fifanoob schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:26:
[...]

Tjah als mensen achter komen te staan tegen zo'n duur team dan denken ze al snel oke laat maar.
Pay2win !!!! :P
ach ook verloren tegen gold teams hoor. Het grootste verschil is dat je als speler zelf het spel leest en genoeg skills hebt. Het maakt dan verder niet uit of je nif son, Futmas Son of Toty son dan hebt lopen bijv.
Als je dan nog een goede tactiek hebt en andere tactieken kunt counteren dan ben je 95% op weg. Betere spelers zijn de laatste 5%.

Dat tegenstanders zich laten beïnvloeden door mijn team is niet mijn fout :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:29
Ik verwacht dat iemand even zijn glazen bol gaat gebruiken bij mijn volgende vraag:

Tot wanneer blijven de prijzen van spelers zo enorm dalen?

Ik heb alles verkocht een paar dagen terug met verlies maar dat is niks bij wat de prijzen nu zijn. Wil graag weer een team kopen maar wanneer?
mar101 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:32:
[...]
Crespo is toch niet helemaal mijn spits denk ik. Wel jammer dat ik zijn SBC heb gedaan ipv de Raul SBC. Crespo kan prima afronden en kopduels winnen, maar ik mis wat wendbaarheid en passend vermogen.
Crespo is een finisher en is dodelijk in de box en bijzonder wendbaar, buiten de box heb je niet zo veel aan hem, maar daardoor is hij ook zo goedkoop :)

Zolang je hem gebruikt als eindpunt van je aanvallen gaat het wel goed.

@buurman3 Dat heet Rivals, dat concept mag wat mij betreft de WL vervangen.

Wat WL betreft, dit weekend met 41212 Narrow gespeeld en dat is tot nu toe de leukste formatie.
Krijg wel meer goals tegen, maar scoor zelf ook veel meer (met dank aan Prime Butre/Figo).
Het enige wat nog mist is een tweede top CM naast KDB, een Poggy met High/High bijvoorbeeld :+

Wat ik ook speel (442/4231/352/41212), ik haal G3, maar steeds net niet genoeg voor G2.

edit:
Bundesliga Ratings refresh en twee nieuwe League SBC rewards (inclusief eredivisie -> Haps)

[ Voor 33% gewijzigd door Bossie op 17-02-2019 19:16 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
DeBers schreef op zondag 17 februari 2019 @ 10:54:
Iemand hier die op xbox speelt en vanavond even die friendly weekly challenge wil doen voor een ruilspeler?
Iemand?

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb werkelijk waar de WL van mijn leven. Ik sta op matchpoint voor Elite 3 met nog 3 wedstrijden over! Een aantal zenuwslopende potjes, de laatste gewonnen via penalty’s. Beste prestatie verbeterd, ga nu 22-5.

Dit is niet goed voor m’n hart 😛

• DeBers
Ik heb nog nooit met icons gespeeld. Is die SBC het waard die er nu staat?
Hoe groot is de kans op een onbruikbare icon als je een 88 rated squad hebt?

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-01 18:03
Werkelijk waar wat een klote zooi.

Vanochtend poste ik nog dat het spel zo lekker speelde. Nu dacht ik even de laatste 10 wedstrijden vanavond weg beuken.

1e wedstrijd net ZEVEN keer op paal/lat geschoten/gekopt. Even he... ZEVEN keer! Resultaat 2-1 verlies, overigens de 2-1 in 93e minuut.

Ik weiger deze WL af te maken. PS4 uitgedaan en lekker serietje kijken nu dan maar zilver 2, het kan me echt gestolen worden merk ik.

En nee dit is niet alleen weer klagen, want oprecht vanochtend speelde het spel FANTASTISCH. Daarbij, die 30 wedstrijden is ook bijna niet te doen eigenlijk. Wedstrijd of 20 lijkt me wel een stuk prettiger...

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 17-02-2019 20:24 ]

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Jack_Mojo schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:40:
Ik verwacht dat iemand even zijn glazen bol gaat gebruiken bij mijn volgende vraag:

Tot wanneer blijven de prijzen van spelers zo enorm dalen?

Ik heb alles verkocht een paar dagen terug met verlies maar dat is niks bij wat de prijzen nu zijn. Wil graag weer een team kopen maar wanneer?
Als je kijkt naar andere jaren dan zie ik de prijzen eigenlijk niet meer echt veel stijgen. Het aantal fifa spelers gaat steeds meer afnemen etc etc.
Had nog wat untradables in mijn club. Voor 30k de David Luiz FB SBC afgerond. Ferdinand wordt bedankt voor bewezen diensten. Binnenkort gaat ook ffs Alexander Arnold voor headliner of tif Lala ivm chemistry tov Mbappe.
Ondertussen zoveel mogelijk coins verzilveren voor een LB upgrade. Blijft na al die maanden nog steeds druk met alle ontwikkelingen in mijn team.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-01 11:03
Prijs van Cruyff inmiddels gelukkig weer bijgetrokken naar 1,7 mil.
Verder krijg ik ontzettend veel kopgoals tegen merk ik uit corners en voorzetten.
Lijkt erop dat spelers van de tegenstander het in de lucht altijd winnen van mijn verdedigers.

