ErnstMid schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:45:
Is het eigenlijk veel gedoe om potjes op te nemen?
mijn ps4 trekt geen hele potjes opnemen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bean77 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:45:
[...]

gelukkig is mn xbox wel iets krachtiger ;)

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:15
Bean77 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Dan doe je wel wat verkeerd? Ik heb "sharen" ingesteld op max half uur opnemen en ram aan het begin gewoon 2x op de share knop. Dan gaat hij opnemen..
ErnstMid schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:15:
[...]

Hoe kom jij aan al die zieke spelers joh :?
Dat zijn ook wel mijn duurste spelers hoor.
Net als prime Shearer.
De rest zijn vnl nifs. Ik investeer bijv niet in een duurdere if van +1.

Sparen sparen sparen
En morgenochtend weer gouden spelers goedkoop inkopen en avonds verkopen met winst en voor de mm gebruiken.
Ik neem tegenwoordig bij rivals ook de cash, durf niet meer voor de packs te gaan.
Krijg laatste 6 weken alleen maar rommel

• Vissert
Ohja we hanteren wel een aanmeldingsprijs van 10 euro. Ik zal straks mijn Paypal even post hiero :+

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:35
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzS0lYvVsAAQP2J.png:large
Ik heb Casemire 89 UCL en POTM Sterling 88 al eens in een SBC gedaan, dus ik weet nu al welke ik morgen in mijn player picks ga krijgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:41:
[...]

Ik heb Casemire 89 UCL en POTM Sterling 88 al eens in een SBC gedaan, dus ik weet nu al welke ik morgen in mijn player picks ga krijgen.
Skov?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Van de waarde van jouw aantal FIFA punten had je half Afrika kunnen voeden :+
Ik denk eerder dat er geen klimaatakkoord was geweest...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• chengbondkwok
Ik kan iedereen die BPM doet aanraden om de spelers uit de Japanse League en Saudi Arabië te bewaren.

Mede dankzij pack luck een heleboel IFs, Gameiro POTM en Virgil van Dijk (ja ik probeerde Ronaldo te pakken :+ ) kunnen packen, waardoor ik nu Rijkaard binnen heb zonder FFS De Ligt te verkopen =D

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
chengbondkwok schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:45:
Ik kan iedereen die BPM doet aanraden om de spelers uit de Japanse League en Saudi Arabië te bewaren.

Mede dankzij pack luck een heleboel IFs, Gameiro POTM en Virgil van Dijk (ja ik probeerde Ronaldo te pakken :+ ) kunnen packen, waardoor ik nu Rijkaard binnen heb zonder FFS De Ligt te verkopen =D
Huh heb je die uit bronzen packs gepacked?
Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:54:
Ohja we hanteren wel een aanmeldingsprijs van 10 euro. Ik zal straks mijn Paypal even post hiero :+
Heb je dat linkje nog voor het inschrijven? Maak ik gelijk even een tientje over naar 555.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik ben nu druk bezig om herhaaldelijk de Pro League te completen. Op bieden heb ik daarbij zo goed als elke zilveren speler voor 200 tot 300 munten en doe ik hem extreem goedkoop. Je krijgt een aantal aardige packs terug. De eerste keer zo’n 50k winst gemaakt en de tweede keer 30k. Nu aan de derde ronde bezig!

• chengbondkwok
buurman3 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:56:
[...]

Huh heb je die uit bronzen packs gepacked?
Nee ik heb met BPM bronzen spelers uit de juiste leagues gekregen en die gebruikt voor de SBC's van die leagues. Daar krijg je packs voor en uit die packs heb ik leuke spelers eruit gekregen.

Het bijkopen van ontbrekende spelers viel reuze mee.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Hmm. Rating refreshes komen er aan. Is het nog verstandig nu te investeren in blauwe spelers (UCL) bijvoorbeeld die zeker weten geupgrade worden?
Ik heb ongeveer 250k liggen waar ik graag wat mee ga doen.

Of bijvoorbeeld mbappe verkopen om straks zijn betere versie te kopen voor hij compleet dropt?

Edit: oh shit.die is al gigantisch aan het droppen.. Misschien mijn hele team maar verkopen. Zekere voor onzekere.

[ Voor 35% gewijzigd door DeBers op 13-02-2019 20:05 ]

Optimus Prime Icon Del Piero heeft ook een position change (LW).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 19:59:
Optimus Prime Icon Del Piero heeft ook een position change (LW).
Optimus Prime? :)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
Van Dijk sif tijd terug gekocht voor 380k. Vorige week verkocht voor 470k, is nu 590k. 8)7

Dacht dat ie niet meer zoveel zou stijgen omdat de winter upgrade in principe wel bij iedereen bekend was. Wijze maar dure les dus.

Baal toch wel een beetje.
Is Howard nog verstandig om op te pikken voor een latere SBC (89 rated, 38k)?

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Een ucl speler die ik heb opgepikt voor 400 gaat nu al weg voor 2500 :+ ik heb ruim 75.000 geïnvesteerd. Dat wordt straks enorme winst oOo

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Hmm. Nacho ucl live verkopen of niet? Als real niet wint krijgt hij niet een extra +1 :)

Edit: ik, laat maar :)

[ Voor 12% gewijzigd door DeBers op 13-02-2019 22:24 ]

Ik zat nog naar mijn team te kijken, maar het wordt wel tijd dat ik morgen ff rode Pogba pack :+

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-01 20:50
Komende week ben ik in ieder geval niet beschikbaar voor het toernooi.
Op zijn vroegst de 24e weer.
Pffft, gaan we dadelijk ook een 89 Sanchez krijgen.

