• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-05 20:38
Wie heeft er leuke ct voor een 4-1-2-1-2 (2)?
Wil het van weekend eens uitproberen.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-02 23:43
Jack_Mojo schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:25:
Sorry, ik heb toch 2 miljoen aan packs uitgegeven i.p.v. mijn team te verloten hier.

Beste spelers: 88 Buffon, 86 Müller, ? Manolas en een paar discard IF. Icon sbc: Kluivert 86. OTW sbc 3x: enorme bagger.

Ik hoop in de komende jaren nooit meer in het fut topic te komen en zeker niet meer te spelen. Hoe stressvol bijvoorbeeld een WL is staat voor mij haaks op de intentie van gamen. Het is inspannen en focussen met soms enorme frustratie in plaats van ontspannen en genieten. En dat allemaal voor een virtuele wereld om mee te pronken naar je (forum)vrienden. Ik pas ervoor, hoop ik.
Dus je hebt EA nog even beloond voor hun goede spel in jouw ogen? Nog even 2 miljoen coins uit gegeven aan pakjes, EA kan achter jouw naam weer een vinkje zetten...
Aardig van je dat je EA nog even geholpen hebt.
Jammer hoor..

Maar goed, we zien je rond oktober hier wel weer verschijnen met fifa 20 ;)
Markuss schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:02:
[...]
Dacht ik gisteravond ook omdat ik een untradeable Denis Suarez packte uit die 81-86 upgrade:

[Afbeelding]

Helaas speel ik met een full Bundesliga elftal dus heb ik er (nog) weinig aan. Wel nog meer dan genoeg coins om te investeren. Op de bank o.a. nog Jovic FFS, Philipp 84, Zlatan 92, De Jong 90
Team 1.
[Afbeelding]
Team 2.
[Afbeelding]
Denis Suarez gisteren ook gepacked, even kijken of ik dadelijk hetzelfde geluk heb :)
edit: Richarlison

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Omdat mijn xbox in reparatie is zat ik een beetje te experimenteren met wat een beetje mijn final dream team moet worden :D

Zo zou het er naar een korte aanpassing ingame uit moeten zien:
https://www.futbin.com/19/squad/5495013

Ik krijg de chemistry niet verder dan dit. Kan iemand het nog verder krijgen?
https://www.futbin.com/19/squad/5494850
Hassiebassie schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:13:
Omdat mijn xbox in reparatie is zat ik een beetje te experimenteren met wat een beetje mijn final dream team moet worden :D

Zo zou het er naar een korte aanpassing ingame uit moeten zien:
https://www.futbin.com/19/squad/5495013

Ik krijg de chemistry niet verder dan dit. Kan iemand het nog verder krijgen?
https://www.futbin.com/19/squad/5494850
https://www.futbin.com/19/squad/5495356
lala ipv cancelo.
Als je kante vervangt door een andere icon heb je alles op orde.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Zojuist voor het eerst in weken weer eens rivals gespeeld, het is gewoon nog sweatier dan WL.
Alles is drop back icm pressure icm met lags (veel clearences door input delay, geen ballen kunnen controleren etc).

Inmiddels ook POTM Goretzka ook een keer gezien, lijkt op een pogba met naingolan stats lol.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 23-02-2019 12:32 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

buurman3 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:24:
Ik ga van 442 naar 433(4).

Word gek van die counterende pacehoeren in WL met die kutwingers. Dus, ik ga het ook doen! oOo
Ik vind dat geren wel meevallen op de flanken.
Tegenwoordig worden snelle dribbelaars, zodra ze over de defensieve linie heen gaan, afgeremd door de ai. Mijn vrsalkjo en alex sandro weten ze daardoor weer in te halen.

Neem aan dat je je backs op stay behind hebt staan? En niet te compact in de breedte verdedigen denk ik.

Ik speel vaak 442, heb het idee dat dat wat rustiger speelt maar 433(4) is zeker een van de beste formaties. Aanvallend sterker

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 23-02-2019 12:36 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vandaag een mijlpaal bereikt! 7mlj. coins bij elkaar gehandeld.
Grote winstpakkers waren IF Mbape deze keer.
Volgend doel is om de 10 mlj aan te tikken! wat mogelijk snel gaat lukken als de gouden de Gea nog wat meer aantrekt!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
simons schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:13:
Vandaag een mijlpaal bereikt! 7mlj. coins bij elkaar gehandeld.
Grote winstpakkers waren IF Mbape deze keer.
Volgend doel is om de 10 mlj aan te tikken! wat mogelijk snel gaat lukken als de gouden de Gea nog wat meer aantrekt!
Woah nice. Hoeveel manuren zitten erin?

• simons

simons

LETS GO BRANDON

buurman3 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:20:
[...]

Woah nice. Hoeveel manuren zitten erin?
Uurtje per dag gok ik zo? weekend wat langer, maar meestal gewoon beetje pielen op de achtergrond, filmpje kijken, netflixen, dan op de app wat zoeken en traden.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-05 18:43
simons schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:22:
[...]

Uurtje per dag gok ik zo? weekend wat langer, maar meestal gewoon beetje pielen op de achtergrond, filmpje kijken, netflixen, dan op de app wat zoeken en traden.
Zo hee! Ik maak inmiddels ongeveer 100k per dag als ik 2 uurtjes erin stop. Weet je al wat je met die 7 miljoen coins wilt gaan doen?

Overigens, ik heb hulp nodig met een versterking voor mijn team. Ik kom er maar niet uit wat en welke positie ik het beste kan versterken met mijn budget. Heb Roberto Carlos verkocht want vond hem voor zijn prijs erg tegenvallen. Dit is mijn actuele team:

https://www.futbin.com/19/squad/5497361

Budget is 2,3 miljoen op het moment, maar ik kom er maar niet uit!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

SH-FR schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:42:
[...]

