Voor het eerst eens wat nuttigs uit een gratis FUT pakket. Een Promes FUT Birthday item!! Past perfect in mijn NL team
Promes en Werner zijn inderdaad ook nog opties op RW. De gewone versie van Werner heb ik in het begin van Fifa gehad en zeker een fijne speler, maar zie hem meer als spits dan als CAM, net als Aubameyang. Promes is wel gunstig geprijsd, maar echt een verbetering tov Mbappe is hij niet denk ik.
Momenteel neig ik toch het meest naar Marcelo. Niet echt een gebruikelijke CAM, maar vind vooruitgeschoven box to box middenvelders zoals Ballack wel fijne spelers die zowel aanvallend en verdedigend sterk zijn.
Momenteel neig ik toch het meest naar Marcelo. Niet echt een gebruikelijke CAM, maar vind vooruitgeschoven box to box middenvelders zoals Ballack wel fijne spelers die zowel aanvallend en verdedigend sterk zijn.
Wie kan voor mij een uitdaging completen.. 2.7 mill xbox.. 4231 ingame.. start squad maakt niet uit..
Spelers die ik untradable heb.. zlatan fb, de rossi fb, swap juan jesus..
Liefst een vvd of ramos type als cb..
Iemand hier die Vidal gehaald heeft?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zonde van je coins met tots binnenkort, kost 350k, te duurBossie schreef op zondag 24 maart 2019 @ 07:32:
Iemand hier die Vidal gehaald heeft?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik heb wel die van David Villa gedaan, prima spits!
Verwachten jullie nog Nederlanders? Robben / van Persie/ Sneijder / van der vaart?
Verwachten jullie nog Nederlanders? Robben / van Persie/ Sneijder / van der vaart?
Ik snap de link met tots niet?simons schreef op zondag 24 maart 2019 @ 08:52:
[...]
Zonde van je coins met tots binnenkort, kost 350k, te duur
Zoiets?Razz89 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 03:07:
Wie kan voor mij een uitdaging completen.. 2.7 mill xbox.. 4231 ingame.. start squad maakt niet uit..
https://www.futbin.com/19/squad/6306094
Alessandrini moet je even de SBC doen, maar dat zou nog steeds binnen je budget moeten passen.
Tots zal wrs eind april komen. Daar sparen mensen voor want dan komen de echte hoge ratings. Sommigen verkopen ruim voor die tijd hun hele team om de coins dan bij elkaar te hebben.
Wat Harribo zegt, met de tots komen spelers met ratings die de betreffende kaart verpulvert. Als deze kaart in november-januari er was geweest had het nut gehad, nu is het zonde van je middelen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Die 330k heb je in een maandje terugverdiend en daarnaast heeft Vidal gewoon Icon stats a la prime Rijkaard / Vieira bijvoorbeeld. Nu zal hij waarschijnlijk ingame niet zo spelen en zijn zijn M/M workrates ook een beetje jammer. Maar verder een zieke kaart mocht hij in je team passen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
eind april? eerder eind meiHarribo schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:50:
[...]
Tots zal wrs eind april komen. Daar sparen mensen voor want dan komen de echte hoge ratings. Sommigen verkopen ruim voor die tijd hun hele team om de coins dan bij elkaar te hebben.
Inmiddels loopt David Villa 10 uit 12, wat een fijne spits! Kan ook nog redelijk koppen ondanks zijn lengte.
Goud 3 geëindigd. Had nog 2 wedstrijden over voor goud 2. Brute teams als tegenstanders. Helaas viel dubbeltje de verkeerde kant op. Niet weggespeeld iig.
Socratis icm Ronaldo is echt niet normaal. Bijna elke aanval was doelpunt. Helaas geen coins voor...
Socratis icm Ronaldo is echt niet normaal. Bijna elke aanval was doelpunt. Helaas geen coins voor...
ik moet eerlijk zeggen dat ik er deze week ook niks van bak terwijl ik vorige week op 17-13 zat...heb ik nu met moeite 11-13 staan. Potjes gaan de verkeerde kant steeds op en heb nog nooit zoveel kick pff goals tegen gehad.SH-FR schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 14:36:
8-10 in WL, na 22-8 vorige week toch eigenlijk niet te geloven. Kwam elke keer op achterstand en verlies potjes waarin ik 3 keer op de paal schiet. Vanochtend een paar potjes gespeeld en 7 wedstrijden achter elkaar verloren.. ai.
Bij mij valt het dit keer de goede kant op. Heb zelfs al mijn if's verkocht en alleen de Golds gehaald van betreffende speler. Die golds kaarten doen het zeker niet slechter als de IF's.bvbal79 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:41:
[...]
ik moet eerlijk zeggen dat ik er deze week ook niks van bak terwijl ik vorige week op 17-13 zat...heb ik nu met moeite 11-13 staan. Potjes gaan de verkeerde kant steeds op en heb nog nooit zoveel kick pff goals tegen gehad.
Nou waren het er maar 3. De rest is untradable
Voor 350k heb je geen tots. Vidal fb voor 350 is toch prima dealsimons schreef op zondag 24 maart 2019 @ 13:32:
[...]
Wat Harribo zegt, met de tots komen spelers met ratings die de betreffende kaart verpulvert. Als deze kaart in november-januari er was geweest had het nut gehad, nu is het zonde van je middelen.
Had vanochtend 10 potjes voor de laatste twee wins voor G3, uiteindelijk 9 nodig gehadbvbal79 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:41:
[...]
ik moet eerlijk zeggen dat ik er deze week ook niks van bak terwijl ik vorige week op 17-13 zat...heb ik nu met moeite 11-13 staan. Potjes gaan de verkeerde kant steeds op en heb nog nooit zoveel kick pff goals tegen gehad.
