Dus de tweakers cup matches moeten voor 20:00 ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10 21:13
Bossie schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:45:
[...]

Dus de tweakers cup matches moeten voor 20:00 ?
Jep, in je pyjama.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:48
buurman3 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:14:
[...]

Bummer. Had gehoopt een mede-veertiger te treffen :Y
Hier ook nog een 40-er :7

Verwijderd

SR8 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:35:
[...]

Vorig jaar was er ook iemand op GoT die was gehacked. Er was gebeld naar de EA klantenservice en zo hadden ze het emailadres van het account laten wijzigen.
Heb vandaag contact gehad met EA en ze gaan me mijn spelers teruggeven! Er is idd bewijs gevonden dat mijn account was gehackt.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:54
Hi allemaal..

Graag eens schieten op dit team: https://www.futbin.com/19/squad/5568282

Wat vinden jullie hiervan ?:D

2.2mil. Wil wel eens kijken of Tevez in de spits iets voor mij is.
Misschien switchen naar een 4-2-2-2 met Messi en Tevez naast elkaar.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-12 08:23
https://m.twitch.tv/gaitii

@GAITii live tegen @harrybeuker . Zitten al wel in de 70ste minuut

Verwijderd

https://www.futbin.com//19/squad/5568737 Hier dezelfde vraag. Het is mij bekend dat je hem niet heel veel saaier krijgt dan dit. :) Hij gaat naar 4231 / 4222 en 41212 in-game (voornamelijk 4231). Waar zou jij 50k tegenaan gooien? Mijn huidige plan is om Pogba bij elkaar te sparen. Maar als er betere ideeen zijn graag! (Dit team speelt best aardig. Is allemaal wel aardig in balans al vind ik Sterling best brak. King vind ik een absolute baas. Snel, sterk, 4*, 4*. Hij loopt 1 op 1.)
Was die rode kaart terecht? :o

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2019 19:44 ]

Gaitii familie van jou @Vissert ?

@exactor it het was donker rood. Was een echt 'vissertje'

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 25-02-2019 19:46 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Vissert
Bean77 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:45:
[...]

Gaitii familie van jou @Vissert ?

@exactor it het was donker rood. Was een echt 'vissertje'
We zijn hier toch 1 grote familie *O*

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ik had het niet beter kunnen zeggen...
YouTube: FIFA 19 IS AWFUL.

Moet zeggen, ik ben al tijden fan van zijn kanaal, heel veel trading tips gekregen. Maar daar gaat het nu niet om, punt is dat hij verwoord datgene waarom ik gestopt ben met WL.
In Fifa is gewoon geen casual game meer, de druk van winnen, althans voor mij is geen fun meer. Ik vond het gewoon niet leuk om je hele weekend te verneuken omdat je zo nodig moest presteren.
Tot op het punt dat je vrouw voorzichtig komt vragen waarom het een aaneenschakeling van scheldpartijen in de man-cave is?
Een verliespartij (altijd onterecht in mijn ogen) was reden op de gehele bijbel eruit te gooien vergezeld met de gehele medische encyclopedie.
Ik trade nog wat, soms een paar wedstrijdjes rivals (nu solid in div 4) maar eigenlijk gek dat ik niet meer zo geniet van het spel, en alleen omdat het nog maar om 1 ding gaat en dat is winnen....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12 19:55
pffft wat een spanning en hartkloppingen! 2 stugge maar goede potten!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12 16:54
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:43:
https://www.futbin.com//19/squad/5568737 Hier dezelfde vraag. Het is mij bekend dat je hem niet heel veel saaier krijgt dan dit. :) Hij gaat naar 4231 / 4222 en 41212 in-game (voornamelijk 4231). Waar zou jij 50k tegenaan gooien? Mijn huidige plan is om Pogba bij elkaar te sparen. Maar als er betere ideeen zijn graag! (Dit team speelt best aardig. Is allemaal wel aardig in balans al vind ik Sterling best brak. King vind ik een absolute baas. Snel, sterk, 4*, 4*. Hij loopt 1 op 1.)

[...]
90% kan op de schop >:)
Pogba is zeker heel fijn! Zou ik voor gaan, evenals Kante.

David luiz op links centraal en van aanholt vervangen voor Alex Sandro.

Dembele vervangen voor pogba of als de coins niet hebt dan zou ik gaan voor Fred. Stuk sneller en wendbaar. Of voor meer voetbal : Eriksen !!

Sane is een stuk fijner dan rashford.
Sterling beviel mij juist niet, Mahrez daarentegen wel.

Ik heb nu meer een hybrid team met la Liga , serie A, premier league en league 1.

https://www.futbin.com/19/squad/5570039

Plus King IF, de Jong (90), Eriksen, Fernandinho (87) en Mahrez op de bank

Normale rare gold zijn vrij goedkoop aan te schaffen nu (van dijk 100k, Eriksen 62k, etc )

wijze woorden

Verwijderd

Valandil schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:27:
[...]

90% kan op de schop >:)
Pogba is zeker heel fijn! Zou ik voor gaan, evenals Kante.

David luiz op links centraal en van aanholt vervangen voor Alex Sandro.

Dembele vervangen voor pogba of als de coins niet hebt dan zou ik gaan voor Fred. Stuk sneller en wendbaar. Of voor meer voetbal : Eriksen !!

Sane is een stuk fijner dan rashford.
Sterling beviel mij juist niet, Mahrez daarentegen wel.

Ik heb nu meer een hybrid team met la Liga , serie A, premier league en league 1.

https://www.futbin.com/19/squad/5570039

Plus King IF, de Jong (90), Eriksen, Fernandinho (87) en Mahrez op de bank

Normale rare gold zijn vrij goedkoop aan te schaffen nu (van dijk 100k, Eriksen 62k, etc )
Hehe. Ik snap dat je met heel veel coins dit wel kan verbeteren. Ik speel echter niet zo serieus (vorig jaar had ik een redelijk bazenteam maar daar heb ik nu geen tijd voor) en heb op dit moment 50k te besteden. Thanks voor de tips. Als er cheap ass verbeteringen zijn, graag!

• Valandil
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:37:
[...]

Hehe. Ik snap dat je met heel veel coins dit wel kan verbeteren. Ik speel echter niet zo serieus (vorig jaar had ik een redelijk bazenteam maar daar heb ik nu geen tijd voor) en heb op dit moment 50k te besteden. Thanks voor de tips. Als er cheap ass verbeteringen zijn, graag!
Dan zou ik voor Eriksen gaan i.p.v. dembele of gabriel jesus

wijze woorden

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:14
Pff die @Bean77 , als je het pre-matching scherm ziet, heb je je broek al vol.

