• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Hahaha, door de Pro League methode inmiddels een biedingen-ban die al een paar uur duurt. Echter maal ik er niet om, want ik bied gewoon op de web-app verder en heb wederom bijna heel de Pro League compleet. Als ik dit gewoon blijf doen, word ik serieus snel rijk op FIFA. Ik begon met 350k en zit inmiddels al op 780k. Wel even de WL Rewards eraf halen, dan kom ik uit op zo’n nettowinst van 380k. Bizar werkelijk. Stop er wel wat tijd in, maar het is zo simpel als wat. Even 5 minuten bieden op spelers en je hebt er weer zo’n 30 tot 50 binnen.

Anyway, de Bronze Pack Method werkt op het moment ook zeer goed, veel bronzen gaan voor verrassend veel weg op de transfermarkt.

Zit inmiddels hard na te denken over een nieuwe upgrade. Ik ben het minst tevreden over Alonso 86, dus ik denk dat ik die positie als eerst ga veranderen. Verder heb ik de POTM van Dijk, terwijl ik vandaag zijn reguliere kaart onverhandelbaar packte. Dat is wel een beetje zuur 😛

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Zojuist de grootste crap packs gepackt op de console. Had 11 packs openstaan, waaronder mn DR en WL rewards. Vervolgens krijg ik in de eerste pack Pulisic (20K) en daarna 10 packs lang niks hoger dan 84. Zelfs de twee keer (!) jumbo zeldzame spelers pack, krijg ik een keer Malcom als hoogste en daarna Sommer 82! Is dit scripted? Kan toch zeker niet .. Als je dit krijgt met 20 wins stop ik ermee!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Mooi, Sevilla winst :)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
Casual_T schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:05:
Zojuist de grootste crap packs gepackt op de console. Had 11 packs openstaan, waaronder mn DR en WL rewards. Vervolgens krijg ik in de eerste pack Pulisic (20K) en daarna 10 packs lang niks hoger dan 84. Zelfs de twee keer (!) jumbo zeldzame spelers pack, krijg ik een keer Malcom als hoogste en daarna Sommer 82! Is dit scripted? Kan toch zeker niet .. Als je dit krijgt met 20 wins stop ik ermee!
Ach heb net de MM en die UCL sbc voor ong 50k en niet eens borden gezien. Het blijft gokken.
Ik kreeg gisteren uit de ucl sbc douglas costa ucl. Toch aardig :)
Toch 130k

Gisteren wat davies 82 ucl ingekocht. Dacht als ze zo goedkoop worden, moet er een winst te halen zijn. Zag op futbin dat ze normaal veel duurder zijn. Gekocht voor een 2k..prijzen stijgen nog.. zitten nu al op 5k ps.

[ Voor 65% gewijzigd door Harribo op 14-02-2019 21:02 ]

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Jack_Mojo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:53:
[...]

Ach heb net de MM en die UCL sbc voor ong 50k en niet eens borden gezien. Het blijft gokken.
Eens, maar het moet eigenlijk niet kunnen dat je uit WL packs zulke matige spelers krijgt.. Zet er dan op zijn minst een garantie van 85+ op en niet een 82 speler uit een jumbo rare player pack. Sorry, nogal salty nu :-).

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Nu met die icons kan ik wellicht eindelijk die RM positie aanpakken. Toch wel een doorn in 't oog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6DFXY1yhBtk8hziajIkMNx36/full.jpg

Nu kan ik daar gewoon Joao cancelo neerzetten met z'n RM kaartje en die voor de voorzetten oid gebruiken aangezien die totaal geen hoge rating voor afmaken heeft. Weet dus niet hoe slim dit is aangezien dus wanneer die bij de goal komt totaal niet afmaken kan :+

Toen dacht ik wellicht die nakata spits doen en dan Sancho HL als RM. Dan is die 8 of 9 chem, maar die heeft 69 composure op die kaart van 9 ton. Eigenlijk vind ik zoveel geld voor een RM beetje overkill, aangezien ik liever doorspaar voor CR7 in de spits :)

Maar in principe met nakata als spits wordt bijna elke RM wel 7 chem, dus heeft iemand een tip voor een goeie RM?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

@SH-FR Alonso doet het hier prima en gaat waarschijnlijk nog wel een paar upgrades krijgen. Hij is ook prima als LCB.

@Leoon. cuadrado/suso zijn de populaire opties voor serie a toch?

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 14-02-2019 21:27 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:23:
@SH-FR Alonso doet het hier prima en gaat waarschijnlijk nog wel een paar upgrades krijgen. Hij is ook prima als LCB.

@Leoon. cuadrado/suso zijn de populaire opties voor serie a toch?
Suso headliner gehad dat was echt een pannenkoek.

Maar het hoeft door de icons geen serie a te zijn. Wat is een een goede RM die value for money is zeg maar.

Bijv Lozano 85, NIF Mbappe en NIF bale zouden alle drie 7 chem zijn. Dat soort opties heb ik nu. Maarja wat te doen. >:) >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 14-02-2019 21:47 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jack_Mojo
Casual_T schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:01:
[...]