Bossie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:20:
Pffft, gaan we dadelijk ook een 89 Sanchez krijgen.
ach over 2 maanden is iedereen weer 99 rated :+

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-12-2025
Is er toevallig iets van een patch of update geweest? Heb 10 van de laatste 12 Rivals wedstrijden verloren, lijkt wel of ik steeds een milliseconde imput lag heb oid. Verbinding geeft wel 5 streepjes aan, en met kabel aangesloten, maar gevoelsmatig lijkt het wel of spelers net iets minder reageren. Misschien zit het wel tussen mijn oren en heb ik gewoon een slechte reeks neergezet, ben van 1400 under de 1200 punten gedaald.

I like how you keep the mouse running...

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
El Profesor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:52:
Is er toevallig iets van een patch of update geweest? Heb 10 van de laatste 12 Rivals wedstrijden verloren, lijkt wel of ik steeds een milliseconde imput lag heb oid. Verbinding geeft wel 5 streepjes aan, en met kabel aangesloten, maar gevoelsmatig lijkt het wel of spelers net iets minder reageren. Misschien zit het wel tussen mijn oren en heb ik gewoon een slechte reeks neergezet, ben van 1400 under de 1200 punten gedaald.
Wat heb ik gisteren toch genoten van de Rival potjes die ik gespeeld heb.. |:(

6 potjes, 3 verlies 2 gelijk 1 winst (1-8, na 1-0 achterstand) het viel me op dat ik tegen niet zo zeer high rated teams heb gestaan, hier en daar een icon en TOTY spelers, maar dat ik op basis van skills en combinatiespel bij vlagen werd weggetikt. Ben dan ook sinds maandag qua skillpoints van 1550 hard op weg gegaan naar divisie 6 ;w..

Daarnaast leek het wel of de 'staande tackle' is verdwenen? Tegenstanders kunnen zonder heel veel moeite doorlopen, met rondje (PS4) lukt het vrijwel niet meer de bal af te pakken. (steek) passes kwamen vaak niet aan, gingen soms ook gewoon meters langs mijn medespelers.

433 gestart in de wedstrijd die ik 1-8 gewonnen heb, bij de 1-0 achterstand geswitcht naar 352, maar ga er niet van uit dat alleen deze switch mij 8 goals heeft opgeleverd, voorheen speelde ik met 433 niet zo beroerd als gisteren. Het waren typisch wedstrijden waarna je zegt: 'Ik ga heel mijn team verkopen!'.. maar dat doe je maar niet omdat je weet dat EA dat het liefste heeft >:)

Mijn squad:

Op de bank o.a. nog Koulibaly, Nainggolan, Mertens, Ibra en Tevez.
Bij 352 gaat Vrsaljko naar RM, Suso naar CAM en Gomez naar ST, waarna Tevez erin komt voor hem.

Afbeeldingslocatie: http://a66.tinypic.com/fcpvmg.jpg

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

DeeleNL schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:58:
[...]

6 potjes, 3 verlies 2 gelijk 1 winst (1-8, na 1-0 achterstand) het viel me op dat ik tegen niet zo zeer high rated teams heb gestaan, hier en daar een icon en TOTY spelers, maar dat ik op basis van skills en combinatiespel bij vlagen werd weggetikt. Ben dan ook sinds maandag qua skillpoints van 1550 hard op weg gegaan naar divisie 6 ;w..

Daarnaast leek het wel of de 'staande tackle' is verdwenen? Tegenstanders kunnen zonder heel veel moeite doorlopen, met rondje (PS4) lukt het vrijwel niet meer de bal af te pakken. (steek) passes kwamen vaak niet aan, gingen soms ook gewoon meters langs mijn medespelers.

433 gestart in de wedstrijd die ik 1-8 gewonnen heb, bij de 1-0 achterstand geswitcht naar 352, maar ga er niet van uit dat alleen deze switch mij 8 goals heeft opgeleverd, voorheen speelde ik met 433 niet zo beroerd als gisteren. Het waren typisch wedstrijden waarna je zegt: 'Ik ga heel mijn team verkopen!'.. maar dat doe je maar niet omdat je weet dat EA dat het liefste heeft >:)

Mijn squad:

Op de bank o.a. nog Koulibaly, Nainggolan, Mertens, Ibra en Tevez.
Bij 352 gaat Vrsaljko naar RM, Suso naar CAM en Gomez naar ST, waarna Tevez erin komt voor hem.

[Afbeelding]
Hoe is Juan Jesus? Hij staat op de schop om manolas te vervangen naast skriniar

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• DeeleNL
Leoon. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:10:
[...]

Kan er nog geen eerlijk oordeel over vellen, heb er nog te weinig mee gespeeld. Heb hem gisteren voor het eerst ingebracht nadat Koulibaly voor de zoveelste keer bij het uitverdedigen de bal aan de tegenstander gaf.

