Verwijderd

Icon sbc gedaan en was het helemaal waard :P :P

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/rmobrt.jpg

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:55
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:49:
Icon sbc gedaan en was het helemaal waard :P :P

[Afbeelding]
Ophouden nu. Ik pack straks een compleet waardeloze haha.

Erg nice tho.
fifanoob schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:34:
[...]
kon je die tip niet eerder geven :(
Heb 4ton om te investeren maar op moment echt geen idee waarin..
Iemand die tips heeft, voel je vrij
Hierbij de tip ;) :P

Maanden geleden al meerdere keren de tip gedeeld om de markt in de gaten te houden en als er een dip is om 84+ rated kaarten in te slaan. Zelf kijk ik regelmatig in futbin naar prijzenverloop van zulke spelers. Dan is het makkelijk om te zien of je ze moet inkopen of niet. Het lastige is alleen dat je niet weer wanneer je ze kunt cashen. Nu was het toevallig een dag.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Jack_Mojo schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:51:
[...]

Erg nice tho.
Misschien toch maar eens een paar 89+ untradeables opruimen :+
Zal uiteindelijk toch wel weer Deco, LB Petit of RB Puyol worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Jack_Mojo schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:51:
[...]

Erg nice tho.
Zo ging ik er ook in met die instelling... Het kan alleen maar meevallen :*)
ergste geval een leuke sub. Je kunt ze toch ook verkopen?
Begin wel te twijfelen of ik er niet 1 zou doen.

Alex Sandro een upgrade gegeven. Dit is mijn team nu: https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Ingame switch ik meestal naar een 4222 formatie met neymar en ronaldo als spitsen en mbappe en hazard als cams.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:03:
ergste geval een leuke sub. Je kunt ze toch ook verkopen?
Begin wel te twijfelen of ik er niet 1 zou doen.
Untradeable

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jack_Mojo
Bossie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:53:
[...]

Misschien toch maar eens een paar 89+ untradeables opruimen :+
Zal uiteindelijk toch wel weer Deco, LB Petit of RB Puyol worden.
Makelele rechtsbuiten is ook een toppertje hoor!
Jack_Mojo schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:20:
[...]

Makelele rechtsbuiten is ook een toppertje hoor!
Prima voor 352 :>

Verwijderd

Flinke crash gaande

• MauT86
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-11-2025
2 vraagjes voor de kenners: krijgen player pick spelers ook een upgrade (heb VVD 87 versie)? Wanneer krijgen de IF spelers een upgrade (heb Alisson IF)?

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Wohoo! Net mijn eerste vrije trap gescoord in division rivals en wat voor één! Regel-recht in de winkelhaak! Kon niet mooier! Hij werd gelukkig geclipt :) jammer genoeg niet op mijn account want speelde even Fifa bij een vriend. Liep vervolgens uit naar 4-1 en toen rq die kerel :+
MauT86 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:45:
2 vraagjes voor de kenners: krijgen player pick spelers ook een upgrade (heb VVD 87 versie)? Wanneer krijgen de IF spelers een upgrade (heb Alisson IF)?
Yep

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:48
OTW Piatek gepacked, weet niet echt wat ik moet doen. Hij is dit seizoen goed op dreef maar al paar keer over het hoofd gezien door EA dus weet niet hoeveel hij nog gaat stijgen boven de 79 en is nu rond de 30k. Verkopen of houden, houden of verkopen.... Twijfels.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Ik zie een aantal icons momenteel rond de 450k. Is dit het moment om een icon op te pikken om later in een SBC voor een betere icon te stoppen?

En nog een vraag:

Als Wissam Ben Yedder een upgrade krijgt van 81 naar 83. Krijgt zijn RTTF kaart dan ook een upgrade?
Die is al 86. En wellicht tegen de tijd dat Ben yedder de upgrade krijgt al 88.

Edit: Oh shit. Ik heb het geld liggen. Ik zit te twijfelen of ik de nieuwe Icon SBC moet doen. Ik dacht dat het alleen een leenspeler was.

[ Voor 57% gewijzigd door DeBers op 16-02-2019 00:24 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Komt er nog een lunar new year denken jullie? Voorgaande jaren kwam hij ook wel is later.. maar ben nu wel erg benieuwd..

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:16
DeBers schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:21:
Ik zie een aantal icons momenteel rond de 450k. Is dit het moment om een icon op te pikken om later in een SBC voor een betere icon te stoppen?

En nog een vraag:

Als Wissam Ben Yedder een upgrade krijgt van 81 naar 83. Krijgt zijn RTTF kaart dan ook een upgrade?
Die is al 86. En wellicht tegen de tijd dat Ben yedder de upgrade krijgt al 88.

Edit: Oh shit. Ik heb het geld liggen. Ik zit te twijfelen of ik de nieuwe Icon SBC moet doen. Ik dacht dat het alleen een leenspeler was.
Is die icon sbc untradable ? Zo niet dan is er haast geen reden om het niet te doen toch

Edit: zie nu dat de goedkoopste 377k is. Dus risico van max 60k om die sbc te doen in het ergste geval

[ Voor 7% gewijzigd door Ambianz op 16-02-2019 08:20 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Excuses vraag klopte niet

[ Voor 83% gewijzigd door simons op 16-02-2019 08:33 ]

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-01 18:03
Gisteren eerste 4 potjes WL gedaan van dit weekend. Helaas alle 4 verloren. 2 potjes net met 1 doelpunt verschil, dat is balen.

Ik blijf het idee houden dat de staande tackle met O wat vreemd blijft doen. Ligt dit echt aan mij of meer mensen last van?

Of de knop reageerd soms helemaal niet, of gevoelsmatig 1-2 seconden later dan ik wil.

Verder voelde het spel gisteren opsich oke aan, maar die staande tackle was een irritatie bron.

