Razz89 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:23:
[...]

Iemand die op of aanmerkingen heeft? :)
Discard Koulibaly, een waardeloze kaart lijkt mij op het middenveld. Zijn agility, balance en passen gaat je opbreken in de opbouw van je aanvallen. Met de Rossi heb je al een hele goede cdm. Kijk desnoods eerder naar een bentancour of nainggolan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Bean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:19:
[...]

Discard Koulibaly, een waardeloze kaart lijkt mij op het middenveld. Zijn agility, balance en passen gaat je opbreken in de opbouw van je aanvallen. Met de Rossi heb je al een hele goede cdm. Kijk desnoods eerder naar een bentancour of nainggolan.
Ik had juist het idee om koulibaly cv te zetten en militao naar cvm naast de rossi..
Razz89 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:20:
[...]

Ik had juist het idee om koulibaly cv te zetten en militao naar cvm naast de rossi..
Militao vind ik daarvoor o.a. te weinig intercepties voor hebben. Die kun je wel boosten, maar eigenlijk wil je zijn passen/dribbelen boosten op het middenveld met het liefst een beetje snelheid (engine).
Met de Rossi heb je wel een breker als cdm. Een meer voetballer ernaast zou niet verkeerd zijn.

Neymar zou ik wel in de spits zetten omdat Socrates en Mertens minder geschikt zijn als spits. Normaal wil je Neymar het liefst als cam.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Razz89
Bean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:25:
[...]

Militao vind ik daarvoor o.a. te weinig intercepties voor hebben. Die kun je wel boosten, maar eigenlijk wil je zijn passen/dribbelen boosten op het middenveld met het liefst een beetje snelheid (engine).
Met de Rossi heb je wel een breker als cdm. Een meer voetballer ernaast zou niet verkeerd zijn.

Neymar zou ik wel in de spits zetten omdat Socrates en Mertens minder geschikt zijn als spits. Normaal wil je Neymar het liefst als cam.
I
Ja ik loop al een tijdje te knoeien om een squad te maken met het budget en untradables.. budget van 2.6mill xbox en untradables de rossi zlatan en juan jesus..
Jullie anders een idee voor een squad?
K... Heb de companion app geupdate.
Wou dat ik het nooit gedaan had.
Als ik nu zoek, zie ik alleen de posities van de eerste spelers, de rest laadt gewoon niet.
Ik moet terug naar een vorige versie, dit is hopeloos, zo weet ik niet wat ik moet kopen.
Anderen dit probleem ook?
Razz89 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:27:
[...]

I
Ja ik loop al een tijdje te knoeien om een squad te maken met het budget en untradables.. budget van 2.6mill xbox en untradables de rossi zlatan en juan jesus..
Jullie anders een idee voor een squad?
Hoeveel coins heb je nu over?
Harribo schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:34:
K... Heb de companion app geupdate.
Wou dat ik het nooit gedaan had.
Als ik nu zoek, zie ik alleen de posities van de eerste spelers, de rest laadt gewoon niet.
Ik moet terug naar een vorige versie, dit is hopeloos, zo weet ik niet wat ik moet kopen.
Anderen dit probleem ook?
nopez

• Razz89
Bean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:49:
[...]

Hoeveel coins heb je nu over?

[...]

nopez
2.6 mill(xbox)en de rossi zlatan juan jesus ala untradables

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-12 12:26
Wat verwachten jullie wat de prijzen van de Fut Birthday kaarten worden, nadat deze uit de packs verdwijnen? Heb zojuist namelijk Promes Birthday 87 rated gepacked en hij gaat nu voor 200k weg. Zit te twijfelen om hem nu direct of over 1 a 2 weken te verkopen...
Razz89 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:54:
[...]

2.6 mill(xbox)en de rossi zlatan juan jesus ala untradables
Hoeveel coins heb je over met het team wat je nu hebt?

• Razz89
Bean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:59:
[...]

Hoeveel coins heb je over met het team wat je nu hebt?
Oh op die manier.. dan hou ik niks meer over want dat is bijna 2.6 mill.
theman36 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 19:59:
Wat verwachten jullie wat de prijzen van de Fut Birthday kaarten worden, nadat deze uit de packs verdwijnen? Heb zojuist namelijk Promes Birthday 87 rated gepacked en hij gaat nu voor 200k weg. Zit te twijfelen om hem nu direct of over 1 a 2 weken te verkopen...
Die gaan ietsjes stijgen, net zoals FFS.
Je zou de trend van FFS kunnen opzoeken op futbin.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Zelfde op de webapp. Wel via browser op mijn telefoon maar ik ga er vanuit dat dat een ander systeem is. Slecht dit.
Nu heb ik misschien niet de snelste telefoon maar het was goed

Als morgen trouwens een mid icon sbc komt, is het misschien handig om birthday ibra nog ff gratis te halen

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 28-03-2019 21:27 ]

Razz89 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:12:
[...]

Oh op die manier.. dan hou ik niks meer over want dat is bijna 2.6 mill.
Als je niks over houdt dan zou ik koulibaly verkopen en bijv. een nainggolan if halen, maar dat is mijn mening. Misschien dat andere een andere oplossing hebben?
Harribo schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:26:
[...]

Zelfde op de webapp. Wel via browser op mijn telefoon maar ik ga er vanuit dat dat een ander systeem is. Slecht dit.
Nu heb ik misschien niet de snelste telefoon maar het was goed

Als morgen trouwens een mid icon sbc komt, is het misschien handig om birthday ibra nog ff gratis te halen
Ook hier op de webapp geen problemen, behalve dan soms gedoe met het script dat de bin prijzen er niet op staan, maar dat omzeil ik wel ff.

• Razz89
Bean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:32:
[...]

Als je niks over houdt dan zou ik koulibaly verkopen en bijv. een nainggolan if halen, maar dat is mijn mening. Misschien dat andere een andere oplossing hebben?

[...]

Ook hier op de webapp geen problemen, behalve dan soms gedoe met het script dat de bin prijzen er niet op staan, maar dat omzeil ik wel ff.
Thanks ga ik is naar naingolan kijken..
Wat zou jij zelf doen met dit budget en deze untradables..(hoeft ze natuurlijk niet allemaal te gebruiken) ben ik wel benieuwd naar wat jij dan in elkeer zou zetten.. kan je is kijken voor me en een link via futbin geven? :p
Razz89 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:41:
[...]

Wat zou jij zelf doen met dit budget en deze untradables..(hoeft ze natuurlijk niet allemaal te gebruiken) ben ik wel benieuwd naar wat jij dan in elkeer zou zetten.. kan je is kijken voor me en een link via futbin geven? :p
Het was even puzzelen, maar gelijk maar in een 4222 gezet.

https://www.futbin.com/19/squad/6446653

Meest lastige was dat er niet echt een goede CAM in de Franse competitie zit op Aouar na die te duur is (zou eerste upgrade zijn).

