• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Beavbusi schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:31:
Merk wel dat mijn buitenspelers in een 4 4 2 weinig productief zijn. Vaak toch de spitsen die scoren.
Dat is logisch. Je speelt tenslotte met 2 spitsen. Ik speel ook 442, LM en RM hebben 99 pace en 99 voorzetten, daar gebruik ik ze voor. Ik laat ze ook achter de linies kruipen.

De gedachte van 2 spitsen vind ik altijd fijn. Kan door het centrum of over de flanken aanvallen.

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-05 11:25
Nachtapotheker schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 23:06:
Wtf is er met dat spel aan de hand sinds de 1.09 patch. In 3 dagen van 1600+ skillpoints naar 1340 :X
Hier ook, van 1100 naar 900 gedaald nu :(
Nieuwe Optimus Prime icons, eerste endgame icons release lol.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-05 12:28
Bossie schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:21:
Nieuwe Optimus Prime icons, eerste endgame icons release lol.
Die Gullit is echt ziek zeg..

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-05 18:50
Fraaank schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:36:
[...]

Je hoeft niet te discarden! Gooi die Seedorf gewoon in 1 van de Icon-SBCs die een Icon nodig hebben, dan heb je in ieder geval een 100k pack terug.
Dat weet ik, maar het is niet zo dat ik overloop van de icons, dus het handigst is om dit in een icon te doen die ik ook wil afmaken, anders is het 600k inleveren voor een 100k pack. Ik laat 'm dus nog wel ff staan en hoop dat ze snel de meest gewilde icon sbc's uitbrengen.

Dit wordt trouwens het eerste weekend van 2019 zonder WL aangezien ik vergeten ben om me in te schrijven :+
Goelan schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:32:
[...]

Die Gullit is echt ziek zeg..
Sowieso zijn alle OP icon upgrades zwaarder dan ik had verwacht, lijkt erop dat EA simpelweg de endgame tier breder aan hey maken is.

Sommige spelers zullen desondanks altijd endgame blijven door bodytype, WF onafhankelijk van hun andere stats.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:51:
[...]

Sowieso zijn alle OP icon upgrades zwaarder dan ik had verwacht, lijkt erop dat EA simpelweg de endgame tier breder aan hey maken is.

Sommige spelers zullen desondanks altijd endgame blijven door bodytype, WF onafhankelijk van hun andere stats.
Het is gewoon zwaar dikke nep om zulke kaarten uit te brengen. Kijk gewoon eens naar die Gullit.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:03:
[...]

Het is gewoon zwaar dikke nep om zulke kaarten uit te brengen. Kijk gewoon eens naar die Gullit.
+4 shooting / +3 Defence, de distributie van de stats is nog even afwachten.
Dat is een grotere upgrade dan wat je vaak ziet tussen baby/midden of midden/prime.

Verwijderd

Wanneer verwachten jullie de upgrades van de ucl live kaarten?
Benieuwd wat de nation met kondogbia doet.. antwoorden schieten alle kanten op in futbin..

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:53

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:18:
Wanneer verwachten jullie de upgrades van de ucl live kaarten?
Benieuwd wat de nation met kondogbia doet.. antwoorden schieten alle kanten op in futbin..
Keihard dalen wmb, mensen hebben hem niet in de la liga team alleen maar ook iin een hybrid met Fransen die nu totaal onbruikbaar wordt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Meh geen WL, wel op redeem gedrukt in de app na het ophalen van WL rewards maar blijkbaar niet bevestigd.

Snap eigenlijk niet echt waarom ik niet alsnog kan inschrijven voor de huidige WL.

Bossie schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:09:
[...]

+4 shooting / +3 Defence, de distributie van de stats is nog even afwachten.
Dat is een grotere upgrade dan wat je vaak ziet tussen baby/midden of midden/prime.
Met shadow alles boven de 90 volgens mij.
1 troost. Hij gaat zo zeldzaam en duur zijn dat je hem ook niet vaak tegenkomt.
Ben nog geen 1 bijzondere icon tegen gekomen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:54:
[...]

dat is omdat ze allemaal in jouw team zitten :>

• buurman3
[...]

Castro gaat m wel packen denk ik lol.

• Goelan
buurman3 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:21:
[...]

Castro gaat m wel packen denk ik lol.
Vast wel ja met de hoeveelheden aan coins die er bij hem door heen gaan. 8)7

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-02 23:43
[...]

Klopt behalve voor lui en daar bedoel ik jou niet mee hoor, maar behalve voor lui die er heel veel geld in stoppen,want het is en blijft PAY 2 win. Helaas..

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05 14:21
fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:17:
[...]

Klopt behalve voor lui en daar bedoel ik jou niet mee hoor, maar behalve voor lui die er heel veel geld in stoppen,want het is en blijft PAY 2 win. Helaas..
Ben ik het niet mee eens, je kunt deze Fifa genoeg coins en packs verdienen zonder te betalen.
Je kunt ook door simpel handelen miljoenen verdienen, het is net hoeveel tijd je erin wilt steken.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-03 14:43

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Mja, pay2win ben ik het ook niet mee eens. Maar daar zullen de meningen over blijven verschillen. Leg mij maar eens uit hoe je het verschil ziet tussen een team dat bij elkaar gehandeld is en iemand die er geld ingestoken heeft. Ik heb ook een aardig team maar kom niet uit div 5....

Maar goed, paging @hmr en @PS360-gamer it's tournament time!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-02 10:41
Lekker die Falcao SBC

Mooi good koop te doen ook met alle untradebles die ik nog in de club had 😎

PSN: Patrick_D

• Goelan
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:07:
Lekker die Falcao SBC

Mooi good koop te doen ook met alle untradebles die ik nog in de club had 😎
Ik denk dat ik die SBC ook ga doen. Enkel om hem weer te kunnen gebruiken in een SBC.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 14:34
ajaxalex schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:40:
[...]

Ben ik het niet mee eens, je kunt deze Fifa genoeg coins en packs verdienen zonder te betalen.
Je kunt ook door simpel handelen miljoenen verdienen, het is net hoeveel tijd je erin wilt steken.
Precies, je kunt bij deze FIFA zonder al te veel moeite een stuk meer pakketjes krijgen dan vorig jaar. Als je Division Rivals Goud 2 of 3 haalt en een beetje ranked in bijvoorbeeld Squad Battles dan krijg je veel pakketjes.

