• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Iemand ervaring met Aouar?

Wil mijn squad beetje omgooien naar het volgende:
https://www.futbin.com/19/squad/6541818

Start in 4-5-1 om iedereen op 10 chem te krijgen

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12 23:34
Bossie schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:53:
[...]

BD Willian SBC was t/m gisteren, misschien Del Piero als playmaker?
Oh, jammer! Del Piero is idd ook een goede optie. Al weet ik niet of zijn hoogste versie het verschil tussen de mid waard is. Voelt hij niet houterig aan? Hiervoor met KdB gespeeld op 10 en die voelde nogal clunky aan.
Bossie schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:53:
[...]

BD Willian SBC was t/m gisteren, misschien Del Piero als playmaker?
oops 8)7

Rashford headliner kan ook erg leuk zijn btw. Maar dan als spits.
ADP is altijd wel een goede optie, maar zelf nooit mee gespeeld helaas.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

https://www.futhead.com/19/squads/668571/ hoe zouden jullie de 4-2-2-2 invullen met deze spelers? Ipv Hazard kan ik ook de Rossi doen en dan ipv Keane 86 if ben Yedder.

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
IF Hazard gepacked :) kon meteen mijn team een beetje upgraden: https://www.futbin.com//19/squad/3845657
Casual_T schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:59:
[...]

Oh, jammer! Del Piero is idd ook een goede optie. Al weet ik niet of zijn hoogste versie het verschil tussen de mid waard is. Voelt hij niet houterig aan? Hiervoor met KdB gespeeld op 10 en die voelde nogal clunky aan.
Heb vorig jaar tot FoF met zijn Prime gespeeld, prima als CAM maar niet zo agile als bijvoorbeeld Ben Yedder. Zijn Baby is dan weer beter als ST ivm workrates/stats.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Paffelton schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:26:
Iemand ervaring met Aouar?

Wil mijn squad beetje omgooien naar het volgende:
https://www.futbin.com/19/squad/6541818

Start in 4-5-1 om iedereen op 10 chem te krijgen
Ik heb afgelopen wl met Aouar gespeeld. Leuke speler maar wel meer een cm dan een cam. Waarschijnlijk ligt het aan mij maar ik heb weinig individuele acties met hem kunnen maken.
Na de verkoop van Gullit een beetje in dubio wat te doen met het team. Omdat ik soms qua formatie wijzig tussen 4231, 4222 en 4212(2) merk ik dat ik soms verschillende type middenvelders nodig heb. Hoewel geen ultieme top voldoen icon moments Seedorf en bd Willian hier wel enigszins in.
Dit betekent dat ik centraal in de verdediging deze 2 nieuwe aanwinsten heb kunnen kopen (op 500 coins past het precies :) ). Jammer is dat de untradables fb David Luiz en ucl live VVD plaats moeten maken.

https://www.futbin.com/19/squad/2762472

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12 01:04
Bean77 schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:49:
Na de verkoop van Gullit een beetje in dubio wat te doen met het team. Omdat ik soms qua formatie wijzig tussen 4231, 4222 en 4212(2) merk ik dat ik soms verschillende type middenvelders nodig heb. Hoewel geen ultieme top voldoen icon moments Seedorf en bd Willian hier wel enigszins in.
Dit betekent dat ik centraal in de verdediging deze 2 nieuwe aanwinsten heb kunnen kopen (op 500 coins past het precies :) ). Jammer is dat de untradables fb David Luiz en ucl live VVD plaats moeten maken.

Pffffff 😆 wat een team zeg.. niet te geloven. Heb je dit puur door handelen weten te verdienen? Ik heb ook een geweldig team met oa Socrates 92, Mattheus 94, Butra 92, POTM Hazard, 93 Robben en 93 Zanetti, maar jou team slaat echt alles haha

Bij mij staan toevallig FB Luiz en POTM van Dijk achterin, heel tevreden over. Vandaag wederom 4 potjes Rivals gespeeld, 2 gewonnen en 2 gelijk, ging weer erg lekker :). Ben nu weer coins aan het opbouwen, inmiddels alweer 400k bij elkaar gesprokkeld!
SH-FR schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:06:
[...]

Pffffff 😆 wat een team zeg.. niet te geloven. Heb je dit puur door handelen weten te verdienen? Ik heb ook een geweldig team met oa Socrates 92, Mattheus 94, Butra 92, POTM Hazard, 93 Robben en 93 Zanetti, maar jou team slaat echt alles haha

Bij mij staan toevallig FB Luiz en POTM van Dijk achterin, heel tevreden over. Vandaag wederom 4 potjes Rivals gespeeld, 2 gewonnen en 2 gelijk, ging weer erg lekker :). Ben nu weer coins aan het opbouwen, inmiddels alweer 400k bij elkaar gesprokkeld!
Ik heb er zo'n 500 euro inzitten, maar grotendeels door handelen en op tijd verkopen/inkopen van spelers.
Momenteel 84 rated spelers voor 7500 coins aan het verkopen, behalve Sule die gaat voor 9500 coins. Gaat niet super hard, maar verkoop er regelmatig wat. Aangezien ik toch geen haast heb is het prima. Die spelers had ik voor ca 3000 ingekocht, dus winst gaat snel.

Ik ben ook tevreden over fb luiz en vvd, maar ik ben benieuwd of deze 2 een flinke upgrade zijn. Mocht het geen effect hebben dan verkoop ik ze weer en zet ik luiz en vvd weer terug.

Bean77 schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:10:
[...]
Ik ben ook tevreden over fb luiz en vvd, maar ik ben benieuwd of deze 2 een flinke upgrade zijn. Mocht het geen effect hebben dan verkoop ik ze weer en zet ik luiz en vvd weer terug.
Ik speel ook met beide, maar tegen bepaalde type spelers (e.g. Yedder/Butra) dan mis ik wel eens het type als TOTS Azpilicueta in vorige fifas.

Er staat wel ergens een filmpje op youtube van hoe Puyol door zijn hoeven zakte in een classico na een dubbele schijnbeweging van Ronaldo.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Paffelton
Bean77 schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:49:

Hoe bevalt van der sar? Die had in Fifa 18 nogal wat grabbel geintjes.
Nederlandse keepers blijft een dingetje in deze FIFA =(.
Paffelton schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:20:
[...]

Hoe bevalt van der sar? Die had in Fifa 18 nogal wat grabbel geintjes.
Nederlandse keepers blijft een dingetje in deze FIFA =(.
Bevalt mij iets beter dan OTW Allisson en DDG, maar of het de meerprijs waard is denk ik niet. Wel beter dan toty ddg.

Lol, base icon pack als swap deal reward, sowieso erg stevige rewards :)

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Klopt... Enorm goede rewards. Moeilijk kiezen. Base icon. Griezman. Werner.

