Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• joenes30
  • Registratie: december 2014
  • Nu online
risse schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 18:24:
[...]

Dan maar zonder Kante, want van Ramos naar Umtiti is een downgrade.
Andere opstelling al geprobeerd? En dan ingame wisselen naar je favoriete formatie. Misschien kom je er dan uit. Das t enige wat overblijft. Succes iig!
4222 bevalt mij prima. Lekker aanvallend en genoeg opties voorin. En de 433-4 constant pressure doet het ook goed wanneer het nodig is. Als zelfs prime Keane begint te scoren dan weet je dat het goed gaat. 7-3 na de eerste dag WL. En dat is zonde want ik had gewoon 10-0 moeten gaan. Ik kan natuurlijk naar EA wijzen, maar laat ik maar eerlijk toegeven dat ik zelf te weinig geconcentreerd/slordig was :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• SH-FR
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 18:26
Voor t eerst sinds ongeveer 3 maanden weer eens WL aan het spelen met een aantal nieuwe spelers en moet zeggen dat het me zeker niet tegenvalt. Servers voelen goed en timed shooten lijkt verbeterd (herstel: gefixt). Ibrahimovic 92 samen met Larsson is echt een dodelijk duo.

Op het moment 7 om 2, de twee verliespartijen waren beiden wel heel lullig, één via penalty’s en de ander 2-3 door 2 penalty’s. Dat is overigens wel iets raars, want ik krijg deze WL véél te veel penalty’s tegen, soms ook als er helemaal niks gebeurd. Is dit een nieuw soort onzin op FIFA of zijn anderen hier ook bekend mee?

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:33:
4222 bevalt mij prima. Lekker aanvallend en genoeg opties voorin. En de 433-4 constant pressure doet het ook goed wanneer het nodig is. Als zelfs prime Keane begint te scoren dan weet je dat het goed gaat. 7-3 na de eerste dag WL. En dat is zonde want ik had gewoon 10-0 moeten gaan. Ik kan natuurlijk naar EA wijzen, maar laat ik maar eerlijk toegeven dat ik zelf te weinig geconcentreerd/slordig was :)
Zie je wel, jij betaald en wint, ik ga 0-3 :(
Toch maar eens een tientje er in stoppen?
Haha gekheid, mooie score, hier gaat het nog niet zo goed. Maar hoe later op de avond hoe hoger het niveau heb ik het idee. Ik speel liever tegen 14 jarigen ofzo -.- die zijn tactisch lang nog niet zo slim

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:40

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

SH-FR schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:41:

Op het moment 7 om 2, de twee verliespartijen waren beiden wel heel lullig, één via penalty’s en de ander 2-3 door 2 penalty’s. Dat is overigens wel iets raars, want ik krijg deze WL véél te veel penalty’s tegen, soms ook als er helemaal niks gebeurd. Is dit een nieuw soort onzin op FIFA of zijn anderen hier ook bekend mee?

Dit soort onzin bedoel je? Ik heb het spel een weekje. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15:26

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
exactor it schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:04:
[...]

[YouTube: Fifa rules!]

Sorry, maar daar zie ik echt overduidelijk een overtreding :+

Ik ben blij dat ik dit nog niet ben tegengekomen...

• SH-FR
[...]

HAHAHA pfff, nee zo erg is het gelukkig niet.. ik ben een passieve verdediger op FIFA, ik stap niet in tenzij ik vrijwel zeker weet dat ik de bal kan hebben. Wat er bij mij dus regelmatig gebeurd is dat een speler van de tegenpartij dus tegen míj aan loopt i.p.v. andersom, valt en een penalty krijgt. Terwijl ik niet eens tackle.

Wel weer leuk om weer eens FIFA te spelen. Vandaag 10 potjes gespeeld, 8 gewonnen en Ibra als grote spelmaker, end-game kaart die gast.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:40

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

chengbondkwok schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:08:
[...]

Er gaat daar zoveel mis. :) Ik schoot de bal met X (dus hoog) naar rechtsboven. En hij gaat laag naar niemand links ergens. En mijn team staat stil. En het had direct afgefloten moeten worden. En het was natuurlijk een indirecte vrije trap niet een penalty. Maar goed. Good to be back! (heb zo waar wat potjes gewonnen vanavond!)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

[...]

[YouTube: Fifa rules!]

je hebt de VAR update.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Ik heb toch echt omgekeerde ervaringen vandaag, doordeweeks twee SBCs gedaan voor Figo en Butre maar ingame is er een enorme inputdelay.

Inmiddels ook al tweemaal gehad dat een penalty mijn input niet registreerd en de bal door het midden word getikt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Audiojunky
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19:02
chengbondkwok schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 22:08:
[...]

Meeste vage wat ik heb meegemaakt is dat mn links back gewoon stil stond. Kon er geen bal naar spelen en ook niet naar.switchen. Drukte op pauze en.vervolgens gelijk weer terug te gaan. En weg was mn back......met een rode kaart. Er was geeneensovertreding geweest

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 19:18
Ik eindig normaal meestal op goud 2, soms goud 1 en in een slecht weekend goud 3, sinds de update heb ik echte moeite met afmaken, ménsen die dit herkennen? En dan heb ik het niet alleen over de timed finesse shots van 25 meter maar ook het simpele afmaken binnen de 16 wat op de keeper gaat of naast terwijl ik bij wijze van al aan het juichen ben. vorige week met pijn en moeite goud 3 en vandaag na 6 potjes maar gestopt sta 2-4 het liep echt voor geen meter hopelijk gaat het morgen beter.

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16-02 21:12
tukkerterror90 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 23:07:
Ik eindig normaal meestal op goud 2, soms goud 1 en in een slecht weekend goud 3, sinds de update heb ik echte moeite met afmaken, ménsen die dit herkennen? En dan heb ik het niet alleen over de timed finesse shots van 25 meter maar ook het simpele afmaken binnen de 16 wat op de keeper gaat of naast terwijl ik bij wijze van al aan het juichen ben. vorige week met pijn en moeite goud 3 en vandaag na 6 potjes maar gestopt sta 2-4 het liep echt voor geen meter hopelijk gaat het morgen beter.
Is mij ook wel opgevallen. Ballen voor open doel die gewoon gemist worden, schoten (niet finess) die er vroeger gewoon ingingen gaan nu ver naast. Achja, heb vanavond weer eens ouderwets Gears 4 gedaan :+ morgen weer een dag.
puzzel, puzzel, puzzel.

Welk team zouden jullie nemen om uiteindelijk in een 4222 formatie te gaan spelen?
Team 1: https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Team 2: https://www.futbin.com/19/squad/5049518

Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 21:33:
Nice :) ik probeerde 4222 constant pressure maar merkte niet veel verschil. Dus ben weer terug naar vorige week en ook met 433-4 constant pressure als het nodig is.

