Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ha .. en ik maar denken dat ik kansloos was voor een Tagliafico UCL live upgrade. Heb je een verwachting over wat zijn nieuwe rating wordt en wanneer deze dan komt? Ik vermoed zelf een 86 ..Harribo schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:57:
Tagliafico ucl live niet meer te krijgen nu op de pc markt
Nif word ook schaarser
Grappig
+1, eerste wedstrijd verloren maar door naar de volgende ronde.Markuss schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:52:
1 punt was toch voor de eerste wedstrijd + 1 punt upgrade mochten ze de volgende ronde halen. Dan zal hij toch 85 worden?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat lees ik ook in de quotes op futbin, maar het is afwachten.Casual_T schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:21:
[...]
Ha .. en ik maar denken dat ik kansloos was voor een Tagliafico UCL live upgrade. Heb je een verwachting over wat zijn nieuwe rating wordt en wanneer deze dan komt? Ik vermoed zelf een 86 ..
Op deze link staat dat er +3 komt voor Advancing to Quarter Finals: https://www.fifauteam.com/fifa-19-ucl-live-squad/. Hij heeft volgens mij al een +1 voor naar de K.O. gaan, dus uiteindelijk een nette 86. Komt mooi uit in mijn team met FFS De Ligt en FFS FrenkieHarribo schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:35:
[...]
Dat lees ik ook in de quotes op futbin, maar het is afwachten.
[ Voor 10% gewijzigd door Casual_T op 06-03-2019 10:49 ]
Er staat dat een speler maximaal +6 kan krijgen.
Hiervoor is het wel noodzakelijk dat ze in de eerste wedstrijd van de Round of 16 hadden gewonnen, wat dus niet is gebeurd.
Tagliafico zal dus denk ik 85 worden.
Here is a short FAQ that may help you to understand better how it works:
Q: How big is the upgrade?
A: Each time a player is upgraded they will receive an equivalent of an in-form.
Dus dat zou dan 86 zijn.
Touchétimmorr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:41:
Er staat maximaal 6 upgrades, niet hoe hoog die upgrades zijn.
Here is a short FAQ that may help you to understand better how it works:
Q: How big is the upgrade?
A: Each time a player is upgraded they will receive an equivalent of an in-form.
Dus dat zou dan 86 zijn.
Het is dat ik hem zelf heb en er daarom goed naar heb gekeken
Zo desailly binnen. Nu even kijken wat de volgende upgrade kan zijn. nog zo`n 3 ton over dus eerst weer even sparen.
Ah iemand die speelt met kleine Kluivert! Hoe bevalt hij? Ben erover aan het denken om hem te vervangen voor OTW Promes.cubert20 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:20:
https://www.futbin.com/19/squad/5799972
Zo desailly binnen. Nu even kijken wat de volgende upgrade kan zijn. nog zo`n 3 ton over dus eerst weer even sparen.
Ik volg dit ook even. Ben hem 1 x tegengekomen in rivals, en daar was hij wel echt goed.Fraaank schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:02:
[...]
Ah iemand die speelt met kleine Kluivert! Hoe bevalt hij? Ben erover aan het denken om hem te vervangen voor OTW Promes.
Ik heb beide gebruikt en ben meer te spreken over Kluivert, net wat sneller en fysiek staat hij ook meer zijn mannetje. Daarnaast een fijn finesse schot. Speel zelf in divisie 5 met Eredivisie / NL hybride team :-)Fraaank schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:02:
[...]
Ah iemand die speelt met kleine Kluivert! Hoe bevalt hij? Ben erover aan het denken om hem te vervangen voor OTW Promes.
[ Voor 3% gewijzigd door kwdtje op 06-03-2019 14:09 ]
Thanks! Misschien zet ik hem wel op 7 chem op rechtsbuiten.kwdtje schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:08:
[...]
Ik heb beide gebruikt en ben meer te spreken over Kluivert, net wat sneller en fysiek staat hij ook meer zijn mannetje. Daarnaast een fijn finesse schot. Speel zelf in divisie 5 met Eredivisie / NL hybride team :-)
Nedved speelt echt heerlijk. Voelt voor mij aan als een verbeterde De Bruyne, met meer snelheid, fysiek en sterk schot. Ook Hazard op rechts valt mij reuze mee. Had hem eerst op links en was toen belangrijker. Merk dat ik sinds ik Nedved gebruik meer over links speel, maar als ik dan toch op rechts beland is Hazard wel een aangename speler
Mooi dat Tagliafico dus waarschijnlijk naar 86 gaat volgende week. Zorgt ervoor dat ik mijn De Jong, De Ligt & Tagliafico combi nooit meer weg hoef te doen. De Jong speelt overigens als CDM bij mij, naast Pogba. De ingame formatie is 4-2-3-1 met de voorste drie Nedved - KDB - Hazard.
