Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20:56
dutchgio schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:16:
[...]

Kan geen twee keer achter elkaar. Grote kans dat het Sterling wordt.
Waar baseer je dit op?
Het is inderdaad EA die vaak een ander kiest in opeenvolgende week, maar dat wil niet zeggen dat t niet kan.
Ik verwacht deze week gewoon Aguero en Pogba/Martial.

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Solotov schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:20:
[...]

Waar baseer je dit op?
Het is inderdaad EA die vaak een ander kiest in opeenvolgende week, maar dat wil niet zeggen dat t niet kan.
Ik verwacht deze week gewoon Aguero en Pogba/Martial.
Omdat het nog nooit is voorgekomen buiten Alessandrini een keer, maar toen zaten er tussen de 2 TOTW’s iets van 2-3 weken.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

AntraXxX schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:20:
Eindelijk 91 Cruijff gekocht :).

[Afbeelding]

Ingame switch ik naar 352 en speel ik zo:
Ibrahimovic - Cruijff
Kluivert - De Jong - Ziyech
Rijkaard - Blind
Tagliafico - De Ligt - Dumfries
Heb ik vandaag niet tegen jou gespeeld? Dat jouw Blind rood kreeg? Ik won 5-2 oid... Want jouw ibra scoorde pas in de tweede helft nog een keer. Ik stond in de spits met oa prime Shearer

Heb trouwens de 4222 opstelling van Bean77 gedaan, werkt als een tierelier.
Alleen de backs laten overlappen werd wat risicovol

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 05-04 18:12
Wohoo. Was met Squad battles in Elite 2 geëindigd, maak even een pakketje open... komt daar Totw orban (wie?) uitlopen en een Godin. Samen goed voor ruim 80.000 coins :D mijn beste pakket ooit :)

Deze week dus genoeg voor João Cancelo oOo
Pre-order packs zijn afgelopen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

yup het is week 21 al.

Hier met hakken over de sloot naar Gold 3 gewerkt. 14-16 uiteindelijk het resultaat. Alhoewel ik geen ruk snap van die match making. Ging ik vrijdag nog 7-3 lukte het me de rest van het weekend niet meer om fatsoenlijk te spelen. Vooral de button delay was mega irritant.

Was verder een saai weekend betreft SBC's. Geen Lunar promo ook helaas. Denk dat er wel weer iets komt met de CL...

bvbal79 wijzigde deze reactie 11-02-2019 07:59 (54%)

• sirkeith
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:23
Fraaank schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:51:
[...]

Huntelaar is trouwens wel een aardige speler, zeker als je een spits wilt hebben die de bal doorkopt of opvangt!
Ik vind Huntelaar echt tegenvallen... Heeft eigenlijk nog weinig uit kunnen blinken deze WL bij mij...
sirkeith schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:40:
[...]

Ik vind Huntelaar echt tegenvallen... Heeft eigenlijk nog weinig uit kunnen blinken deze WL bij mij...
Heb een paar potjes tegen SBC Arnoutovic gespeeld, FB Huntelaar zelf toch wel een soortgelijke rol kunnen vervullen?

• sirkeith
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:23
Arnautovic kan tenminste nog passen en trucjes...

Maar ik blijf Huntelaar nog maar even testen, misschien gebruik ik hem verkeerd.

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:28
Dit weekend ging mijn WL veel beter dan vorige week. Ik ben overgestapt van 352 naar 4222. Aanvallend veel meer mogelijkheden en verdedigend staat het 'beter'. Ik ben gestopt bij 14-10. Vond het wel prima zo. Ik heb mijn spel echt aan moeten passen na afgelopen patch. Vorige week had ik dit nog niet in de gaten. Mijn aanvallende spel is wat dat betreft wel een stuk diverser geworden.

Ibra scoort bij mij erg vaak. Hoewel ik af en toe echt niet begrijp waar hij naar toe loopt. Ga ik voor de voorzet en rent hij vervolgens naar de rand van het strafschopgebied terwijl hij juist al goed staat 8)7

Heeft iemand ervaring met Bergkamp prima op CAM? Ik denk dat ik Griezmann ga vervangen en hem op die positie ga zetten.

Dit gaat mijn team dan worden:

https://www.futbin.com//19/squad/5119968

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17:25

ajaxalex

`Kroon

@fifanoob thanks voor de penalty tips, heb 2 series gewonnen dankzij jou!
Verder zondag m'n weekend league verpest, waar ik zaterdag nog 12-1 ging ben ik 19-11 geëindigd.
Verder viel Seedorf(91) zwaar tegen, iemand een tip voor een andere middenvelder?
https://www.futbin.com/19/squad/3987580
ajaxalex schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:53:
Verder zondag m'n weekend league verpest, waar ik zaterdag nog 12-1 ging ben ik 19-11 geëindigd.
Verder viel Seedorf(91) zwaar tegen, iemand een tip voor een andere middenvelder?
Ja ik! Een tijdje geleden uit een Top Gemengd Spelers pakket Petit 88 gepackt. Dat is echt een ge-wel-dige middenvelder. Heeft H/H dus loopt overal, sterke fysiek en koppen, zeer goed in tackles, behoorlijk snel en een monsterlijk schot met links. Bovendien is een linkspoot op LCM ook nog een voordeel!

Verder voelt jou WL verhaal heel herkenbaar. Haal meestal Goud 1 en in de eerste 15 wedstrijden stond ik 12-3, ging dus erg goed. Uiteindelijk 17-13 geëindigd omdat niks meer wilde lukken..

SH-FR wijzigde deze reactie 11-02-2019 11:05 (11%)

• ajaxalex

ajaxalex

`Kroon

SH-FR schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Ja ik! Een tijdje geleden uit een Top Gemengd Spelers pakket Petit 88 gepackt. Dat is echt een ge-wel-dige middenvelder. Heeft H/H dus loopt overal, sterke fysiek en koppen, zeer goed in tackles, behoorlijk snel en een monsterlijk schot met links. Bovendien is een linkspoot op LCM ook nog een voordeel!

