• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Vissert schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:51:
[...]

Haast je niet!

Veelbelovend is idd OTW (Ones to watch). De OTW stijgt mee met o.a de TOTW maar zal nooit de positie overnemen. Dus idd Cancelo met een OTW rechtsback kaart maar een RM IF kaart. De TOTW kaarten zullen niet verder stijgen.

Wat is je team op dit moment want veel geld neerleggen voor backs is zonde als de rest van je team nog niet super is.
Ik kan even geen screenshot posten vanaf mijn telefoon, dus die lijst komt echt vanavond :)

Alles is gewoon goud, geen special cards, serie A only momenteel: 4-3-2-1

Dm: Handanovic
Florenzi Bonucci Koulibaly Alex Sandro
Pjanic Nainggolan Hamsik
Cuadrado Mertens Douglas Costa

Ik ben iemand die nu nog veel loert op de counter en dan met snelle mensen uitbreken, vanaf de flanken naar binnen met de truukendoos en dan staat er altijd wel iemand klaar om het af te maken.

Momenteel vind ik Florenzi gewoon niet goed genoeg meer, dus wilde ik vervangen.
Verder nog Chiellini op de bank, Mandzukic, Insigne, Immobile en Zaza wissel ik ook nog af en toe in.
Dybala ga ik nog halen en dan weer wat verder experimenteren met formaties en nog andere verdedigers.
Als laatste gaat de lange weg afgelegd worden naar de 1500K voor Cristiano Ronaldo.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
Interesting...

https://nos.nl/l/2271635

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:21
Inmiddels toch baby Cruyff gekocht, kon het niet laten.
Nu onderstaand team:
https://www.futbin.com//19/squad/5156785

Zit er aan te denken om nu nog Dembele te vervangen door Mbappe en Coutinho door IF Dembele.
Of heeft er iemand nog andere suggesties?
Budget is nog rond de 300k

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
Hoop echt dat die loot boxen uit iedere game verdwijnen. Hedendaags is ieder game zo gefixeerd op het binnenharken van geld. Ik startte laatst voor de grap Clash of Clans weer even op en als je wat wil upgraden moet je eerst door de shop heen.

Geef mij dan maar minder content in de vorm van een dlc oid.

• buurman3
Miggell schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:25:
Inmiddels toch baby Cruyff gekocht, kon het niet laten.
Nu onderstaand team:
https://www.futbin.com//19/squad/5156785

Zit er aan te denken om nu nog Dembele te vervangen door Mbappe en Coutinho door IF Dembele.
Of heeft er iemand nog andere suggesties?
Budget is nog rond de 300k
Kondogbia voor Vidal?

OTW Promes voor Coutinho?

Pogba ipv Kante?

[ Voor 5% gewijzigd door buurman3 op 12-02-2019 15:29 ]

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-01 11:19

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Jack_Mojo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:27:
[...]

Hoop echt dat die loot boxen uit iedere game verdwijnen. Hedendaags is ieder game zo gefixeerd op het binnenharken van geld. Ik startte laatst voor de grap Clash of Clans weer even op en als je wat wil upgraden moet je eerst door de shop heen.

In FIFA kun je het toch compleet negeren? Ik heb er zelf echt nul last van.

• Miggell
buurman3 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:28:
[...]

Kondogbia voor Vidal?

OTW Promes voor Coutinho?
I know, daarom zou ik dan ook tegelijk voor mbappe en if dembele moeten gaan ;)
Verder thanks voor je tips

• buurman3
Miggell schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:29:
[...]

I know, daarom zou ik dan ook tegelijk voor mbappe en if dembele moeten gaan ;)
Verder thanks voor je tips
Ik las verkeerd :)

Pogba ipv Kante kan nog.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:15
Hassiebassie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:12:
[...]

Ik kan even geen screenshot posten vanaf mijn telefoon, dus die lijst komt echt vanavond :)

Alles is gewoon goud, geen special cards, serie A only momenteel: 4-3-2-1

Dm: Handanovic
Florenzi Bonucci Koulibaly Alex Sandro
Pjanic Nainggolan Hamsik
Cuadrado Mertens Douglas Costa

Ik ben iemand die nu nog veel loert op de counter en dan met snelle mensen uitbreken, vanaf de flanken naar binnen met de truukendoos en dan staat er altijd wel iemand klaar om het af te maken.

Momenteel vind ik Florenzi gewoon niet goed genoeg meer, dus wilde ik vervangen.
Verder nog Chiellini op de bank, Mandzukic, Insigne, Immobile en Zaza wissel ik ook nog af en toe in.
Dybala ga ik nog halen en dan weer wat verder experimenteren met formaties en nog andere verdedigers.
Als laatste gaat de lange weg afgelegd worden naar de 1500K voor Cristiano Ronaldo.
Dan zou ik zeker geen 300k neerleggen voor een RB.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:35

Passievrucht

swarma

Vissert schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:54:
[...]
animo kan Xbox uiteraard ook.
Xbox +1

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:56
ErnstMid schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:29:
[...]

