Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
De high rated kaarten markt (special cards) stort ook in.
RTTF Suarez 1.5M -->1.3M
RTTF Griezman 1.6M --> 1.3M
TOTGS Neymar 2.2M -->1.7M
SIF Mbappe 1.3M --> 1.1 M
FFS Auoar 880k -->780k
Maar een paar voorbeelden denk ik...
Als serie a speler zat ik hier op te wachten.Bean77 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:08:
[...]
omg, ja dit missen we nog aan fifa.................
Eindelijk 90+ spitsen
Wat mij meteen opvalt... Geen upgrades van middenvelders.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 08-03-2019 16:38 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Fraaank op 08-03-2019 16:39 ]
Ik denk een lek, staat immers nog niets op het twitterkanaal.Pompi schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 16:41:
[...]
Is dit een voorspelling of is er een leg geweest?
Ga maar weg met je 88 Gabriel Jesus EA
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ook beetje flauw van EA om weer Pulisic te kiezen, zou hij die ook hebben gehad als Dortmund niet uitgeschakeld was? En alsof er alleen in deze landen carnaval gevierd wordt, maar alles voor het geld en moet eerlijk toegeven dat ik het redelijk zat wordt dat er om de week een promo is en het spel even kut blijft.Bossie schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 17:06:
[...]
Ik denk een lek, staat immers nog niets op het twitterkanaal.
Ga maar weg met je 88 Gabriel Jesus EA
Edit: ik zie dat 91 Cruyff inmiddels ook in die prijsklasse zit... dilemma's!
[ Voor 19% gewijzigd door gaizka op 08-03-2019 18:20 ]
Heb dat ook gedaan. Voel me leeg vandaagFraaank schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:07:
Ken je dat...claim je op donderdagavond je rewards, gaat lekker packs openen, speelt zelfs nog wat rivals en sluit de game af. Nu start ik de game op: tijd voor WL! K*t....vergeten in te schrijven...
Je kan het weekend extra gaan werken om een van de bizarre braziliaanse Prime Icon SBCs te kunnen gaan doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik kom eigenlijk niet meer op futbin en voor mij is dat toch wel een essentiele toevoeging aan de webapp. En nu werkt tampermonkey er ook niet meer lekker mee.
Via een VPN chrome extensie doet hij het wel, maar is toch niet helemaal ideaal.
Mijn vraag is waarom werkt het niet meer en wat kan ik er aan doen?
Misschien moeten we een praatgroet gaan beginnen op Discord!
Carniball zonder Nederland te includen...schandalig!Bossie schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:24:
[...]
Je kan het weekend extra gaan werken om een van de bizarre braziliaanse Prime Icon SBCs te kunnen gaan doen.
Nu wachten tot ik ze echt kan cashen.
Socrates ziet er wel leuk uit als CAM. Zowaar te overwegen om primer Seedorf ervoor op te offeren. Maar misschien nog even geduld hebben tot echt een goede primer uitkomt.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Onderhand geen pijl op te trekken.
Iemand?cubert20 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:45:
Even een serieuze vraag, waar ik gewoon serieus last van heb.
Ik kom eigenlijk niet meer op futbin en voor mij is dat toch wel een essentiele toevoeging aan de webapp. En nu werkt tampermonkey er ook niet meer lekker mee.
Via een VPN chrome extensie doet hij het wel, maar is toch niet helemaal ideaal.
Mijn vraag is waarom werkt het niet meer en wat kan ik er aan doen?
Ben bijna bij de oplossing, heeft denk ik iets met mijn provider te maken.
[ Voor 7% gewijzigd door cubert20 op 08-03-2019 21:31 ]
Bij mij werkt het nog steeds nietcubert20 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 21:24:
[...]
Iemand?
Ben bijna bij de oplossing, heeft denk ik iets met mijn provider te maken.
Hier werkt alles
hier nu ook...
Investeringen vind ik nog steeds prima. Nu is het alleen wachten op een aantal grote sbc's. En die gaan heus nog wel komen. De vraag is alleen hoe lang we moeten wachten en dan is het cashen.Audiojunky schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:46:
[...]
hier nu ook...Waardeloze investeringen gedaan zie ik
Staat hier vol met 83's, 84's, 85's inc if's maar zie ze alleen maar dalen. Geduld is een schone zaak in dezeBean77 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:50:
[...]
Investeringen vind ik nog steeds prima. Nu is het alleen wachten op een aantal grote sbc's. En die gaan heus nog wel komen. De vraag is alleen hoe lang we moeten wachten en dan is het cashen.
Hoe kan ik aan die Mertens en Alderweireld komen? Ik speel nog niet zo lang FUT en begrijp er vrij weinig van
Mertens is heel populair. Is zo weg.mr.JamesBond schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:16:
[...]
Hoe kan ik aan die Mertens en Alderweireld komen? Ik speel nog niet zo lang FUT en begrijp er vrij weinig van
Ik zit zelf te denken om Icardi of Immobile te halen alleen de vraag is wanneer?
Vandaag of maandag?
Hoe bedoel je, is zo weg?Harribo schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 10:54:
[...]
Mertens is heel populair. Is zo weg.
Ik zit zelf te denken om Icardi of Immobile te halen alleen de vraag is wanneer?