De eerste 30 minuten gaf @Bean77 mij het gevoel alsof er nog wat te halen viel, kansen en balbezit vielen mijn kant op. Maar toen kwam de grote boze EA om de hoek. 9-1 afgeslacht, al ging het bij 3-0 de voetjes de lucht in.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Zo wat een verademing is Petit (88)! Wel erg vaak voorin te vinden.
In Rivals geen probleem maar in de WL toch even in de gaten houden.

Nu twijfel ik nog over de spits positie.
Cruyff (89) doet het goed maar ik kan hem inwisselen voor Ronaldo of IF Mbappe.
Heeft iemand ervaring met Mbappe? Zijn stats zien er goed uit;
https://www.futbin.com/19...0,10,10&schem=100,100,100

https://www.futbin.com/19/squad/5571025
GAITii schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:58:
Pff die @Bean77 , als je het pre-matching scherm ziet, heb je je broek al vol.

De eerste 30 minuten gaf @Bean77 mij het gevoel alsof er nog wat te halen viel, kansen en balbezit vielen mijn kant op. Maar toen kwam de grote boze EA om de hoek. 9-1 afgeslacht, al ging het bij 3-0 de voetjes de lucht in.
De gameplay was even wennen, maar daarna was het idd niet meer te stoppen. Moet eerlijk bekennen dat het mij soms zelf ook nog wel verbaasde hoe sommige schoten erin vlogen. 2e potje had je het beter onder controle. Maar je had zelf ook wel wat pech, je had wel 2 doelpunten erbij kunnen/moeten hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:14
Bean77 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:06:
[...]

De gameplay was even wennen, maar daarna was het idd niet meer te stoppen. Moet eerlijk bekennen dat het mij soms zelf ook nog wel verbaasde hoe sommige schoten erin vlogen. 2e potje had je het beter onder controle. Maar je had zelf ook wel wat pech, je had wel 2 doelpunten erbij kunnen/moeten hebben.
Achja, het zou ook niet goed zijn als ik met mijn 1 miljoen teampje won van jouw TOTY team >:)

Ik speel liever tegen @Vissert. Dan ben ik niet de enige die met 10 man eindigt :D

[ Voor 7% gewijzigd door GAITii op 25-02-2019 21:10 ]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Vissert
Ik word gewoon gepest hier :(
Gelukkig ga jij niet over het FUT Toernooi... ghe ghe

Hey kijk! De echte Centurion is uitgebracht ipv David Silva:
https://www.futhead.com/19/players/21315/ricardo-centurion/

[ Voor 23% gewijzigd door Fraaank op 25-02-2019 21:52 ]

• buurman3
simons schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:14:

Moet zeggen, ik ben al tijden fan van zijn kanaal, heel veel trading tips gekregen. Maar daar gaat het nu niet om, punt is dat hij verwoord datgene waarom ik gestopt ben met WL.
In Fifa is gewoon geen casual game meer, de druk van winnen, althans voor mij is geen fun meer. Ik vond het gewoon niet leuk om je hele weekend te verneuken omdat je zo nodig moest presteren.
Tot op het punt dat je vrouw voorzichtig komt vragen waarom het een aaneenschakeling van scheldpartijen in de man-cave is?
Een verliespartij (altijd onterecht in mijn ogen) was reden op de gehele bijbel eruit te gooien vergezeld met de gehele medische encyclopedie.
Ik trade nog wat, soms een paar wedstrijdjes rivals (nu solid in div 4) maar eigenlijk gek dat ik niet meer zo geniet van het spel, en alleen omdat het nog maar om 1 ding gaat en dat is winnen....
Aardig filmpje. Ze kunnen zoveel dingen verzinnen om het leuker te maken, maar ze flikkeren top icon moments in het spel, die never nooit iemand kan bemachtigen.

De content is leuk, maar alles draait om pace. Ik las laatst dat Usain Bolt waarschijnlijk in TOTS komt.

En toch spelen miljoenen mensen het spel - ik gok dat EA een aantal neuromarketing experts in dienst heeft :)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wie zouden jullie als ccam achter zlatan zetten met stoichkov en mbappe op de lcam en rcam posities.. socratis 87 of ben yedder rttf??

Al het advies welkom..

• cubert20
  • Laatst online: 25-12 20:13
Razz89 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 22:15:
Wie zouden jullie als ccam achter zlatan zetten met stoichkov en mbappe op de lcam en rcam posities.. socratis 87 of ben yedder rttf??

Al het advies welkom..
Heb laatst met draft met socrates gespeeld.
Die gaf me echt superpasses, dus afhankelijk van hoe je hem wilt gebruiken.

• cubert20
  • Laatst online: 25-12 20:13
simons schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:14:

Klinkt voor het grootste deel dat hij de max van zijn plafond heeft bereikt en niet weet hoe nu verder.
Dat gezeik over een casual mode, gewoon online losse match is vrij casual. Verder dwingt niemand hem om in divisie 1 te zitten. Hij is de enige die zichzelf daartoe dwingt.

Ik vind juist 30 wedstrijden weekend league wel leuk. Ja het kost wat van je frustratieniveau, maar ik vind het toch wel een uitdaging om een keer hoger te komen dan goud 3 :)

Die hele rant is gewoon een teken dat hij klaar is met het spel, maar dat betekent niet dat het spel slecht is. Ik denk juist dat het beter is dan vorig jaar.

• Valandil
FIFA 19 is echt beter dan vorig jaar.
Vorige editie draaide alleen maar om pace!
Allemaal in een 433 met snelle 5* vleugelspelers die niet meer in te halen waren. Wat een k&t editie was dat zeg. Nu moet je meer voetballen en dit maakt het lastig.

De druk van MOETEN tijdens de WL herken ik ook wel. Daarom doe ik af en toe mee en speel anders rivals, Squad battles en offline carrière.

Enige grote minpunt is dat het bijna niet mogelijk is om een beetje leuk team bij elkaar te hebben als je casual gamed. Het is echt “hard werken”. Veel WL spelen, veel traden en als je mazzel heb kan je icon bij elkaar schrapen.

Fifa20 koop ik zeker NIET direct. Wacht eerst de reviews af en als het allemaal wel pacewhores gaat worden, dan sla ik de versie over.

wijze woorden

• buurman3
Valandil schreef op maandag 25 februari 2019 @ 23:28:
FIFA 19 is echt beter dan vorig jaar.
Vorige editie draaide alleen maar om pace!
Allemaal in een 433 met snelle 5* vleugelspelers die niet meer in te halen waren. Wat een k&t editie was dat zeg. Nu moet je meer voetballen en dit maakt het lastig.