Hier ook nu 7-3. Begint nu zo erg dat tegenstanders me massages sturen dat ik shit ben en geluk had en credit card team heb...

tja dan gaat het goed denk ik :)

team 1 trouwens...eigenlijk heb je een aanvallender speler dan modric op CAM...maar goed dat compenseer je met zijn TOTY. Probeer anders Messi IF

bvbal79 wijzigde deze reactie 09-02-2019 00:51 (8%)

Low driven oefenen..die gaan goed. Ik heb ook het idee dat normale schoten te vaak paal of laat raken.

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18:41
Same. Daarom team verkocht. Binnenkort een loterij hier wie mijn coins mag hebben. :9

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
Bean77 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:35:
puzzel, puzzel, puzzel.

Welk team zouden jullie nemen om uiteindelijk in een 4222 formatie te gaan spelen?
Team 1: https://www.futbin.com/19/squad/2762472
Team 2: https://www.futbin.com/19/squad/5049518
Team 1

• DjoCalvic
  • Registratie: december 2018
  • Nu online
mar101 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:52:
Gelukkig geen last van delays hier. De eerste 3 games gewonnen, mede dankzij m'n nieuwe aanwinst Rijkaard, heb nu 2 Frenkies op het middenveld rondlopen die het middenveld domineren. :)

Had eerst m'n twijfels of ik de Rijkaard SBC wou doen, maar met een interessante TOTW en het Headliners event, toch maar gedaan in de hoop op een CR7 IF of iets anders leuks. Helaas zaten er geen speciale kaarten tussen, maar met een de Gea en Fabinho is het voor mijn doen een aardige opbrengst.

De Gea ben ik aan het uitproberen in mijn fitness team. Pas een paar wedstrijden mee gespeeld, maar valt me tot dusver tegen. Ik zie nog niet de meerwaarde van hem tov Lloris, die eerst in het doel stond en die is bijna 4 keer zo goedkoop.

Rijkaard is echt een aanrader, die maakt het defensieve middenveld wel compleet. Met een anchor erop zijn z'n defensieve stats nagenoeg perfect, hij zit overal tussen, zowel op de grond als in de lucht. Hij kan voor een CDM ook prima passen en heeft grappig genoeg ook al een paar doelpunten gemaakt.
Thanks! Precies wat ik nodig heb. Zit al een paar dagen te twijfelen. Ga hem maandag of dinsdag doen dan. Komt i.p.v. rode modric

• erhan12
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-02 19:15
Edit :kwil delete maar gaat niet

erhan12 wijzigde deze reactie 09-02-2019 06:19 (199%)

• Razz89
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 19:38
Graag jullie mening hier over.. of eventuele aanpassingen..

Wil hiermee volgende week wl in gaan!

https://www.futbin.com/19/squad/5055457

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:51
Razz89 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:03:
Graag jullie mening hier over.. of eventuele aanpassingen..

Wil hiermee volgende week wl in gaan!

https://www.futbin.com/19/squad/5055457
Lijkt erg op mijn team, muv van de icons dan :+
Ik zou Kante vervangen voor Guendouzi of Pogba voor wat meer lengte op t middenveld.

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17:56
WL is toch niet mijn plek geloof ik... 7 wins 23 loss....

Ik word vaak uitgekapt doordat tegenstander van die korte dragbacks doet. Doen ze dat met L1 of? Iedereen doet het om zichzelf vrij te maken, maar mijn dribbelskills zijn ondermaats, teveel balverlies.

Maja, toch zilver 3 als beloning voor een dag buffelen :)

Zat nog te denken om La Liga team te verpatsen en ook 433 BPL team te bouwen (zoals bijna iedereen) alhoewel ik niet verwacht dat ik dan opeens veel meer win...

risse wijzigde deze reactie 09-02-2019 08:49 (20%)

risse schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:30:
WL is toch niet mijn plek geloof ik... 7 wins 23 loss....

Ik word vaak uitgekapt doordat tegenstander van die korte dragbacks doet. Doen ze dat met L1 of? Iedereen doet het om zichzelf vrij te maken, maar mijn dribbelskills zijn ondermaats, teveel balverlies.

Maja, toch zilver 3 als beloning voor een dag buffelen :)
tips:
1. probeer je wedstrijden verspreid over het weekend te spelen als 10-10-10 (als je de gelegenheid hebt)
2. AI verdediging is op, probeer zoveel mogelijk met je middenvelders terug te komen/te verdedigen ipv je verdedigers.
3. Heb geduld met verdedigen en hap niet te snel. Niet te snel instappen, tegenstanders rekenen daar op.
4. Probeer met je cam en spitsen ook l1+x te passen zodat je lopende spelers in je aanval krijgt. Niets is lastiger te verdedigen als lopende spelers. Zorg wel dat je dit niet teveel doet en wel spelers achter de bal blijft houden met counters (daarom vaak alleen cam/st).
5. Kijk regelmatig wat streams van de wat betere spelers.

• risse
Bean77 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:55:
[...]

tips:
1. probeer je wedstrijden verspreid over het weekend te spelen als 10-10-10 (als je de gelegenheid hebt)
2. AI verdediging is op, probeer zoveel mogelijk met je middenvelders terug te komen/te verdedigen ipv je verdedigers.
3. Heb geduld met verdedigen en hap niet te snel. Niet te snel instappen, tegenstanders rekenen daar op.
4. Probeer met je cam en spitsen ook l1+x te passen zodat je lopende spelers in je aanval krijgt. Niets is lastiger te verdedigen als lopende spelers. Zorg wel dat je dit niet teveel doet en wel spelers achter de bal blijft houden met counters (daarom vaak alleen cam/st).
5. Kijk regelmatig wat streams van de wat betere spelers.
Thanks :) Ik ga ermee aan de slag! Punt 4 als eerste testen.

Ik gebruik trouwens vaak steekpasses, die vaak niet aankomen. Dat maar eens beetje vervangen door l1+x

risse wijzigde deze reactie 09-02-2019 09:36 (5%)

• cubert20
  • Laatst online: 15-02 20:03
risse schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 09:33:
[...]

Thanks :) Ik ga ermee aan de slag! Punt 4 als eerste testen.

Ik gebruik trouwens vaak steekpasses, die vaak niet aankomen. Dat maar eens beetje vervangen door l1+x
De speler waarmee je l1+x een pass geeft gaat vervolgens diep. Dus daarna kun je een eventuele steekpass geven.
cubert20 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 10:03:
[...]

