Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• cubert20
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 12-10 22:07
Razz89 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:30:
[...]

Geen larsson fan maat ik ga is kijken of ik hiermee kan voort bouwen..
Je helpt me de goede weg op thanks!
Denk je dat fabinho genoeg is achterin?
Ik zou het niet weten :) maar die matcht het beste met 2 Braziliaanse CBs

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-10 11:17
De MM SBC levert mij wederom een Headliner speler op. Ik mag, na de MM rewards van vorige week, mijn 2e Lala toevoegen aan de transfer list :o :)

• Fifaflaws
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 09-10 17:51

Het mag wel iets minder

Sagat wijzigde deze reactie 08-02-2019 16:41 (96%)

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14-10 15:46
Uit je systeem nu? :')

Maar eens bedenken of ik voor Neymar ga sparen. T wordt toch tijd om coutinho sbc uit m'n team te halen.
Net al m'n packs geopend (MM, WL en Rivals). Hoogste was Oblak, wel lekker. Mijn playerpicks waren Fabrepass en natuurlijk Luuk de Jong. Heb expres (nog steeds) niet naar de Team of the Week gekeken. Scheelt vaak een hoop teleurstelling haha.

• Schuimpje
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 30-09 07:50

Schuimpje

Couch Warrior

Voor wie zin heeft, ik ga al m’n coins opmaken aan packs omdat ik klaar ben met fifa.

https://www.twitch.tv/strandbal

PS4 Pro | Sony 55XE9305 | 2.0 B&W 685S2 + Denon PMA-30 | PSN: Drukfout

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
Schuimpje schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 22:17:
Voor wie zin heeft, ik ga al m’n coins opmaken aan packs omdat ik klaar ben met fifa.

Succes! En anders geef je een paar man hier toch een tonnetje? :P

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• cubert20
van het weekend dit maar eens proberen met tagliafico en scream mascherano

https://www.futbin.com/19/squad/5013943

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

Schuimpje schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 22:17:

Conclusie:
1,9 mil aan packs geopend
6x 100k pack
10x 45k pack
10x 55k pack
En nog wat 15k packs.

Hoogste pick was een headliner ziyech en 4 80-84 rated if’s. Blij dat ik niks meer te zoeken heb nou op fut en weer verder kan met red dead redemption. Ajuu :)

Schuimpje schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 23:02:
[...]

Conclusie:
1,9 mil aan packs geopend
6x 100k pack
10x 45k pack
10x 55k pack
En nog wat 15k packs.

Hoogste pick was een headliner ziyech en 4 80-84 rated if’s. Blij dat ik niks meer te zoeken heb nou op fut en weer verder kan met red dead redemption. Ajuu :)
Tot snel!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 20:22
Ik heb mij gisteren via de app ingeschreven voor de WL dit weekend. Ik hoop dat het dit weekend wat beter gaat. Ik heb gekozen om vanaf nu 4222 te gaan spelen. Tot nu toe bevalt het goed. Ik ben benieuwd hoe dit na dit weekend is ;)

• AntraXxX
  • Laatst online: 21:50
Gisteravond prime Van der Sar verkocht en ik ga straks zijn untradable SBC doen.
Heb nu 2,3 miljoen coins, dus hopelijk heb ik na Van der Sar iig meer coins (door packluck) dan de 1,77 miljoen voordat ik hem verkocht.

91 Cruyff eindelijk in zicht (2,05 / 2,1 miljoen coins Xbox) :).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Shreddaaa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 18:57:
[...]

Dat is inderdaad geen toeval. Dan gebruik je t verkeerde schot of mik je verkeerd. Kortom, oefenen! En niet het spel de schuld geven...
Yeah right
En door een keeper fout opeens verliezen "toevallig"?
En niet 1 wedstrijd he? Wedstrijden achter elkaar met dit soort "toevalligheden"
Lees maar ff hierboven oa, hele volksstammen ervaren dit hoor
Maar blijf maar lekker struisvogel politiek uitoefenen samen met de mensen die denken dat je ook nog gelijk hebt. Ik vind het niet te geloven dat je dit met droge ogen blijft volhouden.

Vertel mij dan maar hoe het kan dat ik de ene avond alles win en de andere alles verlies..
Inderdaad.. Dacht ik ook...
Gelukkig zit het ook helft van de tijd mee.
Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:20:
[...]

Yeah right
En niet 1 wedstrijd he? Wedstrijden achter elkaar met dit soort "toevalligheden"
Maar blijf maar lekker struisvogel politiek uitoefenen samen met de mensen die denken dat je ook nog gelijk hebt. Ik vind het niet te geloven dat je dit met droge ogen blijft volhouden.

Vertel mij dan maar hoe het kan dat ik de ene avond alles win en de andere alles verlies..
De laatste zin brengt al je vorige zinnen weer in balans. Je krijgt dus ook meer dan genoeg mee. Dus heft het elkaar op. Dus je eigenlijke argument is dat je alleen maar situaties mee wilt hebben en geen situaties meer tegen?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Vissert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 11-10 14:32
[...]

Yeah right

Ik ga mij er ook even mee bemoeien. Het is niet zo zeer dat je genaaid word door EA. Het is meer dat er gewoon een slechte engine achter zit waardoor je rare dingen krijgt. In combinatie met ongeveer 6000 variabelen die er voor zorgen dat elk potje anders is. Zowel in game, als in match voorbereiding (matchmaking, formaties etc), als in jouw persoonlijke staat.

Daarnaast blijft het een spel waardoor er bepaalde dingen "beter" werken. Vergelijk het met Supermario waarbij je bepaalde handelingen moet doen voor een highscore. Zelfde geld voor FIFA. Bepaalde hoek van de speler tenopzichte van de goal, kracht, soort schot etc. Als je dit beheerst heb je een groter slagingspercentage.

