te halen. Dat lijkt me wel weer vet. Dat zijn idd mijn twee zwakke punten lijkt het:

1. Wisselen van tactiek als het niet loopt
2. Meer op de zondag spelen. Al vind ik dat vaak weer zonde van het weekend (vrijdag avond en stukje zaterdag vind ik al veel :X)
3. En natuurlijk stoppen met spelenals het niet loopt

Zijn denk ik de fouten die meeste mensen wel maken :P. Speel je overigens op de PS4? Anders moeten we is een potje spelen! :)

• cubert20
zo heb vanmorgen mijn dure spelers te koop gezet. Heb nu 4 miljoen in kas en wacht even af wat tots gaat doen.
Wel grappig dat ik de eerste 3/4 potten in de WL makkelijk won met mijn gedowngrade team.
Ben benieuwd of ik gewoon net als anders ongeveer op dezelfde plek eindig.
Casual_T schreef op zondag 7 april 2019 @ 01:24:
[...]

Heb ook NIF Kanté en niet zo tevreden over hem in een 4231. Hij voelt erg houterig of stroperig aan en zijn passing is ook matig. Staat bij mij naast Frenkie SBC met niet mee aanvallen als instructie.

Misschien dat Ramsey met een Sentinel chem goed werkt? Is die wel mooi all round. Alleen zijn workrates met h/h is misschien niet ideaal?
Mijn andere CDM is ballack (physiek sterk, high defending workrates), vind het juist prima dat een van de twee CDM’s iets meer allround/aanvallend is.

cubert20 schreef op zondag 7 april 2019 @ 03:27:
zo heb vanmorgen mijn dure spelers te koop gezet. Heb nu 4 miljoen in kas en wacht even af wat tots gaat doen.
Wel grappig dat ik de eerste 3/4 potten in de WL makkelijk won met mijn gedowngrade team.
Ben benieuwd of ik gewoon net als anders ongeveer op dezelfde plek eindig.
Hier ook zo, maakt ook niet uit lijkt het welk team je hebt. Ik ga nu 9-6 waarbij het ook zo 12-3 had kunnen zijn. Beetje concentratieproblemen. Maar de drive om te presteren is weg en leuk spelen is op de voorgrond weer. ook lijkt het dat het matchen van tegenstanders zich aanpast aan het team. Kom totaal andere teams tegen dan de icons of NIF
bvbal79 schreef op zondag 7 april 2019 @ 11:34:
[...]

Hier ook zo, maakt ook niet uit lijkt het welk team je hebt. Ik ga nu 9-6 waarbij het ook zo 12-3 had kunnen zijn. Beetje concentratieproblemen. Maar de drive om te presteren is weg en leuk spelen is op de voorgrond weer. ook lijkt het dat het matchen van tegenstanders zich aanpast aan het team. Kom totaal andere teams tegen dan de icons of NIF
Ik begin er ook meer aan te denken, maar meer dat ik ook fifa moe word. Ik ga nu 17-7 en heb eigenlijk al geen zin meer om de resterende potjes te spelen. Elke keer het moeten van 30 potjes in het weekend en het behalen van rang 1 (natuurlijk leg je die uiteindelijk zelf op, maar EA pusht je wel indirect) begint mij meer tegen te staan. Ook omdat de packluck ook random is.
Dus misschien geen gek idee om alles te verkopen en spelers als prime icon Cruyff etc te halen als ze uit komen.

Overigens laatste potje in de WL was wel grappig. Moest tegen een tegenstander die alleen maar achterin aan het rondpassen was en hoopte dat ik zou happen/uitstappen. Geswitched naar een formatie met al mijn spelers afwachten ver op eigen helft. Hij kwam er niet door. Paar keer stond hij 10 minuten (ingame) te wachten tot ik zou happen, maar ik parkeerde de bus op de meest erge wijze. In blessure tijd scoorde hij een spaarzaam schot op goal en in de 118e minuut scoorde ik met leen versie van Cruyff. Penalties won ik gemakkelijk, was wel heerlijk 8) :+

WL gaat wel aardig. Op weg naar Goud 2, misschien Goud 1. FS Kluivert is weer weg uit het team, speelde als een natte krant. OTW Promes bevalt me in ieder geval beter.