Overigens ook grappig, kreeg een penalty tegen (die lijken er sowieso meer te zijn) omdat iemand tegen mij aanliep, en ik niet eens rondje of vierkantje gebruikte. Deed dus helemaal niets. Hup fluiten en penalty.... ik moest eerlijk gezegd wel lachen _O-
Toch lekker die upgrade van POTM VVD en OTW Alisson! Nu nog even wachten op andere leagues.
Fraaank schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:59:
Toch lekker die upgrade van POTM VVD en OTW Alisson! Nu nog even wachten op andere leagues.
Ben al lang blij dat BPL eerst was

Sleehond schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:35:

Overigens ook grappig, kreeg een penalty tegen (die lijken er sowieso meer te zijn) omdat iemand tegen mij aanliep, en ik niet eens rondje of vierkantje gebruikte. Deed dus helemaal niets. Hup fluiten en penalty.... ik moest eerlijk gezegd wel lachen _O-
Ik speelde gisteren tegen iemand met allemaal toppers in zijn team. Ging gelijk op, maar verloor 2-1 vanwege 2 penalty's voor hem.
Beiden drukte ik dit keer wel op de knop dus eigen schuld. Weer koulibaly.
Maar ze worden inderdaad gewoon nu out of nowhere gegeven. Slaat werkelijk nergens op.

6 potjes wl gedaan, 4 winst. Beter begin dan de vorige keer.
Vond trouwens de tegenstanders totaal niet van het wl niveau. Sommigen deden niet anders dan gewoon rennen. Mooi makkie dan.

Nav een tip van iemand hier over de pro league sbc, doe ik nu de csl sbc. Ook goedkoop, afgezien van een 30k team, maar dan kun je wel oscar 86 picken.
Brazilianen linken vaak wel goed

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 16-02-2019 10:13 ]

@Harribo mbt de CSL SBC, laat ff weten of het idd ook winstgevend is

Bossie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:52:
@Harribo mbt de CSL SBC, laat ff weten of het idd ook winstgevend is
Ik heb de coins niet bijgehouden maar denk dat het minder winstgevend is. De packs zijn in de pro league ietsjes beter. En team Henan is duur.
Denk al met al geen winst of verlies. Wel oscar.

Draai op dit moment een 100k verlies op baby Zola. Prijzen zakken enorm ook. Misschien ff wachten?

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 16-02-2019 11:02 ]

WL speelt raar, het voelt alsof in realiteit mijn spelers steeds een meter verderweg staan dan wat ik op mijn scherm zie. Rare acties, veel balverlies, onmogelijke onderschepping van spelers in mijn rug en potjes met ontzetten veel goals aan beide kanten (15 goals in twee games).

ga nu richting gemiddeld 10 goals per game (4-3, 5-4, 6-5) ...

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 16-02-2019 12:17 ]

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Zo, gisteren weer een keertje de Pro League SBC gedaan en deze keer ook weer zo’n 80 tot 100k winst gemaakt door het met winst doorverkopen van dubbele spelers en packen van oa Piqué, Kompany en wederom een heleboel zilveren of bronzen van > 1k of soms zelf een paar duizend. Zelfs 2 keer een zilvere speler van 10k gepackt.

Wat wel heel belangrijk is als je de League SBC doet, is dat je een groot gedeelte op bieden zult moeten doen. Gisteravond laat na het stappen bood ik in totaal op grofweg 120 zilveren spelers 200 tot 350 muntjes (afhankelijk van waarde, na een paar keer de SBC weet je dat wel ongeveer) en ik had daar zo’n 105 tot 110 spelers ook voor binnen. De dubbele verkoop ik dan voor een paar honderd muntjes per speler winst. Tot slot ga ik na het bieden altijd snel tussendoor zoeken op zilver, 300 Max Buy Now en naar 59 minuten. Daar staan dan regelmatig ook spelers voor goedkoop op te pikken.

Wanneer ik op bieden minimaal zo’n 120 spelers binnen heb (en dat kan echt sneller gaan dan je denkt) vul ik de teams in en de laatste benodigde spelers koop ik dan zelf, afhankelijk van de prijs of ik erop bied of direct koop. Jullie zullen wel denken: wat een verhaal zeg. Maar ik doe het met een reden omdat ik werkelijk waar extreem veel winst ermee heb gemaakt, zat op een gegeven moment bijna op 1,2 miljoen. Daarom wil ik graag met jullie delen hoe je dit het snelst en goedkoopst doet, want het is voor mij echt een goudmijn. Ookal pack je bijna geen 83+: alle teamgeeststijlen, dure zilveren spelers (want die zijn er veel) en Squad fitness etc etc geven je op deze manier gegarandeerd winst.

Gisteren de Icon Upgrade kunnen doen voor 150k, uit het laatste 2 spelers pakket kwam Pjanic. Maar toen had ik de SBC natuurlijk al af. Icon was Engeland, CV en toen werd het Campbell. Eerst een beetje teleurgesteld maar zijn fysiek en snelheid als CV (86 sprint en 91 kracht) maakt dat het toch een flinke verbetering is dan Sokratis voorlopig. 5 potjes WL gespeeld gister en ga 5-0 dus dat is perfect. Ik merkte wel een extreem verschil in snelheid tussen s’middags en s’avonds laat. Het spel speelde later veel en veel soepeler.

Anyway; ik hoop dat mensen mijn methode over willen nemen (niet teveel; anders lukt het bij mij niet meer 😛) want ik gun iedereen het hier om makkelijk en op een leuke manier, namelijk met packs openen; winst te maken. Als er nog iets is, vraag het gerust!
4 wedstrijden, 4 x verlies, 10x op goal werd er op mijn goal geschoten, 9 keer laat mijn keeper de bal door.
Gaat nergens over.
edit: ik stop er maar mee, heb dit nog nooit zo erg gezien. hij laat elke wedstrijd 9 vd 10 door.
dit heeft geen zin. ver van buiten de 16, het maakt niet uit. Dankzij mijn keeper gaat mijn wl de mist in.
Morgen maar weer proberen

[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 16-02-2019 13:11 ]

Iemand POTM Rashford gedaan, ziet er qua stats bijzonder goed uit.

