• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-01 12:17
Ik heb mijn team ook weer aangepast door de laatste weken heen: https://www.futbin.com/19/squad/3192745

Ik heb deze week 3x de base icon sbc gedaan, puur met het oog op een end-game icon sbc (pele,maradonna etc.). De icons die ik kreeg vielen mij zeker niet tegen: Puyol, Figo en ronaldinho. Vooral Figo verbaaste mij over zijn manier van spelen.

David Luiz heb ik sinds gisteren ook verwelkomt in mijn team :)

De eerst volgende upgrade die ik zoek is er eentje voor mijn RM positie. Ik denk dat ik wacht op een eventuele TOTS speler.
joeri681 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:38:
Ik heb mijn team ook weer aangepast door de laatste weken heen: https://www.futbin.com/19/squad/3192745

Ik heb deze week 3x de base icon sbc gedaan, puur met het oog op een end-game icon sbc (pele,maradonna etc.). De icons die ik kreeg vielen mij zeker niet tegen: Puyol, Figo en ronaldinho. Vooral Figo verbaaste mij over zijn manier van spelen.

De eerst volgende upgrade die ik zoek is er eentje voor mijn RM positie. Ik denk dat ik wacht op een eventuele TOTS speler.
Hoe doe je dat in de 2e helft? (stamina van je spelers)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-01 13:05
Bean77 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:38:
[...]

Moet je ook niet zijn. Gewoon focus op je eigen team, zoveel mogelijk met je middenvelders terug rennen en niet te gretig instappen etc. Dan kom je al vrij ver.

[...]

@Vissert Niet iedereen is zo vermogend om op meerdere consoles fifa te spelen.
Onze Mitchel wel! :+ Die heeft nu ook wat meer vrije tijd over :+ Too soon? :+

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
4 van die packs gekocht van 1000 FP...

Van Dijk 88
Pizzi IF
Verrati
2x Witsel
En nog een rits aardige handel... :)

3x walkout in 4 packs dus omg 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door buurman3 op 18-02-2019 15:46 ]

• joeri681
Bean77 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 15:40:
[...]

Hoe doe je dat in de 2e helft? (stamina van je spelers)
Dat is afhankelijk van de stand op dat moment. Ik heb verschillende custom tactics die ik kan gebruiken. Zodra ik met 2-0 of meer voor sta gaat hij in de verdedigende stand (dan speelt iedereen terughoudend en bij omschakelingen gaat iedereen weer naar voren.)

Ik zal vanavond als ik thuis ben wel eens even wat foto's maken van mijn tactics en met jullie delen :)
bvbal79 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:29:
[...]

Ik geef aan dat je geen tijd hebt voor dit toernooitje maar vervolgens wel aangeeft dat je tegen iedereen op de PC wel wil spelen. Contradictio heet dat, moeilijk te bedenken blijkbaar, niks met WL te maken blijkbaar.
Ik wist nog niet wat de opzet was, ik las daarvoor iets van bossie over vaste tijden. Dat zou dan moeilijk worden.
En wl is vast in het weekend en kost veel tijd, meer dan ff een keer een potje
Pfff waarom leg ik dit uit...

@Vissert klinkt goed! Im in!
Hoop niet dat ik tegen Bean77 hoef ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 18-02-2019 16:00 ]

Ik speel met Prime Figo en zijn passing is simpelweg bijzonder, alles lijkt simpelweg altijd goed te gaan met hem :+

Hij is niet de beste afmaker, maar als CAM/RW is het een bijzondere goede aangever.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• joeri681
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:26:
[...]

Ik speel met Prime Figo en zijn passing is simpelweg bijzonder, alles lijkt simpelweg altijd goed te gaan met hem :+

Hij is niet de beste afmaker, maar als CAM/RW is het een bijzondere goede aangever.
Ik had weinig verwachtingen van hem. Maar hij voelt ingame gewoon heel erg fijn aan. Ik zal alleen geen moeite hebben om hem in te leveren voor een end game icon SBC. :)

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik heb inmiddels dit team: https://www.futbin.com/19/squad/5340598

IF Tete bevalt me niet heel erg en vind SBC Dumfries veel te duur op 't moment voor een RB. Vandaar dat ik Ehizibue gebruik.

Ik twijfel over mijn volgende upgrade. Het grootste probleem heb ik met Huntelaar & Wijnaldum. Beide spelers zijn het net niet voor mij. Wijnaldum net niet snel genoeg, net niet goed genoeg om zelf te scoren. Huntelaar heeft helaas maar 2 star skill moves.

Iemand tips? Ik twijfel zelf over IF Depay, Promes op ST of de 88 rated Icon Kluivert. Voor het middenveld heb ik geen idee.
joeri681 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:32:
[...]

Ik had weinig verwachtingen van hem. Maar hij voelt ingame gewoon heel erg fijn aan. Ik zal alleen geen moeite hebben om hem in te leveren voor een end game icon SBC. :)
ik zie nu pas dat de Prime ook andere workrates dan de baby.
Prime Baresi vond ik overigens errug goed, lijkt overal tussen te zitten en altijd in de juiste positie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• joeri681
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:45:
[...]

ik zie nu pas dat de Prime ook andere workrates dan de baby.
Prime Baresi vond ik overigens errug goed, lijkt overal tussen te zitten en altijd in de juiste positie.
Ook dat is zeker een fijne speler! Toch heb ik af en toe het gevoel dat hij op het fysieke aspect wat tekort komt.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12-2025

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Hoe bevalt coutinho?
joeri681 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:50:
[...]

Ook dat is zeker een fijne speler! Toch heb ik af en toe het gevoel dat hij op het fysieke aspect wat tekort komt.
Ik had POTM VVD naast hem voor het physieke geweld :+
Baresi is minimaal gelijkwaardig aan Ramos, verdedigend/voetballend beter terwijl Ramos physiek sterker is.