Vissert wijzigde deze reactie 08-02-2019 10:31 (3%)

Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:29:
[...]

De laatste zin brengt al je vorige zinnen weer in balans. Je krijgt dus ook meer dan genoeg mee. Dus heft het elkaar op. Dus je eigenlijke argument is dat je alleen maar situaties mee wilt hebben en geen situaties meer tegen?
Yup gelukkig wel.
Nou nee, tuurlijk heb je situaties tegen en mee maar het is voor mij de mate waarin.
Waarom een hele wedstrijd vol en zoveel wedstrijden achter elkaar?
Waarom verlies ik bijna alles de ene avond en de andere niet? Dat dus

@Vissert inderdaad... Je zegt het zelf.. Rare dingen.
Maar dan wel rare dingen die toevallig bijna allemaal in je nadeel werken een hele avond. Het klopt gewoon niet. Serieus, het klopt niet.

Uiteraard moet ik meer oefenen maar ik speel liever echte wedstrijden.

Het meest frustrerende vind ik dat ik als ik een wedstrijd kan lezen en er niets tegen kan doen.
Er zijn wedstrijden bij dat ik van te voren precies door heb wat een tegenstander gaat doen.
Maar door lags / vertraging ben ik niet in staat om daar op tijd op te reageren.

Of dat ik een bal wil afpakken, druk op de schietknop daarvoor. Dat mislukt en seconden later valt die bal in de voeten van een andere speler van mij en die schiet hem weg over de zijlijn. Tja dat was natuurlijk de schietknop..

Als ik dan ook nog de ai wedstrijd na wedstrijd tegen krijg... Kan ik wel ermee kappen

Maar van de andere kant.. Heb laatst ook wedstrijden gehad waarin "toevallig" de tegenstander steeds mis schiet. Kom ik wedstrijden achter elkaar goed weg.

Dat dus... Heb liever dat ik puur alleen mijzelf er op aan kan kijken als ik verlies. Heb nu dat gevoel verre van

En dat de lag voor beide partijen geld... Vraag me het af... Heb wedstrijden waarin de tegenstander soepel kapt en draait wat ik dan niet kan vanwege de lag... Ik weet het dan ook niet

Harribo wijzigde deze reactie 08-02-2019 10:53 (56%)

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:54
[...]
Er is 1 keeper die ik heb gehad die regelmatig raar gedrag vertoont en dat is Lloris. En dat je soms wint of verliest heeft echt niets te maken met verborgen code die er voor zorgt dat je bewust verliest.

Soms zit het mee soms zit het tegen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• RFRF
  • Laatst online: 14-10 12:50
Vissert schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:30:
[...]

Ik ga mij er ook even mee bemoeien. Het is niet zo zeer dat je genaaid word door EA. Het is meer dat er gewoon een slechte engine achter zit waardoor je rare dingen krijgt. In combinatie met ongeveer 6000 variabelen die er voor zorgen dat elk potje anders is. Zowel in game, als in match voorbereiding (matchmaking, formaties etc), als in jouw persoonlijke staat.

Daarnaast blijft het een spel waardoor er bepaalde dingen "beter" werken. Vergelijk het met Supermario waarbij je bepaalde handelingen moet doen voor een highscore. Zelfde geld voor FIFA. Bepaalde hoek van de speler tenopzichte van de goal, kracht, soort schot etc. Als je dit beheerst heb je een groter slagingspercentage.
Ik ben het wel met Harribo eens dat er zat wedstrijden zijn waar je toeschouwer bent. Ik zeg niet dat er sprake is van scripting maar is wel vaker sprake van een lag waardoor het spel compleet anders aanvoelt. Het gebeurt meer dan eens dat er een pass of schot wordt uitgevoerd in een richting die je een aantal tellen geleden gebruikte. Dan kun je niet echt spreken van een goede gameplay en vind het vreemd dat je hier maar mee moet leren omgaan. Zeker is het fijn dat je ook genoeg mee krijgt maar dat betekent dus ook dat de tegenstander last heeft van 'lag'. Hier word je natuurlijk ook niet heel blij van. Je wilt gewoon een goede gameplay en die kunnen ze nu nog niet altijd garanderen.

• sirkeith
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 14-10 16:22
Ik schoot vorige week in de 90+3e minuut letterlijk 4x binnen een seconde op de lat... Hierdoor verlenging maar gelukkig nog gewonnen op penalty's. Kijken of ik dit weekend weer minimaal Goud 3 kan behalen.

• triple20
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 10-10 23:26
Kijk van het weekend eens naar het voetbal in de eredivisie, Serie A, La Liga, premier League en Bundesliga en je komt genoeg Fifa-goals tegen.

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

@Harribo waarom stop je anders niet gewoon? FF al je coins uitgeven aan packs en ajuu paraplu

• Meneer iCy
Schuimpje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:05:
@Harribo waarom stop je anders niet gewoon? FF al je coins uitgeven aan packs en ajuu paraplu
Je packte wel mcBurnie!

Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:39:
[...]

Yup gelukkig wel.
Nou nee, tuurlijk heb je situaties tegen en mee maar het is voor mij de mate waarin.

Maar dan wel rare dingen die toevallig bijna allemaal in je nadeel werken een hele avond. Het klopt gewoon niet. Serieus, het klopt niet.

Het meest frustrerende vind ik dat ik als ik een wedstrijd kan lezen en er niets tegen kan doen.
Er zijn wedstrijden bij dat ik van te voren precies door heb wat een tegenstander gaat doen.
Maar door lags / vertraging ben ik niet in staat om daar op tijd op te reageren.

Of dat ik een bal wil afpakken, druk op de schietknop daarvoor. Dat mislukt en seconden later valt die bal in de voeten van een andere speler van mij en die schiet hem weg over de zijlijn. Tja dat was natuurlijk de schietknop..