Deze WL is 433-4 mijn angstgegner geworden, meerdere potjes gehad waarbij ik simpelweg niet eens in de duels kom.
@gaizka heb Villa ook gehaald, leuke trade-off voor mijn Headliner Rashford en 600k extra.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben wel nieuwschierig naar jou team.. kan je posten? Hoe is rashford? Zijn coins waard? Twijfel ook nog enorm over sane headliner en son of auba birthday..Bossie schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:28:
[...]
Had vanochtend 10 potjes voor de laatste twee wins voor G3, uiteindelijk 9 nodig gehad![]()
Deze WL is 433-4 mijn angstgegner geworden, meerdere potjes gehad waarbij ik simpelweg niet eens in de duels kom.
@gaizka heb Villa ook gehaald, leuke trade-off voor mijn Headliner Rashford en 600k extra.
Rashford is dodelijk, bizarre combinatie van kracht, snelheid en agility.Razz89 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 17:41:
[...]
Ben wel nieuwschierig naar jou team.. kan je posten? Hoe is rashford? Zijn coins waard? Twijfel ook nog enorm over sane headliner en son of auba birthday..
Voornamelijk gekocht om eens te proberen en vorige WL meegespeeld.
Iemand ervaring met Werner Birthday?
Zit te twijfelen om hem te halen om zo een driehoekje sane reus werner te creeeren in een 433 of 41212
Zit te twijfelen om hem te halen om zo een driehoekje sane reus werner te creeeren in een 433 of 41212
Laatst heeft iemand hier een link gepost hoe je kan zien hoe de prijs tijdlijn was van spelers van vorig jaar.. ik probeer dat met tots spelers op te zoeken van vorig jaar maar kan het niet vinden..
Iemand een idee?
Iemand een idee?
1 miljoen om mijn Prime Figo te upgraden naar zijn optimus prime (+1), ze snappen het bij EA niet helemaal lijkt me.
Hmmm. Ik twijfel over die William fut birthday sbc. Ik heb ben yedder sif 86 als CAm. Die kan ik vervangen door willian. Deze heeft betere stats en uithoudingsvermogen. Maar ben yedder heeft betere dribbling stats voor rond de 16 denk ik en wf5.
voor 200k heb je ook een leuke EriksenDeBers schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:35:
Hmmm. Ik twijfel over die William fut birthday sbc. Ik heb ben yedder sif 86 als CAm. Die kan ik vervangen door willian. Deze heeft betere stats en uithoudingsvermogen. Maar ben yedder heeft betere dribbling stats voor rond de 16 denk ik en wf5.
Wekelijkse gold 2 is weer binnen.
Ook even getwijfeld, maar toch Willian gehaald omdat ik hem toch geheel 'gratis' kon doen.
Ook even getwijfeld, maar toch Willian gehaald omdat ik hem toch geheel 'gratis' kon doen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Geëindigd met 16-14 wat helaas net 1 overwinning te weinig was voor Goud 2. Uiteraard door wat zure nederlagen ;-)
Vergeet niet een kleine review te plaatsenBean77 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 23:26:
Wekelijkse gold 2 is weer binnen.
Iemand liet ook een voorbeeld zien van zanetti....Bossie schreef op zondag 24 maart 2019 @ 21:14:
1 miljoen om mijn Prime Figo te upgraden naar zijn optimus prime (+1), ze snappen het bij EA niet helemaal lijkt me.
1,35 miljoen om te upgraden.....
Burp
Die heeft tenminste nog een goede upgrade/position change, Figo is echt minimaal/zelfde positie.Wii4all schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:27:
[...]
Iemand liet ook een voorbeeld zien van zanetti....
1,35 miljoen om te upgraden.....
Oef dan gaat Willian het zwaar krijgen.
Hij gaat als sub komen voor primer Matthaus, Toty Neymar of Toty Mbappe afhankelijk wie het meest kapot is qua stamina. Primer Seedorf vind ik ook als sub teveel een houten klaas. Denk dat hij nu gedegradeerd is tot sbc materiaal.
Ik twijfel nog tussen maestro of deadeye op Willian.
Edit: Goed dat je over Willian begon, ik ga hem voorlopig even in de basis zetten en hem testen. Toen zag ik dat ik dat prima ipv toty kante zou kunnen doen (matthaus wordt dan cdm). Dus TOTY Kante verkopen en met alle coins en primer Seedorf hopen op een hele mooie icon sbc
[ Voor 21% gewijzigd door Bean77 op 25-03-2019 12:14 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wat verwachten jullie deze week een totw sbc?
Ik zit nog te denken om Vidal te halen, Kante inmiddels verkocht en heb nog een paar high-rated/IFs untradeables. Vraag me ook af of het verstandig om 89 Alexander Arnold te houden, 352 met Walker CB klinkt overigens ook erg leukBean77 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:32:
[...]
Oef dan gaat Willian het zwaar krijgen.
Hij gaat als sub komen voor primer Matthaus, Toty Neymar of Toty Mbappe afhankelijk wie het meest kapot is qua stamina. Primer Seedorf vind ik ook als sub teveel een houten klaas. Denk dat hij nu gedegradeerd is tot sbc materiaal.![]()
Ik twijfel nog tussen maestro of deadeye op Willian.