Oogt tot nu toe solide, sterk en prima in luchtduels. Bij nader inzien denk ik toch dat ik hem als LCB ga gebruiken, aangezien hij 2* WF heeft. Op die manier krijg ik ook een strong link met Sandro, en Skriniar met Vrsaljko en Hamsik :)

• Hassiebassie
Nou, dat was het dan voor mij voorlopig ;w xbox geeft opeens geen beeld meer toen ik vanmorgen weer een potje wilde doen. Verschillende kabels geprobeerd, andere monitor, maar helaas. Hdmi poort is opeens overleden. Net maar een xbox order voor reparatie gemaakt, hij valt nog binnen de garantie. Enig idee hoe lang dit gaat duren?
Leoon. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:10:
[...]

Ik heb er al aardig wat mee gespeeld. Prima verdediger. Niet echt beter dan mijn koulibaly en benatia maar goed genoeg om blij mee te zijn.

Alle 3 zijn ze helaas ook goed in het veroorzaken van penalty's. Druk soms niet eens op een knop, ligt ie al op de stip.

@DeeleNL misschien wat verdedigender staan? En niet breed met verdedigers die in het midden blijven staan?

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 14-02-2019 09:01 ]

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik kreeg weer pure aids uit m'n player picks. En toen openende ik m'n eerste pakje kwam daar 89 rated Gerrard uit...... Weet niet of ik 'm ga sellen of houden. Iemand ervaring met hem?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Dante en een 81 ;)
Salah en Hamsik uit player pack, dat is toch beter dan gemiddeld.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
maakt het nog uit of je de player picks via webapp / console of browser opent?

Burp

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-01 10:58
Ik zou je packs bewaren voor morgen, als die upgrade icons wel in de packs komen.
Leoon. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:05:
Ik kreeg weer pure aids uit m'n player picks. En toen openende ik m'n eerste pakje kwam daar 89 rated Gerrard uit...... Weet niet of ik 'm ga sellen of houden. Iemand ervaring met hem?
Ziet er uit als een goede box to box speler, afhankelijk van je team zou ik hem deze WL gewoon gebruiken en daarna beslissen.

Laporte en sirigu uit de player picks. Helaas geen pogba.

Iemand een idee voor een cam voor max 1,4mln?
Ergens hoop ik op een Vieira sbc komende dagen.

Leoon. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:05:
Lekkerrrr

Mensen nog tips voor mijn team?
Zit te denken aan Messi (hoewel chem dan wat minder), baby best of prime litmanen.
Heb een 1,5m totaal
Bean77 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:23:

Misschien komt ADP aangezien zijn moments gepromoot is, anders Oranje Poggy :+

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bean77 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:23:

veron misschien wat?

Meer een CM misschien.

Burp

• Vissert
Fraaank schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:57:
[...]

Heb je dat linkje nog voor het inschrijven? Maak ik gelijk even een tientje over naar 555.
https://docs.google.com/f...Ib0zSVTFuyYU_wVw/viewform

Alstu!

@Harribo

Ik zie dat jij ook nog niet bent aangemeld via dit linkje.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:25
[...]

Precies dit ervaar ik een paar dagen, de staande tackle met rondje op PS4 lijkt volledig naar de kloten!

Dit moeten meer mensen hebben toch!?

Fijn dat je dit post, ik dacht dat ik weer ergens last van had maar dit sterkt wel mijn gevoel dat de staande tackle echt een rare knauw heeft gekregen.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Vissert schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:31:
[...]

https://docs.google.com/f...Ib0zSVTFuyYU_wVw/viewform

Alstu!

@Harribo

Ik zie dat jij ook nog niet bent aangemeld via dit linkje.
Misschien de link even in zo'n rood vlak bij het quick reply venster (laten) plaatsen?

• Vissert
Joster schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:34:
[...]

Misschien de link even in zo'n rood vlak bij het quick reply venster (laten) plaatsen?
Goed plan

@chengbondkwok Kan jij dat?

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:21
Afgelopen weekend geen WL gespeeld dus alleen rank2 DR rewards gehad.
Untradeable gekozen en daar kwam if Laporte uit als beste.

Ook komend weekend helaas geen tijd voor WL dus de 2000 punten moeten nog maar een weekje blijven staan.

Spelen met baby Cruyff op CAM begint wel steeds meer te wennen, maar ben er nog niet helemaal uit of dit m nou echt is voor mij.
Vindt vooral dat bij aannames de bal nog weleens bij hem wegspringt.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Weer geen highly rated player picks, Laporte en nog een andere. In alle keren dat ik WL heb gespeeld, dus nog nooit een 88+ red player pick gehad. En zelf speel ik tegen allemaal gastjes die alle beste kaarten hebben gekregen.

Wel voor tradeable DR rewards gekozen, (DIV 4 rank I), die ga ik later vanavond openen. Daarnaast ook Gold 1 rewards WL dus ben benieuwd naar vanavond..

• RouwersJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Ervaren meer mensen dat de menu's verschrikkelijk traag zijn (xbox)?
Casual_T schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:56:
Weer geen highly rated player picks, Laporte en nog een andere. In alle keren dat ik WL heb gespeeld, dus nog nooit een 88+ red player pick gehad. En zelf speel ik tegen allemaal gastjes die alle beste kaarten hebben gekregen.

Wel voor tradeable DR rewards gekozen, (DIV 4 rank I), die ga ik later vanavond openen. Daarnaast ook Gold 1 rewards WL dus ben benieuwd naar vanavond..
Ik denk dat 86 Laporte beter is dan wat het merendeel hier tot nu toe heeft gekregen, daarnaast is het nog altijd de vraag of je iets krijgt wat daadwerkelijk iets toevoegd aan je team.