De speler waarmee je l1+x een pass geeft gaat vervolgens diep. Dus daarna kun je een eventuele steekpass geven.
Een-tweetje :+

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:30
Hier gaat het al iets 'beter' met de WL. 14 gespeeld, en toch zeker wel 5 gewonnen! Maar wel een paar EA losses zoals ik ze noem. Het spel rammelt naar mijn idee iets teveel. Maar Zilver 3 moet haalbaar zijn. Na deze WL wil ik eens kijken of ik een hybrid team kan bouwen. Maar ik weet ik niet precies waar je daarbij op moet letten. Heb nu een volledig Engels team. Tips zijn welkom!

• Razz89
Welke knoppen handeling gebruiken jullie op de xbox voor voorzetten vanaf de zijkant..
En welke knoppen combinatie om ze binnen te koppen?
Krijg hier zoveel van tegen maar zelf creëer ik niks..

• Hassiebassie
Razz89 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:46:
Welke knoppen handeling gebruiken jullie op de xbox voor voorzetten vanaf de zijkant..
Bij de standaard besturing is dat X voor een cross. Het hangt van je spitsen af hoe ze hem binnen kunnen koppen/knallen. Dat koppen/schieten doe je met de B-knop. Het helpt enorm als je speler de bal naar de grond kopt, dan moet je Lb+Rb ingedrukt houden.

Ik speel met een serie A team en heb Mertens met als mijn centrale spits staan, dat is een kleine snelheidsduivel maar verwacht niet van hem dat hij ballen binnenkopt. Daarvoor laat ik vaak Zaza of Mandzukic invallen. Let erop dat zo'n spits ook fysiek erg sterk moet zijn omdat hij het moet kunnen winnen van enorme verdedigers.

Edit: Ik vergeet nog te zeggen dat crossing erg belangrijk is voor degene die de voorzet geeft. Ik selecteer mijn backs dus vooral op aanvallende kwaliteiten. De FUTMAS card van João Cancelo staat bovenaan mijn lijstje. Zijn pace is hoog, verdedigend goed, goede passing, goede dribbling. Dat vind ik belangrijk voor een back.

Aan de linkerkant staat Alex Sandro, dat is gewoon een tank die alles kan, maar stiekem zou ik toch Marcelo nemen :+

Hassiebassie wijzigde deze reactie 09-02-2019 12:24 (20%)

• mindgem
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:56
Razz89 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:46:
Mijn crossing is ook voor verbetering vatbaar. Diego Costa en Jesus als koppel in de spits en rara wie het vaakst via de lucht wordt gezocht. En soms, heel soms vliegen de ballen er op prachtige wijze in :) Go FIFA! Zo eigenlijk eens wat moeten trainen op voorzetten en penalties, maar ja...

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12:27
Hassiebassie schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:17:
[...]

....

Aan de linkerkant staat Alex Sandro, dat is gewoon een tank die alles kan, maar stiekem zou ik toch Marcelo nemen :+
Ik had Alex Sandro.. daarna Marcelo, maar toch weer heel snel terug naar Alex Sandro.
Alex Sandro kan je veel beter op vertrouwen dan wispelturige Marcelo.
Hij sterker en verdedigend ook beter.

Meeste van ons hebben de backs op "stay back" staan, dus de aanvallende impulsen van Marcelo heb je toch niks aan. Daarnaast doet Alex Sandro aanvallend niet onder voor Marcelo.

wijze woorden

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:47
Tjonge ik was tot 2 uur vannacht aan het spelen.
Dan verlies ik veel en wil ik toch afsluiten met een goed gevoel dus wil je een potje winnen.
Vervolgens denk je, oh dat voelde lekker, nog een potje.
Dat wordt dan een vicieuze cirkel
Slecht voor mij dat fut! :)
6-4 inmiddels, maar heb geen idee wat er aan de hand is dit weekend.
Spelers blijven erg wisselend en traag reageren en verdedigen is vrijwel onmogelijk.

Normaal heb ik ook altijd kleine overwinningen (1 a 2 goals verschil), bij de helft van mijn overwinningen heb ik zelf minimaal 4x gescoord.

• risse
MadMoody schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:04:
Hier gaat het al iets 'beter' met de WL. 14 gespeeld, en toch zeker wel 5 gewonnen! Maar wel een paar EA losses zoals ik ze noem. Het spel rammelt naar mijn idee iets teveel. Maar Zilver 3 moet haalbaar zijn. Na deze WL wil ik eens kijken of ik een hybrid team kan bouwen. Maar ik weet ik niet precies waar je daarbij op moet letten. Heb nu een volledig Engels team. Tips zijn welkom!
Vlgsmij lijken we op elkaar haha. Ik heb 2x WL gespeeld, 2x zilver 3......

Net ff rivals div 7 gedaan om van het slechte humeur af te komen :)

• PetrCech_3
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-02 16:19
Zo.. Wat ben ik FutBin Import i.c.m. FutBin SBC Analyze toch dankbaar zeg. Had Butra Prime paar maanden terug gekocht. Natuurlijk direct verkocht en de SBC gedaan (voor mij een end-game speler). Had nog 600k over. Door middel van FutBin SBC Analyze erachter gekomen dat ik de Rijkaard SBC ook nog kan doen! Heeeeeerlijk dit. Nu zijn de coins wel echt op, maar met dit team is dat niet erg. Geen handel, gewoon lekker spelen: https://www.futbin.com/19/squad/4108977

• risse
Hassiebassie schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:17:
[...]

De FUTMAS card van João Cancelo staat bovenaan mijn lijstje. Zijn pace is hoog, verdedigend goed, goede passing, goede dribbling. Dat vind ik belangrijk voor een back.
Vlgsmij kun je die schrappen? Was toch een untradeable uit een oude SBC?

Edit: of je hebt m al, dan heb ik niks gezegd

risse wijzigde deze reactie 09-02-2019 14:00 (6%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Voor de mensen die RTTF Kondogbia hebben: z'n normale kaart in packs is nu CAR ipv Frankrijk. Mocht Valencia doorgaan dan wordt z'n RTTF ook CAR ipv Frankrijk. Dit kan impact hebben op je chemistry. En de waarde van de RTTF kaart :p

• bt4ever
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09-02 16:38
Nee, dat doen we hier niet.

exactor it wijzigde deze reactie 09-02-2019 15:40 (81%)

• SH-FR
Inmiddels op de helft van deze WL, en na het eerste potje te hebben verloren, sta ik er nu met 12 om 3 behoorlijk goed voor. Zeker als ik meeneem dat ik 2 a 3 maanden geen FIFA heb gespeeld vanwege de fantastische RDR 2. Man wat geniet ik van dat spel.