Eens, maar het moet eigenlijk niet kunnen dat je uit WL packs zulke matige spelers krijgt.. Zet er dan op zijn minst een garantie van 85+ op en niet een 82 speler uit een jumbo rare player pack. Sorry, nogal salty nu :-).
Ja ach, je hebt ergens wel gelijk hoor. Zie zoveel top 100 spelers iedere week echt niks krijgen. Maar speel je voor de pakketjes of om een zo’n goed mogelijke score te halen zoals in een call of duty team deathmatch bv? Daar krijg je ook niks voor, alleen als je een goede score haalt ben je toch blij.

Pakketjes blijven gokken. Wel eens dat EA bij een bepaalde score een x rating + zou moeten geven.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Leoon. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:23:
Nu met die icons kan ik wellicht eindelijk die RM positie aanpakken. Toch wel een doorn in 't oog.

[Afbeelding]

Nu kan ik daar gewoon Joao cancelo neerzetten met z'n RM kaartje en die voor de voorzetten oid gebruiken aangezien die totaal geen hoge rating voor afmaken heeft. Weet dus niet hoe slim dit is aangezien dus wanneer die bij de goal komt totaal niet afmaken kan :+

Toen dacht ik wellicht die nakata spits doen en dan Sancho HL als RM. Dan is die 8 of 9 chem, maar die heeft 69 composure op die kaart van 9 ton. Eigenlijk vind ik zoveel geld voor een RM beetje overkill, aangezien ik liever doorspaar voor CR7 in de spits :)

Maar in principe met nakata als spits wordt bijna elke RM wel 7 chem, dus heeft iemand een tip voor een goeie RM?
Ik speel ook serie A en heb Cuadrado op rechts staan. Snelle, behendige speler die 5* skills heeft.

Overigens lijkt mijn voorspelling uit te komen. Nu de UCL sbc voorbij is gaan de prijzen van al die kaartjes weer als een raket omhoog. Ik heb nog 63 kaartjes van Joao Mario klaarstaan. Gekocht voor minder dan 1000 per stuk en gaan nu wel voor meer dan 3000 oOo daarnaast ook al meer dan 100 kaartjes in de club die ik nog kan verpatsen. Hoop uiteindelijk er straks 500K uit te trekken als alles zo doorgaat :) dan zit ik al op 1/3 van CR7

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 23:03
Leoon. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:38:
[...]

Maar het hoeft door de icons geen serie a te zijn. Wat is een een goede RM die value for money is zeg maar.

Bijv Lozano 85, NIF Mbappe en NIF bale zouden alle drie 7 chem zijn. Dat soort opties heb ik nu. Maarja wat te doen. >:) >:)
Suso Headliner is een van de beste recht mids op het spel. Dat jij er niet goed mee om kon gaan wil niet zeggen dat het een pannekoek is..

Scoort bij mij vrije trappen en penalties, schiet nagenoeg alle afstandsschoten rond de 16 kiezelhard binnen en geeft perfecte voorzetten.
Solotov schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:00:
[...]

Suso Headliner is een van de beste recht mids op het spel. Dat jij er niet goed mee om kon gaan wil niet zeggen dat het een pannekoek is..

Scoort bij mij vrije trappen en penalties, schiet nagenoeg alle afstandsschoten rond de 16 kiezelhard binnen en geeft perfecte voorzetten.
Een betere vraag is of er een RM, RW of RF word gevraagd icm rol/speelstijl. Suso is toch gewoon middelmaat ivm Bale, Bappe, Salah en uiteindelijk Best/Figo.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Solotov schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:00:
[...]

Zijn ze niet met je eens voor een groot deel, zelfde met reviews of comments op futbin.

https://fifaforums.easpor...ion/459141/suso-headliner

Ik heb hem gebruikt in de 4231 formatie die ik hiervoor had. Heb nu een 4411 waar de RM en LM get in behind hebben staan.

Ik denk dus zoals @Bossie al aangeeft denk ik op zoek naar bijv Bale. Kan hem op 8 chem krijgen en hij ziet er wel heel erg nice uit voor 220k anders wellicht Mbappe. Of ik moet nog een pareltje tegen komen.

Havertz, Dzeko 5* WF en Rashford 5* SM

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 14-02-2019 22:35 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Valandil schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:01:
Manmanman, packluck is echt bullshit aan het worden.

Pack met 24 items. Hoogstgenoteerde 76...
Really??

Vandaag meerdere packs (15+) geopend. Een keer barzagli daarna niet meer boven de 79 uitgekomen met dit als kers op de slagroom
Net als je dacht dat het toch niet erger kan, krijg ik nu pakketjes met nog maar maximaal 2 spelers en hoop items als prutcontracten, badges en andere meuk...

Schijt EA... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 14-02-2019 22:34 ]

wijze woorden

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Jack_Mojo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:02:
Sinds de patch echt weinig meer kunnen winnen. Stond zelfs op het punt om mn team hier te verloten maar had toch wel weer zin in wat potjes. Als dit zo doorgaat dan meld ik me ook binnenkort in divisie 6. Kom vanaf 4.

