• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Razz89 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:47:
Waarom is kante if in 2 dagen 200k gezakt in prijs? Goed moment om in te slaan? Of niet veel verbetering tov de nif kante?
Hij zit weer in packs vanwege promo FUT Player Days.

Ik zou het bij de NIF houden, marginale upgrade.

[ Voor 8% gewijzigd door buurman3 op 03-03-2019 10:00 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
buurman3 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:57:
[...]

Hij zit weer in packs vanwege promo FUT Player Days.

Ik zou het bij de NIF houden, marginale upgrade.
Vandaar.. ja is wel minimale upgrade en zijn nif speelt lekker.. zelfde verhaal met pogba zeker..

• buurman3
Razz89 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Vandaar.. ja is wel minimale upgrade en zijn nif speelt lekker.. zelfde verhaal met pogba zeker..
Jep:

https://futchief.com/wp-c...19/03/fut-player-days.png

• Razz89
Thanks voor de link!
Misschien toch griezman even inslaan of kante met de hoop dat ze weer stijgen als ze weer uit de packs zijn.. puur investment..

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-05 20:45
Zo goud 3 is binnen. Hier laat ik het bij denk ik.
Petit (88) en Cristiano Ronaldo zijn de twee uitblinkers, flashback Rooney valt tegen dit weekend. Zeker t.o.v. Ben Yedder (87).

Speelde vaak 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2 en tegen een 4-3-3 bevalt dat prima.

Iemand nog tips voor een icon cam? Rond de miljoen coins.
roybr schreef op zondag 3 maart 2019 @ 11:53:
Petit (88) en Cristiano Ronaldo zijn de twee uitblinkers, flashback Rooney valt tegen dit weekend. Zeker t.o.v. Ben Yedder (87).

Ik kom Nedved regelmatig tegen, ook op CAM/ST, lijkt een aanrader als je het met chem kan regelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

@SH-FR ik list de prijs van de spelers van de pro league die ik in de packs krijg heel laag om de concurrentie te blijven drukken. Misschien een idee ook voor jou?

Kreeg uit de doelstellingen laatst icon moment Petit, zal hem binnenkort ff testen.
Heb daarnaast baby gattuso gezet, ben benieuwd hoe die is.

Heerlijk rustig weekend zonder WL. Dat ga ik vaker doen. Vind Rivals zoveel relaxter, ook qua tijdsduur.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-05 20:45
Bossie schreef op zondag 3 maart 2019 @ 12:24:
[...]

Ik kom Nedved regelmatig tegen, ook op CAM/ST, lijkt een aanrader als je het met chem kan regelen.
Thnx, misschien probeer ik zijn leen versie.
Denk dat mijn team op de schop moet om hem in te passen.

Verwijderd

Ik heb Gullit (86) daar staan en hij bevalt mij prima,vooral zijn schoten. Heeft ook 5 star weak foot.
roybr schreef op zondag 3 maart 2019 @ 11:53:

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 19:02
Ik had bij de eerste promo SBC een Koulibaly SIF gepacked, maar zag dat hij enorm in prijs is gedaald door de promo. Op PC van zo'n 390K afgelopen donderdag naar zo'n 200K gisteren, bijna een halvering van z'n prijs.

Heb nu een dilemma, want ik wil eigenlijk Koulibaly wel verkopen om de Nedved SBC te completen, dan ik na zijn verkoop een cheap icon kopen, en krijg daar een Jumbo Rare Player Pack voor terug, die ik liever tijdens het event open, kan toch zo maar een CR7 IF of een Mbappe IF uitlopen. Of denken jullie dat ik beter kan wachten en dat de prijs van Koulibaly SIF wel weer aantrekt zodra hij uit de promo packs is?

In de WL gaat het voor mijn doen prima tot dusver, ga 14-4 op dit moment. Echter, de motivatie om door te spelen ontbreekt een beetje. Het is voor mij de afgelopen WL's een terugkerend patroon geweest dat ik de eerste helft van de wedstrijden de meeste winnend kan afsluiten, de 2e helft van de wedstrijden is altijd afzien. Niet zozeer omdat ik dan meer wedstrijden verlies dan win, maar vooral doordat de tegenstanders dan vaak frustrerende speelstijlen hebben. Uiteindelijk blijft het voor mij wel een spelletje waar ik lol aan wil beleven, als je dan continu tegenstanders treft die een soort anti-voetbal spelen, dan haak ik af.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 13:25
buurman3 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 08:09:
Ga 6-14....

Na deze WL hou ik het voortaan bij Rivals. Is gewoon niet tof dat ik gasten tref uit de hoogste divisies, terwijl ik in div 7 de grootste lol heb en vaak win.

Zou beter zijn als ze WL ook in divisies doen. Of 1-5 en 6-10 bij elkaar.

Word gek van die gastjes die alleen maar heel to heel flicks doen. Ik kan er aardig tegen verdedigen (niet happen) dus steeds saaie potten waarbij ik na 60-70 min tegen de 1-0 aanloop. Het heeft iig niet de fun en casual factor van Rivals.
Als je op 6-14 staat dan krijg je ook geen tegenstanders uit de hoogste divisies. In de 1e 5 wedstrijden kan dat wel maar als jij begint met een 0-5 of 1-4 dan krijg je ook tegenstanders die ook op een vergelijkbare stand staan.

WL in divisies zou niet werken, dan zouden er veel spelers zijn die maar in een lage divisie gaan zitten voor de 30-0.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-04 11:09
mar101 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:52:
Ik had bij de eerste promo SBC een Koulibaly SIF gepacked, maar zag dat hij enorm in prijs is gedaald door de promo. Op PC van zo'n 390K afgelopen donderdag naar zo'n 200K gisteren, bijna een halvering van z'n prijs.