Ben benieuwd wat anderen bouwen met jouw criteria

Razz89 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:41:
[...]

Naingolan if is goed maar volgens mij niet veel verschil met zijn nif 85. Scheelt veel coins.
Naingolan nif is de enige nif die ik nog heb in mijn basis 11 en ook de laagste rating maar zo verschrikkelijk goed :)

Koulibaly birthday is een verademing, gewoon op cv positie, komt tot nu niemand langs.
Ik ben koulibaly fan, heb hem liever dan Chiellini

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 28-03-2019 22:32 ]

• Razz89
Bean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:13:
[...]

Meest lastige was dat er niet echt een goede CAM in de Franse competitie zit op Aouar na die te duur is (zou eerste upgrade zijn).

Ziet er prima uit! Hier was ik niet eerder opgekomen wel zet dit me aan het denken waard ik neem het even mee in het sleutelproces :p
Ook benieuwd of anderen nog leuke squads kunnen maken..

• Razz89
Ik kom nu zelf hier op uit na heel wat puzzelen...

https://www.futbin.com/19/squad/6447582

Hier zou ik dan in starten.. switch ik om naar 4222 met Zlatan en Mbappe in de spits.. Hazard en Socrates cam.. de Rossi en Meunier als cvm..

Zou gebruik ik alle 3 me untradables ook..

Benieuwd wat 'Bean' hier van vind( en natuurlijk de rest) :)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54
Hey, lees ik nu dat je zelf na vrijdag 07:00 je kan registreren voor WL?
Nice! Misschien dat ik dit weekend weer eens een poging ga wagen... soms gaat de weekendplanning vrijdagmiddag op de schop en heb ik ineens meer tijd, maar dan was het altijd al te laat.

wijze woorden

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Heeft iemand nog leuke ideetjes voor mijn team?

https://www.futbin.com/19/squad/4501718

Volgende spelers zijn untradeable:

Hazard, Havertz, Ramos, Kante, Werner

Heb op de bank nog Gnabry SBC, Brandt.

Zit zelf te denken om ballack te vervangen voor Pogba en/of Willian voor Kante. Een andere icon op het middenveld mag ook met soortgelijke waarde van verkoop ballack en mijn club money.

Heb zelf 200k op de bank en een paar 20k spelers in mijn club die ik eventueel zou kunnen verkopen.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Passievrucht schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:30:

Zit zelf te denken om ballack te vervangen voor Pogba en/of Willian voor Kante. Een andere icon op het middenveld mag ook met soortgelijke waarde van verkoop ballack en mijn club money.

Heb zelf 200k op de bank en een paar 20k spelers in mijn club die ik eventueel zou kunnen verkopen.
Hoe bevalt FFS Havertz?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Onmisbaar. Super CAM speler die ik ook misbruik als spits. Kan met beide beentjes hard schieten en het is een linkspoot!

[ Voor 5% gewijzigd door Passievrucht op 29-03-2019 09:43 ]

Passievrucht schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:30:

Ik zou alleen Ballack vervangen door iemand die wel lengte heeft. Een Pogba zou kunnen.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-12 14:46
Passievrucht schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:43:
[...]

Onmisbaar. Super CAM speler die ik ook misbruik als spits. Kan met beide beentjes hard schieten en het is een linkspoot!
Die havertz staat bij mij op 1 als volgende potentiële nieuwe aanwinst. Die 5 star weak foot, z'n 1.88 lengte en zijn stats maken dit echt een top CAM. Ik ben heel benieuwd hoe hij speelt.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
Bean77 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:25:
Poeh door de crash, icon moments etc zijn de prime icons wel flink gedaan qua prijs. Het verschil tussen de prime moment icon versie is qua prijs erg groot, maar qua stats valt het reuze mee.
Eigenlijk wel een ideaal moment om leuke prime icons te kopen lijkt mij.
Prime Pele voor 3,8mln is ook wel een koopje als je zijn prijsverloop ziet vanaf de start.

Lastig, zoveel keuzes..... Eerst de komende dagen maar afwachten mbt icon sbc's.
Iemand hier enig idee of en wanneer dit gaat gebeuren? (ivm kopen nieuw team)
gaizka schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:05:
[...]

Iemand hier enig idee of en wanneer dit gaat gebeuren? (ivm kopen nieuw team)
Elke dag zie je nu releases van icon sbc's. In mijn glazen bol staat er vanavond wat te wachten, maar ja eerst afwachten.
Ergens twijfel ik wel om een Vieira of Gullit te halen, maar je ziet ze qua prijs instorten als er een icon moment versie uitkomt.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Goelan schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:45:
[...]

Die havertz staat bij mij op 1 als volgende potentiële nieuwe aanwinst. Die 5 star weak foot, z'n 1.88 lengte en zijn stats maken dit echt een top CAM. Ik ben heel benieuwd hoe hij speelt.
Kopballen met corners geef ik meer aan Ramos, want die is gewoonweg een meesterkopper.

Zijn linksbeen schiet gewoon fenominaal.

Ik ga ballack verkopen. Thanks @Bean77 . Er is eigenlijk ook niet echt een betere keus.Dan is mijn OCD van alles moet op 10 ook weer tevreden. Ballack zie ik ook niet echt vaak shinen in de games. Zelfs Kante zie ik vaker scoren dan Ballack.
Goelan schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:45:
[...]

Speel je op PS4/PC of Xbox? Indien laatste kan je mijn team wel eens lenen ofzo, las laatst dat dat kon.

[ Voor 26% gewijzigd door Passievrucht op 29-03-2019 10:11 ]

• Goelan
Passievrucht schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:09:

[...]

Speel je op PS4/PC of Xbox? Indien laatste kan je mijn team wel eens lenen ofzo, las laatst dat dat kon.
Kan dat ja? Ik speel ook op de Xbox. Zou wel interessant zijn om hem eens uit te testen.
[...]

Kopballen met corners geef ik meer aan Ramos, want die is gewoonweg een meesterkopper.

Ik ga ballack verkopen. Thanks @Bean77 . Er is eigenlijk ook niet echt een betere keus.Dan is mijn OCD van alles moet op 10 ook weer tevreden. Ballack zie ik ook niet echt vaak shinen in de games. Zelfs Kante zie ik vaker scoren dan Ballack.
Blanc 85 is ook wel een alleskunner en hoor genoeg spelers er erg positief over. Afhankelijk van zijn rol gooi je er een chemistry style op en doet die het vaak prima.
Zijn lengte is ook een pluspunt.

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Goelan schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:13:
[...]