Vandaag of maandag?
Als hij op de markt staat, wordt hij zo weer weg gekocht.
mmm die sbc carniball is niet friendly...wordt moeilijk
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 09-03-2019 12:08 ]
Yep, was gisteravond een post op reddit van iemand die ze allemaal al binnen had.Harribo schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 11:40:
[...]
Als hij op de markt staat, wordt hij zo weer weg gekocht.
mmm die sbc carniball is niet friendly...wordt moeilijk
De Braziliaanse / Franse schijn je gelijktijdig te kunnen doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 09-03-2019 12:35 ]
Gewonnen met penalty
Ben na die 4 om 3 omgeschakeld naar 4-4-1-1 en hoe jammer ik het ook vind, gecontroleerder en verdedigender spelen lijkt sinds de patch beloond te worden. Overigens blijf ik er ook bij dat de servers in de WL één grote grap is. Gister ook wat drafts gespeeld en dat speelt echt veel, veel beter. Zeer weinig onzin goals tegen en meestal wint de bovenliggende partij.
Inmiddels Overmars verkocht en een budget van ruim 2 miljoen. Ik zie de prijzen flink dalen en denk dat ik dat dus nog even vast zal houden. Heb overwogen om Socrates te doen, maar ik vind 1,9 miljoen voor een onverhandelbare icon nogal wat..
Haha, ik had net het omgekeerde.. Heel de wedstrijd volledig de bovenhand. Alleen stond er daar een loan VDSar in goal, die alles er uit hield. 88min: hij een penalty, ik een PSG-gevoelAudiojunky schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:40:
Heb medelijden met mn laatste tegenstander in de WL. 27 schoten waarvan 14 op doel. En ik 5 schoten en 0 op doel.
Gewonnen met penalty
Speelt idd weer niet al te vlot (los van mijn verhaal hierboven), maar daar zijn we onderhand gewoon aan vrees ik...
https://www.futbin.com/19/squad/5892738
Ik zou zelf je 85 van dijk verkopen en de 88 versie kopen.Legend11 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:39:
Heeft er iemand verbeteringen voor mijn team? Ik heb ongeveer 200k tot mijn beschikking. Dit is mijn team:
https://www.futbin.com/19/squad/5892738
Dit weekend ook mijn van dijk geupgrade naar de 88 versie en ik merk wel verschil
Verwijderd
Gaat helaas niet zo heel makkelijk, want je doet een online single match en geen friendly. Je ziet echter wel voor de wedstrijd tegen wie je speelt, dus misschien kan het wel door tegelijk te connecten?!Verwijderd schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:16:
Weten jullie of je die wedstrijden die je met zilveren spelers moet voltooien ook tegen een vriend kan spelen en dan steeds rq-en? Of werkt dat niet?
Opvallend is echter wel dat ik zeer regelmatig vroeg op achterstand kom en hem dan weer om moet buigen. Ligt dit aan mij(n) (concentratie) of hebben meer mensen ditzelfde probleem? Eerste 1 of 2 kansen tegen zijn de hele tijd een doelpunt.
Heb een tijdje geleden Butragueno gedaan, maar ik kom deze Weekend League wederom weer terug bij Larsson Prime. Die man is een echte goalgetter en schiet elke kans erin. Kan ook nog geweldig koppen en maakt geweldige loopacties. Weet niet wat het is met hem, maar ‘veroverd’ elke keer weer een basisplaats!
7 keer compleet weggespeeld tegen de meest bizarre teams... even afkoelen nu
Handig lijkt me, vooral in de aanval, in te kopen op snelheid?
Beetje zuur dat ik een ban heb terwijl volgens mij veel meer mensen dit gebruiken.
[ Voor 37% gewijzigd door cubert20 op 10-03-2019 14:47 ]
Sorry, ben nogal noob in dit maar: welke voordelen leverde het gebruik hierin op?cubert20 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:47:
Ok futbin stuurt me dat ik een ban heb doordat ik tampermonkey gebruik.
Beetje zuur dat ik een ban heb terwijl volgens mij veel meer mensen dit gebruiken.
Kun je in de webapp zelf de BIN prijzen zien. Dus gewoon voor de luie mensenCasual_T schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:57:
[...]
Sorry, ben nogal noob in dit maar: welke voordelen leverde het gebruik hierin op?
idd, online is dramatisch momenteel, ik kan het beter bij de Squadbattles objective houdenDeBers schreef op zondag 10 maart 2019 @ 15:03:
Wat een bagger servers zijn het vandaag weer. Ik speel in fcking slowmotion. Niet te doen dit..
De Carniball promo is leuk gedaan, maar de servers waren al slecht. Deze zondag slaat het werkelijk alles. Het speelt als stront door een trechter en kan niet eens fatsoenlijk combineren en time shooten. Schandalig.
Excuses voor dit zure bericht, maar het moest er kennelijk even uit.. Ga inmiddels 17-9 en moet me er echt toe zetten deze WL af te gaan maken en te proberen Goud 1 binnen te harken..