Heb nu een dilemma, want ik wil eigenlijk Koulibaly wel verkopen om de Nedved SBC te completen, dan ik na zijn verkoop een cheap icon kopen, en krijg daar een Jumbo Rare Player Pack voor terug, die ik liever tijdens het event open, kan toch zo maar een CR7 IF of een Mbappe IF uitlopen. Of denken jullie dat ik beter kan wachten en dat de prijs van Koulibaly SIF wel weer aantrekt zodra hij uit de promo packs is?

In de WL gaat het voor mijn doen prima tot dusver, ga 14-4 op dit moment. Echter, de motivatie om door te spelen ontbreekt een beetje. Het is voor mij de afgelopen WL's een terugkerend patroon geweest dat ik de eerste helft van de wedstrijden de meeste winnend kan afsluiten, de 2e helft van de wedstrijden is altijd afzien. Niet zozeer omdat ik dan meer wedstrijden verlies dan win, maar vooral doordat de tegenstanders dan vaak frustrerende speelstijlen hebben. Uiteindelijk blijft het voor mij wel een spelletje waar ik lol aan wil beleven, als je dan continu tegenstanders treft die een soort anti-voetbal spelen, dan haak ik af.
Dat zie jij verkeerd, als je in de eerste helft van je wedstrijden veel wedstrijden wint kom je gewoon betere tegenstanders tegen, snap dat winnen leuk is maar het is ook logisch dat je resultaten dan minder worden omdat je tegenstanders gewoon beter zijn.

• buurman3
sjakieman schreef op zondag 3 maart 2019 @ 13:59:
[...]

Als je op 6-14 staat dan krijg je ook geen tegenstanders uit de hoogste divisies. In de 1e 5 wedstrijden kan dat wel maar als jij begint met een 0-5 of 1-4 dan krijg je ook tegenstanders die ook op een vergelijkbare stand staan.
Dan ben ik simpelweg te slecht voor WL :)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-05 13:10
WL heeft juist wel iets vind ik. In tegenstelling tot Rivals waarbij je toch vaak wat relaxter speelt (wat ook mijn voorkeur heeft) is het onderdeel van willen presteren toch wel een leuke extra. Echter wat er nu wel eens grondig moet veranderen zijn de servers. Gisteravond laat nog een Draft gespeeld, en het verschil in connectie met WL is echt gigantisch, het speelt zó veel beter..

• buurman3
SH-FR schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:29:
WL heeft juist wel iets vind ik. In tegenstelling tot Rivals waarbij je toch vaak wat relaxter speelt (wat ook mijn voorkeur heeft) is het onderdeel van willen presteren toch wel een leuke extra. Echter wat er nu wel eens grondig moet veranderen zijn de servers. Gisteravond laat nog een Draft gespeeld, en het verschil in connectie met WL is echt gigantisch, het speelt zó veel beter..
Het heeft zeker wat, mee eens. Maar er komt veel stress bij kijken.

De draft rewards zijn best prut toch tov die 15k die je erin moet gooien?

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 21:54
Zo inmiddels op 14 wins met nog 7 wedstrijden over. Goud halen was mijn doel en voor een divisie 5 speler valt me dit niet tegen. Nieuwe team werkt echt perfect met ben yedder rttf, kante en Neymar als smaakmakers.

Vind de reward van nog 3 winnen en goud 2 halen niet waar denk ik. Misschien vanavond nog een poging

• SH-FR
buurman3 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:52:
[...]

Het heeft zeker wat, mee eens. Maar er komt veel stress bij kijken.

De draft rewards zijn best prut toch tov die 15k die je erin moet gooien?
Inderdaad, eigenlijk schandalig. Ik won de draft (smaakmaker was Inzaghi 91, echt waar). Denk dat hij zo’n 12 in 4 wedstrijden heeft gemaakt. Hij speelde bizar goed en schoot alles erin. Maargoed toen kreeg ik die o zo bekende reward: 2x rare gold pack, 1x premium gold pack. Zat helemaal niks in en maakte behoorlijk verlies. Als je een degelijke FIFA speler bent vind ik alle andere rewards bij de 3e of laatste ronde het wel waard. Probleem is alleen dat wat ik heb gekregen, veel te vaak ook daadwerkelijk de beloning is die je krijgt..
Ambianz schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:09:
Zo inmiddels op 14 wins met nog 7 wedstrijden over. Goud halen was mijn doel en voor een divisie 5 speler valt me dit niet tegen. Nieuwe team werkt echt perfect met ben yedder rttf, kante en Neymar als smaakmakers.

Vind de reward van nog 3 winnen en goud 2 halen niet waar denk ik. Misschien vanavond nog een poging
Netjes!, bij mij wisseld het per week maar haal altijd sowieso G3 als D5 speler.
Zou sowieso de laatste potjes nog even meepakken vanavond, meestal speelt het dan merkbaar beter dan overdag en de rivals punten zijn een leuk extraatje.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 19:02
tukkerterror90 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:07:
[...]

Dat zie jij verkeerd, als je in de eerste helft van je wedstrijden veel wedstrijden wint kom je gewoon betere tegenstanders tegen, snap dat winnen leuk is maar het is ook logisch dat je resultaten dan minder worden omdat je tegenstanders gewoon beter zijn.
Die mechanics van WL snap ik, als je een goede winstreak neerzet, kom je tegen betere tegenstanders te spelen, daar heb ik helemaal geen problemen mee. Zo speelde ik gisteren bijv. een wedstrijd waarin ik compleet werd weg getikt, wat zelden gebeurt, dan ben ik de eerste die een applausje daarvoor geeft.

Waar ik wel een probleem mee heb, is dat de "betere" tegenstanders ook regelmatig spelers zijn die helemaal niet zo goed zijn in het spel, maar spelers die terugvallen op bepaalde speelstijlen die resultaat opleveren in Fifa, maar wat mij betreft niet leiden tot leuke games. Of het nou Park the Bus, Constant High Pressure of eindeloos op balbezit spelen, het haalt voor mij compleet het plezier weg uit het spel.