Volgens mij heb ik zojuist overigens tegen iemand van hier gespeeld in WL.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-01 10:58
Baby Icon sbc gedaan voor 120k, Klose 87. Kon beter maar kon ook zeker slechter!
Bossie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:15:

Het probleem met POTM Rashford, is dat zijn Headlinerkaart zo'n 100k duurder is, maar 1 overall rating van zijn POTM zit. Bovendien is die Headlinerkaart tradable.

• Jack_Mojo
ajaxalex schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:49:
Baby Icon sbc gedaan voor 120k, Klose 87. Kon beter maar kon ook zeker slechter!
120k? Goedkoop hoor. Bij mij op de Xbox is de sbc nog 450k...
Fraaank schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 14:00:
[...]

Het probleem met POTM Rashford, is dat zijn Headlinerkaart zo'n 100k duurder is, maar 1 overall rating van zijn POTM zit. Bovendien is die Headlinerkaart tradable.
Door de Icon SBC is de prijs van de POTM inmiddels ook vrijwel gelijk aan de Headliner

Bossie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:15:

Hij scoort elke wedstrijd tegen mij. Goede speler volgens mij.
ajaxalex schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:49:
Ben benieuwd wat je van hem vind. Schijnt best goed te zijn.

Kon het niet laten om paar potjes wl te doen. Keeper lijkt nu weer normaal.
Verlies nu door eigen vertrouwde stommiteiten :)

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 16-02-2019 14:58 ]

Heb ik weer...doe ik de base Icon SBC, krijg ik baby Rijkaard. De enige icon die ik al had: Prime Rijkaard...super haha.
Fraaank schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 15:10:
Heb ik weer...doe ik de base Icon SBC, krijg ik baby Rijkaard. De enige icon die ik al had: Prime Rijkaard...super haha.
Icon SBC is puur om icons te krijgen die je later in een andere SBC kan stoppen, de kans is echt te klein dat je iets bruikbaars krijgt.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Sleehond schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:35:
Gisteren eerste 4 potjes WL gedaan van dit weekend. Helaas alle 4 verloren. 2 potjes net met 1 doelpunt verschil, dat is balen.

Ik blijf het idee houden dat de staande tackle met O wat vreemd blijft doen. Ligt dit echt aan mij of meer mensen last van?

Of de knop reageerd soms helemaal niet, of gevoelsmatig 1-2 seconden later dan ik wil.

Verder voelde het spel gisteren opsich oke aan, maar die staande tackle was een irritatie bron.

Zelf geen last van de staande tackle vertraging. Klinkt als lag, maar wel raar dat je het alleen bij de staande tackle hebt en niet bij de rest van je input.

Die vele penalties die worden gegeven valt mij ook wel op, ik had precies hetzelfde dat een speler van de tegenstander tegen een verdediger van mij aanliep zonder dat ik op een knop drukte, hij viel, hoppa penalty. Hij scoort, gaat heel triest uitgebreid lopen juichen en gaat vervolgens super verdedigend spelen. Toen ik uiteindelijk het winnende doelpunt maakte, kon ik het niet laten om hem even terug te pakken, vingertje voor de mond en afsluiten met een dab. >:)

• simons

simons

LETS GO BRANDON

iemand een idee waarom futmas Son geen upgrade heeft gehad?

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
SH-FR schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 12:18:
Zo, gisteren weer een keertje de Pro League SBC gedaan en deze keer ook weer zo’n 80 tot 100k winst gemaakt door het met winst doorverkopen van dubbele spelers en packen van oa Piqué, Kompany en wederom een heleboel zilveren of bronzen van > 1k of soms zelf een paar duizend. Zelfs 2 keer een zilvere speler van 10k gepackt.

Wat wel heel belangrijk is als je de League SBC doet, is dat je een groot gedeelte op bieden zult moeten doen. Gisteravond laat na het stappen bood ik in totaal op grofweg 120 zilveren spelers 200 tot 350 muntjes (afhankelijk van waarde, na een paar keer de SBC weet je dat wel ongeveer) en ik had daar zo’n 105 tot 110 spelers ook voor binnen. De dubbele verkoop ik dan voor een paar honderd muntjes per speler winst. Tot slot ga ik na het bieden altijd snel tussendoor zoeken op zilver, 300 Max Buy Now en naar 59 minuten. Daar staan dan regelmatig ook spelers voor goedkoop op te pikken.

Wanneer ik op bieden minimaal zo’n 120 spelers binnen heb (en dat kan echt sneller gaan dan je denkt) vul ik de teams in en de laatste benodigde spelers koop ik dan zelf, afhankelijk van de prijs of ik erop bied of direct koop. Jullie zullen wel denken: wat een verhaal zeg. Maar ik doe het met een reden omdat ik werkelijk waar extreem veel winst ermee heb gemaakt, zat op een gegeven moment bijna op 1,2 miljoen. Daarom wil ik graag met jullie delen hoe je dit het snelst en goedkoopst doet, want het is voor mij echt een goudmijn. Ookal pack je bijna geen 83+: alle teamgeeststijlen, dure zilveren spelers (want die zijn er veel) en Squad fitness etc etc geven je op deze manier gegarandeerd winst.

Gisteren de Icon Upgrade kunnen doen voor 150k, uit het laatste 2 spelers pakket kwam Pjanic. Maar toen had ik de SBC natuurlijk al af. Icon was Engeland, CV en toen werd het Campbell. Eerst een beetje teleurgesteld maar zijn fysiek en snelheid als CV (86 sprint en 91 kracht) maakt dat het toch een flinke verbetering is dan Sokratis voorlopig. 5 potjes WL gespeeld gister en ga 5-0 dus dat is perfect. Ik merkte wel een extreem verschil in snelheid tussen s’middags en s’avonds laat. Het spel speelde later veel en veel soepeler.

Anyway; ik hoop dat mensen mijn methode over willen nemen (niet teveel; anders lukt het bij mij niet meer 😛) want ik gun iedereen het hier om makkelijk en op een leuke manier, namelijk met packs openen; winst te maken. Als er nog iets is, vraag het gerust!
ga je met deze methode alle teams 1 voor 1 af? Of is het gewoon die competitie aanvinken + zilveren spelers en op alles max 350 bieden ofzo?

