Ik kan even geen screenshot posten vanaf mijn telefoon, dus die lijst komt echt vanavondVissert schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:51:
[...]
Haast je niet!
Veelbelovend is idd OTW (Ones to watch). De OTW stijgt mee met o.a de TOTW maar zal nooit de positie overnemen. Dus idd Cancelo met een OTW rechtsback kaart maar een RM IF kaart. De TOTW kaarten zullen niet verder stijgen.
Wat is je team op dit moment want veel geld neerleggen voor backs is zonde als de rest van je team nog niet super is.
Alles is gewoon goud, geen special cards, serie A only momenteel: 4-3-2-1
Dm: Handanovic
Florenzi Bonucci Koulibaly Alex Sandro
Pjanic Nainggolan Hamsik
Cuadrado Mertens Douglas Costa
Ik ben iemand die nu nog veel loert op de counter en dan met snelle mensen uitbreken, vanaf de flanken naar binnen met de truukendoos en dan staat er altijd wel iemand klaar om het af te maken.
Momenteel vind ik Florenzi gewoon niet goed genoeg meer, dus wilde ik vervangen.
Verder nog Chiellini op de bank, Mandzukic, Insigne, Immobile en Zaza wissel ik ook nog af en toe in.
Dybala ga ik nog halen en dan weer wat verder experimenteren met formaties en nog andere verdedigers.
Als laatste gaat de lange weg afgelegd worden naar de 1500K voor Cristiano Ronaldo.