Kan dat ja? Ik speel ook op de Xbox. Zou wel interessant zijn om hem eens uit te testen.
https://www.reddit.com/r/...use_other_peoples_squads/

• Goelan
Thanks! Ik ga het is even proberen dit weekend :)

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Goelan schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:37:
Thanks! Ik ga het is even proberen dit weekend :)
Voeg Meneer iCy of MeneeriCy maar even toe dan ;-) Weet even niet of ik met of zonder spatie mijn account heb gemaakt. Wat is jouw xbox id?

[ Voor 3% gewijzigd door Passievrucht op 29-03-2019 11:11 ]

• Goelan
Passievrucht schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:11:
[...]

Voeg Meneer iCy of MeneeriCy maar even toe dan ;-) Weet even niet of ik met of zonder spatie mijn account heb gemaakt. Wat is jouw xbox id?
Ga ik doen. Mijn Xbox id is dezelfde als mijn Tweakers account naam: Goelan

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Wow dat is inderdaad heel erg vet!

Ik speel ook op xbox dus je kunt mij ook toevoegen als je dat wil
GT: Sensately
[...]

[...]

De meester op het middenveld voor een goede prijs: Petit, staat bij mij de eerste paal te verdedigen als een held en zijn afstandschot vanuit de 2de lijn is soms fenomenaal. Een echte bikkel

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:29:
[...]

Naingolan if is goed maar volgens mij niet veel verschil met zijn nif 85. Scheelt veel coins.
Naingolan nif is de enige nif die ik nog heb in mijn basis 11 en ook de laagste rating maar zo verschrikkelijk goed :)

Koulibaly birthday is een verademing, gewoon op cv positie, komt tot nu niemand langs.
Ik ben koulibaly fan, heb hem liever dan Chiellini
ik ben ook fan ik heb zn geupgrade IF versie....bevalt prima....

Burp

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12 01:04
Het is jammer dat ik mijn coins niet weg kan geven, want ik heb besloten de aankomende tijd te stoppen met FIFA 19. Ik wil het iedere keer weer een nieuwe kans geven, maar ik irriteer me ma-te-loos aan de strontservers in het weekend.

Met mijn team op bijna 2300 vaardigheidspunten in Rivals en daarmee (vooral na de rangwijzigingen) dik in Divisie 1. Nu dacht ik: op de vrijdag rond 12 i.p.v. 5 de eerste potjes spelen. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Aannames zijn lachwekkend, springen bij spelers met 95 dribbeling en balcontrole zo’n 3 tot 5 meter van de voet af. Passes worden achter de man gegeven. Tackles kunnen niet want reageren later dan dat ik ze inzet. Het speelt als stront door een trechter en daardoor in de eerste 4 potten al 2 verliespartijen te pakken, tegen tegenstanders die ik met een goede verbinding gewoon versla.

Ik weet dat het een beetje Calimero klinkt, maar als ik in Rivals verlies, dan ligt dit niet aan de verbinding en geniet ik vaak gewoon wel van het spel. WL speelt soms zo ontzettend traag, kut en onstabiel. Ik ben het helemaal zat dit.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
SH-FR schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:25:
Het is jammer dat ik mijn coins niet weg kan geven, want ik heb besloten de aankomende tijd te stoppen met FIFA 19. Ik wil het iedere keer weer een nieuwe kans geven, maar ik irriteer me ma-te-loos aan de strontservers in het weekend.

Met mijn team op bijna 2300 vaardigheidspunten in Rivals en daarmee (vooral na de rangwijzigingen) dik in Divisie 1. Nu dacht ik: op de vrijdag rond 12 i.p.v. 5 de eerste potjes spelen. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen. Aannames zijn lachwekkend, springen bij spelers met 95 dribbeling en balcontrole zo’n 3 tot 5 meter van de voet af. Passes worden achter de man gegeven. Tackles kunnen niet want reageren later dan dat ik ze inzet. Het speelt als stront door een trechter en daardoor in de eerste 4 potten al 2 verliespartijen te pakken, tegen tegenstanders die ik met een goede verbinding gewoon versla.

Ik weet dat het een beetje Calimero klinkt, maar als ik in Rivals verlies, dan ligt dit niet aan de verbinding en geniet ik vaak gewoon wel van het spel. WL speelt soms zo ontzettend traag, kut en onstabiel. Ik ben het helemaal zat dit.
Verkoop dan je team en koop tegen de tijd van TOTS iets leuks terug zou ik zeggen :).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• SH-FR
AntraXxX schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:54:
[...]

Verkoop dan je team en koop tegen de tijd van TOTS iets leuks terug zou ik zeggen :).
Is inderdaad een goede optie. Een ding weet ik wel zeker: als EA er met de volgende editie niet voor zorgt dat de servers in de WL vergelijkbaar zijn als met Rivals, koop ik hem niet. Met het geld wat zij binnenhalen, is het belachelijk dat ze dat niet voor elkaar kunnen krijgen.

Het is enorm jammer, het verschil tussen verbinding is gewoon te groot. Ik kan in Rivals vaak heerlijk tikken en spelen. Hierdoor verlies ik potjes vaak terecht en win ik ze vaak terecht. Hoe anders is dat in de WL, waarin sommige wedstrijden de gameplay niet vooruit te branden is.

Hoe dan ook, misschien moet ik ook gewoon even rustig worden, roep als het om FIFA gaat redelijk snel dingen uit emotie haha. Ook in het achterhoofd dat ik vorig weekend 8-10 ging en normaal meestal wel Goud 1 haal.

Wel een leuk feitje tussendoor: haalde gister uit een 80+ Player Pick Pack 88 CB Walker 😁

• Razz89
Bean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 22:13:
[...]

Wat vind je hier van bean?
https://www.futbin.com/19/squad/6447582
SH-FR schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:03:
[...]

Is inderdaad een goede optie. Een ding weet ik wel zeker: als EA er met de volgende editie niet voor zorgt dat de servers in de WL vergelijkbaar zijn als met Rivals, koop ik hem niet. Met het geld wat zij binnenhalen, is het belachelijk dat ze dat niet voor elkaar kunnen krijgen.

Het is enorm jammer, het verschil tussen verbinding is gewoon te groot. Ik kan in Rivals vaak heerlijk tikken en spelen. Hierdoor verlies ik potjes vaak terecht en win ik ze vaak terecht. Hoe anders is dat in de WL, waarin sommige wedstrijden de gameplay niet vooruit te branden is.

Hoe dan ook, misschien moet ik ook gewoon even rustig worden, roep als het om FIFA gaat redelijk snel dingen uit emotie haha. Ook in het achterhoofd dat ik vorig weekend 8-10 ging en normaal meestal wel Goud 1 haal.

Wel een leuk feitje tussendoor: haalde gister uit een 80+ Player Pick Pack 88 CB Walker 😁
Zijn het niet gewoon dezelfde servers aangezien Rivals in het weekend ook gewoon merkbaar minder is dan doordeweeks?