Ben benieuwd hoe dit gaat werken komende WL
Heb er 31 games mee gespeeld. Voornamelijk WL.Fraaank schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:02:
[...]
10 goals 15 assists.
Vind hem zelf wel relaxed spelen. Wint af en toe wel een kopduelletje.
Wel vrij agressief voor zo`n klein behendig spelertje.
Op dit moment heb ik dit team (in game) https://www.futbin.com/19/squad/5806613.
Nu zit ik te twijfelen om de sbc van Butre te doen (wat net aan kan) en hem te gebruiken in plaats van Jesus. Daarvoor zal ik Maldini wel moeten inleveren en daarvoor komt Walker in de plaats. Zou dit een goede switch zijn of zouden jullie een andere optie nemen?
Edit: 600-700k mag ook.
[ Voor 9% gewijzigd door DeBers op 06-03-2019 18:43 ]
Ik zou Butre simpelweg doen, het is simpelweg veel leuker om met een icon voorin te spelen dan achterin.theman36 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:14:
Graag jullie advies![]()
Op dit moment heb ik dit team (in game) https://www.futbin.com/19/squad/5806613.
Nu zit ik te twijfelen om de sbc van Butre te doen (wat net aan kan) en hem te gebruiken in plaats van Jesus. Daarvoor zal ik Maldini wel moeten inleveren en daarvoor komt Walker in de plaats. Zou dit een goede switch zijn of zouden jullie een andere optie nemen?
Daarnaast is het een bizar goede spits.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zal ik dan niet in lengte tekort komen bedenk ik me nu?Bossie schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:53:
[...]
Ik zou Butre simpelweg doen, het is simpelweg veel leuker om met een icon voorin te spelen dan achterin.
Daarnaast is het een bizar goede spits.
Nee, zijn wapens zijn vooral zijn snelheid/agility en schot. Het is wel raadzaam om hem te koppelen met een grotere/meer fysieke spits/CAM.theman36 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:57:
[...]
Zal ik dan niet in lengte tekort komen bedenk ik me nu?
Hangt er vanaf op wat voor manier je met hem speelt. Zo lang je hem in zijn voeten aanspeelt en met hem gaat dribbelen, is er geen enkel probleem. Als jouw spel gebaseerd is op veel voorzetten vanaf de flanken, zou ik op zoek gaan naar een alternatief.theman36 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:57:
[...]
Zal ik dan niet in lengte tekort komen bedenk ik me nu?
Je zou bijv. Aubameyang kunnen vervangen door Gabriel Jesus en om het geheel op full chem te krijgen te starten met Aubameyang op CF en Laca in de spits en ze dan aan het begin van de wedstrijd te switchen. Dan kun je coins sparen voor als er een geschiktere icon SBC voorbij komt.
Zelf lijkt me Raul 88 een erg leuke icon spits om mee te spelen als ik naar z'n stats kijk, ik denk erg vergelijkbaar met Griezmann, aangezien hij goed kan schieten, dribbelen, passen en koppen. Met een hunter of hawk erop ook prima snelheid. Als het op PC is, dan is hij wss wel wat te duur, op PS4 en Xbox valt hij wel binnen je budget.DeBers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:36:
Hoi allemaal. Ik ben op zoek naar een icon spits van rond de 500k a la Griezman. All rounder. Wie kunnen jullie aanbevelen?
Ik heb ze beide voorin, Raul is erg allround maar heeft niet de aanwezigheid die Griezman wel heeft.mar101 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 19:19:
[...]
Zelf lijkt me Raul 88 een erg leuke icon spits om mee te spelen als ik naar z'n stats kijk, ik denk erg vergelijkbaar met Griezmann, aangezien hij goed kan schieten, dribbelen, passen en koppen. Met een hunter of hawk erop ook prima snelheid. Als het op PC is, dan is hij wss wel wat te duur, op PS4 en Xbox valt hij wel binnen je budget.
Butre is voornamelijk ontzettend sterk in zijn dribbels en afronding, terwijl Raul meer allround is, iets trager maar juist ook meer fysiek en kopt regelmatig een voorzet binnen.
Raul speelt overigens het beste als CF maar is ook prima als ST/CAM of CM met get forward.
https://www.futbin.com/19/squad/5812829
Heb nu nog 300k maar geen idee wat er mee te doen. Mbappe en felipe anderson zijn untradeble net zoals natuurlijk David Luiz en VVD.