Verder voelt jou WL verhaal heel herkenbaar. Haal meestal Goud 1 en in de eerste 15 wedstrijden stond ik 12-3, ging dus erg goed. Uiteindelijk 17-13 geëindigd omdat niks meer wilde lukken..
Oke ik ga het proberen, hij ziet er wel vrij verdedigend uit, of lijkt dat maar zo?
ajaxalex schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:07:
[...]

Oke ik ga het proberen, hij ziet er wel vrij verdedigend uit, of lijkt dat maar zo?
Valt reuze mee. Hij is wel wat verdedigender ingesteld dan bijvoorbeeld Pogba, maar omdat hij H/H heeft sluit hij bij mij ook prima aan bij de aanval. Bovendien rond de 86 afstandsschot geloof ik, dus aanvallend heeft hij ook zeker kwaliteiten.

• joekkiefc
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 22:51
Sleehond schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:14:
Iemand tips hoe ik mijn team verder kan bouwen?

[Afbeelding]

Ik ben iemand die graag aanvalt en combineert. Speel vaak op balbezit vandaar een sterk bevolkt middenveld. Ook steek ik graag iemand op de flanken weg om een voorzet te kunnen geven.

Dingen die ik zelf zie:

1) IF Martial halen en ruilen met zijn gold versie?
2) Draxler omruilen voor Kondogbia, Verratti?
3) Kurzawa ruilen voor Mendy (City) voor mooie link met Martial?
4) Investeren in Lala 86 ipv 84?
5) Investeren in Cavani 91 ipv 90?

Of ziet iemand een mogelijkheid tot een veel betere opstelling?

Op de bank heb ik onder andere nog Benzema IF, Marquinhos en Payet. Verder niet veel bijzonders.

Benieuwd of iemand nog een leuk idee heeft. Ben overigens wel door mn geld heen, echt maar 20.000 over helaas. Benzema IF kan ik miss beter verkopen, levert denk ik wel 40 a 50k op.
marcelo achterin en dembele IF op LM of de headliner
SH-FR schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:11:
[...]

Valt reuze mee. Hij is wel wat verdedigender ingesteld dan bijvoorbeeld Pogba, maar omdat hij H/H heeft sluit hij bij mij ook prima aan bij de aanval. Bovendien rond de 86 afstandsschot geloof ik, dus aanvallend heeft hij ook zeker kwaliteiten.
Ik heb in FUT18 zijn SBC gedaan en vervolgens tot FoF met hem gespeeld.

LCDM of LCM maakt niet uit, hij speelt zoals je bijvoorbeeld van een Nainggolan 3IF zou verwachten.

Dit jaargang is zijn SBC nog niet langsgekomen toch?

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 05-04 17:31
Hassiebassie schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:02:
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met Insigne en Peresic? Ik heb besloten om na deze week, als ik de speciale kaart van João Cancelo heb gekocht gewoon de serie A helemaal uit te kopen op Ronaldo na dan.
Vanmorgen 2 middenvelders geblesseerd dus moest wel even Khedira halen.
Links staat bij mij al heel lang Douglas Costa en heb nog niet de behoefte gehad om hem in te ruilen, maar mocht hij uitvallen dan heb ik dus ook geen wissel.
Ik speelde voorheen 352 met Perisic RTTF als LM, vind hem in deze rol minder opvallend dan wanneer hij in een 433 de rol van de buitenspeler vervult. Als je hem de instructies meegeeft om achter de linies te kruipen en naar binnen snijden bijv. dan is hij erg gevaarlijk. Natuurlijk een andere speler dan Insigne die het vooral van snelheid moet hebben. Moet zeggen dat ik eerst zoekende was met Perisic en dat ik Insigne 'fijner' vond, maar als je weet hoe je Perisic moet gebruiken heeft hij veel meerwaarde.

Speel aan de andere kant met Suso Headliner, ook een prima kaart en voor mijn gevoel redelijk vergelijkbaar met Perisic. In game switch ik vaak naar 352 waarbij Suso naar CAM verplaatst en Vrsaljko 87 op RM zijn plaats over neemt, Suso heeft namelijk een gru-we-lijk long shot :)

Sinds ik 433 speel leveren de buitenspelers veel meer assists en goals op _/-\o_

• ajaxalex

ajaxalex

`Kroon

Bossie schreef op maandag 11 februari 2019 @ 12:56:
[...]

Ik heb in FUT18 zijn SBC gedaan en vervolgens tot FoF met hem gespeeld.

LCDM of LCM maakt niet uit, hij speelt zoals je bijvoorbeeld van een Nainggolan 3IF zou verwachten.

Dit jaargang is zijn SBC nog niet langsgekomen toch?
Nope nog niet, maar ik doe liever geen icon sbc's als ze niet bevallen doe ik ze toch weg. Dus koop m liever.

• AntraXxX
  • Nu online
Harribo schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:48:
[...]

Heb ik vandaag niet tegen jou gespeeld? Dat jouw Blind rood kreeg? Ik won 5-2 oid... Want jouw ibra scoorde pas in de tweede helft nog een keer. Ik stond in de spits met oa prime Shearer
Nee dat was ik niet haha, Blind geen rood gepakt bij mij :p.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Goelan schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:45:
Dit weekend ging mijn WL veel beter dan vorige week. Ik ben overgestapt van 352 naar 4222. Aanvallend veel meer mogelijkheden en verdedigend staat het 'beter'. Ik ben gestopt bij 14-10. Vond het wel prima zo. Ik heb mijn spel echt aan moeten passen na afgelopen patch. Vorige week had ik dit nog niet in de gaten. Mijn aanvallende spel is wat dat betreft wel een stuk diverser geworden.

Ibra scoort bij mij erg vaak. Hoewel ik af en toe echt niet begrijp waar hij naar toe loopt. Ga ik voor de voorzet en rent hij vervolgens naar de rand van het strafschopgebied terwijl hij juist al goed staat 8)7

Heeft iemand ervaring met Bergkamp prima op CAM? Ik denk dat ik Griezmann ga vervangen en hem op die positie ga zetten.

Dit gaat mijn team dan worden:

https://www.futbin.com//19/squad/5119968
Enige wedstrijd dat ik flink verloor was toevallig tegen iemand met bergkamp op CAM. Net buiten de 16 ging alles er in. Het stond bij rust 5-0....4 keer bergkamp.