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik ben bang dat de swap spelers erg moeilijk te behalen zijn.
Bossie schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:04:
Lol, base icon pack als swap deal reward, sowieso erg stevige rewards :)
Wat moet je nu nog met een base icon?
Ja tenzij het Gullit of Cruyff oid is, maar hoe groot is die kans?
Tis omdat ik die mid icon sbc goedkoop kon doen maar straks heb je ook weinig meer met de meeste mid icons vanwege de tots ratings.
Of mis ik iets?

Je bent trouwens mooi zuur als je voor een 500k douglas costa birthday hebt aangeschaft _O-

Heb nu mid icon Klose gekocht. Type spits wat ik zocht en kan ik mooi die birthday sbc Boateng binnen harken. Kostte nu weinig. Heb nog een untradable Sane en cb Can erbij. Tegelijk met het halen van birthday Milinkovic.
Dat zal mij een speler zijn zeg!

Wat dat betreft kan je met die swaps en sbc's mooi voor bijna nop aan topspelers komen.
Ben ook nog steeds erg blij met mijn bd koulibaly en bd gervinho.
@Harribo simpel, scheelt je 300-350k op een SBC met icon requirement

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 16:17
Bossie schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:41:
@Harribo simpel, scheelt je 300-350k op een SBC met icon requirement
Op PC scheelt het zelfs bijna 500K. En er zijn nog best een aantal bruikbare base Icon spelers behalve de twee die Harribo noemde, bijv. R9, Pele, Maradona, Ronaldinho, Eusebio, Vieira en Socrates om maar eens wat te noemen. Ik denk dat er best wat Fifa spelers bereid zijn de gok te nemen. En als het een bagger Icon is, kan hij direct in de SBC molen voor 1 van de vele Prime Moment SBC's.

Birthday Meunier ziet er ook wel interessant uit wat de Swap deals betreft. Kost relatief weinig Swap spelers, en is een complete middenvelder die makkelijk te linken is in hybrids. Je kunt bijv. met position modifiers hem in de spits zetten in je startformatie, dan heeft hij green links naar zowel Mbappe als Neymar.
mar101 schreef op maandag 1 april 2019 @ 20:10:
[...]

Op PC scheelt het zelfs bijna 500K. En er zijn nog best een aantal bruikbare base Icon spelers behalve de twee die Harribo noemde, bijv. R9, Pele, Maradona, Ronaldinho, Eusebio, Vieira en Socrates om maar eens wat te noemen. Ik denk dat er best wat Fifa spelers bereid zijn de gok te nemen. En als het een bagger Icon is, kan hij direct in de SBC molen voor 1 van de vele Prime Moment SBC's.

Birthday Meunier ziet er ook wel interessant uit wat de Swap deals betreft. Kost relatief weinig Swap spelers, en is een complete middenvelder die makkelijk te linken is in hybrids. Je kunt bijv. met position modifiers hem in de spits zetten in je startformatie, dan heeft hij green links naar zowel Mbappe als Neymar.
Die zal ik uiteindelijk wel halen, ik scoor vaak de swapdeals uit objectives en sqaudbattles en laat de restgewoon gaan.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:58
En ook al pack je de ‘slechtste’ base icon, dan gooi je hem toch lekker in de icon sbc voor een 100k pack :).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Ok dank voor de tips mensen!
Hoop nu uiteraard op r9 ;)

Edit: icon pack vergt helaas wel alle swap spelers. Toch maar iets anders misschien

[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 02-04-2019 08:27 ]

De nieuwe indeling van de divisies in DR is ook wel heel apart. Ik blijf ongelooflijk veel winnen en het aantal RQ binnen 20 minuten is 1 avond is echt heel veel.
Hopelijk blijf ik rang 1 want de 80k coins, de ultimate pack + mega pack (of x2 bij untradables) is wel erg verleidelijk.

Bean77 schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:42:
De nieuwe indeling van de divisies in DR is ook wel heel apart. Ik blijf ongelooflijk veel winnen en het aantal RQ binnen 20 minuten is 1 avond is echt heel veel.
Hopelijk blijf ik rang 1 want de 80k coins, de ultimate pack + mega pack (of x2 bij untradables) is wel erg verleidelijk.
Waarschijnlijk zitten de echte div 1 spelers in div 5/4. Man man man. Gisteren was DR geen zak aan. Ik werd gewoon weggespeeld alsof ik stuk stof was. en ook nog allemaal PTB en counteren....

Dacht ga even Boateng CDM halen, maar zit nu pas op 5 uit 10 en kon gister er maar 1 bij tellen. Laat staan als die swap speler in DR gedaan moeten worden....

Denk dat ik nu a.s. donderdag mijn hele team verkoop en gewoon met 10M op de bank wat ga handelen in IF's tot TOTS. Ben er nu wel een beetje klaar mee.

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 02-04-2019 08:28 ]

.
Die rq's tegen jou begrijp ik heel goed.
Tegen zo'n topteam zou ik zoiets hebben, ff kijken hoe het gaat. Maar als je al snel achter komt, dan denk je: dit wordt niets en dan heb je geen zin om meer 70 minuten te spelen.

Iets anders, zit te denken wanneer ik het beste mijn team kan gaan verkopen voordat de tots komt.
Dacht zelf aan half april?

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 02-04-2019 08:35 ]

Wel echt naatje. Ik ga van z'n leven gewoon niet die mooie Robben-kaart kunnen halen. 1.3miljoen op PC. Zelfs als ik alles verkoop ga ik dat niet redden ben ik bang. Dan maar wachten op TOTS.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-12 08:32
Fraaank schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:38:
Wel echt naatje. Ik ga van z'n leven gewoon niet die mooie Robben-kaart kunnen halen. 1.3miljoen op PC. Zelfs als ik alles verkoop ga ik dat niet redden ben ik bang. Dan maar wachten op TOTS.
Als de Mid icon sbc weg is zal die wel wat goedkoper worden.
Ik had helaas het zelfde idee en toch maar gekozen voor nog een icon sbc.
Helaas wat minder geluk dan de 1e keer (pele) nu giggs. :'(

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-12 21:25
Fraaank schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:38:
Zijn stats zijn idd erg goed alleen zijn 2 star weakfoot is wel een dikke afknapper dus zou hem sowieso niet halen.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-12 12:02
tukkerterror90 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:38:
[...]