Edit: afgemaakt en bij 18-11 de laatste wedstrijd weggegeven bij de aftrap. Was er al goed klaar mee maar gunde m’n tegenstander de win wel, maar man wat een dramatisch weekend. Het liep voor geen meter, alle kansen tegen waren zowat doelpunten waardoor ik extreem vaak op achterstand kwam. Waar ik weekenden heb waar ik 21,22 of 23 wins haal, is het gek genoeg ook vaak zo dat ik daar dik onder zit. En dat is echt rete irritant 😁
[ Voor 40% gewijzigd door SH-FR op 10-03-2019 20:18 ]
waarom zou futbin dat doen? ben je nu gebanned door EA?cubert20 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 14:47:
Ok futbin stuurt me dat ik een ban heb doordat ik tampermonkey gebruik.
Tampermonkey doet niet zoveel speciaals hoor. Met deze plugin heb je alleen de prijzen in de webapp.
maakte je daar gebruik van? heb nog nooit iemand gehoord die gebanned is hiervoor
Hier ook een drama WL gehad, toch nog 19-11 gefinished. Driemaal op penals verloren, zeker 4 penalties in reguliere tijd gemist en op z'n minst 20 maal de lat geraakt. Mijn afmaken was zeer matig. Hebben servers ook effect op het afmaken van kansen?SH-FR schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:06:
Zo, ik ben voorlopig klaar met FIFA. (Zeg ik altijd, lukt nooit 😂) Ik ben die WL wedstrijden waarin ik door die strooptrage sch*t servers kans op kans mis, en alle kansen die ik ‘weggeef’ er miraculeus invliegen helemaal zat.
Edit: afgemaakt en bij 18-11 de laatste wedstrijd weggegeven bij de aftrap. Was er al goed klaar mee maar gunde m’n tegenstander de win wel, maar man wat een dramatisch weekend. Het liep voor geen meter, alle kansen tegen waren zowat doelpunten waardoor ik extreem vaak op achterstand kwam. Waar ik weekenden heb waar ik 21,22 of 23 wins haal, is het gek genoeg ook vaak zo dat ik daar dik onder zit. En dat is echt rete irritant 😁
Ik weet het niet zeker, maar waar het zeker wel effect op heeft is het combineren naar kansen toe. Dit gaat zó traag, dat ik te voorspelbaar werd en ik niet zo lekker kon tikken als andere weekenden. Ik maak soms gebruik van timen en dat leek vooral vandaag ook voor geen meter te werken.Casual_T schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:01:
[...]
Hier ook een drama WL gehad, toch nog 19-11 gefinished. Driemaal op penals verloren, zeker 4 penalties in reguliere tijd gemist en op z'n minst 20 maal de lat geraakt. Mijn afmaken was zeer matig. Hebben servers ook effect op het afmaken van kansen?
Mijn grote probleem was dat ik deze WL belachelijk vaak op achterstand kwam, vaak al bij de eerste kans tegen. Vervolgens zakken je tegenstanders lekker in en ploeter je maar door. Was een slap weekend met zeer slechte servers (naar mijn mening).
Waar eindig je zoal? Is 19-11 slecht voor jou doen?
EA heeft me niet gebanned, kan nog gewoon fifa spelenharrybeuker schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:13:
[...]
waarom zou futbin dat doen? ben je nu gebanned door EA?
Tampermonkey doet niet zoveel speciaals hoor. Met deze plugin heb je alleen de prijzen in de webapp.
maakte je daar gebruik van? heb nog nooit iemand gehoord die gebanned is hiervoor
Hier de email
Hi
You are using tampermonkey which has been spamming our site with playerprice requests. If you uninstall/delete it, we can lift the ban.
Best,
The FUTBIN Team
fre. 8. mar. 2019 21.05
Hi
I am getting a 403 error when i try to get on futbin.
Do you have any idea what could be the problem.
My userid is ..........
I seem to be getting to my account when i use a VPN and set it to another country.
Greetings
Vanochtend radicaal mijn tactics weer omgegooid en meer 'vanilla' stijl gaan spelen in 4231 en vervolgens voelde alsof ik herboren was. Heel veel lukte vervolgens en de spelers voelde ook weer fijn aan. Met als resultaat een flinke win streak.
Moest mijn laatste 4 wedstrijden winnen voor goud 1. 3 achter elkaar gewonnen en de laatste..... dat was wel weer typisch EA en typisch voor mijn WL. Alles kwam samen in de extra extra tijd van de 2e helft van de verlenging. En ook weer op een wijze dat alleen bij EA kan.
[YouTube: Weekend league]
Krijg je de goal nu mee of tegen?Bean77 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:28:
Pfff wat een weekend league. Werkelijk de meest dramatische start ooit gehad. Ruzie met alle tactics die voorheen als de brandweer werkten. Ruzie met mezelf vervolgens ook omdat ik nog geforceerder ging spelen.
Vanochtend radicaal mijn tactics weer omgegooid en meer 'vanilla' stijl gaan spelen in 4231 en vervolgens voelde alsof ik herboren was. Heel veel lukte vervolgens en de spelers voelde ook weer fijn aan. Met als resultaat een flinke win streak.
Moest mijn laatste 4 wedstrijden winnen voor goud 1. 3 achter elkaar gewonnen en de laatste..... dat was wel weer typisch EA en typisch voor mijn WL. Alles kwam samen in de extra extra tijd van de 2e helft van de verlenging. En ook weer op een wijze dat alleen bij EA kan.