Prima, Meunier en Rossi als de cdms', Ibra en mbappe in de spits en hazard en socrates erachter.
Liefst wil je een iets betere cam dan socrates, maar dit moet voorlopig wel voldoen totdat je hem kunt upgraden.

SH-FR schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:03:
[...]

Het is enorm jammer, het verschil tussen verbinding is gewoon te groot. Ik kan in Rivals vaak heerlijk tikken en spelen. Hierdoor verlies ik potjes vaak terecht en win ik ze vaak terecht. Hoe anders is dat in de WL, waari
WL speel ik al haast niet, heb geen zin in die frustratie elk weekend. Oa door de verbindingen. Rivals is beter te doen maar ook raar.

Ik heb nu voor de wekelijkse doelstellingen nu een 40(?) tal wedstrijden gespeeld over verschillende dagen en tijden. Dat waren online losse wedstrijden.
Man, wat ging dat leuk! Je hebt gewoon controle en er gebeuren weinig tot niets rare dingen!
Gewoon proberen te ballen. Maakt het ook niet uit of je verliest, tis gewoon leuk. Zo hoort het.

Ga ik daarna weer Rivals doen...vertraging en vooral rare ai dingen....waarom waarom ea?

Edit: om ff positief af te sluiten, ben blij met mijn birthday untradeables, ben benieuwd naar de sbc vanavond

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 29-03-2019 16:11 ]

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:11
Hier ook vandaag weer rariteitendag. Nog niks gewonnen vandaag. Dan krijg je toch weer dat gevoel he?
Iemand die Perisic heeft gehaald, ik zou met hem ook Rossi op full-chem in mijn team kunnen linken.
Een andere optie is om een icon CDM/CF te halen voor 850k (of niets doen).

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
Robben SBC, en mid Icon SBC!

• Razz89
Bean77 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:15:
[...]

Prima, Meunier en Rossi als de cdms', Ibra en mbappe in de spits en hazard en socrates erachter.
Liefst wil je een iets betere cam dan socrates, maar dit moet voorlopig wel voldoen totdat je hem kunt upgraden.
Wat zou je als cam een upgrade vinden? Del piero 90? Beetje aan het kijken welke icon op die positie beter is met een budget van 650k..
Wel duur...Maar MOET hem hebben.
Fraaank schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:09:
[...]

Wel duur...Maar MOET hem hebben.
Zou hem overslaan, zeer goede stats maar het blijft 50/50 met aannemen/schieten door zijn WF, zoals met Rivaldo.

Bossie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:11:
[...]

Zou hem overslaan, zeer goede stats maar het blijft 50/50 met aannemen/schieten door zijn WF, zoals met Rivaldo.
Overslaan? Ik speel met een NL-squad, echt niet dat ik deze oversla! WL is toch ook random, dan kan ik beter gewoon een leuke squad maken, in plaats van een standaard ICON/BPL/OP-squad >:)
Fraaank schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:28:
[...]

Overslaan? Ik speel met een NL-squad, echt niet dat ik deze oversla! WL is toch ook random, dan kan ik beter gewoon een leuke squad maken, in plaats van een standaard ICON/BPL/OP-squad >:)
misschien, net zoals de halve wereld weer eens is verrast als hij naar binnen draait en met links de bal in de verre hoek ramt :D

Verwijderd

Het geluk eens aan mijn kant vandaag,ondanks mijn (onterechte) marketban had ik genoeg untradebles om de mid-icon-sbc te doen. Komt ineens Eusebio er uit lopen!
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:22:
Het geluk eens aan mijn kant vandaag,ondanks mijn (onterechte) marketban had ik genoeg untradebles om de mid-icon-sbc te doen. Komt ineens Eusebio er uit lopen!
lol, ook Eusebio voor mij :)
All ongebruikte untradeables opgeruimd en SBC voor >100k gedaan.

• AntraXxX
  • Nu online
Fraaank schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:28:
[...]

Robben EoaE is gewoon must have voor iedereen met een NL team idd. Ik verpats einde WL mijn RTTF Van Dijk en HL Ziyech om hem te kunnen halen (heb 150k momenteel). Over 3 dagen is de Mid Icon SBC ook afgelopen, dus dat zal hopelijk een hoop schelen ivm die 86 rated spelers.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
Hmm..Ik zit te twijfelen of ik die mid icon SBC ga doen. Ik kan de helft zo dan niet meer met untradeables doen. Maar er kan ook een hoop onzin uit dat pack komen of niet?
AntraXxX schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:01:
[...]

Robben EoaE is gewoon must have voor iedereen met een NL team idd. Ik verpats einde WL mijn RTTF Van Dijk en HL Ziyech om hem te kunnen halen (heb 150k momenteel). Over 3 dagen is de Mid Icon SBC ook afgelopen, dus dat zal hopelijk een hoop schelen ivm die 86 rated spelers.
Ik ga ook flink verkopen richting het einde van de WL. Wellicht ook tijdelijk FS de Ligt. Vervang ik die tijdelijk voor UCL Jonathan Tah.

• AntraXxX
  • Nu online
Fraaank schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:26:
[...]

Ik ga ook flink verkopen richting het einde van de WL. Wellicht ook tijdelijk FS de Ligt. Vervang ik die tijdelijk voor UCL Jonathan Tah.
Houden joh! FS de Ligt > RTTF Van Dijk :).

• Moody2204
Sinds dat #$@% EA de indeling van divisies heeft gewijzigd win ik niks meer! En ik vin iets raar: ik speel nu al een paar keer tegen op papier veel zwakkere teams qua spelers en rating en wordt vervolgens helemaal weggespeeld. In mijn beleving gaat er iets dus niet goed met Rivals sinds dat bericht van de geldwolven van EA. Ik merk nu dezelfde ergernissen bij Rivals als de WL. Nou dan ben ik er gauw klaar mee. Dat gekloot altijd van EA.

[ Voor 15% gewijzigd door Moody2204 op 29-03-2019 23:15 ]

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12 10:19
MadMoody schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:04:
Sinds dat #$@% EA de indeling van divisies heeft gewijzigd win ik niks meer! En ik vin iets raar: ik speel nu al een paar keer tegen op papier veel zwakkere teams qua spelers en rating en wordt vervolgens helemaal weggespeeld. In mijn beleving gaat er iets dus niet goed met Rivals sinds dat bericht van de geldwolven van EA. Ik merk nu dezelfde ergernissen bij Rivals als de WL. Nou dan ben ik er gauw klaar mee. Dat gekloot altijd van EA.
Het kan dat je spelers met fitness teams tegen komt. Ik ben vaak banger voor een team met golden 83-85s dan icons.