Wat me wel veel opvalt is dat het passen soms voor geen meter gaat en al minimaal 3 tegengoals tot gevolg heeft gehad. Ik wil de bal rechtdoor steken naar m'n spits, de game vind het beter om hem naar links te passen, met als gevolg een interceptie van mijn tegenstander. Wordt dan dan natuurlijk keihard uitgecounterd en krijg dan weer een goal tegen, terwijl ik een stuk beter dan de tegenstander bent.

Iemand ervaring met manual passing?
Bean77 schreef op zondag 7 april 2019 @ 12:18:
[...]

Ik begin er ook meer aan te denken, maar meer dat ik ook fifa moe word. Ik ga nu 17-7 en heb eigenlijk al geen zin meer om de resterende potjes te spelen. Elke keer het moeten van 30 potjes in het weekend en het behalen van rang 1 (natuurlijk leg je die uiteindelijk zelf op, maar EA pusht je wel indirect) begint mij meer tegen te staan. Ook omdat de packluck ook random is.
Dus misschien geen gek idee om alles te verkopen en spelers als prime icon Cruyff etc te halen als ze uit komen.
Logisch toch, het is toch ook bizar veel?
Wat mij betreft word rivals simpelweg de competitive mode en gaat WL er helemaal uit, gewoon een ranking gebaseerd op rating/points per game en vervolgens spelen wanneer je tijd hebt met bijvoorbeeld een minimum aantal games als eis (e.g. 10 potjes) om mee genomen te worden in de rewards.

• stomley
  • Laatst online: 19:54
Bossie schreef op zondag 7 april 2019 @ 12:48:
[...]

Wat mij betreft word rivals simpelweg de competitive mode en gaat WL er helemaal uit, gewoon een ranking gebaseerd op rating/points per game en vervolgens spelen wanneer je tijd hebt zonder met bijvoorbeeld een minimum aantal games als eis (e.g. 10 potjes) om mee genomen te worden in de rewards.
Dat zou ik ook een veel beter systeem vinden.
Bossie schreef op zondag 7 april 2019 @ 12:48:
[...]

Wat mij betreft word rivals simpelweg de competitive mode en gaat WL er helemaal uit, gewoon een ranking gebaseerd op rating/points per game en vervolgens spelen wanneer je tijd hebt met bijvoorbeeld een minimum aantal games als eis (e.g. 10 potjes) om mee genomen te worden in de rewards.
Vorig jaar vond ik 40 al bizar, wel blij dat het er 30 zijn nu, maar iets van 20 verspreid over 3 dagen zou nog wel te doen zijn. Maar goed, dat zal EA ongetwijfeld niet willen.

Ondertussen mijn team aan het verkopen. Twijfel alleen nog of ik cr7 zal houden of dat hij ook verkocht gaat worden. Als hij blijft komt hij op de plek van Ibra, maar dit zal het ingame team zijn waar ik voorlopig mee zal starten https://www.futbin.com/19/squad/6698104

Gea, Robertson en Aurier zijn de enige tradables.

• cubert20
Bean77 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:07:
[...]

Vorig jaar vond ik 40 al bizar, wel blij dat het er 30 zijn nu, maar iets van 20 verspreid over 3 dagen zou nog wel te doen zijn. Maar goed, dat zal EA ongetwijfeld niet willen.

Ondertussen mijn team aan het verkopen. Twijfel alleen nog of ik cr7 zal houden of dat hij ook verkocht gaat worden. Als hij blijft komt hij op de plek van Ibra, maar dit zal het ingame team zijn waar ik voorlopig mee zal starten https://www.futbin.com/19/squad/6698104

Als je luiz omruilt met van dijk kun je ook alex sandro daar neerzetten
cubert20 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:11:
[...]

Als je luiz omruilt met van dijk kun je ook alex sandro daar neerzetten
Goede tip, ga ik gelijk doen!

edit: toch niet, zit met chem ding

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 07-04-2019 14:16 ]

• cubert20
Bean77 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:15:
[...]