Zo hee! Ik maak inmiddels ongeveer 100k per dag als ik 2 uurtjes erin stop. Weet je al wat je met die 7 miljoen coins wilt gaan doen?
Geen idee, verder traden denk ik?
Heb 2 teams die al enorm lekker spelen, misschien baby Ronaldo upgraden maar vermoed dat het geen zak uit maakt. Als ik bijvoorbeeld 90 Auba voor Ronaldo gebruik merk ik amper wat.
Overigens, ik heb hulp nodig met een versterking voor mijn team. Ik kom er maar niet uit wat en welke positie ik het beste kan versterken met mijn budget. Heb Roberto Carlos verkocht want vond hem voor zijn prijs erg tegenvallen. Dit is mijn actuele team:

Jouw probleem in je team is dat je Zltatan wil gebruiken. Weet niet of Larson tradable is, anders zou je die kunnen verkopen en voor het geld een betere Icon kopen maar vermoed dat het niet veel uit gaat maken.
Eigenlijk heb je een bpl team waar Zlatan (untradable) de spelbreker is.... Ik heb KDB als cam en die heerscht op alle fronten.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-05 21:15
SH-FR schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:42:
[...]

zlatan spits en okocha 90 erachter? Misschien niet veel beter wel fun.

• SH-FR
simons schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:56:
[...]

Geen idee, verder traden denk ik?
Heb 2 teams die al enorm lekker spelen, misschien baby Ronaldo upgraden maar vermoed dat het geen zak uit maakt. Als ik bijvoorbeeld 90 Auba voor Ronaldo gebruik merk ik amper wat.

[...]

Jouw probleem in je team is dat je Zltatan wil gebruiken. Weet niet of Larson tradable is, anders zou je die kunnen verkopen en voor het geld een betere Icon kopen maar vermoed dat het niet veel uit gaat maken.
Eigenlijk heb je een bpl team waar Zlatan (untradable) de spelbreker is.... Ik heb KDB als cam en die heerscht op alle fronten.
Opzich is t geen probleem dat ik Zlatan wil gebruiken, heb op de bank 87 Butragueno zitten en ook nog 88 Mkitharian. Start met Zlatan maar als ik voel dat ik een meer beweeglijkere CAM nodig heb dan wissel ik meteen. In andere wedstrijden komt Zlatan juist weer super goed van pas.

Larsson is helaas niet te verkopen, maar ben behoorlijk tevreden over hem. Zodra er een zieke Icon SBC komt, gaat hij wel samen met Butragueno de SBC in. Ballack en Petit zijn samen te sterk om in te leveren.

Ik weet het simpelweg nog niet, dus denk dat ik op dit moment nog maar even wacht met uitgeven. Cruijf 91 zit wel steeds in mijn hoofd rond te spelen.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:11
Beavbusi schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:15:
Welke custom tactics gebruiken jullie met 433-4? Ik kan andere custom tacs gebruiken voor elke opstelling toch ? Of niet voor de spelers instructies?
Iemand die dit weet ?

• buurman3
Ja dat kan.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

SH-FR schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:59:
[...]

Ik weet het simpelweg nog niet, dus denk dat ik op dit moment nog maar even wacht met uitgeven. Cruijf 91 zit wel steeds in mijn hoofd rond te spelen.
Cruijff vooral als CAM, je kan dan hem in de spits zitten en ingame je tactics zo afstemmen dat je met Zlatan in de spits en Cruiff er achter begint. Cruijff als spits is voor deze patch gewoon niet zo'n succes.

Voor mij is een bewegelijke spits, snel, en groot wel erg belangrijk. Ronaldo en Auba voldoen daar wel aan.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-03 14:57
Iemand hier die met Pavel Nedved 91 speelt?
Ik zit te twijfelen om die SBC te doen. Wordt dan mijn eerste icon ooit XD

• fifanoob
DeBers schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 16:26:
Iemand hier die met Pavel Nedved 91 speelt?
Ik zit te twijfelen om die SBC te doen. Wordt dan mijn eerste icon ooit XD
ik persoonlijk vind zulke bedragen uitgeven aan untradeables nooit zo verstandig. Voorheen ook wel eens gedaan en dan als je x wil veranderen zit je met een dure icon..

Of is die sbc icon tradeable?

• DeBers
fifanoob schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 16:28:
[...]

ik persoonlijk vind zulke bedragen uitgeven aan untradeables nooit zo verstandig. Voorheen ook wel eens gedaan en dan als je x wil veranderen zit je met een dure icon..

Of is die sbc icon tradeable?
Nope.. Maar wel goeie packs die tradeable zijn. En hij kan dan later weer in een andere icon SBC.

Edit: Ik doe de leen versie gewoon even en ga aankijken hoe hij voelt :)

[ Voor 14% gewijzigd door DeBers op 23-02-2019 16:32 ]

DeBers schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 16:30:
[...]

Nope.. Maar wel goeie packs die tradeable zijn. En hij kan dan later weer in een andere icon SBC.

Edit: Ik doe de leen versie gewoon even en ga aankijken hoe hij voelt :)
Vorige fifa's was je vaak in de aap logeerd met untradable icon buitenspelers, maar met deze game plan kan je hem altijd wel ergens inpassen.
Ik vond het 4 maanden geleden ofzo een leuke speler. Vooral als cam vond ik hem goed.
Blijft de vraag of het handig is om veel coins te locken die je nooit meer kunt gebruiken als je eens een ander team wilt hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Ik speel nu vaak 41212 maar heb eigenlijk geen echte RCM, iemand nog advies mbt Poggy vs POTM Goretzka?