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:51
Bossie schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:15:
Iemand die Perisic heeft gehaald, ik zou met hem ook Rossi op full-chem in mijn team kunnen linken.
Een andere optie is om een icon CDM/CF te halen voor 850k (of niets doen).
Ik heb hem gedaan en wat loopt hij heerlijk in het spel. Zijn visie en looplijnen zijn echt goed.

• Moody2204
DeBers schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 00:07:
[...]

Het kan dat je spelers met fitness teams tegen komt. Ik ben vaak banger voor een team met golden 83-85s dan icons.
Dat zou kunnen, ik had het nu een paar keer achter elkaar. Maar misschien komt het ook omdat EA de puntentotalen voor de Rivals divisies heeft veranderd? Want daardoor ben ik 1 divisie omhoog gegaan, en sindsdien is het drama!
MadMoody schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 07:12:
[...]

Dat zou kunnen, ik had het nu een paar keer achter elkaar. Maar misschien komt het ook omdat EA de puntentotalen voor de Rivals divisies heeft veranderd? Want daardoor ben ik 1 divisie omhoog gegaan, en sindsdien is het drama!
En ik ben 2 divisies omhoog gegaan tot div 1 en ik win ze allemaal met gemak opeens.
Kwestie van geluk of pech lijkt mij.

stomley schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 00:18:
[...]

Ik heb hem gedaan en wat loopt hij heerlijk in het spel. Zijn visie en looplijnen zijn echt goed.
Thanks, maar door de mid-icon SBC drop, heb ik Perisic niet meer nodig :)
Heb momenteel een overvloed aan aanvallers, maar nog steeds niet echt een vaste formatie gevonden.

Bossie schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 10:36:
[...]

Thanks, maar door de mid-icon SBC drop, heb ik Perisic niet meer nodig :)
Heb momenteel een overvloed aan aanvallers, maar nog steeds niet echt een vaste formatie gevonden.
4312 ftw, kan je genoeg aanvallers in kwijt :P

Bean77 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:51:
[...]

4312 ftw, kan je genoeg aanvallers in kwijt :P
Heb POTM Hazard, Figo als wingers, Raul, Villa, Butra, Eusebio en Ibra.
Speel nu 352 en dat gaat leuk, maar als de CB's van de tegenstander net zo snel draaien als POTM Hazard dan weet je hoe de servers zijn :+

• SH-FR
Zo, WL snel dit weekend afgemaakt omdat ik vanavond en morgen geen tijd heb. Eindresultaat: 16-14.. Werkelijk waar dramatisch. Stond op een gegeven moment 9-3 en daarna weer extreem moeizaam allemaal. Kwam allemaal geweldige teams tegen en liep bij mij zelf ook voor geen meter, na Elite en Goud 1 nu ineens Gold 3. Flinke zepert en eigenlijk onbegrijpelijk. Vriend waar ik eergister 2 keer van won gaat 11-1.. tja.

Bizar is overigens dat ik in DR gewoon 2250 vaardigheidspunten heb en dus in Divisie 1 speel en daar goed meekom.. dan is Gold 3 gewoon een heel slecht restultaat. Snel maar eens kijken wat er nou fout gaat en hoe dit komt..

Verwijderd

SH-FR schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:55:
Zo, WL snel dit weekend afgemaakt omdat ik vanavond en morgen geen tijd heb. Eindresultaat: 16-14.. Werkelijk waar dramatisch. Stond op een gegeven moment 9-3 en daarna weer extreem moeizaam allemaal. Kwam allemaal geweldige teams tegen en liep bij mij zelf ook voor geen meter, na Elite en Goud 1 nu ineens Gold 3. Flinke zepert en eigenlijk onbegrijpelijk. Vriend waar ik eergister 2 keer van won gaat 11-1.. tja.

Bizar is overigens dat ik in DR gewoon 2250 vaardigheidspunten heb en dus in Divisie 1 speel en daar goed meekom.. dan is Gold 3 gewoon een heel slecht restultaat. Snel maar eens kijken wat er nou fout gaat en hoe dit komt..
Moet wel zeggen dat de gameplay in rivals ook een stuk soepeler blijft. Blijf het maar raar vinden dat ik in rivals een stuk beter speel dan in fut champs
Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 14:17:
[...]

Moet wel zeggen dat de gameplay in rivals ook een stuk soepeler blijft. Blijf het maar raar vinden dat ik in rivals een stuk beter speel dan in fut champs
Je zegt het zelf toch al, de gameplay is beter in Rivals?

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11 11:16
Beste WL start ooit, 11-3, inmiddels 13-5. Maar 1x zoek gespeeld. Kan iemand mij vertellen waarom er tegenstanders tijdens WL zijn die bij matchmaking de wedstrijd direct verlaten, want speel bekabeld dus verbinding is goed? Daarnaast waarom speel ik altijd uit?

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-12 00:14
Dan willen ze thuis spelen. Schijnt een ding te zijn om zo pros te ontlopen.

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11 11:16
Slurpie schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:11:
Dan willen ze thuis spelen. Schijnt een ding te zijn om zo pros te ontlopen.
Hoe zie je dat je thuis speelt dan?
MauT86 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 18:20:
[...]

Hoe zie je dat je thuis speelt dan?
Je moet dan wachten tot je tegenstander ingeladen is. Als je direct een tegenstander hebt (gelijk in je screen) dan speel je uit.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12 23:34
SH-FR schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:55:

Balen, I know the feeling! Vandaag ook WL afgerond met 20-10, na drie weken op rij 19-11. Begon niet goed uiteindelijk met 10-7. Dus een goede inhaalrace gedaan.

Het begon te lopen toen ik voor 4-2-3-1 koos, i.p.v. 4-2-2-2. De scripting om het maar weer aan te halen, was weer real. Niet normaal hoeveel rebounds ik heb gehad. De Gea bokst echt alles in de voeten van de tegenstander...

• SH-FR
Casual_T schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:03:
[...]

Balen, I know the feeling! Vandaag ook WL afgerond met 20-10, na drie weken op rij 19-11. Begon niet goed uiteindelijk met 10-7. Dus een goede inhaalrace gedaan.

Het begon te lopen toen ik voor 4-2-3-1 koos, i.p.v. 4-2-2-2. De scripting om het maar weer aan te halen, was weer real. Niet normaal hoeveel rebounds ik heb gehad. De Gea bokst echt alles in de voeten van de tegenstander...
Oh, GG! 20-10 is een erg goed resultaat! Heb vandaag nog zo’n 8 potjes in Rivals Divisie 1 gespeeld met 4-2-3-1: 6 winst, 2 gelijk waaronder een 4-0 tegen een team met 3 TOTY’s en zo’n 5 zeer goede icons. Maakt t des te vreemder dat WL zo dramatisch ging. Echter speelde ik in WL wel 4-1-2-1-2(2), maar dit mag natuurlijk nooit zo extreem veel verschil maken.