Speel een 433 met druk zetten op balverlies en best hoog. Links en rechtsbuiten op voorin blijven en alles achter de linies. Twee CDM's op stay back, maar daar trekt Pogba zich soms niet zo heel veel van aan. Griezman ook op voorin blijven trouwens, anders loopt ie te vaak achterin op CAM door zn workrates. Door de goede verdedigers kom ik daar in div5 makkelijk mee weg. Moet eigenlijk div4 spelen, maar doe vaak ook rivals met vrienden waardoor we amper winnen natuurlijk
Als iemand een idee heeft graag. Heb Seedorf en Bergkamp al gebruikt, maar die zijn zeker niet beter op de manier hoe ik speel dan Griezmann/Eriksen/Pogba etc voor mijn gevoel. Dat is niet bij Butra, die lijkt wel een cheat
[ Voor 13% gewijzigd door Beavbusi op 06-03-2019 22:02 ]
Griezmann -> RTTF Ben Yedder? Als je Butragueno een cheat vindt dan zul je dat ook geregeld van Yedder gaan vinden.Beavbusi schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:57:
Butra is echt bij far mijn beste aankoop. Speel op aanraden van hier inmiddels zo:
https://www.futbin.com/19/squad/5812829
Heb nu nog 300k maar geen idee wat er mee te doen. Mbappe en felipe anderson zijn untradeble net zoals natuurlijk David Luiz en VVD.
Heerlijke snelle dribbelaar en door zijn 5* weakfoot maakt hij geweldige doelpunten.
Ik heb Yedder en Butra een tijd lang als spitsen in een 3-5-2 formatie gebruikt en dat was echt smullen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Besloten om alle taktieken de deur uit te doen en de komende week en weekend maar wat nieuwe taktieken proberen. Zien of ik ergens de fun terug kan vinden.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Het gaat wel ok, maar schiet sinds de patch opeens erg veel gewoon naast, ook met penalties.Bean77 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 00:15:
damn, speel sinds zondag echt waardeloos en verlies echt super veel. Van 2300 punten naar 1970 punten gegaan. Kennelijk mijn balans week![]()
Besloten om alle taktieken de deur uit te doen en de komende week en weekend maar wat nieuwe taktieken proberen. Zien of ik ergens de fun terug kan vinden.
Griezmann IF zelf? die is nu 600k maarDeBers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 18:36:
Hoi allemaal. Ik ben op zoek naar een icon spits van rond de 500k a la Griezman. All rounder. Wie kunnen jullie aanbevelen?
[ Voor 7% gewijzigd door Audiojunky op 07-03-2019 08:21 ]
Toch naar mezelf geluisterd en 58k op de bank gezetAudiojunky schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:21:
Tegen beter weten in weer voor de tradable packs gegaan....![]()
Gisteren met de behaalde token van vorige week de draft gedaan. Won 4 potjes op rij.
Dacht nu krijg ik me toch een bonus.... Twee premium gouden spelers pakketjes met allemaal goedkope standaard spelers van een 600k.... Nou jippie. Hoef ik het ook niet voor te doen.
Gewoon lekker weer de pro league doen
[ Voor 84% gewijzigd door Harribo op 07-03-2019 09:06 ]
Hopen dat ik een leuke player pick krijg van me WL rewards, toch een zeer leuke team of the week. Maar met mijn geluk verwacht ik weer de laagste spelers
Met een beetje snipen kan je ze goedkoper krijgen, er komt een sbc waar ze met gemak voor het dubbele weg gaan.... komt die niet dat maak je ook geen gigantisch verlies 83's blijven altijd wel rond de 1k opleveren.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
https://www.futbin.com/19/squad/5824415
Sinds de toevoeging van RTTF Ben Yedder en vooral Nedved prime ben ik een stuk beter gaan spelen.
Ik kan nu lekker mijn team gaan upgraden met IFs en live items
Ja volgende week vrijdag paskwdtje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:37:
Iemand enig idee wanneer Tagliafico UCL live omhoog gaat? Of pas volgende week na de laatste wedstrijden?
WL: Mktharian, Morata Player Picks en David Silva
Inmiddels op de 1,5 miljoen coins, druk aan het nadenken wat ik hiermee ga doen
Vind het altijd wel gezeik over die packs of coins.
Ik kon ook 44k kiezen, maar kies standaard voor de packs.