Zijn stats zijn idd erg goed alleen zijn 2 star weakfoot is wel een dikke afknapper dus zou hem sowieso niet halen.
Iedereen knap af op die 2* wf. Toegegeven het is niet ideaal, maar zijn stats zijn zo goed dat die 2* wf echt niet erg is. Korte hoek buitenkantje links (Ipv rechts)...geen probleem. Anders krullen verre hoek met binnenkant links...al helemaal geen probleem. En hij kanlt er af en toe echt nog wel 1 in met rechts. Als je hem gebruikt zoals hij in het echt speelt is dit de echt een hele zieke kaart. Zijn dribbel en snelheid zijn echt ongekend. passing echt ongekend. Met links knalt hij alles erin. Gewoon echt een hele zieke kaart.

Wel vrij prijzig, maar ik had er rekening mee gehouden dat ie een keer zou komen. Ik had nog een hele zooi untradables liggen en daardoor kon ik deze doen voor ongveer 300K.

• Casual_T
Ik dacht dus in DIV-1 te komen, maar zat uiteindelijk in DIV-2 (1896 punten, for real 4 punten :+).
Inmiddels wel gepromoveerd naar 1 dus, met ingang vanaf donderdag daarin. Valt me wel op dat er vrij veel is gespeeld. Gisteravond zat de teller voor Rang I in DIV-2 dus al op 15.000 punten. Ik vermoed dat dit donderdag oploopt naar ongeveer 22K. Dus nog een hele klus om dit te halen.

Ik speelde wel een gast met R9 Prime kapot gisteren, dat was echt een heerlijk gevoel. Rivals speelde sowieso erg lekker gisteren! Ongelooflijk hoe groot het verschil kan zijn met WL soms. :>
Casual_T schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 10:31:
[...]

Ik dacht dus in DIV-1 te komen, maar zat uiteindelijk in DIV-2 (1896 punten, for real 4 punten :+).
Inmiddels wel gepromoveerd naar 1 dus, met ingang vanaf donderdag daarin. Valt me wel op dat er vrij veel is gespeeld. Gisteravond zat de teller voor Rang I in DIV-2 dus al op 15.000 punten. Ik vermoed dat dit donderdag oploopt naar ongeveer 22K. Dus nog een hele klus om dit te halen.

Ik speelde wel een gast met R9 Prime kapot gisteren, dat was echt een heerlijk gevoel. Rivals speelde sowieso erg lekker gisteren! Ongelooflijk hoe groot het verschil kan zijn met WL soms. :>
Komt door de weekly objectives.

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-12 14:22
Harribo schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 08:31:
[...]

Die rq's tegen jou begrijp ik heel goed.
Tegen zo'n topteam zou ik zoiets hebben, ff kijken hoe het gaat. Maar als je al snel achter komt, dan denk je: dit wordt niets en dan heb je geen zin om meer 70 minuten te spelen.

Iets anders, zit te denken wanneer ik het beste mijn team kan gaan verkopen voordat de tots komt.
Dacht zelf aan half april?
Als je veel high rated golds heb zou ik ze nu verkopen... Als mid icon sbc stopt dan keldert de prijs weer

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Misschien iemand van jullie me kan helpen:

Welke zouden jullie kiezen in een 4231 formatie

Prime OP Kluivert
Prime OP MvB

Kluivert ben ik bang voor dat hij niet zo'n lekkere draai heeft waardoor hij erg clunky gaat aanvoelen ( Agi en Balance zijn laag )
MvB ben ik bang voor zijn M/M workrates.

Iemand al ervaring met een van deze 2 spelers?

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Hallo heren,

Weet iemand toevallig of je met een volledig Serie A of Duitsland team moet spelen om de weekly objective van Boateng en Milinkovic Savic te kunnen voltooien?

Of heb je van allebei maar een speler nodig om dit te kunnen voltooien.

Ik heb namelijk die Carnibal Emre Can, hij is Duits en speelt in de Serie A, hier zou ik dus, mocht je maar een speler nodig hebben, allebei de objectives mee kunnen voltooien mocht ik 10 wedstrijden met hem scoren.

• pascal073
Sossage23 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:12:
Hallo heren,

Weet iemand toevallig of je met een volledig Serie A of Duitsland team moet spelen om de weekly objective van Boateng en Milinkovic Savic te kunnen voltooien?

Of heb je van allebei maar een speler nodig om dit te kunnen voltooien.

Ik heb namelijk die Carnibal Emre Can, hij is Duits en speelt in de Serie A, hier zou ik dus, mocht je maar een speler nodig hebben, allebei de objectives mee kunnen voltooien mocht ik 10 wedstrijden met hem scoren.
Dan krijg je ze alle 2 als je met CB Emre Can speelt :) !
Je hebt er namelijk maar 1 nodig en die moet scoren en je moet winnen.

• Sossage23
pascal073 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:13:
[...]

Dan krijg je ze alle 2 als je met CB Emre Can speelt :) !
Je hebt er namelijk maar 1 nodig en die moet scoren en je moet winnen.
Oke bedankt voor je bericht.

• SH-FR
pascal073 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:58:
Misschien iemand van jullie me kan helpen:

Welke zouden jullie kiezen in een 4231 formatie

Prime OP Kluivert
Prime OP MvB

Kluivert ben ik bang voor dat hij niet zo'n lekkere draai heeft waardoor hij erg clunky gaat aanvoelen ( Agi en Balance zijn laag )
MvB ben ik bang voor zijn M/M workrates.

Iemand al ervaring met een van deze 2 spelers?
Ik heb zelf een tijdje geleden MvB 93 gebruikt in een 4-1-2-1-2 formatie. Hierbij stuurde ik vaak de ST’s diep en die hadden dus snelheid nodig. Hij had/heeft het beste schot van alle spelers die ik ooit heb gebruikt, daarnaast ook geweldig koppend, vooral met corners. Heb geen problemen ervaren met hem als het gaat om balcontrole en dribbeling, vond ik juist verrassend sterk gezien zijn lengte. Snelheid is niet heel hoog, maar mijn inziens snel genoeg.

Denk dat hij beter past in een formatie met 1 spits. Dan kunnen de cammetjes er lekker omheen bewegen en is hij in het midden lekker aanspeelbaar.

• pascal073
SH-FR schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:06:
[...]

Ik heb zelf een tijdje geleden MvB 93 gebruikt in een 4-1-2-1-2 formatie. Hierbij stuurde ik vaak de ST’s diep en die hadden dus snelheid nodig. Hij had/heeft het beste schot van alle spelers die ik ooit heb gebruikt, daarnaast ook geweldig koppend, vooral met corners. Heb geen problemen ervaren met hem als het gaat om balcontrole en dribbeling, vond ik juist verrassend sterk gezien zijn lengte. Snelheid is niet heel hoog, maar mijn inziens snel genoeg.

Denk dat hij beter past in een formatie met 1 spits. Dan kunnen de cammetjes er lekker omheen bewegen en is hij in het midden lekker aanspeelbaar.
Super! ja ik ga hem in een 4231 gebruiken met als LCAM SBC depay en RCAM FB Willian en Central CAM Nedved.
Had jij toevallig last van zijn M/M workrates?