Enige wedstrijd die ik zelf afgebroken heb deze weekend league.

Burp

• LeMeNick
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12-04 15:51
Flashback Huntelaar is 1 van de betere spitsen op dit spel.

Staat bij mij naast Arnautovic Headliner in een 4-4-2 formatie. Stats van Hunter: 9 games, 15 Goals, 6 assists.

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17:08
LeMeNick schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:39:
Flashback Huntelaar is 1 van de betere spitsen op dit spel.

Staat bij mij naast Arnautovic Headliner in een 4-4-2 formatie. Stats van Hunter: 9 games, 15 Goals, 6 assists.
Die Arnautovic ben ik veel tegengekomen in WL. Irritant spitsje :)

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:38
joekkiefc schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:26:
[...]

marcelo achterin en dembele IF op LM of de headliner
Dank, dat is wel een mooie tip ja. Dan Thiago Silva links centraal achterin dan heeft ie nog een linkje met Marcelo (Brazilianen). Dembele IF heeft dan weer nog linkje met Fekir (Fransen).

Interessante optie, dank!

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21:17

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
ajaxalex schreef op maandag 11 februari 2019 @ 10:53:
In welk opzicht? Ik zit te twijfelen om of Rijkaard te doen, of Seedorf ter vervanging van Wijnaldum. Maar als ik je zo hoor is het een no go?
@ajaxalex mij viel seedorf ook tegen, tenminste de baby versie. Vond baby Lampard en keane 88 al beter.
Denk dat een Rijkaard beter is. Ik ga nog baby Zola kopen.

Heb nu eindelijk lol van mijn untradable Kante in mijn team. Hij naast Matuidi als cvm's in een 4222 formatie is een goed blok.
Wat mijn ervaring wel is, is dat hij pas rendeert als hij goede chemie heeft. Zonder dat leek hij minder efficiënt.
Dus naast Matuidi staan er nog een paar icons.

Spitsen koppeltje Shearer - Lineker voelen elkaar verder goed aan. Ibra of Huntelaar als supersubs verhoogt de fun factor.

Swap Juan Jesus is geen top speler maar nuttig.

Harribo wijzigde deze reactie 11-02-2019 16:42 (8%)

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:41
chengbondkwok schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:01:
[...]

In welk opzicht? Ik zit te twijfelen om of Rijkaard te doen, of Seedorf ter vervanging van Wijnaldum. Maar als ik je zo hoor is het een no go?
Ik ben zeer tevreden met Middle Seedorf, die zie je ook vaker langs komen dan zijn Prime. Als ik de stats vergeleek vond ik Middle ook gewoon beter dan Prime. Houd alleen rekening dat Seedorf H/M heeft en dus verdedigend iets minder aanwezig is dan Wijnaldum maar zijn inzicht en schoten maken dat wel goed. Al paar keer gehad dat zonder finesse hij de bal gewoon met binnenkant voet netjes met een curve in de verre hoek legde.

• Casual_T
  • Registratie: november 2018
  • Nu online
Zitten hier wel mensen die regelmatig Goud 1 halen? Als ik de teams zo zie langs komen dan zou ik verwachten dan men dit wel kan halen. Ik heb zelf een redelijk team, maar ben tot nu toe nooit verder gekomen dan Goud 1.

Team: https://www.futbin.com//19/squad/4655054

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20:56
Casual_T schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:57:
Zitten hier wel mensen die regelmatig Goud 1 halen? Als ik de teams zo zie langs komen dan zou ik verwachten dan men dit wel kan halen. Ik heb zelf een redelijk team, maar ben tot nu toe nooit verder gekomen dan Goud 1.

De stap naar goud 1 en vervolgens elite 3 is vrij groot. Teams zijn ook niet t probleem, is meer skill aangelegenheid. Zie bijv ook Skillz op youtube die met een budget team gewoon elite 1 haalt.
Solotov schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:09:
[...]

De stap naar goud 1 en vervolgens elite 3 is vrij groot. Teams zijn ook niet t probleem, is meer skill aangelegenheid. Zie bijv ook Skillz op youtube die met een budget team gewoon elite 1 haalt.
Dit dus, ik ben maar gemiddeld en haal met een 8M team maar steeds gold 3. En dan klopt dan ook wel.

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20:51
[...]

Het hangt er vooral vanaf naar wat voor type speler je op zoek bent. Seedorf (met name de prime versie) en Rijkaard zijn twee totaal verschillende soort middenvelders. Rijkaard is een CDM met lengte, Seedorf is een kleine, fysiek sterke CAM. Je zou de middel of baby versie van Seedorf als Box-to-Box middenvelder kunnen gebruiken, maar verdedigend is hij alsnog wel zwak.

Zelf zou ik niet zo snel voor Seedorf gaan. Op zijn positie zijn er betere opties beschikbaar, zeker als je naar zijn prijs kijkt.

Over CAM's gesproken, zelf ben ik nog op zoek naar een beetje betaalbare CAM (onder de 200K op PC) om uit te proberen. Ik zit zelf te denken aan Dybala, Griezmann of Aguero. Wat vinden jullie? Stamina is niet echt een issue btw, want ik laat die CAM op Stay Forward staan en kan 'm eventueel wisselen rond de 60e minuut. Ook chem is geen probleem, want hij staat tussen 3 icons. :)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
mar101 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:23:
[...]

Het hangt er vooral vanaf naar wat voor type speler je op zoek bent. Seedorf (met name de prime versie) en Rijkaard zijn twee totaal verschillende soort middenvelders. Rijkaard is een CDM met lengte, Seedorf is een kleine, fysiek sterke CAM. Je zou de middel of baby versie van Seedorf als Box-to-Box middenvelder kunnen gebruiken, maar verdedigend is hij alsnog wel zwak.

Zelf zou ik niet zo snel voor Seedorf gaan. Op zijn positie zijn er betere opties beschikbaar, zeker als je naar zijn prijs kijkt.