Als ik dan ook nog de ai wedstrijd na wedstrijd tegen krijg... Kan ik wel ermee kappen

Maar van de andere kant.. Heb laatst ook wedstrijden gehad waarin "toevallig" de tegenstander steeds mis schiet. Kom ik wedstrijden achter elkaar goed weg.

Dat dus... Heb liever dat ik puur alleen mijzelf er op aan kan kijken als ik verlies. Heb nu dat gevoel verre van

En dat de lag voor beide partijen geld... Vraag me het af... Heb wedstrijden waarin de tegenstander soepel kapt en draait wat ik dan niet kan vanwege de lag... Ik weet het dan ook niet
Ok...kun je nu stoppen. Je klinkt als een oud gefrustreerd mannetje met een te kleine pik. We snappen je punt en je valt in herhaling

• Schuimpje

Schuimpje

Couch Warrior

McBurnie held!

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:20
Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:39:
[...]

Yup gelukkig wel.

Start een offline carriere en zet deze op wereldklasse...
gewoon kappen met FUT..

Er zijn altijd heel veel spelers die altijd zoeken naar de sweet spot om te scoren (soort one trick pony's), lag die voorkomt. Spelers die snel 2-0 voorkomen en vervolgens achterin rondtikken. Teams van 8 miljoen + en weet ik veel wat om je te frustreren.

Trust me; ik frustreer me regelmatig en om die reden doe ik niet altijd mee aan WL...
Merkte laatst dat even lekker offline spelen me weer deed genieten van Fifa.

wijze woorden

• Vissert
@Harribo

Nogmaals neem eens wat wedstrijden op van rare situaties. Dan kunnen wij ook beter oordelen.
RFRF schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:40:
[...]

Ik ben het wel met Harribo eens dat er zat wedstrijden zijn waar je toeschouwer bent. Ik zeg niet dat er sprake is van scripting maar is wel vaker sprake van een lag waardoor het spel compleet anders aanvoelt. Het gebeurt meer dan eens dat er een pass of schot wordt uitgevoerd in een richting die je een aantal tellen geleden gebruikte. Dan kun je niet echt spreken van een goede gameplay en vind het vreemd dat je hier maar mee moet leren omgaan. Zeker is het fijn dat je ook genoeg mee krijgt maar dat betekent dus ook dat de tegenstander last heeft van 'lag'. Hier word je natuurlijk ook niet heel blij van. Je wilt gewoon een goede gameplay en die kunnen ze nu nog niet altijd garanderen.
Eens! Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. De servers zijn gewoon crappy maar er gebeurt zoveel onder water waar wij geen besef van hebben.

Ja ik rage hem ook door de kamer zodra ik een 3/4 potjes WL achter elkaar verlies maar 99% kans dat ik door de wins ervoor in een hogere matchmakingpool zit. Want ik geloof nooit dat EA het puur op basis van rang/division schaalt.

Aan de andere kant is het ook logica. Ik verloor standaard de meeste potjes op vrijdag. Waarom? Lange werkdag/werkweek dus moe, meer goede spelers nog in de WL en veel mensen online dus servers meer belast.
triple20 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:59:
Kijk van het weekend eens naar het voetbal in de eredivisie, Serie A, La Liga, premier League en Bundesliga en je komt genoeg Fifa-goals tegen.
Dit dus.

• DjoCalvic
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 14-10 18:31
Valandil schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:15:
[...]

Start een offline carriere en zet deze op wereldklasse...
gewoon kappen met FUT..

Er zijn altijd heel veel spelers die altijd zoeken naar de sweet spot om te scoren (soort one trick pony's), lag die voorkomt. Spelers die snel 2-0 voorkomen en vervolgens achterin rondtikken. Teams van 8 miljoen + en weet ik veel wat om je te frustreren.

Trust me; ik frustreer me regelmatig en om die reden doe ik niet altijd mee aan WL...
Merkte laatst dat even lekker offline spelen me weer deed genieten van Fifa.
Lijkt me heerlijk om weer een carrière te beginnen, maar ik vind FUT nog te leuk🙈

• GAITii
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14-10 14:05
Kijk alleen al naar PEC - Utrecht afgelopen weekend. Perfecte afspiegeling van 75% van mijn potjes in Fifa. Zowel tegen als mee.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Meneer iCy
Vissert schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:16:
Ja ik rage hem ook door de kamer zodra ik een 3/4 potjes WL achter elkaar verlies maar 99% kans dat ik door de wins ervoor in een hogere matchmakingpool zit. Want ik geloof nooit dat EA het puur op basis van rang/division schaalt.
Klopt, toen ik Div 7 speelde kreeg ik teams waar je u tegen zegt bij het eerste paar potjes van WL. Heb mijzelf niet verdiept hoe de matchmaking gaat van WL, maar was er van uit gegaan dat je elke week met een standaard score begint onafhankelijk van je division rivals ranking.

bvbal79 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:10:
[...]

Ok...kun je nu stoppen. Je klinkt als een oud gefrustreerd mannetje met een te kleine pik. We snappen je punt en je valt in herhaling
Wil je een beetje normaal doen?
Er zijn grenzen

Nee er zijn mensen die mijn punt niet begrijpen.
Maar ik hou er over op

Harribo wijzigde deze reactie 08-02-2019 11:27 (13%)

• Vissert
Meneer iCy schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:21:
[...]

Klopt, toen ik Div 7 speelde kreeg ik teams waar je u tegen zegt bij het eerste paar potjes van WL. Heb mijzelf niet verdiept hoe de matchmaking gaat van WL, maar was er van uit gegaan dat je elke week met een standaard score begint onafhankelijk van je division rivals ranking.
Ik denk dat een rating is die losstaat van alle spelvormen. En hoe die word bepaald is ook interessant. In hoeverre de laatste potjes meer meewegen dan eerdere potjes etc. Dat EA gewoon kijkt wie er in dezelfde flow zitten. Geen geschikte kandidaat? Prima pakken we iemand met een grote ratingrange.