• SH-FR
pascal073 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:10:
[...]

Super! ja ik ga hem in een 4231 gebruiken met als LCAM SBC depay en RCAM FB Willian en Central CAM Nedved.
Had jij toevallig last van zijn M/M workrates?
Ik vind het moeilijk om daar iets over te zeggen. Je merkt het wel ietsje. Toen ik 4-1-2-1-2(2) speelde, ging hij bijvoorbeeld iets minder vaak diep. Echter als je ‘achter linies kruipen’ selecteert, maakt hij wel degelijk loopacties. Het is natuurlijk ook geen typische loopspits. Ik denk dat zo lang je bewegelijke CAM’s eromheen hebt met High attack, dat hij met z’n fysiek, redelijke snelheid, geweldige koppen en schot juist de perfecte afmaker is.

Ik speel sinds kort zelf ook 4-2-3-1 en je merkt dat je CAM’s juist de actiefste spelers zijn, die zorgen voor loopvermogen en afwisseling in je spel. Ik speel op dit moment bijvoorbeeld met Butra in de spits, heeft ook medium/medium maar omdat die CAM’s er zo lekker omheen bewegen, merk je dat niet zo en maakt hij veel goals. Denk dat van Basten nog beter in dit systeem zou passen, zit daarom ook te overwegen zijn SBC te voltooien.

• pascal073
SH-FR schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:30:
[...]

Ik vind het moeilijk om daar iets over te zeggen. Je merkt het wel ietsje. Toen ik 4-1-2-1-2(2) speelde, ging hij bijvoorbeeld iets minder vaak diep. Echter als je ‘achter linies kruipen’ selecteert, maakt hij wel degelijk loopacties. Het is natuurlijk ook geen typische loopspits. Ik denk dat zo lang je bewegelijke CAM’s eromheen hebt met High attack, dat hij met z’n fysiek, redelijke snelheid, geweldige koppen en schot juist de perfecte afmaker is.

Ik speel sinds kort zelf ook 4-2-3-1 en je merkt dat je CAM’s juist de actiefste spelers zijn, die zorgen voor loopvermogen en afwisseling in je spel. Ik speel op dit moment bijvoorbeeld met Butra in de spits, heeft ook medium/medium maar omdat die CAM’s er zo lekker omheen bewegen, merk je dat niet zo en maakt hij veel goals. Denk dat van Basten nog beter in dit systeem zou passen, zit daarom ook te overwegen zijn SBC te voltooien.
Dat klopt inderdaad de CAMS eromheen maken het spel eigenlijk.
Ik vind het persoonlijke een best moeilijke keuzen haha heb namelijk op meerdere kanalen en forums gevraagd en het is gemixed ene geeft aan Kluivert en de andere MvB maar me persoonlijke voorkeur geeft toch aan MvB.

• SH-FR
pascal073 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:33:
[...]

Dat klopt inderdaad de CAMS eromheen maken het spel eigenlijk.
Ik vind het persoonlijke een best moeilijke keuzen haha heb namelijk op meerdere kanalen en forums gevraagd en het is gemixed ene geeft aan Kluivert en de andere MvB maar me persoonlijke voorkeur geeft toch aan MvB.
Kluivert heeft weer andere voordelen, volgens mij ook 4* skills, echter van mij hoeft mijn spits dat niet te hebben. CAM’s doe ik meer skills mee. Echter is een veel genoemd nadeel van Kluivert dat hij heel ‘clunky’ is. Daar ben ik wel tegenaan gelopen deze FIFA, dat werkt niet voor mij.

• pascal073
SH-FR schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:42:
[...]

Kluivert heeft weer andere voordelen, volgens mij ook 4* skills, echter van mij hoeft mijn spits dat niet te hebben. CAM’s doe ik meer skills mee. Echter is een veel genoemd nadeel van Kluivert dat hij heel ‘clunky’ is. Daar ben ik wel tegenaan gelopen deze FIFA, dat werkt niet voor mij.
Pff super bedankt man! daar was ik namelijk op zoek naar.
Ik ben namelijk een geen skiller ( helaas ) en haat clunky spelers dus dan word het 100% MvB.
Nogmaals erg erg erg bedankt _/-\o_ !

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:02
Ow jongens wat lekker, opende net het Zeldzame Spelers pakket wat je bij de wekelijkse doelstellingen krijgt en zat daar 86 Nakata in. Ook al is hij onverhandelbaar en ik hem toch niet ga gebruiken ben ik er wel blij mee want nu kan hij meteen in OP van Basten en hoef ik daarvoor geen Icon te kopen. Totaal onverwacht dit.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Pompi schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:45:
Ow jongens wat lekker, opende net het Zeldzame Spelers pakket wat je bij de wekelijkse doelstellingen krijgt en zat daar 86 Nakata in. Ook al is hij onverhandelbaar en ik hem toch niet ga gebruiken ben ik er wel blij mee want nu kan hij meteen in OP van Basten en hoef ik daarvoor geen Icon te kopen. Totaal onverwacht dit.
Laat even weten wat je van hem vind. Zit te twijfelen om mijn HL Rashford eens een keer te vervangen (en tif pogba dan ook gelijk)

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• SH-FR
Ik wil na van Basten 93 te hebben gehad, en die beviel me al goed, ook zijn 94 SBC gaan doen. Echter één probleem: ik heb Zanetti 93, Mattheus 94, Socrates 92, Ballack 91 en Butragueno 92. De enige die ik eventueel zou willen inleveren is denk ik Ballack, omdat ik al sterkere en betere middenvelders heb. Echter blijft het natuurlijk wel een geweldige speler.

Denk namelijk dat MvB de perfecte target-man voor mijn team is. Heb eromheen Socrates 92, Hazard 93 en Robben 93 lopen. Kan hij de voorzetjes binnenkoppen van Hazard en Robben, en tegelijkertijd als aanspeelpunt dienen. Het schot/afmaken en koppen van deze man is buitenaards.

Grappig feitje is overigens dat een tante van mij heel lang naast Marco van Basten heeft gewoond, totdat hij naar Milan ging. Zij heeft hem echt zien opgroeien tot een van de beste spitsen ter wereld die tijd. Des te mooier natuurlijk die goal in de EK finale 😁
SH-FR schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:58:
Ik wil na van Basten 93 te hebben gehad, en die beviel me al goed, ook zijn 94 SBC gaan doen. Echter één probleem: ik heb Zanetti 93, Mattheus 94, Socrates 92, Ballack 91 en Butragueno 92. De enige die ik eventueel zou willen inleveren is denk ik Ballack, omdat ik al sterkere en betere middenvelders heb. Echter blijft het natuurlijk wel een geweldige speler.