[YouTube: Weekend league]
Gelukkig mee
Maar echt he.... zuur voor mijn tegenstander, ik ben gelukkig.
Pfff, knap dat je je nog zo op hebt gericht na een slechte start, je moet t zo zien: als je zo’n lekkere reeks neer zet, geeft EA je het laatste zetje wel. 😛Bean77 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:35:
[...]
Gelukkig mee![]()
Maar echt he.... zuur voor mijn tegenstander, ik ben gelukkig.
Onderschat zeker niet de invloed van de servers dit weekend. Volgens mij ben jij ook wel een speler waarbij het normaal wat soepeler loopt toch? Heb zelf heel wat frustrerende potten gehad de afgelopen dagen 😁
Waarschijnlijk maak je er dan teveel gebruik of gebruik je een verkeerde instelling, waardoor het Futbin zelfs opvalt. Een IP ban is dan niet geheel onterecht.cubert20 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:21:
[...]
EA heeft me niet gebanned, kan nog gewoon fifa spelen
Hier de email
Hi
You are using tampermonkey which has been spamming our site with playerprice requests. If you uninstall/delete it, we can lift the ban.
Best,
The FUTBIN Team
fre. 8. mar. 2019 21.05
Hi
I am getting a 403 error when i try to get on futbin.
Do you have any idea what could be the problem.
My userid is ..........
I seem to be getting to my account when i use a VPN and set it to another country.
Greetings
Je begint echt aan alles te twijfelen. Tactics en zelfs mijn spelers terwijl je daar überhaupt niet over kan twijfelen. Normaal start ik met 13 wins en 2 losses en dan komt mijn persoonlijke struggle bij de meer technische tegenstanders. Ach ik zal dadelijk heerlijk slapenSH-FR schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:51:
[...]
Pfff, knap dat je je nog zo op hebt gericht na een slechte start, je moet t zo zien: als je zo’n lekkere reeks neer zet, geeft EA je het laatste zetje wel. 😛
Onderschat zeker niet de invloed van de servers dit weekend. Volgens mij ben jij ook wel een speler waarbij het normaal wat soepeler loopt toch? Heb zelf heel wat frustrerende potten gehad de afgelopen dagen 😁
Dat zal dan een verkeerde instelling zijn.dutchgio schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:54:
[...]
Waarschijnlijk maak je er dan teveel gebruik of gebruik je een verkeerde instelling, waardoor het Futbin zelfs opvalt. Een IP ban is dan niet geheel onterecht.
Want wat is teveel?
Elke keer als je de webapp gebruikt in combinatie met tampermonkey zoekt hij via futbin naar resultaten.
Wel humor dat je een ip ban terecht vind. Ik denk dat vrij veel mensen gebruik maken van die functionaliteit en er zijn zeer weinig mensen die ooit een ban hebben gekregen. Ik gebruik het trouwens nog maar een paar weken.
Voelt een beetje zuur omdat ik niet eens wist dat je bij futbin een ban kon krijgen.
Nee, haha. Eindig vaak of Goud 2 of Goud 1. Nog geen Elite kunnen halen. Maar wel slecht in de zin van veel teveel onnodig verloren. Had een game ertussen met 26 shots, 14 on target .. En toch verliezen. Ben het met je eens dat de servers niet bepaald goed waren deze week. Volgende keer maar weer beter..SH-FR schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:20:
[...]
Waar eindig je zoal? Is 19-11 slecht voor jou doen?
EDIT: Wat spelen jullie qua verdedigende tactiek? Volgens mij speel ik continu tegen terugvallen + 1 diepte, maar dat kan ook mijn gevoel zijn. Kan je dat ergens aan herkennen?
[ Voor 15% gewijzigd door Casual_T op 10-03-2019 23:46 ]
Jep, verloor ook een heleboel potten onnodig, bijna elke kans tegen een goal, zodat ik de hele wedstrijd in de achtervolging kon de hele tijd. Ik had vd Sar gekocht om de Ligt te kunnen kopen, maar man wat viel die tegen zeg. De Gea springt er voor mij absoluut bovenuit.Casual_T schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:43:
[...]
Nee, haha. Eindig vaak of Goud 2 of Goud 1. Nog geen Elite kunnen halen. Maar wel slecht in de zin van veel teveel onnodig verloren. Had een game ertussen met 26 shots, 14 on target .. En toch verliezen. Ben het met je eens dat de servers niet bepaald goed waren deze week. Volgende keer maar weer beter..
EDIT: Wat spelen jullie qua verdedigende tactiek? Volgens mij speel ik continu tegen terugvallen + 1 diepte, maar dat kan ook mijn gevoel zijn. Kan je dat ergens aan herkennen?
Voor mij was het wel een behoorlijk slecht weekend. Ik haal meestal redelijk comfortabel Goud 1, één keertje Elite gehaald maar wist toen al dat dit waarschijnlijk niet meer vaak ging voorkomen. Maar vind wel dat ik te vaak weekenden heb waarin het beduidend minder gaat en veel te veel onnodig verlies pak. Dit weekend echter voelde het ook stroever dan ooit.