Edit: Goed dat je over Willian begon, ik ga hem voorlopig even in de basis zetten en hem testen. Toen zag ik dat ik dat prima ipv toty kante zou kunnen doen (matthaus wordt dan cdm). Dus TOTY Kante verkopen en met alle coins en primer Seedorf hopen op een hele mooie icon sbc
Vidal zou ik niet doen als ik jou was (en Willian eigen ook niet). Het is/zijn geen endgame spelers. Zeker met TOTS in aantoch kan je toch leuke hybrids maken met de goedkopere league's. Zonde om nu tonnen coins te 'verliezen'.Bossie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:05:
[...]
Ik zit nog te denken om Vidal te halen, Kante inmiddels verkocht en heb nog een paar high-rated/IFs untradeables. Vraag me ook af of het verstandig om 89 Alexander Arnold te houden, 352 met Walker CB klinkt overigens ook erg leuk
Ik twijfel ook om Messi in te leveren en Vidal te halen, dan schakel ik over naar volledig 2512 en wordt dit het teamBossie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:05:
[...]
Ik zit nog te denken om Vidal te halen, Kante inmiddels verkocht en heb nog een paar high-rated/IFs untradeables. Vraag me ook af of het verstandig om 89 Alexander Arnold te houden, 352 met Walker CB klinkt overigens ook erg leuk
https://www.futbin.com/19/squad/6349099
WL was weer typisch...14-14 uiteindelijk geeindigd. Maar erg veel frustraties waardoor ik weer een week in ieder geval time out neem
Pack luck was er dit keer wel gelukkig. Uit de Watford SBC kwam BD Walker uitlopen, dat was weer mooi bijna 400k bijschrijven.
Als over 2 weken de WL weer niks is ga ik mijn team verkopen en wachten tot TOTS.
Ik heb blijkbaar ook nog een FB Rossie die ik alweer was vergeten, misschien moet die ik maar eens gaan gebruikenBean77 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:59:
[...]
Vidal zou ik niet doen als ik jou was (en Willian eigen ook niet). Het is/zijn geen endgame spelers. Zeker met TOTS in aantoch kan je toch leuke hybrids maken met de goedkopere league's. Zonde om nu tonnen coins te 'verliezen'.
Maar TOTS is een goed punt, hoewel dat nog wel even gaat duren.
Ja snap ook niet waarom iedereen nu al over TOTS begint. Vorig jaar moet je niet naar kijken. Dat was een early release met het WK. Maar in 2017 was het pas in de 2de week van mei dat TOTS werd gestart. Dus we hebben nog wel evenBossie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:24:
[...]
Ik heb blijkbaar ook nog een FB Rossie die ik alweer was vergeten, misschien moet die ik maar eens gaan gebruiken![]()
FB de Rossi ben ik erg over te spreken, dan heb je fb vidal niet meer nodigBossie schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:24:
[...]
Ik heb blijkbaar ook nog een FB Rossie die ik alweer was vergeten, misschien moet die ik maar eens gaan gebruiken![]()
Merendeel van mijn formaties hebben twee CDM's, waarbij Vidal ook prima als CM is, lijkt me vooral een Naingolan met +5 op elke statBean77 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:12:
[...]
FB de Rossi ben ik erg over te spreken, dan heb je fb vidal niet meer nodig
hmm 950k voor prime moments blanc is wel een koopje eigenlijk.
Zit EA gewoon te trollen met Blanc nadat ze de Figo SBC *** hebben.Bean77 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:21:
hmm 950k voor prime moments blanc is wel een koopje eigenlijk.
Blanc is gewoon goedkoper dan de Figo upgrade.
Die weekly objectives zijn, in tegenstelling tot division rivals, gewoon leuk om te spelen. Had voor de banter Screamer Dost (96 pace en 95 dribbel) erin gezet samen met Frenkie De Jong. Bassie schiet er veel in, maar ja wel tegen MLS keepers. Weinig die 89 Howard tegengekomen trouwens. Uiteindelijk 12 potjes nodig gehad.
Volgens deze database komt er binnenkort een mid icon sbc
https://fifarenderz.com/packdb/19/
84 en 85 spelers stijgen hierdoor nu al de pan uit
Toch lekker dat je die power hebt als website. Eerst voor heel goedkoop 84 en 85s inkopen, dan een gerucht de wereld in helpen (of het nou waar is of niet) en dan weer verkopen. Het is net de beurssensately schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:28:
https://twitter.com/FutWatch/status/1110512015951515649sensately schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:28:
Code is uit eruit gehaald door EA.
Waardoor de SBC zelf als deze uitkomt waarschijnlijk al niet meer rendabel is.sensately schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 13:28:
Ja alleen het gok element om een R9 of pele te krijgen, blijft voor veel mensen te aantrekkelijk.Bossie schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:14:
[...]
Waardoor de SBC zelf als deze uitkomt waarschijnlijk al niet meer rendabel is.
krijg je een willekeurige icon uit zo'n sbc?sensately schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:47:
[...]
Ja alleen het gok element om een R9 of pele te krijgen, blijft voor veel mensen te aantrekkelijk.
Nee, de kans op een lagere is grotere dan een high rated icon, het is dus niet random.buurman3 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 15:58:
[...]
krijg je een willekeurige icon uit zo'n sbc?
89 Howard is ook een FB, en dat mag niet volgens de objectiveSkann schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 09:53:
Die weekly objectives zijn, in tegenstelling tot division rivals, gewoon leuk om te spelen. Had voor de banter Screamer Dost (96 pace en 95 dribbel) erin gezet samen met Frenkie De Jong. Bassie schiet er veel in, maar ja wel tegen MLS keepers. Weinig die 89 Howard tegengekomen trouwens. Uiteindelijk 12 potjes nodig gehad.