Iemand nog tips?
Sleehond schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:22:
En nee dit is niet alleen weer klagen, want oprecht vanochtend speelde het spel FANTASTISCH. Daarbij, die 30 wedstrijden is ook bijna niet te doen eigenlijk. Wedstrijd of 20 lijkt me wel een stuk prettiger...
Soortgelijke ervaring met vanochtend en na de lunch; speeltijden hebben helaas veel invloed op je potjes.
Je hebt het maar te accepteren, het gaat niet echt veranderen helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
fifanoob schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:35:
[...]

Als je kijkt naar andere jaren dan zie ik de prijzen eigenlijk niet meer echt veel stijgen. Het aantal fifa spelers gaat steeds meer afnemen etc etc.
Afnemen, nu toch nog niet?

• SH-FR
GELUKT! Jeetje wat ben ik blij zeg. Het leek wel alsof ik nooit Elite mocht halen, maar nu is het dan eindelijk zo ver!

Had nog 3 kansen, eerste wedstrijd ging verloren. De tweede: 2-0 voor, 2-3 achter, 4-3 voorgekomen in laatste minuut, 4-4 uit aftrap. Daarna verlengen en in de 120e minuut (!) schoot Musa de 5-4 binnen. Niet te geloven wat een weekend zeg!

Dat van Dijk een upgrade heeft gehad is te merken. Wat was die belangrijk zeg deze WL. Verder Cech ook ijzersterk, Petit geweldig en het duo Larsson en Ibra maakten de ene goal na de andere!

Heeft iemand hier ervaring met 92 Mathijs de Ligt of de nieuwe David Luiz? Wil een van hen eventueel naast Virgil gaan zetten i.p.v. Sokratis.

Man, ik ben 20 jaar ouder geworden dit weekend..
@SH-FR Gefeliciteerd :)
David Luiz is bijzonder sterk, misschien wel beter dan POTM VVD

SH-FR schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:03:
Heeft iemand hier ervaring met 92 Mathijs de Ligt of de nieuwe David Luiz? Wil een van hen eventueel naast Virgil gaan zetten i.p.v. Sokratis..
92 Mathijs de Ligt is een beest. Heb hem nu samen met VVD staan, prima duo. Voelt alsof ik 2 Icons centraal heb staan.
Netjes @SH-FR !!
Ik had helaas minder geluk. Na 2 gewonnen wedstrijden de laatste wedstrijd moeten winnen om elite 3 te halen. Na een 1-0 voorsprong met rust helaas met 1-2 verloren in de laatste 10 minuten. Erg dichtbij, maar wel tevreden met een nieuw record.

• SH-FR
Iedereen bedankt voor de ‘felicitaties’!

Ik ga even kijken of het David Luiz of de Ligt gaat worden, even puzzelen wat het handigst is mbt teamgeest en welke backs ik dan kan gebruiken.

Jammer @Bean77 , maar het is helaas ook gewoon een kwestie van wat geluk, er waren dit weekend zo’n 4 a 5 wedstrijden die gelijk op gingen en die ik ook had kunnen verliezen. Echter in tegenstelling tot de weekenden hiervoor viel het balletje meestal goed!
Zilver 1...bijna goud 3...
Kon de laatste 3 wedstrijden niet winnen.
Is wel raar, als ik meer kansen krijg, lijk ik de wedstrijd te verliezen.
Vanmiddag was dat andersom, stool ik de overwinningen.

Zit met mijn team wat vast. Ik wil met kante en ibra spelen. Maar de geteste rm icons zijn tot nu toe bij mij minder effectief als cuadrado.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 17-02-2019 22:19 ]

Harribo schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:12:
Zit met mijn team wat vast. Ik wil met kante en ibra spelen. Maar de geteste rm icons zijn tot nu toe bij mij minder effectief als cuadrado.
Haal je alessandrini, Frans is waarschijnlijk wel makkelijk te linken?
Figo doet het hier prima overigens.

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
mar101 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 18:32:
[...]

Rijkaard is echt een topper inderdaad. Wat voor een team heb je verder?

Zelf heb ik een wat stroever WL achter de rug helaas, wel weer in goud 2 uitgekomen, maar aanvallend liep het wat minder soepel.

Crespo is toch niet helemaal mijn spits denk ik. Wel jammer dat ik zijn SBC heb gedaan ipv de Raul SBC. Crespo kan prima afronden en kopduels winnen, maar ik mis wat wendbaarheid en passend vermogen.

Zit ook te twijfelen welke 2 CAM's te gebruiken naast Ballack. Heb een beperkt budget en had eerst de untradables FB Gotze en Futmas Bruma. Met name Gotze kon niet meer meekomen. Ben nu Dybala en Griezmann aan het uitproberen.

Misschien dat ik volgende donderdag wanneer de rewards binnenkomen ik 1 van de 2 ga vervangen door Kevin de Bruyne. Iemand nog andere suggesties voor een goede CAM van max 300K?
Neymar-Messi-bale
Rijkaard-Suarez-pogba89
Marcelo-varane-ramos-HL carvajal
Courtois

Ik ga nu 16-4 dus nog even een paar uurtjes knallen
Zojuist de resterende potjes ook nog ff opgepakt en voor het eerst G2 gehaald :)
Niet slecht, vrijdag voor het eerst met deze formatie/tactiek gespeeld.