Bij Constant High Pressure wordt het vaak rommelig vechtvoetbal, bij spelers die in extreme mate op balbezit spelen krijg je een super slome wedstrijd. Vaak zijn de doelpunten die dit soort wedstrijden beslissen ook niet om aan te zien, een of ander wanhopig afstandsschot wat van richting wordt veranderd en perfect voor de voeten van een spits terecht komt met een open schietkans of een makkelijk gegeven strafschop.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Harribo schreef op zondag 3 maart 2019 @ 12:26:
@SH-FR ik list de prijs van de spelers van de pro league die ik in de packs krijg heel laag om de concurrentie te blijven drukken. Misschien een idee ook voor jou?

Kreeg uit de doelstellingen laatst icon moment Petit, zal hem binnenkort ff testen.
Heb daarnaast baby gattuso gezet, ben benieuwd hoe die is.

Heerlijk rustig weekend zonder WL. Dat ga ik vaker doen. Vind Rivals zoveel relaxter, ook qua tijdsduur.
Dit is wederom weer een sterk staaltje logisch nadenken...

• SH-FR
mar101 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:41:
[...]

Die mechanics van WL snap ik, als je een goede winstreak neerzet, kom je tegen betere tegenstanders te spelen, daar heb ik helemaal geen problemen mee. Zo speelde ik gisteren bijv. een wedstrijd waarin ik compleet werd weg getikt, wat zelden gebeurt, dan ben ik de eerste die een applausje daarvoor geeft.

Waar ik wel een probleem mee heb, is dat de "betere" tegenstanders ook regelmatig spelers zijn die helemaal niet zo goed zijn in het spel, maar spelers die terugvallen op bepaalde speelstijlen die resultaat opleveren in Fifa, maar wat mij betreft niet leiden tot leuke games. Of het nou Park the Bus, Constant High Pressure of eindeloos op balbezit spelen, het haalt voor mij compleet het plezier weg uit het spel.

Bij Constant High Pressure wordt het vaak rommelig vechtvoetbal, bij spelers die in extreme mate op balbezit spelen krijg je een super slome wedstrijd. Vaak zijn de doelpunten die dit soort wedstrijden beslissen ook niet om aan te zien, een of ander wanhopig afstandsschot wat van richting wordt veranderd en perfect voor de voeten van een spits terecht komt met een open schietkans of een makkelijk gegeven strafschop.
Had het niet beter kunnen verwoorden, kom in de WL extreem veel wedstrijden tegen met zulke momenten, afzichtelijke goals, blunders of rare acties van je verdedigers en keepers. Soms ook zomaar een penalty tegen. Heb net als jij het gevoel dat veel verliespartijen helemaal niet komen omdat de tegenstander zo goed is. Voor mijn gevoel deze WL 3 wedstrijden volledig terecht verloren, en minstens zo’n 5 potjes verloor ik door allerlei onzin van zeer matige tegenstanders..

• buurman3
SH-FR schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:32:
[...]

Had het niet beter kunnen verwoorden, kom in de WL extreem veel wedstrijden tegen met zulke momenten, afzichtelijke goals, blunders of rare acties van je verdedigers en keepers. Soms ook zomaar een penalty tegen. Heb net als jij het gevoel dat veel verliespartijen helemaal niet komen omdat de tegenstander zo goed is. Voor mijn gevoel deze WL 3 wedstrijden volledig terecht verloren, en minstens zo’n 5 potjes verloor ik door allerlei onzin van zeer matige tegenstanders..
Ik stop heel veel pingels sinds iemand hier de tip gaf om goed op het hoofd van de strafschopnemer te letten _/-\o_
SH-FR schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:32:
[...]

Idem dito hier. Had mijn doel gold 3 makkelijk binnen en daarna maar een beetje wat uitproberen etc. Uiteindelijk nog gold 2 geworden. Maar er zit het nodige onzin in de game. Maar aan de andere kant maakt het ook wel wat leuker. Niet meer vanzelfsprekend dat de beste speler wint omdat de gameplay best kan zorgen dat de mindere tegenstander door een EA goal toch wint. Daarom klagen de topspelers ook zo op het spel en op zich is dat weer een goed teken. Laten we vooral koesteren dat die timed shots zo goed als eruit zijn. Dat was pas echt pure onzin.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:43:
[...]

Idem dito hier. Had mijn doel gold 3 makkelijk binnen en daarna maar een beetje wat uitproberen etc. Uiteindelijk nog gold 2 geworden. Maar er zit het nodige onzin in de game. Maar aan de andere kant maakt het ook wel wat leuker. Niet meer vanzelfsprekend dat de beste speler wint omdat de gameplay best kan zorgen dat de mindere tegenstander door een EA goal toch wint. Daarom klagen de topspelers ook zo op het spel en op zich is dat weer een goed teken. Laten we vooral koesteren dat die timed shots zo goed als eruit zijn. Dat was pas echt pure onzin.
Die hadden er nooit in moeten komen, netzoals 50/50s. Als dadelijk ook nog eens de bal daadwerkelijk los kan zijn ipv automatisch naar een speler gaat dan kan gaat het de goede kant op.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:27
Zilver 2 gehaald (divisie 8 speler), en ik had zilver 1 gehaald als de laatste tegenstander geen icon-team had :(

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-04 11:09
Sta 18-8 op dit moment, nog 4 potjes te gaan dus hopelijk goud 1 binnen halen.

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier goud 2 geëindigd.
Ramos is een welkome aanvulling in mijn team. League sbc Delaney als CDM is ook een topper, echt niet moe te krijgen. Heb vandaag invaller Pogba geruild voor een IF Reus, die doet het tot nu toe best lekker als striker.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Razz89
Welke opstelling met custom tactics gebruiken jullie? Ben zoekende.. verlies teveel nu met 4222 of 4231..

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:18
Ik zit te denken om Fabinho of Eriksen te vervangen door een icon van zo'n 600k. Iemand tips of een leuk idee ?

• SH-FR
buurman3 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:36:
[...]