Of stel ik nu domme vragen?
POTM Goretzka gaat waarschijnlijk nog een +2 krijgen met BL upgrades of zie ik dat verkeerd?

• SH-FR
fifanoob schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:00:
[...]
ga je met deze methode alle teams 1 voor 1 af? Of is het gewoon die competitie aanvinken + zilveren spelers en op alles max 350 bieden ofzo?

Of stel ik nu domme vragen?
Ik doe het tweede. Ik zoek gewoon op zilveren spelers met Max Bod 300. Dan vul ik na een tijdje de teams in en koop de missende posities. Dubbele spelers verkoop ik voor winst!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Jack_Mojo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:36:
Messi gekocht voor 650k. Snap echt niet waarom mensen nog icons kopen voor dat bedrag. Hij is zoooo goed, ik heb echt het idee dat ik aan het cheaten ben in
rivals.

Ik hoef maar een voorzet met hem te geven en hij wordt ingekopt. Lang, kort, langzaam, snel maakt niet uit. Hij wordt ingekopt.

Zo heb ik ze uiteraard ook duizend keer tegen gekregen maar het voelt echt lekker om ze nu ff uit te delen. :9
Wordt hij niet snel van de bal gezet vanwege zijn beperkte fysiek? Heb je hem als spits?

• Razz89
Razz89 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 08:03:
Komt er nog een lunar new year denken jullie? Voorgaande jaren kwam hij ook wel is later.. maar ben nu wel erg benieuwd..
Weet iemand hier een antwoord op? :p
Razz89 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:42:
[...]

Weet iemand hier een antwoord op? :p
Zolang EA niets aankondigt, weet niemand het.

• Razz89
Bossie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:48:
[...]

Zolang EA niets aankondigt, weet niemand het.
Oke dan heb ik nog niks gemist..

• SH-FR
Haha, ik pack zojuist 2 Cardiff zilveren spelers uit een Top Zilveren Spelers pakket die ik heb gekregen door de Pro League te completen. Bij elkaar alleen al 35k waard.. hahaha

De WL gaat tot nu toe goed, sta 11-1. Echter ik weet als geen ander dat dit ook heel snel weer om zou kunnen slaan als je eenmaal veel winst hebt. Hopelijk hou ik dat vol :)

• simons

simons

LETS GO BRANDON

De nieuwe promo van morgen...

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Sx6Hg4C/9811-D0-DF-E06-B-4-DD5-92-FF-5822378-A0324.jpg

• fifanoob
SH-FR schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 18:29:
[...]

Ik doe het tweede. Ik zoek gewoon op zilveren spelers met Max Bod 300. Dan vul ik na een tijdje de teams in en koop de missende posities. Dubbele spelers verkoop ik voor winst!
ja ik nu ook!!
Alleen krijg nu de melding dat ik niet kan bieden want er is iemand die hoger biedt maar dat is helemaal niet zo.. is dat een bug of is dat de “ ban melding “ .

Tnx nog voor de tip!

• SH-FR
fifanoob schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:35:
[...]
ja ik nu ook!!
Alleen krijg nu de melding dat ik niet kan bieden want er is iemand die hoger biedt maar dat is helemaal niet zo.. is dat een bug of is dat de “ ban melding “ .

Tnx nog voor de tip!
Dat krijg je als je volgens EA ‘teveel’ bied of teveel spelers koopt. Het komt er eigenlijk op neer dat je een tijdelijke ban krijgt. Heb ik helaas ook last van. Vind het zelf onzin, maar volgens mij komt dit omdat ze denken dat je een ‘robot’ bent. De eerste keer dat je deze melding krijgt kan je er vrij snel weer op, 2e keer na ongeveer een uur en als je een derde keer een ban krijgt dan duurt het nog veel langer.

Het beste om dit te voorkomen is door bijvoorbeeld 5 minuten te bieden, dan ff iets anders doen en dan weer naar de transfermarkt. Je kunt overigens bij een ‘ban’ nog wel op de mobiele app bieden en op de transfermarkt.

Wil het verder wel een beetje lukken overigens?
Ik laat de icon SBC en ga Luiz halen, moet alleen nog een vervanger vinden voor Juanfran.

RB, BPL if Braziliaans of Portugees.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 22:14
Bossie schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 21:32:
Ik laat de icon SBC en ga Luiz halen, moet alleen nog een vervanger vinden voor Juanfran.

RB, BPL if Braziliaans of Portugees.
Ricardo Pereira 84, voor ~60k is ie voor jou.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-01 10:58
Jack_Mojo schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 14:17:
[...]

120k? Goedkoop hoor. Bij mij op de Xbox is de sbc nog 450k...
Op de Pc ook, maar had veel high rated die ik erin heb gegooid.
Iemand een idee wanneer Reus zijn upgrade krijgt? Zal ook toch wel een dezer dagen zijn?
WL gaat heerlijk. Nu 14-3 en mijn doel is behaald. Ik merk dat ik alweer fifa verzadigd ben dus ben benieuwd of ik de overige 13 potjes ga spelen.

Bean77 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:10:
Iemand een idee wanneer Reus zijn upgrade krijgt? Zal ook toch wel een dezer dagen zijn?
WL gaat heerlijk. Nu 14-3 en mijn doel is behaald. Ik merk dat ik alweer fifa verzadigd ben dus ben benieuwd of ik de overige 13 potjes ga spelen.
Ben bang dat ze het over een aantal weken gaan uitmelken.