• buurman3
[...]

als je miljoenen wilt verdienen (wat uitzonderlijk is imho) dan ben je tig uur per dag bezig met analyseren, inkopen, verkopen...... sbc puzzels oplossen etc - dan kom ik niet aan voetballen toe. 8)7

• buurman3
Slimme inkoop die UCL Live kaart? Real gaat lekker en Karim kan lekker koppen :)

https://www.futbin.com/19/player/17234/Karim%20Benzema/

[ Voor 7% gewijzigd door buurman3 op 22-02-2019 13:20 ]

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 14:34
buurman3 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:19:
Slimme inkoop die UCL Live kaart? Real gaat lekker en Karim kan lekker koppen :)

https://www.futbin.com/19/player/17234/Karim%20Benzema/
Nah, Ajax speelt ze volgende wedstrijd helemaal weg :9

• buurman3
Ghengis schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:21:
[...]

Nah, Ajax speelt ze volgende wedstrijd helemaal weg :9
Jij bent al vroeg dronken deze vrijdag :)

• ErnstMid

ErnstMid

buurman3 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:18:
[...]

als je miljoenen wilt verdienen (wat uitzonderlijk is imho) dan ben je tig uur per dag bezig met analyseren, inkopen, verkopen...... sbc puzzels oplossen etc - dan kom ik niet aan voetballen toe. 8)7
Ja....dus? :9 Hoe meer tijd je erin steekt, hoe meer je kunt verdienen.

Maar met alleen voetballen kom je ook een heel eind hoor; stel je speelt in divisie 5 en je bent geen fifa god:

Squad battles gold 1: 12k. + 1x Premium Gold Players, 2x Jumbo Premium Gold Players
Division rivals rank 2: 44k.
WL goud 3: 30k. + 2 mega packs, 1x rare player pack (+ player picks)

is dus 100k. per week + de packs en als je al wat beter in het spelletje bent kom je nog wel wat verder :)

• Goelan
ErnstMid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:37:
[...]

Ja....dus? :9 Hoe meer tijd je erin steekt, hoe meer je kunt verdienen.

Maar met alleen voetballen kom je ook een heel eind hoor; stel je speelt in divisie 5 en je bent geen fifa god:

Squad battles gold 1: 12k. + 1x Premium Gold Players, 2x Jumbo Premium Gold Players
Division rivals rank 2: 44k.
WL goud 3: 30k. + 2 mega packs, 1x rare player pack (+ player picks)

is dus 100k. per week + de packs en als je al wat beter in het spelletje bent kom je nog wel wat verder :)
Klopt

en de rest van je leven, familie en vrienden -100 :'(

• ErnstMid

ErnstMid

Goelan schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:41:
[...]

Klopt

Ja tuurlijk, maar het is toch logisch dat je niet alles in je schoot geworpen krijgt? Je hoeft dit ook niet elke week te doen he...

Het hoort toch ook bij de spelmodus? je speelt om je ultieme team samen te stellen... en in deze fifa is het hartstikke goed mogelijk om een hartstikke leuk team te krijgen zonder je helemaal kapot te spelen. Maar als je wil, heb je daar wel alle mogelijkheden toe om dat te bereiken zonder er geld in te steken. Maar ja, omdat er de mogelijkheid is om ook met geld te strooien is het meteen pay2win en huilie huilie.

Als ze het anders doen krijg je weer om je oren dat iedereen een monsterteam heeft. Qua content is deze fifa gewoon hartstikke goed.

• RFRF
  • Laatst online: 14-09-2021
Goelan schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:41:
[...]

Klopt

Vergeet ook niet te stoppen met werken!

• buurman3
RFRF schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:52:
[...]

Whahahahaha :)

• Goelan
ErnstMid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:48:
[...]

Ja tuurlijk, maar het is toch logisch dat je niet alles in je schoot geworpen krijgt? Je hoeft dit ook niet elke week te doen he...

Het hoort toch ook bij de spelmodus? je speelt om je ultieme team samen te stellen... en in deze fifa is het hartstikke goed mogelijk om een hartstikke leuk team te krijgen zonder je helemaal kapot te spelen. Maar als je wil, heb je daar wel alle mogelijkheden toe om dat te bereiken zonder er geld in te steken. Maar ja, omdat er de mogelijkheid is om ook met geld te strooien is het meteen pay2win en huilie huilie.

Als ze het anders doen krijg je weer om je oren dat iedereen een monsterteam heeft. Qua content is deze fifa gewoon hartstikke goed.
Nee hoor, zeker mee eens! Anders zou het ook niet leuk zijn. Qua UT heeft EA ieder jaar, in mijn ogen, positieve stappen gemaakt qua content.

Ik heb er helaas niet zoveel tijd meer voor door gezin, werk, sport, studie. Hadden ze dit soort Fifa's 10/20 jaar geleden maar uitgebracht. Dan had ik überhaupt nooit een studie afgerond, haha.
Ik heb ondertussen met de BPM Methode ongeveer 100 packs 81-86 upgrades gedaan

Resultaat
OTW Kagawa
OTW Batsman (2x)
1x IF Mata
3x 86 (Otamendi, Sane en Muller)
5x 85 (Son, Fekir (2x), Mahrez, Lacazette)
10x 84

Van de 83 heb ik de tel niet bijgehouden, maar gok ook een stuk of 10-15 met wat dubbele
Met alle spelers vervolgens :
-SBC Falcao voltooid
2x OTW SBC gedaan: Golovin OTW. Deze heb ik er weer ingegooid en kreeg toen Alisson OTW

Al met al een projectje geslaagd waar wat tijd in zat ivm met de BPM methode. Zondag de laatste ronde en nog wat BPM spelers erin gooien.

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-05 12:30
bvbal79 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:41:
Ik heb ondertussen met de BPM Methode ongeveer 100 packs 81-86 upgrades gedaan

Resultaat
OTW Kagawa
OTW Batsman (2x)
1x IF Mata
3x 86 (Otamendi, Sane en Muller)
5x 85 (Son, Fekir (2x), Mahrez, Lacazette)
10x 84

Van de 83 heb ik de tel niet bijgehouden, maar gok ook een stuk of 10-15 met wat dubbele
Met alle spelers vervolgens :
-SBC Falcao voltooid
2x OTW SBC gedaan: Golovin OTW. Deze heb ik er weer ingegooid en kreeg toen Alisson OTW

Al met al een projectje geslaagd waar wat tijd in zat ivm met de BPM methode. Zondag de laatste ronde en nog wat BPM spelers erin gooien.
En hoeveel tijd ben je hier aan kwijt geweest?
RFRF schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:52:
[...]