Over CAM's gesproken, zelf ben ik nog op zoek naar een beetje betaalbare CAM (onder de 200K op PC) om uit te proberen. Ik zit zelf te denken aan Dybala, Griezmann of Aguero. Wat vinden jullie? Stamina is niet echt een issue btw, want ik laat die CAM op Stay Forward staan en kan 'm eventueel wisselen rond de 60e minuut. Ook chem is geen probleem, want hij staat tussen 3 icons. :)
Ik kan SBC Vormer op laten schuiven zodat het een box to box middenvelder wordt. Hij speelt nu als controleur. Rijkaard kan dan op die plek spelen.

Of ik ga voor Seedorf en laat ik SBC Vormer als controleur.

Wat betreft leuke CAM: ik heb veel plezier gehad aan Mertens :)
chengbondkwok schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:30:
[...]

Ik kan SBC Vormer op laten schuiven zodat het een box to box middenvelder wordt. Hij speelt nu als controleur. Rijkaard kan dan op die plek spelen.

Of ik ga voor Seedorf en laat ik SBC Vormer als controleur.

Wat betreft leuke CAM: ik heb veel plezier gehad aan Mertens :)
Seedorf 88 is best een leuke speler. Lijkt mij veel beter dan een Rijkaard.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

bvbal79 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:10:
[...]

Dit dus, ik ben maar gemiddeld en haal met een 8M team maar steeds gold 3. En dan klopt dan ook wel.
Ben je dan juist < gemiddeld aangezien je team toch wel een aantal voordelen geeft tegen gelijkwaardige spelers met slechtere teams :*)

• mar101
Bean77 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:36:
[...]

Seedorf 88 is best een leuke speler. Lijkt mij veel beter dan een Rijkaard.
Zoals ik eerder al zei, zijn het twee spelers die je niet goed met elkaar kan vergelijken, omdat ze verschillende rollen vervullen. Seedorf 88 komt totaal niet in de buurt van Rijkaard qua verdedigende stats.

Zelfs in jouw beestachtige team zou Rijkaard niet misstaan, zeker een upgrade tov Keane wat betreft snelheid en lengte. :) Alleen Petit en Vieira zijn betere CDM's met lengte als je het mij vraagt.

Als je op zoek bent naar een goede Box-to-Box middenvelder zijn er nu genoeg opties, zeker met een aantal Future Stars die de rol kunnen vervullen.
mar101 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:57:
[...]
Zelfs in jouw beestachtige team zou Rijkaard niet misstaan, zeker een upgrade tov Keane wat betreft snelheid en lengte. :) Alleen Petit en Vieira zijn betere CDM's met lengte als je het mij vraagt.
Misschien, maar Rijkaard was in FUT18 al niet endgame en in FUT19 zijn er nog meer icons toegevoegd.

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:40
Casual_T schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:57:

Ik speel tot de 8e loss en dan stop ik. Meestal G2 / G1, maar Elite wil steeds net niet lukken..

• mindgem
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11-04 22:09
Hoe wijzig je tijdens het spelen van een wedstrijd het wedstrijdplan op de PS4?

• triple20
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 22-03 19:32
mindgem schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:00:
Hoe wijzig je tijdens het spelen van een wedstrijd het wedstrijdplan op de PS4?
Met je pijltjestoetsen op de controller, naar links of rechts
mar101 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:57:
[...]

Zoals ik eerder al zei, zijn het twee spelers die je niet goed met elkaar kan vergelijken, omdat ze verschillende rollen vervullen. Seedorf 88 komt totaal niet in de buurt van Rijkaard qua verdedigende stats.

Als je op zoek bent naar een goede Box-to-Box middenvelder zijn er nu genoeg opties, zeker met een aantal Future Stars die de rol kunnen vervullen.
Rijkaard zou nooit in mijn team komen en zeker niet boven Keane. Rijkaard is met zijn balance op het niveau van Ibra. Op een cdm positie wil ik geen gestuntel Ibra grappen hebben. Zeker niet omdat je veel in de duels komt. Lengte is inderdaad nice, maar balance is een big no voor mij. Keane blinkt niet echt uit, maar doet ook weinig fout.

edit: blanc 85 is wel grappig trouwens. Presteert beter dan zijn stats.

Bean77 wijzigde deze reactie 11-02-2019 19:10 (3%)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Twee FB keepers waar waarschijnlijk niemand op zat te wachten ?

• mindgem
triple20 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:07:
[...]

Met je pijltjestoetsen op de controller, naar links of rechts
Dei opties moeten dan de verschillende gameplannen voorstellen met die schuifjes?

• triple20
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 22-03 19:32
mindgem schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:23:
[...]

Dei opties moeten dan de verschillende gameplannen voorstellen met die schuifjes?
https://www.neveroffside.nl/uitleg-dynamic-tactics-fifa-19/

• mar101
Bossie schreef op maandag 11 februari 2019 @ 18:09:
[...]

Misschien, maar Rijkaard was in FUT18 al niet endgame en in FUT19 zijn er nog meer icons toegevoegd.
Hangt er vanaf wat voor een budget je tot jouw beschikking hebt en wat voor eisen je aan een CDM stelt.

Voor mij is Rijkaard waarschijnlijk wel endgame aangezien ik een beperkt budget heb. De Rijkaard SBC heb ik relatief goedkoop kunnen doen omdat ik de Nakata SBC voor weinig coins had gedaan en de nodige untradable TOTW / high rated spelers in m'n club had. Het duurt nog een paar maanden voordat TOTS er is met eventuele upgrade mogelijkheden en het is maar de vraag of die betaalbaar zijn. De 88 versie van Petit zie ik nu als de goedkoopste upgrade en die is 1.5 miljoen op PC, dan besteed ik de coins liever op andere posities in m'n team.

Er zijn wel een aantal nieuwe Icon CDM's toegevoegd in Fifa 19, maar het zijn helaas allemaal kleine mannetjes, Gattuso, Keane en Makalele. In Fifa 18 waren voorzetten totaal niet effectief en was het hebben van een CDM met lengte dus ook minder belangrijk. In Fifa 19 is het wel cruciaal, je ziet dat zelfs op het hoogste niveau regelmatig uit voorzetten wordt gescoord.
Bean77 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:10:
[...]