Verwijderd

Na twee weken fifa 19 kan ik een paar dingen concluderen:
  • Timed finishing is wennen (staat weer uit)
  • Joshu King is overpowered (of pace is king?)
  • Verdedigen moet je niet doen, gewoon rond rennen met CDMs
  • Koppen kan weer
  • Nieuwe wissel van tactiek in potjes is briljant
  • Jesus bij eerste paal is 50% kans op een goal
  • Ik kan er niks meer van. Vorig jaar div 1 of 2. Nu 6. :o
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 23:46:
  • Jesus bij eerste paal in de zestien is 50% kans op een goal

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 23:46:
  • Timed finishing is wennen (staat weer uit)
  • Joshu King is overpowered (of pace is king?)
  • Verdedigen moet je niet doen, gewoon rond rennen met CDMs
  • Koppen kan weer
  • Nieuwe wissel van tactiek in potjes is briljant
  • Jesus bij eerste paal is 50% kans op een goal
  • Ik kan er niks meer van. Vorig jaar div 1 of 2. Nu 6. :o
Ik had dat timed finishing ook echt goed onder controle maar heb het nu ook uit gezet, als je het niet gebruikt scoor je zoveel meer aangezien je ook niet verkeerd kan timen en het lijkt dat niet getimede schoten net zo krachtig zijn, van 25 meter hoef je het niet te proberen maar dan werken getimede schoten ook niet meer. Herkenbaar?

Verwijderd

tukkerterror90 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 00:13:
[...]

Ik had dat timed finishing ook echt goed onder controle maar heb het nu ook uit gezet, als je het niet gebruikt scoor je zoveel meer aangezien je ook niet verkeerd kan timen en het lijkt dat niet getimede schoten net zo krachtig zijn, van 25 meter hoef je het niet te proberen maar dan werken getimede schoten ook niet meer. Herkenbaar?
Ja precies. Ik had zo enorm veel rollertjes omdat ik net verkeerd zat of het spel raar deed (wss dat eerste). Nu is het allemaal net minder geplaatst maar vliegt er een stuk meer in.
Dat is als mijn tegenstander de bal heeft. Als ik hem heb zakt de kans op een goal aanzienlijk :P

• Sleehond
12 WL potjes 5 wins. Morgen verder. Vreemd genoeg verlies ik praktisch altijd de 1e 5 wedstrijden van de WL. Daarna dus 5 wins uit de overige 7 wedstrijden.

1 potje was echt bizar!

1-0 achter bij rust
1-1 na 90 minuten
90 minuten beide partijen vol op aanval, 1-1 terrecht
1e helft verlenging 3-1 tegenstander (verdiend)
2e helft verlenging win ik met 3-4!

Wtf 5 goals in verlenging. Moed zonk me volledig in de schoenen na 3-1 achterstand 1e verlenging. Maar 2e helft verlenging, ik leek wel 100% balbezit te hebben en alles vloog erin...

Bijzonder spel spelen we soms he _O- d:)b

Morgen nog 18 potjes over. Toch maar eens kijken hoe ver ik kan komen.

• SH-FR
Bij mij inmiddels 18 potjes onderweg en in tegenstelling tot vorig weekend gaat het nu echt bizar goed, 15-3. 2 verliespartijen terecht, andere volledig onterecht. Echter moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat 2 a 3 50/50 potjes lekker mijn kant op vielen.

Pro League wederom gecomplete (zal echt de tiende keer al zijn), en wéér 130k winst gepakt door oa 2 84 rateds, Cardiff speler van 20k en allerlei andere redelijk dure spelers. Budget is nu 1.32 miljoen! Nu dus lekker rondkijken voor een upgrade. Al word dat met mijn team best lastig..

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Heb echt een bizarre twee dagen achter de rug. Stond eerst 12-4 en vandaag geeindigd met 17-13. Niet normaal wat een matige verbinding vanmiddag in WL. Is het nou helemaal random wie de betere verbindingen krijgt? Ik speel nu een potje Rivals en het lijkt alsof ik op match speed +1 speel! Of is zaterdag altijd de laggy dag, omdat dan de meeste mensen spelen?

• Razz89
Wie wilt mijn twijfel wegnemen.. of militao special halen of sbc david luiz halen..
Mijn twijfel is enorm welke van de twee ik zal nemen naast mijn sif vvd...

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Normaal gesproken haal ik tussen de 17 en de 20 wins, nu heb ik woensdag de Rijkaard sbc gedaan en vanaf nu draait het zo veel beter. Die man is echt bizar fijn. Nu speel ik zo lekker dat ik het gevoel heb dat ik van iedereen kan winnen. Ik ga nu 11-0 alleen ben ik bang dat ik de 30 niet kan halen omdat ik morgen moet werken. Dat wordt koffie drinken en FIFA spelen tot maandagochtend.
Razz89 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 01:55:
Wie wilt mijn twijfel wegnemen.. of militao special halen of sbc david luiz halen..
Mijn twijfel is enorm welke van de twee ik zal nemen naast mijn sif vvd...
Ik heb Luiz gehaald aangezien ik ook al een EL Alonso had, nu definitief voledig BPL in plaats van steeds met hybrids te worstelen in mijn verdediging.

• Razz89
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 07:47:
[...]

Ik heb Luiz gehaald aangezien ik ook al een EL Alonso had, nu definitief voledig BPL in plaats van steeds met hybrids te worstelen in mijn verdediging.
Snap ik dan ja.. alleen ik heb al telles maar ik kan als ik luiz doe voor sandro gaan..
Ben vaak niet van de untradables maar of militao of david luiz vind ik nogal een lastige keuze...

• Sleehond
Mijn team:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/rhqt8o.jpg

Vraag: zal ik Fekir wisselen voor Draxler IF? Ik heb dan betere links met Di Maria, Cavani en met Verratti. Tevens heeft Fekir een 2 star WF en heeft Draxler een 5 star WF, best essentieel wellicht op deze positie?

Tevens ben ik bezig met de SBC ligue 1 zodat ik de roze/paarse Thauvin kan krijgen. En ik zou graag de Verratti scream versie aanschaffen.

Maar goed, Draxler IF aanschaffen en laten starten vanwege WF stats en dan met Fekir een sterke wissel in huis?

En tot slot, wat zouden jullie doen qua teamgeest stijlen, heb ik deze beetje goed geregeld of ziet iemand daarin nog sterke verbeteringen mogelijk? Ik ben iemand die graag aanvallend speelt en probeert veel te variëren met aanvallen (afwisselen tussen flank en centrum etc).