Het liefst zou ik simpelweg Mattheus 88 halen, maar dat is nu nog even ver weg :)

Bossie schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:44:
Ik speel nu vaak 41212 maar heb eigenlijk geen echte RCM, iemand nog advies mbt Poggy vs POTM Goretzka?

Het liefst zou ik simpelweg Mattheus 88 halen, maar dat is nu nog even ver weg :)
Wat is je team en budget?

Net nog een beetje door mijn club en weer wat coins geinvesteerd in 88 rated spelers die wel gedropt zijn.
Kwam ik opeens een zilveren speler die voor 14,5k wegging :)

WL momenteel 13-1, maar de rest speel ik morgen wel. Vrij lastig vandaag qua tegenstanders.

• fifanoob
Ben nog steeds bezig met spaanse comp sbc te completen. heb er nu 12 compleet en de overige 8 ongeveer de helft al van binnen.
Zoek steeds op gouden spelers uit de spaanse comp dan tot max 500 geboden zoeken en continu bieden. Alles gaat naar de club, alles wat dubbel is verkoop ik voor rond de 850/900 ( gemiddeld genomen 350 winst per stuk ), zo maak ik winst en me club zit steeds voller met spelers en ondertussen krijg ik ook nog pakketjes van de sbc.
Zit inmiddels op 60k winst en over de helft van die sbc.

Beetje de @SH-FR methode maar dan met de spaanse comp sbc
Bean77 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:59:
[...]

Wat is je team en budget?

Net nog een beetje door mijn club en weer wat coins geinvesteerd in 88 rated spelers die wel gedropt zijn.
Kwam ik opeens een zilveren speler die voor 14,5k wegging :)

WL momenteel 13-1, maar de rest speel ik morgen wel. Vrij lastig vandaag qua tegenstanders.
https://www.futbin.com/19/squad-builder/281486

Poggy kan ik nu wel halen, voor Goretzka zou ik Cancelo even tijdig moeten laten gaan.

Bossie schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:08:
[...]

https://www.futbin.com/19/squad-builder/281486

Poggy kan ik nu wel halen, voor Goretzka zou ik Cancelo even tijdig moeten laten gaan.
Start je zo? https://www.futbin.com/19/squad/5507882 ivm chem op cancelo?

Als je 4222 speelt heb je niet eens een nieuwe speler nodig https://www.futbin.com/19/squad/5507929

Bean77 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:51:
[...]

Start je zo? https://www.futbin.com/19/squad/5507882 ivm chem op cancelo?

Als je 4222 speelt heb je niet eens een nieuwe speler nodig https://www.futbin.com/19/squad/5507929
Ik start 442, RM Figo -> RB Cancelo. 4222 bevalt me niet echt en met 41212 haal ik tot nu toe de beste resultaten.

Gameplans, 41212, 4231, 442 (start), 4222, 352.

Loop momenteel 6-3 in de WL, maar dit zijn dus dingen die gebeuren bij FIFA (al heel veel jaren):

Let niet op het geluid. Ik luister vaak naar VI onder de WL, of een anders een podcast. Commentaar is al 100 jaar hetzelfde.

[ Voor 27% gewijzigd door Fraaank op 23-02-2019 20:29 ]

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-05 21:54
Zit te denken om dit team te gaan maken:
https://www.futbin.com/19/squad/5511669

Iemand nog verbeteringen hierop? Wil in ieder geval ben yedder rttf houden. Die gaat niet weg. Ingame wordt de formatie 4222

Budget dus 1.45M ongeveer.

• fifanoob
Fraaank schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 20:28:
Loop momenteel 6-3 in de WL, maar dit zijn dus dingen die gebeuren bij FIFA (al heel veel jaren):

[YouTube: FIFA 19 | No bug at all]

Let niet op het geluid. Ik luister vaak naar VI onder de WL, of een anders een podcast. Commentaar is al 100 jaar hetzelfde.
tjah tis lullig maar kennelijk druk je te snel op rondje en dus schiet de keeper meteen? Of zie ik het nou verkeerd?
Ambianz schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:52:
Zit te denken om dit team te gaan maken:
https://www.futbin.com/19/squad/5511669

Iemand nog verbeteringen hierop? Wil in ieder geval ben yedder rttf houden. Die gaat niet weg. Ingame wordt de formatie 4222

Budget dus 1.45M ongeveer.
Ik zou de achterste 4 upgraden, Mendy, SBC Umtiti/Headliner Hernandez, Varane, Headliner Lala. Vervolgens Courtous als GK.

Je zou SBC Rabiot ook kunnen doen, maar zou eerder wachten op Prime Petit aangezien je LCDM voor chem belangrijk. Payet zou misschien ook wel kunnen met chem, maar voorin zit het wel goed :+

• buurman3
De switch van 442 naar 433(4) werkt aardig. In mijn 3e WL nu zilver 2. Met nog 6 potten te gaan voor morgenavond.

Ik scoor veel meer, ook 2x op pingels verloren...
Maar voelt goed als je progressie boekt :)

Hopelijk 3 wins erbij voor zilver 1.....

Edit: ook Kondogbia rttf voor een sterk gedaalde prijs opgepikt. Een topkaart!

[ Voor 13% gewijzigd door buurman3 op 24-02-2019 00:01 ]

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-05 13:12
fifanoob schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Dus je hebt EA nog even beloond voor hun goede spel in jouw ogen? Nog even 2 miljoen coins uit gegeven aan pakjes, EA kan achter jouw naam weer een vinkje zetten...
Aardig van je dat je EA nog even geholpen hebt.
Jammer hoor..