Rijkaard zou nooit in mijn team komen en zeker niet boven Keane. Rijkaard is met zijn balance op het niveau van Ibra. Op een cdm positie wil ik geen gestuntel Ibra grappen hebben. Zeker niet omdat je veel in de duels komt. Lengte is inderdaad nice, maar balance is een big no voor mij. Keane blinkt niet echt uit, maar doet ook weinig fout.

edit: blanc 85 is wel grappig trouwens. Presteert beter dan zijn stats.
Ben het met je eens dat Rijkaards balance opvallend laag is, maar ik zou je niet blind staren op 1 statistiek zonder hem een kans te hebben gegeven. Ik heb weinig last van zijn balance in de duels zowel op de grond als in de lucht, hij wint bijna alles. Ik denk dat Rijkaard's hoge strength het gebrek aan balance grotendeels compenseert.

Mijn vermoeden is dat die lage balance vooral een issue is wanneer je met Rijkaard gaat dribbelen, als spelers dan tegen hem gaan aanleunen / hem onder druk zetten, dan verliest hij waarschijnlijk makkelijk de controle over de bal. Maar ik dribbel zelden met Rijkaard, pass de bal meestal direct weer door en dat doet hij uitstekend. Ook als je dieplopende spelers op de flank hebt, komen zijn hoge steekballen prima aan.
Bossie schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:57:
[...]

Ben je dan juist < gemiddeld aangezien je team toch wel een aantal voordelen geeft tegen gelijkwaardige spelers met slechtere teams :*)
Dat hoop je dan, totdat je TOTY Varane ergens naast het veld gaat zitten kijken hoe Jesus hem erin trapt...terwijl hij het potje ervoor CR7 nog op nul hield... Ik geloof dat mijn team weinig voordelen heeft die het zou moeten hebben :)

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 10:57
mar101 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:23:
[...]

Dybala of Eriksen

Aguero is ook fijn, maar zijn passing is minder. Heb hem ook als LCAM maar dan meer voor zijn schot.

wijze woorden

• Pompi
Nou @Bean77 ben je klaar om je team nog wat te upgraden?

Het lijken een +1 upgrade te zijn

Pompi wijzigde deze reactie 11-02-2019 21:10 (11%)

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20-04 14:08
Pompi schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:09:
Nou @Bean77 ben je klaar om je team nog wat te upgraden? [Twitter]

Probeerde net toevallig Nakata te doen om in een andere sbc te gooien in de toekomst. Ben net op tijd gestopt geloof ik. Illarramendi extinct, De Vrij 8k, Lloris 40k, Rodrigo ook niet te betalen.

Zou het daarmee te maken hebben?

Lekker fair voor degene die een prime icon SBC hebben gedaan :X

Wow, die kleine oosterbuur ziet er wel gevaarlijk uit.
Maar de hype (en daarmee ook de prijs) gaat te groot zijn vrees ik.

• AntraXxX
  • Nu online
Wát een absolute grap is dat EA toch ook he, dé tering zeg.
All about the money money money.....

Het enige positieve punt van dit alles is de upgrade van Cruijff. Want de 94 rating van Cruijff is te laag natuurlijk.

• Pompi
Jack_Mojo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:15:
[...]

Probeerde net toevallig Nakata te doen om in een andere sbc te gooien in de toekomst. Ben net op tijd gestopt geloof ik. Illarramendi extinct, De Vrij 8k, Lloris 40k, Rodrigo ook niet te betalen.

Zou het daarmee te maken hebben?
Nee de Cech SBC is daar de reden van, want hij is langer dan De Gea en volgens mij op sommige stats ook iets beter dus mensen doen die. De Gea is ook al af en toe onder de 100k te krijgen terwijl hij eerst veel hoger was.

Ik zat op de lage prijzen van donderdag te wachten om mijn Prime van der Sar door een untradeable te vervangen, hoef alleen nog de laatste 3 delen maar betwijfel dat de prijzen veel gaan zakken. Stel dat misschien een week uit, maar aangezien een 91 Flasback Ribery ook al geleaked is betwijfel ik dat ze volgende week ook lager zijn.

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 10:57
Bean77 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:17:
[...]

Wow, die kleine oosterbuur ziet er wel gevaarlijk uit.
Maar de hype (en daarmee ook de prijs) gaat te groot zijn vrees ik.
EA ziet de verkoop van fifacoins zeker terugvallen?
Iedereen snel zijn creditcard erbij pakken en 100 euro om vervolgens 80rated spelers te packen 8)

wijze woorden

• mindgem
Hmm. Ik zit naar deze video te kijken en zoek dat menu voor die game plans (ultra defensive enzo.):

YouTube: FIFA 19 - How to change Tactics & Game Plans

Onder de video staat precies het probleem beschreven wat ik dan ook heb bij de D-pad links en rechts drukken de trainer info verandert. Iemand een oplossing hiervoor?

• Pompi
Valandil schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:24:
[...]

Iedereen snel zijn creditcard erbij pakken en 100 euro om vervolgens 80rated spelers te packen 8)
Hoe genaaid zullen onze vrienden ten zuiden van Nederland zich nu voelen, want EA wist een week/maand geleden al dat de EA points weg moesten en toen hadden ze deze vast ook al in de pijpleiding

• Jack_Mojo
Hahahaha EA, wat een money grab weer. _/-\o_
Valandil schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:24:
[...]

Ja en weet wat nu zo erg is? Het werkt ook nog _O-
Genoeg braaf betalende zieltjes die zich graag laten naaien }:O

En mensen die zich genaaid voelen omdat ze een icon sbc gedaan hebben... Pech... Gewoon geen dure untradeables doen, is pure coinsink.
Hoop dat je er dan wel van genoten hebt

Harribo wijzigde deze reactie 11-02-2019 21:46 (23%)

Harribo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:41:
[...]

Ja en weet wat nu zo erg is? Het werkt ook nog _O-
Genoeg braaf betalende zieltjes die zich graag laten naaien }:O

En mensen die zich genaaid voelen omdat ze een icon sbc gedaan hebben... Pech... Gewoon geen dure untradeables doen, is pure coinsink.
Hoop dat je er dan wel van genoten hebt
Gaan wij 2 er weer in trappen? :+

• Pompi
Bean77 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:50:
[...]