Toen gister de Robben SBC kwam niet getwijfeld, geweldige kaart, al had ie mijn inziens zo’n 300k goedkoper moeten zijn met het oog op TOTS binnenkort. Echter ik moest hem hebben, en die man is geweldig. Gebruik hem op RCAM. WF is voor mij geen probleem, ik maak veel gebruik van buitenkant voet schoten randje 16. Deze schiet ik dan getimed met links in de rechterkruising. Is enorm overpowered.

• Casual_T
SH-FR schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:59:
[...]

Oh, GG! 20-10 is een erg goed resultaat! Heb vandaag nog zo’n 8 potjes in Rivals Divisie 1 gespeeld met 4-2-3-1: 6 winst, 2 gelijk waaronder een 4-0 tegen een team met 3 TOTY’s en zo’n 5 zeer goede icons. Maakt t des te vreemder dat WL zo dramatisch ging. Echter speelde ik in WL wel 4-1-2-1-2(2), maar dit mag natuurlijk nooit zo extreem veel verschil maken.
Verbaas me ook regelmatig over het verschil dat een formatie maakt. 4-2-3-1 is die met de voorste 3 naar voren toch? Verschilt ook nog redelijk met de (2) formatie.

Ik doe zelf altijd 1 CDM achter blijven, Kante. Verder heb ik dan Pogba ernaast voor de transitie naar de aanval. Frenkie FFS op 10 bevalt me erg goed, vooral zijn weak foot is ook erg fijn ..
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:22:
Ik moet hem nog doen maar vrees dat ik niet zo veel geluk heb.
Gelukkig kost het mij maar een 200k met de birthday weekly objective spelers.

Doe nu de pro league sbc weer, daar komen nu relatief veel 83 en 84s uit, dat levert wel winst.
Ik kom dit weekend zo vaak Ronaldo (R7) tegen, dat ik met FIFA 20 denk ik een YouTube-serie ga beginnen: Road to Ronaldo. Beginnen met een Serie A team en dan langzaam naar Ronaldo toewerken. Klinkt dat als iets dat wel zou aanslaan?
Fraaank schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:27:
Ik kom dit weekend zo vaak Ronaldo (R7) tegen, dat ik met FIFA 20 denk ik een YouTube-serie ga beginnen: Road to Ronaldo. Beginnen met een Serie A team en dan langzaam naar Ronaldo toewerken. Klinkt dat als iets dat wel zou aanslaan?
Ik denk het wel
;)

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-12 20:13
https://www.futbin.com/19/squad/6403773

Heb nu naingolan als cdm naast matthaus, maar even kijken wat een mooie upgrade zou zijn.

• SH-FR
Gelukkig de vieze smaak van deze WL grotendeels weg kunnen spoelen: 10 potjes Rivals Div 1: 7 winst, 2 gelijk en 1 verloren en nu 2350 vaardigheidspunten, lekker!

Ook weer een beetje Pro League aan het doen, kreeg oa Naldo dus maak er weer lekker winst mee, ook door een aantal dure zilveren :)
Heb uit de mid icon sbc Ferdinand 88 gekregen.
Geen topper maar eigenlijk best wel blij mee! Ik zocht nog een goede cv. Ik zou hem gekocht kunnen hebben.
Had daar Skriniar HL 88 staan maar Ferdinand is iets beter vermoed ik. Alleen marking en zijn verdedigende wr zijn minder dan Skriniar, de rest beter. Zal zien of dat mij opbreekt.
Doe er een anker chem op.

Speel verder Rivals, speel goed tot nu toe maar win soms niet omdat ik gewoon heel dom kansen blijf missen. Alleen op de keeper af en dan lat raken...tja...het blijft een manco van me, daar kan ik het spel niet de schuld van geven.

Speel nu 433(2), dat werkt voor mij eigenlijk nog beter dan 4231. Met cvm die achter blijft en midden verdedigt (de Rossi). En twee boxtobox cm's, Naingolan en Allan sbc.
Speel dan op de lw positie nu met birthday Gervinho , dat werkt beter daar dan Perisic el.
Potdicht en toch een counter elftal.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 31-03-2019 13:46 ]

SH-FR schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:27:
Gelukkig de vieze smaak van deze WL grotendeels weg kunnen spoelen: 10 potjes Rivals Div 1: 7 winst, 2 gelijk en 1 verloren en nu 2350 vaardigheidspunten, lekker!
Nice, ik heb weer eens G3 gehaald, een win te weinig voor G2 maar laten we het er op houden dat het niet zo mocht zijn ondanks meerdere kansen om toch op G2 uit komen.

Paar maar weggespeeld toen ik zelf vol op de aanval, maar eigenlijk maar 2/3 potjes gehad waar ik sowieso echt overklast ben, en veel gelijkwaardige potjes waarbij het ongeveer 50/50 is qua overwinningen.

Ik ben er nog uit of Eusebio een CAM of ST is, met 23 goals en 6 assists verspreid over beide rollen ga ik sowieso niet klagen :+

Zoals @SH-FR dacht ik ook al noemde, om het netjes te zeggen heeft de kwaliteit van de servers te veel invloed op het resultaat. Ik blijf me ook in het bijzonder irriteren aan hoe random spelregels worden toegepast en hoe het simpelweg een verdediger in een aanvaller rammen (met of zonder bal) steeds ongestraft door kan gaan.

• SH-FR
Bossie schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:48:
[...]

Nice, ik heb weer eens G3 gehaald, een win te weinig voor G2 maar laten we het er op houden dat het niet zo mocht zijn ondanks meerdere kansen om toch op G2 uit komen.

Paar maar weggespeeld toen ik zelf vol op de aanval, maar eigenlijk maar 2/3 potjes gehad waar ik sowieso echt overklast ben, en veel gelijkwaardige potjes waarbij het ongeveer 50/50 is qua overwinningen.

Ik ben er nog uit of Eusebio een CAM of ST is, met 23 goals en 6 assists verspreid over beide rollen ga ik sowieso niet klagen :+

Zoals @SH-FR dacht ik ook al noemde, om het netjes te zeggen heeft de kwaliteit van de servers te veel invloed op het resultaat. Ik blijf me ook in het bijzonder irriteren aan hoe random spelregels worden toegepast en hoe het simpelweg een verdediger in een aanvaller rammen (met of zonder bal) steeds ongestraft door kan gaan.
Ja pff, ik zag al dat je Eusebio had gekregen, heb zelf geen Icon SBC gedaan omdat ik op elke positie al toppers heb lopen. Enige waar ik nog op wil focussen is over een tijdje Butragueno vervangen. Vind hem toch te licht en is niet actief genoeg in mijn team aanwezig. Wel leuk dat ik nu met Robben kan spelen, heb hem dus gedaan en hoewel ik hem aan de dure kant vond, is het natuurlijk een extreem goede kaart.