Hoe dan ook, deze week maar een beetje oefenen en met een vaste formatie blijven spelen, volgend weekend hopelijk weer Goud 1
Ik heb De Gea 92 CL kaart, wel untradable. Die houdt bij mij dus echt geen enkele bal tegen zowat. Bokst alles weg en staat allerlei rebounds toe. Heb uit wanhoop maar Lloris gekocht afgelopen week. Grappig, keepers is echt een ervaring dingetje merk ik.
Het Tweakers toernooi laat wel zien hoe goed de game doordeweeks kan zijn, om vervolgens in het weekend weer met 11 vrachtwagens te spelen.SH-FR schreef op maandag 11 maart 2019 @ 00:07:
[...]
Dit weekend echter voelde het ook stroever dan ooit.
cubert20 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 23:08:
[...]
Dat zal dan een verkeerde instelling zijn.
Want wat is teveel?
Elke keer als je de webapp gebruikt in combinatie met tampermonkey zoekt hij via futbin naar resultaten.
Wel humor dat je een ip ban terecht vind. Ik denk dat vrij veel mensen gebruik maken van die functionaliteit en er zijn zeer weinig mensen die ooit een ban hebben gekregen. Ik gebruik het trouwens nog maar een paar weken.
Voelt een beetje zuur omdat ik niet eens wist dat je bij futbin een ban kon krijgen.
Heb altijd veel Squad battles gedaan waarbij ik me nu sterk in Elite 1 heb geplaatst. Nu voel ik me wel klaar voor wat meer tegenstand.
Overigens ben ik nog steeds dwarrel met vrije trappen. Heb eindelijk een goede site met uitleg gevonden https://www.eurogamer.net...-penalties-throw-ins-5019
Die ga ik vanavond eens doornemen, want met free kicks zou ik zeker nog hier en daar een goaltje kunnen pakken.
Overigens, ik dacht dat Kondogbia Frans was? Maar nu zie ik op Futbin dat hij voor een of ander Afrikaans land speelt. Hoe zit dat? Dacht hem eventueel naast Kante te gebruiken met Pogba/De Bruyne, maar nu past hij er totaal niet meer in.
Nice! Ben benieuwd wat je er van gaat vindenHassiebassie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:50:
Ik heb me voor aankomend weekend voor het eerst voor de weekend league gekwalificeerd
Heb altijd veel Squad battles gedaan waarbij ik me nu sterk in Elite 1 heb geplaatst. Nu voel ik me wel klaar voor wat meer tegenstand.
Overigens ben ik nog steeds dwarrel met vrije trappen. Heb eindelijk een goede site met uitleg gevonden https://www.eurogamer.net...-penalties-throw-ins-5019
Die ga ik vanavond eens doornemen, want met free kicks zou ik zeker nog hier en daar een goaltje kunnen pakken.
Overigens, ik dacht dat Kondogbia Frans was? Maar nu zie ik op Futbin dat hij voor een of ander Afrikaans land speelt. Hoe zit dat? Dacht hem eventueel naast Kante te gebruiken met Pogba/De Bruyne, maar nu past hij er totaal niet meer in.
Kondogbia heeft een andere nationaliteit gekregen inderdaad, na zn laatste upgrade is dit doorgevoerd op zn kaart. Vandaar ook wat minder waard geworden...
Kan je nu alvast vertellen dat je weekend league en squad battles totaal niet met elkaar kan vergelijken, snap überhaupt niet dat je Squad battles leuk vind om te spelen maar goed dat is mijn mening.Hassiebassie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:50:
Ik heb me voor aankomend weekend voor het eerst voor de weekend league gekwalificeerd
Hassiebassie schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:50:

Iemand een idee voor een verbetering van me middenveld? De bruyne en/of casemiro wil ik graag upgraden.Heb nog ongeveer 1.7 miljoen te besteden.
Dat gaat prijzig worden, met 433-4 zou ik denken aan Petit/Mattheus (evt 88 middels formation switch), zijn beide high/high en erg allround qua stats maar kunnen evt in andere formaties ook naar CDM.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:09:
[Afbeelding: FUT]
Iemand een idee voor een verbetering van me middenveld? De bruyne en/of casemiro wil ik graag upgraden.Heb nog ongeveer 1.7 miljoen te besteden.
Goedkopere opties zullen niet echt upgrades zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 12-03-2019 11:45 ]
Ik kom gewoon veelste weinig in de tegenstanders box en mijn verdediging blijft ruimte weggeven. In bijna alle potten had ik het 'betere' van het spel, maar gaan de ballen er niet in. Ik snap er vrij weinig meer van. 4-3-3 geprobeerd, maar daarna ook 4-2-3-1 met terugvallen en weinig diepte verdediging. Heeft iemand een ideale opstelling? Met het volgende spelersmateriaal doe ik het:
https://www.futbin.com//19/squad/4655054
In plaats van Pogba zet ik soms Doucouré SBC, omdat die verdedigend wat beter aanvoelt.
Of is het dan toch mijn ongeduld om te snel naar voren te spelen .. ben even radeloos.