Ik stop heel veel pingels sinds iemand hier de tip gaf om goed op het hoofd van de strafschopnemer te letten _/-\o_
Daar let ik ook op! Echter ben ik zelf toevallig iemand die deze truc kent. Wat ik dus doe is halverwege mijn aanloop de andere hoek te pakken zodat de tegenstander ‘misleid’ word. Doe dit echter alleen in WL als je precies weet hoe je dit doet. Als je te ver naar de hoek richt of te laat word het alsnog een waarschijnlijke misser. Helaas gebruiken meerdere mensen dit trucje ook en duik ik daardoor soms nog de verkeerde hoek in.

In Rivals is dit makkelijker omdat daar die pijl zichtbaar kan worden. Zo zie je precies of je goed richt ja of nee. Maar als je eenmaal weet hoe of wat kan je het prima in WL toepassen.
Bean77 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:43:
[...]

Klopt, echter is de WL erop gebaseerd dat je zoveel mogelijk winsten pakt. In Rivals lach ik er daarom nog wel eens om. Echter hoort FIFA (vind ik) er gewoon om te draaien dat de tegenstander met het beste spel, meeste kansen en meeste skill wint. En tuurlijk, er kan af en toe een wedstrijd tussen zitten dat er zo’n lullig momentje tussen zit, zo is voetbal ook. Vind dit overigens veel te structureel in de game zitten. Aantal wedstrijden verloren door een onzin-strafschop, keepersblunder en 90+ min goals is niet meer te tellen. Heb dit gek genoeg zelf, heel weinig mee.

Geniet wel gewoon van de game hoor, had een andere keer ook een weekend dat juist die 50/50 potjes drie keer mijn kant op vielen en ik daarom Elite binnen haal. Is ook gewoon een dosis geluk. Dit weekend verlies ik 2 penaltyseries, verlies ik 3 a 4 potten in de laatste minuut en nog een potje kreeg ik in de laatste minuten een goal tegen en volgende verlies doordat ik een schot wilde blokken en de aanvaller tegen mij aan liep.

Durf op dit moment wel te stellen dat ik in een gemiddeld weekend Gold 1 binnen haal. Soms een uitschieter naar boven, andere keer naar beneden.
Poggy houden als CDM/CM of Gendouzi halen voor CDM en Ballack naar CM?

• buurman3
mr.JamesBond schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:40:
Zilver 2 gehaald (divisie 8 speler), en ik had zilver 1 gehaald als de laatste tegenstander geen icon-team had :(
prima toch! ik speel div 7, zit nu op zilver 3 en heb nog 10 potten vanavond :)

• Ocmer70
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08-2025
Voor swap deals player 3 mag ik nog 3 freindlies spelen. Target score a goal in 3 friendlies. Iemand hier die me wil helpen dit te halen. Origin user Ocmer_Grebsual (PC dus). Ben net 4 weken bezig en in mijn directe vrienden kring niemand die fifa speelt ...
Oeh ik zie een mooie nieuwe Haps! Moet hem nog hebben en dan nog maar Seedorf en FB van Persie (please EA, make it happen) en dan is het klaar voor dit jaar (misschien nog van der Sar).

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20:26
Ocmer70 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:17:
Voor swap deals player 3 mag ik nog 3 freindlies spelen. Target score a goal in 3 friendlies. Iemand hier die me wil helpen dit te halen. Origin user Ocmer70 (PC dus). Ben net 4 weken bezig en in mijn directe vrienden kring niemand die fifa speelt ...
Ik wil je hier best wel mee helpen. Wellicht vanavond nog een potje en anders begin volgende week.

Voeg mij maar toe: LetsSNOW. Volgens mij heb ik een battlefield avatar.

• Ocmer70
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08-2025
dank !

Verwijderd

mr.JamesBond schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:40:
Ik kom echt alleen maar stacked teams tegen. Zit nu naar Neymar, Seedorf, Best, CR7 en nog 2 icons te kijken. Ik speel zelf met een all gold BPL team (muv SIF King). Ben 1 vergelijkbaar team tegengekomen. Voor de rest heeft alles kleurtjes. Sta op Gold 3 met 10 potjes over.

In dit potje staat het inmiddels 2-2. Hij heeft 2 counters met al zijn goden gehad. Ik heb twee goals gemaakt met rondtikken en gaten trekken. En zo win je van al die bazensquads. Gewoon ietsjes slimmer spelen dan zij (vooral onthouden dat ze allemaal denken dat ze huge gorilla zijn maar er stiekem niks van bakken :P ) [small]Niet dit ik verder ga spelen na gold 2, dan worden de tegenstanders plotseling goed gok ik. :o Wel prima voor een eerste WL in 19 met een brak team.

Edit: 4-3 gewonnen. Zo doe je dat. :)

Wat ik vooral geleerd heb sinds 18 is dat als ik niet kan verdedigen als zij vanaf de vleugels komen dat zij dat vast ook niet kunnen. Heel to heel, de kroket en rondje draaien maken indraaien naar het midden zo simpel. En de AI loopt vanzelf vrij. Meneer King staat nu op 55 wedstrijden, 56 goals. Held.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2019 21:57 ]

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:21
Vergeten aan te melden voor de WL moet eerlijk zeggen dat ik het totaal niet heb gemist. Ben beetje draft gaan spelen, maar dat speelt zoveel beter.

• buurman3
8 wins Zilver 2 gehaald. Controller is nog heel.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:41
Razz89 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 19:11:
Welke opstelling met custom tactics gebruiken jullie? Ben zoekende.. verlies teveel nu met 4222 of 4231..
Ben onlangs weer even terug op 4-4-1-1
Bevalt me best weer even. Switch ook ingame naar 4231, afhankelijk hoe het loopt.

wijze woorden

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-02 10:41
Leuke WL dit weekend, 12x gewonnen, 28x gespeeld.

Wel geleerd dat je niet je laatste potjes op zondagavond moet gaan spelen. Het lijkt in ieder geval dat er dan een enorm verschil zit in teams waar je tegen spelt. Het verhaal van @exactor it is heel herkenbaar.