Toch raar dat Messi een 1 op 1 geel getimed schot gewoon de tribune in schiet. Keer op keer. Heeft 99 afmaken, 93 effect, 96 zelfbeheersing. 8)7

Die timed finesses waren wel erg op, maar dit is weer totaal de andere kant op.
Misschien timed finishen maar uitzetten?
Ik schiet nog regelmatig een finesse er in... let wel, geen timed finesse.
Na de patch kan je beter gewoon schieten ipv timed finesse... werkt een stuk beter.

wijze woorden

• Solotov
Bossie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:05:
[...]

Een betere vraag is of er een RM, RW of RF word gevraagd icm rol/speelstijl. Suso is toch gewoon middelmaat ivm Bale, Bappe, Salah en uiteindelijk Best/Figo.
Hij is alles behalve middelmaat. Het is alleen zo dat de gehele community verziekt is en enkel nog spelers met enorme pace op de vleugels wil. Iedereen speelt met dezelfde spelers..

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Solotov schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 07:46:
[...]

Hij is alles behalve middelmaat. Het is alleen zo dat de gehele community verziekt is en enkel nog spelers met enorme pace op de vleugels wil. Iedereen speelt met dezelfde spelers..
Ben heel benieuwd naar je team solotov. Kun je die eens posten? Via de EA app? Dan kan ik mooi de hunter en shadow kaartjes tellen op je spelers.

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
SH-FR schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:01:
Hahaha, door de Pro League methode inmiddels een biedingen-ban die al een paar uur duurt. Echter maal ik er niet om, want ik bied gewoon op de web-app verder en heb wederom bijna heel de Pro League compleet. Als ik dit gewoon blijf doen, word ik serieus snel rijk op FIFA. Ik begon met 350k en zit inmiddels al op 780k. Wel even de WL Rewards eraf halen, dan kom ik uit op zo’n nettowinst van 380k. Bizar werkelijk. Stop er wel wat tijd in, maar het is zo simpel als wat. Even 5 minuten bieden op spelers en je hebt er weer zo’n 30 tot 50 binnen.

Anyway, de Bronze Pack Method werkt op het moment ook zeer goed, veel bronzen gaan voor verrassend veel weg op de transfermarkt.

Zit inmiddels hard na te denken over een nieuwe upgrade. Ik ben het minst tevreden over Alonso 86, dus ik denk dat ik die positie als eerst ga veranderen. Verder heb ik de POTM van Dijk, terwijl ik vandaag zijn reguliere kaart onverhandelbaar packte. Dat is wel een beetje zuur 😛
heb je een lijst van de spelers die je moet hebben dan? of moet je eerst uitzoeken welke spelers gehaald moeten worden?

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Leoon. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:38:
[...]

Heb met de Headliner variant de 3e kaart van Suso (na IF en SIF). Vind het een erg bruikbare speler in een 433 formatie als RW. In game switch ik als het niet loopt naar 352 waarbij hij verplaatst naar CAM en Vrsaljko 87 zijn plaats op RM overneemt. Long shot, passing, dribbling (voor mij tenminste, want ik ken maar een paar skills :+ ), pace is meer dan goed. Ervaar eigenlijk nooit dat hij echt te traag is.

Heb Cuadrado NIF geprobeerd maar blijf steeds terug vallen op Suso, maar dit zal ongetwijfeld aan de speelstijl liggen. Cuadrado vind ik altijd een erg lastige tegenstander, mits je er goed mee om kunt gaan.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

DeeleNL schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:15:
[...]

Heb met de Headliner variant de 3e kaart van Suso (na IF en SIF). Vind het een erg bruikbare speler in een 433 formatie als RW. In game switch ik als het niet loopt naar 352 waarbij hij verplaatst naar CAM en Vrsaljko 87 zijn plaats op RM overneemt. Long shot, passing, dribbling (voor mij tenminste, want ik ken maar een paar skills :+ ), pace is meer dan goed. Ervaar eigenlijk nooit dat hij echt te traag is.

Heb Cuadrado NIF geprobeerd maar blijf steeds terug vallen op Suso, maar dit zal ongetwijfeld aan de speelstijl liggen. Cuadrado vind ik altijd een erg lastige tegenstander, mits je er goed mee om kunt gaan.
Cuadrado blijft ook nog steeds een optie ja. Wil dan z'n duurste dus wacht even die wedstrijden in de UCL af. Denk niet dat ze winnen gaan namelijk. Maar aan de andere kant begint bale ook wel te kriebelen meer en meer nu. Stuk goedkoper ook

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:21
Toch baby Cruyff nog te vroeg gekocht zie ik.
Prijs is inmiddels al 100k gedaald tov vorige week.
En nog steeds twijfel of ik hem wel blijf gebruiken

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Wat vinden jullie van die Europa league live ben yedder kaart? 400k nu. Kopen of niet kopen? Gaat die nog stijgen?

Ik heb nu de if versie in mijn team. Maar wil niet upgraden met het risico dat hij minder waard wordt. Maar misschien krijgt hij al een rating upgrade uberhaubt door skill upgrade?