Echter ook heel fijn om weer actief FIFA te spelen nu. Heb gelukkig wel op tijd Ibrahimovic TB kunnen doen, en man wat is dat een geweldige keus geweest. Heb m dankzij Larsson Prime op volle teamgeest, en deze 2 spelers samen maken echt mijn WL tot nu toe. van Dijk POTM ook een dijk van een speler.

• Hassiebassie
risse schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 13:54:
[...]

Vlgsmij kun je die schrappen? Was toch een untradeable uit een oude SBC?

Edit: of je hebt m al, dan heb ik niks gezegd
Staat toch gewoon op de transferlist? Gaat op Xbox weg voor ongeveer 250K - 300K.
Mijn cointeller staat op 187K nu :)

Spelen jullie eigenlijk vaak FUT Draft? Heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd. :+

• SH-FR
Hassiebassie schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:31:
[...]

Staat toch gewoon op de transferlist? Gaat op Xbox weg voor ongeveer 250K - 300K.
Teller staat op 187K nu :)

Spelen jullie eigenlijk vaak FUT Draft? Heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd. :+
Ja, ik speel regelmatig FUT Draft en dat is best wel leuk. Echter wel hypocriet dat je beter in de eerste ronde eruit kunt gaan dan de 2e of soms zelfs 3e ronde. Dit vanwege dat je meestal een zilver-spelerspakket krijgt. Hier haal je vaak wel zo’n 5k alleen al uit terug.

Echter, als je een beetje degelijk bent in FIFA kun je best veel Drafts winnen, vind het niveau daar eerlijk gezegd niet zo hoog.

• Hassiebassie
SH-FR schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:33:
[...]

Ja, ik speel regelmatig FUT Draft en dat is best wel leuk. Echter wel hypocriet dat je beter in de eerste ronde eruit kunt gaan dan de 2e of soms zelfs 3e ronde. Dit vanwege dat je meestal een zilver-spelerspakket krijgt. Hier haal je vaak wel zo’n 5k alleen al uit terug.

Echter, als je een beetje degelijk bent in FIFA kun je best veel Drafts winnen, vind het niveau daar eerlijk gezegd niet zo hoog.
Ik heb nog nooit draft gedaan. Wat doe je daar dan? Als ik de video's zo zie moet je een soort van Squad Building Challenges doen? Daarna genereert de CPU de uitslag? :? Of moet je die 5 matches ook nog spelen?

• SH-FR
Hassiebassie schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:42:
[...]

Ik heb nog nooit draft gedaan. Wat doe je daar dan? Als ik de video's zo zie moet je een soort van Squad Building Challenges doen? Daarna genereert de CPU de uitslag? :? Of moet je die 5 matches ook nog spelen?
Je betaald 15k als ‘startinleg’. Daarna krijg je keuze uit 5 formaties. Als je die hebt gekozen, krijg je per positie 5 keuzes. Met die keuzes moet je proberen de beste spelers te combineren met de beste teamgeest. Je kunt alles krijgen: Icons, TOTY’s basic golds, informs etc etc.

Daarna speel je een mini toernooi van 4 wedstrijden in knock-out vorm. Als je verliest lig je eruit. Als je er geen een wint, heb je de minst goede rewards. Win je er 4 achter elkaar, dan krijg je de beste rewards.
Toch besloten om mijn team weer te veranderen. Zonde van de 5% EA belasting, maar mijn focus is altijd geweest om de beste spelers voorin te hebben omdat je daar het meeste verschil merkt. Met de sterke AI defence kon ik wel een gokje nemen.
Het is wel duidelijk om welke 3 spelers mijn team gebouwd is. Deze kunnen tot eind fifa mee en ondertussen heb ik de optie om andere posities de komende periode verder te upgraden.

De 4 potjes van vandaag waren een waar slachtveld voor de tegenstander.
https://www.futbin.com/19/squad/2762472

• lwd-kevin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:42
RTTF Fekir afgelopen week met 50K winst verkocht omdat ik niet verwacht dat Lyon gaat stunten tegen Barcelona én omdat hij na genoeg onzichtbaar is in mijn spel. RTTF Benzema heb ik nu als CAM staan met daarvoor MOTM Promes. Dit blijkt een gouden zet. Benzema maakt als CAM fantastische runs de diepte in, kan inlopen en koppen bij een voorzet en is altijd aanspeelbaar. Plus hij heeft 4* WF wat ik nogal miste bij Fekir. Promes is heel dreigend vanwege zijn snelheid en doet niet onder voor (nog steeds mijn favoriete speler) RTTF Ben Yedder. Samen is het echt een dodelijk koppel. Aanrader!!

https://www.futbin.com/19/squad/5069072

• Hassiebassie
lwd-kevin schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:24:
RTTF Fekir afgelopen week met 50K winst verkocht omdat ik niet verwacht dat Lyon gaat stunten tegen Barcelona én omdat hij na genoeg onzichtbaar is in mijn spel. RTTF Benzema heb ik nu als CAM staan met daarvoor MOTM Promes. Dit blijkt een gouden zet. Benzema maakt als CAM fantastische runs de diepte in, kan inlopen en koppen bij een voorzet en is altijd aanspeelbaar. Plus hij heeft 4* WF wat ik nogal miste bij Fekir. Promes is heel dreigend vanwege zijn snelheid en doet niet onder voor (nog steeds mijn favoriete speler) RTTF Ben Yedder. Samen is het echt een dodelijk koppel. Aanrader!!

https://www.futbin.com/19/squad/5069072
Die Promes en Alex Sandro vallen wel een beetje uit de toon :)F
Bean77 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:56:
Toch besloten om mijn team weer te veranderen. Zonde van de 5% EA belasting, maar mijn focus is altijd geweest om de beste spelers voorin te hebben omdat je daar het meeste verschil merkt. Met de sterke AI defence kon ik wel een gokje nemen.
Het is wel duidelijk om welke 3 spelers mijn team gebouwd is. Deze kunnen tot eind fifa mee en ondertussen heb ik de optie om andere posities de komende periode verder te upgraden.

Hoe speel je tegenwoordig ?

• Casual_T
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 12:44
Geeindigd met 20-10, wat ook tevens mijn oude record evenaart. Jammer dat ik altijd minimaal 3 potjes onterecht verlies, soms is de game echt onnavolgbaar. Laatste minuutgoals zijn ook erg hip in WL!

Laatste 5 vijf potjes heb ik per game toch wel minimaal 3 keer de paal of lat geraakt. In een game zelfs 5 keer! (ja, die heb ik geteld). Hebben jullie dat ook?

De server vandaag leek ook minder dan gisteravond. Weten jullie of het uitmaakt of je uit of Thuis speelt in WL?