• erhan12
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-12-2025

erhan12

PMD

Reus 88 CAM na update 220k, reus 89 CL LM 166k, whyyy. Snap datie op een centrale positie meer waard is maar is de beste lm in de bundeslige volgens mij.
erhan12 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 23:16:
Reus 88 CAM na update 220k, reus 89 CL LM 166k, whyyy. Snap datie op een centrale positie meer waard is maar is de beste lm in de bundeslige volgens mij.
Je kan hem maar eenmaal opstellen :+

Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:22:
[...]

Haal je alessandrini, Frans is waarschijnlijk wel makkelijk te linken?
Figo doet het hier prima overigens.
Is alleen untradable en een 400k. Maar dat is de enige. En als hij niet bevalt, zonde dan
Samen met figo. 90, meer coins heb ik niet

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Bossie schreef op zondag 17 februari 2019 @ 19:08:
[...]

Crespo is een finisher en is dodelijk in de box en bijzonder wendbaar, buiten de box heb je niet zo veel aan hem, maar daardoor is hij ook zo goedkoop :)

Zolang je hem gebruikt als eindpunt van je aanvallen gaat het wel goed.
Ben het met je eens dat Crespo dodelijk is in de box en het beste als eindpunt van een aanval gebruikt kan worden. Bijna elk schot op doel is een doelpunt, maar heb op de een of andere manier moeite om hem in de positie van een vrije schietkans te krijgen.

Een gedeelte van het probleem ligt misschien bij zijn workrates. Ik heb mij daar nooit zo in verdiept, maar hij maakt weinig nuttige runs dat ik de bal diep op hem kan spelen en als een van de CAM's aan de buitenkant in een positie is om een voorzet te geven, staat hij niet vaak op de juiste plek om de bal binnen te knikken.

Je noemt hem bijzonder wendbaar, maar dat gevoel heb ik niet als ik hem vergelijk met andere spitsen waarmee ik heb gespeeld, waaronder Lacazette en Griezmann. Ik denk dat het komt door zijn body type, hij is nogal fors. Je ziet maar weinig spitsen van zijn formaat die veelvuldig gebruikt worden, je ziet zelden een Kane of een Lukaku bijvoorbeeld.
De enige uitzondering die ik kan bedenken is Ibra.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
DeBers schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:18:
Ik heb nog nooit met icons gespeeld. Is die SBC het waard die er nu staat?
Hoe groot is de kans op een onbruikbare icon als je een 88 rated squad hebt?
zou dan gewoon paar ton doorsparen en dan een icon kopen. Maar dat ben ik :d

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:15
SH-FR schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:03:
GELUKT! Jeetje wat ben ik blij zeg. Het leek wel alsof ik nooit Elite mocht halen, maar nu is het dan eindelijk zo ver!

Had nog 3 kansen, eerste wedstrijd ging verloren. De tweede: 2-0 voor, 2-3 achter, 4-3 voorgekomen in laatste minuut, 4-4 uit aftrap. Daarna verlengen en in de 120e minuut (!) schoot Musa de 5-4 binnen. Niet te geloven wat een weekend zeg!

Dat van Dijk een upgrade heeft gehad is te merken. Wat was die belangrijk zeg deze WL. Verder Cech ook ijzersterk, Petit geweldig en het duo Larsson en Ibra maakten de ene goal na de andere!

Heeft iemand hier ervaring met 92 Mathijs de Ligt of de nieuwe David Luiz? Wil een van hen eventueel naast Virgil gaan zetten i.p.v. Sokratis.

Man, ik ben 20 jaar ouder geworden dit weekend..
Ik speel al een tijdje met POTM VvD en FFS De Ligt achterin. Sindsdien ben ik (samen met Futmas van Aanholt en SBC Dumfries) onverslaanbaar in de lucht. En met corners wisselen ze elkaar af met doelpunten.

Maar.... Je merkt dat De Ligt toch net wat minder is dan VvD. VvD heeft paar custom animaties waardoor hij ballen kan weghalen die De Ligt door laat lopen. Zeker met steekpasses over de grond merk ik dat De Ligt een zwakkere schakel is.

FB Luiz heb ik ook gedaan, maar nog niet mee gespeeld. Die gaat m'n fitness team in :p
@mar101 Misschien als je hem vergelijkt met Yedder, Jesus en Griezman. Je moet in ieder geval creative spelers om hem heen hebben om ruimte te creeren maar ook simpelweg acties met hem maken.

Ik speel nu met “cheatcode” Butre die ook med/low heeft, maar hij is echt overal.

• DeBers
fifanoob schreef op maandag 18 februari 2019 @ 03:17:
[...]
zou dan gewoon paar ton doorsparen en dan een icon kopen. Maar dat ben ik :d
Ja... Met mijn packluck krijg ik dan toch een baby nakata oid. Ik ga nog even doorsparen. Ik ben de afgelopen dagen begonnen met traden en dat gaat best hard moet ik zeggen. Ik hoop volgende week de 1mil aan te tikken. Wat is een goede icon CDM? Ik wil mijn futmas matuidi er uit sodemieteren. Die kerel heeft een belabberde passing en trage handelingsnelheid.
DeBers schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:19:
[...]