[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 17-02-2019 09:28 ]

@Sleehond is er geen betere linksachter te krijgen in de lique 1/Frans? Dat zou ik het eerste doen?

Edit: nu sbc mls alessandrini oplevert, stijgen de prijzen van mls spelers flink. Heb er wat verkocht. Zelfs bronzen spelers vanaf 1k ps

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 17-02-2019 09:41 ]

• buurman3
Sleehond schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:26:
Mijn team:

[Afbeelding]

Vraag: zal ik Fekir wisselen voor Draxler IF? Ik heb dan betere links met Di Maria, Cavani en met Verratti. Tevens heeft Fekir een 2 star WF en heeft Draxler een 5 star WF, best essentieel wellicht op deze positie?

Tevens ben ik bezig met de SBC ligue 1 zodat ik de roze/paarse Thauvin kan krijgen. En ik zou graag de Verratti scream versie aanschaffen.

Maar goed, Draxler IF aanschaffen en laten starten vanwege WF stats en dan met Fekir een sterke wissel in huis?

En tot slot, wat zouden jullie doen qua teamgeest stijlen, heb ik deze beetje goed geregeld of ziet iemand daarin nog sterke verbeteringen mogelijk? Ik ben iemand die graag aanvallend speelt en probeert veel te variëren met aanvallen (afwisselen tussen flank en centrum etc).
Blauwe CL kaartjes zou ik niet doen. Extra coins voor slechts een +1 ga je niet merken.

• Sleehond
@Harribo er is helaas geen betere linksachter in de ligue 1, dat is wel beetje verrot eigenlijk. Enige wat ik wel kan doen is voor Marcelo sparen en dan linken met Thiago Silva. Alleen is er dan compleet geen link met Di Maria en met Verratti.

Ja Mendy heb je wel van de FS, maar kost 400.000 ofzo, heb slechts 50.000. Dan moet ik ff flink doorsparen....

@buurman3 mhm... verkopen en de gold terug halen en het geld investeren in een goede IF of FS speler? De CL kaart voel ik dus echt geen merkbaar verschil??

[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 17-02-2019 09:57 ]

• buurman3
Sleehond schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:56:
@Harribo er is helaas geen betere linksachter in de ligue 1, dat is wel beetje verrot eigenlijk. Enige wat ik wel kan doen is voor Marcelo sparen en dan linken met Thiago Silva. Alleen is er dan compleet geen link met Di Maria en met Verratti.

Ja Mendy heb je wel van de FS, maar kost 400.000 ofzo, heb slechts 50.000. Dan moet ik ff flink doorsparen....

@buurman3 mhm... verkopen en de gold terug halen en het geld investeren in een goede IF of FS speler? De CL kaart voel ik dus echt geen merkbaar verschil??
Ik zou de gold idd halen. Een IF is vaak een stuk betere upgrade dan een CL
Razz89 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:14:
[...]

Snap ik dan ja.. alleen ik heb al telles maar ik kan als ik luiz doe voor sandro gaan..
Ben vaak niet van de untradables maar of militao of david luiz vind ik nogal een lastige keuze...
Dan simpelweg niet doen en voor de optie met tradeable kaarten gaan.
Ik heb simpelweg mijn Ramos verkocht, en een paar high rated untradeables in de SBC gebruikt om de prijs stevig te drukken (Howard, Casillias, Aguero, King).

SBCs zijn momenteel sowieso zwaar overpriced helaas door de Icon SBC, alles => zit bijna op max BIN :(

• DeBers
Iemand hier die op xbox speelt en vanavond even die friendly weekly challenge wil doen voor een ruilspeler?

• DeBers
Harribo schreef op zondag 17 februari 2019 @ 09:32:
@Sleehond is er geen betere linksachter te krijgen in de lique 1/Frans? Dat zou ik het eerste doen?

Edit: nu sbc mls alessandrini oplevert, stijgen de prijzen van mls spelers flink. Heb er wat verkocht. Zelfs bronzen spelers vanaf 1k ps
@Sleehond Je hebt een volledig League 1 team. Betere links is dan niet nodig. Je hebt al altijd 10 chem. Al heb je spelers van 10 verschillende teams.
Wl...wedstrijdje ...ik ben veel beter...wil ik schieten met Shearer voor de 1-0...op het moment dat ik aanleg quit de tegenstander, ik krijg helemaal niets. Verrot dit, kost me dus wel een wedstrijd.

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 17-02-2019 11:04 ]

Harribo schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:03:
Wl...wedstrijdje ...ik ben veel beter...wil ik schieten met Shearer voor de 1-0...op het moment dat ik aanleg quit de tegenstander, ik krijg helemaal niets. Verrot dit, kost me dus wel een wedstrijd.
Nee, kost je geen wedstrijd als je tegenstander quit.

Bean77 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:08:
[...]

Snap overigens niet dat een DC tegenstander nog steeds geen auto-win is.
Vaak zijn er alleen disconnects als je gaat winnen, maar dit is idd altijd zuur.

• Sleehond
DeBers schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:55:
[...]

@Sleehond Je hebt een volledig League 1 team. Betere links is dan niet nodig. Je hebt al altijd 10 chem. Al heb je spelers van 10 verschillende teams.
Mhm heb je gelijk in. Ga denk ik maar wel sparen voor Mendy van OL de FS kaart. Dat is dan wel een flinke upgrade. Misschien ook tussendoor maar even Draxler CAM IF aanschaffen en afwisselen met Fekir, kijken wat beter bevalt, met name zijn 5 star WF trekt me wel aan. Ook Payet IF kan interessant zijn, maar zijn gewone kaart heb ik ook en die voelt niet heel soepel aan ofzo.

Fekir, Draxler IF of Payet IF in mijn opstelling... wie heeft hier goed advies over, ik twijfel echt enorm over deze positie, meer dan andere posities.

Overigens net weer 2 potjes WL gewonnen achter elkaar. Gameplay was top net, mag ook gezegd worden d:)b

Jammer dat ik nu de boodschappen had beloofd te doen.... _O-

• Casual_T
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:24:
[...]