Vind ik nou eenmaal leuker en je bouwt een mooi spelerslijstje op waarmee je later weer SBC kunt doen en weer nieuwe pakjes openen. Zo heb ik zonder belachelijk veel in te kopen bijna de hele spaanse league SBC gratis doen.
Verder is het verschil natuurlijk niet zo groot als het lijkt. De discardwaarde van packs die ik krijg is rond de 18/19k. Dus het verschil is voor mij max 25k per week.
Paar spelers en consumables iets van waarde en het verschil wordt al snel kleiner.
Ik blijf iig lekker packs openen.
O ja player picks waren wel aardig al weet ik nog niet of ik wat met ze kan in mijn team.
Quegliarella 88 en miki 86
[ Voor 8% gewijzigd door cubert20 op 07-03-2019 13:28 ]
Fahrmann RTTF is een heerlijke keeper!rickskeg99 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:47:
Zijn er mensen met ervaringen met Sommer HL of Fahrmann RTTF en hoe zij zich verhouden tov Neuer NIF?
Nu heb ik een luxeprobleem, want ik had eerst het volgende in gedachte na de upgrade van Nedved:
https://www.futbin.com/19/squad/5830603
In plaats daarvan zou ik nu bijv. het volgende team kunnen maken:
https://www.futbin.com/19/squad/5830606
Ik twijfel wel nog, want Courtois en Varane vind ik altijd erg lastige spelers om tegen te spelen, dus wil ze zelf graag eens uitproberen. En ik weet ook niet zeker of Alisson wel goed genoeg is in het doel, hoor niet zo vaak positieve verhalen over hem.
Daarnaast zou Virgil van Dijk prima in mijn tweede team passen, waarmee ik het fitness team kan upgraden naar een volwaardig tweede team. Dat ziet er dan zo uit:
https://www.futbin.com/19/squad/5830611
Keuzes, keuzes, keuzes...
Gisteren en vandaag heel veel coins geinvesteerd (toty vvd verkocht, ucl live untradable in de plaats). Tijd om eens ouderwets te cashen. Veel Sule's gekocht die het altijd wel goed doen tijdens acties.
Ik had een icon nodig voor de chem
Ik heb nu Raul 88 gehaald. Wat een beest. Zijn loopacties zijn geweldig. Hij loopt vaak net op het goede moment weg. Iets wat Griezman voor mij niet deed.
Wat had je verwacht?Pompi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:33:
Zie net dat mijn 90 Bergkamp en Prime van Basten sinds aankoop samen al 600.000 in prijs gezakt zijn, vooral Prime van Basten met -400.000 maakt het erg bont. Jammer want zat er over na te denken om Prime MvB in te ruilen voor zijn Prime Moment, daar nu nog maar eens over nadenken.
Sterker nog, je had het kunnen weten.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 07-03-2019 18:23 ]
Wat je eigenlijk het beste kunt doen als je niet zo heel goed bent in de fifamarkt (net als ik) dat je ongeveer op hetzelfde moment de speler koopt en verkoopt.Pompi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:33:
Zie net dat mijn 90 Bergkamp en Prime van Basten sinds aankoop samen al 600.000 in prijs gezakt zijn, vooral Prime van Basten met -400.000 maakt het erg bont. Jammer want zat er over na te denken om Prime MvB in te ruilen voor zijn Prime Moment, daar nu nog maar eens over nadenken.
Hierdoor maak je ook eigenlijk niet zo veel verlies.
Bean77 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:20:
[...]
Wat had je verwacht?
Sterker nog, je had het kunnen weten.
Tuurlijk en maakt niet veel uit want heb ze beide al rond de 700+ wedstrijden gebruikt en was oorspronkelijk niet van plan geweest om ze nog te verkopen maar zat nu beetje te kijken naar die Prime Moment varianten en dan is het natuurlijk fijn als je het meeste van je aankoopbedrag terug kan krijgen. Had wel verwacht dat ze beetje zouden zakken maar MvB die even 4 ton zakt had ik niet verwacht.cubert20 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:22:
[...]
Wat je eigenlijk het beste kunt doen als je niet zo heel goed bent in de fifamarkt (net als ik) dat je ongeveer op hetzelfde moment de speler koopt en verkoopt.
Hierdoor maak je ook eigenlijk niet zo veel verlies.
Fifa 18. Niet 1 op 1 te vergelijken, maar daar ook een duidelijk verloop van het prijsniveau van Van Basten.Pompi schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:27:
[...]
[...]