Ja... Met mijn packluck krijg ik dan toch een baby nakata oid. Ik ga nog even doorsparen. Ik ben de afgelopen dagen begonnen met traden en dat gaat best hard moet ik zeggen. Ik hoop volgende week de 1mil aan te tikken. Wat is een goede icon CDM? Ik wil mijn futmas matuidi er uit sodemieteren. Die kerel heeft een belabberde passing en trage handelingsnelheid.
Rijkaard SBC eindigt deze week :|

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-01 16:05
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:20:
[...]

rijkaard is een beest vind ik. Zit overal tussen!

• DeBers
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:20:
[...]

Maakt niet zo veel uit. Zijn tradeable versie is goedkoper dan de SBC. Misschien pik ik hem op als ik het geld heb.

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-12-2025
DeBers schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:33:
[...]

Maakt niet zo veel uit. Zijn tradeable versie is goedkoper dan de SBC. Misschien pik ik hem op als ik het geld heb.
Denk je ook even na over de waarde van Packs die je erbij krijgt? Dan is de SBC een héél stuk goedkoper (met name omdat je vaak heel wat uit je club kan halen aan untradable enz.)
harrybeuker schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:24:
[...]

rijkaard is een beest vind ik. Zit overal tussen!
Heb precies hetzelfde met de speler die hij wilt vervangen (Matuidi), vervelende tegenstander

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 09:31
Voor de mensen die zich nog last minute willen inschrijven. Vanaf 12 uur ga ik indelingen maken.

https://docs.google.com/f...Ib0zSVTFuyYU_wVw/viewform

• Miggell
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:29:
Voor de mensen die zich nog last minute willen inschrijven. Vanaf 12 uur ga ik indelingen maken.

Lijkt me opzich wel wat, alleen zijn er vaste speeltijden?
Kan namelijk niet elke avond spelen.

ingeschreven, kan overigens waarschijnlijk alleen in het weekend spelen.

• Vissert
Miggell schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:35:
[...]

Lijkt me opzich wel wat, alleen zijn er vaste speeltijden?
Kan namelijk niet elke avond spelen.
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:36:
[...]

ingeschreven, kan overigens waarschijnlijk alleen in het weekend spelen.
Per ronde krijg je een week of iets dergelijks de tijd om een afspraak in te plannen met je tegenstander.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Afbeeldingslocatie: https://ibb.co/1fjcHQz

Krijg geen afbeeldingen in 1x geplaatst dus dan maar even zo.. wat vinden jullie van dit team?
Van plan om vandaag in te kopen..

[ Voor 98% gewijzigd door Razz89 op 18-02-2019 11:30 ]

• Miggell
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:38:
[...]

[...]

Per ronde krijg je een week of iets dergelijks de tijd om een afspraak in te plannen met je tegenstander.
Check, aangemeld

• Beavbusi
  • Laatst online: 20:51
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2lww514.jpg

Zijn er voor 250k nog wat upgrades te vinden? Mbappe is untradeble

[ Voor 5% gewijzigd door Beavbusi op 18-02-2019 09:41 ]

Was een zwaar WL. kwam zaterdag al zeer snel op 5-11 te staan. Had de moed al een beetje opgegeven. Maar gisteren me teruggevochten naar 14-14 en wederom gold 3 gehaald.

Ondertussen de BPM methode ten volle aan het benutten:
Als mensen interesse hebben is dit mijn methode
-BPM standaard doen en verkopen wat waarde heeft
-non-rare op open bid bieden voor 350 coins
-alle non-rare met open bid binnengehaald met waarde meer dan 500 coins volgens futbin in de verkoop weer zetten
- bronze spelers uit non SBC leagues in de 81-86 upgrade gooien met 4 non-rares

Uiteindelijk betaal je dus 1400 coins voor een rare player met een discard waarde van 700. Die 700 maak je makkelijk weer goed met de BPM methode en het verkopen van je no-rares met meer dan 500 coins waarde.

Daarnaast loopt je team vol met speler en kun je overwegen de League SBC te doen en daaruit alles met waarde te verkopen (ondertussen 1x Immobile, 1x Witzel 85 en een paar 84 eruit gehaald en de japan SBC ook nog eens gecomplete)

Ik denk dat ik dit weekend al op +100k zit met deze methode en heb nu al 2x86, 1xIF, 1x85, 2x84 en 6x83 gepuld uit 50 pogingen.

Aangezien de SBC nog 8 dagen geldig is, kun je dit dus makkelijk een tijdje doen.

Verwijderd

Razz89 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:38:
https://ibb.co/1fjcHQz

Krijg geen afbeeldingen in 1x geplaatst dus dan maar even zo.. wat vinden jullie van dit team?
Van plan om vandaag in te kopen..
Prima team op Rivaldo na! Dat is echt een van de meest waardeloze icons die ik gehad heb.

Zou eerder voor een Veron oid gaan dan.

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-01 18:42
Ik word langzaam aan een beetje gek van Fifa. Afgelopen weken in de WL mijn best gedaan en geprobeerd om elite te halen, maar elke keer zonder succes. En uitgerekend het weekend dat ik wat minder tijd en zin had om te spelen .....