Maar goed, we zien je rond oktober hier wel weer verschijnen met fifa 20 ;)
EA mag twintig vinkjes achter m’n naam zetten, maakt mij het uit.

Maak er maar 21 van want ik zat vanavond The Sims te spelen. 8)7

Was weer eens wat anders hoor, paar pinten erbij, muziekje erbij en om sommige scenes hard moet lachen. Tussendoor kon ik zelfs nog ff appen. Heb btw voor het eerst geneukt! (Virtueel dan).

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Jack_Mojo schreef op zondag 24 februari 2019 @ 00:40:
[...]

EA mag twintig vinkjes achter m’n naam zetten, maakt mij het uit.

Maak er maar 21 van want ik zat vanavond The Sims te spelen. 8)7

Was weer eens wat anders hoor, paar pinten erbij, muziekje erbij en om sommige scenes hard moet lachen. Tussendoor kon ik zelfs nog ff appen. Heb btw voor het eerst geneukt! (Virtueel dan).
Wat een post zeg....

[PC] De Sims 4

Veel plezier hè! d:)b

Verwijderd

Goedemorgen , ik ben nieuw hier en ben benieuwd of er mensen zijn met ideeën om m’n team te veranderen of ander systeem.

Ik speel 4-1-3-2

Cech
Dumfries , van dijk potm, Rijkaard, marcelo
Keane
Figo lampard rivaldo
Christiano Ronaldo en baby del piero

Alleen lampard is verhandelbaar. Wie o wie heeft tips

• buurman3
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 08:41:
Goedemorgen , ik ben nieuw hier en ben benieuwd of er mensen zijn met ideeën om m’n team te veranderen of ander systeem.

Ik speel 4-1-3-2

Cech
Dumfries , van dijk potm, Rijkaard, marcelo
Keane
Figo lampard rivaldo
Christiano Ronaldo en baby del piero

Alleen lampard is verhandelbaar. Wie o wie heeft tips
6 icons en CR7 - aardig bezig :)

• Ambianz
Bossie schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 23:34:
[...]

Ik zou de achterste 4 upgraden, Mendy, SBC Umtiti/Headliner Hernandez, Varane, Headliner Lala. Vervolgens Courtous als GK.

Je zou SBC Rabiot ook kunnen doen, maar zou eerder wachten op Prime Petit aangezien je LCDM voor chem belangrijk. Payet zou misschien ook wel kunnen met chem, maar voorin zit het wel goed :+
Thanks voor je input. Zou op termijn ook een prachtige upgrade zijn alleen heb dus 1.45m voor het totale team haha.
Ambianz schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:23:
[...]

Thanks voor je input. Zou op termijn ook een prachtige upgrade zijn alleen heb dus 1.45m voor het totale team haha.
Kost 1M op de PS4 voor de achterste 5 minus wat he terugkrijgt voor je huidige spelers.
Heb je 500k over om verder me te handelen totdat je een leuke upgrade ziet voor LCDM.

Echter als je Petit neemt, zou he ook goedkopere La Liga back kunnen nemen icm Neymar ( Marcelo, RTTF Felipe Luis).

Keuze genoeg in ieder geval :)

Edit: lees ik het weer verkeerd, zou dadelijk nogmaals kijken, dacht 1,5M voor upgrades voor het geposte team.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 24-02-2019 10:01 ]

fifanoob schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 22:53:
[...]
tjah tis lullig maar kennelijk druk je te snel op rondje en dus schiet de keeper meteen? Of zie ik het nou verkeerd?
Ik krijg de goal niet tegen, maar maak hem haha.

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 09:39

Muggie

8 pm

Weet iemand hoe de waarden van spelers precies bepaald worden? Ik heb spelers van 85 en 86 in de collectie maar als ik hun attributen bekijk dan zijn die niet of nauwelijks hoger dan spelers van 80 en 81. Sterker, soms zijn alle (zichtbare) attributen opgeteld van een 85 speler lager dan van een 81 speler. Dus absoluut en gemiddeld zou de waarde dan niet kloppen.

Mis ik hier iets of kijk ik niet goed?

PSN: mug_8pm

• Ambianz
Bossie schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:39:
[...]

Kost 1M op de PS4 voor de achterste 5 minus wat he terugkrijgt voor je huidige spelers.
Heb je 500k over om verder me te handelen totdat je een leuke upgrade ziet voor LCDM.

Echter als je Petit neemt, zou he ook goedkopere La Liga back kunnen nemen icm Neymar ( Marcelo, RTTF Felipe Luis).

Keuze genoeg in ieder geval :)

Edit: lees ik het weer verkeerd, zou dadelijk nogmaals kijken, dacht 1,5M voor upgrades voor het geposte team.
Misschien toch maar afstand doen van van dijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/mNX37fv/Screenshot-20190224-103226.jpg

Geeft me in ieder geval veel meer mogelijkheden

• joenes30
Muggie schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:22:
Weet iemand hoe de waarden van spelers precies bepaald worden? Ik heb spelers van 85 en 86 in de collectie maar als ik hun attributen bekijk dan zijn die niet of nauwelijks hoger dan spelers van 80 en 81. Sterker, soms zijn alle (zichtbare) attributen opgeteld van een 85 speler lager dan van een 81 speler. Dus absoluut en gemiddeld zou de waarde dan niet kloppen.