[ Voor 46% gewijzigd door DeBers op 15-02-2019 08:38 ]

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Miggell schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:25:
Toch baby Cruyff nog te vroeg gekocht zie ik.
Prijs is inmiddels al 100k gedaald tov vorige week.
En nog steeds twijfel of ik hem wel blijf gebruiken
Nou ik heb die baby cruyf al een tijdje en hij blijft maar dalen... verkopen of niet?

• Miggell
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:05:
[...]

Nou ik heb die baby cruyf al een tijdje en hij blijft maar dalen... verkopen of niet?
Dus ook mijn dilemma.
Gebruik hem nu op CAM maar twijfel of dit voor mij wel de beste CAM is

• Lorenzoaliandro
Miggell schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:06:
[...]

Dus ook mijn dilemma.
Gebruik hem nu op CAM maar twijfel of dit voor mij wel de beste CAM is
Ik gebruik hem in 433 (4) ook op CAM en ben zeer tevreden, alleen nu er waarschijnlijk een Base ICON Sbc komt ben ik bang dat ie nog verder daalt in prijs.
@Miggell Al mijn icons blijven ook maar dalen, het is heel moeilijk om nog quitte te spelen als een icon niet bevalt. Maar ja van de andere kant.. Ze zijn makkelijker te halen.

Over de discussie wat betreft Suso. Ik heb Suso sif gehad maar kon er niets mee. Cuadrado nif met deadeye is nog altijd mijn beste keus in de serie a. Altijd lastig voor een tegenstander.
Maar het zal met de manier van spelen te maken hebben.

Wil toch ter verbetering daar ook nog een betere rv, vandaar dat ik baby best ga halen. Ook voor de chem met kante en ibra.
Ibra is gewoon een topspits, die moet erin.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 15-02-2019 09:25 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Leoon. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 21:23:

[Afbeelding]

ik heb hem zo...

https://www.futbin.com/19/squad/5232447

In WL zonder alle wedstrijden te gebruiken 14 wins.

Burp

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:00
Wii4all schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:43:
[...]

ik heb hem zo...

https://www.futbin.com/19/squad/5232447

In WL zonder alle wedstrijden te gebruiken 14 wins.
Dat is ook de daadwerkelijke opstelling die jij speelt in game?
Solotov schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 07:46:
[...]

Figo hier ivm zijn idiote crosses ;+
Maarre, als je een bal diep gooit dan is snelheid idd een wapen, niets verziekt aan maar heel begrijpbaar :)

• Wii4all
  • Niet online
sirkeith schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 09:44:
[...]

Dat is ook de daadwerkelijke opstelling die jij speelt in game?
yup

higuain op aanspeelpunt
Icardi achter de linies
Mertens op stay forward
CVM op aggresief en passrichting afschermen
backs op stay back en aggresief

Vaak switchte ik de 2e helft ronde de 72ste minuut naar 41212(2) waarbij
ik heel mn middenveld wisselde
Matuidi voor costa (matiudi wisselde ik dan met naingolan van positie)
Pogba voor suso
firminho voor mertens

[ Voor 20% gewijzigd door Wii4all op 15-02-2019 09:49 ]

Burp

• Solotov
Leoon. schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:04:
[...]

Ben heel benieuwd naar je team solotov. Kun je die eens posten? Via de EA app? Dan kan ik mooi de hunter en shadow kaartjes tellen op je spelers.
Tel ze maar ;)
Fifa team

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
Wie de Cech sbc nog niet gedaan heeft, die zou ik zeker nog even meepakken. Ik hoop niet dat EA hem gaat patchen, maar wat speelt hij fantastisch. Maakt de meest onmogelijke reddingen.

I like how you keep the mouse running...

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Die van Bayern heeft het ook totaal niet nodig idd met z'n 97 pace :7 . Verder leuk team hoor, mijn enige kaart met hunter is Dybala en die heb ik zo gekocht en nooit de behoefte gehad om te veranderen. Verder vooral deadeye om schieten en passing te verbeteren. Suso moet je ws ook meer gebruiken met zijn passing, en hoewel ik dat wel doe. In de wedstrijden dat ik hem gebruikte werd hij voor dat hij kon passen al van de bal gezet (was net na de update, nu heb ik het idee dat de brute high pressure wat minder geworden is)

Hoe is juan jesus? Wil hem wellicht naast skriniar zetten in mijn team, heb nog 1 swap item nodig.

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Stel dat felipe anderson +2 krijgt mwt de winterupgrade.. wat gebeurt er dan met zijn 87 otw kaart? Die heb ik namelijk maar weet niet of ik die nu moet verkopen of juist wachten en dat hij mee omhoog gaat?
1!, ik ga nu door naar de volgende ronde?

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik gooi de boel lekker om.... terug naar mijn oude bekenden en full La Liga :)

Mbappe, Pogba, Lala TIF eruit.

Bale, Carvajal IF, Casemiro IF erin.

https://www.futbin.com/19/squad/5233298

• Wii4all
  • Niet online
Razz89 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:30:
Stel dat felipe anderson +2 krijgt mwt de winterupgrade.. wat gebeurt er dan met zijn 87 otw kaart? Die heb ik namelijk maar weet niet of ik die nu moet verkopen of juist wachten en dat hij mee omhoog gaat?
Als ze normale kaart met de ratings over of gelijk aan de OTW/IF kaart gaat gaan ze omhoog anders niet.