Gisteravond tot Gold 3 gespeeld voor de rewards en auto qualification en geëindigd met 14-2... Prima op koers voor elite 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 18-02-2019 10:08 ]

Weer bezig met een klein projectje in mijn team. Na Toty de Bruyne en FB David Luiz nu bezig met de LB en RB.
Ik heb door de koop van David Luiz Icon Ferdinand 88 verkocht en heb ook Alexander FFS Arnold (prima speler) verkocht. Daarvoor heb ik TOTY Marcelo teruggehaald en TIF Lala gekocht. Momenteel ben ik mijn team aan het leegschrapen om hopelijk headliner Lala te halen.
Daarmee zou mijn end game team wel redelijk klaar zijn. Met FB Ibra, FB Tevez, Reus potm 93 en Torreira 86 zit mijn bank ook wel goed.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
https://docs.google.com/s...nmh0c/edit#gid=1696891298

De inschrijvingen zijn gesloten :)
Duidelijk dat er op playstation en PC gespeeld gaat worden. Xbox blijft met 4 spelers ver achter.

Zelf kan ik momenteel niet meedoen omdat mijn xbox ter reparatie opgestuurd is. Dus er zijn er nog maar 3 die om de eer mogen strijden :+

Ondertussen maar die Pro league SBC gedaan en gelijk gespeeld qua inkomsten. Wel heleboel extra kaartjes in de club gestopt :) Misschien kan ik er weer een andere league sbc mee doen. Die dumfries en Haps zien er ook wel leuk uit voor een Nederlands team.

• Vissert
Hassiebassie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:38:

Duidelijk dat er op playstation en PC gespeeld gaat worden. Xbox blijft met 4 spelers ver achter.

Zelf kan ik momenteel niet meedoen omdat mijn xbox ter reparatie opgestuurd is. Dus er zijn er nog maar 3 die om de eer mogen strijden :+

Ondertussen maar die Pro league SBC gedaan en gelijk gespeeld qua inkomsten. Wel heleboel extra kaartjes in de club gestopt :) Misschien kan ik er weer een andere league sbc mee doen. Die dumfries en Haps zien er ook wel leuk uit voor een Nederlands team.
Wanneer krijg je hem weer terug? :+
Bean77 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:28:
Weer bezig met een klein projectje in mijn team. Na Toty de Bruyne en FB David Luiz nu bezig met de LB en RB.
Ik heb door de koop van David Luiz Icon Ferdinand 88 verkocht en heb ook Alexander FFS Arnold (prima speler) verkocht. Daarvoor heb ik TOTY Marcelo teruggehaald en TIF Lala gekocht. Momenteel ben ik mijn team aan het leegschrapen om hopelijk headliner Lala te halen.
Daarmee zou mijn end game team wel redelijk klaar zijn. Met FB Ibra, FB Tevez, Reus potm 93 en Torreira 86 zit mijn bank ook wel goed.
Met zoveel Icons en POTM Reus, dan zal POTM Goretzka ook wel een goede aanvulling en makkelijk inpasbare optie zijn toch?

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:43:
[...]

Kun je communicatie en overzicht voor dit toernooi ook in de discord gooien? zo is makkelijk met elkaar te communiceren om een wedstrijd onderling te organiseren.

• Vissert
Lorenzoaliandro schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:01:
[...]

Kun je communicatie en overzicht voor dit toernooi ook in de discord gooien? zo is makkelijk met elkaar te communiceren om een wedstrijd onderling te organiseren.
Ik zal daar even een kanaal maken. Daarnaast ga ik @chengbondkwok even vragen of hij een apart topic aan kan maken voor mij? :D

• chengbondkwok
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Ik zal daar even een kanaal maken. Daarnaast ga ik @chengbondkwok even vragen of hij een apart topic aan kan maken voor mij? :D
Je mag ook zelf een topic aanmaken :)

• Hassiebassie
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:43:
[...]

Dat weet ik niet. Ik hoop binnen 2-3 weken.

• Vissert
chengbondkwok schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:04:
[...]

Je mag ook zelf een topic aanmaken :)
Ik ben een Tweakers noob. Sterker nog. Dit is het enige topic op Tweakers die ik lees :+

Edit:

Kan gewoon in Sport & Simulatie games?

[ Voor 9% gewijzigd door Vissert op 18-02-2019 11:12 ]

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:55:
[...]

Prima team op Rivaldo na! Dat is echt een van de meest waardeloze icons die ik gehad heb.

Zou eerder voor een Veron oid gaan dan.
Thanks voor je reactie, ga is naar veron kijken!
Ik sta ook op de lijst van de competitie maar ik wil eigenlijk minder wedstrijden fut doen. Wl kostte mij een hap ook uit mijn weekend.
Het spel kost mij teveel tijd en met het mooie weer buiten ontmoet ik liever mensen dan fut spelers :)
Maar mensen die op de pc eens tegen mij willen, je kunt mij toevoegen.

• chengbondkwok
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:09:
[...]

Ik ben een Tweakers noob. Sterker nog. Dit is het enige topic op Tweakers die ik lees :+

Edit:

Kan gewoon in Sport & Simulatie games?
Je hebt meer forumposts dan ik :+

Maar kan gewoon in Sport & Simulatie.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

We hebben geen haast toch? :) Wat voor opzet willen we doen? Dubbele competitie?

• Vissert
chengbondkwok schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:37:
[...]