Vind jou middenveld ook wel vrij aanvallend eerlijk gezegd de Bruyne is meer aanvallend, Pogba heeft verdedigend een lage workrate en de Jong is een beetje een allround middenvelder, zou ik persoonlijk Pogba ruilen voor kante en dan met een formatie gaan spelen met 2 Cdms. In jou geval dan Kante En De Jong als CDM, dan heb je op het middenveld in ieder geval 2 spelers die fatsoenlijk een bal kan afpakken en dan kan je van daaruit zelf weer gaan aanvallen.Casual_T schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:54:
Gister even een paar potjes Rivals gespeeld om toch een beetje in vorm te raken. Van de 6 gespeeld: 5 verloren en 1 gewonnen. Geen idee wat er aan de hand was.
Ik kom gewoon veelste weinig in de tegenstanders box en mijn verdediging blijft ruimte weggeven. In bijna alle potten had ik het 'betere' van het spel, maar gaan de ballen er niet in. Ik snap er vrij weinig meer van. 4-3-3 geprobeerd, maar daarna ook 4-2-3-1 met terugvallen en weinig diepte verdediging. Heeft iemand een ideale opstelling? Met het volgende spelersmateriaal doe ik het:
In plaats van Pogba zet ik soms Doucouré SBC, omdat die verdedigend wat beter aanvoelt.
Of is het dan toch mijn ongeduld om te snel naar voren te spelen .. ben even radeloos.
Ik zat te denken om Matheus dan ipv van Casemiro en TOTY de Bruyne voor de gewone versie?Bossie schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:44:
[...]
Dat gaat prijzig worden, met 433-4 zou ik denken aan Petit/Mattheus (evt 88 middels formation switch), zijn beide high/high en erg allround qua stats maar kunnen evt in andere formaties ook naar CDM.
Goedkopere opties zullen niet echt upgrades zijn
Hier heb ik wat aan! Zat al een tijdje te denken aan Kante .. maar vond hem nog wel vrij prijzig. Heb donderdag rond de 650K gespaard, dus dan zal Kante wel moeten lukken. Nadeel alleen dat Pogba untradeable is. Dan kan hij mooi op de bank denk ik maar.tukkerterror90 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:32:
[...]
Vind jou middenveld ook wel vrij aanvallend eerlijk gezegd de Bruyne is meer aanvallend, Pogba heeft verdedigend een lage workrate en de Jong is een beetje een allround middenvelder, zou ik persoonlijk Pogba ruilen voor kante en dan met een formatie gaan spelen met 2 Cdms. In jou geval dan Kante En De Jong als CDM, dan heb je op het middenveld in ieder geval 2 spelers die fatsoenlijk een bal kan afpakken en dan kan je van daaruit zelf weer gaan aanvallen.
Verder zat ik te denken aan Aguero te vervangen, omdat hij gewoon erg klein is en veel duels nog verliest.
Iemand ervaring met Aubameyang 88? Of toch doorsparen voor een Icon in de spits?
Kan, TOTY KDB lijkt me meer dan prima.Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:43:
[...]
Ik zat te denken om Matheus dan ipv van Casemiro en TOTY de Bruyne voor de gewone versie?
Voor links zou je dan ook Petit kunnen pakken, mijn voorkeur is tenminste om linksbenige spelers op links te hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 12-03-2019 14:02 ]
Zo, dat is een behoorlijk mooi team zeg!Lorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:09:
Ik zou als ik jou was inderdaad De Bruyne als eerste vervangen. Je speelt 4-3-3 en ben van mening dat je dan sowieso 2 verdedigend sterke CM’s moet hebben. Speelde deze formatie tijdje terug ook maar kreeg te veel goals tegen. Nu 4-1-2-1-2(2) en werkt als een trein in Rivals.
Ben het wel eens met Bossie: zet op de positie van de Bruyne een allround CM neer zoals inderdaad Petit of Mattheus. Toevallig gisteren naar Prime Mattheus gekeken (1,9 mil) en die zag er extreem goed uit voor z’n prijs. Reviews op Futbin waren ook lovend. Als je die te duur vind, logisch, maar er zijn genoeg andere opties!
Mijn tip: probeer eens de 4-1-2-1-2(2) formatie. Ik speel regelmatig vriendschappelijk tegen een goede vriend die met een redelijk basic team Divisie 1 heeft gehaald (zit op dit moment zelf op 2150 vaardigheidspunten). Sinds die omwisseling speel ik tegen hem zeer stabiel, win ik de helft en waar zijn Rashford 88 steeds doelpunt na doelpunt scoorde, merk je nu dat het midden dichtgeplakt zit en ik de bal sneller terug heb. Ook in Rivals aantal winstpartijen op rij te pakken.Casual_T schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:54:
Gister even een paar potjes Rivals gespeeld om toch een beetje in vorm te raken. Van de 6 gespeeld: 5 verloren en 1 gewonnen. Geen idee wat er aan de hand was.
Aangezien je vleugelspelers hebt kan je ervoor kiezen om te starten met 4-3-3 en in-game te wisselen naar deze formatie.
Nu heb ik zelf nog een vraag: wilde een nieuwe LA en heb de keuze tussen Alex Sandro 88, Telles CL, Mendy Future stars en eventueel zelfs Marcelo TOTY (beetje aan de dure kant en H/L). Ik ben voor Mendy gegaan, zouden jullie dit anders doen? Op RA Aurier 88 neergezet i.p.v. Arnold, veel goedkoper en lijkt me een complete back.