Burp

• Razz89
Wii4all schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:37:
[...]

Als ze normale kaart met de ratings over of gelijk aan de OTW/IF kaart gaat gaan ze omhoog anders niet.
Die snap ik even niet... wat gebeurt er nu met deze otw kaart als het +2 wordt?

• Solotov
Leoon. schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:12:
[...]

Die van Bayern heeft het ook totaal niet nodig idd met z'n 97 pace :7 . Verder leuk team hoor, mijn enige kaart met hunter is Dybala en die heb ik zo gekocht en nooit de behoefte gehad om te veranderen. Verder vooral deadeye om schieten en passing te verbeteren. Suso moet je ws ook meer gebruiken met zijn passing, en hoewel ik dat wel doe. In de wedstrijden dat ik hem gebruikte werd hij voor dat hij kon passen al van de bal gezet (was net na de update, nu heb ik het idee dat de brute high pressure wat minder geworden is)

Hoe is juan jesus? Wil hem wellicht naast skriniar zetten in mijn team, heb nog 1 swap item nodig.
Juan Jesus is een soort Manolas maar dan naar mijn mening iets beter. Door zn workrates moet je er wel een agressieve verdediger naast zetten (Skriniar, Bonucci, Koulibaly etc).

• Lorenzoaliandro
Razz89 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:30:
Zijn OTW kaart is op moment van schrijven al geupdated.

OTW Anderson 87 > 88
OTW Allison 86 -> 88
OTW Richarlison 81 -> 84

• Wii4all
  • Niet online
Razz89 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:38:
[...]

Die snap ik even niet... wat gebeurt er nu met deze otw kaart als het +2 wordt?
Ik heb dit gelezen en wellicht is het al aangepast:

Hij heeft nu een 82 rated kaart.
Die wordt 84

Hij heeft reeds een aantal IF kaarten
84 IF wordt 86 IF
86 IF wordt 87 IF
87 IF wordt 88 IF

Zn 87 OTW wordt 88

Burp

• Solotov
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:47:
[...]

Zijn OTW kaart is op moment van schrijven al geupdated.

OTW Anderson 87 > 88
OTW Allison 86 -> 88
OTW Richarlison 81 -> 84
Die Richarlison wordt de perfecte spits!
5 star weakfoot, 4 star skills, 1.81m en met marksman 90+ shooting, met 88 heading accuracy en 90+ jumping!

• Miggell
buurman3 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:35:
Ik gooi de boel lekker om.... terug naar mijn oude bekenden en full La Liga :)

Mbappe, Pogba, Lala TIF eruit.

Bale, Carvajal IF, Casemiro IF erin.

https://www.futbin.com/19/squad/5233298
Met welke reden?

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01-2025
Hoe zijn je ervaringen met Marcelo? Heb nu Alba en ik vind zijn pace echt een pluspunt.

• Miggell
roybr schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:23:
[...]

Hoe zijn je ervaringen met Marcelo? Heb nu Alba en ik vind zijn pace echt een pluspunt.
Zelf geen ervaring met Alba.
Marcelo bevalt me best prima is alleen ondanks stay back toch regelmatig voorin te vinden.

• buurman3
Gewoon, experimenteren.

• buurman3
Miggell schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:38:
[...]

Zelf geen ervaring met Alba.
Marcelo bevalt me best prima is alleen ondanks stay back toch regelmatig voorin te vinden.
Met een Shadow erop is Marcelo prima qua pace.

• Miggell
Ok ;)
Zit namelijk met ongeveer dezelfde hybrid met ook sif Lala maar dan met Kante en wou Mbappe bijkopen.

• buurman3
Miggell schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:44:
[...]

Ok ;)
Zit namelijk met ongeveer dezelfde hybrid met ook sif Lala maar dan met Kante en wou Mbappe bijkopen.
Ik zat Bale met Mbappe te vergelijken, voor mij kwam Bale als beste uit de vergelijking :)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
mrjobby schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:12:
[...]

heb je een lijst van de spelers die je moet hebben dan? of moet je eerst uitzoeken welke spelers gehaald moeten worden?
Ik ga gewoon naar de markt en zoek op Pro League Zilver, Max Bod 300. Dan bied ik op zoveel mogelijk spelers 200, 300 of 350 muntjes. Terwijl deze aflopen, zoek je naar hetzelfde; alleen nu Max Buy Now 300.

Op deze manier verzamel je steeds meer zilveren spelers (waar de Pro League voornamelijk uit bestaat). Als je een speler dubbel hebt, verkoop je m door (altijd voor winst). Uiteindelijk vul je de teams in als je een behoorlijk aantal hebt en koop je de laatste 30-40 spelers gewoon zelf.

Edit: Inmiddels, en echt ik lieg niet, heb ik de 1 miljoen coins aangetikt. Ik begon met 350k hieraan. De reden dat je zoveel winst pakt is door een aantal pakketten met veel zilveren spelers, die liggen behoorlijk hoog in waarde. Al 3 keer een Cardiff speler van 20.000 en een paar keer een speler van tussen de 5 en 10k.