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:17
Vandaag was het internet thuis (Ziggo) weer eens ruk. Ik had het idee dat mij dit bij FIFA ook op brak. Spel leek continue te laat te reageren.

Ik dus Ziggo bellen :+

Krijg een nieuwe modem opgestuurd, hij kon zien dat ie niet lekker meer werkte en een ouder type was.

Kortom niet geheel onterecht dat ik het idee heb dat er iets niet lekker liep.

Benieuwd of dit wat gaat helpen _/-\o_

Tot die tijd maar even geen FIFA om wat frustraties te voorkomen :P

• SH-FR
WL na 12-3 geëindigd op 17-13.. erg teleurgesteld uiteindelijk. Wederom gingen de eerste 15 potten prima, en zakte het daarna helemaal in. Helaas. Recordaantal penalty’s tegen gekregen, denk zo’n 10 tot 15. Echt niet normaal. Of t aan de verbinding lag geen idee.

Achja, Goud 2 is geen heel slecht resultaat, hoogste wat ik ooit heb gehaald is 22-8.
Bossie schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 19:37:
[...]

Hoe speel je tegenwoordig ?
4222 nog steeds en 433-4 als ik achter sta met constant pressure.
Genoeg aanvallende spelers met de 4222. Neymar staat op 15 doelpunten in 10 wedstrijden en dat ondanks veel rq.
Gold 3 is binnen inmiddels en dat was het doel. Nog zien hoeveel ik van de resterende wedstrijden nog ga gespelen.

Bean77 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 20:56:
[...]

4222 nog steeds en 433-4 als ik achter sta met constant pressure.
Genoeg aanvallende spelers met de 4222. Neymar staat op 15 doelpunten in 10 wedstrijden en dat ondanks veel rq.
Gold 3 is binnen inmiddels en dat was het doel. Nog zien hoeveel ik van de resterende wedstrijden nog ga gespelen.
Nog specifieke tactics voor 4222, switch er regelmatig naar aangezien ik met 442 start.

• SH-FR
Heb gisteravond de Arabië SBC voltooid voor die Musa kaart. Geen spijt van, want speelt heel fijn. Bovendien winst gemaakt want de meeste sbc’s kostten niet zoveel!
Bossie schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 21:16:
[...]

Nog specifieke tactics voor 4222, switch er regelmatig naar aangezien ik met 442 start.
Press posession lost / 5 / 6
Fast build up 5 / 5 / 3 / 1
Spitsen, get in behind
1 cdm (meest defensief ) stay back + cov center
1 cdm cov center
backs stay back + overlap (overlap nog een beetje aan het testen).

Bean77 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:42:
[...]

Press posession lost / 5 / 6
Fast build up 5 / 5 / 3 / 1
Spitsen, get in behind
1 cdm (meest defensief ) stay back + cov center
1 cdm cov center
backs stay back + overlap (overlap nog een beetje aan het testen).
Ah, die van reddit eerder deze week dus.

• triple20
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 16-02 17:22
Bean77 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 16:56:

Blanc maar even een CAM kaartje geven lijkt me.

• risse
Yo @Bean77

Ik ben enorm geminderd met staande tackles en sprinten. Gaat nu veeeel beter!

Met je backs tegen de aanvallers aanlopen en de AI pakt m al af :)

Thanks voor de tips!

risse wijzigde deze reactie 09-02-2019 23:24 (4%)

11-8; Butre zit inmiddels op 20/12/11 :)
Die kleine creert enorm veel chaos/ruimte waardoor Raul ook veel meer doelpunten scoort.

Figo doet het ook prima en is meer aangever, 4231 gaat erg met deze twee nieuwe aanwinsten :)
WL blijft bijzonder, vanaf ongeveer 22:00 ging de gameplay van stroperig traag opeens naar versneld

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 12:40
Liggen de servers eruit? Man man man

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

nog zo'n moeizame dag in WL meegemaakt. van 7-3 ging vandaag alles fout. stuk of 8 ook TOTY/Icon teams waarbij CR7 invalt ook nog.

11-13 het resultaat. Zilver 1 is binnen en kap er ook gelijk mee dit weekend.

• SH-FR
Zo, vroeg uit de veren vandaag!

Na deze WL tot de conclusie gekomen dat ik vooral verdedigend een aantal dingen moet verbeteren. Ging het de eerste 15 wedstrijden nog heel goed, de laatste 15 werd ik aan alle kanten voorbij gelopen omdat ik steeds m’n verdedigers selecteerde en wat dommer in begon te stappen. M’n verdediging werd een grote grap.

Maar even serieus, wat hebben ze met penalty’s gedaan? Aanvallers rennen gewoon tegen je aan, ik druk géén tackleknop in en ja hoor, penalty. Dat is me minstens 10 tot 15 keer overkomen dit weekend. Had ook een moment waarbij ik in de zestien vól onderuit werd geschopt en over de knie ging, toen deed de scheids niks. Dat ging even fout hier 😁

Anyway, Bean stuurde hier als tip om zoveel mogelijk met je middenvelders terug te lopen, dat lees ik vaker overal. Bij mij echter lijkt dit nooit goed te werken omdat mijn verdedigers dan veel te passief zijn. Doe ik dan iets verkeerd?

Heb inmiddels door League SBC’s te maken weer 220k te besteden. Dit in 2 dagen voor elkaar weten te krijgen, dat is toch wel heel mooi. Echter wil ik nog door handelen, heeft iemand hier nog goede tips? Voorkeur gaat uit naar directe winst, geen investeringen voor de lange termijn. Gebruikte eerst zilveren League spelers, maar wil graag nu iets anders proberen!

• lwd-kevin
chengbondkwok schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 15:26:
Voor de mensen die RTTF Kondogbia hebben: z'n normale kaart in packs is nu CAR ipv Frankrijk. Mocht Valencia doorgaan dan wordt z'n RTTF ook CAR ipv Frankrijk. Dit kan impact hebben op je chemistry. En de waarde van de RTTF kaart :p
Is dit echt hoe ze het gaan aanpakken? Zou namelijk een flinke waarde vermindering betekenen. Denk je niet dat deze kaart gewoon Frankrijk blijft? Nu ga ik twijfelen...

• Leoon.
  • Registratie: september 2007

Leoon.

waka waka hey hey

lwd-kevin schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:19:
[...]

Is dit echt hoe ze het gaan aanpakken? Zou namelijk een flinke waarde vermindering betekenen. Denk je niet dat deze kaart gewoon Frankrijk blijft? Nu ga ik twijfelen...
Zolang hij geen nieuwe IF krijgt blijft die Frans. Bij een nieuwe IF bij overwinning internationaal ben je fucked.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Leoon. schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:23:
[...]