• risse
  • Laatst online: 19:24
Advies gevraagd:

Als Pogba door zijn stamina heen is wissel ik hem altijd voor Matuidi. Is het de moeite waard om Matuidi te lozen en Kante voortaan als wissel te gebruiken? Of ga ik dan de lengte missen in kopduels....

Zie https://www.futbin.com/19/squad/4622249

thanks!

• Meneer iCy
risse schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:24:
Advies gevraagd:

Als Pogba door zijn stamina heen is wissel ik hem altijd voor Matuidi. Is het de moeite waard om Matuidi te lozen en Kante voortaan als wissel te gebruiken? Of ga ik dan de lengte missen in kopduels....

thanks!
Kante gaat zeker niet voor veel kopduels zorgen, maar zijn wendbaarheid is wel ideaal qua plays.

Als je specifiek een kopper als vervanger wil hebben, neem dan geen Kante.
Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:24:
[...]

Er zijn grenzen
Hij verwoord het wellicht wat grof, maar hij heeft wel een punt. Ga niet zo lang mee qua fifa19 hier, maar merendeels is het negatief wat je verwoord.

Meneer iCy wijzigde deze reactie 08-02-2019 11:26 (22%)

Advies gevraagd:

thanks!
Hij heeft 90 stamina, wat doe je met hem :P

Defensief zal je de lengte denk ik niet echt missen omdat je daar ook Kondogbia hebt lopen.
je kan ook met Pogba en Kante starten en Kondogbia inbrengen als sub.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:24:
[...]

Er zijn grenzen
De pot verwijt de ketel...

We vragen van alle kanten of je er nu mee kunt ophouden. Maar je gaat maar door. Er zijn grenzen.

• risse
Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:27:
[...]

Hij heeft 90 stamina, wat doe je met hem :P

Defensief zal je de lengte denk ik niet echt missen omdat je daar ook Kondogbia hebt lopen.
je kan ook met Pogba en Kante starten en Kondogbia inbrengen als sub.
Je weet Bean, ik speel tegenwoordig vanaf de aftrap met constant pressure en team pressure :)

Win er best veel mee!
bvbal79 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:27:
[...]

De pot verwijt de ketel...

We vragen van alle kanten of je er nu mee kunt ophouden. Maar je gaat maar door. Er zijn grenzen.
Ik speel het niet op de man met scheldteksten.
Daar liggen de grenzen

Ik hou er over op.
Hoop ik ook dat anderen die er anders over denken dat doen.

Harribo wijzigde deze reactie 08-02-2019 11:30 (11%)

• risse
Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:28:
[...]

Ik speel het niet op de man met scheldteksten.
Daar liggen de grenzen

Ik hou er over op.
Hoop ik ook dat anderen die er anders over denken dat doen.
Where is the love? O+
risse schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:28:
[...]

Je weet Bean, ik speel tegenwoordig vanaf de aftrap met constant pressure en team pressure :)

Win er best veel mee!
Nog steeds succesvol?
Ik merkte in divisie 3 dat het niet werkte. Maar ik heb het nog als optie in mijn game plans staan. Maar eens kijken in de WL of het daar wel werkt.

Maar Kante en Pogba starten en Kondogbia als supersub een optie?

• DeeleNL
Kan iemand mij adviseren m.b.t. mijn 4231 Serie A team?:

----------------------Dybala----------------------
Perisic RTTF------------------Suso Healiner
--------------------Gomez IF---------------------
------------Matuidi-----------Nainggolan-------
Sandro-Skriniar SBC-Koulibaly-Vrsaljko 87
--------------------Donnarumma-------------------

Zou het te aanvallend worden als ik Matuidi bijv. vervang voor Milinkovic-Savic IF, of Hamsik SBC?

Ik heb Milinkovic Savic NIF gehad, was er erg over te spreken, maar destijds zijn UEL kaart gemist, nou is zijn IF uit, wellicht is dat wel weer wat.

Zo'n 1.2mln coins op de bank momenteel, dus er is ruimte voor aanpassingen :+

Daarnaast twijfel ik ook of ik Koulibaly SIF wil gaan halen, of de Swap Juan Jesus ga voltooien. De laatste schijnt volgens velen een prima (snelle) CB te zijn.

• Vissert
DeeleNL schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:34:

Zou het te aanvallend worden als ik Matuidi bijv. vervang voor Milinkovic-Savic IF, of Hamsik SBC?

Ik heb Milinkovic Savic NIF gehad, was er erg over te spreken, maar destijds zijn UEL kaart gemist, nou is zijn IF uit, wellicht is dat wel weer wat.

Daarnaast twijfel ik ook of ik Koulibaly SIF wil gaan halen, of de Swap Juan Jesus ga voltooien. De laatste schijnt volgens velen een prima (snelle) CB te zijn.
MAak er even een futbin linkje van. Voor iedereen makkelijker :+

• risse
Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:34:
[...]

Nog steeds succesvol?
Ik merkte in divisie 3 dat het niet werkte. Maar ik heb het nog als optie in mijn game plans staan. Maar eens kijken in de WL of het daar wel werkt.

Maar Kante en Pogba starten en Kondogbia als supersub een optie?
In divisie 7 werkt het nog iig.

Als ik Kante op links zet zit hij op chem 7 :/

• risse
dubbel

risse wijzigde deze reactie 08-02-2019 11:43 (97%)

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 14-10 10:27
risse schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:41:
[...]

In divisie 7 werkt het nog iig.

Als ik Kante op links zet zit hij op chem 6 :/
Ik speel in DIV 3, (almost DIV 2) en speel 433(4) heb geen custom tactics.. en dacht probeer die constante presure uit.