Daarnaast een aantal 15k packs, premium electrum, klein top electrum waardoor ik ook al een behoorlijk aantal Squad fitness heb gepackt, spelers van 83-87 en bijvoorbeeld jager en schaduw kaartjes.

[ Voor 26% gewijzigd door SH-FR op 15-02-2019 11:56 ]

• Razz89
Ik weet dat ik eerder had moeten zijn maar twijfel om nu vvd 87 te halen voordat hij upgrade.. zelfde verhaal met alisson..

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Razz89 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 11:57:
Ik weet dat ik eerder had moeten zijn maar twijfel om nu vvd 87 te halen voordat hij upgrade.. zelfde verhaal met alisson..
Ik zou nu geen van dijk meer halen, zijn prijs is al torenhoog vanwege de upgrade hype en waarschijnlijk vallen de ingame stats die hij erbij krijgt heel erg tegen ten opzichte van zijn vorige kaart.
sensately schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:05:
[...]

Ik zou nu geen van dijk meer halen, zijn prijs is al torenhoog vanwege de upgrade hype en waarschijnlijk vallen de ingame stats die hij erbij krijgt heel erg tegen ten opzichte van zijn vorige kaart.
Kan je wat specifieker zijn welke ingame stats die hij erbij krijgt tegen gaan vallen?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:10:
[...]

Kan je wat specifieker zijn welke ingame stats die hij erbij krijgt tegen gaan vallen?
In het algemeen toch omdat IF upgrades voor 85+ altijd minimaal zijn?

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Bean77 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:10:
[...]

Een +2 of +3 rating betekent niet dat alle stats van VVD een +2/+3 boost krijgen. Ik verwacht dat zijn verdediging en fysieke stats geen of een minimale boost zullen krijgen ten opzichte van zijn vorige kaart. Het zou kunnen dat zijn schieten/passen een grotere boost krijgen. Leuk meegenomen maar als verdediger niet essentieel.

Runthefutmarket (youtuber) geeft als voorbeeld dat sterling een +2 rating krijgt, maar er niks veranderd aan zijn snelheid statistieken.

Oftewel zijn nieuwe kaart zal relatief veel op zijn oude kaart lijken en de prijs die je hiervoor betaald is het naar mijn mening niet waard.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

Passievrucht

swarma

Gisteren Nakata 86 gepacked. Kon niet wachten met pakketjes openen. Nu alleen verkocht zien te krijgen, want wil graag Ballack 86 halen (duurder geen muntjes voor) en dan pogba vervangen. Dan gaat linksachter jedvaj weg voor Alba zodat linksachter ook een fatsoenlijke verdediger staat.

Dit is mijn huidige team. Havertz, Kante, Ramos en Gnarby untradeable.

https://www.futbin.com/19/squad/4501718

[ Voor 16% gewijzigd door Passievrucht op 15-02-2019 12:35 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• buurman3
Passievrucht schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:31:
Gisteren Nakata 86 gepacked. Kon niet wachten met pakketjes openen. Nu alleen verkocht zien te krijgen, want wil graag Ballack 86 halen (duurder geen muntjes voor) en dan pogba vervangen. Dan gaat linksachter jedvaj weg voor Alba zodat linksachter ook een fatsoenlijke verdediger staat.
Jedvaj. Die hoor je niet vaak ;)

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:18

Passievrucht

swarma

buurman3 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:35:
[...]

Jedvaj. Die hoor je niet vaak ;)
Je moet wat als je de player chem op 10 wil hebben ;-)

Wie is de beheerder van https://docs.google.com/s...nmh0c/edit#gid=1696891298 ? Mijn name staat daar verkeerd. 8) :+

[ Voor 29% gewijzigd door Passievrucht op 15-02-2019 12:37 ]

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Moeten we wachten tot de huidige EL/CL speelronde voorbij is voor de +1 upgrade gelinked aan de eerste wedstrijd ?

sensately schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:30:
[...]

Een +2 of +3 rating betekent niet dat alle stats van VVD een +2/+3 boost krijgen. Ik verwacht dat zijn verdediging en fysieke stats geen of een minimale boost zullen krijgen ten opzichte van zijn vorige kaart. Het zou kunnen dat zijn schieten/passen een grotere boost krijgen. Leuk meegenomen maar als verdediger niet essentieel.

Runthefutmarket (youtuber) geeft als voorbeeld dat sterling een +2 rating krijgt, maar er niks veranderd aan zijn snelheid statistieken.

Oftewel zijn nieuwe kaart zal relatief veel op zijn oude kaart lijken en de prijs die je hiervoor betaald is het naar mijn mening niet waard.
De uitleg klopt, maar in je eerste antwoord leek je net iets specifieks te weten vandaar mijn vraag. EA zal elke upgrade wel proberen in balans te houden, maar ik ben benieuwd wat er met VVD gaat gebeuren ook omdat hij een toty heeft gehad. (en benieuwd naar mijn 2 potm Reus ratings).

5-1 WL op het moment. Stomme loss, maar goed dat hoort erbij. Blanc 85 uit mijn team gegooid ipv Hazard 93. Hazard is nog een beetje onzichtbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 15-02-2019 13:52 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 09:31
Bean77 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:51:
[...]