Tuurlijk en maakt niet veel uit want heb ze beide al rond de 700+ wedstrijden gebruikt en was oorspronkelijk niet van plan geweest om ze nog te verkopen maar zat nu beetje te kijken naar die Prime Moment varianten en dan is het natuurlijk fijn als je het meeste van je aankoopbedrag terug kan krijgen. Had wel verwacht dat ze beetje zouden zakken maar MvB die even 4 ton zakt had ik niet verwacht.
Thanks EA.....
Pakkies misschien 15k. Moet ik daar maar blij mee zijn.
Ik heb nu het volgende team:
Raul
Ben yedder IF
Leeg - Blanc 85 - Kante - Mbappe
Alex sandro - D Luiz FB - Sanchez - Lala 84
De Gea.
Ik heb 500k waarmee ik de LM positie wil bezetten. Deze zal spelen als een LB/CAM op links.
Nu kan ik Neymar kopen, maar dan heb ik niet veel over voor een van dijk bijvoorbeeld voor de CB plek.
Ik kan ook Felipe Andersom OTW kopen en dan een betere van dijk aanschaffen.
Mijn vraag: Hoe goed is Neymar? Is het echt zo'n beest van een speler dat ik daar mijn verdediging voor nu even voor moet laten gaan. Verdedigend sta ik best ok als ik op drop back sta.
Of is het verschil felipe anderson/Neymar verwaarloosbaar?
Daarnaast: Kan ik beter een van Dijk op 8 chem hebben dan een Laporte IF op 10 chem?
Misschien Pires 91 een optie? Doet het bij mij vrij aardig op die positieDeBers schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:01:
Help! ik zit met een Dilemma
Ik heb nu het volgende team:
Raul
Ben yedder IF
Leeg - Blanc 85 - Kante - Mbappe
Alex sandro - D Luiz FB - Sanchez - Lala 84
De Gea.
Ik heb 500k waarmee ik de LM positie wil bezetten. Deze zal spelen als een LB/CAM op links.
Nu kan ik Neymar kopen, maar dan heb ik niet veel over voor een van dijk bijvoorbeeld voor de CB plek.
Ik kan ook Felipe Andersom OTW kopen en dan een betere van dijk aanschaffen.
Mijn vraag: Hoe goed is Neymar? Is het echt zo'n beest van een speler dat ik daar mijn verdediging voor nu even voor moet laten gaan. Verdedigend sta ik best ok als ik op drop back sta.
Of is het verschil felipe anderson/Neymar verwaarloosbaar?
Daarnaast: Kan ik beter een van Dijk op 8 chem hebben dan een Laporte IF op 10 chem?
Waarschijnlijk een nieuwe promo morgen....kijken hoe de koe nu gemolken wordt bij EAMarmo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:40:
Krijgen jullie ook de melding met een countdown klok bij het opstarten van fut, met een oranje veeg als achtergrond. Teller staat op: nog 23 uur en 20 minuten... Wat kan dat zijn?
Geruchten gaan weer een release van diverse OP icons...
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 07-03-2019 21:30 ]
hopelijk gullit/vieira, kan mijn primer seedorf er gelijk inbvbal79 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 21:28:
[...]
Waarschijnlijk een nieuwe promo morgen....kijken hoe de koe nu gemolken wordt bij EA
Geruchten gaan weer een release van diverse OP icons...
Zou me niet teveel verheugen, ik heb hem ook als leenspeler. Ben blij dat ik er anderen heb staan.Bossie schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:43:
Rode Donnaruma en Van Persie, plus een IF en een paar high rated kaartjes, weer een paar stappen dichterbij Optimus Prime Petit
Vorig tot FoF met Prime Petit gespeeld, kan misschien 3 spelers bedenken die beter zijn dan hem als LCD/LCDM waaronder Gullit/Vieria.Harribo schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:04:
[...]
Zou me niet teveel verheugen, ik heb hem ook als leenspeler. Ben blij dat ik er anderen heb staan.
Fifa 18 bedoel je? Toen vond ik Petit ook een geweldenaar. Maar dit is mijn ervaring, dat zegt weinig , ik kan niet met elke speler uit de voeten.Bossie schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:07:
[...]
Vorig tot FoF met Prime Petit gespeeld, kan misschien 3 spelers bedenken die beter zijn dan hem als LCD/LCDM waaronder Gullit/Vieria.
Wat is die Socrates goed zegt. Voelt ontzettend snel en wendbaar aan. Is met geen mogelijkheid van de bal te krijgen, kopt alles raak en houdt zoveel spelers bezig dat je er echt heel Easy assists mee geeft.
Uiteindelijk na 2 wins weinig zin meer en de 3e net verloren. Mertens in de rewards, dik tevreden! Meteen overtuigd dat ik umtiti maar ga inruilen voor Ramos.