Heeft inderdaad bij mij ook geen resultaat.

Mijn tactiek is geen tactiek.. werkt naar behoren :)

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 14-10 07:21

Zou eerder Naingolan dan vervangen voor Hamsik. Matuidi is gewoon endgame speler, die man kan alles.

• Lorenzoaliandro

Ik persoonlijk ben er altijd van als je met 3 middenvelders speelt moet je er 1 hebben die gewoon uitblinkt in de verdedigende aspecten.. Speel zelf met Casemiro (league sbc) Cruyf en de Bruyne...

• DeeleNL
Vissert schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:36:
[...]

MAak er even een futbin linkje van. Voor iedereen makkelijker :+
https://www.futbin.com/19/squad/3874666

Daar is ie dan ;)

• MustacheNicker
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 00:01
Dit is momenteel mijn squad. 3 Potjes mee gespeeld in Divisie 4 en alle 3 gewonnen.

Hard aan het sparen voor Future Star de Ligt. Iemand nog tips voor mijn squad?

https://www.futbin.com/19/squad/5028599

• tritimee
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:14
Ik zou Mandzukic scream er in zetten als spits (deadeye)
Naingolan er uit voor Hamsik SBC die nu live is.
Perisic kan ik zelf niet mee spelen, ben wel enorm fan van Insigne.

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 04-10 11:11
[...]

Yeah right

1 woord, concentratie.

Jij denkt elke x hetzelfde te spelen maar het is niet zo, de ene x schiet ik een vrije trap er heel makkelijk in de andere x niet, ja wat is het verschil? Timing, positie, etc etc.
Als je echt 5x 1op1 op de keeper komt en je scoort geen 1x dan doe je echt zelf iets fout.
Kan je wel zeggen dat hele volkstammen dit ervaren maar die hebben dan hetzelfde probleem als jij, dat ze iets FOUTS doen!

Dit is niet meer de fifa dat je als je 1op1 op keeper komt dat je elke x maar weer met opdezelfde manier kan scoren. Jij speelt liever arcade voetbal, elke x hetzelfde en elke x als je ongeveer op een bepaalde plek komt wil je dat je elke x op precies dezelfde manier kan scoren.

Zo werkt fifa gelukkig niet! De ene x kiest de keeper er voor om snel op je af te komen de andere x stopt ie vlak voor je voor het schot de andere x komt hij helemaal niet op je af, de andere x redt ie bij toeval het schot met zijn voet etc etc. De tegenstander lost niet elke situatie op dezelfde manier op leer dat nou eens!!!!!
Jammer dat jij je ps4 niet meer hebt want echt wat had ik graag tegen jou gespeeld. Allebeide headset op en dan mag je elke x als je vindt dat het niet klopt meteen zeggen krijg je meteen feedback van mij. En dat is echt niet om je naar beneden te halen ofzo maar om je te laten in zien dat het spelletje niet zo werkt.

Als tip zou ik zeggen, bedenk meerdere oplossingen per situatie. De ene x scoor ik 1op1 door l1+r1 te gebruiken ( geen idee hoe dat zit op pc ) de andere x stift ik, dan omspeel ik de keeper, dan doe ik finess shot.
Elke situatie is anders en elke situatie is weer een andere oplossing nodig, zolang je dat niet in zien wilt zien zou je ook nooit echt beter worden dan je nu bent.
Ik zou zeggen zonder dat je aangevallen voelt, neem het tot je op, doe er iets mee of doe er lekker niks mee, je hoeft ook niet perse te reageren hier op. Maar pls hou aub op met het spel de schuld te geven van jouw prestaties...
Er zijn mensen die het presteren om 120-0 te gaan in een maandje WL.
OF hebben zij een ander script?
Kijk anders wat vaker naar een live stream.

Natuurlijk heb je elke wedstrijd waarschijnlijk een andere ping naar de server en dus kan het prima zijn dat elke wedstrijd net weer wat anders aanvoelt qua snelheid/delay maar ook dat hoort bij de game.. Want ook daar heeft iedereen last van en ja de ene x heb je geluk dan word je gekoppeld aan iemand in de buurt en heb je beide goede ping en minder last van delay maar de andere x kan het ook zo maar anders zijn.
Wel aangegeven in je EA profiel dat je uit west europa komt? Of bestaat die instelling niet meer? Stond me iets van bij dat je altijd je regio kon aangeven voor matchmaking.

Anyway, succes met het spelletje

• fifanoob
Vissert schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:24:
[...]

Ik denk dat een rating is die losstaat van alle spelvormen. En hoe die word bepaald is ook interessant. In hoeverre de laatste potjes meer meewegen dan eerdere potjes etc. Dat EA gewoon kijkt wie er in dezelfde flow zitten. Geen geschikte kandidaat? Prima pakken we iemand met een grote ratingrange.
Die is bekend. Je begint allemaal op 0 in de wl dus de eerste potjes kan je van alles tegenkomen.
Elke win is een +1 erbij elke verlies is een -1.
Je kan tot max +10 of tot -10.
Sta je 10-0 en dus +10 dan krijg je alleen maar mensen die ook +10 hebben, dus 12-2 staan of 19-9 etc etc.

Prima manier als je het mij vraagt. Het is dus niet zo dat als je 20-0 gaat je ook alleen maar tegen gasten komt te spelen die ook 20-0 gaan anders zou het ook lastig worden qua zoeken van tegenstanders voor diegene die 25-0 gaan bv.

Verder helemaal met je eens over hoe je het hebt uitgelegd wat betreft de discussie met harribo.
tritimee schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:15:
[...]