Vaak ga ik er dan na een counter af, maar gister ook 2x 1-0 gewonnen van zo'n team. Hoogtepunt toch wel een potje waarin de tegenstander 12 schoten op doel had, zonder te scoren. Ikzelf maakte mijn enige kans tegen een team met 6 icons en TOTY VVD O-)

Sta nu ergens halverwege divisie 6.

Heb op advies van hier Lukaku voor Aguero omgeruild. Die beweegt toch net even wat soepeler en gemakkelijker. Grootste winst zit hem in het aanschaffen van Kante, wat een baas is dat zeg _/-\o_

Ik ga nu op zoek naar een sterk, lopend type op het middenveld naast Pogba. Speel 433 (2) en vind Pogba op CM erg fijn. Andere kant is nu Fabregas. Ook leuk, maar toch net even wat minder.
Tips zijn altijd welkom :+

PSN: Patrick_D

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-04 21:44
De Bruyne, Eriksen of Fabinho @Patrick_D_GTS

• buurman3
Iemand ervaring met dit beest? (87)

https://www.futbin.com/19/player/13096/S%C3%B3crates/

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 13:38
Wat te doen.....

dit zijn mijn aanvallers ingame.
------------ Griezman
Mbappe --- ---------- Neymar
-------------- Pele ---

Ik zit met name met Mbappe (87 versie) ik blijf twijfelen bij hem. Het komt regelmatig voor dat hij niet vooruit te branden is. Andere moment maakt hij de meest onmogelijke ballen.

Hebben jullie suggesties? Andere samenstelling.

Ik heb afhankelijk van bepaalde keuzes of +400K of +900K
Dit heeft te maken met of van Dijk (220K) houden of Ferdinand (+600K)
En Mbappe verkopen.

[ Voor 4% gewijzigd door ronaldbaggio op 04-03-2019 10:10 ]

Wel met zijn prime bij de start van fifa 19.

Lengte en WF zijn wel handig. Gebruikte hem vaak als CAM, maar liep daar wel tegen zijn balance/agility aan. Met engine kan je wel iets repareren. Mogelijk dat hij een hele goede CM zou kunnen zijn. Het is een beetje een goede houten klaas om het zo te zeggen. Misschien wel te vergelijken met een Ballack, maar dan ietsjes fijner.

Sinds zondagochtend in een negatieve flow. WL potjes gingen slecht en ook in rivals zit ik in de hoek van de klappen. Kan opeens niet meer goed spelen. Maar dat zal voornamelijk aan mezelf liggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 04-03-2019 10:43 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• PetrCech_3
  • Laatst online: 28-04 14:25
Pittige keuze. Welke Chemstyle zouden jullie op Mbappe88 zetten? Hij komt als rechter cam in een 4222 opstelling te spelen achter ButraPrime en Ibra.
Zijn lengte is ook altijd een goede reminder dat je juist de passing lanes naar hem moet blocken :)
Alleen maar tegen hem gespeeld, maar nog niet met hem.

PetrCech_3 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:02:
Pittige keuze. Welke Chemstyle zouden jullie op Mbappe88 zetten? Hij komt als rechter cam in een 4222 opstelling te spelen achter ButraPrime en Ibra.
Twijfel tussen sniper en deadeye. Op zich zou ik shooting en dribbling willen boosten. Sniper is prettig ivm balance, composure en dribbling. Maar jammer dat shot power ongewijzigd blijft.
Deadeye is prettig ivm wel de boost op shot power. Ik denk dat ik zelf eerst sniper zou gaan proberen.

• Beavbusi
Iemand die vanmiddag tijd heeft voor 3 vriendschappelijke potjes op de ps4?

En iemand een goede icon tip vervanger voor Eriksen op CAM of Fabinho op CM? Kan wel zo'n 600k vrijmaken. Dacht zelf Seedorf 85.. op CM maar misschien is een icon CAM wel een veel grotere gamechanger.
Beavbusi schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:02:
Iemand die vanmiddag tijd heeft voor 3 vriendschappelijke potjes op de ps4?

En iemand een goede icon tip vervanger voor Eriksen op CAM of Fabinho op CM? Kan wel zo'n 600k vrijmaken. Dacht zelf Seedorf 85.. op CM maar misschien is een icon CAM wel een veel grotere gamechanger.
Vanavond kan wel, ff de weekly aftikken lijkt me?

• Beavbusi
Ja precies.

iemand ervaring met bergkamp 90?

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-05 15:57
Ocmer70 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:17:
Voor swap deals player 3 mag ik nog 3 freindlies spelen. Target score a goal in 3 friendlies. Iemand hier die me wil helpen dit te halen. Origin user Ocmer_Grebsual (PC dus). Ben net 4 weken bezig en in mijn directe vrienden kring niemand die fifa speelt ...
Ow kun je friendlies alleen tegen je vrienden spelen? In dat geval zoek ik ook iemand om dit te fixen, al mn vrienden spelen op PS4... Mn origin: Hunt3r99, ik ben vanavond online!

Ik heb je toegevoegd/

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• buurman3
Bean77 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:42:
[...]

Wel met zijn prime bij de start van fifa 19.

Lengte en WF zijn wel handig. Gebruikte hem vaak als CAM, maar liep daar wel tegen zijn balance/agility aan. Met engine kan je wel iets repareren. Mogelijk dat hij een hele goede CM zou kunnen zijn. Het is een beetje een goede houten klaas om het zo te zeggen. Misschien wel te vergelijken met een Ballack, maar dan ietsjes fijner.

Sinds zondagochtend in een negatieve flow. WL potjes gingen slecht en ook in rivals zit ik in de hoek van de klappen. Kan opeens niet meer goed spelen. Maar dat zal voornamelijk aan mezelf liggen.
Dank voor de uitgebreide toelichting, appreciated :)

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:00
Beavbusi schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:52:
Ja precies.

iemand ervaring met bergkamp 90?
Ik heb hem 2x gehad, en ik weet niet wat je team is maar 90 Frenkie de Jong doet bijna hetzelfde voor mij.
Bergkamp 90 viel dus een beetje tegen qua Icons gevoel, zo speel (speelde) ik ze allebei als CAM en Frenkie is nadrukkelijker voorin aanwezig ondanks zijn M/M vs. H/M van Bergkamp 90.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-05 15:57
MrSnoww schreef op zondag 3 maart 2019 @ 21:19:
[...]