In FIFA kun je het toch compleet negeren? Ik heb er zelf echt nul last van.
Tuurlijk kun je het negeren. Het stoot me alleen tegen het zere been dat ook EA zoveel mogelijk geld wil binnenharken (en ook doet) terwijl je oa in het weekend nog steeds met slechte servers zit.

Lever dan eerst goed werk af voordat je iedereen probeert leeg te trekken.

Je zou ook eens je credit card moeten koppelen aan je Xbox of ps account. Echt met een druk op de knop is het geld eraf en een vorm van geld terugstorten is er, geloof ik, niet.

Dat was even mijn frustratie. :P

• buurman3
Jack_Mojo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Je zou ook eens je credit card moeten koppelen aan je Xbox of ps account.
Ajb geen gokverslaving aanmoedigen ;)

• ErnstMid

ErnstMid

+1 :+
[...]

Tuurlijk kun je het negeren. Het stoot me alleen tegen het zere been dat ook EA zoveel mogelijk geld wil binnenharken (en ook doet) terwijl je oa in het weekend nog steeds met slechte servers zit.

Je zou ook eens je credit card moeten koppelen aan je Xbox of ps account. Echt met een druk op de knop is het geld eraf en een vorm van geld terugstorten is er, geloof ik, niet.

Ik heb wel wat aan mijn account gekoppeld - je moet je security code invoeren en twee keer bevestigen. Vind ik allemaal wel meevallen :P (Bij het kopen van games iig, ga er vanuit dat dit ook zo bij fifa dingen werkt).

Maar goed, die servers zijn wel een dingetje ja. Vooral omdat het relatief makkelijk op te lossen lijkt. Maar goed, wie ben ik he :+

Een bedrijf dat zoveel mogelijk geld probeert binnen te harken.. je verwacht het niet ;)

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21-12-2025
[...]

Helemaal met je eens. Ik kan het nu ik wat ouder ben (21) negeren, maar 3 tot 4 jaar geleden nog niet. Niet iedereen is zo verstandig dat ie daarvan af blijft. En dat het verslaving in de hand werkt, daar ben ik zelf ook heilig van overtuigd.

Het hele SBC-systeem helpt er bij mij aan mee dat ik geen packs meer koop, ik zeg ook altijd tegen vrienden: het beste is gewoon alleen door goedkope SBC’s te doen pakketten vrij te spelen. Gelukkig bieden ze met al die promo’s, League SBC’s en MM wel een hoop aan.

Echter blijven ze bij EA nog altijd wel een stel profiteurs, want of ze al die promo’s nou doen voor de spelers of voor zichzelf, ik denk het tweede. Bovendien is het inderdaad belachelijk dat ze met al die inkomsten nog geen stabiele servers hebben.

• Miggell
buurman3 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:30:
[...]

Ik las verkeerd :)

Pogba ipv Kante kan nog.
Kante is untradeable helaas

• Vissert
@Hassiebassie

Kunnen mensen het aanmeldformulier nog invullen?

• buurman3
Miggell schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Kante is untradeable helaas
zet m op de bank als je Pogba wil testen?

• Hassiebassie
Vissert schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:09:
@Hassiebassie

Kunnen mensen het aanmeldformulier nog invullen?
Vul dit lijsje in om je gegevens toe te voegen
https://goo.gl/forms/mlKNAfxBT2QQyjMl1

Bekijken: https://docs.google.com/s...GcMnmh0c/edit?usp=sharing

Waarom zou ik dan die back niet moeten kopen :?

• Vissert
Hassiebassie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:20:
[...]

Een spits van 300k gaat meer het verschil maken dan een back van 300k.
[...]

Eens, hoewel ik eerder denk dat FPs via de app/wepapp verkrijgbaar worden dan dat de serverproblemen worden opgelost.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Passievrucht
  • Laatst online: 16:35

Passievrucht

swarma

Hassiebassie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:20:
[...]

Typfoutje gemaakt! Het is niet iCu :( :P

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• ErnstMid

ErnstMid

Passievrucht schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 16:33:
[...]

Typfoutje gemaakt! Het is niet iCu :( :P
haha, ik heb wel zo'n vermoeden wat het wel moet zijn :+
Jack_Mojo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:27:
[...]

Ik hoop het juist niet. Leuke games als Apex Legends is een geweldige game, gratis en wordt betaald door pubers en streamers die een ander pakje aan willen.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-01 10:58
@Fraaank Heb jij ook een update gehad van Fifa? Ik heb een 2GB update maar zie nergens online patch nodes oid.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:33
ajaxalex schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:11:
@Fraaank Heb jij ook een update gehad van Fifa? Ik heb een 2GB update maar zie nergens online patch nodes oid.
De PC versie heeft inderdaad een update gehad, met o.a. opties voor kleurenblinden en 200 2D foto's van spelers. Had de patch notes eerder vandaag op reddit langs zien komen, was maar een kleine post op het fifa forum.
Verder verwijderde het volgens mij ook CR7 van laadscherm en kwamen de 3 andere daar te staan.

[ Voor 9% gewijzigd door Pompi op 12-02-2019 17:14 ]

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-01 10:58
Pompi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:14:
[...]