De uitleg klopt, maar in je eerste antwoord leek je net iets specifieks te weten vandaar mijn vraag. EA zal elke upgrade wel proberen in balans te houden, maar ik ben benieuwd wat er met VVD gaat gebeuren ook omdat hij een toty heeft gehad. (en benieuwd naar mijn 2 potm Reus ratings).

5-1 WL op het moment. Stomme loss, maar goed dat hoort erbij. Blanc 85 uit mijn team gegooid ipv Hazard 93. Hazard is nog een beetje onzichtbaar.
Volgens de geruchten:

Reus:
Oud: 86 IF, 87 IF, 88 POTM, 90 POTM, 91 POTM, 88 Headliner
Nieuw: 89 IF, 90 IF, 91 POTM, 92 POTM, 93 POTM, 91 Headline

VVD:
Oud: 86 IF, 87 IF, 87 RTTF, 89 POTM, 95 TOTY
Nieuw: 89 IF, 90 IF, 90 RTTF, 91 POTM, 95 TOTY

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Wanneer komen die winter upgrades live?

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bossie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:38:
Moeten we wachten tot de huidige EL/CL speelronde voorbij is voor de +1 upgrade gelinked aan de eerste wedstrijd ?
Denk t? Dat ze alles in één keer doen. Vanavond mag van mij ook, ben yedder +1 zeg ik geen nee tegen :) d:)b
ErnstMid schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:56:
[...]

Denk t? Dat ze alles in één keer doen. Vanavond mag van mij ook, ben yedder +1 zeg ik geen nee tegen :) d:)b
irritant is dat, aangezien de CL ronde verspreid is over 3/4 weken.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 17:44
[...]

ik dacht de eerste upgrade 5 maart. De 2e upgrade 15 maart.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 17:44
joenes30 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:58:
[...]
ik dacht de eerste upgrade 5 maart. De 2e upgrade 15 maart.
excuus 22 februari de eerste upgrade

• Jack_Mojo
Reus headliner en sif VVD voor veel te weinig verkocht. Messi terug gehaald en die is al 100k gezakt.

Ik kan jullie wel leren om 500k door de plee te spoelen? :*)

De andere kant op snap ik helaas nog niet maar misschien komt dat nog.

• Miggell
Jack_Mojo schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:09:
Reus headliner en sif VVD voor veel te weinig verkocht. Messi terug gehaald en die is al 100k gezakt.

Ik kan jullie wel leren om 500k door de plee te spoelen? :*)

De andere kant op snap ik helaas nog niet maar misschien komt dat nog.
Haha bekend verhaal.
Ik zie het nu ook al met mijn 89 Cruyff die ik vorige week perse moest hebben en nu al ruim 150k minder waard is ;)
Niks geleerd uit Fut18 aangezien me het daar ook tonnen gekost heeft ipv opgeleverd

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
https://www.futbin.com/19/rating-refresh

Zijn blijkbaar begonnen, zag ineens mijn alisson otw 88 geworden zijn.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:33
[...]

De EL Live kaarten krijgen volgens mij pas na de volgende ronde een +1 en niet zoals de CL nu al, aangezien de EL een extra ronde heeft vergelijking met de CL. Dus je moet iets langer op je Ben Yedder wachten

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
Miggell schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:12:
[...]

Haha bekend verhaal.
Ik zie het nu ook al met mijn 89 Cruyff die ik vorige week perse moest hebben en nu al ruim 150k minder waard is ;)
Niks geleerd uit Fut18 aangezien me het daar ook tonnen gekost heeft ipv opgeleverd
Ik heb een aantal weken geleden Prime Cruyff gekocht voor 3.3 miljoen, was destijds een koopje. Nu...niet meer zo :) Maar geeft niet, hij blijft in het team.

• Miggell
Minime2013 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:25:
[...]

Ik heb een aantal weken geleden Prime Cruyff gekocht voor 3.3 miljoen, was destijds een koopje. Nu...niet meer zo :) Maar geeft niet, hij blijft in het team.
Dan is het toch anders idd ;)
Bij baby Cruyff ben ik na een week nog niet overtuigd

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-01 20:16
Zo, weer traditioneel begonnen met mijn WL: 0 uit 5.

• Miggell
Iemand enig idee of de prijzen ook zo blijven dalen?
Want dan kan ik beter nu nog verkopen en de coins in andere spelers investeren

• Jack_Mojo
[...]

Haha bekend verhaal.
Haha ja waardeloos. Heb nu mn hele team verkocht (met ******* veel verlies), speel toch zelden meer. Vanavond maar even de base icon sbc doen en Makalele RW packen! ;(

• Jack_Mojo
Miggell schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:34:
Iemand enig idee of de prijzen ook zo blijven dalen?
Want dan kan ik beter nu nog verkopen en de coins in andere spelers investeren
Koffiedik kijken natuurlijk maar ik denk het wel. Vorig jaar was de trend rond dit punt naar beneden ingezet.

• Miggell
Van futbin wordt je ook niet vrolijk.
even een import van mn club gedaan.
Cruyff staat nu met een loss van 400k :(

• Wii4all
  • Niet online
Zoals verwacht

Leon Goretzka is the #BundesligaPOTM for January!