Ik wil je hier best wel mee helpen. Wellicht vanavond nog een potje en anders begin volgende week.

Voeg mij maar toe: LetsSNOW. Volgens mij heb ik een battlefield avatar.
Mocht je mij ook willen helpen, heel graag :)

Ik heb je toegevoegd op origin (Hunt3r99)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:02
HELP hoe zit het met team fitheid...?

Ik heb 2 teams. Beiden 100% conditie. Speel 1 potje met 1 team en daarna potje met andere team. Vervolgens is het 1e team niet terug op 100% conditie maar begin 90 ofzo.

Dacht dat als je afwisselde het andere team weer fit raakt?

Krijg dit probleem hebben en moet nu allemaal kaartjes tegenaan rammen..
Sleehond schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:20:
HELP hoe zit het met team fitheid...?

Ik heb 2 teams. Beiden 100% conditie. Speel 1 potje met 1 team en daarna potje met andere team. Vervolgens is het 1e team niet terug op 100% conditie maar begin 90 ofzo.

Dacht dat als je afwisselde het andere team weer fit raakt?

Krijg dit probleem hebben en moet nu allemaal kaartjes tegenaan rammen..
zet je je andere team wel op de bank?

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

peeweeherman

energieleverend.nl

Heb ook wat vriendschapsverzoeken verstuurd voor Origin: pweehrmn

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• Beavbusi
AntraXxX schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:03:
[...]

Ik heb hem 2x gehad, en ik weet niet wat je team is maar 90 Frenkie de Jong doet bijna hetzelfde voor mij.
Bergkamp 90 viel dus een beetje tegen qua Icons gevoel, zo speel (speelde) ik ze allebei als CAM en Frenkie is nadrukkelijker voorin aanwezig ondanks zijn M/M vs. H/M van Bergkamp 90.
https://www.futbin.com/19/squad/5757609

Of dus toch seedorf voor Fabinho. En dan Eriksen even op cam, daarna kdb.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:02
Bean77 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:22:
[...]

zet je je andere team wel op de bank?
De spelers van mijn 2e team zitten niet op de wisselbank of reservebank bij 1e team.

Snap ik iets niet...?
Beavbusi schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:36:
[...]

Je hebt veel opties, als je poggy bijvoorbeeld als LCDM haalt dan kun je ook Yedder/Griezman voor CAM halen. Of Poggy simpelweg zelf op CAM.

Sleehond schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:43:
[...]

De spelers van mijn 2e team zitten niet op de wisselbank of reservebank bij 1e team.

Snap ik iets niet...?
Je moet je 2e team op de bank en reserves van je 1e team zetten en vice versa.
Dan 'rusten' ze uit. Tenzij je ze laat invallen, dan gaat er chem af.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:00
Beavbusi schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:36:
[...]

Dan zou ik 88 Seedorf ipv Fabinho halen idd en Eriksen (en later KdB) als CAM. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Dus ik denk laat ik de Nedved SBC doen, pack ik in mijn laatste pack (waar je een icon moet inruilen) Peter Schmeichel! Eerste icon ooit die ik pack. Helaas wel de 86 versie, waardoor die voor mij niks waard is. Heb hem op de transferlijst gezet, hopen dat uberhaupt iemand deze wilt hebben :).

Zou toch mooi zijn als die nog 350-400K oplevert. Dan heb ik mooi Nedved SBC voor 200K kunnen doen.

Edit: verkocht voor 395K! Happy (lucky) man hier :)

[ Voor 6% gewijzigd door Casual_T op 04-03-2019 22:02 ]

• yoris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:06

yoris

Data-analist
Is er hier nog iemand die de 3 friendly season potjes met mij wil doen voor de fut swap speler op de PC?

Mijn origin username is y0riss, voeg me toe!

• buurman3
Dembele headliner gekocht. Lekker kaartje! :)

• buurman3
Rustig vandaag hier. WL is toch al afgelopen? ;)
buurman3 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:22:
Rustig vandaag hier. WL is toch al afgelopen? ;)
Tegenwoordig zitten velen in een app groep of discord. Daarom lijkt het hier wat rustiger.

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:22
Eerste WL waar ik echt voor ben gaan zitten, zilver 1 gehaald. Miste 1 winst voor gold 3.

Had ik overigens makkelijk kunnen halen als ik sommige potten niet stom had weggegeven.

Heeft er iemand een goede vervangende keeper voor de Gea. Die man heeft me zoveel doelpunten gekost met zijn vage reddingen..... ?

• cubert20
  • Nu online
Traeces schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:01:
Eerste WL waar ik echt voor ben gaan zitten, zilver 1 gehaald. Miste 1 winst voor gold 3.

Had ik overigens makkelijk kunnen halen als ik sommige potten niet stom had weggegeven.

Heeft er iemand een goede vervangende keeper voor de Gea. Die man heeft me zoveel doelpunten gekost met zijn vage reddingen..... ?
de gea is volgens mij wel 1 van de beteren. Maar je hebt courtois en neuer, al zullen die voor je wel lastig te linken zijn denk ik :)

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:22
cubert20 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:02:
[...]

de gea is volgens mij wel 1 van de beteren. Maar je hebt courtois en neuer, al zullen die voor je wel lastig te linken zijn denk ik :)
Klopt heb een pl team net als uitzondering Marcello links back.

Heb zelf neuer gehad in me bundes team en die vond ik toch een stuk beter voor de dag komen dan de Gea. Momenteel maar even proberen met poty schmeichel. Iemand ervaring met hem ?

• buurman3
Bean77 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:00:
[...]