Ik zou Mandzukic scream er in zetten als spits (deadeye)
Naingolan er uit voor Hamsik SBC die nu live is.
Perisic kan ik zelf niet mee spelen, ben wel enorm fan van Insigne.
Gaat Hamsik live nog stijgen denk je?
Napoli gaat niet door in de CL he.
Ik speel met beide, Perisic en Insigne, beiden heel fijn. Insigne eigenlijk nog fijner

• Lorenzoaliandro
Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:50:
[...]

Ik speel met beide, Perisic en Insigne, beiden heel fijn. Insigne eigenlijk nog fijner
Hamsik live zou idd nog kunnen stijgen aangezien zijn transfer naar China is afgeketst
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:53:
[...]
Hamsik live zou idd nog kunnen stijgen aangezien zijn transfer naar China is afgeketst
Stijgt hij dan via de EL? Zal dat met dezelfde ratio gaan als dat hij in de CL zou spelen denk je?

• Lorenzoaliandro
Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:56:
[...]

Stijgt hij dan via de EL? Zal dat met dezelfde ratio gaan als dat hij in de CL zou spelen denk je?
Ja deze kan stijgen via de EL, Mits ze een ronde verder komen is dat +1

• tritimee
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:14
Harribo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:50:
[...]

Ik doelde op de SBC van Hamsik 91 Rated die nu live is, niet op zijn UCL kaart.

de SBC kost je oz'n 350K

• Meneer iCy
Heb een testje gedaan met BPM (met rare pakketjes) heeft mij in 24 uur 33k winst opgeleverd. Non rare heeft mij dit 11k winst opgeleverd.

Let op, dit is puur basis op geluk hebben van welke spelers je treft.

• xavento
  • Laatst online: 11-10 11:38
Is er een lijst ergens beschikbaar waarop je kan zien welke spelers allemaal een banner hebben aan het begin van de match zoals bijvoorbeeld neymar, ronaldo en ronaldinho etc. ?

Zoals deze bijvoorbeeld: https://pbs.twimg.com/media/DjxBQFKUUAAg1Y3.jpg

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Jovialgent
  • Laatst online: 14-10 13:18
Meneer iCy schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:15:
Heb een testje gedaan met BPM (met rare pakketjes) heeft mij in 24 uur 33k winst opgeleverd. Non rare heeft mij dit 11k winst opgeleverd.

Let op, dit is puur basis op geluk hebben van welke spelers je treft.
Welke strategie volg je dan ? Weet ongeveer nog wel welke kaartjes wat opleveren maar bv conditie / contract kan je deze nog verkopen ?

• Meneer iCy
Jovialgent schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:17:
[...]

Welke strategie volg je dan ? Weet ongeveer nog wel welke kaartjes wat opleveren maar bv conditie / contract kan je deze nog verkopen ?
Ik gebruik fut enhancer via mijn browser en list enkel diegene die wat meer waard zijn en de dubbele.

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:57
@fifanoob Hoe hoog speel je op dit moment?
Ik kan wel wat tips & tricks gebruiken denk ik, vaste division 5 ganger met ups & downs. Een keer een potje met feedback zou ik wel kunnen waarderen.

• joenes30
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 01:39
Advies gevraagd:

thanks!
als je Promes wisselt met Dembele IF LM krijg je volgens mij full chem

• sirkeith
  • Laatst online: 14-10 16:22
joenes30 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:38:
[...]
als je Promes wisselt met Dembele IF LM krijg je volgens mij full chem
Nope, Kante heeft dan nog geen full chem.

• cubert20
sirkeith schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:43:
[...]

varane en ramos dan nog wisselen

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 06-10 15:44
Denk probeer weer een potje WL. Weer delay. Je wordt er echt kriegel van.
Jack_Mojo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:00:
Denk probeer weer een potje WL. Weer delay. Je wordt er echt kriegel van.
speelt prima hier zonder enige problemen

• Jack_Mojo
Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:05:
[...]

speelt prima hier zonder enige problemen
Zal wel aan mij liggen hoor, maar sinds de patch is het echt onspeelbaar bij mij. Enorm rare passes, rare duels, rare schoten en daarbij een klote connectie.

Heb een Reus van 600k in de spits en na 15 duels 3 goals ofzo. Waar Aguero voor de patch meer dan 1 op 1 liep.

Heb nu mn hele team verkocht en ik ga er denk ik packs van kopen. Heb het wel gezien voor dit jaar.
Jack_Mojo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:37:
[...]

Zal wel aan mij liggen hoor, maar sinds de patch is het echt onspeelbaar bij mij. Enorm rare passes, rare duels, rare schoten en daarbij een klote connectie.

Heb een Reus van 600k in de spits en na 15 duels 3 goals ofzo. Waar Aguero voor de patch meer dan 1 op 1 liep.

Heb nu mn hele team verkocht en ik ga er denk ik packs van kopen. Heb het wel gezien voor dit jaar.
We zullen je missen!

Voor een paar weken, dan ben je weer terug, net als iedereen die gefrustreerd is met FIFA
Fraaank schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:47:
[...]

We zullen je missen!

Voor een paar weken, dan ben je weer terug, net als iedereen die gefrustreerd is met FIFA
Zijn het de uitzwaai dagen?

Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Geleerd van Tim en Tom! DOEI DOEI!

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:49:
[...]

Zeker! Als jij eens even de boel verkoopt? Dan gooi ik serie spelers op de markt die jij dan voor een mooi tarief kan overnemen? Beginnen we met 5 miljoen ofzo

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 07-10 15:21

ajaxalex

`Kroon

Vorig weekend Goud 1 gehaald, en 4 potten na penalty's verloren, dat moet beter kunnen.
Dit weekend met 2 nieuwe spelers, Seedorf en Hernandez.
https://www.futbin.com/19/squad/3987580

Zou lekker zijn als WL weer verlengd wordt.

• Jack_Mojo
Fraaank schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:47:
[...]

We zullen je missen!