Mwoah, G3 is prima te doen en geeft ook vaak meteen rank 2 met rivals.
Het hoeft idd niet elke week.

• fifanoob
[...]

Kan wel wezen maar het verschil tussen bv toty spelers en normale spelers is zo groot. En voor de gemiddelde fifa speler totaal niet haalbaar zonder dat je er geld in stopt.
Een gullit is voor mij nooit te halen, of ik moet er echt uitzonderlijk meer tijd in gaan steken, ik heb een baan, vriendin etc etc.
Wil ik simpel weg meten met de top dan MOET ik er geld in stoppen anders ben ik bij voorbaat al kansloos.
Nu weet ik ook wel dat ik nooit dat niveau aan kan en daar niks te zoeken heb en dus stop ik er ook geen geld in. Maar voor de jongere jeugd is dat heel anders.
Als jij in het begin meteen 500 euro er in pompt en je kan meteen met een 5 miljoen team beginnen dan heb je echt zoveel voordeel op de gemiddelde fifa speler.
Hoe verder je in de game komt hoe kleiner dat voordeel blijft maar EA zorgt wel voor nieuwe items waardoor je weer nieuwe voordelen kan behalen door simpel weg er weer geld in te stoppen of heeeeel veel tijd.
Gullit kost 5 mil.. Zoveel is mijn team niet eens waard..

Ik vind het prima dat mensen voordeel krijgen doordat ze er veel tijd in steken door bv te handelen. Maar ik irriteer me er aan dat ik vaak op een achterstand begin doordat de tegenstander er geld tegenaan heeft gegooid. Waardoor je nogmaals haast wel genoodzaakt bent om er dus of heeel veel tijd in te steken of er ook geld in te pompen door ook "voordeel " te krijgen.

Het is gewoon simpel weg pay 2 win doordat je met geld BETERE spelers kan kopen ingame. Dus je kan voordeel "kopen "

En natuurlijk moet je nog wel steeds goed fifa kunnen spelen etc maar het is hoe dan ook pay 2 win.
Zie het alsof je met een shooter met een handgun speelt en de tegenstander heeft een m16 gekocht met echt geld. Tjah hij moet nog steeds mikken enzo maar hij heeft wel door te betalen voordeel tenopzichte van die andere.
@fifanoob denk dat TOTY etc ook niet voor de gemiddelde speler bedoelt, EA creert niet voir niets schaarste (niet alleen maar ivm verdienmodel).

Met de worldcup mode in 18 had ook iedereen endgame spelers, maar was ook niemand tevreden,.
Ik denk EA niet de game maakt die ze zouden kunnen maken, maar dat de game word aangepast aan de feedback van de community. Echter zijn dat niet de competitieve spelers, maar de enorme group casuals.

• fifanoob
Bossie schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:20:
@fifanoob denk dat TOTY etc ook niet voor de gemiddelde speler bedoelt, EA creert niet voir niets schaarste (niet alleen maar ivm verdienmodel).

Met de worldcup mode in 18 had ook iedereen endgame spelers, maar was ook niemand tevreden,.
Ik denk EA niet de game maakt die ze zouden kunnen maken, maar dat de game word aangepast aan de feedback van de community. Echter zijn dat niet de competitieve spelers, maar de enorme group casuals.
Nee maar de gemiddelde speler wordt er wel continu lekker meegemaakt. Je hoeft maar een beetje streamer te bekijken op niveau en die speelt met toty spelers of andere duurdere icons.. En nou vind ik dat opzich allemaal wel prima maar als ik om mij heen kijk, dan erger ik er mij gewoon aan dat je door er geld in te pompen voordeel kan krijgen.

Iedereen die er geld in heeft gestopt doet dat toch in de hoop een goede/dure speler te packen om zo zijn team te upgraden? Wat kan anders de reden zijn, dus je betaald om "beter" te kunnen presteren.
Het is echt geen aanval op de mensen die er geld in gestopt hebben hoor, iedereen moet doen wat ie zelf wil, alleen we kunnen niet ontkennen dat pay 2 win is. Het is niet zo dat mensen fifa coins kopen om shirtjes te kunnen kopen of andere uiterlijke items, nee je doet dat in de hoop een BETERE team te kunnen maken. Zodat je eventueel beter kan presteren.

Het is net als doping vrijgeven in de topsport dat zou zo slecht zijn want dan moet je als topsporter wel aan de doping want je concurrent doet het ook en wil je je meten met de top moet je dus mee gaan met de top en dus aan de doping.
Ik zie fifa coins kopen ook als doping. Alleen in fifa is het legaal.

En nogmaals niemand moet zich beledigd voelen om mijn mening hierin hoor. Ik heb echt niet de intentie om mensen af te kraken die betaald hebben hoor. T gaat mij meer om de "discussie " ansicht .

• ErnstMid

ErnstMid

fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:29:
[...]

Nee maar de gemiddelde speler wordt er wel continu lekker meegemaakt. Je hoeft maar een beetje streamer te bekijken op niveau en die speelt met toty spelers of andere duurdere icons.. En nou vind ik dat opzich allemaal wel prima maar als ik om mij heen kijk, dan erger ik er mij gewoon aan dat je door er geld in te pompen voordeel kan krijgen.

Iedereen die er geld in heeft gestopt doet dat toch in de hoop een goede/dure speler te packen om zo zijn team te upgraden? Wat kan anders de reden zijn, dus je betaald om "beter" te kunnen presteren.
Het is echt geen aanval op de mensen die er geld in gestopt hebben hoor, iedereen moet doen wat ie zelf wil, alleen we kunnen niet ontkennen dat pay 2 win is. Het is niet zo dat mensen fifa coins kopen om shirtjes te kunnen kopen of andere uiterlijke items, nee je doet dat in de hoop een BETERE team te kunnen maken. Zodat je eventueel beter kan presteren.

Het is net als doping vrijgeven in de topsport dat zou zo slecht zijn want dan moet je als topsporter wel aan de doping want je concurrent doet het ook en wil je je meten met de top moet je dus mee gaan met de top en dus aan de doping.

En nogmaals niemand moet zich beledigd voelen om mijn mening hierin hoor. Ik heb echt niet de intentie om mensen af te kraken die betaald hebben hoor. T gaat mij meer om de "discussie " ansicht .
Hoe zie jij nou het verschil tussen een handelaar en iemand die spelers gekocht heeft? :? Dat snap ik dus echt niet.

• fifanoob
ErnstMid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:33:
[...]