Jawel, dat was een End of an Era kaart, en geen flashback. Ik heb hem iig gebruikt en gewoon zlatan gekregen.bvbal79 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:09:
[...]
89 Howard is ook een FB, en dat mag niet volgens de objective
Ik ben aan het kijken naar de custom tactics, ik zie daar ondertussen wel het voordeel van in nu ik een iets hoger level speel maar loop daar tegen een probleempje aan. Ik heb twee elftallen staan die ik per wedstrijd afwissel en de spelers van die twee elftallen zorgen ervoor dat ik wissel tussen 4312 en 442. Als ik echter de custom tactics voor de ene opstelling instel, overga naar de andere opstelling en weer terug ga naar de vorige opstelling dan zijn de custom tactics weg ook al heb ik aangegeven ze op te moeten slaan. Is dit iets wat alleen behouden blijft indien je in dezelfde opstelling blijft spelen?
PSN: mug_8pm
Ah oke...wrs dan dat iedereen hem al in een SBC heeft gestoptSkann schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:25:
[...]
Jawel, dat was een End of an Era kaart, en geen flashback. Ik heb hem iig gebruikt en gewoon zlatan gekregen.
Afgelopen weekend bezig geweest met het voltooien van de Kluivert SBC. Komt uit het pakketje van de 85 rated squad Desailly eruit lopen! Packluck is wel erg hoog dit jaar, namelijk eerder ook al Gattuso gepacked toen hij nog rond de 600k was. En wat andere hoge spelers van >150k. Merk eigenlijk geen verschil met Rijkaard 88. Dus die ga ik denk terugkopen en hou dan nog ongeveer 1.1m over. Wie zouden jullie upgraden? https://www.easports.com/...Id=dxWAPMtvnQeoZ:FFA19PS4
PSN: Wahyu2304_
@Bossie Willian fut bday is een go 
Lekker wendbaar, 4/4 goed afstandsschot. Pakt regelmatig een doelpuntje mee. Best tevreden mee. Merk in de duels dat hij wel fysiek mist, maar dat is altijd met zulke spelers. Voor 100k is het eigenlijk best een koopje. Staat bij mij hoger dan 93 reus of primer Seedorf.
Lekker wendbaar, 4/4 goed afstandsschot. Pakt regelmatig een doelpuntje mee. Best tevreden mee. Merk in de duels dat hij wel fysiek mist, maar dat is altijd met zulke spelers. Voor 100k is het eigenlijk best een koopje. Staat bij mij hoger dan 93 reus of primer Seedorf.
Interessant, misschien pik ik hem later deze nog ff op.Bean77 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:24:
@Bossie Willian fut bday is een go
Will 88 Walker eigenlijk ook nog ff hebben voor 352.
Als ik jou was zou ik Justin Kluivert ruilen voor Promes Birthday verder kan je van Dybala en Neymar IF kaarten halen. Team ziet er verder goed uit.WahyuSchmidt schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:11:
Afgelopen weekend bezig geweest met het voltooien van de Kluivert SBC. Komt uit het pakketje van de 85 rated squad Desailly eruit lopen! Packluck is wel erg hoog dit jaar, namelijk eerder ook al Gattuso gepacked toen hij nog rond de 600k was. En wat andere hoge spelers van >150k. Merk eigenlijk geen verschil met Rijkaard 88. Dus die ga ik denk terugkopen en hou dan nog ongeveer 1.1m over. Wie zouden jullie upgraden? https://www.easports.com/...Id=dxWAPMtvnQeoZ:FFA19PS4
Ik heb Koulibaly birthday gekocht, gewoon op de cv positie gezet. Ik was al weg van zijn if 91 maar deze kaart is echt heel goed. Wat een verdediger!
De Rossi ervoor, het wordt al wat. Misschien nog Skriniar HL vervangen maar zie nog niet echt door wie.
Gervinho er ook bij gehaald.
Speelde net tegen een team wat met oa 3 prime icons (oa nedved, figo, rijkaard), 1 moments icon (desailly) , 2 toty spelers (oa van dijk) en cr9 speelde. Hij kwam er niet doorheen toen ik verdedigend stond.
Heb Immobile birthday toch maar even gehouden, met een tip van futbin om er havik chem op te gooien.
Won ff 2 kopballen met doelpunten tov toty van Dijk. Ach ja zo is het spel ook he, maar was wel leuk.
Perisic birthday lijkt mij een toffe kaart maar mij te duur voor een untradable.
Zo zal moments Shearer ook heel fijn zijn maar doe het wel met zijn prime.
Denk dat ik als eerste Cancelo otw koop. Gaat Vrsaljko 87 na wedstrijden trouwe dienst weg, was ook goede speler.
De Rossi ervoor, het wordt al wat. Misschien nog Skriniar HL vervangen maar zie nog niet echt door wie.
Gervinho er ook bij gehaald.
Speelde net tegen een team wat met oa 3 prime icons (oa nedved, figo, rijkaard), 1 moments icon (desailly) , 2 toty spelers (oa van dijk) en cr9 speelde. Hij kwam er niet doorheen toen ik verdedigend stond.
Heb Immobile birthday toch maar even gehouden, met een tip van futbin om er havik chem op te gooien.
Won ff 2 kopballen met doelpunten tov toty van Dijk. Ach ja zo is het spel ook he, maar was wel leuk.
Perisic birthday lijkt mij een toffe kaart maar mij te duur voor een untradable.