Nee krijg ook geen prijzen meer door.Audiojunky schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 06:47:
Werkt Fut Enhancer bij jullie ook niet meer?
Nu wel weerAudiojunky schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 06:47:
Werkt Fut Enhancer bij jullie ook niet meer?
[ Voor 12% gewijzigd door Vissert op 08-03-2019 08:29 ]
Verwijderd
Neem geen Allisson, ook zijn OTW of zijn in vorms zijn inderdaad te slecht voor woorden.mar101 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:46:
Ik twijfel wel nog, want Courtois en Varane vind ik altijd erg lastige spelers om tegen te spelen, dus wil ze zelf graag eens uitproberen. En ik weet ook niet zeker of Alisson wel goed genoeg is in het doel, hoor niet zo vaak positieve verhalen over hem.
Daarnaast zou Virgil van Dijk prima in mijn tweede team passen, waarmee ik het fitness team kan upgraden naar een volwaardig tweede team. Dat ziet er dan zo uit:
https://www.futbin.com/19/squad/5830611
Keuzes, keuzes, keuzes...
Er gebeurd nog niet zo veel bij mij.Vissert schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:28:
[...]
Nu wel weerOh wacht het duurt heel lang voordat ze laden...
Prijzen stijgen als een gek nu
Sniper of Marksman; pace is niet nodig.theman36 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 00:46:
Toch maar op de valreep de sbc van Butragueno gedaan. Nu nog een sloot aan 83 rated en lager aan spelers aanwezig in mijn club. Alle hogere spelers in de sbc gestopt en moest bij elkaar 80k bijleggen. Aardig acceptabel lijkt mij zo op voorhand. Iemand nog tips voor een goede chem voor hem? Hij komt als ca of sp te staan in een 4411 formatie met lacazette 85 rated voor of achter hem. Zal deze combi voor het eerst gebruiken tijdens WL (2e keer)
750+ wedstrijden met OTW Allison gekeept. Doet niet heel veel vreemde dingen, bokst af en toe te veel de ballen weg, maar verder een prima keeper. Stabieler dan bijvoorbeeld de Gea, waarbij je gewoon weet dat hij zo'n beetje 80% van de lange afstandsschoten terugbokst.Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:58:
[...]
Neem geen Allisson, ook zijn OTW of zijn in vorms zijn inderdaad te slecht voor woorden.
Bijzonder, speel al best lang met CL Allison in mijn fitness team en ben er eigenlijk prima over te spreken.Verwijderd schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:58:
[...]
Neem geen Allisson, ook zijn OTW of zijn in vorms zijn inderdaad te slecht voor woorden.
Inmiddels de nodige mutaties in mijn team: de Gea en David Luiz uit, van der Sar en de Ligt 92 erin. Daarnaast Salah IF en Alexander-Arnold vervangen voor Lala 86 en Mbappe. Heb Kante IF verkocht en daar staat Petit 88 nu. Vond het onzinnig om coins te verspillen terwijl ik zieke spelers als Petit en Lala op de bank heb. Heb door deze wijzigingen nog 1,5 miljoen, beetje het bedrag waar ik op begon. Dit spaar ik uit voor de aankomende promo’s en icon SBC’s!
Doel dit weekend is Goud 1. Mag denk ik blij zijn als ik dat haal, want ben de laatste dagen vooral echt zoekende. Time schoten gaan alleen nog maar op de paal of naast lijkt t wel en tref vaak tegenstanders die bij een voorsprong lekker inzakken. Erg frustrerend en vond in dat opzicht de gameplay eerst veel leuker en afwisselender.
Best kut inderdaad, bij mij krijg ik ook niks door nu.Audiojunky schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:07:
[...]
Er gebeurd nog niet zo veel bij mij.wachten het geduldig af. Fut alert werkt ook wel
![]()
Prijzen stijgen als een gek nu
Ik merk zelf bij low driven shots dat het juist belangrijk is dat je goed timed. Zonder timing zijn het vaak rolletjes...Bossie schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:45:
@SH-FR ipv timed shots, probeer eens een paar potjes SQB/Rivals te doen waarbij je low-driven shots doet binnen de 16.
Zelf ben ik in eerste instantie gegaan voor de optie met Courtois en Varane in mijn main team, en heb tot dusver geen spijt. De eerste twee WL games gewonnen zonder tegendoelpunt. Er is wel een goede reden dat je zo vaak dat driehoekje Courtois, Varane en Ramos tegenkomt, het zijn zulke OP spelers in FUT. Ben benieuwd hoe het zal gaan als ik later tegen de betere tegenstanders kom te spelen in de WL.