Hoe zie jij nou het verschil tussen een handelaar en iemand die spelers gekocht heeft? :? Dat snap ik dus echt niet.
Dat is verder niet relevant aan de discussie.

• ErnstMid

ErnstMid

8)7
fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:35:
[...]

Dat is verder niet relevant aan de discussie.
Gebruik het dan ook niet als argument:

Ik vind het prima dat mensen voordeel krijgen doordat ze er veel tijd in steken door bv te handelen. Maar ik irriteer me er aan dat ik vaak op een achterstand begin doordat de tegenstander er geld tegenaan heeft gegooid. Waardoor je nogmaals haast wel genoodzaakt bent om er dus of heeel veel tijd in te steken of er ook geld in te pompen door ook "voordeel " te krijgen.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:01
Mijn god wat een ergernis weer. Mijn WL stopt na 3 wedstrijden. Heb gewoon geen zin meer om me kapot te ergeren aan de mankementen van dit klotespel.

• fifanoob
ErnstMid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:36:
8)7
[...]

Gebruik het dan ook niet als argument:

Statistisch gezien klopt het gewoon. Zoveel mensen die wel eens 20 euro er ingestopt hebben.

Heb je ook een reactie op de overige dingen die ik aanbreng?

• fifanoob
MadMoody schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:37:
Mijn god wat een ergernis weer. Mijn WL stopt na 3 wedstrijden. Heb gewoon geen zin meer om me kapot te ergeren aan de mankementen van dit klotespel.
Ik zelf sla de vrijdag over. In begin heb je nog geen rank net zoals heel veel goede spelers. De meeste pro's spelen ook altijd op vrijdag want dan krijg je hogere skill beoordeling voor als je mee wil doen in de top100 etc.
Plus na 5 wedstrijden kom je tegenstanders tegen die dezelfde score hebben als jou ( 5 verlies is -5 etc )

Dus wellicht geeft je dat wat extra hoop :P

• ErnstMid

ErnstMid

fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:38:
[...]

Statistisch gezien klopt het gewoon. Zoveel mensen die wel eens 20 euro er ingestopt hebben.

Heb je ook een reactie op de overige dingen die ik aanbreng?
Absoluut; pay2win betekent dat je door te betalen een voordeel kunt krijgen wat je door normaal spelen niet kunt krijgen. Dat is hier simpelweg niet het geval. Daarom zeg ik ook; jij kunt nooit weten hoe iemand aan zo'n team is gekomen. Door middel van het geld kun je het sneller behalen, maar elke simpele ziel kan een gullit krijgen door het spel heel veel te spelen.

Dat het dan heel lang duurt; ja absoluut. Maar wel degelijk een groot verschil in mijn optiek. Maar laten we hier niet verder in afdwalen want het voegt niet veel toe aan dit forum :9

• fifanoob
ErnstMid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:43:
[...]

Absoluut; pay2win betekent dat je door te betalen een voordeel kunt krijgen wat je door normaal spelen niet kunt krijgen. Dat is hier simpelweg niet het geval. Daarom zeg ik ook; jij kunt nooit weten hoe iemand aan zo'n team is gekomen. Door middel van het geld kun je het sneller behalen, maar elke simpele ziel kan een gullit krijgen door het spel heel veel te spelen.

Dat het dan heel lang duurt; ja absoluut. Maar wel degelijk een groot verschil in mijn optiek. Maar laten we hier niet verder in afdwalen want het voegt niet veel toe aan dit forum :9
Oke, hoeveel mensen hier kunnen een gullit betalen? Als elke simpele ziel dat kan ben ik wel heel erg triest want mij lukt het niet..
Jij zegt dat ik het nooit kan weten maar misschien ken ik sommige tegenstanders? Speel ik ook wel eens een friendly tegen vrienden die een betere team hebben dan ik want ja zij hebben er ook geld tegenaan gegooid ( gemiddeld 250 euro ) .
Dus jouw argument dat ik nooit kan weten hoe iemand aan zijn team is gekomen gaat ook niet op.

Fifa coins kopen is als doping in de topsport. Sta je dat toe dan moet je, wil je mee doen op niveau er ook geld in stoppen. Want al je concurrenten doen het ook!

ps.
Ik vind het wel wat toevoegen want als meer mensen zich er eens bewust van worden dat het steeds meer richting pay 2 win gaat en dat het veel te kwetsbaar is voor de jongere jeugd!
Ik hoop dan ook oprecht dat de politiek wat aan pay 2 win gaat doen in games die o.a door kinderen gespeeld wordt. Of ze moeten fifa een 18+ game maken.

[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 22-02-2019 16:52 ]

• ErnstMid

ErnstMid

fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:49:
[...]

Oke, hoeveel mensen hier kunnen een gullit betalen? Als elke simpele ziel dat kan ben ik wel heel erg triest want mij lukt het niet..
Jij zegt dat ik het nooit kan weten maar misschien ken ik sommige tegenstanders? Speel ik ook wel eens een friendly tegen vrienden die een betere team hebben dan ik want ja zij hebben er ook geld tegenaan gegooid ( gemiddeld 250 euro ) .
Dus jouw argument dat ik nooit kan weten hoe iemand aan zijn team is gekomen gaat ook niet op.

Fifa coins kopen is als doping in de topsport. Sta je dat toe dan moet je, wil je mee doen op niveau er ook geld in stoppen. Want al je concurrenten doen het ook!
Dat je niet alles kan (je wil/kan de tijd er alleen niet instoppen) is helemaal niet erg - dat hoort ook bij een spel. Voor de fifa toppers moet het ook boeiend blijven he.

Dat je sommige tegenstanders kent heeft er toch helemaal niks mee te maken? Als jij een random iemand tegenkomt in de WL/Rivals kun je niet zien of hij er geld in heeft gestopt. Hij kan dat team gewoon gekregen hebben door veel te spelen. Dus dat argument gaat zeker wel op; het argument houdt ook in dat je die teams kan bereiken door veel te spelen. Niet ALLEEN maar door te betalen. Dat is een belangrijk onderscheid.

Je hoeft er geen geld in te stoppen om mee te komen, je kan er ook gewoon veel tijd in stoppen om mee te komen. Het is dus daarmee niet hetzelfde als doping... aangezien je het hier ook kan behalen door gewoon veel te spelen. Dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd (zoals hierboven aangegeven, werk/vrienden/sociaal) is helemaal waar; maar dat maakt het niet pay2win. Dat maakt het gewoon dat het voor een hele brede groep interessant is.

Maar goed, voor mij maakt het echt niks uit als ze het er helemaal uithalen hoor. :+

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 19:02
fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:29:
[...]