• joeri681
Op zich wel een fijne speler. Maar dat verschilt bij mij per wedstrijd. De ene wedstrijd speelt hij beter dan de andere. Sommige wedstrijden is hij zelfs onzichtbaar.

Hij mist ook wel wat pace. Dus moet je bij een loopactie over de flanken al snel naar binnen kappen ipv. de back er uit lopen voor een voorzet.

Maar hij mag er zeker zijn! :)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-01 10:13
Had graag die Haps SBC gedaan, zeker omdat hij 99 stamina heeft, maar had dit totaal niet verwacht dus sinds Dumfries steeds mijn Eredivisie spelers verkocht en ondanks dat ik Kleber gepacked heb vind ik al de andere teams op het moment ook gewoon te duur voor de packs die je krijgt.

• buurman3
joeri681 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:53:
[...]

Op zich wel een fijne speler. Maar dat verschilt bij mij per wedstrijd. De ene wedstrijd speelt hij beter dan de andere. Sommige wedstrijden is hij zelfs onzichtbaar.

Hij mist ook wel wat pace. Dus moet je bij een loopactie over de flanken al snel naar binnen kappen ipv. de back er uit lopen voor een voorzet.

Ik kan Promes OTW aanraden. Met een Spil erop 99 pace en 99 voorzetten.

• joeri681
buurman3 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 17:24:
[...]

Ik kan Promes OTW aanraden. Met een Spil erop 99 pace en 99 voorzetten.
Toevallig heb ik hem als wisselspeler op de bank zitten! Hij komt er bij mij meestal rond de 65e minuut er in voor Lucas.

Verwijderd

Hoe bevalt David Luiz? Ik twijfel namelijk omdat ik hem moeilijk in kan passen, deze week komt er nog een flashback toch? Ik heb een hoop rode wl spelers die high rated zijn waar ik eigenlijk wel vanaf wil omdat ik ze toch niet gebruik.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2019 17:33 ]

• ErnstMid

ErnstMid

joeri681 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:53:
[...]

Ja die ervaring heb ik dus ook! Hij heeft wel een fijn longshot maar ook vaak onzichtbaar helaas. Twijfel om Neymar te halen... Of Sandro ucl maar beetje zure timing om die nu te halen.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:33
Beavbusi schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:40:
[Afbeelding]

Zijn er voor 250k nog wat upgrades te vinden? Mbappe is untradeble
Beetje ondergesneeuwd door alle posts vandaag. Iemand tips? Is vertonghen UCL wat? Is robbertson IF zoveel beter dan Digne?

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Na een paar weken aan de andere kant van de wereld dit weekend eindelijk weer wat Fifa gespeeld. De laatste patch lijkt het wel een compleet ander spel gemaakt te hebben. Niet alleen het schieten maar ook het verdedigen, koppen e.d. lijken totaal anders te werken. Even wennen nog, maar deed nooit timed finesse shots dus dat scheelt al.

Wel mooi dat de speler die in mijn team stond om de chemistry een beetje goed te houden nu opeens van 84 naar 87 rating gaat: Witsel IF!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:20
Ik heb Morata OTW en Richlardison. Is 1 van de SBC's het waard?
De Zomer OTW kaarten lijken mij vele malen beter dan de Winter edities.
DeBers schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:04:
Ik heb Morata OTW en Richlardison. Is 1 van de SBC's het waard?
De Zomer OTW kaarten lijken mij vele malen beter dan de Winter edities.
Dat zie je ook aan de eisen van de SBC...even wachten en na de 85 en 86 zullen nu de 83 en 84 de pan uit stijgen.

En maar wachten op een goeie ICON SBC :(

Heb wel nu uit de 81-86 na zo'n 50 pakjes het volgende:
IF Mata
2x 86 (Otamendi, Sane)
4x 85 (Fekir, Lacazette, Son, Mahrez)
10x 84 (Kepa dubbel, Sokratis dubbel)
7x 83

Best redelijk dus om de kosten te drukken als die juiste ICON SBC komt :)
bvbal79 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:24:
[...]

Dat zie je ook aan de eisen van de SBC...even wachten en na de 85 en 86 zullen nu de 83 en 84 de pan uit stijgen.

En maar wachten op een goeie ICON SBC :(

Heb wel nu uit de 81-86 na zo'n 50 pakjes het volgende:
IF Mata
2x 86 (Otamendi, Sane)
4x 85 (Fekir, Lacazette, Son, Mahrez)
10x 84 (Kepa dubbel, Sokratis dubbel)
7x 83

Best redelijk dus om de kosten te drukken als die juiste ICON SBC komt :)
gewoon voor max nu verkopen, tegen de tijd dat de end tier icon-sbc's komen kun je veel goedkoper terughalen.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik wou vanavond de sbc van david luiz doen na lang twijfelen Militao of Luiz.. maar nu zijn alle prijzen van 84 rated ziek gestegen door die otw sbc.. balen zeg... nu twijfel ik opnieuw haha.
Weinig in me club voor de sbc..
Ook me felipe anderson otw is flink gedaald.. balen balen balen..

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-01 11:03
Had best een lading aan 84 rated in m'n club.
Toch een aantal van de hand gedaan voor 10k buy now.
Even in een paar seconden ongeveer 100k verdiend
Swap Deal Promes icm met een paar untradebles in de untradeable OTW SBC gedaan, Mahrez gekregen :)

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-01 23:54
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:17:
Swap Deal Promes icm met een paar untradebles in de untradeable OTW SBC gedaan, Mahrez gekregen :)
Niet gek, vind/vond z'n normale een fijne kaart..