De druk van MOETEN tijdens de WL herken ik ook wel. Daarom doe ik af en toe mee en speel anders rivals, Squad battles en offline carrière.

Enige grote minpunt is dat het bijna niet mogelijk is om een beetje leuk team bij elkaar te hebben als je casual gamed. Het is echt “hard werken”. Veel WL spelen, veel traden en als je mazzel heb kan je icon bij elkaar schrapen.

Fifa20 koop ik zeker NIET direct. Wacht eerst de reviews af en als het allemaal wel pacewhores gaat worden, dan sla ik de versie over.
Het draait nu toch ook om pace? 9 van de 10 teams: Sterling, Rashford, Sane, Lucas.....

• Valandil
buurman3 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:28:
[...]

Het draait nu toch ook om pace? 9 van de 10 teams: Sterling, Rashford, Sane, Lucas.....
Deels wel, maar aan de bal zijn ze nog in te halen.
Bij fifa18 kon je gewoon alvast naar de middenstip gaan voor de aftrap. Eenmaal weg, dan kon je ze niet meer bijhouden

wijze woorden

Valandil schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:41:
[...]

Deels wel, maar aan de bal zijn ze nog in te halen.
Bij fifa18 kon je gewoon alvast naar de middenstip gaan voor de aftrap. Eenmaal weg, dan kon je ze niet meer bijhouden
Idd, maar er klopt niets van, hoevaak mijn spitsen los komen van de verdediging om vervolgens onbestraft neergehakt of vastgehouden tot er balverlies is, is echt te bizar voor woorden.

pace nerfen is prima, maar dat doe je niet door overtredingen uit te zetten :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Iemand nog tips voor mijn team?

https://www.futbin.com/19/squad/3845657

Tevez heeft een chem van 8 in-game.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:42
Zymotic2007 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:55:

Lala Headliner en Mbappe IF :)
Zymotic2007 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:55:

Nesta upgraden. Agility en balance zijn echt killing. Bijv. Blanc 89

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Zat zelf ook nog te denken aan Larson Prime voor de chem met Ibra, maar Larson lijkt op alle vlakken minder dan Tevez.

Speelt Blanc zoveel beter? Tot nu toe niet ontevreden over Nesta, maar het proberen zeker waard.
Zymotic2007 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:05:
Zat zelf ook nog te denken aan Larson Prime voor de chem met Ibra, maar Larson lijkt op alle vlakken minder dan Tevez.

Speelt Blanc zoveel beter? Tot nu toe niet ontevreden over Nesta, maar het proberen zeker waard.
https://www.futbin.com/19/compare/28/83
Agility en balance vind ik echt zwaar onder de maat. Anchor op Blanc en gaan met die hap.

Verwijderd

Heb mooi een vracht 83/84 aangeschaft ( zon 150 k geïnvesteerd ) want volgende week is totw 25 en mogelijk totw upgrades

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-12 20:59
Bean77 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:08:
[...]

https://www.futbin.com/19/compare/28/83
Agility en balance vind ik echt zwaar onder de maat. Anchor op Blanc en gaan met die hap.
Is 79 jumping van Blanc niet een beetje weinig? Denk elke hoge bal met een ronaldo als spits verlies je of zie ik dat verkeerd?
tukkerterror90 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:27:
[...]

Is 79 jumping van Blanc niet een beetje weinig? Denk elke hoge bal met een ronaldo als spits verlies je of zie ik dat verkeerd?
79 icm 192cm valt denk ik wel mee. Als je er anchor op zet wordt het 89 jumping. Accuracy is overigens ook goed.

• buurman3
Kan iemand me helpen met mijn rechtermiddenvelder?

Heb nu Modric IF...maar ik twijfel of dat wel handig is.

Op de bank nog Casemiro IF en Kroos, maar die zijn ook niet overtuigend. Iemand ervaring met Partey IF? Of een betaalbare icon tip <1 miljoen?

Zie https://www.futbin.com/19/squad/5495111

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:25
Seedorf

• tukkerterror90
buurman3 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:05:

Op de bank nog Casemiro IF en Kroos, maar die zijn ook niet overtuigend. Iemand ervaring met Partey IF? Of een betaalbare icon tip <1 miljoen?

Als je Varane en Ramos wisselt van positie kan je Lala op rechtsback neerzetten ipv Carvajal, en dan Bale vervangen voor Mbappe en dan kan je elke Franse speler daar neerzetten en dan denk ik voornamelijk aan Pogba/ Kante.

• buurman3
tukkerterror90 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:46:
[...]

Als je Varane en Ramos wisselt van positie kan je Lala op rechtsback neerzetten ipv Carvajal, en dan Bale vervangen voor Mbappe en dan kan je elke Franse speler daar neerzetten en dan denk ik voornamelijk aan Pogba/ Kante.
Dat heb ik een paar weken gedaan - maar Bale heeft echt mijn voorkeur.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12 11:06

ik heb die spaanse sbc comp gedaan en de 90 casemiro daar staan. Die kon ik vrijwel gratis doen. Dit gewoon steeds op spaanse comp gouden spelers te bieden vanaf 450 en alles naar de club, dubbele verkoop je easy met winst en zo blijf je herhalen en haal je die sbc vanzelf gratis + je krijgt nog pakjes en daarmee maak je zelfs winst.
Ik heb er ruim anderhalf ton winst mee gehaald ook omdat ik casemiro zijn CL kaartje kon verkopen.

Qua icon zou ik kijken naar een Ballack. Erg goede allround stats voor een middenvelder naar mijn beleving.

[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 26-02-2019 15:08 ]

• buurman3
fifanoob schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:06:
[...]

ik heb die spaanse sbc comp gedaan en de 90 casemiro daar staan. Die kon ik vrijwel gratis doen. Dit gewoon steeds op spaanse comp gouden spelers te bieden vanaf 450 en alles naar de club, dubbele verkoop je easy met winst en zo blijf je herhalen en haal je die sbc vanzelf gratis + je krijgt nog pakjes en daarmee maak je zelfs winst.
Ik heb er ruim anderhalf ton winst mee gehaald ook omdat ik casemiro zijn CL kaartje kon verkopen.

Qua icon zou ik kijken naar een Ballack. Erg goede allround stats voor een middenvelder naar mijn beleving.
Nice, maar ik heb Casemiro IF 89 al - vind t geen toppertje.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 11:01

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

buurman3 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:18:
[...]