Hahaha. True that. :P

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 04:28
Gelukkig geen last van delays hier. De eerste 3 games gewonnen, mede dankzij m'n nieuwe aanwinst Rijkaard, heb nu 2 Frenkies op het middenveld rondlopen die het middenveld domineren. :)

Had eerst m'n twijfels of ik de Rijkaard SBC wou doen, maar met een interessante TOTW en het Headliners event, toch maar gedaan in de hoop op een CR7 IF of iets anders leuks. Helaas zaten er geen speciale kaarten tussen, maar met een de Gea en Fabinho is het voor mijn doen een aardige opbrengst.

De Gea ben ik aan het uitproberen in mijn fitness team. Pas een paar wedstrijden mee gespeeld, maar valt me tot dusver tegen. Ik zie nog niet de meerwaarde van hem tov Lloris, die eerst in het doel stond en die is bijna 4 keer zo goedkoop.

Rijkaard is echt een aanrader, die maakt het defensieve middenveld wel compleet. Met een anchor erop zijn z'n defensieve stats nagenoeg perfect, hij zit overal tussen, zowel op de grond als in de lucht. Hij kan voor een CDM ook prima passen en heeft grappig genoeg ook al een paar doelpunten gemaakt.
Vissert schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:50:
[...]

Zeker! Als jij eens even de boel verkoopt? Dan gooi ik serie spelers op de markt die jij dan voor een mooi tarief kan overnemen? Beginnen we met 5 miljoen ofzo
Dan hou ik nog teveel coins over. >:)

• fifanoob
JMaster schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:22:
@fifanoob Hoe hoog speel je op dit moment?
Ik kan wel wat tips & tricks gebruiken denk ik, vaste division 5 ganger met ups & downs. Een keer een potje met feedback zou ik wel kunnen waarderen.
Ik ben echt niet zo'n bijzondere speler hoor. Ik speel voornamelijk mijn eigen spelletje 433 en totaal niet zakelijk.
zit in div4 en in de wl haal ik meestal rond de 18 a 20 winst. Uiteraard kunnen we best een paar potjes spelen hoor en wil je best wel wat advies geven over hoe jouw manier van spelen. Maar ik wil echt niet zeggen dat ik de juiste oplossingen weet voor bepaalde dingen hoor.

Pm me maar als je me wilt toevoegen :)

• fifanoob
ajaxalex schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:50:
Vorig weekend Goud 1 gehaald, en 4 potten na penalty's verloren, dat moet beter kunnen.
Dit weekend met 2 nieuwe spelers, Seedorf en Hernandez.
https://www.futbin.com/19/squad/3987580

Zou lekker zijn als WL weer verlengd wordt.
Je weet de manier van penalty's? Je kan als je goed kijkt best makkelijk zien waar iemand naar toe schiet.
Goed kijken naar zijn gezicht, die beweegt als hij zijn de hoek uit kiest voor dat hij met zijn aanloop begint.

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 07-10 15:21

ajaxalex

`Kroon

fifanoob schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:59:
[...]

Je weet de manier van penalty's? Je kan als je goed kijkt best makkelijk zien waar iemand naar toe schiet.
Goed kijken naar zijn gezicht, die beweegt als hij zijn de hoek uit kiest voor dat hij met zijn aanloop begint.
Nee dat wist ik niet, maar zal er goed op letten dit weekend thankx!

• Vissert
Bean77 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:52:
[...]

Dan hou ik nog teveel coins over. >:)
Dat gun ik je! Good guy Vissert :+

• cubert20
fifanoob schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:59:
[...]

En als je dat weet dan houd je er rekening mee :)
Zijn ook spelers die expres eerst die kant op kijken.

• fifanoob
Jack_Mojo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:37:
[...]

Doe dan een soort verloting, pak een paar gekke spelers namen, geef die door zodat wij die spelers kunnen kopen en op de transfer lijst kunnen zetten voor max bedrag en dat je dan een paar van die spelers opkoopt.

Snap niet dat als je er mee wilt stoppen dan nog even EA het GUNT om coins zo maar uit het spel te gooien door ze in te wisselen voor packs.. Ik zou dat liever aan iemand anders gunnen dan aan EA..

Juist omdat je aangeeft dat je het idee hebt dat EA het slecht voor elkaar heeft.. Gun ze dan ook niet dat je die packs gaat openen want daar draait het allemaal om bij EA..

• fifanoob
cubert20 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:08:
[...]

En als je dat weet dan houd je er rekening mee :)
Zijn ook spelers die expres eerst die kant op kijken.
Je moet toch een x een kant op kijken dus ja misschien doen ze eerst links en daarna rechts, je pakt de laatste kant die ze kiezen uit en ja je hebt pro's die het in de aanloop nog eens kunnen veranderen. Maar ja, van die pro's verliezen moet je op de koop toe nemen.
Ik pak best veel penaltys omdat ik hier gebruik van maak. Het is beter dan gokken zeg ik maar zo :)

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 09:09
Tijdens de aanloop kijken ze ook naar de hoek waar ze schieten..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• fifanoob
ajaxalex schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:04:
[...]

Nee dat wist ik niet, maar zal er goed op letten dit weekend thankx!
Wat het makkelijkste is om het te herkennen, als je ZELF een penalty neemt en richt naar een hoek, let dan goed op het hoofd van de speler die hem neemt. Kies vervolgens de andere kant dan zul je zien dat het hoofd beweegt, succes :)

wellicht handig om dit niet in de WL te testen maar bij skillgames ofzo :)

fifanoob wijzigde deze reactie 08-02-2019 15:19 (8%)

• cubert20
fifanoob schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:12:
[...]