Ik had gelukkig vooraf al ingekocht voor de base icon upgrade (2x), dus daarmee gelukkig nog enige coins bespaard, prijzen zijn nu helemaal gek. Omdat ik de coins op zich niet zo nodig heb omdat mijn club vrij goed gevuld is daarom maar besloten de gok te wagen en 10x de summer untradeable gedaan. Dus nu 10x otw summer player pack & 2x base icon pack + bijbehorende 2 player packs. Lets go en hopen dat ik geluk heb! :)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Bean77 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 13:16:
[...]

Bevalt Cech echt goed? In de WL schoot ik alle ballen zo langs hem heen.

Maar qua team is het al zeer goed in balans. In dat geval zou ik Larsson verkopen en al je coins in een top spits investeren.
Ja, bij mij heeft Cech nog geen fout gemaakt en ook een aantal prachtige reddingen verricht. Heb ook de Gea gehad en vind ze met elkaar te vergelijken.

Larsson is bij mij de absolute goalgetter, die man kan alles: hij loopt ongeveer 500 goals in 500 wedstrijden. Enige moment waarop ik hem eventueel inlever (onverhandelbaar) is bij een absolute Top-Icon SBC

@Bossie ik begin inderdaad met de 4-4-1-1 opstelling. Verdedigend erg sterk, geef veel minder kansen weg. Daarnaast als je de LM en RM ook op diepe loopacties zet, samen met de CA en SP, aanvallend ook heel fijn.

Heel soms heb ik dat ik dan onder druk word gezet en aanvallend niks meer kan doen. Dan schakel ik om naar 4-3-3(4) en dat helpt omdat je dan meer aan aanvallen toekomt. In die zin is de aanval ook de beste verdediging!

• sjakieman
SH-FR schreef op maandag 18 februari 2019 @ 21:53:
[...]

Larsson is bij mij de absolute goalgetter, die man kan alles: hij loopt ongeveer 500 goals in 500 wedstrijden. Enige moment waarop ik hem eventueel inlever (onverhandelbaar) is bij een absolute Top-Icon SBC
Ik heb ongeveer 5 wedstrijden tegen Larsson gespeeld en volgens mij heeft hij nog nooit een kans tegen mij gemist (hoe klein de kans ook was...). Onbegrijpelijk als je naar zijn ratings kijkt, dat is weinig bijzonders.

De laatste keer dat ik hem tegen kwam is wel weer even geleden toen ik een slechter team had, misschien valt het nu mee.

Ik heb nu dit team (https://www.futbin.com/19/squad/4517142) en bijna 2 miljoen op de bank. Een gedeelte wil ik daarvan uitgeven aan een topspits als vervanger van Suarez.

Een paar opties waar ik al aan dacht:
- Butragueño 92 (Alleen maar goede verhalen over gehoord, maar is hij niet te klein nu koppen belangrijk is geworden met de nieuwe patch?)
- Butragueño 90 (Ook een optie, niet veel minder maar toch een stuk goedkoper dan de prime.)
- Cristiano Ronaldo (Met RM Cancelo ipv Bale. Nadeel is dat Bale 1 van mijn favo spelers is die ik er liever niet uit haal.)
- Baby Cruyff zou ook leuk zijn maar is hij dat geld echt waard?
- Of toch Larsson?

Iemand nog ideeën? Ben niet van de skills en schiet eigenlijk altijd normaal (geen finesse en timed finishing).

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
sjakieman schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:07:
[...]

Ik heb ongeveer 5 wedstrijden tegen Larsson gespeeld en volgens mij heeft hij nog nooit een kans tegen mij gemist (hoe klein de kans ook was...). Onbegrijpelijk als je naar zijn ratings kijkt, dat is weinig bijzonders.

De laatste keer dat ik hem tegen kwam is wel weer even geleden toen ik een slechter team had, misschien valt het nu mee.

Ik heb nu dit team (https://www.futbin.com/19/squad/4517142) en bijna 2 miljoen op de bank. Een gedeelte wil ik daarvan uitgeven aan een topspits als vervanger van Suarez.

Een paar opties waar ik al aan dacht:
- Butragueño 92 (Alleen maar goede verhalen over gehoord, maar is hij niet te klein nu koppen belangrijk is geworden met de nieuwe patch?)
- Butragueño 90 (Ook een optie, niet veel minder maar toch een stuk goedkoper dan de prime.)
- Cristiano Ronaldo (Met RM Cancelo ipv Bale. Nadeel is dat Bale 1 van mijn favo spelers is die ik er liever niet uit haal.)
- Baby Cruyff zou ook leuk zijn maar is hij dat geld echt waard?
- Of toch Larsson?

Iemand nog ideeën? Ben niet van de skills en schiet eigenlijk altijd normaal (geen finesse en timed finishing).
Butragueno hoor ik ook altijd goede verhalen over. Het gekke van Larsson is dat hij bijna nooit van de bal af word gezet, terwijl hij 65 fysiek heeft. Maar naast dat hij snel is en geweldig kan afmaken, is het een van de beste koppers van het spel. Hij heeft zoveel goals gemaakt door zijn enorm hoge springen.
TOTW predictions zien er lekker oninterressant zonder wedstrijden in de BPL :(

@sjakieman Butre loopt bij 1:1 na twee WL's met contributions.
Speel met twee spitsen, vreemd genoeg scoort mijn andere spits nu ook meer omdat Butre ontzettend veel ruimte creert met zijn loopacties. Bijzonder genadeloze spits _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door Bossie op 18-02-2019 22:32 ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Na ervaring vorig jaar maar de goedkoopste 84,85,86 gaan kopen in januari .... nu bijna 750k rijker!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Je zou bijna gaan denken dat het deze donderdag verstandig is om voor de tradeable packs te gaan gezien de prijzen waar de 83+ spelers voor weg gaan :o

• sjakieman
Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:27:
TOTW predictions zien er lekker oninterressant zonder wedstrijden in de BPL :(

