Hahaha, door de Pro League methode inmiddels een biedingen-ban die al een paar uur duurt. Echter maal ik er niet om, want ik bied gewoon op de web-app verder en heb wederom bijna heel de Pro League compleet. Als ik dit gewoon blijf doen, word ik serieus snel rijk op FIFA. Ik begon met 350k en zit inmiddels al op 780k. Wel even de WL Rewards eraf halen, dan kom ik uit op zo’n nettowinst van 380k. Bizar werkelijk. Stop er wel wat tijd in, maar het is zo simpel als wat. Even 5 minuten bieden op spelers en je hebt er weer zo’n 30 tot 50 binnen.
Anyway, de Bronze Pack Method werkt op het moment ook zeer goed, veel bronzen gaan voor verrassend veel weg op de transfermarkt.
Zit inmiddels hard na te denken over een nieuwe upgrade. Ik ben het minst tevreden over Alonso 86, dus ik denk dat ik die positie als eerst ga veranderen. Verder heb ik de POTM van Dijk, terwijl ik vandaag zijn reguliere kaart onverhandelbaar packte. Dat is wel een beetje zuur 😛
Anyway, de Bronze Pack Method werkt op het moment ook zeer goed, veel bronzen gaan voor verrassend veel weg op de transfermarkt.
Zit inmiddels hard na te denken over een nieuwe upgrade. Ik ben het minst tevreden over Alonso 86, dus ik denk dat ik die positie als eerst ga veranderen. Verder heb ik de POTM van Dijk, terwijl ik vandaag zijn reguliere kaart onverhandelbaar packte. Dat is wel een beetje zuur 😛