Goede tip, ga ik gelijk doen!

edit: toch niet, zit met chem ding
Hoe start je dan?

• stomley
  • Laatst online: 19:54
Reus omdraaien met William, dan reus omwisselen met matheus. Dan heeft iedereen full chem toch als je dan sandro wil?

Edit:
Nvm vergat ibra volledig.

[ Voor 6% gewijzigd door stomley op 07-04-2019 15:35 ]

• mar101
  • Laatst online: 22-12 16:17
Bean77 schreef op zondag 7 april 2019 @ 14:07:
[...]

Vorig jaar was het max aantal games op PC juist lager in de WL, 25 of 20, dat was een stuk beter te doen. Ik ben nu de laatste paar WL's rond de 20 games per WL aan het spelen, bevalt veel beter. Ik haal dan alsnog goud 3 en soms zelfs goud 2, het zijn bij mij altijd de laatste 10 games die tot frustratie leiden en waarvan ik er veel verlies, dat bespaar ik mezelf nu.

Wat mij betreft veranderen ze het hele format. Een knock-out toernooi zou ik een stuk interessanter vinden. Dan heb je het gevoel dat elke wedstrijd telt.

Als ik jou was zou ik CR7 houden, hij is echt de meest OP speler in Fifa. Altijd lastig om tegen een team met CR7 te spelen, ongeacht het skillniveau van de tegenstander. Zo lastig van de bal te krijgen en schiet of kopt ze vanuit elke hoek erin.
stomley schreef op zondag 7 april 2019 @ 15:34:
[...]

Reus omdraaien met William, dan reus omwisselen met matheus. Dan heeft iedereen full chem toch als je dan sandro wil?

Edit:
Nvm vergat ibra volledig.
Klopt, anders was het geen probleem.
mar101 schreef op zondag 7 april 2019 @ 16:35:
[...]

Vorig jaar was het max aantal games op PC juist lager in de WL, 25 of 20, dat was een stuk beter te doen. Ik ben nu de laatste paar WL's rond de 20 games per WL aan het spelen, bevalt veel beter. Ik haal dan alsnog goud 3 en soms zelfs goud 2, het zijn bij mij altijd de laatste 10 games die tot frustratie leiden en waarvan ik er veel verlies, dat bespaar ik mezelf nu.

Wat mij betreft veranderen ze het hele format. Een knock-out toernooi zou ik een stuk interessanter vinden. Dan heb je het gevoel dat elke wedstrijd telt.

Als ik jou was zou ik CR7 houden, hij is echt de meest OP speler in Fifa. Altijd lastig om tegen een team met CR7 te spelen, ongeacht het skillniveau van de tegenstander. Zo lastig van de bal te krijgen en schiet of kopt ze vanuit elke hoek erin.
Cr7 wordt nu minder waard dus ik hou hem nog even, maar als die 8mln+ gaat dan gaat die echt de verkoop in.
Maar met bijna 14mln coins moet hij ook niet weg

@Bean77 haal anders optimus prime Maldini, die blijft sowieso tot het einde in je team en maakt het linken weer iets makkelijker.

Bij de live kaart van VVD moet je ook ff checken of deze zelfs als Liverpool (lol) de Champions League wint sterker dan zijn TOTY kan worden. Zo niet, zou ik deze nu gaan omwisselen ipv gokken op goede resultaten Liverpool.

Bossie schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:09:
@Bean77 haal anders optimus prime Maldini, die blijft sowieso tot het einde in je team en maakt het linken weer iets makkelijker.

Bij de live kaart van VVD moet je ook ff checken of deze zelfs als Liverpool (lol) de Champions League wint sterker dan zijn TOTY kan worden. Zo niet, zou ik deze nu gaan omwisselen ipv gokken op goede resultaten Liverpool.
Ik had er al naar gekeken, maar twijfel nog. VVD is untradable en kan dus nog beter worden. Ik kijk het qua centrale verdediging nog even aan.

Pagina: 1 ... 166 ... 200 Laatste