Je moet toch een x een kant op kijken dus ja misschien doen ze eerst links en daarna rechts, je pakt de laatste kant die ze kiezen uit en ja je hebt pro's die het in de aanloop nog eens kunnen veranderen. Maar ja, van die pro's verliezen moet je op de koop toe nemen.
Ik pak best veel penaltys omdat ik hier gebruik van maak. Het is beter dan gokken zeg ik maar zo :)
Gewoon wachten tot het laatste moment dat je nog kunt mikken werkt prima.
Win toch wel 9 van de 10 penaltyseries

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:51
Man man, wat heb ik toch een hekel aan TOTY Ronaldo. Net 8 draft potjes gedaan, maar na 8 Ronaldo's tegen gekomen te zijn ben ik wel blij dat ik em normaal amper tegen kom in rivals. Want elke bal die op z'n hoofd beland is gewoon een goal. Of ie nou gedekt wordt door TOTY van Dijk of een Lukaku. Hij wint toch wel. Je kan er gewoon ook echt niets tegen doen

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-10 04:20
fifanoob schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:12:
[...]

Dit was mij ook al eens opgevallen. Ik kijk meestal eerst recht vooruit en dan tijdens de aanloop pak ik een kant, werkt vrijwel altijd. Heb slechts 1 keer op de paal geschoten, de rest was altijd raak.
Als de tegenstander een penalty neemt let ik altijd op de voeten, geen idee of het klopt maar daar kan je alles aan aflezen heb ik het idee. Met name de laatste 2 stappen zijn cruciaal en ik vind dat ik met ongeveer 50% penaltysaves toch een aardige killer ben :P

Welke rechtsback gebruiken jullie trouwens? Ik ben aan het sparen voor João Cancelo Futmas card van 87, maar buiten een serie A team is hij moeilijk te linken :/

Zie dat sommige mensen vaak Lala gebruiken om zo te linken met bijvoorbeeld Varane.

• joenes30
sirkeith schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:43:
[...]

Ben Yedder voor Suarez dan wel

• Meneer iCy
Denk dat ik na het weekend mbappe en rashford ga verkopen om de rashford sbc te gaan doen. Kan Mahrez wel tijdelijk weer terugzetten. Die is niet zo heel duur.

Heb op het moment vrijwel geen coins meer en 14 dagen zijn ook zo om.

Meneer iCy wijzigde deze reactie 08-02-2019 15:54 (17%)

• risse
joenes30 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:46:
[...]
Ben Yedder voor Suarez dan wel
Luis ga ik niet op de bank zetten:)

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:30
Wat een teringspel blijft het toch ook. WL 5 gespeeld, 5 verloren. De traditionele wedstrijd waarin je zelf 48x op doel hebt geschoten en je tegenstander maar 1x en die 'm ook wint met 1-0 zat er ook weer bij. Dat gebeurt me net te vaak en kan geen toeval meer zijn. Degene die zegt dat het aan jezelf ligt komt wat mij betreft niet meer geloofwaardig over.

• xavento
  • Laatst online: 11-10 11:38
MadMoody schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:25:
Wat een teringspel blijft het toch ook. WL 5 gespeeld, 5 verloren. De traditionele wedstrijd waarin je zelf 48x op doel hebt geschoten en je tegenstander maar 1x en die 'm ook wint met 1-0 zat er ook weer bij. Dat gebeurt me net te vaak en kan geen toeval meer zijn. Degene die zegt dat het aan jezelf ligt komt wat mij betreft niet meer geloofwaardig over.
git gud

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Jack_Mojo
Hele team dus verkocht. Toch leuk dat iemand Aguero voor de max bin koopt. Toch weer 150k gratis.

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-10 04:20
Balen, had het gisteren ook, werkelijk alles ging fout. :(:)

Ik zit zelf niet in de weekend league maar speel nog steeds division rivals. Vandaag 2x gespeeld en 2x gewonnen. Ik merk vaak dat de tegenstanders vanaf minuut 1 druk zetten. Dan laat ik mijn team gewoon veel terugzakken en speel ik op de counter. In de 2e helft wanneer zijn team uitgeput raakt ga ik full pressen en win ik meestal wel :)

• joenes30
risse schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:52:
[...]

Luis ga ik niet op de bank zetten:)
Umtiti voor Ramos blijft dan over.
Tip: blijf niet gefrustreerd FIFA spelen, maar neem na een "onverdiend" verlies, even wat pauze. Ga wat anders doen en pak het daarna weer op.

Wat ik met de WL ook vaak merk, is dat als je te veel wedstrijden speelt, het 1 lange brij wordt. Zeker omdat je steeds met dezelfde tenues speelt, vergeet je soms (ik dan), dat ik weer tegen een nieuwe tegenstander speel, waardoor ik mijn tactiek eerst niet aanpas.

• risse
joenes30 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:53:
[...]
Umtiti voor Ramos blijft dan over.
Dan maar zonder Kante, want van Ramos naar Umtiti is een downgrade.
Screamcards? moet dat lunar anders niet beginnen ofzo :)
iemand nog een leuke 41212 narrow CT in de aanbieding?

Bossie wijzigde deze reactie 08-02-2019 19:25 (33%)

• Ambianz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:45
Stroperige zooi afgelopen dagen. Vandaag 2e potje geprobeerd maar het is echt niet veel aan. Merk aan het spel dat het aan beide kanten gebeurt.

Twijfel hierdoor ook steeds meer aan kondogbia. Wellicht een keer een beweeglijker speler proberen.
Ambianz schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:26:
Stroperige zooi afgelopen dagen. Vandaag 2e potje geprobeerd maar het is echt niet veel aan. Merk aan het spel dat het aan beide kanten gebeurt.

Twijfel hierdoor ook steeds meer aan kondogbia. Wellicht een keer een beweeglijker speler proberen.
Zojuist mijn eerste twee potjes gespeeld sinds afgelopen weekend, maar het lijkt wel of verdedigen/keepers uitstaan.

Pagina: 1 ... 142 ... 200 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True