Mis ik hier iets of kijk ik niet goed?
Dat zie je goed. Ratings zeggen echt niet alles. Kijk wat je nodig hebt op die positie en vanuit daaruit zoek je naar specifieke kwaliteiten die je daar nodig hebt. Dan kan een speler van 84 beter zijn als die van 87

• DeBers
Wat vinden jullie van de volgende opstelling:
Is dit een beetje gebalanceerd? En biedt dit genoeg verdedigende opties?
Ik speel nu 4231. Ben een beetje bang om een CDM weg te doen.

https://imgur.com/a/IUbsxAi

• buurman3
DeBers schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:06:
Wat vinden jullie van de volgende opstelling:
Is dit een beetje gebalanceerd? En biedt dit genoeg verdedigende opties?
Ik speel nu 4231. Ben een beetje bang om een CDM weg te doen.

https://imgur.com/a/IUbsxAi
Mijn eerste indruk is dat het wel erg aanvallend is. Kom je verdedigend tekort als je speelt?

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05 14:21
roybr schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:56:
[...]

Ben benieuwd hoe hij bevalt.
Zin in dezelfde prijscategorie.
Hij bevalt mij zeer goed.

• SH-FR
Zo, noodgedwongen alle potten op vrijdag en zaterdag gespeeld en na een goed begin van 14-3 uiteindelijk 19-11 geëindigd, 1 pot teveel verloren voor Gold 1 en een flink stuk minder dan de 23-6 van vorige week.

Hoofdoorzaken waren simpel: Teveel potten achter elkaar, Cech die geen bal tegenhield (@Bean77 dus gelijk, inmiddels vervangen voor de Gea), verdedigend niet altijd even sterk, teveel kansen gemist en een aantal 50-50 potten die in tegenstelling tot vorige week de verkeerde kant op vielen. Jammer maar helaas. Was er gisteravond heel ziek van maar kan het achteraf goed relativeren.

Inmiddels coins uitgegeven en het team versterkt. de Gea voor Cech, Nedved voor 200k afgemaakt, Salah IF eruit, Nedved LM en Hazard POTM op 7 RM. Als hoogtepunt toch de drempel over gegaan en CR7 gekocht, Ibra word nu dus een super sub. In de startopstelling begint Ronaldo op CF, in game speel ik met hem in de spits, Hazard op CAM en Salah/Larsson/Butra op rechts, daar puzzel ik nog wat mee.

Hoe dan ook, dit werkte gister in 2 potjes DR uitstekend. Weekend League teleurstellend maar t begint al met dat ik de potten niet goed kon verdelen en een aantal potten verkeerd vielen, dat maakte net het verschil.
SH-FR schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:06:
Zo, noodgedwongen alle potten op vrijdag en zaterdag gespeeld en na een goed begin van 14-3 uiteindelijk 19-11 geëindigd, 1 pot teveel verloren voor Gold 1 en een flink stuk minder dan de 23-6 van vorige week.

Hoofdoorzaken waren simpel: Teveel potten achter elkaar, Cech die geen bal tegenhield (@Bean77 dus gelijk, inmiddels vervangen voor de Gea), verdedigend niet altijd even sterk, teveel kansen gemist en een aantal 50-50 potten die in tegenstelling tot vorige week de verkeerde kant op vielen. Jammer maar helaas. Was er gisteravond heel ziek van maar kan het achteraf goed relativeren.

Inmiddels coins uitgegeven en het team versterkt. de Gea voor Cech, Nedved voor 200k afgemaakt, Salah IF eruit, Nedved LM en Hazard POTM op 7 RM. Als hoogtepunt toch de drempel over gegaan en CR7 gekocht, Ibra word nu dus een super sub. In de startopstelling begint Ronaldo op CF, in game speel ik met hem in de spits, Hazard op CAM en Salah/Larsson/Butra op rechts, daar puzzel ik nog wat mee.

Hoe dan ook, dit werkte gister in 2 potjes DR uitstekend. Weekend League teleurstellend maar t begint al met dat ik de potten niet goed kon verdelen en een aantal potten verkeerd vielen, dat maakte net het verschil.
Mocht DDG niet bevallen dan kan je ook nog otw Alisson proberen. Die viel mij niet tegen.

Na een sterke start WL (13-1) ver teruggevallen vandaag en gold 1 geëindigd. Voorsprong vasthouden terwijl de tegenstander mij verder onder druk zet is nog een flink verbeterpunt.

• buurman3
Bean77 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:59:
[...]

Mocht DDG niet bevallen dan kan je ook nog otw Alisson proberen. Die viel mij niet tegen.

Na een sterke start WL (13-1) ver teruggevallen vandaag en gold 1 geëindigd. Voorsprong vasthouden terwijl de tegenstander mij verder onder druk zet is nog een flink verbeterpunt.
Na 70 minuten ga ik dan naar 5 backs. Maar t blijft idd harken.
Bean77 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:59:
[...]

Wat is het issue dan met Cech, had al iets gelezen op reddit dat voor FB keepers de reaction stat niet was meegenomen in de upgrade.

Ik heb erg veel tegengoals sinds ik hem gebruik, maar ben gelijktijdig ook geswitched naar 41212 met meegaande backs, waardoor de tegenstander ook meer kansen krijgt,

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:30
Deze WL heeft me bijna mijn controller gekost! Nota bene in potje 30...

Had nog 1 overwinning nodig voor Goud 3. Ik krijg een tegenstander met een veel minder team dan mijn team en ik kom dan ook met gemak 2-0 voor. Dan in de 2e helft... je voelt 'm al aankomen... kantelt de wedstrijd. Volledig tegen de verhouding in wordt het 2-2 en dus verlengen. Ook in de verlening ben ik veel en veel sterker. Maar met een schotje uit het niets wordt het in de 120e minuut 3-2 voor hem. Op dat moment ging mijn controller door de lucht. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik dit potje niet won...