Die (Casemiro sbc) staat bij mij op de nominatie om vervangen te worden - weet alleen nog niet door wie. Vind hem eigenlijk nooit opvallen... ook niet in negatieve zin dus.
In een 431 waarin hij puur moet verdedigen is het wel te doen, maar ik heb achter hem net zo'n type staan in Campbell. Kunnen goed verdedigen maar die kun je eigenlijk geen pass laten geven als het verder dan 4 meter is 8)7 Laat staan bewegen met de bal :9

https://www.reddit.com/r/...active_guide_on_how_pick/

• Razz89
Iemand ervaring of een idee met ballack 86 en veron 88..

Twijfel wie ik in een 4231 opstelling gebruik naast militao ffs op cvm..
Ballack 86, veron 88 of?
Of misschien een andere icon?
Moet iedergeval een icon komen voor chemistry en budget is max. 700k.

• DeBers
Wooow. Interessante SBC voor Seedorf. Die ga ik heel misschien toch doen.
DeBers schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:10:
Ik wacht nog ff op Petit, als LCM/LCDM, sowieso niet de grootste upgrade voor Poggy/untradeable KDB.

Als je geen baby icon hebt klaarliggen, zou ik ook eens naar Seedorf 88 kijken.

• fifanoob
buurman3 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:18:
[...]

ben er ook niet zo fan van.. Had er eerst altijd Kroos staan maar dan kom ik verdedigend te kort, speel met suarez op 10 en modric en destijds kroos op middenveld, vervolgens kroos vervangen voor casemiro cl en toen zag ik die sbc en ging ik kijken hoe ver ik kwam met die handel methode van SH-FR en vervolgens die er nu staan. Modric is nu nog beetje mijn zwakke plek net als casemiro ook nog wel een beetje. ( snap je het nog? :D ) maar ja zoveel coins heb ik niet.. Wil maar al te graag Ballack maar ja coins he..

Wil er niet iemand wat rooksbaars ruilen tegen coins ? :9

• fifanoob
DeBers schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:10:
zou eerst die leen speler uittesten, ik persoonlijk vind het nog al wat, anderhalf miljoen voor een untradeable..

• DeBers
fifanoob schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 20:04:
[...]

zou eerst die leen speler uittesten, ik persoonlijk vind het nog al wat, anderhalf miljoen voor een untradeable..
Ja klopt. Ik keek verkeerd. Hij stond nog op 1.1. Maar er was er eentje nog niet doorgerekend.. Klapt wel ineens omhoog.

• buurman3
fifanoob schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:50:
[...]

ben er ook niet zo fan van.. Had er eerst altijd Kroos staan maar dan kom ik verdedigend te kort, speel met suarez op 10 en modric en destijds kroos op middenveld, vervolgens kroos vervangen voor casemiro cl en toen zag ik die sbc en ging ik kijken hoe ver ik kwam met die handel methode van SH-FR en vervolgens die er nu staan. Modric is nu nog beetje mijn zwakke plek net als casemiro ook nog wel een beetje. ( snap je het nog? :D ) maar ja zoveel coins heb ik niet.. Wil maar al te graag Ballack maar ja coins he..

Wil er niet iemand wat rooksbaars ruilen tegen coins ? :9
Of je koopt fifa points ipv wiet :+

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:00
Patch 1.10 geïnstalleerd en daarna 3 potjes rivals gespeeld.

Spel leek wat anders aan te voelen, kan het moeilijk uitleggen. Leek allemaal sneller te gaan, 1e pot leek wel een flipperkast.

3 winst partijen

4-0 winst
3-0 winst (leaved wanneer ik 3-0 scoor voor rust)
4-1 winst

Moet zeggen dat ik ook paar leipe goals kon maken. Snoeiharde kopballen, pegel van meter of 25 in de kruising, geplaatste ballen in de verre hoek en nog een heerlijk stiftje.

Helaas moet ik verder, had graag zo doorgespeeld maar patch 1.10 is me goed bevallen zo de eerste potjes d:)b

PS uit wekelijkse doelstelling geef 5 assists met een TOTW speler in Rivals game kreeg ik IF Veretout (CM 82) als onverhandelbare speler. Prima backup voor de bank.

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 26-02-2019 21:19 ]

• DeBers
Wow. Wat gebeurd er met de markt?
Als ik niet weet wat ik moet traden koop ik John Stones in en verkoop die voor 600-800 meer. De prijs van Stones is zojuist gezakt naar 1k. Die normaliter rond de 2k is.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:00
DeBers schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:25:
Wow. Wat gebeurd er met de markt?
Als ik niet weet wat ik moet traden koop ik John Stones in en verkoop die voor 600-800 meer. De prijs van Stones is zojuist gezakt naar 1k. Die normaliter rond de 2k is.
Thnx voor de tip... is het verstandig hier een sloot van in te slaan, bij wijze van 50 stuks en allemaal voor die 600-800 weer op de TL te zetten? Hoe groot is de kans op winst, of is dit een definitieve zakking van de markt?

• DeBers
Sleehond schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:38:
[...]

Thnx voor de tip... is het verstandig hier een slot van in te slaan, bij wijze van 50 stuks en allemaal voor die 600-800 weer op de TL te zetten? Hoe groot is de kans op winst, of is dit een definitieve zakking van de markt?
Op deze ratings is niks permanent. Een gekke sbc en ze kunnen weer omhoog knallen. Morgen mm toch?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
Sleehond schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:10:
Patch 1.10 geïnstalleerd en daarna 3 potjes rivals gespeeld.

Spel leek wat anders aan te voelen, kan het moeilijk uitleggen. Leek allemaal sneller te gaan, 1e pot leek wel een flipperkast.

3 winst partijen

4-0 winst
3-0 winst (leaved wanneer ik 3-0 scoor voor rust)
4-1 winst

Moet zeggen dat ik ook paar leipe goals kon maken. Snoeiharde kopballen, pegel van meter of 25 in de kruising, geplaatste ballen in de verre hoek en nog een heerlijk stiftje.

Helaas moet ik verder, had graag zo doorgespeeld maar patch 1.10 is me goed bevallen zo de eerste potjes d:)b

PS uit wekelijkse doelstelling geef 5 assists met een TOTW speler in Rivals game kreeg ik IF Veretout (CM 82) als onverhandelbare speler. Prima backup voor de bank.
Ik had juist het tegenovergestelde. Veel lag, balcontrole van spelers lijkt wel -20 te zijn, en heel veel flipperkast situaties bij m'n verdediging waardoor de bal panklaar voor de spits wordt gelegd.

En m'n tegenstanders speelden met constant pressure en team press. Holy shit, ik heb de bal en er staan 4 man om die speler heen. Ook counters met 6 man van de tegenstander. En uiteraard stamina wat geen ene flikker uitmaakt.