@sjakieman Butre loopt bij 1:1 na twee WL's met contributions.
Speel met twee spitsen, vreemd genoeg scoort mijn andere spits nu ook meer omdat Butre ontzettend veel ruimte creert met zijn loopacties. Bijzonder genadeloze spits _/-\o_
Welke versie heb je?
Prime via de SBC

Bossie schreef op maandag 18 februari 2019 @ 20:32:
[...]

gewoon voor max nu verkopen, tegen de tijd dat de end tier icon-sbc's komen kun je veel goedkoper terughalen.
uhm ze zijn untradable :)

• DeeleNL
DeeleNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 22:54:
Je zou bijna gaan denken dat het deze donderdag verstandig is om voor de tradeable packs te gaan gezien de prijzen waar de 83+ spelers voor weg gaan :o
En waarom is OTW Piatek 78 nu 34k op de PS4? Heb hem net gepackt uit de tradeable OTW SBC, lijkt mij dat die prijs alleen nog maar kan dalen?
DeeleNL schreef op maandag 18 februari 2019 @ 23:18:
[...]

En waarom is OTW Piatek 78 nu 34k op de PS4? Heb hem net gepackt uit de tradeable OTW SBC, lijkt mij dat die prijs alleen nog maar kan dalen?
IF, had nogal een sterke debutweek voor Milan.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
euh ik heb me opgegeven voor het onderlinge toernooitje hier. Moet ik daarvoor verder nog iets doen? Of ben ik te vroeg en is er nog geen schema bekend?
Die discord server ofzo dat is niks voor mij dat snap ik allemaal niet :$

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
@fifanoob Er is nog niet bekend hoe de opzet zal zijn. Hopelijk iets van 2 wedstrijden per week, uit en thuis waarbij de spelers onderling contact met elkaar moeten opnemen om hem te spelen.

Discord server ben je als PS4 speler niet nodig, het is simpel gezegd een programma waarmee je met elkaar kunt communiceren op de pc.

• DeeleNL
Lala Headliner zit al enige tijd rond de 350-370k op de PS4, gisteren avond besloten om mijn 2 gepackte Lala's voor 395k bid en 400k buy now voor 12 uur te listen. Vanmorgen beide verkocht voor buy now :+
Piatek OTW ga ik niet gebruiken in mijn team, toch een leuke opbrengst.

Afbeeldingslocatie: http://a64.tinypic.com/181z82.jpg

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:29

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb nu 1.8 mln klaar staan en bijna genoeg voor Ronaldo (CR7) te kopen als spits. Echter vraag ik me af of ik me er wel goed aan doe. Er zijn icons als stoichkov en butra die minder waard zijn en wellicht nog betere die ik ook kan kopen voor minder. Het geld maakt niet uit heb ook nog 1mln op transferlijst, meer om 't feit Ronaldo is duurder en icons hebben meestal iets extra's right ;)

Wie kan mij de goeie richting op sturen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 23:03
Leoon. schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:12:
Ik heb nu 1.8 mln klaar staan en bijna genoeg voor Ronaldo (CR7) te kopen als spits. Echter vraag ik me af of ik me er wel goed aan doe. Er zijn icons als stoichkov en butra die minder waard zijn en wellicht nog betere die ik ook kan kopen voor minder. Het geld maakt niet uit heb ook nog 1mln op transferlijst, meer om 't feit Ronaldo is duurder en icons hebben meestal iets extra's right ;)

Wie kan mij de goeie richting op sturen?
CR7 is gewoon beter dan die 2

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:29

Oekol

waka waka hey hey

Solotov schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:14:
[...]

CR7 is gewoon beter dan die 2
Ik zat net zelf ook even naar Ronaldo lima te kijken R9 dus 8)7, die is 1 a 2 ton duurder. Maar zelf daar zeggen mensen dat cr7 beter is. Dus denk ik ik er dan wel uit ben :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:19
DeeleNL schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 07:55:
Lala Headliner zit al enige tijd rond de 350-370k op de PS4, gisteren avond besloten om mijn 2 gepackte Lala's voor 395k bid en 400k buy now voor 12 uur te listen. Vanmorgen beide verkocht voor buy now :+
Piatek OTW ga ik niet gebruiken in mijn team, toch een leuke opbrengst.

[Afbeelding]
Wtf, jij packt even 2x Lala Headliner?

Lucky bastard >:)

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Wat zou jullie keuze ziin tussen de wingers..

Links: neymar if of stoichkov 90
Rechts: mbappe if of figo 90

Erg benieuwd omdat stats van de icons beter zijn, prijs ongeveer hetzelfde is maar ik weinig deze icons op de flanken tegen kom...

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik ben helemaal blij. Ik heb met mijn zuur verdiende 400k de held Bergkamp mogen kopen.
Ja, ik weet het, niet de beste koop voor die positie, voor een icon, maar.... Bergkamp!

Ik speel puur voor de fun (= ook winnen overigens), dus als ik deze held in mijn team mag hebben, mag hamsik of Mertens eruit. Op dit moment staat hij op de CAM, maar misschien maar even naar CA plaatsen zodat hij ook af en toe in de spits mag naast Mertens

• Vissert
JMaster schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:47:
Ik ben helemaal blij. Ik heb met mijn zuur verdiende 400k de held Bergkamp mogen kopen.
Ja, ik weet het, niet de beste koop voor die positie, voor een icon, maar.... Bergkamp!

Ik speel puur voor de fun (= ook winnen overigens), dus als ik deze held in mijn team mag hebben, mag hamsik of Mertens eruit. Op dit moment staat hij op de CAM, maar misschien maar even naar CA plaatsen zodat hij ook af en toe in de spits mag naast Mertens
Ik hoop dat hij bevalt! Ik dacht vorig jaar hetzelfde over Bergkamp maar zijn baby versie is echt een hele slechte kaart :+

• DeeleNL
Sleehond schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:22:
[...]