Burp

[...]

Haha bekend verhaal.
Probeer maar eens net voor TOTS je PS4 team voor de xbox prijzen te verkopen :+ :X |:(

Miggell schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:31:
[...]

Dan is het toch anders idd ;)
Bij baby Cruyff ben ik na een week nog niet overtuigd
Wereld van verschil ook tussen die 2.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:04
Welke icon is aan te raden tot 1 mil? Liefst spits/cam. Of een CV kan ook wel.
Beavbusi schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:10:
Welke icon is aan te raden tot 1 mil? Liefst spits/cam. Of een CV kan ook wel.
Wow icons zijn wel lekker aan het dalen.
Maar.....
Seedorf 88
Blanc 89
ADP 87
Blanc 85

zijn de icons die je beter wilt bekijken voor max 1mln.

Bean77 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:36:
[...]

Wow icons zijn wel lekker aan het dalen.
Maar.....
Seedorf 88
Blanc 89
ADP 87
Blanc 85

zijn de icons die je beter wilt bekijken voor max 1mln.
Butra 90

Die idd ook.

Inmiddels gaat wl ook wel lekker. Prima servers om te spelen ook vind ik zelf. Wel het idee dat er meer rare fratsen in het spel zitten, maar goed die heb je ook wel eens mee.

Gisterenochtend nog de nodige coins geinvesteerd om de club weer wat aan te vullen met 84+ rated spelers. De prijzen zijn nu wel spectaculair gestegen. Ibra voor 9500, nu 14k om een voorbeeld te noemen.

Baby icon SBC is er idd nu

Die 81-86 upgrade kan ook wel interessant zijn. Maar 4 gouden spelers.

• Pompi
Geen Prime Icon SBC's meer en nieuwe UCL en EL SBC's in de toekomst.

Heel apart dat mijn UCL Live VVD nog niet geupgrade is, want zijn speed stat is hoger op zijn nieuwe NIF
Ook extra player pick voor League SBC's, Fer zou een paar ook wel blij maken.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Zo. De rating upgrades druppelen binnen op futbin. Is dit in de realiteit ook zo? Of kan ik mijn packs gaan openen? :D

• Pompi
Ik heb weer dingen om voor te sparen, mijn 93 van Basten en 90 Bergkamp gaan hopelijk vervangen worden door 94 en 92 respectievelijk. Die ik heb moeten gaan stijgen aangezien ze geen SBC krijgen.
94 van Basten heeft de belangrijkste aanvaldingen 99 en Bergkamp met 99 reactievermogen :9~ :9~ :9~
POTM VVD is inmiddels 92, Futmas Torreira lijkt ook opeens erg bruikbaar (82 -> 86).

• buurman3
f
Jack_Mojo schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:40:
[...]

Koffiedik kijken natuurlijk maar ik denk het wel. Vorig jaar was de trend rond dit punt naar beneden ingezet.
Ik zie een hoop toppers kelderen in prijs. Messi, Ramos...
buurman3 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:14:
f
[...]

Ik zie een hoop toppers kelderen in prijs. Messi, Ramos...
De Gea is inmiddels 83k

Bossie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:11:
POTM VVD is inmiddels 92, Futmas Torreira lijkt ook opeens erg bruikbaar (82 -> 86).
Futmas Torreira zie ik nu ook. Flinke defence upgrade. Mooi want hij komt er bij mij soms in voor een vermoeide Keane. UCL VVD is naar 90 zie ik. Ook prima zo'n gratis upgrade. :)

Ondertussen mega veel winst aan het pakken met 84+ rated spelers die ik vanochtend heb gekocht tegen lage prijzen. 85,86 en 87 gaan sky high!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Bean77 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:27:
[...]

Futmas Torreira zie ik nu ook. Flinke defence upgrade. Mooi want hij komt er bij mij soms in voor een vermoeide Keane. UCL VVD is naar 90 zie ik. Ook prima zo'n gratis upgrade. :)

Ondertussen mega veel winst aan het pakken met 84+ rated spelers die ik vanochtend heb gekocht tegen lage prijzen. 85,86 en 87 gaan sky high!
kon je die tip niet eerder geven :(
Heb 4ton om te investeren maar op moment echt geen idee waarin..
Iemand die tips heeft, voel je vrij

• Jack_Mojo
Torreira was ik helemaal vergeten in mn club. 200 wedstrijden mee gespeeld en vond hem al erg fijn. Nu rating +4. Heerlijk.

Toch nog een gelukje na mijn 500k verlies. :)

Iemand al de base icon sbc gedaan?

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ben blij dat ik UCL Live Sterling heb gehouden! Samen met SIF vvd 90 en potm Aub 90 is mijn team flink sterker geworden!!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Jack_Mojo schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:41:
Iemand al de base icon sbc gedaan?
Ik twijfel, zou wel kunnen maar hou liever eerst de verkopen op zak.
Misschien na WL/Rivals rewards, moet uiteindelijk toch nog een baby icon hebben voor als Petit uitkomt.

Pagina: 1 ... 147 ... 200 Laatste