Thanks voor de tip, zal het eens proberen. Ik switch idd altijd al van 433 naar een andere formatie. 4-1-2-1-2 heb ik eens geprobeerd, maar niet de brede variant.Mijn tip: probeer eens de 4-1-2-1-2(2) formatie. Ik speel regelmatig vriendschappelijk tegen een goede vriend die met een redelijk basic team Divisie 1 heeft gehaald (zit op dit moment zelf op 2150 vaardigheidspunten). Sinds die omwisseling speel ik tegen hem zeer stabiel, win ik de helft en waar zijn Rashford 88 steeds doelpunt na doelpunt scoorde, merk je nu dat het midden dichtgeplakt zit en ik de bal sneller terug heb. Ook in Rivals aantal winstpartijen op rij te pakken.
Aangezien je vleugelspelers hebt kan je ervoor kiezen om te starten met 4-3-3 en in-game te wisselen naar deze formatie.
En qua custom tactics gewoon gebalanceerd dan? Ik neig naar terugvallen, gezien iedereen dat zowat doet.
Op je vraag kan ik helaas geen antwoord geven (geen ervaring mee), maar anderen vast wel!
Mag ik vragen wat voor custum tactics jij gebruikt? Ben zelf gewent om met wingers te spelen maar heb zelf net ook even de 4-1-2-1-2(2) geprobeerd maar heb het gevoel dat je alleen maar door het midden kan voetballen tenzij je de backs mee op laat komen maar dan vallen er achterin gaten.SH-FR schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:30:
[...]
Zo, dat is een behoorlijk mooi team zeg!
Ik zou als ik jou was inderdaad De Bruyne als eerste vervangen. Je speelt 4-3-3 en ben van mening dat je dan sowieso 2 verdedigend sterke CM’s moet hebben. Speelde deze formatie tijdje terug ook maar kreeg te veel goals tegen. Nu 4-1-2-1-2(2) en werkt als een trein in Rivals.
Ben het wel eens met Bossie: zet op de positie van de Bruyne een allround CM neer zoals inderdaad Petit of Mattheus. Toevallig gisteren naar Prime Mattheus gekeken (1,9 mil) en die zag er extreem goed uit voor z’n prijs. Reviews op Futbin waren ook lovend. Als je die te duur vind, logisch, maar er zijn genoeg andere opties!
[...]
Mijn tip: probeer eens de 4-1-2-1-2(2) formatie. Ik speel regelmatig vriendschappelijk tegen een goede vriend die met een redelijk basic team Divisie 1 heeft gehaald (zit op dit moment zelf op 2150 vaardigheidspunten). Sinds die omwisseling speel ik tegen hem zeer stabiel, win ik de helft en waar zijn Rashford 88 steeds doelpunt na doelpunt scoorde, merk je nu dat het midden dichtgeplakt zit en ik de bal sneller terug heb. Ook in Rivals aantal winstpartijen op rij te pakken.
Nu heb ik zelf nog een vraag: wilde een nieuwe LA en heb de keuze tussen Alex Sandro 88, Telles CL, Mendy Future stars en eventueel zelfs Marcelo TOTY (beetje aan de dure kant en H/L). Ik ben voor Mendy gegaan, zouden jullie dit anders doen? Op RA Aurier 88 neergezet i.p.v. Arnold, veel goedkoper en lijkt me een complete back.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik terugvallen niet gebruik, geeft dit zoveel extra verdedigende mogelijkheden?Casual_T schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:45:
[...]
Thanks voor de tip, zal het eens proberen. Ik switch idd altijd al van 433 naar een andere formatie. 4-1-2-1-2 heb ik eens geprobeerd, maar niet de brede variant.
En qua custom tactics gewoon gebalanceerd dan? Ik neig naar terugvallen, gezien iedereen dat zowat doet.
Op je vraag kan ik helaas geen antwoord geven (geen ervaring mee), maar anderen vast wel!
Backs op achterblijven, CAM en ST’s op voorin blijven, ST’s op achter linies kruipen, CDM op achterblijven, verder Gebalanceerd. Het is inderdaad zo dat je focus wat meer op het midden van het veld ligt. Echter als je je 2 CM’s niet op dekking midden zet, kom je soms nog wel aardig aan de zijkant uit. Daarnaast creëer je het meeste gevaar naar mijn mening met combinaties door het midden, ligt natuurlijk ook aan je speelstijl!tukkerterror90 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:04:
[...]
Mag ik vragen wat voor custum tactics jij gebruikt? Ben zelf gewent om met wingers te spelen maar heb zelf net ook even de 4-1-2-1-2(2) geprobeerd maar heb het gevoel dat je alleen maar door het midden kan voetballen tenzij je de backs mee op laat komen maar dan vallen er achterin gaten.
Achteraf altijd makkelijk lullen
Je had ze moeten zien droppen tijdens de vorige pottukkerterror90 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:44:
Wel grappig om te zien dat Douglas Costa en Cuadrado nu opeens weer aan het stijgen zijn na de voorsprong van Juventus haha
Ik had toen DC in mijn handen.
Kaart zal wel richting 700-800k gaan (900 al as we speak).