Je hebt meer forumposts dan ik :+

Maar kan gewoon in Sport & Simulatie.
Tja ik deel mijn kennis en ervaring graag :+ Jullie ogen wat verloren zonder mij... :D

• Vissert
Harribo schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:34:
Ik sta ook op de lijst van de competitie maar ik wil eigenlijk minder wedstrijden fut doen. Wl kostte mij een hap ook uit mijn weekend.
Het spel kost mij teveel tijd en met het mooie weer buiten ontmoet ik liever mensen dan fut spelers :)
Zoals het er nu uitziet gaat het om 2 potjes per week voor het toernooi. Haak je dan ook nog af of doe je gezellig mee? :)

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-01 16:19

Ik ben ook heel erg last minute. Maar ik heb mezelf ingeschreven als xbox user! :)

• Hassiebassie
ErnstMid schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:40:
[...]

We hebben geen haast toch? :) Wat voor opzet willen we doen? Dubbele competitie?
Lijkt me prima. Gewoon uit en thuis (levert dat nou voordeel op?).
Hassiebassie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:05:
[...]

Lijkt me prima. Gewoon uit en thuis (levert dat nou voordeel op?).
Gewoon een friendly season lijkt me (best of 5)?
Ben je een klein uurtje maximaal bezig per ronde.

• Miggell
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:18:
[...]

Gewoon een friendly season lijkt me (best of 5)?
Ben je een klein uurtje maximaal bezig per ronde.
Niet gewoon thuis en uit?
En bij een gelijke stand een beslissingspot?
5 per ronde vindt ik persoonlijk vrij veel namelijk

• ErnstMid

ErnstMid

Voor playstation lijkt me een andere opzet wel handig, voor xbox zijn er zo weinig spelers...

Naar mijn weten maakt thuis en uit verder helemaal niks uit, behalve misschien mensen die stadions hebben met de helft schaduw.....

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:35

Oekol

waka waka hey hey

Miggell schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:19:
[...]

Niet gewoon thuis en uit?
En bij een gelijke stand een beslissingspot?
5 per ronde vindt ik persoonlijk vrij veel namelijk
Veel te veel wat mij betreft

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:01:
[...]

Met zoveel Icons en POTM Reus, dan zal POTM Goretzka ook wel een goede aanvulling en makkelijk inpasbare optie zijn toch?
POTM Goretzka is geen optie in het team. Reus 93 komt ook niet verder dan de bank.
Start: https://www.futbin.com/19/squad/2762472

Doel is Lala upgraden naar headliner versie en evt in april richting tots.
Vervolgens Keane in een Vieira sbc (ooit??) als ik de coins heb.
Misschien als laatste David Luiz naar een mooie Blanc (de nieuwe versie).
VVD is untradable en bevalt mij prima. Hopen dat ze de finale gaan winnen :P

Maar de 2e en 3e upgrade kosten nog wat coins dus zal wel lang gaan duren. Packluck is welkom :)

Leoon. schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:29:
[...]

Veel te veel wat mij betreft
Ik dacht eerst dat het een ronde per week was, dan had ik het prima gevonden.
Twee rondes gaan sowieso al krap worden als ik dat in het weekend moet regelen, dan zijn twee potjes meer dan voldoende.

@Bean, jij zit simpelweg te wachten om Kean in te ruilen voor Viera of Gullit.
Linkje zit overigens nog in edit mode -> https://www.futbin.com/19/squad/2762472

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 18-02-2019 12:34 ]

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:31:
[...]

POTM Goretzka is geen optie in het team. Reus 93 komt ook niet verder dan de bank.
Start: https://www.futbin.com/19/squad-builder/2762472

Doel is Lala upgraden naar headliner versie en evt in april richting tots.
Vervolgens Keane in een Vieira sbc (ooit??) als ik de coins heb.
Misschien als laatste David Luiz naar een mooie Blanc (de nieuwe versie).
VVD is untradable en bevalt mij prima. Hopen dat ze de finale gaan winnen :P

Maar de 2e en 3e upgrade kosten nog wat coins dus zal wel lang gaan duren. Packluck is welkom :)
Hoe bevalt TOTY de Bruyne? wil mijn headliners Reus verkopen voor hem..

• Lorenzoaliandro
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:32:
[...]

Ik dacht eerst dat het een ronde per week was, dan had ik het prima gevonden.
Twee rondes gaan sowieso al krap worden als ik dat in het weekend moet regelen, dan zijn twee potjes meer dan voldoende.

Linkje zit overigens nog in edit mode -> https://www.futbin.com/19/squad/2762472
1 ronde per week is prima. speel je 2 potjes tegen dezelfde tegenstander, ben je met 40 min klaar.
Harribo schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:34:
Kun je me uitleggen wat het verschil is tussen je betoog en je laatste zin. Want in het toernooi voeg je ook mensen toe om een keer tegen te spelen.

Of is het gewoon een beetje burgelijk gelul :)

• Vissert
Voordat iedereen hier over de opzet valt. Er is nog niks besloten maar ga uit van 2 potjes per week.
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:32:
[...]

Ik zag het, thanks!
Lorenzoaliandro schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:39:
[...]