Ik verwacht SBC fodder, al het andere is mooi meegenomen :)

Bossie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat 86 Laporte beter is dan wat het merendeel hier tot nu toe heeft gekregen, daarnaast is het nog altijd de vraag of je iets krijgt wat daadwerkelijk iets toevoegd aan je team.

Ik heb ook voor untradables gekozen om sbc materiaal in mijn club te krijgen.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Bossie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:06:
[...]

Daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Alleen zo jammer dat het inderdaad nooit iets bruikbaars is. Die Aguero van vorige week had prima in mijn BPL team gepast, maar dat ter zijde natuurlijk :O.

Zelfs top 100 spelers packen soms als laagste een 84 rated speler, dan zou ik me helemaal genaaid voelen.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:33
Sirigu en Hinteregger, verbaas mij er steeds meer over dat ik eigenlijk alleen maar van dit soort picks heb en soms teams tegen kom met 3+ 86 picks. Beetje jammer dat G2 maar een 81 oplevert, het zij zo en hopelijk komt er morgen als ik mijn packs open er wel iets leuks uit gelopen.
Casual_T schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:17:
[...]

Daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Alleen zo jammer dat het inderdaad nooit iets bruikbaars is. Die Aguero van vorige week had prima in mijn BPL team gepast, maar dat ter zijde natuurlijk :O.

Zelfs top 100 spelers packen soms als laagste een 84 rated speler, dan zou ik me helemaal genaaid voelen.
ow, die heb en heeft tot nu toe een wedstrijd gespeeld omdat ik dezelfde week ook Prime Butre al voor 80% had afgerond |:(

Ik had overigens ook een rode Digne, ik lees dat deze nu waarschijnlijk een upgrade gaat krijgen naar 84, maar die heb ik ook in de Butre SBC gestopt.

Vanavond maar eens kijken of Alonso een upgrade gaat krijgen.

• Vissert
Ik klaag niet met mijn rewards deze week. Playerpicks waren Sirigu en Bellarabi.

81 IF
78 IF
Pique
2x Alisson
Khedira
Falcao
Pepe
Hredacky (ofzo)
Uit G3 en rang 2 div 4

• SH-FR
Inmiddels de Pro League SBC 3x voltooid en door het packen van Navas, Alaba, Alisson, Saul, Payet, Sokratis en een lading aan dure zilveren spelers en andere items, inmiddels ruim 220k winst weten te maken, niet te geloven.

De meest makkelijke methodes voor winst liggen gewoon onder je neus. De teams die je moet inleveren zijn zo extreem goedkoop, vooral als je ze op bieden binnen hengelt. Gisteren zo’n 100 zilveren spelers uit de Pro League voor 200/300 weten te halen, de rest was een makkie om de teams af te maken.

Zometeen de 16 packs openen van de Pro League, Rivals Rewards en WL Rewards, ik ben benieuwd!

• El Profesor
[...]

Dat is ook zuur zeg van 1550 bijna naar D6, dan ben je ook bijna onder de 1200 gedropt? Het is duidelijk dat EA dingen veranderd heeft, de staande tackle verklaart waarom ze bij mij ook kinderlijk eenvoudig van de zijkant de 16 inkomen en vervolgens scoren wat voorheen amper gebeurde. Maar ook de servers lopen niet echt goed, ik merkte dat in sommige games de gameplay wel +1 snelheid lijkt te zijn, in andere games wil ik schieten en reageert hij gewoon niet.

Leuk team heb je, we hebben een beetje vergelijkbare serie A teams, dit is mijn team (in game): https://www.futbin.com/19/squad/5204551

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06-2025
Ik zou graag even jullie hulp willen.
Ik draai nu met de volgende squad:

https://www.futbin.com/19/squad/5204514

Ingame speel ik zo:

https://www.futbin.com/19/squad/5204581

( nedved is untrade )

Nu zoek een goede CM voor ong 80k, iemand toevallig tips?

• ErnstMid

ErnstMid

pascal073 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:54:
Ik zou graag even jullie hulp willen.
Ik draai nu met de volgende squad:

https://www.futbin.com/19/squad/5204514

Ingame speel ik zo:

https://www.futbin.com/19/squad/5204581

( nedved is untrade )

Nu zoek een goede CM voor ong 80k, iemand toevallig tips?
Ik zou in ieder geval je startopstelling aanpassen en dan bv met Payet IF spelen:

https://www.futbin.com/19/squad/5204651

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06-2025
ErnstMid schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:57:
[...]

Ik zou in ieder geval je startopstelling aanpassen en dan bv met Payet IF spelen:

https://www.futbin.com/19/squad/5204651
Kijk! super bedankt man, zat me eigen echt helemaal blind te staren 8)7 .
El Profesor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:54:
[...]
Het is duidelijk dat EA dingen veranderd heeft, de staande tackle verklaart waarom ze bij mij ook kinderlijk eenvoudig van de zijkant de 16 inkomen en vervolgens scoren wat voorheen amper gebeurde. Maar ook de servers lopen niet echt goed, ik merkte dat in sommige games de gameplay wel +1 snelheid lijkt te zijn, in andere games wil ik schieten en reageert hij gewoon niet.
Een betere samenvatting van de afgelopen WL kan je niet geven

• Hassiebassie
SH-FR schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:50:
Inmiddels de Pro League SBC 3x voltooid en door het packen van Navas, Alaba, Alisson, Saul, Payet, Sokratis en een lading aan dure zilveren spelers en andere items, inmiddels ruim 220k winst weten te maken, niet te geloven.