Gaan wij 2 er weer in trappen? :+
Even snel naar Belgie verhuizen ;) >:)

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22:21
Ik zou overigens ook de UCL live kaarten enorm spiken.
Ik heb Nacho voor 70k gekiocht vorig jaar. Die is nu van 120k naar 170k gegaan.
Zou dit komen door de Champions league wedstrijden die er aan komen? En wat vinden jullie van deze speler? In potentie beter dan mijn gold Ramos? Ik zit namelijk te denken wanneer ik hem moet verkopen.

• DeBers
Hadden we deze Cech etc aan kunnen zien komen overigens?
Ik heb toevallig pas nog wat BPL spelers gekocht voor mijn fitness squad die nu allemaal extinct zijn en dus voor 10k weg gaan. Had ik dit geweten had ik er meer gekocht. Vannochtend nog Gabriel jesus gekocht voor 6k, die gaat nu voor 8500. Had ik die maar massaal ingekocht.
DeBers schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:16:
Zou dit komen door de Champions league wedstrijden die er aan komen? En wat vinden jullie van deze speler? In potentie beter dan mijn gold Ramos? Ik zit namelijk te denken wanneer ik hem moet verkopen.
Ik denk ook dat het wedstrijdbeeld enorm is omgeslagen. Real Madrid zat in een enorme dip terwijl Ajax juist enorm leek te pieken maar sinds de competities weer zijn begonnen lijkt juist het omgekeerde gaande te zijn.

Hetzelfde voor PSG - United en Tottenham - BVB.

@Bean77 Zekers vooral icm met een Lunar promo :+

• DeBers
Bossie schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:22:
[...]

Ik denk ook dat het wedstrijdbeeld enorm is omgeslagen. Real Madrid zat in een enorme dip terwijl Ajax juist enorm leek te pieken maar sinds de competities weer zijn begonnen lijkt juist het omgekeerde gaande te zijn.

Hetzelfde voor PSG - United en Tottenham - BVB.

@Bean77 Zekers vooral icm met een Lunar promo :+
Maar er even van uitgaande dat RM Ajax er genadeloos uitknikkert. Wat zou zijn waarde dan zijn? Nog wel iets hoger vermoed ik?
Mijn Douglas Costa is van 300k naar 340k gegaan. Het lijkt dus wel een algemene trend te zijn.

DeBers wijzigde deze reactie 11-02-2019 22:26 (7%)

• Jack_Mojo
DeBers schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:20:
Hadden we deze Cech etc aan kunnen zien komen overigens?
Ik heb toevallig pas nog wat BPL spelers gekocht voor mijn fitness squad die nu allemaal extinct zijn en dus voor 10k weg gaan. Had ik dit geweten had ik er meer gekocht. Vannochtend nog Gabriel jesus gekocht voor 6k, die gaat nu voor 8500. Had ik die maar massaal ingekocht.
Had liever tien jaar terug bitcoins ingekocht. ;)

Punt is, dit gebeurt vaker en je weet het niet. Illarramendi is ook extinct bv.

• DeBers
Jack_Mojo schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:25:
[...]

Had liever tien jaar terug bitcoins ingekocht. ;)

Punt is, dit gebeurt vaker en je weet het niet. Illarramendi is ook extinct bv.
Ja shit. Die had ik ook in willen kopen een tijd geleden. Dat is vaak de eerste LA liga speler die je in de futbin sbc oplossing ziet. Lage prijs voor zijn rating vaak. Ik ga als dit weer een beetje normaal is 100 John Stones inkopen voor 1000-1200 en dan maar wachten.

• joenes30
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 20-04 10:50
DeBers schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:16:
ik heb mn team een paar weken verkocht, begin April weer tijd om te spelen ivm drukte met andere dingen. Team verkocht voor 8 ton. 2x Sterling gekocht UCL en 1x Nacho UCL. Als ik ze nu verkoop maak ik al bijna 3 ton winst. En de CL moet nog beginnen tegen respectievelijk Ajax en Schalke
😁😁

• Jack_Mojo
Messi gekocht voor 650k. Snap echt niet waarom mensen nog icons kopen voor dat bedrag. Hij is zoooo goed, ik heb echt het idee dat ik aan het cheaten ben in
rivals.

Ik hoef maar een voorzet met hem te geven en hij wordt ingekopt. Lang, kort, langzaam, snel maakt niet uit. Hij wordt ingekopt.

Zo heb ik ze uiteraard ook duizend keer tegen gekregen maar het voelt echt lekker om ze nu ff uit te delen. :9

Jack_Mojo wijzigde deze reactie 12-02-2019 00:40 (43%)

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 05-04 17:31
Is Swap Juan Jesus een nuttige speler volgens jullie? Speel 4231-2 met Matuidi en Nainggolan als CDM, Sandro-Skriniar SBC-Koulibaly-Vrsaljko 87 achterin. Kouli is natuurlijk een beest als je puur kijkt naar mandekking alleen hij levert zo-veel ballen in als het om uitverdedigen gaat. Ook valt het me op dat hij de laatste tijd veel penalty's veroorzaakt zonder dat ik ook maar 1 knop aan raak.

Juan Jesus lijkt meer een allround CB, waarbij de kwaliteiten niet specifiek alleen verdedigend zijn.

Twijfel ook erg om de Hamsik SBC te gaan doen. Momenteel 380K op PS4, veel coins voor een untradeable. Lijkt een erg goede speler, maar verplicht je wel min of meer om aan de Serie A vast te blijven houden :+

Hebben jullie tips/ervaring met Juan Jesus Swap of Hamsik SBC?

• risse
Jack_Mojo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 00:36:
Messi gekocht voor 650k. Snap echt niet waarom mensen nog icons kopen voor dat bedrag. Hij is zoooo goed, ik heb echt het idee dat ik aan het cheaten ben in
rivals.

Ik hoef maar een voorzet met hem te geven en hij wordt ingekopt. Lang, kort, langzaam, snel maakt niet uit. Hij wordt ingekopt.