Hoe bevalt TOTY de Bruyne? wil mijn headliners Reus verkopen voor hem..
Om eerlijk te zijn sneeuwt iedereen redelijk onder door mbappe, neymar en ronaldo. Ik heb hem van 10 potjes gespeeld, maar zal komende week wat meer op hem letten.

• SH-FR
Het is toch Flashback David Luiz geworden. Ben een Feyenoord fan maar enorm veel bewondering voor de Ligt, wilde daarom eigenlijk proberen hem in te passen. Echter was dat te moeilijk omdat ik dan vd Sar op doel zou moeten zetten voor volle teamgeest. Daar heb ik Cech al staan, en zeer tevreden over.

Daarnaast Aurier gezet, zodat buiten m’n icons om ik nu een volledig BPL team heb. Heeft iemand nog ideeen voor upgrades in dit team? Budget is 1,2 miljoen:

https://www.futbin.com/19/squad/5334573
SH-FR schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:13:
Het is toch Flashback David Luiz geworden. Ben een Feyenoord fan maar enorm veel bewondering voor de Ligt, wilde daarom eigenlijk proberen hem in te passen. Echter was dat te moeilijk omdat ik dan vd Sar op doel zou moeten zetten voor volle teamgeest. Daar heb ik Cech al staan, en zeer tevreden over.

Daarnaast Aurier gezet, zodat buiten m’n icons om ik nu een volledig BPL team heb. Heeft iemand nog ideeen voor upgrades in dit team? Budget is 1,2 miljoen:

Bevalt Cech echt goed? In de WL schoot ik alle ballen zo langs hem heen.

Maar qua team is het al zeer goed in balans. In dat geval zou ik Larsson verkopen en al je coins in een top spits investeren.

SH-FR schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:13:

Ik heb 8/11 van dat team zelf ook, echter Ibra gebruik ik als sub.
Speel je ingame ook 4411?

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-01 16:05

als je nog een afvaller hebt dan wil ik wel mee doen. console is de ps4 naam harrybeuker

• PetrCech_3

Ik heb me ook ingeschreven. Had dit niet voorbij zien komen... Als ik te laat ben, dan heb ik maar pech... Tof initiatief!!

• Vissert
PetrCech_3 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:14:
[...]

Ik heb me ook ingeschreven. Had dit niet voorbij zien komen... Als ik te laat ben, dan heb ik maar pech... Tof initiatief!!
Vooruit dan maar :+ Je begint wel je potje met 1-0 achterstand EN je moet tegen @Bean77

• PetrCech_3
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:16:
[...]

Vooruit dan maar :+ Je begint wel je potje met 1-0 achterstand EN je moet tegen @Bean77
Makkie. ;)
bvbal79 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:52:
[...]

Kun je me uitleggen wat het verschil is tussen je betoog en je laatste zin. Want in het toernooi voeg je ook mensen toe om een keer tegen te spelen.

Of is het gewoon een beetje burgelijk gelul :)
Tijd? Wl kost meer tijd dan eens een potje of 2 doen. Ook ligt de een meer vast op bepaalde dagen, de ander niet
Moeilijk te bedenken blijkbaar...

Maar vaste tijden voor het toernooi hoor ik?

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 18-02-2019 14:20 ]

• PetrCech_3
Iemand die zin heeft om mij een beetje te helpen? Heb op dit moment dit:
Start: https://www.futbin.com/19/squad/4108977
In Game: https://www.futbin.com/19/squad/5337057

Ik wissel aan het begin direct Firmino -> Ibra zodat ik met twee spitsen kom te spelen in de 4-2-2-2.
Nu heb ik per toeval (had heel veel 85 in mijn club) 300k over... Maar ik heb eigenlijk geen idee meer wat ik nog kan upgraden... Iemand met een leuk idee? Butra, Rijkaard, Lucas en Virgil zijn uiteraard untradable.

• Vissert
Harribo schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:18:
[...]

Tijd? Wl kost meer tijd dan eens een potje of 2 doen. Ook ligt de een meer vast op bepaalde dagen, de ander niet

Je krijgt een tegenstander waar je 2x tegen speelt. Je zoekt met elkaar contact via tweakers, ingame, whatsapp of tinder en spreekt een of twee momenten af waarbij je de potjes afwerkt. Dit moeten binnen bepaalde tijd. Ik gok een week ofzo.
Harribo schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:18:
[...]

Ik geef aan dat je geen tijd hebt voor dit toernooitje maar vervolgens wel aangeeft dat je tegen iedereen op de PC wel wil spelen. Contradictio heet dat, moeilijk te bedenken blijkbaar, niks met WL te maken blijkbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 18-02-2019 14:30 ]

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-01 17:16
Speel nu een tijdje met het volgende team: https://www.futbin.com//19/squad/5336891

In grote lijnen ben ik zeer tevreden. Arnautovic is heel bepalend voor mij op één of andere manier met zijn krankzinnige doelpunten. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Jaap.
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:26:
[...]

Je krijgt een tegenstander waar je 2x tegen speelt. Je zoekt met elkaar contact via tweakers, ingame, whatsapp of tinder en spreekt een of twee momenten af waarbij je de potjes afwerkt. Dit moeten binnen bepaalde tijd. Ik gok een week ofzo.
Dan laat maar, ik communiceer enkel via rooksignalen of oost Finse postduif.. Jammer, maar wel leuk initiatief :') ;)

• Vissert
Jaap. schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:38:
[...]