Wtf, jij packt even 2x Lala Headliner?

Lucky bastard >:)
Yes, uit mijn hoofd 1x met de Headliner SBC en daarna met de MM SBC, binnen 5 dagen :)
Naast Mbappe en Aguero afgelopen maanden nog niet echt geweldenaars gepackt, dus deze waren zeer welkom! :*)

Ik heb ook best wel een shitload aan sbc's voltooid. Ben ook begonnen aan de Pro League SBC, daar kan je nu natuurlijk helemaal winst uit halen als je een 83+ player packt..

[ Voor 18% gewijzigd door DeeleNL op 19-02-2019 08:59 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:33
Heb net OTW Felipe Anderson UT gepacked wel lekker dus. Kan nu Hazard en Suarez verkopen voor icon Petit of Robeto Carlos. Of gewoon Chilwell er neer zetten. Heb anders geen bank meer om spelers te wisselen voor spelers die echt wat kunnen...

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:40

Passievrucht

swarma

Vanochtend Joao Cancelo gepacked uit de otw summer tradeable pack. Eindelijk weer iets leuks uit een pakje van een sbc. De WL rewards is het deze maand elke week al feest geweest.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• ErnstMid

ErnstMid

Razz89 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 08:27:
Wat zou jullie keuze ziin tussen de wingers..

Links: neymar if of stoichkov 90
Rechts: mbappe if of figo 90

Erg benieuwd omdat stats van de icons beter zijn, prijs ongeveer hetzelfde is maar ik weinig deze icons op de flanken tegen kom...
Oehh lastig inderdaad! Rechts zou ik voor Mbappe gaan, maar dat is persoonlijk. Aantal keer met Figo in draft gespeeld en dat viel erg tegen. Weet niet precies wat het was, maar kon niet zoveel met hem. Kan ook aan het feit liggen dat ik het echt een verschrikkelijke gozer vind... O-)

Stoichkov ziet er wel erg lekker uit, maar Neymar If natuurlijk ook. Hoe speel je het liefst?
Neymar heeft de betere weakfoot en skillmoves, maar vooral fysiek is hij een stuk minder.

Zelf ga ik op links coutinho sbc inruilen voor de gewone Neymar denk ik, maar nu ik Stoichkov zie ga ik toch twijfelen...

Iemand ervaring met Neymar vs Neymar IF? Vind het bij Griezmann echt een hele grote vooruitgang namelijk.

• buurman3
Graag jullie tips, heb nu zo'n 600-650k. Met welke upgrade zal ik beginnen?

Andere spits? Andere middenvelder?

https://www.futbin.com/19/squad/5233298

Ik zag opeens mijn kramaric ucl van hoffenheim omhoog gaan van 83 naar 84.
Dus de gewone ucl kaarten profiteren van de eenmalige winter upgrade?
Dan moet ik ff wat serie a ucl spelers halen

@buurman3 volgens mij heb je een goed team al. Maar wie wil je vervangen en waarom?

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 19-02-2019 10:22 ]

Harribo schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:21:
Ik zag opeens mijn kramaric ucl van hoffenheim omhoog gaan van 83 naar 84.
Dus de gewone ucl kaarten profiteren van de eenmalige winter upgrade?
Dan moet ik ff wat serie a ucl spelers halen

@buurman3 volgens mij heb je een goed team al. Maar wie wil je vervangen en waarom?
Alle kaarten profiteren van de Winter Upgrade, maakt niet uit welke kaart. Als ie recht heeft op een upgrade, heeft ie recht op een upgrade.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-01 07:09
buurman3 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:38:

Ik zou deze richting opgaan (https://www.futbin.com/19/squad/5364925). Sinds een paar dagen speel ik met Telles en Militao als vervanger voor Marcelo met Thiago Silva Futmas en dit speelt wel echt veel lekkerder. Eventueel zou je voor Neymar kunnen gaan ipv Dembele, maar dan zit je op 7 chem met Neymar en Suarez.

P.s. Wellicht krijgt Militao nog wel een update :9

[ Voor 4% gewijzigd door Er_Damn op 19-02-2019 10:56 ]

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:40

Passievrucht

swarma

Heb nu dit team https://www.futbin.com/19/squad/4501718. Zit te twijfelen of ik mbappe weer terug ga kopen. Uiteraard zal de startopstelling gewijzigd moeten worden.

Dit is mijn huidige startopstelling.

Kan ook doorsparen om baby ballack te kopen en pogba te verkopen.

Kante / Havertz / Sergio Ramo / Gnabry zijn untradeable.

[ Voor 24% gewijzigd door Passievrucht op 19-02-2019 11:01 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Er_Damn schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:55:
[...]

Ik zou deze richting opgaan (https://www.futbin.com/19/squad/5364925). Sinds een paar dagen speel ik met Telles en Militao als vervanger voor Marcelo met Thiago Silva Futmas en dit speelt wel echt veel lekkerder. Eventueel zou je voor Neymar kunnen gaan ipv Dembele, maar dan zit je op 7 chem met Neymar en Suarez.

Hoor alleen maar goede verhalen over die Militao!
Helaas krijgen FFS kaarten geen upgrade tijdens de winter upgrades :(

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:23
buurman3 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:38:

RTTF Ben Yedder!! Beest van een spits en krijgt wss een upgrade.

• Miggell
Zit hier nog te kijken om het koppeltje Sergio Ramos - Marcelo in te ruilen voor FSS Militao en UCL Telles.
Iemand ervaring hiermee?
Of Ramos toch aan boord houden?