Zo heb ik ze uiteraard ook duizend keer tegen gekregen maar het voelt echt lekker om ze nu ff uit te delen. :9
Mooie prijs man! Ik zie hem staan voor 713K LBIN (PS4). Maandag inkoopdag toch :) #jaloers

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 16:04
mindgem schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:26:
[...]

Hmm. Ik zit naar deze video te kijken en zoek dat menu voor die game plans (ultra defensive enzo.):

YouTube: FIFA 19 - How to change Tactics & Game Plans

Onder de video staat precies het probleem beschreven wat ik dan ook heb bij de D-pad links en rechts drukken de trainer info verandert. Iemand een oplossing hiervoor?
Je kunt in het menu de trainer info uitzetten

PSN: Patrick_D

• Casual_T
  • Nu online
Ben ik de enige die de Petr Cech SBC heeft gedaan? Ik had al De Gea CL 92, maar wilde toch Cech 91 proberen. Eerste pot meteen 1-5 verloren .. al lag dat meer aan dat de tegenstander letterlijk alles mee had, dan aan de keeper. Verder is de indruk wel okay .. maar toch niet heel veel beter of slechter. Ik heb sowieso niet het idee dat de ene keeper veel beter is dan de ander.

• risse
Casual_T schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:28:
Ben ik de enige die de Petr Cech SBC heeft gedaan? Ik had al De Gea CL 92, maar wilde toch Cech 91 proberen. Eerste pot meteen 1-5 verloren .. al lag dat meer aan dat de tegenstander letterlijk alles mee had, dan aan de keeper. Verder is de indruk wel okay .. maar toch niet heel veel beter of slechter. Ik heb sowieso niet het idee dat de ene keeper veel beter is dan de ander.
ik denk dat lengte wel een cruciale rol speelt.
Casual_T schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:28:
Ik heb hem ook gedaan! Met Cech heb ik nu officieel een volledig onverhandelbaar team! Nu mijn team ‘af’ is voorlopig, ga ik wat handelen en SBC’s maken om later te kunnen upgraden.

Had Cech gedaan omdat ik nog enkele spelers in mijn club had van 84/85, en omdat ik in de verdediging oa met TOTG Sokratis speel! Kwam dus perfect uit. Heeft me in totaal zo’n 25k gekost.

• risse
SH-FR schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Ik heb hem ook gedaan! Met Cech heb ik nu officieel een volledig onverhandelbaar team! Nu mijn team ‘af’ is voorlopig, ga ik wat handelen en SBC’s maken om later te kunnen upgraden.

Had Cech gedaan omdat ik nog enkele spelers in mijn club had van 84/85, en omdat ik in de verdediging oa met TOTG Sokratis speel! Kwam dus perfect uit. Heeft me in totaal zo’n 25k gekost.
ben wel benieuwd naar je team dan :)

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 14:34
Tijdje niet op het forum geweest. Is er al wat bekend over een Tweakers toernooi? :+

• El Profesor
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 07-04 22:05
@Casual_T volgens mij maakt het niet zoveel uit wie je op doel hebt. Ik heb De Gea als leen gehad, en had niet de indruk dat hij het beter deed dan mijn 83 rated Kepa. Ook Szczesny NIF in mijn serie A team is gevoelsmatig niet veel minder dan De Gea.

I like how you keep the mouse running...

• Hassiebassie
El Profesor schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:23:
@Casual_T volgens mij maakt het niet zoveel uit wie je op doel hebt. Ik heb De Gea als leen gehad, en had niet de indruk dat hij het beter deed dan mijn 83 rated Kepa. Ook Szczesny NIF in mijn serie A team is gevoelsmatig niet veel minder dan De Gea.
Mwoah, ik vind Handanovic toch wel stukken beter. Die teleporteert bij mij en haalt echt onmogelijke ballen uit het doel. Bij Szczesny had ik een beetje 50-50 gevoel. Kan ook komen omdat ik gewoon beter leer spelen :+

Edit, soms kijk ik een beetje van die videos op youtube waar mensen dan spelen, maar hoe zie je nou het verschil tussen een gewone pack open en een walk out?

Hassiebassie wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:39 (12%)

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:54

Leoon.

waka waka hey hey

Leoon. wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:46 (59%)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Pompi
Het minste wat ze hadden kunnen doen. Maar dan wel dat je niet nog een extra >85 team moet inleveren want dat slaat dan nergens op voor zo'n kleine verbetering.

offtopic:
je kan tweets embeden door [embed] te gebruiken

Pompi wijzigde deze reactie 12-02-2019 11:47 (16%)

Vissert schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:18:
Tijdje niet op het forum geweest. Is er al wat bekend over een Tweakers toernooi? :+
Nee visser was een tijdje vermist en iedereen was in de veronderstelling dat hij de organisatie zou oppakken.

@SH-FR Laat ff weten hoe Czech bevalt, ik gebruik nu Casillias ivm FB Juanfran maar een switch naar een volledige BPL backline zou toch dingen versimpelen.

Bossie wijzigde deze reactie 12-02-2019 12:09 (20%)

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23:00
Bossie schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:55:
[...]

Probeer onderstaande eens en deel je ervaringen :)
https://www.reddit.com/r/...post_patch_guide_to_4222/

Aangezien je 352 speelt, zou je waarschijnlijk ff moeten starten in 442 en dan naar 4222 ivm chem op je wingers.
Tot nu toe lijkt het goed te werken. Heb alleen nog niet veel gespeeld ivm extreem tijdgebrek. Scoor veel en staat verdedigend ook aardig!
Beavbusi schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:16:
[...]

Tot nu toe lijkt het goed te werken. Heb alleen nog niet veel gespeeld ivm extreem tijdgebrek. Scoor veel en staat verdedigend ook aardig!
Kwam het ook regelmatig tegen afgelopen weekend, erg vervelend om tegen te spelen.

Dit weekend waarschijnlijk een 41212 Narrow van reddit testen.

• ajaxalex

ajaxalex

`Kroon

[...]

Ik zocht een wat aanvallendere mid (type pogba). Seedorf is breed en sterk maar hij beweegt ook zo,dus paste bij mij niet helemaal in het team.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23:00
Bossie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:24:
[...]

Kwam het ook regelmatig tegen afgelopen weekend, erg vervelend om tegen te spelen.