8)7 |:( :F

• DeBers
MadMoody schreef op zondag 24 februari 2019 @ 23:26:

Had nog 1 overwinning nodig voor Goud 3. Ik krijg een tegenstander met een veel minder team dan mijn team en ik kom dan ook met gemak 2-0 voor. Dan in de 2e helft... je voelt 'm al aankomen... kantelt de wedstrijd. Volledig tegen de verhouding in wordt het 2-2 en dus verlengen. Ook in de verlening ben ik veel en veel sterker. Maar met een schotje uit het niets wordt het in de 120e minuut 3-2 voor hem. Op dat moment ging mijn controller door de lucht. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik dit potje niet won...

Zo ongelooflijk klote, spele op de zondag.
Ik stond zaterdag 10-1. Uiteindelijk 11-11 geëindigd.
Ik ben er helemaal klaar mee.

• fifanoob
8-2 pff heb geen zin meer maar moet minimaal wel ff die 11 win halen voor kwalificatiepunten, eerst maar ff 1 roken

• SH-FR
MadMoody schreef op zondag 24 februari 2019 @ 23:26:

WL is uiteindelijk ook deels een kwestie van geluk. De ene week eindig ik 22-8 of 23-6, de andere week (zoals deze) 19-11 of zelfs een keer 17-13. Er zijn altijd minstens 5 tot soms zelfs 10 wedstrijden die gewoon 50/50 zijn en die dan jou kant op vallen of juist niet.

De basis is echter wel: verdeel je potten. 10/10/10. Elke keer als ik noodgedwongen in 2 dagen veel potten moet spelen gaat het fout. In weekenden die ik rustig de tijd neem eindig ik dik Goud 1 of net aan Elite 3, moet ik snel spelen zit ik daar onder. Echter weet ik als geen ander wat je met frustrerende potjes bedoeld.

Had zelf nog 1 winst nodig voor G1. Kwam terecht 1-0 voor en uiteindelijk krijgt hij 2 goals cadeau: de één omdat zijn aanvaller tegen mijn verdediger oploopt (ik liep alleen mee, drukte niks in). Penalty 1-1. Daarna een onverklaarbare pass van Alonso een hele andere richting op en erop volgend 1-2. Daarna kans op kans allemaal mis. WL is soms vreselijk, maar als ik dan zoals vorige week piek naar Elite is dat ook wel weer heel leuk :)

Verwijderd

WTF!! Ik start net mijn ps4 op om mijn SB rewards te openen. Kom ik er achter dat mijn volledige team verdwenen is ik blijk gehackt :@:@ :@ :@. Mijn baby eusebio en mijn prime nedved zijn ingeleverd bij icon sbc's en de rest van mijn spelers gequickselld. Mijn bloed kookt werkelijk blijf gvd met je poten van andermans account af. Morgen direct contact opnemen met de EA klantenservice kijken of er wat te regelen valt. De enige spelers die nog over zijn in mijn club zijn bronzen spelers de rest is allemaal weg

• buurman3
WL: 9-21 mehhhh

Wel beter dan vorige 2 keer: 6-24 :)
buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:50:

Precies, 2/3 weken en je pakt G3 :)

• buurman3
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:00:
[...]

Precies, 2/3 weken en je pakt G3 :)
Cheers, wie weet :)

Ik heb paar keer in VL met 5-4 of 4-3 verloren. Echt balen zulke potten.

Pot 30 win ik 2-1 van een dik icon team. Af en toe vraag ik me af of die kaarten allemaal geen reet uitmaken en het alleen cosmetisch is.

Ik zie spitsen met 65 SCH wereldvolleys maken...

[ Voor 27% gewijzigd door buurman3 op 25-02-2019 09:09 ]

buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:06:
[...]

Cheers, wie weet :)

Ik heb paar keer in VL met 5-4 of 4-3 verloren. Echt balen zulke potten.

Pot 30 win ik 2-1 van een dik icon team. Af en toe vraag ik me af of die kaarten allemaal geen reet uitmaken en het alleen cosmetisch is.

Ik zie spitsen met 65 SCH wereldvolleys maken...
Yep, maar dat blijft terugkomen, ik heb ook regelmatig potjes dat het voor mijn gevoel niets uit maakt wat ik doe omdat alles naar de tegenstander gaat en dan vervolgens de tweede helft andersom.

Voor mijn gevoel is het een grote rock/paper/scissors geworden met gameplans, wie heeft de beste counter klaarstaan tegen de speelstijl van de ander.

Daarnaast word ik vaak banger van Martial, Jesus en Firmino dan menig niet top tier icon.

Verwijderd

Iemand goede tip op onderstaand team te upgraden? spelers met vinkjes zijn untradeable.

Budget is op het moment een kleine 600k.

https://www.futbin.com//19/squad/5552784

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-04 11:09
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:25:
Iemand goede tip op onderstaand team te upgraden? spelers met vinkjes zijn untradeable.

Zou beginnen met Ramos voor Fernandez.

• buurman3

Ik heb Jordi Alba TOTGS pas gehaald ipv Marcelo. Voornamelijk vanwege snelheid en springen.