• Er_Damn
sensately schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:15:
[...]
Helaas krijgen FFS kaarten geen upgrade tijdens de winter upgrades :(
Dat wist ik nog niet. Is dat bevestigd?

• barudi
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03-2023

barudi

<GoT> Barudi#1806

Speel al een tijdje met FSS Militao en UCL Telles. En moet zeggen dat het zeer goed bevalt. Voorheen had ik Ramos en UCL Nacho. Snelheid en balgevoel van FSS Militao maakt het verschil. Wat ik wel mis is de kopkracht van Ramos tijdens corners.

Lastige met de duo is wie je RCB en RB worden. Heb daar al heel wat geprobeerd en gisteren toch maar FB David Luiz gedaan en Aurier RB gezet met DDG op 8 chem op goal.
Miggell schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:26:
Zit hier nog te kijken om het koppeltje Sergio Ramos - Marcelo in te ruilen voor FSS Militao en UCL Telles.
Iemand ervaring hiermee?
Of Ramos toch aan boord houden?

D3 BattleTag Barudi#1806

• Miggell
barudi schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:31:
Speel al een tijdje met FSS Militao en UCL Telles. En moet zeggen dat het zeer goed bevalt. Voorheen had ik Ramos en UCL Nacho. Snelheid en balgevoel van FSS Militao maakt het verschil. Wat ik wel mis is de kopkracht van Ramos tijdens corners.

Lastige met de duo is wie je RCB en RB worden. Heb daar al heel wat geprobeerd en gisteren toch maar FB David Luiz gedaan en Aurier RB gezet met DDG op 8 chem op goal.

[...]
Het is inderdaad de kopkracht van Ramos die me wel goed bevalt.
Was in Futbin een beetje aan het testen en als ik Courtois - Varana - TIF Lala er naast zet en Kante ervoor kom ik wel op vol chem uit.

https://www.futbin.com//19/squad/5365936

• barudi

barudi

<GoT> Barudi#1806

Zo heb ik afgelopen weekend gespeeld met HL Lala. Werd alleen knettergek van Courtois erg inconsistent op goal voor mij.. Halverwege switch gemaakt naar OTW Alisson en 88 VVD maar dat vond ik ook niets.
Miggell schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:34:
[...]

Het is inderdaad de kopkracht van Ramos die me wel goed bevalt.
Was in Futbin een beetje aan het testen en als ik Courtois - Varana - TIF Lala er naast zet en Kante ervoor kom ik wel op vol chem uit.

https://www.futbin.com//19/squad/5365936

D3 BattleTag Barudi#1806

• timmorr
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-01-2022
lwd-kevin schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Hopelijk EL upgrade en daar bovenop winter upgrade 8)7

• Miggell
barudi schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:38:
Zo heb ik afgelopen weekend gespeeld met HL Lala. Werd alleen knettergek van Courtois erg inconsistent op goal voor mij.. Halverwege switch gemaakt naar OTW Alisson en 88 VVD maar dat vond ik ook niets.

[...]
Ah ok, ik zag die Koen Weijland spelen met vd sar - de ligt erbij maar dan gekoppeld met meerdere icons ;)

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-01 21:31
Gisteren speelde ik tegen een 92 POTM Van Dijk. Het was hoe dan ook een knotsgekke wedstrijd met als eindstand 6-6. Drie van de 6 goals van de tegenstander kwamen uit een corner van VvD en nog een cornergoal van Auba. Ik kon er niets tegen doen, hebben jullie tips?

• barudi

barudi

<GoT> Barudi#1806

Vorig week had ik wat spelers gekocht ter voorbereiding voor de UCL SBC vanavond. Heb niet veel ervaring met investeringen maar heb mijn geld nu verdubbeld. Wat is wijsheid verkopen in de hype ergens voor 19:00 of wachten totdat de SBC uit zijn?

Twijfel omdat ik van elk team spelers gekocht heb (alles onder 1200 coins) als de SBC uit is dan zullen spelers van de teams die geen SBC hebben dalen en de andere gaan stijgen..

D3 BattleTag Barudi#1806

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Ghengis schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:43:
Gisteren speelde ik tegen een 92 POTM Van Dijk. Het was hoe dan ook een knotsgekke wedstrijd met als eindstand 6-6. Drie van de 6 goals van de tegenstander kwamen uit een corner van VvD en nog een cornergoal van Auba. Ik kon er niets tegen doen, hebben jullie tips?
Lastig, soms zijn corners gewoon lastig te verdedigen. Het enige wat ik heb geleerd is dat ik altijd de bal gewoon weg ram. Weg=weg. Ik heb Koulibaly in de verdediging staan en als ik hem dan wegkop met een pass presenteer ik regelmatig de bal voor de tegenstander op het presenteerblaadje. Je kan ook altijd met je rechterstick je keeper besturen en die een beetje laten uitkomen. Keepers wachten vaak op de doellijn, maar ik heb gemerkt dat als je hem iets naar voren zet, hij veel meer ballen pakt dan als je hem met rust laat.

Een bekende corner is om de bal richting de eerste paal te koppen als ze daar een fysieke spits hebben staan, dus dan kruip ik ervoor met een verdediger.
Zo lala 86 verkocht en headliner Lala gekocht. Het was echt schrapen in mijn club. Alles zo'n beetje verkocht en ook flink wat zilveren spelers. Alleen nu nog wat untradable gold spelers over.
Ben nu wel klaar tot de tots.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

ErnstMid schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:23:
[...]

Oehh lastig inderdaad! Rechts zou ik voor Mbappe gaan, maar dat is persoonlijk. Aantal keer met Figo in draft gespeeld en dat viel erg tegen. Weet niet precies wat het was, maar kon niet zoveel met hem. Kan ook aan het feit liggen dat ik het echt een verschrikkelijke gozer vind... O-)

Stoichkov ziet er wel erg lekker uit, maar Neymar If natuurlijk ook. Hoe speel je het liefst?
Neymar heeft de betere weakfoot en skillmoves, maar vooral fysiek is hij een stuk minder.