Nee, dit is geen leuke patch vooralsnog :+

[ Voor 9% gewijzigd door chengbondkwok op 27-02-2019 06:46 ]

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-12 14:22
Toch apart spelletje dat Fifa. Gister 9 wins in 10 potjes in DR. Eindelijk Div 5.... Nu 9 loses uit 10 potjes. Terug naar div 6 8)7 Niets lukt ineens meer...

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:36

Oekol

waka waka hey hey

Audiojunky schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 07:53:
Toch apart spelletje dat Fifa. Gister 9 wins in 10 potjes in DR. Eindelijk Div 5.... Nu 9 loses uit 10 potjes. Terug naar div 6 8)7 Niets lukt ineens meer...
Kan ook dat dat gewoon je divisie is toch? Ik zit in 5 en als ik in 4 zat was het vreselijk ik verlies veel geen fun. Maar in 5 win ik veel meer, leukere potjes. Wat mij betreft blijf ik in 5!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-12 14:22
Leoon. schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:07:
[...]

Kan ook dat dat gewoon je divisie is toch? Ik zit in 5 en als ik in 4 zat was het vreselijk ik verlies veel geen fun. Maar in 5 win ik veel meer, leukere potjes. Wat mij betreft blijf ik in 5!
Dat zal ongetwijfeld :) . Maar vind het verschil best groot dan

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Audiojunky schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:14:
[...]

Dat zal ongetwijfeld :) . Maar vind het verschil best groot dan
Ik heb in divisie 4 denk grote gedeelte met 4 tot 6 doelpunten verschil verloren. Dat vind ik helaas ook maar geen zin om me extra in te zetten, speel voor de leuk en niet om elk dingetje uit te buiten wat niet perfect is aan fifa.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Beavbusi
Zit ook tegen div 4 aan. Sommige potjes in div 5 zijn die gasten echt ineens supergoed. Is dat in div 4 alleen maar ? dan hoef ik niet persé te promoveren.

• Barttjje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik zit momenteel in divisie 2. Ik blijf zo tussen de 2200 en 2300 skill rating zitten en win en verlies gewoon wat potten. Wel is het in deze divisie erg lastig om bijvoorbeeld die totw doelstelling te halen omdat je ook regelmatig verliest ben je hier een stuk langer mee bezig. Gelukkig heb ik hem gisteren wel kunnen behalen, bewaar hem mooi voor donderdag om tegelijk te openen met mijn Elite 3 WL rewards om een extra kans op messi if te hebben. :)

• tukkerterror90
Beavbusi schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:16:
Zit ook tegen div 4 aan. Sommige potjes in div 5 zijn die gasten echt ineens supergoed. Is dat in div 4 alleen maar ? dan hoef ik niet persé te promoveren.
Zit zelf al een aardige tijd in divisie 4, sommigen zijn wel echt goed maar kom ook tegenstanders tegen die er vrij weinig van kunnen.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Beavbusi schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:16:
Wat ik tegen kwam wel, maar dat is natuurlijk N=1. Maargoed fifa de laatste tijd was sowieso een stuk lastiger voor mij ineens terwijl m'n team beter is geworden met oa Ronaldo cr7

tukkerterror90 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:47:
[...]

Zit zelf al een aardige tijd in divisie 4, sommigen zijn wel echt goed maar kom ook tegenstanders tegen die er vrij weinig van kunnen.
ik zit in D5, waarbij mijn rating nogal schommelt afhankelijk van mijn speelmomenten.

Ik moet wel bekennen dat ik misschien 5-10 potjes Rivals dit jaar heb gedaan, aangezien WL spelen dusdaning veel punten geeft dat daadwerkelijk spelen niet nodig is.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12 01:04
Zo, inmiddels deze week heel veel potten FIFA gespeeld vanwege een aantal dagen weg. Heb ruim voldoende punten om Div 3 Rank 1 te eindigen. Vrijdagavond terug dus eventueel zaterdag en zondag volledige Weekend League spelen.

Inmiddels weer flink gehandeld. Zat na het kopen van Ronaldo, de Gea en completen van Nedved een aantal dagen terug op 240k, dit is inmiddels alweer gestegen tot liefst 850k. Volgende upgrade is hopelijk een zieke Icon spits, maar dan moet die SBC wel komen!

Hoe dan ook, hopelijk doordat ik dit weekend later begin, zet ik weer G1 neer. Moet toch zeker wel mogelijk zijn.

• Beavbusi
SH-FR schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:09:
Zo, inmiddels deze week heel veel potten FIFA gespeeld vanwege een aantal dagen weg. Heb ruim voldoende punten om Div 3 Rank 1 te eindigen. Vrijdagavond terug dus eventueel zaterdag en zondag volledige Weekend League spelen.

Inmiddels weer flink gehandeld. Zat na het kopen van Ronaldo, de Gea en completen van Nedved een aantal dagen terug op 240k, dit is inmiddels alweer gestegen tot liefst 850k. Volgende upgrade is hopelijk een zieke Icon spits, maar dan moet die SBC wel komen!

Hoe dan ook, hopelijk doordat ik dit weekend later begin, zet ik weer G1 neer. Moet toch zeker wel mogelijk zijn.
Jesus, hoe handel je zo goed ? :P Ik heb ook echt van die zwakke moment ertussen dat ik 100k pakketten haal op geluk.. Wil eigenlijk Seedorf, maar zit weer op30k munten :(

• Beavbusi
Leoon. schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:47:
[...]

Wat ik tegen kwam wel, maar dat is natuurlijk N=1. Maargoed fifa de laatste tijd was sowieso een stuk lastiger voor mij ineens terwijl m'n team beter is geworden met oa Ronaldo cr7
had ik eerst ook toen ik Felipe Anderson OTW had gehaald icm Butra.. nu 4-3-3 en speelt wel goed. Alleen koppend weinig sterk. Wil Butra 90 ook nog wel inwissel voor Ronaldo 9 maar daar geen coins voor :p

• Razz89
Razz89 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 18:56:
Iemand ervaring of een idee met ballack 86 en veron 88..

Twijfel wie ik in een 4231 opstelling gebruik naast militao ffs op cvm..
Ballack 86, veron 88 of?
Of misschien een andere icon?
Moet iedergeval een icon komen voor chemistry en budget is max. 700k.
Toch voor ballack gekozen..
Denken jullie dat je het heel erg merkt als vvd sif op 8chem speelt?
Een dag uitgesteld omdat ik bang was het te verknallen, maar zojuist dan toch een beslissende pot gespeeld om te promoveren naar divisie 2. Lange tijd dacht ik dat het onbereikbaar was omdat ik zelf geen goede 'skiller' ben en ook niet behendig ben met tornado voorzetten etc. Nopez, mijn ball roll en fake shot moesten het maar doen.