De PC versie heeft inderdaad een update gehad, met o.a. opties voor kleurenblinden en 200 2D foto's van spelers. Had de patch notes eerder vandaag op reddit langs zien komen, was maar een kleine post op het fifa forum.
Verder verwijderde het volgens mij ook CR7 van laadscherm en kwamen de 3 andere daar te staan.
Zag het inderdaad nadat de update klaar was, thx.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Ligt het aan mij of spelen er weer steeds meer mensen met constante druk?

• buurman3
tukkerterror90 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:15:
Ligt het aan mij of spelen er weer steeds meer mensen met constante druk?
Ik wel. Anders ben ik vtv al verloren :)

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Iemand sie mij hiermee kan helpen? Hamsik SBC is nog 1 dag :+
DeeleNL schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:17:
Is Swap Juan Jesus een nuttige speler volgens jullie? Speel 4231-2 met Matuidi en Nainggolan als CDM, Sandro-Skriniar SBC-Koulibaly-Vrsaljko 87 achterin. Kouli is natuurlijk een beest als je puur kijkt naar mandekking alleen hij levert zo-veel ballen in als het om uitverdedigen gaat. Ook valt het me op dat hij de laatste tijd veel penalty's veroorzaakt zonder dat ik ook maar 1 knop aan raak.

Juan Jesus lijkt meer een allround CB, waarbij de kwaliteiten niet specifiek alleen verdedigend zijn.

Twijfel ook erg om de Hamsik SBC te gaan doen. Momenteel 380K op PS4, veel coins voor een untradeable. Lijkt een erg goede speler, maar verplicht je wel min of meer om aan de Serie A vast te blijven houden :+

Hebben jullie tips/ervaring met Juan Jesus Swap of Hamsik SBC?
DeeleNL schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:10:
Iemand sie mij hiermee kan helpen? Hamsik SBC is nog 1 dag :+

[...]
Hamsik lijkt mij een speler die je alleen kan upgraden met een erg goede TOTS kaart of een een icon, prima prijs als je dus serie a blijft spelen.

Als je serie - a speelt zijn sbc packs ook niet mis met TOTW Ronaldo, maar die kans is natuurlijk bijzonder klein ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Als ik zijn statistieken zie (oa goals/assists) en de commentaren lees op futbin, dan is hij beter dan zijn nif maar verwacht volgens mij geen wonderen.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01 11:23
Bossie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:20:
[...]

Hamsik lijkt mij een speler die je alleen kan upgraden met een erg goede TOTS kaart of een een icon, prima prijs als je dus serie a blijft spelen.

Als je serie - a speelt zijn sbc packs ook niet mis met TOTW Ronaldo, maar die kans is natuurlijk bijzonder klein ;)
Normaal gesproken zou ik geen 350k uitgeven voor een untradeable, maar wat je zegt, zijn rating is wel Icon waardig. Zijn NIF vond ik heerlijk spelen, uiteindelijk toch afscheid van genomen ivm upgrades.

Ik heb een hoop high rated untradeable spelers in mijn club, dus kan hem voor minder voltooien. Ga hem toch maar doen, Serie A is gewoon een erg leuke league om mee te spelen. Heb nog 1.2mln coins en 2x Headliner Lala uit de Marquee Matchup en de Headliner Challenge van afgelopen 2 weken die ik nog kan verslijten, dus mijn pack luck is voorlopig op denk ik! :*)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:33
Je hoopt natuurlijk altijd dat er iets leuks uit de 3 Player UCL Pack komt lopen maar als de hoogste 77 en van Lokomativ Moskou is kan je wel zeggen dat het een scheit pack was.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:42
Net weer een wedstrijd tegen EA gespeeld i.p.v. tegen mijn tegenstander. Ik 24x geschoten op doel, mijn tegenstander 3x en dus de 'logische' eindstand van 2-2............... 7(8)7

• cubert20
  • Laatst online: 09-01 20:50
MadMoody schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 20:32:
Net weer een wedstrijd tegen EA gespeeld i.p.v. tegen mijn tegenstander. Ik 24x geschoten op doel, mijn tegenstander 3x en dus de 'logische' eindstand van 2-2............... 7(8)7
Je zal vast beter zijn geweest, maar die statistieken vertekenen natuurlijk wel behoorlijk.
Ik schiet te weinig van afstand, dus ik heb bijna altijd minder schoten dan mijn tegenstander maar dat betekent niet dat ik slechter was.
Verder houd ik niet van tiki taka spelen en wil de bal snel voorin krijgen, dus heb ook minder balbezit.

Die 24 schoten zien er leuk uit maar zeggen mij vrij weinig.

• SH-FR
Zo zeg, leuke methode om razendsnel winst te maken: 350/400 bieden op CL spelers, doorverkopen voor 700 en sommigen duurder. Heb er net op bieden zo’n 50 kunnen krijgen voordat er een ban overheen ging, word dus toch rond de 20 tot 25k winst. In een kwartiertje is dat toch erg prettig.