In volgorde van aanpassen

1. Bale --> Mbappe (krijg je op 10 chem als je Casemiro en Rijkaard wisselt)
2. Nacho --> Ramos
3. Messi --> Griezmann IF (stamina wise en Griezmann is onwijs goed ondanks zijn zwakke been, zijn RTTF die ik nu heb speelt nog beter)

• Beavbusi
Sinds ik een icon in mijn team heb, kom ik zoveel andere icons tegen. Heb het idee dat hoe beter je team, hoe beter de tegenstanders zijn ofzo.. kom er de laatste paar wedstrijden ook helemaal niet meer doorheen.
Zo mijn 81-86 projectje is afgelopen (150 packs geopend)
Heb winst gemaakt en heb nu het volgende in mijn club:
SBC Falcao
OTW Alisson
OTW Kagawa
OTW Batsman
IF Pavolleti
IF Vertout
86: Otamendi, Sane, Muller
85: Mahrez, Fabinho, Fekir, Lacazette, Son
84: Quaresma, Raul Albiol, Schmeichel, Benzema, mandzukic, Sokratis, Di Maria, Leno, Mhkithariyan, Sergio Roberto, Marquinhos, Kepa en Werner

en dan nog stuk of 15 83 spelers

Nu wachten op een SBC die ik echt wil hebben. Genoeg materiaal om het goedkoop voor elkaar te krijgen.
(Gezien de 86-89 rated zo laag zijn heb ik die ook maar gelijk ingekocht)

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 25-02-2019 10:05 ]

• JMaster
  • Laatst online: 10-03 14:31
En dan te bedenken dat ik nog tegen je moet spelen, mijn main team is zelfs minder goed dan jouw sbc voer.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-05 10:56
Nog mensen hier met FB Payet? Gisteren via de app even gedaan, maar niet mee gespeeld.

PSN: Maichel

JMaster schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:06:
[...]

En dan te bedenken dat ik nog tegen je moet spelen, mijn main team is zelfs minder goed dan jouw sbc voer.
ach...uiteindelijk kun je nog zulke goede spelers hebben, ik verlies nog steeds van NIF BPL teams :)

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:54
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 01:41:
WTF!! Ik start net mijn ps4 op om mijn SB rewards te openen. Kom ik er achter dat mijn volledige team verdwenen is ik blijk gehackt :@:@ :@ :@. Mijn baby eusebio en mijn prime nedved zijn ingeleverd bij icon sbc's en de rest van mijn spelers gequickselld. Mijn bloed kookt werkelijk blijf gvd met je poten van andermans account af. Morgen direct contact opnemen met de EA klantenservice kijken of er wat te regelen valt. De enige spelers die nog over zijn in mijn club zijn bronzen spelers de rest is allemaal weg
Heb je toevallig coins gekocht online?

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 23:29
Weet iemand wanneer de nieuw PL player of the month komt? Zal waarchijnlijk Aguero zijn?

• joenes30
buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:50:

dat je dat volhoudt man. Waren bij mij allang een paar controllers gesneuveld en had buren aan mn deur gehad of t wel aemaal goed gaat me haha

• buurman3
joenes30 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:10:
[...]
dat je dat volhoudt man. Waren bij mij allang een paar controllers gesneuveld en had buren aan mn deur gehad of t wel aemaal goed gaat me haha
Haha. Ik vloek wel eens, en stamp op de grond.

Composure 99 hè :)
Beavbusi schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:58:
Sinds ik een icon in mijn team heb, kom ik zoveel andere icons tegen. Heb het idee dat hoe beter je team, hoe beter de tegenstanders zijn ofzo.. kom er de laatste paar wedstrijden ook helemaal niet meer doorheen.
Vrijwel iedereen heeft de baby icon SBC gedaan, het is niet dat de matchmaking opeens anders is.

Er zitten wel wat gekken tussen zeg. Div 5, heeft iemand blijkbaar een lean icon Cruijff 95. Pleurt dat in een team met soms wat zilveren en bronzen spelers. Loopt vanaf het begin truckjes te doen met Cruijf. sta na 20 minuten 3-0 voor, doet hij rage quit. Ook een beetje zonde van je lean icon denk ik dan :)

Ik heb zelf toevallig de OP icon Matthaus uit de objective gehaald... Na 7 potjes kan je je zeggen...hij speelt identiek aan zijn 1.5M kostende 91 versie 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 25-02-2019 11:50 ]

• Beavbusi
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:45:
[...]

Vrijwel iedereen heeft de baby icon SBC gedaan, het is niet dat de matchmaking opeens anders is.
Hmm, sinds ik mijn team goed geupgrade heb speelt het als een natte krant. Kan ook zijn dat ik gister best moe was/ wat biertjes op had dat het wat minder liep. :p

• joenes30
buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:27:
[...]

Haha. Ik vloek wel eens, en stamp op de grond.

Composure 99 hè :)
hahaha wel respect voor je en dat is ook de enige manier om beter te worden. Kalm blijven is zo belangrijk als t ff niet loopt.

Verwijderd

Solotov schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:55:
[...]

Heb je toevallig coins gekocht online?
Nope niks strafbaars gedaan
joenes30 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:55:
[...]
hahaha wel respect voor je en dat is ook de enige manier om beter te worden. Kalm blijven is zo belangrijk als t ff niet loopt.
ik loop wel eens te vloeken als ik voor de 6e achtereenvolgende wedstrijd meteen met 1-0 achter kom te staan binnen 10 minuten.

Gisteren overigens timed finish uitgezet, vrijwel elke kans was met low-driven meteen raak ipv paal/lat schieten.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-05 11:41
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:56:
[...]

ik loop wel eens te vloeken als ik voor de 6e achtereenvolgende wedstrijd meteen met 1-0 achter kom te staan binnen 10 minuten.

