ErnstMid schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:54:
[...]
Dat je niet alles kan (je wil/kan de tijd er alleen niet instoppen) is helemaal niet erg - dat hoort ook bij een spel. Voor de fifa toppers moet het ook boeiend blijven he.
Dat je sommige tegenstanders kent heeft er toch helemaal niks mee te maken? Als jij een random iemand tegenkomt in de WL/Rivals kun je niet zien of hij er geld in heeft gestopt. Hij kan dat team gewoon gekregen hebben door veel te spelen. Dus dat argument gaat zeker wel op; het argument houdt ook in dat je die teams kan bereiken door veel te spelen. Niet ALLEEN maar door te betalen. Dat is een belangrijk onderscheid.
Je hoeft er geen geld in te stoppen om mee te komen, je kan er ook gewoon veel tijd in stoppen om mee te komen. Het is dus daarmee niet hetzelfde als doping... aangezien je het hier ook kan behalen door gewoon veel te spelen. Dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd (zoals hierboven aangegeven, werk/vrienden/sociaal) is helemaal waar; maar dat maakt het niet pay2win. Dat maakt het gewoon dat het voor een hele brede groep interessant is.
Maar goed, voor mij maakt het echt niks uit als ze het er helemaal uithalen hoor.

Noem eens een aantal top100 spelers die er GEEN geld in hebben gestopt?
Ik ken er 1, Focus en hij is 1 van de weinige en hij is een goede trader dus ja het is idd mogelijk.
Het is ook mogelijk om zonder doping in de top te komen maar het is wel moeilijker.
Dus ja het is wel net als doping. Je kan het ook zonder doping halen hoor. Moet je er nog meer tijd in stoppen. Tjah niet dom bedoeld maar zo kan ik elke x jouw argumenten gewoon omdraaien hoor..
Wat is de reden dat mensen er geld in stoppen? Precies om zo even voordeel te behalen. Je doet het niet voor uiterlijke vertoningen die geen invloed hebben op prestaties nee je doet het om vooruit te komen.
Maar goed ik heb het idee dat mensen beetje op hun teentjes getrapt zijn ( doel ik niet op jou hoor ) want volgens mij voelen velen zich tot een beetje genaaid dat ze er geld in hebben gestopt en in de marketing van ea trapt.
En vinden ze het voordeel maar klein, maar daar gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat het pay 2 win is.
Stel dat er 1000 mensen zijn die aardig goed in fifa zijn en er allemaal 10.000 euro vanaf dag 1 in stoppen dan denk ik dat de eerste maand wel bekend is wie er in de top100 komen te staan. Waardoor die spelers dus de hoogste beloningen krijgen qua coins los van de packluck.
En zo gaat dat door, Ea stimuleert dat maar al te graag. En daarom is het voor die mensen die er bv een x 50 euro instoppen bij voorbaat al kansloos. EA weet dat er zoveel geld ingepompt worden dus maken ze de kans om iets te packen klein. Worden er minder packs geopend gaat EA de kans vanzelf wel verhogen om mensen toch proberen over te halen om packs te open.
Het is niet voor niks dat de percentages om iets groots te packen zo klein is. Dat doet EA bewust omdat er zo mega veel packs geopend worden!! Doordat mensen BETALEN.
[
Voor 11% gewijzigd door
fifanoob op 22-02-2019 17:20
]