Overigens uit de 3 CL MM Packs: Alisson 85 en Vinicius Junior CL die voor 7k ging. Dus uiteindelijk een succesvol avondje :)
SH-FR schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 21:18:
Zo zeg, leuke methode om razendsnel winst te maken: 350/400 bieden op CL spelers, doorverkopen voor 700 en sommigen duurder. Heb er net op bieden zo’n 50 kunnen krijgen voordat er een ban overheen ging, word dus toch rond de 20 tot 25k winst. In een kwartiertje is dat toch erg prettig.

Overigens uit de 3 CL MM Packs: Alisson 85 en Vinicius Junior CL die voor 7k ging. Dus uiteindelijk een succesvol avondje :)
Ik had Koulibaly, 90k er weer bij!

• Maichel
  • Laatst online: 13-01 15:56
Mijn UCL Kimpembe nu 425K :*)

PSN: Maichel

• Hassiebassie
Zoooo even massaal die UCL kaartjes inslaan voor een habbekrats :+ die back kan wel wachten totdat ik die winst volgende week binnenheb oOo
Hassiebassie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 22:56:
Zoooo even massaal die UCL kaartjes inslaan voor een habbekrats :+ die back kan wel wachten totdat ik die winst volgende week binnenheb oOo
?

• Hassiebassie
Die UCL kaartjes gaan nu weg voor een poep en een scheet. Ik sla ze nu massaal in en verkoop ze later weer als de prijs gaat stijgen.
Hassiebassie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:21:
[...]

Die UCL kaartjes gaan nu weg voor een poep en een scheet. Ik sla ze nu massaal in en verkoop ze later weer als de prijs gaat stijgen.
welke koop je dan?

• Hassiebassie
Alles en iedereen. Ik handel al een tijdje met UCL kaarten. Normaliter gaan de goedkoopste weg voor buy now 1500-1600, met bieden kan je ze soms voor laag oppikken en doorverkopen. Nu soms kosten ze maar 300. Heb nu heleboel hoge rated players gekocht voor 500-700. Die gaan soms weg voor 5K-7K. Tel uit je winst. *O* :9~
Hassiebassie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:38:
[...]

Alles en iedereen. Ik handel al een tijdje met UCL kaarten. Normaliter gaan de goedkoopste weg voor buy now 1500-1600, met bieden kan je ze soms voor laag oppikken en doorverkopen. Nu soms kosten ze maar 300. Heb nu heleboel hoge rated players gekocht voor 500-700. Die gaan soms weg voor 5K-7K. Tel uit je winst. *O* :9~
en wanneer gaan ze dan weg voor 5k-7k

Tot nu toe zijn ze niet meer nodig geweest in SBC...ook nu niet. Iedereen had ze gekocht maar verkoopt ze nu dus voor weinig. Je zult er geen verlies op draaien maar je moet hopen op een hype weer naar de volgende ronde

[ Voor 18% gewijzigd door bvbal79 op 12-02-2019 23:54 ]

• Hassiebassie
bvbal79 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 23:48:
[...]

en wanneer gaan ze dan weg voor 5k-7k

Tot nu toe zijn ze niet meer nodig geweest in SBC...ook nu niet. Iedereen had ze gekocht maar verkoopt ze nu dus voor weinig. Je zult er geen verlies op draaien maar je moet hopen op een hype weer naar de volgende ronde
Ik heb geen idee waarom iedereen altijd zo nodig die UCL kaarten wil hebben van waardeloze spelers. Soms verkoop je players van Man U voor 8K voor een 80 rated CM.
Ik koop ze nu ook gewoon voor weinig in, daarna zie ik wel.

Had ondertussen João Cancelo OTW voor maar 180K opgepikt. Net even 1 wedstrijd gespeeld, maar oh wat heerlijk. Zijn bedrag echt waard. Heeft nu al 2 assists achter zijn naam staan. Wat een upgrade ten opzichte van Florenzi.

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
buurman3 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:00:
[...]

Ik wel. Anders ben ik vtv al verloren :)
En ze halen allemaal het einde van de wedstrijd. Bizar... Mijn spelers zijn kapot als ik dit doe.

• Vissert
Voor de liefhebbers van het toernooi schrijf je nog in! Vooral Xbox spelers gezocht :+ Kan toch niet zo zijn dat we meer PC aanmeldingen krijgen dan Xbox? :+

https://docs.google.com/f...Ib0zSVTFuyYU_wVw/viewform

@Hassiebassie

Eind deze week de inschrijving sluiten neem ik aan?

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-01 18:42
Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:14:
Voor de liefhebbers van het toernooi schrijf je nog in! Vooral Xbox spelers gezocht :+ Kan toch niet zo zijn dat we meer PC aanmeldingen krijgen dan Xbox? :+

@Hassiebassie

Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik de inschrijvingen zien dan? Met andere woorden hoe weet jij dat er meer PC aanmeldingen dan Xbox aanmeldingen zijn :p

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:00
Hoppa, zojuist Baby Bergkamp uit de MM gehaald :D

• Vissert
Jaap. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:13:
[...]

Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik de inschrijvingen zien dan? Met andere woorden hoe weet jij dat er meer PC aanmeldingen dan Xbox aanmeldingen zijn :p
Omdat @Hassiebassie de zaken goed geregeld heeft! Via dit linkje dus :+

https://docs.google.com/s...X7ql05PwugjOGcMnmh0c/edit

• Jaap.
Die had ik niet, thx. Kreeg via de vorige link enkel de setup form, vandaar de vraag. :)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Heb me ingeschreven. @Lorenzoaliandro is de enige die divisie 3 speelt de rest vrijwel 5 en paar 4. Ik weet wel wie ik niet wil tegenkomen in de loting. :+

Oh helemaal niet. Ik wil nog iemand niet tegen komen: @Verwijderd die speelt gewoon divisie 2. Respect hoor.

Mag ik jullie beide teams eens zien? :)

[ Voor 34% gewijzigd door Oekol op 13-02-2019 10:31 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 13:52
Zondag zoals eerder voor 400 muntjes 20x Botteghin gekocht. Gingen gister ineens voor 6000 weg. :D Dat is toch mooi man. Ik snap alleen niet zo goed waarom, maar boeiend.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:30:
Heb me ingeschreven. @Lorenzoaliandro is de enige die divisie 3 speelt de rest vrijwel 5 en paar 4. Ik weet wel wie ik niet wil tegenkomen in de loting. :+

Oh helemaal niet. Ik wil nog iemand niet tegen komen: @Verwijderd die speelt gewoon divisie 2. Respect hoor.

FUT

@Leoon. Divisie zegt veel maar ook niet alles, er zijn genoeg mensen die bewust is div 4/5 blijven om de rewards relatief beter zijn.

• Jaap.
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:35:
[...]

@Leoon. Divisie zegt veel maar ook niet alles, er zijn genoeg mensen die bewust is div 4/5 blijven om de rewards relatief beter zijn.
Ik blijf ook semi bewust hangen in 4; enerzijds doordat ik mijn team bijna wekelijks aanpas. Vind het maar saai om continue met dezelfde spelers te spelen, maar ook omdat ik Rivals simpelweg te weinig niet speel.

Speel op het moment eigenlijk alleen nog maar WL, en komend weekend met dit (first owner) team:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ebh3FTy.png

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 13-02-2019 10:52 ]

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

[...]

[Afbeelding: FUT]

Nou dit is toch een typisch team waar ik echt totaal niet tegen spelen wil :D
Jaap. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:44:
[...]

Ik blijf ook semi bewust hangen in 4; enerzijds doordat ik mijn team bijna wekelijks aanpas. Vind het maar saai om continue met dezelfde spelers te spelen, maar ook omdat ik Rivals simpelweg te weinig niet speel.

Speel op het moment eigenlijk alleen nog maar WL, en komend weekend met dit (first owner) team:
[Afbeelding]
Eriksen spits? Of wissel je na de aftrap wat?

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 13-02-2019 10:54 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

@Hassiebassie

Mmm misschien ook ff mee doen
Wanneer en hoe?
@Hassiebassie :
Pc/Harribo/div5/nick RuiHarros

• Vissert

@Harribo

Hier kan je je aanmelden. Tijd van het toernooi is flexibel. Zal verspreid zijn over een aantal weken gok ik.

• Jaap.
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:54:
[...]

Eriksen spits? Of wissel je na de aftrap wat?
Dit is puur voor chemistry, ik heb tactics ingesteld waarbij de opstelling wisselt.
Ingame speel ik vaak 4321 (Dolberg spits en Eriksen lcm) of 4231 (Eriksen ccam).
Jaap. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:11:
[...]

Dit is puur voor chemistry, ik heb tactics ingesteld waarbij de opstelling wisselt.
Ingame speel ik vaak 4321 (Dolberg spits en Eriksen lcm) of 4231 (Eriksen ccam).
Nice, vind wel mooi dat je met dit team makkelijk in div4 kan meedraaien.

• ErnstMid

ErnstMid

@Hassiebassie

Haha, zou wat zijn :9 Veel playstation inderdaad... jammer :+

• Jaap.
bvbal79 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:14:
[...]

Nice, vind wel mooi dat je met dit team makkelijk in div4 kan meedraaien.
Thx, maar het blijft wel PC natuurlijk. Minder mensen = minder hoog niveau dan op bijvoorbeeld Playstation.

Daarbij wissel ik ook regelmatig hoor: het liefst zou ik bijvoorbeeld Tierney als LB houden, maar dat is met deze invulling gewoon niet mogelijk. Eriksen/Keane/Van Dijk en sinds kort Van der Sar zijn wel de vaste waarden in dit team, de rest veranderd nog wel eens :)

• Hassiebassie
@Vissert mij maakt het niet uit wanneer de inschrijvingen sluiten, maar voor het gemak zal ik het op aanstaande zondagavond 23:59 houden.

Denk dat ik bij xbox genoegen moet nemen met de laatste plaats :+ ik speel pas sinds december voor het eerst in 20 jaar weer fifa en begin het nu een klein beetje te leren. Ik zou wel willen dat ik meer kon oefenen maar heb simpelweg de tijd niet.