En het was erg grappig. Zo zie je er tegen op en zo rage quit mijn tegenstander na 18 minuten omdat die al met 3-0 achter staat. Dus nu officieel divisie 2. Ben benieuwd wat voor gasten ik daar aan ga treffen.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12 23:34
Bean77 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:01:
Een dag uitgesteld omdat ik bang was het te verknallen, maar zojuist dan toch een beslissende pot gespeeld om te promoveren naar divisie 2. Lange tijd dacht ik dat het onbereikbaar was omdat ik zelf geen goede 'skiller' ben en ook niet behendig ben met tornado voorzetten etc. Nopez, mijn ball roll en fake shot moesten het maar doen.

En het was erg grappig. Zo zie je er tegen op en zo rage quit mijn tegenstander na 18 minuten omdat die al met 3-0 achter staat. Dus nu officieel divisie 2. Ben benieuwd wat voor gasten ik daar aan ga treffen.
Gefeliciteerd! Zit zelf ook toevallig bijna aan de 2100 punten. Twijfel om vanavond nog te proberen te promoveren, zodat ik komende week al mee loop voor de DIV2 rewards. Moet zeggen dat ik DIV3 na een maand of 2 ook ontgroeid ben, men is niet per se beter namelijk, maar wel veel icon loaded teams.

Ik denk dat je ook prima zonder skills in DIV2 mee kan. Ik doe zelf ook alleen ballrol, scharen (exit moves, komend uit vroegere FIFA's en de roulette, of de variant daarop, weet de naam even niet).

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-12 13:59
Casual_T schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:17:
[...]
Ik denk dat je ook prima zonder skills in DIV2 mee kan. Ik doe zelf ook alleen ballrol, scharen (exit moves, komend uit vroegere FIFA's en de roulette, of de variant daarop, weet de naam even niet).
Ik kan alleen een standaard schaar (rechtdoor), maar soms zie ik mijn tegenstander een schaar doen waarbij de laatste schaar ertoe leidt dat ze gelijk een goede exit hebben (schuin).

Heb je een idee wat ik bedoel, en zo ja hoe doe je die?

• Casual_T
sirkeith schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:21:
[...]

Ik kan alleen een standaard schaar (rechtdoor), maar soms zie ik mijn tegenstander een schaar doen waarbij de laatste schaar ertoe leidt dat ze gelijk een goede exit hebben (schuin).

Heb je een idee wat ik bedoel, en zo ja hoe doe je die?
Bedoel je dat je gewoon een schaar doet en dan als het ware 90 graden naar beneden, boven of opzij gaat? Dat is namelijk scharen en dan op het juiste moment je analoge stick (links volgens mij) richting de juiste kant duwen. Kan even geen voorbeeldje vinden op Youtube hiervan.

Wat ook handig is overigens en welke ik vaak doe: scharen .. en dat men dan denkt dat je dus een exit naar boven doet, maar daarna een sprint naar voren doet langs de lijn. Vaak verwacht men dat je een bepaalde move maakt na scharen .. beetje psychologisch effect :).

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 16:17
Casual_T schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:17:
[...]

Gefeliciteerd! Zit zelf ook toevallig bijna aan de 2100 punten. Twijfel om vanavond nog te proberen te promoveren, zodat ik komende week al mee loop voor de DIV2 rewards. Moet zeggen dat ik DIV3 na een maand of 2 ook ontgroeid ben, men is niet per se beter namelijk, maar wel veel icon loaded teams.

Grappig, ik zat ook in de buurt van de 2100 punten, maar was voor het behalen van de weekly obective, die untradable TOTW speler, wat afgezakt helaas. Winnen is opeens een stuk moeilijker als je geforceerd een assist probeert te geven met een specifieke TOTW speler.

Qua skillmoves zijn degene die ze in Fifa 19 hebben geintroduceerd, het meest effectief wat mij betreft en ook makkelijk onder de knie te krijgen. De "la croqueta" (wel een 4 star skillmove) is handig om happende verdedigers mee af te schudden, die je veel hebt in high pressure teams. De nieuwe fakeshot met speedboost is ook heerlijk om langs verdedigers mee te komen. De knoppencombinaties voor deze skillmoves zijn niet ingewikkeld, maar het is vooral een kwestie van goede timing en dat je de momenten leert herkennen waarop je de skillmoves moet inzetten, duurt even voordat je dat laatste onder de knie hebt.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:44
Griezmann is inmiddels ook niet meer kaal.. Tenminste weer een beetje realistisch

• Casual_T
mar101 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:43:
[...]

Qua skillmoves zijn degene die ze in Fifa 19 hebben geintroduceerd, het meest effectief wat mij betreft en ook makkelijk onder de knie te krijgen. De "la croqueta" (wel een 4 star skillmove) is handig om happende verdedigers mee af te schudden, die je veel hebt in high pressure teams. De nieuwe fakeshot met speedboost is ook heerlijk om langs verdedigers mee te komen. De knoppencombinaties voor deze skillmoves zijn niet ingewikkeld, maar het is vooral een kwestie van goede timing en dat je de momenten leert herkennen waarop je de skillmoves moet inzetten, duurt even voordat je dat laatste onder de knie hebt.
De kroket (zo noem ik hem) was ik helemaal vergeten! Die is idd zwaar overrated. Vooral als je een één-op één situatie hebt, handig om tegenstanders op het verkeerde been te zetten en er daarna vandoor te gaan. Fakeshot met speedboost bedoel je die met L1 mee? Is ook handig soms, maar die timing is wat tricky als je hem mist op het middenveld. Dan ben je wel vatbaar voor een counter.
Ambianz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:45:
Griezmann is inmiddels ook niet meer kaal.. Tenminste weer een beetje realistisch
En zijn UCL Live/RTTF kaart gaat richting 1.7M.....het is dat SIF Messi vandaag komt, anders zou dit de duurste LaLiga kaart worden (zonder de TOTY)
Ambianz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:45:
Hij zag er ook uit als de hoofdrolspeler van trainspotting, choose life!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Hopelijk kunnen jullie me helpen:

Ik draai met de volgende team op 4-1-2-1-2 (2)

https://www.futbin.com/19/squad/5615132

Kimpembe komt dan op CDM en Prime Nedved op CAM

Het enigste is dat ik niet zo happy ben met OTW Alisson dus wil ik graag het gaan veranderen.
Wat ik kan doen is HL Marquinhos en OTW Alisson verkopen voor IF Manolas en SIF Szczesny maar moet zeggen dat HL Marquinhos goed verdedigt. Ik kan ook FS Lafont halen maar daar hoor ik gemengde verhalen over.
Ook sta ik open voor veranderingen in me achterroede maar liefst dat Juan Jesus kan blijven staan

Hoop dat jullie handige tips hebben of opmerkingen. ( heb nog 70k aan coins )

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 16:17
Casual_T schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:47:
[...]