Zelf ga ik op links coutinho sbc inruilen voor de gewone Neymar denk ik, maar nu ik Stoichkov zie ga ik toch twijfelen...

Iemand ervaring met Neymar vs Neymar IF? Vind het bij Griezmann echt een hele grote vooruitgang namelijk.
Neymar is een cheatcode, dus die zou ik altijd nemen.
Voor rechts, Figo is meer een playmaker/aangever en Mbappe een afmaker/get-in-behind, afhankelijk van wat je zoekt dus.

Ik gebruikt Figo zelf als CAM/RM, zou Mbappe gebruiken als RF/ST.

Bossie schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:11:
[...]

Neymar is een cheatcode, dus die zou ik altijd nemen.
Voor rechts, Figo is meer een playmaker/aangever en Mbappe een afmaker/get-in-behind, afhankelijk van wat je zoekt dus.

Ik gebruikt Figo zelf als CAM/RM, zou Mbappe gebruiken als RF/ST.
Mbappe en Neymar nif zijn zulke OP spelers die je eigenlijk altijd zou moeten nemen.

• buurman3
lwd-kevin schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:22:
[...]

ik twijfel altijd bij die kaart. Een klein menneke met weinig fysiek.... is die 5*WF dan zo zaligmakend?
overigens, wel vaker hier gepost, maar een van de beste cheat teams (hoewel lb en rb wel een kleine upgrade kunnen gebruiken)
https://www.futbin.com/19/squad/473923

• buurman3
Er_Damn schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 10:55:
[...]

dit ziet er zeer interessant uit.... ga erover nadenken! die chem 9 heeft bijna geen effect toch? scheelt een paar puntjes hier en daar op de stats toch?

• buurman3
Bean77 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:12:
[...]

Mbappe en Neymar nif zijn zulke OP spelers die je eigenlijk altijd zou moeten nemen.
Ik vind Bale veel fijner dan Mbappe. Maar ik ben geen dribbelaar, misschien is dat het :)

• Er_Damn
buurman3 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:14:
[...]

dit ziet er zeer interessant uit.... ga erover nadenken! die chem 9 heeft bijna geen effect toch? scheelt een paar puntjes hier en daar op de stats toch?
Chem 9 wordt vanzelf 10 als je meer dan 10 speelt of juiste manager hebt he. Zelfs chem 7 is eigenlijk niet merkbaar (zelf met IF Mahrez heel lang op chem 7 gespeeld).

• buurman3
Er_Damn schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:18:
[...]

Chem 9 wordt vanzelf 10 als je meer dan 10 speelt of juiste manager hebt he. Zelfs chem 7 is eigenlijk niet merkbaar (zelf met IF Mahrez heel lang op chem 7 gespeeld).
Aha. Een Braziliaanse La Liga manager should do the trick.

• Er_Damn
Dit zijn mijn teams trouwens (speel om en om elke wedstrijd).
Als er iemand nog aanvullingen heeft, dan hoor ik dat graag. Budget 600k ongeveer.

https://www.easports.com/...Id=dGd5jX1hnPVTA:FFA19PS4

https://www.easports.com/...Id=j6kR9jSAnPVTB:FFA19PS4
Bean77 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:12:
[...]

klopt, maar dan wel op RW/LW of dichter bij de goal dan RM/LM.

Bossie schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:31:
[...]

klopt, maar dan wel op RW/LW of dichter bij de goal dan RM/LM.
Klopt, je moet ze niet lager laten spelen dan de lw/cam/rw posities. Dan benut je ze onvoldoende.

Figo 90 alweer weggedaan. Veel rw/rm's blijven stofstijf op hun posities staan vanwege de med/med workrates. Hoewel Perisic die ook heeft maar die compenseert dat met anders dingen.
Er is nog niets wat Cuadrado overtreft tot nu toe voor mij.

Heb mijn hele serie a team geupgrade met ucl's, word me nu blauw voor de ogen :)
https://www.futbin.com/19/squad/2693323

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 19-02-2019 12:39 ]

Harribo schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:38:
Figo 90 alweer weggedaan. Veel rw/rm's blijven stofstijf op hun posities staan vanwege de med/med workrates. Hoewel Perisic die ook heeft maar die compenseert dat met anders dingen.
Er is nog niets wat Cuadrado overtreft tot nu toe voor mij.

Heb mijn hele serie a team geupgrade met ucl's, word me nu blauw voor de ogen :)
https://www.futbin.com/19/squad/2693323
jemig wat zonde.....

• buurman3
Bean77 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:36:
[...]

Klopt, je moet ze niet lager laten spelen dan de lw/cam/rw posities. Dan benut je ze onvoldoende.
instructie 'achter linies kruipen' kan toch met lm/rm samen? althans in 442....

• buurman3
idd echt zonde van de coins die CL kaartjes
buurman3 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:40:
[...]

instructie 'achter linies kruipen' kan toch met lm/rm samen? althans in 442....
Jawel, maar je wil ze zo hoog mogelijk hebben staan. Daar zijn ze het gevaarlijkst. Bovendien hoeven ze dan wat minder afstand af te leggen ivm stamina

Bean77 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:41:
[...]

Jawel, maar je wil ze zo hoog mogelijk hebben staan. Daar zijn ze het gevaarlijkst. Bovendien hoeven ze dan wat minder afstand af te leggen ivm stamina
yep, je wil ze aan het eind van de aanval hebben ipv als aangever.

btw, Serge Aurier RTTF houden als RB or Cancelo OTW halen?
Cancelo lijkt me beter en daalt momenteel ivm OTW SBC, Aurier gaat nog wel upgrades krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 19-02-2019 12:53 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Ingame gaat het dan hierheen:

https://www.futbin.com/19/squad/5367889

Lukt met Neymar niet om Zlatan fatsoenlijk erin te krijgen denk ik, dus die wordt dan supersub als Yedder moe is. Dan eventueel ook naar 433-4 of 4321 switchen mocht ik meer aanvallende impulsen nodig hebben.