De meest makkelijke methodes voor winst liggen gewoon onder je neus. De teams die je moet inleveren zijn zo extreem goedkoop, vooral als je ze op bieden binnen hengelt. Gisteren zo’n 100 zilveren spelers uit de Pro League voor 200/300 weten te halen, de rest was een makkie om de teams af te maken.

Zometeen de 16 packs openen van de Pro League, Rivals Rewards en WL Rewards, ik ben benieuwd!
Is die Belgische Pro league dan zo in trek? Bovendien zijn de rewards toch onverhandelbaar? Ik snap het even niet. Dan kan je er toch geen winst op maken :?

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:39
Hassiebassie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:05:
[...]

Is die Belgische Pro league dan zo in trek? Bovendien zijn de rewards toch onverhandelbaar? Ik snap het even niet. Dan kan je er toch geen winst op maken :?
Denk dat het hem vooral om de packs gaat na het voltooien van een club

• Miggell
Audiojunky schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:09:
[...]

Denk dat het hem vooral om de packs gaat na het voltooien van een club
Lijkt mij ook, heeft mij ook al leuke pack opgeleverd voor relatief weinig coins

• SH-FR
Hassiebassie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:05:
[...]

Het gaat me inderdaad om de packs. Ik pik (vooral de zilveren) spelers zoveel mogelijk met bieden op, vaak lukt dat met 200 tot 300 muntjes per speler. Daarnaast zoek ik vaak op zilver met 300 Max Bin en ga ik naar 59 minuten om daar wat spelers op te pikken. De laatste paar spelers koop ik meestal wel. Soms kom je een buitenkansje tegen en kan je een speler die duurder is opkopen en weer met winst verkopen.

Met deze methode was ik 3x zo’n 50 tot 60k kwijt voor de hele Pro League en kreeg ik 16 packs terug, waar je veel en veel meer uit gaat halen.

• DeeleNL
El Profesor schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:54:
[...]

Dat is ook zuur zeg van 1550 bijna naar D6, dan ben je ook bijna onder de 1200 gedropt? Het is duidelijk dat EA dingen veranderd heeft, de staande tackle verklaart waarom ze bij mij ook kinderlijk eenvoudig van de zijkant de 16 inkomen en vervolgens scoren wat voorheen amper gebeurde. Maar ook de servers lopen niet echt goed, ik merkte dat in sommige games de gameplay wel +1 snelheid lijkt te zijn, in andere games wil ik schieten en reageert hij gewoon niet.

Leuk team heb je, we hebben een beetje vergelijkbare serie A teams, dit is mijn team (in game): https://www.futbin.com/19/squad/5204551
Ik zit nog net op de 1300 dacht ik, maar bizar hoe het kan omslaan. Die gedachte geeft mij moed om toch verder te spelen, want het zou ook zo maar eens mijn kant op kunnen vallen.

Wat me verder op valt is dat 9 van de 10 tegenstanders constant pressure lijkt te spelen.. als dat zo is dan is het tegenhouden geblazen en de 2e helft toe slaan met mijn 352 formatie..

• simons

simons

LETS GO BRANDON

[...]

Gisteren exact hetzelfde meegemaakt als datgene jij hierboven beschrijft!!!
En niet de eerste keer! alleen ik ben gisteren wel na 3 verlies en 1 gelijke pot gestopt. Het lijkt soms alsof matchmaking je een streak van verlies geeft vwb tegenstanders. Het waren overigens allemaal tegenstanders van 2014 of eerder, dus zeg maar de ervaren groep.

Owja voor dat ik het vergeet... "zit allemaal tussen de oren"... "je moet meer oefenen".... "EA zijn brave jongens die helemaal geen trackrecord hebben van dubieuze praktijken".... yada-yada-yada

• Miggell
simons schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:25:
[...]

Gisteren exact hetzelfde meegemaakt als datgene jij hierboven beschrijft!!!
En niet de eerste keer! alleen ik ben gisteren wel na 3 verlies en 1 gelijke pot gestopt. Het lijkt soms alsof matchmaking je een streak van verlies geeft vwb tegenstanders. Het waren overigens allemaal tegenstanders van 2014 of eerder, dus zeg maar de ervaren groep.

Owja voor dat ik het vergeet... "zit allemaal tussen de oren"... "je moet meer oefenen".... "EA zijn brave jongens die helemaal geen trackrecord hebben van dubieuze praktijken".... yada-yada-yada
Ik merkte gisteren vooral dat ik blijkbaar moeite had om de overwinning over de streep te trekken.
Echt in 4 van de 6 potjes nog vlak voor tijd uit een kluts een gelijkmaker om de oren gekregen.
Toen ook de PS maar uitgezet en Ajax gaan kijken.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Miggell schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:30:
[...]

Ik merkte gisteren vooral dat ik blijkbaar moeite had om de overwinning over de streep te trekken.
Echt in 4 van de 6 potjes nog vlak voor tijd uit een kluts een gelijkmaker om de oren gekregen.
Toen ook de PS maar uitgezet en Ajax gaan kijken.
Vooral dat laatste gedaan maar gaf geen verlichting.... |:(
Die late gelijkmakers, scoren in de 45e en 90e minuut is wat ik al in calculeer...