Denk namelijk dat MvB de perfecte target-man voor mijn team is. Heb eromheen Socrates 92, Hazard 93 en Robben 93 lopen. Kan hij de voorzetjes binnenkoppen van Hazard en Robben, en tegelijkertijd als aanspeelpunt dienen. Het schot/afmaken en koppen van deze man is buitenaards.

Grappig feitje is overigens dat een tante van mij heel lang naast Marco van Basten heeft gewoond, totdat hij naar Milan ging. Zij heeft hem echt zien opgroeien tot een van de beste spitsen ter wereld die tijd. Des te mooier natuurlijk die goal in de EK finale 😁
Heb je geen Optimus Prime Ibra op de bank zitten?
Ik heb meerdere snelle/agile aanvallers, maar Ibra komt altijd in het spel als ik target-man nodig heb of simpelweg steeds ondergestopt word door een bepaald type verdediger.

• SH-FR
Bossie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:10:
[...]

Heb je geen Optimus Prime Ibra op de bank zitten?
Ik heb meerdere snelle/agile aanvallers, maar Ibra komt altijd in het spel als ik target-man nodig heb of simpelweg steeds ondergestopt word door een bepaald type verdediger.
Die had ik, totdat het een keer extréém tegenzat in de WL, Ibra zo slecht speelde dat ik hem meteen discardde na de wedstrijd. Was toen echt enorm over de zeik. 😪

Achteraf natuurlijk een ziekelijk domme zet, want inderdaad is Ibra als zo’n spits de ideale supersub. Echter heb ik sowieso een link nodig met Robben.
SH-FR schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:18:
[...]

Die had ik, totdat het een keer extréém tegenzat in de WL, Ibra zo slecht speelde dat ik hem meteen discardde na de wedstrijd. Was toen echt enorm over de zeik. 😪

Achteraf natuurlijk een ziekelijk domme zet, want inderdaad is Ibra als zo’n spits de ideale supersub. Echter heb ik sowieso een link nodig met Robben.
ouch, daar ben ik te hollands voor, bewaar hem dan minimaal voor een SBC :+

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:19
Zo, ik heb men Bundesliga-team kunnen aanvullen.
In-game wissel ik Boateng en Witsel om.
Ik zou graag Coman nog vervangen, maar heb voorlopig even niets beter. Ik heb énorm veel spijt dat ik in de week van de Davies SBC werd geoppereerd en 'm dus niet heb kunnen halen.. Iemand nog tips/opmerkingen?
Momenteel weer even zo goed als zonder coins, dus de versterking zal wel nog even op zich laten wachten..
Uiteraard zal deze maand de Werner SBC volgen om als reserve spits te spelen.

Verwijderd

*snip*

[ Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 05-04-2019 10:17 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:12
Gaat verder goed met je?
Zojuist een potje verloren :9 ?
Interessant verhaal hierboven over MvB.
Ik heb nu mid Klose als spits en die scoort gewoon elke wedstrijd. Hele kalme zakelijke killer.
Dus zat te denken aan zijn prime.
Maar misschien is prime MvB betere optie?
Volgens mij lijken ze veel op elkaar, zeker qua prijs

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 02-04-2019 21:11 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:02
Passievrucht schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:52:
[...]

Laat even weten wat je van hem vind. Zit te twijfelen om mijn HL Rashford eens een keer te vervangen (en tif pogba dan ook gelijk)
Zal ik doen al denk ik dat het pas volgende week wordt want wil eerst deze week nog even Robben doen. Net zoals @SH-FR gebruik ik nu zijn Prime 93 versie en zijn schoten zijn al heerlijk dus dat kan alleen maar beter worden, hij loopt nu ongeveer 0.77 om 1 (Weet op het moment even niet meer de precieze getallen maar het is 700+ wedstrijden, 500+ goals en 200+ assists in een 433 opstelling)

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-11 21:14
Vraagje voor de echte pro's hier. Als je team chem gewoon 100 is, kan t dan kwaad om rode lijntjes in je opstelling te hebben?

Dank je!

PSN: Wauzer010

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Nog meer mensen die problemen hebben met fifa en de verbinding in het menu en matches? Of ligt het aan mijn netwerk? Xbox btw.
wauzer schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:18:
Vraagje voor de echte pro's hier. Als je team chem gewoon 100 is, kan t dan kwaad om rode lijntjes in je opstelling te hebben?

Dank je!
Zowel team als player chem geven bonusses dacht ik, tenminste op futbin moet je ze beide invullen.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12 14:40
wauzer schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:18:

Dank je!
Rode lijntjes, groene lijntjes, oranje lijntjes het boeit allemaal geen reet. Zolang je spelers maar 10 chem hebben en je team 100 chem.
Let ook op dat 10 chem niet alles is. Zlatan op 7 chem is vaak beter dan bijv een Zapata HL op 10 chem.

• Sossage23
Wat een drama was de gameplay gisteravond in Rivals zeg, nog nooit zoiets meegemaakt.
Was van plan om die Milinkovic-Savic en Boateng vrij te gaan spelen maar op deze manier gaat dat niet lukken. Ballen springen meters van je voet af, aannames gaan nergens over, een pass over 2 meter gaat de verkeerde kant op.

Ik weet niet of jullie dit ook zo ervaren maar als het zo nog langer doorgaat is voor mij heel snel de lol er af.

• Sossage23
trees schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:20:
Zo, ik heb men Bundesliga-team kunnen aanvullen.
In-game wissel ik Boateng en Witsel om.
Ik zou graag Coman nog vervangen, maar heb voorlopig even niets beter. Ik heb énorm veel spijt dat ik in de week van de Davies SBC werd geoppereerd en 'm dus niet heb kunnen halen.. Iemand nog tips/opmerkingen?
Momenteel weer even zo goed als zonder coins, dus de versterking zal wel nog even op zich laten wachten..
Uiteraard zal deze maand de Werner SBC volgen om als reserve spits te spelen.
Als je je opstelling wat aanpast zou je eventueel ook Sané op linksbuiten kunnen zetten, tot je wat beters hebt.
433(3) is geloof ik genoeg, als je dan Boateng op linker cvm zet en Reus in de spits, heb je met Sané gewoon 10 teamgeest.

[ Voor 7% gewijzigd door Sossage23 op 03-04-2019 08:14 ]

Sossage23 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:09:
Wat een drama was de gameplay gisteravond in Rivals zeg, nog nooit zoiets meegemaakt.
Was van plan om die Milinkovic-Savic en Boateng vrij te gaan spelen maar op deze manier gaat dat niet lukken. Ballen springen meters van je voet af, aannames gaan nergens over, een pass over 2 meter gaat de verkeerde kant op.