Overigens wel grappig. Ik heb vandaag door te handelen in real life even 20 euro winst gemaakt. Collega had een leeg visaquarium over. Een andere vriendin koopt ze en knapt ze op. Normaal ging deze voor 50 euro weg als ie stuk is. Heb hem aan haar gegeven voor 20 euro. 2 minuten werk met een appje :+ vind het wel grappig dat ik dit door Fifa leer

• buurman3
DeBers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:49:
[...]

En ze halen allemaal het einde van de wedstrijd. Bizar... Mijn spelers zijn kapot als ik dit doe.
Mijn CM's wissel ik in de rust idd. Verder haal je het net in Rivals. (zonder verlenging)

Kunst is om in eerste helft al 2-0 voor te komen en dan evt constante druk uit te zetten.

En ik heb wel spelers met hoge stamina uiteraard.

[ Voor 6% gewijzigd door buurman3 op 13-02-2019 11:53 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Hassiebassie schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:48:
@Vissert mij maakt het niet uit wanneer de inschrijvingen sluiten, maar voor het gemak zal ik het op aanstaande zondagavond 23:59 houden.

Denk dat ik bij xbox genoegen moet nemen met de laatste plaats :+ ik speel pas sinds december voor het eerst in 20 jaar weer fifa en begin het nu een klein beetje te leren. Ik zou wel willen dat ik meer kon oefenen maar heb simpelweg de tijd niet.

Overigens wel grappig. Ik heb vandaag door te handelen in real life even 20 euro winst gemaakt. Collega had een leeg visaquarium over. Een andere vriendin koopt ze en knapt ze op. Normaal ging deze voor 50 euro weg als ie stuk is. Heb hem aan haar gegeven voor 20 euro. 2 minuten werk met een appje :+ vind het wel grappig dat ik dit door Fifa leer
haha nice! :*) Ach, ik heb simpelweg te weinig talent voor fifa en vertik het om met drop back en park the bus te spelen. Heb het geluk een aantal leuke spelers te hebben die zo her en der een aardig goaltje erin prikken.

Ik kom in div 5 vanalles tegen; van teams die er echt geen pepernoot van kunnen tot lui die mij echt compleet wegtikken. Heb wel een tijd vrij dicht tegen div 4 aangezeten maar lukte de hele tijd net niet... nu weer flink in punten weggezakt. Misschien toch maar eens wat tijd in de skillgames steken, heb vaak het idee dat ik hele basale dingen niet onder de knie heb; bal aannemen, simpele passjes, dribbelen. Maja, heb toch altijd meer zin om gewoon een potje te spelen :9
DeBers schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:49:
[...]

Heb je het al eens geprobeerd? Als je een AI speler bent werkt dit dus blijkbaar perfect. De AI spelers lijken gewoon nog maximaal te kunnen rennen zonder stamina. Wissel je te snel naar een speler dan merk je pas de stamina inpack
[...]

[Afbeelding: FUT]

Hoe bevalt Casemiro?

• Lorenzoaliandro
Ik had eerst IF Fernandinho daar staan, maar vind Casemiro tegen mijn verwachting in prima presteren.

Moest in deze formatie wel minimaal 1 speler hebben die zich concentreert op de verdedigende taken.

• ErnstMid

ErnstMid

Lorenzoaliandro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:42:
[...]

Ik had eerst IF Fernandinho daar staan, maar vind Casemiro tegen mijn verwachting in prima presteren.

Moest in deze formatie wel minimaal 1 speler hebben die zich concentreert op de verdedigende taken.
Ik vind m toch ook best oke eigenlijk, het is geen Rijkaard maar hij doet zn verdedigende werk uitstekend. Ramt er zelfs nog wel eens een afstandschot in :9

• Lorenzoaliandro
ErnstMid schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Ik vind m toch ook best oke eigenlijk, het is geen Rijkaard maar hij doet zn verdedigende werk uitstekend. Ramt er zelfs nog wel eens een afstandschot in :9
Ik ben het helemaal met jou eens :) Echter had ik die league sbc van spanje voltooid en dacht ach waarom probeer ik casemiro niet even..

• Jovialgent
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-03-2025
Ik ben sinds kort terug aan FUT begonnen, wat zijn zoal de snelste manieren om coins te verzamelen?
Momenteel ben ik bezig met BPM en heb ik zon 35K, ben stilaan aan het twijfelen om over te schakelen naar de normale silver packs en hieruit coins te verzamelen. Is dit een goed idee? Heb trouwens 2 budget teams BPL. Wil stilaan upgraden als ik meer en meer coins heb. Mijn duurste speler tot nu toe is Lukaku. Naar welke spelers kan ik het best uitkijken?
Jovialgent schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:02:
Ik ben sinds kort terug aan FUT begonnen, wat zijn zoal de snelste manieren om coins te verzamelen?
Momenteel ben ik bezig met BPM en heb ik zon 35K, ben stilaan aan het twijfelen om over te schakelen naar de normale silver packs en hieruit coins te verzamelen. Is dit een goed idee? Heb trouwens 2 budget teams BPL. Wil stilaan upgraden als ik meer en meer coins heb. Mijn duurste speler tot nu toe is Lukaku. Naar welke spelers kan ik het best uitkijken?
Spelen. DR rewards, SB rewards per week moet je daar toch wel ook wat uit halen. Silver pack method is niet effectief genoeg heb ik het idee, dus je kunt inderdaad beter verder met BPM
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 10:30:

Haha kom mij dan maar tegen. In dat bestand staat dat ik in div 4 speel, maar inmiddels divisie 2 >:)

Ik realiseer mij nu pas dat ik tegen @Verwijderd heb gewonnen in de laatste WL. Toen ik die naam zag kwam mij die bekend voor, maar kon het niet plaatsen. Ik moest denken aan die e-sporter van Heracles (Hessing/Hassing), maar blijkt dus een mede tweaker te zijn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Nice, die SBC van de UCL kaartjes

Komt Benatia uitlopen _/-\o_ :9~

Weliswaar untradeable, maar zolangzamerhand krijg ik een aardig Serie A team :*) op deze manier

PSN: Patrick_D

• Jaap.
Ik ben al enige tijd compleet afgestapt van bronze packs en doe inderdaad ook silver packs. Op de lange termijn is dit zeker profitable, alleen kon 35k wel eens aan de lage kant zijn qua 'startkapitaal'. Als je een x aantal packs pech hebt heb je eigenlijk ook geen tot weinig marge meer over.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:58
Eriksen!

Of overwegen een serie A team te nemen. Is een stuk goedkoper.

wijze woorden

• SH-FR
Ik speelde ook een tijdje Divisie 2, heb het daar even volgehouden maar na ongeveer 10 tot 15 potjes bleek dat toch iets te hoog gegrepen. Nu in Divisie 3 en daar ben ik prima op mijn plek, hoewel het na een lange FIFA pauze (3 maanden) wel moeizamer gaat dan voorheen.

Vandaag weer opnieuw handelen, maak nog steeds gebruik van competitie SBC’s. Hierdoor inmiddels geen 340k meer maar 425. Als ik zo door ga dan komt er binnenkort weer een leuke upgrade aan!
Bean77 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Haha kom mij dan maar tegen. In dat bestand staat dat ik in div 4 speel, maar inmiddels divisie 2 >:)
Om omhoog te gaan in divisies zou ik deze ook moeten spelen, aangezien WL tegenwoordig voldoende is.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Ik realiseer mij nu pas dat ik tegen @Verwijderd heb gewonnen in de laatste WL. Toen ik die naam zag kwam mij die bekend voor, maar kon het niet plaatsen. Ik moest denken aan die e-sporter van Heracles (Hessing/Hassing), maar blijkt dus een mede tweaker te zijn.
Haha tegen jou durf ik ook niet nee. Oooit, ooooit als ik een leuk team heb. Of wanneer we aan elkaar gekoppeld worden in het toernooi moet ik er aan geloven. :9

• Lorenzoaliandro
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:17:
[...]

Haha tegen jou durf ik ook niet nee. Oooit, ooooit als ik een leuk team heb. Of wanneer we aan elkaar gekoppeld worden in het toernooi moet ik er aan geloven. :9
tegen @Bean77 moet te doen zijn, Heb gehoord dat @Vissert hier een goede taktiek voor hanteert..

• Vissert
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:47:
[...]

tegen @Bean77 moet te doen zijn, Heb gehoord dat @Vissert hier een goede taktiek voor hanteert..
Idd. Systematisch alles op de enkels.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:55:
[...]

Idd. Systematisch alles op de enkels.
Haha, dat kan ik altijd proberen :+

Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Onderschat het niet want @Vissert is hier toch wel een exceptioneel expert in.

Ondertussen mijn club een beetje aan het leeg verkopen met alle contract kaartjes en andere onzin dingen. 150 coins is meer dan discard coins en uiteindelijk kan het toch weer flink oplopen.
Kost alleen een beetje wat tijd :P

[ Voor 32% gewijzigd door Bean77 op 13-02-2019 15:04 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Het blijft een prachtig spel.
Ik speel 14 wedstrijden in rivals, verlies er de eerste 8.
Daarna zet ik 3 bronzen spelers op mijn bank van 50 rating.
Win er 6 achter elkaar. _O-

Edit: Oh enige verandering was Ibra in de spits ipv medium Lineker.
Die ik trouwens verkoop, evenals Zola 85, mijn slechtste icon tot nu toe

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 13-02-2019 15:04 ]

Harribo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:03:

Valt me wel tegen dat jij nog niet weet hoe fifa werkt.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik ben onderstussen de Nagata nakata? Na- nog wat icon prime aan het doen. Ik kan hem wel met spelers uit mijn club voor relatief goedkoop krijgen. Kan die mooi in een prime icon later in het spel. Geen idee welke. Maar dat zou me als het goed is coins moeten besparen :)

• ErnstMid

ErnstMid

Harribo schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:03:

Hoe kom jij aan al die zieke spelers joh :?