• Miggell
simons schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:41:
[...]

Vooral dat laatste gedaan maar gaf geen verlichting.... |:(
Die late gelijkmakers, scoren in de 45e en 90e minuut is wat ik al in calculeer...
Dat klopt inderdaad, ook daar had meer ingezet

Die late gelijkmakers had ik nog niet ingecalculeerd, misschien moet ik dat maar doen.
Sinds de patch wel eindelijk onderweg om naar Div5 te promoveren.
Sinds begin van Fifa19 bivakkeer ik al in Div6.
Zit nu op 1100 punten.

• SH-FR
WL Player Picks: Bellarabi en 82-rated.
Pro League SBC Packs: LB van Cardiff, 22.000 waard, enkele 83 en dure zilveren.
WL Rewards: Azpiliqueta, Draft Token.
Div Rivals Rewards: van Dijk (onverhandelbaar), Thauvin, enkele 83.

Kortom, valt buiten die leuke zilveren verrassing zwaar tegen. van Dijk is heel goed; maar ik heb zijn POTM al, dus ik kan er niks mee. Vooral de Zeldzaam-Megapaketten, 1 walkout in 6 van die pakketten.. Niet best.

• El Profesor
DeeleNL schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:25:
[...]

Wat me verder op valt is dat 9 van de 10 tegenstanders constant pressure lijkt te spelen.. als dat zo is dan is het tegenhouden geblazen en de 2e helft toe slaan met mijn 352 formatie..
Dat idee heb ik ook, maar ik speel er moeilijk onderuit. Als ik bij hun doel sta hebben ze op een of andere manier toch de hele 16 meter vol spelers staan. Ik speel zelf gebalanceerd, wanneer ik hoge druk speel is het gatenkaas.

• Hassiebassie
SH-FR schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:16:
[...]

Het gaat me inderdaad om de packs. Ik pik (vooral de zilveren) spelers zoveel mogelijk met bieden op, vaak lukt dat met 200 tot 300 muntjes per speler. Daarnaast zoek ik vaak op zilver met 300 Max Bin en ga ik naar 59 minuten om daar wat spelers op te pikken. De laatste paar spelers koop ik meestal wel. Soms kom je een buitenkansje tegen en kan je een speler die duurder is opkopen en weer met winst verkopen.

Met deze methode was ik 3x zo’n 50 tot 60k kwijt voor de hele Pro League en kreeg ik 16 packs terug, waar je veel en veel meer uit gaat halen.
Maar al die 16 packs zijn toch onverhandelbaar? Of had je spelers dubbel in je club die je daardoor weer kan verkopen? Ik heb een aantal van de clubs van serie A gedaan maar ik vond de beloning uit de packs maar magertjes en omdat de spelers onverhandelbaar zijn kon ik er geen winst op maken.

Of als je de hele pro league doet, krijg je dan pakketjes die WEL verhandelbaar zijn? :?

Ik pakte laatst uit de champions league upgrade een 86 speler, maar omdat hij uit Spanje komt en ik enkel met Serie A spelers speel zie ik dat niet als winst als hij onverhandelbaar is. Correct me if I'm wrong 8)7

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:00
De packs uit Leeague SBC's zijn gewoon verhandelbaar.

• Hassiebassie
sirkeith schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:01:
De packs uit Leeague SBC's zijn gewoon verhandelbaar.
Maar moet je dan eerst alle clubs doen? Want bij mij staat er: groepsbeloningen: 1x Pro League SBC beloning (onverhandelbaar).

• Miggell
Hassiebassie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:09:
[...]

Maar moet je dan eerst alle clubs doen? Want bij mij staat er: groepsbeloningen: 1x Pro League SBC beloning (onverhandelbaar).
Je krijgt per club die je afrond ook een pack,
De onverhandelbare beloning is de player pick die je krijgt als je alle clubs hebt voltooid.

• Hassiebassie
Miggell schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:10:
[...]

Je krijgt per club die je afrond ook een pack,
De onverhandelbare beloning is de player pick die je krijgt als je alle clubs hebt voltooid.
Thanks, ik zal eens een paar clubjes doen :)

Edit: deze ochtend ging de prijs van UCL areola opeens met 2000 gemiddeld omhoog. Even snel 25K gepakt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hassiebassie op 14-02-2019 12:29 ]

2 potjes rivals. 2 penalties tegen door AI bestuurde keeper en een speler. Hopelijk toevallig en geen nieuwe bug.
Grappig was dat ik in de laatste pot nog een kluts goal maakte waarna mijn tegenstander gelijk opgaf. Hij was zeker zijn lucky penalty vergeten die hij meekreeg :P

• DeeleNL
Bean77 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:20:
2 potjes rivals. 2 penalties tegen door AI bestuurde keeper en een speler. Hopelijk toevallig en geen nieuwe bug.
Grappig was dat ik in de laatste pot nog een kluts goal maakte waarna mijn tegenstander gelijk opgaf. Hij was zeker zijn lucky penalty vergeten die hij meekreeg :P
Tegenstander van gisteren speelde constante druk en hij stond na 19min in game 3-0 voor, ik veranderde naar 352 en ging 2e helft met druk spelen, 3-3 geworden met grote kansen op de 3-4 winst. Dit benadrukt maar weer dat er alles mogelijk is zolang je je maar niet gaat frustreren aan de skills, herhalingen en goal celebrations van de tegenstander :+ .. moet zeggen dat het mij ook niet altijd lukt :X

• ErnstMid

ErnstMid

DeeleNL schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:38:
[...]