Een beetje kort door de bocht. Ten eerste kan je met geld geen spelers kopen, maar packs. En met packs ben je altijd nog afhankelijk van packluck. Tuurlijk zal je statistisch gezien wel een hogere kans hebben om goede spelers te packen als je meer packs opent, maar het is geen garantie. Met traden valt veel meer winst te behalen, maar dat is inderdaad een tijdsinvestering en je moet wat snappen van hoe de spelersmarkt in Fifa werkt.

Ik doe zelf nauwelijks aan traden, alleen in het begin voor een tientje aan punten gekocht om mee te draften totdat ik een basic team kon kopen. Toch heb ik inmiddels een aardig team bij elkaar gesprokkeld en heb niet het idee dat ik vaak verlies doordat de tegenstander een beter team heeft "gekocht". Ik verlies vaker van tegenstanders die mindere spelers hebben, maar het spel beter dan mezelf beheersen of beter het spel kunnen "exploiten" met high pressure en counters met snelle spelers, etc.

Dus wat mij betreft kun je nauwelijks spreken van Pay2Win in Fifa, alleen als je echt op het allerhoogste niveau wilt meedraaien kun je er niet omheen om geld in het spel te steken. Daar heb ik zelf weinig moeite mee, dat wordt toch betaald door de teams waar deze e-sporters voor spelen.

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-02 20:31
Iemand een idee hoe laat de CL en EL live kaarten ge-upgrade worden vandaag?
Laan1988 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:08:
19:00 normaalgesproken, mits het vandaag gebeurt.

• fifanoob
ErnstMid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:54:
[...]

Dat je niet alles kan (je wil/kan de tijd er alleen niet instoppen) is helemaal niet erg - dat hoort ook bij een spel. Voor de fifa toppers moet het ook boeiend blijven he.

Dat je sommige tegenstanders kent heeft er toch helemaal niks mee te maken? Als jij een random iemand tegenkomt in de WL/Rivals kun je niet zien of hij er geld in heeft gestopt. Hij kan dat team gewoon gekregen hebben door veel te spelen. Dus dat argument gaat zeker wel op; het argument houdt ook in dat je die teams kan bereiken door veel te spelen. Niet ALLEEN maar door te betalen. Dat is een belangrijk onderscheid.

Je hoeft er geen geld in te stoppen om mee te komen, je kan er ook gewoon veel tijd in stoppen om mee te komen. Het is dus daarmee niet hetzelfde als doping... aangezien je het hier ook kan behalen door gewoon veel te spelen. Dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd (zoals hierboven aangegeven, werk/vrienden/sociaal) is helemaal waar; maar dat maakt het niet pay2win. Dat maakt het gewoon dat het voor een hele brede groep interessant is.

Maar goed, voor mij maakt het echt niks uit als ze het er helemaal uithalen hoor. :+
Noem eens een aantal top100 spelers die er GEEN geld in hebben gestopt?
Ik ken er 1, Focus en hij is 1 van de weinige en hij is een goede trader dus ja het is idd mogelijk.

Het is ook mogelijk om zonder doping in de top te komen maar het is wel moeilijker.
Dus ja het is wel net als doping. Je kan het ook zonder doping halen hoor. Moet je er nog meer tijd in stoppen. Tjah niet dom bedoeld maar zo kan ik elke x jouw argumenten gewoon omdraaien hoor..

Wat is de reden dat mensen er geld in stoppen? Precies om zo even voordeel te behalen. Je doet het niet voor uiterlijke vertoningen die geen invloed hebben op prestaties nee je doet het om vooruit te komen.

Maar goed ik heb het idee dat mensen beetje op hun teentjes getrapt zijn ( doel ik niet op jou hoor ) want volgens mij voelen velen zich tot een beetje genaaid dat ze er geld in hebben gestopt en in de marketing van ea trapt.
En vinden ze het voordeel maar klein, maar daar gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat het pay 2 win is.

Stel dat er 1000 mensen zijn die aardig goed in fifa zijn en er allemaal 10.000 euro vanaf dag 1 in stoppen dan denk ik dat de eerste maand wel bekend is wie er in de top100 komen te staan. Waardoor die spelers dus de hoogste beloningen krijgen qua coins los van de packluck.
En zo gaat dat door, Ea stimuleert dat maar al te graag. En daarom is het voor die mensen die er bv een x 50 euro instoppen bij voorbaat al kansloos. EA weet dat er zoveel geld ingepompt worden dus maken ze de kans om iets te packen klein. Worden er minder packs geopend gaat EA de kans vanzelf wel verhogen om mensen toch proberen over te halen om packs te open.
Het is niet voor niks dat de percentages om iets groots te packen zo klein is. Dat doet EA bewust omdat er zo mega veel packs geopend worden!! Doordat mensen BETALEN.

[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 22-02-2019 17:20 ]

@fifanoob Die betaalt hebben natuurlijk omdat hun een grote kans hebben op betere spelers,
Maar wat wil je met deze discussie bereiken, ook al zijn we het met je eens, morgen is nog steeds P2W vanuit dit perspectief.

Ik denk dat Bean een goed verbeeld is, bizar team, maar door het team is hij niet opeens een elite speler.

• fifanoob
Bossie schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:21:
@fifanoob Die betaalt hebben natuurlijk omdat hun een grote kans hebben op betere spelers,
Maar wat wil je met deze discussie bereiken, ook al zijn we het met je eens, morgen is nog steeds P2W vanuit dit perspectief.

Ik denk dat Bean een goed verbeeld is, bizar team, maar door het team is hij niet opeens een elite speler.
Kun je nagaan hoe hij zijn prestaties waren als hij met een middelmatig team speelt en ook dit bedoel ik niet lullig.
Ik denk dat het zo 5 wedstrijden winst of verlies kan schelen in de WL.
En hoe meer hij er in pompt hoe meer dat gaat schelen.
Geef mij een team van 25 + miljoen en ik weet zeker dat ik gemiddeld 5 winsten meer haal.
En ook dat ik van div5 richting div3 zou gaan. Maar voor mij maakt dat niet zoveel uit, blijft hetzelfde spelletje.

• ErnstMid

ErnstMid

fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:17:
[...]

Noem eens een aantal top100 spelers die er GEEN geld in hebben gestopt?
Ik ken er 1, Focus en hij is 1 van de weinige en hij is een goede trader dus ja het is idd mogelijk.