Zolang hij geen nieuwe IF krijgt blijft die Frans. Bij een nieuwe IF bij overwinning internationaal ben je fucked.
RTTF is iets anders

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Rttf toch? Dus als Valencia doorgaat internationaal of een overwinning heeft dan gaat de rating toch omhoog of krijgt die dan geen niruer IF bedoel je dat?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Leoon. schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:28:
[...]

Rttf toch? Dus als Valencia doorgaat internationaal of een overwinning heeft dan gaat de rating toch omhoog of krijgt die dan geen niruer IF bedoel je dat?
Ik denk dat als je 'Europees' had gebruikt ipv internationaal er minder verwarring was ontstaan.

Maar inderdaad, als Valencia de volgende ronde haalt (vanwege EL, CL telt overwinning in heen wedstrijd ook mee in de rating) dan zal zijn kaartje geüpdatet worden naar CAR. En ja, dan is dat zuur als je een Frans team hebt.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

chengbondkwok schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:33:
[...]

Ik denk dat als je 'Europees' had gebruikt ipv internationaal er minder verwarring was ontstaan.

Maar inderdaad, als Valencia de volgende ronde haalt (vanwege EL, CL telt overwinning in heen wedstrijd ook mee in de rating) dan zal zijn kaartje geüpdatet worden naar CAR. En ja, dan is dat zuur als je een Frans team hebt.
Hm ja oké. Maar we dachten en bedoelden hetzelfde. Wel jammer voor waarde van zo'n kaart, die keldert als een gek. Voor een Spaans team dan wel weer een welkome versterking voor een prikkie

• lwd-kevin
chengbondkwok schreef op zondag 10 februari 2019 @ 10:33:
[...]

Dank voor de tip. Ik verkoop hem dan nu maar voor een licht verlies. Wordt anders moeilijk te linken met al mijn Franse spelers..

Edit: nu verkocht voor 530K. Verlies van z'n 20K. Iemand tips voor zijn vervanger? Budget van 550K. Is pogba als CM aan te raden? Dit is mijn team (minus Kondigbia dus) https://www.futbin.com/19/squad/4460718

lwd-kevin wijzigde deze reactie 10-02-2019 10:55 (15%)

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Pogba kan je doen hoor hij is sterk en lang bevalt mij heel goed

Burp

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
Hmm, ik zit met een dilemma.

Momenteel is dit mijn team:
https://www.futbin.com//19/squad/4321720

Ik zou denk ik graag Rijkaard in mijn team willen, maar de enige manier om dat nog binnen 10 dagen te realiseren is door FFS De Ligt te verkopen. Achterin ontstaat daardoor wel een enorm gat. Zouden jullie het doen? Rijkaard zal dan Wijnaldum vervangen, daar ben ik echt ontevreden over.

De reden daarvoor is dat ik De Ligt altijd nog terug kan kopen (net als dat ik kan 'sparen' voor Rijkaard, maar dat gaat heel lang duren :P ) en desnoods kan vervangen door IF De Ligt.

• SH-FR
chengbondkwok schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:13:

Ik zou denk ik graag Rijkaard in mijn team willen, maar de enige manier om dat nog binnen 10 dagen te realiseren is door FFS De Ligt te verkopen. Achterin ontstaat daardoor wel een enorm gat. Zouden jullie het doen? Rijkaard zal dan Wijnaldum vervangen, daar ben ik echt ontevreden over.

De reden daarvoor is dat ik De Ligt altijd nog terug kan kopen (net als dat ik kan 'sparen' voor Rijkaard, maar dat gaat heel lang duren :P ) en desnoods kan vervangen door IF De Ligt.
Ik zou het niet doen. Is Huntelaar Flashback geen goede optie? Zeer goedkoop en als je er een Hunter op zet, geweldige stats. Verplaats je Depay naar CAM en Huntelaar in de spits.

Ik heb Rijkaard gebruikt en ik vond hem zeer goed, maar geen miljoen waard. Bovendien is de Ligt een van je sterkhouders in je team zo te zien. Als je dan toch echt perse wil spenden kan ik Prime van Basten aanraden. Echt een geweldige speler!

Edit: zie net dat hij al verlopen is.. Dat is heel zuur.

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:35
chengbondkwok schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:13:

Ik zat in een vergelijkbare situatie, alleen heb ik FS De Ligt uiteindelijk niet gekocht om de Rijkaard SBC te kunnen doen. Ik had IF De Ligt nog in m'n club als player pick van een voorgaande WL, en die doet het best aardig met een Shadow erop. Rijkaard bevalt tot dusver erg goed, een complete CDM, dus ik zou er wel voor gaan. En wat je zegt, je kunt altijd later FS De Ligt weer terugkopen, al heb je wel het risico dat z'n prijs nog zal stijgen.

Zelf kan ik niet zeggen hoeveel beter de FS versie van De Ligt is tov van zijn IF versie, kan me wel voorstellen dat je tijdelijk defensief behoorlijk achteruit gaat, maar dat compenseert zich weer door Rijkaard die al veel op het middenveld voor je onderschept. Ik ga zelf waarschijnlijk aankomende donderdag FS De Ligt halen, dus dan kan ik er meer over zeggen.

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:47
SH-FR schreef op zondag 10 februari 2019 @ 07:03:

Maar even serieus, wat hebben ze met penalty’s gedaan? Aanvallers rennen gewoon tegen je aan, ik druk géén tackleknop in en ja hoor, penalty. Dat is me minstens 10 tot 15 keer overkomen dit weekend. Had ook een moment waarbij ik in de zestien vól onderuit werd geschopt en over de knie ging, toen deed de scheids niks. Dat ging even fout hier 😁
Dit ervaar ik ook veel. Nu is koulibaly volgens mij erg goed om penalty's weg te geven met zijn lomp inkomen.
Ik heb zelfs gehad dat ik een penalty tegen kreeg zonder dat ik een knop indrukte.

Ik ben nog steeds aan het uitzoeken welke formaties het beste werken tegen een andere formatie.
Beginnetje
tegenstander ik
433442
4222442
4231(2)4231

Fb Huntelaar is tot nu geen topspits bij mij. 4 uit 14 of zo.

Harribo wijzigde deze reactie 10-02-2019 12:44 (23%)

• chengbondkwok

chengbondkwok

Business Intelligence
Topicstarter
SH-FR schreef op zondag 10 februari 2019 @ 11:22:
[...]

Ik zou het niet doen. Is Huntelaar Flashback geen goede optie? Zeer goedkoop en als je er een Hunter op zet, geweldige stats. Verplaats je Depay naar CAM en Huntelaar in de spits.