Tegenstander van gisteren speelde constante druk en stond na 19min in game 3-0 voor, ik veranderde naar 352 en ging 2e helft met druk spelen, 3-3 geworden met grote kansen op de 3-4 winst. Dit benadrukt maar weer dat er alles mogelijk is zolang je je maar niet gaat frustreren aan de skills, herhalingen en goal celebrations van de tegenstander :+ .. moet zeggen dat het mij ook niet altijd lukt :X
Dit had ik ook....behalve dat m'n tegenstander na de 3-2 van mij alleen maar ging tijdrekken. Minuut 65... Naar de cornervlag elke keer. Ziek frustrerend....de 3-3 in de laatste minuut voelde wel magisch en verschrikkelijk verdiend

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Bijzonder, heb gisteren twee tegenstanders gehad die beide totaal niet richting goal gingen in de 16, maar wachten of ik zou happen en een penalty zou veroorzaken. Zouden penalty's weer sneller gegeven worden met de laatste update?
ErnstMid schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:39:
[...]

Dit had ik ook....behalve dat m'n tegenstander na de 3-2 van mij alleen maar ging tijdrekken. Minuut 65... Naar de cornervlag elke keer. Ziek frustrerend....de 3-3 in de laatste minuut voelde wel magisch en verschrikkelijk verdiend
shhhhhhhhhhh :+

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-11-2025
DeeleNL schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:38:
[...]

Tegenstander van gisteren speelde constante druk en hij stond na 19min in game 3-0 voor, ik veranderde naar 352 en ging 2e helft met druk spelen, 3-3 geworden met grote kansen op de 3-4 winst. Dit benadrukt maar weer dat er alles mogelijk is zolang je je maar niet gaat frustreren aan de skills, herhalingen en goal celebrations van de tegenstander :+ .. moet zeggen dat het mij ook niet altijd lukt :X
Heb zoiets ook een keer gehad. Tegenstander scoorde in de eerste helft de 3-0 door vanaf grote afstand te gaan hoog houden en perfect timed shootend de bal in de kruising te jagen.Kon de bal onmogelijk afpakken tijdens het hooghouden (bugje?). Hij juichde ook door met zn vinger voor de mond naar de camera te lopen. Wilde eigenlijk weg gaan maar omdat het lang duurde om bij start te komen was ik iets afgekoeld en ging ik het met volledige volle druk proberen. 3-4 gewonnen. Vervolgens een leuk normaal berichtje gestuurd en kreeg zowaar ook een normale terug. Dat is ook wel leuk!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-01 13:31
wanneer worden de upgrades verwacht?
Marmo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:38:
wanneer worden de upgrades verwacht?
morgen....maar je mag best iets specifieker zijn. Ik krijg een upgrade van mijn navigatiesysteem vanmiddag :)
bvbal79 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:41:
[...]

morgen....maar je mag best iets specifieker zijn. Ik krijg een upgrade van mijn navigatiesysteem vanmiddag :)
Ik hoop voor je geen EA patch :+

Bean77 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:43:
[...]

Ik hoop voor je geen EA patch :+
meestal zijn het maar wat visuele veranderingen ala EA toch :)
Ik heb gehad dat de grensrechter vlagde en de scheids niet floot :)

Sinds laatste (?) update meer penalty's tegen.
Ook hobbelt de bal meer van de voeten.
Op zich niet onrealistisch.
Tis alleen wel balen als ik penalty's krijg zonder dat ik op een knop druk.

[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 14-02-2019 16:48 ]

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:47
Harribo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:46:
Ik heb gehad dat de grensrechter vlagde en de scheids niet floot :)

Sinds laatste (?) update meer penalty's tegen.
Ook hobbelt de bal meer van de voeten.
Op zich niet onrealistisch.
Tis alleen wel balen als ik penalty's krijg zonder dat ik op een knop druk.
Word jij ooit moe van jezelf?
Wat je verkondigd is grote onzin, toch apart dat ik dit allemaal niet heb..

• Pompi
Zoiets had ik al 2 weken geleden ook, de keeper kwam opeens uit zichzelf uit en veroorzaakte een penalty terwijl ik nooit driehoekje had ingedrukt. Gelukkig de wedstrijd nog wel kunnen ombuigen, maar was vervelend geweest als ik daardoor verloren had. Misschien heb ik er zelfs nog een video'tje van. Wat betreft video's en herhalingen vind ik het erg jammer dat je bij penalty's alleen de penalty kan terug kijken na de wedstrijd en niet de aanleiding, want heb al vaak genoeg gehad dat ik dacht dat ik helemaal niks deed en eens wou zien wat er nou gebeurd was.
Solotov schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:38:
[...]

Nee man het is waar. Ik keek ook heel raar.
Nooit eerder gezien

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 14-02-2019 18:00 ]

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Manmanman, packluck is echt bullshit aan het worden.

Pack met 24 items. Hoogstgenoteerde 76...
Really??