Vaak zijn er alleen disconnects als je gaat winnen, maar dit is idd altijd zuur.
Afgelopen WL maakte ik anders mee dat mijn verbinding ermee ophield voor de aftrap, waarna de tegenstander een free win kreeg. Dat was wel heel erg zuur..dat moet toch altijd een no result zijn.
Casual_T schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:36:
[...]

Afgelopen WL maakte ik anders mee dat mijn verbinding ermee ophield voor de aftrap, waarna de tegenstander een free win kreeg. Dat was wel heel erg zuur..dat moet toch altijd een no result zijn.
Als jouw verbinding er mee ophoud, dan is dat een win voor de tegenstander ;)

Zojuist een potje gespeeld tegen iemand die 120 minuten pressure speelde, dat is naar mijn inzicht een veel groter issue dat eens gefixed moet worden.

Bean77 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:08:
[...]

Ik had 16 to go, daarna 15
Whatever...tis wel leuk spelen, weinig lag
Ongelofelijk hoe goed prime Shearer weer is, echt een icon. Kopt en schiet er alles in en is continu in de weer.
Baby Best is beetje miskoop voor mij. Maar ik weet al hoe dat komt, hij heeft wr med/med. Als rm heb je dan weinig aan hem. Als rb komt hij beter uit de verf, misschien is hij daar zelfs wel top, maar ik zoek meer een speler die zowel goed is op rm als wel rb. Cuadrado blijft daar de beste keus.
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:24:
[...]
Inderdaad

@Sleehond dan zou ik gaan sparen voor die linksback, rest van het team is qua rating stuk beter. Tenzij je linksback een topper is ondanks zijn rating?

[ Voor 70% gewijzigd door Harribo op 17-02-2019 12:19 ]

• buurman3
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 11:53:
[...]

Zojuist een potje gespeeld tegen iemand die 120 minuten pressure speelde, dat is naar mijn inzicht een veel groter issue dat eens gefixed moet worden.
want? het is toch gewoon een custom tactic? je stamina gaat hard omlaag, dus gewoon een keuze :)
Harribo schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:14:
[...]

Ongelofelijk hoe goed prime Shearer weer is, echt een icon. Kopt en schiet er alles in en is continu in de weer.
Baby Best is beetje miskoop voor mij. Maar ik weet al hoe dat komt, hij heeft wr med/med. Als rm heb je dan weinig aan hem. Als rb komt hij beter uit de verf, misschien is hij daar zelfs wel top, maar ik zoek meer een speler die zowel goed is op rm als wel rb. Cuadrado blijft daar de beste keus.

[...]

Inderdaad

@Sleehond dan zou ik gaan sparen voor die linksback, rest van het team is qua rating stuk beter. Tenzij je linksback een topper is ondanks zijn rating?
Dan ben jij degene die het spel verlaten heeft en niet je tegenstander. Je krijgt nooit een loss als je tegenstandder de game leaved.

• Casual_T
Baby Best is beetje miskoop voor mij. Maar ik weet al hoe dat komt, hij heeft wr med/med. Als rm heb je dan weinig aan hem. Als rb komt hij beter uit de verf, misschien is hij daar zelfs wel top, maar ik zoek meer een speler die zowel goed is op rm als wel rb.
Hoe komt het dat jij alle icons altijd hebt? Finish je Elite 1/2/3 ofzo? Hoor je veel praten over top icons .. Maar ook wel veel geklaag (no offense :)).

[ Voor 11% gewijzigd door Casual_T op 17-02-2019 12:44 ]

buurman3 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:21:
[...]

want? het is toch gewoon een custom tactic? je stamina gaat hard omlaag, dus gewoon een keuze :)
Dat lijkt enorm mee te vallen, dat is juist het probleem.
Als ik me niet vergis heeft het sowieso alleen impact op de speler die jezelf bestuurt.

• buurman3
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:44:
[...]

Dat lijkt enorm mee te vallen, dat is juist het probleem.
Als ik me niet vergis heeft het sowieso alleen impact op de speler die jezelf bestuurt.
Mn twee CM's zijn volledig dood na een uur. De rest haalt het redelijk. Spelers met minimaal 85 stamina opstellen...

Maar ik zie geen reden om t te patchen...
Casual_T schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:41:
[...]

Hoe komt het dat jij alle icons altijd hebt? Finish je Elite 1/2/3 ofzo? Hoor je veel praten over top icons .. Maar ook wel veel geklaag (no offense :)).
Nee joh zo goed ben ik helaas niet.
Ik heb haast geen top icons alleen Shearer, de rest van de icons zijn vaak baby's en daar spaar ik voor.
Ik gooi mijn coins ook niet zomaar in een dure untradable sbc en zodra er een hype is, denk ik: verkopen! ipv kopen :)
Ik test wat icons uit
Bean77 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:21:
[...]

Dan ben jij degene die het spel verlaten heeft en niet je tegenstander. Je krijgt nooit een loss als je tegenstandder de game leaved.
Ik kreeg ook geen loss, wel een wedstrijd minder

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 17-02-2019 12:53 ]

Harribo schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:52:
[...]

Nee joh zo goed ben ik helaas niet.
Ik heb haast geen top icons alleen Shearer, de rest van de icons zijn vaak baby's en daar spaar ik voor.
Ik gooi mijn coins ook niet zomaar in een dure untradable sbc en zodra er een hype is, denk ik: verkopen! ipv kopen :)
Ik test wat icons uit

[...]

Ik kreeg ook geen loss, wel een wedstrijd minder
Dat is dan raar. Want je verliest ook geen wedstrijd bij een rage quit van de tegenstander.

Ligt het aan mij of de servers bagger. Ik loop constant achter de feiten aan...7-11 slechter WL in tijden en totaal geen zin meer eigenlijk. Denk dat ik aan een wat langere WL pauze toe ben.

Onders tussen BPM aan het doen en steeds in de upgrade 81-86 te gooien...tot nu toe op winst met 1x IF mata 2x86 1x85 2x84 en 4x83.