Het is ook mogelijk om zonder doping in de top te komen maar het is wel moeilijker.
Dus ja het is wel net als doping. Je kan het ook zonder doping halen hoor. Moet je er nog meer tijd in stoppen. Tjah niet dom bedoeld maar zo kan ik elke x jouw argumenten gewoon omdraaien hoor..

Wat is de reden dat mensen er geld in stoppen? Precies om zo even voordeel te behalen. Je doet het niet voor uiterlijke vertoningen die geen invloed hebben op prestaties nee je doet het om vooruit te komen.

Maar goed ik heb het idee dat mensen beetje op hun teentjes getrapt zijn ( doel ik niet op jou hoor ) want volgens mij voelen velen zich tot een beetje genaaid dat ze er geld in hebben gestopt en in de marketing van ea trapt.
En vinden ze het voordeel maar klein, maar daar gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat het pay 2 win is.

Stel dat er 1000 mensen zijn die aardig goed in fifa zijn en er allemaal 10.000 euro vanaf dag 1 in stoppen dan denk ik dat de eerste maand wel bekend is wie er in de top100 komen te staan. Waardoor die spelers dus de hoogste beloningen krijgen qua coins los van de packluck.
En zo gaat dat door, Ea stimuleert dat maar al te graag. En daarom is het voor die mensen die er bv een x 50 euro instoppen bij voorbaat al kansloos. EA weet dat er zoveel geld ingepompt worden dus maken ze de kans om iets te packen klein. Worden er minder packs geopend gaat EA de kans vanzelf wel verhogen om mensen toch proberen over te halen om packs te open.
Het is niet voor niks dat de percentages om iets groots te packen zo klein is. Dat doet EA bewust omdat er zo mega veel packs geopend worden!! Doordat mensen BETALEN.
Nee, die argumenten kun je dus niet omdraaien. Bij doping behaal je een voordeel wat anders niet te halen is - hoeveel je ook gaat trainen... dat beetje extra ga je niet behalen. Doping levert je extras die door trainen niet te halen zijn (heb ik toch nog iets aan mn bewegingswetenschappen studie). Kan niet, punt.
In fifa ligt dat dus anders - daar kun je het wel halen. En dat is nou net het hele punt. Pay2Win betekent dat je door geld te betalen een voordeel kunt behalen wat je anders niet kunt behalen.

Maar goed, ik denk dat het binnenkort sowieso verleden tijd is :) Kan me niet voorstellen dat we achterblijven tov belgie met betrekking tot deze wetgeving.
Ok, speel het al jaren, maar toch een noob-question:

Kun je je pauze cancelen in een partij? Stel ik druk op de pauze knop, maar besluit dat ik hem toch niet wil, kan dit?
fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:25:
[...]

Kun je nagaan hoe hij zijn prestaties waren als hij met een middelmatig team speelt en ook dit bedoel ik niet lullig.
Ik denk dat het zo 5 wedstrijden winst of verlies kan schelen in de WL.
En hoe meer hij er in pompt hoe meer dat gaat schelen.
Geef mij een team van 25 + miljoen en ik weet zeker dat ik gemiddeld 5 winsten meer haal.
En ook dat ik van div5 richting div3 zou gaan. Maar voor mij maakt dat niet zoveel uit, blijft hetzelfde spelletje.
Blijkbaar maakt het wel uit, anders hadden we deze discussie niet?
Ik kom later wel weer ff checken of the EL/CL upgrades vanavond zijn doorgevoerd.

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-05 20:38
Heeft iemand ervaring met Petit 88?
Wil hem misschien naast Seedorf gebruiken als cdm.

Dit zijn de beoogde elf, https://www.futbin.com/19/squad/5473700

[ Voor 27% gewijzigd door roybr op 22-02-2019 17:55 ]

Audiojunky schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:47:
[...]

En hoeveel tijd ben je hier aan kwijt geweest?
2 keer een uur en tussendoor door met bpm

• Moody2204
fifanoob schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:41:
[...]

Ik zelf sla de vrijdag over. In begin heb je nog geen rank net zoals heel veel goede spelers. De meeste pro's spelen ook altijd op vrijdag want dan krijg je hogere skill beoordeling voor als je mee wil doen in de top100 etc.
Plus na 5 wedstrijden kom je tegenstanders tegen die dezelfde score hebben als jou ( 5 verlies is -5 etc )

Dus wellicht geeft je dat wat extra hoop :P
Bedankt voor de tip. Ik wist dit niet eens!
Laan1988 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:08:
Mijn RTTF Suárez kaart die ik heb zonder p2w en gewoon handelen in ieder geval niet :(
Fraaank schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:39:
Ok, speel het al jaren, maar toch een noob-question:

Kun je je pauze cancelen in een partij? Stel ik druk op de pauze knop, maar besluit dat ik hem toch niet wil, kan dit?
Online niet...offline geen idee
bvbal79 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:01:
[...]

Online niet...offline geen idee
Ging me inderdaad om online, thanks, dat dacht ik al!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-05 18:43
roybr schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:51:

Meteen halen! Heb hem naast Prime Ballack staan en zou eerder Ballack eruit knikkeren dan Petit. Complete middenvelder met geweldig schot, fysiek, koppen en positionering. Zit er extreem vaak uitstekend tussen met tackles. Aanrader!

• roybr
SH-FR schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:35:
[...]

Meteen halen! Heb hem naast Prime Ballack staan en zou eerder Ballack eruit knikkeren dan Petit. Complete middenvelder met geweldig schot, fysiek, koppen en positionering. Zit er extreem vaak uitstekend tussen met tackles. Aanrader!
Top! Dank je. Nog 50k te gaan.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-05 10:30
Speelde net in de WL tegen een Ijslandse speler die een volledig Ijslandse team had, wat dus betekende dat er 9 zilveren spelers bij zaten. Hem natuurlijk 5-0 pak slaag gegeven maar heb wel respect voor het feit dat hij niet zoals veel mensen zouden doen een gouden team samenstellen en daar dan mee spelen. Wij als Nederlanders hebben het dan toch wat makkelijker.

En Cruijff wordt genaaid nu ze Pele 99 maken en Maradona 98 maar Johan maar 95, echt onvoorstelbaar....