De kroket (zo noem ik hem) was ik helemaal vergeten! Die is idd zwaar overrated. Vooral als je een één-op één situatie hebt, handig om tegenstanders op het verkeerde been te zetten en er daarna vandoor te gaan. Fakeshot met speedboost bedoel je die met L1 mee? Is ook handig soms, maar die timing is wat tricky als je hem mist op het middenveld. Dan ben je wel vatbaar voor een counter.
Die fakeshot met L1 /LB bedoel ik inderdaad. Gaat bij mij soms ook nog wel eens mis, maar met name op de flanken is die skillmove zo nice om langs een back te komen, jij bent dan al op volle snelheid, de back moet vanuit stilstand je zien in te halen, dat lukt zelden.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Bean77 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:01:

Ik speel zelf ook div 3, en ga nu naar div 2. ben zelf ook geen skiller en ik ben ook van mening dat je dat niet nodig hebt om hier goed te presteren.

Heb trouwens ook het idee dat er meer mensen stoppen met het fanatiek spelen van FUT, waardoor het voor ons makkelijker is om op te werken naar div 2/1.

[ Voor 8% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 27-02-2019 15:56 ]

• buurman3
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:53:
[...]

Ik speel zelf ook div 3, en ga nu naar div 2. ben zelf ook geen skiller en ik ben ook van mening dat je dat niet nodig hebt om hier goed te presteren.

Heb trouwens ook het idee dat er meer mensen stoppen met het fanatiek spelen van FUT, waardoor het voor ons makkelijker is om op te werken naar div 2/1.
Nice! Dat geeft me hoop dat je met rondtikken en op goal rammen ook ver kan komen :)

• Casual_T
Weer niks bijzonders uit de WL rewards (17 wins, Goud 2). Beste speler Ozil, die opzich nog een aardige 20K oplevert.Toch ongelofelijk dat ik nooit is een goede player pick krijg: altijd ongeveer een 84 en 85 rated speler, maar nooit erboven! En dan speel ik zelf tegen de gekste rode kaarten online.

Volgende keer maar beter weer. :-)

• Beavbusi
Ik heb van de Rival rewards niks gekregen alleen een Mahrez, de rest 82 of lager :/. ik vind het trouwens echt jammer dat ik nooit weekend league kan spelen door gebrek aan tijd... Heb ooit een keer meegedaan, maar kan nooit zoveel wedstrijden spelen in een weekend eigenlijk.

• tukkerterror90
Casual_T schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:24:
Weer niks bijzonders uit de WL rewards (17 wins, Goud 2). Beste speler Ozil, die opzich nog een aardige 20K oplevert.Toch ongelofelijk dat ik nooit is een goede player pick krijg: altijd ongeveer een 84 en 85 rated speler, maar nooit erboven! En dan speel ik zelf tegen de gekste rode kaarten online.

Volgende keer maar beter weer. :-)
Ik heb een beetje hetzelfde ik speel al vanaf week 2 elk weekend en mijn beste player pick is Douglas Costa 87, hoop dit keer op een rode Messi maar zal wel weer niet haha.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Dit weekend weer ingeschreven voor de WL

Team op dit moment (433-2)
Ederson
TOTW JuanFran - Azpi - Sanchez - Valencia

Fabregas - Fernandinho - Pogba

Anderson (82) - Lukaku - Sterling

met 320K te besteden (oplopend tot 550 als ik mijn 86 OTW Nainggolan zou verkopen)

Zelf denk ik aan:
Azpi --> VVD
Fernandinho --> Kante
Lukaku --> Aguero
Sterling --> MBappe

Of een leuke update van Anderson

Cesc vind ik fijn vanwege zijn hoge passing rate, maar die kan er evt ook uit. Juanfran wordt dan vervangen door Mendy

Wat zouden jullie als eerste update doen? Tips zijn altijd welkom O+

PSN: Patrick_D

• buurman3
Iemand ervaring met Benzema RTTF?

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:59

Passievrucht

swarma

Iemand tips om sterling uit te faseren? Ben niet geheel tevreden over hem maar als ik er iets anders neer zet raakt rashford zijn player chem kwijt. Rashford is niet heilig en mag eventueel verkocht worden. De volgende spelers zijn untradeable: Havertz/Gnabry/Ramos/Kante

https://www.futbin.com/19/squad/4501718
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:13:
Zelf denk ik aan:
Azpi --> VVD
Fernandinho --> Kante

Lukaku --> Aguero
Zou sowieso kante halen, beste cdm die er is. Azpi naar VVD ook en als geld over is inderdaad lukaku vervangen voor aguero.

mbappe vervangen voor sterling is een nice to have, maar zou die niet met voorrang doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Passievrucht op 28-02-2019 10:33 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Patrick_D_GTS
Passievrucht schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:17:
Iemand tips om sterling uit te faseren? Ben niet geheel tevreden over hem maar als ik er iets anders neer zet raakt rashford zijn player chem kwijt. Rashford is niet heilig en mag eventueel verkocht worden. De volgende spelers zijn untradeable: Havertz/Gnabry/Ramos/Kante

https://www.futbin.com/19/squad/4501718

[...]

Zou sowieso kante halen, beste cdm die er is. Azpi naar VVD ook en als geld over is inderdaad lukaku vervangen voor aguero.

mbappe vervangen voor sterling is een nice to have, maar zou die niet met voorrang doen.
In jouw geval: Sterling --> Salah? Of misschien Willian van Chelsea, das ook leuk voor Kante

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:59

Passievrucht

swarma

Patrick_D_GTS schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:39:
[...]

In jouw geval: Sterling --> Salah? Of misschien Willian van Chelsea, das ook leuk voor Kante
Salah is wel een verbetering tov sterling, maar zit dan weer met de player chem van rashford die op 8 komt en mijn OCD wil hem op 10 hebben. :P

Willian geen ervaring mee, kan hem wel een keer meenemen als sub. Zo duur is die niet.

Zit zelf te twijfelen om Rashford/Sterling te verkopen en Cavani/Mbappe te kopen. Weet alleen niet of ik de snelle goed/hard schietende rashford ga missen tov Cavani.

[ Voor 15% gewijzigd door Passievrucht op 28-02-2019 10:44 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Vissert
Even 4x de 81+ ligue SBC gedaan.