Dan laat maar, ik communiceer enkel via rooksignalen of oost Finse postduif.. Jammer, maar wel leuk initiatief :') ;)
Jammer! Wel goed voor het gemiddelde niveau als jij afhaakt :+

• Jaap.
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:39:
[...]

Jammer! Wel goed voor het gemiddelde niveau als jij afhaakt :+
Nou dat weer ;)

On a serious note; ik zie er wel naar uit. Leuk dat dit wordt opgepakt en ben benieuwd naar de loting :D
Jaap. schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:40:
[...]

Nou dat weer ;)

On a serious note; ik zie er wel naar uit. Leuk dat dit wordt opgepakt en ben benieuwd naar de loting :D
jij speelt tegen Bean die inmiddels besloten heeft om 51212 drop back / fast build up te spelen :D

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Foutje bedankt

[ Voor 94% gewijzigd door buurman3 op 18-02-2019 14:58 ]

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 18:52
Heb sinds vandaag baby Nedved, fijne speler! Speelt er hier iemand met een hogere versie van hem?

• chengbondkwok
gaizka schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:09:
Heb sinds vandaag baby Nedved, fijne speler! Speelt er hier iemand met een hogere versie van hem?
Je kan hem inleveren voor Prime Nedved SBC :P

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:16:
[...]

Ik heb me vanmiddag ook iets later ingeschreven dan 12 uur. Hoop ook dat ik nog mee kan doen!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 18:52
chengbondkwok schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:10:
[...]

Je kan hem inleveren voor Prime Nedved SBC :P
Haha, ik zag het! Heb vorig jaar Prime Overmars SBC gedaan, maar werd hem na verloop van tijd zat. Heb liever spelers die ik weer kan verkopen!

De enige Prime SBC die ik zou willen doen is die van Cruyff, maar die zal wel onbetaalbaar zijn 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door gaizka op 18-02-2019 15:27 ]

• Vissert
DjoCalvic schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:24:
[...]

Ik heb me vanmiddag ook iets later ingeschreven dan 12 uur. Hoop ook dat ik nog mee kan doen!
Ik zag het ja! Samen met PetrCech_3 kwam het goed uit :)
PetrCech_3 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:26:
Iemand die zin heeft om mij een beetje te helpen? Heb op dit moment dit:
Start: https://www.futbin.com/19/squad/4108977
In Game: https://www.futbin.com/19/squad/4108977

Ik wissel aan het begin direct Firmino -> Ibra zodat ik met twee spitsen kom te spelen in de 4-2-2-2.
Nu heb ik per toeval (had heel veel 85 in mijn club) 300k over... Maar ik heb eigenlijk geen idee meer wat ik nog kan upgraden... Iemand met een leuk idee? Butra, Rijkaard, Lucas en Virgil zijn uiteraard untradable.
Blijk een concurrent te zijn, dus ik zou alle icons en VVD quick sellen.
Akinfenwa schijnt ook erg goed op goal te zijn ipv DDG :+
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:47:
[...]

jij speelt tegen Bean die inmiddels besloten heeft om 51212 drop back / fast build up te spelen :D
counter ftw! :+

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 18-02-2019 15:32 ]

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06-2025
gaizka schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:26:
[...]

Haha, ik zag het! Heb vorig jaar Prime Overmars SBC gedaan, maar werd hem na verloop van tijd zat. Heb liever spelers die ik weer kan verkopen!

De enige Prime SBC die ik zou willen doen is die van Cruyff, maar die zal wel onbetaalbaar zijn 8)7
Ik heb hem rondwandelen ( untrade SBC ) als CAM in mijn team, hij speelt heerlijk!

Ingame speel ik zo: https://www.futbin.com/19/squad/5338664

En hopelijk aan het einde van de week baby van Basten IPV Pepe.

• Jaap.
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:47:
[...]

Moet @Bean77 nog wel eerst behoorlijk wat euri's uitgeven om zijn team ook op PC te krijgen ;)

Verder ben ik uiteraard voor niemand bang, het ergste wat me kan overkomen is dat ik verlies ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 18-02-2019 15:35 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Ah leuk, baby vieri uit een Luiz sbc pakket, toch weer zon kleine 400k erbij :)

• Vissert
Jaap. schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:33:
[...]

Moet @Bean77 nog wel eerst behoorlijk wat euri's uitgeven om zijn team ook op PC te krijgen ;)

Verder ben ik uiteraard voor niemand bang, het ergste wat me kan overkomen is dat ik verlies ;)
Daag hem niet uit! Hij gooit er zo weer 100k fifa points tegen aan :+
Jaap. schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:33:
[...]

Moet je ook niet zijn. Gewoon focus op je eigen team, zoveel mogelijk met je middenvelders terug rennen en niet te gretig instappen etc. Dan kom je al vrij ver.
Vissert schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:38:
[...]

Daag hem niet uit! Hij gooit er zo weer 100k fifa points tegen aan :+
@Vissert Niet iedereen is zo vermogend om op meerdere consoles fifa te spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Bean77 op 18-02-2019 15:39 ]

Pagina: 1 ... 149 ... 200 Laatste