[ Voor 13% gewijzigd door Pompi op 22-02-2019 19:03 ]

• gaizka
  • Laatst online: 13-04 23:29
Johan had minimaal 98 moeten zijn!
Die SBC voor van Nistelrooy is echt overdreven zeg.
Zanetti CDM lol

• gaizka
  • Laatst online: 13-04 23:29
2 opties met budget van 1.4 miljoen:

A: Nedved 89 & Butragueno 87
B: Nedved 86 & Butragueno 90

Wat zou jullie voorkeur hebben? Die Butragueno 90 schijnt bizar goed te zijn?
gaizka schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:47:
2 opties met budget van 1.4 miljoen:

A: Nedved 89 & Butragueno 87
B: Nedved 86 & Butragueno 90

Wat zou jullie voorkeur hebben? Die Butragueno 90 schijnt bizar goed te zijn?
Prime Butra SBC en dan kijken of je genoeg terug krijgt voor Nedved?
Bizar, ik heb nog geen upgrade van EL kaartjes gezien.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 19:26

Passievrucht

swarma

Oké packluck is deze week ook real.

Packte seedorf 88 vandaag uit pakketje van falcao SBC 😁

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Passievrucht schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:18:
Oké packluck is deze week ook real.

Packte seedorf 88 vandaag uit pakketje van falcao SBC 😁
Oh, dat wordt straks feest als ik tegen jou moet in FUT toernooi 8)7

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 19:26

Passievrucht

swarma

Hassiebassie schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:21:
[...]

Oh, dat wordt straks feest als ik tegen jou moet in FUT toernooi 8)7
Zo goed ben ik gelukkig niet. 😁

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05 14:21
roybr schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:51:

Heb 'm vanmiddag ingeruild voor de jongste gullit. Bij mij kon hij niet overtuigen. Daarvoor had ik seedorf prime staan, die was het ook net niet.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:50
Vanavond drie potjes Rivals gedaan. FIFA speelde oprecht weer heerlijk!

2-6 winst, 3-3 gelijk en 3-1 winst

Draxler IF op CAM incl. deadeye = _/-\o_

Heerlijk 5 star WF en hij heeft 6 goals gemaakt in 3 potjes.

En een heerlijke poeier van Cavani IF van meter of 20-25 in de kruising. Nog zo'n baas d:)b
Pompi schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:01:
Speelde net in de WL tegen een Ijslandse speler die een volledig Ijslandse team had, wat dus betekende dat er 9 zilveren spelers bij zaten. Hem natuurlijk 5-0 pak slaag gegeven maar heb wel respect voor het feit dat hij niet zoals veel mensen zouden doen een gouden team samenstellen en daar dan mee spelen. Wij als Nederlanders hebben het dan toch wat makkelijker.

En Cruijff wordt genaaid nu ze Pele 99 maken en Maradona 98 maar Johan maar 95, echt onvoorstelbaar....
Dat laatste snap ik niet...leg uit.

• Moody2204
Hoe gaat bij jullie de WL? Hier bijzonder matig: 3 uit 10.............

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-05 18:43
MadMoody schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:34:
8-1 en dit had 9-0 moeten zijn. Verloor een pot door een 90+ min tegengoal en vervolgens in de verlenging wederom een voorsprong weggeven en verloren met penalty’s. Verder zaten er wel een aantal stroeve wedstrijden tussen.

Vorig weekend Elite 3 gehaald maar dat was wel een uitschieter. Goud 1 is mijn doel dit weekend en daarvoor sta ik er dus uitstekend voor. Wel jammer dat het bij jou zo slecht gaat, enig idee waar het aan ligt?

• roybr
ajaxalex schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 22:40:
[...]

Heb 'm vanmiddag ingeruild voor de jongste gullit. Bij mij kon hij niet overtuigen. Daarvoor had ik seedorf prime staan, die was het ook net niet.
Ben benieuwd hoe hij bevalt.
Zin in dezelfde prijscategorie.

• Moody2204
SH-FR schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:42:
[...]

8-1 en dit had 9-0 moeten zijn. Verloor een pot door een 90+ min tegengoal en vervolgens in de verlenging wederom een voorsprong weggeven en verloren met penalty’s. Verder zaten er wel een aantal stroeve wedstrijden tussen.

Vorig weekend Elite 3 gehaald maar dat was wel een uitschieter. Goud 1 is mijn doel dit weekend en daarvoor sta ik er dus uitstekend voor. Wel jammer dat het bij jou zo slecht gaat, enig idee waar het aan ligt?
Ik ben gewoon niet goed genoeg denk ik. Al heb ik er wel een paar ongelukkig verloren. Als ik iets moet noemen dan is het het scoren. Ik heb vaak 2x zoveel schoten op doel als mijn tegenstander, en toch verlies ik... :S
MadMoody schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:34:
Hier 7-1 of 8-1. Nederlaag was onnodig en wat ongelukkig. Schiet wel teveel op de paal/lat waardoor de genade klap uitblijft en tegenstanders hoop houden.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-05 21:15
UCL live upgrades zijn er. Benzema is van 87 naar 89 gegaan omdat hij ook nog eens een winterupgrade heeft gehad. Lekker!
MadMoody schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 00:03:
[...]

Ik ben gewoon niet goed genoeg denk ik. Al heb ik er wel een paar ongelukkig verloren. Als ik iets moet noemen dan is het het scoren. Ik heb vaak 2x zoveel schoten op doel als mijn tegenstander, en toch verlies ik... :S
Wanneer schiet je?

Verwijderd

Ik snap niks van de upgrade van kondogbia.. nation is hetzelfde maar is ruim 100k gezakt..yedder is ook gezakt ipv gestegen..

Edit: onee zie nu dat zijn nation is veranderd..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2019 08:00 ]

• Moody2204
Dat wisselt op zich, maar ik denk het vaakst zo ongeveer vanaf de 16 meter lijn.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-05 21:15
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 07:57:
Ik snap niks van de upgrade van kondogbia.. nation is hetzelfde maar is ruim 100k gezakt..yedder is ook gezakt ipv gestegen..

Edit: onee zie nu dat zijn nation is veranderd..
ook leuk, heb je een Frans team wordt z'n nation ineens veranderd. Kaart onbruikbaar Dit had EA anders moeten oplossen.

• Sleehond
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/v4tmwl.jpg

Hoe zouden jullie mijn centrum upgraden?

Thiago Silva IF 89?
Marquinhos IF 87?
Marquinhos Headliner 88?

Kimpembe CL live is te duur voor mij voorlopig
Mendy FS is te duur voor mij voorlopig

Welke zouden jullie als eerst aanschaffen?

PS Draxler op CAM met deadeye ramt er erg veel in. Verratti is ook wel een baas hoor d:)b
MadMoody schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:10:
[...]

Dat wisselt op zich, maar ik denk het vaakst zo ongeveer vanaf de 16 meter lijn.
Maak daar eens de penalty stip van, alleen schieten als je echt kan scoren, anders simpelweg balbezit houden en blijven zoeken naar een echte kans.