Dit slaat helemaal nergens op. Staat op Futbin voor ongeveer 1,5 miljoen. Dat is toch niet meer casual?Skann schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:17:
PotM Aguero is echt veel te duur
Aguero zelf, 88 team, 87 team, 2x 86 en 2x 85 team geloof ik.
IF Vermeer dan maarmar101 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:18:
Wel grappig om te lezen dat hier de meningen zo verdeeld zijn over Alisson. Ik ga hem een keertje zelf uitproberen om te kijken wat ik van hem vind. Voelt namelijk wel raar om die bazige Van Dijk niet in mijn main team te hebben, en zonder Alisson wordt het anders lastig om het geheel op full chem te krijgen. Van der Sar of een andere Icon keeper ligt namelijk nog buiten mijn budget helaas.
Zelf ben ik in eerste instantie gegaan voor de optie met Courtois en Varane in mijn main team, en heb tot dusver geen spijt. De eerste twee WL games gewonnen zonder tegendoelpunt. Er is wel een goede reden dat je zo vaak dat driehoekje Courtois, Varane en Ramos tegenkomt, het zijn zulke OP spelers in FUT. Ben benieuwd hoe het zal gaan als ik later tegen de betere tegenstanders kom te spelen in de WL.
Volgens mij zitten we beide in dezelfde faseSH-FR schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:56:
Gisteren opgeklommen naar Divisie 2. Nadat ik gisteravond laat besloot om nog een aantal potten formaties te testen, helaas weer terug in 3 inmiddels. Ik ben er zelf uit nu: ik ga 4-3-3(4) spelen in WL dit weekend. In andere formaties lijkt het wel alsof ik aanvallend te kort kom en alsnog veel tegengoals krijg. Met 4-3-3 krijg je meer ruimte om te combineren en blijkbaar is dat meer mijn speelstijl. Geen idee waarom andere formaties opeens minder werken.
Inmiddels de nodige mutaties in mijn team: de Gea en David Luiz uit, van der Sar en de Ligt 92 erin. Daarnaast Salah IF en Alexander-Arnold vervangen voor Lala 86 en Mbappe. Heb Kante IF verkocht en daar staat Petit 88 nu. Vond het onzinnig om coins te verspillen terwijl ik zieke spelers als Petit en Lala op de bank heb. Heb door deze wijzigingen nog 1,5 miljoen, beetje het bedrag waar ik op begon. Dit spaar ik uit voor de aankomende promo’s en icon SBC’s!
Doel dit weekend is Goud 1. Mag denk ik blij zijn als ik dat haal, want ben de laatste dagen vooral echt zoekende. Time schoten gaan alleen nog maar op de paal of naast lijkt t wel en tref vaak tegenstanders die bij een voorsprong lekker inzakken. Erg frustrerend en vond in dat opzicht de gameplay eerst veel leuker en afwisselender.
Zelf vond ik otw Allison zeer prima voor zijn coins. Meerwaarde (behalve qua team/chemistry in bepaalde situaties) zie ik niet in de Gea.mar101 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:18:
Wel grappig om te lezen dat hier de meningen zo verdeeld zijn over Alisson. Ik ga hem een keertje zelf uitproberen om te kijken wat ik van hem vind. Voelt namelijk wel raar om die bazige Van Dijk niet in mijn main team te hebben, en zonder Alisson wordt het anders lastig om het geheel op full chem te krijgen. Van der Sar of een andere Icon keeper ligt namelijk nog buiten mijn budget helaas.
[ Voor 26% gewijzigd door Bean77 op 08-03-2019 13:32 ]
Baumann als beste uit de rewardsSH-FR schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:39:
Overmars 88 en 86 IF uit de FUT Champions Cup SBC, dat is na Petit 88, Hagi 89 en Rivaldo 87 mijn vierde icon dit jaar, werkelijk niet te geloven 😁
Hahaha, Eredivisie / NL keepers is echt huilen met de pet op. Dan kan ik net zo goed Lamprou in het doel zetten.Fraaank schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:30:
[...]
IF Vermeer dan maarOf MOTM Cillissen (zonder REF)
geluk is met de dommeSH-FR schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:39:
Overmars 88 en 86 IF uit de FUT Champions Cup SBC, dat is na Petit 88, Hagi 89 en Rivaldo 87 mijn vierde icon dit jaar, werkelijk niet te geloven 😁
Van der Sarmar101 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:50:
[...]