Morgen ga ik toch ook maar RTTF Suarez verkopen vlak voor de match. Zijn MOTM is ook al 94 en heb geen zin om zoveel coins meer ergens in te stoppen. Met de zuur verdiende coins kan ik nu Carnaball Neymar halen en MOTM Suarez
Ik vind het klasseverschil tussen Barca en Lyon toch wel wat groter dan tussen Juve en Atletico.bvbal79 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 23:01:
Ik heb RTTF Griezmann voor de wedstrijd verkocht voor 1.5M. Ik geloofde toch wel een beetje in het wonder van turijn.
Kaart zal wel richting 700-800k gaan (900 al as we speak).
Morgen ga ik toch ook maar RTTF Suarez verkopen vlak voor de match. Zijn MOTM is ook al 94 en heb geen zin om zoveel coins meer ergens in te stoppen. Met de zuur verdiende coins kan ik nu Carnaball Neymar halen en MOTM Suarez
Zeker gezien de vorige wedstrijd toen Barca geloof ik al 24 schoten had (lijkt wel Fifa)
Ik zou die Suarez dus niet zo snel verkopen
Ik geloof ook wel dat Barca doorgaat. Het punt is dat Suarez dan 94 word. Hij wordt pas 95 ergens in april. Tot die tijd zitten er dan 500k aan coins in een speler als ik hem vergelijk met zijn MOTM 94Laan1988 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:19:
[...]
Ik vind het klasseverschil tussen Barca en Lyon toch wel wat groter dan tussen Juve en Atletico.
Zeker gezien de vorige wedstrijd toen Barca geloof ik al 24 schoten had (lijkt wel Fifa)
Ik zou die Suarez dus niet zo snel verkopen
Dus die 500k investeer ik nu in Carniball Neymar en als Suarez 95 wordt gaan we zien hoeveel inflatie er dan heeft opgetreden en hoeveel coins ik ondertussen in een maand tijd weer gegenereerd heb,
Dus een win-win situatie,
De bedoeling is dit weekend met dit team dan te gaan spelen (ben benieuwd):
https://www.futbin.com/19/squad/8990
[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 13-03-2019 10:16 ]
Durf je te gokken...wachten tot liverpool eerst scoort.Pompi schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:21:
Wat is het beste moment/tijdstip om een RTTF VvD te verkopen? Want zie dat zijn prijs nu niet veel hoger staat dan toen ik hem gekocht heb, maar zijn TOTY wel een stuk lager en dus binnen mijn budget valt. Zit er dus over na te denken om de RTTF te verkopen en te upgraden naar zijn TOTY, maar ben normaal niet zo van het handelen met OTW of RTTF live kaarten dus niet echt gevoel voor beste moment van listen
Durf je niet te gokken: Voor de wedstrijd. Als Liverpool niet doorgaat is zijn kaart zo 200k minder waard.
ja al je spelers verkopen en een paar SAF spelers kopen en wachten op TOTS...gezien ik mogelijk tegen je moet spelen als ik een ronde verder ben in het toernooiLorenzoaliandro schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:09:
En doe je het dan voor de wedstrijd iets lager dan normaal zodat hij snel weg is? Want ik zag nu al zoveel verschillende prijzen van hem langs komen, dat ik niet echt meer zijn echte prijs zie. Gelukkig is zijn 90 IF niet veel goedkoper dus verwacht niet dat hij erg veel gaat zakken als ik hem met die vergelijkbvbal79 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:26:
[...]
Durf je te gokken...wachten tot liverpool eerst scoort.
Durf je niet te gokken: Voor de wedstrijd. Als Liverpool niet doorgaat is zijn kaart zo 200k minder waard.
Ja daarom. Uur van te voren te koop zetten tegen min bin denk dat je hem wel dan kwijt krijgtPompi schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:30:
[...]
En doe je het dan voor de wedstrijd iets lager dan normaal zodat hij snel weg is? Want ik zag nu al zoveel verschillende prijzen van hem langs komen, dat ik niet echt meer zijn echte prijs zie. Gelukkig is zijn 90 IF niet veel goedkoper dus verwacht niet dat hij erg veel gaat zakken als ik hem met die vergelijk
Voor min BIN koop ik hem gelijkbvbal79 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:31:
[...]
Ja daarom. Uur van te voren te koop zetten tegen min bin denk dat je hem wel dan kwijt krijgt
uhm the min BIN staat op 590k (PS4)
BIN = Buy Instant Now
Ik doelde op de min BIN die je kan invoeren op de transfermarktbvbal79 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:03:
[...]
uhm the min BIN staat op 590k (PS4)
BIN = Buy Instant Now
Raar, ik heb hem hier aanstaan en kan gewoon op futbin. Hoe kan de site nu zien dat je dat transcript aan heb staan dan? dAt is toch lokaal in in de browser die pas aangaat als de app geopend word?Vissert schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:42:
Het lijkt er op dat Futbin de tampermonkey gebruikers aan het blokkeren is. Er zijn meer mensen die een 403 krijgen als ze futbin bezoeken
Waarschijnlijk omdat je heel vaak data van futbin haalt.bvbal79 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 11:52:
[...]
Raar, ik heb hem hier aanstaan en kan gewoon op futbin. Hoe kan de site nu zien dat je dat transcript aan heb staan dan? dAt is toch lokaal in in de browser die pas aangaat als de app geopend word?
Zien zij bepaalde ip adressen waarschijnlijk doen en dan blocken ze dat ip adress