Ik weet niet of jullie dit ook zo ervaren maar als het zo nog langer doorgaat is voor mij heel snel de lol er af.
Nieuwe ai script truc van ea sinds een update van tijdje geleden : ballen die van je voet afspringen. De rest zat er al langer in. Tis ziek, ik weet het. Ook vaak een combi met lag.
Enfin mijn ervaring hoor. Pc.

Gewoon proberen rustig te blijven en rustig te blijven tikken. Dat is de kunst. Dan maak je nog wrs een kans. En bekijk je formatie, heel verdedigend staan.
En anders het spel wegleggen, afkoelen en later nog eens proberen.

Heb beide spelers inmiddels. Tegelijk gedaan : serie a team met Duitse invallers.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 03-04-2019 09:15 ]

• Casual_T
Gister eerste potjes in divisie 1 gespeeld, wat een teams kom ik tegen zeg! Niet normaal. Ook goede spelers natuurlijk. Heb wel het gevoel dat ik hierdoor beter wordt en meer gewend raak om altijd het mindere team te hebben.

Ben bang dat ik het niet lang vol ga houden zo :p.
Casual_T schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:13:
Gister eerste potjes in divisie 1 gespeeld, wat een teams kom ik tegen zeg! Niet normaal. Ook goede spelers natuurlijk. Heb wel het gevoel dat ik hierdoor beter wordt en meer gewend raak om altijd het mindere team te hebben.

Ben bang dat ik het niet lang vol ga houden zo :p.
Toch merk ik wel een heel flink niveau verschil in tegenstanders in div 1. Het is een kwestie van geluk/pech hebben.
Ik vind het wel relaxter spelen al ga je voor rang 1 in DR wel veel punten nodig hebben nu.

oh en er is altijd baas boven baas want ik kwam gisterenavond een identiek team tegen dat ik zelf heb, alleen icon moments seedorf en prime ballack waren daar vervangen door icon moments Gullit en Pele :P
Het werd een gelijkspel 1-1.

• Casual_T
Bean77 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:19:
[...]

Toch merk ik wel een heel flink niveau verschil in tegenstanders in div 1. Het is een kwestie van geluk/pech hebben.
Ik vind het wel relaxter spelen al ga je voor rang 1 in DR wel veel punten nodig hebben nu.

oh en er is altijd baas boven baas want ik kwam gisterenavond een identiek team tegen dat ik zelf heb, alleen icon moments seedorf en prime ballack waren daar vervangen door icon moments Gullit en Pele :P
Het werd een gelijkspel 1-1.
Haha mooi, ja dat merkte ik ook. De één rolde ik op en de ander stond verdedigend als een huis!
En sorry, ik heb een hekel aan mensen met Seedorf Prime moments, haha. Die gast beukt echt iedereen weg met z'n dikke kont :/.

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:07:
[...]

Nieuwe ai script truc van ea sinds een update van tijdje geleden : ballen die van je voet afspringen. De rest zat er al langer in. Tis ziek, ik weet het. Ook vaak een combi met lag.
Enfin mijn ervaring hoor. Pc.

Gewoon proberen rustig te blijven en rustig te blijven tikken. Dat is de kunst. Dan maak je nog wrs een kans. En bekijk je formatie, heel verdedigend staan.
En anders het spel wegleggen, afkoelen en later nog eens proberen.

Heb beide spelers inmiddels. Tegelijk gedaan : serie a team met Duitse invallers.
Er is geen AI truc. Het heeft alleen met de servers te maken. Dus EA beïnvloed dat zeker niet.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 15:30
Gisteren ook maar weer eens Rivals gedaan voor de weekly objectives. Maar div 1 is toch echt een trieste bedoeling over het algemeen. Lag was gisteravond ook weer dramatisch.

Merendeel die gewoon niet op de man verdedigd en dan kwaad worden als ik de bal bij me houd, stelletje kleuters die maar geprogrammeerd zijn op 1 manier te spelen, Ram naar voren en pass dwars door mensen heen, ook al ga je er tussen staan. En met alle icons in het team lukt het ook nog regelmatig.

Zou bijna willen dat ik weer lekker degradeer, alleen ik ga ook niet met opzet verliezen. Denk dat het ook maar eens tijd wordt voor wat icons in mijn team.

Iemand nog adviezen: https://www.futbin.com/19/squad/6593717

Edit: 4,3 miljoen op de bank, dus er kan wat aangekocht worden, maar het hoeft niet allemaal op.

[ Voor 6% gewijzigd door Amelandbor op 03-04-2019 09:43 ]

Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:36:
[...]

Er is geen AI truc. Het heeft alleen met de servers te maken. Dus EA beïnvloed dat zeker niet.
Gingen ze die servers maar eens beinvloeden :)

• Paffelton
Amelandbor schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:40:
Gisteren ook maar weer eens Rivals gedaan voor de weekly objectives. Maar div 1 is toch echt een trieste bedoeling over het algemeen. Lag was gisteravond ook weer dramatisch.

Merendeel die gewoon niet op de man verdedigd en dan kwaad worden als ik de bal bij me houd, stelletje kleuters die maar geprogrammeerd zijn op 1 manier te spelen, Ram naar voren en pass dwars door mensen heen, ook al ga je er tussen staan. En met alle icons in het team lukt het ook nog regelmatig.

Zou bijna willen dat ik weer lekker degradeer, alleen ik ga ook niet met opzet verliezen. Denk dat het ook maar eens tijd wordt voor wat icons in mijn team.

Iemand nog adviezen: https://www.futbin.com/19/squad/6593717

Edit: 4,3 miljoen op de bank, dus er kan wat aangekocht worden, maar het hoeft niet allemaal op.
Zoiets?

https://www.futbin.com/19/squad/6594244

Heb je sterling ook op full chem. Heb Aguero en firmino er uit gehaald omdat die mij zelf niet bevielen, maar kan zijn dat die voor jou onmisbaar zijn =).

Kan zelf alonso laten staan, maar vind persoonlijk Sandro enorm fijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Paffelton op 03-04-2019 10:14 ]

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 15:30
Paffelton schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:10:
[...]

Zoiets?

Heb je sterling ook op full chem. Heb Aguero en firmino er uit gehaald omdat die mij zelf niet bevielen, maar kan zijn dat die voor jou onmisbaar zijn =).

Dat ziet er inderdaad wel aardig uit. Ik laat dan Aguero zeker wel staan, helemaal aan die kant. Sturridge kan echt helemaal niks met z'n verkeerde voet :P

• Paffelton
Amelandbor schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:23:
[...]

Dat ziet er inderdaad wel aardig uit. Ik laat dan Aguero zeker wel staan, helemaal aan die kant. Sturridge kan echt helemaal niks met z'n verkeerde voet :P
Je kan natuurlijk altijd nog switchen ingame. Zag net trouwens dat je in deze opstelling ook je Talisca in de basis kan zetten met full chem voor zowel de bruyne als voor fernandinho . Vind ik persoonlijk een ontzettend fijne speler.
Casual_T schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:34:
[...]