Low-driven naar korte/verre hoek afhankelijk van positie keeper is nog steeds dodelijk, vaak kan de keeper niet eens reageren.

@Sleehond Marquinos lijkt de grootste upgrade, maar ik zou doorsrparen tot je een echte upgrade kan doen.
Sowieso, denk ik dat je op een bepaald moment beter naar een frans team kan switchen.

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 23-02-2019 08:34 ]

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik besloot vanmorgen even een gokje te wagen met de zomer OTW sbc, en wie, wie komt daar tevoorschijn....

Dembélé 81 |:(

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-05 12:30
Weet iemand of alle swap players inmiddels voorbij gekomen zijn? Mis er 1 voor Juan Jesus... per ongeluk in een sbc gegooid denk :)

• Sleehond
Bossie schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:30:
[...]@Sleehond Marquinos lijkt de grootste upgrade, maar ik zou doorsrparen tot je een echte upgrade kan doen.
Sowieso, denk ik dat je op een bepaald moment beter naar een frans team kan switchen.
Marquinhos headliners leek niet eens heel duur. Geloof dat ik hem zag voor 125k. Denk dat ik Kimpembe voor hem inwissel.

Frans team is een optie, maar Franse spelers zijn over algemeen wel erg duur en heb bijna geen coins. Kan mn hele team verkopen en een Frans team terugkopen maar betwijfel of dat beter team oplevert hoor...?
Sleehond schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:53:
[...]

Marquinhos headliners leek niet eens heel duur. Geloof dat ik hem zag voor 125k. Denk dat ik Kimpembe voor hem inwissel.

Frans team is een optie, maar Franse spelers zijn over algemeen wel erg duur en heb bijna geen coins. Kan mn hele team verkopen en een Frans team terugkopen maar betwijfel of dat beter team oplevert hoor...?
Dat is een volgende stap, dat gaat nog een paar weken grinden kosten.

Audiojunky schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:52:
Weet iemand of alle swap players inmiddels voorbij gekomen zijn? Mis er 1 voor Juan Jesus... per ongeluk in een sbc gegooid denk :)
Alleen nog 1 met SB

• buurman3
Ik ga van 442 naar 433(4).

Word gek van die counterende pacehoeren in WL met die kutwingers. Dus, ik ga het ook doen! oOo

[ Voor 10% gewijzigd door buurman3 op 23-02-2019 09:25 ]

• Sleehond
buurman3 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:24:
Ik ga van 442 naar 433(4).

Word gek van die counterende pacehoeren in WL met die kutwingers. Dus, ik ga het ook doen! oOo
Speel nu ook tijdje 4-3-3 (4) en ben er erg over te spreken. Geeft je een dynamische opstelling. Voldoende verdedigers maar ook voldoende aanval kracht. Uiteindelijk is en blijft het 1 van de beste opstellingen in het voetbal, als je het mij vraagt. En zo voelt dat in FIFA ook.

• buurman3
Sleehond schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:34:
[...]

Speel nu ook tijdje 4-3-3 (4) en ben er erg over te spreken. Geeft je een dynamische opstelling. Voldoende verdedigers maar ook voldoende aanval kracht. Uiteindelijk is en blijft het 1 van de beste opstellingen in het voetbal, als je het mij vraagt. En zo voelt dat in FIFA ook.
Nice. Heb je op LM en RM allround middenvelders staan? Of juist meer aanvallend/verdedigend?

• Sleehond
buurman3 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:43:
[...]

Nice. Heb je op LM en RM allround middenvelders staan? Of juist meer aanvallend/verdedigend?
Zie plaatje van mn opstelling paar posts hierboven ;)

Verratti heeft high def work rate, lekker kuitenbijter
Thauvin is gewoon heel allround en snel
Draxler is met 5 star WF heel fijn op CAM

Ik vind het een ideaal middenveld. Heb graag de bal en combineer graag.

[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 23-02-2019 10:05 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:17
Welke custom tactics gebruiken jullie met 433-4? Ik kan andere custom tacs gebruiken voor elke opstelling toch ? Of niet voor de spelers instructies

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-05 11:57
Sorry, ik heb toch 2 miljoen aan packs uitgegeven i.p.v. mijn team te verloten hier.

Beste spelers: 88 Buffon, 86 Müller, ? Manolas en een paar discard IF. Icon sbc: Kluivert 86. OTW sbc 3x: enorme bagger.

Ik hoop in de komende jaren nooit meer in het fut topic te komen en zeker niet meer te spelen. Hoe stressvol bijvoorbeeld een WL is staat voor mij haaks op de intentie van gamen. Het is inspannen en focussen met soms enorme frustratie in plaats van ontspannen en genieten. En dat allemaal voor een virtuele wereld om mee te pronken naar je (forum)vrienden. Ik pas ervoor, hoop ik.

• buurman3
Jack_Mojo schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:25:
Sorry, ik heb toch 2 miljoen aan packs uitgegeven i.p.v. mijn team te verloten hier.

Beste spelers: 88 Buffon, 86 Müller, ? Manolas en een paar discard IF. Icon sbc: Kluivert 86. OTW sbc 3x: enorme bagger.

Ik hoop in de komende jaren nooit meer in het fut topic te komen en zeker niet meer te spelen. Hoe stressvol bijvoorbeeld een WL is staat voor mij haaks op de intentie van gamen. Het is inspannen en focussen met soms enorme frustratie in plaats van ontspannen en genieten. En dat allemaal voor een virtuele wereld om mee te pronken naar je (forum)vrienden. Ik pas ervoor, hoop ik.
Cold turkey, succes!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Hassiebassie schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:51:
Ik besloot vanmorgen even een gokje te wagen met de zomer OTW sbc, en wie, wie komt daar tevoorschijn....

Dembélé 81 |:(
Dacht ik gisteravond ook omdat ik een untradeable Denis Suarez packte uit die 81-86 upgrade:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2t4VztG/75863b12-0e40-4e6e-a212-5c282fa7cb40.jpg

Helaas speel ik met een full Bundesliga elftal dus heb ik er (nog) weinig aan. Wel nog meer dan genoeg coins om te investeren. Op de bank o.a. nog Jovic FFS, Philipp 84, Zlatan 92, De Jong 90
Team 1.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/H492qTF/IMG-2626.png
Team 2.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rHT4CV0/IMG-2627.png
Pagina: 1 ... 153 ... 200 Laatste