Blijft toch raar, zo stabiel in Divisie 1 zou in de WL toch echt Goud 1 moeten betekenen.. normaal gesproken haal ik dit ook regelmatig, maar na 8/10 vorig weekend en 16/14 dit weekend ben ik echt even het spoor bijster. Ben in weinig potjes weggespeeld, typerend voor mijn WL was mijn laatste pot. Bij winst Goud 2. Speelde tegen een team van zo’n 15 mil. Laatste minuut corner erin, 2-1 verloren. Zo ging het groot deel van de wedstrijden.

• Moody2204
Nou bij Rivals gebeuren hier juist rare dingen sinds de herindeling van de punten van de divisies. Ik heb ineens tegenstanders met zelfs bronzen kaartjes die mij helemaal van de mat spelen en het moment erna weer een tegenstander met een 10x zo sterk team dat me ook van de mat speelt! :( Ik dacht dat Rivals juist bedoeld was voor gelijkwaardige tegenstanders? Voor de herindeling ervaarde ik dat ook zo, maar nu? Snap er niks van. Ik weet dat ik geen topspeler ben met FIFA. Maar juist bij Rivals won ik nog weleens wat en speelde ik leuke potjes. Maar wat dit nu weer is? Laatste jaartje FIFA voor mij denk ik. Ben die fratsen van EA zo zat! :(
SH-FR schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:52:
[...]

Ja pff, ik zag al dat je Eusebio had gekregen, heb zelf geen Icon SBC gedaan omdat ik op elke positie al toppers heb lopen. Enige waar ik nog op wil focussen is over een tijdje Butragueno vervangen. Vind hem toch te licht en is niet actief genoeg in mijn team aanwezig. Wel leuk dat ik nu met Robben kan spelen, heb hem dus gedaan en hoewel ik hem aan de dure kant vond, is het natuurlijk een extreem goede kaart.
Eusebio heeft me <100k gekocht door het opruimen van untradables, in het ergste geval had ik een icon gekregen die later in een SBC ging.

Ik gebruik Butra nog steeds, daarnaast is het een leuke sub als je tegenstander moet scoren en meer spelers naar voren stuurt. Eusebio is overigens ook een dwerg ;+, dus gebruik Ibra vaak nu als kapstok voorin.

Nog tips voor 4231?

16-5 momenteel in de WL. 4312 blijft erg fijn met 1-2tjes en cr7, neymar + Mbappe die de bal in het doel knallen als ze iets van ruimte hebben.
Ik mik op gold 2 omdat ik niet zo heel veel tijd heb om te spelen en de 30 potjes waarschijnlijk ook niet ga halen, tenzij iedereen opeens RQ.

Bean77 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:17:
16-4 momenteel in de WL. 4312 blijft erg fijn met 1-2tjes en cr7, neymar + Mbappe die de bal in het doel knallen als ze iets van ruimte hebben.
Ik mik op gold 2 omdat ik niet zo heel veel tijd heb om te spelen en de 30 potjes waarschijnlijk ook niet ga halen, tenzij iedereen opeens RQ.
Zojuist ook even een paar potjes 4312 gedaan op basis van onderstaande guide op reddit.
https://www.reddit.com/r/.../the_drop_back_destroyer/

Speelde eigenlijk heel anders dan verwacht, de CT houd het veld erg breed en kort met constant druk op de bal, precies eigenlijk waar ik bij de tegenstanders op vast loop.

Team momenteel:
https://www.futbin.com/19/squad/281486

Is Willian de moeite nog waard, zou hem kunnen oppikken maar heb eigenlijk genoeg kleine dribbelaars :)

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Dit weekend in een 433 formatie gespeeld. Bevalt goed moet ik zeggen! Goud 3 gestopt. Hoe ging het bij jullie?

Wel valt Aouar voor zijn geld wat tegen. Waarschijnlijk gebruik ik hem verkeerd.

Iemand tips voor een leuke cam? Budget rond de 700k.

Iedereen start op full chem, https://www.futbin.com/19/squad/6522550
roybr schreef op zondag 31 maart 2019 @ 18:30:
Dit weekend in een 433 formatie gespeeld. Bevalt goed moet ik zeggen! Goud 3 gestopt. Hoe ging het bij jullie?

Wel valt Aouar voor zijn geld wat tegen. Waarschijnlijk gebruik ik hem verkeerd.

Iemand tips voor een leuke cam? Budget rond de 700k.

Iedereen start op full chem, https://www.futbin.com/19/squad/6522550
Perisic SBC doen ?

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Zijn kaart ziet er super uit. Alleen untreadeble en met tots is het vooruitzicht toch iets te duur.

Misschien baby Cruijff op cam?
Bossie schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:07:
[...]

Zojuist ook even een paar potjes 4312 gedaan op basis van onderstaande guide op reddit.
https://www.reddit.com/r/.../the_drop_back_destroyer/

Speelde eigenlijk heel anders dan verwacht, de CT houd het veld erg breed en kort met constant druk op de bal, precies eigenlijk waar ik bij de tegenstanders op vast loop.

Team momenteel:
https://www.futbin.com/19/squad/281486

Is Willian de moeite nog waard, zou hem kunnen oppikken maar heb eigenlijk genoeg kleine dribbelaars :)
Ik heb mijn 4222 tactics enigszins aangepast voor 4312. Speel ook vrij diep met mijn verdediging.
Willian zou ik niet doen als je al genoeg kleine dribbelaars hebt. Mocht je er geen hebben dan is hij een erg goede optie voor basis/sub. Maar ik zou gewoon de coins besparen als ik jou was.

Momenteel mijn beste WL ooit en vreemd genoeg ga ik hem niet afmaken. Ik ga 20-5 en dus kans om elite te halen. Op basis van mijn spel de laatste 8 potjes (allemaal gewonnen) moet dit een serieuze kans zijn.
Ik ga het echter niet proberen omdat ik fifa moe ben. Ik heb vandaag al teveel gespeeld en ik vind het wel welletjes geweest. Hoe verleidelijk dan ook, EA bepaalt niet of ik er 30 speel of niet :P
Ronaldo en Neymar (als cam) waren in bloedvorm.