Haha mooi, ja dat merkte ik ook. De één rolde ik op en de ander stond verdedigend als een huis!
En sorry, ik heb een hekel aan mensen met Seedorf Prime moments, haha. Die gast beukt echt iedereen weg met z'n dikke kont :/.
Een van zijn weinige sterke punten helaas.
Ook wel bizar in laatste WL beukte FB David Luiz bij de tegenstander mijn toty ronaldo door de lucht. Dat die uit balans raakt ok, maar hij vloog door de lucht. En dat met zijn strenght.......

Paffelton schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:10:
[...]

Zoiets?

Red je het verdedigend op het middenveld met zo'n team? Fernandinho is niet snel en KdB is geen verdediger. Als ik tegen jou zou spelen, zou ik proberen door het midden te counteren.
Fabinho vond ik zelf beter spelen.
Maar misschien ondervind je geen problemen, dan heb ik niets gezegd.

• Sossage23
Vooraf : https://www.futbin.com//19/squad/6598034
In game: https://www.futbin.com//19/squad/6598127

Dit is hoe ik speel, Ik heb Wijnaldum op achterblijven en passrichting afschermen staan, maar hij gaat nog steeds veel te vaak mee naar voren, waardoor ik bij counters altijd een man te kort kom op het middenveld.
Kan dit liggen aan zijn workrates? Die zijn namelijk H/H.

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-12 13:59
Dat heeft zeker met zijn workrates te maken ja, al merk ik dat iemand met L/H ook nog wel redelijk ver naar voren komt, maar in de regel zal hij toch meer achterin te vinden zijn dan iemand met H/H.

EDIT: Probeer anders een Fernandinho (van Man City) op die plek, dan zou iedereen ook gewoon nog volle chem moeten hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door sirkeith op 03-04-2019 13:57 ]

• Paffelton
Harribo schreef op woensdag 3 april 2019 @ 12:40:
[...]

Red je het verdedigend op het middenveld met zo'n team? Fernandinho is niet snel en KdB is geen verdediger. Als ik tegen jou zou spelen, zou ik proberen door het midden te counteren.
Fabinho vond ik zelf beter spelen.
Maar misschien ondervind je geen problemen, dan heb ik niets gezegd.
Zou zelf ook eerder voorstander zijn van een Kanté er ergens in te verwerken. Maar even zo gelaten omdat ie origineel ook al met enkel Fernandinho als CDM speelt, en dat niet als kritiek punt gaf.

• Sossage23
sirkeith schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:55:
Dat heeft zeker met zijn workrates te maken ja, al merk ik dat iemand met L/H ook nog wel redelijk ver naar voren komt, maar in de regel zal hij toch meer achterin te vinden zijn dan iemand met H/H.

EDIT: Probeer anders een Fernandinho (van Man City) op die plek, dan zou iedereen ook gewoon nog volle chem moeten hebben.
Oke, heb hem een hele tijd gebruikt als CAM en daar speelde hij prima, maar speel nu al een tijdje met F. de Jong op "10" en die speelt echt heerlijk dus wilde Wijnaldum een linie terug zetten maar is gewoon veel te aanvallend in mijn ogen.

Ga nu je tip volgen en Fernandinho kopen.
Sossage23 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 13:43:
Vooraf : https://www.futbin.com//19/squad/6598034
In game: https://www.futbin.com//19/squad/6598127

Dit is hoe ik speel, Ik heb Wijnaldum op achterblijven en passrichting afschermen staan, maar hij gaat nog steeds veel te vaak mee naar voren, waardoor ik bij counters altijd een man te kort kom op het middenveld.
Kan dit liggen aan zijn workrates? Die zijn namelijk H/H.
M/H is idealer als je iemand wat terughoudend wil laten spelen. Maar ook je custom tactics kunnen van invloed zijn hoe je spelers staan.

• Sossage23
Bean77 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:08:
[...]

M/H is idealer als je iemand wat terughoudend wil laten spelen. Maar ook je custom tactics kunnen van invloed zijn hoe je spelers staan.
Welke custom tactics zou je aanbevelen met 2 verdedigende middenvelders?

Bijvoorbeeld 1 die meer die passrichting afschermt en de andere die de aanvallende middenvelder opvangt?
Sossage23 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:15:
[...]

Welke custom tactics zou je aanbevelen met 2 verdedigende middenvelders?

Bijvoorbeeld 1 die meer die passrichting afschermt en de andere die de aanvallende middenvelder opvangt?
Normaal zou ik altijd adviseren om met 2 cdms te testen. Dan naar een formatie met 1 en als je het goed kunt managen naar 0.
Maar ik bedoelde de diepte en breedte die je in je custom tactics kunt instellen.

• Sossage23
Bean77 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:27:
[...]

Normaal zou ik altijd adviseren om met 2 cdms te testen. Dan naar een formatie met 1 en als je het goed kunt managen naar 0.
Maar ik bedoelde de diepte en breedte die je in je custom tactics kunt instellen.
Op die manier, dankjewel, dan ga ik dat een beetje proberen te testen.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Team een klein beetje omgegooid. Dag Rashford, je hebt 242 mooie wedstrijden meegemaakt met 203 mooie goals en Dag Pogba.

Hallo Cruyff 91 en Modrict. Succes en zet hem op.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-12 21:25
Sossage23 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:52:
[...]

Op die manier, dankjewel, dan ga ik dat een beetje proberen te testen.
En in ieder geval 1 CDM op stay back zetten.

• Casual_T
Hier nog geen Rivals rewards. Hebben jullie dit ook?

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Casual_T schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:25:
Hier nog geen Rivals rewards. Hebben jullie dit ook?
Klopt, meerdere op de discord chat hebben er ook last van.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Dit keer maar eens echt voor de coins gaan..
Passievrucht schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:37:
[...]

Klopt, meerdere op de discord chat hebben er ook last van.
DST gerelateerd lijkt me?

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-12 16:14
Zomertijd

[ Voor 5% gewijzigd door Wulfric92 op 04-04-2019 09:10 ]

• Casual_T
Daar dacht ik net ook aan dus. Zal het idd zijn :)
Goelan schreef op donderdag 4 april 2019 @ 08:45:
Dit keer maar eens echt voor de coins gaan..
Ik ook.
Had de keuze uit 50k of slechts 2 packs( mega pack en zeldz. spelers pack). Beide packs durfde ik niet aan.