Zo zal moments Shearer ook heel fijn zijn maar doe het wel met zijn prime.
Denk dat ik als eerste Cancelo otw koop. Gaat Vrsaljko 87 na wedstrijden trouwe dienst weg, was ook goede speler.
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 26-03-2019 23:00 ]
Iemand ervaringen met birthday Perisic? Ziet er wel heel gevaarlijk uit, alleen die m/m workrates schrikken mij af (primer seedorf ervaring).
Fijn dat de markt aantrekt. Met regelmaat spelers aan het verkopen met flinke winsten. Wel vanuit een luxe positie dat ik de coins niet direct nodig hebt.
Binnenkort maar ter afsluiting van birthday maar een super icon uitbrengen en dan Sule's voor 9500 coins verkopen
Fijn dat de markt aantrekt. Met regelmaat spelers aan het verkopen met flinke winsten. Wel vanuit een luxe positie dat ik de coins niet direct nodig hebt.
Binnenkort maar ter afsluiting van birthday maar een super icon uitbrengen en dan Sule's voor 9500 coins verkopen
Als beginnend FUT speler, hoe kom je aan die coins voor een speler?WahyuSchmidt schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 22:11:
Elect a clown, expect a circus.
FIFA punten kopen is de snelste manier, overige manieren zijn veel spelen zoals weekend league/rivals en handelen.Slasher schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:07:
[...]
Als beginnend FUT speler, hoe kom je aan die coins voor een speler?
De andere versies van Perisic heb ik allemaal gehad. Ook allemaal med/med. Had ik geen problemen mee.Bean77 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:01:
Iemand ervaringen met birthday Perisic? Ziet er wel heel gevaarlijk uit, alleen die m/m workrates schrikken mij af (primer seedorf ervaring).
Ik pak hem ook vaak om mee terug te verdedigen.
Enige wat hij niet doet, is de diepte in lopen. Wat hij wel weer goed doet, is er staan als er voorzetten komen, meerdere kopgoals met hem gemaakt.
Tis omdat hij zo duur is en ik al meer untradables heb dan mij lief is, anders had ik hem zeker gehaald.
Zet nu af en toe zijn EL 88 versie als sub op Cam, werkt ook prima. Alleskunner.
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 27-03-2019 12:22 ]
Heb hem nu en ga hem van het weekend goed uitproberen.Bean77 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:01:
Heb hem nu als spits met hawk chemistry.
1 wedstrijdje gespeeld dus kan er nog niet zo veel van zeggen.
Ik had daar butra staan en die bewoog me wat te veel van de bal weg.
Poeh door de crash, icon moments etc zijn de prime icons wel flink gedaan qua prijs. Het verschil tussen de prime moment icon versie is qua prijs erg groot, maar qua stats valt het reuze mee.
Eigenlijk wel een ideaal moment om leuke prime icons te kopen lijkt mij.
Prime Pele voor 3,8mln is ook wel een koopje als je zijn prijsverloop ziet vanaf de start.
Lastig, zoveel keuzes..... Eerst de komende dagen maar afwachten mbt icon sbc's.
Eigenlijk wel een ideaal moment om leuke prime icons te kopen lijkt mij.
Prime Pele voor 3,8mln is ook wel een koopje als je zijn prijsverloop ziet vanaf de start.
Lastig, zoveel keuzes..... Eerst de komende dagen maar afwachten mbt icon sbc's.
Yep, Butra zoekt de ruimte omdat hij anders steeds door verdedigers onder het gras word gestopt.cubert20 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 12:57:
[...]
Heb hem nu en ga hem van het weekend goed uitproberen.
Heb hem nu als spits met hawk chemistry.
1 wedstrijdje gespeeld dus kan er nog niet zo veel van zeggen.
Ik had daar butra staan en die bewoog me wat te veel van de bal weg.
Maar voor mij is dit juist een pluspunt aangezien je hem daardoor vrijwel altijd kan aanspelen of wegsturen.
Ik speel meestal bij uittrappen crespo hoog in die hem vervolgens kopt naar de andere spits of de cam als hij doorloopt. Maar butra liep dan al weg en dan was het soms snel balverlies.Bossie schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 17:08:
[...]
Yep, Butra zoekt de ruimte omdat hij anders steeds door verdedigers onder het gras word gestopt.
Maar voor mij is dit juist een pluspunt aangezien je hem daardoor vrijwel altijd kan aanspelen of wegsturen.
Zou EA ook nog iets voor de spelers gaan doen met FUT-birthday?
Denk het niet hooguit 1 untradeble pakketje waar alleen maar troep uitkomt🤣Fraaank schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:49:
Promo is al sinds vrijdag gaande?Fraaank schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 21:49:
[ Voor 42% gewijzigd door Bossie op 27-03-2019 22:34 ]
En deze hebben we afgelopen vrijdag ook al gehad.tukkerterror90 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:11:
[...]
Denk het niet hooguit 1 untradeble pakketje waar alleen maar troep uitkomt🤣
125k pack waar bij mij vervolgens een 83 keeper uit kwam lopen, fijn fijn fijn.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Promo? Je bedoelt die van overpriced spelers?
Doumbia 87: tussen de 200 en 300k. Gold ook voor Esswein volgens mij. Leuk voor de memes, maar spelers van niks
Wat zeggen jullie van deze squad?
Eventuele wijzigingen of tips?
https://www.futbin.com/19/squad/6425636
Start met deze formatie en switch naar 4222
Dan staan neymar en mbappe in de spits.. militao komt naast de rossi cvm te staan en koulibaly gaat naar cv naast juan jesus.. mertens en Socrates komen op cam..