• SH-FR
Bij mij liep het juist met 4-1-2-1-2(2) voor geen meter dit weekend, idem dito vorig weekend. Dit is toch vergelijkbaar met 4-3-1-2. Maar waar dit dan aan ligt, geen idee. Ben na deze WL overgestapt naar 4-2-3-1 en win zeer veel wedstrijden in Divisie 1. Er is geen pijl op te trekken. Echter moet ik ook proberen om elke dag in t weekend ongeveer evenveel potten te spelen. Speel je alles veel te vroeg, krijg je sterkere tegenstanders (bleek ook wel)

Hoe dan ook, volgend weekend gewoon weer vol voor Goud 1, Elite was destijds meer een uitzondering. In een aardig goed weekend is Goud 1 het haalbare doel. Ik zie dat van Basten online is gekomen en niet al te stevig geprijsd is. Misschien dat ik die wel ga doen de aankomende tijd. Nu nog niet in ieder geval, prijzen liggen nog erg hoog.
SH-FR schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:45:
Bij mij liep het juist met 4-1-2-1-2(2) voor geen meter dit weekend, idem dito vorig weekend. Dit is toch vergelijkbaar met 4-3-1-2. Maar waar dit dan aan ligt, geen idee. Ben na deze WL overgestapt naar 4-2-3-1 en win zeer veel wedstrijden in Divisie 1. Er is geen pijl op te trekken. Echter moet ik ook proberen om elke dag in t weekend ongeveer evenveel potten te spelen. Speel je alles veel te vroeg, krijg je sterkere tegenstanders (bleek ook wel)

Hoe dan ook, volgend weekend gewoon weer vol voor Goud 1, Elite was destijds meer een uitzondering. In een aardig goed weekend is Goud 1 het haalbare doel. Ik zie dat van Basten online is gekomen en niet al te stevig geprijsd is. Misschien dat ik die wel ga doen de aankomende tijd. Nu nog niet in ieder geval, prijzen liggen nog erg hoog.
4231 is echt wel anders dan 41212(2) vind ik. Ik heb 41212(2) ook in mijn game plan staan, maar speelt wel wezenlijk anders.

Edit: Gullit 90 verkocht en toch met aftrek van EA belasting zo'n 120k winst gepakt in een paar dagen. Niet dat ik ontevreden was over hem, maar ik had er wat meer van verwacht. Misschien ligt het ook wel aan zijn cm rol en dat hij minder opvallend is door de andere spelers.
Beetje aan het kijken naar een toty de Bruyne als linker cm. Of even wachten tot mijn investeringen verkocht zijn en misschien pele 95 halen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Bean77 op 31-03-2019 22:21 ]

Verwijderd

SH-FR schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:52:
[...]

Blijft toch raar, zo stabiel in Divisie 1 zou in de WL toch echt Goud 1 moeten betekenen.. normaal gesproken haal ik dit ook regelmatig, maar na 8/10 vorig weekend en 16/14 dit weekend ben ik echt even het spoor bijster. Ben in weinig potjes weggespeeld, typerend voor mijn WL was mijn laatste pot. Bij winst Goud 2. Speelde tegen een team van zo’n 15 mil. Laatste minuut corner erin, 2-1 verloren. Zo ging het groot deel van de wedstrijden.
Je bent niet de enige. Ik ben het ook helemaal kwijt in wl. En dan speel je 7 potten in div 1 rivals en dan win je die wel allemaal vrij simpel. Blijft een apart spel.
Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:51:
[...]

Je bent niet de enige. Ik ben het ook helemaal kwijt in wl. En dan speel je 7 potten in div 1 rivals en dan win je die wel allemaal vrij simpel. Blijft een apart spel.
Ik heb het gevoel dat WL het "ik probeer alles om te winnen" mode en dat uit zich ook in het spelverloop waarbij de tegenstander vanalles uit de kast haalt om het spel in zijn voordeel te bepalen.

In Rivals is het vaak van, oh nvm, ik krijg sowieso nog punten ondanks de uitslag.

Hoe gebruik je je Eusebio ?

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:57:
[...]

Ik heb het gevoel dat WL het "ik probeer alles om te winnen" mode en dat uit zich ook in het spelverloop waarbij de tegenstander vanalles uit de kast haalt om het spel in zijn voordeel te bepalen.

In Rivals is het vaak van, oh nvm, ik krijg sowieso nog punten ondanks de uitslag.

Hoe gebruik je je Eusebio ?
Momenteel in de spits in de 4-2-3-1. Denk dat hij beter tot zn recht komt in een 2 spitsen systeem. Komende week ga ik daarom in Rivals de 4-2-2-2 proberen.

• Casual_T
Ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe nummer 10 voor de volgende WL. Heb zo'n 500K nu op de bank en hoop met de rewards donderdag ongeveer de 650K aan te tikken (wellicht meer, als het meezit, Goud 1 finish afgelopen weekend).

Nu is mijn opstelling als volgt: https://www.futbin.com//19/squad/4655054.

Son op rechts bevalt me erg goed, zijn zwakke been is ook zeer goed. Nedved mist wat snelheid, maar is untradeable en speelt verder wel soepel. In game speel ik 4-2-3-1 met Pogba en Kante op CDM, Frenkie op 10. Wil Frenkie eigenlijk naar achteren halen i.p.v. Pogba en dan een nieuwe nummer 10, een icon dus. Heeft iemand nog goede suggesties? Ik zat te denken aan Socrates mid icon, die is nog wel 750K en dan moet ik dus nog even sparen.
Casual_T schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:18:
Ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe nummer 10 voor de volgende WL. Heb zo'n 500K nu op de bank en hoop met de rewards donderdag ongeveer de 650K aan te tikken (wellicht meer, als het meezit, Goud 1 finish afgelopen weekend).

Nu is mijn opstelling als volgt: https://www.futbin.com//19/squad/4655054.

Son op rechts bevalt me erg goed, zijn zwakke been is ook zeer goed. Nedved mist wat snelheid, maar is untradeable en speelt verder wel soepel. In game speel ik 4-2-3-1 met Pogba en Kante op CDM, Frenkie op 10. Wil Frenkie eigenlijk naar achteren halen i.p.v. Pogba en dan een nieuwe nummer 10, een icon dus. Heeft iemand nog goede suggesties? Ik zat te denken aan Socrates mid icon, die is nog wel 750K en dan moet ik dus nog even sparen.
Volgens mij kan bd Willian ook een leuke optie zijn. Heeft 4/4 ook.

Ondertussen hier steeds meer ideeen over nieuwe aanwinsten in mijn eigen team.

• Casual_T
Bean77 schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:24:
[...]

Volgens mij kan bd Willian ook een leuke optie zijn. Heeft 4/4 ook.
Goede tip! Alleen is dat wel een untradeable, dus als dat niet lekker werkt is het weer zonde. Ik ga erover nadenken :). Socrates heeft trouwens wel 5 star weak foot zie ik.
Casual_T schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:29:
[...]

Goede tip! Alleen is dat wel een untradeable, dus als dat niet lekker werkt is het weer zonde. Ik ga erover nadenken :). Socrates heeft trouwens wel 5 star weak foot zie ik.
BD Willian SBC was t/m gisteren, misschien Del Piero als playmaker?

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 01-04-2019 11:54 ]

Pagina: 1 ... 164 ... 200 Laatste