Ik heb Rijkaard gebruikt en ik vond hem zeer goed, maar geen miljoen waard. Bovendien is de Ligt een van je sterkhouders in je team zo te zien. Als je dan toch echt perse wil spenden kan ik Prime van Basten aanraden. Echt een geweldige speler!

Edit: zie net dat hij al verlopen is.. Dat is heel zuur.
FB Huntelaar heb ik niet gedaan omdat ik hem niet in m'n team vond passen. Ingame switch ik naar 4321. Spenden kan ik ook niet, want ik moet de SBC doen voor Rijkaard.

De backline die ik nu heb is echt fantastisch in de lucht: daar komt gewoon niks doorheen bij voorzetten en/of corners.
mar101 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:24:
[...]

Ik zat in een vergelijkbare situatie, alleen heb ik FS De Ligt uiteindelijk niet gekocht om de Rijkaard SBC te kunnen doen. Ik had IF De Ligt nog in m'n club als player pick van een voorgaande WL, en die doet het best aardig met een Shadow erop. Rijkaard bevalt tot dusver erg goed, een complete CDM, dus ik zou er wel voor gaan. En wat je zegt, je kunt altijd later FS De Ligt weer terugkopen, al heb je wel het risico dat z'n prijs nog zal stijgen.

Zelf kan ik niet zeggen hoeveel beter de FS versie van De Ligt is tov van zijn IF versie, kan me wel voorstellen dat je tijdelijk defensief behoorlijk achteruit gaat, maar dat compenseert zich weer door Rijkaard die al veel op het middenveld voor je onderschept. Ik ga zelf waarschijnlijk aankomende donderdag FS De Ligt halen, dus dan kan ik er meer over zeggen.
Steeg z'n prijs maar.... Ik heb hem voor 580K gekocht :+ Ik twijfel echt heel erg, want dit is de beste kans om Rijkaard te halen. Maar daarvoor moet ik FFS De Ligt wel opofferen :/

• Hassiebassie
Vanochtend weer 2 potjes division rivals gespeeld. Eerste speelde vol op de aanval, dus dat was feest om te counteren :+ kom de eerste helft 4-0 voor waarbij werkelijk elke onmogelijke aanval erin vloog. 2e helft maak ik de 5-0 met een werkelijk onmogelijke volley met mertens. Daarna stopte hij met spelen en maakte ik er even 13-0 van :D

2e potje was ook gesneden koek, maar dit was zo'n potje dat niks erin ging. Maarliefst 5 kansen voor Cuadrado op de counter met 3x open doel mist hij. Gelukkig schieten Hamsik en Mertens er nog 1 in terwijl Lukakoekje er in de kluts weer eens met mazzel er weer 1 in prikt. Dit soort matches wil je dus niet verliezen omdat je weet dat je beter bent dus besloot ik voor het eerst Cuadrado vroeg in de 2e helft te wisselen voor Suso. Koud in het veld en prikt zo de bal erin :) mijn eerste weekend league komt steeds dichterbij. Ook beetje Squad Battles gedaan en sta stevig in Elite 2.

Langzaam aan komen er steeds meer skill moves in mijn spel. Een schaartje hier, een rollover daar, het creëert verdraait veel ruimte voor een schot.
Overigens nog een vraagje: voor de weekend league: kom je alleen maar mensen tegen uit je eigen divisie of kan je ook naarmate je meer wins krijgt ook mensen tegenkomen uit hogere divisies?
Hassiebassie schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:00:
Overigens nog een vraagje: voor de weekend league: kom je alleen maar mensen tegen uit je eigen divisie of kan je ook naarmate je meer wins krijgt ook mensen tegenkomen uit hogere divisies?
WL staat los van je divisie, tegenstanders worden bepaald op basis van elo.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:33
Heb mbappe gekocht, maar ik kan niet met hem spelen. Krijg er geen leuk resultaat mee. Ga nu op advies maar weer naar Mahrez, maar dan wel de SIF (of OTW).

Zou Mahrez nog een TIF krijgen dit seizoen? Dan ga ik anders maar direct voor de OTW.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
Iemand tips hoe ik mijn team verder kan bouwen?

http://i66.tinypic.com/2s8qyb8.jpg

Ik ben iemand die graag aanvalt en combineert. Speel vaak op balbezit vandaar een sterk bevolkt middenveld. Ook steek ik graag iemand op de flanken weg om een voorzet te kunnen geven.

Dingen die ik zelf zie:

1) IF Martial halen en ruilen met zijn gold versie?
2) Draxler omruilen voor Kondogbia, Verratti?
3) Kurzawa ruilen voor Mendy (City) voor mooie link met Martial?
4) Investeren in Lala 86 ipv 84?
5) Investeren in Cavani 91 ipv 90?

Of ziet iemand een mogelijkheid tot een veel betere opstelling?

Op de bank heb ik onder andere nog Benzema IF, Marquinhos en Payet. Verder niet veel bijzonders.

Benieuwd of iemand nog een leuk idee heeft. Ben overigens wel door mn geld heen, echt maar 20.000 over helaas. Benzema IF kan ik miss beter verkopen, levert denk ik wel 40 a 50k op.

Sleehond wijzigde deze reactie 10-02-2019 14:15 (8%)

Meneer iCy schreef op zondag 10 februari 2019 @ 13:30:
Heb mbappe gekocht, maar ik kan niet met hem spelen. Krijg er geen leuk resultaat mee. Ga nu op advies maar weer naar Mahrez, maar dan wel de SIF (of OTW).

Zou Mahrez nog een TIF krijgen dit seizoen? Dan ga ik anders maar direct voor de OTW.
Grappig heb precies het tegenovergestelde maanden met Mahrez gespeeld o.a vanwege zijn fitnesse. En deze week besloten vanwege patch met mbappe te spelen deze komt voor mij sinds de patch beter tot zijn recht.

Maar Mahrez is zeker een top speler heeft mij veel plezier bezorgd :) wilde zelf ook keer wat anders spelen

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:33
FidoDido schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:17:
[...]
Maar Mahrez is zeker een top speler heeft mij veel plezier bezorgd :) wilde zelf ook keer wat anders spelen
Geef ook de speler niet de schuld. Ik kan er gewoon niet mee omgaan. Mahrez blijf ik stabiel mee spelen dus gold Mahrez wordt vervangen.

Twijfel alleen tussen de sif en otw variant.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Hassiebassie
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met Insigne en Peresic? Ik heb besloten om na deze week, als ik de speciale kaart van João Cancelo heb gekocht gewoon de serie A helemaal uit te kopen op Ronaldo na dan.
Vanmorgen 2 middenvelders geblesseerd dus moest wel even Khedira halen.
Links staat bij mij al heel lang Douglas Costa en heb nog niet de behoefte gehad om hem in te ruilen, maar mocht hij uitvallen dan heb ik dus ook geen wissel.