Untradable zijn jesus juan de rossi en eigenlijk zlatan maar die krijg ik er met geen mogelijkheid lekker in.. dus die zou dan neymar vervangen in de spits ergens 2e helft..
Tips? Altijd welkom! Dit is exact mijn budget op xbox en wil de untradables wel gebruiken.. minimaal 2..
Danku!
Dan staan neymar en mbappe in de spits.. militao komt naast de rossi cvm te staan en koulibaly gaat naar cv naast juan jesus.. mertens en Socrates komen op cam..
Untradable zijn jesus juan de rossi en eigenlijk zlatan maar die krijg ik er met geen mogelijkheid lekker in.. dus die zou dan neymar vervangen in de spits ergens 2e helft..
Tips? Altijd welkom! Dit is exact mijn budget op xbox en wil de untradables wel gebruiken.. minimaal 2..
Danku!
Weekly objectives, Promo squad met een paar leuke spelers er tussen.Fraaank schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 07:34:
[...]
Promo? Je bedoelt die van overpriced spelers?
Doumbia 87: tussen de 200 en 300k. Gold ook voor Esswein volgens mij. Leuk voor de memes, maar spelers van niks
anyhow, WL player picks, mag kiezen uit 6 spelers waarbij 4 hetzelfde waren
Dramatische player picks. Zat er natuurlijk aan te komen met veel relatief hoge ratings, Depay, Hazard, Pogba etc. Dan krijg je altijd drie keer niks. Hoogste rated was 83 uit Player Picks dus.
Rivals voor 70K coins gegaan en uit de WL packs ... ook helemaal niks. Goud 2 rewards overigens. Waarom doen we ook alweer mee met WL?
Rivals voor 70K coins gegaan en uit de WL packs ... ook helemaal niks. Goud 2 rewards overigens. Waarom doen we ook alweer mee met WL?
eerste pick 2x84 uiteindelijk de BPL 84 gekozen, die vervolgens ook weer als enige 84 in de tweede pick zatCasual_T schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:20:
Dramatische player picks. Zat er natuurlijk aan te komen met veel relatief hoge ratings, Depay, Hazard, Pogba etc. Dan krijg je altijd drie keer niks. Hoogste rated was 83 uit Player Picks dus.
pickspacks zijn extra, gaat mij voornamelijk de coins voor een eventuele volgende upgrade.
Heb FB Walker gehaald om 352 te kunnen spelen, misschien David Luiz naar CDM.
Andere optie is om Walker 88/Arnold 89 te verkopen en voor een volgende icon upgrade te gaan (OP of Mattheus 88 weer terughalen).
Volgens mij heeft EA net eigen handig Rivals de nek om gedraaid. Het is absurd hoe ze de SR verlaagd hebben, ik zat lekker in DIV4 mij rustig omhoog te werken naar DIV3 en nu zit opeens in DIV2 waardoor de kans op veel betere spelers dus hoger wordt en de rewards vind ik zelfs slechter als ik er zo even snel naar kijkt.
En alleen maar omdat ze vinden dat er te veel mensen in DIV 4 tot 7 zaten, blijkbaar komt het er bij hun niet in dat het misschien zo is omdat de rewards in verhouding met de moeite in die divisies gewoon het beste waren. Door de grotere groep spelers in elke divisie gaat nu het vereiste aantal punten voor een R1 of R2 ook een stuk omhoog wat er voor zorgt dat je door de weeks nu ook weer meer wedstrijden moet spelen.
Ik kwam net al een P2W speler tegen dus succes voor alle mensen die boven DIV4 zaten en nu opeens in DIV1 bij alle Pro's en echte P2W spelers komen.
Mijn picks waren Schulz en Glik, dus ook niet bijster super
En alleen maar omdat ze vinden dat er te veel mensen in DIV 4 tot 7 zaten, blijkbaar komt het er bij hun niet in dat het misschien zo is omdat de rewards in verhouding met de moeite in die divisies gewoon het beste waren. Door de grotere groep spelers in elke divisie gaat nu het vereiste aantal punten voor een R1 of R2 ook een stuk omhoog wat er voor zorgt dat je door de weeks nu ook weer meer wedstrijden moet spelen.
Ik kwam net al een P2W speler tegen dus succes voor alle mensen die boven DIV4 zaten en nu opeens in DIV1 bij alle Pro's en echte P2W spelers komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 28-03-2019 09:53 ]
Waarom is het een P2W-speler? Wat maakt het verschil tussen een P2W en een DIV1 speler? Die gasten halen waarschijnlijk wekelijks Elite of Top100 in de WL, waardoor je goede rewards krijgt.Pompi schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:53:
Mensen krijgen al snel het stempel P2W, terwijl je het nooit zeker weten (of hij moet als username IAMP2W hebben of iets).
Bijna volledig Icon team met een aantal OP Icons maakt het grote kans dat het P2W was, maar hoeft inderdaad niet perse zo te zijn geweest. Maar ik was zulke teams hiervoor niet tegen gekomen en dat ik ze opeens nu na de aanpassing tegen kom maakt het spelen niet echt leuker met een minder team, alleen maar omdat er volgens EA niet genoeg spelers in de bovenste divisies zaten waar ze er gewoon aan voorbij gaan dat daar misschien redenen voor zijn en die verhelp je niet met het schuiven van de SR eisenFraaank schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:02:
[...]