Hahaha, Eredivisie / NL keepers is echt huilen met de pet op. Dan kan ik net zo goed Lamprou in het doel zetten.
Hoef toch ook niet?Casual_T schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:28:
[...]
Dit slaat helemaal nergens op. Staat op Futbin voor ongeveer 1,5 miljoen. Dat is toch niet meer casual?
Had een untradeable Aguero in de gratis pack van de vorige promo, die kan nu mooi in de Aguero SBC voor een jumbo players pack.
edit: 10k ongeveer, had hem beter kunnen houden voor een SBC
[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 08-03-2019 14:48 ]
Waarom MOET alles casual? Kun je hem niet betalen, dan haal je hem niet. Wil je wel de coins hebben om hem te betalen? Dan ga je meer spelen of steek je er je eigen centen in.Casual_T schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:28:
[...]
Dit slaat helemaal nergens op. Staat op Futbin voor ongeveer 1,5 miljoen. Dat is toch niet meer casual?
Overigens kun voor minder bijvoorbeeld simpelweg Prime Butra halen van de transfermarktFraaank schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:50:
[...]
Waarom MOET alles casual? Kun je hem niet betalen, dan haal je hem niet. Wil je wel de coins hebben om hem te betalen? Dan ga je meer spelen of steek je er je eigen centen in.
Ja dat bedoel ik dus ook. Het hoeft niet casual, maar het is wel een echte cash cow geworden, FUT.Bossie schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:56:
[...]
Overigens kun voor minder bijvoorbeeld simpelweg Prime Butra halen van de transfermarkt
Zou leuk zijn als dit soort spelers ook voor de wat meer casual speler kan worden. En dan ben ik niet eens casual!
Als je goed bent en weinig (of minder) tijd hebt om te gamen, kan je simpelweg niet competitief zijn in FUT.
Je kunt ook niet competitief spelen als je niet veel tijd hebt om te gamen. FUT draait niet alleen om de spelers namelijk, maar ook om je skill-level.Casual_T schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:03:
[...]
Ja dat bedoel ik dus ook. Het hoeft niet casual, maar het is wel een echte cash cow geworden, FUT.
Zou leuk zijn als dit soort spelers ook voor de wat meer casual speler kan worden. En dan ben ik niet eens casual!
Als je goed bent en weinig (of minder) tijd hebt om te gamen, kan je simpelweg niet competitief zijn in FUT.
Als iedereen alle spelers kan halen, is er voor de die-hards ook geen drol meer aan. Ik wil juist een speciale speler kunnen halen (zoals bijvoorbeeld POTM VVD) door "hard" te werken. Hoef het niet in m'n schoot geworpen te krijgen, dan is voor mij de aardigheid er wel af. Ben nu druk bezig om Prime Seedorf bij elkaar te sparen en te handelen. Ja, dat kost tijd, maar dat moet je er dan maar voor over hebben.
In BFV krijg je ook niet alle wapens direct beschikbaar toch? Of in RCT direct alle achtbanen?
Ja had gisteren potje gespeeld met motm Cilessen, onderdeel van mijn Nederlands onderbuik gevoel team.mar101 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:50:
[...]
Hahaha, Eredivisie / NL keepers is echt huilen met de pet op. Dan kan ik net zo goed Lamprou in het doel zetten.
Denk dat Lamprou idd geen verschil had gemaakt. Hij had niets.
Aguero inderdaad duur maar ja als iedereen zo makkelijk topspelers kan halen, is het niets meer aan. Speelt elk team met dezelfde topspelers.
Heb ik wel eens meegemaakt in een eerdere fifa of pes, begint te vervelen.
Prima zo.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 08-03-2019 15:18 ]
Omdat hij zo heet...Fraaank schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:50:
[...]
Waarom MOET alles casual? Kun je hem niet betalen, dan haal je hem niet. Wil je wel de coins hebben om hem te betalen? Dan ga je meer spelen of steek je er je eigen centen in.
Ik volg het niet meer hoor...Casual_T die zegt dat hij niet Casual is....Casual_T schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:03:
[...]
Ja dat bedoel ik dus ook. Het hoeft niet casual, maar het is wel een echte cash cow geworden, FUT.
Haha, die is leuk gevondenbvbal79 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:31:
[...]
Ik volg het niet meer hoor...Casual_T die zegt dat hij niet Casual is....
Dat FUT dan ook een skill-based game is, ben ik het niet mee eens.
Mijn oma kan ook winnen met alle prime icons, R9, Cruyff, Eusebio etc.
Maargoed, ik doe m'n klaag modus weer uit.