Zou eventueel ook Neymar IF kunnen halen, maar ga eerder voor een volgende icon sparen denk ik.

edit:

@Er_Damn zou je dan niet veel liever 1 team maken?

[ Voor 7% gewijzigd door ErnstMid op 19-02-2019 13:04 ]

• Er_Damn
ErnstMid schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:58:

@Er_Damn zou je dan niet veel liever 1 team maken?
Nee, doe dit bij elk Fifa eigenlijk. Ik hou wel van een fitte team en omgerekend kom ik goedkoper uit dan als ik fitness kaarten zou kopen.

• Vissert
Er_Damn schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Nee, doe dit bij elk Fifa eigenlijk. Ik hou wel van een fitte team en omgerekend kom ik goedkoper uit dan als ik fitness kaarten zou kopen.
Waarom zou je fitness kaarten kopen? Ik verkoop ze juist wekelijks omdat ik ze mega veel overhoud?

• Er_Damn
Vissert schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:30:
[...]

Waarom zou je fitness kaarten kopen? Ik verkoop ze juist wekelijks omdat ik ze mega veel overhoud?
Ja de fitness kaarten verkoop ik ook wekelijks voor 1500 - 1600 coins. Gezien de hoeveelheid potjes die ik speel kom ik gewoon zo goedkoper uit. En daarnaast is het wel geinig om van teams te wisselen, elk team heeft zo zijn eigen charme. :*)

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06-2025
Iemand toevallig baby van Basten al keer gehad? Heb zo ongeveer 400-500k voor een icon ST die ik naast SBC depay ga laten spelen.
Als er andere Icon ST's zijn die jullie erg goed bevallen hoor ik het graag van jullie :D !
Tja als ze niet renderen, heb ik er niets aan
buurman3 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:41:
[...]
idd echt zonde van de coins die CL kaartjes
Als ze stijgen niet

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 19-02-2019 13:41 ]

Harribo schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:41:
[...]

Tja als ze niet renderen, heb ik er niets aan
ik denk dat hij je blauwe kaartjes bedoeld

Als ze stijgen...je zegt al zelf Als....de kans is echter klein dat ze gaan stijgen. die +1 upgrade is het niet waard

[ Voor 22% gewijzigd door bvbal79 op 19-02-2019 13:43 ]

bvbal79 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 13:42:
[...]

ik denk dat hij je blauwe kaartjes bedoeld

Als ze stijgen...je zegt al zelf Als....de kans is echter klein dat ze gaan stijgen. die +1 upgrade is het niet waard
Ik bedoel idd al die blauwe waardeloze kaarten van @Harribo

Bean77 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:00:
[...]

Ik bedoel idd al die blauwe waardeloze kaarten van @Harribo
Als ze stijgen, springt Matuidi naar 87. Daar waar ik eerder de nif van 85 had.
Komt bij dat de nifs nu goed verkopen, dus daar maak ik winst weer op als ik ze terug wil kopen eventueel.
En mocht de ucl niets opleveren dan verkoop ik ze wel en pik ik het beetje verlies.
Harribo schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:03:
[...]

Als ze stijgen, springt Matuidi naar 87. Daar waar ik eerder de nif van 85 had.
Komt bij dat de nifs nu goed verkopen, dus daar maak ik winst weer op als ik ze terug wil kopen eventueel.
En mocht de ucl niets opleveren dan verkoop ik ze wel en pik ik het beetje verlies.
Op basis waarvan gaan ze stijgen dan? Je geeft nu 100k extra uit voor nagenoeg dezelfde kaart. Als het nu ucl live kaarten waren had ik het een beetje begrepen. Dit zijn CL kaarten. Waar gok je op dat ze meer waard worden?

En voor alle spelers betaal je giga teveel. Daar kan je makkelijk mbappe, neymar en andere OP spelers voor kopen. Ik volg je echt totaal niet. Maar dat is totaal irrelevant als jij er maar happy mee bent :?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:26
Bean77 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:12:
[...]

Op basis waarvan gaan ze stijgen dan? Je geeft nu 100k extra uit voor nagenoeg dezelfde kaart. Als het nu ucl live kaarten waren had ik het een beetje begrepen. Dit zijn CL kaarten. Waar gok je op dat ze meer waard worden?

En voor alle spelers betaal je giga teveel. Daar kan je makkelijk mbappe, neymar en andere OP spelers voor kopen. Ik volg je echt totaal niet. Maar dat is totaal irrelevant als jij er maar happy mee bent :?
Op een winter upgrade en dus een stijging van de CL kaart (dus waarde verhoging, dus winst).
Joster schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 14:17:
[...]

Op een winter upgrade en dus een stijging van de CL kaart (dus waarde verhoging, dus winst).
Inderdaad
Zo heb ik er al spijt van dat ik destijds de Matuidi futmas kaart niet heb gehaald.
Tot nu toe zijn de icons <1m niet toereikend (behalve prime Shearer), dan zijn mijn nifs nog beter. Mijn ervaring.
Dus ik wil graag upgrades van mijn nifs. En als ik de ucl koop, stijgen ze +2. Hoop ik.
Beter mids vind ik in de serie a niet voor die coins tot nu toe.
Zo dus.

Mocht dat allemaal niet zo werken, geen probleem, dan worden het neymar en kozotten etc

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 19-02-2019 14:22 ]

Pagina: 1 ... 150 ... 200 Laatste