Waarom is het een P2W-speler? Wat maakt het verschil tussen een P2W en een DIV1 speler? Die gasten halen waarschijnlijk wekelijks Elite of Top100 in de WL, waardoor je goede rewards krijgt.
Mensen krijgen al snel het stempel P2W, terwijl je het nooit zeker weten (of hij moet als username IAMP2W hebben of iets).
Dat ben ik met je eens. Er zijn heel veel spelers die zich expres laten terugzakken naar DIV5 om zo heel makkelijk aan de rewards te komen. Dat is niet goed te praten en daar worden inderdaad meestal andere spelers de dupe van.Pompi schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:05:
[...]
Bijna volledig Icon team met een aantal OP Icons maakt het grote kans dat het P2W was, maar hoeft inderdaad niet perse zo te zijn geweest. Maar ik was zulke teams hiervoor niet tegen gekomen en dat ik ze opeens nu na de aanpassing tegen kom maakt het spelen niet echt leuker met een minder team, alleen maar omdat er volgens EA niet genoeg spelers in de bovenste divisies zaten waar ze er gewoon aan voorbij gaan dat daar misschien redenen voor zijn en die verhelp je niet met het schuiven van de SR eisen
Krijg je een gratis upgrade is het weer niet goedPompi schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:53:
Volgens mij heeft EA net eigen handig Rivals de nek om gedraaid. Het is absurd hoe ze de SR verlaagd hebben, ik zat lekker in DIV4 mij rustig omhoog te werken naar DIV3 en nu zit opeens in DIV2 waardoor de kans op veel betere spelers dus hoger wordt en de rewards vind ik zelfs slechter als ik er zo even snel naar kijkt.
Is er iets veranderd in de punten van Rivals? Ik zit rond de 1900 in Divisie 3. Ben ik dan nu gestegen naar 2 of 1?Pompi schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:53:
Ik wil het verdienen, is leuker en dan weet ik dat ik het niveau aankan. Je degradeert nu ook sneller eerst kon je 1000 punten onder minimum zitten en nu nog maar 10.Bean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:12:
[...]
Krijg je een gratis upgrade is het weer niet goed
Gefeliciteerd met DIV1, volgens tabel in het linkje dat in mijn tekst zat hoor jij nu bij het beste van het beste.Casual_T schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:13:
[...]
Is er iets veranderd in de punten van Rivals? Ik zit rond de 1900 in Divisie 3. Ben ik dan nu gestegen naar 2 of 1?
EDIT: https://www.ea.com/games/...ws/division-rivals-update nogmaals de uitleg van EA.
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 28-03-2019 10:21 ]
Omdat ik wel durf te beweren dat bijna elke top 100 speler er geld in heeft gestoken! Daarom is het pay2win!Fraaank schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:02:
[...]
Waarom is het een P2W-speler? Wat maakt het verschil tussen een P2W en een DIV1 speler? Die gasten halen waarschijnlijk wekelijks Elite of Top100 in de WL, waardoor je goede rewards krijgt.
Kan je wel zeggen ja doen ze allemaal en dus valt het weer weg, ja dus ze betalen allemaal zo dik om in de top100 te komen. Alle pro's zijn pay2win spelers. Anders stopten ze er geen geld in!
Het was ook sarcasme.Pompi schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:21:
[...]
Ik wil het verdienen, is leuker en dan weet ik dat ik het niveau aankan. Je degradeert nu ook sneller eerst kon je 1000 punten onder minimum zitten en nu nog maar 10.
[...]
Gefeliciteerd met DIV1, volgens tabel in het linkje dat in mijn tekst zat hoor jij nu bij het beste van het beste.
EDIT: https://www.ea.com/games/...ws/division-rivals-update nogmaals de uitleg van EA.
Gelijk even gekeken en ik zit in divisie 1. Gelijk een potje gedaan en mijn tegenstander compleet van de mat gespeeld en bij 5-1 (hij werd 'geronaldo'd) hield hij het voor gezien. Gelijk 500 WL punten mbt kwalificatie.
Dit gaat niet goedkomen vrees ik, de verschillen worden nu wel heel groot. Het óude' systeem vond ik prima en op zich was je gelijkwaardig (tenzij er spelers waren afgezakt).
jij hebt ook een pay2win teamBean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Het was ook sarcasme.
Gelijk even gekeken en ik zit in divisie 1. Gelijk een potje gedaan en mijn tegenstander compleet van de mat gespeeld en bij 5-1 (hij werd 'geronaldo'd) hield hij het voor gezien. Gelijk 500 WL punten mbt kwalificatie.
Dit gaat niet goedkomen vrees ik, de verschillen worden nu wel heel groot. Het óude' systeem vond ik prima en op zich was je gelijkwaardig (tenzij er spelers waren afgezakt).
Dan durf ik die bewering tegen te gaan. Makkelijk voorbeeldje: AA9Skillzfifanoob schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:29:
[...]
Omdat ik wel durf te beweren dat bijna elke top 100 speler er geld in heeft gestoken! Daarom is het pay2win!
Kan je wel zeggen ja doen ze allemaal en dus valt het weer weg, ja dus ze betalen allemaal zo dik om in de top100 te komen. Alle pro's zijn pay2win spelers. Anders stopten ze er geen geld in!
Maar voor 95% heeft hij wel gelijk.Fraaank schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:42:
[...]
Dan durf ik die bewering tegen te gaan. Makkelijk voorbeeldje: AA9Skillz
Bijna elke, dus ja er zal er 1 tussen zitten die het zonder fifa punten heeft gedaan maar het zijn er bar weinig.Fraaank schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:42:
[...]