Gisteren overigens timed finish uitgezet, vrijwel elke kans was met low-driven meteen raak ipv paal/lat schieten.
Ik had het ook heel lang uit staan. Toen toch maar weer aangezet. Mijn idee is dat (sinds de groene finesse timed finishing eruit is gehaald) je bij long shots echt super veel hebt aan timed finishing. Ballen gaan dan zo strak en hard richting de goal dat je er altijd wel wat aan overhoud. Verder probeer ik het nu toe te passen randje 16 als in bijvoorbeeld met wingers speel en ze daar in positie staa om te schieten. Strak en hard in de korte hoek en keepers zijn meestal kansloos. Enige bij wie timed finishing niks uitmaakt is Zlatan. Die man heeft al zon intens hard en strak goed geplaatst schot dat timed finishing niet nodig is haha :)
Arwintju schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:02:
[...]

Ik had het ook heel lang uit staan. Toen toch maar weer aangezet. Mijn idee is dat (sinds de groene finesse timed finishing eruit is gehaald) je bij long shots echt super veel hebt aan timed finishing. Ballen gaan dan zo strak en hard richting de goal dat je er altijd wel wat aan overhoud. Verder probeer ik het nu toe te passen randje 16 als in bijvoorbeeld met wingers speel en ze daar in positie staa om te schieten. Strak en hard in de korte hoek en keepers zijn meestal kansloos. Enige bij wie timed finishing niks uitmaakt is Zlatan. Die man heeft al zon intens hard en strak goed geplaatst schot dat timed finishing niet nodig is haha :)
Yep, ik breng Ibra vaak in de twee helft naast Butre, beide hebben een idioot schoot, david en goliath :P

[...]

Ik elke keer als ik een 3-1/4-1 voorsprong weggeef :(

Bean77 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:37:
[...]

Ik elke keer als ik een 3-1/4-1 voorsprong weggeef :(
Moet je niet de eerste helft volle bak pressure spelen :+
Ik kom vaak wel terug tweede helft tot 3-2/4-3, maar dan gaan de meeste tegenstanders toch echt wel achterin rondspelen.

• joenes30
[...]

gek wordt je daarvan steeds op achterstand komen, herkenbaar. Die low driven shots ga ik ook maar ff op oefenen hoor daar veel positieve verhalen over

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Vorig jaar was er ook iemand op GoT die was gehacked. Er was gebeld naar de EA klantenservice en zo hadden ze het emailadres van het account laten wijzigen.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-04 11:09
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:39:
[...]

Ik kom vaak wel terug tweede helft tot 3-2/4-3, maar dan gaan de meeste tegenstanders toch echt wel achterin rondspelen.
Ik begin altijd gewoon gebalanceerd en als ik na 60/ 70 minuten achter sta ga ik met constante druk spelen dat werkt wel goed Moet ik zeggen.
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:39:
[...]

haha ik speel geen pressure tenzij ik achter kom. Al mijn basisspelers hebben juist flinke stamina dus daar ligt het probleem niet.

• buurman3
Bean77 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:20:
[...]

haha ik speel geen pressure tenzij ik achter kom. Al mijn basisspelers hebben juist flinke stamina dus daar ligt het probleem niet.
Ff offtopic - is 77 je geboortejaar? :)

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-05 13:07
buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:51:
[...]

Dat is het aantal K aan euro's wat hij jaarlijks in FIFA punten steekt :+

• buurman3
Vissert schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:52:
[...]

Dat is het aantal K aan euro's wat hij jaarlijks in FIFA punten steekt :+
Why not :)

• Vissert
Geen Weekend league komende week:

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/530661133472759812/549582882230894592/D0QQfwvXcAE_opc.png?width=1087&height=610

• buurman3
Zwaar weekend!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-05 18:50
Dat had ik gister ook al zien staan, maar dacht dat dit kwam doordat de huidige WL nog bezig was.
Bijzonder, ben benieuwd :)
buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:51:
[...]

Wat jij en @vissert zeggen :P
Tssss beetje andermans account gebruiken om iedereen de indruk te geven van je indrukwekkende win/loss balans. I see what you're doing :+

In mijn scherm staat overigens over 3 dagen en 15 uur. Vreemd.

• Vissert
Bean77 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:02:
[...]

[...]

Tssss beetje andermans account gebruiken om iedereen de indruk te geven van je indrukwekkende win/loss balans. I see what you're doing :+
Nee Beans was al 77 toen hij zijn account hier registreerde. Vandaar dat hij moppert en het reactievermogen heeft van een oude man.

• buurman3
Bean77 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:02:
[...]

[...]
Bummer. Had gehoopt een mede-veertiger te treffen :Y

• buurman3
Bean77 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:06:
[...]

In mijn scherm staat overigens over 3 dagen en 15 uur. Vreemd.
@Vissert zit op de kinderserver met WL beperkingen denk ik _O-

• Vissert
buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:15:
[...]

@Vissert zit op de kinderserver met WL beperkingen denk ik _O-
Geen grote mond he :+

Ik zie net dat het een bug was en dat de aanmeldingen weer open zijn!
buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:14:
[...]

Bummer. Had gehoopt een mede-veertiger te treffen :Y
ik ben van 79, dus bijna 40 :) Hoor ik dan hier al tot de opa categorie? :)

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 25-02-2019 16:20 ]

• buurman3
bvbal79 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:19:
[...]

ik ben van 79, dus bijna 40 :) Hoor ik dan hier al tot de opa categorie? :)
Top! Ik van 74 d:)b

• buurman3
Vissert schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:18:
[...]

Geen grote mond he :+

Ik zie net dat het een bug was en dat de aanmeldingen weer open zijn!
Ik zag t ook. Hotfix op de kinderserver. :P
Pagina: 1 ... 154 ... 200 Laatste