En ook nog winst hiermee gemaakt van bij 50k door een paar league sbc voor weinig te doen.
@Sleehond Kan je niet switchen naar volledig Frans, dan hoef je bijvoorbeeld Thauvin ook niet meer als CDM te gebruiken.

• Sleehond
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:32:
@Sleehond Kan je niet switchen naar volledig Frans, dan hoef je bijvoorbeeld Thauvin ook niet meer als CDM te gebruiken.
Zeker een optie, maar dan heb ik we veel spelers van verschillende competities want dan komen ze natuurlijk niet alleen meer van de Ligue 1. Heb je dan alsnog 10 chem vanwege 11 Franse spelers?

Dan moet ik wel ook van Cavani en Pepe af, die spelen beiden wel als een baas eigenlijk.

Nog maar eens nadenken of ik dat wil...

Ik ga nu Di Maria 87 IF verkopen (maak er geen verlies op) en dan zijn man of the match CL kaart kopen van 88. Die heeft +2 dribbel en +2 pass beter en de rest van de stats +1. En die kaart is onder een ton op te pikken, best een upgrade waard lijkt me.

[ Voor 31% gewijzigd door Sleehond op 17-02-2019 13:49 ]

Sleehond schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:45:
[...]

Zeker een optie, maar dan heb ik we veel spelers van verschillende competities want dan komen ze natuurlijk niet alleen meer van de Ligue 1. Heb je dan alsnog 10 chem vanwege 11 Franse spelers?

Dan moet ik wel ook van Cavani en Pepe af, die spelen beiden wel als een baas eigenlijk.

Nog maar eens nadenken of ik dat wil...
Correct

Cavani -> Griezman/Yedder
Pepe -> Mbappe ?

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 17-02-2019 14:24 ]

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Enige tips voor verbeteren van mijn team?

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2813j4.png

Sanchez, Walker en Raul zijn untradeable.
En ik vind Alex Sandro echt top spelen t.o.v. andere LB's (zelfs op 8 chem)

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
sensately schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:45:
Enige tips voor verbeteren van mijn team?

[Afbeelding]

Sanchez, Walker en Raul zijn untradeable.
En ik vind Alex Sandro echt top spelen t.o.v. andere LB's (zelfs op 8 chem)
Neymar of Hazard voor Firminho.

• buurman3
tukkerterror90 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:49:
[...]

Neymar of Hazard voor Firminho.
Van Dijk upgraden. Pogba voor Fabinho.

[ Voor 5% gewijzigd door buurman3 op 17-02-2019 16:10 ]

buurman3 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 15:50:
[...]

Van Dijk upgraden. Pogba voor Fabinho.
ook nog tips om hoe dat te doen met 35k?

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:52:
[...]

Was meer een vraag op lange termijn :)
Price range is 100k-500k voor volgende upgrade

• buurman3
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 16:52:
[...]

Uhm. Niet. :+
Is het rage quit zondag vandaag? Nog eens mij aangezet en nagenoeg uitsluitend 1e helft wedstrijden gespeeld waarbij de tegenstander er vandoor ging. Nu 20-7 en 3 potten winnen voor elite 3. Gaat nooit lukken, maar geeft wel aan dat WL wel lekker gaat. Zou mooi zijn als ze het terugschroeven naar 20-25 potjes per weekend.

Ook nog een personele wisseling. headliner Alex Sandro en SIF Hazard verkocht en toty de bruyne gekocht. Untradable nif alex sandro als back. En die bevalt daar prima.

• buurman3
Bean77 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:39:
Is het rage quit zondag vandaag? Nog eens mij aangezet en nagenoeg uitsluitend 1e helft wedstrijden gespeeld waarbij de tegenstander er vandoor ging. Nu 20-7 en 3 potten winnen voor elite 3. Gaat nooit lukken, maar geeft wel aan dat WL wel lekker gaat. Zou mooi zijn als ze het terugschroeven naar 20-25 potjes per weekend.

Ook nog een personele wisseling. headliner Alex Sandro en SIF Hazard verkocht en toty de bruyne gekocht. Untradable nif alex sandro als back. En die bevalt daar prima.
Mee eens, 20 potten is zat. Hoop ook dat ze ooit bijv 2 weekend leagues gaan doen: div 1 t/m 5 bij elkaar en div 6 t/m 10

• fifanoob
Bean77 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 17:39:

Tjah als mensen achter komen te staan tegen zo'n duur team dan denken ze al snel oke laat maar.
Pay2win !!!! :P

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
DjoCalvic schreef op zondag 17 februari 2019 @ 03:04:
Normaal gesproken haal ik tussen de 17 en de 20 wins, nu heb ik woensdag de Rijkaard sbc gedaan en vanaf nu draait het zo veel beter. Die man is echt bizar fijn. Nu speel ik zo lekker dat ik het gevoel heb dat ik van iedereen kan winnen. Ik ga nu 11-0 alleen ben ik bang dat ik de 30 niet kan halen omdat ik morgen moet werken. Dat wordt koffie drinken en FIFA spelen tot maandagochtend.
Rijkaard is echt een topper inderdaad. Wat voor een team heb je verder?

Zelf heb ik een wat stroever WL achter de rug helaas, wel weer in goud 2 uitgekomen, maar aanvallend liep het wat minder soepel.

Crespo is toch niet helemaal mijn spits denk ik. Wel jammer dat ik zijn SBC heb gedaan ipv de Raul SBC. Crespo kan prima afronden en kopduels winnen, maar ik mis wat wendbaarheid en passend vermogen.

Zit ook te twijfelen welke 2 CAM's te gebruiken naast Ballack. Heb een beperkt budget en had eerst de untradables FB Gotze en Futmas Bruma. Met name Gotze kon niet meer meekomen. Ben nu Dybala en Griezmann aan het uitproberen.

Misschien dat ik volgende donderdag wanneer de rewards binnenkomen ik 1 van de 2 ga vervangen door Kevin de Bruyne. Iemand nog andere suggesties voor een goede CAM van max 300K?

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
1.000 punten in Elite 2 met squad battles. Dat zal het wel niet houden.... :-(
Pagina: 1 ... 148 ... 200 Laatste