Dit weekend waarschijnlijk een 41212 Narrow van reddit testen.
Die 4222? Om tegen te spelen. Heb kanté ook gepacked en dat is ook wel lekker ipv Lerma naast Eriksen :)

Heb nu:

Auba, Arnau headliner
Mané Mbappe
Eriksen Kanté
Digne IF, v Dijk POTM, Kimpembe CL, Lala TIF
Alisson IF

Iemand nog wat tips? heb nu arnau en kimpembe op 8 chem... kan dus nog wel een bpl verdediger gebruiken als iemand een idee heeft. Heb nog Reus headliner dus kan wel wat coins vrijmaken, maar wacht liever op een upgrade dan...

• Casual_T
  • Nu online
De tekst op de donkere ondergrond wordt bij een Walk Out een soort grijs achtige kleur en valt meer op. Anders is de tekst bijna niet leesbaar :).
Hassiebassie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 11:38:
[...]

Mwoah, ik vind Handanovic toch wel stukken beter. Die teleporteert bij mij en haalt echt onmogelijke ballen uit het doel. Bij Szczesny had ik een beetje 50-50 gevoel. Kan ook komen omdat ik gewoon beter leer spelen :+

Edit, soms kijk ik een beetje van die videos op youtube waar mensen dan spelen, maar hoe zie je nou het verschil tussen een gewone pack open en een walk out?

• Vissert
Bossie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:08:
[...]

Nee visser was een tijdje vermist en iedereen was in de veronderstelling dat hij de organisatie zou oppakken.
Dat is prima! Als @Hassiebassie mij even de aanmeldingen doorstuurt :+

• Fraaank
  • Laatst online: 14:53
Vissert schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Dat is prima! Als @Hassiebassie mij even de aanmeldingen doorstuurt :+
Welk platform wordt het o grote leider _/-\o_ ?

• dutchgio
  • Nu online
Money grab to the max.
Dit gaat echt nergens meer over.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22-04 17:20
Fraaank schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:42:
[...]

@Vissert 4president!

• Vissert
Fraaank schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:42:
[...]

Beetje afhankelijk van de aanmeldingen. Sowieso PS4 maar bij genoeg animo kan Xbox uiteraard ook.

Vissert wijzigde deze reactie 12-02-2019 13:55 (33%)

• Fraaank
  • Laatst online: 14:53
Vissert schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:54:
[...]

Beetje afhankelijk van de aanmeldingen. Sowieso PS4 maar bij genoeg animo kan Xbox uiteraard ook.
Wat zeg je? De PC-community? Lekker man (y). Als ik aan die kant wat kan doen, hoor ik het graag. Denk dat er ook zat op PC gamen.

• Vissert
Fraaank schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:58:
[...]

Wat zeg je? De PC-community? Lekker man (y). Als ik aan die kant wat kan doen, hoor ik het graag. Denk dat er ook zat op PC gamen.
Kunnen jij en Harribo elkaar niet gewoon een berichtje sturen? :+
Dus als Shearer een moments versie krijgt, dan kan ik mijn prime Shearer inleveren voor hwrs een moments untradable?
Yeah right.. Bye bye coins _O-

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
@yoris is ook een PC gebruiker, dus dat is al 3 :)

• Vissert
chengbondkwok schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:03:
@yoris is ook een PC gebruiker, dus dat is al 3 :)
Ah tof! Nee even afwachten op @Hassiebassie dan. Misschien handig dat er een apart topic voor komt. Word wel het langste toernooi ooit want een datumprikker gaat niet werken denk ik :+ Je krijgt van mij een tegenstander en moet binnen een bepaalde tijd (week ofzo?) zelf contact zoeken met elkaar en een potje spelen. Na afloop screenshotje van het resultaat naar mij.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:54

Leoon.

waka waka hey hey

Wat toernooi?! Ook voor ps4? Count me in

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:40
Fraaank schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 13:58:
[...]

Ik wil ook wel meedoen op pc :)

• Hassiebassie
Ik zit nu nog op werk en kan vanavond pas laat de lijst inkijken.

Even nog een andere vraag: ik sta op het moment om de "veelbelovende speler goud" (is dat OTW?) João Cancelo 87 rechtsachter te kopen omdat ik net zag dat ik Godin en Orban eindelijk verkocht heb.

Maar nu zijn er ook 2 TotW kaarten van hem. 1 als rechter middenvelder maar die hoef ik niet. Gaan de stats van die kaarten nog stijgen of moet ik toch gewoon die OTW kaart halen? :+

Sorry, Fifa is gewoon nog best moeilijk met al die uitzonderingen 8)7

• Pompi
Wat denken mensen van investeren in De Gea? Want hij is nu door de Cech SBC rond de 100k wat laag is voor hem maar over 3 dagen is deze SBC over en dan zullen mensen die de SBC niet gedaan/gemist hebben waarschijnlijk toch weer voor hem kiezen als ze een goede keeper zoeken dus zie ik hem op zich wel weer naar 130k+ stijgen

• Vissert
Hassiebassie schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:48:
Ik zit nu nog op werk en kan vanavond pas laat de lijst inkijken.

Even nog een andere vraag: ik sta op het moment om de "veelbelovende speler goud" (is dat OTW?) João Cancelo 87 rechtsachter te kopen omdat ik net zag dat ik Godin en Orban eindelijk verkocht heb.

Maar nu zijn er ook 2 TotW kaarten van hem. 1 als rechter middenvelder maar die hoef ik niet. Gaan de stats van die kaarten nog stijgen of moet ik toch gewoon die OTW kaart halen? :+

Sorry, Fifa is gewoon nog best moeilijk met al die uitzonderingen 8)7
Haast je niet!

Veelbelovend is idd OTW (Ones to watch). De OTW stijgt mee met o.a de TOTW maar zal nooit de positie overnemen. Dus idd Cancelo met een OTW rechtsback kaart maar een RM IF kaart. De TOTW kaarten zullen niet verder stijgen.

Wat is je team op dit moment want veel geld neerleggen voor backs is zonde als de rest van je team nog niet super is.
Pagina: 1 ... 144 ... 170 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True