• Fraaank
  • Laatst online: 14:46
Vrijdag en zaterdag gingen de potjes prima, vandaag schoten alle ballen van m'n voeten (ook bij IF Messi). Speelde voor geen meter. Heeft iedereen trouwens Ronaldo tegenwoordig? Dat win/loss systeem klopt ook niet helemaal volgens mij, ben de laatste 10 potjes compleet weggespeeld.

Tot zover de weeklijkse rant, tot volgende week!
Fraaank schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:18:
Laat ik de mijne ook nog ff doen, ondanks veel rare potjes op vrijdag toch volgens met een leuke score G3 gehaald 14-9 ofzo.

Daarna toch nog ff een paar potjes gespeeld voor G2, maar uiteindelijk 3 maal op rij verloren omdat de tegenstanders Prime Gabriel Jesus hadden.

Anyhow, een paar frustrerende potjes gehad tegen high pressure tegenstanders, wat bijna elke tegenstander speelt. Ook een paar maal gespeeld tegen 532 icm high pressure en driemaal aanvallend vrij kansloos gevoeld terwijl vrijwel elke tegenaanval gevaarlijk is.

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14:24
Eindelijk 91 Cruijff gekocht :).

Ingame switch ik naar 352 en speel ik zo:
Ibrahimovic - Cruijff
Kluivert - De Jong - Ziyech
Rijkaard - Blind
Tagliafico - De Ligt - Dumfries

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

pffff toty neymar is kapot goed zeg.......

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Deze WL lijk ik echt enorm last te hebben van input delay. Jullie ook?
Bij minuut 20 gaat de server laggen en daarna is het bagger... Hebben jullie hier ook last van?
Blijkbaar speel ik er lekker op, want ik sta 7-1. Waar ik normaliter altijd 14/16 haal uiteindelijk.
AntraXxX schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:20:
Eindelijk 91 Cruijff gekocht :).

[Afbeelding]

Ingame switch ik naar 352 en speel ik zo:
Ibrahimovic - Cruijff
Kluivert - De Jong - Ziyech
Rijkaard - Blind
Tagliafico - De Ligt - Dumfries
Nice, vet team! Ik zit daar ook over te twijfelen....maar wil eigenlijk geen afstand doen van ben yedder rttf en griezmann if :)

Eigenlijk nog wel even Zlatan omruilen voor Huntelaar natuurlijk ;)

• Fraaank
  • Laatst online: 14:46
ErnstMid schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:45:
[...]

Nice, vet team! Ik zit daar ook over te twijfelen....maar wil eigenlijk geen afstand doen van ben yedder rttf en griezmann if :)

Huntelaar is trouwens wel een aardige speler, zeker als je een spits wilt hebben die de bal doorkopt of opvangt!
Fraaank schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:51:
[...]

Huntelaar is trouwens wel een aardige speler, zeker als je een spits wilt hebben die de bal doorkopt of opvangt!
Zlatan nog wel iets beter toch? Heb Huntelaar wel gehaald, deze week maar even proberen :)

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14:24
ErnstMid schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:45:
[...]

Dankje :).

Huntelaar komt er vaak rond de 60e minuut in, maar heb zoals je kunt zien verder met Flashback Tevez en Scream Dost eigenlijk wel 3 goede spitsen die ik kan brengen. Ibra is wel beter dan Huntelaar natuurlijk, ook door zijn 5* skills.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Fraaank schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:18:
Vrijdag en zaterdag gingen de potjes prima, vandaag schoten alle ballen van m'n voeten (ook bij IF Messi). Speelde voor geen meter. Heeft iedereen trouwens Ronaldo tegenwoordig? Dat win/loss systeem klopt ook niet helemaal volgens mij, ben de laatste 10 potjes compleet weggespeeld.

Church. Ik heb vrijdag 7 overwinningen gehaald in 8 potjes. Toen zaterdag 4 potjes gespeeld en 3 gewonnen. Dus ik moest er nog 4 voor 14 overwinningen. Vanmorgen 3 gespeeld en 3 gewonnen, vanmiddag 10 potjes gespeeld en 9 verloren, de laatste wel gewonnen. Alles ging mis, vet veel kansen maar spelers misten ineens alles, ik scoorde 10e minuut tegenstander 12e minuut ik scoorde 40e minuut tegenstander 41e minuut. Allemaal direct na de aftrap. M'n vriendin zat naast me op de bank en die vond 't ook bizar, ik regisseerde het niet meer, überhaupt wat ik wilde lukte niet. Het ging natuurlijk in m'n kop zitten en uiteindelijk nr 14 gewonnen en direct gestopt. Wellicht weer even een tijdje geen WL doen. Wat een hel :D

* Leoon. schrijft zich in voor komende week.....

• risse
Hassiebassie schreef op zondag 10 februari 2019 @ 15:02:
Vanmorgen 2 middenvelders geblesseerd dus moest wel even Khedira halen.
Je kunt toch zo'n kaartje "herstel alle blessures" gebruiken? Of werkte dat niet?

• lwd-kevin
Uiteindelijk na de verkoop van Rttf Kondogbia uitgekomen op dit team. Echter geen ervaring met 4-3-3 (4). Iemand nog tips of custom tactics?

https://www.futbin.com/19/squad/5103629

• risse
Hattrick Aguero. Weer een IF?

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Ik snap er he-le-maal niks van. Voor mijn gevoel speel ik als stront door een trechter. Input delay van hier tot Tokyo. Maar ik sta wel 11-3 terwijl ik normaliter 14-16 eindig.
DeBers schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:37:
Ik snap er he-le-maal niks van. Voor mijn gevoel speel ik als stront door een trechter. Input delay van hier tot Tokyo. Maar ik sta wel 11-3 terwijl ik normaliter 14-16 eindig.
14-16 kan nog steeds :>
Maar heb ongeveer hetzelfde ervaren dit weekend

• Razz89
1e keer goud 3 gehaald!
Meestal atop ik bij zilver 1 maar had nu meer tijd en dacht speel door..
Met nog 2 potten over dus goud 3 binnen gesleept!

• t mac
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 17:29
Ik heb voor het eerst Goud2 gehaald. Met dit team:
http://wefut.com/squad/16852042
4231

Memphis speelt wel lekker, al mis ik wel wat kopkracht. Frenkie op CDM is erg goed.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:09
Kan geen twee keer achter elkaar. Grote kans dat het Sterling wordt.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

Pagina: 1 ... 143 ... 149 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True