Ging trouwens lekker gisteren in dr. Hopen dat het zo blijft. Nu div 3.
Komt geen muis meer door mijn formatie heen. Zelfs tegen teams met toty Ronaldo en icons.
En met box2box spelers en snelle vleugels die zich aan bieden is het ook nog verrassend aanvallend.
Harribo schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:15:
[...]

Ik ook.
Had de keuze uit 50k of slechts 2 packs( mega pack en zeldz. spelers pack). Beide packs durfde ik niet aan.

Ging trouwens lekker gisteren in dr. Hopen dat het zo blijft. Nu div 3.
Komt geen muis meer door mijn formatie heen. Zelfs tegen teams met toty Ronaldo en icons.
En met box2box spelers en snelle vleugels die zich aan bieden is het ook nog verrassend aanvallend.
Als je nog in div3 zit zullen er nog genoeg muizen doorheen komen. Jammer dat je geen ps4 speelt anders had mijn Ronaldo en icons de uitdaging wel aangegaan ;)

DR beloningen in divisie 1 is wel van een andere orde dan in divisie 3. Daar was 20k punten meestal genoeg voor rang 1. Nu zat ik met mijn 25k punten net safe voor rang 1. Gekozen voor untradables dus 2x mega pakket en 2x ultimate pakket.
Omdat ik tot de conclusie ben gekomen dat ik wel klaar ben met mijn team in fifa waar ook de tots geen invloed meer gaat hebben kan ik beter mijn club vullen met spelers en wat leuke sbc's gaan doen.

Bean77 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:38:
[...]

Als je nog in div3 zit zullen er nog genoeg muizen doorheen komen. Jammer dat je geen ps4 speelt anders had mijn Ronaldo en icons de uitdaging wel aangegaan ;)

DR beloningen in divisie 1 is wel van een andere orde dan in divisie 3. Daar was 20k punten meestal genoeg voor rang 1. Nu zat ik met mijn 25k punten net safe voor rang 1. Gekozen voor untradables dus 2x mega pakket en 2x ultimate pakket.
Omdat ik tot de conclusie ben gekomen dat ik wel klaar ben met mijn team in fifa waar ook de tots geen invloed meer gaat hebben kan ik beter mijn club vullen met spelers en wat leuke sbc's gaan doen.
Ja dat zal. Ik speelde in div 4, tegenstander iets minder waarschijnlijk. Voor mij is het nog nooit zo goed gegaan.
Ik heb mbt de spelers de nadruk gelegd op de eigenschap visie. Dus paar keer spil chem gebruikt ook.
Ik werd eerder gek van spelers die niet vrij weten te lopen voor een pass.

Kon overdag spelen zonder lags, tegen de avond merk ik dat dat slechter word.

Jouw team is gewoon cheaten ;)
Denk dat ik het vooral met jouw verdediging moeilijk zou hebben.

Heb je nog wat uit de untradeables?

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 04-04-2019 10:05 ]

• Casual_T
WL rewards weer geopend. Een meevaller was dat ik zowaar Marquinhos 88 kreeg als Player Pick. Krijg nooit hoger dan 85/86, dus dat was wel een meevaller. Verder uit mijn Gold 1 rewards (2x 100K pack) helemaal niets.

Tweemaal een 84-rated speler als hoogste uit de packs. Beetje armoedig dus ... ach, verwacht er ook niet teveel meer van tegenwoordig :p.
Een 87 en een 83 Playerpick, verder niets bijzonders, de coins blijven de beste rewards

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Poulsen en Guaita uit de player picks. :-)
Harribo schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:02:
[...]

Ja dat zal. Ik speelde in div 4, tegenstander iets minder waarschijnlijk. Voor mij is het nog nooit zo goed gegaan.
Ik heb mbt de spelers de nadruk gelegd op de eigenschap visie. Dus paar keer spil chem gebruikt ook.
Ik werd eerder gek van spelers die niet vrij weten te lopen voor een pass.

Kon overdag spelen zonder lags, tegen de avond merk ik dat dat slechter word.

Jouw team is gewoon cheaten ;)
Denk dat ik het vooral met jouw verdediging moeilijk zou hebben.

Heb je nog wat uit de untradeables?
Verdediging staat nu beter dan de oude, maar met mijn 4312 formatie ligt er helaas nog de nodige ruimte tussen verdediging en middenveld waar de aanvaller gevaarlijk kan worden. Het is een bewuste keuze zonder cdm want aanvallend levert het mij doorgaans meer op.

2 mega packs, 2 ultimate packs en 2 jumbo rare player packs; Insigne, perisic, szcsezny en een shitload of 84, 83's. Prima, meer waarde (hoewel untradable) dan wanneer ik voor de coin optie was gegaan.
Players picks waren 2 84 rated spelers.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 12:48
Bossie schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:50:
Een 87 en een 83 Playerpick, verder niets bijzonders, de coins blijven de beste rewards
vind ik niet. Ik doe altijd tradeable. Had nu de bruyne91. Natuurlijk moet je geluk hebben maar 1 speler is al meer waard dan die coins
harrybeuker schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:59:
[...]

vind ik niet. Ik doe altijd tradeable. Had nu de bruyne91. Natuurlijk moet je geluk hebben maar 1 speler is al meer waard dan die coins
Klopt, maar die kans is altijd minimaal dus kijk ik altijd naar de coins and al het andere is extra :)

Ik heb al lange tijd (lees:paar maanden) geen geluk met packs dus ik kies de coins. Wou dat het anders was maar helaas

@Bean77 niet verkeerd die untradeables, vallen me mee
83s zijn dit jaar helaas weinig waard itt vorig jaar. Had er flink wat gespaard maar op den duur maar weer weg gedaan

Edit: zag gisteren Zidane... Helemaal niet in fut he? Zal wel fifa 20 worden

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 04-04-2019 13:08 ]

• SH-FR
Had de keuze bij Div 1 Rank 1, heb voor het eerst (!) deze FIFA voor de coins gekozen. Wil MvB afmaken en bij de Ultimate packs krijg je bijv niet een aantal Squad Fitness die je sowieso nodig zult hebben. 80k erbij :)

WL Gold 3: Verdi en Partey 86 als Player Picks, zeker niet verkeerd. In de pakketten Coutinho 88, Sule 84, paar 83’s. Uit het 50k pakket kreeg ik een 80 als hoogste speler, hahaha

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Ik had gisteren trouwens een gelukje tijdens de BPM. Ik packte gewoon een bronzen IF (Biankady oid)! Toch even 11k!
Harribo schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:00:

Edit: zag gisteren Zidane... Helemaal niet in fut he? Zal wel fifa 20 worden
Welke bedoel je nu? Luca Zidane zit gewoon in FUT (brons keeper van real) en blijkbaar tegenwoordig op de bank bij papa ipv Courtois.

[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 04-04-2019 15:01 ]

Pagina: 1 ... 165 ... 200 Laatste