• Vissert
Leoon. schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Haha nee het is oprecht lastig spelen tegen @Bean77. Iedereen roept dat dat makkelijk is met een briljant team maar hij weet ook van de spelers goed gebruik te maken en dat is ook een skill. Elk potje heb ik altijd wel het gevoel dat ik beter ben maar je krijgt er standaard een paar om de oren omdat hij precies weet wat zijn spelers wel en niet kunnen.

Beste tactiek is denk ik hoog druk zetten en zorgen dat hij niet aan het voetballen komt.

• Lorenzoaliandro
Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:17:
[...]

Haha nee het is oprecht lastig spelen tegen @Bean77. Iedereen roept dat dat makkelijk is met een briljant team maar hij weet ook van de spelers goed gebruik te maken en dat is ook een skill. Elk potje heb ik altijd wel het gevoel dat ik beter ben maar je krijgt er standaard een paar om de oren omdat hij precies weet wat zijn spelers wel en niet kunnen.

Beste tactiek is denk ik hoog druk zetten en zorgen dat hij niet aan het voetballen komt.
Net zoals je altijd tegen mij speelt @Vissert
ErnstMid schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:15:
[...]

Hoe kom jij aan al die zieke spelers joh :?
Je wil niet weten hoeveel fifa points in dat account zitten ;)
Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:17:
[...]

Als ik tegen mezelf zou spelen zou ik kiezen voor constant pressure tactiek in een 433/4321 formatie. Als de eerste spelers gewisseld moeten worden na rust dan schakalen naar een 442(2) of 4231(2) formatie en de boel super defensief zetten.

Bean77 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:05:
[...]

Valt me wel tegen dat jij nog niet weet hoe fifa werkt.
Valt mij tegen dat hij denkt dat 3 bronzen spelers op de bank meer impact hebben dan Ibra in de spits.

• Vissert
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:23:
[...]

Net zoals je altijd tegen mij speelt @Vissert
Idd alleen de goede FIFA spelers spelen er onderuit blijkt maar weer :+
Bean77 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:23:

Als ik tegen mezelf zou spelen zou ik kiezen voor constant pressure tactiek in een 433/4321 formatie. Als de eerste spelers gewisseld moeten worden na rust dan schakalen naar een 442(2) of 4231(2) formatie en de boel super defensief zetten.
Ik ben benieuwd tegen wie je loot :+

• Lorenzoaliandro
Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:34:
[...]

[...]

@Vissert doe jij de loting? en wordt DIV niveau meegenomen met de indeling?
Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:34:
[...]

[...]

Ach als je van mij wint heeft je tegenstander een makkie met al je geschorste spelers >:)

• Vissert
Bean77 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:36:
[...]

Ach als je van mij wint heeft je tegenstander een makkie met al je geschorste spelers >:)
Haha gelukkig genoeg untradeables op de bank zitten voor een 2e elftal :+ Grote kans dat het wel 2 potjes per ronde worden. Dan is er geen discussie over het thuis of uit spelen en over eenmalige Eaids.
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:35:
[...]

@Vissert doe jij de loting? en wordt DIV niveau meegenomen met de indeling?
Even kijken of ik een handige lotingstool kan vinden online. Divisies moet ik nog even kijken. In principe moet je van iedereen kunnen winnen om een toernooi te winnen. Daarnaast spelen er ook een hoop spelers bewust lager dan ze kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vissert op 13-02-2019 15:41 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:41:
[...]

Haha gelukkig genoeg untradeables op de bank zitten voor een 2e elftal :+ Grote kans dat het wel 2 potjes per ronde worden. Dan is er geen discussie over het thuis of uit spelen en over eenmalige Eaids.

[...]

Even kijken of ik een handige lotingstool kan vinden online. Divisies moet ik nog even kijken. In principe moet je van iedereen kunnen winnen om een toernooi te winnen. Daarnaast spelen er ook een hoop spelers bewust lager dan ze kunnen.
Voor Xbox zie ik 4 spelers, dan kunnen we beter een soort poule fase systeem doen lijkt me :+
Vissert schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:41:
[...]

[...]

Ik ben maar een modale burger, ik heb maar 1 editie van fifa,dus kan geen cross platform finale spelen.

• Vissert
ErnstMid schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:43:
[...]

Voor Xbox zie ik 4 spelers, dan kunnen we beter een soort poule fase systeem doen lijkt me :+
Idd! Maar volledig afhankelijk van de aanmeldingen dus. De boel is open tot zondagavond 23:59 en daarna gaan we even rustig een schema maken.

• ErnstMid

ErnstMid

Is het eigenlijk veel gedoe om potjes op te nemen?

• Vissert
Bean77 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:43:
[...]

Ik ben maar een modale burger, ik heb maar 1 editie van fifa,dus kan geen cross platform finale spelen.
Van de waarde van jouw aantal FIFA punten had je half Afrika kunnen voeden :+
ErnstMid schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:45:
Is het eigenlijk veel gedoe om potjes op te nemen?
PS4 totaal niet. Xbox durf ik niet te zeggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Vissert op 13-02-2019 15:45 ]

Pagina: 1 ... 145 ... 200 Laatste