E-divisie, Allemaal fifa punten gekocht misschien die jongen van Nac niet maar voor de rest allemaal!
Want ja anders lopen ze dik achter de feiten aan in het begin van het seizoen ze moeten wel mee doen met de rest en dus moeten ze betalen.
Ik zit in D5, en zonder te spelen krijg ik elke week 44K rival rewards.Fraaank schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:10:
[...]
Dat ben ik met je eens. Er zijn heel veel spelers die zich expres laten terugzakken naar DIV5 om zo heel makkelijk aan de rewards te komen. Dat is niet goed te praten en daar worden inderdaad meestal andere spelers de dupe van.
Ik vind het prima, maar dat Is uiteraard wel het echte probleem en met de rating/divisionist requirement schuiven lost dat niet op.
Heeft iemand een suggestie of ervaring met een Icon CDM speler die in mijn team naast Kante gaat spelen (4231)? Ik heb bijna 800k beschikbaar. Zit te denken aan Rijkaard 90.
Larsson Prime
Neymar IF, Bruyne, Son Birthday
X, Kante
Telles, Militao, Silva Futmas, Dani Alves FB
Ederson
Alvast bedankt voor de moeite.
Larsson Prime
X, Kante
Ederson
[ Voor 6% gewijzigd door RouwersJ op 28-03-2019 11:43 ]
Komt puur door de WL, je bent net als velen (ik ook bijna altijd) een idle speler. Daardoor lijkt die divisie heel groot, maar als EA nou eens gaat kijken naar welke mensen er echt spelen.Bossie schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:36:
[...]
Ik zit in D5, en zonder te spelen krijg ik elke week 44K rival rewards.
Ik vind het prima, maar dat Is uiteraard wel het echte probleem en met de rating/divisionist requirement schuiven lost dat niet op.
@iedereen_in_dit_topic: Fair enough. Dacht dat het percentage wel lager zou liggen, maar als ik jullie ervaringen zo lees dan zijn er idd meer P2W dan ik dacht.
je kan met 5ATB beginnen 88 Mattheus halen, RTTF Fabinho zou waarschijnlijk ook zonder chem issues passen. Petit is ook leuk.RouwersJ schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:41:
Heeft iemand een suggestie of ervaring met een Icon CDM speler die in mijn team naast Kante gaat spelen (4231)? Ik heb bijna 800k beschikbaar. Zit te denken aan Rijkaard 90.
Larsson Prime
X, Kante
Ederson
@Fraaank idd, ik denk dat het voornaamste issue is dat WL ook rivals punten geeft.
Ik ben ieder geval altijd genezen van Fifa voor de rest van de week als ik WL heb gespeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 28-03-2019 11:51 ]
Weet ikBean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Het was ook sarcasme.
Tja DIV 1-3 is nu 1 geworden dus verschillen worden inderdaad stuk groter.
Hij geen fifa points gekocht? Wellicht op zijn 2e account, maar zijn main account is gewoon P2W hoor haha.Fraaank schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:42:
[...]
Als iedereen stijgt, stijgt het niveau mee lijkt me. Qua niveau tegenstanders maakt het dan niet uit
Ik heb al een dikke maand niets meer uit de packs. Hoogste was een 85er, paar 84s en paar 83s. En dat terwijl ik meerdere keren weer de pro league heb gedaan en alle extra sbc's. Tis om te huilen.
Ik betaal geen geld extra aan ea en doe hun coinsink untradables sbc's natuurlijk niet.
Voordeel is wel dat ik beter in de coins zit dan vorig jaar. Toen kon ik tot nu toe 1 icon kopen, nu meerdere als ik wil
Ik heb al een dikke maand niets meer uit de packs. Hoogste was een 85er, paar 84s en paar 83s. En dat terwijl ik meerdere keren weer de pro league heb gedaan en alle extra sbc's. Tis om te huilen.
Ik betaal geen geld extra aan ea en doe hun coinsink untradables sbc's natuurlijk niet.
Voordeel is wel dat ik beter in de coins zit dan vorig jaar. Toen kon ik tot nu toe 1 icon kopen, nu meerdere als ik wil
dat herstelt zich vanzelf weer natuurlijk he die spelers zakken dan straks weer ietsje wegBean77 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:36:
[...]
Het was ook sarcasme.
Vorig jaar in ieder geval niet.AntraXxX schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:18:
[...]
Hij geen fifa points gekocht? Wellicht op zijn 2e account, maar zijn main account is gewoon P2W hoor haha.
Hier van divisie 5 naar divisie 4, zit steeds rond de 1400 punten. We gaan het wel zien. Wat dit wel veroorzaakt denk ik is dat er nog meer coins in het spel komen helaas.joekkiefc schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:52:
[...]
dat herstelt zich vanzelf weer natuurlijk he die spelers zakken dan straks weer ietsje weg
Iemand die op of aanmerkingen heeft?Razz89 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:05:
Wat zeggen jullie van deze squad?
Danku!
Team ziet er goed uit, ik zou zelf wel Neymar op CAM zetten ipv in de spits. Hij lijkt me fysiek niet sterk genoeg om daar goed te renderen, of heb je daar geen last van?
Socrates lijkt me geschikter voor in de spits, gezien z'n lengte en fysieke kwaliteiten. Je zou ook Socrates kunnen verkopen en een andere Icon spits voor terugkopen, Raul 88 ligt bijv. wel binnen je budget.
Op rechtsback kun je misschien Birthday Pavard doen ipv Lala, is goedkoper en defensief sterker.