81 IF
Marquinhos
Di Maria
Balotelli
Payet
Madana ofzo
Neymar :+

Ik klaag niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Vissert op 28-02-2019 11:23 ]

Jaja TOTY Kante is binnen na een weekje 400K bij elkaar te traiden.
Denk dat we nu wel wegkomen tot TOTS met dit team (en eigenlijk hoop ik dat ook geen TOTS in de buurt komt van een aantal spelers :)

https://www.futbin.com/19/squad/8990

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Beavbusi schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:40:
Ik heb van de Rival rewards niks gekregen alleen een Mahrez, de rest 82 of lager :/. ik vind het trouwens echt jammer dat ik nooit weekend league kan spelen door gebrek aan tijd... Heb ooit een keer meegedaan, maar kan nooit zoveel wedstrijden spelen in een weekend eigenlijk.
Aan de WL rewards mis je niks, diverse keren goud 1 gehaald en bijvoorbeeld die playerpicks zijn om te janken.
Beste rewards zijn vooralsnog div riv rewards als ik wekelijks 70k coins kan bijschrijven, koop daarvan totw LB/LM/LV van de grote competities, wacht 2 weken en gefeliciteerd uw coins zijn verdubbeld.
Kan geen enkele reward tegenop :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• SH-FR
Beavbusi schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:32:
[...]

Jesus, hoe handel je zo goed ? :P Ik heb ook echt van die zwakke moment ertussen dat ik 100k pakketten haal op geluk.. Wil eigenlijk Seedorf, maar zit weer op30k munten :(
Ik gebruik nog steeds dezelfde methode door continue de Pro League te completen. Doe dmv bieden en het doorverkopen van dubbele spelers deze SBC voor grofweg 30 tot 35k per keer en krijg daar 16 packs uit terug, waaronder 3x een 15k pack, 2x premium electrum, 3 zilveren spelers pakketten en laatstgenoemde zijn vaak zeer winstgevend omdat de kans dat je een of meerdere dure zilveren van 3 tot soms zelfs 15k of duurder eruit haalt best behoorlijk is.

Grofweg genomen maak ik als ik echt helemaal niks pack zo'n 40 tot 50k winst, maar meestal pack ik wel een aantal dure zilveren, enkele 83,84 of 85 en soms informs en walkouts. Heb door dit regelmatig te doen dus zo'n 700k gemaakt in een weekje tijd, en packs openen blijft leuk. Nu zelf een paar dagen weg dus handelen pak ik binnenkort weer op.

WL rewards waren eigenlijk nog best goed. Redelijk tegenvallend weekend met 19-11 en dus Goud 2 na vorige week Elite 3, maar ik kreeg uit de WL Rewards een 84 en 85 Player pick, inform Verratti 87, Insigne, enkele 83 en 84 en dure items. Al met al zo'n 175k (samen met de coins) wat ik uit deze WL rewards ga halen. Div 3 Rank 1 rewards gaven me IF Martinez 86, Lacazette, Saul, paar 83's en een IF. Zeker niet ontevreden!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Vissert schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:23:
Even 4x de 81+ ligue SBC gedaan.

81 IF
Marquinhos
Di Maria
Balotelli
Payet
Madana ofzo
Neymar :+

Ik klaag niet.
Heilige bimbam, hoeveel geluk kun je hebben :o

• Vissert
Hassiebassie schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Heilige bimbam, hoeveel geluk kun je hebben :o
Mijn untradeable packluck is briljant deze FIFA :+

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:10
WL Picks waren Samu Castillejo en Tarkowski. Daarna opende ik mijn eerste G1 pack en daar kwamen in een rijtje IF Subasic, IF Izzo en IF Deulofeu uit en was dus wel een lekker pack, maar verder was het niet heel bijzonder wat er allemaal uit kwam lopen.

• Patrick_D_GTS
SH-FR schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:01:
[...]

Ik gebruik nog steeds dezelfde methode door continue de Pro League te completen. Doe dmv bieden en het doorverkopen van dubbele spelers deze SBC voor grofweg 30 tot 35k per keer en krijg daar 16 packs uit terug, waaronder 3x een 15k pack, 2x premium electrum, 3 zilveren spelers pakketten en laatstgenoemde zijn vaak zeer winstgevend omdat de kans dat je een of meerdere dure zilveren van 3 tot soms zelfs 15k of duurder eruit haalt best behoorlijk is.

Grofweg genomen maak ik als ik echt helemaal niks pack zo'n 40 tot 50k winst, maar meestal pack ik wel een aantal dure zilveren, enkele 83,84 of 85 en soms informs en walkouts. Heb door dit regelmatig te doen dus zo'n 700k gemaakt in een weekje tijd, en packs openen blijft leuk. Nu zelf een paar dagen weg dus handelen pak ik binnenkort weer op.

WL rewards waren eigenlijk nog best goed. Redelijk tegenvallend weekend met 19-11 en dus Goud 2 na vorige week Elite 3, maar ik kreeg uit de WL Rewards een 84 en 85 Player pick, inform Verratti 87, Insigne, enkele 83 en 84 en dure items. Al met al zo'n 175k (samen met de coins) wat ik uit deze WL rewards ga halen. Div 3 Rank 1 rewards gaven me IF Martinez 86, Lacazette, Saul, paar 83's en een IF. Zeker niet ontevreden!
Heb die SBC ook gedaan, is inderdaad een leuke om te doen.

Wel viel me op dat het behoorlijk wat tijd kost. Zeker als je 700K wilt verdienen, ben je denk ik wel paar uurtjes per dag druk

• SH-FR
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:27:
[...]

Heb die SBC ook gedaan, is inderdaad een leuke om te doen.

Wel viel me op dat het behoorlijk wat tijd kost. Zeker als je 700K wilt verdienen, ben je denk ik wel paar uurtjes per dag druk
Als ik hem volledig op bieden doe (dus mass bidding) dan kan ik in een kwartier tot 20 minuten zo’n 130 spelers hebben, invullen en laatste posities kopen kost een halfuurtje, en de packs openen en spelers op de markt zetten kost ook zo’n 30 minuten.

Al met al ben ik per keer zo’n kleine anderhalf uur kwijt inderdaad, heb de afgelopen dagen wat meer tijd gehad. Wat wel scheelt is dat je bijvoorbeeld ook via de Compenium App af en toe wat kan bieden wanneer je daar tijd voor hebt.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12 10:32
Ik had deze gepacked: https://www.futbin.com/19/player/7577/Ezequiel%20%C3%81vila/

Op de TL gezet en werd echt binnen de seconde voor 12k gekocht. Dan vraag ik me af... why?
Pagina: 1 ... 155 ... 200 Laatste