Tegenwoordig zitten velen in een app groep of discord. Daarom lijkt het hier wat rustiger.
Aha. Ik ga ook maar eens aanhaken met Discord.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Mensen die een friendly willen doen op pc kunnen mij eventueel toevoegen. Origin ID: Scavyyy

• yoris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:06

yoris

Data-analist
Scavy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:55:
Mensen die een friendly willen doen op pc kunnen mij eventueel toevoegen. Origin ID: Scavyyy
Toegevoegd!

• SH-FR
Nou van mij mag het hier lekker druk blijven, vind het erg leuk om het forum te volgen en ideeën te delen!

Ben inmiddels met de 4-3-3 steeds verder opgeklommen en zit nu weer op 2100 vaardigheidspunten. Opvallend is dat de formatie blijkbaar nog zodanig stabiel is dat ik in ieder geval in Rivals erg weinig kansen en goals weggeef.

Wederom bezig met de Pro League methode en heb na het kopen van Kante IF nu wéér rond de 900k te besteden, bizar eigenlijk. Nu kwam daar gister uit een klein-top electrum 89 MOTM di Maria ook nog even uitlopen, maakt dat ik de 1 miljoen alweer heb! :)
SH-FR schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:25:
Nou van mij mag het hier lekker druk blijven, vind het erg leuk om het forum te volgen en ideeën te delen!

Ben inmiddels met de 4-3-3 steeds verder opgeklommen en zit nu weer op 2100 vaardigheidspunten. Opvallend is dat de formatie blijkbaar nog zodanig stabiel is dat ik in ieder geval in Rivals erg weinig kansen en goals weggeef.

Wederom bezig met de Pro League methode en heb na het kopen van Kante IF nu wéér rond de 900k te besteden, bizar eigenlijk. Nu kwam daar gister uit een klein-top electrum 89 MOTM di Maria ook nog even uitlopen, maakt dat ik de 1 miljoen alweer heb! :)
Welke custom tactics en player instructies gebruik je voor de 433? Ik ben zelf een beetje aan het oriënteren naar andere formaties.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:41
Scavy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:55:
Toch tijd om fifa 19 is voor de PS4 aan te schaffen. Kunnen wij weer is spelen haha!

• ronaldbaggio
Ik heb Mbappe op links staan. Maar ik begin mij aan hem te ergeren. Hij lijkt niet vooruit te branden.

Heeft iemand een tip voor een goeie vervanging. Ik heb Neymar nu op rechts staan. Dus een RBuiten mag ook.
ronaldbaggio schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:12:
Ik heb Mbappe op links staan. Maar ik begin mij aan hem te ergeren. Hij lijkt niet vooruit te branden.

Heeft iemand een tip voor een goeie vervanging. Ik heb Neymar nu op rechts staan. Dus een RBuiten mag ook.
Het is een van de snelste spelers ingame, weet je zeker dat het aan de speler ligt en niet aan een instelling/tactic?

• ronaldbaggio
Bossie schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:44:
[...]

Het is een van de snelste spelers ingame, weet je zeker dat het aan de speler ligt en niet aan een instelling/tactic?
Dat is een goede vraag. hmmm ik weet niet of het aan een tactic ligt. Ik kan hem wel vergelijken met baby Pele. Dat verschil is zo groot.

• buurman3
ronaldbaggio schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:06:
[...]

Dat is een goede vraag. hmmm ik weet niet of het aan een tactic ligt. Ik kan hem wel vergelijken met baby Pele. Dat verschil is zo groot.
get in behind en stay forward zou ik zeggen...... :)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-05 13:59
Bossie schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:44:
[...]

Ik heb Mbappe ook gehad, maar ik vind Sane (die even snel zou moeten zijn) veel sneller aanvoelen.
@ronaldbaggio Ik zou hem eens proberen.

• Patrick_D_GTS

Heb er vandaag tussendoor ook wat kunnen doen, qua Pro leaue.

Stapel 83 en 82.
85 Pepe

en 88 Higuin :X

#nojinx Wat een packluck

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-03 14:57
Iemand op de Xbone zin heeft om de friendly challenge met mij te doen voor de Futswap kaart?

• DeBers

Zou je mij iets meer kunnen vertellen over de pro league methode? Wat maakt hem zo succesvol en hoe voer je die uit?

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 21:54
DeBers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:01:
Iemand op de Xbone zin heeft om de friendly challenge met mij te doen voor de Futswap kaart?
Wil vanavond wel spelen. Wel pas tegen 10 uur. Zou zeggen kijk gerust of je iemand anders vindt die eerder kan

• DeBers
Ambianz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:04:
[...]

Wil vanavond wel spelen. Wel pas tegen 10 uur. Zou zeggen kijk gerust of je iemand anders vindt die eerder kan
Nee. Komt mij ook perfect uit.
Xbox naam: HetIsDeBers
Ik had de Giggs upgrade SBC niet eerder opgemerkt, blijkbaar moet ik dus ook wat muntjes opzij gaan houden voor als er upgrades komen voor mijn Prime Icons.

• SH-FR
DeBers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:02:
[...]

Zou je mij iets meer kunnen vertellen over de pro league methode? Wat maakt hem zo succesvol en hoe voer je die uit?
Haha, doe ik het nog één keertje 😛

Je zoekt op Zilver, Pro League, Max 300 Bod (geen Buy Now). Vervolgens bied je grofweg 250 muntjes op non-rares en 300/350 op rares. Ik bied afhankelijk van waarde wisselender, maar ik heb t al zo vaak gedaan dat ik weet welk team ietsje meer waard is. Bied t liefst ook op spelers die je al hebt. Die kan je vervolgens doorverkopen voor winst en drukken de kosten flink omlaag. Bied t liefst 25 per keer, dan loop je minder risico op een ban. Tussendoor zoek je op 250 Buy now Max (ook zilver) en ga je naar 59 minuten, daar staan vaak goede deals.