Vandaag meerdere packs (15+) geopend. Een keer barzagli daarna niet meer boven de 79 uitgekomen met dit als kers op de slagroom

wijze woorden

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Gerrard en Nakata sinds vandaag in m'n team dus.. Speelde 4231, maar als cdm kwam Gerrard totaal niet aan te pas. Via reviews er achter gekomen dat het een echte CM is.. Dus nu 4411 spelend, met nakata op CF gaat het prima. Nakata is een draak van een kaart, super sloom en nog niet aan gewend zeg maar. Mooie aan icons is, ze kunnen uit het niets ineens alles..

Lang verhaal kort, in 2 wedstrijden heeft Nakata 3x gescoord, waarvan 2x een omhaal en Gerrard heeft ook 2x gescoord. Eigenlijk scoren alleen m'n icon spelers nog, althans in deze 2 wedstrijden that is.

Voor mensen die vaak goals tegen lekken rond minuut 45 en 90 een tip: doe gewoon laf! In de WL heb ik dit al vrij snel geleerd. Sta je in de 86ste minuut voor? Doe gewoon super onsportief en ga lekker het balletje rondtollen. Tegenstanders schuwen dit namelijk ook niet!
Solotov schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 17:38:
[...]

Per saldo maakt het geen bal uit of hij gelijk heeft of niet. Zijn tegenstander heeft er net zo goed last van (of niet), dus hij wordt nooit benadeeld. Ik zie zeer zeer zelden mensen hier klagen dat ze zoveel geluk mee hebben (nee, dat is allemaal puur skill.......)

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 14-02-2019 18:17 ]

• Pompi
Fraaank schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:16:
Voor mensen die vaak goals tegen lekken rond minuut 45 en 90 een tip: doe gewoon laf! In de WL heb ik dit al vrij snel geleerd. Sta je in de 86ste minuut voor? Doe gewoon super onsportief en ga lekker het balletje rondtollen. Tegenstanders schuwen dit namelijk ook niet!
Niet aan te raden als zij al eerder in de wedstrijd met constante druk dan wel team druk spelen, want als ze dat dan weer aan zetten komt het vaak genoeg voor dat jouw spelers dan als door magie opeens fouten gaan maken met hun passes ook al staan ze niet onder directe druk.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
Man man man, tien keer meer kansen dan de tegenstander en uitleindelijk 3-5 verloren (laatste sec werd uit de counter gescoord, daarvoor 3-4). Ik schiet veel, maar scoor nog weinig. Hoe kan ik meer schoten in het doel laten eindigen?

Ik bouw op en geef voorzetten van de zijkanten. Mijn opstelling is:

(3-5-2)
Courtois
Aldeweireld - Vertonghen - Kompany
Witsel - Naingolan (beiden cvm)
Meunier - Mertens (CAM) - Jordan Lukaku
Batshuayi (TOTW) - Lukaku
Bean77 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:16:
[...]

Per saldo maakt het geen bal uit of hij gelijk heeft of niet. Zijn tegenstander heeft er net zo goed last van (of niet), dus hij wordt nooit benadeeld. Ik zie zeer zeer zelden mensen hier klagen dat ze zoveel geluk mee hebben (nee, dat is allemaal puur skill.......)
Inderdaad Bean ;)
Soms zit het mee soms zit het tegen....
Tegenstander zie ik ook worstelen

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
Sinds de patch echt weinig meer kunnen winnen. Stond zelfs op het punt om mn team hier te verloten maar had toch wel weer zin in wat potjes. Als dit zo doorgaat dan meld ik me ook binnenkort in divisie 6. Kom vanaf 4.

Toch raar dat Messi een 1 op 1 geel getimed schot gewoon de tribune in schiet. Keer op keer. Heeft 99 afmaken, 93 effect, 96 zelfbeheersing. 8)7

Die timed finesses waren wel erg op, maar dit is weer totaal de andere kant op.
Misschien timed finishen maar uitzetten?

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:47
Harribo schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:49:
[...]

Inderdaad Bean ;)
Soms zit het mee soms zit het tegen....
Tegenstander zie ik ook worstelen
Jij begrijpt overduidelijk niet wat Bean bedoeld..

• Hassiebassie
mr.JamesBond schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 18:42:
Man man man, tien keer meer kansen dan de tegenstander en uitleindelijk 3-5 verloren (laatste sec werd uit de counter gescoord, daarvoor 3-4). Ik schiet veel, maar scoor nog weinig. Hoe kan ik meer schoten in het doel laten eindigen?

Ik bouw op en geef voorzetten van de zijkanten. Mijn opstelling is:

(3-5-2)
Courtois
Aldeweireld - Vertonghen - Kompany
Witsel - Naingolan (beiden cvm)
Meunier - Mertens (CAM) - Jordan Lukaku
Batshuayi - Lukaku
Misschien kan je FS de Jong en TOTY van Dijk gebruiken? :+ dat zijn echt beesten van kaarten ;)

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
Hassiebassie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 19:52:
[...]

Misschien kan je FS de Jong en TOTY van Dijk gebruiken? :+ dat zijn echt beesten van kaarten ;)
Die passen niet echt in mijn team, en zijn te duur...

Ik denk dat ik gewoon potjes moet blijven spelen om beter te worden in afmaken, maar dit is wel heel vervelend. Genoeg kansen, maar er gaan er zó weinig in... :(
Pagina: 1 ... 146 ... 200 Laatste