Wanneer je zo rond de 130 spelers hebt (mij lukt dit meestal zeer snel, rond de 20/30 minuten. Daarna vul je de teams in, verkoop je je dubbele en vul je de laatste posities in. Dit kan voor een groot deel met goedkope bronze spelers. Vervolgens krijg je 16 packs terug. Een aantal packs zijn aardig goed, 3x een 15k pack, 2x premium electrum, zilver spelerspakketen en een aantal packs met zilveren en gouden gemengd. Dit lijkt weinig, maar een aantal zilveren zijn zeer duur en slechts één inform of walkout kan al een groot deel van de kosten dekken. Zelfs wanneer ik zowat niks pack maak ik toch zo’n 20 tot 30k per keer winst. Als je iets niet snapt, vraag het gerust!
Bean77 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:49:
[...]

Welke custom tactics en player instructies gebruik je voor de 433? Ik ben zelf een beetje aan het oriënteren naar andere formaties.
Backs terug laten blijven, alle aanvallers op diepgang en voor de rest volgens mij vrij weinig veranderd! Speelt behoorlijk goed en krijg opvallend weinig tegengoals.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 11:37
SH-FR schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:06:
[...]

Haha, doe ik het nog één keertje 😛

Je zoekt op Zilver, Pro League, Max 300 Bod (geen Buy Now). Vervolgens bied je grofweg 250 muntjes op non-rares en 300/350 op rares. Ik bied afhankelijk van waarde wisselender, maar ik heb t al zo vaak gedaan dat ik weet welk team ietsje meer waard is. Bied t liefst ook op spelers die je al hebt. Die kan je vervolgens doorverkopen voor winst en drukken de kosten flink omlaag. Bied t liefst 25 per keer, dan loop je minder risico op een ban. Tussendoor zoek je op 250 Buy now Max (ook zilver) en ga je naar 59 minuten, daar staan vaak goede deals.
Zijn wel een aantal clubs waar je voor spelers wel hoger moet gaan zitten of geluk hebben, ik heb altijd problemen met goedkoop Cercle Brugge of Excelsior Moeskroen spelers op te pikken.

• SH-FR
Pompi schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:08:
[...]

Zijn wel een aantal clubs waar je voor spelers wel hoger moet gaan zitten of geluk hebben, ik heb altijd problemen met goedkoop Cercle Brugge of Excelsior Moeskroen spelers op te pikken.
Dat klopt, op de ST; RM van Moeskroen en alle Cercle Brugge spelers bied ik altijd 50 tot 100 muntjes meer, maar is over het algemeen goed te doen, daarnaast ook altijd die 59 minuten in de gaten blijven houden!
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 17:43:
[...]

Heb er vandaag tussendoor ook wat kunnen doen, qua Pro leaue.

Stapel 83 en 82.
85 Pepe

en 88 Higuin :X

#nojinx Wat een packluck
Dat klinkt goed! Ik had m vanmiddag 1 keertje gedaan en packte LLoris, een 85 inform en Lacazette. Was wel een van mijn meest gelukkige pogingen :)

En de zilveren spelers? Ik maak vaak ook al behoorlijk wat coins omdat er zoveel dure zilveren spelers zijn.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:41
Pro league speel ik meestal quit , dus soms zijn de packs top , maar in totaal is het niet altijd een roze wolk

wijze woorden

• SH-FR
Valandil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:16:
Pro league speel ik meestal quit , dus soms zijn de packs top , maar in totaal is het niet altijd een roze wolk
Das gek, ik maak eigenlijk altijd winst, ookal pack ik geen walkout, goede borden of inform. Wel moet ik zeggen dat ik inderdaad niet iedere keer een walkout of iets dergelijks pack, maar over t algemeen is het me opgevallen dat je toch behoorlijk wat goede kunt packen. Di Maria 89 kwam gister uit een klein-top electrum!

Net nog even gekeken en er word op het moment wel flink geboden op die Pro League spelers volgens mij. Sommige momenten pik bijna alle spelers op, en soms word de helft overboden.
Mattheus 88 gehaald als CDM/CM na formation change :)

• DeBers
Man man man... Als ik een ucl live speler heb lijkt het een doodvonnis voor een ploeg met Douglas Costa en nacho. Bizar:)
Tagliafico ucl live niet meer te krijgen nu op de pc markt 8)
Nif word ook schaarser
Grappig

Verwijderd

DeBers schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 21:36:
Man man man... Als ik een ucl live speler heb lijkt het een doodvonnis voor een ploeg met Douglas Costa en nacho. Bizar:)
Hier hetzelfde. Toch om te huilen dat Nacho 3 weken terug nog verkocht kon worden voor 245k. Nu gezakt naar 55K. Hopen dat Filipe Luis meer geluk brengt volgende week.

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 15:09
Zijn er nog mensen die interesse hebben in online friendly seasons (voor FutSwap kaartje) op de PC?
Ben nu nog even online, vanavond en morgenvroeg opnieuw..

• DeBers
Heeft iemand een idee hoe deze kerel aan dit logo komt?
Ik kan hem nergens vinden in de club lijst:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bJv6vyH.png

https://www.futhead.com/19/items/badges/239/

[ Voor 8% gewijzigd door DeBers op 06-03-2019 08:30 ]

• Patrick_D_GTS
SH-FR schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:12:
[...]

Dat klopt, op de ST; RM van Moeskroen en alle Cercle Brugge spelers bied ik altijd 50 tot 100 muntjes meer, maar is over het algemeen goed te doen, daarnaast ook altijd die 59 minuten in de gaten blijven houden!

[...]

Dat klinkt goed! Ik had m vanmiddag 1 keertje gedaan en packte LLoris, een 85 inform en Lacazette. Was wel een van mijn meest gelukkige pogingen :)

En de zilveren spelers? Ik maak vaak ook al behoorlijk wat coins omdat er zoveel dure zilveren spelers zijn.
Zilveren zijn ok, maar niet bijzonder. Paar keer een 2 a 3 duizend spelers. 1x iemand Huesca, maar de echt dure jongens heb ik nog niet gepakt.

Pagina: 1 ... 157 ... 200 Laatste